Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
Mries! schreef op 19 augustus 2002 @ 00:16:
ik vind rodec kut :) die knoppen gaan zo zwaar, een uur draaien met een rodec staat gelijk aan eena avond fitness :)
goed voor je conditie:P

stiekum toch een beetje 1337 ;) | bezoek ook eens www.mrwazoo.nl

I`m on the edge of sanity¡¡¡¡¡

quote:
Mries! schreef op 19 augustus 2002 @ 00:16:
ik vind rodec kut :) die knoppen gaan zo zwaar, een uur draaien met een rodec staat gelijk aan eena avond fitness :)
Nou, beter, scheelt weer een kleine 20 euro in de maand aan fitnesskosten, kun je toch weer 2 plaatjes voor halen 8) (25.17 is aan de beurt(sensation)).

Just follow your self, and you will be the master of the universe.

Soul in the music
Reg. datum: 10 oktober 2000

quote:
Flat© schreef op 18 augustus 2002 @ 21:00:
mja ik heb nog even wat rondgebeld, en weet weer 'n beetje meer:
scumfrog en twee andere producers waren gevraagd voor 'n remix, maar die van scumfrog was afgekeurd door de mensen achter iio. daarom is de release voor 'n onbekende tijd uitgesteld
ongeveer alle "grote DJ's" hebben de plaat inmiddels wel, als acetaat ofzo
Ahaa .. nouja dan maar nog effe afw8en!

Funk | Disco | Deep | Groove | Latin | Soul | House

eerst even langs de kvk

Heej TReBLA vette mixen die groovy elements.. Ik heb groovy_elements_2 net gedraait en echt super flexxe platen.. ben nu groovy_elements_3 aan het binnenhalen..

en echt lekker muziek voor bij het werk...

ik ga ook maar ffies van dit soort plaatjes bestellen want dit is echt super relaxed..

Yesterday was yesterday, if you try to recapture it you will only loose tomorrow....

Wil ik een set binnenhalen is de server overbevolkt :(

roman13j wijzigde dit bericht 19-08-2002 10:42 (0%)
Reden: Typo

Resistance is futile

Soul in the music

quote:
Arne_F schreef op 19 augustus 2002 @ 10:23:
Heej TReBLA vette mixen die groovy elements.. Ik heb groovy_elements_2 net gedraait en echt super flexxe platen.. ben nu groovy_elements_3 aan het binnenhalen..

en echt lekker muziek voor bij het werk...

Thanks!! :)
Groove elements 3 heb ik vorige week gemaakt, aantal nieuwe platen en ook een aantal iets 'oudere' platen. Deze is niet zo funky als groove elements 2, maar wel erg lekker (oa veel drums, congo's, etc).

Ik kan evt. ook nog wel groove elements 1 uploaden, Flat vroeg er ook al om. Ik zal vanavond als ik thuis ben even kijken.
quote:
ik ga ook maar ffies van dit soort plaatjes bestellen want dit is echt super relaxed..
Wat draai je normaal gesproken dan?

eerst even langs de kvk

Normaal draai ik Trance en af en toe Harhouse en Techno maar dit is helemaal flex.. waar haal jij normaal je plaatjes want ik heb nu alleen nog maar via inet besteld.. maar zelf shoppen is leuker..

De meeste platen staan ook op de 1ste cd van Madhouse mixed bij ome Sjan.. vind ik ook wel een lekker cdtje

Dat lijkt me toppie als je groove elements 1 upload..

BTW www.djforum.nl ligt er alweer uit.. of is ie helemaal weg nou.. wel balen was wel een leuk forum maarja niks kan tippen aan GOT How to become a DJ natuurlijk..

Yesterday was yesterday, if you try to recapture it you will only loose tomorrow....

Soul in the music

quote:
Arne_F schreef op 19 augustus 2002 @ 14:46:
Normaal draai ik Trance en af en toe Harhouse en Techno maar dit is helemaal flex.. waar haal jij normaal je plaatjes want ik heb nu alleen nog maar via inet besteld.. maar zelf shoppen is leuker..

De meeste platen staan ook op de 1ste cd van Madhouse mixed bij ome Sjan.. vind ik ook wel een lekker cdtje

Dat lijkt me toppie als je groove elements 1 upload..

BTW www.djforum.nl ligt er alweer uit.. of is ie helemaal weg nou.. wel balen was wel een leuk forum maarja niks kan tippen aan GOT How to become a DJ natuurlijk..

hehe dit is toch wel wat anders als trance en hardhouse ... veel andere instrumenten en vaak veel vocal.

Ik haal mijn platen altijd bij Rhythm Import Den Haag, nog nooit wat besteld via het internet eigenlijk. Als ik echt wat nodig heb bestel ik het bij hun. :)

Only-djs heeft trouwens ook veel lekkere groovy platen, dus je zou daar kunnen kijken.

Ik zal groove elements 1 ook ff uploaden ;)

eerst even langs de kvk

ach ja ik sta open voor alles wat met muziek te maken heeft.. en ik ga es ffies bij Only-dj's kijken want daar bestel ik meestal mijn andere platen..

ben benieuwd naar groove elements 1... ik vind 2 idd beter als 3.. terwijl de eerste 4 platen van 3 erg lekker zijn.. vooral Darude - Feel The Beat (Robbie Rivera Mix) vind ik een super plaat die werd ook 2 keer op sensation white gedraaid.. door Erick E (wat ik een vette set vond) en door ome Sjan..

maare ik kijk morgen wel ffies op die ftp of ie er staat...

Meer dan alleen pizza ;D

quote:
MR_WAZOO schreef op 18 augustus 2002 @ 18:47:
numark mixers vind ik ruk, heb een tijdje de numark dm1002X gehad maar was blij toen ik die kon verkopen

toonregeling en andere functies zitten volledig onligisch en doormekaar:(

waarom moeten ze altijd een goedwerkende standaard veranderen in iets dat ruk is:D
Heb echt geen klachten over m'n Numark Pro-SM1, das echt een relaxed ding zou echt geen andere willen. Ook omdat er zeer snelle optische faders in zitten, stukken sneller als de "normale" Numark faders...

"Computer games don't affect kids, I mean if Pac man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching pills and listening to repetitive music"

Heilige Koe

Is er iemand die ervaring heeft met de Numark DM 3001 of de Akiyama DJ-70 ?

Want ik heb binnenkort genoeg geld om 1 van de 2 te kunnen betalen :)

Geen

Dat je de voorgaande drie delen nou niet doorleest kan ik begrijpen, maar wat jij wil weten staat bij mij gewoon op dezelfde pagina (100 ppp)...

De wereld is oneerlijk. En daar maak ik gebruik van!

He heb ff een beetje offtopic vraagje:

Ik weet niet of het mag maar ik doe het toch :P "Wie kan mij helpen aan 2de handsdraaitafel ?"

Ik zoek naast mijn vestax pdx2000 een quartz aangestuurde draaitafel.
Bijvoorbeeld Gemini PDT6000 Digital Direct Drive Turntable
http://www.zzounds.com/g/l/GMNPDT6000.jpg

Niet een al te moeilijke maar al een stuk chiller dan mijn cheapo philips draaitafeltje en er moet echt iets beters komen naast die vestax.

Kan iemand mij hieraan helpen of weet een goed adres waar ik 2de hands een mooi draaitafeltje kan halen. :)

Alvast bedankt....

edit:
mijn DnB set komt eraan nog ff geduld probeer hem morgen te uppen :)

Mehamana 60 UD priest // Shimmy 60 troll rogue

quote:
B3aTjUggl3r schreef op 20 augustus 2002 @ 12:46:
He heb ff een beetje offtopic vraagje:

Ik weet niet of het mag maar ik doe het toch :P "Wie kan mij helpen aan 2de handsdraaitafel ?"

Ik zoek naast mijn vestax pdx2000 een quartz aangestuurde draaitafel.
Bijvoorbeeld Gemini PDT6000 Digital Direct Drive Turntable
[afbeelding]

Niet een al te moeilijke maar al een stuk chiller dan mijn cheapo philips draaitafeltje en er moet echt iets beters komen naast die vestax.

Kan iemand mij hieraan helpen of weet een goed adres waar ik 2de hands een mooi draaitafeltje kan halen. :)

Alvast bedankt....

edit:
mijn DnB set komt eraan nog ff geduld probeer hem morgen te uppen :)
Voor 2000 euro heb ik hier 2 leuke Numark TT1520 voor je liggen ;)

Necrofilie? Over m'n lijk! Download [ Trance, Hardtrance en Hardcore mixen

8 pm
Reg. datum: 03 februari 2000

www.ibazar.nl (of was dat nu Ebay geworden ??)
www.marktplaats.nl
dj.pagina.nl zullen vast wel ergens links staan denk ik

http://www.deep-sounds.com

quote:
Empathy schreef op 20 augustus 2002 @ 14:59:
[...]

Voor 2000 euro heb ik hier 2 leuke Numark TT1520 voor je liggen ;)

2000¤ voor een Numark TT1520?

Naast die dingen wil ik nog niet dood gevonden worden man :)

http://www.aboutdj.nl DJ Equipment review site

quote:
Reind schreef op 20 augustus 2002 @ 17:29:
[...]

2000¤ voor een Numark TT1520?

Naast die dingen wil ik nog niet dood gevonden worden man :)
ja ach... als je nix beters hebt, of kunt betalen... ik vermaak me er prima mee :)

Necrofilie? Over m'n lijk! Download [ Trance, Hardtrance en Hardcore mixen

maar voor 2000¤ had jij ook zat andere dingen kunnen kopen ;)

quote:
Reind schreef op 20 augustus 2002 @ 20:20:
maar voor 2000¤ had jij ook zat andere dingen kunnen kopen ;)
zou het een typfout zijn???

stiekum toch een beetje 1337 ;) | bezoek ook eens www.mrwazoo.nl

relentless groovelocks
Reg. datum: 06 augustus 1999

of zou het grappig bedoeld zijn ? :)

automatic pushbutton remote control synthetic genetics command your soul

quote:
MR_WAZOO schreef op 20 augustus 2002 @ 23:38:
[...]

zou het een typfout zijn???
Dat moet wel :)

Hey, ik heb laatst een nieuw (denk ik toch) liedje gehoord, en ik vroeg me af of iemand titel/uitvoerder kent en of het al te koop is.

Het is een tamelijk hard trance nummer met vocals en gebaseerd op een nummer van '68 dat ik al heb kunnen terugvinden : 'Arthur Brown - Fire'
De tekst gaat ongeveer 'I am the god of hellfire and I bring you ... Fire'
Meer dan alleen pizza ;D

Ik ken wel een nummer met die sample waar jij het over hebt.
Staat op een oude gabber CD uit 1998, maar denk niet dat het dat nummer is die je bedoeld. :P
Zal eens opzoeken hoe dat nummer heet. De titel van het nummer is inieder geval Hellfire. Zou je ook niet verwachten 8)7

"Computer games don't affect kids, I mean if Pac man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching pills and listening to repetitive music"

Less is more!

quote:
Adion schreef op 21 augustus 2002 @ 11:20:
Hey, ik heb laatst een nieuw (denk ik toch) liedje gehoord, en ik vroeg me af of iemand titel/uitvoerder kent en of het al te koop is.

Het is een tamelijk hard trance nummer met vocals en gebaseerd op een nummer van '68 dat ik al heb kunnen terugvinden : 'Arthur Brown - Fire'
De tekst gaat ongeveer 'I am the god of hellfire and I bring you ... Fire'

kan zijn dat je wat anders bedoeld maar ik ken:

prodigy - Fire

staat op experience..

origineel is ook wel :9~

You don't need eyes to see, you need vision

Drinking for Holland @ Le Mans

Das al een oud nummer hoor, of hij moet opnieuw uitgebracht zijn. Kan alleen ff niet op de naam komen.... Zal vanavond ff in de cd-bak kijken.

edit:

Dat zou 'm kunnen zijn Leffe_blond, zat ik ook aan te denken. Maar ik weet het ff niet zeker. :)

My wife has passed away:http://leuk-is-anders.blogspot.com I don't have a drinking problem. I drink, get drunk, fall down, no problem!

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws