• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-05 00:59
Op aanraden van hier de Nillkin Frosted Shield gekocht, maar hij valt me tegen. Ik had verwacht dat hij wel in de magnetic dock (DK48) zou passen zonder opzetstuk, maar het blijkt dat de uitsparing op de case daar te klein voor is. Op Amazon lees ik dat iemand zijn dremel heeft gebruikt om het passend te maken. Ook vond ik de knoppen op de zijkant niet fijn bereikbaar maar daar had ik nog wel mee leren leven. Jammer!

De Case-Mate Barely There zou wel moeten passen in de DK48. Iemand hier met deze cover ervaring?

Edit: de Nillkin was ter vervanging van de Smart Cover (SCR26). Helaas had ik dit topic pas gevonden na de aanschaf er van, wat een misser met die drukknoop.

[Voor 34% gewijzigd door Rafe op 29-08-2015 19:17]

• bertwin_koele
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 31-05 07:21
Heb de Devilcase met Devilcase Glass Protector back en Nillkin 9H Anti-Explosion Tempered Glass front nu iets meer dan een week in gebruik.

Devilcase was prijzig in aanschaf (80 euro voor twee stuks plus nog 33 euro aan tax en afhandelkosten douane). Maar ik wilde max bescherming en heb het idee dat ik dat voor die prijs heb gekregen. Ben zeer te spreken over de pasvorm en stevigheid, ook in combinatie met de eerder genoemde screenprotectors.
Leuk dat je er een glazen voor of achterkant bij kan kiezen.
Ik heb de case 17 augustus besteld en 21 augustus binnen gekregen, dus snel geleverd.

De nillkin glazen protector schuift in mijn geval wel een beetje, hij heeft rondom in de devilcase ongeveer 1 mm speling en hij schuift als het ware een beetje (heb hem los in mijn broekzak). Hij blijft wel goed zitten en hij pelt niet los langs de randen tot nog toe, achterkant blijft wel goed op zijn plek.

Heb deze kabels gekocht was twee voor de prijs van een:
qMust oplaadkabel voor de Sony Xperia Z3 Compact
https://www.knaldeals.com...z3-compact-white-10500031

Kabel werkt goed laad net zo snel als de micro usb kabel, magneet blijft goed zitten en kan er rustig mee werken als deze geladen word. Led indicatie werkt fijn.

[Voor 17% gewijzigd door bertwin_koele op 30-08-2015 08:54. Reden: Kabel toegevoegd]

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Wat is eigenlijk de snelste manier om de Z3C op te laden? Met de meegeleverde lader? Of bestaan er snellere methodes? (mijn vorige telefoon was een stuk sneller opgeladen, al had die een mindere capaciteit accu, waardoor er natuurlijk minder lading in hoeft).

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Palomar schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 22:45:
Wat is eigenlijk de snelste manier om de Z3C op te laden? Met de meegeleverde lader? Of bestaan er snellere methodes? (mijn vorige telefoon was een stuk sneller opgeladen, al had die een mindere capaciteit accu, waardoor er natuurlijk minder lading in hoeft).
Ik heb het zelf niet uitgebreid doorgenomen, maar denk dat je o.a. dit wel interessant vindt om te lezen. Op XDA zijn er wel meer berichten te vinden over dit onderwerp.

[Voor 18% gewijzigd door Chris.nl op 30-08-2015 23:44]

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:47
Palomar schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 22:45:
Ik gebruik een 2.1A lader i.p.v. de meegeleverde lader. Niet bewust, maar toevallig dat die boven ligt. En die lader laadt de telefoon voor mijn gevoel een stuk sneller op (niet getest!). Dus dat kun je proberen.

• Palomar
  • Niet online
Ok thanks, zal es kijken :)

Ander probleem. Net ging de NL Alert app op de Z3C af, echter blijft die melding in beeld staan. Ik kan het niet meer wegklikken of de home/back/taskmanager knoppen gebruiken. Ook als ik de powerknop 10 sec ingedrukt hou gaat de telefoon niet uit (scherm wel, zie ook op de achtergrond het menuutje van de powerknop, telefoon is dus niet gecrasht). Iemand tips hoe ik mijn telefoon weer kan gebruiken......?

[edit] Toch al gelukt. Ik heb met een andere telefoon naar mijn eigen telefoon gebeld en toen kwam er wel een close knop bij te staan... Wel beetje buggy en irritant dit. Er zal maar echte en noodsituatie zijn dan krijg je zo'n alert en kun je daarna niet meer je telefoon gebruiken om bijv. hulpdiensten te bellen.

[edit dag later] excuses, zie dat dit het accessoires topic is en niet over de telefoon zelf...

[Voor 37% gewijzigd door Palomar op 01-09-2015 09:45]

• Sijhtam
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:36
Rafe schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 18:59:
Op aanraden van hier de Nillkin Frosted Shield gekocht, maar hij valt me tegen. Ik had verwacht dat hij wel in de magnetic dock (DK48) zou passen zonder opzetstuk, maar het blijkt dat de uitsparing op de case daar te klein voor is. Op Amazon lees ik dat iemand zijn dremel heeft gebruikt om het passend te maken. Ook vond ik de knoppen op de zijkant niet fijn bereikbaar maar daar had ik nog wel mee leren leven. Jammer!

De Case-Mate Barely There zou wel moeten passen in de DK48. Iemand hier met deze cover ervaring?

[afbeelding]

Edit: de Nillkin was ter vervanging van de Smart Cover (SCR26). Helaas had ik dit topic pas gevonden na de aanschaf er van, wat een misser met die drukknoop.
Ik heb al sinds de case mate barely there uit is deze erom heen zitten, zonder tempered glass ervoor. Bevalt zeer goed. Telefoon is al een paar keer van circa 2 meter hoog op bestrating gevallen en heeft nog geen krasje. Komt wel veel vuil tussen te zitten. Heb geen ervaring met de dock.

huidige opstelling

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-06 23:33

Arfman

Drome!

Ik heb ook de Nilikin case. DK48 past inderdaad niet met een hoesje eromheen. Smart cover was bij mij ook 40 euro down the drain, net zoals de verschillende magneetkabels.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• jellebelle
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Waar ik ernstig naar op zoek ben is een vervanger voor het glazen achterkantje.
Maar dan wel van kunststof i.p.v. glas (anders barst hij toch weer in no-time)

Weet iemand of dit bestaat?
Ik kan alleen de originele glazen vervang paneeltjes vinden...

• maniac2003
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14:03
Anoniem: 676352 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 20:26:
[...]
De hele rhino bumper case gaat niet meer door of wel?

Heeft iemand (val) ervaring met de nilkin tempered glass? Ik ben aan het twijfelen tussen een rhino shield en de tempered glass. Zit er een groot verschil in dikte en met de stroef/gladheid van het materiaal?
De Rhino Shield bumpercase gaat niet door. Heb zelfs nog geprobeerd een pre-productie sample te bemachtigen maar helaas.
Inmiddels heb ik al wel enige tijd de Rhino Shields er opzitten. Bevalt op zich prima.
Het gevoel/gladheid is prima maar wel anders dan glas. Mijn voorkeur zou uiteindelijk toch glas zijn aangezien de Rhino Shields binnen de kortste keren voorzien is van een laag vingerstrepen. Daar had ik met glas geen/veel minder last van. Dikte zit allemaal zo rond de 0.3mm dus dat maakt niet veel uit.

• SIMEUKER
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-04 12:21
Iemand ervaring met de dbramante1928 hoesjes voor de Z3C? Hun customer support steekt echt tegen. Stuurde mailtje, kreeg antwoord terug dat ik het zelf maar moest uitzoeken of hij goed past zonder dat ze me de afmetingen van het zakje wilden geven. Nooit een mail teruggekregen op die vraag..

http://www.dbramante1928....376.html?___store=default

Ik vind hem erg mooi, en zou direct eens willen proberen of ik daarmee mijn portefeuille kan vervangen.. Vraag me ook af of hij zou passen in combo met mijn Roxfit gel hoesje.

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-05 00:59
Het dunne linkerrandje boven de uitsparing voor het SD-kaartslot is afgebroken van mijn Nillkin Frosted Shield na het er uit halen van mijn toestel voor het plaatsen van een Nillkin 9H screenprotector :/ daarna werd het niet beter toen dat bleef hangen achter de rand van mijn broekzak, uiteindelijk brak de hele linkerbovenhoek af.

Heb nu de Barely There van Case-Mate en die bevalt uitstekend. Het materiaal voelt ongeveer hetzelfde als de zijkant van de Frosted Shield, op de achterkant zit alleen geen ribbelstructuur. En zoals beloofd past de telefoon met deze case in de DK-48 dock. Het opzetstuk past echter zo nauw dat met de screenprotector er op het dan weer niet past, maar zonder opzetstuk en een beetje zorgvuldig plaatsen werkt het ook. Ik vind het voorlopig wel weer even prima zo :)

• Zenjol
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 28-05 10:53
Net mijn Z3 Compact binnen. Tot zo ver zeer blij, maar heb niet zo veel vertrouwen in dat klepje, wat dagelijks erin en eruit moet om op te laden. Als ik hier rondkijk zie ik heel veel verschillende magnetische laders langskomen, maar is er een beetje een consensus van welke goed werken? Als ik zo kijk lijken er een hoop veel bestelde laders te zijn voor weinig geld met een hoge rating, maar als ik de forums doorlees zie ik dat veel mensen laders hebben met te slappe magneten, of die niet snel genoeg laden. Die zwarte met blauw-rode LED vindt ik er netjes uitzien, maar die staat er ook tig keer op, waarbij ik niet weet of het nou hetzelfde product is van andere aanbieders, of dat er daar onderling ook weer verschil tussen zit.

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Zenjol schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 22:50:
Net mijn Z3 Compact binnen. Tot zo ver zeer blij, maar heb niet zo veel vertrouwen in dat klepje, wat dagelijks erin en eruit moet om op te laden. Als ik hier rondkijk zie ik heel veel verschillende magnetische laders langskomen, maar is er een beetje een consensus van welke goed werken? Als ik zo kijk lijken er een hoop veel bestelde laders te zijn voor weinig geld met een hoge rating, maar als ik de forums doorlees zie ik dat veel mensen laders hebben met te slappe magneten, of die niet snel genoeg laden. Die zwarte met blauw-rode LED vindt ik er netjes uitzien, maar die staat er ook tig keer op, waarbij ik niet weet of het nou hetzelfde product is van andere aanbieders, of dat er daar onderling ook weer verschil tussen zit.
Om het je extra ingewikkeld te maken; je kan ook gewoon een klepje bestellen zodat je er daar eentje van op voorraad hebt, en relatief zorgeloos de usb aansluiting gebruiken. :+

• poekman
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-04 19:13
Inmiddels ook een Z3 compact in mijn bezit, wat een verademing t.o.v. mijn oude LG Optimus 4X HD :D

Accesoires gekocht aan de hand van dit topic:

http://www.ebay.nl/itm/20...geName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
Prima hoesje voor het geld, zit er strak omheen, beschermd goed en je telefoon wordt er amper dikker/groter van!

Laad goed op, telefoon ligt gewoon op een bureau aan een pc via usb 3.0, magneet redelijk sterk, moet wel goed gepositioneerd zijn anders 'kantelt' hij (maar dit is waarschijnlijk met elke magnetische lader zo?), laad van 5% naar 100% in ongeveer 3 uur op.

En deze moet nog binnenkomen:

• Arfman

Arfman

Drome!

Ja, al die magnetische kabeltjes zijn ronduit k*t.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• poekman
Ik vind het juist wel makkelijk, zeker voor op kantoor als de telefoon toch op je bureau ligt.. hoef je niet elke keer klepje open te doen voor USB laden. Voor die 7,5 euro een extra lader kan nooit kwaad :P

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik hoef er maar naar te kijken of ze vallen eraf. Bovendien zijn ze er in het donker vrijwel niet op te krijgen (niet handig op je nachtkastje) en de ene die wél een sterke magneet heeft en enigszins blijft zitten, heeft een LED lampje met verschillende kleuren in de aansluiting |:(

• Alexo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-06 11:55

Alexo

groots met een zachte o

Ik zoek nog een Smart Cover voor de Z3c van de missus, maar lees slechte verhalen over die van Sony zelf. Heeft iemand toevallig ervaringen met een (Chinese) smart cover (+linkje O-))?

🖥️ i5 3550/GTX960/16GB 📱Xiaomi Mi Mix 2S 128GB

• Dwersbongel
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 15:43
Ik heb zojuist de Nillkin Frosted Shield gekocht. Die van Rhinoshield gaat nu na een jaar wel wat krassen. Al blijft 'ie nog keurig zitten. De achterkant laat wel wat los en bevat meer krassen, maar dat is logisch (ik gebruik geen extra case oid).

Xbox: Didoekoe

• timberleek
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:32
Hallo

Ik wil voor mijn vriendin een custom telefoonhoesje (voor een Z3 compact) laten maken. Het gaat dan om zo'n rubber case met eigen ontwerp op de achterkant. Nu zit ik alleen met de pasvorm.

Eerder had ze al een keer een hoesje besteld (gewoon standaard ontwerp) maar deze paste helemaal niet goed om het toestel. De gaten en uitsparingen zaten ook niet altijd lekker.

Nu heb ik onlangs een Z5 compact gekocht met daarbij een hoesje (gewoon uit de telefoonwinkel). Maar die past ook al niet optimaal. De gaten aan de onderkant, achterkant en zijkanten zitten goed, maar de gaten voor de headphone jack en 2e microfoon aan de bovenkant zijn weer iets verschoven (niet onbruikbaar, maar wel onhandig).

Ben ik de enige die hier tegenaan loop? Of is dit een meer voorkomend probleem?

En is er iemand die weet waar ik wel een goede custom case kan bestellen?

alvast bedankt
Timberleek

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Ik ben op zoek naar een stroeve "protector" voor de achterkant, met eigenlijk enkel als doel zodat de achterkant niet zo glad is en ook tegen krassen. Echter stroeve protectors zoeken valt nog helemaal niet mee. Mijn vorige had ik een tijd geleden gekocht bij X-skinz (was op zich goed maar liet na verloop van tijd los), maar deze is niet meer verkrijgbaar op ebay. Ik heb de zoekfunctie gebruik in dit topic en zag het volgende:
bagagedrager schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 19:08:
[...]

Volgens mij zijn wet application screen protectors niet glad. Je zou zoiets kunnen proberen. Let op: dit soort protectors heeft vaak last van een 'orange peel effect".
Hier wordt gelinkt naar ScreenKnight protectors: http://www.ebay.co.uk/itm/161451656128
En bij de voorkant zijn de hoeken voor sensors en front cam wat groot uitgesneden. Echter ik wil eigenljik alleen de achterkant gebruiken, dus dat zou niet uitmaken.

Ik vond verder ook nog deze van "fullbody-protectors": http://www.ebay.co.uk/itm/281773268692v
Dit lijkt hetzelfde maar dan de voorkant beter uitgesneden. Ook zijn er hier zijkantjes meegeleverd (maar niet dat ik die wil gebruiken).

Iemand toevallig nog ervaring met stroeve protectors?

• Mantis
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:00
Ik heb een custom sticker van http://skinzone.org.uk/ op m'n achterkant. Kwaliteit is echt goed en de uitvoering is stroef.

• jostefa
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05-06 21:58
Heeft iemand enige ervaring met de Sony band 2? Hoe verhoud deze zich tegen de Fitbit Charge HR?

pricewatch: Sony SmartBand 2 Zwart

• poekman
Nillkin+Imak
Hoekjes
Hoekjes2
X-line soft case+Nillkin tempered glass
X-line soft case+Nillkin tempered glass2
X-line soft case+Nillkin tempered glass3

De Nillkin Frosted Shield white en de Imak DIY hardcase transparant zijn inmiddels allebei al kapot gegaan, bij beide hoesjes ging binnen een paar weken de linker bovenhoek/rand stuk. Staat toch teveel spanning op blijkbaar? Heb hem altijd in m'n voorzak zitten of ligt gewoon op tafel.

Het tempered glass van Nillkin bevalt uitstekend, echt een geweldige uitvinding :*) Ziet er strak uit, makkelijk schoon te houden en echt 0,0 krassen erop tot nu toe.

Als cover gebruik ik nu deze. Zit er niet helemaal strak omheen door het zachtere materiaal (zie foto 4, linksboven boven m'n vinger, daar wijkt hij iets van de rand) maar biedt prima bescherming en ziet er wel netjes uit opzich. Alle poorten zijn ook bereikbaar.

[Voor 38% gewijzigd door poekman op 09-01-2016 17:36]

• J.Gronkjaer
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 01-06 00:12
Heb afgelopen week de Case-Mate Tough Naked Case aangeschaft.
In het kort mijn bevindingen tot nu toe:

+ Ziet en voelt er 'tough' uit, alsof het tegen een stootje zou moeten kunnen
+ Uiterlijk van het hoesje in combinatie met een wit toestel valt me 100% mee, afwerking prima
+ Klepje micro usb is eenvoudig te openen met het hoesje er nog omheen.

- Case is erg glad
- Teleurgesteld over gebruikte materialen, voelt goedkoper aan dan wat je van een +- 25,- hoesje mag verwachten

Al met al tevreden met het hoesje. Aangeschaft op amazon.de in combinatie met een Nillkin tempered glass. Hoesje past in combinatie met de Nillkin maar zorg wel dat je de protector ook precies goed in het midden plakt.

[Voor 5% gewijzigd door J.Gronkjaer op 27-04-2016 01:53]

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 676352

Ik heb dit ook al gepost in het gewone topic maar dit was wellicht toch beter geweest hier.

Is er iemand die mij kan helpen met een fijn hoesje? Ik heb al even in het accessoire topic gezocht maar kon daar zo snel niets vinden, ook leek die thread mij een beetje doodgebloed..

Ik zoek eigenlijk een bookcase, (het liefst leer maar dit is geen must), die de hoeken goed beschermd en het liefst ook afsluit met magneetjes, niet met een knoop of iets dergelijks.
Ik gebruik momenteel deze:
Maar hij is versleten en beschermd de hoeken van de telefoon ook niet echt.

Alle hulp wordt zeer gewaardeerd. _/-\o_

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Ik heb deze: http://www.pdashop.nl/pro...ria-z3-compact-zwart.html

Inmiddels al bijna een jaar in gebruik en nauwelijks slijtage. Beschermt de hoeken ook goed. Ben er erg tevreden over.

[Voor 5% gewijzigd door Palomar op 10-05-2016 11:23]

• ejabberd
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14:12
Ik heb mijn Sony Xperia Z3 Compact nog maar sinds begin juni dit jaar maar vanmorgen heeft de postbode al het 3e (!!) hoesje onder garantie geleverd omdat al 2 keer spontaan de plastic houder brak zonder dat er enige belasting was door valpartijen ofzo.

Leuk dat ik niets moet betalen, maar het geeft mij geen goed gevoel dat de winkel in kwestie het blijkbaar economisch interessanter vindt om steeds een brak hoesje op te sturen met de bedoeling dat de smartphone zo snel mogelijk stuk gaat i.p.v. het hoesje gewoon terug te betalen.

Vandaar mijn vraag: heeft er hier iemand de Sony Xperia Z3 Compact al sinds de introductie 2 jaar geleden actief in gebruik met hetzelfde hoesje?? En wat is dan dat duurzaam hoesje?

Liefst heb ik een hoesje met volgende eigenschappen:
* duurzaam
* goede bescherming
* magnetische oplader en knopjes vrij
* uitsparing voor camera
* liefst bookcase met magnetische sluiter

Als er geen dergelijke duurzame hoesjes bestaan, dan denk ik dat ik met superlijm de smartphone in het hoesje ga kleven...die behoudt vermoedelijk zijn kleefkracht wel iets langer dan een maand :+

• NIMIC
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
ejabberd schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 10:48:

Vandaar mijn vraag: heeft er hier iemand de Sony Xperia Z3 Compact al sinds de introductie 2 jaar geleden actief in gebruik met hetzelfde hoesje?? En wat is dan dat duurzaam hoesje?
Ik heb bij de mediamarkt uit het schap een hoesje gehaald. Gaat al bijna 2 jaar mee.
Let vooral op dat het zacht plastic is (TPU).

Zoiets is volgens mij prima:
https://tweakers.net/pric...rosted-shield-black).html

• Palomar
  • Niet online
ejabberd schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 10:48:
Ik heb mijn Sony Xperia Z3 Compact nog maar sinds begin juni dit jaar maar vanmorgen heeft de postbode al het 3e (!!) hoesje onder garantie geleverd omdat al 2 keer spontaan de plastic houder brak zonder dat er enige belasting was door valpartijen ofzo.

Leuk dat ik niets moet betalen, maar het geeft mij geen goed gevoel dat de winkel in kwestie het blijkbaar economisch interessanter vindt om steeds een brak hoesje op te sturen met de bedoeling dat de smartphone zo snel mogelijk stuk gaat i.p.v. het hoesje gewoon terug te betalen.

Liefst heb ik een hoesje met volgende eigenschappen:
* duurzaam
* goede bescherming
* magnetische oplader en knopjes vrij
* uitsparing voor camera
* liefst bookcase met magnetische sluiter

Als er geen dergelijke duurzame hoesjes bestaan, dan denk ik dat ik met superlijm de smartphone in het hoesje ga kleven...die behoudt vermoedelijk zijn kleefkracht wel iets langer dan een maand :+
Toevallig kom ik om een zelfde vraag in dit topic. Zoals ook boven jouw post genoemd gebruik ik deze: http://www.pdashop.nl/pro...ria-z3-compact-zwart.html . Die begint nu (na ong. 1,5 jaar) een afgebrokkeld stukje plastic van de houder te vertonen. Ik heb hem ook wel een paar keer laten vallen. Verder haal ik hem ook vaak uit de houder (bijv. om in mijn autohouder te doen), dus al met al niet zo gek dat die hoekjes slijten.

De telefoon valt er niet uit, dus ik zou hem denk ik nog makkelijk maanden kunnen gebruiken. Wat dat betreft, als antwoord op jouw vraag, is het door mij genoemde hoesje denk ik wel wat degelijker.

Aangezien die van mij wat slijtagesporen vertoont was ik op zoek naar een nieuwe en ik stuitte oa. op jouw hoesje, maar zo te lezen kan ik beter weer dezelfde nemen als die ik heb :+ Maar als mensen nog andere tips hebben dan hoor ik het ook graag (wel met pasjeshouder).

• poekman
Iemand enig idee of de Roxfit Slimline Book Case Sony in carbon black nog ergens te krijgen is? Kan hem nergens meer vinden :X En ja wit is wel verkrijgbaar maar die wil ik niet..

• M3nn0M3nn0
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09-05 02:33
Wie kan mij helpen??

Ik zoek een case die óf de magnetische laadpoort bedekt en het klepje vrij laten;

Óf precies andersom (deze heeft de voorkeur).

Hiervoor ben ik al bij de Cruzerlite Bugdroid case uitgekomen van een paar pagina's terug. Maar dit is totaal niet mijn smaak vanwege de achterkant.

Zijn er nog meer van dit soort cases?

• Too5
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-06 12:40
M3nn0M3nn0 schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 12:12:
Wie kan mij helpen??

Ik zoek een case die óf de magnetische laadpoort bedekt en het klepje vrij laten;

Óf precies andersom (deze heeft de voorkeur).

Hiervoor ben ik al bij de Cruzerlite Bugdroid case uitgekomen van een paar pagina's terug. Maar dit is totaal niet mijn smaak vanwege de achterkant.

Zijn er nog meer van dit soort cases?
Ik heb deze via miniinthebox. Verzending duurt wel erg lang, maar ben er tevreden mee. Houdt het langer vol dan de harde casese die ik had.
Op het plaatje op de website staat dat de magneetpoort open is en de rest dicht (waar ik 'm ook voor gekocht heb), maar het bleek juist andersom te zijn.
Heb er dus zelf de magneetopening uitgeknipt.
Ziet er zo uit:
https://tweakers.net/ext/f/jXfDhFHBdVFWFB3qpQyMWT0n/thumb.jpg

Zijn er ook met andere motiefjes of alleen transparant.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:29

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Too5 schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 16:30:
[...]
Ik heb deze via miniinthebox. Verzending duurt wel erg lang.
Wat is lang? Het is een shop uit China, dus levertijd van 2 tot 6 weken is vrij normaal.

• Too5
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-06 12:40
Ik geloof 2 maanden.

• ikt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:09
Heeft iemand aanbevelingen voor een goede case? Ik heb mijn smartphone aan mijn pa gegeven, maar hij klaagt dat het ding te glad is, dus grip is redelijk belangrijk.

Magnetische lader compatibiliteit is een zeer positieve extra :)

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 05-06 00:39
ikt schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 18:42:
Heeft iemand aanbevelingen voor een goede case? Ik heb mijn smartphone aan mijn pa gegeven, maar hij klaagt dat het ding te glad is, dus grip is redelijk belangrijk.

Magnetische lader compatibiliteit is een zeer positieve extra :)
De Ringke Fusion.
Wordt veel aangeraden op XDA, en gebruik die zelf ook: geen klachten. :)
Pagina: 1 ... 4 5 6 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee