Gathering of Tweakers

Quicksearch
ja gewoon, enzo....

quote:
leffe_blond schreef op 27 July 2003 @ 22:35:
@_Mystikal_:
Trouwens cd's zijn even duur als platen, vergis je daar niet aan..

In t begin is t net zo makkelijk om te branden, en met draaien buitenshuis de rechten aan de buma te betalen :) ik heb ook wel legale cd's, daar niet van, maar voor de prijs van 1 plaat kan ik een spindel van 50 cd's fikken om mee te oefenen. voor netzoveel platen ben ik een godsvermogen kwijt :)

En ik weet dat ik als dj de artiesten moet steunen, maar dat doe ik wel als t serieus word :) en ik heb niet zoveel cash :(

Overclocker

De link van momania is weer up :) Ikke fixen :P (mja..laten fixen :D )

Edit:
damn..alweer down.. aargghh :(

Fewture wijzigde dit bericht 27-07-2003 22:48 (43%)

quote:
momania schreef op 27 July 2003 @ 22:32:
Gaat er nou nog eens iemand reageren op mijn mix of hoe zit het?

Hij is ondertussen volgens mij al 50 keer gedownload en ik heb nog maar 2 reacties gezien :'(

kan 'm zo net zo goed weghalen :/

Ik ben liefhebber van dit soort techno :)
Dit is een mix die zekers te weten op mijn hd blijft staan (en dat zegt wel iets ;))

Ok 1 puntje.. die laatste paar nummers komen van dezelfde plaat af.. mocht wel een beetje afwisselender :)

Empathy wijzigde dit bericht 27-07-2003 23:04 (13%)

Necrofilie? Over m'n lijk! Download [ Trance, Hardtrance en Hardcore mixen

quote:
Empathy schreef op 27 July 2003 @ 22:58:
[...]

Ok 1 puntje.. die laatste paar nummers komen van dezelfde plaat af.. mocht wel een beetje afwisselender :)

Klopt, heb nog niet zoveel in die stijl.
Heb sowieso nog niet veel platen omdat ik net m'n set pas heb, heb dus een hele lange tijd geen platen gekocht.

Tegen de tijd dat ik meer heb kan ik ook eens een mix maken die in de zelfde stijl blijft ;)

Om nooit te vergeten: Han = Merely/XceeD/Merely O-) :P
Foto gallery || Mijn avonturen in Zürich

Less is more!

Waarom zou je steeds in dezelfde stijl willen blijven? hou het spannend :p laat je gevoel de platen kiezen, niet je kop. :p (das toch mijn manier van platen kiezen)

Yalopa wijzigde dit bericht 27-07-2003 23:29 (15%)

You don't need eyes to see, you need vision

Haha, das hier idd ook het geval. Zorg wel dat je bij elke plaat het goede gevoel hebt though.. Net ff staan draaien en het was echt zo'n dag dat je de meest verschrikkelijke combinatie uit je tas pakt, die je set vies doodslaan :P. Maar daar leer je wel lekker van..

De wereld is oneerlijk. En daar maak ik gebruik van!

quote:
leffe_blond schreef op 27 July 2003 @ 23:27:
Waarom zou je steeds in dezelfde stijl willen blijven? hou het spannend :p laat je gevoel de platen kiezen, niet je kop. :p (das toch mijn manier van platen kiezen)

Nah jah, met zelfde stijl bedoel ik dat ik niet een schanz plaat door een funky plaat heen ram.
En eigenlijk als ik begin met funky oid, dat er dan niet aan het einde een heel andere stijl gedraaid wordt.

Verder afwisseling van wat harder en zachter kan wel..

quote:
PatriXx schreef op 27 July 2003 @ 19:13:
[...]

Beetje het topic nalezen mag ook wel ;), dan vind je wel wat info. Ik zal er voor jou even wat opnoemen:

Sony V700, perfekt geluid alleen brakke constructie

*kuch*

- vervormd geluid (nl. TE rijke bassweergave)
- koppenkneller, na een half uur doen m'n oren gewoon pijnnnn

quote:
Pioneer HDJ 1000, perfekt geluid, ziet eruit als een ufo en is super duur

Sony kloon, iets duurder als de Sony, maar met iets beter geluid en is wat robuuster

quote:
Stanton dj pro 2000, ook een aardig ding

IXOS 'Ministry of Sound' kloon van de dj100* serie wat chassis betreft, dus oersterk, alleen wat mindere drivers..
sluit perfect af en past in hetzelfde rijtje als Gemini EM300 en zit net onder de IXOS dj1003, die ikzelf heb (en dus mijn favo headphone is, althans had hiervoor een dj1002, dat was nog hemelser ;))

quote:
Senheisser HD 25, ook een geweldig ding

niet zo heel veel ervaring mee, klinkt als een huis maar ik vind hem persoonlijk niet lekker zitten

quote:
Technics RP DJ 1210, ook wel leuk
leuk ding, maar te duur, je betaalt voor de naam technics, kwalitatief is er meer te krijgen voor minder geld.. chassis van de Technics is ook vrij gammel, voorzichtig met gooien en smijten dus ;)

"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."

Less is more!

Hphones kiezen is megamoeilijk :p op elke Hpone is wel iets aan te merken, zelf zit ik nu aan mn 5de, telkens koop ik een andere omdat ik niet tevreden ben met wat ik heb: Redenen om niet tevreden te zijn:

Niet luid genoeg
Zit niet lekker
Vervormd veel te snel
Klinkt te schel (aan deze denk ik dat ik gehoorschade heb opgelopen)
Gebroken
Bass uitgesmeerd (beetje rijstpap-bass)

Ik Had er vroeger eentje van panasonic, na 1 jaar was er 1 oor kapot, ik heb er dan nog een jaar mee gedaan, want ik vond het een prachthoofdtel en ik kon hem nergens meer vinden.

Yalopa wijzigde dit bericht 28-07-2003 08:54 (3%)

quote:
Ener-G schreef op 28 juli 2003 @ 01:04:
Sony V700
*kuch*

Ik heb zelf de Sony V500 hier, de V700 heb ik nog niet zelf gehoord.
Van de Sony V500 vind ik te bas juist erg goed (dus niet overdreven hard)
Hij spant ook wel tamelijk, hoewel dat na een tijdje wel beterd.
Nadeel aan de V500 is ook wel dat hij niet heel hard gaat, voordeel vind ik wel dat hij erg licht is.

quote:

[...]
Stanton dj pro 2000

IXOS 'Ministry of Sound' kloon van de dj100* serie wat chassis betreft, dus oersterk, alleen wat mindere drivers..
sluit perfect af en past in hetzelfde rijtje als Gemini EM300 en zit net onder de IXOS dj1003, die ikzelf heb (en dus mijn favo headphone is, althans had hiervoor een dj1002, dat was nog hemelser ;))

De stanton dj pro 2000 heb ik zelf ook.
Dempt heel goed het geluid van buiten, maar heeft wel behoorlijk wat bas (misschien dat hier de IXOS iets beter in is)
Verder klinkt en zit hij wel goed.
quote:
leffe_blond schreef op 28 July 2003 @ 08:53:
Hphones kiezen is megamoeilijk :p op elke Hpone is wel iets aan te merken, zelf zit ik nu aan mn 5de, telkens koop ik een andere omdat ik niet tevreden ben met wat ik heb: Redenen om niet tevreden te zijn:

Niet luid genoeg
Zit niet lekker
Vervormd veel te snel
Klinkt te schel (aan deze denk ik dat ik gehoorschade heb opgelopen)
Gebroken
Bass uitgesmeerd (beetje rijstpap-bass)

Ik Had er vroeger eentje van panasonic, na 1 jaar was er 1 oor kapot, ik heb er dan nog een jaar mee gedaan, want ik vond het een prachthoofdtel en ik kon hem nergens meer vinden.

dat waren 2 verschillende? want 'niet hard genoeg' dan moet je de meeste headphones wel erg (te) hard zetten, zie hier het belang van een goede afsluiting

quote:

Ik heb zelf de Sony V500 hier, de V700 heb ik nog niet zelf gehoord.
Van de Sony V500 vind ik te bas juist erg goed (dus niet overdreven hard)
Hij spant ook wel tamelijk, hoewel dat na een tijdje wel beterd.
Nadeel aan de V500 is ook wel dat hij niet heel hard gaat, voordeel vind ik wel dat hij erg licht is.
De V500 is inderdaad een veel lichter model, eigenlijk ongeschikt voor het 'echte' club werk in combinatie met een p.a., omdat ie voor mij persoonlijk veel te slecht afsluit en net iets te brakke drivers heeft.. wel meer dan prima voor thuis

"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."

Mountainbike t3h pwn
Reg. datum: 07 november 2000

quote:

Hij is ondertussen volgens mij al 50 keer gedownload en ik heb nog maar 2 reacties gezien :'(

Zit hem nu te luisteren, en het klinkt erg lekker ! Ben niet zo een technofan omdat ik het vaak erg eentonig vind, maar dit vind ik erg goed klinken :) Lekker afwisselend.

Edit: ik wou naar de Gamma toe, maar ik wacht maar ff tot deze mix is afgelopen want hij is erg verslavend :D

JT wijzigde dit bericht 28-07-2003 12:45 (12%)

"Sometimes life can only really begin with the knowledge of death. That it can all end, even when you least want it to."

Mijn Honda Civic ESi uit 1992

Less is more!

Ener-G: vervorming en niet luid genoeg gaan hand in hand. Te schel, dan ga je hem gemakkelijk luider zetten, juist om ook het lage wat beter te hebben, laten schelle hoge tonen nu net je oren slopen..

quote:

Ik heb hem nu helemaal geluisterd, en dit soort werk is zeker mijn stijl! lekkere monotone plaatjes en doorbeuken maar, het liefst op flink volume! Ik kan dit eigenlijk altijd wel luisteren. Ik houd je mixje zekers op mijn harddisk.
Technisch klopt het ook allemaal, je corrigeert snel en je mix loopt erg lekker. :)

Abit IC7 max3 | P4 3Ghz @ 3.2Ghz | 4x 7200 160Gb maxtor | 2x 512 400 Mhz Kingston | Geforce 6800

quote:
Meneer_Huijs schreef op 28 July 2003 @ 13:05:
[...]

Ik heb hem nu helemaal geluisterd, en dit soort werk is zeker mijn stijl! lekkere monotone plaatjes en doorbeuken maar, het liefst op flink volume! Ik kan dit eigenlijk altijd wel luisteren. Ik houd je mixje zekers op mijn harddisk.
Technisch klopt het ook allemaal, je corrigeert snel en je mix loopt erg lekker. :)

Tnx!

Volgende mix wil ik toch wel wat meer spanning erin gooien, beetje meer met mengpaneel prutsen, maar moest nu eerst nog even de plaatjes verkennen, want die waren nog nagel vers.

@ ENER-G Ik vind de v700 wel een fijn ding hoor. Ik vind het wel fijn dat de bass lekker hard gaat. Ik heb er een keer een paar uur achter elkaar zelf mee gedraait en geen last van een afgeknelde kop hoor. Ik denk dat ik zelf ook de v700 ga kopen.

Mijn specs Rockford Fosgate Power

-Pardon my French, I'm Dutch-

quote:
Vash schreef op 27 July 2003 @ 15:39:
Volgens Iemke Roos niet leverbaar in Europa :Z

Ze staan sinds juli eindelijk op de prijslijst.

Dan kom je echter bij het volgende punt: Arm en motor zijn identiek aan die van de Reloop RP-5000. Die Reloop RP-5000 is echter een fiks stukje goedkoper.

Waar kun je de RP-5000 plaatsen? Iets BOVEN de PT-2100! Als hij een gedempt plateau had gehad dan had je hem zelfs wel bijna naast de PT-2400 mogen plaatsen (dus wellicht tijd voor een plateau demp mod??? ;-)

André Huisman (www.new-line.nl)

Life is fun, enjoy it!!!
Reg. datum: 19 december 2001

quote:
Ener-G schreef op 28 July 2003 @ 01:04:
[...]

*kuch*

Eerste punt ben ik wel met je eens, maar heb jij m dan niet erg hard staan? Ik ook wel altijd, maar ik vind dat je het geluid over je hoofdtelefoon niet goed kan vergelijken met een echte goede pa-set en dus maakt het niet uit dat ie wat vervormd (zolang het maar niet in het extreme is en dat vind ik iig niet het geval).
Tweede punt verschilt bij iedereen, want ik denk dat jij dan altijd je hoofdtelefoon 'op je hoofd' hebt zitten. Dit heb ik niet (hij ligt altijd in mn nek) en ik heb er totaal geen last van met mixen. Zet ik m echter wel op mn hoofd (als ik wat muziek hard wil luisteren en het is al laat) dan krijg je idd na een ruim half uur wel pijn in mijn oortjes idd (en dat is niet van het volume :P )

Live your life, be free!!!

Acties: [view]

Door: BtM909 Moderator WEB/GFX/DTE
( o Y o )

quote:
Giblet schreef op 28 July 2003 @ 15:17:
[...]

Tweede punt verschilt bij iedereen, want ik denk dat jij dan altijd je hoofdtelefoon 'op je hoofd' hebt zitten. Dit heb ik niet (hij ligt altijd in mn nek) en ik heb er totaal geen last van met mixen.

Krijg je geen pijn in je nek?

Ik heb mijn V700 altijd op m'n hoofd zitten, maar de rechterkant altijd iets naar achter gekanteld (ik weet niet of ik het helder uitleg :?)

You've moved up on my notch-list. You now have 1 notch...
Hell Yeah, ik heb FoOL z'n ondertitel weer gestolen (maar dan mooier :D)

Life is fun, enjoy it!!!
Reg. datum: 19 december 2001

quote:
BtM909 schreef op 28 July 2003 @ 15:24:
[...]

Krijg je geen pijn in je nek?

Ik heb mijn V700 altijd op m'n hoofd zitten, maar de rechterkant altijd iets naar achter gekanteld (ik weet niet of ik het helder uitleg :?)

Ja ik snap je :)
Maar nee, geen pijn in de nek (ik ben trouwens ook een van de weinigen die zijn hoofdtelefoon op z'n rechteroor heeft).

Live your life, be free!!!

Wordt je daar niet doodmoe van? steeds die foon op en af? of mixen jullie zo sloom? :P

De wereld is oneerlijk. En daar maak ik gebruik van!

quote:
Giblet schreef op 28 July 2003 @ 15:17:
[...]

Eerste punt ben ik wel met je eens, maar heb jij m dan niet erg hard staan? Ik ook wel altijd, maar ik vind dat je het geluid over je hoofdtelefoon niet goed kan vergelijken met een echte goede pa-set en dus maakt het niet uit dat ie wat vervormd (zolang het maar niet in het extreme is en dat vind ik iig niet het geval).
Tweede punt verschilt bij iedereen, want ik denk dat jij dan altijd je hoofdtelefoon 'op je hoofd' hebt zitten. Dit heb ik niet (hij ligt altijd in mn nek) en ik heb er totaal geen last van met mixen. Zet ik m echter wel op mn hoofd (als ik wat muziek hard wil luisteren en het is al laat) dan krijg je idd na een ruim half uur wel pijn in mijn oortjes idd (en dat is niet van het volume :P )

eehm ik denk dat jij het gebruik van de koptelefoon dan voornamelijk afmeet aan thuisgebruik en 'gewoon' muziek luisteren.. en nee ik heb hem niet te hard staan, want ik moet ook aan m'n oren denken, maar in vergelijking met andere koptelefoons vind ik de bass gewoon net iets 'te' zeg maar.. persoonlijk heb ik m'n geluid namelijk het liefst zo helder mogelijk en loeistrak..
bass interesseert me niet zoveel als ik aan het beatmatchen ben, ik concentreer me daarbij vooral op het algehele ritme en die is toch echt het duidelijkst in de midden en hoge tonen van de percussie, dus het is van belang dat die zo strak mogelijk worden weergegeven
verder klooi ik ook redelijk wat aan qua zelf muziek maken, en dan is het belangrijk om een zo kleurloze monitoring te hebben, al is afmixen op een koptelefoon natuurlijk altijd een no-no

tweede punt heb je gelijk in, als ik een set draai dan heb ik m'n koptelefoon gewoon op m'n kop, schelp over linker oor en rechter schelp achter mijn oor zodat ik met 'links' kan voorbeluisteren, en daarbij laat ik dat ding ook lekker op mijn kop zitten want ik vind het gewoon rete irritant om dat ding steeds op af op af te doen enzo.. is ook iets persoonlijks denk ik.. koptelefoon gewoon om de nek en schelp op de schouder kost je je na een uur mixen je nekspieren en dan ben je rijp voor de fysio ;)
en persoonlijk vind ik die Sony daarom helaas niet mijn ding van geweldig, voor mij zijn er andere koptelefoons die voor minder geld meer bieden..
hebben de mensen die hem wel goed vinden ook andere koptelefoons geprobeerd? Ik ben zelf zeker 12 modellen en een middagje RAF kwijt geraakt totdat ik uiteindelijk dus op die IXOSsen uitkwam

en al met al luister ik noooit 'lekker hard' muziek op m'n koptelefoon..
m'n trommelvliezen zijn me heilig, en dat is ook de reden dat ik een goede afsluiting van de schelpen echt een van de belangrijkste dingen vind, zodat ie minder hard hoeft om het geluid van je monitorspeakers te doen 'overstemmen'
monitorspeakers zet ik overigens ook maar een haar harder dan het zaal geluid, gewoon niet meer volume dan nodig is.. en dat tikt toch wel aan hoor, als je aan het draaien bent op een P.A. set van enkele kW's (ik draai nou eenmaal niet uitsluitend @ bedroom ;))

binnenkort ga ik toch eens kijken naar speciale oordopjes met filters, hoorde dat je ze al kon krijgen vanaf 17 euro per paar, iemand die daar meer over weet? Want om voor over de 100 euro speciale dopjes te laten gieten is mij ook weer ff te gortig

Owja ik denk dat jullie dit wel weten. ik ben al een tijdje op zoek naar een plaat die Michel de Heij op Impulz draaide. Er zat een sample in met nobody listens to techno. Weten jullie misschien welke plaat dit is.

Mijn specs Rockford Fosgate Power

Less is more!

eminem - without me :)

quote:
PatriXx schreef op 28 juli 2003 @ 19:25:
Owja ik denk dat jullie dit wel weten. ik ben al een tijdje op zoek naar een plaat die Michel de Heij op Impulz draaide. Er zat een sample in met nobody listens to techno. Weten jullie misschien welke plaat dit is.
Ik heb de 12" en op het middenstuk staat ook alleen "nobody listens to techno" Het schijnt dat Dj Isaac hem heeft gemaakt. T'is 1 nummer op de a-kant, de achterkant is glad.

Eraser127 wijzigde dit bericht 28-07-2003 19:50 (8%)

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws