Hoofdcategorieën
Topicacties

How to become a Dj... deel VI

Pagina: 1 2 3 4 ... 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 last

Nieuw Topic
Bij spreken van wijzen:
Reg. datum: 27 april 2000

Zie je nog iets van de opbrengst van die cd terug, of is je enige beloning de roem en het feit dat duizenden mensen je naam kennen??

De wereld is oneerlijk. En daar maak ik gebruik van!

Chemical Whore

Nee ik zie zeer zeker wat van de opbrengst van die CD terug :)

M.I.D.O.R. & Six4Eight - After Midnight EP

Geen oplossing zonder probleem

quote:
Six4Eight schreef op 11 juli 2003 @ 00:15:
Nee ik zie zeer zeker wat van de opbrengst van die CD terug :)
Nou, het komt je toe! Kewl om te zien dat mensen het zover kunnen schoppen... :Y) feli drmee en nu doorhakselen zodat er weer nieuwe fraaie dingen uitrollen.

Alleraardigste DAP-site | Hier stond een wijze sig

Prefers Audiotrak
Reg. datum: 27 september 2000

Hee 648! Goed man! Feli!!! :)

En aangezien je er nu ook nog eens wat voor gaat krijgen, krijgt de ellenlange discussie of je wel of geen mp3z moet dllen een nieuwe wending. ;)

(Niet dat ik overigens van plan was om de Sensation CD aan te schaffen of neer te laden.)

AboutDJ

quote:
MisterDon schreef op 11 July 2003 @ 01:39:
Hee 648! Goed man! Feli!!! :)

En aangezien je er nu ook nog eens wat voor gaat krijgen, krijgt de ellenlange discussie of je wel of geen mp3z moet dllen een nieuwe wending. ;)

(Niet dat ik overigens van plan was om de Sensation CD aan te schaffen of neer te laden.)

Nee wij draaien goede shit :+

Maar 648 -> congrats man en maak ook is ff een goede garage plaat -> Kan ik me geld tenminste aan goede muziek uitgeven :P

Reind wijzigde dit bericht 11-07-2003 01:49 (14%)

http://www.aboutdj.nl DJ Equipment review site

Reg. datum: 24 februari 2001

648 congrats en dat er maar velen mogen volgen :)

KooZ - Level70 Prot warrior, and proud of it !

eerst even langs de kvk

ik hem al thuis liggen op plaat en hij is subliem hoor 648 dit trance zoals het hoort te zijn!

Yesterday was yesterday, if you try to recapture it you will only loose tomorrow....

Ken ik jou?

648, gefeliciflapstaart..... binnenkort BN'er ? :P

Chill... neem een biertje ofzo

eerst even langs de kvk

Sinds je een lp hebt lopen de boekingen ook wel beter denk of ligt dit nog gelijk?

Yesterday was yesterday, if you try to recapture it you will only loose tomorrow....

Acties: [view]

Door: BtM909
Moderator WEB/GFX
( o Y o )
Reg. datum: 08 juni 2000

quote:
Arne_F schreef op 11 July 2003 @ 12:44:
Sinds je een lp hebt lopen de boekingen ook wel beter denk of ligt dit nog gelijk?
Lijkt me idd dat de boekingen vooruit schieten...

Girls with an ass like this, don't talk to guys with a face like that.
You've moved up on my notch-list. You now have 1 notch...
I have a black belt in Kung Flu!

Ook mijn felicitaties aan 648, wanneer je volgend jaar op sensation draait gooi er wel ff een sampletje doorheen van GotDJ he :)

Here I am, so what are you 2 other wishes?

Chemical Whore

Bookingen vallen nu nog mee.

Er komen wel nog een hele zooi producties aan de komende tijd (onder Somatic Sense, Science Deal, M.I.D.O.R. & Six4Eight en alle DJ Precision remixen) dus hopelijk naar aanleiding daarvan :)

M.I.D.O.R. & Six4Eight - After Midnight EP

eerst even langs de kvk

zou kewl zijn! hou ons op de hoogte!

En 15 november is Six4Eight voor de 2e keer weer in Club Sequoia te bewonderen :)

ZzZzZzZz

T.net=OC^2
Reg. datum: 21 januari 2000

quote:
turntable_junkie schreef op 11 juli 2003 @ 18:12:
En 15 november is Six4Eight voor de 2e keer weer in Club Sequoia te bewonderen :)
Voor de liefhebber: ik draai dan ook, van 3.30-5.00, lekkere diepe progressive (trance)

Flickr
Canon: EOS 450D | 70-200 f/4L IS | EX-430-II
Sigma: EX 50mm f/1,4 DG | EX 18-50 mm f/2,8 Macro | EX 50-150 mm f/2,8
Minolta Rokkor: 58mm f/1.2 | 45mm f/2

n.o.t.k.

Ik heb blijkbaar toch net iets teveel van deze thread gemist, gefeliciteerd Six4Eight! Hebbie netjes voor elkaar!

// Canon 350D // Sigma AF 18-50 2.8 EX DC // Canon EF 70-200 2.8 L USM // Metz 54-MZ4 // BG-E3 //

Extreme Audio

Nou, dan kan ik ook niet achterblijven met mijn felicitaties :)
Ik heb zelfs die plaat gekocht :)

Eindelijk heb ik de PT2100 onder de knie en ik moet zeggen dat het een enorme verbetering is

Necrofilie? Over m'n lijk! Download [ Trance, Hardtrance en Hardcore mixen

fckn wckd*

Gisteren op Technics SL1900s gedraaid.. DAT is kut.. voelde me net alsof ik voor t eerst een platenspeler gebruikte :S

draaipitch is klote..

04.06 :: Atak Enschede Combustion || 05.06 :: 013 Tilburg :: fckn wckd* || 11.06 :: Merleyn Nijmegen Something Else || 10.07 :: 013 Tilburg fckn wckd*

fckn wckd*

jesus wat stil hier... al 2 dagen niet gepost joh..

04.06 :: Atak Enschede Combustion || 05.06 :: 013 Tilburg :: fckn wckd* || 11.06 :: Merleyn Nijmegen Something Else || 10.07 :: 013 Tilburg fckn wckd*

Relax, we understand j00
Reg. datum: 04 februari 2001

Het is zomer joh, iedereen is druk bezig met platen kopen en setjes versturen ;)

Bij spreken van wijzen:
Reg. datum: 27 april 2000

Tja emt weer zoals vandaag kan ik niet binnen achter mijn tafels blijven. Vanochtend mezelf wakker gedraaid en toen opgestegen met de zeilboot, heerlijk! Geloof niet dat ik Reind tegen ben gekomen, maar ik mag hopen dat je vandaag nog gezeild hebt, beter weer vind je er niet voor in nederland...

De wereld is oneerlijk. En daar maak ik gebruik van!

Zullen we eens weer een nieuw deel starten?
Ik wilde dat al doen bij post 1000, maar heb niet goed opgelet.

Ik stel voor dat vash een mooie topicstart maakt en een nieuw deel opent. Wanneer hij dat heeft gedaan, kan je bij dit topic een topicreport aanmaken, dan doe ik, of één van mijn collegaas deze wel dicht.

En hoe gaat vash dit te weten komen? Nou.....
pushmessages heerschen >:)
Overclocker
Reg. datum: 22 april 2000

Nou, een beetje musica dan maar! :+

Mixie om te downloaden
Was bedoeld als demo, maar krijgt een plekkie in een stoffig hoekje op m'n harde schijf :X :X

Pagina: 1 2 3 4 ... 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: