Hoofdcategorieën
Topicacties

How to become a Dj... deel VI

Pagina: 1 2 3 4 ... 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 last

Nieuw Topic
AboutDJ

quote:
leffe_blond schreef op 08 July 2003 @ 18:14:
Je hebt wel gelijk illi films zij net hetzelfde als illi muziek, ook DVD's worden niet gemaakt uit liefdadigheid, software al evenmin....

[...]

tja ik moet je gelijkgeven, mensen die hun rug kapot werken worden extra geplukt. Dit is ronduit schandalig, doch een neveneffect van onze samenleving, iedereen moet kansen krijgen, de rijken moetten de armen helpen, zeer mooi in theorie en in verkiezingsslogans, helaas niet altijd rechtvaardig toegepast, mensen die het echt nodig hebben worden niet altijd geholpen, mensen met grote overschotten vinden manieren om niet te moetten bijdragen in de samenleving..

Trouwens Reind, ik dacht in een van voorgaande delen gelezen te hebben dat jij wel full time draaide???

Nou soms lijkt het er wel op of dat ik full time draai en deze zomer pak ik ook alles wat ik aanpakken kan. Maar na de zomer ga ik het allemaal ff wat rustiger aan doen. Dan zijn al mijn vrienden weer terug uit het buitenland e.d en ik vind het ook belangrijk om daar tijd voor te hebben. En dan zal het ook wel weer tijd worden voor een vriendin -> Die lopen nu na een maand weg omdat ik nooit tijd voor ze heb. :P

Maar full time draaien -> Nee niks voor mij. dan is de lol er zo af (want als ik iets moet dan wil ik het nooit). Zoals het nu is is het prima. Ik heb een agency die wat dingen regelt zonder dat ik een vast contract heb (naja ik kan er vanavond nog onderuit) en als ik geen zin heb dan doe ik het gewoon niet.

http://www.aboutdj.nl DJ Equipment review site

Less is more!
Reg. datum: 09 maart 2002

quote:
Zoals het nu is is het prima. Ik heb een agency die wat dingen regelt zonder dat ik een vast contract heb (naja ik kan er vanavond nog onderuit) en als ik geen zin heb dan doe ik het gewoon niet.
lijkt me de perfecte situatie, doen als je der zin in hebt, kunnen weigeren als je geen zin hebt...

You don't need eyes to see, you need vision

Anti-1337

quote:
PatriXx schreef op 08 July 2003 @ 19:19:
[...]

Wat is er moeilijk aan dan, je dumpt gewoon al je mp3's en divx'en en klaar toch? Je doet net alsof het een verslaving is.
eej divx is heilig, mp3 niet, dat heb iedereen al ;)

stiekum toch een beetje 1337 ;) | bezoek ook eens www.mrwazoo.nl

quote:
MR_WAZOO schreef op 09 juli 2003 @ 00:35:
[...]

eej divx is heilig, mp3 niet, dat heb iedereen al ;)
DivX niet dan? :?

Here I am, so what are you 2 other wishes?

eerst even langs de kvk

nee Mp3 is heilig en divx niet ;)

nutteloze discussie dit! T Lijkt wel CD DJ vs Vinyl DJ of AMD vs Intel discussies iedereen vind datgeen wat ie zelf doet toch altijd het beste... Dus graag weer ontopic het is veel leuker om te lezen over DJ stuff dan over Mp3 is illegaal maar divx niet enz enz.

Yesterday was yesterday, if you try to recapture it you will only loose tomorrow....

Reg. datum: 18 januari 2002

quote:
Arne_F schreef op 09 July 2003 @ 08:46:

nutteloze discussie dit! T Lijkt wel CD DJ vs Vinyl DJ of AMD vs Intel discussies iedereen vind datgeen wat ie zelf doet toch altijd het beste... Dus graag weer ontopic het is veel leuker om te lezen over DJ stuff dan over Mp3 is illegaal maar divx niet enz enz.
Ok dan doen we dat maar. Op dit moment zit ik zonder draaitafels want ik heb ze weten te verkopen. Het waren Reloop belt drives :r als ik tijd heb ga ik naar Duitsland voor nieuwe draaitafels. Ik ga Technics kopen en dan is mij set helemaal complaat.

Mijn specs Rockford Fosgate Power

AboutDJ

Nou je bent niet de enige die zonder draaitafels zit -> Me2

Maar nog 8 nachtjes slapen en dan heb ik mijn SYNQ's :)

http://www.aboutdj.nl DJ Equipment review site

quote:
Reind schreef op 09 July 2003 @ 10:19:
Nou je bent niet de enige die zonder draaitafels zit -> Me2

Maar nog 8 nachtjes slapen en dan heb ik mijn SYNQ's :)
Ik ben net een beetje aan het mailen naar al die Duitse toko's om gewone mk2's voor een zo laag mogelijke prijs te krijgen. Mk2's zijn nu al ruim ¤100 goedkoper dan die mk5's dus dan denk ik er toch over om maar mk2's te nemen. Zoveel nieuws brengt die mk5 nu ook weer niet ;)

PatriXx wijzigde dit bericht 09-07-2003 11:01 (6%)

Reg. datum: 24 februari 2001

DJ'en gaat ff op een laag pitje bij mij, de vakantie komt eraan met alle gevolgen van dien ;)

KooZ - Level70 Prot warrior, and proud of it !

Anti-1337

quote:
Arne_F schreef op 09 July 2003 @ 08:46:

mijn laatste woorden, beiden zijn indien er copyrights op rusten illegaal,
mp3's zijn veel makkelijker te downloaden dan divx, ivm de grootte van een bestand

daarom mijn mening > divx heilig ;)

stiekum toch een beetje 1337 ;) | bezoek ook eens www.mrwazoo.nl

Extreme Audio

Oei wat heb ik 2 lekkere tranceplaten gekocht :)

Cosmicman - I Love You
Matti Lamaanen - Flakes

Trance zoals trance moet zijn :)

Necrofilie? Over m'n lijk! Download [ Trance, Hardtrance en Hardcore mixen

n.o.t.k.

quote:
^JaapvR^ schreef op 07 July 2003 @ 14:25:
CD's kunnen ABSOLUUT goedkoper, maar er moeten rare dingen gebeuren als je de prijzen rond de 10 euro wil zien.

Over het BTW-tarief trouwens: 19% op een cd van 22 euro is ongeveer 3,50, dus dat verschil zal niet dramatisch zijn, maar zeker een goed begin!

Ik klik maar weer es op de reply knop, interessant onderwerp ;)

Als je de detailhandel uit zou schakelen, en dus rechtstreeks bij de platenmaatschappij je cd'tje zou kunnen kopen, dan kun je dat doen voor tussen de 9 en 12 euro.

Als er mensen geinteresseerd zijn kan ik zelfs de opbouw van die 9-12 euro laten zien, heb dat sheetje hier nog ergens als het goed is.

-edit- Daar issie al, let wel dat dit gemiddeld is, zal niet voor iedere cd gelden, maar is wel EXCLUSIEF kortingen die nog bedongen worden door lui als de FRS :r

http://www.dj-triplem.com/urpicshere/fok/prijsopbouw_cd.gif

Oh en CD's kunnen sowieso goedkoper, want bij play.com (UK) verkopen ze cd's voor 14-15 euro inclusief bezorgkosten, bij weer een andere online zaak voor 12-13 euro inclusief bezorgkosten (http://www.cd-wow.com.hk/). Het kan dus makkelijk, a

TripleM wijzigde dit bericht 09-07-2003 19:03 (28%)

// Canon 350D // Sigma AF 18-50 2.8 EX DC // Canon EF 70-200 2.8 L USM // Metz 54-MZ4 // BG-E3 //

fckn wckd*

quote:
KeeZ schreef op 09 July 2003 @ 11:53:
DJ'en gaat ff op een laag pitje bij mij, de vakantie komt eraan met alle gevolgen van dien ;)
Tafels buitenzetten )niet in de zon( en genieten maar (voor je buren ;))

04.06 :: Atak Enschede Combustion || 05.06 :: 013 Tilburg :: fckn wckd* || 11.06 :: Merleyn Nijmegen Something Else || 10.07 :: 013 Tilburg fckn wckd*

Acties: [view]

Door: BtM909
Moderator WEB/GFX/DTE
( o Y o )
Reg. datum: 08 juni 2000

quote:
Reind schreef op 08 July 2003 @ 23:11:
[...]

Ik heb een agency die wat dingen regelt zonder dat ik een vast contract heb (naja ik kan er vanavond nog onderuit) en als ik geen zin heb dan doe ik het gewoon niet.

Welke agency?

just curious :P

Girls with an ass like this, don't talk to guys with a face like yours
You've moved up on my notch-list. You now have 1 notch...
Hell Yeah, ik heb FoOL z'n ondertitel weer gestolen (maar dan mooier :D)

Lees net een mailtje van elevator.de dat ze mij Technics kunnen leveren voor ¤437 per tafel dit omdat ze laagste prijsgarantie hanteren en ik ze ergens anders goedkoper heb gezien. Morgen als ik weer nuchter ben der maar eens bestellen ;)

Reg. datum: 24 februari 2001

quote:
T3KST3P schreef op 09 juli 2003 @ 22:19:
[...]

Tafels buitenzetten )niet in de zon( en genieten maar (voor je buren ;))
* KeeZ heb geen buren op de boot 8) maar ik heb wel 2 setjes in elkaar geknutseld om even lekker te gaan knallen op de boot :P

KooZ - Level70 Prot warrior, and proud of it !

Geen oplossing zonder probleem

Nondekanon... Die gasten van Gemini hadden er zin in blijkbaar! Heb vanmorgen vanuit het niets weer een nieuw plateau ontvangen?!

Nu goed, ik had dus tot 2 weken geleden 1 scheef en 1 normaal plateau... Nu heb ik 1 scheef en 3 rechte plateaus! Ik denk dat ik die dingen maar ga verzamelen ofzo... Iemand nog behoefte aan een normaal plateau voor de PDT-6000?

Alleraardigste DAP-site | Hier stond een wijze sig

eerst even langs de kvk

als ik er een draaitafel bij krijg vind ik het prima ;)

Yesterday was yesterday, if you try to recapture it you will only loose tomorrow....

Bij spreken van wijzen:

quote:
TripleM schreef op 09 July 2003 @ 18:58:
[...]

Als je de detailhandel uit zou schakelen, en dus rechtstreeks bij de platenmaatschappij je cd'tje zou kunnen kopen, dan kun je dat doen voor tussen de 9 en 12 euro.

[...]

want bij play.com (UK) verkopen ze cd's voor 14-15 euro inclusief bezorgkosten, bij weer een andere online zaak voor 12-13 euro inclusief bezorgkosten (http://www.cd-wow.com.hk/). Het kan dus makkelijk, a

Klopt, de grootste marge op CD's zit inderdaad in de winkel. Ik bedoelde toen ik zei dat cd's moeilijk goedkoper kunnen dan ook cd's in reguliere winkels; had eigenlijk niet aan alternatieven als postorder gedacht. Dit is eigenlijk DE oplossing om iedereen die loopt te zeuren over cd-prijzen de mond te snoeren, en ze hun mp3's weg te laten mikken :).

(ik mag ze natuurlijk lekker houden, ik heb nooit gezegd dat ik cd's zou kopen als ze goedkoper waren, ook al is het waarschijnlijk wel zo :P)

Omniscent: Misschien is dat plateau iets voor Dre? Kan ie de volgende kromme die hij krijgt meteen fixen...

^JaapvR^ wijzigde dit bericht 10-07-2003 19:28 (8%)

De wereld is oneerlijk. En daar maak ik gebruik van!

A State of Trance

quote:
CD2 NR 10: Gefeliciteerd Six4Eight!

Intel Core 2 Duo E4300 @ 2700MHz | Asus P5B-E Plus | 2x1GB PC6400 | GeForce 6800GT | Maxtor 200GB & 250GB SATA

Heerenveen

quote:
Jimsterrr schreef op 10 July 2003 @ 19:47:
[...]

CD2 NR 10: Gefeliciteerd Six4Eight!
idd, hulde _/-\o_
T.net=OC^2
Reg. datum: 21 januari 2000

Six4Eight: Proficiat!!!

Canon EOS 450D | Sigma EX 18-50 mm F2.8 Macro | Sigma EX 50-150 mm F2.8 |
B+W UV F-Pro MRC 67mm | B+W UV F-Pro MRC 72mm | Lowe Pro Sling Shot 200 AW

Relax, we understand j00
Reg. datum: 04 februari 2001

OMG! Six4Eight, nu heb je het toch wel ver geschopt! :D
Hartstikke gefeliciteerd, wees er trots op ;)

Chemical Whore

Thanks!

Gaat echt goed de laatste tijd !! ben erg weinig op forums e.d. aanwezig alleen, veel tijd kwijt : / Maar dit soort dingen maken dat wel weer de moeite waard :)

M.I.D.O.R. & Six4Eight - After Midnight EP

Pagina: 1 2 3 4 ... 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: