How to become a Dj... deel IV Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 21 Laatste
Acties:
  • 8.919 views sinds 30-01-2008

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op 26 september 2002 @ 13:08:
Als ik jou was dan zou ik gewoon ff vragen mailen naar de eigenaar van new-line (www.new-line.nl) hier heb ik mijn mengpaneel en beide draaitafels besteld en de service is echt perfect.

Vragen worden ook heel goed beantwoord.
Of ff w88.... De eigenaar (Dré) komt hier ook regelmatig! ;)

D@MN, al 1200 posts.... Keep it going

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• NightOwlNL
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-07 22:43
ja gaat echt hard, zitten al weer bijna aan deel V

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Verwijderd schreef op 25 september 2002 @ 19:14:
groot topic :) ik ben van plan om ook maar eens te beginnen met dj'en :) ik zit nog te twijfelen aan vinyl of cd.. ik wil meer de harde kant op (hardhouse/hardcore) zijn er daar wel genoeg cd's van (geen bij elkaar gegooide radio versies zeg maar)? ik ben van plan deze te gaan kopen :) cd CD spelers zijn zeer goed als ik Reind mag geloven :7
Jouw naam kwam me bekend voor, ben jij niet diegene waarmee ik die shoutcast heb gedraaid @ CZ?

Owja en deel V duurt nog wel een tijdje, doorgaan met die handel :z

Ik ben overigens van plan ff een flinke audiofiel te worden :7. Ik ben op zoek naar een leuk stel boxen voor mijn kamertje (is maar een kamertje van 3x4m ofzo, dus zó hard hoeven ze niet :D) met een versterker van waarschijnlijk 2x200W. Dan ben ik van plan een centraal mengpaneel bij de versterker te zetten (waarschijnlijk de Gemini CS-19(R)) met daaraan aangesloten mijn DJ hoek, een MP3 spelertje (waarschijnlijk de Numark MP CD3 of een Terratec M3PO), minidisc (deck, waarschijnlijk ook voor opnemen) en wellicht een radiootje mocht Trance Energy weer uitgezonden worden :D.

Dus ik denk maar es te beginnen met de boxen. Als versterker ben ik van plan een Gemini X-2 (damn ik wordt Gemini addicted :D) te kopen, tenzij Dré me een goed alternatief weet aan te raden. Qua boxen moet ik eens ff kijken. Het liefst heb ik gewoon boxen die aan de muur kunnen worden bevestigd (dan zet ik in iedere hoek van de kamer 1tje), maar een normale speaker heb ik ook geen moeite mee.

Verwijderd

thats me indeed :P ik ga voor de gemini CDJ-20 en met de PMX-500 waarschijnlijk.. :D

• NightOwlNL
Verwijderd schreef op 26 september 2002 @ 14:44:
thats me indeed :P ik ga voor de gemini CDJ-20 en met de PMX-500 waarschijnlijk.. :D
kun je mij ook ff 2 van die gemini's sponsoren

Verwijderd

MR_WAZOO schreef op 26 september 2002 @ 14:50:
[...]

kun je mij ook ff 2 van die gemini's sponsoren
en dan? :P

• NightOwlNL
scheelt dat mij een hoop geld :P

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

MR_WAZOO schreef op 26 september 2002 @ 16:18:
[...]

scheelt dat mij een hoop geld :P
LOL :D :D :D

/serieus
Ik ben ff een thema onderwerp aan het bedenken, waarop iedereen kan reageren. I'll be Back.....

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Verwijderd

Ik zat nog eens te kijken, is het niet slimmer om een PS-626 i te kopen ipv de PMX-500? deze heeft 3 channels, en toonregeling voor de PFL (de PMX-500 heeft dit niet :()

PS-626i
PMX-500

is dit een betere keuze of is er nog een andere mixer die beter/goedkoper is?

• Triple-D
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08-2023
Das 2x unexpected.

Geloof je ons niet meer?

Verwijderd

jawel hoor :P maar hier kunnen wat meer mensen hun mening geven aangezien het toch een dure aankoop is..

Verwijderd

Als je het geld eraan uit wilt geven zou ik voor de 626 gaan; als je meteen klaar wilt zijn een mag-10 (of dj-60, mag10 is beetje zeldzaam).

• NightOwlNL
* NightOwlNL is blij met ze behringer en vind al die 3 kanaals mixertjes maar niets :D

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

MR_WAZOO schreef op 26 september 2002 @ 18:03:
* BtM909 is blij met ze behringer en vind al die 3 kanaals mixertjes maar niets :D
* BtM909 is nog blijer met z'n Vestax PCV 275 (glimmend model) :P

• NightOwlNL
BtM909 schreef op 26 september 2002 @ 18:04:
[...]

* BtM909 is nog blijer met z'n Vestax PCV 275 (glimmend model) :P
nietus ik ben blijer :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 september 2002 @ 17:13:
Als je het geld eraan uit wilt geven zou ik voor de 626 gaan; als je meteen klaar wilt zijn een mag-10 (of dj-60, mag10 is beetje zeldzaam).
Die zijn helaas niet meer verkrijgbaar :(

Alleen de Mag-25, maarja die is weer zo groot (19") ..

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Wellus.... kijk maar:

ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOO blij :P

• NightOwlNL
BtM909 schreef op 26 september 2002 @ 18:11:
[...]

Wellus.... kijk maar:

ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOO blij :P
heej heej, niet offtopic gaan he

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 september 2002 @ 18:09:
[...]

Die zijn helaas niet meer verkrijgbaar :(

Alleen de Mag-25, maarja die is weer zo groot (19") ..
wat is er eik gebeurt met de mag-20 :?

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

MR_WAZOO schreef op 26 september 2002 @ 18:27:
[...]

heej heej, niet offtopic gaan he
Da's waar.... Ben alleen nog steeds aan het denken voor het thema.

Is het misschien leuk dat iedereen verteld wat zijn ultieme gear moet bezitten.
Dus niet meteen roepen: TECHNICS RULEZ / SUCKS!.
Het kan dus van alles zijn: van draaitafels tot lichtapparatuur. En dan steeds items aangeven, zodat uiteindelijk de ultieme DJ (LJ) -Gear onstaat....

hopelijk duidelijk genoeg

• L0g0ff
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21-09 23:48

L0g0ff

omg

Bestaat er eigenlijk een vinyl emulator waarbij je 2 platen door elkaar kan mixen met 2 muizen :? Een soort atomix maar dan beter.

Dat lijkt mij namelijk ideaal om een beetje het "gevoel" te krijgen hoe je een beetje platen door elkaar kunt mixen. Ik ga veel uit naar discotheken enzo en kijk naar ook geregeld met dj's mee. Het lijkt me zo verschrikkelijk mooi als je je eigen muziek kan draaien en dat daarvan een hele zaal uit z'n dak gaat :)

Blog.wapnet.nl KompassOS.nl

• NightOwlNL
OhMyGod schreef op 26 september 2002 @ 18:37:
Bestaat er eigenlijk een vinyl emulator waarbij je 2 platen door elkaar kan mixen met 2 muizen :? Een soort atomix maar dan beter.

Dat lijkt mij namelijk ideaal om een beetje het "gevoel" te krijgen hoe je een beetje platen door elkaar kunt mixen. Ik ga veel uit naar discotheken enzo en kijk naar ook geregeld met dj's mee. Het lijkt me zo verschrikkelijk mooi als je je eigen muziek kan draaien en dat daarvan een hele zaal uit z'n dak gaat :)
niet met 2 muizen, maar veel mooier

het heet finalscratch

www.finalscratch.com geloof ik

• L0g0ff
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21-09 23:48

L0g0ff

omg

Dat ziet er idd zeer gelikt uit *D
Afbeeldingslocatie: http://www.finalscratch.com/fs2/images/popups/FS_topangleview2.jpg

ehh ik zoek alleen naar een beetje goed koper alternatief ;)
Q) How much will it cost?

A) $799 US will be the MSRP in the USA[ Manufacturer Suggested Retail Price ].
...vind ik een beetje teveel van het goede

Blog.wapnet.nl KompassOS.nl

• NightOwlNL
OhMyGod schreef op 26 september 2002 @ 18:55:
[afbeelding]

[...]

je heb dan in iedergeval wel goed spul en niet van die muisbende:D:D

Verwijderd

OhMyGod schreef op 26 september 2002 @ 18:55:
[afbeelding]

[...]

vergeet niet de mixer, de draaitafels en de laptop/desktop erbij te rekenen! :P

• Universal Creations
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:06
648, ik was zojuist jouw lekkere mix aan het luisteren (Live @Home 27-01-02) en daar zit een hele vette accapella in rondom de 60 minuten. Er zitten volgens mij verschillende "quotes" uit andere nummers in. Hoe heet deze accapella?

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

• Flake
Verwijderd schreef op 26 september 2002 @ 16:24:
Ik zat nog eens te kijken, is het niet slimmer om een PS-626 i te kopen ipv de PMX-500? deze heeft 3 channels, en toonregeling voor de PFL (de PMX-500 heeft dit niet :()

PS-626i
PMX-500

is dit een betere keuze of is er nog een andere mixer die beter/goedkoper is?
Ik zou voor de PS-626i gaan. Ik heb de pech met een PS-540i opgeschept te zitten (damn you Dré :P) maar de PS-626i heeft alles wat ik nie heb :P.

BTW, zou je niet beter vinyl kunnen doen? Da's toch veel stoerder, hebben we volgend jaar op CZ écht iets om mee te mixen :P

Verwijderd

SONiCB00M schreef op 26 september 2002 @ 20:54:
[...]
Ik zou voor de PS-626i gaan. Ik heb de pech met een PS-540i opgeschept te zitten (damn you Dré :P) maar de PS-626i heeft alles wat ik nie heb :P.

BTW, zou je niet beter vinyl kunnen doen? Da's toch veel stoerder, hebben we volgend jaar op CZ écht iets om mee te mixen :P
mwah, moet ik weer allemaal vinyls gaan kopen, met cd kan ik ze gewoon ff fikken (wel zo handig in het begin ;)) en ik had al zo ongeveer besloten die 626i te kopen :) mischien nog + flightcase :9~

offtopic:
accept me eens op ICQ, of ben je nooit op ICQ? geef dan ff je msn adres ofzo :X

Verwijderd

Universal Creations schreef op 26 september 2002 @ 20:28:
648, ik was zojuist jouw lekkere mix aan het luisteren (Live @Home 27-01-02) en daar zit een hele vette accapella in rondom de 60 minuten. Er zitten volgens mij verschillende "quotes" uit andere nummers in. Hoe heet deze accapella?
Ik weet welke track je bedoeld, die ik draaide in dit nummer heet :

Firefly - Supernatural [Ambassador's Extended Trip]

Ik weet niet waar de originele sample vandaan komt, maar dit is de volledige sample. Ik denk dat veel producers hier quotes uit hebben gehaald om in hun eigen tracks te gebruiken. Ik ga trouwens vanavond even een nieuwe mix uploaden, de tracklist is de volgende:

01 J.F. Sebastian ft. Kaz - Burden (Lemon 8 Inner Sanctuary Remix)
02 Pete Moss ft. Terra Deva - After 2 (Satoshi Tomiie Main Path Remix)
03 Quiver - Bozboz (Main Mix)
04 Blackout - 40 Below
05 DJ Remy - In Your Face (Starecase Remix)
06 Saeed & Palash - Watching You
07 Brancaccio & Aisher - It's Gonna Be (Bini & Martini Supa Bass Dub Remix)
08 Inra-Red - Meditation (Alternative Mix)
09 Element N - Control (Freeloader Remix)
10 Alive ft. D.D. Klein - Alive (Mara Remix)
11 Minilogue - In a Deeper Motion

Ik heb ook nog ander leuk nieuws. Ik ben namelijk al een tijdje met verschillende platenmaatschappijen in onderhandeling over het releasen van tracks. 1 maatschappij is nu zover dat ik een release krijg, als alles volgens schema gaat komt mijn eerste EP met een aantal eigen tracks en misschien nog een aantal remixes erop in Januari komend jaar uit.

Daarnaast wacht ik momenteel de reacties van Blackhole, Purple Eye en Extrema af op dezelfde demo CD. Ik hoop die deze week te krijgen dus dan zal ik het hier even laten weten. In ieder geval ben ik blij dat er eindelijk een release inzit, ben ik toch niet al die tijd voor niets bezig geweest.

Die eerste maatschappij (ala bianca / media records) heeft ook een eigen bookings bureau waar ik voor kan gaan draaien, lijkt me ook zeker niet verkeerd :+

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-09 17:08

Chiron

Moderator Discord
vet! met wat voor apparatuur produceer je nou eigenlijk?

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ener-G schreef op 26 september 2002 @ 22:21:
vet! met wat voor apparatuur produceer je nou eigenlijk?
-->Klik op huisje<--

Verwijderd

Ik gebruik mijn PC om op te nemen en te arrangeren, er zit een Terratec EWS 88MT geluidskaart in en ik gebruik Cubase VST 5.1 (legaal) voor het arrangement en het afmixen. Heb net 2 19" monitoren aangeschaft (feitelijk krijg ik ze morgen) en ik wil dan Dual Head Cubase gaan draaien. Ik heb dan in Cubase altijd Native Instruments Battery (ook legaal) als drumsampler lopen, super handig omdat ik die direct weer naar een VST kanaal kan sturen (of meerdere) en zo weer VST effecten erover heen kan zitten.

Mijn sounds komen uit de Access Virus C, Roland XP 30 en de Roland RD 150 (digi piano). Die laatste is btw meer masterklavier dan geluidsbron. Ik stuur ze aan via de Midiman Midisport 4x4 MIDI interface. Er staat een Behringer MX 2642A mixer tussen om alles te regelen en ik mix af op Behringer B 2031 monitoren.

Heb wel een 19" rack staan maar dat is leeg :( Hopelijk komt daar volgende maand een TC Electronics Triple C (compressor) en M-300 (multi effect) in te hangen.

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
woei *jaloers*

wou dat ik het geld had voor dat soort spullen :P

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• NightOwlNL
Ener-G schreef op 26 september 2002 @ 22:51:
woei *jaloers*

wou dat ik het geld had voor dat soort spullen :P
ik denk momenteel alleen maar, had ik maar geld lol....

maarjah, komt wel goed...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 september 2002 @ 22:09:
[...]
Ik heb ook nog ander leuk nieuws. Ik ben namelijk al een tijdje met verschillende platenmaatschappijen in onderhandeling over het releasen van tracks.
Cool man ... ik ben de laatste tijd ook veel bezig met producen (alleen met software nog) hoop dat het mij ook ooit lukt :)

Iig laat wat horen als je meer informatie hebt en je plaat uit is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 26 september 2002 @ 22:09:
[...]

Die eerste maatschappij (ala bianca / media records) heeft ook een eigen bookings bureau waar ik voor kan gaan draaien, lijkt me ook zeker niet verkeerd :+
Het gaat goed met de GOT dj's

Maar ik heb een minder bericht -> Ik heb Barkers lekker gelaten voor wat het is :/ . Ik kan mezelf prima redden en aangezien ik eerst echt heeeeeeeeeeeeeel erg goed wil zijn om te voorkomen dat ik op mijn bek ga en daar ook nog is bij komt dat ik volgende maand op mezelf ga wonen en erg druk ben met mijn huidige baan (en die dus echt niet op ga zeggen of minder ga werken) had ik zoiets van laat maar ff allemaal voor wat het is :/ .

Als ze me nu willen dan willen ze me alleen nog maar meer als ik er straks weer wat meer tijd in kan steken en daardoor ook weer beter ga draaien :+ .

De mensen waar ik contact mee heb gehad bij Barkers vonden het jammer maar konden me enigszins wel begrijpen en ik heb ze beloofd dat als ik er wel weer zin in heb dat ik ze meteen bel :)
Nu heb ik er gewoon echt even geen zin in -> ben druk zat en moet eerst maar is zorgen dat ik straks als ik op mezelf ga alles voor elkaar krijg en dan zien we wel weer verder.

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
Verwijderd schreef op 26 september 2002 @ 21:42:
[...]

mwah, moet ik weer allemaal vinyls gaan kopen, met cd kan ik ze gewoon ff fikken (wel zo handig in het begin ;)) en ik had al zo ongeveer besloten die 626i te kopen :) mischien nog + flightcase :9~

offtopic:
accept me eens op ICQ, of ben je nooit op ICQ? geef dan ff je msn adres ofzo :X
Lol, jij hebt echt geen geduld he :+
Vanavond kan ik pas online komen

MSN: sonic_b00mNOSPAM@hotmail.com (NOSPAM weglatûh he, ik haat die klotevirussen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfffffff, gisteren met een maat van me twee uur lang gedraaid @ Jungletrain.net. Het ging wel redelijk, maar ik weet dat ik beter kan. Het zou kicken zijn als wat GoT djs de volgende keer in zouden tunen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empathy
  • Laatst online: 16-09 12:38

Empathy

Extreme Audio

SONiCB00M schreef op 27 september 2002 @ 10:08:
[...]
Lol, jij hebt echt geen geduld he :+
Vanavond kan ik pas online komen

MSN: sonic_b00mNOSPAM@hotmail.com (NOSPAM weglatûh he, ik haat die klotevirussen)
Mag ik je ook toevoegen? Niet dat het nuttig is, maar m'n msn-lijst moet vol ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unexNOSPAM@madnerd.net :P add mij dan ook maar ^_^ of kom gewoon op irc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yalopa
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

Verwijderd schreef op 27 september 2002 @ 11:02:
Pfffffff, gisteren met een maat van me twee uur lang gedraaid @ Jungletrain.net. Het ging wel redelijk, maar ik weet dat ik beter kan. Het zou kicken zijn als wat GoT djs de volgende keer in zouden tunen :)
record en op ftp gooien ??

You don't need eyes to see, you need vision

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leffe_blond schreef op 27 september 2002 @ 17:31:
[...]

record en op ftp gooien ??
ik zou het ook wel eens willen horen ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
Empathy schreef op 27 september 2002 @ 11:19:
[...]

Mag ik je ook toevoegen? Niet dat het nuttig is, maar m'n msn-lijst moet vol ;)
Ach ik kan het je moeilijk weigeren he :P
ICQ mag ook: 66465891

Zow, dit weekend maar weer es ff flink oefenen op beatmatchen....

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

eej ik heb net een paar platen gehaald, waaronder deze:
wilde ik jullie ff laten zien:D (wie hem raadt krijgt een kusje)
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/trans.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/trans1.jpg

• R2D2
  • Niet online
pokeran schreef op 28 september 2002 @ 00:18:
eej ik heb net een paar platen gehaald, waaronder deze:
wilde ik jullie ff laten zien:D (wie hem raadt krijgt een kusje)
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik weet het ik weet het ik weet het ik weet het.

Das de remix van Lional Richie - Angel

Met o.a de Boogieman remix (extended) - Boogieman extended dub - Crash and Burn remix - Crash and Burn Vocal remix :)

En hij draait op 33 toeren :)

Leuk 2Step plaatje maar de garage remixen zijn nog veel beter (staan op de andere kant ;) )
En de hoes die er bij zit is kut want die scheurt zo kapot :)

Nou kom maar op met dat :>

• Flake
Die white vinyl zijn eigenlijk wel zwaar mooi maar om te mixen zijn ze zwaar klote. Je kan de groeven onmogelijk zien :(

• wibblemoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:25
? waarom kan je die niet zien dan ? of bedoel je een picturedisc..

• Empathy
  • Laatst online: 16-09 12:38

Empathy

Extreme Audio

wibblemoo schreef op 28 september 2002 @ 10:50:
? waarom kan je die niet zien dan ? of bedoel je een picturedisc..
Die doorzichtige platen bedoelt hij, gok ik

• NightOwlNL
Reind schreef op 28 september 2002 @ 01:24:
[...]

Met o.a de Boogieman remix (extended) - Boogieman extended dub - Crash and Burn remix - Crash and Burn Vocal remix :)

Leuk 2Step plaatje maar de garage remixen zijn nog veel beter (staan op de andere kant ;) )

zeg reind, hoe kun jij in vredesnaam weten dat dat ding op 33 toeren draait

• Flake
Empathy schreef op 28 september 2002 @ 11:45:
[...]

Die doorzichtige platen bedoelt hij, gok ik
Jup :P
Mijn Sensation White is ook zo doorzichtig... ik kan de groeven van de andere kant zien, da's pas irri

Maar het ziet er wel vet uit :D

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

Reind schreef op 28 september 2002 @ 01:24:
[...]

een groot :> voor reind O+ had ook nog een oud plaatje gehaald. mariah carey - loverboy mj cole rmx
die is ook lekker hoor :)
maar ik kreeg een plastice hoes erbij, en die scheurt niet echt

• Flake
Wat een eikels bij scoot.
Zeg ik dat ik een vinylzaak in Nijmegen zoek, vragen ook keurig welk genre enzo. Komen ze met één of andere lijst aan zitten. Dus ik d8: 1 van die nummertjes bellen.

"Goeiemiddag Hilarion met Anneke."
-"Ja een goeiedag met ***. Ik heb van Scoot begrepen dat jullie vinyl verkopen?"
"Vinyl... eh nee, wij zijn een boekhandel."
-"...Fuck :X "

Zelfde geldt voor de rest van de lijst... óf CD's of boeken
Nooit scoot gebruiken :(

Verwijderd

SONiCB00M schreef op 28 september 2002 @ 13:41:
Zeg ik dat ik een vinylzaak in Nijmegen zoek, vragen ook keurig welk genre enzo. Komen ze met één of andere lijst aan zitten. Dus ik d8: 1 van die nummertjes bellen.

-"Ja een goeiedag met ***. Ik heb van Scoot begrepen dat jullie vinyl verkopen?"

lol! :X

Verwijderd

is iemand al eens bij Cyber Records op de steenstraat 5 in leiden geweest? dsa de dichtsbijzijnde winkel voor mij, alleen als ze niks hebben dan hoef ik er ook niet heen te gaan :)

Verwijderd

Je kan er toch gewoon heen gaan ... je hoeft niks te kopen. Dan heb je het gelijk zelf gezien of ze wat hebben in je style.

Verwijderd

ja doe ik van de week denk ik wel ff in een tussenuur oid :)

• NightOwlNL

ik ga altijd gewoon naar een website met daar een djtopic, en vraag daar of ze nog platenzaken weten :D :D :D :D

Verwijderd

Review Vibrating headphones VS-980 pro luxe

Plus punten:
-wegdraaiende oorschelpen
-mooi vol geluid
-gaat goed hard
-de prijs (60 pleuro)
-leuk leren tasje

min punten
-achterlijke kastje eraan voor vibrating bass
-niet perfecte afscherming

Leuke koptelefoon voor thuisgebruik, voor op pad iets te instabiel
en schermt ie niet goed genoeg af... en ik ben bang dat ie ook niet hard genoeg gaat (en hij gaat hard hoor!). Een leuk instap model dus voor mensen die nog lekker thuis zijn en het geld (imo) zeker waard... alleen die vibrating bass.... kansloos... wel heel leuk maar dat kastje ga je je aan ergeren! :P

cijfer semi-prof gebruik: 7
pro gebruik: 5

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2002 22:54 . Reden: kl0t3 tag's ]

Verwijderd

Ha mijn mix is geupload op de FTP :)
Had hem al eerder genoemd maar nu staat ie er ook daadwerkelijk op.

File: six4eight_-_session_08_09_2002.mp3
Tracklist: live_at_home_session_08-09-2002.txt

Tracklist
04 Blackout - 40 Below

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 september 2002 @ 23:17:

Tracklist
04 Blackout - 40 Below
ik ga hem nu dl'en morgen zal ik er wel wat van zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
MR_WAZOO schreef op 28 september 2002 @ 12:28:
[...]

zeg reind, hoe kun jij in vredesnaam weten dat dat ding op 33 toeren draait
Dat noemen we platenkennis hé ;)

Nee ik had hem toevallig voor in mijn koffer zitten omdat ik gisteravond op een feestje moest draaien dus ik heb um er ff bij gepakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
pokeran schreef op 28 september 2002 @ 12:55:
[...]

een groot :> voor reind O+ had ook nog een oud plaatje gehaald. mariah carey - loverboy mj cole rmx
die is ook lekker hoor :)
maar ik kreeg een plastice hoes erbij, en die scheurt niet echt
Bij mij scheurde die hoes toen ik met die plaat liep te zwaaien op een feestje en die plaat vloog dus echt een paar meter weg :) (en iemand kopte hem heel mooi terug ;) )

En Mariah Carrey - Loverboy is idd een top plaatje -> doet het altijd goed bij de vrouwen.

Ik heb ook nog een tip mensen -> ATFC - Sleep Talking -> Junior Jack remix :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
MR_WAZOO schreef op 28 september 2002 @ 21:17:
ik ga altijd gewoon naar een website met daar een djtopic, en vraag daar of ze nog platenzaken weten :D :D :D :D
Och, al een paar keer geprobeerd. Maar nog altijd zonder resultaat. Er is geen hoop voor me :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reind schreef op 29 september 2002 @ 00:26:
[...]

Ik heb ook nog een tip mensen -> ATFC - Sleep Talking -> Junior Jack remix :)
Lekker plaatje (heb ehm ook), heeft wel veel weg van Junior Jack - Thrill Me :)

Nu we het toch over Junior Jack hebben, Junior Jack vs Kid Creme - Private Tools is ook een erg lekker plaatje 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flat
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
en z'n remix van moby's extreme ways vind ik ook erg lekker :)

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
  • Niet online
SONiCB00M schreef op 29 september 2002 @ 01:13:
[...]
Och, al een paar keer geprobeerd. Maar nog altijd zonder resultaat. Er is geen hoop voor me :'(
SONiCB00M schreef op 29 september 2002 @ 15:19:
Draaien zonder vinyl is geen draaien
CD's zijn voor mietjes ;)
Vind je het gek met zo'n instelling. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff ander iets...

waarom heeft only-djs geen enkele scot project mix op Vinyl in stock?
wat een kutzaak zeg :P

iemand enig idee waar ik wel scot remix's kan kopen op het i-net?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
  • Niet online
Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 17:22:
ff ander iets...

waarom heeft only-djs geen enkele scot project mix op Vinyl in stock?
wat een kutzaak zeg :P

iemand enig idee waar ik wel scot remix's kan kopen op het i-net?
laat me raden, je zoek de remix van yoji biomehanika - ding a ling :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 14:23

Booster

Superuser

Flat©, ik heb je mixjes geluisterd ook die van TReBLA. Ze zijn best aardig, maar nét niet helemaal mijn stijl. Niet dat dat uitmaakt, maar wilde het even mededelen. :)

Vergeet aub niet die titels voor me op te zoeken he Flat© :+

Binnen dit zelfde onderwerp overigens; ik heb nog een Gemini 626 staan die echt niet tot nauwelijke gebruikt is. Lijkt me een mooi apparaat voor vele om mee te beginnen, en hij staat mij alleen maar in de weg.
Mocht er iemand intresse hebben dan kun je terecht met een mailtje op dj_booster@hotmail.com

The cake is a lie | The Borealis awaits...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
  • Niet online
Booster schreef op 29 september 2002 @ 18:06:
Flat©, ik heb je mixjes geluisterd ook die van TReBLA. Ze zijn best aardig, maar nét niet helemaal mijn stijl. Niet dat dat uitmaakt, maar wilde het even mededelen. :)
Wat is dan wel je stijl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Booster schreef op 29 september 2002 @ 18:06:
Binnen dit zelfde onderwerp overigens; ik heb nog een Gemini 626 staan die echt niet tot nauwelijke gebruikt is. Lijkt me een mooi apparaat voor vele om mee te beginnen, en hij staat mij alleen maar in de weg.
Mocht er iemand intresse hebben dan kun je terecht met een mailtje op dj_booster@hotmail.com
ik heb je ff toegevoegt aan msn... ben niet zo'n mailer... dan praten we wel ff verder k?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 september 2002 @ 23:17:

Tracklist
04 Blackout - 40 Below
het is niet echt mijn stijl, maar een lekkere plaat voor de vroege ochtend :) ik weet niet veel van progressive af dus of het er bij past weet ik niet :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 14:23

Booster

Superuser

Mh, lastig te omschrijven, al helemaal om het verschil aan te geven tussen wat Flat draaide en wat ik wil. Ik denk dat ik het graag net ietsje melodieuzer heb.
Funky, clubby, disco-like, etc. (Veeeeeeeeeel Dj Tonka)
Op http://members.home.nl/boosty/ staan wat samples die ik allemaal erg lekker vind klinken. Daar kun je reden uit afleiden wat mijn stijl is.
Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 19:01:
ik heb je ff toegevoegt aan msn... ben niet zo'n mailer... dan praten we wel ff verder k?
Ik heb geen MSN :+ Dus dat wordt lastig.

The cake is a lie | The Borealis awaits...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
Reind schreef op 29 september 2002 @ 00:23:
[...]

Dat noemen we platenkennis hé ;)

Nee ik had hem toevallig voor in mijn koffer zitten omdat ik gisteravond op een feestje moest draaien dus ik heb um er ff bij gepakt :)
maar op die foto kan je zelfs nieteens zien oftie wel draait

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
SONiCB00M schreef op 28 september 2002 @ 08:51:
Die white vinyl zijn eigenlijk wel zwaar mooi maar om te mixen zijn ze zwaar klote. Je kan de groeven onmogelijk zien :(
ik heb ook een doorzichtige, en die is maar aan 1 kant geperst.. resultaat is dat ik in een gemiddelde discotheek met slechte verlichting alleen kan zien of ik de goeie of foute kant heb gepakt is als ik de toonarm in 1x naar het midden zie stuiteren als ik hem erop leg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord

valt me nog mee dat je niet bij een vloerbedekkinggroothandel uitkwam ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
jadjong schreef op 29 september 2002 @ 15:33:
Vind je het gek met zo'n instelling. :P
Heppie d'r moeite mee dan? :P Draaien met CD's is voor mietjes!! Lekker puh :Pnofi
Ener-G schreef op 29 september 2002 @ 22:44:
valt me nog mee dat je niet bij een vloerbedekkinggroothandel uitkwam ;)
Volgens mij zat er wel de Praxis tussen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

MR_WAZOO schreef op 29 september 2002 @ 22:12:
[...]

maar op die foto kan je zelfs nieteens zien oftie wel draait
Is waarschijnlijk wel te herkennen aan de pitch-level.... Platenkennis heet dat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triple-D
E mensen, ik moet ff een demo maken voor een dj contest hier in de stad.

Nu moet ik ff een plaat hebben met een hele vette intro voor de miks,. Wil een beetje stevige club draaien, iemand vette titels?

Tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
  • Niet online
Triple-D schreef op 30 september 2002 @ 10:20:
E mensen, ik moet ff een demo maken voor een dj contest hier in de stad.

Nu moet ik ff een plaat hebben met een hele vette intro voor de miks,. Wil een beetje stevige club draaien, iemand vette titels?

Tnx
Len Faki - shit the way yoy like it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triple-D
Waar zou mries zijn? Ik heb een nieuwe mix, maar ben mijn ww van de srever kwijt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
BtM909 schreef op 30 september 2002 @ 08:49:
[...]

Is waarschijnlijk wel te herkennen aan de pitch-level.... Platenkennis heet dat :P
pitch is niet te zien op de foto, dat valt er net buiten, aan die foto kon ik niet zien dat t 33 toeren is en of dattie uberhaupt wel of niet draait

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen... kunnen jullie niet een Top 3 van jullie favo stijl neerzetten?

ik moet nl. wat nieuwe platen kopen... maar om elke plaat te beluisterem :|

mijn Top3 is trouwens

Marco v - godd (original mix) [hardhouse]
listen to me mama
Hertz (sigma records)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

SONiCB00M schreef op 30 september 2002 @ 08:39:
[...]
Heppie d'r moeite mee dan? :P Draaien met CD's is voor mietjes!! Lekker puh :Pnofi
Zucht... :|

a) Lulkoek.
b) Onderbouw je mening eens.
c) Ben overtuigd hetero. Zeker geen mietje dus.
d) Niet dom blaten dus okee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
MisterDon schreef op 30 september 2002 @ 21:00:
[...]

a) Lulkoek.
Hey ik draai tegenwoordig ook met cd's erbij en ik ben ook geen mietje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
MisterDon schreef op 30 september 2002 @ 21:00:
[...]

a) Lulkoek.
das een mening
draaien met cd's is voor mietjes is ook een mening :P
doe jij dat dan ook?:P
waarom is een mietje per definitie homo????
maajte van me is echt een megamietje, maar heeft een vriendin
wat moet ik anders?? :D :D :D :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Verwijderd schreef op 30 september 2002 @ 20:43:

mijn Top3 is trouwens

listen to me mama
Hertz (sigma records)
ik weet niet of je er wat aan hebt, maar top 3 van mijn platen momenteel:

- Underworld - 2 months of (John Ciafone remix)
- Splodge - Fellatio Profunda
- Michel de Heij & Secret Cinema - Music is my Machine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triple-D
Mijn eerste mix met FS staat op de server.

T is niet een meesterwerk, maar luister maar ff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
  • Niet online
Verwijderd schreef op 30 september 2002 @ 20:43:

mijn Top3 is trouwens

listen to me mama
Hertz (sigma records)
CJ bolland - The Prophet
Yoji Biomehanika - Ding a ling(scot remix)
Lexicon K - House is a feeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:13
Ener-G schreef op 30 september 2002 @ 22:01:
[...]

ik weet niet of je er wat aan hebt, maar top 3 van mijn platen momenteel:

- Michel de Heij & Secret Cinema - Music is my Machine
cool die had ik laatst voor 3 euro bij only dj's gekocht :)

fijne plaat idd :D

Mijn top 3:

1 Sarbante - Sucksexfull EP
2 Taksi - rohrbruch
3 Tom Mangan - Chutney (Size 9 Reinterpretation)

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jadjong schreef op 30 september 2002 @ 22:12:
[...]

CJ bolland - The Prophet
Yoji Biomehanika - Ding a ling(scot remix)
Lexicon K - House is a feeling.
kan ik die niet van je overkopen? :)

thnx voor de reacties totnutoe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
  • Niet online
Verwijderd schreef op 30 september 2002 @ 22:19:
[...]

kan ik die niet van je overkopen? :)

thnx voor de reacties totnutoe :)
moet ik eerst die nieuwe Vestax vinyl brander kopen 8)7
Gebruik geen platen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jadjong schreef op 30 september 2002 @ 22:26:
[...]

moet ik eerst die nieuwe Vestax vinyl brander kopen 8)7
Gebruik geen platen ;)
damnz...

wat moet die vinyl brander eik kosten? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
zeg jadjong, waar in zaandam woon jij????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, dan post ik mijn top 3 ook maar:

1. Geal - Losing my feeling 2002
2. Robbie Rivera- Funk a Tron
3. Jurgen Vries - The Theme (jamx and de leons dumonde remix)

Tis maybe niet precies dezelfde style maar ik vindt t gewoon super lekkere nummers.
Maar eigenlijk is een top 3 net iets te kort om de beste nummers van dit moment te plaatsen, heb wel lang moeten denken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 september 2002 @ 22:34:
[...]

damnz...

wat moet die vinyl brander eik kosten? :D
$8400.00 :D

http://audiovideoone.com/store/p002927.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Top 3

01. Digital - Chickenheadz
02. Spirit - Activated
03. Red One - Believe In U

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibblemoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:25
hmm top 3, lastig...

01. gouryella - walhalla
02. aria - dido (armin mix)
03. push - strange world (blijft een lekker nummer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
  • Niet online
MR_WAZOO schreef op 30 september 2002 @ 22:37:
zeg jadjong, waar in zaandam woon jij????
t Kalf, wie moet ik kennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wibblemoo schreef op 01 oktober 2002 @ 00:01:
hmm top 3, lastig...

02. aria - dido (armin mix)
I agree, die armin mix van Aria is ook één van mijn favo's ! Een v/d beste trance-classics.
Pagina: 1 ... 13 ... 21 Laatste

Dit topic is gesloten.