Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Knowuse
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 23:48
9 kills :) Lowbies afknallen terwijl ze aan het cappen waren. Alleen jammer dat de laatste IS niet tevoorschijn wou komen.

Draw
Battle: El Halluf Saturday, January 26, 2013 2:00:22 AM
Vehicle: T25/2
Experience received: 1,144
Credits received: 34,452
Battle Achievements: Radley-Walters's Medal, De Langlade's Medal, Top Gun, Defender

Gelukking ging de Cearnavon vanavond wel weer lekker,eens kijken of ik morgen de resterende 20K kan binnenslepen.

Knowuse wijzigde deze reactie 26-01-2013 02:28 (14%)

Shuttle st20g5

• filipy23
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 23-11 10:22
Spahpanzer Kette (RU 251) aangekondigd als german tier 8 light tank.

http://i.imgur.com/yDw2dZn.jpg

• thijsco19
  • Registratie: mei 2011
  • Nu online
quote:
psychoclown schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 21:04:
[...]

Op de site waar jij heb hebt geupload staat dat ;)
Ik heb het al gevonden inderdaad. Het kwam doordat ik eerder uit de battle ging voor dat de battle klaar was.
Ik wist niet dat de replay op dat moment eindigde.

Na een tijdje weer met TC's mee gedaan, is toch wel weer even leuk zo een avondje. Gister gelijk de kv-1s gekocht om naar de IS-3 te gaan. Heb nog een hoop tijd en credits nodig.

thijsco19 wijzigde deze reactie 26-01-2013 11:40 (21%)

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

• wsLy
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 22:03
Zo... alles ligt op de ST-i, nu op naar de IS-4 :)

Stichting Hobbyserver | WoT ColdZero | Noobmeter

• dion_b
  • Registratie: september 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

quote:
filipy23 schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 08:53:

[afbeelding]
Oh oh, hele DE tech tree overhoop dus?

* dion_b was hoogst geirriteerd toen bij 8.2 en met net 500xp te gaan de M7 opeens niet meer naar M4E-nogwattes leidde maar naar de T21 :'(

Vraag me af of steeds toenemend aantal high-tier light tanks er eindelijk toe zal leiden dat oude "scout" T4/T5 lights niet meer in high-tier matches zullen terechtkomen. Met een ELC AMX kun je nog wat uithalen op T8 of hoger, maar die arme PzKpfw38na... geen speed, geen armor, geen gun en niet eens lange view range. Als ik eentje in m'n team heb T7 of T8 baal ik iig, maar lang niet zo hard als de arme sukkel die alleen bezig is te levellen richting Tiger ofzo en helemaal niet voor scouting gekozen heeft (itt T50 en Leopard en consorten) :o

Soittakaa Paranoid!

• belgareth
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 09-09 21:23
quote:
filipy23 schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 08:53:

[afbeelding]
Die tank is van 1963 of is die foto toen gemaakt?
Lijkt mij buiten de tijdslijn van het spel vallen.

• wsLy
quote:
belgareth schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 12:20:
[...]

Nja de Leopard 1 komt ook in WoT en die is in 1965 gemaakt volgens mij?

• mad_max234
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 12-11 22:22

mad_max234

AMD Athlon II M320

Speel dit spel al tijdje(zins vorig jaar januari), maar erger me aan dat je geen map kan kiezen, je zit steeds met berg onbekende in map, en in map die je niet wilt. Is toch wel een van slechtste keuze die je kan maken als het aankomt op strategie games.

Je moet juist mappen zelf kunnen kiezen of op zijn minst voorkeur opgeven, zodat je kan trainen op bepaalde map.

-Andere hobby- -

• ShockWave
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 22:21

ShockWave

Lost it somewhere

Ik heb sinds een aantal dagen dat de www.worldoftanks.eu site niet meer werkt, hij geeft aan gesloten ivm maintenance.
Doe ik echter www.worldoftanks.eu/sdpf dan krijg ik een 404 error page van WoT en kan ik alles doen behalve de frontpage benaderen, iemand een idee??
Vaag ben er net achter dat het ligt aan chrome, explorer werkt hij oke..

Edit: is al gefixt even chachegeheugen geleegd en alles weer oke..
quote:
mad_max234 schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 12:29:
Speel dit spel al tijdje(zins vorig jaar januari), maar erger me aan dat je geen map kan kiezen, je zit steeds met berg onbekende in map, en in map die je niet wilt. Is toch wel een van slechtste keuze die je kan maken als het aankomt op strategie games.

Je moet juist mappen zelf kunnen kiezen of op zijn minst voorkeur opgeven, zodat je kan trainen op bepaalde map.
Dat is nou eenmaal het random karakter aan deze game enige wat je kan veranderen zijn je battlemodes in je settingsmenu.
Wil je specifiek 1 map spelen dan zal je een trainingsroom op moeten zetten maar krijg je weer geen xp en credits.
WoT heeft een steile leercurve, je zal zelf uit moeten zoeken waar je cover vindt, waar de enemy op kan duiken etc.
Persoonlijk vindt ik een FPS zoals call of duty even erg of zelfs erger, een beetje sniper met de Barret .50 en IR scope pikt je op lange afstand zou uit een bosje... :*)
Hier laat je het wel uit je hoofd om op Malinovka een 2e keer in the open te rijden voor de kerk langs als je al eens voor XP Pînata hebt gefungeerd in the open...in de bossen ben je veiliger en onzichtbaar.
(uitzonderingen zijn er ook en die hebben het na 10K Battles nog niet geleerd en zijn dan ook een dankbaar doelwit voor mij... :9 )

ShockWave wijzigde deze reactie 26-01-2013 13:06 (43%)

"When you're alone with multiple enemies....you're not outnumbered....just see it as a target rich environment"

• blueice85
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 23:10
quote:
[...]

En de T-62a komt uit welk jaar?

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

quote:
ShockWave schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 12:44:
Ik heb sinds een aantal dagen dat de www.worldoftanks.eu site niet meer werkt, hij geeft aan gesloten ivm maintenance.
Doe ik echter www.worldoftanks.eu/sdpf dan krijg ik een 404 error page van WoT en kan ik alles doen behalve de frontpage benaderen, iemand een idee??
Vaag ben er net achter dat het ligt aan chrome, explorer werkt hij oke..

Edit: is al gefixt even chachegeheugen geleegd en alles weer oke..

[...]

Dat is nou eenmaal het random karakter aan deze game enige wat je kan veranderen zijn je battlemodes in je settingsmenu.
Wil je specifiek 1 map spelen dan zal je een trainingsroom op moeten zetten maar krijg je weer geen xp en credits.
WoT heeft een steile leercurve, je zal zelf uit moeten zoeken waar je cover vindt, waar de enemy op kan duiken etc.
Persoonlijk vindt ik een FPS zoals call of duty even erg of zelfs erger, een beetje sniper met de Barret .50 en IR scope pikt je op lange afstand zou uit een bosje... :*)
Hier laat je het wel uit je hoofd om op Malinovka een 2e keer in the open te rijden voor de kerk langs als je al eens voor XP Pînata hebt gefungeerd in the open...in de bossen ben je veiliger en onzichtbaar.
(uitzonderingen zijn er ook en die hebben het na 10K Battles nog niet geleerd en zijn dan ook een dankbaar doelwit voor mij... :9 )
Ja dat snap ik dat het karakter is, speel het al meer dan jaar, maar kan ik het nog wel gemis vinden. En trainingsroom heb je niks aan als je het spel alleen speelt. Probleem is dat je nu geen vrienden kan maken in het spel en met elkaar middagje optrekken. Nu is dat niet mogelijk en men loopt meer een deel als een kip zonder kop te rushen zonder op de hoop dat de andere weet dat jij van plan bent en je backup geeft.

Ik ben oude counter strike speler ben dus gewend aan teamplay, alles voor het team dat zou tank game juist ten goed komen, alleen noobs hebben het dan stuk lastiger, lat word dan ineens veel hoger als je teams in spel hebt die op elkaar ingespeeld zijn.

-Andere hobby- -

• Nemean
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 15-11 04:12

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Nog wat details van Silent Stalker:
quote:
  • Visibility checks have the same frequency in sniper and arcade mode, they are performed by the server and the server doesn't care, whether you are in sniper or arcade mode, that's a client function
  • "teleporting" and "appearing" tanks are usually caused by packet loss, Storm advises to check connection
  • The devs haven't dealt yet with the issue that enemy tank silhouette is not highlited when the tank takes cover behind another dead tank wreck
  • Different viewpoints and targetting enemies in arcade mode that you can't target in snipermode comes from the fact that both arcade mode camera and sniper mode camera use different axis (in sniper mode the axis is identical to the axis of the gun).
  • Storm will check reports of a bug that when a tank is moving behind certain obstacles (wooden fense and the wire fence in Port map mentioned), it moves jerkily, eg. "teleports" or "jumps" (but Storm thinks this is caused by some other factor, not the obstacles themselves)
  • Autoaim doesn't aim at the center of the silhouette, it aims at the point, around which the gun of the vehicle rotates (tanks have it in the turret, TD's in the hull).
  • Russian tree on the RU server has new premium vehicles planned: SG-122 arty (basically a Panzer III hull with a 122mm howitzer), T-35 heavy, SU-76(I), SU-85I (these two will be gift tanks most likely) and ZIS-30 TD (SerB will tell whether it will be a regular or gift vehicle when it gets introduced)
  • US tree has a new premium arty planned: Sexton
  • French tree new premium SPG's: R35 AC and ACL135
  • Q: "Why does tank A have more HP than tank B?" A: "If you give us historical amount of that tank's hitpoints, we'll correct it immediately" :)
  • Q: "I've read two branches of British TD's are going to be implemented, will they come at the same time? What will be the second British tier 10 TD?" A: "Wait for the patchnotes"
  • Devs are considering new Chinese tier 8 premium tank to implement (so they don't have to sell the Type 59), they recently discovered several possible candidates, but so far no details
  • SerB states that the Soviets did have turreted tank destroyers, namely the Object 416, based on the chassis of Object 112 (SerB states that Object 416 was a hybrid, it's possible to implement it both as medium tank and as a TD)
  • The reason for ingame shell normalisation is "it's historical"
  • TS-31 tank destroyer won't be implemented, there is the T110E5 already on the spot it would fit
  • SerB states that the Kanonenjagdpanzer and Jagdpanzer Leopard aren't entirely appropriate for the game (because historically they were post war vehicles, but they don't really meet the criteria for hightier tanks)
  • Spähpanzer Kette (respectively its prototype called RU251) will be introduced, according to SerB it will be introduced before the Leopard 1 prototype as tier 8 LT (as for how the branch will look: "You'll see") (SS: interesting, it could end up being a combined branch). RU251 won't have the 90mm Bord K gun.
  • According to SerB, for now the arty nerfs do have the desired effect, not sure however if the nerfs are final
  • SerB states that although timeframe is secondary when implementing a tank, vehicles such as ASU-85 are difficult to implement into branches as they don't fit
  • European tree is not yet ready
  • The option to install additional armor screens as an equipment is not yet ready either
  • The British Mk.I tank has not yet been implemented, because the devs want to release it with both 57mm guns and not just with one, eg. required the multiturret implementation
  • Russian tree and the USA tree could have 2nd arty branches, but SerB states "are you sure we need more arties?"
  • No tanks have special hidden "modifiers" that increase their ramming damage
  • The new LT MM won't bind the amount of LT per team to the amount of arty per team
  • Q: "Where did the French AMX M4 (1949) go?" A: "Nowhere for now"
  • Chinese T-34 is missing some guns from the Russian original, as those were historically not available in China
  • Q: "SU-5 top mortar got nerfed too much? Explain!" A: "Oh poor, poor SU-5... crying"
  • Physics interaction (for example Maus breaking houses, collapsing bridges by its weight...)? "We aren't too keen to have a "why does the Maus break the bridges under it" whine..."
  • Christie tanks (М1919, М1921, М1931, М1932, М1935) weren't abandoned
Source: http://ftr-wot.blogspot.cz/2013/01/2512013.html
Overigens is de CW map op de US server volledige leeg gehaald en nu hebben ze NPCs die 5ton per dag opstrijkt. :+

http://worldoftanks.com/uc/clanwars/maps/earth/reg_01/

http://worldoftanks.com/c...1000002169-NPC/provinces/

i7 4770K @ 3.9Ghz - Asus Maximus VI Hero - 16GB DDR3 1866 Corsair Dominator Platinum - 2x Asus GTX 770 (SLI) - Samsung 830 SSD - Corsair Obsidian 800D - 2x Samsung Syncmaster P2450H

• eL_Jay
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 16:16
quote:
[...]

Er is geen tijdlijn. De t62 is bijvoorbeeld nog steeds een courante tank.
Ik geloof dat de enige restrictie die WG hanteerd wat betreft tanks dat er geen smoothbore lopen op mogen zitten.

• thijsco19
  • Nu online
quote:
filipy23 schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 11:59:
Nieuwe special is up:

[...]

M4 Sherminator derp time!

En

Tiger P met 70% income. Tier 7 met +70% gebeurt niet zo vaak!

Babs out!
Kleine verandering, het is niet de tiger P maar de normale tiger.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

• eL_Jay
Voor diegene die net als mij last hebben van artefacts:

Delete je preference file (%appdata% ==> Wargaming.net ==> WorldofTanks ==> preference.xml) en de volgende keer dat je WoT opstart wordt er een nieuwe gemaakt. Je bent wel al je settings kwijt.

(Met dank aan WG support)

Omdat ik nu een nieuwe preference file heb vroeg ik me af of het nog steeds noodzakelijk is om deze te modden om zaken als maximale view-distance te hebben?

eL_Jay wijzigde deze reactie 26-01-2013 14:18 (4%)

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

quote:
mad_max234 schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 13:44:
[...]

Ja dat snap ik dat het karakter is, speel het al meer dan jaar, maar kan ik het nog wel gemis vinden. En trainingsroom heb je niks aan als je het spel alleen speelt. Probleem is dat je nu geen vrienden kan maken in het spel en met elkaar middagje optrekken. Nu is dat niet mogelijk en men loopt meer een deel als een kip zonder kop te rushen zonder op de hoop dat de andere weet dat jij van plan bent en je backup geeft.

Ik ben oude counter strike speler ben dus gewend aan teamplay, alles voor het team dat zou tank game juist ten goed komen, alleen noobs hebben het dan stuk lastiger, lat word dan ineens veel hoger als je teams in spel hebt die op elkaar ingespeeld zijn.
Als je vrienden wilt maken dan zal je een clan moeten joinen, net zoals in counterstrike??
Wil je met een compleet team online kan je tankcompany doen en anders 2 of 3 mans platoon.
Je kan altijd ingame even het gathering of tankschannel joinen om een platoontje te vragen daar vind je genoeg gelijkgestemden.
Asrah heeft ook een link naar een TS kanaal gepost voor de nodige radioondersteuning...

Er was ooit sprake van 5 mans platoon maar die konden teveel en te makkelijk een stempel drukken op een random en dat wil WG niet aangezien ze toch streven naar een redelijke winnrate die gelijk opgaat.
Moet zeggen dat ik gister 1 ingame zag met 20% winnrate.....hoe je er aan komt????

ShockWave wijzigde deze reactie 26-01-2013 15:11 (7%)

"When you're alone with multiple enemies....you're not outnumbered....just see it as a target rich environment"

• wsLy
quote:
ShockWave schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 15:09:
[...]

Er was ooit sprake van 5 mans platoon maar die konden teveel en te makkelijk een stempel drukken op een random en dat wil WG niet aangezien ze toch streven naar een redelijke winnrate die gelijk opgaat.
Moet zeggen dat ik gister 1 ingame zag met 20% winnrate.....hoe je er aan komt????
Hoeveel battles had die gespeeld?

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Heb hier een link naar de xvm configurator welke normaal alleen online te gebruiken was.
Iemand heeft er een desktopapp van gemaakt

Klikkerdeklik
quote:
wsLy schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 15:14:
[...]

Hoeveel battles had die gespeeld?
Rond de 2K

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

quote:
ShockWave schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 15:09:
[...]
Kwam ook een Lowe tegen met 23k battles ER van 450 en een winrate van 39%. En hij had nog een grote mond ook. :D

Edit:
Kom net iemand van HUNS tegen in en 261 die een AMX 13 90 teamkilled aan het begin van de match onder het mom van hij is AFK.. en vervolgens durft die kerel, als het hele team aan het klagen was er over.. het volgende te zeggen: "Learn 2 play".. wat een idioot..

Nemean wijzigde deze reactie 26-01-2013 16:17 (19%)

i7 4770K @ 3.9Ghz - Asus Maximus VI Hero - 16GB DDR3 1866 Corsair Dominator Platinum - 2x Asus GTX 770 (SLI) - Samsung 830 SSD - Corsair Obsidian 800D - 2x Samsung Syncmaster P2450H

• dion_b
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

quote:
:X

Structureel teamkilling ofzo? 8)7

Soittakaa Paranoid!

• Mickroz
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 21-11 16:50

Mickroz

@PublicEnemyNL

Zag net dat WN6 rating en Tourist 1984 win rate in de test versie van XVM zitten, eens ff kijken of dat wat is.
Heb al even een maandje niet gespeeld nu, eergister even een paar potjes gedaan, was wel weer grappig ff.

WoT Mickroz-Steam-Twitch-YouTube

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Heb weer eens zitten denken, binnenkort krijg ik waarschijnlijk weer wat meer tijd en gezondheid gaat ook weer beter.. misschien maar weer eens kijken naar CWs en TCs. :Y

Nemean wijzigde deze reactie 26-01-2013 19:22 (6%)

• Ircghost
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 23:55

Ircghost

FP ProMod

Honeybadger doesn't care!

Ik heb trouwens vandaag x3 voor eerste victory?

GameRig Specs || Steam Profiel

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

quote:
Ircghost schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 19:22:
Ik heb trouwens vandaag x3 voor eerste victory?
Klopt is een event! :Y

• TheMe
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 15-08 08:35
Is er iemand die mij kan uitleggen hoe eigenlijk de radio en het ontdekken van enemies werkt?
Ik speel vooral Artillery. Dit ben ik
Soms wordt ik direct kapotgeschoten, dan heb ik nog niet geschoten, dus geen smoketrails. En er zijn geen enemies in de buurt geweest.
Andere moment sta ik stil met Camoflage aan en zien mensen me staan, zonder dat ik degene die me beschiet zie verschijnen,
Of als ik rondrij, dan zie ik nietmand tot ze 50 meter voor me opduiken en me direct one-shotten.

Ik begrijp niet waarom:
ik mensen niet zie die mij beschieten.
Hoe mensen mij soms zien, zonder dat ik schiet, iets omver rij of er enemies in de buurt zijn.
Waarom mensen soms pas verschijnen in mijn beeld als ik praktisch tegen ze aan bots.

There is no place like 127.0.0.1

• filipy23
quote:
[...]

Tijdslijn is niet relevant. Devs implementeren alles zolang het:
-tracks heeft. Geen wheeled vehicles.
-Geen smoothbore guns.

Babs out!

• R-J_W
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 30-10 22:58
quote:
TheMe schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 19:26:
Is er iemand die mij kan uitleggen hoe eigenlijk de radio en het ontdekken van enemies werkt?
Ik speel vooral Artillery. Dit ben ik
Soms wordt ik direct kapotgeschoten, dan heb ik nog niet geschoten, dus geen smoketrails. En er zijn geen enemies in de buurt geweest.
Andere moment sta ik stil met Camoflage aan en zien mensen me staan, zonder dat ik degene die me beschiet zie verschijnen,
Of als ik rondrij, dan zie ik nietmand tot ze 50 meter voor me opduiken en me direct one-shotten.

Ik begrijp niet waarom:
ik mensen niet zie die mij beschieten.
Hoe mensen mij soms zien, zonder dat ik schiet, iets omver rij of er enemies in de buurt zijn.
Waarom mensen soms pas verschijnen in mijn beeld als ik praktisch tegen ze aan bots.
Er kan geschoten worden naar plaatsen waar vaker arti staat.
Of er is wel iemand in de bosjes rustig aan het spoten, waarna iemand je sniped of een andere art je te pakken neemt.
Iemand met een grotere view range zal je eerder zien dan jij hem, zeker wanneer hij wel stil staat. (beweging verhoogt je zichtbaarheid, dus ook het draaien van je gehele voertuig bij het richten)
Zeker TD's zullen graag stil-staan in cover, om rustig te wachten totdat ze een perfect schot kunnen lossen. En zij hebben een behoorlijke betere camo waarde.

Radio-range zorgt ervoor dat je de locaties van mede spelers en door hen gespotte vijanden door
krijgt.

• Vorst8
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 23-11 12:17
Als je Arty speelt moet je er rekening mee houden dat vaak de eerste de beste dekking opgezocht word en dat je tegenstander daar blind op kan vuren. Ook kun je een spoor van kapot gereden hekjes of muurtjes of boompjes zien en als dat ineens stopt kun je verwachten dat daar iets staat.

Zeker scouts met camo en een goede bemanning die allemaal camo als skill hebben kun je als Arty erg laat zien. Een t50 met die camo waarde kan zonder schieten op 50 m in een bosje staan zonder gezien te worden door langsrijdende tank.

• psychoclown
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 24-11 13:27

psychoclown

Admin Softe Goederen

technische geneeskunde

Ik ben aan het streamen: http://www.twitch.tv/kyozuonline

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream | Modcompilation

• Ircghost

Ircghost

FP ProMod

Ah zit nu mooi mee te kijken :)

Ircghost wijzigde deze reactie 26-01-2013 21:55 (62%)

• wsLy
Kan iemand me uitleggen waarom kyozu, en andere, net een split-second voor ze schieten weer uit sniperview gaan?

• thijsco19
  • Nu online
Ik doe het ook wel eens, denk omdat ik dan beter zicht heb of het raak is of niet. Door die muzzle flash an het schokken van het voertuig word mijn zicht dan verstoord.

Zit nu ook effe die livestream aan het kijken, erg leuk. Misschien een keer in het NL? Is wel zo makkelijk :P.

• Appie Heijn
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 23:46
Wat nou teamwork? ;)
https://dl.dropbox.com/u/19524644/WOT/shot_009.jpg

Appie Heijn wijzigde deze reactie 26-01-2013 23:33 (11%)

13x ET-M660255 @ SB3600-TL21; Vera 3 te koop; Atag Q-Solar Q25SC200N

• Ircghost

Ircghost

FP ProMod

Hoe laat je die skins werken? Je plaatst ze gewoon in die mod map toch?

• psychoclown

psychoclown

Admin Softe Goederen

technische geneeskunde

quote:
Nemean schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 18:41:
Heb weer eens zitten denken, binnenkort krijg ik waarschijnlijk weer wat meer tijd en gezondheid gaat ook weer beter.. misschien maar weer eens kijken naar CWs en TCs. :Y
Mooi dan kan ik je flink afbeulen ;)
quote:
wsLy schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 22:35:
Kan iemand me uitleggen waarom kyozu, en andere, net een split-second voor ze schieten weer uit sniperview gaan?
Is een automatisme geworden :P
Maar de reden die Thijsco19 omschreef klopt wel aardig want door uit te zoomen kan ik beter in cover manouevreren en zie ik ook beter of het raak is of niet :)
Volgens mij ben ik dat niet bewust gaan doen maar is gaandeweg zo tot stand gekomen.
quote:
thijsco19 schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 23:07:
Ik doe het ook wel eens, denk omdat ik dan beter zicht heb of het raak is of niet. Door die muzzle flash an het schokken van het voertuig word mijn zicht dan verstoord.

Zit nu ook effe die livestream aan het kijken, erg leuk. Misschien een keer in het NL? Is wel zo makkelijk :P.
Vorig weekend ben ik Nederlands begonnen maar al gauw een anderstalige in mijn platoon dus ergens op 1/3e geswitched naar Engels. Heb ook wel heel veel niet Nederlanders/Belgen in mijn friendslist dus dan gaat dat snel over naar Engels ;)

• Simmeh
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 22:32

Simmeh

To boldly go...

Zow, vandaag de Churchill I gehaald, nu gaat het wel eventjes duren voordat ik een tier 6 tankje heb :+

There's a drumming noise inside my head that throws me to the ground...

• filipy23
quote:
Dat teamwork doet je tegenstander toch aardig, hoor :P.

Babs out!

• Postius
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 04-11 22:39
quote:
Gekleurde skins.... :'), vroeger noemde we dat nog gewoon cheatten en werd je ervoor gebanned.

@Psycho: Nederlanders die engels praten op hun stream wordt ik erg vaak niet blij van. Liever goed in je moerstaal dan slecht in een andere. Maar dat is mijn mening.

Postius wijzigde deze reactie 27-01-2013 11:12 (33%)

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

• psychoclown

psychoclown

Admin Softe Goederen

technische geneeskunde

quote:
filipy23 schreef op zondag 27 januari 2013 @ 09:22:
[...]

Dat teamwork doet je tegenstander toch aardig, hoor :P.

Babs out!
Met Seriously en 322 in het team mag dat ook wel ;)

• dion_b
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

quote:
Simmeh schreef op zondag 27 januari 2013 @ 06:55:
Zow, vandaag de Churchill I gehaald, nu gaat het wel eventjes duren voordat ik een tier 6 tankje heb :+
Met een Churchill duurt het sowieso meer dan "eventjes" voordat je willekeurig wat doet :+

Soittakaa Paranoid!

• TRX
  • Laatst online: 25-08 19:33
quote:
Nemean schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 15:28:
[...]

Kwam ook een Lowe tegen met 23k battles ER van 450 en een winrate van 39%. En hij had nog een grote mond ook. :D

Edit:
Kom net iemand van HUNS tegen in en 261 die een AMX 13 90 teamkilled aan het begin van de match onder het mom van hij is AFK.. en vervolgens durft die kerel, als het hele team aan het klagen was er over.. het volgende te zeggen: "Learn 2 play".. wat een idioot..
bij huns zitten een paar leden zonder communicatieve vaardigheden.... was mij ook al opgevallen

zo ook bij epic

het zal wel een afspiegeling van de maatschappij zijn :+ :X

• Knowuse
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 23:48
Klaar met de Caernarvon en de Conqueror gekocht :) Deze laatste dag met de Caernavon ging weer ouderwets lekker, een win rate van bijna 60%. Nu de grind voor de turret/top gun voor Conqueror a 90K xp.

Shuttle st20g5

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

quote:
Ja je komt soms wel potje tegen waar er inderdaad teamwork is, er is dan ook goede communicatie, maar 9 van 10 keer is er geen teamwork, meeste reageren niet eens op chat of aanwijzingen, dekking die ineens wegrijd wanneer jij juist naar voren rijd om voor hem tank uit schuilplek te lokken.

Dit zie ik overigens niet als teamwork maar gewoon stoet schapen die achter de eerste aanrent. Zie op de screenshot niks van tactisch is of speciaal teamwork vereist.

-Andere hobby- -

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Man, Man, Man, Man, Man wat een slechte week zeg.....zelfs tier 6/7/8 valt geen win meer mee te behalen..alleen maar loss after loss..........Krijg mijn dubbels niet eens voor elkaar.....hopen dat de kids morgen weer op school zitten heb ik tenminste nog 1 dag een x3 voor de eerste victory....
Nu tijd voor Company of Heroes dan maar...

ShockWave wijzigde deze reactie 27-01-2013 14:25 (40%)

• Altijdgriep
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 22:37
quote:
mad_max234 schreef op zondag 27 januari 2013 @ 13:48:
[...]

Ja je komt soms wel potje tegen waar er inderdaad teamwork is, er is dan ook goede communicatie, maar 9 van 10 keer is er geen teamwork, meeste reageren niet eens op chat of aanwijzingen, dekking die ineens wegrijd wanneer jij juist naar voren rijd om voor hem tank uit schuilplek te lokken.

Dit zie ik overigens niet als teamwork maar gewoon stoet schapen die achter de eerste aanrent. Zie op de screenshot niks van tactisch is of speciaal teamwork vereist.
Of bedoelt hij dat waardeloze platoon van hem? :X

• MrOleo
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 22-11 15:05
quote:
mad_max234 schreef op zondag 27 januari 2013 @ 13:48:
[...]

Nee een grote groep tanks die samen een push uitvoert in een random, heeft niks met teamwork te maken..... ;w
Een grote push door het midden, daar is niks tactisch aan... ;w

erutangis

• thommich
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 24-11 22:15
quote:
dion_b schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 12:15:
[...]

Oh oh, hele DE tech tree overhoop dus?

* dion_b was hoogst geirriteerd toen bij 8.2 en met net 500xp te gaan de M7 opeens niet meer naar M4E-nogwattes leidde maar naar de T21 :'(

Vraag me af of steeds toenemend aantal high-tier light tanks er eindelijk toe zal leiden dat oude "scout" T4/T5 lights niet meer in high-tier matches zullen terechtkomen. Met een ELC AMX kun je nog wat uithalen op T8 of hoger, maar die arme PzKpfw38na... geen speed, geen armor, geen gun en niet eens lange view range. Als ik eentje in m'n team heb T7 of T8 baal ik iig, maar lang niet zo hard als de arme sukkel die alleen bezig is te levellen richting Tiger ofzo en helemaal niet voor scouting gekozen heeft (itt T50 en Leopard en consorten) :o
Haha, dat was ik tot voor kort. Die PzKpfw38na is een echt gedrocht!

• wontcachme
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 23:25

wontcachme

You catch me? No you wont

Kyozu jij stiekeme ESL pagina checker :P

HTC One | Custom Game PC (Intel i5 3570k - Gigabyte GTX670OC - Gigabyte GA-Z77X-D3H - Samsung 840 EVO 250GB - Corsair Carbide 500R - 2x Dell U2412M - Logitech G500)

• psychoclown

psychoclown

Admin Softe Goederen

technische geneeskunde

Wilde weer even opfrissen wie er ook alweer in je team zat. Bij ons ging het ronduit bagger door individuele fouten en communicatiefouten. Het waren goede spelers maar wij zijn (normaal) gesproken tactisch en qua teamplay heel sterk.

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Ik ben er nu zeker van dat WarGaming continue goede spelers tegen over slechte spelers zet. Ik heb de afgelopen 10 matches alleen maar mijn team moeten lopen dragen.. XVM laat alleen maar diep rode teams zien en het enemy team heeft alleen maar Paarse en Groene spelers.. Ik ben der weer klaar mee op dit moment..

• wsLy
Heerlijke TC gehad daarnet, kwamen team van RSOP tegen... :P

Resultaat:

http://i.imgur.com/eZFPogn.jpg
http://i.imgur.com/nWVcDIv.jpg
http://i.imgur.com/56gM66G.jpg

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

quote:
MrOleo schreef op zondag 27 januari 2013 @ 15:32:
[...]

Nee een grote groep tanks die samen een push uitvoert in een random, heeft niks met teamwork te maken..... ;w
Een grote push door het midden, daar is niks tactisch aan... ;w
Of je dit keer het echt aan teamwork kan toeschrijven is lastig te bepalen voor derde natuurlijk, kan net zo goed gewoon geluk dat het zo uitkwam en dat ze paar begonnen te rijden en rest dacht rij mee, wat je bijna elk potje ziet.

Gisteren lekker gespeeld paar leuke potjes gedaan, vandaag is het echt bagger, ook winnend potjes zijn gewoon rushen en nog eens rushen, wat jij teamwork lijkt te noemen. :D :+

Edit/
Volgens mijn als je kijkt naar de map dan rijden ze gewoon naar vlag toe, en komen ze hem onderweg tegen, zie geen push door het midden heen, komt ook nog tank van links aanzetten.

mad_max234 wijzigde deze reactie 27-01-2013 18:14 (11%)

-Andere hobby- -

• Mickroz
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 21-11 16:50

Mickroz

@PublicEnemyNL

quote:
Nemean schreef op zondag 27 januari 2013 @ 17:09:
Ik ben er nu zeker van dat WarGaming continue goede spelers tegen over slechte spelers zet. Ik heb de afgelopen 10 matches alleen maar mijn team moeten lopen dragen.. XVM laat alleen maar diep rode teams zien en het enemy team heeft alleen maar Paarse en Groene spelers.. Ik ben der weer klaar mee op dit moment..
Dat idee heb ik ook al een tijdje, resultaat van gister:
quote:
Victory ratio: 26.67%
Battles: 15
Efficiency: 783.32
Average tier: 7.87
Experience: 8452 563.47
Capture points: 0 0
Defense points: 0 0
Damage: 13807 920
Kills: 10 0.67
Spotted: 22 1.47
wat betekenen met het platoon was het ook niet, met 2 mans platoon 8 kills en verliezen, met 3 mans platoon 9 kills en verliezen...

WoT Mickroz-Steam-Twitch-YouTube

• psychoclown

psychoclown

Admin Softe Goederen

technische geneeskunde

Vanmiddag nog weer wat potjes op de type t-34 gedaan maar man-o-man wat begon ik me eraan te ergeren zeg. Telkens wel weer een stuk of 3 goldderpers die mij oneshotten.. en als ik daar niet meteen aan dood ging had ik echt moeite om veel damage te kunnen doen. Ik zou liever een beetje damage doen per schot dan een supersnelle reload hebben en geen damage kunnen uitdelen. Gisteravond ging het nog wel lekker maar vooral het eind van deze middag was echt bagger. De scout ga ik ook niet meer spelend vrijspelen maar dat doe ik wel met free exp....

• MrOleo
quote:
mad_max234 schreef op zondag 27 januari 2013 @ 18:05:
[...]

Of je dit keer het echt aan teamwork kan toeschrijven is lastig te bepalen voor derde natuurlijk, kan net zo goed gewoon geluk dat het zo uitkwam en dat ze paar begonnen te rijden en rest dacht rij mee, wat je bijna elk potje ziet.

Gisteren lekker gespeeld paar leuke potjes gedaan, vandaag is het echt bagger, ook winnend potjes zijn gewoon rushen en nog eens rushen, wat jij teamwork lijkt te noemen. :D :+

Edit/
Volgens mijn als je kijkt naar de map dan rijden ze gewoon naar vlag toe, en komen ze hem onderweg tegen, zie geen push door het midden heen, komt ook nog tank van links aanzetten.
Ik heb nog nooit meegemaakt dat in een 6 tegen 12 situatie de 12 van 2 flanken met vijanden wegrijden om te gaan cappen, het overgrote deel wil altijd tanks killen.

Ze zijn met een meerderheid door het midden gepusht.

Als een paar een verrassingspush door het midden inleiden en er volgen genoeg mensen, dan heb je a) een goede verrassingstactiek en b) teamwork. Dit is niet hetzelfde als een lemmingtrein die naar 1 kant van de map vliegt, zich daar in een slechte positie laat beschieten, terwijl de andere flanken worden opgerold en ze worden geflanked.

En weer een ace badge binnen en weer voordat de tank volledig upgraded is:

http://i.imgur.com/gWqLlCm.jpg

erutangis

• peregrine101
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 18-11 21:59
Dat ken ik ook. Vooral bij potjes waar maar 1 basis aanwezig is. In plaats van met iedereen de basis veroveren en dan een nette defensie opzetten, vind je meer als het halve team terug in de hoeken, zoeken naar tegenstanders die al lang in hun rug zitten.....

• Appie Heijn
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 23:46
Was inderdaad een surprise attack door het midden met 80/90% van het team. Was geen houden aan. Teamwork was in de voorgaande potjes wel goed ;) in platoon. Vindt het overigens wel een prestatie dat je in een random dit voorelkaar krijgt. Ik krijg soms niet eens 1 tank uit de lemmingtrain meenaar een empty flank.

13x ET-M660255 @ SB3600-TL21; Vera 3 te koop; Atag Q-Solar Q25SC200N

• filipy23
Zeg, mag ik jullie vragen wat jullie ping is met WoT? En welke provider jullie hebben?

Ik heb Telfort en er is al een maand lang een storing en het lukt die incapabelen het maar niet om het op te lossen. Dus ik wil naar een ander toe. Ik had vroeger een pign van 30-40 ms, maar nu is dat dus ~150 ms en daarmee kan ik niet meer spelen.

Babs out!

• wontcachme

wontcachme

quote:
filipy23 schreef op zondag 27 januari 2013 @ 22:20:
Zeg, mag ik jullie vragen wat jullie ping is met WoT? En welke provider jullie hebben?

Ik heb Telfort en er is al een maand lang een storing en het lukt die incapabelen het maar niet om het op te lossen. Dus ik wil naar een ander toe. Ik had vroeger een pign van 30-40 ms, maar nu is dat dus ~150 ms en daarmee kan ik niet meer spelen.

Babs out!
Ligt dat niet aan WoT zelf? Al eens een trace programma gebruikt om te zien waar de delays ontstaan in de keten?

bv: http://www.pingplotter.com/standard.html

wontcachme wijzigde deze reactie 27-01-2013 22:22 (3%)

HTC One | Custom Game PC (Intel i5 3570k - Gigabyte GTX670OC - Gigabyte GA-Z77X-D3H - Samsung 840 EVO 250GB - Corsair Carbide 500R - 2x Dell U2412M - Logitech G500)

• filipy23
quote:
wontcachme schreef op zondag 27 januari 2013 @ 22:21:
[...]

Ligt dat niet aan WoT zelf? Al eens een trace programma gebruikt om te zien waar de delays ontstaan in de keten?

bv: http://www.pingplotter.com/standard.html
Nee ligt niet aan WoT zelf. Ik kan ook geen youtube filmpjes meer kijken en volgens speedtest.net heb ik een ping van 70-90 ms naar Amsterdam en een download van 0.5 mb/s. Ping naar Frankfurt is 150 ms dus dat strookt aardig met de ping die vermeld wordt op de WoT server.

Babs out!

• psychoclown

psychoclown

Admin Softe Goederen

technische geneeskunde

Mijn ervaring met telfort is ook slecht en ben blij dat ik nu na de verhuizing een week zonder moet stellen en dan ziggo krijg. Ik moet er dan wel bij zeggen sat ik niet zulke dramatische pings had met die provider.

Ping stijgt ook als er >150k spelers online zijn maar als dat tevens gebeurt zonder een dergelijk groot aantal dan moet je het ergens anders zoeken.

• Ircghost

Ircghost

FP ProMod

ik speel nu vanuit Amerika met 150ms, lukt prima. Gewoon langzame potjes spelen :P

• wontcachme

wontcachme

quote:
filipy23 schreef op zondag 27 januari 2013 @ 22:23:
[...]

Nee ligt niet aan WoT zelf. Ik kan ook geen youtube filmpjes meer kijken en volgens speedtest.net heb ik een ping van 70-90 ms naar Amsterdam en een download van 0.5 mb/s. Ping naar Frankfurt is 150 ms dus dat strookt aardig met de ping die vermeld wordt op de WoT server.

Babs out!
Ik heb XS4ALL en geen problemen. Maar het kan natuurlijk ook aan de kast liggen van de KPN en aangezien telfort en xs4all over het KPN netwerk gaan denk ik dat je beter richting een kabelaar/glasvezel kunt kijken

• Ircghost

Ircghost

FP ProMod

Mijn email veranderen is gelukt :). Hoefde op mijn registratiedatum en plaats geen enkele persoonlijke informatie af te geven. Duurde slechts 2 dagen, mooiso!

• MrOleo
quote:
psychoclown schreef op zondag 27 januari 2013 @ 19:04:
Vanmiddag nog weer wat potjes op de type t-34 gedaan maar man-o-man wat begon ik me eraan te ergeren zeg. Telkens wel weer een stuk of 3 goldderpers die mij oneshotten.. en als ik daar niet meteen aan dood ging had ik echt moeite om veel damage te kunnen doen. Ik zou liever een beetje damage doen per schot dan een supersnelle reload hebben en geen damage kunnen uitdelen. Gisteravond ging het nog wel lekker maar vooral het eind van deze middag was echt bagger. De scout ga ik ook niet meer spelend vrijspelen maar dat doe ik wel met free exp....
Ik heb hem een paar potjes gespeeld en gelijk weer verkocht. Dat ding is frustrerend, 0 gun depression en 0 damage gecombineerd met gold derp tegenstanders (wat ik trouwens gewend ben om mee te spelen op tier 5 met mijn m4 en wat zo verschrikkelijk OP is) maakt de type t34 een drama om te spelen.

Nu vindt ik het niet per se erg om met een low damage gun te spelen, maar dan wel op mijn churchill 3, welke tenminste zelf damage kan ontvangen terwijl je iemand aan het lekprikken bent.

--

Hier trouwens op UPC 40-80 ping fluctuerend. Soms uitschieters tot 120 op drukke momenten op de WOTserver. Het was een paar maanden geleden een stuk stabieler rond de 30-60.

erutangis

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

quote:
filipy23 schreef op zondag 27 januari 2013 @ 22:20:

Babs out!
Heb zelf Telfort en eigenlijk geen problemen altijd goed geweest.
Ping ligt tussen de 30 en de 50.
Zoals ik op TS al zei en iemand anders ook al het kan ook aan de kast liggen met verrotte stekkertjes enzo.
Had mijn mams ook last van toen ze overstapte op interactieve tv van kpn.
Bleken de aansluitingen in de kast op straat totaal verrot te zijn.
Gelukkig heb je voor telefonie en internet maar 2 kabels nodig en er liggen er 4 kwestie van omwisselen in de kast en in huis en klaar..

• Frenzy_LS
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 13:27
quote:
Ircghost schreef op zondag 27 januari 2013 @ 22:27:
ik speel nu vanuit Amerika met 150ms, lukt prima. Gewoon langzame potjes spelen :P
Idd. Zou blij zijn met 150ms. Speel in China ping van 200 a 250 (SEA server). Is nog te doen, je went er aan zegmaar. Alleen laatste patch doordeweeks in de avond 300+ met lag-spikes, dan speel ik niet meer. In het weekend s'middags een ping van 100, dat is echt een verademing!.

Denk dat de marketing campagne van WG inslaat. Op m'n werk zelfs in de lift reclame for W.O.T :D

• redwing
  • Registratie: juni 1999
  • Laatst online: 21:50
quote:
Frenzy_LS schreef op maandag 28 januari 2013 @ 02:56:
[...]

Idd. Zou blij zijn met 150ms. Speel in China ping van 200 a 250 (SEA server). Is nog te doen, je went er aan zegmaar. Alleen laatste patch doordeweeks in de avond 300+ met lag-spikes, dan speel ik niet meer. In het weekend s'middags een ping van 100, dat is echt een verademing!.

Denk dat de marketing campagne van WG inslaat. Op m'n werk zelfs in de lift reclame for W.O.T :D
Same here (Z-Korea) maar EU server zit de laatste tijd ook rond de 2-300 wat best aardig te spelen is. Het meeste last heb ik eigenlijk van de lagspikes. Ik merk wel aan mijn winrate/efficiency dat de ping hoger is maar het speelt niet echt onaardig.

[removed]

• Frenzy_LS
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 13:27
quote:
redwing schreef op maandag 28 januari 2013 @ 04:45:
[...]

Same here (Z-Korea) maar EU server zit de laatste tijd ook rond de 2-300 wat best aardig te spelen is. Het meeste last heb ik eigenlijk van de lagspikes. Ik merk wel aan mijn winrate/efficiency dat de ping hoger is maar het speelt niet echt onaardig.
Yep, die lag-spikes zijn het vervelendst. Probeer je voorzichtig om een hoekje te kijken/rijden om te kunnen schieten, "spring/versnel" je pardoes tot precies in het midden van de straat. Gevolg de-tracked en meerdere shells in je flank.... :|. Dan is de pret gauw over.

Elke keer als ik WOT opstart is het afwachten wat voor ping ik heb nu weer heb. Met als nadeel dus "Heb ik zin, slechte ping/spikes"... heb ik niet zo'n zin, "goede ping, dan toch maar spelen omdat het kan".
Als het altijd slecht zou zijn kan ik me erbij neerleggen, en geef ik het spel op, totdat ik in een beter i-net omgeving zit.

• redwing
  • Registratie: juni 1999
  • Laatst online: 21:50
quote:
Frenzy_LS schreef op maandag 28 januari 2013 @ 05:37:
[...]
Elke keer als ik WOT opstart is het afwachten wat voor ping ik heb nu weer heb. Met als nadeel dus "Heb ik zin, slechte ping/spikes"... heb ik niet zo'n zin, "goede ping, dan toch maar spelen omdat het kan".
Als het altijd slecht zou zijn kan ik me erbij neerleggen, en geef ik het spel op, totdat ik in een beter i-net omgeving zit.
Inderdaad, ik heb een tijdje gehad dat het echt weken slecht was en toen ben ik op de SEA server gestart. Sinds een maandje is daar de verbinding naar toe juist slechter en gaat het met de EU-server beter. Helaas is het dus wel altijd afwachten hoe de verbinding is.

Maar vanaf morgen weer terug naar rond de 30-40 ping *O*

[removed]

• BramSd
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 15:22
Victory ratio: 53.33%
Battles: 15
Efficiency: 3985.52
Average tier: 7.4
Experience: 14488 965.87
Capture points: 157 10.47
Defense points: 89 5.93
Damage: 30126 2008
Kills: 33 2.2
Spotted: 21 1.4

Het is dat ik mijn Panther 2 gewoon niet gedubbeld kreeg, maar verder een uitstekende dag. De hoge efficiency is het gevolg van de pot waar ik met mijn T28 6 medailles haalde en 100 base capture points en 89 base defense points.
Ik zou wel willen weten wat de efficiency voor die pot was.

Cooler Master ATCS 840 met: MSI P55-GD85, Intel Core i7 860 @3.6GHz met Scythe Mugen 2, 8GB Kingston DDR3-1600, MSI GTX 660Ti PE 2GB, Corsair HX750W, Intel X-25M Postville 80GB, 640GB WD Black, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410

• Bean77
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 24-11 20:56
Gisteren wat potjes, desondanks een aardige winrate. Randoms waren janken met name de 6 potjes die ik nodig had om mijn KV-2 te dubbelen.

Name Total Per battle
Victory ratio: 59.21%
Battles: 76
Efficiency: 1853.87
Average tier: 8.38

Sony A7R / Carl Zeiss 21mm f/2.8 distagon / 55mm f/1.4 OTUS / 85mm f/1.4 Planar & 135mm f/2.0 APO / Sigma 35mm f/1.4 / Sony EF 55mm 1.8 / Canon 40mm STM f/2.8 / F-Stop Guru / Gitzo GT2531 / Lee filters 105 CPL/Bigstopper/GND Soft + Hard

• Droxz
  • Registratie: mei 2010
  • Niet online
quote:
ShockWave schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 10:58:
[...]

Momenteel in gebruik
Jimbo's croshairmod
Jimbo's contourmod
Gnomefather historical gunssoundmod
Zoommod (NIET voor arty...)
XVM
WoT Logger voor het bijhouden van je statistics. (even op page 1 kijken voor voorbeeld)

Ooit gebruikt en handig om te hebben.
Hitzoneskins om vanaf tier 8 te kunnen zien waar je het beste kan raken. (even op page 1 kijken voor de voorbeelden).

Houdt er wel rekening mee dat als er weer een patch komt sommige mods eerst een update nodig hebben voordat ze weer goed werken met de nieuwe versie.
Dit weekend voor het eerst even wezen testen met deze MODS, het werkt geweldig, nogmaals thx! :9~

Even algemeen:

Als beginner vind ik het toch wat lastig om mijn draai te vinden, vooral met welke tank ik ga rijden/spelen.
Ik speel nu met een Light Tank: Cruiser Mk. IV , maar denk toch maar over te gaan op medium tanks....

Nog een vraagje, op mijn "vorige tank" (Light Tank: Cruiser Mk. III) had ik bemanning rond de 65 procent, kan ik die ook in een andere (hogere tier, zelfde land) light tank gooien, zo ja, is dat wel verstandig?

Ik heb nu ook 2 tanks als "goud", schiet ik hier nog wat mee op buiten dat ik mijn bemanning snel kan trainen?
(leg het vast verkeerd uit, tanks zitten op max en heb de opvolger al gekocht...ben even de naam kwijt)

Als er een prijs gegeven zou worden voor luiheid, dan zou ik waarschijnlijk iemand anders sturen om hem op te halen

• Joindry
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 21:10

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Je bedoelt elite. Buiten sneller trainen van je crew heb je geen meerwaarde wat betreft grind. Op latere tiers kan het zijn dat je nog even, na het unlocken van je volgende tank, moet verderspelen om silver te verzamelen alvorens je de volgende kan aankopen. Als je gewoon een tank graag speelt en je hebt em al elite train je de crew sneller (of je geeft gold uit om je dan opgedane xp om te zetten in free XP)

Als je voldoende silver hebt koop je tot tier 5 een nieuwe 75% crew (anders een 50% crew). Vanaf tier 6 is het rendabel om je tier 5 crew te retrainen en mee te nemen. (en ook aan te raden)
Als je crew minder dan 85% heeft, heeft het geen nut deze mee te nemen naar je nieuwe tank. Gezien je 10% xp kwijtspeelt met het retrainen.

• Sneezzer
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 24-11 15:12
Ik heb afgelopen weekend gekeken om de add-ons uit de TS te installeren, helaas niet gelukt...

Wat is de KV-3 een fijne tank om mee te spelen zeg, nu voor 85% geupgraded (gun tracks, turret en motortje). Ik heb heel sterk het gevoel dat deze tank beter is dan mijn T8 Tiger 2. Enige nadeel is dat de gun wat minder scherp richt.
Ik kan niet wachten tot er een t6/7 LT komt voor de duitsers, heb nu 65k exp klaar staan op de VK2801. Idem voor de VK3002DB als er nieuwe mediums gaan komen.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

• wsLy
quote:
Sneezzer schreef op maandag 28 januari 2013 @ 10:28:
Ik heb afgelopen weekend gekeken om de add-ons uit de TS te installeren, helaas niet gelukt...
Welke TS add-ons..?

• Sneezzer
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 24-11 15:12
quote:
deze bijvoorbeeld: JoneSoft Generic Mod Enabler (JSGME) -

Maar ik ga vanavond de tutorials maar eens lezen ;-p

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

• BNRG
  • Laatst online: 16-03-2013
Die JSGME klinkt bekend, is het geen programma om mods mee te installeren? Dus op zichzelf gaat het vrij weinig doen als het is wat ik denk dat het is :)

Tevens mijn eerste post hier, verwacht veel vragen soon :p

• warlord01
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 13:13
quote:
filipy23 schreef op zondag 27 januari 2013 @ 22:23:
[...]

Babs out!
Volgens het nieuwsbericht op de voorpagina van Tweakers vandaag lijkt er op dat ze een probleem hebben.

• User
  • Laatst online: 22:17
quote:
Postius schreef op zondag 27 januari 2013 @ 11:03:
[...]

Gekleurde skins.... :'), vroeger noemde we dat nog gewoon cheatten en werd je ervoor gebanned.
Oh, dan mag mijn aimbot zeker ook niet meer? :/

If you want war, fine by me | Mijn World of Tanks replays

• 2crashandburn
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 15-11 10:27

2crashandburn

DPC team Loli Squad (WCG)

quote:
BNRG schreef op maandag 28 januari 2013 @ 11:20:
Die JSGME klinkt bekend, is het geen programma om mods mee te installeren? Dus op zichzelf gaat het vrij weinig doen als het is wat ik denk dat het is :)

Tevens mijn eerste post hier, verwacht veel vragen soon :p
Ah, vragen en tips. Daar had ik gisteren al een post over gemaakt op het Gathering of Tanks forum. Maar aangezien ik niet weet of alle niet-GoT'ers daar wel op zitten ff een herhaling:
quote:
Vanavond heb ik in een platoon gespeeld met één van de vele mensen die begonnen is met WoT naar aanleiding van de knullige review van tweakers. Zoals de meeste newbies kon hij wel wat tips gebruiken (was er zelf ooit ook één dus weet hoe het is) dus heb ik hem via ts een aantal dingen bijgeleerd. Daarnaast heb ik hem ook wat kijk- en leesvoer gegeven voor de komende dagen wat mij destijds, en nog steeds, ook veel geholpen heeft. Nu kan ik dat bij elk individu gaan doen, maar ik ben lui dus ik maak er een forumpost van. :+

De bronnen:
Officiële WoT wiki
Filmpjes van iemand met tips en opmerkingen
Live streams van onze kyozu (vooral in het weekend geloof ik)
Oh en voor de leken wbt het mod gebeuren: http://www.worldoftankssk...s/skin-and-mod-installer/

Noobmeter

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

quote:
Sneezzer schreef op maandag 28 januari 2013 @ 10:42:
[...]

deze bijvoorbeeld: JoneSoft Generic Mod Enabler (JSGME) -

Maar ik ga vanavond de tutorials maar eens lezen ;-p
In de TS staat een link naar uitleg door Appel, het is inderdaad een proggie om handig mods te kunnen toevoegen en verwijderen aan een programma.
Gebruik hem zelf ook voor WoT, als er nu een patch is eerst alle mods weer in de jsgme map terugzetten en dan even 0.8.x veranderen in 0.8.xx voor de nieuwe patch erg handig.
quote:
User schreef op maandag 28 januari 2013 @ 13:07:
[...]

Oh, dan mag mijn aimbot zeker ook niet meer? :/
Doe mij die eens ben ik al een tijdje naar opzoek..

ssst niet verder vertellen oke http://forum.worldoftanks.eu/public/style_emoticons/default/Smile-hiding.gif

ShockWave wijzigde deze reactie 28-01-2013 14:25 (49%)

• hexta
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 17:13

hexta

M-Stinos

quote:
ShockWave schreef op maandag 28 januari 2013 @ 14:20:
Doe mij die eens ben ik al een tijdje naar opzoek..

ssst niet verder vertellen oke [afbeelding]
Rechtermuisknop op een vijandelijke tank, maar wel de slechtste aimbot ooit. ;)

SlaineMcRoth#2316

• psychoclown

psychoclown

Admin Softe Goederen

technische geneeskunde

quote:
MrOleo schreef op zondag 27 januari 2013 @ 23:13:
[...]

Ik heb hem een paar potjes gespeeld en gelijk weer verkocht. Dat ding is frustrerend, 0 gun depression en 0 damage gecombineerd met gold derp tegenstanders (wat ik trouwens gewend ben om mee te spelen op tier 5 met mijn m4 en wat zo verschrikkelijk OP is) maakt de type t34 een drama om te spelen.

Nu vindt ik het niet per se erg om met een low damage gun te spelen, maar dan wel op mijn churchill 3, welke tenminste zelf damage kan ontvangen terwijl je iemand aan het lekprikken bent.
Ja exact maar omdat de type t-34 zelf al zo lek als een zeef is kan je niet even om een hoekje peaken om damage te doen. Heb ook best potjes gehad waarin je flink damage kunt doen maar je kunt beter een KV-1 of iets dergelijks hebben, dan maar niet snel zijn maar wel veel kunnen betekenen voor je team :)

• dynosu
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 25-11 10:43

dynosu

Orly ?

toch is die handig als je met medium aan het trollen ben :) Kan je je meer concentreren op driving ipv shooting :D

in ieder geval, dit weekend eigenlijk alleen TC gedaan, verder weinig gegrind.

Deze week weer in hoog tempo verder met de T-34-85 :)

dynosu wijzigde deze reactie 28-01-2013 14:35 (38%)

Mijn Replays

• skoozie
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 19:46
quote:
psychoclown schreef op maandag 28 januari 2013 @ 14:32:
[...]

Ja exact maar omdat de type t-34 zelf al zo lek als een zeef is kan je niet even om een hoekje peaken om damage te doen. Heb ook best potjes gehad waarin je flink damage kunt doen maar je kunt beter een KV-1 of iets dergelijks hebben, dan maar niet snel zijn maar wel veel kunnen betekenen voor je team :)
ik heb de KV-1 met de derpgun van het weekend gebruikt. dat schiet lekker! de reload is nog heel goed te doen. hij is redelijk precies. en de afstand maakt niet uit. Ik had in het eerste potje met die gun 5 kills waarvan er 3 one shots waren waarvan 1 het halve veld over (voor mn gevoel)

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

• eL_Jay
quote:
skoozie schreef op maandag 28 januari 2013 @ 15:13:
[...]

ik heb de KV-1 met de derpgun van het weekend gebruikt. dat schiet lekker! de reload is nog heel goed te doen. hij is redelijk precies. en de afstand maakt niet uit. Ik had in het eerste potje met die gun 5 kills waarvan er 3 one shots waren waarvan 1 het halve veld over (voor mn gevoel)
Er gaat wat mij betreft toch niets boven de combi kv 107mm zis. (helaas is die neit meer)
Ik vind die 152 te traag. Zeker als je toptier bent, ben je gewoon kansloos gezien die reload tijd (of je hebt echte newbs tegen)

Bij deze nogmaals mijn eerdergestelde vraag:

Is het nog nodig om de preference.xml te modden om maximale view-distance te krijgen?

eL_Jay wijzigde deze reactie 28-01-2013 15:40 (9%)

• skoozie
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 19:46
quote:
eL_Jay schreef op maandag 28 januari 2013 @ 15:23:
[...]

Er gaat wat mij betreft toch niets boven de combi kv 107mm zis. (helaas is die neit meer)

Bij deze nogmaals mijn eerdergestelde vraag:

Is het nog nodig om de preference.xml te modden om maximale view-distance te krijgen?
ik miste die gun idd toen ik weer inlogde (na ruim een jaar niet gespeeld te hebben) helaas kan ik niets zinnigs over je xml te zeggen...

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

• TRX
  • Laatst online: 25-08 19:33
quote:
psychoclown schreef op zondag 27 januari 2013 @ 22:27:
Mijn ervaring met telfort is ook slecht en ben blij dat ik nu na de verhuizing een week zonder moet stellen en dan ziggo krijg. Ik moet er dan wel bij zeggen sat ik niet zulke dramatische pings had met die provider.

Ping stijgt ook als er >150k spelers online zijn maar als dat tevens gebeurt zonder een dergelijk groot aantal dan moet je het ergens anders zoeken.
ik heb ziggo. vaak valt de verbinding even een of twee secs uit.... meestal ben ik dan kapot geschoten of verzopen :/

dit is iets van de laatste maanden. daarvoor was het stukken beter.
nog geen contact gehad met ziggo btw

• BNRG
  • Laatst online: 16-03-2013
2crashandburn, bedankt voor je tips, de filmpjes van dat youtube kanaal lijken me superhandig!

En kyozu zn livestream heb ik al een paar keer gevolgd, ook al een tip of 2/3 geleerd daaruit :p Meer streamen kyozu!

Ik speel nu ongeveer een halfjaar, vorige maand teruggekomen ivbm de specials en blijven plakken.
De hoogste tier die ik voorlopig heb is T6, als het meezit zou die IS er snel moeten komen.

• algalid
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 21-08 08:22
[verkeerde topic, sorry!]

algalid wijzigde deze reactie 28-01-2013 16:06 (96%)

• Gleighton
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 23:15

Gleighton

And you will feel awesome!

quote:
algalid schreef op maandag 28 januari 2013 @ 16:02:
Ik heb een SoR gekregen en ben terug begonnen. Die gratis lvl 80 char is wel handig. Ik heb geopteerd voor een demonology warlock. Bij questing moet ik gelukkig niet veel doen, ik geraak nooit aan de demon form want die mobs vallen veel te snel neer.

...
Kijk eens goed in welk topic je post :+

C is for Cookie

• Seraphin
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 14:52
Afgelopen vrijdag een avondje TC medium's gedaan. Erg leuke ervaring!

Afhankelijk van wie er met plaspauze was, waren we met 10-11 man online; de opzet van de TC was in ieder geval:
6x KV1S (opererend in 2 peletons, ik zat de hele avond in een KV1S)
2x Arty (Grille)
2x scout (b.v. T-50, maar dat wisselde nog wel eens)
Soms wat kleine variaties; TD erbij, scout extra etc.

Uiteindelijk 19 potjes gedaan met 15 wins, 1 draw en 3 losses... leuk! :) Wat me vooral opviel is dat we een aantal wins echt voor de poorten van de hel hebben weggesleept; daar bleek toch wel de waarde van teamwork (TS) + doorzetten uit. Niet dat de andere teams dat niet hadden, ik bedoel meer dat je in randoms soms in situaties komt (b.v. in 1 minuut al je top tiers kwijt), dat je al van veraf een loss aan ziet komen, wat je ook doet. Nu met de TC's was naar mijn gevoel een win veel meer afhankelijk van blijven doorzetten.

Ow en discipline; soms wordt je naar een plek gedirigeerd waar je misschien op dat moment eigenlijk niet wil zijn, maar ja da's vertrouwen in de commander. :P

[edit]
Lol @ topicverdwaald. Wordt nog lachen als er ook nog een game "World of Warplanes" wordt bedacht... oh, wacht.

Seraphin wijzigde deze reactie 28-01-2013 16:07 (5%)

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

• psychoclown

psychoclown

Admin Softe Goederen

technische geneeskunde

quote:
BNRG schreef op maandag 28 januari 2013 @ 15:40:
2crashandburn, bedankt voor je tips, de filmpjes van dat youtube kanaal lijken me superhandig!

En kyozu zn livestream heb ik al een paar keer gevolgd, ook al een tip of 2/3 geleerd daaruit :p Meer streamen kyozu!
Thanks, in de weekenden kan ik altijd mooi streamen en zal ik ook zeker blijven doen. Helaas waren er echter wel wat problemen met twitch afgelopen week waardoor het van het weekend ook niet helemaal verliep zoals het had gemoeten :)

Nu een aantal potjes al gedaan op de type 58 maar dat is toch wel een verademing ten opzichte van de type T-34. Qua stats verschilt het nauwelijks met de T-34-85 maar voor mij een wereld van verschil ten opzichte van de type T-34. Van de 5 potjes nu 5 gewonnen en ook significant meer klappen kunnen uitdelen EN opvangen.

• Postius
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 04-11 22:39
Die premium tanks zijn in hun tiers wel echt heel erg sterk. Het zijn wel pay 2 win tanks. Opzich niet erg maar het kan af en toe een lekker potje wel hard vergallen. Verder snap ik het ook wel hoor, er moet een vorm van pay 2 win inzitten als je winst wilt maken in de F2P markt. Maar sommige van die Prem tanks (zeker in lagere tiers) zijn echt te OP verhoudingsgewijs. Het is niet alleen dat je een unieke tank koopt, je koopt ook gewoon voordeel. Toch wat jammer maar ach ik vermaak me nog wel met mn gratis troep :p.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

• dynosu
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 25-11 10:43

dynosu

Orly ?

Zeker geen pay2win tanks. Ze zijn vaak juist zwakker dan hun tegenpolen.

Waar ze wel goed in zijn is geld verdienen. Maar zeggen dat die pay 2 win is, is onzin.

En welke premium tanks zijn OP in jouw ogen?

Mijn Replays

• Quantor
  • Niet online
Postius, daarmee ben ik het niet eens, een premium tank heeft altijd wel iets dat zwakker is dan een normale tank in z'n tier. Zo is een Lowe erg langzaam, een T34 heeft een lange reload, IS-6 minder armour. Alleen als je daarmee goed kunt omgaan, dan kun je goed scoren met een premium. Ik heb een Type 59 en die is alleen niet zo sterk, maar in een groep van 2 of 3 erg goed.

Edit: Ik zie net dat je het over lagere tier premiums had, ben net als Dynosu benieuwd welke je bedoeld. Want ik heb wel een paar lage tier (2, 3, 4 en 5) premiums, maar echt blij wordt je er niet van. Behalve een Tier 3 franse TD, vind ik ze geen van alle "op" en die TD is maar een traag ding, heeft wel een gun die beetje erg goed voor tier 3.

Quantor wijzigde deze reactie 28-01-2013 16:46 (31%)

\o/

• psychoclown

psychoclown

Admin Softe Goederen

technische geneeskunde

@ Postius - Dan heb jij zeker spelers gezien die met de tanks om kunnen gaan. Zet eens een goede speler tegenover een goede speler in respectievelijk een premium en non-premium van dezelfde tier en type. De goede speler in de non-premium tank zal wel winnen.

• Temoss
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 31-10-2013
quote:
Postius schreef op maandag 28 januari 2013 @ 16:26:
Die premium tanks zijn in hun tiers wel echt heel erg sterk. Het zijn wel pay 2 win tanks. Opzich niet erg maar het kan af en toe een lekker potje wel hard vergallen. Verder snap ik het ook wel hoor, er moet een vorm van pay 2 win inzitten als je winst wilt maken in de F2P markt. Maar sommige van die Prem tanks (zeker in lagere tiers) zijn echt te OP verhoudingsgewijs. Het is niet alleen dat je een unieke tank koopt, je koopt ook gewoon voordeel. Toch wat jammer maar ach ik vermaak me nog wel met mn gratis troep :p.
Die premium players hebben waarschijnlijk de premium hitzone skins met extra weakspots view en natuurlijk de uber lasersight mod, alleen maar om newbs te pawnen. Dit spel is echt uber pay 2 win! 8)7

Edit: vergat te vertellen over de damage hack mod, die gratis bij besteding van meer dan 100 euro verkregen word van wargaming ;)

Temoss wijzigde deze reactie 28-01-2013 16:56 (7%)

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Populair:Apple iPhone 6Samsung Galaxy Note 4Apple iPad Air 2FIFA 15Motorola Nexus 6Call of Duty: Advanced WarfareApple WatchWorld of Warcraft: Warlords of Draenor, PC (Windows)Microsoft Xbox One 500GBTablets

© 1998 - 2014 Tweakers.net B.V. Tweakers is onderdeel van De Persgroep en partner van Computable, Autotrack en Carsom.nl Hosting door True

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013