quote:leffe_blond schreef op 08 July 2003 @ 18:14:
Je hebt wel gelijk illi films zij net hetzelfde als illi muziek, ook DVD's worden niet gemaakt uit liefdadigheid, software al evenmin....
[...]
tja ik moet je gelijkgeven, mensen die hun rug kapot werken worden extra geplukt. Dit is ronduit schandalig, doch een neveneffect van onze samenleving, iedereen moet kansen krijgen, de rijken moetten de armen helpen, zeer mooi in theorie en in verkiezingsslogans, helaas niet altijd rechtvaardig toegepast, mensen die het echt nodig hebben worden niet altijd geholpen, mensen met grote overschotten vinden manieren om niet te moetten bijdragen in de samenleving..
Trouwens Reind, ik dacht in een van voorgaande delen gelezen te hebben dat jij wel full time draaide???
Nou soms lijkt het er wel op of dat ik full time draai en deze zomer pak ik ook alles wat ik aanpakken kan. Maar na de zomer ga ik het allemaal ff wat rustiger aan doen. Dan zijn al mijn vrienden weer terug uit het buitenland e.d en ik vind het ook belangrijk om daar tijd voor te hebben. En dan zal het ook wel weer tijd worden voor een vriendin -> Die lopen nu na een maand weg omdat ik nooit tijd voor ze heb.
Maar full time draaien -> Nee niks voor mij. dan is de lol er zo af (want als ik iets moet dan wil ik het nooit). Zoals het nu is is het prima. Ik heb een agency die wat dingen regelt zonder dat ik een vast contract heb (naja ik kan er vanavond nog onderuit) en als ik geen zin heb dan doe ik het gewoon niet.
http://www.aboutdj.nl DJ Equipment review site