Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Jouw naam kwam me bekend voor, ben jij niet diegene waarmee ik die shoutcast heb gedraaid @ CZ?Verwijderd schreef op 25 september 2002 @ 19:14:
groot topicik ben van plan om ook maar eens te beginnen met dj'en
ik zit nog te twijfelen aan vinyl of cd.. ik wil meer de harde kant op (hardhouse/hardcore) zijn er daar wel genoeg cd's van (geen bij elkaar gegooide radio versies zeg maar)? ik ben van plan deze te gaan kopen
cd CD spelers zijn zeer goed als ik Reind mag geloven
Owja en deel V duurt nog wel een tijdje, doorgaan met die handel

Ik ben overigens van plan ff een flinke audiofiel te worden
Dus ik denk maar es te beginnen met de boxen. Als versterker ben ik van plan een Gemini X-2 (damn ik wordt Gemini addicted
kun je mij ook ff 2 van die gemini's sponsorenVerwijderd schreef op 26 september 2002 @ 14:44:
thats me indeedik ga voor de gemini CDJ-20 en met de PMX-500 waarschijnlijk..
LOL
/serieus
Ik ben ff een thema onderwerp aan het bedenken, waarop iedereen kan reageren. I'll be Back.....
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
Geloof je ons niet meer?
Verwijderd
Verwijderd
* BtM909 is nog blijer met z'n Vestax PCV 275 (glimmend model)MR_WAZOO schreef op 26 september 2002 @ 18:03:
* BtM909 is blij met ze behringer en vind al die 3 kanaals mixertjes maar niets
nietus ik ben blijerBtM909 schreef op 26 september 2002 @ 18:04:
[...]
* BtM909 is nog blijer met z'n Vestax PCV 275 (glimmend model)
Verwijderd
Die zijn helaas niet meer verkrijgbaarVerwijderd schreef op 26 september 2002 @ 17:13:
Als je het geld eraan uit wilt geven zou ik voor de 626 gaan; als je meteen klaar wilt zijn een mag-10 (of dj-60, mag10 is beetje zeldzaam).
Alleen de Mag-25, maarja die is weer zo groot (19") ..
Wellus.... kijk maar:
ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOO blij
heej heej, niet offtopic gaan heBtM909 schreef op 26 september 2002 @ 18:11:
[...]
Wellus.... kijk maar:
ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOO blij
Verwijderd
wat is er eik gebeurt met de mag-20Verwijderd schreef op 26 september 2002 @ 18:09:
[...]
Die zijn helaas niet meer verkrijgbaar![]()
Alleen de Mag-25, maarja die is weer zo groot (19") ..
Da's waar.... Ben alleen nog steeds aan het denken voor het thema.
Is het misschien leuk dat iedereen verteld wat zijn ultieme gear moet bezitten.
Dus niet meteen roepen: TECHNICS RULEZ / SUCKS!.
Het kan dus van alles zijn: van draaitafels tot lichtapparatuur. En dan steeds items aangeven, zodat uiteindelijk de ultieme DJ (LJ) -Gear onstaat....
hopelijk duidelijk genoeg
Dat lijkt mij namelijk ideaal om een beetje het "gevoel" te krijgen hoe je een beetje platen door elkaar kunt mixen. Ik ga veel uit naar discotheken enzo en kijk naar ook geregeld met dj's mee. Het lijkt me zo verschrikkelijk mooi als je je eigen muziek kan draaien en dat daarvan een hele zaal uit z'n dak gaat
niet met 2 muizen, maar veel mooierOhMyGod schreef op 26 september 2002 @ 18:37:
Bestaat er eigenlijk een vinyl emulator waarbij je 2 platen door elkaar kan mixen met 2 muizenEen soort atomix maar dan beter.
Dat lijkt mij namelijk ideaal om een beetje het "gevoel" te krijgen hoe je een beetje platen door elkaar kunt mixen. Ik ga veel uit naar discotheken enzo en kijk naar ook geregeld met dj's mee. Het lijkt me zo verschrikkelijk mooi als je je eigen muziek kan draaien en dat daarvan een hele zaal uit z'n dak gaat
het heet finalscratch
www.finalscratch.com geloof ik

ehh ik zoek alleen naar een beetje goed koper alternatief
...vind ik een beetje teveel van het goedeQ) How much will it cost?
A) $799 US will be the MSRP in the USA[ Manufacturer Suggested Retail Price ].
je heb dan in iedergeval wel goed spul en niet van die muisbende:D:DOhMyGod schreef op 26 september 2002 @ 18:55:
Dat ziet er idd zeer gelikt uit
[afbeelding]
[...]
...vind ik een beetje teveel van het goede
Verwijderd
vergeet niet de mixer, de draaitafels en de laptop/desktop erbij te rekenen!OhMyGod schreef op 26 september 2002 @ 18:55:
Dat ziet er idd zeer gelikt uit
[afbeelding]
[...]
...vind ik een beetje teveel van het goede
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
Ik zou voor de PS-626i gaan. Ik heb de pech met een PS-540i opgeschept te zitten (damn you DréVerwijderd schreef op 26 september 2002 @ 16:24:
Ik zat nog eens te kijken, is het niet slimmer om een PS-626 i te kopen ipv de PMX-500? deze heeft 3 channels, en toonregeling voor de PFL (de PMX-500 heeft dit niet)
PS-626i
PMX-500
is dit een betere keuze of is er nog een andere mixer die beter/goedkoper is?
BTW, zou je niet beter vinyl kunnen doen? Da's toch veel stoerder, hebben we volgend jaar op CZ écht iets om mee te mixen
Verwijderd
mwah, moet ik weer allemaal vinyls gaan kopen, met cd kan ik ze gewoon ff fikken (wel zo handig in het beginSONiCB00M schreef op 26 september 2002 @ 20:54:
[...]
Ik zou voor de PS-626i gaan. Ik heb de pech met een PS-540i opgeschept te zitten (damn you Dré) maar de PS-626i heeft alles wat ik nie heb
.
BTW, zou je niet beter vinyl kunnen doen? Da's toch veel stoerder, hebben we volgend jaar op CZ écht iets om mee te mixen
accept me eens op ICQ, of ben je nooit op ICQ? geef dan ff je msn adres ofzo

Verwijderd
Ik weet welke track je bedoeld, die ik draaide in dit nummer heet :Universal Creations schreef op 26 september 2002 @ 20:28:
648, ik was zojuist jouw lekkere mix aan het luisteren (Live @Home 27-01-02) en daar zit een hele vette accapella in rondom de 60 minuten. Er zitten volgens mij verschillende "quotes" uit andere nummers in. Hoe heet deze accapella?
Firefly - Supernatural [Ambassador's Extended Trip]
Ik weet niet waar de originele sample vandaan komt, maar dit is de volledige sample. Ik denk dat veel producers hier quotes uit hebben gehaald om in hun eigen tracks te gebruiken. Ik ga trouwens vanavond even een nieuwe mix uploaden, de tracklist is de volgende:
01 J.F. Sebastian ft. Kaz - Burden (Lemon 8 Inner Sanctuary Remix)
02 Pete Moss ft. Terra Deva - After 2 (Satoshi Tomiie Main Path Remix)
03 Quiver - Bozboz (Main Mix)
04 Blackout - 40 Below
05 DJ Remy - In Your Face (Starecase Remix)
06 Saeed & Palash - Watching You
07 Brancaccio & Aisher - It's Gonna Be (Bini & Martini Supa Bass Dub Remix)
08 Inra-Red - Meditation (Alternative Mix)
09 Element N - Control (Freeloader Remix)
10 Alive ft. D.D. Klein - Alive (Mara Remix)
11 Minilogue - In a Deeper Motion
Ik heb ook nog ander leuk nieuws. Ik ben namelijk al een tijdje met verschillende platenmaatschappijen in onderhandeling over het releasen van tracks. 1 maatschappij is nu zover dat ik een release krijg, als alles volgens schema gaat komt mijn eerste EP met een aantal eigen tracks en misschien nog een aantal remixes erop in Januari komend jaar uit.
Daarnaast wacht ik momenteel de reacties van Blackhole, Purple Eye en Extrema af op dezelfde demo CD. Ik hoop die deze week te krijgen dus dan zal ik het hier even laten weten. In ieder geval ben ik blij dat er eindelijk een release inzit, ben ik toch niet al die tijd voor niets bezig geweest.
Die eerste maatschappij (ala bianca / media records) heeft ook een eigen bookings bureau waar ik voor kan gaan draaien, lijkt me ook zeker niet verkeerd
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
-->Klik op huisje<--Ener-G schreef op 26 september 2002 @ 22:21:
vet! met wat voor apparatuur produceer je nou eigenlijk?
Verwijderd
Mijn sounds komen uit de Access Virus C, Roland XP 30 en de Roland RD 150 (digi piano). Die laatste is btw meer masterklavier dan geluidsbron. Ik stuur ze aan via de Midiman Midisport 4x4 MIDI interface. Er staat een Behringer MX 2642A mixer tussen om alles te regelen en ik mix af op Behringer B 2031 monitoren.
Heb wel een 19" rack staan maar dat is leeg
wou dat ik het geld had voor dat soort spullen
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
ik denk momenteel alleen maar, had ik maar geld lol....Ener-G schreef op 26 september 2002 @ 22:51:
woei *jaloers*
wou dat ik het geld had voor dat soort spullen
maarjah, komt wel goed...
Verwijderd
Cool man ... ik ben de laatste tijd ook veel bezig met producen (alleen met software nog) hoop dat het mij ook ooit luktVerwijderd schreef op 26 september 2002 @ 22:09:
[...]
Ik heb ook nog ander leuk nieuws. Ik ben namelijk al een tijdje met verschillende platenmaatschappijen in onderhandeling over het releasen van tracks.
Iig laat wat horen als je meer informatie hebt en je plaat uit is
Het gaat goed met de GOT dj'sVerwijderd schreef op 26 september 2002 @ 22:09:
[...]
Die eerste maatschappij (ala bianca / media records) heeft ook een eigen bookings bureau waar ik voor kan gaan draaien, lijkt me ook zeker niet verkeerd
Maar ik heb een minder bericht -> Ik heb Barkers lekker gelaten voor wat het is

Als ze me nu willen dan willen ze me alleen nog maar meer als ik er straks weer wat meer tijd in kan steken en daardoor ook weer beter ga draaien
De mensen waar ik contact mee heb gehad bij Barkers vonden het jammer maar konden me enigszins wel begrijpen en ik heb ze beloofd dat als ik er wel weer zin in heb dat ik ze meteen bel
Nu heb ik er gewoon echt even geen zin in -> ben druk zat en moet eerst maar is zorgen dat ik straks als ik op mezelf ga alles voor elkaar krijg en dan zien we wel weer verder.
Lol, jij hebt echt geen geduld heVerwijderd schreef op 26 september 2002 @ 21:42:
[...]
mwah, moet ik weer allemaal vinyls gaan kopen, met cd kan ik ze gewoon ff fikken (wel zo handig in het begin) en ik had al zo ongeveer besloten die 626i te kopen
mischien nog + flightcase
offtopic:
accept me eens op ICQ, of ben je nooit op ICQ? geef dan ff je msn adres ofzo
Vanavond kan ik pas online komen
MSN: sonic_b00mNOSPAM@hotmail.com (NOSPAM weglatûh he, ik haat die klotevirussen)
Verwijderd
Mag ik je ook toevoegen? Niet dat het nuttig is, maar m'n msn-lijst moet volSONiCB00M schreef op 27 september 2002 @ 10:08:
[...]
Lol, jij hebt echt geen geduld he
Vanavond kan ik pas online komen
MSN: sonic_b00mNOSPAM@hotmail.com (NOSPAM weglatûh he, ik haat die klotevirussen)
record en op ftp gooien ??Verwijderd schreef op 27 september 2002 @ 11:02:
Pfffffff, gisteren met een maat van me twee uur lang gedraaid @ Jungletrain.net. Het ging wel redelijk, maar ik weet dat ik beter kan. Het zou kicken zijn als wat GoT djs de volgende keer in zouden tunen
You don't need eyes to see, you need vision
Ach ik kan het je moeilijk weigeren heEmpathy schreef op 27 september 2002 @ 11:19:
[...]
Mag ik je ook toevoegen? Niet dat het nuttig is, maar m'n msn-lijst moet vol
ICQ mag ook: 66465891
Zow, dit weekend maar weer es ff flink oefenen op beatmatchen....
wilde ik jullie ff laten zien:D (wie hem raadt krijgt een kusje)

Ik weet het ik weet het ik weet het ik weet het.pokeran schreef op 28 september 2002 @ 00:18:
eej ik heb net een paar platen gehaald, waaronder deze:
wilde ik jullie ff laten zien:D (wie hem raadt krijgt een kusje)
[afbeelding]
[afbeelding]
Das de remix van Lional Richie - Angel
Met o.a de Boogieman remix (extended) - Boogieman extended dub - Crash and Burn remix - Crash and Burn Vocal remix
En hij draait op 33 toeren
Leuk 2Step plaatje maar de garage remixen zijn nog veel beter (staan op de andere kant
En de hoes die er bij zit is kut want die scheurt zo kapot
Nou kom maar op met dat
Die doorzichtige platen bedoelt hij, gok ikwibblemoo schreef op 28 september 2002 @ 10:50:
? waarom kan je die niet zien dan ? of bedoel je een picturedisc..
zeg reind, hoe kun jij in vredesnaam weten dat dat ding op 33 toeren draaitReind schreef op 28 september 2002 @ 01:24:
[...]
Ik weet het ik weet het ik weet het ik weet het.
Met o.a de Boogieman remix (extended) - Boogieman extended dub - Crash and Burn remix - Crash and Burn Vocal remix
Leuk 2Step plaatje maar de garage remixen zijn nog veel beter (staan op de andere kant)
Nou kom maar op met dat
Jup
Mijn Sensation White is ook zo doorzichtig... ik kan de groeven van de andere kant zien, da's pas irri
Maar het ziet er wel vet uit
een grootReind schreef op 28 september 2002 @ 01:24:
[...]
Ik weet het ik weet het ik weet het ik weet het.
Leuk 2Step plaatje maar de garage remixen zijn nog veel beter (staan op de andere kant)
Nou kom maar op met dat
die is ook lekker hoor
maar ik kreeg een plastice hoes erbij, en die scheurt niet echt
Zeg ik dat ik een vinylzaak in Nijmegen zoek, vragen ook keurig welk genre enzo. Komen ze met één of andere lijst aan zitten. Dus ik d8: 1 van die nummertjes bellen.
"Goeiemiddag Hilarion met Anneke."
-"Ja een goeiedag met ***. Ik heb van Scoot begrepen dat jullie vinyl verkopen?"
"Vinyl... eh nee, wij zijn een boekhandel."
-"...Fuck

Zelfde geldt voor de rest van de lijst... óf CD's of boeken
Nooit scoot gebruiken
Verwijderd
lol!SONiCB00M schreef op 28 september 2002 @ 13:41:
Wat een eikels bij scoot.
Zeg ik dat ik een vinylzaak in Nijmegen zoek, vragen ook keurig welk genre enzo. Komen ze met één of andere lijst aan zitten. Dus ik d8: 1 van die nummertjes bellen.
-"Ja een goeiedag met ***. Ik heb van Scoot begrepen dat jullie vinyl verkopen?"
-"...Fuck"
Nooit scoot gebruiken

Verwijderd
ik ga altijd gewoon naar een website met daar een djtopic, en vraag daar of ze nog platenzaken wetenSONiCB00M schreef op 28 september 2002 @ 13:41:
-"...Fuck"
Nooit scoot gebruiken
Verwijderd
Plus punten:
-wegdraaiende oorschelpen
-mooi vol geluid
-gaat goed hard
-de prijs (60 pleuro)
-leuk leren tasje
min punten
-achterlijke kastje eraan voor vibrating bass
-niet perfecte afscherming
Leuke koptelefoon voor thuisgebruik, voor op pad iets te instabiel
en schermt ie niet goed genoeg af... en ik ben bang dat ie ook niet hard genoeg gaat (en hij gaat hard hoor!). Een leuk instap model dus voor mensen die nog lekker thuis zijn en het geld (imo) zeker waard... alleen die vibrating bass.... kansloos... wel heel leuk maar dat kastje ga je je aan ergeren!
cijfer semi-prof gebruik: 7
pro gebruik: 5
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2002 22:54 . Reden: kl0t3 tag's ]
Verwijderd
Had hem al eerder genoemd maar nu staat ie er ook daadwerkelijk op.
File: six4eight_-_session_08_09_2002.mp3
Tracklist: live_at_home_session_08-09-2002.txt
Tracklist
04 Blackout - 40 Below
Verwijderd
ik ga hem nu dl'en morgen zal ik er wel wat van zeggenVerwijderd schreef op 28 september 2002 @ 23:17:
Ha mijn mix is geupload op de FTP
Tracklist
04 Blackout - 40 Below
Dat noemen we platenkennis héMR_WAZOO schreef op 28 september 2002 @ 12:28:
[...]
zeg reind, hoe kun jij in vredesnaam weten dat dat ding op 33 toeren draait
Nee ik had hem toevallig voor in mijn koffer zitten omdat ik gisteravond op een feestje moest draaien dus ik heb um er ff bij gepakt
Bij mij scheurde die hoes toen ik met die plaat liep te zwaaien op een feestje en die plaat vloog dus echt een paar meter wegpokeran schreef op 28 september 2002 @ 12:55:
[...]
een grootvoor reind
had ook nog een oud plaatje gehaald. mariah carey - loverboy mj cole rmx
die is ook lekker hoor
maar ik kreeg een plastice hoes erbij, en die scheurt niet echt
En Mariah Carrey - Loverboy is idd een top plaatje -> doet het altijd goed bij de vrouwen.
Ik heb ook nog een tip mensen -> ATFC - Sleep Talking -> Junior Jack remix
Och, al een paar keer geprobeerd. Maar nog altijd zonder resultaat. Er is geen hoop voor meMR_WAZOO schreef op 28 september 2002 @ 21:17:
ik ga altijd gewoon naar een website met daar een djtopic, en vraag daar of ze nog platenzaken weten![]()
![]()
![]()
Verwijderd
Lekker plaatje (heb ehm ook), heeft wel veel weg van Junior Jack - Thrill MeReind schreef op 29 september 2002 @ 00:26:
[...]
Ik heb ook nog een tip mensen -> ATFC - Sleep Talking -> Junior Jack remix
Nu we het toch over Junior Jack hebben, Junior Jack vs Kid Creme - Private Tools is ook een erg lekker plaatje
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
SONiCB00M schreef op 29 september 2002 @ 01:13:
[...]
Och, al een paar keer geprobeerd. Maar nog altijd zonder resultaat. Er is geen hoop voor me
Vind je het gek met zo'n instelling.SONiCB00M schreef op 29 september 2002 @ 15:19:
Draaien zonder vinyl is geen draaien
CD's zijn voor mietjes
Verwijderd
waarom heeft only-djs geen enkele scot project mix op Vinyl in stock?
wat een kutzaak zeg
iemand enig idee waar ik wel scot remix's kan kopen op het i-net?
laat me raden, je zoek de remix van yoji biomehanika - ding a lingVerwijderd schreef op 29 september 2002 @ 17:22:
ff ander iets...
waarom heeft only-djs geen enkele scot project mix op Vinyl in stock?
wat een kutzaak zeg
iemand enig idee waar ik wel scot remix's kan kopen op het i-net?
Vergeet aub niet die titels voor me op te zoeken he Flat©
Binnen dit zelfde onderwerp overigens; ik heb nog een Gemini 626 staan die echt niet tot nauwelijke gebruikt is. Lijkt me een mooi apparaat voor vele om mee te beginnen, en hij staat mij alleen maar in de weg.
Mocht er iemand intresse hebben dan kun je terecht met een mailtje op dj_booster@hotmail.com
Wat is dan wel je stijl?Booster schreef op 29 september 2002 @ 18:06:
Flat©, ik heb je mixjes geluisterd ook die van TReBLA. Ze zijn best aardig, maar nét niet helemaal mijn stijl. Niet dat dat uitmaakt, maar wilde het even mededelen.
Verwijderd
ik heb je ff toegevoegt aan msn... ben niet zo'n mailer... dan praten we wel ff verder k?Booster schreef op 29 september 2002 @ 18:06:
Binnen dit zelfde onderwerp overigens; ik heb nog een Gemini 626 staan die echt niet tot nauwelijke gebruikt is. Lijkt me een mooi apparaat voor vele om mee te beginnen, en hij staat mij alleen maar in de weg.
Mocht er iemand intresse hebben dan kun je terecht met een mailtje op dj_booster@hotmail.com
Verwijderd
het is niet echt mijn stijl, maar een lekkere plaat voor de vroege ochtendVerwijderd schreef op 28 september 2002 @ 23:17:
Ha mijn mix is geupload op de FTP
Tracklist
04 Blackout - 40 Below

Mh, lastig te omschrijven, al helemaal om het verschil aan te geven tussen wat Flat draaide en wat ik wil. Ik denk dat ik het graag net ietsje melodieuzer heb.jadjong schreef op 29 september 2002 @ 18:23:
Wat is dan wel je stijl?
Funky, clubby, disco-like, etc. (Veeeeeeeeeel Dj Tonka)
Op http://members.home.nl/boosty/ staan wat samples die ik allemaal erg lekker vind klinken. Daar kun je reden uit afleiden wat mijn stijl is.
Ik heb geen MSNVerwijderd schreef op 29 september 2002 @ 19:01:
ik heb je ff toegevoegt aan msn... ben niet zo'n mailer... dan praten we wel ff verder k?
maar op die foto kan je zelfs nieteens zien oftie wel draaitReind schreef op 29 september 2002 @ 00:23:
[...]
Dat noemen we platenkennis hé
Nee ik had hem toevallig voor in mijn koffer zitten omdat ik gisteravond op een feestje moest draaien dus ik heb um er ff bij gepakt
ik heb ook een doorzichtige, en die is maar aan 1 kant geperst.. resultaat is dat ik in een gemiddelde discotheek met slechte verlichting alleen kan zien of ik de goeie of foute kant heb gepakt is als ik de toonarm in 1x naar het midden zie stuiteren als ik hem erop legSONiCB00M schreef op 28 september 2002 @ 08:51:
Die white vinyl zijn eigenlijk wel zwaar mooi maar om te mixen zijn ze zwaar klote. Je kan de groeven onmogelijk zien
valt me nog mee dat je niet bij een vloerbedekkinggroothandel uitkwamSONiCB00M schreef op 28 september 2002 @ 13:41:
-"...Fuck"
Nooit scoot gebruiken
Heppie d'r moeite mee dan?
Volgens mij zat er wel de Praxis tussenEner-G schreef op 29 september 2002 @ 22:44:
valt me nog mee dat je niet bij een vloerbedekkinggroothandel uitkwam

Is waarschijnlijk wel te herkennen aan de pitch-level.... Platenkennis heet datMR_WAZOO schreef op 29 september 2002 @ 22:12:
[...]
maar op die foto kan je zelfs nieteens zien oftie wel draait
Nu moet ik ff een plaat hebben met een hele vette intro voor de miks,. Wil een beetje stevige club draaien, iemand vette titels?
Tnx
Len Faki - shit the way yoy like it.Triple-D schreef op 30 september 2002 @ 10:20:
E mensen, ik moet ff een demo maken voor een dj contest hier in de stad.
Nu moet ik ff een plaat hebben met een hele vette intro voor de miks,. Wil een beetje stevige club draaien, iemand vette titels?
Tnx
pitch is niet te zien op de foto, dat valt er net buiten, aan die foto kon ik niet zien dat t 33 toeren is en of dattie uberhaupt wel of niet draaitBtM909 schreef op 30 september 2002 @ 08:49:
[...]
Is waarschijnlijk wel te herkennen aan de pitch-level.... Platenkennis heet dat
Verwijderd
ik moet nl. wat nieuwe platen kopen... maar om elke plaat te beluisterem
mijn Top3 is trouwens
Marco v - godd (original mix) [hardhouse]
listen to me mama
Hertz (sigma records)
Zucht...SONiCB00M schreef op 30 september 2002 @ 08:39:
[...]
Heppie d'r moeite mee dan?Draaien met CD's is voor mietjes!! Lekker puh
nofi
a) Lulkoek.
b) Onderbouw je mening eens.
c) Ben overtuigd hetero. Zeker geen mietje dus.
d) Niet dom blaten dus okee!
Hey ik draai tegenwoordig ook met cd's erbij en ik ben ook geen mietjeMisterDon schreef op 30 september 2002 @ 21:00:
[...]
Zucht...
a) Lulkoek.
MisterDon schreef op 30 september 2002 @ 21:00:
[...]
Zucht...
a) Lulkoek.
das een mening
draaien met cd's is voor mietjes is ook een mening
doe jij dat dan ook?
waarom is een mietje per definitie homo????
maajte van me is echt een megamietje, maar heeft een vriendin
wat moet ik anders??![]()
![]()
![]()
![]()
ik weet niet of je er wat aan hebt, maar top 3 van mijn platen momenteel:Verwijderd schreef op 30 september 2002 @ 20:43:
Mensen... kunnen jullie niet een Top 3 van jullie favo stijl neerzetten?
mijn Top3 is trouwens
listen to me mama
Hertz (sigma records)
- Underworld - 2 months of (John Ciafone remix)
- Splodge - Fellatio Profunda
- Michel de Heij & Secret Cinema - Music is my Machine
T is niet een meesterwerk, maar luister maar ff.
CJ bolland - The ProphetVerwijderd schreef op 30 september 2002 @ 20:43:
Mensen... kunnen jullie niet een Top 3 van jullie favo stijl neerzetten?
mijn Top3 is trouwens
listen to me mama
Hertz (sigma records)
Yoji Biomehanika - Ding a ling(scot remix)
Lexicon K - House is a feeling.
cool die had ik laatst voor 3 euro bij only dj's gekochtEner-G schreef op 30 september 2002 @ 22:01:
[...]
ik weet niet of je er wat aan hebt, maar top 3 van mijn platen momenteel:
- Michel de Heij & Secret Cinema - Music is my Machine
fijne plaat idd
Mijn top 3:
1 Sarbante - Sucksexfull EP
2 Taksi - rohrbruch
3 Tom Mangan - Chutney (Size 9 Reinterpretation)
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
Verwijderd
kan ik die niet van je overkopen?jadjong schreef op 30 september 2002 @ 22:12:
[...]
CJ bolland - The Prophet
Yoji Biomehanika - Ding a ling(scot remix)
Lexicon K - House is a feeling.
thnx voor de reacties totnutoe
moet ik eerst die nieuwe Vestax vinyl brander kopenVerwijderd schreef op 30 september 2002 @ 22:19:
[...]
kan ik die niet van je overkopen?
thnx voor de reacties totnutoe

Gebruik geen platen
Verwijderd
damnz...jadjong schreef op 30 september 2002 @ 22:26:
[...]
moet ik eerst die nieuwe Vestax vinyl brander kopen![]()
Gebruik geen platen
wat moet die vinyl brander eik kosten?
Verwijderd
1. Geal - Losing my feeling 2002
2. Robbie Rivera- Funk a Tron
3. Jurgen Vries - The Theme (jamx and de leons dumonde remix)
Tis maybe niet precies dezelfde style maar ik vindt t gewoon super lekkere nummers.
Maar eigenlijk is een top 3 net iets te kort om de beste nummers van dit moment te plaatsen, heb wel lang moeten denken
Verwijderd
$8400.00Verwijderd schreef op 30 september 2002 @ 22:34:
[...]
damnz...
wat moet die vinyl brander eik kosten?
http://audiovideoone.com/store/p002927.htm
01. gouryella - walhalla
02. aria - dido (armin mix)
03. push - strange world (blijft een lekker nummer)
t Kalf, wie moet ik kennen?MR_WAZOO schreef op 30 september 2002 @ 22:37:
zeg jadjong, waar in zaandam woon jij????
Verwijderd
I agree, die armin mix van Aria is ook één van mijn favo's ! Een v/d beste trance-classics.
Dit topic is gesloten.