Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Unbelievabl
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02:57
Afbeeldingslocatie: http://d2brbg16830x6.cloudfront.net/wordclock4.jpg

Pebble is een horloge gemaakt voor gebruik in combinatie met een smartphone. Hij koppelt zich met de smartphone via Bluetooth en kan internet gebruiken, apps gebruiken, muziek bedienen en zelfs smsjes en mails op het scherm laten zien. Hij heeft een E-Inkt display en de batterij werkt tot over 7 dagen zonder op te laden. Hij is alleen nog beschikbaar op Kickstarter, beginnend bij 130 dollar inclusief verzending naar NL. Lijkt me een Tweaker apparaatje met verschillende apps en je kan zelf ook apps maken.
Meer info en Kickstarter : http://www.kickstarter.co...ch-for-iphone-and-android

pics
Afbeeldingslocatie: http://d2brbg16830x6.cloudfront.net/trio2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://d2brbg16830x6.cloudfront.net/cycling4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://d2brbg16830x6.cloudfront.net/music2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://d2brbg16830x6.cloudfront.net/email1.jpg

specs :

Load apps using Bluetooth
144 x 168 pixel display black and white e-paper
Bluetooth 2.1+ EDR
4 buttons
Vibrating motor
3 axis accelerometer with gesture detection
Distribute apps via Pebble watchapp store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Unbelievabl
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02:57
Ik zie nu dat dit eigenlijk in Electronica hoort. Kan een mod het verplaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• real[B]art
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-04 17:25

real[B]art

CTRL+ALT+D1337

The Unbelievabl schreef op woensdag 11 april 2012 @ 20:22:
Ik zie nu dat dit eigenlijk in Electronica hoort. Kan een mod het verplaatsen?
Dat gaat het snelste door de topicreport te gebruiken, klik op het handje Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/icon_hand.gif (ook te vinden links van de topictitel).

Daarnaast heb ik geen idee wat je met dit topic wilt bereiken. Vroeger zijn er nog wel eens inkoopacties gehouden op het forum, maar ik meen dat die niet meer toegestaan zijn na een aantal fout gelopen acties.
edit: inderdaad, zie Einde aan de Inkoopacties

[ Voor 29% gewijzigd door real[B]art op 11-04-2012 22:52 ]

"The general rule on about people on IRC seems to be "Attractive, single, mentally stable: choose two"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:20
Had dit ding nog niet eerder gezien, maar was wel onder de indruk van de hands on die vandaag te zien was.

www.engadget.com/2013/01/...martwatch-hands-on-video/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb hem in de voorinschrijving (dus na kickstarter) besteld en heb gisteren de bestelling afgerond en betaald. Midden maart is de verwachte verzending.

Als zeer slechthorende hoor ik de telefoon vaak niet eens afgaan als ik buiten ben, met de trilmotor in het horloge kan ik hem dus alsnog opmerken. :)
Ben ook zeer benieuwd naar de apps die er komen gaan. Er zijn in elk geval behoorlijk wat mogelijkheden volgens mij.

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-05 16:40
Ik kreeg ook de mail om mijn pre-order te betalen.. en laat ik nu zelf geen CC hebben.. En om 23:00 kon ik ook niet echt iemand bellen om een CC te lenen en dat terwijl de teller maar naar beneden ging.. Sliep er maar slecht van, zou de teller op 0 staan als ik morgen wakker werd? :)

Maar goed, eind goed al goed.. bestelling afgerond en nu wachten totdat die binnen komt. Ik ben zelf voor de zwart gegaan. Ik vind de grijze ook wel mooi zo afstekend met de zwarte band maar ik vermoed dat je van die zwart band weinig ziet als je het horloge om hebt en dat je dan naar een compleet grijs horloge aankijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taurgis
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-04 14:54
Ik heb gekozen om de rode te kopen. Ik heb momenteel een WP8, maar heb een oude android om watchfaces te uploaden. Als er binnen een paar maanden geen beweging is om een app te maken voor WP8 kan ik misschien zelf beginnen onderzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:26

Thermometer

Whoop Whoop!

Mijn kickstarter pledge was voor de zwarte editie (past tenminste overal bij :P). Ben echt heel erg blij hoe het Pebble team het heeft aangepakt. Geen bullshit met valse verwachtingen, gewoon pas zeggen wanneer hij uitkomt wanneer het zeker is. Ook de frequente updates (om de 3 weken) vond ik een goed beeld geven dat ze wel degelijk hard aan het werk waren om een zo goed mogelijk product op de markt te zetten. Wat mij betreft dus een top investering!

Hier nog een aantal hoogtepunten van CES:

Artikelen:Video's:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arene
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:00
Inderdaad een horloge waar ik erg enthousiast van wordt.

Ik heb er vijf besteld. Ik geloof als 7100-ste in de rij bij Kickstarter ofzo. Dat betekent dus dat ik in de eerste shift zit. Als ik hem/ze heb, zal ik hier wel een review posten....... Als er belangstelling is natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik ben in elk geval heel geinteresseerd in je bevindingen. Als ik de filmpjes zie gaat het echt heel smooth allemaal.

/edit: overigens is het de rode geworden. Net wat minder standaard dan de zwarte in mijn beleving, voor net heb ik een fossil ;)

[ Voor 36% gewijzigd door ArthurMorgan op 10-01-2013 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer

Thermometer

Whoop Whoop!

arene schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 16:36:
Inderdaad een horloge waar ik erg enthousiast van wordt.

Ik heb er vijf besteld. Ik geloof als 7100-ste in de rij bij Kickstarter ofzo. Dat betekent dus dat ik in de eerste shift zit. Als ik hem/ze heb, zal ik hier wel een review posten....... Als er belangstelling is natuurlijk
Hoe weet je dat? Onthouden van toen je je pledge gedaan had? Ik had mijn positie afgeleid door bij Kicktraq alle backers op te tellen tot de datum van mijn pledge (bij de dagelijke pledges grafiek), maar vraag me af of er een makkelijkere manier is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arene
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:00
je kunt hier: http://duncanj.azurewebsites.net/PebbleBackers.aspx
een deel van je naam intypen en je ziet de positie......
Sander1991 schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 18:47:
[...]

Hoe weet je dat? Onthouden van toen je je pledge gedaan had? Ik had mijn positie afgeleid door bij Kicktraq alle backers op te tellen tot de datum van mijn pledge (bij de dagelijke pledges grafiek), maar vraag me af of er een makkelijkere manier is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer

Thermometer

Whoop Whoop!

arene schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 21:15:

[...]
Super! Bedankt! Zit op 22893.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exhar
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Helaas zit ik rond de 64K, dus voor eind februari verwacht ik 'm niet ;)

Ben benieuwd wanneer de SDK beschikbaar komt en of er echt een eco-system ontstaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
arene schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 21:15:

[...]
Dat is alleen voor kickstarters.. bij pre-orders zie je het order id in je mail. In mijn geval zit ik op nummer 19648 van de pre-orders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ah dank je :)

Order Number: #10975   Date: 06/22/2012

Bij mij werd aangegeven per 18 maart shipping.
Wel leuk dat er steeds meer filmpjes te zien zijn. Al is er nog weinig aan externe apps daarin te zien, maar dat zal wel pas echt op gang komen als de horloges echt bij de gebruikers zijn. De snelheid is in elk geval smooth vind ik, en het ziet er ook mooi degelijk en strak uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MmarkM
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Ik heb hem ge pre-order voor 0 dollar?

Pebble Pre-Order Receipt

Order Number: #47286   Date: 01/10/2013

1x Pebble (Pre-Order) - Jet Black for $0.00 each

Heb verder nog niks betaald. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-02 01:01
Pre-order is dus anders dan backing? Ik had normaal gebacked via kickstarter moest toen $130 betalen direct.

Hoeveel moesten jullie betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MmarkM
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Ja maar via Kickstarter kan nu niet meer he, gaat nu allemaal via http://getpebble.com/ en daar kan je enkel pre-order plaatsen. Zal wel te maken hebben met het grote succes en ze natuurlijk eerst aan de opdrachten van Kickstarter moeten voldoen en simpel weg te weinig horloges om te leveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Ah ok, dan neem ik aan dat de backers toch wel als eerste ontvangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:24
Dat sowieso. Daarnaast hebben ze bij de CES werkende modellen laten zien met op de achterkant 'Kickstarter Edition' gegraveerd. Ik denk dat backers die versie krijgen.

Edit: via bovengenoemde site zie ik dat ik nummer 39796 ben. Die nummers zijn anders dan de order nummers hierboven, neem ik aan. Mijn 'order' is al van 17-4-2012.

[ Voor 33% gewijzigd door dreamscape op 11-01-2013 22:43 ]

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
MmarkM schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 21:02:
Ik heb hem ge pre-order voor 0 dollar?

Pebble Pre-Order Receipt

Order Number: #47286   Date: 01/10/2013

1x Pebble (Pre-Order) - Jet Black for $0.00 each

Heb verder nog niks betaald. :p
Dat komt omdat je een mail krijgt om je pre-order te bevestigen door te betalen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Precies, in juni had ik dus een preorder van 0$, een paar dagen geleden heb ik de 150 dollar moeten betalen en is de pre-order dus een echte order geworden.

Geen shippingfee voor mij dus. Geen idee hoelang ze die actie doorzetten.

Ben wel benieuwd hoe hij verstuurd wordt, of de staat en de post nog een klap geld extra willen. (van de week pakje uit amerika van 80 dollar waar ik gewoon 35 euro voor mocht neertellen aan de postbode :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
Wybo schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 06:19:
Precies, in juni had ik dus een preorder van 0$, een paar dagen geleden heb ik de 150 dollar moeten betalen en is de pre-order dus een echte order geworden.

Geen shippingfee voor mij dus. Geen idee hoelang ze die actie doorzetten.

Ben wel benieuwd hoe hij verstuurd wordt, of de staat en de post nog een klap geld extra willen. (van de week pakje uit amerika van 80 dollar waar ik gewoon 35 euro voor mocht neertellen aan de postbode :X )
Vraag me toch af hoe ze aan die 35 euro komen en of het aan te vechten is.

edit:

Rekensom blijkt te zijn: 6 of 7% over de waarde en daarover weer 21% BTW. In dit geval is het €115 kale prijs en €148 met invoerrechten en BTW, een naheffing van ongeveer €33 dus.

[ Voor 13% gewijzigd door maniak op 14-01-2013 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Nee 17,50 euro handlings fee van tnt

17 euro btw en invoerrechten. Verder niet al te veel aan te doen. Wel balen :)

/edit: maar laten we het verder maar gewoon over de pebble hebben :)

[ Voor 23% gewijzigd door ArthurMorgan op 14-01-2013 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
Wybo schreef op maandag 14 januari 2013 @ 10:31:
Nee 17,50 euro handlings fee van tnt

17 euro btw en invoerrechten. Verder niet al te veel aan te doen. Wel balen :)

/edit: maar laten we het verder maar gewoon over de pebble hebben :)
Ik lees net dat alles onder de 150 euro vrij is van invoerrechten en alleen btw over betaald hoeft te worden. Daar komt de handling fees van de postbode nog bij. Al met al zal het horloge dan ongeveer 150 euro worden in totaal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
Ah ik zie nu dat er ook een GoT topic voor de Pebble is 8)

Ik heb er ook een besteld, op de eerste dag (zat bij de eerste 5000 bestellers ongeveer, als ik het me goed herinner).. Nog niets ontvangen qua emails, ik begreep dat je 2 dagen voor verzending een bericht zal krijgen.

Ik ben erg benieuwd :D

Volgens mij klopt die azurewebsites teller trouwens niet, ik sta volgens die site rond de 26.000e positie, terwijl ik de eerste dag gebackt heb en aan het eind van die dag waren er nog maar 7000 backers. Dus ik kan nooit zo hoog staan.

Edit: Ah, die Duncanj heeft de lijst genomen zoals die op de Kickstarter backers lijst staat... Maar die is om privacy redenen in een random volgorde gezet: While the total amount pledged and number of backers are updated on a project page in real time, the actual names of backers are added in groups of ten. When names are posted, they're listed in a random order..

Dus volgens mij is dat totaal niet representatief.

[ Voor 32% gewijzigd door GekkePrutser op 24-01-2013 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-05 17:11
Ik heb een zwarte besteld, totaal $130 betaald. Hij zal dus wel over een weekje of twee binnenkomen.

Nu het volgende, ik ben van gedachten veranderd, en denk niet dat ik hem echt zal gaan gebruiken. Ik ga hem dus te koop zetten. Mijn advertentie op Tweakers is vannacht echter meteen al verwijderd.

Dus PM me maar als je hem wil overnemen. Ik ben niet van om er geld op te verliezen, winst maken hoeft echter ook niet. Zodra het doosje binnenkomt zal hij ongeopend worden doorgestuurd.

// edit: Account overgedragen..

Success allen met jullie Pebble

[ Voor 6% gewijzigd door Koriel op 29-01-2013 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer

Thermometer

Whoop Whoop!

Review @ The Verge. Spoiler: krijgt een 8,2.

Ook is nu bekend in welke fase je Pebble zit van verzenden:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/0fUWy90.png

Dit kun je zien door in te loggen op www.getpebble.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 287881

Bij mij staat hij nu ook op processing shipment. Ben heel benieuwd hoe lang het dan nog duurt. Ik heb de tijd... Maart zou een mooie maand zijn. Leuk verjaardagscadeau aan mijzelf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Hmm ik was er vlot bij maar mijn Pebble staat nog op "Shipping Address Complete". Weet niet hoe ze de volgorde nu afwerken? Ik neem op de volgorde van backers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98248

Zo, die van mij is binnen! Ik heb de zwarte versie, en die oogt erg strak omdat het display er mooi in weg valt. Het een leuk hebbeding, maar echt multifunctioneel zou ik het nog niet willen noemen, er zijn simpelweg nog geen leuke apps voor. Wachten op de SDK...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
Megamind schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 14:37:
Hmm ik was er vlot bij maar mijn Pebble staat nog op "Shipping Address Complete". Weet niet hoe ze de volgorde nu afwerken? Ik neem op de volgorde van backers?
Ja, inderdaad. Al krijgen zwarte pebbles wel voorrang op het moment (en ze versturen veel meer naar Amerikaanse backers dan naar Europese, ik weet niet of dat helemaal in verhouding ligt). De gekleurde komen later.

Maar gisteren hebben ze er weer een berg verstuurd: http://www.ispebbleshipping.com/ (flash vereist! Anders zie je de grafiek niet.)

Ik verwacht dat de mijne binnen de batch zit die gisteren is verzonden, ik zat zeker bij de eerste paar duizend backers, op de eerste dag.

@Holleboomer: Kan je misschien een review maken? Ik weet dat er al zat te vinden zijn maar het zou ook wel leuk zijn om de mening te horen van een echte tweaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
Ik was ook een vrij vroege backer, maar heb later nog de kleur gewijzigd. Die van mij is dus nog niet eens gemaakt. Ze verwachten na Chinees Nieuwjaar (dit weekend) met de productie van de gekleurde modellen te beginnen. Ene heer Murphy vertelt me dat mijn witte natuurlijk als laatste gemaakt gaat worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
@dreamscape: Succes! Ik hoop dat je hem toch gauw krijgt.

Ik zag ook net deze. Ziet er ook wel interessant uit, maar ook weer een kleurenscherm zoals de Sony en I'm watch en dus zal je waarschijnlijk wel op een knopje moeten drukken om het scherm aan te doen. Ik vind van de Pebble juist erg mooi dat je hem altijd kan aflezen zonder hem aan te raken.

Niettemin wel weer iets dat ik in de gaten ga houden, vind het touch screen idee en interface wel weer mooi. Maar het zou me verbazen als ze die idd in Juni/Augustus gemaakt gaan hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GekkePrutser schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 15:23:
[...]
@Holleboomer: Kan je misschien een review maken? Ik weet dat er al zat te vinden zijn maar het zou ook wel leuk zijn om de mening te horen van een echte tweaker.
Foto's of een echte review? Ik denk dat in de review van The Verge alles al is gezegd namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwastie
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17:35

Kwastie

Awesomeness

Die van mij is vandaag ook binnen gekomen :)

Helaas nog geen SDK, had graag een eigen watchface gemaakt.

When I get sad i stop being sad and be awesome instead

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zie nu pas dat er een Pebble topic is op Tweakers.
Ik meld me dan ook maar even als Kickstart Backer.
(Kleuren pebble betaald maar uiteindelijk toch voor een zwarte gekozen)

Normaal gezien draag ik een stuk sjiekere klokjes en daarom heb ik helaas te lang getwijfeld. Ik heb in de laatste week besteld en dat zal nu wel tegen me werken.

De lederen band ligt al op hem te wachten ben enorm benieuwd hoe hij daar mee oogt want vind de review modellen op diverse site's een hoog kunstof gehalte hebben helaas.

Zijn er trouwens mensen hier die hebben gelezen waarom er zoveel Pebble's nog niet verstuurd zijn, als ik op die site kijk zijn er ruim 16k pebble's gemaakt maar er zijn er maar 7k verstuurd (dit was voor de sluiting ook al trouwens).
Anoniem: 98248 schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 13:45:
Zo, die van mij is binnen! Ik heb de zwarte versie, en die oogt erg strak omdat het display er mooi in weg valt. Het een leuk hebbeding, maar echt multifunctioneel zou ik het nog niet willen noemen, er zijn simpelweg nog geen leuke apps voor. Wachten op de SDK...
Kwastie schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 21:27:
Die van mij is vandaag ook binnen gekomen :)

Helaas nog geen SDK, had graag een eigen watchface gemaakt.
Hoelang is hij onderweg geweest? Je hoefde zeker geen btw te betalen omdat het pakje uit Azië kwam?

Vanuit de VS betaal ik helaas vaak invoerkosten, vanuit Azië meestal niet (ebay aankopen enz)

[ Voor 39% gewijzigd door Donstil op 11-02-2013 01:55 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Donstil schreef op maandag 11 februari 2013 @ 01:50:

[...]

[...]

Hoelang is hij onderweg geweest? Je hoefde zeker geen btw te betalen omdat het pakje uit Azië kwam?

Vanuit de VS betaal ik helaas vaak invoerkosten, vanuit Azië meestal niet (ebay aankopen enz)
Die van mij is circa 6 dagen onderweg geweest. Doosje (zoals je ze in de review ziet) kwam gewoon door de brievenbus, hoefde geen importheffingen te betalen (gelukkig).

Wat betreft het plastic gehalte. Ik hou persoonlijk ook meer van een klassieker horloge maar ik moet bekennen dat de zwarte pebble er gewoon prachtig uit ziet, het display valt mooi weg in de behuizing.

Pebble black smartwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Mooi man. Moet nog minstens anderhalve aamnd wachten op de mijne :)

Moeten alleen wel snel wat leuke (meer info) watchfaces bijkomen. Die nu in de app zitten is niet al te veel, en ook niet helemaal wat ik wil. Heb bij de voorbeelden op facebnook en dergelijke wel enkele heel leuke ideeen gezien.

Het mooiste zou ik ook een buienradar widgetje zoals van buienalarm willen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-04 12:30
Ben benieuwd hoe lang het ongeveer duurt voor je over kunt gaan tot de betaling. Ik heb hem zo'n 1.5 week geleden gepreordered. Kosten waren $0 en zoals ik hier dus lees krijg je later een mail met de belastinggegevens.

Hoe lang duurt dit gemiddeld? Praat je dan over dagen, weken of maanden?

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
Reken maar op een paar maanden. Eerst worden Kickstarter backers afgehandeld en ook dat duurt ook nog even. Als je hem net 1,5 week geleden hebt gepreorderd, denk ik dat je nog wel even geduld moet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 98248 schreef op maandag 11 februari 2013 @ 10:48:
[...]

Die van mij is circa 6 dagen onderweg geweest. Doosje (zoals je ze in de review ziet) kwam gewoon door de brievenbus, hoefde geen importheffingen te betalen (gelukkig).

Wat betreft het plastic gehalte. Ik hou persoonlijk ook meer van een klassieker horloge maar ik moet bekennen dat de zwarte pebble er gewoon prachtig uit ziet, het display valt mooi weg in de behuizing.

[afbeelding]
Valt me nog mee, shipping vanuit Azie is meestal wel te doen. Vanuit de USA duurt vaak een stuk langer.

Het wegvallen van het scherm is ook een van de redenen dat ik voor een zwarte ben gegaan. Ik heb trouwens wel al een mooie lederen band liggen. dit gaat er waarschijnlijk wel gelijk omheen omdat het geheel toch wat netter te maken.

Deze "klok" vind ik wel het mooiste trouwens, zodra de SDK uitkomt wilde ik die eigenlijk even omkatten naar een Nederlandse versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-05 20:51

The Wizard

Moderator Mobile
Anoniem: 98248 schreef op maandag 11 februari 2013 @ 10:48:
[...]

Heb je het shipping number ook nog ergens anders kunnen invoeren dan op SingPost? Ik zag op http://forums.getpebble.com dat ze ook via DHL konden traceren.

Ik zit nog met smart te wachten, hij is de 8ste verstuurd, kan niet wachten! :)

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Nou die van mij is nogsteeds niet verstuurd. Op de homepage staat dat ze 85k aan pebbles hebben gemaakt, alleen zijn er volgens kickstarter maar ongeveer 60k verkocht. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Nee, ze hebben nog geen 85k gemaakt, ze zitten nu rond de 16k. Er zijn 85.000 verkocht, dat is Kickstarter incl. Pre-order.

Bij mij heeft de 3e stap ongeveer 8 dagen geduurd. Dan gaan ze hem nog maken, versturen naar Singapore en dan pas internationaal versturen. Vandaar dat die stap zo lang duurt. Het gaat batch gewijs.

Daar staat ie trouwens nog steeds op, maar ik heb al een tracking number gekregen.

[ Voor 22% gewijzigd door The Wizard op 12-02-2013 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer

Thermometer

Whoop Whoop!

The Wizard schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 21:23:
Nee, ze hebben nog geen 85k gemaakt, ze zitten nu rond de 16k. Er zijn 85.000 verkocht, dat is Kickstarter incl. Pre-order.

Bij mij heeft de 3e stap ongeveer 8 dagen geduurd. Dan gaan ze hem nog maken, versturen naar Singapore en dan pas internationaal versturen. Vandaar dat die stap zo lang duurt. Het gaat batch gewijs.

Daar staat ie trouwens nog steeds op, maar ik heb al een tracking number gekregen.
Wanneer had jij gebackt? Ben nog steeds benieuwd of het mogelijk is om je verzenddatum af te leiden van de datum waarop je gebackt had.

Er zijn trouwens 85k Pebble's die naar Kickstarter backers gaan. Er zijn 68k backers geweest, maar sommigen gaan natuurlijk meer dan één ontvangen omdat ze een hogere reward tier hadden tijdens het backen. De 85k Pebble's is dus ZONDER de pre-orders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
The Wizard schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 21:09:
[...]
Heb je het shipping number ook nog ergens anders kunnen invoeren dan op SingPost? Ik zag op http://forums.getpebble.com dat ze ook via DHL konden traceren.
Dat was een Duitser zeker? In Duitsland doet DHL namelijk ook de gewone post. Dus in nederland zou je het bij postnl kunnen proberen. Want voor zover ik weet zijn ze voor de Europese backers gewoon per post gegaan.

Ik zit zelf in Ierland en bij mij verwijst de Singpost site me door naar anpost in Ierland, helaas is het tracking nummer daar nog niet bekend, kennelijk is hij daar nog niet aangekomen. Ik denk dat zij hem pas in handen krijgen zodra hij de douane door is.

De mijne is trouwens ook op de 8e weg gegaan bij Singpost (ik denk dat hij op de 6e verstuurd is aangezien ze volgens hun eigen grafiek niets op de 8e verstuurd hebben maar wel op de 6e). Nouja ik ben benieuwd :) Trouwens was ik een backer van de eerste dag, maar er waren er wel 4000 voor me ongeveer, vandaar dat ik niet bij de eerste batch zat.

[ Voor 20% gewijzigd door GekkePrutser op 13-02-2013 02:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
Sander1991 schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 23:19:
[...]

Wanneer had jij gebackt? Ben nog steeds benieuwd of het mogelijk is om je verzenddatum af te leiden van de datum waarop je gebackt had.
Dat gaat volgens mij niet lukken, want het is ook nog eens afhankelijk van welke kleur je hebt besteld. Ze hebben namelijk eerst een hele voorraad zwarte gemaakt en gaan daarna met de andere kleuren aan het werk. Ik neem aan dat ze een planning hebben over welk kleurtje ze eerst gaan maken, maar daar heb ik ze nog niet over gehoord. Tel daarbij op dat je na het backen de kleur nog kon wijzigen (bij het invoeren van je adresgegevens) en het wordt een administratieve rommel. In ieder geval wordt het heel lastig om daarmee een verzenddatum te bepalen.

Er is volgens mij maar één oplossing: rustig afwachten. Ik heb oorspronkelijk gebackt voor een zwarte, maar ben later geswitcht naar een witte (al heb ik daar nu enigszins spijt van, maar daar maken we ons maar niet te druk om). Ik ga er voor het gemak maar vanuit dat de witte als allerlaatste worden gemaakt. Dan kan het alleen nog maar meevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Sander1991 schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 23:19:
[...]

Ik heb op 12-4 gebackt.
GekkePrutser schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 02:00:
[...]

at was een Duitser zeker? In Duitsland doet DHL namelijk ook de gewone post. Dus in nederland zou je het bij postnl kunnen proberen. Want voor zover ik weet zijn ze voor de Europese backers gewoon per post gegaan.

Ik zit zelf in Ierland en bij mij verwijst de Singpost site me door naar anpost in Ierland, helaas is het tracking nummer daar nog niet bekend, kennelijk is hij daar nog niet aangekomen. Ik denk dat zij hem pas in handen krijgen zodra hij de douane door is.

De mijne is trouwens ook op de 8e weg gegaan bij Singpost (ik denk dat hij op de 6e verstuurd is aangezien ze volgens hun eigen grafiek niets op de 8e verstuurd hebben maar wel op de 6e). Nouja ik ben benieuwd :) Trouwens was ik een backer van de eerste dag, maar er waren er wel 4000 voor me ongeveer, vandaar dat ik niet bij de eerste batch zat.
Oh, vandaar... Bij mij staat ook verzending op de 8ste. Ik ben benieuwd wanneer ik hem binnenkrijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wanneer gaat het shippen en de productie weer door?
Ik ken China als een land wat 27/7 werkt maar toch is de Pebble fabriek een week dicht helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Chinees nieuwjaar. Dan ligt het hele land op zijn gat. Duurt CNY niet iets van 10 of 14 dagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Wizard schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 13:07:
Chinees nieuwjaar. Dan ligt het hele land op zijn gat. Duurt CNY niet iets van 10 of 14 dagen?
Ooh echt waar joh? Nooit geweten dat ze dan helemaal dicht gaan.

Op Twitter zie ik net dat ze een week dicht gaan, zover ik had begrepen tot vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Póg mo Thóin
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Nooit eerder het Pebble-topic gezien! De mijne op 12/4 besteld en afgelopen zaterdag een mailtje ontvangen dat hij verstuurd zou zijn! Yay! Ik hoop dat ik hem in de loop van volgende week mag ontvangen!

Riamh mé ag dul a thabhairt duit suas, ní bheidh mé in iúl duit síos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Ik hoop toch wel wat eerder dan volgende week... :)

Oei ik zie nu dat ik het project 27/4 pas heb gesponsord, mijn Pebble laat dus nog wel even op zich wachten ;(

• Póg mo Thóin
  • Niet online
mwah, mijn status staat nog steeds op shipped from international office. Het is al donderdag, dus ik verwacht niet veel voor begin volgende week.

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Nee, klopt, maar altijd blijven hopen :).

Maar waar heb je "Shipped from international office" zien staan?

Dit staat op singpost.com
code:
1
2
Item No.    Posting Date    Status Date Status Description
RAxxxxxx    08-02-2013    08-02-2013  Despatched to overseas (Country code: NL)

[ Voor 4% gewijzigd door The Wizard op 14-02-2013 09:45 ]

• Póg mo Thóin
  • Niet online
Bij singpost staat bij mij: despatched to overseas (country code ES)
Ik woon in Spanje, dus op de lokale postwebsite (correos.es) staat:Salida de la oficina internacional de origen.
Betekent zoiets als Shipped from international office.

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Aha, vandaar :).

Jammer dat buitenlandse pakketjes niet te traceren zijn in NL. Ze worden hier gelijk gelabeld naar de 3S codes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Póg mo Thóin
  • Niet online
Begint toch wel te kriebelen! Volgende week zou echt tof zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Ik die van mij ook wel hebben!

Heb alleen een kleurtje dus denk dat het nog wel zal duren :(

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
The Wizard schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 13:17:
Aha, vandaar :).

Jammer dat buitenlandse pakketjes niet te traceren zijn in NL. Ze worden hier gelijk gelabeld naar de 3S codes.
De mijne is hier (in Ierland) wel te traceren, hij kwam gisteravond in Ierland aan en ligt nu bij de douane... Dus ik denk dat die Nederlandse die op de 8e verstuurd waren ongeveer in dezelfde fase zitten.

[ Voor 11% gewijzigd door GekkePrutser op 15-02-2013 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Als die bij de dounane ligt vrees ik toch dat ze bij jou wel invoer en btw gaan vragen. Schijnt men tot op heden in NL nog geen last van te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
Wybo schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 18:27:
Als die bij de dounane ligt vrees ik toch dat ze bij jou wel invoer en btw gaan vragen. Schijnt men tot op heden in NL nog geen last van te hebben.
Nouja alles wat van buiten de EU komt moet hier langs de douane (in Nederland ook trouwens). Maar het is een klein doosje dus de kans is denk ik wat groter dat ze er niet naar kijken.

Nadeel van de Pebble is wel de bedrukte doos, die bijna schreeuwt van 'IK BEVAT DURE ELECTRONICA!'. Dat vond ik nou niet zo'n geslaagde actie van ze eigenlijk. En dan niet eens zozeer vanwege de douaneheffing (want de waarde staat er ook gewoon op, zoals het hoort) maar vanwege grijpgrage postmedewerkers. Goed, de Kindle heeft ook zo'n doos maar die wordt per UPS verstuurd en dat is toch een stukje beter bewaakt (en bovendien verzekerd).

Maargoed die 3 tientjes (incl. handling fee) boeien me niet, daar had ik toch al op gerekend, dan kan het altijd nog meevallen. Ik wil dat ding nu eindelijk wel eens hebben 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Het probleem is dat onze douane zo traag is... Een pakketje uit de VS heeft een keer 3 weken daar gelegen!

Ben benieuwd of de eerst komende dagen ergens bij iemand het in de bus valt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GekkePrutser schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 18:39:
[...]
Nadeel van de Pebble is wel de bedrukte doos, die bijna schreeuwt van 'IK BEVAT DURE ELECTRONICA!'.
Blijf dat een rare keuze vinden, het vraagt er bijna om gestolen te worden.
The Wizard schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 20:37:
Het probleem is dat onze douane zo traag is... Een pakketje uit de VS heeft een keer 3 weken daar gelegen!

Ben benieuwd of de eerst komende dagen ergens bij iemand het in de bus valt :).
Nou de Douane is niet zozeer traag, de TNT/PTT/postNL of hoe dat nu dan ook weer heet inklaringsdienst is traag.

Gelukkig komt brievenbus post uit Azië hier wel zonder problemen doorheen, althans ik bestel regelmatig enveloppen met inhoud uit Azië en nog nooit btw hoeven betalen. Zolang het door de brievenbus kan zoals de Pebble zit je wel safe.

[ Voor 52% gewijzigd door Donstil op 15-02-2013 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Ach, voor mij 1 pot nat, ergens in een grote loods houden ze de pakketjes tegen :P.

Klopt, ik bestel ook zeer regelmatig (wekelijks) wat via Ebay en dat heeft nooit problemen opgeleverd, zelfs niet met > 100 dollar artikelen.

Update: Het pakketje is in NL aangekomen volgens Singpost. Afwachten maar of het lang blijft hangen bij de inklaring.

[ Voor 20% gewijzigd door The Wizard op 16-02-2013 07:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Póg mo Thóin
  • Niet online
Ik hoop dat de ontwikkeling van mapmyrun even wat harder gaat! Sowieso dat meer developers apps specifiek gaan aanpassen voor gebruik met de Pebble. Weer, world time, gps etc.

Bij staat er "in transito". Raad maar eens wat dat betekent! Lijkt er toch op dat ik hem begin volgende week binnenkrijg.
Ik moet alleen nog uitvogelen wat voor bandje het er best op past. Ik ga even foto's bekijken van andere Pebbles :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb een lederen band besteld (en liggen) welke eromheen gaat, eerst maar een zwarte met wit stiksel genomen om het neutraal te houden.

Ben benieuwd hoe dat staat. Op de pebble Twitter komen wel eens bandjes voorbij en niet alles staat even fraai namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Póg mo Thóin
  • Niet online
Hmmm, ik zie het op foto's niet echt goed hoe de afwerking nu precies is.
Gelukkig staat er op de site dat ze hem vandaag gaan afleveren, dus dan kan ik zien hoe het IRL is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Tot nu toe nog niks... Ik hoop dat ze hem snel brengen. Vreemd dat er geen externe tracking is in NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
Mijne kwam net binnen!

De douane had hem inderdaad gevonden.. Maar met 22 euro (incl. handling fee van de post) was de schade te overzien (dit was in Ierland dus ik weet niet hoeveel het in Nederland wordt)

Ik heb gauw even een tijdelijke screenprotector op maat geknipt en er op geplakt. Het ziet er niet uit maar zo krijg ik in elk geval geen krassen op het scherm. Ik heb alleen het schermgedeelte kunnen beschermen omdat de screenprotector zo hard was dat hij door de bolling aan de randen steeds los kwam. Het scherm gedeelte lukte net zonder dat hij los ging.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/m56hopU1hTBZsnPVs5KsFQdo/medium.jpg
(klik voor iets groter)

Verder loopt het allemaal prima met mijn iPhone, heb er nog niet veel mee kunnen spelen, maar het scherm is mooier dan ik dacht.. Ik ben ook erg blij dat ik voor zwart gegaan ben omdat het (vrij kleine) scherm vrijwel naadloos overgaat in de achtergrond als je op een zwart scherm staat, het was zelfs vrij lastig om de screenprotector precies op het schermgedeelte te doen.

[ Voor 22% gewijzigd door GekkePrutser op 19-02-2013 14:38 . Reden: Verhaal over de precieze kosten maar weggelaten want niet relevant voor Nederland ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Póg mo Thóin
  • Niet online
Hoe vind je het bandje zitten? Is het wel comfortabel en een beetje kwaliteit?
Wat meten jouw polsen trouwens?

Very nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Lucky bastard :). Hier nog niks helaas... Ik hoop dat het wel de komende dagen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
Póg mo Thóin schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 15:02:
Hoe vind je het bandje zitten? Is het wel comfortabel en een beetje kwaliteit?
Wat meten jouw polsen trouwens?
Het bandje valt me heel erg mee, ik verwachtte een goedkoop plastic bandje, maar dit voelt meer als natuurrubber. Stevig, en wordt zo te voelen niet gauw zweterig.

Mijn pols is ongeveer 20cm (even ruw gemeten met een buigbare liniaal, denk dat het met een meetlint nog wat korter is maar dat heb ik niet bij de hand), ik zit op het 1 na laatste gaatje dus misschien dat ik de grotere band nog wel ga bestellen.

De doos was trouwens ook erg profi, beschermt super. Ook weer beter dan verwacht. De magnetische stekker zit ook prima.

De mijne was op 8 Februari verzonden trouwens, denk dat de anderen van die lichting ook op het punt staan afgeleverd te worden.

Wat wel een beetje opvallend is dat als ik gebeld word en het horloge trilt, de iPhone niet zelf meer gaat trillen. Dus wel zaak om hem om te houden als je hem gekoppeld hebt ;)

PS: Kom jij uit Ierland toevallig? ;) Leuke rickroll :)

[ Voor 12% gewijzigd door GekkePrutser op 19-02-2013 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Ik zit ook in de 8 feb zending, maar blijkbaar liggen de NL versies allemaal nog bij de inklaring anders hadden we ze vandaag ook wel gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Póg mo Thóin
  • Niet online
Yup, ik ben Iers :p

In Spanje zijn ze ook bezorgd! Ik zie op de website dat hij is afgeleverd! Yay! Zometeen genieten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
GekkePrutser schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 14:34:
Mijne kwam net binnen!

[afbeelding]
(klik voor iets groter)
Ziet er strak uit inderdaad. Had al wel het idee dat de band wel ok zou zijn. Maar ja puur op basis van de foto's altijd fijn als dan ook echt daadwerkelijk zo is :)

Denk je echt dat die screenprotector nodig is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Op http://forums.getpebble.com zijn er toch wel diverse klachten gekomen over krassen. Het blijft kunstof. Ik heb screenprotectors besteld die op maat zijn gemaakt voor de Pebble, ik heb een paar extra besteld, het zijn er maar 2, dus als iemand (straks) interesse heeft (in NL), dan kan ik die voor kostprijs opsturen.

Weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
Dit is dan wel weer jammer:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/xByi6CagQ7N1xQ8ptKJdoT4I/medium.jpg (klik weer voor groter)

Gebeurt eens in de paar keer als ik gebeld word, en daarna is het menu dan ook helemaal overhoop gegooid.. Dus het is ook niet meteen weg. Na een paar minuten komt het opeens weer goed.. Omdat hij het nu weer wel goed doet hoop ik dat het een firmware probleem is.. Ik heb Pebble gevraagd of ze hier al van weten, ik laat wel even weten wat ze zeggen,.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Hmm, das balen. Heb je geen Android in de buurt om het daarmee te testen? Misschien is het een bluetooth probleempje van de Iphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
The Wizard schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 18:29:
Hmm, das balen. Heb je geen Android in de buurt om het daarmee te testen? Misschien is het een bluetooth probleempje van de Iphone.
Ik denk niet dat het iets met bluetooth te maken heeft, want het gebeurt ook gewoon als ik door de menu's blader..

Maar nu doet hij het weer, vreemd genoeg... Ik heb een support ticket aangemaakt (zodat ze in elk geval weten dat ik vanaf het begin problemen had) en hou het wel in de gaten.

Edit: Ik heb het idee dat de schermconnector van binnen een beetje los zit. Want als ik door de menu's blader en er mee schud gebeurt het ook, zij het dan niet zo fel. Ik denk dat zijn eigen 'vibrator' (bij gebrek aan beter woord ;) ) het erger maakt, vandaar dat het gebeurt als ik gebeld word. Als er geen schermupdates worden gedaan dan heeft hij geen last van het trillen, maar dat komt volgens mij doordat elke pixel van dit scherm zijn status onthoudt als het geen updates krijgt (vandaar de lange accuduur).

Ik zie trouwens meer mensen op het Pebble forum met dit probleem dus wellicht moeten ze hun QA een beetje beter regelen, dat er iets niet goed aangedrukt wordt tijdens de produktie.

[ Voor 39% gewijzigd door GekkePrutser op 20-02-2013 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-04-2024
Donstil schreef op maandag 11 februari 2013 @ 14:26:
[...]

Deze "klok" vind ik wel het mooiste trouwens, zodra de SDK uitkomt wilde ik die eigenlijk even omkatten naar een Nederlandse versie.
Graag, daar zit ik ook aan te denken om te nemen, al vraag ik mij af of het mooi op het schermpje gaat passen.

Helaas moet ik nog wel even wachten op mijn pebble's. 7-5 is de bestelling voor 5 horloges uitgegaan, 2 zwarte en 3 witte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
Ja met die SDK wil ik ook graag aan de gang (en niet alleen voor watchfaces trouwens).

Ik mis trouwens wel een watchface die ook de datum laat zien, er is nu geen enkele die dat biedt, vreemd genoeg. Zelfs voor de out of the box watchfaces vind ik dat wel een gemis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Póg mo Thóin
  • Niet online
Jawel toch? Classic analog heeft het bij mij!

Trouwens, het horloge bevalt heel goed. Maar toch denk ik dat ik hem aan mijn vriendin geef. Ik ben bang dat ik hem binnenkort kapot maak. Plastic is niet ideal...

Heel tof on je mail en sms'jes te kunnen lezen op het horloge en ook handig dat je pols gaat vibreren als je gebeld word. Dat voorkomt veel gemiste oproepen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
Póg mo Thóin schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 14:39:
Jawel toch? Classic analog heeft het bij mij!
Oh ja, je hebt gelijk, die heeft het wel... Ik hou niet van analoge horloges dus ik had die niet goed bekeken, alleen even een keertje snel door alle faces heen gelopen.

Ik denk inderdaad dat het frontje snel gaat krassen ja.. Ik heb vroeger al wel horloges gehad van plastic (casio's enzo), maar daarbij zat het frontje meestal een beetje verzonken.

Ik heb het verrommelde scherm probleem sinds gisteren niet meer gehad trouwens, hopelijk blijft het nu weg :)

Edit: nee, nu gebeurt het opens weer heel veel, het ding is bijna niet te gebruiken soms :-( De mensen van Pebble zeiden dat ik in de app een support vraag moest doen, maar die hebben ze nog niet beantwoord. Je krijgt er ook geen bevestiging van dus je weet niet of hij goed aangekomen is.

[ Voor 17% gewijzigd door GekkePrutser op 21-02-2013 03:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga hem zelf aan een Android Phone koppelen maar voor mijn vriendin zou het wel leuk zijn als iPhone accessoire (die is zowel horloge als iPhone verslaafd), iemand hier al ervaring met die Jailbreak tweak waardoor je alle notificaties ziet?

Edit: ik heb nog geen verzend bevestiging trouwens, de geproduceerde aantallen gaan ook maar erg langzaam omhoog viel me op. In dit tempo kan het nog wel wat maandjes duren :'(
Jarnoootje schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 10:28:
[...]

Graag, daar zit ik ook aan te denken om te nemen, al vraag ik mij af of het mooi op het schermpje gaat passen.

Helaas moet ik nog wel even wachten op mijn pebble's. 7-5 is de bestelling voor 5 horloges uitgegaan, 2 zwarte en 3 witte
Ja het wordt wel een beetje passen en meten denk ik.

Edit: Knip.
The Wizard schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 16:04:
Op http://forums.getpebble.com zijn er toch wel diverse klachten gekomen over krassen. Het blijft kunstof. Ik heb screenprotectors besteld die op maat zijn gemaakt voor de Pebble, ik heb een paar extra besteld, het zijn er maar 2, dus als iemand (straks) interesse heeft (in NL), dan kan ik die voor kostprijs opsturen.

Weg!
Het is een misschien beetje overdreven om op een horloge van €100,- een Screenprotector te plakken maar waar heb je ze besteld :)

[ Voor 15% gewijzigd door Donstil op 15-04-2013 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile

• Jarnoootje
Dat is handig! Zodra mijne verzend klaar staat ook maar zo eentje bestellen!

• Phr34k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:28
16-04-2012 gebacked voor een Jet Black, vanochtend melding gehad dat hij verzonden is!

Als ik het zo lees gaat het een dag of 10 duren voor hij binnen is, ik ben benieuwd :9~

Apart trouwens dat hij op account.getpebble.com nog op "Processing Shipment" staat...

[ Voor 21% gewijzigd door Phr34k op 21-02-2013 13:18 . Reden: "Processing Shipment" toegevoegd... ]

5520 Wp op WZW PVOutput

[b]Phr34k schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 13:13

Apart trouwens dat hij op account.getpebble.com nog op "Processing Shipment" staat...
Altijd nog beter dan "1.Shipping Address Complete" wat er bij mij al maanden staat 8)7

(Ik heb dan ook pas 27-4 gebacked dus kan nog wel even duren)

• Jarnoootje
Donstil schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 14:19:
[...]

Altijd nog beter dan "1.Shipping Address Complete" wat er bij mij al maanden staat 8)7

(Ik heb dan ook pas 27-4 gebacked dus kan nog wel even duren)
nog altijd sneller dan de 07-05 waarop ik er 5 besteld heb :)

Maar gestaag worden er meer geproduceerd elke dag. Zo'n 1300 per dag, dus schiet steeds meer op!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Die van mij is al een week in NL, maar nog steeds niks. Ik ben bang dat hij bij de inklaring ligt, dat kan wel 30 dagen duren...

Edit: Hij ligt idd bij de inklaring, ik heb het nagevraagd bij PostNL. De kans is groot/groter dat nu ook anderen na mij invoerkosten moeten gaan betalen.

Helaas :(.

[ Voor 40% gewijzigd door The Wizard op 21-02-2013 20:34 ]

Ooh dat is wel jammer ja, ik dacht dat hij als envelop verstuurd werd? Bij sommige kwam hij gewoon door de brievenbus namelijk. (Over Envaloppen vanuit Azië heb ik nog nooit inklaring hoeven te betalen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Hij wordt gewoon als pakketpost rondgebracht, tenminste hier in NL wel, in andere landen (veel al) niet.

Al is dat geen garantie. Ik bestel veel op Ebay uit China en de helft gaat door de brievenbus, de andere helft via de pakketpost, al dan niet getekend. In ieder geval nooit wat hoeven te betalen aangezien het bijna allemaal kleine artikelen zijn, en bij de grotere staat er een lager bedrag op.

Er is dus geen eenduidig beleid :). Misschien heeft het ook wel mee te maken als er wel of geen trackingnummer vermeld staat op de bubbelenvelop. Zal eens opletten bij de volgende pakketjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

De mijne is nu ook binnen, hij was gisteren al aangeboden. Geen toeslag tot nu toe, maar dat kan nog komen weet ik uit ervaring ;)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phr34k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:28
Phr34k schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 13:13:
16-04-2012 gebacked voor een Jet Black, vanochtend melding gehad dat hij verzonden is!

Als ik het zo lees gaat het een dag of 10 duren voor hij binnen is, ik ben benieuwd :9~

En hij is binnen! Zonder douane toeslag trouwens.

5520 Wp op WZW PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!
5Dagen. Dat is lekker vlot!

Pagina: 1 2 ... 33 Laatste

Let op:
Berichten over andere smartwatches mogen in:
- Pebble Time / Pebble Time Steel / Pebble Time Round: [Pebble Time (Steel) / Time Round] Ervaringen & Discussie
- Pebble 2 / Pebble Time 2 / Pebble 2 SE: [Pebble (Time) 2 / 2 SE] Ervaringen & Discussie

Berichten over de levertijd kan in ~~~[Pebble E-Paper Watch] Levertijden & Prijzen.

Pebble is recentelijk overgenomen door FitBit. Discussie en gevolgen betreft deze overname hoort in: Fitbit neemt Pebble over - toekomstperspectief?.