Vanmiddag als eerst even de offi update via kies gedaan naar 2.3.5 (heb los toestel unbranded in NL gekocht). Nou, gezien aantal vrienden van me de update naar ICS gedaan hadden dacht ik, laat ik het ook maar eens doen. Update was in amper 5 minuutjes gedaan en heb deze gebruikt en via odin gedaan en alles blijft mooi erop staan: I9100XXLPQ_I9100OXALPQ_I9100XXLPQ_HOME
@leonmm
Net getest en videos gestart, werkt top hier! Ook wanneer ik de kwaliteit op hoogst zet.
Handig om te zien is wanneer men hem wilt uitzetten dat er een knopje Opnieuw Starten is bijgekomen,
De look is wat prettiger om te zien, werkt hier top tot nu toe. Hij start ook 'smoother' dan voorheen.
Ik kan melden dat het scrollen nog enorm snel gaat en op het einde iets sneller afremt, maar ik scroll alsnog door de halve lijst heen als voorheen. Bol en een krant app is ook gelukkig eraf die er vast opzaten. Het is nu zien hoe de accu meegaat, ging voorheen al lang mee. Heb voorheen ook nooit last gehad van reboots etc etc.
Het toetsenbord is gewoon hetzelfde gebleven (gezien enkele last van andere keyboard hadden). Met de update werd alles in het nederlands netjes gemeld, tot nu toe vind ik hem fijner voor de telefoon dan de vorige. Verder ook geen last met mobiel inet, ik gebruik ook Telfort.
Verder zie ik ook dat er een Gegevensgebruik is geadd via Instellingen. Kan je zelf limiet instellen, dit wordt door het apparaat zelf gemeten, niet direct een app meer nodig en er zitten Ontwikkelaarsopties waar je gewoon in kan en wat kan aan of uitzetten etc.
[
Voor 47% gewijzigd door
Verwijderd op 18-03-2012 03:20
]