automatic pushbutton remote control synthetic genetics command your soul
quote:Op woensdag 20 juni 2001 11:44 schreef Flipke het volgende:
Waarom ie daar staat?, hij heeft met een paar man eens een plaatje inmekaar gedraaid...dat door een slimme maatschappij laten verkopen, lekker op tmf enzo, en violla..DjJean is populair! (beetje het Starmaker Effect!)
Ken je dat nummer van Dj Jean en Peran - Let Yourself Go (op label van It Records) ??
Toen wassie nog niet populair, een paar hitjes later wel, gek is dat toch, terwijl we zolang hebben moeten w88 op Tiesto en gelijken?.. Puur en alleen omdat die niet zo verschrikkelijk commercieel zijn gegaan! (nu immidels wel meer, maar toch).
Verder zit ik 'm niet af te zeiken omdat ik niet aan de top sta en hij wel. (ik heb een beetje een afkeer voor "populaire mensen") Het feit dat er zo veel talenten zijn (wedden dat er op dit forum mensen zijn die heeel erg vet kunnen draaien!?) die die kans hadden kunnen/moeten krijgen en niet iemand waar wij van moeten geloven dat ie ALTIJD een oakley pet op heeft
Dus..
dat jean commercieel is gegaan... tsja (trouwens die 'hits' die hij heeft uitgebracht staan alleen maar op zijn naam, de jongens van de klubbheads zitten achter de productietafel, jean zegt 'ok' en zijn naam wordt erop geplakt) maar draaien kan ie zeker wel.. hij is ook nog NL kampioen dmc mixen geweest dacht ik, kan jij dat ook?
*Ener-G wou dat ie technisch zo goed kon draaien als jean, maar dat commerciele hoeft allemaal niet*
en ik sta zo hier en daar weleens op een feestje
"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."
Hoe issie? Heb alleen de Dateq Apollo mogen aanschouwen bij Correct... De xtc heb ik nog nooit gezien....quote:Oh en heb een dateq XTC KaKaRoT
Gear: Laptop: Asus L3800s PIV 2.0 Ghz, 256 MB ram, 8x8x8x24 DVD combo, 40 GB HD. Desktop: PIV 1600A @ 2000 MHz, 256 MB rimm, 20 GB HD, Geforce 4MX440, SBlive.
Verder het verhaal jean -> Respect hebben voor mensen is niet zo slecht hoor!!!! Voorlopig verdiend hij zijn brood ermee en zitten wij nog op dit forum over hem te discuseren of ie nou wel of niet goed is.
Hij staat er en wij niet en of hij nou de juiste mensen achter hem heeft staan of niet dat doet er niet toe. En als je goed kan draaien dan komt het vanzelf -> Ik ben nou een jaar of 8 bezig en ik ben toevallig net voor een week of 3 terug in aanraking gekomen met een agency die me graag willen hebben. En die mensen heb je nodig om te komen want het is 1 groot ons kent ons verhaal.
Oh en ik vind jean ook kut draaien maar hij staat er wel en als je er eenmaal staat dan verdien je respect want het is gewoon fucking moeilijk.
Wat word dit trouwens een allejezus grote post. Begon met een advies over draaitafels en het eindigd in een discussie -> Is cool en helemaal niet verkeerd eigenlijk en als we nog ff zo doorgaan komt het dj forum er wel
http://www.aboutdj.nl DJ Equipment review site

KaKaRoT ik stel je voor de dateq XTC
Perfect mengpaneel alleen een beetje heel errug duur. (tsja ik had mazzel en heb um gehad)
valt op zich nog wel mee
dateq LPM 7.2 is ook leuk, maak van die 1 dan maar een 2 of een 3
"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."
Maar hij is het idd wel waard en dan valt het ook nog wel mee alleen zou ik het zo ff 1-2-3 niet op tafel kunnen leggen.
Oh en die lp-m kost 3595,- valt al helemaal niet mee eerlijk gezegd al zou ik um graag hebben
Maar goed, even on-topic:
apparatuur die mij goed bevallen:
- Technics 1200 MKII
- zo'n beetje alle dateq mixers
- voor cd's: Denon dubbeldekker of de Pioneer cdj100s
"...We tell people who come to our concerts that they can tape the shows if they want. I think it is cool that people are so passionate about our music." -- Bono Specs
Reg. datum: 14 april 2000
en bij anderen ook zo rond de 1500 hoor...
en ja dat is incl. btw.
Alhoewel de Technics sl1200 de laatste tijd ook steeds duurder zijn geworden, heb ik ze nog gekocht voor 999 per stuk, nu waren ze (in dezelfde winkel!) al 1399!!! En dat in nog geen twee jaar tijd!
www.djsunni.nl
Oh en ik heb al technicsen zien staan voor 1559,- en een vestax die eerder 1299,- koste voor 1499,- En die numark pro TT1 die ikzelf heb kost nu 1399,- terwijl ikzelf er een paar jaar terug 1100,- voor heb betaald (ze waren toen net iets duurder als de technics alleen kwam dat omdat ik moest wachten voor technicsen omdat ze toen niet leverbaar waren en toen maar de Pro TT1 heb gekocht en er nog geen minuut spijt van heb gehad
Dus met handvaardigheid is je eindproject een dubplate maken.
Bij zo'n naaivak moet je je eigen slipmat maken
Techniek moet je je huidige draaitafel (die bij je boekenpakket zat) beetje ombouwen naar je eigen wensen (grasmaaier moter erin ofzo
Engels en Nederlands, met het verschil dat je bij Engels met Engelse teksten je mondeling inelkaar moet scratchen)
Scheikunde mag je je eigen soort vinyl uitvinden
Met gym een soort coopertest, zoveel mogelijk platen mixen in 12 minuten
hmm kan nog wel ff doorgaan, misschien wel een goed idee
En bij godsdienst alleen maar naar reli-house luisteren zeker... No thanxquote:Op donderdag 21 juni 2001 20:49 schreef Kaos het volgende:
Of een speciale school met normale vakken alleen dan betrekking op draaitafels.
Techniek moet je je huidige draaitafel (die bij je boekenpakket zat) beetje ombouwen naar je eigen wensen (grasmaaier moter erin ofzo)
Engels en Nederlands, met het verschil dat je bij Engels met Engelse teksten je mondeling inelkaar moet scratchen)
God is a DJquote:Op donderdag 21 juni 2001 20:55 schreef MisterDon het volgende:
[..]
En bij godsdienst alleen maar naar reli-house luisteren zeker... No thanx
quote:Op woensdag 20 juni 2001 23:52 schreef Reind het volgende:
1500,- piek valt wel mee?????? Nou sorry wat voor werk doe jij? (wil ik ook wel kunnen zeggen)
Maar hij is het idd wel waard en dan valt het ook nog wel mee alleen zou ik het zo ff 1-2-3 niet op tafel kunnen leggen.
Oh en die lp-m kost 3595,- valt al helemaal niet mee eerlijk gezegd al zou ik um graag hebben
met valt wel mee bedoel ik> in vergelijking met de rest van de lijn van dateq
maar ach.. alles went
Daarom zijn er ook nog goede alternatieven voor die dateq-> zie post van mij over de vestax pmc170 A (staat volgens mij op blad 5 of 6 van deze post) en die heeft maar 60mm faders en is gewoon een heerlijk mengpaneel.
quote:Op donderdag 21 juni 2001 20:55 schreef MisterDon het volgende:
[..]
En bij godsdienst alleen maar naar reli-house luisteren zeker... No thanx
Heb ik er wel voor over hoor. Alleen zou het draaien dan niet gaan vervelen................
Nehhhhhhhhhhhhhh draaien gaat nooit vervelen dus kom maar op met die school.
en die 60mm of 62mm (weet niet meer) zijn voor die scratch/battle mixers
als ik het goed heb dan
Maarre pesoonlijke voorkeur hé. Dus gewoon kopen wat je het lekkerste vind. En dat zijn voor mij in ieder geval de 100mm faders maarja persoonlijke voorkeur zoals ik al zei.
sign me upquote:Op donderdag 21 juni 2001 20:49 schreef Kaos het volgende:
Of een speciale school met normale vakken alleen dan betrekking op draaitafels.
Techniek moet je je huidige draaitafel (die bij je boekenpakket zat) beetje ombouwen naar je eigen wensen (grasmaaier moter erin ofzo)
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 123 124 125 126 last
Dit topic is gesloten.