Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 19:48 schreef Ener-G het volgende:

[..]

go away!! i don't want to hear it

die pro dj user is echt een prutsding, zeker als je het geld te besteden hebt om een technics headphone te kopen

mjah, als je weinig te besteden hebt istie prima...
that's all i say, ding gaat hard, is stevig en zit lekker op je kop

nog wat anders

doe je dan je oordopje in beide oren of alleen in dat oor waar geen headphone op zit??

stiekum toch een beetje 1337 ;) | bezoek ook eens www.mrwazoo.nl

ik vind dus echt niet dat 'ie lekker op je kop zit zeg
en hij gaat zo associaal hard, daar mol je gelijk je oren mee

offie echt stevig is weet ik niet, zo voelt 'ie iig wel aan

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

hier stond teveel :D

verkeerde quote zeker? :D
maar ik bedoel maar, dat 'ie zo hard gaat kan voor sommigen best prettig zijn, maar als ik het volume bij die koptelefoon voor 1/3 open heb krijg ik na een half uurtje al last van m'n oren
dat 'ie zo hard kan, vind ik persoonlijk nogal nutteloos

--Roy Goodman

quote:
Op zaterdag 20 april 2002 18:51 schreef Flat© het volgende:
ik vind dus echt niet dat 'ie lekker op je kop zit zeg
en hij gaat zo associaal hard, daar mol je gelijk je oren mee

offie echt stevig is weet ik niet, zo voelt 'ie iig wel aan
zijn grotere rampen te koop:D

Overclocker

quote:
Op zaterdag 20 april 2002 12:02 schreef JumpStart het volgende:

[..]

Dat Jean nog steeds met die Überranzige ouwe brakke technics draait, dat is geheel zijn probleem. Volgens mij is iedereen hier het er wel over eens dat die SE-450 koptelefoon een ding is uit het stenen tijdperk. Het enige dat ervoor te zeggen is dat een aantal van die krengen nog steeds leeft, dus stevig is het ding wel. Maar ik vind het ding absoluut niet lekker zitten, en het geluid zuigt lama-kloten, bas-definitie is absoluut ver te zoeken.

[Dikke vette EDIT]: Zie verder naar onderen: Die SE 450 is natuurlijk een PIONEER, niet technics!

Ik denk dat je even vergeet dat niet alle DJ's hetzelfde luisteren als jij. Ik ken meerdere mensen die het heel erg fijn vinden om met die hoofdtelefoon te draaien _juist_ omdat er zoveel mid in dat ding zit. Zelf heb ik een uitelkaar gevallen technics. Ik draai regelmatig de bass weg om te luisteren...ik hoor het dan beter. (die pioneer zit trouwens voor geen meter, bij mij dan). Kortom, op de kwaliteit na (lees: duurzaamheid) is een hoofdtelefoon heel persoonlijk. Ik kots bijv van sennheiser, anderen vinden het geweldig.. Mijn technics is ook niet iedereen even happy mee, ik vind het echt 1 van de beste. Als ie niet uit elkaar viel DE beste (ja hij is stuk ja. bij 1 schelp is EN het geluid weg EN het schuimpje eraf). Duzz, ieder z'n eigen mening..

:)

Reg. datum: 06 maart 2002

en zo ben je een paar dagen weg en zo zit je op 10 pagina's

is d'r ergens brand ofzo? :)

m'n kaartjes voor shockers gisteren binnen gehad: moest er ineens aan denken dat je "vroeger" voor die EUR 45 echt wel VIP kaartjes had.. maar anyway

wat die SPL127 betreft: inderdaad erg oppassen ze gaan zo hard dat je je oren gemakkelijk kunt beschadigen, maar verder vind ik wel dat ze goed klinken & lekke zitten & afsluiten, zeker in relatie tot de de prijs...

Laat me nou toch eens met rust man!

quote:
Op zondag 21 april 2002 01:15 schreef DGO het volgende:
wat die SPL127 betreft: inderdaad erg oppassen ze gaan zo hard dat je je oren gemakkelijk kunt beschadigen
Ach voor alles hebben we uiteindelijk een oplossing, toch? Je propt gewoon eerst van die gehoorbeschermers in je oren en zet daarna je koptelefoon op "keihard" >:)

Frustraties? Muziekmaken is beter dan schoppen :)

hhmmzz... ik heb zo'n volume regel knop op me mikzer...

je zet dat ding dus gewoon niet te hard :)

Chill... neem een biertje ofzo

quote:
Op zondag 21 april 2002 20:29 schreef DJ-Jumbo het volgende:

zou dat de oplossing zijn ? :)

in iedergeval, ik kan de komende 2 weken niet echt mixen, heb deze week geen mixer en volgende week moet ik eerst flink verbouwen...

quote:
Op zondag 21 april 2002 20:29 schreef DJ-Jumbo het volgende:

mja dat zit op bijna iedere mixer, maar ik betrap mezelf er nogal vaak op dat ik 'm tijdens het draaien telkens nét even een stukkie verder opendraai om 't wat beter te kunnen horen
als ik begin staat 'ie voor 1/3e open, en als ik stop zie ik dat 'ie voor meer dan de helft openstaat...

--Roy Goodman

eerst even langs de kvk

K heb een mixie gemaakt en die is via audiogalaxy te vinden.. K kan hem hier niet uppen naar de ftp want die port zit dicht duss..

Als iemand hem via Audiogalaxy er op wil zetten..

hij heet: ReAN_F - TranceWav.mp3

tracklist..

dj tiesto - Lethal Industry (Svenson and Gielen rmx)
svenson & gielen - We Know What You Did (Johan Gielen Mix)
Svenson & Gielen - The Beauty Of Silence (Johan Gielen Essential Dark Mix)
marco v - godd (dub mix)
marco v - v.ision
ferry corsten - Punk (Cosmic Gate RMX)
Dj Hein - Energetic Rhythm (Donkey Rollers Rmx)
rank 1 - Awakening
Lexicon 4 - reach me
M.O.R.P.H. - Maximum overdrive (original 3rd mix)
reeloop - Fucking Society (Dj Jean Mix)
yoda - Definately (Dj Scot Project Mix)
dj tiesto - Urban Train (Cosmic Gate mix)
marco v - home (like a prayer rmx)
Solar Factor - Deep Sonar

k hoort t wel..

Yesterday was yesterday, if you try to recapture it you will only loose tomorrow....

vinyl inside

op computer gemixt of cd's ?

eerst even langs de kvk

quote:
Op maandag 22 april 2002 13:11 schreef wibblemoo het volgende:
op computer gemixt of cd's ?
cd's heb helaas nog geen tt's

Yesterday was yesterday, if you try to recapture it you will only loose tomorrow....

staat 'ie al ergens?
want ik heb hier geen AG draaien, en kan 't ook niet installeren

--Roy Goodman

quote:
Op maandag 22 april 2002 08:35 schreef Flat© het volgende:

[..]

mja dat zit op bijna iedere mixer, maar ik betrap mezelf er nogal vaak op dat ik 'm tijdens het draaien telkens nét even een stukkie verder opendraai om 't wat beter te kunnen horen
als ik begin staat 'ie voor 1/3e open, en als ik stop zie ik dat 'ie voor meer dan de helft openstaat...
ja dat heb ik ook soms, niet alle platen hebben hetzelfde frequentiegebied, dus moeten sommige platen wat harder over de koptelefoon, maar ik eindig meestal wel net zo hard als dat ik begin

"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."

quote:
Op maandag 22 april 2002 08:35 schreef Flat© het volgende:

[..]

Inderdaad.

Tijdens het draaien gaan je oren dichtzitten waardoor je het vanzelf steeds minder gaat horen. Toen ik nog zonder dopjes draaide had ik ook wel is een avond waarop ik op een kwart begon, en op 3 kwart eindigde. Als ik normaalgesproken probeer om mijn hoofdtelefoon op 3 kwart te zetten, blaas ik mijn oren practisch op.

M.I.D.O.R. & Six4Eight - After Midnight EP

Acties: [view]

Door: BtM909 Moderator WEB/GFX/DTE
( o Y o )

Ik moet er ook altijd op letten. Ik merk ook dat ik tijdens het draaien (bijv. een set van 1,5 uur) harder ga draaien (nee niet qua stijl :)).

Ik probeer daar altijd op te letten, maar door gewenning sluipt dat er vaak in.

You've moved up on my notch-list. You now have 1 notch...
Hell Yeah, ik heb FoOL z'n ondertitel weer gestolen (maar dan mooier :D)

ik zet meestal gedurende mijn set de monitors een stuk zachter als dat me voorganger ze heb staan en eindig meestal zelfs nog zachter:D

Jah, als ik op schockers sta doe ik de monitoren ook altijd een stuk zachter.

Maar dan hoor ik ineens andere muziek. Zal wel uit mijn wekker komen ofzo :)
Ik heb mijn zoveelste Trance-Mix geupload op de FTP. Hij heet
J.A.T.M oftewel Just Another Trance Mix. De volgende nummers zitten er in verwerkt:

1. ECVM - Circuit Breaker (The John Creamer & Stephane K. Remixes)
2. Slide vs. Healy - Fear
3. Faithless feat. Dido - One Step Too Far (Rollo & Sister Bliss Remix)
4. Airwave - Another Dimension
5. Kai Tracid - Trance & Acid
6. B.B.E. - Orion (BBE Club Mix)
7. C.M. - Dream Universe (After On Sunday DJ Georges Mix)
8. Project Medusa vs. Exor - Moonshine (Exor Mix Part I) :9~

Totale Lengte 58:44

Canon EOS 450D | Sigma EX 18-50 mm F2.8 Macro | Sigma EX 50-150 mm F2.8 |
B+W UV F-Pro MRC 67mm | B+W UV F-Pro MRC 72mm | Lowe Pro Sling Shot 200 AW

nog ff een vraagje voor de cd-jocks met een dubbele cd-speler (zoals die numark CDN's zeg maar):
waar en hoe hebben jullie dat ding ingebouwd?
achter je mengpaneel, onder 'n hoek van iets meer dan 45 graden zie je redelijk vaak, maar (bijna) horizontaal vóór je mengpaneel lijkt me ook wel handig... iemand tips of adviezen?

--Roy Goodman

vinyl inside

quote:
Op maandag 22 april 2002 20:53 schreef Flat© het volgende:
nog ff een vraagje voor de cd-jocks met een dubbele cd-speler (zoals die numark CDN's zeg maar):
waar en hoe hebben jullie dat ding ingebouwd?
achter je mengpaneel, onder 'n hoek van iets meer dan 45 graden zie je redelijk vaak, maar (bijna) horizontaal vóór je mengpaneel lijkt me ook wel handig... iemand tips of adviezen?

yo flatters, cdspeler(s) gekocht of ga je kopen ?
en waarom zien we je niet meer op de sjet ;)

Reg. datum: 06 maart 2002

quote:
Op maandag 22 april 2002 14:30 schreef Six4Eight het volgende:

[..]
Toen ik nog zonder dopjes draaide had ik ook wel is een avond waarop ik op een kwart begon, en op 3 kwart eindigde.
[..]

Lijkt wel of er een soort natuurlijke db limiter in je oren is ingebouwd, je gaat steeds minder horen,wat na een uur of 48 weer beter wordt (oftewel geen piep meer na echte langdurige overbelasting)

Kan me trouwens een onderzoek herinneren van een tijd geleden waarbij een van de conclusies was dat het regelmatig bezoeken van parties niet leidde tot permanente gehoorbeschadiging..... gold volgens mij ook voor walkman junkies... iemand gelezen toevallig?

Laat me nou toch eens met rust man!

quote:
Op maandag 22 april 2002 22:57 schreef DGO het volgende:

[..]

Kan me trouwens een onderzoek herinneren van een tijd geleden waarbij een van de conclusies was dat het regelmatig bezoeken van parties niet leidde tot permanente gehoorbeschadiging..... gold volgens mij ook voor walkman junkies... iemand gelezen toevallig?

Klopt idd, maar ik volg toch mijn gevoel.

Zo'n onderzoek kan mij er persoonlijk niet van overtuigen dat iedere keer 2 dagen lang een piep in je oren na een avondje stappen op de lange termijn niet schadelijk is. Liever het zekere voor het onzekere.

M.I.D.O.R. & Six4Eight - After Midnight EP

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws