Goeie oude (retro) consoles deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 57 ... 101 Laatste
Acties:
  • 525.209 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20-07 11:20
danielkraak schreef op maandag 28 december 2015 @ 11:40:
De GC style replacement sticks zijn inderdaad erg slecht. Er is overigens wel een verbeterde versie. Helaas heb ik daar zowel een positieve als negatieve reactie op gezien.

Er is ook iemand die printplaatjes verkoopt om de GC style versie te fixen. Maar dan ben je weer 10 euro verder o.i.d.
Ook die is getest en helaas teleurstellend bevonden. Slaat nog steeds stappen over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
Haha, leuke woordspeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Zijn er mensen met een snes usb controller? Zo ja, welke is aan te raden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-06 00:04

Wahloh

Professioneel Nietsnut

xelfer schreef op maandag 28 december 2015 @ 15:04:
Ik heb er zelf een gemaakt door een SNES Controller te combineren met de SNES RetroKit. (http://www.retrousb.com/p...p?cPath=21&products_id=44)

Op dezelfde website kan je ook gewoon een Third Party SNES Controller kopen waar standaard een USB kabel aan zit, dat was waarschijnlijk een betere keuze geweest maar op dat moment zat ik in een hobby-bob fase. :P

Deze dingen zijn overigens wel aan te raden als je bijvoorbeeld een Emulator PC in een SNES of NES behuizing wil maken. Dan kan je de Controller poorten laten zitten en deze chip in de behuizing bouwen zodat je originele controllers kan aansluiten, ziet er smooth uit!

[ Voor 19% gewijzigd door Wahloh op 28-12-2015 15:09 ]

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 695873

2 nieuwe Megadrive games, 2 Musthaves!

Chiki Chiki boys: Een veelal vergeten Capcom Arcade game uit de Capcom glorie jaren.

Zero Tolerance: De eerste FPS die ooit voor een console ontwikkeld werd. Tal van wapens, meerdere characters, de game kwam zelfs met een system link kabel en is doordoor ook tevens de eerste console fps met multiplayer.

Verzamel je games voor de Megadrive maar heb je Zero Tolerance niet?

Zorg dan dat je deze game aan je collectie toevoegd!

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 695873 op 28-12-2015 21:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
Anoniem: 695873 schreef op maandag 28 december 2015 @ 19:46:
2 nieuwe Megadrive games, 2 Musthaves!

Chiki Chiki boys: Een veelal vergeten Capcom Arcade game uit de Capcom glorie jaren.

Zero Tolerance: De eerste FPS die ooit voor een console ontwikkeld werd. Tal van wapens, meerdere characters, de game kwam zelfs met een system link kabel en is doordoor ook tevens de eerste console fps met multiplayer.

Verzamel je games voor de Megadrive maar heb je Zero Tolerance niet?

Zorg dan dat je deze game aan je collectie toevoegd!
Ondanks dat mijn MegaDrive collectie nogal beperkt is (32 games), heb ik deze 2 games allebei wel :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-07 22:09
xelfer schreef op maandag 28 december 2015 @ 15:04:
Ik heb deze: http://www.ebay.nl/sch/i....kw=ibuffalo+snes&_sacat=0
De iBuffalo SNES USB controller.

Erg tevreden mee, knoppen werken goed en direct. Bewust voor deze gekozen na een uurtje googlen. Er zijn veel goedkopere varianten uit china te koop, maar daarbij haperen de knoppen. Die veel goedkopere versies zijn overigens in Nederland dan weer te koop voor de prijs dat je deze uit Japan laat versturen.

edit:
betere link op ebay --> http://www.ebay.nl/sch/i....&_nkw=BSGP801GY+&_sacat=0

[ Voor 20% gewijzigd door FunFair op 30-12-2015 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
FunFair schreef op woensdag 30 december 2015 @ 11:19:
[...]

Erg tevreden mee, knoppen werken goed en direct. Bewust voor deze gekozen na een uurtje googlen. Er zijn veel goedkopere varianten uit china te koop, maar daarbij haperen de knoppen. Die veel goedkopere versies zijn overigens in Nederland dan weer te koop voor de prijs dat je deze uit Japan laat versturen.
Kan deze ook aanraden, werken bij mij ook perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfrost
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
Huff, begin langzamerhand vanuit een aantal vlooienmarkten en advertenties mijn collectie van spellen en consoles aan het uitbreiden. Ik had altijd al een aantal spellen, maar nooit echt dat je zegt een groot aantal. Best leuk, zo af en toe een aantal oudjes tegenkomen welke ik niet eens vanaf wist welke eigenlijk best goed zijn. (Gisteren bijvoorbeeld Little Nemo: The Dream Master ontvangen samen met een aantal andere spellen in bulk, eigenlijk best grappig.)

Jammer genoeg afgelopen weekend twee missers, een defecte Megadrive I (heb wel een werkende boxed Megadrive II, gelukkig!) en een defecte Atari Lynx II, ik vermoed dat de geleverde voeding van de Megadrive defect is, gezien hier maar Max. 2 volt uit komt, maar heb even geen geld om een nieuwe aan te schaffen. :) De Lynx is uit elkaar en heeft een paar problemen, hij ligt op het moment bij een collega welke misschien tijd heeft om er af en toe naar te kijken, heb zelf wat geprobeerd met de standaard probleempjes maar dit hielp helaas niet, maar blijkt nu ook dat de banen op het panel met de controls niet in orde zijn. Apparaat was niet duur, want er was niet bekend of hij werkte (Werd wel Xenophobe meegeleverd), maar dat is toch best jammer. :)

Merk trouwens ook dat ik mijn NES verzamelwoede een paar jaar terug had moeten doorzetten, toen nog 2-3 euro per spel op een rommelmarktje en nu betaal je al snel veel meer bij mensen.. Zelfs voor de dingen welke ik toch vrij vaak tegen kom.

Maar goed, vond het eens tijd om hier te posten. :) Wel zo leuk, gezien ik vaak ook lees wat men hier vind of zoekt. Meest recente vondst van dit weekend was het volgende (+ een Mega Drive I welke niet zichtbaar is op de foto) http://i.imgur.com/rbbbFhA.jpg Excuus voor de staat van het tapijt, moet weer eens stofzuigen. :+ Verder nog een paar dingen per post ontvangen, maar die heb ik nooit op de foto gezet.

[ Voor 4% gewijzigd door Garfrost op 30-12-2015 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
FunFair schreef op woensdag 30 december 2015 @ 11:19:
[...]

edit:
betere link op ebay --> http://www.ebay.nl/sch/i....&_nkw=BSGP801GY+&_sacat=0
Thnx voor de tip. Ik zal er eens naar kijken en wss 1 van deze bestellen :).
Grompie schreef op woensdag 30 december 2015 @ 11:38:
[...]

Kan deze ook aanraden, werken bij mij ook perfect.
Goed om te horen dat er meer mensen tevreden zijn met deze controller.

Ik heb overigens een abonnement op collectorz.com genomen. Wel echt een goede tool om je collectie in te managen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfrost
  • Niet online
xelfer schreef op woensdag 30 december 2015 @ 12:28:
[...]

Ik heb overigens een abonnement op collectorz.com genomen. Wel echt een goede tool om je collectie in te managen.
Deze website gebruik ik ook al een periode, werkt inderdaad best fijn. Ik vind het (persoonlijk) vooral fijn dat je het sorteren zeer specifiek kan instellen voor de display. :) Plus, voor 2,- Euro in de maand ga ik niet klagen. De desktop tool vind ik minder lekker werken (trial versie) gezien deze niet automatisch synchroniseert met de online database.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
Garfrost schreef op woensdag 30 december 2015 @ 12:31:
[...]

Deze website gebruik ik ook al een periode, werkt inderdaad best fijn. Ik vind het (persoonlijk) vooral fijn dat je het sorteren zeer specifiek kan instellen voor de display. :) Plus, voor 2,- Euro in de maand ga ik niet klagen. De desktop tool vind ik minder lekker werken (trial versie) gezien deze niet automatisch synchroniseert met de online database.
Ja werkt prima idd. Ik ben alleen nog wel bezig met alles toevoegen in de database. Ik gebruik de cloud applicatie icm de android app. De barcode scanner werkt vrij goed. Net mijn original Xbox spellen ingescand met de barcode scanner en er waren maar 2 spellen die hij niet direct herkende.

Voor de liefhebbers, zo ziet mijn collectie er tot nu toe uit: https://cloud.collectorz.com/232783/games
(ik heb pas 1 van mijn kasten ingescand nu, dus ik ben nog wel enkele weken bezig met alles toevoegen :))

[ Voor 12% gewijzigd door xelfer op 30-12-2015 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfrost
  • Niet online
Heerlijk! Heb zelf een Windows Phone, hier zijn de apps (nog?) niet voor aanwezig. Dus ik voer alles via de website in op de PC, hij herkent inderdaad erg veel maar af en toe moet ik spellen ook zelf toevoegen, vooral met hardware vind ik dit best jammer.

En jeetje, je hebt nu al twee keer zoveel als dat ik in totaal heb staan. :P (Hoewel ik nog een krat aan Gameboy/Xbox spullen heb te gaan, maar dit zal het verschil niet opheffen!) https://cloud.collectorz.com/garfrostpax/games Misschien moet ik eens wat meer kopen. :P

[ Voor 35% gewijzigd door Garfrost op 30-12-2015 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20-07 19:33
xelfer schreef op woensdag 30 december 2015 @ 12:33:
[...]

Ja werkt prima idd. Ik ben alleen nog wel bezig met alles toevoegen in de database. Ik gebruik de cloud applicatie icm de android app. De barcode scanner werkt vrij goed. Net mijn original Xbox spellen ingescand met de barcode scanner en er waren maar 2 spellen die hij niet direct herkende.

Voor de liefhebbers, zo ziet mijn collectie er tot nu toe uit: https://cloud.collectorz.com/232783/games
(ik heb pas 1 van mijn kasten ingescand nu, dus ik ben nog wel enkele weken bezig met alles toevoegen :))
Collectorz.com het is een aardige site maar wat zijn nu precies de echte voordelen? Kan je het soms overal met je smart phone updaten etc?

En zijn er enkel us versies gezien de vele ntc foto's verder of je ook aantekeningen per game kan geven en de compleet heid ervan cardridge doos manual extra's

Ik zelf gebruik VG collect, Meer foto's je kan kiezen tussen pal ntcof NTC JP en je kan aangeven hoe compleet het is en zelfs in de aantekeningen de staat ervan geven tevens ook meerdere varianten per spel.

Je kan ook nog eens voor je zelf kunnen aangeven wat je per game hebt betaald en het omzetten in een excel bestand. En uiteraard kan je alles gescheiden per console regio bekijken of alles in a-z volgorde

Voor de geinterseerden dit is wat ik gebruik en mijn huidige collectie

Tevens gebruik ik de verkoop lijst niet om dingen te verkopen maar voor mijn losse carts die ik niet echt als deel van mijn collectie beschouw maar er uiteraard wel bijhoren.

http://vgcollect.com/sworddude

[ Voor 5% gewijzigd door gast7 op 30-12-2015 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfrost
  • Niet online
Je kan gewoon notities er bij zetten, Xelfer heeft dit echter (nog) niet gedaan en bij het toevoegen van een product kun je uit een aantal versies kiezen (Vaak met barcode of EU/US en alternate covers) met ieder hun eigen afbeeldingen of een image van image search importeren wat er ingebouwd zit. Je kan er ook in bijhouden wat je betaald hebt voor het spel, de conditie en of deze compleet is met datum.

En ja, de site is gewoon vanaf ieder apparaat te gebruiken met de volledige functionaliteit. Je kunt het echter niet scheiden per regio, gezien dit niet word bijgehouden binnen het systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
Garfrost schreef op woensdag 30 december 2015 @ 16:26:
Je kan gewoon notities er bij zetten, Xelfer heeft dit echter (nog) niet gedaan en bij het toevoegen van een product kun je uit een aantal versies kiezen (Vaak met barcode of EU/US en alternate covers) met ieder hun eigen afbeeldingen of een image van image search importeren wat er ingebouwd zit. Je kan er ook in bijhouden wat je betaald hebt voor het spel, de conditie en of deze compleet is met datum.

En ja, de site is gewoon vanaf ieder apparaat te gebruiken met de volledige functionaliteit. Je kunt het echter niet scheiden per regio, gezien dit niet word bijgehouden binnen het systeem.
Ik zie inderdaad soms losse cart en soms cib.

Wel jammer dat je het niet in een oogwenk kan zien als je door de collectie kijkt zonder ergens op te klikken.

Maar inderdaad volgens mij vinden vele het updaten van de collectie waar je ook bent vrij belangrijk dat zal wel de grootste voordeel zijn. Ik zelf vind VG collect er beter uitzien maar ieder zo zijn eigen ding collectorz.com is zeker geen slechte site.

Ik snap het wel maar voor mij zal het niet echt uitmaken aangezien ik vrijwel nooit op rommel markten kom en dat ik enkel specifieke games verzamel waardoor ik weet wat ik heb en nog moet hebben.

[ Voor 8% gewijzigd door gast7 op 30-12-2015 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfrost
  • Niet online
Ik heb (gelukkig) met mijn relatief kleine verzameling nog niet veel problemen ondervonden met Collectorz, maar ja wat wil je met ±300 dingen. Het meeste weet ik nog uit mijn hoofd. :+

Ik snap wat je bedoeld met het overzichtelijk maken van een aantal zaken, vooral wat je CIB hebt of niet, zou fijn zijn als dit wellicht met een vinkje of een doos-icoontje netjes werd aangegeven.

---

Zojuist mijn Atari Lynx II nog eens doorgemeten, en hij lijkt echt te zijn overleden. Best jammer. :'(

[ Voor 12% gewijzigd door Garfrost op 30-12-2015 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
Garfrost schreef op woensdag 30 december 2015 @ 16:36:
Ik heb (gelukkig) met mijn relatief kleine verzameling nog niet veel problemen ondervonden met Collectorz, maar ja wat wil je met ±300 dingen. Het meeste weet ik nog uit mijn hoofd. :+

Ik snap wat je bedoeld met het overzichtelijk maken van een aantal zaken, vooral wat je CIB hebt of niet, zou fijn zijn als dit wellicht met een vinkje of een doos-icoontje netjes werd aangegeven.
Ik geef je wel groot gelijk als je vrijwel alles verzameld dat het dan vrij gemakkelijk is om dingen te vergeten en dubbel te kopen. Dan is het wel erg handig om zo plaatselijk in de collectie te kijken en dit aan te passen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:23
Wij gebruiken de site backloggery.com voor het overzicht. En dan nog gaat het wel eens mis met een dubbele koop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
gast7 schreef op woensdag 30 december 2015 @ 16:22:
[...]

Collectorz.com het is een aardige site maar wat zijn nu precies de echte voordelen? Kan je het soms overal met je smart phone updaten etc?

En zijn er enkel us versies gezien de vele ntc foto's verder of je ook aantekeningen per game kan geven en de compleet heid ervan cardridge doos manual extra's

Ik zelf gebruik VG collect, Meer foto's je kan kiezen tussen pal ntcof NTC JP en je kan aangeven hoe compleet het is en zelfs in de aantekeningen de staat ervan geven tevens ook meerdere varianten per spel.

Je kan ook nog eens voor je zelf kunnen aangeven wat je per game hebt betaald en het omzetten in een excel bestand. En uiteraard kan je alles gescheiden per console regio bekijken of alles in a-z volgorde

Voor de geinterseerden dit is wat ik gebruik en mijn huidige collectie

Tevens gebruik ik de verkoop lijst niet om dingen te verkopen maar voor mijn losse carts die ik niet echt als deel van mijn collectie beschouw maar er uiteraard wel bijhoren.

http://vgcollect.com/sworddude
Eigenlijk alles wat jij zegt kan ook met collectorz :). Je kan ook zelf een nieuwe entry aanmaken en daarbij de regio aangeven. Foto's uploaden kan uiteraard ook.

Zelf ben ik op dit moment alleen bezig met het toevoegen van wat ik heb. Ik heb nog geen tijd genomen om alles verder uitgebreid te catalogiseren. Ik moet nog suuuuuper veel toevoegen, en dat is al genoeg werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-07 15:36
Nou de N64 gamecube style sticks zijn binnen. Installeren was zoals verwacht peanuts en heb nog niets gemerkt van skipping issues. Vind ze tot nog toe erg fijn aanvoelen :).

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
Tiwazz schreef op woensdag 30 december 2015 @ 20:58:
Nou de N64 gamecube style sticks zijn binnen. Installeren was zoals verwacht peanuts en heb nog niets gemerkt van skipping issues. Vind ze tot nog toe erg fijn aanvoelen :).
Goed om te horen! Al de nodige trucjes gedaan in bijvoorbeeld Mario 64 of Zelda?

• Garfrost
  • Niet online
Zit er zelf ook aan te denken een paar aftermarket pookjes te halen, mijn huidige zijn erg slecht, en zijn vrijwel onbruikbaar voor de meeste spellen. Ik last dat jullie all eens een paar reviews hadden gevonden, hebben jullie deze per toeval nog ergens op een bookmark staan?

Ik zal er zelf ook nog even onderzoek naar doen, maar kan nooit kwaad. Zat zelf te denken aan http://www.retrogamefreak...or-n64-controller-new-1x/ namelijk nog nooit problemen gehad met deze verkoper, alleen staat er geen merk of markering welke ik een review op kan gaan zoeken.

Gisterenavond trouwens een Action 52 in mijn handen gekregen, geen idee waarom ik deze wilde hebben. Kwam hem tegen, en in plaats van een bundel wat meer common spellen op te pikken besloot ik dit gedrocht te nemen. Helaas speelt deze (logischerwijs) niet op mijn unmodded consoles. Toch eens een keer een NTSC Toploader ergens vandaan halen. :)

[ Voor 21% gewijzigd door Garfrost op 31-12-2015 09:52 ]

• ndonkersloot
MartijnAbel schreef op woensdag 30 december 2015 @ 22:06:
[...]

Goed om te horen! Al de nodige trucjes gedaan in bijvoorbeeld Mario 64 of Zelda?
Bedoel je dit? Werkt perfect 8) .

De joysticks kwamen in zo'n doosje, weet niet welke revisie dit is maar gaat tot nog toe goed.
Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/2hx4qpk.jpg

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:54
Ook de Ocarina stukjes? Dat schijnt namelijk wel eens problemen te geven.

Zo niet, mag je me de link eens pm-en.

[ Voor 22% gewijzigd door Flozem op 31-12-2015 13:38 ]

• ndonkersloot
Flozem schreef op donderdag 31 december 2015 @ 13:38:

Wat bedoel je precies? Ben nu op mijn werk maar kan het daarna natuurlijk testen.

• MartijnAbel
Flozem schreef op donderdag 31 december 2015 @ 13:38:

Idd, als dat ook allemaal werkt dan ga ik zeker van die pookjes bestellen

• ndonkersloot
MartijnAbel schreef op donderdag 31 december 2015 @ 14:32:
[...]

Idd, als dat ook allemaal werkt dan ga ik zeker van die pookjes bestellen
Ook hier, welke stukjes bedoel je precies? Dan kan ik het testen.

• Flozem
Tiwazz schreef op donderdag 31 december 2015 @ 13:39:
[...]

Wat bedoel je precies? Ben nu op mijn werk maar kan het daarna natuurlijk testen.
NVM - Ik had het ook maar van horen zeggen... maar met wat Google, lijkt deze move het probleem te zijn... }:O

Overigens ziet dit ook nog wel uit als een haalbare fix:

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-07 11:35
Flozem schreef op donderdag 31 december 2015 @ 15:50:
[...]

NVM - Ik had het ook maar van horen zeggen... maar met wat Google, lijkt deze move het probleem te zijn... }:O

Overigens ziet dit ook nog wel uit als een haalbare fix:
[video]
Ik heb dit weleens geprobeerd. Ik vond het ontzettend lastig om weer een mooi rond "kommetje" te krijgen. Als gevolg krijg je een variable weerstand tijdens het duwen. Precieze bewegingen zijn daardoor nogal lastig.

• Flozem
danielkraak schreef op donderdag 31 december 2015 @ 17:27:
[...]

Ik heb dit weleens geprobeerd. Ik vond het ontzettend lastig om weer een mooi rond "kommetje" te krijgen. Als gevolg krijg je een variable weerstand tijdens het duwen. Precieze bewegingen zijn daardoor nogal lastig.
Zou je niet gewoon een knikker in dat kommetje kunnen leggen tijdens het uitharden om dat op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Ik had geen orginele composite kabel meer van Nintendo dus heb een third party kabel gekocht. Alles werkt maar het beeld van mijn N64 is veel te licht, vooral bij Mario 64 is dit irritant. Ik heb een beetje gezocht en lees dat hier meer mensen last van hebben. Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
Tiwazz schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 12:04:
Ik had geen orginele composite kabel meer van Nintendo dus heb een third party kabel gekocht. Alles werkt maar het beeld van mijn N64 is veel te licht, vooral bij Mario 64 is dit irritant. Ik heb een beetje gezocht en lees dat hier meer mensen last van hebben. Iemand een oplossing?
Originele composite kabel van Nintendo aanschaffen? Als meer mensen last hebben van dat probleem met dezelfde kabel, dan vrees ik dat het aan de kabel ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfrost
  • Niet online
Ik heb ook vaker gelezen dat third-party kabels niet altijd even goed zijn, meestal missen ze en paar componenten om ze goedkoper te krijgen. Originele zijn wellicht duurder, maar af en toe kom je ze op vlooienmarkten ook tegen in een doos met willekeurige kabels voor 50 cent.

EDIT: Heb mijn voorraad kabels eens doorgespit, heb geen extra's liggen voor je, sorry. ;(

[ Voor 14% gewijzigd door Garfrost op 01-01-2016 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
Tiwazz schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 12:04:
Ik heb een zwikje kabels uit china gehaald, en die geven wel goed beeld. Heb ze getest naast de originele.
Blijkbaar zit er wel verschil tussen dat spul dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Kan een kwestie zijn van een weerstandje inbouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfrost
  • Niet online
In de meeste gevallen is het inderdaad een weerstandje welke de helderheid oplost. Kon alleen geen (duidelijke) diagram vinden welke hier makkelijk voor gebruikt kan worden. Maar hier in dit topic hebben ze het er wel over met een paar foto's: http://www.amibay.com/sho...ad-Picture-way-too-bright

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulb_nl
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-05 12:27
Dat komt omdat de originele europese Nintendo kabels een weerstandje hebben en de originele NTSC kabels niet dus doen ze die ook niet in de thirdparty kabels. Dit is ook de reden waarom bijna geen enkele thirdparty S-video kabel goed werkt op de europese Nintendo64.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfrost
  • Niet online
Dat verklaart een hoop. :) Weer iets nieuws geleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
Net nogmaals getest en blijkbaar geven de kabels die ik heb ook het lichtere beeld.
Voor de SNES heb ik wel gemerkt dat het daar niks uitmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Bedankt allen! Voor de SNES merk ik inderdaad geen lichter beeld met dezelfde kabel. Binnenkort eens aan het solderen gaan dan, mislukt dat koop ik wel een goede kabel zoals deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
Tiwazz schreef op zondag 03 januari 2016 @ 21:22:
Bedankt allen! Voor de SNES merk ik inderdaad geen lichter beeld met dezelfde kabel. Binnenkort eens aan het solderen gaan dan, mislukt dat koop ik wel een goede kabel zoals deze.
2dehands origineel zijn ze ook wel te vinden :D
Met die van de snes(origineel) heb je ook geen problemen bij de N64, dus uitwisselen kan ook indien nodig.
De beste kwaliteit krijg je hoe dan ook met de orginele kabel die bij de console hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
ik zat eens te kijken naar de games bij een verkoper op ebay. Kom ik ineens Lethal Weapon tegen cart only voor de NES, holy fuck die is pricey. Volgens mij heb ik die!

Even gewacht en toch maar uiteindelijk stilletjes mijn games na gelopen, baby bijna wakker geworden. Blijk ik de SNES vrsie te hebben.. wat een anti-climax zeg.

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfrost
  • Niet online
De meeste Lethal Weapons welke ik tegenkom zitten rond de $20 op Ebay, valt toch noch best mee? (Hoewel ik het er zelf niet voor over heb en je niet aanraad het spel te spelen, yuck.) Heb vele malen duurdere spellen zien staan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Garfrost schreef op maandag 04 januari 2016 @ 10:08:
De meeste Lethal Weapons welke ik tegenkom zitten rond de $20 op Ebay, valt toch noch best mee? (Hoewel ik het er zelf niet voor over heb en je niet aanraad het spel te spelen, yuck.) Heb vele malen duurdere spellen zien staan. :)
Ik denk dat je een beetje in de war bent; Lethal Weapon voor NES (Cartridge only) wordt verkocht tussen de €120,- en €150,-

Mocht je de game voor €20,- kunnen krijgen dan zou ik het er dus maar WEL voor over hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfrost
  • Niet online
Anoniem: 695873 schreef op maandag 04 januari 2016 @ 15:23:
[...]

Ik denk dat je een beetje in de war bent; Lethal Weapon voor NES (Cartridge only) wordt verkocht tussen de €120,- en €150,-

Mocht je de game voor €20,- kunnen krijgen dan zou ik het er dus maar WEL voor over hebben ;)
Ah, jullie hadden het over PAL, niet NTSC.Grappig dat de PAL versie zo veel duurder is dan de NTSC variant. NTSC is namelijk niet al te duur. http://videogames.pricecharting.com/game/nes/lethal-weapon

Ik wist eerlijk gezegd niet eens dat er een PAL variant van dit spel bestond. Weer eentje om aan de lijst van meuk die ik moet hebben toe te voegen. 8)7 Toch maar eens standaard naar PAL varianten zoeken in plaats van elke willekeurige.

[ Voor 17% gewijzigd door Garfrost op 04-01-2016 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Garfrost: De prijsverschillen voor de pal en ntsc versies van sommige games kunnen soms extreem zijn.

Megaman x3 Snes ntsc is +- $150,-/$200,- en de pal version is €700,-/€800,-

Vaak zijn ze in de USA voordeliger uit dan wij maar ook daar zijn weer uitzonderingen op bv Sonic the Hedgehog op de Master system: Pal version +- €15,- terwijl je voor de NTSC versie enkele honderden dolars voor de game kwijt bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfrost
  • Niet online
Tja, dat blijkt maar weer. Zo af en toe best om van te schrikken. Kijk eigenlijk zelf niet al te vaak naar prijzen en koop alles voor rond de 3-4 euro per stuk in bulkjes waar mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Anoniem: 695873 schreef op maandag 04 januari 2016 @ 15:43:
@Garfrost: De prijsverschillen voor de pal en ntsc versies van sommige games kunnen soms extreem zijn.

Ik ben echt zo trots dat ik die game compleet heb in PAL :9~
Nu nog de tijd zien te vinden om dit spel uit te spelen.

[ Voor 7% gewijzigd door Zakkenwasser op 04-01-2016 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
En de Japanse versie is een eurootje of 40? :)

Prijzen van 500+ euro voor een game vind ik zelf altijd bizar. Vraag me af welke mensen er zoveel geld over hebben voor 1 specifieke game....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Br0k3n3rr0r
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 27-06-2024
Tja... Je bent verzamelaar of je bent het niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
Anoniem: 695873 schreef op maandag 04 januari 2016 @ 15:23:
[...]

Nou volgens mij wordt een losse pal versie slechts verkocht voor rond de 70 euro wat alsnog vrij hoog is.

Ik zie het wel voor 150 staan maar ook gemakkelijk voor 70 a 80 euro nu kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@gast7: Ik doe meestal een soort price check door bij diverse handelaren de prijs van het zelfde item te vergelijken.

Wie de tijd en moeite neemt om goed te speuren bij particuliere aanbieders kan over het algemeen stukke goedkoper uit zijn.

Ik heb trouwens best moeite met de prijzen van sommige cartridge only games. Het blijft ter allertijden een oncompleet produkt waar je voor betaald.

Zelf zou ik niet meer dan €10,- over hebben voor een PAL Lethal Weapon NES cartridge. Voor €70,- moet het voor mij een topgame zijn die ik dolgraag wil spelen en Lethal Weapon vind ik een te matige game om er flink voor te betalen.

@AyeAyeCaptain: Dat is wel heel stoer om Megaman x3 Cib te hebben zeggen; niet alleen een zeer zeldzaam collectors item maar tevens een ware cultclassic!

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 695873 op 05-01-2016 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzattack
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:38
xelfer schreef op maandag 04 januari 2016 @ 20:46:
En de Japanse versie is een eurootje of 40? :)
€25 als je een beetje goed zoekt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfrost
  • Niet online
Ik blijf wel hopen dat ik hem op een dag voor een paar euro op een rommelmarkt zie liggen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
zzattack schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 10:28:
[...]

€25 als je een beetje goed zoekt ;)
25 euro voor een CIB of een losse cart? Heb mijn losse cart een jaartje terug voor 20 euro van Ebay af geplukt, maar heb CIB voor die prijs nog niet voorbij zien komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzattack
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:38
Losse kaart inderdaad

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Anoniem: 695873 schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 09:09:
@gast7: Ik doe meestal een soort price check door bij diverse handelaren de prijs van het zelfde item te vergelijken.

Wie de tijd en moeite neemt om goed te speuren bij particuliere aanbieders kan over het algemeen stukke goedkoper uit zijn.

Ik heb trouwens best moeite met de prijzen van sommige cartridge only games. Het blijft ter allertijden een oncompleet produkt waar je voor betaald.

Zelf zou ik niet meer dan €10,- over hebben voor een PAL Lethal Weapon NES cartridge. Voor €70,- moet het voor mij een topgame zijn die ik dolgraag wil spelen en Lethal Weapon vind ik een te matige game om er flink voor te betalen.

@AyeAyeCaptain: Dat is wel heel stoer om Megaman x3 Cib te hebben zeggen; niet alleen een zeer zeldzaam collectors item maar tevens een ware cultclassic!
I know, ik wilde hem al zo lang hebben. Gelukkig heb ik hem kunnen bemachtigen met een ruil :)
Eigenlijk wil ik nu alleen nog het doosje en boekje van MMX2. En een hoop andere leuke SNES games ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
Anoniem: 695873 schreef op maandag 04 januari 2016 @ 15:43:

Vaak zijn ze in de USA voordeliger uit dan wij maar ook daar zijn weer uitzonderingen op bv Sonic the Hedgehog op de Master system: Pal version +- €15,- terwijl je voor de NTSC versie enkele honderden dolars voor de game kwijt bent.
De NTC versie van sonic the hedge hog is exact dezelfde versie als wij hebben echter hadden alle NTC geimporteerde versie een extra barcode sticker erop.

Enkel hieraan kan je zien of het naar amerika was geimporteerd of niet.

Zonder sticker de gewone pal versie van 10 + euro

Tevens over lethal weapon voor 70 euro

Het is vrij gemakkelijk te vinden de martkwaarde is namelijk slechts 70 a 80 euro voor 150 worden ze denk ik niet verkocht aangezien ze voor rond de 70 weggaan.

Ik heb het zonder moeite op ebay kunnen vinden binnen 1 minuut.

Met goed zoeken kan je hem voor 50 euro krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@gast7: Het barcode verhaal vat ik niet helemaal: Bedoel je dat er op NTSC Master system games (heb nmlk nog nooit een ntsc master system game in handen gehad) alleen een extra barcode sticker zit en dat de Master System dus in feite regio vrij is?

NB: Dat Sonic the Hedgehog NTCS Master system onbetaalbaar is heb ik van een amerikaans Youtubefilmpje, Sonic 2 en Sonic Chaos bestaan geloof ik zelfs geeneens in NTSC.

(Voor Sonic fans: Sonic the Hedgehog, Sonic 2 en Sonic Chaos op de Master system zijn geen Mega Drive ports maar geheel andere games die alle 3 zeer de moeite waard zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
Anoniem: 695873 schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 23:22:
@gast7: Het barcode verhaal vat ik niet helemaal: Bedoel je dat er op NTSC Master system games (heb nmlk nog nooit een ntsc master system game in handen gehad) alleen een extra barcode sticker zit en dat de Master System dus in feite regio vrij is?

NB: Dat Sonic the Hedgehog NTCS Master system onbetaalbaar is heb ik van een amerikaans Youtubefilmpje, Sonic 2 en Sonic Chaos bestaan geloof ik zelfs geeneens in NTSC.

(Voor Sonic fans: Sonic the Hedgehog, Sonic 2 en Sonic Chaos op de Master system zijn geen Mega Drive ports maar geheel andere games die alle 3 zeer de moeite waard zijn)
Er bestaan geen pal en of ntc games beide dezelfde varianten voor alle master system games.

De sticker voor sonic 1 kan je er gewoon af pulken aangezien het een barcode sticker is wat het verschil is wat erop werd gedaan als het naar amerika werd verzonden.

Voor enkel deze sticker worden hoge prijzen betaald mits die er nog op zit op de plastic sega hoes.

Een gewone barcode sticker niet eens iets van sonic etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfrost
  • Niet online
Zojuist mijn Master System spellen eens nagekeken, helaas geen stickertjes. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Gast7; Wat een bizar verhaal zeg; kapitalen betalen voor een barcode-sticker die dus geeneens master system gerelateerd is!?

Ben net ook even wezen kijken en ook bij mij helaas geen barcode-stickers :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfrost
  • Niet online
Helaas! Zou wel grappig zijn als het blijkt dat je een duur spel voor een paar euro op de kop getikt hebt.

Gisteren vergeten dit te posten, maar ontving een leuk pakketje met een paar nieuwe speeltjes er in. :) http://imgur.com/a/ZVPoo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gisteren vergeten dit te posten, maar ontving een leuk pakketje met een paar nieuwe speeltjes er in. :) http://imgur.com/a/ZVPoo
[/quote]

Toki!! <3

Ik hou van die franchise :) Zo jammer dat de reboot nooit uit is gekomen. De reden weet ik nog steeds niet. De footage die ik er van gezien heb was te gek!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Garfrost
  • Niet online
De Lynx poort is geweldig, ze hebben er goed hun best op gedaan om deze zo veel mogelijk gelijk te krijgen aan de Arcade versie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-07 00:41
Beetje een anticlimax dit.. Via een lokale Facebookgroep in het bezit gekomen van een drietal PS2-spellen waaronder Gran Turismo 4 Prologue. Maar die bevat alleen de bonus dvd, niet het spel :(

Overige spellen zijn trouwens Top Spin en Cel Damage Overdrive, en laat dat nou net de spellen zijn waar ik niet voor gereageerd had..

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
ChokingHazard schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 19:09:
Beetje een anticlimax dit.. Via een lokale Facebookgroep in het bezit gekomen van een drietal PS2-spellen waaronder Gran Turismo 4 Prologue. Maar die bevat alleen de bonus dvd, niet het spel :(

Overige spellen zijn trouwens Top Spin en Cel Damage Overdrive, en laat dat nou net de spellen zijn waar ik niet voor gereageerd had..
Ach - gratis blijft gratis, en een losse disc moet toch goedkoop te vinden zijn om e.e.a. compleet te maken? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
Flozem schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 19:14:
[...]

Ach - gratis blijft gratis, en een losse disc moet toch goedkoop te vinden zijn om e.e.a. compleet te maken? ;)
Klopt, maar het blijft jammer natuurlijk.

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Het zijn juist meestal de bonus-cd's en gifts die ontbreken... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
Flozem schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 19:35:
Het zijn juist meestal de bonus-cd's en gifts die ontbreken... :)
Klopt. Leuke daaraan is dat ik niet eens wist dat die erbij zat :+

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfrost
  • Niet online
Wellicht dat ik ergens nog een losse disc van dat spel heb liggen, heb een poos geleden een hele hoes vol met die dingen opgepikt op een rommelmarkt. Zal vanavond even voor je kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat had ik even geleden met een set gekochte PS1 spellen. Met name gekocht voor Mortal Kombat Trilogy, zat de disc er niet in. Ook maar 's op zoek naar de disc, dat is veelal goed betaalbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:23
Misschien Gamemania proberen? Heb daar mijn exemplaar ook vandaan destijds voor een paar euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Henkje.doc schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 11:23:
Misschien Gamemania proberen? Heb daar mijn exemplaar ook vandaan destijds voor een paar euro.
Kan ik nog wel doen, al ben ik minder fan van de GM omdat je dan sowieso langs moet en je afhankelijk bent van een vestiging in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
Iemand hier toevallig een redelijk betaalbare shop/link voor de universal game cases? En zijn er mensen in voor een groupbuy voor bovenstaand?
Hoe meer er gekocht kunnen worden hoe goedkoper het vaak is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-07 10:42
Leuk topic om eens door te bladeren :) een maat van mij heeft op zolder ook een retro game room gemaakt met allerlei retro consoles. NES, SEGA, SNES, N64 etc. Vroeger ook vaak gegamed bij hem aangezien hij ze toen ze uitkwamen ook allemaal heeft gehad :P

Ik heb zelf nooit echt veel consoles gehad, wij hadden thuis meer met PC's.

Heb nog wel ergens in een kast een Atari 2600 staan te verstoffen met enkele games en joysticks enzo. 10 jaar geleden nog eens proberen aan te sluiten maar paste niet meer op mijn tv :P ding heeft al +/- 20 jaar niet aangestaan denk ik haha. En ergens heb ik nog een "orginele" gameboy uit 1989 liggen, maar dat is niet echt een console natuurlijk..

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Technisch gezien wel, maar dan wel op handheld niveau :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Exorcist schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 11:25:
[...]

Kan ik nog wel doen, al ben ik minder fan van de GM omdat je dan sowieso langs moet en je afhankelijk bent van een vestiging in de buurt.
Bij GM heb ik wel de ervaring dat ze voor je in het systeem kijken of andere filialen de titel hebben liggen die je specifiek zoekt.

Misschien heb ik mazzel gehad hoor, en trof ik de juiste verkoper toen (zo'n 5 jaar terug) die voor mij een filiaal uit Assen "Paper Mario the thousand year door" naar Rotterdam liet versturen (dmv een kort telefoontje waar ik bij stond) waar ik de game 3 dagen later na een SMSje dat de game binnen was gekomen in Rotterdam voor €20,- op kon halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 695873 schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 12:56:
[...]

Bij GM heb ik wel de ervaring dat ze voor je in het systeem kijken of andere filialen de titel hebben liggen die je specifiek zoekt.

Misschien heb ik mazzel gehad hoor, en trof ik de juiste verkoper toen (zo'n 5 jaar terug) die voor mij een filiaal uit Assen "Paper Mario the thousand year door" naar Rotterdam liet versturen (dmv een kort telefoontje waar ik bij stond) waar ik de game 3 dagen later na een SMSje dat de game binnen was gekomen in Rotterdam voor €20,- op kon halen.
Dat is zeker netjes. Maar, ik heb relatief weinig tijd en de dichtstbijzijnde GM is alsnog te ver om even heen en weer te rijden, dus ik prefereer veelal online bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
Garfrost schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 10:44:
Wellicht dat ik ergens nog een losse disc van dat spel heb liggen, heb een poos geleden een hele hoes vol met die dingen opgepikt op een rommelmarkt. Zal vanavond even voor je kijken!
Nice,dankjewel!
Anoniem: 695873 schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 12:56:

Dat verschilt heel erg per vestiging volgens mij, ik weet dat ze het bij used games volgens de voorwaarden in ieder geval niet doen.

Uit de voorwaarden:
Kan ik een USED Game laten overkomen van een andere store?
Dit is helaas niet in alle gevallen mogelijk, maar niet getreurd! Is een USED Game niet voorradig in jouw lokale store(s), voeg deze dan toe aan jouw wishlist. Van zodra de game wordt binnengebracht in de door jou opgegeven store(s), kan je dit terugvinden in je wishlist. Je kan ook per mail verwittigd worden als je deze optie aanvinkt. Neem vervolgens als de bliksem contact op met de desbetreffende store om de game te reserveren!
Maar ik heb wel eens gezien dat iemand in filiaal Roermond een game kon laten overkomen uit filiaal Heerlen, maar ik weet niet of dat om een nieuw of een used exemplaar ging.

[ Voor 63% gewijzigd door ChokingHazard op 07-01-2016 14:16 ]

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
-- dubbelpost, excuus --

[ Voor 97% gewijzigd door ChokingHazard op 07-01-2016 14:16 . Reden: dubbelpost ]

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
MartijnAbel schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 11:37:
Iemand hier toevallig een redelijk betaalbare shop/link voor de universal game cases? En zijn er mensen in voor een groupbuy voor bovenstaand?
Hoe meer er gekocht kunnen worden hoe goedkoper het vaak is.
Ik had mijn UVGCs hier vandaan:

http://www.gameseek.co.uk/pd/Toysr65x52j564x/

Destijds waren ze echter 99,99 GBP voor 100 stuks en de exchange rate was ook een stuk gunstiger dan nu :). Heb ze ergens in 2013 hier gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfrost
  • Niet online
Heb zojuist even gezocht, maar kon geen disc voor Gran Turismo 4 vinden. Sorry. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
xelfer schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 17:40:
[...]

Ik had mijn UVGCs hier vandaan:

http://www.gameseek.co.uk/pd/Toysr65x52j564x/

Destijds waren ze echter 99,99 GBP voor 100 stuks en de exchange rate was ook een stuk gunstiger dan nu :). Heb ze ergens in 2013 hier gekocht.
Thx! Is nog altijd goedkoper dan via NL.
Zit je dan ook met invoerkosten? Nee toch?
Niet toevallig zelf nog een stuk of 50 nodig xelfer? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfrost
  • Niet online
Ik heb er wel ongeveer 50 nodig, maar word pas over een week of twee betaald. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
Garfrost schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 18:11:
Ik heb er wel ongeveer 50 nodig, maar word pas over een week of twee betaald. :P
Op zich is er dan wel wat te regelen denk ik zo.
Ik heb zelf ook een stuk of 50 nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfrost
  • Niet online
Is er eentje om te onthouden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
Zeker! Stuur je binnenkort wel een pb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
MartijnAbel schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 18:10:
[...]

Thx! Is nog altijd goedkoper dan via NL.
Zit je dan ook met invoerkosten? Nee toch?
Niet toevallig zelf nog een stuk of 50 nodig xelfer? :p
Ik had destijds geen invoerkosten betaald. Hoeft volgens mij ook niet binnen de EU (vrij verkeer van goederen). Shipping was toen 20 pond.

Zelf zit ik wel goed nu, qua hoeveelheid UVGCs. Heb er nog een aardig aantal liggen voor in de toekomst :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfrost
  • Niet online
xelfer schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 19:13:
[...]

Ik had destijds geen invoerkosten betaald. Hoeft volgens mij ook niet binnen de EU (vrij verkeer van goederen). Shipping was toen 20 pond.

Zelf zit ik wel goed nu, qua hoeveelheid UVGCs. Heb er nog een aardig aantal liggen voor in de toekomst :).
Welk type papier gebruik jij in de cases? Gewoon A4 printpapier of een Letter met wat meer dikte en een glansje? Heb er zelf nog geen een staan, en kan nergens een duidelijk antwoord over papiertypes vinden. (Ook niet op The Cover Project, de ene gast zegt A4, de andere Letter en dan geen papierdiktes welke wel of niet werken zonder te kraken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
Garfrost schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 19:18:
[...]

Welk type papier gebruik jij in de cases? Gewoon A4 printpapier of een Letter met wat meer dikte en een glansje? Heb er zelf nog geen een staan, en kan nergens een duidelijk antwoord over papiertypes vinden. (Ook niet op The Cover Project, de ene gast zegt A4, de andere Letter en dan geen papierdiktes welke wel of niet werken zonder te kraken)
Ik gebruik A4 135 gram glanspapier voor mijn prints. Ik laat het doen bij de Staples, aangezien mijn printer niet de juiste kwaliteit kan drukken en de kosten dan ook veel hoger zouden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfrost
  • Niet online
xelfer schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 19:25:
[...]

Ik gebruik A4 135 gram glanspapier voor mijn prints. Ik laat het doen bij de Staples, aangezien mijn printer niet de juiste kwaliteit kan drukken en de kosten dan ook veel hoger zouden zijn.
Heb zelf helaas ook geen laserprinter, maar voor die paar tientjes wil ik best met mijn inkjet een keer proberen te printen. :D Als dit niet lukt probeer ik Staples ook eens, zit alleen niet echt in de buurt helaas. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Vandaag mijn third-party N64 composite kabel open gesneden en er een weerstandje tussen gezet.
Dat alles een te hoge brightness had is hiermee opgelost en het ziet er nu uit zoals ik me kan herinneren :).

Prima fix, een weerstandje van 65/75 ohm tussen de video en aarde pin solderen.

Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/33vywsj.jpg

Bedankt iedereen die had gereageerd, kan nu het banjo kazooie ijs level spelen zonder dat het lijkt alsof ik in een 100% witte ruimte zweef :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
Zal morgen even mijn collega vragen of gij UGC's kan bestellen uit Amerika. Scheelt toch weer een heel stuk. 69 dollar voor 100 stuks. Daarbij een stukje invoerkosten en verzending en het scheelt alsnog bakken met geld :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfrost
  • Niet online
MartijnAbel schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 20:19:
Zal morgen even mijn collega vragen of gij UGC's kan bestellen uit Amerika. Scheelt toch weer een heel stuk. 69 dollar voor 100 stuks. Daarbij een stukje invoerkosten en verzending en het scheelt alsnog bakken met geld :p
Jeetje dat scheelt echt een hoop. Bijna niet leuk om ze hier te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
Garfrost schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 17:50:
[...]

Heb zojuist even gezocht, maar kon geen disc voor Gran Turismo 4 vinden. Sorry. ;(
Helaas. Niet dat ik de Prologue zou gaan spelen, maar ik blijf toch een verzamelaar haha. Thanks anyway!

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
Garfrost schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 20:47:
[...]

Jeetje dat scheelt echt een hoop. Bijna niet leuk om ze hier te bestellen.
Idd, dan komt er nog wel verzending overheen en invoerkosten. Maar alsnog scheelt het heel wat. Ik hou je wel even op de hoogte ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricepuppet
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-05 14:27
Aangezien het hier over retro consoles gaat, lijkt het mij wel gepast om te laten zien dat ik zowiezo zelf al een voorliefde heb voor mijn Sega Megadrive + Mega CD

Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/wi7qsg.jpg
- yes, dit een foto van mijn MD+SCD btw

Een paar maanden geleden overgekocht van een andere SEGA fan. Enige reden dat ik hem eigenlijk heb gekocht is vanwege de game Snatcher. Blijft een van de meest games waar ik de fanboyism even uit de kast trek, hoe vaak ik de game dan ook al heb uitgespeeld.

Daarnaast uit ik mijn expressie en voorliefde voor retro gaming door met vrienden naar beurzen te gaan en daar reportages over te maken

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ZLGbcKRVfVY]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Q6zZTkha0eM]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=YhKSsY0Awts]

🇳🇱 A Youtube channel about gaming: customizing consoles, mini documentaries and tech videos | www.fistbumpbros.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
MartijnAbel schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 23:45:
[...]

Idd, dan komt er nog wel verzending overheen en invoerkosten. Maar alsnog scheelt het heel wat. Ik hou je wel even op de hoogte ;)
Ik had ze destijds niet uit Amerika gehaald, omdat de verzendkosten zo'n 120 dollar zouden bedragen. Effectief gezien was Gameseek daardoor een goedkopere optie voor mij.

In de basis is die 69 dollar natuurlijk wel een stuk goedkoper. De originele maker van de UVGCs is volgens mij: http://www.mediashelving...._Code=W&Product_Code=USCG
Die lui versturen helaas weer niet internationaal.
Pagina: 1 ... 57 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.