Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psresource
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-06 23:23
ascent schreef op donderdag 20 september 2012 @ 12:06:
Hoe ervaren jullie de koptelefoon? Ik vind 'm erg zacht en weinig bass. Ik ben geen audiofiel, maar het verschil met m'n relatief simpele Ultimate Ears (volgens mij is dat een tak van logitech) is echt HEEL erg groot.
De in-ear oortjes zijn niet om over naar huis te schrijven inderdaad. Heb zelf Shure's en om toen even te proberen hoe deze klonken was natuurlijk niet heel erg verstandig, maar later ook nog het verschil tussen goedkope Sennheiser oortjes en de Samsung oortjes getest en dat was ook enorm. Sowieso zijn die earbuds van Samsung echt kut.

Verder had ik zelf sindskort ook een probleempje met mijn verder o zo geweldige S3. Heb net als anderen het probleem dat ik eerst een melding kreeg dat ik mijn Samsung account moet wijzigen. Na 100x op nee gedrukt te hebben, had ik voor ja gekozen en ging hij een update installeren. Toen was de melding weg en kwam de melding sessie verlopen. Is hier iets aan te doen?

Ohja, hieronder de reclame van Samsung voor de iPhone 5.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=QR8A3T6sPzU]

• baba420
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:13
Jammer dat op Apex Launcher sommige Samsung widgets niet verschijnen, zoals Weer en S-planner. Deze geven Touchwiz toch toevoegende waarde. Dit was op de Galaxy S1 een ander verhaal.

Nu mis ik wel de gestures feature van Apex.

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-07 16:50

Snippertje

Light up your life

Vandaag veel fotos genomen en opeens gaf de telefoon aan dat de geheugenkaart verwijderd was. Nu leest hij hem niet meer en mijn laptop ook niet. Kan de telefoon zorgen voor een corrupte geheugenkaart? En kan ik de data nog terughalen?

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

• V-rg
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 04-07 21:11
Snippertje schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 20:53:
Vandaag veel fotos genomen en opeens gaf de telefoon aan dat de geheugenkaart verwijderd was. Nu leest hij hem niet meer en mijn laptop ook niet. Kan de telefoon zorgen voor een corrupte geheugenkaart? En kan ik de data nog terughalen?
Neem aan dat je het over een SD kaartje hebt? Doet het kaartje het überhaupt nog of is hij echt overleden. Naja het kan gebeuren maar je bent eigenlijk de eerste die ik hoor over deze probleem. Wat voor SD-Kaartje gebruik je dan eigenlijk?

Hahaha @ filmpje. iPhone is voor bejaarde :)

[ Voor 4% gewijzigd door V-rg op 22-09-2012 20:56 ]

• CrazyEgoist
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 24-03 16:55
Ik heb sinds kort ook de S3, gekocht bij GSM-eindhoven voor maar 500 euro.
Maar na het instellen van de taal, wifi, toetsenbord, ... kwam ik er achter dat er bij sommige apps waarvoor hij je mobiel nummer nodig heeft er een ander nummer stond dan wat van mij was. Bv bij de standaard app ChatOn gebruikte al een ander nummer dan wat van mij was.

Dus dacht ik dat ik een 2de hands S3 had gekocht.
Bij "Toestel-Info" staat ook dat ander nummer.

Zou ik nu een 2de handse S3 hebben? :/

Anoniem: 464431

CrazyEgoist schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 23:33:
Maar na het instellen van de taal, wifi, toetsenbord, ... kwam ik er achter dat er bij sommige apps waarvoor hij je mobiel nummer nodig heeft er een ander nummer stond dan wat van mij was. Bv bij de standaard app ChatOn gebruikte al een ander nummer dan wat van mij was.

Dat zou kunnen. Ik zou het nummer even bellen en zeggen van ja, je nummer stond in mijn telefoon. Zo kun je meer informatie verkrijgen.

• V-rg

Terugbrengen, als hun het niet hebben vermeld dat hij 2e hands is tegen jou en wordt verkocht als nieuw zijn ze behoorlijk fout bezig. Maar vraagje was het telefoondoosje geseald? Gezien de Galaxy S3 altijd geseald is in het doosje.

Maar goed ik weet in ieder geval dat ik dus nooit iets ga kopen bij GSM-Eindhoven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 433774

Gsm-eindhoven verkoopt import toestellen vandaar ook de goedkopere prijs ivm elders. Meestal engelse want toen ik daar een gsm kocht daar zat er een andere soort lader in die hier niet in de stopcontact gaan. Die kerel haalde die eruit en stak er een andere in. Met die lader had ik dan achteraf problemen omdat die geen orgineel bleek te zijn. En de doos was niet geseald. Met het toestel geen problemen tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V-rg
Altijd kijken als je toestel geseald is. Is de seal gebroken en ze verkopen het als nieuw? Niet aannemen. Maar goed bedankt voor je ervaring Yasin, dit zorgt ervoor dat onze mede-Tweakers niet zo'n fout maken.

Ik zou persoonlijk zelfs een klacht indienen bij Samsung zelf dan. Want denk niet dat hun blij zullen zijn dat een winkel hun producten verkoopt die al gebruikt zijn en dan voor nieuw. Wat een stelletje oplichters zijn het dan. Maar ik zou echt teruggaan naar de winkel en dit niet accepteren. Je hebt gelukkig zelfs de bewijs dat hij gebruikt is voor jou. Maar goed dit is dus de reden dat ik niet voor enkele tientjes goedkoper bij een vage winkel mijn toestellen koop. Gezien ik hun site best uhm.. goedkoop uit vind zien.

[ Voor 37% gewijzigd door V-rg op 23-09-2012 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCableguy17
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-03 21:44
Sinds een tijdje ben ik in het bezit van de Galaxy SIII
Nu loop ik al een tijd tegen 2 vragen aan.

1: Ik ben op zoek naar een goede P2000 app die de beschikking heeft over het zelf invoeren van Capcodes, pushberichten en of woordherkenning.
Zo'n app is er wel voor de Iphone en heet Alarmfase1
Is het eventueel mogelijk om deze app naar android te converteren?????

2: Ik gebruik voor foto's op twitter met watermerk te zetten de app AdWatermark.
Nu krijg ik de laatste tijd alleen maar meldingen source ïmage not specified en dat ik te weinig geheugen op mijn galaxy heb.
Is er iemand die ervaring heeft met deze app, en kan mij helpen

The Cableguy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

linkkrw schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 20:55:
[...]

Neem aan dat je het over een SD kaartje hebt? Doet het kaartje het überhaupt nog of is hij echt overleden. Naja het kan gebeuren maar je bent eigenlijk de eerste die ik hoor over deze probleem. Wat voor SD-Kaartje gebruik je dan eigenlijk?

Hahaha @ filmpje. iPhone is voor bejaarde :)
Ja een SD kaart. De telefoon herkent hem niet meer en de laptop ook niet meer. Probeer nu via recovery software, maar ik vrees het ergste :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyEgoist
linkkrw schreef op zondag 23 september 2012 @ 00:08:
Altijd kijken als je toestel geseald is. Is de seal gebroken en ze verkopen het als nieuw? Niet aannemen. Maar goed bedankt voor je ervaring Yasin, dit zorgt ervoor dat onze mede-Tweakers niet zo'n fout maken.

Ik zou persoonlijk zelfs een klacht indienen bij Samsung zelf dan. Want denk niet dat hun blij zullen zijn dat een winkel hun producten verkoopt die al gebruikt zijn en dan voor nieuw. Wat een stelletje oplichters zijn het dan. Maar ik zou echt teruggaan naar de winkel en dit niet accepteren. Je hebt gelukkig zelfs de bewijs dat hij gebruikt is voor jou. Maar goed dit is dus de reden dat ik niet voor enkele tientjes goedkoper bij een vage winkel mijn toestellen koop. Gezien ik hun site best uhm.. goedkoop uit vind zien.
De verkoper heeft de S3 uit de doos gehaald en laten zien maar volgens mij was hij niet geseald.
In de winkel stond er geen pinautomaat dus heb ik cash betaald, zou ik nu gewoon terug gaan naar de winkel en een nieuwe eisen? Want hoe kan ik nu bewijzen dat dat niet mijn nummer is..
Ze zullen waarschijnlijk zeggen dat hij nieuw verkocht is en dat het mijn fout is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G4u
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-08-2023

G4u

CrazyEgoist schreef op zondag 23 september 2012 @ 11:11:
[...]

De verkoper heeft de S3 uit de doos gehaald en laten zien maar volgens mij was hij niet geseald.
In de winkel stond er geen pinautomaat dus heb ik cash betaald, zou ik nu gewoon terug gaan naar de winkel en een nieuwe eisen? Want hoe kan ik nu bewijzen dat dat niet mijn nummer is..
Ze zullen waarschijnlijk zeggen dat hij nieuw verkocht is en dat het mijn fout is.
Wie niet waagt wie niet wint, gewoon proberen, nee heb je, ja kun je krijgen. vaak is het zo als ze geconfronteerd worden ze eieren voor hun geld kiezen en een nieuwe mee geven.

Goodluck :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyEgoist
G4u schreef op zondag 23 september 2012 @ 12:06:
[...]

Wie niet waagt wie niet wint, gewoon proberen, nee heb je, ja kun je krijgen. vaak is het zo als ze geconfronteerd worden ze eieren voor hun geld kiezen en een nieuwe mee geven.

Goodluck :)
Dat is ook weer zo, maar ik moet er dan weer naar toe rijden (ongeveer 45 mins). Ik stuur ze eerst een mail en als ze daarop niet reageren dan rijd ik er naar toe.

Bedankt voor de info allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

CrazyEgoist schreef op zondag 23 september 2012 @ 12:21:
[...]

Dat is ook weer zo, maar ik moet er dan weer naar toe rijden (ongeveer 45 mins). Ik stuur ze eerst een mail en als ze daarop niet reageren dan rijd ik er naar toe.

Een mail sturen is echt verkeerd in dit soort gevallen. Of het nou bewust of onbewust is gedaan, je geeft ze nu wel tijd om goed na te denken over wat ze moeten zeggen of een goede smoes te verzinnen. Als je er direct naar toe gaat met de doos en telefoon onder je arm laat je meteen zien dat je er niet tevreden mee bent en hebben ze geen tijd om snel wat te verzinnen. Hier heb je dan als voordeel dat je door de overrompeling betere resultaten boekt. Tenslotte kan je dan direct actie ondernemen.

My 2 cents

[ Voor 8% gewijzigd door BMW_M3 op 23-09-2012 13:16 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandicoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 17:15
Op de T-Mobile site staat een nieuwe kleur: Titanium Grey. Ziet er wel netjes uit. Is exclusief voor T-Mobile zeggen ze.

Afbeeldingslocatie: http://gsm.t-mobile.nl/image/00065/m5article/large/l_msagastigr_4.png
Afbeeldingslocatie: http://gsm.t-mobile.nl/image/00065/m5article/large/l_msagastigr_5.png
Afbeeldingslocatie: http://gsm.t-mobile.nl/image/00065/m5article/large/l_msagastigr_6.png

PVOutput: VO18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmartino
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-10-2024
BMW_M3 schreef op zondag 23 september 2012 @ 13:12:
[...]

Een mail sturen is echt verkeerd in dit soort gevallen. Of het nou bewust of onbewust is gedaan, je geeft ze nu wel tijd om goed na te denken over wat ze moeten zeggen of een goede smoes te verzinnen. Als je er direct naar toe gaat met de doos en telefoon onder je arm laat je meteen zien dat je er niet tevreden mee bent en hebben ze geen tijd om snel wat te verzinnen. Hier heb je dan als voordeel dat je door de overrompeling betere resultaten boekt. Tenslotte kan je dan direct actie ondernemen.

My 2 cents
Ik sluit me hierbij helemaal aan.

En om je verhaal meer kracht bij te zetten zou ik de telefoon even goed na lopen op andere eventuele persoonlijke instellingen van de oude gebruiker. Zodat je dat als bewijs kan tonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmartino
Bandicoot schreef op zondag 23 september 2012 @ 13:19:
Op de T-Mobile site staat een nieuwe kleur: Titanium Grey. Ziet er wel netjes uit. Is exclusief voor T-Mobile zeggen ze.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er idd fraai uit. Jammer dat deze alleen voor t-mobile is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeraldil
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:09
Nu een paar weken de s3, erg fijn toestel! Wel een ergernisje vandaag.
Ik heb Fruit Ninja geïnstalleerd en merk enige vertraging tussen het swipen over het scherm
en het daadwerkelijk 'slicen' van het fruit. Maakt het enigszins irritant om het te spelen.

Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:59

Nyarlathotep

Crawling Chaos

aeraldil schreef op zondag 23 september 2012 @ 13:32:
Nu een paar weken de s3, erg fijn toestel! Wel een ergernisje vandaag.
Ik heb Fruit Ninja geïnstalleerd en merk enige vertraging tussen het swipen over het scherm
en het daadwerkelijk 'slicen' van het fruit. Maakt het enigszins irritant om het te spelen.

Hebben meer mensen hier last van?
Volgens mij is Fruit Ninja 'abadoned' door de ontwikkelaar, ik geloof alweer een jaar geleden. Er komen dus geen nieuwe versies voor uit. Op mijn S3 loopt het ook matig, terwijl het op mijn Transformer Prime tablet nu nog prima werkt.

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V-rg
CrazyEgoist schreef op zondag 23 september 2012 @ 11:11:
[...]

Inderdaad gewoon langsgaan zoals andere zeggen, geef ze geen tijd om smoesjes te verzinnen. De nummer die erin staat kunnen ze gewoon bellen, ze kunnen geen excuus verzinnen dat jij die nummer bezit. Gaan ze nog steeds moeilijk doen, dreigen dat je je rechtsbijstandverzekering in gaat schakelen en contact op gaat nemen met Samsung over deze zaak. Geloof me Samsung staat niet te wachten op zulke dingen, dat geeft hun namelijk een slechte naam. Ik heb trouwens zelf al via Twitter gevraagd wat Samsung doet met zulke situaties gezien het ook voor mezelf handig is om te weten, ik zou wel de reactie plaatsen zodra ik die heb. Maar Samsung kan in zulke situaties beslissen om niks meer te leveren aan GSM Eindhoven, dus ze moeten wel ontzettend onnozel zijn.
Volgens mij is Fruit Ninja 'abadoned' door de ontwikkelaar, ik geloof alweer een jaar geleden. Er komen dus geen nieuwe versies voor uit. Op mijn S3 loopt het ook matig, terwijl het op mijn Transformer Prime tablet nu nog prima werkt.
De gratis versie is inderdaad al jaar geleden met hun laatste update. Ik heb trouwens sinds de Galaxy S1 al de betaalde versie van Fruit Ninja en die werkt perfect op mijn Galaxy S3. Dus vind je het een leuk spel koop het gewoon voor die euro (het was iig een euro voor lange tijd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 463814

Hallo,

Ik heb mijn htc one x geruld tegen een SGS3 via MPlaats. Hij blijkt geroot te zijn (jellybean zit er al op) waar ik niet veel weet van heb. Ik heb van een vriend waargenomen dat het problemen met zich mee kan brengen wanneer ik het zou updaten wanneer de officiele jellybean uitkomt. Is dit nou zo ernstig? Kan het teruggezet worden naar de allereerste software die erop zat?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:30
twee weken geleden hebben een aantal van ons een melding op de S3 gehad, tav Samsung account update.
Vanmorgen kreeg ik weer zo'n pop up. Nu geeft die aan dat de sessie verlopen is en krijg links boven een blauw samsung icoontje. Je hebt dan de optie om je email en wachtwoord in te voeren.
Bij mij geeft die daarna verwerking mislukt. Zijn er meer mensen hier, die deze melding krijgen, of zou er bij mij wat verkeerd zitten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Officiële Jelly Bean update is uit op KIES, let op, alleen voor Poolse CSC tot nu toe. Versie nummer LIB, compiled op 22 september.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:24

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Modbreak:Ervaringen en problemen met de update horen thuis in [Samsung Galaxy SIII] Jelly Bean Update topic, ervaringen van het toestel met JB horen uiteraard in dit topic thuis.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmartino
Aloysxda schreef op maandag 24 september 2012 @ 08:30:
twee weken geleden hebben een aantal van ons een melding op de S3 gehad, tav Samsung account update.
Vanmorgen kreeg ik weer zo'n pop up. Nu geeft die aan dat de sessie verlopen is en krijg links boven een blauw samsung icoontje. Je hebt dan de optie om je email en wachtwoord in te voeren.
Bij mij geeft die daarna verwerking mislukt. Zijn er meer mensen hier, die deze melding krijgen, of zou er bij mij wat verkeerd zitten ?
Er zijn heel veel mensen die hier last van hebben. In het topic ervaringen staat het antwoord.

Koen87 schreef: Was even aan het rondneuzen, maar dan moet je bij "Instellingen" naar "Accounts en Synchronisatie-instellingen" gaan. Klik op je Samsung Account --> Accountinstellingen --> Profiel.

Nu komt de melding nog een keer met de vraag wijzigen. Klik ja, en dan update deze alles. Hierna synchroniseren en het is opgelost.
Anoniem: 463814 schreef op zondag 23 september 2012 @ 23:14:
Hallo,

Ik heb mijn htc one x geruld tegen een SGS3 via MPlaats. Hij blijkt geroot te zijn (jellybean zit er al op) waar ik niet veel weet van heb. Ik heb van een vriend waargenomen dat het problemen met zich mee kan brengen wanneer ik het zou updaten wanneer de officiele jellybean uitkomt. Is dit nou zo ernstig? Kan het teruggezet worden naar de allereerste software die erop zat?

Alvast bedankt!
Kan het teruggezet worden naar de allereerste software die erop zat?
Ja dat kan, op xda en via tweakers (customs roms topic) vind je meerdere oplossingen om je telefoon van een andere versie te voorzien. Ook de orginele versie is een optie tov custom roms.

[ Voor 28% gewijzigd door hmartino op 24-09-2012 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LCFMK
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-06 07:48
hmartino schreef op maandag 24 september 2012 @ 11:17:
[...]

Er zijn heel veel mensen die hier last van hebben. In het topic ervaringen staat het antwoord.

Koen87 schreef: Was even aan het rondneuzen, maar dan moet je bij "Instellingen" naar "Accounts en Synchronisatie-instellingen" gaan. Klik op je Samsung Account --> Accountinstellingen --> Profiel.

Nu komt de melding nog een keer met de vraag wijzigen. Klik ja, en dan update deze alles. Hierna synchroniseren en het is opgelost .
Ah daar was ik net naar op zoek. Mijn dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 403748

Update van Apex Launcher geinstalleerd en nu werkt het niet meer. Hoe krijg ik dit opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rekcor
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-06 17:29
Ik heb een probleem met het kopiëren van tekst in zowel Google Chrome als Gmail. Als ik dit namelijk doe (lang ingedrukt houden, tekst selecteren, en dan bovenaan op het juist icoontje drukken), loopt het betreffende programma vast.

Iemand dezelfde ervaring?

Op XDA etc staan wel oplossingen, maar die spreken me vooralsnog minder aan (ROOT of factory reset), bijv. http://androidforums.com/...pying-text-clipboard.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08:00
Anoniem: 403748 schreef op maandag 24 september 2012 @ 11:31:
Update van Apex Launcher geinstalleerd en nu werky het niet meer. Hoe krijg ik dit opgelost.
Heb ik ook last van (en meerdere mensen ook; zie de comments). Gewoon ff TW gebruiken totdat er een update komt van Apex.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anteros schreef op maandag 24 september 2012 @ 11:42:
Heb ik ook last van (en meerdere mensen ook; zie de comments). Gewoon ff TW gebruiken totdat er een update komt van Apex.
Het is minder handig als je geen tweede launcher meer had geïnstalleerd :) Heb via de Play Store een andere launcher naar de telefoon gestuurd en van daaruit de laatste beta van Apex er weer op gezet.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goechel
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10:16
hmartino schreef op maandag 24 september 2012 @ 11:17:
[...]

Nu komt de melding nog een keer met de vraag wijzigen. Klik ja, en dan update deze alles. Hierna synchroniseren en het is opgelost.
Ik heb ook recent een update van Samsung geïnstalleerd. Zit nu op versie 1.3.006 voor "Samsung account" en 2.8.014 voor "Samsung Apps" volgens de app info onder Instellingen, Applicatiebeheer, Alles.
Maar als ik m'n Samsung profiel wil bewerken via Instellingen, Account- en synchronisatie-instellingen en dan de accountinstellingen van Samsung, Profiel, krijg ik een foutmelding "Verwerken mislukt" na het intikken van het wachtwoord.
Hebben hier meer mensen last van en wat is hier eventueel de oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotez
  • Registratie: December 2008
  • Nu online

Gotez

42

Mijn Samsung account kan ook niet syncen. Niet rampzalig, maar wel vreemd. Update ging goed, maar een backup maken of een sync uitvoeren zit er niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:53
Anteros schreef op maandag 17 september 2012 @ 11:50:
Wat ik vooral bedoel is of het soepel gaat. Zo soepel als bv iOS. Ik heb nu 'force HW accel' aanstaan in developer options en daardoor is NU.nl iig minder schokkerig tijdens scrollen van artikeloverzicht. Echter is het nog steeds bij lange na niet zo vloeiend als iOS. Ik vroeg me af of dat bij Jelly Bean wel het geval is. Super smooth zeg maar.

Als de S3 officieel Jelly Bean zal krijgen dan denk/hoop ik dat de NU.nl app aangepast gaat worden. Het is sowieso niet echt een goede app (NOS is dat bv wel), maar verwacht toch wel een major version upgrade.

Je hebt gelijk als je zegt dat 4" misschien tegen gaat vallen. Dat denk ik ook wel. Vond de OneX en S3 huge tov de 4S. Maar goed, voordeel is dat de 5 makkelijker met een hand te bedienen is. Allebei zijn voors en tegens.

Tot nu toe twijfel ik nog steeds en elke dag, wat zeg ik, elk uur neig ik naar de een of de ander.
Ik kan je alvast verklappen dat Jelly Bean er niet voor zal zorgen dat de NU.nl app smooth gaat scrollen (ik heb namelijk een GN met JB). Net als de Tweakers app scrollen beide schokkerig, echter heeft dit meer met de applicatie te maken en niet zozeer met Android. Blijkbaar is het voor iOS makkelijker om een app smooth te laten scrollen. Het is aan de ontwikkelaars van de applicaties om dit bij Android te verbeteren. Bij de NOS app gaat het scrollen wel gewoon vloeiend, dus het KAN wel.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V-rg
CrazyEgoist schreef op zondag 23 september 2012 @ 12:21:
[...]

Wou zeggen dat Samsung op Twitter meer informatie wou hebben, dus ik zal ze ook wel even hierheen verwijzen. Want ik ben zelf ook benieuwd wat met dit soort dingen gebeurt, want ik kan ook in de toekomst pech krijgen met dit soort dingen. Want ze zijn één van de goedkoopste op internet dus zullen vast genoeg verkocht worden en is niet de bedoeling dat andere mensen 2e hands toestellen krijgen waar zelfs nog de informatie op staat. Daarnaast zie ik niet eens op hun webwinkel staan dat het geïmporteerde toestellen zijn, dus als YasinT gelijk heeft over dat het niet eens Nederlandse toestellen zijn kan dat erg vervelend zijn voor de "niet-technische" gebruikers. Want dat geeft een hele hoop gezeur, zoals support met de klantenservice.
Wel leuk kleurtje, ik vroeg me al af wanneer de andere kleuren kwamen. Gezien het al bekend was dat er meerdere kleuren kwamen zoals rood, bruin, zwart en deze. Betekent dus dat je alleen grijze S3 hier in Nederland kunt kopen met die vreselijke T-Mobile firmware?

[ Voor 16% gewijzigd door V-rg op 24-09-2012 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 04-07 11:03
linkkrw schreef op maandag 24 september 2012 @ 20:42:
[...]

Wou zeggen dat Samsung op Twitter meer informatie wou hebben, dus ik zal ze ook wel even hierheen verwijzen. Want ik ben zelf ook benieuwd wat met dit soort dingen gebeurt, want ik kan ook in de toekomst pech krijgen met dit soort dingen. Want ze zijn één van de goedkoopste op internet dus zullen vast genoeg verkocht worden en is niet de bedoeling dat andere mensen 2e hands toestellen krijgen waar zelfs nog de informatie op staat. Daarnaast zie ik niet eens op hun webwinkel staan dat het geïmporteerde toestellen zijn, dus als YasinT gelijk heeft over dat het niet eens Nederlandse toestellen zijn kan dat erg vervelend zijn voor de "niet-technische" gebruikers. Want dat geeft een hele hoop gezeur, zoals support met de klantenservice.

[...]

Wel leuk kleurtje, ik vroeg me al af wanneer de andere kleuren kwamen. Gezien het al bekend was dat er meerdere kleuren kwamen zoals rood, bruin, zwart en deze. Betekent dus dat je alleen grijze S3 hier in Nederland kunt kopen met die vreselijke T-Mobile firmware?
Ik heb mijn toestel van T-Mobile, maar geen eigen firmware van T-Mobile hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyEgoist
linkkrw schreef op maandag 24 september 2012 @ 20:42:
[...]

[...]
Zou je me de link naar dat twitter bericht kunnen geven? Ik gebruik zelf nooit twitter, zelf zie ik er nergens iets van staan. Dan zal ik ze de nodige info geven.

Edit: ze hebben op de mail geantwoord: "Geen idee hoe dat dat kan, nog nooit eerder gehoord namelijk.
komt het nummer bekend voor?"

[ Voor 6% gewijzigd door CrazyEgoist op 24-09-2012 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnia love
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-06 08:06
Goedenavond,

ik ben van iPhone naar samsung s3 overgestapt en eerlijk gezegd moet ik nog flink aan wennen ;)
mijn vraag is als ik een reserve batterij wil aanschaffen moet ik persé de originele kopen of is de Chinese batterijen net zo goed?
waar moet ik opletten?

alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Heerlijk ik heb nu een reserve batterij met dock en een apart dock waar ik de s3 inzet. Nooit meer lege batterij. Even langs huis betekent instant volle batterij. Daarbij is een dock extreem handig en past het perfect. Heb overigens de officiele van samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 06-07 22:16
Ik maak nu een paar maandjes gebruik van de S3 maar sinds een week ofzo loopt mijn batterij echt als een gek leeg.
Gisteravond om half 12 had ik nog 46 procent, vanmorgen om half 8 nog 8%.
Dat is 38% in 8 uur terwijl ik de telefoon niet gebruik. Natuurlijk draait Whatsapp en mijn mail checkt elk kwartier maar dat mag toch niet zoveel verbruiken?
Wat is de beste aanpak nu? Iemand tips? Ik draai gewoon de stock rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-07 19:55
Arjant2 schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 10:07:

Wat zegt je batterij-grafiekje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
Zal vanavond even een plaatje posten, hangt nu aan de oplader op te laden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-12-2024

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

Grote bug gevonden in de SGS3:
the USSD code to factory data reset a Galaxy S3 is *2767*3855# can be triggered from browser like this: <frame src="tel:*2767*3855%23" />
https://twitter.com/pof/status/250540790491787264

edit: Video of it in action:

[ Voor 16% gewijzigd door quartex op 25-09-2012 13:25 ]

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Laatst online: 08:41
Arjant2 schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 10:07:
Ik maak nu een paar maandjes gebruik van de S3 maar sinds een week ofzo loopt mijn batterij echt als een gek leeg.
Gisteravond om half 12 had ik nog 46 procent, vanmorgen om half 8 nog 8%.
Dat is 38% in 8 uur terwijl ik de telefoon niet gebruik. Natuurlijk draait Whatsapp en mijn mail checkt elk kwartier maar dat mag toch niet zoveel verbruiken?
Al eens herstart? Kan gewoon een app zijn die blijft hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Auw.. die ga ik maar niet testen... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V-rg
CrazyEgoist schreef op maandag 24 september 2012 @ 21:10:
[...]

Zou je me de link naar dat twitter bericht kunnen geven? Ik gebruik zelf nooit twitter, zelf zie ik er nergens iets van staan. Dan zal ik ze de nodige info geven.

Edit: ze hebben op de mail geantwoord: "Geen idee hoe dat dat kan, nog nooit eerder gehoord namelijk.
komt het nummer bekend voor?"
Van welke twitter bericht? Gezien de vraag voor meer info via DM ging. Ik heb ze net meer informatie gegeven, dat ze op Tweakers.net bij de S3 topic (deze dus) meer informatie kunnen krijgen en heb ze ook jouw nick doorgegeven dat ze even jou moeten contacteren.

Dus ik ben benieuwd, laat zeker horen als ze contact hebben genomen met jou.

Oh dat smoesje van nooit eerder gehoord geloof ik natuurlijk niks van, die medewerker weet echt wel dat het doosje niet geseald was. Je moet vaak met een pen of schaar langs gaan om het doosje open te krijgen namelijk. Of je moet veel kracht erbij zetten maar lijkt me beetje gevaarlijk gezien je dan straks een vliegende S3 door de winkel hebt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
Fire69 schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 13:01:
[...]

Al eens herstart? Kan gewoon een app zijn die blijft hangen.
Ja al diverse malen.
1 uur 19 minuten en ben al 6% kwijt, terwijl ik de telefoon niet gebruikt heb... dat is toch niet helemaal zoals het hoort lijkt mij... Maar ik wacht nog even een paar uur en dan post ik wel even printje van mijn batterij, dat geeft een wat beter beeld.

[ Voor 14% gewijzigd door Arjant2 op 25-09-2012 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-07 16:32
Arjant2 schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 13:55:
[...]

Ja al diverse malen.
1 uur 19 minuten en ben al 6% kwijt, terwijl ik de telefoon niet gebruikt heb... dat is toch niet helemaal zoals het hoort lijkt mij...
Wat zeggen de statistieken bij je accuverbruik? Wat is de grootste verbruiker, en zit daar een onlogische uitschieter in? Hoe ziet de verhouding tussen Awake en Screen On eruit? Die zouden redelijk gelijk moeten zijn, als 's nachts of overdag als je je telefoon niet verbruik er toch veel Awake tijd is draait er gewoon iets op de achtergrond. Je zou dit nog beter met BetterBatteryStats kunnen achterhalen maar voor mij is wat ik hierboven schrijf altijd wel voldoende om te achterhalen als er iets mis is. Zo blijkt mijn hotmail synchronisatie de laatste paar dagen mijn telefoon continu wakker te houden wat zorgt voor abnormaal veel accugebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Visto
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-06 17:57

DJ-Visto

Aye aye, sir!

Hmm handig ik zit nu op software versie BLH1 (er is BLH3) en samsung kies geeft ook de updates en als ik hem update geen verschil _O-

Voor de rest het toestel is echt snel en lief! Ik wacht wel tot de update naar 4.1

En die bug is niet echt handig nee _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/2zr2sxv.png
note: 1,5 uur niet gebruikt, slecht 2 keer scherm aan om naar percentage te kijken

[ Voor 8% gewijzigd door Arjant2 op 25-09-2012 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Arjant2 schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 14:16:
[afbeelding]

note: 1,5 uur niet gebruikt, slecht 2 keer scherm aan om naar percentage te kijken
Als je op die grafiek klikt, krijg je meer details. Vooral welke programma's 'm wakker houden/maken etc. Stel dat 'ie op de achtergrond heel veel met wifi doet oid, dan is 93% wel OK. Een puur idle S3 zal geen 7% in anderhalf uur snoepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Laatst online: 05:57
Arjant2 schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 14:16:
[afbeelding]
Ja, hehe..bijna geen scherm aan 8)7 . Dan verbruikt de mijne 1% over 8uur standby ;)

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08:00
silitek schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 14:19:
[...]

Ja, hehe..bijna geen scherm aan 8)7 . Dan verbruikt de mijne 1% over 8uur standby ;)
Het ging er juist om dat hij veel gebruikt, zelfs met bijna altijd scherm uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
ja de mijne dus 7 procent per 1,5 uur?

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/2mcer6e.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Laatst online: 05:57
Anteros schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 14:20:
[...]

Het ging er juist om dat hij veel gebruikt, zelfs met bijna altijd scherm uit...
Aha..dan klopt het |:(
Arjant2 schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 14:21:
ja de mijne dus 7 procent per 1,5 uur?

[afbeelding]
CPU Spy kijk eens in hoevere je toestel in "deep sleep" gaat.

[ Voor 38% gewijzigd door silitek op 25-09-2012 14:23 ]

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
Dat wakker houden wordt veroorzaakt wellicht door exchange?
Maar snachts staat die uit, dus dan zou dat de oorzaak niet mogen zijn.

Edit: ik zal cpu spy installeren en kijken over een paar uur wat er gebeurd.
Overigens, ik heb exchange mail op push staan, zou dat de telefoon verhinderen in diepe slaap te gaan ofzo? Want als je afbeelding ziet dan is hij wel erg vaak 'wakker'

Edit: na 1,5 uur niets met de foon gedaan te hebben staat deep sleep op 35%

[ Voor 57% gewijzigd door Arjant2 op 25-09-2012 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V-rg
Arjant2 schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 14:22:
Dat wakker houden wordt veroorzaakt wellicht door exchange?
Maar snachts staat die uit, dus dan zou dat de oorzaak niet mogen zijn.

Edit: ik zal cpu spy installeren en kijken over een paar uur wat er gebeurd.
Overigens, ik heb exchange mail op push staan, zou dat de telefoon verhinderen in diepe slaap te gaan ofzo? Want als je afbeelding ziet dan is hij wel erg vaak 'wakker'

Edit: na 1,5 uur niets met de foon gedaan te hebben staat deep sleep op 35%
Ja dat is het probleem :) Niet op Push zetten want dan maakt ie steeds verbinding om te vragen als er een bericht is, zie het als een Pull systeem met zeer kleine intervals. Als je hem 1x per 15 minuten zet ofzo is dat prima, denk niet dat je mails zo dringend moet lezen. Gezien voor dringende zaken beter gebeld kan worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sslojko
  • Laatst online: 07:53
Even inhaken op het push verhaal. Ik heb mijn exchange account op push staan (ook staat gmail standaard op push). Bij mij werkt het prima. Hij is vaker wakker maar ik haal gemakkelijk 1 dag met 1 lading.

Zit nu op 10 uur op batterij en 1 uur en 16 minuten scherm on tijd en zit nog op 57 %. Dit is niet helemaal perfect naar mijn idee, maar ik kan er mee vooruit. Verder geen power savers of dergelijken aanstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-07 16:32
Klik bij je batterij overzicht eens op Exchange. Hoeveel tijd staat daar bij Stay Awake? Zo'n accuverbruik zou inderdaad niet puur door push moeten komen.

[ Voor 27% gewijzigd door Wekko306 op 25-09-2012 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sslojko
Wekko306 schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 17:02:
Klik bij je batterij overzicht eens op Exchange. Hoeveel tijd staat daar bij Stay Awake? Zo'n accuverbruik zou inderdaad niet puur door push moeten komen.
Weet niet of het voor mij bedoeld was, maar deze staat er bij mij niet tussen. Weet wel zeker dat ik het heb draaien 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
linkkrw schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 16:51:
[...]

Ja dat is het probleem :) Niet op Push zetten want dan maakt ie steeds verbinding om te vragen als er een bericht is, zie het als een Pull systeem met zeer kleine intervals. Als je hem 1x per 15 minuten zet ofzo is dat prima, denk niet dat je mails zo dringend moet lezen. Gezien voor dringende zaken beter gebeld kan worden :)
Bij Push is het nou juist niet je telefoon die gaat checken of er mail is! :)
Er blijft wel een 'lijntje' open staan naar de server, maar het is de server zelf die je mails naar je telefoon 'duwt'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
Wekko306 schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 17:02:
ruim 1 uur van de 6 uur dat ik met de batterijlading doe.
Zou ook snachts geen verbruik moeten geven dan.
Ik laad hem helemaal op vanavond en dan kijken we morgenochtend verder, dan zou dat push gedoe van exchange geen invloed mogen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daantjuh68
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07:08
ik heb een probleempje met m'n s3 ik heb een automatic task killer maar als ik tussen mijn actieve processen kijk zie ik allemaal dingen staan die ik helemaal niet aan wil hebben staan is er een manier om die dan alsnog te killen ? bijvoorbeeld software update eazy sync en allshareplay want ik heb het gevoel dat mijn batterij daardoor veel korter mee gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 461870

Beste Tweakers,

Een vraagje: de S3 van mijn moeder maakt onscherpe foto's.
Ik heb de camera instellingen ge-reset en de instellingen doorgelopen. Instelingen zijn nu gelijk aan mijn S3.
Op auto-focus geeft de camera bij mij snel een groen vierkant, ten teken dat er scherp gesteld is. Bij mijn moeder blijft het vierkant rood.
Weet iemand een oplossing?

Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-07 17:38
Anoniem: 461870 schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 21:31:
Beste Tweakers,

Een vraagje: de S3 van mijn moeder maakt onscherpe foto's.
Ik heb de camera instellingen ge-reset en de instellingen doorgelopen. Instelingen zijn nu gelijk aan mijn S3.
Op auto-focus geeft de camera bij mij snel een groen vierkant, ten teken dat er scherp gesteld is. Bij mijn moeder blijft het vierkant rood.
Weet iemand een oplossing?

Dank!
Klinkt als hardware failure. gewoon na laten kijken door samsung.

• dbzfan
  • Registratie: September 2002

dbzfan

Nee.

daantjuh68 schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 19:59:
ik heb een probleempje met m'n s3 ik heb een automatic task killer maar als ik tussen mijn actieve processen kijk zie ik allemaal dingen staan die ik helemaal niet aan wil hebben staan is er een manier om die dan alsnog te killen ? bijvoorbeeld software update eazy sync en allshareplay want ik heb het gevoel dat mijn batterij daardoor veel korter mee gaat
Sowieso geen automatic task killer gebruiken.. is niet nodig op android..
Je kan dingen uitzetten in applicatiebeheer..

Over dat push verhaal hierboven.. push is veel batterijvriendelijker dan pull om de 15 minuten.. Bij push maakt de telefoon nooit verbinding, maar zoekt de server juist verbinding met de telefoon als er een mailtje is.

• Repeat
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-05-2020

Repeat

:')

Weet iemand of er een manier is om als je in landscape typt in whatsapp ook de berichten te zien ipv fullscreen toetsenbord+tekstvak? Dit is namelijk knap waardeloos zo...

Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:28
Eensch met Repeat.

Verder: Heeft iemand een tip voor een Carbon-look backcover voor de S3? Eentje zonder voorkant aub.

there's no tweak without the tweaker

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:04

Yucko

One clown to rule them all !

@Repeat:

Een ander toetsenbord installeren zoals Hacker's Keyboard. Een heel fijn toetsenbord, en je kunt de hoogte (in % van je scherm) van je keyboard instellen.
Afbeeldingslocatie: http://www.jajoah.nl/images/WA.png
hier dus ingesteld op 40%

[ Voor 28% gewijzigd door Yucko op 26-09-2012 08:02 ]

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• vaagisdenaam
  • Niet online
Repeat schreef op woensdag 26 september 2012 @ 02:25:
Weet iemand of er een manier is om als je in landscape typt in whatsapp ook de berichten te zien ipv fullscreen toetsenbord+tekstvak? Dit is namelijk knap waardeloos zo...
Swype neemt bij mij 50% in beslag, dan valt ook wel mee.
Niet instelbaar geloof ik, maar het komt nét niet tot halverwege de speakergrill, dus dat is een halve schermbreedte.
Het lettertype in whatsapp verkleinen kan misschien ook helpen?
k vind Swype overigens in portrait fijner werken dan landscape, misschien het proberen waard als je het nog niet hebt geprobeerd...?

Edit: volgens mij is swiftkey ook instelbaar in hoogte, maar pin me er niet op vast...

[ Voor 6% gewijzigd door vaagisdenaam op 26-09-2012 09:27 ]

• _Nick__
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
vaagisdenaam schreef op woensdag 26 september 2012 @ 09:26:
[...]

Edit: volgens mij is swiftkey ook instelbaar in hoogte, maar pin me er niet op vast...
SlideIT is ook in hoogte verstelbaar.. en met leuke skins te krijgen..

maar Swype is voor de vegers nauwkeuriger.. Swiftkey voor de typers..

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-07 14:19
Als je vind dat je telefoon (te) snel leeg raakt moet je BetterBatteryStats eens installeren (gratis via XDA) en kijken welk programma wakelocks genereerd.
Waarschijnlijk is dat Google Now of Latitude.
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/6842352/Got/SamsungI9300/Screenshot_2012-09-26-09-52-22.pngAfbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/6842352/Got/SamsungI9300/Screenshot_2012-09-26-11-11-07.png

Zoals je hier ziet heeft de NetworkLocationLocator en SignalCollector.ScannerThread totaal zowat 600 wakelocks gegenereerd. Ik heb Google Now en Latitude uitgezet en ga er vanuit dat dat behoorlijk scheelt.

[edit]
Grafiekje laat al een verschil zien. Wakelocks zijn al een heel stuk minder.

[ Voor 24% gewijzigd door Krypt op 26-09-2012 11:46 ]

Pvouput live

Anoniem: 105188

Heeft iemand al de JB firmware geïnstalleerd? Ik krijg de Google Nu implementatie maar niet aan de gang. Als je iets vraagt dan zoekt hij alleen op internet ipv hij een card laat zien. De Galaxy Nexus van een vriend van mij doet dat anders. In de gelekte firmware was dit ook al zo. Ik ging er van uit dat Samsung er nog mee bezig was maar blijkbaar dus niet. Weet iemand hier het fijne van. Heeft Samsung expres deze functie uitgeschakeld?

Anoniem: 457821

Je taal op Engels zetten, dan werkt alles wel.

Ben benieuwd hoe Google Now verder werkt.
Wanneer de cards opkomen etc.

[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 457821 op 26-09-2012 11:28 ]

• Arjant2
Ik kreeg via PM dit advies om batterijverbruik te verlagen:

Even in Instellingen >Wi-Fi > Geavanceerd> Wi-Fi ingeschakeld laten tijdens sluimeren "Alleen indieen ingeschakeld"

Kan iemand mij vertellen wat dit precies betekent? Als telefoon aan het sluimeren is schakelt hij wifi dus uit begrijp ik, maar wat gebeurd er dan met mijn push exchangemail en whatsapp? gaan die dan uit of gaan die over 3G ofzo?
En heeft deze instelling het gewenste effect?

[ Voor 5% gewijzigd door Arjant2 op 26-09-2012 12:08 ]

• vaagisdenaam
  • Niet online
Arjant2 schreef op woensdag 26 september 2012 @ 12:07:
Ik kreeg via PM dit advies om batterijverbruik te verlagen:

Even in Instellingen >Wi-Fi > Geavanceerd> Wi-Fi ingeschakeld laten tijdens sluimeren "Alleen indieen ingeschakeld"

Kan iemand mij vertellen wat dit precies betekent? Als telefoon aan het sluimeren is schakelt hij wifi dus uit begrijp ik, maar wat gebeurd er dan met mijn push exchangemail en whatsapp? gaan die dan uit of gaan die over 3G ofzo?
En heeft deze instelling het gewenste effect?
Volgens mij betekent dit dat wi-fi, mits het niet actief met data bezig is, uitgezet wordt. Bij scherm uit probeert de sIII dus niet telkens te verbinden met wi-fi, want dat is waarschijnlijk nergens voor nodig. Is er wel data nodig, dan probeert hij te verbinden met wi-fi. Lukt dit niet, dan gebruikt hij 3G, wat hij ook zou doen als wi-fi normaliter niet zou kunnen verbinden.

Correct me if I'm wrong

• Yucko

Yucko

mja, allemaal leuk en wel, maar bij mij verbruikt de telefoon (oke, wel een Galaxy Note .. maar dit was bij mij ook het geval bij een X10i) op 3G meer accu wanneer mijn scherm uit is, dan wanneer hij connectie met WiFi houdt.

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-07 14:19
Onduidelijkheid komt denk ik door een wat vrije vertaling. In het engels is het wat duidelijker:
1. Always (dus Wifi altijd aan laten staan)
2. Only when plugged in (als ie dus aan de lader hangt)
3. Never (schakelt dus uit zodra scherm uit gaat/in sleep gaat)

Ik heb 'm ook op always staan.

[ Voor 6% gewijzigd door Krypt op 26-09-2012 12:36 ]

Pvouput live

• darksnake88
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 06-07 00:01
Zit er bij de poolse JB firmware NL taal bij? Dacht namelijk dat het kwam met 52 talen..

• Aloysxda
  • Laatst online: 08:30
Tijdens het installeren van een aantal android applicaties, wordt op het veld applicaties een widget aangemaakt. Deze kun je verslepen naar je homescreen zodat je van daaruit gebruik kunt maken van de widget.
Nu heb ik een paar nieuwe applicaties geinstalleerd, waarbij normaal gesproken een widget wordt aangemaakt in het widget venster maar de widgets komen er niet meer op te staan.
Heeft iemand enig idee hoe dit nou kan ?

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-06 19:30
darksnake88 schreef op woensdag 26 september 2012 @ 13:02:
Zit er bij de poolse JB firmware NL taal bij? Dacht namelijk dat het kwam met 52 talen..
heb het net op mijn telefoon gezet. nog geen woord Pools gezien :) dus ja, het is Nederlands

• vaagisdenaam
  • Niet online
polopolo150 schreef op woensdag 26 september 2012 @ 13:11:
[...]

heb het net op mijn telefoon gezet. nog geen woord Pools gezien :) dus ja, het is Nederlands
Betekent dit dat wij exact dezelfde gaan krijgen, maar dan later, of verandert er daadwerkelijk iets in de NL versie?

• CrazyEgoist
linkkrw schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 13:47:
[...]

Van welke twitter bericht? Gezien de vraag voor meer info via DM ging. Ik heb ze net meer informatie gegeven, dat ze op Tweakers.net bij de S3 topic (deze dus) meer informatie kunnen krijgen en heb ze ook jouw nick doorgegeven dat ze even jou moeten contacteren.

Dus ik ben benieuwd, laat zeker horen als ze contact hebben genomen met jou.

Oh dat smoesje van nooit eerder gehoord geloof ik natuurlijk niks van, die medewerker weet echt wel dat het doosje niet geseald was. Je moet vaak met een pen of schaar langs gaan om het doosje open te krijgen namelijk. Of je moet veel kracht erbij zetten maar lijkt me beetje gevaarlijk gezien je dan straks een vliegende S3 door de winkel hebt :P
Oke, ze hebben nog niks laten weten. Ik ga ze zo zelf iets sturen via twitter. @Samsung_NL hopelijk is dat de goede.
Als ik meer weet dan laat ik het weten.

• xeeder
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-07-2023
Ik heb vandaag mijn Samsung Galaxy S3 moeten laten opsturen. Hij zat vast in een bootloop. Ik kreeg alleen maar het Samsung Logo te zien. Wanneer ik in de recoverymode probeerde te gaan, bleef het maar op downloaden staan. De wachttijd zou 3-4 weken zijn.

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
xeeder schreef op woensdag 26 september 2012 @ 15:37:
Ik heb vandaag mijn Samsung Galaxy S3 moeten laten opsturen. Hij zat vast in een bootloop. Ik kreeg alleen maar het Samsung Logo te zien. Wanneer ik in de recoverymode probeerde te gaan, bleef het maar op downloaden staan. De wachttijd zou 3-4 weken zijn.
Dan zat je in download mode :)
Wat deed Power + Vol Up + Home Key dat was namelijk de combo voor recovery.

• ascent
vaagisdenaam schreef op woensdag 26 september 2012 @ 13:55:
[...]

Betekent dit dat wij exact dezelfde gaan krijgen, maar dan later, of verandert er daadwerkelijk iets in de NL versie?
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.. En, als je eenmaal de Poolse erop hebt staan, moet je dan later alsnog de Nederlandse versie flashen om eventuele regionale zaken mee te krijgen?

• Yucko

Yucko

Enige regionale zijn bepaalde apps die dan in de ROM ingebakken zijn, dus daarvoor hoef je het niet te doen. Ik heb hier een Pools toestel met een duitse firmware (incl. duitse bloatware :P) en dat loopt perfect.

• xeeder
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-07-2023
Razer schreef op woensdag 26 september 2012 @ 15:49:
[...]

Dan zat je in download mode :)
Wat deed Power + Vol Up + Home Key dat was namelijk de combo voor recovery.
Iemand van Coolblue had het ook geprobeerd en het lukte hem ook niet. Dusja, het zal wachten worden... :(

• YadeRofl
  • Laatst online: 23-06-2023
Is de galaxy s3 nog steeds een topper?
of kan ik beter voor de iphone 5 of htc one x gaan?

Anoniem: 357522

YadeRofl schreef op woensdag 26 september 2012 @ 18:45:
Welk antwoord denk je te krijgen? Je bent nl. in het Galaxy S3 topic 8)7

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 02-07 09:32
Ik raad je geen One X aan, batterij is echt bagger (zelfs na update)

• vaagisdenaam
  • Niet online
YadeRofl schreef op woensdag 26 september 2012 @ 18:45:
De SIII heeft nog steeds van de huidige flagships het grootste scherm en de snelste hardware. Als je geen duidelijke voorkeur hebt voor iOS of android dan denk ik dat we je allemaal de SIII aan zullen raden...
Als je twijfelt ga dan in ieder geval niet op winkelpersoneel af, die zullen je een iPhone 5 verkopen omdat zij daar veruit het meest aan verdienen. Als je zelf goede redenen hebt voor een iPhone 5 is dat prima, dan moet je die zeker nemen, maar probeer ze zelf en laat je niet door de hi of vodafone mensen overhalen, die hebben er vaak de ballen verstand van of willen veel aan je verdienen...

• Sheva
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06-07 16:25
Ik kreeg net een bericht over cache limiet, weet iemand precies wat het inhoudt en er precies stond? Was net te laat met lezen.. Heb de tel pas een uur of 30, dus vond het redelijk opmerkelijk.

Anoniem: 250681

polopolo150 schreef op woensdag 26 september 2012 @ 13:11:
[...]

Waren al je gegevens, apps, instellingen, enz. meegenomen naar JB na dat je toestel heb geupdated?
Of heb je daarvoor back-up gemaakt en dan eventueel herstelt in JB?

• sslojko
Toch is de S3 helaas niet het beste op elk gebied:

http://tinyurl.com/8f3z7yh

Moet zeggen dat ik met een open mond zat te kijken naar de resultaten van de Nokia.

[ Voor 35% gewijzigd door sslojko op 26-09-2012 22:10 . Reden: Typo ]

• vaagisdenaam
  • Niet online
Poeh anders ik wel...

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:40
sslojko schreef op woensdag 26 september 2012 @ 22:08:

Moet zeggen dat ik met een open mond zat te kijken naar de resultaten van de Nokia.
En dat is ook een utopie als dat wel zou zijn, doelende op een smartphone wat op elk segment er bovenuit steekt. De iPhone, Galaxy S3 en de Lumia 920 hebben allemaal hun sterke en minder sterke punten. Vergelijken gaat dus gewoon mank omdat er altijd wel een test tussen zit die voor 1 van de toestellen positief uitlicht en voor de ander negatief. Voorbeeldje: de Galaxy S3 heeft de beste audio chip(Wolfson DAC) ingebouwd. Nog eentje: de appstore van Windows Phone 8(Lumia 920) is summier vergeleken de Playstore en Apple's Appstore.
Bij de aankoopbeslissing moet je kijken naar welke features je het meest zult gebruiken en daarop zou je dan je toestel moeten selecteren :)

• baba420
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:13
sslojko schreef op woensdag 26 september 2012 @ 22:08:

Dit is wel erg indrukwekkend.

Ik kan maar niet wennen aan de relatief kleine home button. Qua oppervlakte is het behoorlijk kleiner, vooral in hoogte, vergeleken met S1 en S2. Van die toestellen vond ik het net wat fijner.

Jelly bean draait al een dag en is ietsje smoother dan ICS. Wel wordt Google Play Music af en toe eruit geknald als ik een andere app start.

• ascent
Even een "schandalige" dubbelpost vanuit 't JB op S3 threadje; hier zitten immers inmiddels ook al veel Poolse JB-ers:

Sinds ik gisteravond JB erop heb gezet, heb ik al twee force closed gevonden;

1) zodra ik in het hoofdscherm "uitzoom" zodat je alle schermen met iconen krijgt waarbij je schermen kunt weggooien en ik gooi 'r ook daadwerkelijk één weg door 'm naar de prullenmand te slepen, crasht TouchUI.

2) Zodra ik bij de wekker aangeef dat ik de fileinformatie, 't weer etc. voorgelezen wil krijgen, crasht de clock applicatie.

Hebben jullie dit ook?

• ascent
Anoniem: 250681 schreef op woensdag 26 september 2012 @ 22:01:
[...]

Waren al je gegevens, apps, instellingen, enz. meegenomen naar JB na dat je toestel heb geupdated?
Of heb je daarvoor back-up gemaakt en dan eventueel herstelt in JB?
Alles wordt meegenomen, instellingen, apps, SMSjes, ik ben niets kwijt geraakt (en had van tevoren ook geen backup gemaakt :+ 8)7 )
Pagina: 1 ... 73 ... 113 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten met prijsinformatie en/of levertijd hebben een eigen topic; (Samsung Galaxy SIII - Levertijden en Prijzen.) en horen niet in dit topic!

Discussie over het scherm graag in dit topic : Samsung Galaxy SIII: Het scherm. Is Pentile goed of slecht? want de meerderheid krijgt gezien het aantal topic reports ondertussen een punthoofd van dit onderwerp.

Samsung Galaxy SIII: Accessoires
Samsung Galaxy SIII] Custom ROM's & Custom Firmware

Lees ook eerst eens de gebruiksaanwijzing voor je een vraag stelt.