• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

Christiano007

Ich bin der champion

Heb mijn Rhinoshield front + back ontvangen via de post. Zal 1 dezer dagen deze erop plakken

Ter land, ter zee en in de kroeg

• Bakko
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 17:44
Christiano007 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 19:23:
Heb mijn Rhinoshield front + back ontvangen via de post. Zal 1 dezer dagen deze erop plakken
Ik ook! Ga hem er zo opplakken, zal hier mijn ervaringen delen.

EDIT:
Zit er ondertussen op. Best een gedoe. Had het scherm natuurlijk helemaal goed schoongemaakt, maar toen ik ging plakken zat er toch weer een haartje of stofje tussen. Uiteindelijk wel gelukt. Van de achterkant zie je bijna niet dat er wat op zit, maar ik heb dan ook de rode Z3c, misschien dat het bij de zwarte anders is omdat er dan meer contrast is. Van de voorkant kan je het wel zien, door de stukjes die zijn weggesneden. Ze hebben dus een inkeping vanaf de rand gemaakt voor de twee speakers, en voor de nabijheidssensor, en voor de front camera. Dat kun je dus allemaal wel zien zitten. Kan misschien nog wel een foto met m'n DSLR er van kunnen maken als iemand dat wilt. Verder zit het er super strak op en is het resultaat erg netjes. Achterkant voelt nu ook wat stroever aan, dat was wel welkom.

Nu maar hopen dat het wat uit gaat maken bij een val, maar hoop dat ik er nooit achter kom :+

[Voor 75% gewijzigd door Bakko op 24-10-2014 09:41]

• Too5
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-06 20:53
kevnizzle schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 14:05:
[...]

http://www.ebay.com/itm/I...&var=&hash=item35dd1505a0

Hier wat foto's
http://i57.tinypic.com/f4r2ia.jpg
http://i57.tinypic.com/ma9nd4.jpg
http://i61.tinypic.com/16i8xzt.jpg
http://i62.tinypic.com/2q0851d.jpg

Wat betreft de krassen; ik heb em echt pas net dus kan daar niks over zeggen,maar ik denk dat dit ding geen krassen zal veroorzaken ;)
Ik heb deze ook. 30 sept besteld en 3 okt geleverd (via ebay UK). Sindsdien direct geplaatst en mee op vakantie geweest. De case beschermt goed, ik heb geen krassen of iets dergelijks op de achterkant van mijn z3c. De case zelf heeft wel een vreemde ruwe plek op de achterkant sinds de vakantie. Ik denk dat ik met mijn Deet-handen er aan heb gezeten. (mijn nagellak had dezelfde vreemde structuur na het sprayen, haha)

• kevnizzle
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 21-05-2018
Zojuist mijn tempered glass van DX erop geplakt. Ben er nooit zo goed in dus er zit wel wat stof tussen,maar dit is alleen duidelijk te zien in het licht ( in het donker zie je hier helemaal niks van). Voelt goed, scherm werkt nog fatsoenlijk en heb nu bescherming voor voor en achter. Eindelijk ben ik op rust gesteld in het gebruik van mn z3 :-P.

Ook al zit er dus wat stof tussen het scherm en het tempered glass;ik heb persoonlijk liever wat bescherming met wat stof, dan helemaal geen bescherming. En voor die 4 euro koop ik er misschien over een aantal maanden nog 1 als deze mij echt goed bevalt.

[Voor 27% gewijzigd door kevnizzle op 24-10-2014 14:07]

• -SimJoc-
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Zoals beloofd de foto's van de Roxfit case, ze zijn gemaakt met mijn Nexus 7 dus de kwaliteit is niet fantastisch. De pasvorm is perfect en de randen sluiten goed aan. Het hoesje zit zelfs erg strak, wat het niet heel simpel maakt om de telefoon er in te krijgen.

Helaas is de magneetlader niet bereikbaar, dit vind ik toch wel een groot nadeel. Tevens vind ik dat de achterkant van het hoesje wel erg dik is, wat de telefoon meteen minder compact maakt. Het hoesje is wel goed stroef en houd lekker vast.

Eigenlijk ben ik nu nog op zoek naar een dunne silicone hoes waarbij alleen de magneet charger bereikbaar is. Het zou mooi zijn als tech21 hoesjes voor de Z3 compact gaat ontwikkelen :)

[Voor 11% gewijzigd door -SimJoc- op 24-10-2014 14:09]

• Poesmij
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:22
Bakko schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 21:39:
[...]

Ik ook! Ga hem er zo opplakken, zal hier mijn ervaringen delen.

[afbeelding]

EDIT:
Zit er ondertussen op. Best een gedoe. Had het scherm natuurlijk helemaal goed schoongemaakt, maar toen ik ging plakken zat er toch weer een haartje of stofje tussen. Uiteindelijk wel gelukt. Van de achterkant zie je bijna niet dat er wat op zit, maar ik heb dan ook de rode Z3c, misschien dat het bij de zwarte anders is omdat er dan meer contrast is. Van de voorkant kan je het wel zien, door de stukjes die zijn weggesneden. Ze hebben dus een inkeping vanaf de rand gemaakt voor de twee speakers, en voor de nabijheidssensor, en voor de front camera. Dat kun je dus allemaal wel zien zitten. Kan misschien nog wel een foto met m'n DSLR er van kunnen maken als iemand dat wilt. Verder zit het er super strak op en is het resultaat erg netjes. Achterkant voelt nu ook wat stroever aan, dat was wel welkom.

Nu maar hopen dat het wat uit gaat maken bij een val, maar hoop dat ik er nooit achter kom :+
bij de zwarte is ook niks te zien achterop, heb alleen wel het idee dat er meer vet op de rhinoshield blijft zitten dan de tempered glass die ik hiervoor erop had. verder past hij perfect! dit maakt het aanbrengen wel wat lastigerer.

• -SimJoc-
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Nog een kleine toevoeging op mijn vorige post. Ik heb ook de Rhinoshield en deze gaat dus niet samen met mijn Roxfit case. Ik krijg het ieder geval niet voor elkaar ik durf ook niet teveel kracht te zetten op de hoekjes.

De vet afdrukken op de Rhinoshield protector lijkt wel minder te worden (heb m nu twee dagen)

• bagagedrager
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-06 17:08

bagagedrager

multi-alles

kevnizzle schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 13:11:
Zojuist ,letterlijk 5 minuten geleden, mijn backcover voor mn z3c van DX binnengekregen. Deze past echt perfect en alle ports blijven gewoon open, behalve die van je simkaart, maar die doe ik verder toch nooit open. Kostte maar 4 euro nog iets. Eindelijk kon ik dat plastic beschermlaagje eraf halen wat ik sind het begin er op had laten zitten omdat ik bang was voor krassen op de achterkant :-P
Echt een aanrader deze backcover. En je ziet gewoon nog de mooie kleur van je z3c:-)
Deze had ik ook besteld. De achterkant zit na een week of 3 vol met krassen. Heel jammer!
Krassen op de achterkant van de telefoon heb ik trouwens nog niet kunnen ontdekken.

Edit: deze had ik niet besteld. Het was deze. Is een hard plastic model. En die krijgt krassen op de achterkant. :z

[Voor 19% gewijzigd door bagagedrager op 25-10-2014 12:00]

• touchee85
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-08-2018
bagagedrager schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 18:20:
[...]

Deze had ik ook besteld. De achterkant zit na een week of 3 vol met krassen. Heel jammer!
Krassen op de achterkant van de telefoon heb ik trouwens nog niet kunnen ontdekken.
Too5 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 12:34:
[...]

Ik heb deze ook. 30 sept besteld en 3 okt geleverd (via ebay UK). Sindsdien direct geplaatst en mee op vakantie geweest. De case beschermt goed, ik heb geen krassen of iets dergelijks op de achterkant van mijn z3c. De case zelf heeft wel een vreemde ruwe plek op de achterkant sinds de vakantie. Ik denk dat ik met mijn Deet-handen er aan heb gezeten. (mijn nagellak had dezelfde vreemde structuur na het sprayen, haha)
Tof!! Ik kan dus met een gerust hart dezelfde case kopen en hoef niet te vrezen voor krassen op de achterkant van de telefoon zelf :)
Al denk ik dat ik toch een achterkant protector ga kopen. Just in case :P

En ja..je kan beter krassen op je case hebben dan op je telefoon.
Thx allen voor het delen van jullie ervaringen!

• quizmaster
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-06 14:47
Gebruikte de Z1 best intensief (neem hem bv met kitesurfen ook mee in mn pak), helaas wel veel krassen (zand). Dus over gegaan tot screenprotectoren.

Voor de Z3 heb ik gelijk de Rhinoshield besteld en ontvangen, deze ochtend erop gedaan, hij zit er prima op.

Ben zelf niet echt handig met die dingen, maar wat ik de laatste 2x en nu weer gedaan heb is:
Z3 goed schoonmaken met afwasmiddel/Glassex oid.
Een soepkom vullen met warm water en gelijk na het schoonmaken de telefoon erin, dan in het water pas de eerste laag van de Screenprotector eraf halen en hem onderwater op te telefoon plakken.
Scheelt stof en door het water is het makkelijker nog een beetje te schuiven totdat hij helemaal goed zit.

Kan zijn dat het van invloed is hoe de protector plakt op de telefoon, maar het is mijn nog nooit gelukt zo'n ding zonder stof erop te krijgen.

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
-SimJoc- schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 14:06:
Zoals beloofd de foto's van de Roxfit case, ze zijn gemaakt met mijn Nexus 7 dus de kwaliteit is niet fantastisch. De pasvorm is perfect en de randen sluiten goed aan. Het hoesje zit zelfs erg strak, wat het niet heel simpel maakt om de telefoon er in te krijgen.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Helaas is de magneetlader niet bereikbaar, dit vind ik toch wel een groot nadeel. Tevens vind ik dat de achterkant van het hoesje wel erg dik is, wat de telefoon meteen minder compact maakt. Het hoesje is wel goed stroef en houd lekker vast.

Eigenlijk ben ik nu nog op zoek naar een dunne silicone hoes waarbij alleen de magneet charger bereikbaar is. Het zou mooi zijn als tech21 hoesjes voor de Z3 compact gaat ontwikkelen :)
Ik heb die case ook, en echt het idee dat ie enorm goede bescherming geeft. Liefst heb ik ook een iets dunner hoesje waarbij de magneet charger bereikbaar is.

Zelf heb ik de Nillkin Frosted Matte Hard Cover Case besteld, dat is alleen geen TPU.
In het verleden ben ik erg tevreden geweest met een glazen screenprotector, ik ben ook benieuwd hoe de glazen Nillkin screenprotector bevalt.
De gratis verzendingen van uit China kunnen een maandje onderweg zijn, maar tot die tijd ben ik sowieso safe met de Roxfit case.

• rev
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-06 19:12
Later was de magnetische connector wel leverbaar in NL. Vreemd, maar meteen besteld. Eindelijk een magnetische connector die goed blijft zitten. Nogmaals dank voor het posten.

• josss9
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17-03 11:14
Ik zie dat iedereen moeite heeft met stofloos een protector plakken. Hierbij mijn gratis tip :D :

Doe in de badkamer de warme kraan net zo lang open totdat alles heel vochtig is geworden. Dit zorgt ervoor dat het stof uit de lucht is (dit zit nu immers allemaal aan de muren/vloeren). Dan kun je rustig de protector erop plakken zonder dat hij stof vangt!

Hierdoor heb ik al aardig wat toestellen zo netjes van een protector voorzien dat bijna niemand zag dat er 1 op zat!

• Virtual Reality
  • Laatst online: 09:09
josss9 schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 20:08:
Ik zie dat iedereen moeite heeft met stofloos een protector plakken. Hierbij mijn gratis tip :D :

Doe in de badkamer de warme kraan net zo lang open totdat alles heel vochtig is geworden. Dit zorgt ervoor dat het stof uit de lucht is (dit zit nu immers allemaal aan de muren/vloeren). Dan kun je rustig de protector erop plakken zonder dat hij stof vangt!

Hierdoor heb ik al aardig wat toestellen zo netjes van een protector voorzien dat bijna niemand zag dat er 1 op zat!
Ik doe dat altijd in de cleanroom op het werk :+ Ideale omgeving uiteraard maar denk dat jouw oplossing voor wat meer mensen voor handen is.

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:28
Arrrrrrghh binnen 2 dagen twee krasjes op de achterkant. Wat is dat glas ongelooflijk gevoelig voor krassen echt niet normaal nog nooit gehad. Ik moet dus zo snel mogelijk aan de screenprotector maar wil eigenlijk voornamelijk de achterkant doen omdat voor Gorilla zit (als het goed is) .

Iemand ervaring met een goede protector die ik alleen voor de achterkant bestellen en gewoon binnen een paar dagen in huis heb?

• scorpio81
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-12-2022
Rhinoshield is vandaag verstuurd. Iemand enig idee hoe lang deze onderweg is?

• draakhoofd
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
xon schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 09:00:
Arrrrrrghh binnen 2 dagen twee krasjes op de achterkant. Wat is dat glas ongelooflijk gevoelig voor krassen echt niet normaal nog nooit gehad. Ik moet dus zo snel mogelijk aan de screenprotector maar wil eigenlijk voornamelijk de achterkant doen omdat voor Gorilla zit (als het goed is) .

Iemand ervaring met een goede protector die ik alleen voor de achterkant bestellen en gewoon binnen een paar dagen in huis heb?
zoek en gij zult vinden

[Voor 4% gewijzigd door draakhoofd op 28-10-2014 13:28]

• scorpio81
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-12-2022
Ik had het idd kunnen vinden, alleen met jouw hulp kom ik niet ver. Zie dat andere hem 3 dagen na verzending binnen hebben gekregen.

• C0rnelis
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18-05 23:48
scorpio81 schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 10:42:
Rhinoshield is vandaag verstuurd. Iemand enig idee hoe lang deze onderweg is?
In mijn geval had ik de rhinoshield (front+back) al besteld op 12 oktober. Ik kreeg de verzendbevestiging op de 20e en uiteindelijk de 24e of misschien zelfs de 23e al ontvangen.

• remix999
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-01 14:31
Ik heb mijn toestel opgeladen met magnetische kabel maar vond het erg lang duren, namelijk 12 uur. Ook moest ik een aantal keer met kabel spelen zodat ie bleef laden.

Zijn er mensen die dit ook ervaren of gaat het bij mij ergens mis?

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Ik ervaar dat niet, even simpel gezegd kunnen er volgens mij twee dingen spelen bij die magnetische kabels:
- De wandcontactadapter, ik gebruik gewoon de meegeleverde.
- De kabel, als deze een hogere weerstand heeft zal het laden misschien langzamer gaan. Het lijkt me dat verschillende kabels van verschillende kwaliteit mogelijk hier in het verschil veroorzaken. Ik denk hierbij voornamelijk aan smerige contactpunten! Ik denk dat de stroom zo laag is dat de weerstand niet door aders in de kabel zelf komt.
Ik laad mijn telefoon elke nacht op, en deze is dan 's ochtends weer vol. Hierbij zit mijn accu nog voor ~40 procent vol als ik begin met laden en heb ik een laadtijd van zo'n 8 uur.

[Voor 11% gewijzigd door Arie- op 29-10-2014 08:14]

• draakhoofd
  • Niet online
Heb een rode back case binnen. Besteld via eBay. Meer foto's staan hier. Ik had eerder ook een zwarte versie besteld via Amazon.de, is gewoon dezelfde.

[Voor 83% gewijzigd door draakhoofd op 29-10-2014 15:28]

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10:29
kevnizzle schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 14:05:
[...]

Ten eerste een correctie; deze backcover komt van Ebay( was even in de war omdat ik nog wel watdingen moet binnenkrijgen van DX).
Hier een linkje ( niet dezelfde seller waar ik em van had,maar precies dezelfde cover)

http://www.ebay.com/itm/I...&var=&hash=item35dd1505a0

Hier wat foto's
http://i57.tinypic.com/f4r2ia.jpg
http://i57.tinypic.com/ma9nd4.jpg
http://i61.tinypic.com/16i8xzt.jpg
http://i62.tinypic.com/2q0851d.jpg

Wat betreft de krassen; ik heb em echt pas net dus kan daar niks over zeggen,maar ik denk dat dit ding geen krassen zal veroorzaken ;)
Weet iemand of dit gaat werken icm met de rhinoshield (front and back)? Het lijkt me dat dit materiaal wel genoeg kan 'rekken' om met de extra dikte van de rhinoshield over weg te kunnen

• Viavia28
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 20-04-2022
Heb de Case Mate Barely There besteld. Hopelijk vandaag binnen. Ik laat wel even weten hoe hij zit.

• afortunado
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 26-11-2022
Ook ik heb de Rhinoshield mogen ontvangen. Hier mijn review. Voor de duidelijkheid: in ruil voor deze review krijg ik een deel van het aankoopbedrag terug, afhankelijk van het aantal mensen dat van de volgende kortingscode gebruikt maakt: NLExclusive. Met deze code krijg je tot 30 november 10% korting. Ik zal deze review echter zo objectief mogelijk schrijven. Bestellen kan via http://www.evolutivelabs....or-sony-xperia-z3-compact.

Oordeel.: mijn inziens is de Rhinoshield de beste screenprotector die er te krijgen is. Het is echter de vraag of hij de dure prijs waard is. Ik heb mijn telefoon nog geen enkele keer laten vallen dus kan niets zeggen over de protectie tegen valschade. Als het inderdaad zo goed werkt als gesuggereerd wordt dan lijkt de Rhinoshield me het geld meer dan waard. Wel zijn de screenprotectors aan de dikke kant. Dit zorgt ervoor dat mijn CaseMate Barely There case nog wel past, maar dat de randjes ervan nauwelijks nog boven het toestel uitkomen. Ik durf niet te zeggen of dit gevolgen heeft voor de bescherming.

In de verpakking vind je de nodige hulpmiddelen om de Rhinoshield goed op je scherm te krijgen: een microvezeldoekje om stof van je scherm te verwijderen, een soort stickers om eventuele vuildeeltjes te verwijderen die bij het aanbrengen tussen de Rhinoshield en je scherm terecht zijn gekomen, en een 'squeegee' om bubbels naar de randen toe te duwen en te verwijderen. Meer dan genoeg hulpmiddelen dus, maar dat valt ook te verwachten voor de prijs.

Bij mij is het aanbrengen probleemloos gegaan. Ik heb het op dezelfde manier gedaan als in dit filmpje wordt omschreven:

Bij de achterkant heb ik foto's van hoe ik het gedaan heb:

Zoals op de volgende foto's te zien is, past de Rhinoshield vrijwel naadloos op het scherm. Ook hiervoor geldt natuurlijk dat je dit voor de prijs ook mag verwachten.

• Poesmij
vind voor de prijs de rhinoshield niet echt bevallen:
1. houd veel vet en viezigheid vast.
2. krast behoorlijk snel.

heb op mijn achterkant al meerdere krassen zitten en gebruik hem net een week.

• Christiano007
  • Nu online

Christiano007

Ich bin der champion

Heb de rhinoshield er net op gedaan, merk dat het een stuk gemakkelijker is dan die goedkope rommel.

Rhinoshield is er voornamelijk om met impact de telefoon heel te houden, dat het scherm dus niet barst.

[Voor 23% gewijzigd door Christiano007 op 29-10-2014 15:36]

• LoeWn
afortunado schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 15:04:
Ook ik heb de Rhinoshield mogen ontvangen. Hier mijn review. Voor de duidelijkheid: in ruil voor deze review krijg ik een deel van het aankoopbedrag terug, afhankelijk van het aantal mensen dat van de volgende kortingscode gebruikt maakt: NLExclusive. Met deze code krijg je tot 30 november 10% korting.
Kak, had het berichtje een uur eerder geschreven |:( :P

• kepler
  • Laatst online: 19:01
Ik lees veel problemen met de flash icm de Rhinoshield? Heb je daar ook last van? Ook schijnen de randjes scherp aan te voelen?
All pictures are overexposed by the light absorbed by the rhino back protection. The cut outs are way to tight to overcome this problem.
via XDA

• Poesmij
hmm, even getest met de flitser, zie wonderbaarlijk dat er flits in de foto blijft hangen, zal dit nog eens testen in de buitenwereld. dat de randjes scherp aanvoelen kan ik wel bevestigen. vind het zelf niet irritant maar je merkt het wel.

• Rouge Baste
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-11-2022
Al iemand een goeie car holder/cradle gezien? Ik heb nog geen originele van Sony kunnen vinden. Gebruiken jullie hier iets anders voor en wat zijn de goede universele?

• kepler
  • Laatst online: 19:01
Poesmij schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 20:14:
hmm, even getest met de flitser, zie wonderbaarlijk dat er flits in de foto blijft hangen, zal dit nog eens testen in de buitenwereld. dat de randjes scherp aanvoelen kan ik wel bevestigen. vind het zelf niet irritant maar je merkt het wel.
Dat is jammer, zeker van die flitser. Scherpe randjes klinkt wel als iets waar ik me aan ga irriteren :D
Ik heb zelf net Nillkin besteld via Ebay, eens kijken of dat wat is

• Christiano007
  • Nu online

Christiano007

Ich bin der champion

Stuur ze een mail, heb ik ook gedaan. Krijg je een nieuwe back met iets grotere.cutout

• LoeWn
Christiano007 schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 11:33:
Stuur ze een mail, heb ik ook gedaan. Krijg je een nieuwe back met iets grotere.cutout
Goeie, ik heb ze ook even gemailed. Aangezien de achterkant niet meer op voorraad is, is de mijne nog niet verzonden. Hopelijk sturen ze een verbeterde versie op.

Ondertussen ligt mijn telefoon nog steeds bij Teleplan te wachten op onderdelen. Blijkbaar zijn de rode achterkatjes niet makkelijk te krijgen.

EDIT:

En vrij snel mail terug
Hello Koen,

Thank you for your email.
Based on the issue some Z3C users have met, we are now amending our cutout design so that the flash cutout is slightly bigger. The new version will be available in 2 weeks. For new customers like you, we'll hold on the fulfilment until the new version comes out. As you see in the product page, the Rhino Shield for Sony Z3C is pre-order and will be available in Mid of November.

Hope it helps :)

Jo

[Voor 32% gewijzigd door LoeWn op 30-10-2014 12:02]

• angell
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19-12-2018
Deze zien er ook mooi uit. De recensies zijn ook meestal echt heel goed.

http://www.stilgut.com/new/

• Poesmij
Christiano007 schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 11:33:
Ga ik zeker proberen! :)

• mrphara
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-08-2021
Wat is nu het nut van een magnetische oplader?

Ik zie mensen met: http://www.amazon.co.uk/M...ing-Adapter/dp/B00H2EE5ZS

Maar snap het nut er niet van je moet dan altijd een koppelstukje bij je hebben? Kan je toch net zo goed even het klepje open maken?

• Christiano007
  • Nu online

Christiano007

Ich bin der champion

mrphara schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 19:31:
Wat is nu het nut van een magnetische oplader?

Ik zie mensen met: http://www.amazon.co.uk/M...ing-Adapter/dp/B00H2EE5ZS

Maar snap het nut er niet van je moet dan altijd een koppelstukje bij je hebben? Kan je toch net zo goed even het klepje open maken?
Als je er een hoesje of case om heen hebt moet je constant het hoesje/case eraf halen.

Tevens elke dag het klepje losmaken maakt een klepje uiteindelijk fragiel.

• draakhoofd
  • Niet online
Ik heb net dit stukje tempered glass besteld van Orzly, en de Magnetor X kabel. Verder nog een hard case om de achterkant te beschermen, die ga ik alleen gebruiken tijdens het klussen wat ik de komende tijd veel zal moeten doen.
Die Orzly is een tegenvaller. Hij heeft van die lelijke inkepingen boven die ik nou juist niet wilde :/, terwijl op de promo pics alleen een rondje voor de speaker werd afgebeeld. Voor de flitser en de sensor linksboven schijnt dat helemaal niet nodig te zijn (tenminste op de Z1C is dat geen probleem bij glas van Brando). Ik ga hem niet voor lang gebruiken denk ik, alleen tijdens het klussen aan mijn nieuwbouwhuis de rest van dit jaar. Hij voelt wel goed aan trouwens, en de randen zijn netjes afgerond. En een goed anti vingerdruk coating.

• tomic
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:26

tomic

Smexylittlebabe!

Een kabel en een adapter besteld bij magnector.com na alle lovende verhalen hier ;-)

Met shipping betaal je toch nog € 32,67. Voor een kabeltje en een adaptertje. Apple was zo gek nog niet met een lightning kabel van 20 euro :+

Toch maar een weblog?

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
draakhoofd schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 20:18:
[...]

Die Orzly is een beetje een tegenvaller. Hij heeft van die lelijke inkepingen boven, terwijl op de promo pics alleen een rondje voor de speaker werd afgebeeld. Voor de flitser en de sensor linksboven schijnt dat helemaal niet nodig te zijn (tenminste op de Z1C is dat geen probleem bij glas van Brando). Ik ga hem niet voor lang gebruiken denk ik, alleen tijdens het klussen aan mijn nieuwbouwhuis de rest van dit jaar. Hij voelt wel goed aan trouwens, en de randen zijn netjes afgerond. En een goed anti vingerdruk coating.

[afbeelding]
Ah... Ik had met deze meer geluk. Die ziet er op de promo pics minder uit dan die van jou, maar is in het echt wel top. Verder zijn bij deze de randen ook netjes afgerond, al kan je dat op de foto niet goed zien. Dat soort detailfoto's zou ik met daglicht moeten maken.

• Mantis
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18:59
tomic schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 21:31:
Een kabel en een adapter besteld bij magnector.com na alle lovende verhalen hier ;-)

Met shipping betaal je toch nog € 32,67. Voor een kabeltje en een adaptertje. Apple was zo gek nog niet met een lightning kabel van 20 euro :+
Er zijn ook genoeg kwalitatief goede alternatieven gepost die nog geen 10 euro kosten hoor :)

• draakhoofd
  • Niet online
Chris.nl schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 21:57:
[...]

Ah... Ik had met deze meer geluk. Die ziet er op de promo pics minder uit dan die van jou, maar is in het echt wel top. Verder zijn bij deze de randen ook netjes afgerond, al kan je dat op de foto niet goed zien. Dat soort detailfoto's zou ik met daglicht moeten maken.

[afbeelding]
Die ziet er indd beter uit! Alhoewel dat openingetje voor de proximity sensor kennelijk niet nodig schijnt te zijn, dus het lieftste heb ik die ook gewoon dicht. Ik heb trouwens Orzly gemaild, want ik vond een pic van iemand ook de Orzly heeft maar geen hoekje voor de proxi sensor, maar nog wel voor de frontcam. Óf er zijn verschillende versies, óf ik heb een fake. Maar ik verwacht wel dat de (originele) protector altijd gewoon het ontwerp zou hebben zoals door fabrikant op productfoto's staat aangegeven, en dat heb ik nog niet gezien.

Overigens nu met opvallend tempered glass en een hard case verliest de foon wel aardig wat van zijn charme, dus ik verwacht wel dat ik na een poosje het ding gewoon naked ga gebruiken. Maar toen gisteren mijn Z3c uit mijn hand schoof toen ik ff moest bukken en 30cm naar beneden viel op het laminaat, baalde ik wel toen er een klein beetje lak van het glimmend randje af was. Ik had de back case er even niet op zitten. Gelukkig alleen te zien vanaf achterkant en het valt niet zo op.

• SubSun
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik maak gebruik van de Savvies screenproctectors. Qua fit en looks perfect. Er zitten geen inkepingen in, maar alles is exact uitgesneden. Alles past precies en na het opplakken moest je echt goed kijken om de protector te zien. Helaas is de kwaliteit van deze screenprotects echt matig. Na 2 weken zit het echt al helemaal onder de krassen. Zowel voor als achter.

Iemand ervaringen met minder krasgevoelige protectors? Bij voorkeur zonder inkepingen.

[Voor 11% gewijzigd door SubSun op 31-10-2014 11:02]

• Hopjesvla79
  • Registratie: Februari 2007
ik had altijd Brando op mijn eerdre mobiel, perfect zonder krassen.

• chrisr5gt
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-03 18:46
Vandaag mijn Case-Mate tough binnen gekregen en matte screenprotectors voor het scherm en de achterkant. De Case-Mate is gewoon af en toe nodig en heb ik niet voor het design gekocht. Toch lijkt het wel ruig in het echt. Samen met de matte look van het scherm lekker stealthy :).

Excuus voor de crappy LG foto's, heb even niks anders bij de hand.

[Voor 38% gewijzigd door chrisr5gt op 31-10-2014 14:37]

• SubSun
  • Niet online
Hopjesvla79 schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 12:12:
ik had altijd Brando op mijn eerdre mobiel, perfect zonder krassen.
Die krijgt redelijk goede reacties op krasvastheid. Jammer dan de Brando protector voor de Z3 compact inkepingen heeft ipv dat er een stukje is uitgesneden voor de speakers etc. Persoonlijk vind ik dat erg lelijk :(

• draakhoofd
  • Niet online
SubSun schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 14:30:
[...]

Die krijgt redelijk goede reacties op krasvastheid. Jammer dan de Brando protector voor de Z3 compact inkepingen heeft ipv dat er een stukje is uitgesneden voor de speakers etc. Persoonlijk vind ik dat erg lelijk :(
Ja raar hè, want dat deden ze bij de Z1 Compact dus niet! Die cut outs zijn instant afkeur.
chrisr5gt schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 14:10:
Vandaag mijn Case-Mate tough binnen gekregen en matte screenprotectors voor het scherm en de achterkant. De Case-Mate is gewoon af en toe nodig en heb ik niet voor het design gekocht. Toch lijkt het wel ruig in het echt. Samen met de matte look van het scherm lekker stealthy :).
Mooi dat die rand over het scherm komt, maar zou het voor de symmetrie wel rondom willen :). De matte screenprotector bevallen goed? Welk merk had je?

[Voor 38% gewijzigd door draakhoofd op 31-10-2014 15:20]

• chrisr5gt
Ik had ook liever gezien dat de rand door liep ivm bescherming, maar het is wel handig voor de magnetische oplader die ik heb. De screenprotectors zijn erg goed gesneden en niet duur! €6.50 voor 3x voor en 3x achter. Linkje: http://r.ebay.com/JeTDhm

• SubSun
  • Niet online
chrisr5gt schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 16:02:
Ik had ook liever gezien dat de rand door liep ivm bescherming, maar het is wel handig voor de magnetische oplader die ik heb. De screenprotectors zijn erg goed gesneden en niet duur! €6.50 voor 3x voor en 3x achter. Linkje: http://r.ebay.com/JeTDhm
Ik zag deze ook voorbij komen, kon er echter niet zoveel ervaringen van andere vinden.

Hoe is het met de krasgevoeligheid van deze protectors?

• chrisr5gt
Geen idee nog, ik spring er niet te ruig mee om. Maar tot op heden geen krasjes en het lijkt solide. De uitsnede is erg netjes gedaan en je hebt geen lucht rond de uitgesneden rondjes (wat veel protectors wel hebben). €6,50 voor drie voor en achter is geen geld voor deze kwaliteit.

• Jungelman
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-06 16:47
Evolutivelabs, de makers van Rhinoshield hebben een bumper voor de iPhone op Kickstarter https://www.kickstarter.c...lim-impact-bumper-for-iph
Na aandringen van een aantal mensen @ XDA hebben ze nu ook een voor de Xperia Z3 Compact, binnen 30 dagen moeten er een stuk of 1400 pre orders zijn anders gaat het project niet door.
[b]Originally Posted by Evolutivelabs
Hello,

Based on you and other users' suggestions, we have confirmed the bumper for Sony Z3C is able to leave all I/O port uncovered including charging part, headphone jack and microphone except for the flap cover of micro USB. In order to kick off the production, we have to collect at least 1,400 pre-orders of the bumper for Z3C.

Therefore, we have made a Pre-Order page: http://www.evolutivelabs....rashguard-sony-z3-compact

In addition, we would love to give you discount as the early supporter. However reducing the unit price would mean we need even more people backing the project. This may risk if the project would even take off. Thank you for your understanding.

Please help us spread the news to reach the target soon!

Cheers
http://www.evolutivelabs....rashguard-sony-z3-compact

• SubSun
  • Niet online
chrisr5gt schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 21:42:
Geen idee nog, ik spring er niet te ruig mee om. Maar tot op heden geen krasjes en het lijkt solide. De uitsnede is erg netjes gedaan en je hebt geen lucht rond de uitgesneden rondjes (wat veel protectors wel hebben). €6,50 voor drie voor en achter is geen geld voor deze kwaliteit.
Thanks, denk dat ik ze ook ga bestellen. Geen geld inderdaad.

De Savvies protectors zijn echt bagger. Ze krassen al bij het in en uithalen van jouw broekzak..

Zou je, als het niet teveel moeite is, een paar close up foto's kunnen maken?

[Voor 6% gewijzigd door SubSun op 01-11-2014 09:34]

• mathman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:29
draakhoofd schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 20:18:
[...]

Die Orzly is een tegenvaller. Hij heeft van die lelijke inkepingen boven die ik nou juist niet wilde :/, terwijl op de promo pics alleen een rondje voor de speaker werd afgebeeld. Voor de flitser en de sensor linksboven schijnt dat helemaal niet nodig te zijn (tenminste op de Z1C is dat geen probleem bij glas van Brando). Ik ga hem niet voor lang gebruiken denk ik, alleen tijdens het klussen aan mijn nieuwbouwhuis de rest van dit jaar. Hij voelt wel goed aan trouwens, en de randen zijn netjes afgerond. En een goed anti vingerdruk coating.

[afbeelding]
Zie onderstaande foto van mijn Orzly screenprotector. Lijkt erop dat je toch niet de echte hebt ontvangen! Eronder hoe het pakketje eruit ziet...
Wel grappig overigens dat er gerept wordt over Z3 Mini op de wrap :P

[Voor 9% gewijzigd door mathman op 10-11-2014 13:18]

• Hopjesvla79
Jungelman schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 01:11:
Evolutivelabs, de makers van Rhinoshield hebben een bumper voor de iPhone op Kickstarter https://www.kickstarter.c...lim-impact-bumper-for-iph
Na aandringen van een aantal mensen @ XDA hebben ze nu ook een voor de Xperia Z3 Compact, binnen 30 dagen moeten er een stuk of 1400 pre orders zijn anders gaat het project niet door.

[...]

wow, kijk dat is precies wat ik zoek. Had al van dit soort bumpers in het aluminium gezien voor een paar cent uit China, maar hier heb ik meer vertrouwen in. Heb alleen de Z3C nog niet. Moet nog even wachten maar hoop dat het doorgaat.

• Christiano007
  • Nu online

Christiano007

Ich bin der champion

Jungelman schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 01:11:

[...]

Das wel top! Alleen wil ik graag weten hoe de kleuren eruit zien op een z3 compact voordat ik deze eventueel bestel.

• Mantis
  • Registratie: Maart 2003
De kleur (wit/grijs en zwart/donkergrijs) zal hetzelfde zijn als bij de iPhone versie:

• draakhoofd
  • Niet online
mathman schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 10:16:
[...]

Zie onderstaande foto van mijn Orzly screenprotector. Lijkt erop dat je toch niet de echte hebt ontvangen! Eronder hoe het pakketje eruit ziet...
[afbeelding]

[afbeelding]
thanks mathman! Ik heb Orzly gemaild hoe het zit. Ik zag echter op Youtube op hun eigen instructievideo, dat hun eigen versie ook de cutout heeft (hoekje eruit!), dus wellicht zijn er toch verschillende types in omloop. Overigens is mijn versie ook niet lang genoeg, kom toch een mm tekort ongeveer. Breedte is wat beter. Mijn verpakking is identiek aan die van jou (ook Z3 Mini) met alle officiele hulpstukjes enzo. Het wachten is nu dus op reactie van Orzly. Maareh trouwens, waar heb jij hem besteld?

[Voor 10% gewijzigd door draakhoofd op 01-11-2014 20:49]

• tummeke393
  • Laatst online: 23-04 16:25
mathman schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 10:16:
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]
Laat even weten hoe die Orzly bevalt! Ik ben ook wel toe aan een wat betere protector dan die Savvies. De krassen worden langzamerhand te lelijk op dat folie...

• Too5
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-06 20:53
Rouge Baste schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 08:25:
Al iemand een goeie car holder/cradle gezien? Ik heb nog geen originele van Sony kunnen vinden. Gebruiken jullie hier iets anders voor en wat zijn de goede universele?
Ik gebruik een houder van Brodit (van een andere telefoon) en daar overheen zo'n kleefmatje. Ziet er niet mooi uit, maar werkt perfect. Alle ingangen blijven vrij en het ligt er stevig op. Je kunt dan zelf kiezen of je de usb of magneet gebruikt.

• tijs67
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-05 20:00
Brodit komt binnenkort met een carkit voor de Z3C uit.

Artikelnummers
511597 (passieve houder),
512675 (active holder; sigarettenaansteker-plug 12/24 volt),
513675 (active holder; vaste bedrade aansluiting)

Ze zijn wat aan de prijzige kant, maar ik ben er altijd zeer tevreden over geweest.

Het wordt voor mij de 512675 of de 513675.
Vraag is alleen of deze Brodit gaat passen wanneer er een case om mijn Z3C heen zit
( ik heb van Nillkin de Super Frosted Shield besteld)

[Voor 23% gewijzigd door tijs67 op 02-11-2014 11:55]

• mathman
draakhoofd schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 20:40:
[...]

thanks mathman! Ik heb Orzly gemaild hoe het zit. Ik zag echter op Youtube op hun eigen instructievideo, dat hun eigen versie ook de cutout heeft (hoekje eruit!), dus wellicht zijn er toch verschillende types in omloop. Overigens is mijn versie ook niet lang genoeg, kom toch een mm tekort ongeveer. Breedte is wat beter. Mijn verpakking is identiek aan die van jou (ook Z3 Mini) met alle officiele hulpstukjes enzo. Het wachten is nu dus op reactie van Orzly. Maareh trouwens, waar heb jij hem besteld?
Dat is dan wel bijzonder ja. Mogelijk hebben ze na klachten een redesign gemaakt? Ik heb hem via ebay.co.uk besteld overigens voor 10 pond.
tummeke393 schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 23:28:
Laat even weten hoe die Orzly bevalt! Ik ben ook wel toe aan een wat betere protector dan die Savvies. De krassen worden langzamerhand te lelijk op dat folie...
Ga vandaag een poging wagen hem erop te plakken. Kom erop terug ;)
tijs67 schreef op zondag 02 november 2014 @ 11:12:

Artikelnummers

Ze zijn wat aan de prijzige kant, maar ik ben er altijd zeer tevreden over geweest.
Ik gebruik de Anygrip UC. Het is wel even uitvogelen hoe je de telefoon vastklemt. Ik heb hem boven de powerknop vastgeklemd, zodat ik hem middels de magneetlader ook nog kan opladen in de auto. Niet geheel onbelangrijk lijkt mij ;)

• draakhoofd
  • Niet online
mathman schreef op zondag 02 november 2014 @ 11:32:
Dat is dan wel bijzonder ja. Mogelijk hebben ze na klachten een redesign gemaakt? Ik heb hem via ebay.co.uk besteld overigens voor 10 pond.
We hebben ook dezelfde leverancier, ik bestelde hem daar ook :). Helaas nog niets van Orzly gehoord; daarom ebayverkoper ook maar even gemaild net.

• Thalia30
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02-04-2021
Ik kwam een iets andere uitvoering van de Sony Style cover tegen op de Engelse site. In vergelijking met de andere foto's van de Style cover window case is er een extra magneetsluiting toegevoegd waarbij je zoals het eruit ziet de power en volumeknoppen kunt bedienen.
Iemand [url="http://http://eshop.sonymobile.com/gb/buy/ok-style-cover-window-scr26/"]deze[/url] uitvoering al tegengekomen op een Nederlanse site?

http://eshop.sonymobile.c...style-cover-window-scr26/

http://eshop.sonymobile.com/gb/buy/ok-style-cover-window-scr26/

Is het mogelijk om bij gebruik van een Rhino Shield protector ook een case te gebruiken?

[Voor 5% gewijzigd door Thalia30 op 03-11-2014 10:28]

• Thalia30
Thanks :) Ik had hem daar al gevonden, maar deze ziet er anders uit dan degene in de UK store van Sony. De toevoeging van de extra magneetsluiting zie ik niet op de foto.
Ik wil perse degene met de extra magneetsluiting :) Lijkt me meer zekerheid geven dat de telefoon niet uit het hoesje valt als je hem laat vallen.

• LoeWn
edit: ik dacht dat je het over de magnetische lader had. Maar je bedoeld de sluiting van de cover |:(
Dan zijn er idd wel twee versies
(Wat ik wel apart vind aangezien ze beide met 'SRC26' aangeduid worden)

[Voor 109% gewijzigd door LoeWn op 03-11-2014 10:52]

• Thalia30
Ik heb ook zojuist pas gezien hoor dat er 2 verschillende window covers in omloop zijn, dus begrijp de verwarring.
Ik zie zojuist dat er nu een promo actie geldt voor de cover met magneetsluiting in de Nederlandse Eshop. Ik heb deze zojuist gereserveerd voor 35 euro inclusief verzendkosten :D

In de Nederlandse Sony shop wordt er wel onderscheid gemaakt qua type aanduiding. Met magneetsluiting SRC26, zonder SRC24 EDIT foutje, dit is de cover voor de gewone Z3 :F

http://eshop.sonymobile.com/nl/accessories/?secure=false

[Voor 5% gewijzigd door Thalia30 op 03-11-2014 12:54]

• xon
  • Laatst online: 11:28
tijs67 schreef op zondag 02 november 2014 @ 11:12:

Artikelnummers

Het wordt voor mij de 512675 of de 513675.
Vraag is alleen of deze Brodit gaat passen wanneer er een case om mijn Z3C heen zit
( ik heb van Nillkin de Super Frosted Shield besteld)
ehhhh nou..niet helemaal

De passieve 511597 is gewoon de Z1C versie. Kortom, alle knopjes en grote moet gewoon passen op de oudere Z1 versie.

[Voor 5% gewijzigd door xon op 03-11-2014 13:14]

• draakhoofd
  • Niet online
mathman schreef op zondag 02 november 2014 @ 11:32:
Ik gebruik de Anygrip UC. Het is wel even uitvogelen hoe je de telefoon vastklemt. Ik heb hem boven de powerknop vastgeklemd, zodat ik hem middels de magneetlader ook nog kan opladen in de auto. Niet geheel onbelangrijk lijkt mij ;)
Heb die ook al een hele tijd, en van het weekend nog eentje erbij gekocht voor de Z1c van mijn vriendin. Online slecht verkrijgbaar, de MM heeft ze nog wel voor 19,95. Ik heb er destijds slechts 12,50 voor betaald. Ik moet wel zeggen: de zuigkracht van dat ding is wel erg groot; ik kreeg er een kring van op mijn zacht dashboard. Gelukkig trok die na een poosje (weken) wel weg, maar ik baalde ff goed. Hij zit nu muurvast op mijn raam al een jaar+ lang.
draakhoofd schreef op maandag 03 november 2014 @ 07:24:
[...]
We hebben ook dezelfde leverancier, ik bestelde hem daar ook :). Helaas nog niets van Orzly gehoord; daarom ebayverkoper ook maar even gemaild net.
Reactie van ebayverkoper is heel kort en krachtig dat allebei de versies correct zijn. Schiet ik dus niks mee op |:(. Orzly nog maar eens mailen op een ander mailadres.

• ice-T106
  • Laatst online: 18:31
Iemand enig idee hoe de telefoon in de Sony Style covers vast zit? Het lijkt op de afbeeldingen wel of alle hoeken nog steeds onbeschermd zijn.

11.630Wp Solar edge. 6kW Lucht-Lucht WTW, VW Passat GTE, OpenHab

• Thalia30
Op het filmpje dat op Youtube staat lijkt de telefoon vast te zitten op een soort van plaklaag. De zijkanten zijn in dat geval inderdaad niet beschermd.
Ik weet niet of de cover op het filmpje een definitieve versie is, want hij leek ook niet vanzelf dicht te blijven zitten :? Kan helaas geen link plakken op het moment maar als je op Youtube op Sony smart cover zoekt dan vind je hem wel.
ice-T106 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 14:42:
Iemand enig idee hoe de telefoon in de Sony Style covers vast zit? Het lijkt op de afbeeldingen wel of alle hoeken nog steeds onbeschermd zijn.

• ulixes
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-01 01:33
chrisr5gt schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 14:10:
Ziet er inderdaad wel goed uit. Enkele vraagjes:

- Is het volgens jou mogelijk om die case-mate tough te combineren met een tempered glass screen protector, of zou je de case dan niet meer kunnen vastklikken?

- Hoe gemakkelijk kan je de knoppen aan de zijkant nog bedienen?

- Maken die matte screenprotectors het beeld niet minder scherp / contrastrijk?

• chrisr5gt
Ik denk dat het moet lukken, maar ik kan je niet met zekerheid zeggen. Deze matte protectors zijn echt top. Geen verlies van contrast en keur naar mijn idee.

• Strider
Zijn er al (tempered glass) screen protectors voor de achter en voorkant?
Een bundel dus :)

[Voor 11% gewijzigd door Strider op 06-11-2014 16:29]

BlaBlaBla

• Jungelman
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-06 16:47
Strider schreef op donderdag 06 november 2014 @ 16:28:
Zijn er al (tempered glass) screen protectors voor de achter en voorkant?
Een bundel dus :)
Als je zo nodig een bundel wil:

http://www.ebay.com/itm/E...&var=&hash=item2a455efd31

IMO is het beter om de Ultimateshield front en deze back screenprotector te nemen

• touchee85
heeft iemand toevallig ervaring met een bumpercase? Zo een die alleen om de randen zit.
of is een transparante case dan beter?

• jodeltje
  • Niet online
Net mijn dock binnengekregen, dat is toch wel heel veel makkelijker zeg! Ik had eerst zo'n magnetisch kabeltje, en dat was iets beter dan steeds dat klepje open pielen. Maar nu schuif ik hem zo in de sleuf, en hij trekt zichzelf vast.
Erg blij mee voor €7,24!:
http://www.ebay.nl/itm/22..._trksid=p3984.m1439.l2649

• Uthar
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-06 14:21
touchee85 schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 13:05:
heeft iemand toevallig ervaring met een bumpercase? Zo een die alleen om de randen zit.
of is een transparante case dan beter?
Persoonlijk wacht ik op de bumpercase van http://www.evolutivelabs....rashguard-sony-z3-compact, is alleen nog even wachten tot dat er genoeg pre-orders zijn.

• mathman
Eindelijk de tijd genomen om de orzly tempered glass op mijn Z3 Compact te plakken. Dat is goed gelukt en ben er ook tevreden mee, maar qua pasvorm had hij misschien nog net iets beter kunnen zijn.

Zie hiervoor onderstaande foto's. Het mooist zou zijn dat het tempered glass ook rondom de speakers zou zitten, maar dat is mijn inziens maar iets kleins.

Lees De werking van de forumsoftware in het kort #images eens door over thumbnails. Zulke grote afbeeldingen worden niet echt gewaardeerd door mensen die dit topic bekijken op een mobiel

[Voor 28% gewijzigd door PaT op 10-11-2014 08:37]

• gerre1
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14:50
Heeft iemand al een Z3 Compact siliconen hoesje gevonden dat wel compatibel is met magnetische lader & dockingstation van sony? Ik heb dit topic even doorlezen maar dit is precies nog niet beschikbaar? Of lees ik hier nu zo over 8)7

• Djen1234
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-01-2021
@gerre1:

Ik heb deze. Ben er erg tevreden over en heeft idd ruimte voor de magnetische lader. Of ie ook compatible is met de docking station durf ik niet te zeggen.

http://www.amazon.co.uk/d...e_385721_37986871_TE_item

[Voor 17% gewijzigd door Djen1234 op 10-11-2014 12:11]

• mathman
mathman schreef op zondag 09 november 2014 @ 17:26:
Eindelijk de tijd genomen om de orzly tempered glass op mijn Z3 Compact te plakken. Dat is goed gelukt en ben er ook tevreden mee, maar qua pasvorm had hij misschien nog net iets beter kunnen zijn.

Zie hiervoor onderstaande foto's. Het mooist zou zijn dat het tempered glass ook rondom de speakers zou zitten, maar dat is mijn inziens maar iets kleins.

[mbr]Lees De werking van de forumsoftware in het kort #images eens door over thumbnails. Zulke grote afbeeldingen worden niet echt gewaardeerd door mensen die dit topic bekijken op een mobiel[/mbr]
Excuus, was hiervan nog niet op de hoogte. Dan hierbij nogmaals de foto's, op een correcte manier weergegeven.

De eerste indrukken qua gebruik zijn overigens zeer positief. Heerlijk glad en responsief tempered glass, dat Orzly!

• draakhoofd
  • Niet online
mathman schreef op maandag 10 november 2014 @ 13:23:
[...]

Excuus, was hiervan nog niet op de hoogte. Dan hierbij nogmaals de foto's, op een correcte manier weergegeven.

[afbeelding]

[afbeelding]

De eerste indrukken qua gebruik zijn overigens zeer positief. Heerlijk glad en responsief tempered glass, dat Orzly!
Goede foto's, Orzly heeft goede en slechte versies in omloop waarbij jij geluk hebt gehad :). Helaas reageren ze niet op klachten, dus ik koop er niets meer van.

• LoeWn
Ik kreeg zojuist een berichtje dat mijn Rhinoshield (front + back) verzonden is! Ze hebben dus de nieuwe versie van de achterkant klaar en verzonden. De gene waarbij de inkeping bij de flitser iets groter is.

Helaas is m'n telefoon nog STEEDS niet terug 8)7

[Voor 11% gewijzigd door LoeWn op 10-11-2014 14:13]

• Snobbieh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-06 20:59
draakhoofd schreef op maandag 10 november 2014 @ 14:11:
[...]

Goede foto's, Orzly heeft goede en slechte versies in omloop waarbij jij geluk hebt gehad :). Helaas reageren ze niet op klachten, dus ik koop er niets meer van.
Er worden er ook nagemaakt van hun hoor, heb nog al ergens gelezen over mensen die slecht uitgesneden versie hadden maar die zouden namaak zijn. Ik heb het er gewoon op gewaagd :-)

I7 2600K - 8GB - M550 256GB - GTX 670

• touchee85
Djen1234 schreef op maandag 10 november 2014 @ 12:10:
@gerre1:

Ik heb deze. Ben er erg tevreden over en heeft idd ruimte voor de magnetische lader. Of ie ook compatible is met de docking station durf ik niet te zeggen.

http://www.amazon.co.uk/d...e_385721_37986871_TE_item
Ooh die ziet er niet verkeerd uit, die zwarte en die rooie.
Welke kleur heb jij?

• Djen1234
De zwarte. Voor dat geld echt een koopje.

• touchee85
ja idd, het heeft wel wat dat zwarte en dat stukje rood van de telefoon zelf.
Mss leuk voor erbij, ik heb namelijk deze besteld:
http://www.pdashop.nl/pro...1177.683301867.1415447567

Ik had nog een waardebon en die maar eens verzilverd.

Anoniem: 427299

Hoi allemaal,

Ik heb sinds kort ook een Z3C.
Zelf ben ik aan het kijken voor een mooie (insteek) hoes en ben op deze site gekomen:
http://mobielkoopjes.nl/p...je-avani-bragatti-limited

Heeft er iemand van jullie zin om samen met mij deze te kopen?
Bij 3 halen, 2 betalen.
Als we de kosten delen dan is dat nog geen 9,- inclusief verzending, voor een mooie lederen hoes.

Combinaties met andere hoezen op de site is ook mogelijk.

Graag hoor ik wie mee wilt doen.

[Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 427299 op 12-11-2014 13:05]

• Neiltwo2
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-04 19:57
Ik heb zelf http://www.bol.com/nl/p/s...l-zwart/9200000034285340/ deze kabel besteld. Werkt slecht. Laad heel erg langzaam op, en valt om de zoveel seconden uit.

Ik wil opzich wel een magnetic charger, maar vind meer dan €30 voor zo'n kabeltje nergens op slaan eigenlijk.

Neil

Anoniem: 623516

Neiltwo2 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 17:07:
Ik heb zelf http://www.bol.com/nl/p/s...l-zwart/9200000034285340/ deze kabel besteld. Werkt slecht. Laad heel erg langzaam op, en valt om de zoveel seconden uit.

Ik wil opzich wel een magnetic charger, maar vind meer dan €30 voor zo'n kabeltje nergens op slaan eigenlijk.
Ik heb precies dezelfde kabel van dezelfde aanbieder voor een piek goedkoper. Werkt perfect, lijkt even snel te laden als via de standaard kabel. Gebruik hem nu al een aantal weken. Ik gebruik hem trouwens wel samen met een andere lader (htc).

• Djen1234
Neiltwo2 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 17:07:

Ik had precies hetzelfde. Dit bleek echter niet aan het kabeltje te liggen maar aan het blokje wat je in het stopcontact doet. Ander blokje geprobeerd en daarna werkte het perfect, wellicht het proberen waard.

Of probeer anders het draadje eens aan de usb van je laptop/desktop te hangen en check dan of ie ook nog om de zoveel seconden uitvalt, is dat namelijk niet zo dan ligt het niet aan het kabeltje.

• Snobbieh
Gisteren de ORZLY tempered glass screen protector en hard case ontvangen.
Tot nu toe tevreden! De case zijn uitsparingen zijn groot genoeg en past perfect. De screen protector is goed uitgesneden en past ook goed. Was redelijk eenvoudig aan te brengen (al ben ik daar geen held in en zit het er een beetje scheef op).

Anoniem: 307778

Hallo allemaal,

Ik heb een tijdje gezocht naar een mooie en slanke case voor mijn Sony Xperia Z3 Compact. Toen vond ik de Case-Mate Barely There op internet bij gsmpunt.nl voor € 14,95.
Deze besteld en binnen een dag binnen.

De case past perfect om de telefoon en alle belangrijke knoppen en klepjes zijn goed te gebruiken.

Ik kwam er ook achter dat de telefoon met case perfect past op de dockingstation sony DK32 van de Sony Xperia Z1 Compact door het dunne gedeelte in deze case. Ik weet niet hoe dit zit met de originele dock Sony DK48 voor de Sony Xperia Z3 Compact.

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben.

• Hopjesvla79
Snobbieh schreef op donderdag 13 november 2014 @ 08:38:
Gisteren de ORZLY tempered glass screen protector en hard case ontvangen.
Tot nu toe tevreden! De case zijn uitsparingen zijn groot genoeg en past perfect. De screen protector is goed uitgesneden en past ook goed. Was redelijk eenvoudig aan te brengen (al ben ik daar geen held in en zit het er een beetje scheef op).
zou je eens een foto kunnen posten van die hardcase?

• SubSun
  • Niet online
Ik had eerst deze magnetisch lader gekocht:
http://www.dx.com/p/ot-03...100cm-286914#.VGSXevmG8eo

Is niet aan te raden. Als je er naar kijkt schiet de kabel al los, bij wijze van.. Alleen bruikbaar als de telefoon stil ligt. Zodra je de kabel aansluit en je telefoon neer legt, schiet het al los. Telefoon draaien of oppakken tijdens het laden kan je vergeten. Heb zelfs een paar keer gehad dat het laden gewoon stopte. Niet fijn als je 's nachts wil opladen en er 's ochtends achter komt dat er maar enkele % is geladen.

Zag deze in het topic voorbij gekomen en maar een poging gewaagd:
http://dx-box.com/high-pe...n-and-charging-speed.html

Hier erg tevreden mee. De afwerking is van veel hogere kwaliteit en de magneet is ook een stuk sterker. Je kan makkelijk de telefoon gebruiken tijdens het laden, zonder dat het kabeltje losschiet. De magneet is sterk genoeg om de telefoon te tillen, zoals op de foto.

Grappig is dat er een ledje inzit welke rood kleurt tijdens het laden en anders blauw is. Leuk extraatje, maar ook weer onhandig als je 's nachts wilt laden en de telefoon op het nachtkastje ligt.

In ieder geval is het kabeltje zn geld waard.

• Snobbieh
Hopjesvla79 schreef op donderdag 13 november 2014 @ 10:48:
[...]

zou je eens een foto kunnen posten van die hardcase?
Hoe wil je hem? Als hij rondt de Z3C zit of niet?

• Virtual Reality
  • Laatst online: 09:09
SubSun schreef op donderdag 13 november 2014 @ 12:44:
Zag deze in het topic voorbij gekomen en maar een poging gewaagd:
http://dx-box.com/high-pe...n-and-charging-speed.html

Hier erg tevreden mee. De afwerking is van veel hogere kwaliteit en de magneet is ook een stuk sterker. Je kan makkelijk de telefoon gebruiken tijdens het laden, zonder dat het kabeltje losschiet. De magneet is sterk genoeg om de telefoon te tillen, zoals op de foto.

Grappig is dat er een ledje inzit welke rood kleurt tijdens het laden en anders blauw is. Leuk extraatje, maar ook weer onhandig als je 's nachts wilt laden en de telefoon op het nachtkastje ligt.

In ieder geval is het kabeltje zn geld waard.
Ik heb deze ook 2, en moet ook zeggen dat ik er tevreden over ben! Afwerking is goed en magneet is sterk genoeg. Echter vind ik zelf het ledje inderdaad veel te fel (hele slaapkamer kleur mee zowat :+ ) Dus ik heb er een krimpkousje overheen gedaan, doet niets af aan de afwerking en kan het er altijd weer afhalen mocht ik dat willen :)

Ik kan deze dus ook aan raden.
Pagina: 1 2 3 ... 6 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee