Past de magnetische connector nog op de telefoon met de Nillkin case?orejas schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 14:31:
Nadat ik voor mijn vriendin twee weken geleden de Z3 compact kocht, heb ik vandaag ook voor mezelf de Z3c aangeschaft. Het scherm van mijn Nexus4 is ermee opgehouden, namelijk. Omdat ik er zo tevreden over was, meteen ook de Nilkin protector en de Nilkin case gekocht bij dezelfde eBay-aanbieder. Ook meteen maar een in dit topic aanbevolen magnetisch kabeltje bij AliExpress gekocht.
Ik ben alvast op zoek naar accessoires (case, screenprotector, magnetische lader) voor mijn toekomstige Z3 Compact
Wel een hele zoektocht voor cases.... Ik hou niet zo van de "Bugdroid Circuit" case en de aluminium frame van Devilcase lijkt me nogal groot. Mijn voorkeur gaat uit naar de compacte en sobere cases, die bescherming bieden aan de hoeken in het geval het toestel toch eens valt.
Enkele cases in mijn lijstje:
- Nillkin Super Frosted
- Terrapin Hybrid Rubberised
- Case-Mate Barely Case
- Ringke Fusion: alleen is deze redelijk glad en je zou er snel vingerafdrukken op zien
- Snupped: ziet er goed uit, maar is wel duur ($48 geleverd)
Daarnaast zijn er nog een groot aantal doorzichtige cases (de kwaliteit, grip en vatbaarheid voor vingerafdrukken zijn moeilijk in te schatten). Suggesties of ervaringen zijn altijd welkom!