Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Xmoo

Ik heb de stappen gevolgd voor het installeren. Ook SuperSU geupgrade en alles. Maar als ik bijv *knip* hulp bij dit soort software wordt hier niet gegeven.wil draaien, zegt ie dat hij geen root heeft. Waar kan dat aan liggen?

[ Voor 15% gewijzigd door janvanduschoten op 16-03-2012 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

Firmware: I9100XXLPQ_I9100HTDLP3_HTD (Android 4.0.3)
Denmark aldus SamFirmware, valt dus ook onder Scandinavië... Te vroeg enthousiast :X

https://twitter.com/#!/SamFirmware/status/180599981990887424

[ Voor 26% gewijzigd door JBS op 16-03-2012 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-09 22:30
Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 11:17:
@Xmoo

Ik heb de stappen gevolgd voor het installeren. Ook SuperSU geupgrade en alles. Maar als ik bijv *knip* wil draaien, zegt ie dat hij geen root heeft. Waar kan dat aan liggen?
Even SuperSU opstarten en even updaten.

[ Voor 3% gewijzigd door janvanduschoten op 16-03-2012 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 11:17:
Maar als ik bijv knip wil draaien, zegt ie dat hij geen root heeft. Waar kan dat aan liggen?
Apps legaal aanschaffen voortaan?

[ Voor 4% gewijzigd door janvanduschoten op 16-03-2012 12:05 ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xmoo schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 11:50:
[...]

Even SuperSU opstarten en even updaten.
Hmm, als ik supersu opstart kan ik geen manier vinden om hem te updaten.

Wat wel anders is aan de stappen is dat ik van CF-root niet 5.3 maar de nieuwe 5.4 gebruikt heb. Zou dat iets uitmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, werkt prima met 5.4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 11:52:
[...]

Apps legaal aanschaffen voortaan?
Heb hetzelfde met DroidWall. Maar dat blijkt toch niet te werken. *knip*zelf is trouwens legaal. Dacht ik :)

[ Voor 4% gewijzigd door janvanduschoten op 16-03-2012 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:53

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Topicstarter
Modbreak:Hulp bij het aan de gang helpen van warez wordt hier niet gegeven. Volgende keer graag een topic report aanmaken ipv zelf reageren.

[ Voor 28% gewijzigd door janvanduschoten op 16-03-2012 12:06 ]

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

janvanduschoten schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 12:04:
[modbreak] Hulp bij het aan de gang helpen van warez wordt hier niet gegeven. Volgende keer graag een topic report aanmaken ipv zelf reageren.[/]
Excuus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
JivZ schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 10:00:
[...]

Misschien moet je toch eens het iPhone topic lezen wat updates daar met oudere modellen doen ;)
Bij Android kun je tenminste nog omschakelen naar custom roms en zo nieuwe firmware gebruiken bij oude modellen, probeer dat maar eens met een iPhone.
Sorry maar telefoons moeten gewoon vanaf het begin goed werken, en de gemiddelde consument heeft geen zin in dit soort dingen te doen. Ik zelf heb een iPhone 4 en Samsung GS2, maar kan me wel voorstellen dat sommige mensen een overstap overwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09 11:40

JoSchaap

Had a life, got a modem..

.

[ Voor 97% gewijzigd door JoSchaap op 16-03-2012 12:48 . Reden: geen verwijderknop - maar kap gewoon met dat gejank over eifoons ]

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand het stappenplan van XMOO al gevolgd die van versie 2.3.5. afkwam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annihilism
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:29
lanerios schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 10:21:
Heerlijk al die zeikers die beginnen over "Volgende wordt een Iphone!" Want samsung en apple zijn de enige met telefoons?

Heb nu sinds gisteravond een 4.0 draaien via handleiding op deze site. En geen enkel issue, accu gaat nu al tijden mee en zit pas op 70%. Dus ik zie het probleem er niet in. (Telefoon gister 1800 aangegaan, nu 10:21 op 70%)
Helemaal mee eens, laat ze maar lekker een iPhone halen. Als ik die topics lees van de de iPhone firmware updates dan wordt je ook niet vrolijk.

Daarom wacht ik zelf altijd totdat een aantal mensen het getest hebben en blijf ik daarom ook mooi nog lekker op 2.3.5 hangen }) . Misschien zet ik er wel een mooie custom rom op van XDA.

P.S. voor mensen die 4.0 niet bevalt. Je kunt hem gewoon terugflashen naar de oude ROM, dus ik zie het probleem niet zo.

[ Voor 7% gewijzigd door Annihilism op 16-03-2012 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 12:49:
Heeft iemand het stappenplan van XMOO al gevolgd die van versie 2.3.5. afkwam?
Lees het topic, heb in ieder geval 1 reactie op gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Annihilism schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 12:55:
Daarom wacht ik zelf altijd totdat een aantal mensen het getest hebben en blijf ik daarom ook mooi nog lekker op 2.3.5 hangen })
+
P.S. voor mensen die 4.0 niet bevalt. Je kunt hem gewoon terugflashen naar de oude ROM, dus ik zie het probleem niet zo.
= :?

Ik zie het punt "dus" niet om te blijven hangen tot een aantal mensen het hebben getest. Draait prima trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annihilism
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:29
Brad Pitt schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 13:02:
[...]

+

[...]

= :?

Ik zie het punt "dus" niet om te blijven hangen tot een aantal mensen het hebben getest. Draait prima trouwens.
Nee, was ook niet een reactie op tevreden gebruikers :P. Maar meer de mensen die gelijk beginnen van "Bah %#$% telefoon ik koop een iPhone want die is perfect".

Ik weet niet of het goed is, ik wacht zelf altijd even af :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.steenis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-08 20:02
Ik hoor veel mensen over een verandering van scrollen in ICS. Wie kan er uitleggen wat er dan precies "anders" is?

You’re a nut! you’re crazy in the coconut!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
r.steenis schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 13:05:
Ik hoor veel mensen over een verandering van scrollen in ICS. Wie kan er uitleggen wat er dan precies "anders" is?
Dat scrollen is inderdaad wel iets vre-se-lijks en bijna een reden (voor mij) om terug te gaan naar 2.3.6. Bij de niet-ICS Roms kan je bijv. een zwieper geven in een lijst en het geheel scrollt door en door tot je zelf met je vinger het scrollen weer stopt dan wel het einde van de lijst is bereikt. Met ICS geef je een zwieper en het stopt weer na een klein stukje. Moet je weer zwiepen. En weer zwiepen.
Je kán op zich wel een "grote" zwieper geven maar het werkt veel en veel minder snel en intuitief dan hiervoor. Vooral in grote lijsten zonder aan de zijkant die knop te hebben die je kan beetpakken is het een ware hel. Het algoritme hiervan moeten ze echt aanpassen. Geen idee waarom ze dit hebben veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CptChaos schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 13:00:
[...]
Lees het topic, heb in ieder geval 1 reactie op gezien.
Had ik gezien, maar daar staat niet bij of hij uiteindelijk de nieuwe rom erop heeft gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:55
r.steenis schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 13:05:
Scrollen vind ik naar mijn mening een beetje stroef.
Maar dat is gewoon gewenning waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 11:07:
[...]

Is dit met idle draaien of normaal gebruik?

Ik heb 'm vanmorgen rond 7 uur uit de oplader gehaald en zit nu op 80%.
Ik heb er al wel veel mee gespeeld (achtergrond veranderen, Play Store, icoontjes veranderen etc)..
Maar wat mij zorgen baart is het scherm wat enorm veel batterij slurpt, met de helderheid op het laagste niveau.
51% van de drain is gebruikt door m'n scherm wat in totaal nog geen uur heeft aangestaan.
Is dit normaal?
Even mezelf quoten;

Ik heb even een half uur niks met m'n telefoon gedaan, data verbinding uit gezet etc..
Wat denk je? 2% kwijt. Hoe kan ik in godsnaam 2% accu verliezen na een half uur niks doen, zonder iets aan te hebben staan?
Zou een wipe/factory reset helpen?

Zo niet, ga ik graag terug naar m'n vorige stock (2.3.5) ROM, alleen heb ik geen idee hoe ik dit moet doen.
Ben nogal noob in het flashen etc, en heb nu slechts de "PDA" van XXLPQ geflasht met Odin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:53

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Topicstarter
Modbreak:Dit topic is bedoeld om de Galaxy SII ICS update en de ervaringen ervan te bespreken. Vergelijkingen met andere toestellen zoals bijvoorbeeld de iPhone zijn dus offtopic.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.steenis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-08 20:02
Brad Pitt schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 13:08:
[...]

Dat scrollen is inderdaad wel iets vre-se-lijks en bijna een reden (voor mij) om terug te gaan naar 2.3.6. Bij de niet-ICS Roms kan je bijv. een zwieper geven in een lijst en het geheel scrollt door en door tot je zelf met je vinger het scrollen weer stopt dan wel het einde van de lijst is bereikt. Met ICS geef je een zwieper en het stopt weer na een klein stukje. Moet je weer zwiepen. En weer zwiepen.
Je kán op zich wel een "grote" zwieper geven maar het werkt veel en veel minder snel en intuitief dan hiervoor. Vooral in grote lijsten zonder aan de zijkant die knop te hebben die je kan beetpakken is het een ware hel. Het algoritme hiervan moeten ze echt aanpassen. Geen idee waarom ze dit hebben veranderd.
Ok, dat klinkt zeker als een lastige verandering. Ik ga het afwachten tot de officiele update uit is voor mij en het zelf uitproberen.

You’re a nut! you’re crazy in the coconut!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Als ik zie welke ICS roms vandaag weer gereleased zijn, is de kans groot dat alle ICS roms die aan het begin gaan uitkomen allemaal op LPQ basis zullen zijn, en een Nederlandse release dus niet meer bug vrij zal zijn als de releases die nu zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miess
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-08 14:58
Op XDA staat een stock rom XXLPQ 4.0.3 te flashen met recovery (CWM) met root en supersu ingebakken.
Heb hem zelf nog niet kunnen proberen, maar is makkelijker dan om te flashen met Odin.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1292825

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NPrimus
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-04-2022
Zijn er vandaag weer nieuwe ICS-releases geweest dan? Ik dacht dat Japan en Spanje de laatste waren twee dagen geleden:
https://twitter.com/#!/samkiesupdates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Nu online
NPrimus schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 14:01:
Zijn er vandaag weer nieuwe ICS-releases geweest dan? Ik dacht dat Japan en Spanje de laatste waren twee dagen geleden:
http://www.sammobile.com/...=1&m=GT-I9100&r=1#regiona

Wat provider firmwares zo te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:19

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

NPrimus schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 14:01:
http://www.nu.nl/gadgets/...android-40-vertraagd.html

Was deze nog niet voorbij gekomen hier?

Gaat wel over de note... Maar toch..

[ Voor 5% gewijzigd door Tukk op 16-03-2012 14:08 ]

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibrand
  • Registratie: Januari 2011
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09:53

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer komt de nederlandse versie beschikbaar?

Doe eens wat meer moeite om je vraag te beantwoorden, zomaar een vraag neerplempen zonder enige eigen inzet is niet toegestaan.

[ Voor 60% gewijzigd door janvanduschoten op 16-03-2012 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 14:57:
Wanneer komt de nederlandse versie beschikbaar?
Goeie vraag... :X

Lees ffies terug...

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul - K
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-08 22:59
Brad Pitt schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 13:08:
[...]

Volgens mij heeft dit te maken met de patenttroll/ruzie tussen google en apple aangezien apple een patent heeft op dit voor de hand liggende concept 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Paul - K op 16-03-2012 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paul - K schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 15:35:
Volgens mij heeft dit te maken met de patenttroll/ruzie tussen google en apple aangezien apple een patent heeft op dit voor de hand liggende concept 8)7
Dacht persoonlijk dat dat voornamelijk ging om het effect aan het einde van een lijst, dat bouncen. Dat is opgelost met die overscroll glow, wat ook al in de latere GB Rom's zat. Je kan echter wel gelijk hebben hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09 14:35
Nou, ik weet niet waar mijn telefoon na de update last van heeft, maar de accu zit na 7 uur al onder de 30%... en dan doe ik er niet eens zo veel mee. 3x op Facebook en een keer of 3 Drawsomething :P Voor de update kon ik er gewoon de hele dag mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Capa schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 15:54:
Nou, ik weet niet waar mijn telefoon na de update last van heeft, maar de accu zit na 7 uur al onder de 30%... en dan doe ik er niet eens zo veel mee. 3x op Facebook en een keer of 3 Drawsomething :P Voor de update kon ik er gewoon de hele dag mee doen.
drawsomething en facebook zijn bij mij wel echt batterijslupers hoor, facebook draait in de achtergrond altijd op 25% cpu bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikostweak
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-09 19:58
Capa schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 15:54:
Misschien even een harde reset doen, dat wil meestal wel helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 15:57:
[...]

drawsomething en facebook zijn bij mij wel echt batterijslupers hoor, facebook draait in de achtergrond altijd op 25% cpu bij mij.
Lijkt me niet goed. Bij mij staat Facebook op 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de beschrijving voor rooten op deze site http://www.theandroidsoul.com/root-xxlpq/ staat in tegenstelling tot de beschrijving van XMOO niet dat je nog de oude bootloader (GT-I9100_OLD_BOOTLOADER.tar) en de nieuwe kernell (Kernel_I9100XXLPQ.tar) hoeft te flashen.
Kan iemand mij vertellen of het flashen van de oude bootloader en nieuwe kernell noodzakelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibrand
  • Registratie: Januari 2011
  • Nu online
[...]

probeer eens om de chat uit te zetten; via menutje linksboven op chat en dan afmelden zo uit mijn hoofd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 16:56:
In de beschrijving voor rooten op deze site http://www.theandroidsoul.com/root-xxlpq/ staat in tegenstelling tot de beschrijving van XMOO niet dat je nog de oude bootloader (GT-I9100_OLD_BOOTLOADER.tar) en de nieuwe kernell (Kernel_I9100XXLPQ.tar) hoeft te flashen.
Kan iemand mij vertellen of het flashen van de oude bootloader en nieuwe kernell noodzakelijk is?
De oude bootloader is voor de mensen die hun flash counter (Tellertje hoe vaak je jou toestel geflashed hebt) mbh een JIG kabel willen resetten.

De nieuwe kernell is voor de mensen die wel root willen, geen CWM en geen lelijke uitroep teken tijdens het opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:14
heb 'm geroot via xmoo zijn manier, staat wel 1 root counter is dit erg voor m'n garantie? (newbie i know) heb ook gegoogeld maar snap het niet helemaal aangezien dit toch een officele firmware is?

btw xmoo thanks werkt tot nu toe 100 procent!

[ Voor 11% gewijzigd door Rokz op 16-03-2012 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plaagje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-08 22:33

Plaagje

<<Fly & Dive>>

Een tijd geleden had ik voor de 2.3.x versie hier ergens een (.sh) script gevonden waarmee je je telefoon kon ontdoen van alle crapware. Helaas kan ik dat script niet meer vinden. Iemand enig idee of er al zoiets is voor ICS?

Flying High!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwastie
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 15:51

Kwastie

Awesomeness

Plaagje schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 19:54:
Een tijd geleden had ik voor de 2.3.x versie hier ergens een (.sh) script gevonden waarmee je je telefoon kon ontdoen van alle crapware. Helaas kan ik dat script niet meer vinden. Iemand enig idee of er al zoiets is voor ICS?
Bij ICS is dit niet meer 'nodig' als je naar apps gaat is het mogelijk om een app uit-te-schakelen. (Hij word niet verwijderd maar hij kan niet worden opgestart)

When I get sad i stop being sad and be awesome instead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
Als ik deze handleiding http://www.theandroidsoul.com/xxlpq/ volg, of die van XMOO, behoud ik dan mijn garantie?

En er staat dat je een back up moet maken, is dit just in case of ben je echt al je apps kwijt?

/Edit, ik snap sowieso dat ik een backup moet maken...

[ Voor 12% gewijzigd door BertP op 16-03-2012 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-09 21:36
http://www.gsmarena.com/s...ingerbread-review-737.php

review van de s2 met ics (even een kopie crossposten)

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Nu online
Er is vandaag een nieuwe ICS Rom uitgekomen in Indonesië. LP7, scrollen schijnt weer normaal te werken, en de Rom zou een stuk sneller als LPQ moeten zijn. Helaas alleen Engelse taal in de Rom, maar kan wel gewoon geflashed worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09 14:35
[...]

Kon er op 2.3.6. gewoon een hele dag mee doen, verder niets anders aan mijn gedrag qua gebruikt alleen ander OS.
Reset maar eens proberen binnenkort, eerst even een backupje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:05
Als ik deze review lees zie ik meer dan genoeg veranderingen (lees: verbeteringen) eigenlijk. Dat niet de hele lay-out is omgegooid lijkt me achteraf gezien toch wel logisch. Ik verheug me er in ieder geval meer op door die review. Ik las hier de afgelopen dagen eigenlijk veel negatieve dingen.

Nog een vraagje voor de ICS gebruikers hier:
Gebruiken jullie de stock browser of Chrome for Android?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand vertellen of je ook zoals in stock ICS mappen kan maken?
Het slepen van een app naar een ander

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2012 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
vraagje
ik vergrendel mijn toestel doormiddel van een patroon
klinkt misschien raar, maar bij versie 4.0.3 ziet hij er saaier uit dan bij 2.3.6
is dat te veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
Heb net stap 1 uitgevoerd van XMOO, nu dus 4.0.3. draaiende, maar ik merk echt dat mijn touch minder goed werkt. Moet soms 2/3x sliden om naar een andere tab te gaan, zijn hier al oplossingen voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:19

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Tukk schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 09:59:
[...]

Het gekke was dat de telefoon gisteren, overdag uit is gegaan en melde dat de batterij leeg was. Ik had misschien een uur niet naar de telefoon gekeken en toen was de telefoon gewoon goed vol.

Aan de oplader melde hij ook dat de batterij 0% was, na een uur was hij weer 100%. Zo snel heb ik dat nog noiot gezien.

Afgelopen nacht heb ik (nu met wifi en BT uit) de telefoon aangehouden als wekker. Dat gaf geen enkel probleem, hij zat nog meer dan 80% vol....

Ik heb het idee dat hij dacht dat hij leeg was, ook omdat het opladen naar 100% geen uur duurde..
* Tukk kan zijn vinger er nog niet opleggen.
Het is inmiddels iets duidelijker, want het is weer voorgekomen.

Mijn SII is vanzelf uitgegaan, ik heb hem niet uitgezet. Aanzetten is niet mogelijk, de SII reageert alsof er geen stroom opgeslagen is in de batterij. De vorige keer kreeg ik hem aan door kort op te laden. Nu heb ik de batterij er uit gehaald, er weer in gestopt en..... Hij start wel weer op met de te verwachten hoeveelheid stroom in de batterij.

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de poolse versie er nu opstaan,een hoop meuk verwijderd en het scrollen waar meer mensen last van hebben gaat vloeiend hier... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:41

Tripl3 D

Brother in Arms

Op mijn vrouw d'r SGS II was net een systeemupdate beschikbaar van ruim 200MB. Dacht dat er nog geen update beschikbaar was in NL?

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 03:15:
Heb de poolse versie er nu opstaan,een hoop meuk verwijderd en het scrollen waar meer mensen last van hebben gaat vloeiend hier... :)
Het gaat wel vloeiend, maar niet op de GB-manier. Dus als in grote zwiep is in één keer door je hele lijst scrollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Tripl3 D schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 08:50:
Op mijn vrouw d'r SGS II was net een systeemupdate beschikbaar van ruim 200MB. Dacht dat er nog geen update beschikbaar was in NL?
Waarschijnlijk heeft je vrouw een geïmporteerd toestel. Op mijn Nederlandse SGS2 (XEN) is nog steeds geen update beschikbaar. Niet OTA en niet in KIES.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D
  • Laatst online: 15:41

Tripl3 D

Brother in Arms

BamSlam_ schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 09:18:
[...]

Waarschijnlijk heeft je vrouw een geïmporteerd toestel. Op mijn Nederlandse SGS2 (XEN) is nog steeds geen update beschikbaar. Niet OTA en niet in KIES.
Gekocht via Phoneshop.nl en de boel is geïnstalleerd en het is inderdaad ICS.

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TifKag
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-07 10:06
Tripl3 D schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 09:25:
[...]
Dan kan het nog een geimporteerd toestel zijn, de nederlandse toestellen, hebben XEN als CSC !!

Maar als je je een beetje ingelezen had, had je dat kunnen weten.
Want dat hoort onderhand bij de basiskennis voor het flashen van ROM's voor de S2 :)

[ Voor 21% gewijzigd door TifKag op 17-03-2012 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pluisie
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-09 22:14
[...]

Mijn toestel heb ik daar ook vandaan, daar stond eerst Duitse fimware op. Deze had ik bij een Samsung service point laten vervangen door Nederlandse. Ik denk dat op die van jouw ook gewoon een andere firmware staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06:50
Iemand van jullie die LP7 ICS al op zijn of haar S2 geinstalleerd? Schijnt dat die een stuk beter is als LPQ en ook wat kleine issues oplost.

Zit nog te twijfelen of ik die erop ga zetten of gewoon eventjes rustig wacht op de officiele NL release. .. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
De_Bastaard schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 11:26:
Iemand van jullie die LP7 ICS al op zijn of haar S2 geinstalleerd? Schijnt dat die een stuk beter is als LPQ en ook wat kleine issues oplost.

Zit nog te twijfelen of ik die erop ga zetten of gewoon eventjes rustig wacht op de officiele NL release. .. :7
Ga ik zo doen, zodra mijn nieuwe 2000mah batterij vol opgeladen is.
[...]

Ook LPQ of iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul - K
Ik kwam in de process list een proces tegen genaamd "Remote Controls" com.sec.pcw.device met een paar vage rechten, iemand enig idee wat dit is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De_Bastaard schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 11:26:
Zat geen Nederlands in, geen zin om te gaan zoeken, merkte weinig verschil met LPQ dus weer terug :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Rokz schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 18:56:
heb 'm geroot via xmoo zijn manier, staat wel 1 root counter is dit erg voor m'n garantie? (newbie i know) heb ook gegoogeld maar snap het niet helemaal aangezien dit toch een officele firmware is?

Komt omdat je de root kernell erop hebt geflashed gehad. Zodra er iets geflashed wordt zonder een samsung sign, gaat de teller +1.

Officieel hoort het gewoon onder garantie te vallen, zolang je maar alles terug zet naar origineel zodra je hem opstuurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Brad Pitt schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 12:21:
[...]

Zat geen Nederlands in, geen zin om te gaan zoeken, merkte weinig verschil met LPQ dus weer terug :P
In die LPQ wel? ga ik die misschien maar eens flashen straks :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De_Bastaard schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 12:38:
In die LPQ wel? ga ik die misschien maar eens flashen straks :-)
Yup, daarin wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06:34
Rokz schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 18:56:

Counter is heel simpel te resetten naar 0, tevens je gele driehoek is verdwenen.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1494114

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:08
Zie dat er weer wat landen bij zijn gekomen met iCS. Bron: https://twitter.com/#!/SamKiesUpdates

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Alekz87 schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 14:36:
Zie dat er weer wat landen bij zijn gekomen met iCS. Bron: https://twitter.com/#!/SamKiesUpdates
Wéér geen Nederland |:(

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelGo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17:08
Tukk schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 23:22:
[...]

Het is inmiddels iets duidelijker, want het is weer voorgekomen.

Mijn SII is vanzelf uitgegaan, ik heb hem niet uitgezet. Aanzetten is niet mogelijk, de SII reageert alsof er geen stroom opgeslagen is in de batterij. De vorige keer kreeg ik hem aan door kort op te laden. Nu heb ik de batterij er uit gehaald, er weer in gestopt en..... Hij start wel weer op met de te verwachten hoeveelheid stroom in de batterij.
Hier heb ik ook last van, net van alles via "Apps -> Alles" een groot aantal uitgezet hoop dat de batterij het nu langer uithoudt...op 2.3.5 redelijk gemakkelijk 1 1/2 dag soms zelfs 2, met ICS max 16 uur ook al staat ie alleen maar standby, wel zag ik dat Dolphin browser hd 40% van het verbruik voor zijn rekening nam (max 1 uurtje gesurfd)
Kwastie schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 20:00:
[...]

Bij ICS is dit niet meer 'nodig' als je naar apps gaat is het mogelijk om een app uit-te-schakelen. (Hij word niet verwijderd maar hij kan niet worden opgestart)
Dit heeft heel goed geholpen nu na 18 uur standby nog 90% TOPTIP van Kwastie _/-\o_

Marcel

[ Voor 55% gewijzigd door MarcelGo op 18-03-2012 10:30 ]

duurzaam is de weg, 14020 Wp solar, warmtepomp, EV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul - K
Heeft iemand ook problemen met droidwall? Hij start wel op en zegt dat ie werkt maar ondertussen kunnen alle apps gewoon op internet... anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10-2022
In Gingerbread heeft de klok een timer-functie, maar Ice Cream Sandwich dat niet meer? Ik gebruikte die functie namelijk regelmatig en het is een vrij essentiële functie, waarvoor ik het liefst geen applicatie installeer.

Je kunt instellen dat er een alarm gaat over een periode, bijvoorbeeld 7 minuten indien je een ei aan het koken bent. Op het moment stel ik bij ICS de tijd maar in, bijvoorbeeld 17:36, maar het kost meer tijd en werkt niet erg handig. Is deze functie verdwenen in de nieuwe versie van Android? De stopwatch en de normale wekker-functie lijken er alleen nog maar in te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan je de update downloaden en installeren hier is ermeer informatie over te vinden, uiteraard is dit een hulpmiddel: vraag Donald Duck voor meer informatie

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2012 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
En ondertussen word ik gestoord van de vele reboots per dag onder 2.3.6. Hartelijk dank, Samsung. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Vandaag de update naar ICS gedaan. Bevalt heel erg goed met Apex launcher. Het scrollen vind ik juist prettiger, dat 2.3.5 zo hard doorscrollde irriteerde me mateloos. Ben blij met de manier waarop hij het nu doet. Enige waar ik tegen aan loop is dat Swype veel van mijn batterij vraagt. Als ik dat gebruik staat hij bovenaan in het lijstje bij batterijverbruik. Hebben meer mensen dat?

Plaatje bij het praatje:
Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/2lcqlom.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Ophidian op 17-03-2012 20:17 ]

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikvandinteren
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-11-2020
Heeft er iemand een (link naar een) duidelijk stappenplan om lpq te installeren met odin zonder te rooten? Ik wil niet dat mijn flash counter gaat tellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06:34
rikvandinteren schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 20:42:
Heeft er iemand een (link naar een) duidelijk stappenplan om lpq te installeren met odin zonder te rooten? Ik wil niet dat mijn flash counter gaat tellen.
Wanneer je een heel klein beetje moeite had gedaan, had je het zo gevonden.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1075278

En al zou je counter gaan tellen, is dit met een simpel appje te resetten.

[ Voor 14% gewijzigd door patrickt35 op 17-03-2012 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurora
  • Laatst online: 09-09 19:49
patrickt35 schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 22:14:
[...]

En al zou je counter gaan tellen, is dit met een simpel appje te resetten.
Een simpel appje, maar geen simpele gevolgen mocht het misgaan. Wees dus voorzichtig bij het gebruik van deze app.

Don't forget the Cloud is just someone else's computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al iemand die de ziggo mobiele site heeft geprobeerd? http://tv.wezelkrozum.nl/android
Heb hem net geprobeerd kwaliteit is goed maar de beelden zijn niet vloeiend meer.
Meer mensen met dit probleem, of een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag als eerst even de offi update via kies gedaan naar 2.3.5 (heb los toestel unbranded in NL gekocht). Nou, gezien aantal vrienden van me de update naar ICS gedaan hadden dacht ik, laat ik het ook maar eens doen. Update was in amper 5 minuutjes gedaan en heb deze gebruikt en via odin gedaan en alles blijft mooi erop staan: I9100XXLPQ_I9100OXALPQ_I9100XXLPQ_HOME

@leonmm
Net getest en videos gestart, werkt top hier! Ook wanneer ik de kwaliteit op hoogst zet.

Handig om te zien is wanneer men hem wilt uitzetten dat er een knopje Opnieuw Starten is bijgekomen,
De look is wat prettiger om te zien, werkt hier top tot nu toe. Hij start ook 'smoother' dan voorheen.

Ik kan melden dat het scrollen nog enorm snel gaat en op het einde iets sneller afremt, maar ik scroll alsnog door de halve lijst heen als voorheen. Bol en een krant app is ook gelukkig eraf die er vast opzaten. Het is nu zien hoe de accu meegaat, ging voorheen al lang mee. Heb voorheen ook nooit last gehad van reboots etc etc.

Het toetsenbord is gewoon hetzelfde gebleven (gezien enkele last van andere keyboard hadden). Met de update werd alles in het nederlands netjes gemeld, tot nu toe vind ik hem fijner voor de telefoon dan de vorige. Verder ook geen last met mobiel inet, ik gebruik ook Telfort.

Verder zie ik ook dat er een Gegevensgebruik is geadd via Instellingen. Kan je zelf limiet instellen, dit wordt door het apparaat zelf gemeten, niet direct een app meer nodig en er zitten Ontwikkelaarsopties waar je gewoon in kan en wat kan aan of uitzetten etc.

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2012 03:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RV
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 14:30

RV

®

*weg* De volgende keer een topic report aanmaken, dus niet zelf offtopic gaan reageren!

[ Voor 128% gewijzigd door Bullet NL op 18-03-2012 08:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Nu online
Morgoth schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 17:02:
Hm, heeft niemand grote problemen met hoe in ICS de telefoon app er uit ziet? Vroeger kon je gewoon vanuit de telefoon app kiezen tussen de dialer, naar je contacten gaan, naar je log of naar je favorieten. Nu staat daar je contacten neit meer tussen, en moet je helemaal apart contacten gaan lopen selecteren. Dat wil ik helemaal niet. Ik wil die in 1 app.

Verder is favorieten ook totaal verneukt, nu laat hij daar grote blokken met de foto's zien, ik wil daar gewoon de namen in een lijst met kleine foto's.

Vooralsnog geen instelling gevonden om dit te wijzigen. Niemand hier last van? Vind dit vrij ruk.
Contacten staat er inderdaad niet meer bij, echter als je in de dialer op de menu toets ramt staat hij daar ;)

* Ophidian is heel erg tevreden met ICS. Batterij gaat lang mee, hij voelt snel aan en zeker met de Apex launcher een erg mooi toestel. Alleen jammer van het swype, dat vond ik wel handig.

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-09 09:24
Hoe zijn jullie ervaringen met andere launchers met batterijverbruik? Is het bijvoorbeeld zo dat het gebruik van Nova of Apex ipv TouchWiz een groter verbruik tot gevolg heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 23:12
@ Ophidian >> welke rom heb je erop op welke wijze erop gegooid ?

Kan ook niet w88 en heb nu tijd om het te doen namelijk 8)
Als die net zo goed is als die moet uitkomen (?)

To be or not to be - Shakespeare/ -To be is to do - Aristotle/- do bi do bi do- Sinatra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Nu online
Via een eerdere post:
Xmoo schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 11:21:
Benodigdheden:

Applicaties:
Samsung KIES: http://www.sammobile.com/kies
7-Zip: http://www.7-zip.org/download.html
Odin: http://skywanker.net/roms/intratech/Odin3%20v1.85.7z

Bestanden:
Oude bootloader: http://skywanker.net/roms...T-I9100_OLD_BOOTLOADER.7z
Originele kernell: http://skywanker.net/roms...nels/Kernel_I9100XXLPQ.7z (Password: intratech@XDA)
Root kernell: http://download.chainfire..._XX_XEO_LPQ-v5.3-CWM5.zip
ROM: http://hotfile.com/dl/149..._I9100OXALPQ_XEO.zip.html

Echt werk:

Vooraf:
Zet de ontwikkelaar modus/developement mode aan op je toestel.

Voorbereiding:
1. Download alle bestanden
2. Installeer Samsung KIES
3. Update Samsung KIES na het installeren
4. Installer 7-ZIP
5. Pak Odin uit en open de .exe als administrator
6. Maak een mapje genaamd ROM aan en pak daar alle gedownloade bestanden in uit.

Achteraf:
Zorg dat je toestel uit staat.
Start je telefoon op in bootloader mode (Volume down+Home+Power button).
Druk op volume up, en als het goed is, is je telefoon nu in download mode.
Binnen Odin moet er komen te staan: "ADDED!" in het groen.

Flashen:
Voor de bestanden te flashen gaan wij alleen gebruik maken van het PDA gedeelte binnen ODIN. Alle andere vinkjes opties etc hoef je niet aan te raken!
Flash in de volgende volgorde:
1. Rom I9100XXLPQ_I9100OXALPQ_I9100XXLPQ_HOME.tar
Na het flashen van de ROM restart de toestel zich en moet je gewoon geduld hebben.
Zodra dat gebeurd is, kun je weer hetzelfde gaan doen als bij "Achteraf".
Er staan in die post ook nog 3 extra stappen voor rooten, etc. Die heb ik allemaal niet uitgevoerd, want dat heb ik niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio
  • Laatst online: 08-09 23:12
thnx ;)

To be or not to be - Shakespeare/ -To be is to do - Aristotle/- do bi do bi do- Sinatra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

chronoz schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 19:23:
In Gingerbread heeft de klok een timer-functie, maar Ice Cream Sandwich dat niet meer? Ik gebruikte die functie namelijk regelmatig en het is een vrij essentiële functie, waarvoor ik het liefst geen applicatie installeer.

Je kunt instellen dat er een alarm gaat over een periode, bijvoorbeeld 7 minuten indien je een ei aan het koken bent. Op het moment stel ik bij ICS de tijd maar in, bijvoorbeeld 17:36, maar het kost meer tijd en werkt niet erg handig. Is deze functie verdwenen in de nieuwe versie van Android? De stopwatch en de normale wekker-functie lijken er alleen nog maar in te zitten.
Hmm, dat is inderdaad een rare beslissing, een timer is toch wel gewoon standaard om te hebben. Ik begin steeds minder vertrouwen te krijgen in deze update. Waarom moeten er dingen uitgehaald worden? Verbeter de dingen die je al had en bouw daarop voort...

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Nu online
Hier zit de timer er gewoon in:
Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/11k9jyw.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij mij ook ja (LPQ). Mensen moeten niet op basis van een wellicht brakke custom Rom het OS bashen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18:26
Heeft de LPQ Build nu wel of niet last van de SMS bug? Ik gebruik Handcent (op 2.3.5).. Maakt van meer dan 3 smsjes geen mms. Maar wil toch graag over naar 4.0.3 (ivm reboots) icm met Apex of Nova Launcher.

Kan iemand mij advies geven welke Launcher (wil graag meer richting stock ICS Launcher)? En over de mogelijk bugs in 4.0.3 (sms bug)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikvandinteren
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-11-2020
Ophidian schreef op zondag 18 maart 2012 @ 11:29:
Via een eerdere post:

[...]

Er staan in die post ook nog 3 extra stappen voor rooten, etc. Die heb ik allemaal niet uitgevoerd, want dat heb ik niet nodig.
Wordt met development mode 'USB-fouten opsporen' bedoeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Waarschijnlijk een ontieglijke n00b vraag, maar vanaf wanneer heb je een originele bootloader nodig? Ik heb nu namelijk gewoon een normale ROM op mijn SII en ook geen speciale kernel ofzo. Wil graag die LPQ erop gaan zetten (heb laatst al met Odin gewerkt om mijn vriendin d'r Galaxy S te redden...) maar weet even niet of ik moet gaan werken met een bepaald type bootloader, kernel of root kernel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoupS
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11:46
Ik heb vandaag een (dacht ik) Poolse versie erop gezet (XXLPQ). Nu blijft ie zeggen bij de Meldingen 'Software-update, Softwareupdate instellen). Ik klik erop en dan geeft ie een vrijwaringsding, waarin je akkoord moet gaan met voorwaarden, zo'n tekst dat toch nooit iemand leest. Als ik het eenmaal accepteer dan zegt de telefoon dat het 'verwerken mislukt' is. Het vervelende is dat de updatelogo niet uit mijn bar verdwijnt. Weet iemand hier iets meer vanaf? Google en dit topic gaven mij geen antwoorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YoupS schreef op zondag 18 maart 2012 @ 17:06:
Weet iemand hier iets meer vanaf?
Je kan syncmldm.apk verwijderen uit /system/app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnolia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 19:11
Tweaker1987 schreef op zondag 18 maart 2012 @ 13:35:
Heeft de LPQ Build nu wel of niet last van de SMS bug? Ik gebruik Handcent (op 2.3.5).. Maakt van meer dan 3 smsjes geen mms. Maar wil toch graag over naar 4.0.3 (ivm reboots) icm met Apex of Nova Launcher.

Kan iemand mij advies geven welke Launcher (wil graag meer richting stock ICS Launcher)? En over de mogelijk bugs in 4.0.3 (sms bug)?
Volgens mij heeft XXLPQ nog wel de sms bug met 3rd party sms clients. In de build van daarna XXLP7 zit die bug niet langer, alleen dat is een Indonesische versie, waarin alleen Engels zit en geen NL als taal.

Ontspan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdmost
  • Laatst online: 16-07 09:35
Beste mede tweakers,

Ik heb gister een Galaxy S2 gekocht.
Nu is de vraag hoe krijg ik deze weer origineel?
Dus zodat ik hem kan updaten via Kies. Aangezien android 4.0 er aan komt.
Wil ik wel via Kies kunnen installeren/updaten.

Momenteel geeft Kies aan dat mijn apparaat niet geschikt is voor update.

Graag hoor ik snel van jullie.

Mvg,
Timothy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
pvdmost schreef op zondag 18 maart 2012 @ 17:48:
Beste mede tweakers,

Ik heb gister een Galaxy S2 gekocht.
Nu is de vraag hoe krijg ik deze weer origineel?
Dus zodat ik hem kan updaten via Kies. Aangezien android 4.0 er aan komt.
Wil ik wel via Kies kunnen installeren/updaten.

Momenteel geeft Kies aan dat mijn apparaat niet geschikt is voor update.

Graag hoor ik snel van jullie.

Mvg,
Timothy
http://lmgtfy.com/?q=samsung+galaxy+s2+back+to+stock+rom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdmost
  • Laatst online: 16-07 09:35
Jah maar vervolgens geeft hij aan in samsung Kies:
Uw apparaat ondersteunt geen softwareupgrades via Kies”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob
  • Niet online

Rob

pvdmost schreef op zondag 18 maart 2012 @ 19:17:
Jah maar vervolgens geeft hij aan in samsung Kies:
Uw apparaat ondersteunt geen softwareupgrades via Kies”
Probeer eerst eens een OTA update (op je telefoon -> instellingen -> over deze telefoon -> update, zo uit mijn hoofd)

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Pagina: 1 ... 6 ... 37 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Mooi, de nieuwe ICS update is er. We verwachten wel eigen initiatief binnen dit topic, achteloos een vraag neer plempen van “ik kan hem niet vinden?” of ”welke moet ik hebben?” is niet toegestaan! Via een goede zoekwebsite en/of XDA is zelf prima te lezen hoe je aan de juiste update moet komen.

Problemen met KIES horen in Het Samsung KIES topic.