Ik moet zeggen dat magnetische kabel best snel laad. In anderhalf uur aan 2 uur is deze vol.
Deze is gisteren binnengekomen. Past perfect, maar voegt natuurlijk wel iets bulk toe. Ik vind het vooral heel erg glad aanvoelen. Verder heb ik hem in m'n zak (soms met portemonnee, soms met sleutels) en merk dat ie snel krast. Natuurlijk logisch, want het is gewoon plastic.bagagedrager schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 23:42:
[...]
En een transparante hard case:
CRYSTAL CLEAR HARD BACK CASE COVER FOR SONY XPERIA Z3 COMPACT
Ik had dit hoesje gekocht: http://www.ebay.co.uk/itm...ageName=ADME:L:OC:US:3160
Beetje shiny maar past goed. Volumeknoppen en aan/uit knop zijn nog steeds goed in te drukken en de telefoon is een stuk minder glad, hij blijft nu gewoon stil liggen op een stoffen ondergrond. Voor die paar euro een aanrader.
Beetje shiny maar past goed. Volumeknoppen en aan/uit knop zijn nog steeds goed in te drukken en de telefoon is een stuk minder glad, hij blijft nu gewoon stil liggen op een stoffen ondergrond. Voor die paar euro een aanrader.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Welke lader heb je gekocht, vishengel? 

Ik heb deze. Nadeel na de kabel in wel stoot de magneet relatief snel van de oplaadpunten af. Maar kan telefoon optillen met de magneet.
http://pages.ebay.com/lin...w&id=181531171966&alt=web
Hoelang duurde het voor je ze binnen had? Via ebay dan. Ik heb ze de 27ste besteld, 30ste zijn ze verzonden. Lijkt me toch niet zo lang te duren vanuit Duitsland.Kiswum schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 09:08:
De link werkt nog steeds niet
Totdat de duurdere harde screenprotectors goed beschikbaar zijn, kun je gebruik maken van de protectors van Savvies. Ze krassen redelijk snel, maar als je weet dat je voor 2-5 euro 6 screenprotectors krijgt, dan maakt het krassen niet zoveel uit.
Ik heb mijn telefoon tevens in een pouchbag zitten, maar ondanks dat is de achterkant toch bekrast (ook voorzien van de screenprotector).
Hoe kom je aan deze goedkope en perfect passende protector? Gewoon het volgende bij Ebay invullen: Savvies, Xperia Z3 compact. Je komt dan tevens Duitse shops tegen die het aanbieden zonder verzendkosten. Je kunt het ook via deze site bestellen, het lijkt wel de originele site van Savvies. Hier zijn ze €3,99 voor 6 stuks en ze worden binnen 1-3 werkdagen in heel Europa geleverd.
edit: Gisteren binnen gekregen via de post. Ziet er best professioneel uit. Ik ga vanavond aan het plakken
[Voor 4% gewijzigd door LoeWn op 07-10-2014 09:03]
http://www.benl.ebay.be/i...uches&hash=item5d50522bae
Ik ben momenteel aan het wachten op bovenstaande Rubber Cover, normaal zal hij morgen hier zien. Voornamelijk de kleur lijkt me wel leuk.
Ik ben momenteel aan het wachten op bovenstaande Rubber Cover, normaal zal hij morgen hier zien. Voornamelijk de kleur lijkt me wel leuk.

Hmm, nog nergens een gele rubber cover opgedoken? Heb al jarenlang een geel toestel gehad, mis ik stiekem toch. :P(Heb nu een zwart toestel)
[Voor 12% gewijzigd door Poesmij op 07-10-2014 18:49]
Ik heb de Z1 compact versie hiervan, uitstekende cover, wel een beetje glad. Helaas is deze er nog niet in het zwartTTC schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 10:57:
http://www.benl.ebay.be/i...uches&hash=item5d50522bae
Ter land, ter zee en in de kroeg
Vandaag ook maar 2 van besteldvishengel schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 08:00:
Ik heb deze. Nadeel na de kabel in wel stoot de magneet relatief snel van de oplaadpunten af. Maar kan telefoon optillen met de magneet.

Het gaat niet om de kabel, maar om de lader. Als de lader te weinig power heeft, dan gaat het laden erg traag. Als het met de originele lader is opgeladen, dan zou het eigenlijk net zo snel moeten gaan als met de originele USB kabel.
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
Dat is goed om te horen. Ik heb nog een lader van mijn tablet die perfect en snel laadt. Dan zal ik deze eens proberen. Ik heb nu de originele lader van de z3c in gebruik met de kabel.
In afwachting van mijn magnetische oplaadkabel heb ik zoals een echte tweaker beaamd maar even zelf een kabel in elkaar geknutseld met 2 pogo pinnen, sterke magneet, pcb, usb kabel en krimpkous
Ziet er uiteraard niet zo fancy uit als de commerciële varianten maar hij werkt en dat is voor nu goed genoeg

Ziet er uiteraard niet zo fancy uit als de commerciële varianten maar hij werkt en dat is voor nu goed genoeg

haha geweldig!
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
Vind ik leuk!
Ik heb de savvies ook, had ze binnen 3 dagen binnen uit Duitsland. Goed te bevestigen maar krassen wel snel. Ag voor de prijs is dit niet zo erg. Hopen dat de Rhinoshields in productie gaan.
Kreeg een mail dat er 47/50 pre-oders waren en dat de deadline eind deze week is.
http://www.evolutivelabs....or-sony-xperia-z3-compact
Die zijn er al lang joh. Enige tijd geleden een mail gehad dat ze in productie kwamen. Eergisteren oid wel een mail dat het een week langer ging duren dan geplandNMorsink schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 17:41:
[...]
Vind ik leuk!
Ik heb de savvies ook, had ze binnen 3 dagen binnen uit Duitsland. Goed te bevestigen maar krassen wel snel. Ag voor de prijs is dit niet zo erg. Hopen dat de Rhinoshields in productie gaan.
Kreeg een mail dat er 47/50 pre-oders waren en dat de deadline eind deze week is.
http://www.evolutivelabs....or-sony-xperia-z3-compact
Misschien is dit iets voor je? http://www.amazon.de/gp/p...psc=1&smid=A36YY3V2B5FIIKDarkblaster schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 18:59:
Ik zit te denken om de Xperia Z3 Compact aan te schaffen. Niet geheel onbelangrijk vind ik een hoesje.
Nu wil ik niet zo'n flip case hoesje, maar een 'ouderwetse' pouch. Dit is een hoesje met een opening aan de bovenkant, waar je de telefoon in kan schuiven. Ik bedoel dus zoiets als dit:
http://i.ebayimg.com/00/s...(K-7BPq6QGhy2!~~60_57.JPG
Ik kan het nog niet vinden voor de Xperia Z3 Compact. Is dit er nu al wel?
Ik gebruik deze al een jaar, heel fijn ding: AnyGrip Stretchy Universele AutohouderOnedayflyer682 schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 15:00:
Is er al iemand die een telefoonhouder voor in de auto heeft aangeschaft voor de Z3 compact en zo ja wat ervaringen kan delen?
Ik heb net dit stukje tempered glass besteld van Orzly, en de Magnetor X kabel. Verder nog een hard case om de achterkant te beschermen, die ga ik alleen gebruiken tijdens het klussen wat ik de komende tijd veel zal moeten doen.
[Voor 53% gewijzigd door draakhoofd op 09-10-2014 14:26]
Ik heb dit hoesje: http://www.ebay.nl/itm/19..._trksid=p3984.m1542.l2649
Erg fijn, maakt de telefoon wat stroever wat vasthouden makkelijker maakt. Beetje hetzelfde materiaal als de achterkant van mijn vorige telefoon (Xperia S).
En deze kabel: http://www.ebay.nl/itm/181531171966?ssPageName=STRK:null:IT
Magneet blijft zitten als deze op bureau ligt. Er zijn vast sterkere, maar opladen gaat even snel als via de USB aansluiting. En de prijs is erg netjes.
Erg fijn, maakt de telefoon wat stroever wat vasthouden makkelijker maakt. Beetje hetzelfde materiaal als de achterkant van mijn vorige telefoon (Xperia S).
En deze kabel: http://www.ebay.nl/itm/181531171966?ssPageName=STRK:null:IT
Magneet blijft zitten als deze op bureau ligt. Er zijn vast sterkere, maar opladen gaat even snel als via de USB aansluiting. En de prijs is erg netjes.

Anoniem: 625589
Die is toch voor de z1 compact?draakhoofd schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 21:16:
Verder nog een hard case om de achterkant te beschermen, die ga ik alleen gebruiken tijdens het klussen wat ik de komende tijd veel zal moeten doen.
Zojuist de DK48(oplaad dock) binnen gekregen via bol.com en wat voelt dit ontzettend goedkoop aan zeg, ik had verwacht dat er wel een gewicht in zou zitten om het op zn plaatst te houden, maar als je je telefoon wilt loskoppelen dan moet je hem even vast houden. 30 euro voelt een beetje verspilt om eerlijk te zijn.
als je een vaste plek op je bureau hebt, kan je dubbelzijdig plakband gebruiken toch?wiespt schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 16:22:
Zojuist de DK48(oplaad dock) binnen gekregen via bol.com en wat voelt dit ontzettend goedkoop aan zeg, ik had verwacht dat er wel een gewicht in zou zitten om het op zn plaatst te houden, maar als je je telefoon wilt loskoppelen dan moet je hem even vast houden. 30 euro voelt een beetje verspilt om eerlijk te zijn.

Hm ja maar op die pagina kun je kiezen voor een Z3 Compact versie

Alleen al dat idee, nee, dan maar wat anders.Tjukkie schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 16:54:
[...]
als je een vaste plek op je bureau hebt, kan je dubbelzijdig plakband gebruiken toch?
Iemand nog een winkel gevonden waar ze de z3c met de Sony MDR-ZX750BN als combi aanbieden?
4.320WP | 2x MHI SRK/SRC 35 ZS-W
Top, thanks!Timoo23 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 23:31:
Op de website van mediamarkt
Kan zo'n 'Third-Party' magnetische oplaadkabel nog kwaad voor je telefoon als het slecht gemaakt is? Het lijkt me wel handig, maar ben altijd huiverig als ik iets gebruik wat niet origineel is.
[Voor 3% gewijzigd door honey op 10-10-2014 09:41]
De aansluitpinnen op de telefoon zijn in tegenstelling tot andere connectoren heel eenvoudig en weinig kwetsbaar.honey schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 09:41:
Kan zo'n 'Third-Party' magnetische oplaadkabel nog kwaad voor je telefoon als het slecht gemaakt is? Het lijkt me wel handig, maar ben altijd huiverig als ik iets gebruik wat niet origineel is.
Mechanische schade zal er niet optreden.
Elektronisch is ook al haast onmogelijk, meer dan een + en een - zijn er niet op die 2 contacten. Als de spanning van je gebruikte lader goed is dan kan er weinig fout gaan.
Dit is dus 1 van de niet originele kabels in het oerwoud van Chineze spagetti die wordt aangeboden waar weinig fout kan gaan als het om schade aan je toestel gaat

Zelf een ding van een paar € besteld via dealextreme ...... Nu nog even kijken hoe lang ze erover doet om van China hier naartoe te zwemmen of vliegen

[Voor 3% gewijzigd door robbvdb op 10-10-2014 14:10]
Het maakt dus niet uit of je de magnetische aansluiting 'op de kop' aansluit en visa versa?robbvdb schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 14:08:
[...]
Elektronisch is ook al haast onmogelijk, meer dan een + en een - zijn er niet op die 2 contacten. Als de spanning van je gebruikte lader goed is dan kan er weinig fout gaan.
honey schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 09:41:
Hoe is je Duits? Ik las hier iets wat me niet helemaal gerust stelde met betrekking tot 'kan een goedkope kabel schade toebrengen'.teiltjemetromme schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 14:15:
[...]
Het maakt dus niet uit of je de magnetische aansluiting 'op de kop' aansluit en visa versa?
http://www.amazon.de/revi...B00HU0O4H8#wasThisHelpful
[Voor 25% gewijzigd door draakhoofd op 10-10-2014 15:47]
Daar kan ik niet denderend veel uit op maken wat te maken heeft met mijn vraag. Bij een macbook bijv. kan je de oplaadkabel op twee manier in het 'laadgat' van de macbook steken zonder dat dit uitmaakt.
Kabel zelf zal weinig uitmaken of het origineel of china ebay versie is.
Voeding zelf zou ik gewoon wel originele (of goed merk) nemen, al diverse laders gezien die soort van gesmolten waren.
Voeding zelf zou ik gewoon wel originele (of goed merk) nemen, al diverse laders gezien die soort van gesmolten waren.
Een korte review van deze kabel:
http://www.ebay.co.uk/itm...ageName=ADME:L:OC:NL:3160
Had er 3 bestelt omdat ze niet veel kosten, je krijgt echter ook niks voor je geld.
Bij één kabel kan ik de magneet er zo uithalen, hij blijft ook zitten als ik hem op mijn mobiel zet. Gelukkig kan ik hem nog wel weer terugdrukken maar ja is natuurlijk verre van ideaal.
Daarnaast werkt het gewoon niet lekker. Ik moet de kabels er heel precies opzetten zodat de polen goed contact maken. Ik heb zelf een macbook en daar vliegt de kabel er mooi op en laat hij ook altijd op. Hier vliegt de kabel er wel op maar hij zit heel vaak niet goed. Dit gebeurt bij alle drie kabels.
Heeft iemand ervaring met andere kabels die wel fijn werken? Ik vind het op deze manier heel weinig meerwaarde hebben.
Had er 3 bestelt omdat ze niet veel kosten, je krijgt echter ook niks voor je geld.
Bij één kabel kan ik de magneet er zo uithalen, hij blijft ook zitten als ik hem op mijn mobiel zet. Gelukkig kan ik hem nog wel weer terugdrukken maar ja is natuurlijk verre van ideaal.
Daarnaast werkt het gewoon niet lekker. Ik moet de kabels er heel precies opzetten zodat de polen goed contact maken. Ik heb zelf een macbook en daar vliegt de kabel er mooi op en laat hij ook altijd op. Hier vliegt de kabel er wel op maar hij zit heel vaak niet goed. Dit gebeurt bij alle drie kabels.
Heeft iemand ervaring met andere kabels die wel fijn werken? Ik vind het op deze manier heel weinig meerwaarde hebben.
Bij de originele lader van Sony past het niet andersom. De pinnetjes op je telefoon zijn namelijk net iets anders. Ik denk dat ze dit niet voor niks gedaan hebbenteiltjemetromme schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 14:15:
[...]
Het maakt dus niet uit of je de magnetische aansluiting 'op de kop' aansluit en visa versa?
Paar vraagjes: Plakt ie goed, kan je bijvoorbeeld je telefoon ermee optillen? En sluit ie makkelijk aan op de telefoon? En is er een voorzorgsmaatregel genomen zodat je de polariteit niet omwisselt? Laatste vraag: hoe snel laadt ie, kan je dat checken met een app als Charging Report?
Edit: dit zou ik eigenlijk wel van alle magnetische kabels willen weten...
[Voor 9% gewijzigd door bagagedrager op 11-10-2014 21:50]
Heb deze nu in gebruik met de adapter van mijn tablet en dat werkt prima. Met de originele adapter van sony laadde hij supertraag op (wat voor de nacht geen probleem is), maar met de goede adapter normaal/snel.NMorsink schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 18:16:
Een korte review van deze kabel:
.....
Het precies plaatsen heeft met sony te maken, het magneet systeem is niet zoals bij de mac.
Je kunt ze binnen 30 dgn terugsturen btw.
Maar voor deze prijs kun je natuurlijk ook niet meer verwachten.
Dat is (oa?) van de adapter afhankelijk waar je 'm in prikt.bagagedrager schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 21:49:
....
[Voor 14% gewijzigd door Too5 op 12-10-2014 10:00]
Anoniem: 623516
Ik kan mijn telefoon er horizontaal mee optillen. Verticaal klikt hij op een gegeven moment los. Er staat een vierkantje op de kant die bovenop moet. Soms gaat hij scheef, al is dat me alleen de eerste paar keer overkomen. Je moet het even doorhebben. Opladen is snel zat, vooral met een andere lader inderdaad. En verder maakt het me echt geen ruk uit of er een ander kabeltje sneller is. Na twee tot drie dagen gooi ik 's nachts het kabeltje erop en de komende dagen ben ik weer zoet. De klepjes kunnen lekker blijven zitten.
Dat geldt alleen voor de snelheid van het opladen, maar ook dat kan natuurlijk worden vergeleken. Mijn opmerking ging over de antwoorden op alle vragen.Too5 schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 09:57:
Dat is (oa?) van de adapter afhankelijk waar je 'm in prikt.
Broodjeworstman dank voor je antwoord!
http://www.amazon.co.uk/M...ing-Adapter/dp/B00H2EE5ZS
Zoiets is misschien nog veel makkelijker dan een hele kabel kopen. Dit uiteinde kun je dan op alle opladers (bij vrienden en familie thuis) er op zetten zodat je nooit je klepjes hoeft open te maken!
Zoiets is misschien nog veel makkelijker dan een hele kabel kopen. Dit uiteinde kun je dan op alle opladers (bij vrienden en familie thuis) er op zetten zodat je nooit je klepjes hoeft open te maken!
Ik heb laatst dit magnetische opzetstukje van Deff besteld: http://dx-box.com/deff-mi...ct-xperia-z1-compact.html
Ik laat tzt weten of het wat is.
Ik laat tzt weten of het wat is.
Iemand al tevreden over een bepaald merkt screenprotectors?
Ik heb de Savvies binnen gekregen (meer over geschreven in dit topic) en ik vind ze helaas toch niet zo fijn. Ze kosten geen drol, maar ik merk wel duidelijk verschil met de Atfolix screenprotectors die ik ken van de Z1 Compact. Met name de feel: ik vind de Savvies te stug en dik aanvullen. Dat is wel fijn voor de achterkant: daar heb ik dan ook laten zitten. Voor de voorkant wacht ik even op mijn tempered glass van Orzly (zie link eerder in dit topic). Maat van die Savvies is wel erg goed zoals eerder hier verteld.Viavia28 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 11:46:
Iemand al tevreden over een bepaald merkt screenprotectors?
De Savvies kosten 2 euro en de Atfolix 6,50 dus het verschil in kwaliteit is natuurlijk logisch. Als ik nu screenprotector zou bestellen, zou ik voor de Atfolix gaan (Amazon.de). Zitten ook handige tools bij voor het aanbrengen wat voor het installeren wel fijn is. Met overige merken heb ik geen ervaring, dus daar kan ik niks over zeggen.
Ik heb de Magnector-X besteld en het pakketje is onderweg. Ik laat weten hoe ze bevallen!bagagedrager schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 21:49:
Paar vraagjes: Plakt ie goed, kan je bijvoorbeeld je telefoon ermee optillen? En sluit ie makkelijk aan op de telefoon? En is er een voorzorgsmaatregel genomen zodat je de polariteit niet omwisselt? Laatste vraag: hoe snel laadt ie, kan je dat checken met een app als Charging Report?
[Voor 31% gewijzigd door draakhoofd op 13-10-2014 12:28]
Anoniem: 624583
Ik heb hem net een week en had geen screen protector of hoesje. En dat heb ik geweten: flinke barst in het scherm waardoor die onbruikbaar is (touchscreen werkt niet, scherm is leesbaar, camera werkt nog, berichten worden nog ontvangen). Op de achterkant zat voor het ongeval al een klein krasje.honey schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 22:31:
Zie dat die screenprotectors en cases zo gewild zijn. Is deze telefoon echt zo kwetsbaar voor krassen?
Op mijn iPhone 4s heb ik geen enkele kras na 3+ jaar gebruik. Begin nu wel een beetje twijfels te krijgen dat ik geen iPhone 6 heb gekocht.
Ik heb de savies ook en inderdaad, de feel is niet geweldig al vind ik wel dat dit sterk verbeterd is na een paar dagen gebruik! Ik denk dat de stroeve laag er een beetje af is gesleten. Wel zijn de savies gevoelig voor krassen, maarja wat wil je voor die prijs. Ze passen zoals al vaker genoemd wel heel erg netjes op het toestel! Netter dan ik tot voorheen heb gehad bij andere toestellen.draakhoofd schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 12:23:
[...]
Ik heb de Savvies binnen gekregen (meer over geschreven in dit topic) en ik vind ze helaas toch niet zo fijn. Ze kosten geen drol, maar ik merk wel duidelijk verschil met de Atfolix screenprotectors die ik ken van de Z1 Compact. Met name de feel: ik vind de Savvies te stug en dik aanvullen. Dat is wel fijn voor de achterkant: daar heb ik dan ook laten zitten. Voor de voorkant wacht ik even op mijn tempered glass van Orzly (zie link eerder in dit topic). Maat van die Savvies is wel erg goed zoals eerder hier verteld.
[...]
Hier dezelfde ervaring. Ze voelen op het begin stug aan. Dat is alleen de eerste drie/vier dagen. Krassen staan er al veel eerder op. Ik heb nog nooit een screenprotector gehad die zo snel bekrast was.
Ik heb deze screenprotector via ebay
Het formaat pas niet perfect, er zit een redelijke gap tussen de protector en de rand van de telefoon (ongeveer een mm). Maar hij voelt wel prima aan, eigenlijk gewoon hetzelfde als het scherm van Sony. Hij zit er nu een week op en totaal geen krassen. Niet heel erg krasgevoelig dus. Als hij wat beter zou passen zou het een ideaal ding zijn
Het formaat pas niet perfect, er zit een redelijke gap tussen de protector en de rand van de telefoon (ongeveer een mm). Maar hij voelt wel prima aan, eigenlijk gewoon hetzelfde als het scherm van Sony. Hij zit er nu een week op en totaal geen krassen. Niet heel erg krasgevoelig dus. Als hij wat beter zou passen zou het een ideaal ding zijn

Zoals hier verder ook genoemd krassen de Savvies echt heel erg inderdaad... Ik hoor dus graag hoe die Atfolix bevalt qua krasvastheid, anders wissel ik later misschien nog een keer naar die (of een andere wat duurzamere protector als daar goede ervaringen mee zijn).draakhoofd schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 12:23:
[...]
Ik heb de Savvies binnen gekregen (meer over geschreven in dit topic) en ik vind ze helaas toch niet zo fijn. Ze kosten geen drol, maar ik merk wel duidelijk verschil met de Atfolix screenprotectors die ik ken van de Z1 Compact. Met name de feel: ik vind de Savvies te stug en dik aanvullen. Dat is wel fijn voor de achterkant: daar heb ik dan ook laten zitten. Voor de voorkant wacht ik even op mijn tempered glass van Orzly (zie link eerder in dit topic). Maat van die Savvies is wel erg goed zoals eerder hier verteld.
De Savvies kosten 2 euro en de Atfolix 6,50 dus het verschil in kwaliteit is natuurlijk logisch. Als ik nu screenprotector zou bestellen, zou ik voor de Atfolix gaan (Amazon.de). Zitten ook handige tools bij voor het aanbrengen wat voor het installeren wel fijn is. Met overige merken heb ik geen ervaring, dus daar kan ik niks over zeggen.
[...]
Ik heb de Magnector-X besteld en het pakketje is onderweg. Ik laat weten hoe ze bevallen!
Die savvies zijn waardeloos maar daar is de prijs ook naar. Ik ben dus ook opzoek naar betere protectors.
Verder....autohouders??? Wie oh wie heeft een mooie gevonden. Ik wil hem als navigatie gebruiken :-)
Verder....autohouders??? Wie oh wie heeft een mooie gevonden. Ik wil hem als navigatie gebruiken :-)
Hoi
Heeft iemand ervaring met de magnetische opladers? Ik heb deze:
http://www.mobilefun.nl/4...compact-z-ultra-zwart.htm
besteld, maar er gebeurt niks wanneer ik hem eraan kleef. Omgekeerd erop zetten uiteraard ook niet
Iemand tips? De gewone oplader doet het wel, maar dat luikje elke keer open en dicht doen, is een beetje vervelend.
http://www.mobilefun.nl/4...compact-z-ultra-zwart.htm
besteld, maar er gebeurt niks wanneer ik hem eraan kleef. Omgekeerd erop zetten uiteraard ook niet

Iemand tips? De gewone oplader doet het wel, maar dat luikje elke keer open en dicht doen, is een beetje vervelend.
Ja ik wil dus ook z.s.m. een goede protector maar je ziet ze of voor 2 euro of voor 20. Ik vind het onzin om 20 euro uit te geven aan een stukje dun plastic.. Dan kan ik beter een hoesje kopen met screenprotector erbij inbegrepen. Iemand dus een positieve ervaring al?roelieboelie schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 21:31:
Die savvies zijn waardeloos maar daar is de prijs ook naar. Ik ben dus ook opzoek naar betere protectors.
Zijn er ondertussen al screenprotectors van krasvast glas of ander materiaal? Mijn achterkant van de Z3 krast heel erg makkelijk, hij zit nu al vol met kleine krasjes.
Screenprotectors voor de achterkant van folie zijn er genoeg, van glas zijn er ook een aantal (zal nog wel toenemen) en je kan er ook kiezen voor een soort 'wrap' of 'sticker' voor de achterkant. Ik kwam dit tegen voor de Z2, de fabrikant gaat ze binnenkort ook voor de Z3-serie releasen las ik op XDA. Ik hou het ff in de gaten omdat ik het best een fraaie oplossing vindt, plus je telefoon voelt meteen niet meer glad aan.ikt schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:20:
Zijn er ondertussen al screenprotectors van krasvast glas of ander materiaal? Mijn achterkant van de Z3 krast heel erg makkelijk, hij zit nu al vol met kleine krasjes.
https://dbrand.com/shop/xperia-z2
Autohouder: http://www.wehkamp.nl/ele...2aKGiIfKZpBJuPBoCNQbw_wcB
Muur- en muurvast, zowel op de ruit als aan de telefoonkant.
Muur- en muurvast, zowel op de ruit als aan de telefoonkant.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Ik heb bij mobilesupplies deze case besteld voor 7 euro:
https://www.mobilesupplie...ria-z3-compact-zwart.html
Prima case, krap maar werkt daardoor extra goed. Goede ondersteuning.
Daarnaast deze screenprotector besteld voor 5 euro:
https://www.mobilesupplie...-compact-ultra-clear.html
Op zich een prima ding, maar opplakken ging slecht waardoor ik zowel vuiltjes als bubbels (veel) eronder heb. Hij is wel lekker glad maar wil mijn scherm natuurlijk wel stofvrij en beveiligen. Ook merk je dat die in mijn stoffen hoesje en broekzak meteen zweetvocht op het scherm geeft.
Dus heb op dealextreme zowel tempered glass als extra plastic gekocht voor veel minder geld: (4,50 en 1,50 ongever)
http://www.dx.com/p/prote...z3-mini-z3-compact-346387
http://www.dx.com/p/prote...3-pcs-346766#.VD1JhPl_vas
Helaas ging de afhandeling bij de website ook niet helemaal fantastisch, er stond 5-7 dagen, dat was het snelst, en wou zsm het folie van mn foon. Je krijgt maar 1 protector en alleen voor de voorkant, dus het is wel zonde van mijn 5 euro. Goed, het was het enige wat beschikbaar was en goedkoopst, maar ben blij dat ik redelijk safe rondloop voor mijn werkelijke protectoor van DX komt. 5-7 dagen klopte niet, want dat waren werkdagen (stond niet duidelijk op de site) en dan zouden ze maar 1 dag te laat zijn. Vervolgens wachten ze nog tot na het weekend waardoor ik het vandaag pas ontvang. Al met al dus 15 dagen onderweg. Dat is dus wel het nadeel als je een telefoon meteen na de release koopt.
Ook heb ik op ebay 2 magnetische kabels besteld, die hoop ik ook binnenkort te mogen ontvangen:
http://www.ebay.co.uk/itm...26sd%3D151415395658&rt=nc
https://www.mobilesupplie...ria-z3-compact-zwart.html
Prima case, krap maar werkt daardoor extra goed. Goede ondersteuning.
Daarnaast deze screenprotector besteld voor 5 euro:
https://www.mobilesupplie...-compact-ultra-clear.html
Op zich een prima ding, maar opplakken ging slecht waardoor ik zowel vuiltjes als bubbels (veel) eronder heb. Hij is wel lekker glad maar wil mijn scherm natuurlijk wel stofvrij en beveiligen. Ook merk je dat die in mijn stoffen hoesje en broekzak meteen zweetvocht op het scherm geeft.
Dus heb op dealextreme zowel tempered glass als extra plastic gekocht voor veel minder geld: (4,50 en 1,50 ongever)
http://www.dx.com/p/prote...z3-mini-z3-compact-346387
http://www.dx.com/p/prote...3-pcs-346766#.VD1JhPl_vas
Helaas ging de afhandeling bij de website ook niet helemaal fantastisch, er stond 5-7 dagen, dat was het snelst, en wou zsm het folie van mn foon. Je krijgt maar 1 protector en alleen voor de voorkant, dus het is wel zonde van mijn 5 euro. Goed, het was het enige wat beschikbaar was en goedkoopst, maar ben blij dat ik redelijk safe rondloop voor mijn werkelijke protectoor van DX komt. 5-7 dagen klopte niet, want dat waren werkdagen (stond niet duidelijk op de site) en dan zouden ze maar 1 dag te laat zijn. Vervolgens wachten ze nog tot na het weekend waardoor ik het vandaag pas ontvang. Al met al dus 15 dagen onderweg. Dat is dus wel het nadeel als je een telefoon meteen na de release koopt.
Ook heb ik op ebay 2 magnetische kabels besteld, die hoop ik ook binnenkort te mogen ontvangen:
Magnetische kabel niet bijzonder, gewoon degelijk, wel een klein beetje kort. Hoesje: telefoon past perfect in het harde plastic gedeelte. SD-card en magnetische oplaadpunten zijn toegankelijk als het hoesje open geklapt is. De volume, aan uit en foto knop zijn ook toegankelijk. Boven de oorspeaker zit een opening in de flap, evenals boven de camera en flitser. Foto 1 Foto 2Arie- schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 16:15:
Een (reserve?) magnetic cable en een cover/portemonnaille/flipding besteld.
Misschien een domme vraag maar werkt zo'n magnetische aansluiting ook voor data overdracht? Met andere woorden kan ik de telefoon ook benaderen vanaf een pc of moet dit echt met de USB ingang?
Ik heb deze protectors gister binnen gekregen en ik vind ze erg goed. Zeer netjes gesneden (rondom de camera en de frontspeakers) en ze lijken een goede oleophobische coating te hebben want van vingervegen is geen sprake. Over krasgevoeligheid kan ik op het moment nog weinig zeggen.
http://www.ebay.nl/itm/23..._trksid=p3984.m1439.l2649
En 3 setjes voor de voor- en achterzijde voor 6,99 vind ik een nette prijs voor deze kwaliteit
http://www.ebay.nl/itm/23..._trksid=p3984.m1439.l2649
En 3 setjes voor de voor- en achterzijde voor 6,99 vind ik een nette prijs voor deze kwaliteit
[Voor 15% gewijzigd door acbodewes op 15-10-2014 21:30]
Mijn magnetische kabels van Magnextor-X zijn binnen. Eerste indruk: hoge kwaliteit afwerking, hele sterke magneet, aansluiten gaat makkelijk en laadt snel op (maak gebruik van stock Sony-lader). Ik las ergens dat Magneto die dingen zelf heeft ingestraald, dus dat zegt wel wat.
Ik heb ook dit zwart lederen hoesje (pouch) binnen. Ook tevreden mee! Heel dun en strak, ervaring leert dat dat na verloop van tijd wel minder wordt...
Daarvoor heb je de USB-ingang nodig.Onedayflyer682 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 21:01:
Misschien een domme vraag maar werkt zo'n magnetische aansluiting ook voor data overdracht? Met andere woorden kan ik de telefoon ook benaderen vanaf een pc of moet dit echt met de USB ingang?
Ik heb ook dit zwart lederen hoesje (pouch) binnen. Ook tevreden mee! Heel dun en strak, ervaring leert dat dat na verloop van tijd wel minder wordt...
[Voor 41% gewijzigd door draakhoofd op 15-10-2014 21:59]
Ik heb deze kabels besteld en ontvangen:
http://www.aliexpress.com/snapshot/6269764665.html
Werken prima! Goede magneet en verbinding.
http://www.aliexpress.com/snapshot/6269764665.html
Werken prima! Goede magneet en verbinding.
Hoe lang is jouw kabel? Ik heb er een van 100cm maar die is te kortdraakhoofd schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 21:49:
Mijn magnetische kabels van Magnextor-X zijn binnen. Eerste indruk: hoge kwaliteit afwerking, hele sterke magneet, aansluiten gaat makkelijk en laadt snel op (maak gebruik van stock Sony-lader). Ik las ergens dat Magneto die dingen zelf heeft ingestraald, dus dat zegt wel wat.
[...]
Daarvoor heb je de USB-ingang nodig.
ook 100cmTjukkie schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 11:22:
[...]
Hoe lang is jouw kabel? Ik heb er een van 100cm maar die is te kort
Hallo allemaal.
Ik heb de Sony Xperia Z3 compact nu zo'n 3 weken. En ik ben er zeer tevreden mee. Mooi toestel ook, ik heb de oranje rode versie.
Anywho. er zitten gelukkig nog geen krasjes op. Maar ik zit er wel over na te denken om screenprotectors en een hoesje erop te zetten. Het toestel zelf voelt namelijk best glad aan en je kan er op wachten dat ie een keer per ongeluk uit je hand glijdt.
Ik zit met de volgende vraag. Bij mijn ipod classic had ik voorheen een siliconen hoesje gekocht. Je weet wel, zo'n rubber ding die je kunt vouwen, buigen etc. Werkte priima, maar toen ik na een tijd het hoesje eraf haalde, zat de hele achterkant vol met kleine krasjes.
Ik vraag me dus af of het dan beter is, als ik een hoesje koop, of ik daar ook een achterkant screenprotector moet aanschaffen? En krijg je die krasjes ook als je een plastic hoesje koop zonder eerst een achterkant screenprotector erop te zetten.
Verder ben ik zelf op zoek naar een doorzichtige hoes, omdat ik zelf het design en de kleur van de z3 compact erg mooi vind. Het is zo zonde om dan een hoes te kopen met een print of in 1 kleur. Anders had ik net zo goed de zwarte kunnen halen.
Hebben jullie verder tips qua hoesjes en screenprotectors?
Ik zag deze toevallig een keer voorbij komen:
http://www.typhone.nl/acc...ront-and-back#?Module=128
Iemand hier ervaring mee?
Alvast bedankt.
Ik heb de Sony Xperia Z3 compact nu zo'n 3 weken. En ik ben er zeer tevreden mee. Mooi toestel ook, ik heb de oranje rode versie.
Anywho. er zitten gelukkig nog geen krasjes op. Maar ik zit er wel over na te denken om screenprotectors en een hoesje erop te zetten. Het toestel zelf voelt namelijk best glad aan en je kan er op wachten dat ie een keer per ongeluk uit je hand glijdt.
Ik zit met de volgende vraag. Bij mijn ipod classic had ik voorheen een siliconen hoesje gekocht. Je weet wel, zo'n rubber ding die je kunt vouwen, buigen etc. Werkte priima, maar toen ik na een tijd het hoesje eraf haalde, zat de hele achterkant vol met kleine krasjes.
Ik vraag me dus af of het dan beter is, als ik een hoesje koop, of ik daar ook een achterkant screenprotector moet aanschaffen? En krijg je die krasjes ook als je een plastic hoesje koop zonder eerst een achterkant screenprotector erop te zetten.
Verder ben ik zelf op zoek naar een doorzichtige hoes, omdat ik zelf het design en de kleur van de z3 compact erg mooi vind. Het is zo zonde om dan een hoes te kopen met een print of in 1 kleur. Anders had ik net zo goed de zwarte kunnen halen.
Hebben jullie verder tips qua hoesjes en screenprotectors?
Ik zag deze toevallig een keer voorbij komen:
http://www.typhone.nl/acc...ront-and-back#?Module=128
Iemand hier ervaring mee?
Alvast bedankt.
de 2x http://www.amazon.com/Mic...ptor-Xperia/dp/B00KNLFS9E
die ik besteld had zijn vadaag binnen gekomen. Telefoon kan er niet 100% aan hangen, maar hij blijft wel goed zitten.
tevens zijn de savies screenprotectrors ook binnengekomen, beetje meh, maar ze doen het, heb er 6 dus als ik er een maand per stuk mee kan doen vind ik het al best
Enige waar ik nu op wacht is nog de barely there case en nog een andere case die ik ook besteld had, maar omdat die toch niet op voorraad was heb ik alsnog de barely there besteld.
die ik besteld had zijn vadaag binnen gekomen. Telefoon kan er niet 100% aan hangen, maar hij blijft wel goed zitten.
tevens zijn de savies screenprotectrors ook binnengekomen, beetje meh, maar ze doen het, heb er 6 dus als ik er een maand per stuk mee kan doen vind ik het al best

Enige waar ik nu op wacht is nog de barely there case en nog een andere case die ik ook besteld had, maar omdat die toch niet op voorraad was heb ik alsnog de barely there besteld.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Deze case is vanaf vandaag ook beschikbaar:
http://www.roxfitstore.co...z3-compact-gel-shell-plus
Ik heb deze zojuist besteld, mocht er animo zijn dan wil ik wel een korte review schrijven.
Ik heb deze zojuist besteld, mocht er animo zijn dan wil ik wel een korte review schrijven.
Heel graag! ik ben zeker geinteresseerd! Je kan alleen niet zien of de magnetic charging port bereikbaar is met deze hoes om.. Ik heb ze vorige week een mail gestuurd, maar helaas geen antwoord ontvangen.. Ik ben benieuwd naar je ervaring!-SimJoc- schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 20:31:
Deze case is vanaf vandaag ook beschikbaar:
Dank voor de tip! Ik wilde deze ook bestellen maar Amazon.de geeft aan dat deze kabels niet in NL geleverd worden. Waar heb jij ze besteld? Of heb je ze niet laten afleveren in NL?draakhoofd schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 21:49:
Ik heb ze ook via Amazon.de besteld, gewoon in NL bezord. http://www.amazon.de/gp/a..._37038021_TE_3p_M3T1_dp_1rev schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 09:02:
[...]
Dank voor de tip! Ik wilde deze ook bestellen maar Amazon.de geeft aan dat deze kabels niet in NL geleverd worden. Waar heb jij ze besteld? Of heb je ze niet laten afleveren in NL?
Dat kan ook via de website van de fabrikant :rev schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 09:02:
[...]
Dank voor de tip! Ik wilde deze ook bestellen maar Amazon.de geeft aan dat deze kabels niet in NL geleverd worden. Waar heb jij ze besteld? Of heb je ze niet laten afleveren in NL?
http://magnector.com/?pro...magnector-x-2&ckattempt=1
Deze ontvangen, magneet doet redelijk stevig aan. Heb niet het idee dat die er zomaar afvalt. Denk dat je gewoon aan het idee moet wennen dat die eventueel los kan gaan, maar dat weet je van tevoren, anders moet je het kabeltje gewoon blijven gebruiken. Laden heb ik niet heel goed getest maar ik kan de meter wel zien oplopen, dus dat is goed genoeg. Nadeel is wel dat je met de plus en min zit, waardoor de kabel naar beneden staat, wat onhandig is als je je foon wil gebruiken tijdens het laden. Ik heb hem op een HTC stekker aangesloten, van mijn voormalige Desire. Dus een goede koopSilentScreamer schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 18:10:
*knip*

Ik wacht nog steeds op een mooi wit tpu hoesje
Wat zouden jullie aanbevelen qua hoesje? een hard of soft shell? Voor mij is bescherming belangrijker dan uiterlijk, dus dat komt wel goed. Maar aangezien het toestel zelf vrij kwetsbaar is ben ik toch wel benieuwd wat beter is.
Ook zit ik hier naar te kijken:
http://www.amazon.de/Prem...z3+compact#productDetails
iemand ervaring met deze schermprotectors?
Ook zit ik hier naar te kijken:
http://www.amazon.de/Prem...z3+compact#productDetails
iemand ervaring met deze schermprotectors?
Niets is onmogelijk voor degene die het niet zelf hoeft te doen. - Wet van Weiler
Ik heb paar dagen terug de RhinoShields besteld, stonden toen nog op pre-order. Net gekeken op de site, er staat nu alleen nog pre-order bij de gewone Z3. Ben benieuwd hoe snel er nu verstuurd gaat worden.
Daarnaast nog aan het wachten op de Barely There van Case Mate
Voor de time being deze besteld:
http://www.amazon.co.uk/d...e_385721_37986871_TE_item
Misschien is deze wel goed genoeg en laat ik de case mate zitten.
4 dagen geleden een mailDFS schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 17:00:
Ik heb paar dagen terug de RhinoShields besteld, stonden toen nog op pre-order. Net gekeken op de site, er staat nu alleen nog pre-order bij de gewone Z3. Ben benieuwd hoe snel er nu verstuurd gaat worden.
Hello there,
Thank you for your waiting. We've got the final Rhino Shield for Sony Z3 Compact and will start shipping from this week. Please note that the arrival date will depend on where you are. It normally takes 7-10 business days. You'll get one fulfilment email when we fulfil it for you. If you haven't got the product after two weeks getting the fulfilment email, please contact us.
In addition, we have an exclusive special offer for Pre-Orderers of Sony Z3 Compact. If you are willing to share your user experience of Rhino Shield for Sony Z3 Compact in the relevant forums, for example, unboxing or what you feel when using Rhino Shield, you can get partial refunded from this purchase. Please let us know if you'd like to get more details

Let us know if you have further questions.
Deze week via bol deze kabel besteld.
https://m.bol.com/nl/p/so...l-zwart/9200000034285346/
Wat een prutding! Laadt langzaam, snel los en Z3C raakt ergens beetje dol van. Zo gaat hij indien aan de lader met dit ding spontaan het scherm draaien, ook al staat dat uit. Zelfs schermen die dat in de standaard launcher niet doen, bijvoorbeeld het lockscreen.
Conclusie: retour!
Voorlopig even gewoon klepje open en een snelle stevige lader erin.
https://m.bol.com/nl/p/so...l-zwart/9200000034285346/
Wat een prutding! Laadt langzaam, snel los en Z3C raakt ergens beetje dol van. Zo gaat hij indien aan de lader met dit ding spontaan het scherm draaien, ook al staat dat uit. Zelfs schermen die dat in de standaard launcher niet doen, bijvoorbeeld het lockscreen.
Conclusie: retour!
Voorlopig even gewoon klepje open en een snelle stevige lader erin.
Helaas heeft de mediamarkt de deal met de MDR-ZX750BN koptelefoon niet meer. Weet iemand of dat nog ergens anders wel kan?
Ik heb trouwens op mijn Z1 compact een magneetoplaadkabel via Dx.com, maar pas wel op. Sluit 'm verkeerd (schuin b.v) aan en je accu is direct leeg, warm en hij schakelt uit. Kan niet heel goed zijn voor het toestel.
Ik heb trouwens op mijn Z1 compact een magneetoplaadkabel via Dx.com, maar pas wel op. Sluit 'm verkeerd (schuin b.v) aan en je accu is direct leeg, warm en hij schakelt uit. Kan niet heel goed zijn voor het toestel.
[Voor 47% gewijzigd door daftpunk op 19-10-2014 23:03]
Bij BelCompany in Tilburg (Heuvelstraat) hadden ze er vorige week nog een liggen...daftpunk schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 23:01:
Helaas heeft de mediamarkt de deal met de MDR-ZX750BN koptelefoon niet meer. Weet iemand of dat nog ergens anders wel kan?
[Voor 26% gewijzigd door Canard op 20-10-2014 13:57]
Ik vind wel dat die magnetische lader van magnector traag laad. Heb hem nu een uur en een kwartier in de lader zitten en zit op 50% (was 15%).
Hoe snel zou het moeten gaan dan? Persoonlijk vind ik z'n grote batterij voor bijna de helft laden in die tijd wel netjes.
En is vandaag verzonden.DFS schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 17:00:
Ik heb via MyTrendyPhone.nl besteld op tip van iemand hier. Dat kan ik echt afraden. Had deze kabel besteld:
http://www.mytrendyphone....-oplaadkabel-136812p.html
Die heb ik terug gestuurd omdat het magneetje nauwelijks contact maakte. Daarnaast had ik mijn telefoon een nacht aan de lader en was de batterij leger dan de avond ervoor. (ondanks dat hij aangaf op laadstand te staan)
Ook had ik dit hoesje besteld: http://www.mytrendyphone.nl/shop/sony-xperia-z3-140464p.html
wat ik vandaag, bijna 3 weken later, nog steeds niet binnen heb. Bij telefonisch contact blijkt de verwachte levertijd 13 november!! te zijn!
Geen bestellingen meer via deze site voor mij.
http://www.mytrendyphone....-oplaadkabel-136812p.html
Die heb ik terug gestuurd omdat het magneetje nauwelijks contact maakte. Daarnaast had ik mijn telefoon een nacht aan de lader en was de batterij leger dan de avond ervoor. (ondanks dat hij aangaf op laadstand te staan)
Ook had ik dit hoesje besteld: http://www.mytrendyphone.nl/shop/sony-xperia-z3-140464p.html
wat ik vandaag, bijna 3 weken later, nog steeds niet binnen heb. Bij telefonisch contact blijkt de verwachte levertijd 13 november!! te zijn!
[Voor 4% gewijzigd door RrroodboRstje op 20-10-2014 18:31]
Anoniem: 623516
Was er zelf ook bijna ingetrapt. Als je goed kijkt zie je dat de verwachte datum in voorraad 17/11/2014 is. Dat staat al een aantal weken zo. Er zijn op dit moment nu eenmaal weinig hoesjes op voorraad.RrroodboRstje schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 18:30:
Gebruik je de originele Sony-lader? Ik heb het idee dat het niets trager gaat tov de USB-kabel.Viavia28 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 10:50:
Ik vind wel dat die magnetische lader van magnector traag laad. Heb hem nu een uur en een kwartier in de lader zitten en zit op 50% (was 15%).
Ik lees wel veel problemen met die goedkope kabeltjes. Blij dat ik voor de Magnector ben gegaan. Ik heb er 2 en ze maken allebei makkelijk en stevig contact. Verkeerd om aansluiten is niet mogelijk.Ik heb trouwens op mijn Z1 compact een magneetoplaadkabel via Dx.com, maar pas wel op. Sluit 'm verkeerd (schuin b.v) aan en je accu is direct leeg, warm en hij schakelt uit. Kan niet heel goed zijn voor het toestel.
[Voor 17% gewijzigd door draakhoofd op 20-10-2014 22:30]
Via welke Amazon hebben jullie de magnector besteld?
En hoe lang duurde het ongeveer voordat hij op de mat viel?
En hoe lang duurde het ongeveer voordat hij op de mat viel?
Mijn magnector van de Duitse amazon was er binnen 4 dagen ofzo...
Mijn Magnector had ik via Amazon UK binnen 4 werkdagen binnen. Terwijl de levertijd constant op 14 dagen na bestelling heeft gestaan.
Over de Magnector zelf ben ik erg tevreden. Laadt even snel (heb het getest) als via USB en de magneet is sterk zat. Enig nadeel vind ik is dat het blokje door een zijdelings tikje relatief makkelijk los schiet.
Over de Magnector zelf ben ik erg tevreden. Laadt even snel (heb het getest) als via USB en de magneet is sterk zat. Enig nadeel vind ik is dat het blokje door een zijdelings tikje relatief makkelijk los schiet.
PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.
Klopt, dat had ik ook. Zondag stond direct leverbaar. Meteen besteld. Dan verwacht je dat ie dinsdag komt oid. Was niet zo. Toen via de chat contact gehad. Bleek dus dat ie nog niet leverbaar was. En wanneer dat wel het geval was, konden ze niet zeggen.RrroodboRstje schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 18:30:
Ik heb toen gevraagd of ik het kon annuleren en gevraagd wanneer het geld dan teruggestort zou zijn.
Dat kon en de volgende dag of de dag erna stond het weer op m'n rekening.
In de reviews krijgt deze site ook geen goede cijfers zag ik later.
Ik ga misschien deze bestellen:
http://www.mobilefun.nl/4...case-100-transparant.htm#
Ik twijfel alleen nog of ik een voor en achter screenprotector erbij moet nemen. Geen idee ook of de achterkant gaat krassen als de hoes erop zit. Dat was namelijk wel het geval bij mn ipod classic toen ik daar het hoesje ervan af haalde.
Ik ga maar eens op zoek naar een screenprotector voor de achterkant die stroef is. De telefoon is dusdanig glad dat als ik hem op een bank leg die niet waterpas is de telefoon van de bank glijdt.
Iemand tips voor een screenprotector die dus juist niet glad is?
Volgens mij zijn wet application screen protectors niet glad. Je zou zoiets kunnen proberen. Let op: dit soort protectors heeft vaak last van een 'orange peel effect". Jfgi. En ymmvDlocks schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:23:
(...)

Overigens kan je ook heel wat opmerkingen in fora vinden over rhinoshield. Ook wet application. Ik zou echt niet weten wat een goeie keus hierin is. Succes!
Ik krijg nu wel twijfels over de magnetische ebay kabels, heb het idee dat ze veel trager laden als eerst
Zojuist ,letterlijk 5 minuten geleden, mijn backcover voor mn z3c van DX binnengekregen. Deze past echt perfect en alle ports blijven gewoon open, behalve die van je simkaart, maar die doe ik verder toch nooit open. Kostte maar 4 euro nog iets. Eindelijk kon ik dat plastic beschermlaagje eraf halen wat ik sind het begin er op had laten zitten omdat ik bang was voor krassen op de achterkant :-P
Echt een aanrader deze backcover. En je ziet gewoon nog de mooie kleur van je z3c:-)
Echt een aanrader deze backcover. En je ziet gewoon nog de mooie kleur van je z3c:-)
[Voor 10% gewijzigd door kevnizzle op 22-10-2014 13:16]
Kun je misschien ook foto's maken van de voor- en zijkanten? Ik ben benieuwd hoe dat er uitziet.kevnizzle schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 13:11:
Zojuist ,letterlijk 5 minuten geleden, mijn backcover voor mn z3c van DX binnengekregen. Deze past echt perfect en alle ports blijven gewoon open, behalve die van je simkaart, maar die doe ik verder toch nooit open. Kostte maar 4 euro nog iets. Eindelijk kon ik dat plastic beschermlaagje eraf halen wat ik sind het begin er op had laten zitten omdat ik bang was voor krassen op de achterkant :-P
[afbeelding]
Heb je ook een linkje van waar je m gekocht hebt?
En de laatste vraag. Krijg je krassen aan de achterkant als je de cover eraf haalt?
Want anders haal ik eerst ook een achter screenprotector voor ik zo'n backcover erop doe.
Alvast bedankt!

Ten eerste een correctie; deze backcover komt van Ebay( was even in de war omdat ik nog wel watdingen moet binnenkrijgen van DX).touchee85 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 13:43:
[...]
Kun je misschien ook foto's maken van de voor- en zijkanten? Ik ben benieuwd hoe dat er uitziet.
Heb je ook een linkje van waar je m gekocht hebt?
En de laatste vraag. Krijg je krassen aan de achterkant als je de cover eraf haalt?
Want anders haal ik eerst ook een achter screenprotector voor ik zo'n backcover erop doe.
Alvast bedankt!
Hier een linkje ( niet dezelfde seller waar ik em van had,maar precies dezelfde cover)
http://www.ebay.com/itm/I...&var=&hash=item35dd1505a0
Hier wat foto's
http://i57.tinypic.com/f4r2ia.jpg
http://i57.tinypic.com/ma9nd4.jpg
http://i61.tinypic.com/16i8xzt.jpg
http://i62.tinypic.com/2q0851d.jpg
Wat betreft de krassen; ik heb em echt pas net dus kan daar niks over zeggen,maar ik denk dat dit ding geen krassen zal veroorzaken

Bedankt voor de foto's. Ziet er idd strak uit. En $3.99 is best goedkoop.kevnizzle schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 14:05:
[...]
Ten eerste een correctie; deze backcover komt van Ebay( was even in de war omdat ik nog wel watdingen moet binnenkrijgen van DX).
Hier een linkje ( niet dezelfde seller waar ik em van had,maar precies dezelfde cover)
http://www.ebay.com/itm/I...&var=&hash=item35dd1505a0
Hier wat foto's
http://i57.tinypic.com/f4r2ia.jpg
http://i57.tinypic.com/ma9nd4.jpg
http://i61.tinypic.com/16i8xzt.jpg
http://i62.tinypic.com/2q0851d.jpg
Wat betreft de krassen; ik heb em echt pas net dus kan daar niks over zeggen,maar ik denk dat dit ding geen krassen zal veroorzaken
Deze is een paar euro's duurder: http://www.mobilefun.nl/4...-case-100-transparant.htm
Keep me posted als er wél krassen op de achterkant komen. Ik had dat namelijk wel met mijn Ipod met een soort gelijke hoes.
ik vraag me ook af in hoe verre een hard case je mobiel beschermd tegen vallen..de schok lijkt me nl meteen doorgegeven naar de mobiel ipv geabsorbeerd als met een rubberen case. Daarentegen denk ik dat ik zelf ook voor deze optie zal gaan ;-)
Het duurde denk ik 2 weken voordat ik deze binnenkreeg omdat die uit China kwam. Yes ik zal jullie sws up to date houden als er krassen oid op komen.
@hopjesvla; deze aankoop heb ik niet eens gedaan ter preventie van vallen
( want dat zal denk ik niet veel helpen).
Ik heb deze meer gekocht zodat ik mijn z3c zonder zorgen gewoon overal neer kan leggen zonder dat het glas op de achterkant zou beschadigen. daarvoor is die echt perfect.
@hopjesvla; deze aankoop heb ik niet eens gedaan ter preventie van vallen

Ik heb deze meer gekocht zodat ik mijn z3c zonder zorgen gewoon overal neer kan leggen zonder dat het glas op de achterkant zou beschadigen. daarvoor is die echt perfect.
Ik heb zojuist mijn bestelde Roxfit Gel Shell Plus uitgepakt, eerste indruk is dat deze een degelijke indruk maakt. Het plastic is wat steviger dan die standaard TPU cases.Timoo23 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 20:57:
[...]
Heel graag! ik ben zeker geinteresseerd! Je kan alleen niet zien of de magnetic charging port bereikbaar is met deze hoes om.. Ik heb ze vorige week een mail gestuurd, maar helaas geen antwoord ontvangen.. Ik ben benieuwd naar je ervaring!
De magnetic charging port is niet bereikbaar.
Bedankt voor je reactie! Toevallig had ik hem net vanmiddag besteld!Canard schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 20:50:
[...]
Ik heb zojuist mijn bestelde Roxfit Gel Shell Plus uitgepakt, eerste indruk is dat deze een degelijke indruk maakt. Het plastic is wat steviger dan die standaard TPU cases.
Zou je een paar (closeup) fotos willen maken? Hoe is het gesteld met de grip?Canard schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 20:50:
[...]
Ik heb zojuist mijn bestelde Roxfit Gel Shell Plus uitgepakt, eerste indruk is dat deze een degelijke indruk maakt. Het plastic is wat steviger dan die standaard TPU cases.
Hoor het graag.
Toch maar een weblog?