User icon: http://dainfagerholm.blogspot.it
Reacties: 326
Reg. datum: 23-09-2012
Reg. datum: 23-09-2012
+1 keer 1000quote:Phuncz schreef op woensdag 24 april 2013 @ 18:54:
[...]
Dat is onzinnig, welk voordeel heb je als een iPhone hetzelfde is als een Android toestel qua software ? De volgende vraag is dan zeker voor een 5" scherm en vervangbare batterij...
Als er iets is dat Apple niet mag doen, naast in een sluimer vallen, is het de concurrentie na-apen. Dat is het signaal dat ze niet meer de innovator zijn maar de naloper.
Reacties: 56
Reg. datum: 06-01-2013
Reg. datum: 06-01-2013
Ik moet zeggen dat ik bepaalde dingen zoals je 3G uitzetten, helderheid aanpassen, WiFi snel aan en uitzetten toch wel handig vind. Ik weet dat het ook op iOS kan, maar dan moet je jailbreaken en daar heb ik geen zin in.
Niet per se, er is een trucje dat je bookmarks kan maken op je home screen direct naar bepaalde functies, zoals 3G enz.. Zonder jailbreak.quote:MJ23 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 19:18:
Ik moet zeggen dat ik bepaalde dingen zoals je 3G uitzetten, helderheid aanpassen, WiFi snel aan en uitzetten toch wel handig vind. Ik weet dat het ook op iOS kan, maar dan moet je jailbreaken en daar heb ik geen zin in.
Ik ben alleen de link even kwijt, ik zal vanavond thuis even zoeken.
Dat werkt niet meer sinds iOS 6 toch? Anders ben ik benieuwd naar de linkquote:GekkePrutser schreef op woensdag 24 april 2013 @ 19:48:
[...]
Niet per se, er is een trucje dat je bookmarks kan maken op je home screen direct naar bepaalde functies, zoals 3G enz.. Zonder jailbreak.
Ik ben alleen de link even kwijt, ik zal vanavond thuis even zoeken.
Een optimist is een slecht geļnformeerde pessimist...
Reacties: 178
Reg. datum: 26-01-2005
Reg. datum: 26-01-2005
Volgens mij worden die pref:// urls bedoeld? Die werken niet meer op de nieuwere IOS. Zie link
http://gigaom.com/2011/11...gs-from-your-home-screen/
http://gigaom.com/2011/11...gs-from-your-home-screen/
Reacties: 301
Reg. datum: 06-03-2012
Reg. datum: 06-03-2012
Niemand wilt de zaken die ik opsomde, maar er zijn vanalle workarounds en jailbreaks om het te doen. Blijkbaar willen toch veel mensen dit hoor
.
En het is niet onzinning . . . Ik zei niet hetzelfde. Je quote me dus dan zal je het wel gelezen hebben. Meer android interface staat er.
Zoals het snel kunnen aanpassen van je wifi, 3G enzo. Dit is altijd naar de instellingen bij Apple en vind ik storend op mijn iPad. Dit gaat sneller op mijn android.
Gewoon vierkantjes die niets doen en waar een melding door een rode 1 komt. Wauw, dit is echt extreem saai.
Apple is al lang niet meer aan het innoveren maar aan het nalopen. Kijk naar de notificatie balk (pull down) dit zat al lang in android.
Ik vind dit handig dus het stoort me niet dat ze dit nadeden. Ik vind dit juist goed.
Hetgeen ik dus bedoelde is dat Apple meer zoals android een actieve interface gaat gebruiken ipv de saaie niets doende. Maar daarom niet hetzelfde als android. Op de Apple manier.
En het is niet onzinning . . . Ik zei niet hetzelfde. Je quote me dus dan zal je het wel gelezen hebben. Meer android interface staat er.
Zoals het snel kunnen aanpassen van je wifi, 3G enzo. Dit is altijd naar de instellingen bij Apple en vind ik storend op mijn iPad. Dit gaat sneller op mijn android.
Gewoon vierkantjes die niets doen en waar een melding door een rode 1 komt. Wauw, dit is echt extreem saai.
Apple is al lang niet meer aan het innoveren maar aan het nalopen. Kijk naar de notificatie balk (pull down) dit zat al lang in android.
Ik vind dit handig dus het stoort me niet dat ze dit nadeden. Ik vind dit juist goed.
Hetgeen ik dus bedoelde is dat Apple meer zoals android een actieve interface gaat gebruiken ipv de saaie niets doende. Maar daarom niet hetzelfde als android. Op de Apple manier.
Nalopen zou ik niet zeggen, eerder achter de feiten lopen. Ik denk dat ze daarom Scott Forstal ook hebben ontslagen en Jonathan Ive op iOS design hebben gezet.quote:DaemonAngel schreef op donderdag 25 april 2013 @ 09:46:
Ik heb regelmatig het probleem dat foto's van mijn contactpersonen op de iPad door elkaar gegooid worden, waardoor er ineens de verkeerde foto's bij bepaalde contactpersonen staan. Hebben jullie daar ook last van? Ik heb al mijn contacten in mijn google account opgeslagen, dus ik maak geen gebruiken van icloud of lokale contacten. Heel irritant als er weer ineens een verkeerde foto verschijnt bovenaan een mail die ik van een contact persoon heb ontvangen...
AMD Athlon 64 X2 4600+ Venice/Asus A8N-SLI/Gainward Bliss 8800GT PCX/Corsair Valueselect PC3200 4x512 MB/Samsung Spinpoint 250gb/Benq DW 1640/Thermaltake Tsunami/Scythe Ninja/Nexus NX-5000/Dell 2405FPW
Iemand hier nog tips over?quote:shameblaster schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 22:20:
Hoe werkt bij jullie de uitzending gemist van sbs of Veronica.
Ik krijg geen fatsoenlijk beeld itt andere sites.
Bijv:
http://www.sbs6.nl/progra...het-buitenland-4-thailand
Of heeft dit met flash te maken
Cons:::BB4E
Misschien dat je m op kijk.nl wel kunt kijken.quote:shameblaster schreef op donderdag 25 april 2013 @ 20:47:
[...]
Iemand hier nog tips over?
Of heeft dit met flash te maken
/ Apple ipad 3rd generation 16GB \
Reacties: 37
Reg. datum: 10-06-2010
Reg. datum: 10-06-2010
Hoihoi,
Ik ben al een tijdje aan het twijfelen of ik de 16gb ipad4 of de 32gb ipad4 zou moeten kopen.
Geeft iemand ervaring hiermee hihi?
Ik zal de ipad voornamelijk gebruiken om te surfen - emailen - paar spellentjes spelen. youtube enz
Graag jullie mening/visie hierop.
William
Ik ben al een tijdje aan het twijfelen of ik de 16gb ipad4 of de 32gb ipad4 zou moeten kopen.
Ik zal de ipad voornamelijk gebruiken om te surfen - emailen - paar spellentjes spelen. youtube enz
William
Je geeft het antwoord zelf eigenlijk al aardig... Denk je die 16GB meer nodig te hebben voor mail, surfen, YouTube of spelletjes? Ik denk van niet.
The devil is in the details.
Reacties: 13
Reg. datum: 24-12-2012
Reg. datum: 24-12-2012
Als je echt alleen maar gaat surfen, mailen en paar spelletjes gaat spelen heb je wel genoeg aan 16GB denk ik.quote:william181 schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 22:45:
Hoihoi,
William
Maar achteraf wil je er misschien toch nog flink wat apps en muziek enzo erop zetten en dan is iets meer geheugen toch wel gewenst.
Ik heb afgelopen week de iPad 32GB gekocht omdat je het geheugen niet kan uitbreiden, en ik weet van mezelf dat ik binnen een jaar waarschijnlijk toch wel de 16GB vol zou hebben
Mijn mening is dat je van geheugenruimte nooit genoeg kan hebben. Alleen daarom zou ik al voor de 32 GB gaan.
Zeker als dit je eerste tablet wordt, is de kans groot dat je het apparaat in de toekomst voor meer en/of andere zaken gaat gebruiken dan aanvankelijk gepland. Dan kan je beter of safe spelen en de 32 GB versie kopen.
Uitbreiden is inderdaad niet mogelijk en ik ga er vanuit dat je wel een aantal jaar met het apparaat wilt doen, dus dan is het zonde als je al op korte termijn te weinig geheugenruimte hebt, met bijbehorende ergernissen daarover.
Zeker als dit je eerste tablet wordt, is de kans groot dat je het apparaat in de toekomst voor meer en/of andere zaken gaat gebruiken dan aanvankelijk gepland. Dan kan je beter of safe spelen en de 32 GB versie kopen.
Uitbreiden is inderdaad niet mogelijk en ik ga er vanuit dat je wel een aantal jaar met het apparaat wilt doen, dus dan is het zonde als je al op korte termijn te weinig geheugenruimte hebt, met bijbehorende ergernissen daarover.
Reacties: 157
Reg. datum: 13-11-2009
Reg. datum: 13-11-2009
Ik heb een 16 GB Ipad 1. Effectief is daar iets van 13,5 GB van beschikbaar dacht ik, en dat loopt bij normaal gebruik toch sneller vol dan je denkt. Ter vergelijking: ik heb sinds 2 maanden ook een ipad mini met 16GB, en die staat nu al voor de helft vol met wat apps (niet eens zoveel), foto's en een paar filmpjes die ik ermee gemaakt heb.quote:william181 schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 22:45:
Hoihoi,
William
Daarnaast heb je op de ipad ook altijd nog wat vrije ruimte nodig om updates te kunnen installeren. Muziek en video heb ik er niet (meer) op staan en ik schoon regelmatig mijn apps op, en dan is het prima te doen. Maar 32GB is comfortabeler, en voldoende om bij normaal gebruik niet tegen de geheugengrens aan te lopen. Het heeft ook mijn voorkeur, ware het niet dat ik de meerprijs voor 16GB extra te hoog vind. Daarom heb ik ook nog geen ipad 4: met 32GB vind ik hem simpelweg te duur.
Ik heb een 16GB icm. iTunes Match, want mijn muziek past net niet op die overgebleven 13,5GB ofzo en zo kan ik ook effectief andere dingen doen. Ik heb iTunes Match genomen omdat het voor 25¤ per jaar mijn hele library backupped, online beschikbaar maakt (voor iOS en iTunes), upgrade als ik lagere kwaliteit nummers heb en op al mijn toestellen die ruimte niet moet innemen. Enige voorwaarde is dat ik een internetverbinding heb maar dat is tegenwoordig niet meer zo moeilijk.
Hierdoor kan ik gerust een hele bende games, apps en foto's op mijn toestel zetten. Een beetje nuchter omspringen met de ruimte en grote apps of games wissen die je toch niet meer gebruikt, houdt het allemaal binnen de perken.
Hierdoor kan ik gerust een hele bende games, apps en foto's op mijn toestel zetten. Een beetje nuchter omspringen met de ruimte en grote apps of games wissen die je toch niet meer gebruikt, houdt het allemaal binnen de perken.
Laten we nu niet doen alsof 32GB heel veel is. Het is allemaal wat behelpen, of je nu 16 GB of 64 GB hebt, het zit hoe dan ook snel vol.quote:Jeroen O schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 09:21:
Mijn mening is dat je van geheugenruimte nooit genoeg kan hebben. Alleen daarom zou ik al voor de 32 GB gaan.
Ik heb de 16GB en strips en tijdschriften e.d. op de nas staan en die stream ik erheen en ik heb nu een stuk of 20 strategische games erop voor mijzelf en een stuk of 40 games voor de kids en heb nog 3 GB over aan vrije ruimte.
Het is wel nadelig als ik een diablo erop wil zetten, dan moet er 4 GB vrij zijn aan installatieruimte. Dat irriteeerd me altijd wel, eerst dingen eraf, dan diablo erop en dan weer dingen erop die er eerst af moesten. Boel werk voor niks.
Vaag verhaal. Je hebt nog 3GB vrij op je 16GB.
Diablo is 4GB voor installatie dus aan 20 zou je genoeg hebben. Maar 32GB is dan te weinig?
Logica van niks.
Heb zelf ook een 32GB en krijg m alleen vol als ik op vakantie ga en d'r 10GB aan tv-series op zet.
Uiteraard kan je ook prima een 128GB versie vol knallen met avi's, maar aangezien je iPad maar 10 uur meegaat kan je toch niet alles in 1 zit kijken...
Diablo is 4GB voor installatie dus aan 20 zou je genoeg hebben. Maar 32GB is dan te weinig?
Logica van niks.
Heb zelf ook een 32GB en krijg m alleen vol als ik op vakantie ga en d'r 10GB aan tv-series op zet.
Uiteraard kan je ook prima een 128GB versie vol knallen met avi's, maar aangezien je iPad maar 10 uur meegaat kan je toch niet alles in 1 zit kijken...
Wat is een "Diablo" ? Ik ken de PC-games wel, maar op iOS is daar niets van te vinden.
sorry, bedoelde baldur's gate, haal die 2 altijd door elkaar.quote:Phuncz schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 12:18:
Wat is een "Diablo" ? Ik ken de PC-games wel, maar op iOS is daar niets van te vinden.
Ik zeg: hoe "groot" het geheugen van de ipad ook is, het zit altijd vol. 32 GB is niks, 16 GB is niks. Je moet bij beide keuzes maken. Ok, met 32 GB past er meer op, maar een paar films, wat tv series, wat spellen en dan past er ook niks meer bij.quote:matthijst schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 11:11:
Vaag verhaal. Je hebt nog 3GB vrij op je 16GB.
Logica van niks.
In combi met een synology nas kan je echter veel streamen en is het geheugen van de ipad voor opslag minder interessant.
Zoveel geld betalen voor 16 GB meer is gewoon wat zonde van het geld. Eigenlijk alleen interessant als je veel op reis bent of geld over. Ik heb voor op reis een android tablet met meer opslag.
Dikkiedikdik wijzigde deze reactie 18-05-2013 14:02 (64%)
Ah ok, dat is duidelijker. Dat was idd. een groot spel geloof ik, vooral vervelend als je moet updaten.quote:Dikkiedikdik schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 13:59:
sorry, bedoelde baldur's gate, haal die 2 altijd door elkaar.
Mijn eerste iPad was een 32GB (16GB was uitverkocht) en die heb ik nooit volgekregen, daarom later altijd 16GB's gekocht. Ik heb niets aan films of series onderweg, muziek is al borderline "nodig" voor mij, maar ik heb het dan ook meer voor thuis en soms op locatie makkelijk te kunnen browsen.quote:Ik zeg: hoe "groot" het geheugen van de ipad ook is, het zit altijd vol. 32 GB is niks, 16 GB is niks. Je moet bij beide keuzes maken. Ok, met 32 GB past er meer op, maar een paar films, wat tv series, wat spellen en dan past er ook niks meer bij.
Dat is het voornamelijk ja, als je veel onderweg bent en je wilt gebruik maken van media.quote:Zoveel geld betalen voor 16 GB meer is gewoon wat zonde van het geld. Eigenlijk alleen interessant als je veel op reis bent of geld over. Ik heb voor op reis een android tablet met meer opslag.
Ah, dan begreep ik je verkeerdquote:Dikkiedikdik schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 13:59:
Zoveel geld betalen voor 16 GB meer is gewoon wat zonde van het geld. Eigenlijk alleen interessant als je veel op reis bent of geld over. Ik heb voor op reis een android tablet met meer opslag.
Het is allemaal erg persoonlijk, ik heb een 16gb ipad3 en heb nooit last van ruimte gebrek. Ik gebruik Spotify voor muziek, heb 3-4 spelletjes die ik speel en lees boeken en strips. Ik heb altijd wel 3gb over.
Atheism is a non-prophet organization.
Ik heb een iPad3 16gig en kom nooit boven de 10gig. Ook kun je veel kwijt in iCloud.
Reacties: 12.723
Reg. datum: 02-11-2000
Reg. datum: 02-11-2000
iCloud is geen HDD in de lucht. alle data daar zitten ook opgeslagen in de app.quote:Rudios schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 22:50:
Ik heb een iPad3 16gig en kom nooit boven de 10gig. Ook kun je veel kwijt in iCloud.
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.
Pagina: vorige 1 ... 60 61 62 63 laatste