• gerre1
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10:41
@ kliko22
Bedankt voor deze zeer uitgebreide maar nuttige info!

Die Case-Mate Barely There ziet er wel nice uit :) doet me twijfelen om deze te kopen ipv een siliconen.
Zeker aangezien het compatibel is met andere accessoires.
Alleen weet ik niet goed of zo'n hard plastic hoesje even goed schokken zal opvangen als een siliconen.

Iemand ervaring hiermee? (heb enkel nog maar siliconen gehad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Nu dan "De Perfecte" glazen screenprotector. Deze komt van Nillkin en is makkelijk te vinden op bijvoorbeeld Ebay zoeklink. Deze afbeeldingen zeggen genoeg.

Afbeeldingslocatie: http://1chris.nl/Xperia%20Z3%20C/top.jpg

Afbeeldingslocatie: http://1chris.nl/Xperia%20Z3%20C/bot.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-05 19:59
Hmm, die ziet er inderdaad goed uit! Ik zie overigens geen uitsnede voor de frontcamera? Heb je hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Selfiecamera doet het nog prima, geen waas oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draakhoofd
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Snobbieh schreef op maandag 10 november 2014 @ 16:56:
[...]

Er worden er ook nagemaakt van hun hoor, heb nog al ergens gelezen over mensen die slecht uitgesneden versie hadden maar die zouden namaak zijn. Ik heb het er gewoon op gewaagd :-)
Orzly heeft aan mij bevestigd dat ik een originele heb, en dat hun eerste batch een ander 'design' had. Daarmee bedoelen ze dus kennelijk lompe cutouts voor de proximity sensor en veel ruimte over bij de randen. Een replacement naar de goede versie die ze nu leveren krijg ik niet, want qua kwaliteit functioneert hij wel. Het ziet er alleen echt niet uit! Tsja, voor mij geen Orzly meer dus. Wellicht de Nillkin of Devilcase

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomic
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:21

tomic

Smexylittlebabe!

Chris.nl schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 12:43:
Nu dan "De Perfecte" glazen screenprotector. Deze komt van Nillkin en is makkelijk te vinden op bijvoorbeeld Ebay zoeklink.
...
Hé super bedankt!

Maar van welke verkoper had jij hem gekocht? Dan weet ik namelijk zeker dat ik de goeie krijg :-)

Toch maar een weblog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijs67
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-05 19:10
Ik heb via casesinthebox.com de Nillkin Super Frosted Shield Hard Back Case besteld.

Een prachtig mooi hoesje, met mooie geribbelde achterkant.

Helaas zorgt de rand aan de oplaadzijde en de wat dikkere achterkant dat de Z3C met deze hoes niet in de DK48 past.
En ook de losse magnetische lader past er niet goed op. Jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
tomic schreef op maandag 17 november 2014 @ 20:26:
[...]

Hé super bedankt!

Maar van welke verkoper had jij hem gekocht? Dan weet ik namelijk zeker dat ik de goeie krijg :-)
Bij kld_case was dat, heb inmiddels 3 succesvolle aankopen bij hem gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-05 18:36
Ik heb 'm ook binnengekregen. Alleen is er bij de mijne toch iets gebeurd. Met buigen iets fout gegaan ofzo. Deze past dus echt niet om mijn telefoon. 8)7
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/tFuOiDZdMwKtoyfhu0acIy4O/full.jpg

EDIT: Ik heb net trouwens de Rhinoshield opgeplakt. Met de 'nieuwe' achterkant. Ze hadden beloofd dat er een grotere cut-out rond de flitser zou zitten. Maar dit mag nog wel groter. Toen ik het de eerste keer opgeplakt had, had ik een kleine schaduw op m'n foto's. Even de Rhinoshield er afgehaald, en er opnieuw opgeplakt met als uitgangspunt de flitser. Nu werkt het goed. Alleen is er bij de tweede keer plakken toch wat stof bijgekomen, nu heb ik 2 belletjes, wat ik de eerste keer niet had. Jammer.

Verder ben ik tot nu toe tevreden over de Rhinoshield. Maar ik ben benieuwd over een paar weken

[ Voor 33% gewijzigd door LoeWn op 18-11-2014 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makster
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11:59
Heb onlangs onderstaande case binnengekregen, past perfect om de Z3 compact. Doet me erg denken aan de Case Mate Barely There's die ik altijd op mijn andere telefoons heb gebruikt, maar dan voor een fractie van de prijs (3,80 + 2 euro verzendkosten, incl. 2 screenprotectors). Magneetconnector, alle knoppen en klepje voor oplader en sd-card zijn bereikbaar/te openen. Klepje voor de simkaart wordt 'geblokkeerd' door de hoes, maar dat vind ik eigenlijk wel een voordeel (extra bescherming t.o.v. de Barely there als ik de foto's eerder in dit topic zo zie).
Screenprotectors heb ik nog niet geprobeerd, dus daar kan ik niets over zeggen. Verzending vanuit Duitsland duurde ongeveer een weekje (via Phonenatic).

http://www.amazon.de/gp/product/B00NP3KD4W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike Smartphone
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Heb Ringke Smoke uitvoering gekocht en Cruzerlite. Cruzerlite vind ik beter, Ringke is te koop, ongeopend en met screen protector. Zie XDA thread http://forum.xda-develope...post56433114#post56433114 voor foto's ed. Mail me als je interesse hebt.

[ Voor 4% gewijzigd door Mike Smartphone op 18-11-2014 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sier
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12:48
Goedenavond allen. Ik heb vandaag mijn Sony Xperia Z3 Compact binnen gekregen. Helemaal leuk natuurlijk, alleen heb ik wel gelijk de Barely There case besteld en daarbij ook de Magnector X 202 vanuit Amazon.de. Heeft een van jullie ervaring hoe lang het duurt totdat de Magnector vanuit Duitsland op je mat ligt?

Thx

Apple iPhone 16 Pro - HP Envy x360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SimJoc-
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Anoniem: 307778 schreef op donderdag 13 november 2014 @ 09:04:
Hallo allemaal,

Ik heb een tijdje gezocht naar een mooie en slanke case voor mijn Sony Xperia Z3 Compact. Toen vond ik de Case-Mate Barely There op internet bij gsmpunt.nl voor € 14,95.
Deze besteld en binnen een dag binnen.

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben.
Ik kan bevestigen dat deze case prima samen gaat met de Rhino shield protector front cover. Dit is voor mij de fijnste cover tot nu toe.

Tevens was er een update over de Rhino Shield case vandaag, hier heb ik hoge verwachtingen van.

Afbeeldingslocatie: http://cdn.shopify.com/s/files/1/0274/8717/files/1108.361_grande.jpg?8829
Afbeeldingslocatie: http://cdn.shopify.com/s/files/1/0274/8717/files/1108.360_grande.jpg?8829
Afbeeldingslocatie: http://cdn.shopify.com/s/files/1/0274/8717/files/1108.359_grande.jpg?8829
Afbeeldingslocatie: http://cdn.shopify.com/s/files/1/0274/8717/files/1108.358_grande.jpg?8829

Bron
http://www.evolutivelabs....-guard-z3-compact-renders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomic

tomic

Smexylittlebabe!

Chris.nl schreef op maandag 17 november 2014 @ 23:03:
[...]

Thanks! Ook maar besteld! :)

Toch maar een weblog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roger1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-02 16:16
tijs67 schreef op maandag 17 november 2014 @ 22:53:
Ik heb via casesinthebox.com de Nillkin Super Frosted Shield Hard Back Case besteld.

Een prachtig mooi hoesje, met mooie geribbelde achterkant.

Helaas zorgt de rand aan de oplaadzijde en de wat dikkere achterkant dat de Z3C met deze hoes niet in de DK48 past.
En ook de losse magnetische lader past er niet goed op. Jammer
Knaldeals biedt deze ook aan. Ik heb inmiddels 4 hoesjes online gekocht (geen fysieke winkel heeft cases) en allemaal hadden ze wel een nadeel.
De Nilkin past dus niet in de DK48? hierover wordt niks gezegd in de beschrijving bij knaldeals. Andere mensen ervaringen met deze case? Of vergelijkbare.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijs67
roger1984 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 16:20:
[...]

....
De Nilkin past dus niet in de DK48? ....
Nee, zowel qua dikte niet maar ook vallen de oplaadpunten teveel naar "binnen" waardoor de afstand met de oplaadpunten van de DK48 te groot wordt.

Ik zou http://forum.xda-develope...post56433114#post56433114 en
http://www.mobilefun.co.u...DK48-Compatible-Cases.htm in de gaten houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulixes
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-11-2023
Ik heb de Z3 compact nu een paar dagen in gebruik en heb er net als chrisr5gt de Case-Mate Tough omheen zitten. De telefoon zit op die manier toch een stukje beter beschermd (hoop ik) en voelt minder dun en glibberig aan.

• roger1984
  • Laatst online: 19-02 16:16
@ tijs67

Bedankt voor de linkjes.
Ik vind die open hoesjes 3 keer niks. Het liefst heb ik beide klepjes bedekt, maar dan gaat die dus niet meer in de DK48. Ga de docking station wel op Marktplaats zetten.

Iemand ervaring met de

Encase FlexiFrame Bumper voor Sony Xperia Z3 Compact

of

Encase Flexishield Case voor Sony Xperia Z3 Compact

[ Voor 25% gewijzigd door roger1984 op 20-11-2014 12:26 ]

• tomic

tomic

Smexylittlebabe!

roger1984 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 16:20:
[...]
Ik heb inmiddels 4 hoesjes online gekocht (geen fysieke winkel heeft cases) en allemaal hadden ze wel een nadeel.
De Nilkin past dus niet in de DK48? hierover wordt niks gezegd in de beschrijving bij knaldeals. Andere mensen ervaringen met deze case? Of vergelijkbare.
Ik heb de Rinke fusion case binnen, smoke black. Past ook niet in de DK48 dock van Sony! 8)7
En dat terwijl Sony 4 verschillende opzetstukjes heeft. Gelukkig heb ik iemand in de familie die goed is met hout... ;-)

De Rinke fusion werkt dan wel weer goed samen met twee magnetische laders. De magnector en een goedkope van Ebay.

Toch maar een weblog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt
  • Laatst online: 13:10
Nu dan "De Perfecte" glazen screenprotector. Deze komt van Nillkin en is makkelijk te vinden op bijvoorbeeld Ebay zoeklink. Deze afbeeldingen zeggen genoeg.
Ziet er echt prachtig uit, kun je laten zien hoe de achterkant eruit ziet? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
ikt schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 14:09:
[...]

Ziet er echt prachtig uit, kun je laten zien hoe de achterkant eruit ziet? :)
Dank je! Voor de achterkant wordt er een plastic screenprotector meegeleverd door Nillkin. Die heb ik echter weggegooid omdat ik een hoesje gebruik...

Ik vertrouw er er wel op dat die plastic screenprotector van Nillkin goed zou passen. Maar wellicht geeft een glazen versie (even zoeken in dit topic of ebay) betere bescherming.

Wat de voorkant betreft lijkt me de Nillkin mij op dit moment de beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt
Bedoel je deze?

Het ging me vooral om de achterkant protector, die krast nogal snel bij mij. Ach ach, dat wordt weer eens snel de bestelling zien te annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
ikt schreef op zondag 23 november 2014 @ 22:10:
Bedoel je deze?

Het ging me vooral om de achterkant protector, die krast nogal snel bij mij. Ach ach, dat wordt weer eens snel de bestelling zien te annuleren.
Ik weet niet of dat ook een glazen achterkant is. Ik zou eerder deze zoekopdracht volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tummeke393
  • Laatst online: 25-03 00:07

[afbeelding]

[afbeelding]
Ziet er goed uit.. Maar hoe zit het met de krasvastheid? En hij lijkt de telefoon best wel iets dikker te maken, of is dat enkel optisch bedrog?

-edit-
via deze link is hij een stuk goedkoper uit china te bestellen via ebay duitsland :) Voor die prijs misschien maar gewoon proberen...

[ Voor 19% gewijzigd door tummeke393 op 24-11-2014 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
De hardheid H9 zou ik willen vergelijken met gorillaglass. Het kan makkelijk munten, messen of sleutels weerstaan maar krast bij een zandkorrel van H9,5. De lol van een screenprotector is ook dat ie het originele scherm bescherming geeft door zelf de klappen op te vangen hé. En je kan hem op een gegeven moment vervangen. De mijne is in ieder geval nog perfect.

Wanneer je een glasplaatje van 0,3mm op je telefoon plakt wordt ie inderdaad dikker.

[ Voor 23% gewijzigd door Chris.nl op 24-11-2014 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodeltje
  • Niet online
tummeke393 schreef op maandag 24 november 2014 @ 13:16:
[...]

Ziet er goed uit.. Maar hoe zit het met de krasvastheid? En hij lijkt de telefoon best wel iets dikker te maken, of is dat enkel optisch bedrog?

-edit-
via deze link is hij een stuk goedkoper uit china te bestellen via ebay duitsland :) Voor die prijs misschien maar gewoon proberen...
Ik zie dezelfde prijzen bij beide links.. Maar dat zal aan mijn "zoek internationaal" instellingen liggen.

Ik heb deze Nillkin nu 2 weekjes er op zitten, ben er wel content mee.
Ik leg hem steeds plat op het scherm op tafel, in plaatst van andersom. Schuif hem wat heen en weer, smetteloos is ie nog, tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tummeke393
  • Laatst online: 25-03 00:07
Heb 'm ook maar besteld voor die paar euro :) zal inderdaad aan mijn ebay instellingen liggen, maar ik zoek meestal gericht per land ivm verzendkosten enzo.

Goed te horen dat ie aardig krasvast is, mijn Savvies kunnen langzamerhand écht niet meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Ik gebruik al een tijdje deze softcover en ben er erg tevreden over. Is erg dun, niet zo slap en plakkerig als een siliconen cover en geeft toch lekker veel grip.
En het mooiste van alles: hij kost je maarliefst $3 :)

Afbeeldingslocatie: http://i.ebayimg.com/00/s/MTAyNFgxMDI0/z/ZLcAAOSw-jhUIlg6/$_12.JPG

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/nI3ZU9O.gif :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draakhoofd
  • Niet online
tummeke393 schreef op maandag 24 november 2014 @ 13:16:
[...]

-edit-
Besteld, de pics hier zien er goed uit! En altijd beter dan mijn crappy Orzly!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poesmij
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-05 17:29
Zag net dat de SCR26 cover verkrijgbaar was, puur omdat ik benieuwd ben toch maar besteld :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordcore
  • Laatst online: 11:13
Ik ben erg beieuwd wat jullie ervaringen zijn met de z3 compact smart style-up cover. (zie ook de post hierboven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poesmij
Zal mijn bevindingen hier posten met foto's zodra deze binnen is :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordcore
Dank je wel alvast :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisr5gt
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-05 11:06
Poesmij schreef op woensdag 26 november 2014 @ 13:09:
Zag net dat de SCR26 cover verkrijgbaar was, puur omdat ik benieuwd ben toch maar besteld :) .
Same here. Heb echt geen idee wat ik er van moet verwachten.

• LtrzFrnk
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 05-05 20:51
Ik heb net de Style up cover binnen. Je moet hem connecten via NFC. Dat deed ik via NFC easy connect, de eerste keer vondt hij hem, maar loopt het programma vast. Nu kan hij hem niet meer vinden. 8)7 8)7

• chrisr5gt
Hier werkt hij prima, maar ben niet heel erg te spreken over die dikke drukknoop sluiting op de flap, waarom geen magneetsluiting? Ook de plakstrip heeft weinig grip op de achterkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordcore
Dank voor jullie reacties.
Kunnen jullie misschien wat foto's van alle kanten maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisr5gt
Ik zal vanavond even kijken. Achteraf begin ik dit echt een afrader te vinden. Door de openingen voor de magnetische lader én de gewone lader gaat het leer daar lelijk open staan. De constructie is daardoor ook slap en esthetisch een doorn in het oog. De flap (het hele ding) is een slap stuk leer en staat boven en onder af van de telefoon. En die drukknoop/ flap blijft continu in mijn broekzak hangen doordat hij uitsteekt.
Als je hem tevens dicht doet als je scherm aan staat dan vergrendeld hij niet. Het kleine scherm blijft aan en reageren op touch. Ook de knoppen op de zijkant zijn amper te bedienen doordat je weinig gevoel hebt tussen de verschillende knoppen.

Ik zeg 40 euro de prullenbak in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathman
heeft iemand nog tips om waar nfc-tags te kopen? Wil eigenlijk dat wanneer ik bijvoorbeeld in de auto ga zitten, de telefoon automatisch bluetooth, gps aanzet en bijvoorbeeld wifi uit. Nu heb je diverse vormen en maten en zit ik dus een beetje te twijfelen wat voor 1 ik zou kiezen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodeltje
  • Niet online
Ebay/Amazon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt
Glazen Nillkin protector erop geplakt, ging niet zoals gepland, het hoekje wilt nu niet vast zitten. Achterkant was een slap ding dat er ook niet vlekkeloos op ging en er zijn een paar vuiltjes te zien. Jammer van deze €15 -O-

Ach ja, dan maar verder op zoek tot ik een front+back kan vinden. Echt jammer van de voorkant -O- Achja, het biedt tenminste enige bescherming. Kan ik eindelijk normaal mijn telefoon plat op de tafel leggen.

Wat een zonde ;(

Wat ging er fout:
Het ding zat er scheef op, dus ik probeerde het eraf te halen, het ging mis doordat het hechtend laagje door mijn fout is beschadigd op de hoek. Achja, nu weet ik in ieder geval hoe je wél een glazen screen protector plaats, voor in de toekomst. :/

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qcpBsPRl.jpg

[ Voor 28% gewijzigd door ikt op 29-11-2014 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordcore
chrisr5gt schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 11:49:
Ik zal vanavond even kijken. Achteraf begin ik dit echt een afrader te vinden. Door de openingen voor de magnetische lader én de gewone lader gaat het leer daar lelijk open staan. De constructie is daardoor ook slap en esthetisch een doorn in het oog. De flap (het hele ding) is een slap stuk leer en staat boven en onder af van de telefoon. En die drukknoop/ flap blijft continu in mijn broekzak hangen doordat hij uitsteekt.
Als je hem tevens dicht doet als je scherm aan staat dan vergrendeld hij niet. Het kleine scherm blijft aan en reageren op touch. Ook de knoppen op de zijkant zijn amper te bedienen doordat je weinig gevoel hebt tussen de verschillende knoppen.

Ik zeg 40 euro de prullenbak in...
Dank voor deze kleine review :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poesmij
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/104273226/hoeskleinbinnen.jpg

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/104273226/hoesklein.jpg
Hier 2 foto's van de smartcover.
Heb hem na het openen gelijk weer ingepakt en gaat vandaag weer terug(seal niet verbroken en alles ziet eruit als nooit geopend).
De smartcover voelt goedkoop aan en na de eerste keer sluiten ontdekte ik pas dat hij een druk knoop heeft, wie verzint dit? Daarbij voelt hij goedkoop aan en kan ik hem aan niemand aanraden, wat een tegenvaller. Kan er dus niet veel meer over vertellen dan mijn mening ;) .

[ Voor 15% gewijzigd door Poesmij op 01-12-2014 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daftpunk
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-04 16:07
Ik heb hier nog een paar magnetische oplaadkabeltjes liggen maar gebruik ze niet. Zonde om weg te gooien.
Als iemand ze wil, stuur me even een berichtje en ik stuur ze in een envelop naar je toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Dat is tof van je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinB
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 03-05 19:58
Poesmij schreef op maandag 01 december 2014 @ 11:46:
[afbeelding]

[afbeelding]
Hier 2 foto's van de smartcover.
Heb hem na het openen gelijk weer ingepakt en gaat vandaag weer terug(seal niet verbroken en alles ziet eruit als nooit geopend).
De smartcover voelt goedkoop aan en na de eerste keer sluiten ontdekte ik pas dat hij een druk knoop heeft, wie verzint dit? Daarbij voelt hij goedkoop aan en kan ik hem aan niemand aanraden, wat een tegenvaller. Kan er dus niet veel meer over vertellen dan mijn mening ;) .
Echt wel zonde dat Sony zo'n slecht product op de markt heeft gebracht. Echt niet goed over nagedacht. En dat terwijl de SCR28 voor mijn Xperia Z3 Compact Tablet naar mijn idee wel een heel goed product is.

Ik gebruik de Z3C nu nog zonder hoesje maar had graag de SCR26 willen gaan gebruiken. Ik ga nu maar op zoek naar iets wat meer vergelijkbaar is met de SCR28.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poesmij
De scr28 ziet er inderdaad goed uit, jammer dat sony niet zo gedaan heeft bij de scr26. Heb zelf nog geen hoesje gevonden die mij echt aanspreekt en vind het jammer dat dit niks geworden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomic

tomic

Smexylittlebabe!

Nog even een vraag ... Ik heb een Nillkin 9H screenprotector. Prachtig ding. Zit alleen een haartje onder.

Breng ik veel schade toe aan de telefoon als ik hem eraf haal? Ik heb zo'n vermoeden dat dat hele ding eerst moet breken voordat ie eraf gaat. Iemand ervaring hiermee?

Toch maar een weblog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijs67
tomic schreef op donderdag 04 december 2014 @ 13:39:
Nog even een vraag ... Ik heb een Nillkin 9H screenprotector. Prachtig ding. Zit alleen een haartje onder.

Breng ik veel schade toe aan de telefoon als ik hem eraf haal? Ik heb zo'n vermoeden dat dat hele ding eerst moet breken voordat ie eraf gaat. Iemand ervaring hiermee?
Ik had de Nillkin H+ glass protector. Vanuit de hoek voorzichtig losmaken gaat prima, zonder te breken.
Probleem is wel dat bij iedere keer losmaken de plakkracht minder wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lubbers92
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-03 14:02
Na jarenlang met een oude Samsung Galaxy S rond te hebben gelopen heb ik eindelijke een nieuwe telefoon gekocht. Omdat ik een lekker kleine telefoon wou stak er eigenlijk maar een boven uit en dat is deze, De Z3C.

Nu ik hem hier echter thuis heb en de reacties in het z3c ervaring topiclees das het glas nog wel eens wil breken, lijkt het mij verstanding dat ik toch maar een beetje bescherming aanschaf.

Ik zat zelf aan een case te denken met een tempered glass screenprotector, maar ik kan in dit topic en op XDA niet echt wijs worden wat nu echt de betere cases/screenprotectors zijn.

Bij cases zat ik aan 1 van de volgende te denken:

Terrapin Slim fit case

Casemate compact though case

Casemate barely there case

Cruzerlight bugdroid case

Nillkin case

Ik wel het liefst een harde case met een lichte rubberen feel.
Het is niet de bedoeling dat hij een kluis wordt die tegen elke val kan, maar meer dat de achterkant beschermd is tegen krassen.
Als iemand andere alternatieven heeft zou ik dit ook graag horen.

Naast de cases zou ik ook graag een tempered glass screenprotector willen
Voor zover ik weet zijn er 4 bekende van?

Rhinoshield

Ultimateshield.

OZRLY

Nillkin

Welke van deze heeft de beste pasvorm/beste berscherming?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomic

tomic

Smexylittlebabe!

tijs67 schreef op donderdag 04 december 2014 @ 22:12:
[...]

Ik had de Nillkin H+ glass protector. Vanuit de hoek voorzichtig losmaken gaat prima, zonder te breken.
Probleem is wel dat bij iedere keer losmaken de plakkracht minder wordt.
Thanks. Dan kan ik er dus gerust nog een bestellen en dan zonder stof *kuch* erop plaatsen... ;)

Toch maar een weblog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathman
Lubbers92 schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 12:43:
...graag een tempered glass screenprotector willen
Voor zover ik weet zijn er 4 bekende van?

Rhinoshield

Ultimateshield.

OZRLY

Nillkin

Welke van deze heeft de beste pasvorm/beste berscherming?
Ik heb een Ozrly, welke perfect vast. Echter: hebben ze hier 2 versies van: 1 met linksboven een hoekje eruit en 1 met stukje uitgesneden (die heb ik) Afbeeldingslocatie: https://db.tt/Yp2wtF2m

Ook heeft deze inkepingen voor de speakers, ipv uitsnijdingen zoals de Nillkin wel heeft. Ik zou in het vervolg voor de Nillkin gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
  • Laatst online: 08-05 18:36
Rhinoshield ben ik niet tevreden over. Het krassen valt opzich nog wel mee. Maar hij begint al op plekken los te laten.
Op de achterkant zit hij te strak tegen de rand aan aan de rechterkant waardoor hij los laat, maar dit moet. Anders heb ik last van schaduw op mijn foto's doordat de screenprotector dan over de flitser zit. Ik heb hierover contact gehad met Rhinoshield. Ik heb ze verteld dat óf het gat van de flitser nog niet groot genoeg is, óf dat die van mij niet perfect op maat is.

Maar ze blijven er bij dat hij perfect op maat moet zijn omdat dit geen handwerk is bla bla, en ze willen het gat om de flitser niet groter maken omdat dit afbreuk doet aan de kwaliteit. Ze zeggen gewoon letterlijk dat ik 'm er niet goed op geplakt heb 8)7

En ja, ik heb de nieuwe versie van de Rhinoshield. Waarbij de uitkeping van de flitser al vergroot was.

Ik denk dat de volgende bij mij ook de Nilkin wordt. Op Ebay zijn ze al verkrijgbaar voor rond de 5 euro, terwijl ze in nederland tussen de 15 en de 20 euro zijn. Iemand een idee of die op Ebay nep zijn?

[ Voor 18% gewijzigd door LoeWn op 05-12-2014 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
LoeWn schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 13:48:
Rhinoshield ben ik niet tevreden over. Het krassen valt opzich nog wel mee. Maar hij begint al op plekken los te laten.
Op de achterkant zit hij te strak tegen de rand aan aan de rechterkant waardoor hij los laat, maar dit moet. Anders heb ik last van schaduw op mijn foto's doordat de screenprotector dan over de flitser zit. Ik heb hierover contact gehad met Rhinoshield. Ik heb ze verteld dat óf het gat van de flitser nog niet groot genoeg is, óf dat die van mij niet perfect op maat is.

Maar ze blijven er bij dat hij perfect op maat moet zijn omdat dit geen handwerk is bla bla, en ze willen het gat om de flitser niet groter maken omdat dit afbreuk doet aan de kwaliteit. Ze zeggen gewoon letterlijk dat ik 'm er niet goed op geplakt heb 8)7

En ja, ik heb de nieuwe versie van de Rhinoshield. Waarbij de uitkeping van de flitser al vergroot was.

Ik denk dat de volgende bij mij ook de Nilkin wordt. Op Ebay zijn ze al verkrijgbaar voor rond de 5 euro, terwijl ze in nederland tussen de 15 en de 20 euro zijn. Iemand een idee of die op Ebay nep zijn?
Chris.nl schreef op maandag 17 november 2014 @ 23:03:
[...]

Bij die gast zijn de Nillkin producten in ieder geval origineel. Soms verkoopt hij 3x dezelfde voor verschillende prijzen, even goed kijken dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johandmc
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10:43
Jammer dat ik er nog geen review over kan vinden. Had voor Sint een SCR26 gevraagd, maar na wat ik hier gelezen heb, ben ik blij dat ik die niet heb gekregen.
Ik heb wel een ander hoesje voor de Z3 Compact gekregen maar weet niet echt of het een goede is. Een Muvit minigel soft & skin-tight case.
Eerst dacht dat ik het screenprotectors waren maar het is toch echt een hoes. Ik begreep wel van een andere telefoon-review dat de voorkant, het glas niet beschermd is. Na wat beter zoekwerk lees ik wel in reviews voor Sony Xperia's dat die dan niet in het dock meer past, maar ja die keuze heb ik nog om zelf te maken: dock of magnetische oplaadkabel.
Als ik zo kijk naar de verpakking is de achterkant wel beschermd en minder glad, voelt meer rubber - kunststof-achtig aan.
Zal ik hem ruilen of toch maar proberen? of heeft iemand van jullie toch ervaring met die Muvit hoesjes?

Tik net de website in : muvit.eu --> dan kom ik dus gewoon op een chinese website terecht, die ik niet kan lezen.

[ Voor 10% gewijzigd door Johandmc op 06-12-2014 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 631915

Datzelfde zachte Muvit back cover hoesje heb ik ook. Dat dekt de achterzijde en de zijkanten af. Voldoet goed en heeft een prima fit.
Fijn is in elk geval dat de achterkant goed beschermd wordt en niet meer zo glad is.
Er is een uitsparing gemaakt voor het bovenste klepje voor het opladen alsmede voor de magneetlader. Voor het onderste klepje is geen uitsparing wat niet erg is omdat je dat zelden gebruikt. Wat mij betreft hadden ze voor bovenste klepje ook geen uitsparing hoeven maken. Door die uitsparing zit daar nu een dun lang randje aan de bovenzijde wat op termijn toch een beetje flabberig en kwetsbaar zou kunnen worden. De zijkanten van het hoesje steken iets boven het scherm uit. Niet hinderlijk maar al met al maakt het hoesje de telefoon wel wat milimeters dikker wat jammer is. Verder prima ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonkMatt
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 27-04 22:25
Ik heb vandaag mijn Z3C gekregen en meteen geregistreerd bij Sony voor de PS4 controller actie:
http://sonyplaystationactie.nl/registration
Ik heb nl. verlengd met T-Mobile, weliswaar via Coolblue maar zo ver ik kon lezen in de voorwaarden moet dat gewoon kunnen. Ben benieuwd.

Als case heb ik de Roxfit Gel Shell gekocht en ik ben hier zeer tevreden over. Het enige dat je inlevert is het magneetcontact, want die is daarmee afgesloten. Voor de rest een perfecte pasvorm (het zit ook echt zeer strak eromheen) en een mooi design (vind ik tenminste). Heb ook een review achtergelaten bij Coolblue, zal binnenkort wel erbij staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uthar
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08-05 14:46
Iemand al gehoord van COBI?
https://www.kickstarter.c...t-connected-biking-system

Voor de fanatieke fietsers een geweldige upgrade voor je fiets. Op het moment wordt de Z3C alleen nog niet ondersteund dus mocht je het iets vinden graag hier even stemmen voor de Z3C: http://eepurl.com/-x2zD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellydaddy
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06-12-2022
Helaas. "Funding unsuccessful"
Rhinoshield crashguard

http://www.evolutivelabs....rashguard-sony-z3-compact

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinkelover
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-05 01:23
Ik heb eerst een Case-Mate Barely There gekocht. Drie dagen later kwam de Nillkin Backcover binnen. Beide zijn bedoeld voor wat lichte bescherming. De Nillkin is duidelijk meer premium vind ik. Tevens net iets steviger en wat betere grip dan de Case-Mate, vooral de achterkant. Meer rubberachtig. Alleen al zonder te gebruiken was al duidelijk dat de Nillkin zijn geld meer waard is. Daarnaast, de Nillkin heeft de hele linker en rechterkant van het scherm van een randje voorzien, met uitsparingen ('gaten') links voor micro-usb klepje en magnetic laadpunt, waar de case-mate volledig open is op die plekken en dus geen rand tot aan je scherm aan die zijde. Wat eigenlijk gewoon heel lelijk is (vind ik); dat lijkt incompleet, geheel incl telefoon is verre van symmetrisch daardoor. Nadeel van de Nillkin is het fragiel van dat dunne randje tussen scherm en klepje; dat gaat een keer kapot.
Qua materiaaldikte, de case-mate is dunner en daardoor net wat minimalistischer. Beide covers hebben gekozen voor een open onder en bovenkant, wat prettig is. Maar door het dunne materiaal en open design, is de linker bovenhoek(klemming) van de case-mate ook vrij kwetsbaar.
Overigens zou ik de Z3c nooit zonder cover gebruiken. Zo glas als een aal en in mijn grote handen daardoor eigenlijk te klein 8)7 En als dat glas, voelt zo kwetsbaar. :O So far mijn bijdrage.

[ Voor 19% gewijzigd door dinkelover op 10-12-2014 00:56 ]

pepernooot

• J.Gronkjaer
  • Laatst online: 16-07-2024
Iemand die een suggestie heeft of een hoesje kan aanbevelen die soortgelijk is aan de Valenta Xperia z3 booklet alleen dan dus voor de z3 compact. Ben dus opzoek naar een soortgelijk hoesje, een "booklet" waarin ik mijn pasjes kan stoppen, over goeie afwerking/kwaliteit beschikt en die ik dus aan de zijkant kan openen en sluiten.

Heb zelf al wat rond gezocht maar vindt het lastig om merkloze vergelijkbare hoesjes te beoordelen op de kwaliteit, misschien dat iemand hier daarom ervaring heeft met zn hoesje of een ander goed merk weet. :)

Afbeeldingslocatie: https://www.gsmpunt.nl/uploads/product/hoesjes/360x432/valenta-booklet-classic-luxe-brown-sony-xperia-z3_1.jpgAfbeeldingslocatie: https://www.gsmpunt.nl/uploads/product/hoesjes/360x432/valenta-booklet-classic-luxe-brown-sony-xperia-z3_2.jpgAfbeeldingslocatie: https://www.gsmpunt.nl/uploads/product/hoesjes/360x432/valenta-booklet-classic-luxe-brown-sony-xperia-z3_3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Too5
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-04 23:10
Mss de muvit wallet case?
Niet goedkoop maar wel een goed merk.
Als je googled op wallet case sony z3 compact kom je er toch een hoop tegen in alle prijsklassen.

[ Voor 43% gewijzigd door Too5 op 14-12-2014 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Het nadeel is dat de foto's niet altijd overeen komen. Ik heb twee zulke hoesjes gekocht de eerste heb ik nog altijd in gebruik: Arie- in "[Sony Xperia Z3 Compact] Accessoires". Daar staan foto's van de aanschaf. Het hoesje is nu wel wat beschadigd en begint wat 'losjes' te worden, heel erg slap 'plastic'-leer. De case waar de telefoon inzit is wel stevig.
Het tweede hoesje wat ik heb besteld is deze. Helaas is anders dan de afbeelding doet vermoeden slechts ruimte voor twee pasjes, ook de case waar de telefoon inzit lijkt minder stevig. Overigens valt me op dat bij het bestellen van die hoesjes er beide keren een stylus én screenprotector in de verpakking was meegeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NYG
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-05 12:33

NYG

Ik heb hetzelfde hoesje als Arie- en ben er niet echt tevreden over. Vooral de plek waar de pasjes in gaan. Die zijn bij mij binnen enkele dagen gescheurd en nu komen de pasjes aan de zijkant er uit.
Ik vind een wallet case wel erg fijn dus ik wil wel het liefst weer een soortgelijke case, maar ik vind de muvit niet echt mooi en ook te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Niet online
Welk hoesje bedoel je? Mijneerst genoemde, daarvan zal ik nu even twee foto's plaatsen hoe die er uit ziet na twee maanden, foto 1 en foto 2. Op foto twee is te zien dat ik een keer te lomp ben geweest en de buitenkant daar van de case is losgetrokken.
Het andere hoesje heb ik dus niet gebruikt, en ga ik ook niet gebruiken. Hier volgen twee foto's van dat hoesje. De plastic case hiervan voelt echt heel slap aan en de buitenkant vies kleverig plastic. Dit hoesjes heeft deze dus, zoals reeds gezegd, slechts ruimte voor twee pasjes.
Het lijkt er op dat er nu meer degelijke hoesjes op de markt zijn dan twee maanden terug. Dit hoesje lijkt stevig, helaas is niet te zien hoeveel pasjes er in passen, kost zo'n €12,-. Een ander hoesje lijkt ook wel degelijk, maar is veel duurder: €35-40 en heeft ruimte voor slechts twee pasjes. Een derde voor €12 heeft ook slechts ruimte voor twee pasjes.
Ik ben eigenlijk echt op zoek naar een degelijk met ruimte voor drie pasjes en daaronder ruimte voor mijn briefgeld. Kleingeld heb ik altijd los in mijn broekzak naast mijn sleutels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-05 17:14
Uthar schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 20:50:
Iemand al gehoord van COBI?

Voor de fanatieke fietsers een geweldige upgrade voor je fiets. Op het moment wordt de Z3C alleen nog niet ondersteund dus mocht je het iets vinden graag hier even stemmen voor de Z3C: http://eepurl.com/-x2zD
Erg vet!!

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NYG

NYG

Ik had het over je eerst genoemde hoesje Arie-. Ik vind qua ruimte 2 pasjes nog wel ok. 3 pasjes is inderdaad wat moeilijker te vinden. Bedankt voor je tips. Ga binnenkort nog wat meer onderzoek doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poesmij
iemand die ervaring heeft met die magnetische connector kabel? heb er een van bol.com maar deze blijft niet goed zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vishengel
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-01 09:57
Zoon kabel blijft best gevoelig. Maar werkt goed. Heb zelf 1 uit londen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolledriesnl
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 27-08-2021
Poesmij schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 18:40:
iemand die ervaring heeft met die magnetische connector kabel? heb er een van bol.com maar deze blijft niet goed zitten.
Deze heb ik:
http://www.ebay.com/itm/N...ageName=ADME:L:OU:NL:3160
Is ietsie pielen dat-ie er goed op zit, maar bevalt me goed. Eenmaal op nachtkastje aan de oplader floept-ie er echt niet zomaar af.
Het opladen zelf gaat wel langzamer, als ik doordeweeks ga slapen met een bijna lege accu is-ie nog niet op 100% als ik op sta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Niet online
Dat is wel vreemd, welke wandcontactadapter gebruik je? Zijn de contacten tussen je magneetcontacten en telefoon schoon? Mijn telefoon laadt veel sneller op.
Verder over zo'n kabel, de kabel er recht aftrekken gaat niet zomaar, dan blijft 'ie redelijk goed zitten. Echter, als je de aansluiting kantelt/schuift ontkoppelt deze relatief makkelijk. Het is mijns inziens ook echt bedoelt als alternatief om de klepjes niet elke keer open te moeten maken. Als je fanatiek je telefoon gaat schudden blijft de kabel niet lang zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolledriesnl
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 27-08-2021
Ik heb 'm aangesloten op de wandcontactadapter welke ik eerder gebruikte bij het reguliere opladen (via het klepje, zeg maar), waarbij hij de volgende ochtend wel op 100% komt.
Of-ie loslaat bij fanatiek schudden weet ik niet, eenmaal aan de lader blijf ik er af omdat ik dan mn ogen dicht heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poesmij
Nee inderdaad, verwacht ook niet dat er een auto mee op kan tillen, maar er zat een knik in de kabel die ik had en daardoor trok ie er vanzelf uit. zolang die maar redelijk goed aan vastzit is het goed, ligt toch stil als ik slaap. Maar een hele nacht laden en dan nog niet opgeladen? Hoop niet dat zoon kabel er zo veel langer over die, dan blijf ik wel bij mijn dockingstation, die laat de telefoon wel met normale snelheid op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aalekss
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-05 21:13
Na verschillende cases, screenprotectors en kabels heb ik inmiddels (naar mijn mening) de beste combinatie gevonden.

Case:
Mijn USB klepje zit vanaf aankoop een beetje los, dus ik maak alleen gebruik van de magnetische connector. Ik wil dus graag een case waar alleen ruimte is voor de magnetische connector en goede bescherming rondom scherm.

Cruzerlite Bugdroid Circuit Case for Sony Xperia Z3 Compact (bijv bij amazon)

Screenprotector:
Gezien het vaak voorkomende probleem met gebroken glas wil ik een beetje stevige screenprotector.

Nillkin - Amazing 9H Tempered Glass screenprotector Sony Xperia Z3 Compact (wat een naam, bol.com, ebay, amazon)

Kabel:
Stevige, maar niet al te dure magnetische kabel. Heb een aantal kabels besteld op de bekende Chinese shops. Deze bleek het beste: http://www.aliexpress.com...906-Ultra/1942564809.html

Gebruik er ook eentje in de auto met houder en de kabel zit stevig vast. Zelfs met Case is de magneet sterk genoeg om de telefoon op te tillen.

Fotos:

https://www.dropbox.com/s...4NJ0nm6jPD33CpqjNeOa?dl=0

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/1z4l6gx.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door aalekss op 23-12-2014 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Je hebt het mooi voor elkaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NYG

NYG

Iemand goeie ervaringen met magnetische kabels die 2m of langer zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-05 16:01

Christiano007

Ich bin der champion

aalekss schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 12:39:
Na verschillende cases, screenprotectors en kabels heb ik inmiddels (naar mijn mening) de beste combinatie gevonden.

Case:
Mijn USB klepje zit vanaf aankoop een beetje los, dus ik maak alleen gebruik van de magnetische connector. Ik wil dus graag een case waar alleen ruimte is voor de magnetische connector en goede bescherming rondom scherm.

Screenprotector:
Gezien het vaak voorkomende probleem met gebroken glas wil ik een beetje stevige screenprotector.

Nillkin - Amazing 9H Tempered Glass screenprotector Sony Xperia Z3 Compact (wat een naam, bol.com, ebay, amazon)

Kabel:
Stevige, maar niet al te dure magnetische kabel. Heb een aantal kabels besteld op de bekende Chinese shops. Deze bleek het beste: http://www.aliexpress.com...906-Ultra/1942564809.html

Gebruik er ook eentje in de auto met houder en de kabel zit stevig vast. Zelfs met Case is de magneet sterk genoeg om de telefoon op te tillen.

Fotos:

[afbeelding]
Heb de Cruzerlite Bugdroid Circuit Case ook maar besteld.

Had een case van de Z1 compact er om heen (past perfect), alleen de flitser was dan bedekt. Aangezien het hoekje geknapt is en ik een stuk mis is het tijd voor een nieuwe case

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 636834

Dit silicone hoesje ziet er ook niet slecht uit..
http://www.tvc-mall.com/d...act-D5803-M55w-13060004A/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uthar
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08-05 14:46
Goed nieuws COBI heeft bijna het volgende stretchgoal gehaald. Kickstarter project heeft op het moment 327k opgehaald, vanaf 350k wordt de Sony Xperia Z3 Compact ondersteunt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nathan
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18-03 17:57
Iemand ervaringen met de ROCK?

En als je zo'n flip case op de klikt, krijg je daar dan geen krassen van op de telefoon?

Ik heb nu de Bugatti Pure Premium en een skin van dbrand. (Black Carbon) Maar het is toch nog een beetje magertjes met de gladde randen van deze telefoon. De rand van de Nexus 4 bood veel meer grip.

[ Voor 105% gewijzigd door Nathan op 30-12-2014 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-05 16:01

Christiano007

Ich bin der champion

Christiano007 schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 20:45:
[...]

Heb de Cruzerlite Bugdroid Circuit Case ook maar besteld.

Had een case van de Z1 compact er om heen (past perfect), alleen de flitser was dan bedekt. Aangezien het hoekje geknapt is en ik een stuk mis is het tijd voor een nieuwe case
Gisteren binnen en het is een net hoesje. Het enige nadeel is dat hij over de rand vrij strak zit, waardoor mijn Rheinoshield er af gaat :/

Dus moet op zoek naar een nieuwe screen protector die iets minder dik is.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.Gronkjaer
  • Laatst online: 16-07-2024
Arie- schreef op maandag 15 december 2014 @ 19:39:
Welk hoesje bedoel je? Mijneerst genoemde, daarvan zal ik nu even twee foto's plaatsen hoe die er uit ziet na twee maanden, foto 1 en foto 2. Op foto twee is te zien dat ik een keer te lomp ben geweest en de buitenkant daar van de case is losgetrokken.
Het andere hoesje heb ik dus niet gebruikt, en ga ik ook niet gebruiken. Hier volgen twee foto's van dat hoesje. De plastic case hiervan voelt echt heel slap aan en de buitenkant vies kleverig plastic. Dit hoesjes heeft deze dus, zoals reeds gezegd, slechts ruimte voor twee pasjes.
Het lijkt er op dat er nu meer degelijke hoesjes op de markt zijn dan twee maanden terug. Dit hoesje lijkt stevig, helaas is niet te zien hoeveel pasjes er in passen, kost zo'n €12,-. Een ander hoesje lijkt ook wel degelijk, maar is veel duurder: €35-40 en heeft ruimte voor slechts twee pasjes. Een derde voor €12 heeft ook slechts ruimte voor twee pasjes.
Ik ben eigenlijk echt op zoek naar een degelijk met ruimte voor drie pasjes en daaronder ruimte voor mijn briefgeld. Kleingeld heb ik altijd los in mijn broekzak naast mijn sleutels.
Beetje late reactie misschien maar alsnog bedankt voor je reactie!
Heb deze aangeschaft: http://www.ebay.com/itm/S...&var=&hash=item3398a6f0ad
Inmiddels een weekje of twee in gebruik en ben er zeer tevreden over! Of het echt leer is betwijfel ik maar de bouwkwaliteit laat het tot nu toe zeker niet afweten. Idd slechts ruimte voor 2 pasjes maar heb m'n derde pasje verstopt in het vakje waar ik normaal het briefgeld in kan. Zoveel flappen heb ik op het moment niet dus ruimte zat daar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03:32
Heeft iemand al een houder van Brodit in gebruik in zijn auto? Ik wilde eigenlijk een usb variant hebben ipv een sig. plug of een molex, maar helaas is deze niet beschikbaar. Nu overweeg ik de passieve te gebruiken en dan als het nodig is een magnetische kabel er aan te sluiten. Maar de vraag der vragen: kun je de magnetische kabel nog aansluiten als de z3c in de passieve houder zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-04 19:08

xon

-MD- schreef op maandag 12 januari 2015 @ 16:33:
Heeft iemand al een houder van Brodit in gebruik in zijn auto? Ik wilde eigenlijk een usb variant hebben ipv een sig. plug of een molex, maar helaas is deze niet beschikbaar. Nu overweeg ik de passieve te gebruiken en dan als het nodig is een magnetische kabel er aan te sluiten. Maar de vraag der vragen: kun je de magnetische kabel nog aansluiten als de z3c in de passieve houder zit?
Hi...ik heb de passieve brodit houder er inmiddels een paar weken inzitten. De connector is volledig vrij en je kan de (magneet) lader makkelijk aansluiten. Toch, mijn magneetladers (ik heb er inmiddels 4 uitgeprobeerd) zijn allemaal dusdanig crap dat ie nooit blijft zitten in een nederlands verkeersdrempellandschap. Ik peuter binnen paar seconden rubbertje eraf en gebruik gewone mini usb.

Overigens bestel je de lader van de z1 die is hetzelfde als de z3. Ze verkopen ze onder exact hetzelfde artikelnummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03:32
xon schreef op maandag 12 januari 2015 @ 17:44:
[...]
Hi...ik heb de passieve brodit houder er inmiddels een paar weken inzitten. De connector is volledig vrij en je kan de (magneet) lader makkelijk aansluiten.
*knip*
Sorry duurde even, maar bedankt voor je reactie!
Aangezien de 'gedraaide' (?) kabel van de sig plug niet netjes is weg te werken in het dashboard voldoet dit voor mij prima. De magneetkabel kan ik eventueel wel in de buurt vastmaken zodat deze wat beter vast zit en het er esthetisch ook prima uitziet. Precies wat ik wilde weten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 636834

Is die skin van dbrand die je erop kunt kleven waterproof of komt die na een tijdje los als je hem veel gebruikt voor onder water?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 623558

Heey,
Ik ga binnenkort de z3c bestellen en ik wil me toestel goed beschermen. Heeft iemand een aanrader voor een goede screenprotector?
Ik wil ook een handige manier om me telefoon op op te laden, dus niet steeds dat klepje open priegelen, ik wil zo'n magnetische oplader kopen voor in de auto maar vroeg me eigenlijk af of ik de z3c ook draadloos kan opladen? Dit is namelijk erg handig voor op kantoor.
Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Anoniem: 623558 schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 23:10:
Heey,
Ik ga binnenkort de z3c bestellen en ik wil me toestel goed beschermen. Heeft iemand een aanrader voor een goede screenprotector?
Ik wil ook een handige manier om me telefoon op op te laden, dus niet steeds dat klepje open priegelen, ik wil zo'n magnetische oplader kopen voor in de auto maar vroeg me eigenlijk af of ik de z3c ook draadloos kan opladen? Dit is namelijk erg handig voor op kantoor.
Alvast bedankt
Qua screenprotector zit je goed. Draadloos laden kan helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 623558

Chris.nl schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 23:32:
[...]

Qua screenprotector zit je goed. Draadloos laden kan helaas niet.
Okee bedankt voor de informatie, balen dat je niet draadloos kan laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predator4real
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-04 12:04
aalekss schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 12:39:

Case:

Screenprotector:

Kabel:

Fotos:

[afbeelding]
Dank voor de tips! De case en kabel ook maar besteld.

Heb de meegeleverde screenprotector verprutst. Ging aardig goed, maar toen scheef, weer optillen/schuiven en stof eronder dus maar weer eraf gehaald.

Is het plaatsen van zo'n glazen protector makkelijker? (toch eurootje of 20). En gaan die er ook makkelijk weer af als ik het weer verpruts?

Twijfel of ik niet een set folie dingen moet halen zodat ik paar pogingen heb. Wat is jullie ervaring met het plakken van de glazen uitvoeringen - makkelijker dan folie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aalekss
Ik vond het plaatsen veel makkelijker omdat de screenprotector ook veel steviger is.
Ik heb het op de volgende manier gedaan:

YouTube: Install screen protector without bubbles

En wil je helemaal 100% zeker zijn. Doe het in de badkamer wanneer de kraan even flink warm heeft gestaan, zodat door de condens alle stofdeeltjes uit de lucht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predator4real
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-04 12:04
aalekss schreef op maandag 09 februari 2015 @ 17:39:
Ik vond het plaatsen veel makkelijker omdat de screenprotector ook veel steviger is.
Ik heb het op de volgende manier gedaan:

YouTube: Install screen protector without bubbles

En wil je helemaal 100% zeker zijn. Doe het in de badkamer wanneer de kraan even flink warm heeft gestaan, zodat door de condens alle stofdeeltjes uit de lucht zijn.
Denk dat ik dat maar eens probeer. Ziet er makkelijk uit.

Krijg je in de badkamer geen condens tussen scherm en protector dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 627869

Hoi!
Wat zijn op dit moment de beste screenprotectors van dit moment?

Trouwens nog een andere vraag tussendoor. Mijn z3c vreet opeens heel veel batterij. Dat deed ie voorheen nooit.
Ik kan niet precies zeggen wanneer dit gebeurde maar in de tussentijd heb ik een android update gehad, 2 nieuwe apps geïnstalleerd en een paar apps geupdate.
Hebben jullie daar toevallig ook last van gehad? Ik heb de z3c nu vanaf eind september.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atacama
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 05-05 14:50
Predator4real schreef op maandag 09 februari 2015 @ 18:26:
[...]
Denk dat ik dat maar eens probeer. Ziet er makkelijk uit.
Over het algemeen is water een kleiner probleem dan een stofje. Zelf ook wel eens in de badkamer gedaan *toen had ik nog een mini kamertje* en werkte goed. Geen enkel stofje eronder.
Mogelijk hangt het ook een beetje af van de manier van plakken.

Laatst ook een grote raamsticker geplakt, niet in de badkamer, en daar trok naar verloop van tijd het water uit zichzelf vandaan. *mogelijk geen verband maar in mijn beleving vind water zijn weg wel, zolang er geen onregelmatigheden op het oppervlak zitten*

[ Voor 9% gewijzigd door atacama op 10-02-2015 08:25 ]

-= Its dry in the dessert =- So what??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aalekss
Predator4real schreef op maandag 09 februari 2015 @ 18:26:
[...]

mja je hoeft er ook weer geen Turks stoombad van te maken. Het gaat er meer om dat er dan wat minder stofdeeltjes in de lucht zijn. Dus dat maakt de kans van slagen groter.

• Mike Smartphone
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Ik heb nog Cruzerlite Bugdroid Circuit Case Smoke en Ringke Smoke Black te koop (heb nu iPhone 6). Mail me als je interesse hebt.

[ Voor 8% gewijzigd door Mike Smartphone op 12-02-2015 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atacama
Ik heb de eerste bestellingen binnen. Tot nu toe allemaal goed bevallen :)

Magnetische kabel tussenstukje. Kan de telefoon aan ophangen zolang hij recht aangesloten zit. Verwacht prima voor het nachtkastje ;) Voor de auto weet ik het nog niet zeker. Krijg later nog een andere kabel binnen om te vergelijken.
http://www.ebay.com/itm/1...geName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
Afbeeldingslocatie: http://atacamaweb.nl/wp-content/uploads/2015/02/DSC_0029.jpg
Cover die perfect helder is. De knoppen en poorten zijn goed berijkbaar en doet geen inbreuk op het toestel zelf. Ik geloof dat iemand anders hem hier ook had gekocht, dank voor de tip!
http://www.ebay.com/itm/1...geName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
http://atacamaweb.nl/wp-content/uploads/2015/02/DSC_0027.jpg

En verder nog 2 Nillkin tempered glass screenprotectors, de voorkant erop gezet en die past perfect. Niet van die gekke hapjes eruit.
www.ebay.com/itm/20124568...ssPageName=STRK%3AMEBIDX%
http://www.ebay.com/itm/2...geName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Voor alle linkjes hier geplaatst geld dat ze er vrij snel waren, 29 jan en 5 feb besteld, gisteren en vandaag bezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Ook mijn ervaringen over mijn bestelde accessoires hier even delen:

http://www.ebay.nl/itm/20..._trksid=p3984.m1497.l2649
De Nillkin voorkant tempered glass. Snel binnen, zondag besteld en de eerstvolgende zaterdag al binnen (mogelijk wat mazzel gehad). Ben tevreden over de temperered glass, ook een stuk makkelijk opbrengen dat een "zacht plastic" screenpotector, zoals de achterkant die je erbij krijgt... maar die zit er uiteindelijk nu ook goed op. Voor de achterkant is voor mij belangrijk dat deze niet zo glad is. Ik ben nog niet helemaal over uit of dat mijn deze screenprotector de achterkant iets minder glad heeft gemaakt. Ik zal het een tijdje eens uittesten.

http://www.ebay.nl/itm/18..._trksid=p3984.m1497.l2649
Goedkope lader. Met een beetje goed mikken past deze er goed op. Magneet sterkte is ok, je kan niet de telefoon eraan hangen. Telefoon gebruiken terwijl deze oplaad zou kunnen met wat beleid. Ik gebruik de telefoon meer met mijn linkerhand en dan zit de lader wel meer in de weg dan als je het met je rechterhand gebruikt. Misschien de magnetische oplader die hierboven wordt genoemd overwegen.

http://www.ebay.nl/itm/37..._trksid=p3984.m1497.l2649
Goedkope nep leren pouch. Is wat breder dan ik had gedacht, maar eigenlijk is dit wel gewoon in lijn met de beschrijving/foto van het product. Ik zal hem alleen gebruiken als ik net iets meer bescherming van mijn telefoon wil. Misschien zoek ik later nog een alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atacama
Ik moet nog op zoek naar een goede pouch die wat stootvaster is. Vooral nuttig als ik wat outdoor gerelateerde dingen ga doen.
Iets met een foam laag erin, iemand ervaring het een dergelijke hoes, hoeft niet perse voor de z3 te zijn.

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste