Sony Xperia Z3 Compact

[Sony Xperia Z3 Compact] Ervaringen & Discussie

Sony heeft op de IFA de Xperia Z3 Compact gepresenteerd, een telefoon die veel gelijkenissen vertoont met de Z3, maar een stuk kleiner is. De Z3 Compact is de opvolger van de Z1 Compact van eerder dit jaar. Ten opzichte van dat vorige model is het scherm groter geworden - van 4,3" naar 4,6" - maar de behuizing is vrijwel even groot, waardoor de randen rondom het scherm een stuk dunner zijn. De resolutie is met 1280x720 pixels gelijk gebleven.

De Snapdragon 800-soc uit de Z1 Compact is verruild door de Snapdragon 801-soc en de accucapaciteit is vergroot van 2300mAh naar 2600mAh. Ook de behuizing is aangepast: de speakers zijn nu aan de voorzijde van de telefoon te vinden, boven en onder het scherm en daarnaast is de rand rondom een beetje bol, net als bij de Z3. Ook bij de Z3 Compact zouden de hoekjes harde klappen op moeten kunnen vangen. De Xperia Z3 Compact krijgt een adviesprijs van 499 euro en is vanaf de herfst beschikbaar.

Gerelateerde topics;[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=hxtiQVo09fY]
Sony Xperia Z3 Compact specificaties
Android OSAndroid KitKat 4.4
SkinSony UI
ChipsetQualcomm Snapdragon 801
Processor snelheid2500MHz
Intern geheugen16GB
RAM geheugen2048MB
Flash geheugenmicroSD
GPS Glonass-ondersteuningJa
Scherm4,6" / Triluminos / 1280 x 720 pixels
Frontcamera2.2 megapixels
Backcamera20.7 megapixels
Fysieke cameraknopJa
Accu (mAh, standby, spreektijd)2600mAh
Afmetingen 127 x 64,9 x 8,6 mm
Gewicht 129 gram
BijzonderhedenWater- / stofdicht & MHL 3.0
NotificatieledjeRGB
Adviesprijs€ 499-

Overige hardwarespecificaties zijn:
  • nanoSIM
  • DLNA
  • Bluetooth 4.0 aptX®, A2DP
Dit topic is alleen voor het bespreken van accessoires voor de Sony Xperia Z3 Compact!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:34

Christiano007

Ich bin der champion

Heb een Z1 Magnetic USB kabel geprobeerd om de Z3 compact te laden, is totaal geen probleem :)

Heb zelf een Terrapin Solid Black TPU Gel Case / Cover for Sony Xperia Z3 Compact besteld, puur omdat er amper nog een fatsoenlijke case was.

http://www.ebay.nl/itm/Te...uches&hash=item58b5a8ba34
Afbeeldingslocatie: http://i.ebayimg.com/00/s/MTAwMFgxMDAw/z/hu4AAOSwDk5UIYZI/$_57.JPG

En nog een Rhino Shield front en back , die gaat ongeveer over 2 weken op de post.

Ter land, ter zee en in de kroeg

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 24-04 10:01
Ik heb vandaag deze flipcover besteld:
https://www.knaldeals.com...pact-carbon-black-1036473
Afbeeldingslocatie: https://www.knaldeals.com/afbeelding/product-zoom/1036473/roxfit-flip-cover-sony-xperia-z3-compact-carbon-black-1.jpg
Gelijk maar de magnetische lader meebesteld. Samen voor 38 euro.
Als de flipcover bevalt hou ik 'm, het is eigenlijk maar een tijdelijke oplossing.

• tweegroenethee
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-04 13:27
Nog mensen die de Magnector X willen kopen? Misschien een idee om ze met meerdere tegelijk te bestellen en vervolgens via de post opsturen, scheelt weer verzendkosten. Ik heb er in ieder geval 2 nodig.

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20:29
Daan87423 schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 22:41:
Nog mensen die de Magnector X willen kopen? Misschien een idee om ze met meerdere tegelijk te bestellen en vervolgens via de post opsturen, scheelt weer verzendkosten. Ik heb er in ieder geval 2 nodig.
Ik heb er denk ik wel 5 nodig maar ik vind 10 pond nogal per stuk nogal duur. De Chinese (rommel) zijn nog geen euro. Ik ben best bereid 5 euro per stuk ofzo te betalen maar 12 euro voor een connector met magneetje gaat me wat te ver.

PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.

• tweegroenethee
AtlAntA schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 22:44:
[...]

Ik heb er denk ik wel 5 nodig maar ik vind 10 pond nogal per stuk nogal duur. De Chinese (rommel) zijn nog geen euro. Ik ben best bereid 5 euro per stuk ofzo te betalen maar 12 euro voor een connector met magneetje gaat me wat te ver.
Klopt, ben alleen bang dat de magneet van die Chinese rommel niet sterk is. Ik gebruik hem vaker tijdens het opladen, zou wel handig zijn als de kabel blijft zitten :)

Magneet zelf: €14,65 per stuk
Verzendkosten: €5,30

Ik probeer ze goedkoper te vinden, maar dit is het goedkoopste dat naar Nederland doet verzenden.

[ Voor 11% gewijzigd door tweegroenethee op 27-09-2014 22:50 ]

• AtlAntA
Daan87423 schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 22:46:
[...]

Klopt, ben alleen bang dat de magneet van die Chinese rommel niet sterk is. Ik gebruik hem vaker tijdens het opladen, zou wel handig zijn als de kabel blijft zitten :)

Magneet zelf: €14,65 per stuk
Verzendkosten: €5,30

Ik probeer ze goedkoper te vinden, maar dit is het goedkoopste dat naar Nederland doet verzenden.
Dat is nogal een fikse prijs. Ik denk dat ik liever even wacht totdat ze wat lokaler en goedkoper zijn te verkrijgen.

• tweegroenethee
AtlAntA schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 22:52:
[...]

Dat is nogal een fikse prijs. Ik denk dat ik liever even wacht totdat ze wat lokaler en goedkoper zijn te verkrijgen.
Helaas zul je dan lang moeten wachten denk ik. Het zijn namelijk connectors gemaakt voor de Z1/Z2. Aangezien ze na een jaar dus nog niet verkrijgbaar zijn in Nederland, ben ik bang dat ze Nederland volledig overslaan.

Iets goedkoper weten te vinden via Amazon.de

Magneet zelf: €13,99 per stuk
Verzendkosten: Gratis

[ Voor 30% gewijzigd door tweegroenethee op 27-09-2014 23:11 ]

• bagagedrager
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-03 13:52

bagagedrager

multi-alles

Daan87423 schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 22:55:
Iets goedkoper weten te vinden via Amazon.de

Magneet zelf: €13,99 per stuk
Verzendkosten: Gratis
Deze kan ik niet naar NL laten verzenden;
http://www.amazon.de/Magn...Anschluss-/dp/B00H2EE5ZS/
Deze wel, maar dan kost het incl verzenden 17,49
http://www.amazon.de/gp/product/B00H2EEB4S/
Dan kan je toch beter via amazon.co.uk bestellen, voor omgerekend 16,65
http://www.amazon.co.uk/gp/product/B00H2EE5ZS/

Zojuist een tempered glass screen protector besteld:
kwmobile® Panzerglas Displayschutz für Sony Xperia Z3 Compact in kristallklar - Hauchdünnes Schutzglas in Premiumqualität

En een transparante hard case:
CRYSTAL CLEAR HARD BACK CASE COVER FOR SONY XPERIA Z3 COMPACT

[ Voor 0% gewijzigd door bagagedrager op 27-09-2014 23:43 . Reden: Overbodige harde returns ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Too5
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23-04 14:10
Heb deze magneetlader
http://www.ebay.co.uk/itm...ageName=ADME:L:OC:NL:3160

En deze screenprotector
http://www.ebay.co.uk/itm...ageName=ADME:L:OC:NL:3160

besteld. Ik wacht op de screenprotector van Anker, maar wil tot die tijd er wel een laagje op hebben.
Aangezien ik alleen 's nachts oplaad, lijkt me deze charger vooralsnog voldoende.

Hoesje heb ik van een sgs 3. Ooit besteld voor mn nexus 5, maar bleek te klein. Deze past nu perfect om de z3c.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mantis
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:46
Ik heb deze magnetic usb kabel gekocht die een sterke magneet zou hebben: http://dx-box.com/high-pe...n-and-charging-speed.html

Zodra hij binnen is, geef ik wel een review.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMorsink
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-05-2020
Ik heb de Rhinoshield ook gepreorderd. Zou mooi zijn als de mensen die al wat accessoires binnen hebben een korte review geven. Wordt gewaardeerd aan deze kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poesmij
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18-04 15:44
ikzelf ook een rhinoshield gepreorderd, iemand die al eerder ervaring heeft met deze screenprotectors? heb verhalen gelezen op internet dat ze na 2 maanden er niet meer uitzagen en ze vervangen moesten worden. dat zou toch jammer zijn voor die prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kepler
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:18
Ik heb nu een goedkope magnetic charger via eBay, maar das erg slap spul... Ga toch ook maar zo'n magnector bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistacal
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01:01
iemand toevallig die kwmobile dock gekocht?

__/`\__/`\__

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bagagedrager

bagagedrager

multi-alles

Mistacal schreef op zondag 28 september 2014 @ 22:05:
iemand toevallig die kwmobile dock gekocht?
Ik zie op amazon.de 2 reviews: deze en deze. Ik denk persoonlijk dat het niet veel voorstelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tummeke393
  • Laatst online: 25-03 00:07
Ik ga ook even kijken naar zo'n magneetkabel en een screenprotector voor + achter. Als mensen een goede inkoopdeal vinden ben ik zeker bereid mee te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Too5
Hier nog een screenprotector voor en achterkant in de aanbieding:
http://www.typhone.nl/acc...ront-and-back#?Module=128

[ Voor 54% gewijzigd door Too5 op 29-09-2014 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-04 10:00
Voor deze prijs kun je geen betere vinden. Ik heb ze sinds dit weekend erop zitten en ze zitten beter dan menig andere.

6x Savvies 4,90 uit Duitsland.

Ebay Link

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tummeke393
Kiswum schreef op maandag 29 september 2014 @ 19:16:
Voor deze prijs kun je geen betere vinden. Ik heb ze sinds dit weekend erop zitten en ze zitten beter dan menig andere.

6x Savvies 4,90 uit Duitsland.

Ebay Link
Nou... Ik heb net 6 Savvies voor de voorkant en 6 voor de achterkant besteld voor €3,98 met gratis verzenden, mede dankzij jouw suggesties. Gewoon vanaf amazon.de! Weet niet hoe het gaat bevallen, maar kan altijd nog wat anders kopen later :)

6x Savvies SU75 UltraClear Displayschutzfolie passend für Sony Xperia Z3 Compact D5833 Rückseite

6x Savvies SU75 UltraClear Displayschutzfolie passend für Sony Xperia Z3 Compact D5833

[ Voor 10% gewijzigd door tummeke393 op 29-09-2014 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poesmij
tummeke393 schreef op maandag 29 september 2014 @ 21:17:
[...]

Nou... Ik heb net 6 Savvies voor de voorkant en 6 voor de achterkant besteld voor €3,98 met gratis verzenden, mede dankzij jouw suggesties. Gewoon vanaf amazon.de! Weet niet hoe het gaat bevallen, maar kan altijd nog wat anders kopen later :)

6x Savvies SU75 UltraClear Displayschutzfolie passend für Sony Xperia Z3 Compact D5833 Rückseite

6x Savvies SU75 UltraClear Displayschutzfolie passend für Sony Xperia Z3 Compact D5833
kan je laten weten hoe deze passen? heb deze niet gezien toen ik vorige week mijn screenprotector had besteld, voornamelijk voor de achterkant maar vind niet dat deze netjes zit en moest een klein randje afknippen van de onderkant om hem te laten passen. het duurt nog wel even voordat mijn rhinoshield binnenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Ze passen echt erg goed en als ze slijten, tja so what, na 3 maanden een nieuwe erop en je bent in 1 jaar nog steeds niet veel kwijt geweest.
Bedankt voor de tip Tummeke393, dit is ongeveer dezelfde prijs als bij de Z1c. Dit is dus nog scherper :)

Foto's zijn o.a. hier te zien (overigens zie je 1-2 pagina's terug een vergelijking van de Z1c en Z3c, de protectors zitten daar allebei op.):
https://www.facebook.com/kiswum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoops
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-11-2024
Poesmij schreef op maandag 29 september 2014 @ 21:52:
[...]

kan je laten weten hoe deze passen? heb deze niet gezien toen ik vorige week mijn screenprotector had besteld, voornamelijk voor de achterkant maar vind niet dat deze netjes zit en moest een klein randje afknippen van de onderkant om hem te laten passen. het duurt nog wel even voordat mijn rhinoshield binnenkomt.
Ik heb deze er op beide kanten nu een paar dagen op zitten en ze passen perfect. Zo perfect dat je ze wel nauwkeurig moet uitlijnen tijdens het plaatsen, maar het resultaat is perfect. Even goed poetsen daarna met microvezel de stroefheid weg te halen is wel een aanrader. Ze zijn niet glad als zonder protector, maar dat vond ik ook wel erg glad.

Op mijn werk telefoon heb ik deze er nu een jaar op zitten. Na een half jaar begon hij wel al aardig te krassen, maar voor die prijs vind ik het niet erg om er zo snel een nieuwe op te moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-04 10:09
Pffff weinig hoesjes nog zeg! Mijn vrouw wil er graag een omdat hij zonder zo glad is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Too5
Weinig? Ben er al tig tegengekomen op zowel ebay/amazone, als de Nl'se webshops. Wat voor iets zoekt ze?

Hier nog een bureaulader bij een Nl'se webshop:
http://www.mytrendyphone....-sony-xperia-136266p.html

@ Bagagedrager, Ik heb die clear hard case ook besteld. Kun je laten weten hoe snel deze bij jou binnen was?

[ Voor 19% gewijzigd door Too5 op 30-09-2014 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mantis
Mantis schreef op zondag 28 september 2014 @ 11:53:
Ik heb deze magnetic usb kabel gekocht die een sterke magneet zou hebben: http://dx-box.com/high-pe...n-and-charging-speed.html

Zodra hij binnen is, geef ik wel een review.
Ondertussen ontvangen. De kwaliteit van de kabel is zeker oké: Volledig aluminium connector en de magneet is krachtig genoeg om de Z3 Compact volledig te dragen. Ook een duidelijke LED die de charging status aangeeft. Alleen wordt de aluminium connector wel warm tijdens het laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kepler
Mantis schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 09:35:
[...]

Ondertussen ontvangen. De kwaliteit van de kabel is zeker oké: Volledig aluminium connector en de magneet is krachtig genoeg om de Z3 Compact volledig te dragen. Ook een duidelijke LED die de charging status aangeeft. Alleen wordt de aluminium connector wel warm tijdens het laden.
Maar werkt het ook goed als je de connector draait? Daarmee bedoel ik draaien naar de voor of achterkant van de telefoon. Want daar kan mijn (goedkope) connector namelijk helemaal niet goed tegen, dan valt tie er echt heel snel af. Dus ook als ik hem neerleg op de bank oid, dan valt de connector er gewoon af. (Is ook logisch gezien de vorm van de magneet, maar misschien werkt die van jou beter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.EMP3ROR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-06-2023

The.EMP3ROR

<3 MUSE

De Z3C kan tot 128GB MicroSD aan. Is het nog van belang dat ik hier kies voor een class 10 of zelfs class 10 UHS kaart? Of gaat dit alleen spelen bij het opnemen op 4K-resolutie? En zie ik het goed dat Sandisk so far de enige is die een 128GB-kaart op de markt heeft gebracht?

Ps. gisteren even de Z3C vast mogen houden: instant love :P

56 => 512 => 768 => 1024 => 2048 => 2240 => 3072 => 6144 und so weiter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mantis
kepler schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 09:41:
[...]

Maar werkt het ook goed als je de connector draait? Daarmee bedoel ik draaien naar de voor of achterkant van de telefoon. Want daar kan mijn (goedkope) connector namelijk helemaal niet goed tegen, dan valt tie er echt heel snel af. Dus ook als ik hem neerleg op de bank oid, dan valt de connector er gewoon af. (Is ook logisch gezien de vorm van de magneet, maar misschien werkt die van jou beter)
Ik kan de Z3C gewoon vastnemen en draaien tijdens het opladen. Zo lang er geen weerstand op de draad zit, blijft ie mooi verbonden. Duw je met je vinger op de voor of achterkant van de charger dan gaat hij er inderdaad vrij gemakkelijk af maar dit lijkt me moeilijk te verhelpen, zelfs met een nog sterkere magneet. Sony had daarvoor de connectie meer diepte moeten geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijs67
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-04 23:55
Is het, gezien de 'spontane' barst problemen bij de Z3C, verstandiger om een hard case aan te schaffen ipv een soft (gell) case?
Lijkt mij dat een hard case de Z3C beter beschermt tegen druk op het scherm dan een soft case

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doakoen
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16-06-2024
Kwijlend naar alle producten die hier voor bij vliegen. Zelf heb ik geen crediticard voor ebay en kan ik dus niet de gave sterke oplader bestellen. :'( :'(

ALs er mensen zijn die ze bestellen ik wil er graag 2! ZIjn deze opladers ook in NL te koop? zoja waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkblaster
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-12-2022
Ik zit te denken om de Xperia Z3 Compact aan te schaffen. Niet geheel onbelangrijk vind ik een hoesje.

Nu wil ik niet zo'n flip case hoesje, maar een 'ouderwetse' pouch. Dit is een hoesje met een opening aan de bovenkant, waar je de telefoon in kan schuiven. Ik bedoel dus zoiets als dit:

http://i.ebayimg.com/00/s...(K-7BPq6QGhy2!~~60_57.JPG

Ik kan het nog niet vinden voor de Xperia Z3 Compact. Is dit er nu al wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Hoe strak moet je telefoon in dat hoesje zitten? Ik heb zelf nooit zo'n hoesje gehad, maar ik kan mij voorstellen dat het niet op de millimeter hoeft te passen. Er is dan ook vast wel een mauw aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
@doakoen je kunt volgens mij al een tijdje gebruiken maken van Paypal op Ebay, al minimaal 15 maanden kun je ook gebruik maken van je bankrekening i.c.m. Paypal. Een creditcard is allang niet meer nodig ;)

Succes met je bestelling.
@Darkblaster.

Ik gebruik de Pouchbag van mijn Mi2, daar past hij perfect in!

Voorbeeld link:
http://www.ibuygou.com/p-...bag___dark_grey-5680.html

Oh ja de prijs is momenteel maar 3,95.
Ik ben een vaste klant bij Ibuygou, vanwege diverse reviews en bestellingen. Ik raad ook meteen aan om daar de USB kabels en andere accessoires voor weinig geld te bestellen.
De gratis verzending is aan te raden voor orders onder de 50 euro en dan zal het in 2-5 weken in Europa arriveren.

[ Voor 27% gewijzigd door Kiswum op 30-09-2014 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22-04 18:39
Ik heb de Magnector op Amazon UK besteld (http://www.amazon.co.uk/dp/B00H2EEB4S). In totaal € 18 incl. shipping. Hopen dat hij een beetje snel komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkblaster
@Arie
@ Kiswum

Thanks voor de reactie, er zullen inderdaad wel alternatieven zijn ;) Met mijn Nexus 4 had ik wel een speciale pouch weten te bemachtigen, misschien is dat ook wel een (tijdelijke) oplossing. Stiekem hoop ik nog wel dat er uiteindelijk, als de Z3 Compact meer beschikbaar is, ook voor die telefoon een specifieke pouch komt. One can hope........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
Die pouches komen wel, toestel is nog maar net op de markt natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
psst, check de pouch voor de Z1c, die telefoon is al 7 maanden op de markt.

edit: het formaat is hetzelfde, alleen de knopjes zitten niet 100% op dezelfde plek, dit maakt echter niet uit voor een pouchbag.

[ Voor 51% gewijzigd door Kiswum op 30-09-2014 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Too5
Ik gebruik een leren pouch van de sgs 3. Past ie perfect (en beetje dieper dan precies tot de bovenrand) in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bagagedrager

bagagedrager

multi-alles

Too5 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 09:11:
@ Bagagedrager, Ik heb die clear hard case ook besteld. Kun je laten weten hoe snel deze bij jou binnen was?
Doe ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkblaster
@Jasper
De Xperia Z3 Compact is inderdaad nog maar net uit, misschien dat in de loop der tijd toch nog een pouch uitkomt specifiek voor deze telefoon!

@Kiswum
De pouch voor de Z1 Compact zou in theorie de juiste afmetingen moeten hebben, thanks voor je duw in de goede richting!

@Too5
De Samsung Galaxy S3 heeft misschien ook wel een vergelijkbare 'footprint' als mijn Nexus 4, dus wellicht past de pouch van de Nexus 4 ook goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kepler
Mantis schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 14:23:
[...]

Ik kan de Z3C gewoon vastnemen en draaien tijdens het opladen. Zo lang er geen weerstand op de draad zit, blijft ie mooi verbonden. Duw je met je vinger op de voor of achterkant van de charger dan gaat hij er inderdaad vrij gemakkelijk af maar dit lijkt me moeilijk te verhelpen, zelfs met een nog sterkere magneet. Sony had daarvoor de connectie meer diepte moeten geven.
Hmm, bedankt voor het antwoord. Als ik hem oppak met de lader eraan dan valt hij er echt extreem snel vanaf. Ook heb ik wat moeite om hem er goed op te krijgen :)

Maar eens eentje bestellen dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-07-2024
Heeft er iemand toevallig een hoesje gevonden die de sluitnaad rechts heeft zitten ipv links? Ik heb namelijk liever dat de linkerkant open blijft zodat ik hem met hoesje aan de magnetic lader kan hangen.
Tot nog toe heb ik enkel één hoesje gevonden die naar boven open klapt, deze was echter wel heel erg lelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielschut
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:50
Heeft iemand al een goede autohouder gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johandmc
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-04 16:05
Mijn vorige telefoon had geen mogelijkheid om magnetisch op te laden, maar gebruiken jullie die mogelijkheid zodat je niet telkens dat klepje hoef open te doen? Want ikzelf heb het idee dat het minder sterk is/aanvoelt dan het klepje op mijn Samsung Galaxy Xcover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Ik gebruik hem nu 4-5 dagen op mijn nachtkastje. Ik wil die klepjes niet steeds openmaken/beschadigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:34

Christiano007

Ich bin der champion

Christiano007 schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 13:17:
Heb een Z1 Magnetic USB kabel geprobeerd om de Z3 compact te laden, is totaal geen probleem :)

Heb zelf een Terrapin Solid Black TPU Gel Case / Cover for Sony Xperia Z3 Compact besteld, puur omdat er amper nog een fatsoenlijke case was.

http://www.ebay.nl/itm/Te...uches&hash=item58b5a8ba34
[afbeelding]

En nog een Rhino Shield front en back , die gaat ongeveer over 2 weken op de post.
Hoesje gisteren binnen gekregen, maar de power en volume knoppen zijn lastig in te drukken. Ook zorgt de inkeping bij het magnetische gedeelte ervoor dat het een flubber stukje wordt.

Geprobeerd om netjes de powerknop en volume knop eruit te snijden, maar hij kan in de prullenbak hehe.

Op zoek naar de volgende hoes
Deze al binnen?

[ Voor 15% gewijzigd door Christiano007 op 01-10-2014 21:30 ]

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoningPaulus
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 24-04 10:28
Wie heeft er ervaring met de magnetische oplaadkabel? Bijvoorbeeld de orginele van sony of goedkopere varianten? Gebruik je deze in combinatie met de standaard bijgeleverde lader voor het beste resultaat?

4.320WP | 2x MHI SRK/SRC 35 ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bagagedrager

bagagedrager

multi-alles

Nope! Anders had ik het hier wel neergezet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draakhoofd
  • Niet online
[...]

Ik heb deze ook besteld, hopelijk snelle levering omdat het in een envelop past! Ik wil mijn Z3c niet zonder beveiliging in gebruik nemen eigenlijk. Ze dienen puur als tijdelijke oplossing totdat ik een goede Tempered Glass heb gevonden die leverbaar is. Ik lees goede ervaringen met het merk Mocolo, waarvan hier de Z1c versie is maar hopelijk komt de Z3c versie ook snel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.EMP3ROR
  • Laatst online: 09-06-2023

The.EMP3ROR

<3 MUSE

Leuk al die opladers en fancy hoesjes... niemand die z'n Z3C gaat voorzien van extra geheugen!?

56 => 512 => 768 => 1024 => 2048 => 2240 => 3072 => 6144 und so weiter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johandmc
Extra geheugen is toch gewoon een SD-kaart erin stoppen, of mis ik nou wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoningPaulus
sommige mensen zeggen dat je perse class 10 oid moet hebben. Ben daar niet in thuis wat het beste tegenwoordig is voor smartphones met zulke hoge resolutie foto's e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RandY1981
  • Laatst online: 19-04-2024
Ik heb me ook een aantal accesoires besteld voor mijn witte Z3 Compact die ik gisteren heb mogen ontvangen

http://www.ebay.co.uk/itm...ageName=ADME:L:OU:NL:3160

witte magnetische laadkabel

6x Savvies SU75 screen protector for Sony Xperia Z3 Compact D5803 back side
http://www.ebay.co.uk/itm...%3D10%26sd%3D191322799459

6x Savvies SU75 screen protector ultraclear for Sony Xperia Z3 Compact D5803

en een Roxfit Flip Cover Sony Xperia Z3 Compact (Carbon White) omdat ik nog niet weet wat fijner is voor mijn. Flipcover of rubber case
https://www.knaldeals.com...pact-carbon-white-1036474

Afbeeldingslocatie: https://www.knaldeals.com/afbeelding/product-zoom/1036474/roxfit-flip-cover-sony-xperia-z3-compact-carbon-white-1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistacal
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01:01
teiltjemetromme schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 09:30:
sommige mensen zeggen dat je perse class 10 oid moet hebben. Ben daar niet in thuis wat het beste tegenwoordig is voor smartphones met zulke hoge resolutie foto's e.d.
Als je 4K wil opnemen zal ik daar zeker wel voor kiezen. Ik heb deze nu

pricewatch: Sandisk Mobile Ultra microSDHC Class 10 USH-I 30MB/s 32GB + SD-adapter

__/`\__/`\__

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uthar
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:58
Ik ben voor de "Ultimate Shield" screen protector gegaan. Mocht iemand van plan zijn deze ook te halen, hij past niet echt erg netjes. Aan alle kanten heb je nog ruimte over.

//edit
Ondertussen voor iemand nog een besteld en deze past perfect. Geen idee of die eerste van mij een productie fout is geweest of dat ze het product nu gewoon verbeterd hebben.

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/1zcfmtl.jpg

[ Voor 33% gewijzigd door Uthar op 16-10-2014 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draakhoofd
  • Niet online
Uthar schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 13:46:
Ik ben voor de "Ultimate Shield" screen protector gegaan. Mocht iemand van plan zijn deze ook te halen, hij past niet echt erg netjes. Aan alle kanten heb je nog ruimte over.

[afbeelding]
thanks voor de info en de foto! Ik vind het indd ook jammer dat hij toch wel goed zichtbaar is vanwege de ruimte er omheen. Dat was bij de Brando Tempered Glass wel een stuk minder die ik op de Z1C van mijn vriendin heb geplakt. Overigens zijn die randjes om de sensoren ook wel jammer, maar ik las dat dat wel hoort om problemen te voorkomen.
Ik hou de verschillende versies en merken ff in de gaten en tot die tijd een eenvoudige plastic protector erop... Een permanent krasje op het blote glas van de Z3C lijkt me zo zonde!

[ Voor 11% gewijzigd door draakhoofd op 02-10-2014 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-04 10:09
Jasper schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 21:18:
Ik heb de Magnector op Amazon UK besteld (http://www.amazon.co.uk/dp/B00H2EEB4S). In totaal € 18 incl. shipping. Hopen dat hij een beetje snel komt!
Hoe heb je die besteld als ik vragen mag? Bij mij zegt hij dat hij niet naar mijn adres kan verzenden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
RandY1981 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 12:27:
Ik heb me ook een aantal accesoires besteld voor mijn witte Z3 Compact die ik gisteren heb mogen ontvangen

witte magnetische laadkabel

6x Savvies SU75 screen protector for Sony Xperia Z3 Compact D5803 back side
http://www.ebay.co.uk/itm...%3D10%26sd%3D191322799459

6x Savvies SU75 screen protector ultraclear for Sony Xperia Z3 Compact D5803

en een Roxfit Flip Cover Sony Xperia Z3 Compact (Carbon White) omdat ik nog niet weet wat fijner is voor mijn. Flipcover of rubber case
https://www.knaldeals.com...pact-carbon-white-1036474

[afbeelding]
Ik heb de roxfit ook maar besteld. Zover ik kan zien is het een dunne en minimalistisch flip cover. Precies wat ik zoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andreas92
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 19-01 15:43
Thanks! 3 witte magnetische laadkabels besteld!! klepjes ook weer overbodig zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
The.EMP3ROR schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 09:13:
Leuk al die opladers en fancy hoesjes... niemand die z'n Z3C gaat voorzien van extra geheugen!?
Ja hoor, gewoon bij SWW besteld voor € 13 (Kingston - 32 GB - microSDHC - Class 10 - SD adapter inbegrepen).

Nu nog even uitzoeken of en hoe ik kan instellen dat foto's standaard op de SD worden opgeslagen. Al heb ik al ergens gelezen dat dit sinds Android 4.4 niet standaard meer mogelijk is. Iemand een hack? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 623516

Jasper schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 17:32:
[...]

Nu nog even uitzoeken of en hoe ik kan instellen dat foto's standaard op de SD worden opgeslagen. Al heb ik al ergens gelezen dat dit sinds Android 4.4 niet standaard meer mogelijk is. Iemand een hack? :)
Als ik mijn camera open en ik ga naar de settings (puntjes links bovenin en dan het derde tabblad), kan ik onderin mijn 'Gegevensopslag' veranderen van 'Intern geheugen' naar 'SD-kaart'.

Zo dus.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 623516 op 02-10-2014 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aalekss
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:47
Ik heb zo'n magnetische kabel via Dealextreme. Deze valt erg tegen. Laden gaat heel erg traag en de kabel zit niet echt goed vast. Valt er zo van af. Wie heeft er ervaring met een goede magnetische kabel? Of toch maar die van Sony dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
aalekss schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 18:12:
Ik heb zo'n magnetische kabel via Dealextreme. Deze valt erg tegen. Laden gaat heel erg traag en de kabel zit niet echt goed vast. Valt er zo van af. Wie heeft er ervaring met een goede magnetische kabel? Of toch maar die van Sony dan.
Ik heb de Magnector X bij Amazon besteld, zie Jasper in "[Sony Xperia Z3 Compact] Accessoires" - Nog niet binnen, dus kan er nog niets over zeggen.
-TheNose- schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 15:02:
[...]

Hoe heb je die besteld als ik vragen mag? Bij mij zegt hij dat hij niet naar mijn adres kan verzenden?
Vreemd. Ik ben gewoon de checkout doorgelopen en kreeg geen meldingen dat het niet kon. Inmiddels ook al bevestiging dat hij verzonden is.
Anoniem: 623516 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 18:09:

Als ik mijn camera open en ik ga naar de settings (puntjes links bovenin en dan het derde tabblad), kan ik onderin mijn 'Gegevensopslag' veranderen van 'Intern geheugen' naar 'SD-kaart'.

Zo dus.
Top! Ik heb de telefoon morgen pas binnen, dus kon zelf de settings nog niet induiken. Heb je die instelling ook in de Google Camera trouwens?

[ Voor 22% gewijzigd door Jasper op 02-10-2014 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Too5
Deze vandaag binnengekregen. Hij past er goed op en blijft zitten als ik de telefoon oppak. Je kunt er alleen niet aan trekken of je telefoon aan de magneet ophangen. Aangezien ik alleen 's nachts oplaad is dat geen probleem. Snelheid weet ik nog niet.
Levering was overigens supersnel. Van alle dingen die ik besteld heb, kwam deze als eerste binnen.

Edit: laden gaat langzaam. Voor de nacht geen probleem, maar voor overdag ff snel wat bijladen is ie niet geschikt.

[ Voor 10% gewijzigd door Too5 op 03-10-2014 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 623516

Jasper schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 18:28:
[...]
Top! Ik heb de telefoon morgen pas binnen, dus kon zelf de settings nog niet induiken. Heb je die instelling ook in de Google Camera trouwens?
Heb het niet kunnen vinden, maar ik gooi die Google Camera er snel weer af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielschut
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:50
Magnector X vandaag binnen, blijft goed zitten, kan telefoon er aanhangen. Over het laden morgen meer info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
Anoniem: 623516 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 18:35:
[...]

Heb het niet kunnen vinden, maar ik gooi die Google Camera er snel weer af.
Thanks voor het checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vishengel
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-01 09:57
Ik heb deze glasscreenprotecor vandaag binnen gehad. Ziet er echt goed uit.

Ultima schield op ebay gekocht.

[ Voor 8% gewijzigd door vishengel op 02-10-2014 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
  • Laatst online: 22-04 00:52
Zie dat die screenprotectors en cases zo gewild zijn. Is deze telefoon echt zo kwetsbaar voor krassen?

Op mijn iPhone 4s heb ik geen enkele kras na 3+ jaar gebruik. Begin nu wel een beetje twijfels te krijgen dat ik geen iPhone 6 heb gekocht. :|

Specs van pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poesmij
Volgens mij loopt meer dan 60%(laag geschat) van de mensen met een iphone met hoesjes en screen protectors, dus denk niet dat dat het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt_IA
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-05-2021
Hey kan iemand mij vertellen of de earbuds, die gebruik maakt van de noise-cancelation features van de telefoon, nog steeds gratis meegeleverd worden in de doos?

Ik las dat bij de Z2 dat niet bij elke winkel gebeurde, maar wel bij sommige. Is dat hier ook het geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poesmij
deze worden niet bij alle winkels meegeleverd. volgens mij kon je ze alleen bij sony zelf meebestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draakhoofd
  • Niet online
honey schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 22:31:
Zie dat die screenprotectors en cases zo gewild zijn. Is deze telefoon echt zo kwetsbaar voor krassen?

Op mijn iPhone 4s heb ik geen enkele kras na 3+ jaar gebruik. Begin nu wel een beetje twijfels te krijgen dat ik geen iPhone 6 heb gekocht. :|
Het kan goed zijn dat we allemaal angsthazen zijn en die screenprotectors niet zo nodig zijn ;). Vanaf de Z2 gebruikt Sony geen plastic laagje meer aan op hun scherm (Anti-Shatter Film) en op dat ding kwamen nou juist snel krassen. Het echte (Gorillaglas/Dragontrail) glas daaronder is veel en veel beter bestendig tegen krassen.

[ Voor 3% gewijzigd door draakhoofd op 03-10-2014 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
draakhoofd schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 09:46:
[...]

Het kan goed zijn dat we allemaal angsthazen zijn en die screenprotectors niet zo nodig zijn ;). Vanaf de Z2 gebruikt Sony geen plastic laagje meer aan op hun scherm (Anti-Shatter Film) en op dat ding kwamen nou juist snel krassen. Het echte (Gorillaglas/Dragontrail) glas daaronder is veel en veel beter bestendig tegen krassen.
Mag ik aannemen dat als ik de telefoon gewoon in zo'n slide hoesje doe en verder geen bescherming en gewoon gebruik als mijn iPhone, dat ik een zelfde gebruikerservaring mag verwachten als met mijn iPhone?

Ik vraag me wel eens af wat mensen met hun telefoon doen dan.

Specs van pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draakhoofd
  • Niet online
honey schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 10:25:
[...]

Mag ik aannemen dat als ik de telefoon gewoon in zo'n slide hoesje doe en verder geen bescherming en gewoon gebruik als mijn iPhone, dat ik een zelfde gebruikerservaring mag verwachten als met mijn iPhone?

Ik vraag me wel eens af wat mensen met hun telefoon doen dan.
Daar mag je rustig vanuit gaan. Ik had een Xperia ZR met krasgevoelig ASF plastic erop, die ik altijd in een pouch deed. Daar zaten geen krassen op na een jaar gebruik. De Z3C ga ik ook in een hoesje doen, waarschijnlijk ook zonder screenprotector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johandmc
draakhoofd schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 09:46:
[...]

Ondanks dat ik het gevraagd heb in een (dit?) topic hoe dat zit met screenprotectors zit die nog niet op mijn sony xperia Z3 en misschien heb je gelijk dat we angsthazen zijn. Een mobiel blijft een gebruiksvoorwerp, hoewel ik wel bang ben hem te laten vallen, vanwege het vele glas. En op dat glas zie je wel vet van je huid. Mijn Samsung galaxy xcover is al regelmatig gevallen en de behuizing ziet er nu ook niet meer mooi uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CentralX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07-04 21:32
Weet er nog iemand waar ik een hoesje voor dit apparaat kan kopen? Elke link die ik vind is OF uitverkocht, OF nog niet beschikbaar/op voorraad. Ik heb gisteren dit toestel gekocht en zou hem graag in gebruik nemen, maar dan wel met minimaal risico op krassen. :)

Bij voorkeur een hoesje vergelijkbaar met http://www.ebay.co.uk/itm/CRYSTAL-CLEAR-HARD-BACK-CASE-COVER-FOR-SONY-XPERIA-Z3-COMPACT-/181540549237?ssPageName=ADME:L:OU:NL:3160, mag ook van ander materiaal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roger1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-02 16:16
Interessant topic!

Ik had de Z3C op 25 september en heb 4 dagen het folie erop gehouden ivm geen beschikbare accessoires! :P
Als screenprotector heb ik de Krusell Screen Protector Sony Xperia Z3 Compact a 17.95euro gekocht. Opplakken ging perfect, wel gevoelig voor vingerafdrukken en hij is alleen front.

Ik vond de officiele Sony Xperia Z3 Compact Magnetische USB laadkabel (EC21) absoluut de bijna 20euro niet waard.

Voor 4K opnames heb ik de SanDisk Extreme - 64 GB - microSDXC UHS-I aangeschaft.

Ik ben aan het wachten op de beschikbaarheid van de Krusell Malmo TextureCover Sony Xperia Z3 Compact (Black) of de Case-mate Barely There Sony Xperia Z3 Compact (black).

Iemand ervaringen met het magnetic dockingstation DK48? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 622532

De dock werkt goed,is vrij klein, maar de Z3c past er goed in, de magneet pakt hem meteen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Too5
Vandaag DEZE screenprotector ontvangen. Helaas past ie helemaal niet. De grootte klopt enigszins, maar de uitsparingen zitten op een totaal andere plek (niet eens in de buurt).
Weer op zoek naar een andere (die hopelijk vlot geleverd wordt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bagagedrager

bagagedrager

multi-alles

Goed, de kwmobile® Panzerglas Displayschutz für Sony Xperia Z3 Compact in kristallklar is binnengekomen en ik heb hem erop gedaan. Is prima qua pasvorm.

Foto's

Ik had hem alleen in de haast wat scheef gedaan en bij het loshalen heb ik hem toegetakeld. Barst. Nieuwe bestellen dus |:(
Dat betekent wel dat ik nu gerust kan wachten tot er een supermooi passende screen protector uitkomt! 8)

Edit:
Too5 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 20:43:
Vandaag DEZE screenprotector ontvangen.
Je link werkt niet!

[ Voor 18% gewijzigd door bagagedrager op 03-10-2014 22:00 . Reden: Reactie op Too5 toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Too5
Niet meer zie ik :(
Er stond dat je geld terug kreeg bij foute bestelling....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
De link werkt nog steeds niet :(

Totdat de duurdere harde screenprotectors goed beschikbaar zijn, kun je gebruik maken van de protectors van Savvies. Ze krassen redelijk snel, maar als je weet dat je voor 2-5 euro 6 screenprotectors krijgt, dan maakt het krassen niet zoveel uit.

Ik heb mijn telefoon tevens in een pouchbag zitten, maar ondanks dat is de achterkant toch bekrast (ook voorzien van de screenprotector).

Hoe kom je aan deze goedkope en perfect passende protector? Gewoon het volgende bij Ebay invullen: Savvies, Xperia Z3 compact. Je komt dan tevens Duitse shops tegen die het aanbieden zonder verzendkosten. Je kunt het ook via deze site bestellen, het lijkt wel de originele site van Savvies. Hier zijn ze €3,99 voor 6 stuks en ze worden binnen 1-3 werkdagen in heel Europa geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onedayflyer682
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-04 21:20
Is er al iemand die een telefoonhouder voor in de auto heeft aangeschaft voor de Z3 compact en zo ja wat ervaringen kan delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
Tip: hele mooie vilten hoes gekocht bij de Xenos voor 2 euro! Grijs met een groene stiksel en binnenzijde.

vilten hoes Sony Xperia Z3 compact

[ Voor 68% gewijzigd door honey op 04-10-2014 15:27 ]

Specs van pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
Jasper schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 18:28:
[...]

Ik heb de Magnector X bij Amazon besteld, zie Jasper in "[Sony Xperia Z3 Compact] Accessoires" - Nog niet binnen, dus kan er nog niets over zeggen.
En vandaag binnen. Dat ging lekker snel vanuit Engeland.

Aangezien Tmobile een Z3 en geen Z3 compact heeft geleverd kan ik hem niet testen. Wel even snel aan de Z3 gehangen om de magneetsterkte te testen en dat is niet verkeerd. Kan hem vasthouden aan de kabel zonder dat de telefoon eraf valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laiting
  • Laatst online: 20-04 15:31
Voor de mensen die nog een pouch zoeken voor de Z3 compact.

Pouches die gemaakt zijn voor de Samsung Galaxy S2 passen ook perfect voor de Z3 compact :). Vergroot zo toch een beetje de keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rouge Baste
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-04 08:12
Zojuist onderstaande magnetische kabel en magnetisch docking station besteld:

https://www.mobilesupplie...e-usb-laadkabel-ec21.html
https://www.mobilesupplie...ony-universeel-zwart.html

Zodra ik deze binnen heb zal ik meer vertellen over de kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Too5
Ik heb de clear case binnen. Past perfect en valt nauwelijks op. En hij past nog net in de sgs 3 pouch. Voelt wel meteen iets groter en minder premium in de hand, dus weet nog niet of ik 'm er om laat. (maar ik ga zo balen als ie een keer per ongeluk uit mn handen valt zonder dat ding er om...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daspascool
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18-10-2024
Net hoesje bij knaldeals besteld. Een van de weinige wallets die op voorraad is in de NL webshops..

Ook een paar leuke hoesjes gezien op heavy.com maar die zijn weer moeilijk of niet verkrijgbaar in NL..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoningPaulus
Raden jullie de magnetische dock aan of de magnetische kabel? / hoe sterk zijn die magneten, als je ze bijv vergelijkt met de sterkte van de magnetische oplaadkabel van de macbooks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saturn21
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
teiltjemetromme schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 01:03:
Raden jullie de magnetische dock aan of de magnetische kabel? / hoe sterk zijn die magneten, als je ze bijv vergelijkt met de sterkte van de magnetische oplaadkabel van de macbooks.
Zie paar posts boven je over de sterkte van de magneet; Jasper in "[Sony Xperia Z3 Compact] Accessoires"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Too5
Misschien een stomme vraag, maar de magneetlader die ik heb is dus superlangzaam. Nu maakt het voor in de nacht opladen niets uit, maar ik vraag me af of het slecht voor je batterij is? Niet het langzaam laden an sich natuurlijk, maar niet dat ik de batterij nu veruïneer met een slechte kabel.
Ik krijg overigens geen foutmeldingen en de telefoon wordt ook niet warm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Ewelke lader gebruik je voor de magnetische kabel? Mijn kabel van enkele euros werkt namelijk ongeveer net ze snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Too5
@ Kiswum, DEZE kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoningPaulus
Is de z3 compact nog te krijgen icm de gratis draadloze koptelefoon? ( Vraag naar dit topic verplaatst)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tummeke393
[...]

Ik heb de Savvies inmiddels binnen (duurde een klein weekje dus) en erop geplakt. Het bevestigen ging erg makkelijk! Het folie is stevig en blijft goed in zijn vorm. Ze plakken niet, maar bevestigen alsware statisch oid... Ik heb de achterkant meerdere keren iets opgelicht en weer teruggedrukt omdat hij daar niet naar mijn zit zat en dat ging perfect!

Enige dat me een beetje tegen lijkt te vallen is de krasvastheid, maar dat heb je waarschijnlijk met alle schemprotectors. Het is nu eenmaal niet de kwaliteit van het scherm zelf. Overall in ieder geval erg tevreden voor deze prijs!
Pagina: 1 2 ... 6 Laatste