quote:
In t begin is t net zo makkelijk om te branden, en met draaien buitenshuis de rechten aan de buma te betalen
En ik weet dat ik als dj de artiesten moet steunen, maar dat doe ik wel als t serieus word
GoT Index » Audio en HiFi » How to become a Dj... deel VII
Pagina's: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 38 39 40 41 last
[Nieuw Topic]quote:leffe_blond schreef op 27 July 2003 @ 22:35:
@_Mystikal_:
Trouwens cd's zijn even duur als platen, vergis je daar niet aan..
quote:momania schreef op 27 July 2003 @ 22:32:
Gaat er nou nog eens iemand reageren op mijn mix of hoe zit het?
Hij is ondertussen volgens mij al 50 keer gedownload en ik heb nog maar 2 reacties gezien
kan 'm zo net zo goed weghalen
Empathy wijzigde dit bericht 27-07-2003 23:04 (13%)
Necrofilie? Over m'n lijk! Download [ Trance, Hardtrance en Hardcore mixen
quote:Empathy schreef op 27 July 2003 @ 22:58:
[...]
Ok 1 puntje.. die laatste paar nummers komen van dezelfde plaat af.. mocht wel een beetje afwisselender
Om nooit te vergeten: Han = Merely/XceeD/Merely O-) :P
Foto gallery || Mijn avonturen in Zürich
Yalopa wijzigde dit bericht 27-07-2003 23:29 (15%)
You don't need eyes to see, you need vision
De wereld is oneerlijk. En daar maak ik gebruik van!
quote:leffe_blond schreef op 27 July 2003 @ 23:27:
Waarom zou je steeds in dezelfde stijl willen blijven? hou het spannendlaat je gevoel de platen kiezen, niet je kop.
(das toch mijn manier van platen kiezen)
quote:PatriXx schreef op 27 July 2003 @ 19:13:
[...]
Beetje het topic nalezen mag ook wel, dan vind je wel wat info. Ik zal er voor jou even wat opnoemen:
Sony V700, perfekt geluid alleen brakke constructie
quote:Pioneer HDJ 1000, perfekt geluid, ziet eruit als een ufo en is super duur
quote:Stanton dj pro 2000, ook een aardig ding
quote:Senheisser HD 25, ook een geweldig ding
leuk ding, maar te duur, je betaalt voor de naam technics, kwalitatief is er meer te krijgen voor minder geld.. chassis van de Technics is ook vrij gammel, voorzichtig met gooien en smijten dusquote:Technics RP DJ 1210, ook wel leuk
"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."
Yalopa wijzigde dit bericht 28-07-2003 08:54 (3%)
quote:Ener-G schreef op 28 juli 2003 @ 01:04:
Sony V700
*kuch*
- vervormd geluid (nl. TE rijke bassweergave)
- koppenkneller, na een half uur doen m'n oren gewoon pijnnnn
quote:
[...]
Stanton dj pro 2000
IXOS 'Ministry of Sound' kloon van de dj100* serie wat chassis betreft, dus oersterk, alleen wat mindere drivers..
sluit perfect af en past in hetzelfde rijtje als Gemini EM300 en zit net onder de IXOS dj1003, die ikzelf heb (en dus mijn favo headphone is, althans had hiervoor een dj1002, dat was nog hemelser)
Specs - djDecks - Fast Image Resizer - Mind Games
quote:leffe_blond schreef op 28 July 2003 @ 08:53:
Hphones kiezen is megamoeilijkop elke Hpone is wel iets aan te merken, zelf zit ik nu aan mn 5de, telkens koop ik een andere omdat ik niet tevreden ben met wat ik heb: Redenen om niet tevreden te zijn:
Niet luid genoeg
Zit niet lekker
Vervormd veel te snel
Klinkt te schel (aan deze denk ik dat ik gehoorschade heb opgelopen)
Gebroken
Bass uitgesmeerd (beetje rijstpap-bass)
Ik Had er vroeger eentje van panasonic, na 1 jaar was er 1 oor kapot, ik heb er dan nog een jaar mee gedaan, want ik vond het een prachthoofdtel en ik kon hem nergens meer vinden.
De V500 is inderdaad een veel lichter model, eigenlijk ongeschikt voor het 'echte' club werk in combinatie met een p.a., omdat ie voor mij persoonlijk veel te slecht afsluit en net iets te brakke drivers heeft.. wel meer dan prima voor thuisquote:
Ik heb zelf de Sony V500 hier, de V700 heb ik nog niet zelf gehoord.
Van de Sony V500 vind ik te bas juist erg goed (dus niet overdreven hard)
Hij spant ook wel tamelijk, hoewel dat na een tijdje wel beterd.
Nadeel aan de V500 is ook wel dat hij niet heel hard gaat, voordeel vind ik wel dat hij erg licht is.
"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."
Hij is ondertussen volgens mij al 50 keer gedownload en ik heb nog maar 2 reacties gezien
JT wijzigde dit bericht 28-07-2003 12:45 (12%)
"Sometimes life can only really begin with the knowledge of death. That it can all end, even when you least want it to."
Mijn Honda Civic ESi uit 1992
Abit IC7 max3 | P4 3Ghz @ 3.2Ghz | 4x 7200 160Gb maxtor | 2x 512 400 Mhz Kingston | Geforce 6800
quote:Meneer_Huijs schreef op 28 July 2003 @ 13:05:
[...]
Ik heb hem nu helemaal geluisterd, en dit soort werk is zeker mijn stijl! lekkere monotone plaatjes en doorbeuken maar, het liefst op flink volume! Ik kan dit eigenlijk altijd wel luisteren. Ik houd je mixje zekers op mijn harddisk.
Technisch klopt het ook allemaal, je corrigeert snel en je mix loopt erg lekker.
Mijn specs Rockford Fosgate Power
quote:
André Huisman (www.new-line.nl)
quote:Ener-G schreef op 28 July 2003 @ 01:04:
[...]
*kuch*
- vervormd geluid (nl. TE rijke bassweergave)
- koppenkneller, na een half uur doen m'n oren gewoon pijnnnn
Live your life, be free!!!
quote:Giblet schreef op 28 July 2003 @ 15:17:
[...]
Tweede punt verschilt bij iedereen, want ik denk dat jij dan altijd je hoofdtelefoon 'op je hoofd' hebt zitten. Dit heb ik niet (hij ligt altijd in mn nek) en ik heb er totaal geen last van met mixen.
You've moved up on my notch-list. You now have 1 notch...
Hell Yeah, ik heb FoOL z'n ondertitel weer gestolen (maar dan mooier :D)
quote:BtM909 schreef op 28 July 2003 @ 15:24:
[...]
Krijg je geen pijn in je nek?
Ik heb mijn V700 altijd op m'n hoofd zitten, maar de rechterkant altijd iets naar achter gekanteld (ik weet niet of ik het helder uitleg)
Live your life, be free!!!
De wereld is oneerlijk. En daar maak ik gebruik van!
quote:Giblet schreef op 28 July 2003 @ 15:17:
[...]
Eerste punt ben ik wel met je eens, maar heb jij m dan niet erg hard staan? Ik ook wel altijd, maar ik vind dat je het geluid over je hoofdtelefoon niet goed kan vergelijken met een echte goede pa-set en dus maakt het niet uit dat ie wat vervormd (zolang het maar niet in het extreme is en dat vind ik iig niet het geval).
Tweede punt verschilt bij iedereen, want ik denk dat jij dan altijd je hoofdtelefoon 'op je hoofd' hebt zitten. Dit heb ik niet (hij ligt altijd in mn nek) en ik heb er totaal geen last van met mixen. Zet ik m echter wel op mn hoofd (als ik wat muziek hard wil luisteren en het is al laat) dan krijg je idd na een ruim half uur wel pijn in mijn oortjes idd (en dat is niet van het volume)
Mijn specs Rockford Fosgate Power
Ik heb de 12" en op het middenstuk staat ook alleen "nobody listens to techno" Het schijnt dat Dj Isaac hem heeft gemaakt. T'is 1 nummer op de a-kant, de achterkant is glad.quote:PatriXx schreef op 28 juli 2003 @ 19:25:
Owja ik denk dat jullie dit wel weten. ik ben al een tijdje op zoek naar een plaat die Michel de Heij op Impulz draaide. Er zat een sample in met nobody listens to techno. Weten jullie misschien welke plaat dit is.
Eraser127 wijzigde dit bericht 28-07-2003 19:50 (8%)
My Discogs | prOn :) | Sneeuw
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Audio en HiFi » How to become a Dj... deel VII
Pagina's: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 38 39 40 41 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus