Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freeman
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-05 10:11
Zo dan, zou het morgen voor ons "D-Day" zijn?
Zou mij benieuwen of morgen ICS voor Nederland uit komt.

Mijn geduld begint een beetje op te raken, ik hoor er vrij weinig over via de officiële kanalen.
Iemand hier meer informatie over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magiciano
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-05 19:10
Thanks dit werkt prima, had eerst problemen met random screen wakeups en random reboots maar bij deze is dat niet het geval. Enorm bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdmost
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-03 13:52
Beste Rob,

Heb dit gedaan maar hij geeft aan dat deze geen update heeft.
Terwijl 2.3.6 er wel al is.
Wat kan ik hier aan doen?

Graag hoor ik je.

groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freeman
  • Laatst online: 08-05 10:11
pvdmost schreef op zondag 18 maart 2012 @ 20:11:
Beste Rob,

Heb dit gedaan maar hij geeft aan dat deze geen update heeft.
Terwijl 2.3.6 er wel al is.
Wat kan ik hier aan doen?

Graag hoor ik je.

groetjes
Zoals al vaker gemeldt in dit en andere topics, android 2.3.6 is vanwege bugs offline gehaald.
De laatste update is dus ook 2.3.5 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

Kwastie schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 20:00:
[...]

Bij ICS is dit niet meer 'nodig' als je naar apps gaat is het mogelijk om een app uit-te-schakelen. (Hij word niet verwijderd maar hij kan niet worden opgestart)
Dus hierin kan je "Freezen" alleen dan zonder rooten?

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:05
Ik heb een vraagje aan de mensen met ICS. Werkt de weather widget nu ook automatisch je locatie bij zoals dat bij HTC Sense gebeurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-05 17:10
Daywalk3r schreef op zondag 18 maart 2012 @ 21:53:
[...]

Dus hierin kan je "Freezen" alleen dan zonder rooten?
Inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-05 08:18
rikvandinteren schreef op zondag 18 maart 2012 @ 15:13:
[...]

Wordt met development mode 'USB-fouten opsporen' bedoeld?
Ja
De_Bastaard schreef op zondag 18 maart 2012 @ 15:18:
Waarschijnlijk een ontieglijke n00b vraag, maar vanaf wanneer heb je een originele bootloader nodig? Ik heb nu namelijk gewoon een normale ROM op mijn SII en ook geen speciale kernel ofzo. Wil graag die LPQ erop gaan zetten (heb laatst al met Odin gewerkt om mijn vriendin d'r Galaxy S te redden...) maar weet even niet of ik moet gaan werken met een bepaald type bootloader, kernel of root kernel.
De oude bootloader heb je nodig om je flash counter via een JIG op 0 te kunnen zetten.
Je hebt een unsigned kernell nodig zodat jou toestel root toegang krijgt. Zodra hij root heeft, kun je weer terug naar je stock kernell.
YoupS schreef op zondag 18 maart 2012 @ 17:06:
Ik heb vandaag een (dacht ik) Poolse versie erop gezet (XXLPQ). Nu blijft ie zeggen bij de Meldingen 'Software-update, Softwareupdate instellen). Ik klik erop en dan geeft ie een vrijwaringsding, waarin je akkoord moet gaan met voorwaarden, zo'n tekst dat toch nooit iemand leest. Als ik het eenmaal accepteer dan zegt de telefoon dat het 'verwerken mislukt' is. Het vervelende is dat de updatelogo niet uit mijn bar verdwijnt. Weet iemand hier iets meer vanaf? Google en dit topic gaven mij geen antwoorden
Raar probleem, heb je al geprobeerd opnieuw te flashen? Of te wipe'en?
Magiciano schreef op zondag 18 maart 2012 @ 20:05:
[...]

Thanks dit werkt prima, had eerst problemen met random screen wakeups en random reboots maar bij deze is dat niet het geval. Enorm bedankt!
Graag gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdmost
  • Laatst online: 27-03 13:52
Na verschillende forums bekeken te hebben lijkt het erop dat ik nooit meer kan updaten via KIES.
Is het mogelijk om hem te updaten naar 2.3.3 en dan vervolgens proberen via kies of eventueel een OTA update. Maar frees er voor dat deze niet gaat werken.

Kies geeft aan:
"Uw apparaat ondersteunt geen softwareupgrades via Kies”

Mijn versie is:

Modelnummer: GT-I9100
Android-versie: 2.3.5
Baseband-versie: I9100XXKI4
Kernelversie: 2.6.35.7-I9100XWKJ3-CL647431 root@DELL82 #2
Buildnummer: GINGERBREAD.XWKJ3

Hiervoor had ik 2.3.4 en ook hiermee het zelfde probleem dat deze niet te updaten is via KIES en OTA update.

Wie kan mij helpen?

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 24-04 12:14

musicer

Press any key to continue....

D'r is vanochtend voor een aantal landen weer ICS uitgekomen. Het lijkt er echter op dat Nederland er weer niet bij zit.

zie https://twitter.com/#!/SamKiesUpdates

Update: Nog even goed gekeken maar het gaat alleen om een Hong Kong versie. De rest is voor andere telefoons

[ Voor 25% gewijzigd door musicer op 19-03-2012 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uniquorn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:42

uniquorn

Wat blijft komt nooit terug

Wel bemoedigend dat UK er nu bij zit, er worden in ider geval nogsteeds landen vrijgegeven. Ik verwacht de update ergens morgen of woensdag.

Hm een keer refreshen kan geen kwaad, blijkt, ik verwacht de update nogsteeds binnenkort, en hoop maar dat er dan geen schoonheidsfoutjes meer inzitten.

[ Voor 35% gewijzigd door uniquorn op 19-03-2012 09:15 ]

It's just a donkey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job89
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-01 09:07
uniquorn schreef op maandag 19 maart 2012 @ 09:13:
Wel bemoedigend dat UK er nu bij zit, er worden in ider geval nogsteeds landen vrijgegeven. Ik verwacht de update ergens morgen of woensdag.
Waar zie je de uk versie? Ik heb een s2 met een XEU en krijg via kies nog geen update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brandts
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-05 11:41
uniquorn schreef op maandag 19 maart 2012 @ 09:13:

Hm een keer refreshen kan geen kwaad, blijkt, ik verwacht de update nogsteeds binnenkort, en hoop maar dat er dan geen schoonheidsfoutjes meer inzitten.
UK heeft nog geen update. Alleen Hong Kong heeft vandaag (tot nu toe) de update gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-04 11:49
Inmiddels ICS draaiende (zie vorige post) mooi (dankzij dit topic _/-\o_ ) , dat wel maar wou dat ik die melding uit kon zetten telkens als ik BT aan zet. 8)7
Misschien is er een oplossing voor maar ik heb gezocht en niets gevonden..iemand?

Als de officiële update er is flash ik de stock rom erin en update via Kies. 8)

Btw ...UK heeft de update wel zo te zien op Twitter

[ Voor 13% gewijzigd door scorpio op 19-03-2012 11:17 ]

To be or not to be - Shakespeare/ -To be is to do - Aristotle/- do bi do bi do- Sinatra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magiciano
Meerdere last van battery drain in ICS? Heb gezocht naar fixes:
- Geen syncing met Exchange servers.
- Wifi sleep mode.
- Dev: strikte modus ingeschakeld
- Dev: Forceer GPU weergave
- Dev: Toon alle ARN's.
- Dev: Geen achtergrond processen toestaan.
Toch neemt android systeem 80% van de battery usage in, en daardoor is de batterij in 6 uur leeg in idle mode. Tijdens gebruik in 2-3 uur.

Enig idee wat ik nog meer kan proberen?

[ Voor 5% gewijzigd door Magiciano op 19-03-2012 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-04 22:18
[b][message=37880337,noline]scorpio
Is een note update

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Magiciano schreef op maandag 19 maart 2012 @ 11:22:
BetterBatteryStats installeren en kijken welke app/service de boosdoener is?

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brandts
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-05 11:41
[b][message=37880337,noline]
Ik zie hem er toch niet bij staan. Er staat alleen een android 2.3.6 update welke dus voor andere telefoons is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-05 13:18
Ik heb ICS nu ongeveer 4 dagen draaien op 2 verschillende S2’s en om eerlijk te zijn, ik vind het maar een erg buggy firmware.

Vooral wbt data verbinding is deze ICS erg slecht. Bij het schakelen tussen Wifi en 3G, wil hij regelmatig gewoon geen data meer verzenden/ontvangen over 3G.
Het enige wat dan werkt is een reboot.

Tot nu toe dus niet echt tevreden, hopen dat er snel een update komt, en anders toch maar weer terug naar een custom ROM.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magiciano
Brad Pitt schreef op maandag 19 maart 2012 @ 11:43:
[...]

BetterBatteryStats installeren en kijken welke app/service de boosdoener is?
Heb een dumpfile gemaakt van de uitvoer:
http://pastebin.com/q0HjV13z

Awake (): 1 h 21 m 57 s (4917 s) Ratio: 95,9%

Die regel valt me op, de FAQ van BetterBatteryStats geeft de omschrijving "meaning that partial wakelocks are resonsible for the battery drain as those preventing the phone from going to deep sleep."

Nu is echter alleen nog niet duidelijk welk process hiervoor zorgt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtlife
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-10-2024
Magiciano schreef op maandag 19 maart 2012 @ 12:34:
[...]

Heb een dumpfile gemaakt van de uitvoer:
http://pastebin.com/q0HjV13z

Awake (): 1 h 21 m 57 s (4917 s) Ratio: 95,9%

Die regel valt me op, de FAQ van BetterBatteryStats geeft de omschrijving "meaning that partial wakelocks are resonsible for the battery drain as those preventing the phone from going to deep sleep."

Nu is echter alleen nog niet duidelijk welk process hiervoor zorgt...
Lijkt mij dat de processen die hoog staan in de lijst met wakelocks ervoor zorgen, de hoogste is downloadmanager. Dus ik zou die deïnstalleren en kijken of het nog steeds zo erg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magiciano
mtlife schreef op maandag 19 maart 2012 @ 12:54:
[...]

Lijkt mij dat de processen die hoog staan in de lijst met wakelocks ervoor zorgen, de hoogste is downloadmanager. Dus ik zou die deïnstalleren en kijken of het nog steeds zo erg is.
Heb downloadmanager nu frozen, zal kijken of dat verschil maakt. Google apps lijken wel afhankelijk te zijn van deze app aangezien die steeds gesloten worden sinds de downloadmanager frozen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mtlife schreef op maandag 19 maart 2012 @ 12:54:
Nee dat is hem niet. Die heeft maar voor 3 wakelocks gezorgd. Op ICS doet de mediascanner er nogal lang over om klaar te zijn na het booten. Daarom staat dat process "hoog" bij hem, maar is niet de boosdoener.

Apps/processen met een heel hoog aantal wakelocks moet je even doorlopen. Zo staat er bij backup bijvoorbeeld 334 wakelocks, dat hakt er nogal in. Die optie zet ik na een Rom install dan ook als een van de eerste dingen uit. Sommige services kan je weinig aan doen (qua hoge aantallen wakelocks) maar bij andere is er wel winst te behalen. Bij de locatie-bepaling staan ook nogal wat wakelocks. Draaien er wat widgets die om de zoveel tijd de locatie checken? Staat Latitude aan? Dat soort dingen.
Magiciano schreef op maandag 19 maart 2012 @ 13:03:
Heb downloadmanager nu frozen, zal kijken of dat verschil maakt. Google apps lijken wel afhankelijk te zijn van deze app aangezien die steeds gesloten worden sinds de downloadmanager frozen is.
Die moet je ook helemaal niet freezen. Niet klakkeloos dingen gaan doen die mensen roepen nu hè :s

[ Voor 16% gewijzigd door Brad Pitt op 19-03-2012 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magiciano
@ Bradd Pitt: De backup optie uit gezet.
De AlarmManager, SleepBroadcast, GPSlocationprovider en SyncLoopWakeUp zorgen ook voor veel wakes.
Locatie gegevens tracking en de GPS heb ik altijd disabled, waar de andere 3 voor verantwoordelijk zijn weet ik niet.
Heb alleen de klok, stock task killer en google zoekbalk als widget draaien. Gebruik Latitude, maps, navigatie oid niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:43
Ik heb vorige week er een avondje voor gezeten en heb nu 4.0.3. draaien op mijn S2. Ik heb stap 1 van XMOO zijn handleiding gedaan en het werkt nu prima. Wel een beetje last met het trager reageren op touch maar is mee te leven. Mijn vraag is, kan ik weer terug naar 2.3.5 (NL versie) als de officiële update van ICS 4.0 uitkomt via KIES deze updaten naar 4.0.3.? Zodat ik weer gewoon op originele software zit en voortaan dus gewoon kan updaten via kies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 440008

Iemand dit al meegekregen?

Breaking: Good day for devs: Samsung releases Kernel source for ICS Galaxy SII.

Well today it the day where all developers are waiting on Kernel Sources!
Well there out now!! Let the hacking start..

What we can say about this is that Samsung has released them quite quick after releasing Ics into the wild.

You can see them at : https://www.opensource.samsung.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-05 10:07
BertP schreef op maandag 19 maart 2012 @ 16:10:
Ik heb vorige week er een avondje voor gezeten en heb nu 4.0.3. draaien op mijn S2. Ik heb stap 1 van XMOO zijn handleiding gedaan en het werkt nu prima. Wel een beetje last met het trager reageren op touch maar is mee te leven. Mijn vraag is, kan ik weer terug naar 2.3.5 (NL versie) als de officiële update van ICS 4.0 uitkomt via KIES deze updaten naar 4.0.3.? Zodat ik weer gewoon op originele software zit en voortaan dus gewoon kan updaten via kies?
Ik had dus ook last dat het touchscreen niet zo goed reageerde als op 2.3.6. Soort van vertraging en registeerde niet alle aanrakingen als ik er snel even overheen ging. (ala draw something :9 )

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:43
Ewivis schreef op maandag 19 maart 2012 @ 16:17:
[...]

Ik had dus ook last dat het touchscreen niet zo goed reageerde als op 2.3.6. Soort van vertraging en registeerde niet alle aanrakingen als ik er snel even overheen ging. (ala draw something :9 )
Dat heb ik dus ook, en opzich werkt het prima hoor, het is meer dat het me opviel. Maar ik wil gewoon weer graag op originele software draaien als deze uit is, zodat ik makkelijk mee kan draaien met de updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Laatst online: 07:19
Magiciano schreef op maandag 19 maart 2012 @ 11:22:
Meerdere last van battery drain in ICS? Heb gezocht naar fixes:
- Geen syncing met Exchange servers.
- Wifi sleep mode.
- Dev: strikte modus ingeschakeld
- Dev: Forceer GPU weergave
- Dev: Toon alle ARN's.
- Dev: Geen achtergrond processen toestaan.
Toch neemt android systeem 80% van de battery usage in, en daardoor is de batterij in 6 uur leeg in idle mode. Tijdens gebruik in 2-3 uur.

Heb je toevallig de Facebook app draaien? Deze zorgde bij mij voor een battery drain, zonder dat hij in de lijst met applicaties stond bij batterijgebruik. Binnen 6 uur was hij op. Op ICS zorgde swype voor een drain bij mij, maar nadat ik deze uitgeschakeld heb heb ik na 10,5 uur nog 82% batterij over op een gewone werkdag :+

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/2ut5fo3.jpg

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:29
Ophidian schreef op maandag 19 maart 2012 @ 17:25:
[...]

Heb je toevallig de Facebook app draaien? Deze zorgde bij mij voor een battery drain, zonder dat hij in de lijst met applicaties stond bij batterijgebruik. Binnen 6 uur was hij op. Op ICS zorgde swype voor een drain bij mij, maar nadat ik deze uitgeschakeld heb heb ik na 10,5 uur nog 82% batterij over op een gewone werkdag :+

[afbeelding]
BetterBatteryStats wees uit dat de Facebook chat mijn Note heel vaak een partial wakelock bezorgde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ophidian schreef op maandag 19 maart 2012 @ 17:25:
maar nadat ik deze uitgeschakeld heb heb ik na 10,5 uur nog 82% batterij over op een gewone werkdag :+

[afbeelding]
Dit is natuurlijk ook een abominabel resultaat hè. Bijna 2% per uur drain zonder iéts met de telefoon te doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Laatst online: 07:19
Ben het niet anders gewend van het toestel, 2.3.5 deed hetzelfde. Kom van een n900 af, die was veel erger wat dat betreft. Ben er best tevreden over ;)

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ophidian schreef op maandag 19 maart 2012 @ 17:36:
Ben het niet anders gewend van het toestel, 2.3.5 deed hetzelfde. Kom van een n900 af, die was veel erger wat dat betreft. Ben er best tevreden over ;)
Oh ok :) Aan het aantal maal dat het toestel ontwaakt waarbij jij zelf niets doet kan je wel zien dat er op de achtergrond nogal wat taken staan te draaien. Waarschijnlijk voornamelijk social media gedoe I guess :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Brad Pitt schreef op maandag 19 maart 2012 @ 17:26:
[...]

Dit is natuurlijk ook een abominabel resultaat hè. Bijna 2% per uur drain zonder iéts met de telefoon te doen...
Hij staat toch aan? Vind 2% echt niet veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exorcist schreef op maandag 19 maart 2012 @ 17:42:
Hij staat toch aan? Vind 2% echt niet veel.
Zonder wat (zelf) te doen vind ik dat echt behoorlijk veel ja. Kan je ook zien aan het aantal maal ontwaken en het aantal maal dat het scherm heeft aan gestaan. Die verhouding is echt compleet zoek. Er staan dús op de achtergrond allemaal apps/services te draaien die de telefoon constant laten ontwaken. Als je die apps en services echt nodig hebt: prima. "Normaal" is natuurlijk ook een relatief begrip.

Baal zelf onwijs als de drain meer dan 1% per uur is. Maar draai dan ook geen Facebook, LinkedIn, Exchange mail en dat soort dingen. Vooral die laatste hakt er hier onwijs in. Dan maar om het uur mail checken, so be it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08-01 21:29
Zoals altijd ligt het aan de persoonlijke voorkeur van de gebruiker wat goede battery life is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:05

Yucko

One clown to rule them all !

Tiroz schreef op maandag 19 maart 2012 @ 17:57:
Zoals altijd ligt het aan de persoonlijke voorkeur van de gebruiker wat goede battery life is :P
Naast de processen die in de achtergrond draaien gebruik ik mijn telefoon (geen SGS2 maar Note) door de dag geregeld (whatsapp, gtalk, facebook en browsing) en kom daar 2 dagen mee uit.
50 uur (2% drain per uur) op 1 accuspanning zonder enig actief gebruik vind ik in dat opzicht behoorlijk weinig/slecht.

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi_roy
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 28-04 20:55
Het zal niet lang duren voordat ICS ook in NL beschikbaar komt, tenminste volgens de volgende website http://www.youmobile.org/blogs/entry/SGSII-ICS-CRS

Deze geeft het volgende aan over ICS:

Netherlands → Updating…
Netherlands (Vodafone, T-Mobile) → Pending…

Dit zou betekenen dat de ICS update al via Kies is binnen te halen via "Test mode", toch jammer dat ik niet weet hoe ik dit moet instellen. Als er iemand is die het weet hoor ik het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
hoi_roy schreef op maandag 19 maart 2012 @ 20:16:
Het zal niet lang duren voordat ICS ook in NL beschikbaar komt, tenminste volgens de volgende website http://www.youmobile.org/blogs/entry/SGSII-ICS-CRS

Deze geeft het volgende aan over ICS:

Netherlands → Updating…
Netherlands (Vodafone, T-Mobile) → Pending…

Dit zou betekenen dat de ICS update al via Kies is binnen te halen via "Test mode", toch jammer dat ik niet weet hoe ik dit moet instellen. Als er iemand is die het weet hoor ik het graag!
Inmiddels staat Nederland al op "Netherlands → Updating…"

Vraag me al hoelang al en hoelang "Netherlands → Updating…" ongeveer duurt.

Edit: lekker stom. Nvm }:O

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 384711

Yucko schreef op maandag 19 maart 2012 @ 18:03:
[...]

Naast de processen die in de achtergrond draaien gebruik ik mijn telefoon (geen SGS2 maar Note) door de dag geregeld (whatsapp, gtalk, facebook en browsing) en kom daar 2 dagen mee uit.
50 uur (2% drain per uur) op 1 accuspanning zonder enig actief gebruik vind ik in dat opzicht behoorlijk weinig/slecht.
Voor een moderne smartphone is dat allesbehalve slecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
hoi_roy schreef op maandag 19 maart 2012 @ 20:16:
Using Test mode

In older versions it was possible to enter Testing Mode by pressing Ctrl + Alt + U + P (left Ctrl and left Alt) in firmware update screen dialog. This trick was known to work in Kies 1.5.1.10072_3_1.

There were some single reports of successful running Test Mode in newer version of Kies by creating registry key HKCU\Software\Samsung\FUS\FUS_TEST. This is not sure in which version exactly this trick worked.

Currently this is probably not possible to enter Test Mode anymore.
Bron: http://forum.xda-develope..._S_Series#Using_Test_mode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko

Yucko

Anoniem: 384711 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 21:01:
[...]

Voor een moderne smartphone is dat allesbehalve slecht
Tuurlijk niet want zonder gebruik 50 uur, hoeveel blijft daarvan over als je je telefoon wel gebruikt gedurende de dag? 24 uur?

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDTheory
  • Laatst online: 21-04-2020
Weet iemand waar die update servers staan? Zijn die van Samsung? Rollen ze hem gefaseerd uit vanwege mogelijke overbelasting update servers? Vraag het me gewoon af uit interesse...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 384711

Yucko schreef op maandag 19 maart 2012 @ 21:11:
[...]

Tuurlijk niet want zonder gebruik 50 uur, hoeveel blijft daarvan over als je je telefoon wel gebruikt gedurende de dag? 24 uur?
Heb je dan even verkeerd begrepen, dacht dat jij met de galaxy note 2 dagen volhield onder redelijk actief gebruik en dat je daar niet tevreden over was :).

Maar heb zelf een galaxy S2 en de accu is bij mij wel erg snel leeg, kan meestal net de schooldag uitzitten (6:00-15:00) en dan moet hij toch echt weer aan de lading. En daarbij gebruik ik hem dan een half uurtje voor social media, en 1,5 uur muziek luisteren over de radio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-05 11:53
Anoniem: 384711 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 21:18:
Heb je dan even verkeerd begrepen, dacht dat jij met de galaxy note 2 dagen volhield onder redelijk actief gebruik en dat je daar niet tevreden over was :).

Maar heb zelf een galaxy S2 en de accu is bij mij wel erg snel leeg, kan meestal net de schooldag uitzitten (6:00-15:00) en dan moet hij toch echt weer aan de lading. En daarbij gebruik ik hem dan een half uurtje voor social media, en 1,5 uur muziek luisteren over de radio.
Dat is niet normaal, je moet minimaal 4 uur schermtijd kunnen halen. Waarschijnlijk verbruikt er iets stiekem batterij, of onderschat je je gebruik.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yochi
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-10-2024
http://www.youmobile.org/blogs/entry/SGSII-ICS-CRS

Als ik deze website mag geloven vind ik dit hier wel een erg zielige zaak van samsung hoe snel de update verloopt... Enig idee waarom een update release bij Apple zo snel gaat en ik bij samsung ondertussen al een week aan het wachten ben sinds ze op twitter poste 'ICS is ge released'?

Een ROM er op zetten begint er aanlokkelijk te lijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gohan040
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-05 20:32
yochi schreef op maandag 19 maart 2012 @ 22:09:
http://www.youmobile.org/blogs/entry/SGSII-ICS-CRS

Als ik deze website mag geloven vind ik dit hier wel een erg zielige zaak van samsung hoe snel de update verloopt... Enig idee waarom een update release bij Apple zo snel gaat en ik bij samsung ondertussen al een week aan het wachten ben sinds ze op twitter poste 'ICS is ge released'?

Een ROM er op zetten begint er aanlokkelijk te lijken.
Niet weer he..... ja het duurt wat lang maar vergeet niet apple heeft momenteel nog maar 2 verschillende soorten hardware in 2 telefoons zitten en maken alleen software voor zichzelf! (iphone 4 en 4s).
Ik ga niet eens proberen het aantal van samsung modellen te raden.
Bovendien wil je snel updates pak dan een google foon (nexus dus). Elke fabrikant doet zijn eigen schil over ICS of eerder GB en dus duurt het gewoon langer. ICS is al een week officieel te verkrijgen voor Europa. Je moet alleen ff flashen via odin. en ja dan heb je ook Nederlandse taal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaninho
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 27-04 14:18
Er staat in ieder geval wel op ' http://www.youmobile.org/blogs/entry/SGSII-ICS-CRS ' dat Nederland aan het updaten is! Nou dat werd tijd. Ik heb het net even geprobeerd, maar er is nog steeds geen update. Dan maar even proberen tegen 5'en!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peentje
  • Laatst online: 25-04 21:20

Peentje

MAC / Windows i don't care

Ja hoor: Hij is uit in Nederland!

https://twitter.com/#!/SamKiesUpdates

Edit: Kies vind nog van niet....

Firmware die er nu op staat: PDA:KK2 / PHONE:KI4 / CSC:KJ1 (XEN)

[ Voor 44% gewijzigd door Peentje op 20-03-2012 07:33 ]

Dell Latitude E7450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper
  • Laatst online: 08-05 08:34

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Topicstarter
Peentje schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 07:23:
Ja hoor: Hij is uit in Nederland!

https://twitter.com/#!/SamKiesUpdates

Edit: Kies vind nog van niet....

Firmware die er nu op staat: PDA:KK2 / PHONE:KI4 / CSC:KJ1 (XEN)
i5510? :X

-= Very annoying forum person =-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peentje
  • Laatst online: 25-04 21:20

Peentje

MAC / Windows i don't care

Beetje te enthousiast....

Dell Latitude E7450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217197

Tijdverdrijf totdat de update er is:
Klik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-04 08:17
Er staat in die handleiding dat ICS niet OTA verkrijgbaar zal zijn. Ik hoop dat Samsung wel zo slim is om de update dit keer gelijk uit te brengen met de update via Kies. Niet iedereen heeft een Windows computer en zelfs al heb je die, garandeert dit niks met Kies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Kiee Air heeft wel een update...waar zijn ze allemasl mee bezig daar??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Framoes schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 09:01:
[...]

Er staat in die handleiding dat ICS niet OTA verkrijgbaar zal zijn. Ik hoop dat Samsung wel zo slim is om de update dit keer gelijk uit te brengen met de update via Kies. Niet iedereen heeft een Windows computer en zelfs al heb je die, garandeert dit niks met Kies.
Dat las ik idd ook maar zover ik kan zien wordt ie in andere landen toch ook OTA aangeboden :?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamerPaps87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 28-12-2023
Framoes schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 09:01:
[...]

Als het goed is kan je ook updaten naar ICS 4.0.3 met Kies voor Mac, dus Windows versie van Kies is niet de enige waar je de update mee kan binnenhalen en installeren.
Ben alleen benieuwd wanneer, aangezien ze het elke keer verder uitstellen voor mensen met de XEN versie 8)7

"I work to live and will never live to work"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192811

Ik heb sinds 7 weken mijn 1e smartfone, de Gs2 en ben dus onervaren.
Als ik het goed begrepen heb heeft OTA niets te maken met wifi, want de update naar 2.3.6 kreeg ik zonder enig probleem middels de update-functie van de telefoon via wifi binnen. Kan ik ICS op dezelfde manier binnen krijgen, dus zonder KIES?

Alvast bedankt
gr. Henk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-04 16:18

Ursamajor

Astrofotograaf

Anoniem: 192811 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 09:36:
...
Als ik het goed begrepen heb heeft OTA niets te maken met wifi...
OTA = Over The Air. Dus via wifi.

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Ursamajor schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 09:39:
[...]

OTA = Over The Air. Dus via wifi.
Of je datanetwerk van de provider, dus niet expliciet wifi, dus niet het antwoord op zijn vraag of ICS via OTA uitgerold wordt.

[ Voor 13% gewijzigd door JB op 20-03-2012 09:42 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
rubw87 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 09:15:
[...]

Als het goed is kan je ook updaten naar ICS 4.0.3 met Kies voor Mac, dus Windows versie van Kies is niet de enige waar je de update mee kan binnenhalen en installeren.
Ben alleen benieuwd wanneer, aangezien ze het elke keer verder uitstellen voor mensen met de XEN versie 8)7
Serieus? Dat is dan nieuw, want Kies Mac ondersteunde voorheen altijd alleen maar synchronisatie en bestandsuitwisseling.
Samsung site over Kies Mac
Kies is nu ook voor de Mac beschikbaar! Verbind uw mobiele telefoon met uw Mac om de inhoud eenvoudig te beheren
Bij Windows staat expliciet vermeld dat je je telefoon er mee up-to-date kan houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JB schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 09:41:
[...]

Of je datanetwerk van de provider, dus niet expliciet wifi, dus niet het antwoord op zijn vraag of ICS via OTA uitgerold wordt.
Ik meen dat met OTA specifiek een verbinding via G3 bedoelt wordt, want met wifi ben je in feite direct met internet vebonden via de router.
Als ik het fout heb hoor ik dat graag.

gr. Henk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Laatst online: 22:00
Anoniem: 192811 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 09:48:
[...]

Ik meen dat met OTA specifiek een verbinding via G3 bedoelt wordt, want met wifi ben je in feite direct met internet vebonden via de router.
Als ik het fout heb hoor ik dat graag.

gr. Henk
OTA kan ook gewoon via WiFi zijn. Zolang het maar draadloos is, kun je het als OTA zien :) Het gaat er om dat je update direct op je telefoon gedownload wordt, zonder dat hij aan de computer verbonden is. Welke internet verbinding je gebruikt maakt niet uit (wel voor je databundel enzo natuurlijk)

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The_Fes schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 09:56:
[...]

OTA kan ook gewoon via WiFi zijn. Zolang het maar draadloos is, kun je het als OTA zien :) Het gaat er om dat je update direct op je telefoon gedownload wordt, zonder dat hij aan de computer verbonden is. Welke internet verbinding je gebruikt maakt niet uit (wel voor je databundel enzo natuurlijk)
OK, volgens http://www.youmobile.org/blogs/entry/SGSII-ICS-CRS
komt hij ook via OTA, al wordt dat door iemand volgens een handleiding tegengesproken.
Ik wacht wel af, als het alleen via KIES blijkt te gaan dan doe ik dat wel.

gr. Henk

Lees het Het algemeen beleid #groeten even over je groet gedrag ;).....

[ Voor 8% gewijzigd door Bullet NL op 20-03-2012 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acidfever
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-01-2024

acidfever

I am allready working!

Framoes schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 09:41:
[...]

Serieus? Dat is dan nieuw, want Kies Mac ondersteunde voorheen altijd alleen maar synchronisatie en bestandsuitwisseling.

[...]

Bij Windows staat expliciet vermeld dat je je telefoon er mee up-to-date kan houden.
De laatste versie van KIES voor OSX ondersteund inderdaad ook updates. De versies ervoor niet.....

[ Voor 39% gewijzigd door acidfever op 20-03-2012 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

acidfever schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 10:09:
[...]

De laatste versie van KIES voor OSX ondersteund inderdaad ook updates. De versies ervoor niet.....
Sorry, maar volgens mij reageer je op de verkeerde, want je antwoord heeft niets met mijn vraag te maken.

gr. Henk

Doe je het nou gewoon express?

Anoniem: 192811 in "Het Grote Galaxy S II ICS update topic"

[ Voor 16% gewijzigd door Bullet NL op 20-03-2012 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acidfever

acidfever

I am allready working!

Anoniem: 192811 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 10:13:
[...]
Sorry, maar volgens mij reageer je op de verkeerde, want je antwoord heeft niets met mijn vraag te maken.

gr. Henk
Klopt, had het ook al aangepast. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-04 11:49
nog ff w88 dus :/

[ Voor 92% gewijzigd door scorpio op 20-03-2012 11:09 ]

To be or not to be - Shakespeare/ -To be is to do - Aristotle/- do bi do bi do- Sinatra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-03 20:53
scorpio schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 11:08:
XEN = Netherlands I5510XWKPG/I5510XENKP2 http://www.sammobile.com/kies das toch echt een
NL ...toch??

Staat er tussen op twitter
voor het type i5510?

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-05 14:35
XEN = Netherlands I5510XWKPG/I5510XENKP2 http://www.sammobile.com/kies das toch echt een
NL ...toch??

Jep, maar hebben wij de I5510? Nop :P We hebben de i9100

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job89
  • Laatst online: 10-01 09:07
NL ...toch??

Andere telefoon I5510

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acidfever

acidfever

I am allready working!

Hmmmmm, ik had gehoopt dat de site zodra de update date naar vandaag zou veranderen Nederland als beschikbaar zou tonen maar helaas staat er nog steeds "Updating".

Uk en Ireland zijn er wel bijgekomen......

[ Voor 12% gewijzigd door acidfever op 20-03-2012 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Klopt en anders stond er wel expliciet Android 4.0.3 bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer
  • Laatst online: 24-04 12:14

musicer

Press any key to continue....

Er is er weer 1 bij gekomen:

UK (Three) → 4.0.3 Update Available! (20/03)

Voorlopig alleen nog geen XEN (Nederland)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephan2388
  • Laatst online: 07-05 12:12
Beetje nooby misschien... Volg het topic al dagen, maar besef me nu pas dat ik een T-mobile branded SG2 heb, en dus niet de gewone firmware. Dus...moet ik ongetwijfeld nog langer wachten op ICS.
Is er een een simpele manier om over te stappen naar de unbranded rom, of moet ik dan sowieso rooten?
In dat geval vindt ik een custom rom zoals eerder beschreven namelijk een beter idee.

Primum non nocere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Stephan2388 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:40:
Beetje nooby misschien... Volg het topic al dagen, maar besef me nu pas dat ik een T-mobile branded SG2 heb, en dus niet de gewone firmware. Dus...moet ik ongetwijfeld nog langer wachten op ICS.
Is er een een simpele manier om over te stappen naar de unbranded rom, of moet ik dan sowieso rooten?
In dat geval vindt ik een custom rom zoals eerder beschreven namelijk een beter idee.
Ik heb de mijne los gekocht en dus gelukkig niet afhankelijk van een telecom-provider :)

gr. Henk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Je moet even zoeken naar de post van Xmoo, daar staat stap voor stap beschreven hoe je zelf een rom kan installeren. Verder weet ik zelf ook niet hoe het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko

Yucko

Anoniem: 192811 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:44:
[...]

Ik heb de mijne los gekocht en dus gelukkig niet afhankelijk van een telecom-provider :)

gr. Henk
@pcfreak52
1) het is geen antwoord op zijn vraag
2) je hoeft niet elke post te eindigen met "gr. Henk". Sterker nog, het wordt als ongewenst ervaren.
Je kunt op 2 manieren dadelijk met de generieke NL update meelopen:

1) CSC code aanpassen zodat je de juiste update aangeboden gaat krijgen. Die CSC code zal nu iets anders zijn dan XEN. Nadeel is dat wanneer je de CSC code aanpast, dat je toestel gewiped wordt en je dus alles kwijt bent.
2) De generieke ROM zelf handmatig erop flashen. Daarna zou je in principe alle volgende updates voor de NL generiek automatisch aangeboden moeten krijgen. Hier zijn echter 2 situaties:
• je hebt nu een originele ROM van Samsung alvorens te gaan updaten --> geen wipe nodig en je behoudt je gegevens en apps bij de upgrade naar 4.0.3
• je hebt nu een custom ROM --> wipe meestal wel nodig en je verliest wel al je gegevens en apps.

wel of niet root doet er volgens mij niet toe tijdens het flashen.

[ Voor 56% gewijzigd door Yucko op 20-03-2012 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yucko schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:51:
[...]

@pcfreak52
2) je hoeft niet elke post te eindigen met "gr. Henk". Sterker nog, het wordt als ongewenst ervaren.
1) Je hebt gelijk.
2) Dat wist ik niet en bedankt voor die tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreator
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-04 21:05

kreator

Wie niet waagt, verliest niet

*weg*

[ Voor 90% gewijzigd door Bullet NL op 20-03-2012 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RV
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-05 13:00

RV

®

:P

Hoop dat die update voor nl snel verschijnt..ben benieuwd of hij wat stabieler wordt. Heb laatste tijd last van crashende toetsenborden, vooral swype maar ook het normale samsungbord. Bovendien start hij steeds vaker opnieuw op, iets wat ie eerst nooit deed. En ja, ik heb de gewraakte 2.3.6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

*weg*

[ Voor 81% gewijzigd door Bullet NL op 20-03-2012 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtlife
2.3: Contacts Settings - “Save new contact to” option available
ICS: “Save new contacts to” options now removed
Waarom kan ik niet meer bepalen waar mijn contacten worden opgeslagen? Ik wil niet dat google al mijn contacten opslaat op mijn google account...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-05 14:35
*weg*

[ Voor 87% gewijzigd door Bullet NL op 20-03-2012 20:31 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mtlife schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:15:
[...]

Waarom kan ik niet meer bepalen waar mijn contacten worden opgeslagen? Ik wil niet dat google al mijn contacten opslaat op mijn google account...
Helemaal mee eens, Google heeft al schijt aan privacy, maar dit vind ik ook te ver gaan.
Het zal mij niets verbazen dat zodra je naar ICS geüpgrade bent, alle contacten automatisch naar de telefoon verplaatst zijn en je simmetje leeg is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephan2388
  • Laatst online: 07-05 12:12
Yucko schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:51:
[...]

@pcfreak52

[...]

Je kunt op 2 manieren dadelijk met de generieke NL update meelopen:

1) CSC code aanpassen zodat je de juiste update aangeboden gaat krijgen. Die CSC code zal nu iets anders zijn dan XEN. Nadeel is dat wanneer je de CSC code aanpast, dat je toestel gewiped wordt en je dus alles kwijt bent.
2) De generieke ROM zelf handmatig erop flashen. Daarna zou je in principe alle volgende updates voor de NL generiek automatisch aangeboden moeten krijgen. Hier zijn echter 2 situaties:
• je hebt nu een originele ROM van Samsung alvorens te gaan updaten --> geen wipe nodig en je behoudt je gegevens en apps bij de upgrade naar 4.0.3
• je hebt nu een custom ROM --> wipe meestal wel nodig en je verliest wel al je gegevens en apps.

wel of niet root doet er volgens mij niet toe tijdens het flashen.
Top, duidelijk. Thanks.
Ga me maar even inlezen om de orginele ROM er op te krijgen :). Kijken of hem zonder wipe kan flashen.

Primum non nocere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Laatst online: 01:18

WhySoSerious

Be the change.

RV schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:06:
[...]

:P

Hoop dat die update voor nl snel verschijnt..ben benieuwd of hij wat stabieler wordt. Heb laatste tijd last van crashende toetsenborden, vooral swype maar ook het normale samsungbord.
Voor mij reden nummer 1 dat ik zsm upgrade wil. 5 x per dag willekeurig vasthangen bij het typen is aardig vervelend aan het worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acidfever

acidfever

I am allready working!

WhySoSerious schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:53:
[...]

Voor mij reden nummer 1 dat ik zsm upgrade wil. 5 x per dag willekeurig vasthangen bij het typen is aardig vervelend aan het worden.
Laten crashen, opnieuw opstarten en dan onder je toetsenbord in instellingne even naar swype en weer naar samsung toetsenbord wisselen lost je probleem op maar storend is het natuurlijk wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtlife
Anoniem: 192811 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:39:
[...]

Helemaal mee eens, Google heeft al schijt aan privacy, maar dit vind ik ook te ver gaan.
Het zal mij niets verbazen dat zodra je naar ICS geüpgrade bent, alle contacten automatisch naar de telefoon verplaatst zijn en je simmetje leeg is :(
Ja dat zou ik echt asociaal vinden, ik vind het leuk dat ik een backup kan maken naar google (hier maak ik geen gebruik van, ik wil mijn data op mijn computer houden...) en dat ze die optie hebben voor mensen die of meer vertrouwen erin hebben, of gewoon omdat ze het makkelijk vinden. Maar ik wil niet dat ik bij mijn gmail ineens namen uit mijn telefoon tegenkom. Ik wil het gescheiden houden. (One Google account merger ben ik ook niet blij mee, maar goed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurora
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-05 17:54
mtlife schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:15:
[...]

Dit lijkt mij erg sterk. Dat zou dan betekenen dat je altijd een internetverbinding moeten hebben om een contactpersoon op te slaan.

Don't forget the Cloud is just someone else's computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-05 12:18

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Razer schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 12:12:
[...]

Dat was de oude combi, maar die werkt nu op ICS niet meer :P
Iemand die hier al achter is, want is mis de functie nogal? Ik heb al gegoogled, en daar wordt de sugestie gedaan om de power+volume down te gebruiken. Dat werkt bij mij dus niet.

Heb de officieele versie van ICS (Pools - XXPQ).

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Nu online
FrankGuthrie schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:42:
[...]

Iemand die hier al achter is, want is mis de functie nogal? Ik heb al gegoogled, en daar wordt de sugestie gedaan om de power+volume down te gebruiken. Dat werkt bij mij dus niet.

Heb de officieele versie van ICS (Pools - XXPQ).
Als ik 20x power + volume down in ram, krijg ik gemiddeld 2x een screenshot, dus schijnen toch die knoppen te zijn volgens mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FrankGuthrie schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:42:
Dat werkt prima, je moet alleen wel lang drukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Nu online
Brad Pitt schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:51:
[...]

Dat werkt prima, je moet alleen wel lang drukken :)
Inderdaad wat langer vasthouden werkt in één keer :P Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerZero86
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-04 17:32
Ik heb sinds kort de ICS van de UK erop gezet en merk dat mijn telefoon wat minder lang op zijn batterij gaat en afgelopen nacht werd hij heel heet (7 uur aan de oplader). Bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biatch
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-04 22:33
KillerZero86 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 17:26:
Ik heb sinds kort de ICS van de UK erop gezet en merk dat mijn telefoon wat minder lang op zijn batterij gaat en afgelopen nacht werd hij heel heet (7 uur aan de oplader). Bekend?
Misschien ligt dat niet aan ICS. Ik mijn vriendin en een maat van me hebben de SG S2 en hebben allen zonder ICS al eens gehad dat hij kokend heet werd. Daarna nooit meer voorgekomen. Raar fenomeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-05 13:03
ICS is uit in NL via Kies in Test Mode, in Test Mode komen?
To enter the KIES test mode (in order to get more recent and/or not fully official firmware updates directly over KIES) you have to press the following key combination in the firmware update window: Ctrl-Alt-U-P. If you do so, a message will display that you just entered the test mode.

If this key combination is not working, it is most probably disabled in the registry. Change the following key:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Samsung\FUS\FUS_TEST = 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tearitup
  • Laatst online: 12-06-2024
Die key staat d'r bij mij niet in en toevoegen heeft ook geen oplossing geboden. Zelfde geldt overigens voor de key die eerder in dit topic al even werd genoemd. Lijkt allemaal niet te werken met de huidige versie van Kies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-04 22:18
Razer schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:53:
[...]

Inderdaad wat langer vasthouden werkt in één keer :P Thx
Is eigenlijk ook logisch, de knoppen zitten tegenover elkaar, je kan ze ook per ongeluk tegelijk indrukken

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamerPaps87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 28-12-2023
Weet iemand hoe je Kies voor Mac in Test mode zet? Heb gegoogled, maar alleen de windows manier is bekend lijkt wel

"I work to live and will never live to work"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Torrentus schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 17:51:
ICS is uit in NL via Kies in Test Mode, in Test Mode komen?
Dat gaat dus niet meer, zoals ik reeds meldde.
Pagina: 1 ... 7 ... 37 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Mooi, de nieuwe ICS update is er. We verwachten wel eigen initiatief binnen dit topic, achteloos een vraag neer plempen van “ik kan hem niet vinden?” of ”welke moet ik hebben?” is niet toegestaan! Via een goede zoekwebsite en/of XDA is zelf prima te lezen hoe je aan de juiste update moet komen.

Problemen met KIES horen in Het Samsung KIES topic.