Misschien kan/wil janvandusschoten helemaal onderaan een linkje/snelkoppeling naar dat topic plaatsen in de topic-waarschuwing?ascent schreef op donderdag 27 september 2012 @ 07:50:
Even een "schandalige" dubbelpost vanuit 't JB op S3 threadje; hier zitten immers inmiddels ook al veel Poolse JB-ers:
Weet iemand wat de OTA updates zijn middels deze link? Ik dacht dat er alleen een Poolse JB update was.
Er staat bijv. ook tussen:
Maar mijn telefoon zegt dat er geen updates zijn.
edit: needed I9300BUBLG3, maar ik heb I9300XXBLH1. hrm.
edit: de firmware die ik heb is via Samsung Kies binnengekomen, dus niet zelf erin geprutst.
Er staat bijv. ook tussen:
code:
1
| Netherlands 17 Sep 2012 4.1.1 I9300BUBLG3 I9300XXDLI5 339.7 MB Download |
Maar mijn telefoon zegt dat er geen updates zijn.
edit: needed I9300BUBLG3, maar ik heb I9300XXBLH1. hrm.

edit: de firmware die ik heb is via Samsung Kies binnengekomen, dus niet zelf erin geprutst.
[ Voor 16% gewijzigd door sphere op 27-09-2012 11:00 ]
Anoniem: 304087
Ik zit met het zelfde probleem. Ik heb 4.0.4 er nog op staan en wil ik updaten dan is er geen nieuere versie beschikbaar
Dat kan -- naar de Poolse JB, via Odin.Anoniem: 304087 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 11:25:
Ik zit met het zelfde probleem. Ik heb 4.0.4 er nog op staan en wil ik updaten dan is er geen nieuere versie beschikbaar
Ik heb sinds een week regelmatig pop-ups of ik mijn Samsung-account wil wijzigen. Die was ik dus zat, dus ik die app geopend om te kijken of ik ergens iets in kan stellen. Sindsdien heb ik in de notification bar een blauw getal (35) staan en dit kan ik niet wissen of iets dergelijks. Onderstaande link is naar een screenshot van mijn homescreen.
https://www.dropbox.com/s/dtyuzvsiifmd4cj/2012-09-27%2011.41.17.png
Hebben meer mensen hier last van? Ik heb al een hele rij Samsung-apps uitgezet in het applicatiebeheer, maar dit werkt vooralsnog niet. Iemand ideeën of een oplossing?
Hebben meer mensen hier last van? Ik heb al een hele rij Samsung-apps uitgezet in het applicatiebeheer, maar dit werkt vooralsnog niet. Iemand ideeën of een oplossing?
DJI Mini 2
Anoniem: 304087
Thnx, maar als ik nog even wacht komt hij dan ook nog via de automatisch update via de telefoon?ascent schreef op donderdag 27 september 2012 @ 11:48:
[...]
Dat kan -- naar de Poolse JB, via Odin.
Yep, de verwachting is een week of tweeAnoniem: 304087 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 12:06:
[...]
Thnx, maar als ik nog even wacht komt hij dan ook nog via de automatisch update via de telefoon?
Anoniem: 105188
Al lang geprobeerd. Engels VS en VK alle twee werken niet, ik krijg alleen af en toe een kaart met het weer en meer ook niet.Anoniem: 457821 schreef op woensdag 26 september 2012 @ 11:27:
Je taal op Engels zetten, dan werkt alles wel.
Ben benieuwd hoe Google Now verder werkt.
Wanneer de cards opkomen etc.
Ze werken hier wel, tenminste, 't weer zat 'r default bij en hij vertelt me ook dat ik in 't huidige verkeer met 1 minuut vertraging 7 minuten onderweg ben om naar huis te komen.Anoniem: 105188 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 13:10:
[...]
Al lang geprobeerd. Engels VS en VK alle twee werken niet, ik krijg alleen af en toe een kaart met het weer en meer ook niet.
Het gaat bij mij nog steeds fout met het aanmaken van de widgets. Dit is echt iets voor de techneuten op dit forum. zojuist de app: application monitor geinstalleerd. Hiervan kun je de widget naar je homescreen kopieren, en de app gebruiken. Helaas maakt het programma de widget niet aan.
Heeft iemand een idee waarom er geen widget wordt aangemaakt ?
heb je het bij meerdere apps, of alleen bij application monitor (je hebt het namelijk ook over "steeds")Aloysxda schreef op donderdag 27 september 2012 @ 14:26:
Het gaat bij mij nog steeds fout met het aanmaken van de widgets. Dit is echt iets voor de techneuten op dit forum. zojuist de app: application monitor geinstalleerd. Hiervan kun je de widget naar je homescreen kopieren, en de app gebruiken. Helaas maakt het programma de widget niet aan.
En heb je je toestel al gereboot? misshien moet je launcher even getriggered worden om de widgets te refreshen.
(gebruik je trouwens gewoon de stock launcher?)
Je moet inderdaad goed kijken wat je zelf wilt en inderdaad niet naar de verkopers luisteren. Maar ik denk dat jij het door elkaar haalt want een verkoper verdient juist veel meer op een samsung dan een galaxy. De marge voor een iPhone ligt dacht ik op zon 20 euro voor een verkoper itt tot samsung die daar ver overheen gaat. (apple is greedy)vaagisdenaam schreef op woensdag 26 september 2012 @ 19:45:
[...]
De SIII heeft nog steeds van de huidige flagships het grootste scherm en de snelste hardware. Als je geen duidelijke voorkeur hebt voor iOS of android dan denk ik dat we je allemaal de SIII aan zullen raden...
Als je twijfelt ga dan in ieder geval niet op winkelpersoneel af, die zullen je een iPhone 5 verkopen omdat zij daar veruit het meest aan verdienen. Als je zelf goede redenen hebt voor een iPhone 5 is dat prima, dan moet je die zeker nemen, maar probeer ze zelf en laat je niet door de hi of vodafone mensen overhalen, die hebben er vaak de ballen verstand van of willen veel aan je verdienen...
CISSP! Drop your encryption keys!
bedankt voor je reactie Prulleman.
Bij installatie van de meeste apps, wordt geen widget aangemaakt. Zoals Mytracks, Colornote.
Dat was met de standaard launcher.
Gisteren heb ik daarom Nova launcher geinstalleerd. Hier verandert het niet. Ook al een paar keer opnieuw opgestart en zelfs al een 5 minuten de batterij er uit gehad. Helaas.
Heb je misschien nog tips.
Bij installatie van de meeste apps, wordt geen widget aangemaakt. Zoals Mytracks, Colornote.
Dat was met de standaard launcher.
Gisteren heb ik daarom Nova launcher geinstalleerd. Hier verandert het niet. Ook al een paar keer opnieuw opgestart en zelfs al een 5 minuten de batterij er uit gehad. Helaas.
Heb je misschien nog tips.
Anoniem: 250681
Accessoires topic is niet heel erg actief, dus ik wou vragen of iemand toevallig deze batterij kent:
http://www.ebay.nl/itm/31...ain_3&hash=item4d02bd42e7
Mocht iemand hem kennen graag hoor ik of het wat is en ik hoop dat ik de regels niet overtreed door deze vraag hier te stellen, want mijn batterij is sinds die laatste kleine update dramatisch geworden, daarvoor was ie gewoon goed, nu haal ik einde van mijn werkdag niet! Na zo'n 9 uur is ie leeg.
Ik hoop dat JB verbetering brengt wat batterij betreft.
http://www.ebay.nl/itm/31...ain_3&hash=item4d02bd42e7
Mocht iemand hem kennen graag hoor ik of het wat is en ik hoop dat ik de regels niet overtreed door deze vraag hier te stellen, want mijn batterij is sinds die laatste kleine update dramatisch geworden, daarvoor was ie gewoon goed, nu haal ik einde van mijn werkdag niet! Na zo'n 9 uur is ie leeg.
En kijken waardoor je batterij nu zo snel leegloopt gaat niet? Met dingen als BetterBatteryStats en dergelijke?Anoniem: 250681 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 17:26:
want mijn batterij is sinds die laatste kleine update dramatisch geworden, daarvoor was ie gewoon goed, nu haal ik einde van mijn werkdag niet! Na zo'n 9 uur is ie leeg.
Nickname does not reflect reality
Welke kleine update????Anoniem: 250681 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 17:26:
Al die Hong Kong high capacity batterijen die passen in het standaar slimline concept zijn fake. Denk je serieus dat samsung er niet voor 1 dollar extra een batterij in zou stoppen die eens zo lang mee zou gaan? Accuduur is het USP van de huidige toestellen. Wrs loopt je GPSD de hele dag te 'zoeken' en die vreet stroom. Gewoon even je accu eruit of een herstart van je toestel. Lost meestal alles op.
Ik heb heel veel dingen uitgeprobeerd, BetterBatteryStats kende ik niet, die ga ik ook proberen. Ik heb hem binnen, maar ik ben bang dat ik geen bal er van snap hoe dat ding werkt! Maar toch bedankt voor de tip. Ik ga proberen te begrijpen hoe het werkt.Brad Pitt schreef op donderdag 27 september 2012 @ 17:28:
[...]
En kijken waardoor je batterij nu zo snel leegloopt gaat niet? Met dingen als BetterBatteryStats en dergelijke?
Laatste update die we hebben gehad afgelopen zomer (ik had hem half augustus binnen). Bedoel je GPS voor GPSD, als je GPS bedoelt die staat altijd uit bij mij tenzij ik hem nodig heb. Ik heb net mijn accu eruit gehaald, kijken of het helpt. Bedankt voor info over batterij!micheldenhaag schreef op donderdag 27 september 2012 @ 18:53:
[...]
Welke kleine update????
Al die Hong Kong high capacity batterijen die passen in het standaar slimline concept zijn fake. Denk je serieus dat samsung er niet voor 1 dollar extra een batterij in zou stoppen die eens zo lang mee zou gaan? Accuduur is het USP van de huidige toestellen. Wrs loopt je GPSD de hele dag te 'zoeken' en die vreet stroom. Gewoon even je accu eruit of een herstart van je toestel. Lost meestal alles op.
Ik heb gisteren een Samsung S3 besteld bij de Phoneshop in Den Haag en vandaag al ontvangen. Het toestel werkt echt heerlijk!
Graag wil ik jullie een vraag m.b.t. garantie voorleggen.
Ik blijk een 'Franse' versie toegestuurd te hebben gekregen
. Bij de eerste boot stond Frans als eerste optie geselecteerd. Ook de specificaties op het doosje en de 'Guide de prise en main rapide' waren in de Franse taal.
Nu lees ik het volgende op de website van Samsung:
SAMSUNG Electronics Benelux ondersteunt een product dat in Europa is gekocht wanneer het een 'EU Bloc Warranty' heeft. Deze garantie is aanwezig waar aan de bovenkant van de kaart van de productgarantie duidelijk ' European Bloc' aangegeven is.
Als een product in een ander deel van de wereld gekocht is, zal SAMSUNG proberen de reparatie uit te voeren. SAMSUNG Electronics Benelux kan het resultaat hiervan niet garanderen.
Alleen op mijn warranty card staat geen 'EU Bloc Warranty' o.i.d.:
Staat dit wel op de warranty kaart van de Nederlandse versie of heeft iemand advies/ervaring met 'grijze import' van Samsung producten?
Ik blijk een 'Franse' versie toegestuurd te hebben gekregen
SAMSUNG Electronics Benelux ondersteunt een product dat in Europa is gekocht wanneer het een 'EU Bloc Warranty' heeft. Deze garantie is aanwezig waar aan de bovenkant van de kaart van de productgarantie duidelijk ' European Bloc' aangegeven is.
Als een product in een ander deel van de wereld gekocht is, zal SAMSUNG proberen de reparatie uit te voeren. SAMSUNG Electronics Benelux kan het resultaat hiervan niet garanderen.
Alleen op mijn warranty card staat geen 'EU Bloc Warranty' o.i.d.:

Staat dit wel op de warranty kaart van de Nederlandse versie of heeft iemand advies/ervaring met 'grijze import' van Samsung producten?
[ Voor 44% gewijzigd door Interactie op 28-09-2012 02:51 ]
How long a minute is depends on what side of the bathroom door you're on.
onder settings > accu kun je nalezen wat de stroomvreters zijn. Dat zit gewoon standaard in je telefoon, je hoeft er geen software voor op te zetten.Anoniem: 250681 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 19:17:
[...]
Laatste update die we hebben gehad afgelopen zomer (ik had hem half augustus binnen). Bedoel je GPS voor GPSD, als je GPS bedoelt die staat altijd uit bij mij tenzij ik hem nodig heb. Ik heb net mijn accu eruit gehaald, kijken of het helpt. Bedankt voor info over batterij!
Er zit soms een bugje in software waardoor een bepaald programma niet wordt afgesloten. GPSD is een soort bemiddelaar van locatie informatie. Of je GPS aan of uit staat maakt voor GPSD niet uit.
Soms na gebruik van MAPS blijft dat ding 'aan' en slurpt tie voor 50% je energie weg. Een accu eruit (herstart) lost het meestal op.
Soms ontstaat het door buggy software. Deinstalleer dan alles was je vlak voor de accu problemen heb gekregen. Google maar op GPSD DRAIN BATTERY dan lees je er meer over.
Jij hebt niks te maken met Samsung, alleen met Phoneshop. Nu maar hopen dat het een fijne winkel is voor het geval je garantie moet claimen. Verder heb ik een S3 gekocht via conrad, was een Duits model, en dat merk je dan toch, toen ik er mijn val mee brak op een betonnen trap, glas gewoon nog heel.Interactie schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 02:06:
Ik heb gisteren een Samsung S3 besteld bij de Phoneshop in Den Haag en vandaag al ontvangen. Het toestel werkt echt heerlijk!Graag wil ik jullie een vraag m.b.t. garantie voorleggen.
Ik blijk een 'Franse' versie toegestuurd te hebben gekregen. Bij de eerste boot stond Frans als eerste optie geselecteerd. Ook de specificaties op het doosje en de 'Guide de prise en main rapide' waren in de Franse taal.
Alleen op mijn warranty card staat geen 'EU Bloc Warranty' o.i.d.: [afbeelding]
Anoniem: 355130
Dit heb ik dus ook...ik heb ook helemaal geen Samsung account, en wil die ook helemaal niet maken omdat ik die Samsung apps toch niet gebruik... Zijn er, behalve rooten en de Samsung apps eraf halen, nog opties om dit te fixen?Morgion schreef op donderdag 27 september 2012 @ 11:52:
Ik heb sinds een week regelmatig pop-ups of ik mijn Samsung-account wil wijzigen. Die was ik dus zat, dus ik die app geopend om te kijken of ik ergens iets in kan stellen. Sindsdien heb ik in de notification bar een blauw getal (35) staan en dit kan ik niet wissen of iets dergelijks. Onderstaande link is naar een screenshot van mijn homescreen.
Je kunt een aantal apps bevriezen door ze bij de application manager in het laatste tabblad aan te klikken en op disable te zetten. Niet de force stop dus, maar de knop ernaast. Staat er geen disable, maar "uninstall updates", kun je eerst de updates uninstallen en daarna de applicatie disablenAnoniem: 355130 schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 09:30:
[...]
Dit heb ik dus ook...ik heb ook helemaal geen Samsung account, en wil die ook helemaal niet maken omdat ik die Samsung apps toch niet gebruik... Zijn er, behalve rooten en de Samsung apps eraf halen, nog opties om dit te fixen?
Het punt is dat ik dat al met alle Samsung-apps heb gedaan en dat het getal in mijn notificatiebalk nog steeds met geen mogelijkheid weg te krijgen is.ascent schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 09:33:
[...]
Je kunt een aantal apps bevriezen door ze bij de application manager in het laatste tabblad aan te klikken en op disable te zetten. Niet de force stop dus, maar de knop ernaast. Staat er geen disable, maar "uninstall updates", kun je eerst de updates uninstallen en daarna de applicatie disablen
DJI Mini 2
Heb in dit topic meermalen gelezen over krakend geluid bij telefoongesprekken. Let wel; aan je eigen kant, dus je hoort de persoon met wie je belt niet goed. Ikzelf had hier ook last van en lijk dit probleem te hebben opgelost.
Gisteren de telefoon ontvangen (Vodafone, maar tot 25-10 nog in gebruik met mijn Hi-simkaart). Direct twee software updates erop gegooid en vervolgens de telefoon gerooted. Hierna via Titanium diverse app's gefreezed, waarvan dat volgens de verscheidene lijstjes die online circuleren probleemloos zou kunnen.
Toen ik vandaag mijn eerste telefoontje ontving, kon ik de persoon die ik sprak nauwelijks verstaan. Hierna direct diverse tests uitgevoerd om te kijken waar het probleem zat, wat uiteindelijk dus aan mijn kant bleek te zijn. Alle geopperde zaken geprobeerd (extra volume enablen, ruisonderdrukking uitschakelen, luidspreker aan/uit), maar niets hielp. Omdat ik vermoedde dat het probleem softwarematig was (muziek afspelen lukte wel en soms viel het geluid zelfs helemaal weg), het toestel een hard reset (*2767*3855#) gegeven. En wat blijkt? Ik kan nu probleemloos bellen!
Zal vanmiddag een voor een weer de software-updates installeren, het toestel rooten en de verschillende app's freezen. Na elke stap test ik de belkwaliteit om na te gaan of, en zo ja wanneer, het probleem zich weer voordoet. Indien ik de veroorzaker ontdek, dan post ik dat natuurlijk!
Overigens kan het ook zo zijn (toch?) dat er ergens 'gewoon' een software-foutje in mijn systeem is geslopen en dat ik dit probleem niet nogmaals op mijn dak krijg. Wat ik van harte hoop natuurlijk!
Gisteren de telefoon ontvangen (Vodafone, maar tot 25-10 nog in gebruik met mijn Hi-simkaart). Direct twee software updates erop gegooid en vervolgens de telefoon gerooted. Hierna via Titanium diverse app's gefreezed, waarvan dat volgens de verscheidene lijstjes die online circuleren probleemloos zou kunnen.
Toen ik vandaag mijn eerste telefoontje ontving, kon ik de persoon die ik sprak nauwelijks verstaan. Hierna direct diverse tests uitgevoerd om te kijken waar het probleem zat, wat uiteindelijk dus aan mijn kant bleek te zijn. Alle geopperde zaken geprobeerd (extra volume enablen, ruisonderdrukking uitschakelen, luidspreker aan/uit), maar niets hielp. Omdat ik vermoedde dat het probleem softwarematig was (muziek afspelen lukte wel en soms viel het geluid zelfs helemaal weg), het toestel een hard reset (*2767*3855#) gegeven. En wat blijkt? Ik kan nu probleemloos bellen!
Zal vanmiddag een voor een weer de software-updates installeren, het toestel rooten en de verschillende app's freezen. Na elke stap test ik de belkwaliteit om na te gaan of, en zo ja wanneer, het probleem zich weer voordoet. Indien ik de veroorzaker ontdek, dan post ik dat natuurlijk!
Overigens kan het ook zo zijn (toch?) dat er ergens 'gewoon' een software-foutje in mijn systeem is geslopen en dat ik dit probleem niet nogmaals op mijn dak krijg. Wat ik van harte hoop natuurlijk!
Dat denk ik ook steeds, totdat ik een paar telefoongesprekken later hetzelfde gezeik weer heb...En wat blijkt? Ik kan nu probleemloos bellen!
Ik hoor hoe dan ook graag van je als je de boosdoener gevonden hebt...
Maar, feit is dat het probleem in de software zit. Toch? Dat is iig prettig, omdat ik em dan niet hoef terug te sturen naar Vodafone (gedoe allemaal..).vaagisdenaam schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 12:46:
[...]
Dat denk ik ook steeds, totdat ik een paar telefoongesprekken later hetzelfde gezeik weer heb...
Ik hoor hoe dan ook graag van je als je de boosdoener gevonden hebt...
Ik draai op Omega 27 en mijn S3 is dus geroot.
Is er een goedkope oplossing om het beeld van je telefoon op je computerscherm te krijgen? Zo een MHL adapter vind ik behoorlijk prijzig. Is er nog geen workaround?
Is er een goedkope oplossing om het beeld van je telefoon op je computerscherm te krijgen? Zo een MHL adapter vind ik behoorlijk prijzig. Is er nog geen workaround?
Daar ga ik wel vanuit. Het lijkt mij mij te willekeurig en ik heb het nog niet bewust kunnen reproduceren, dus ik denk ergens een bug... Hardware falen zou, lijkt mij, consequenter moeten zijn...mefjoew schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 12:50:
[...]
Maar, feit is dat het probleem in de software zit. Toch? Dat is iig prettig, omdat ik em dan niet hoef terug te sturen naar Vodafone (gedoe allemaal..).
Bij android is het zo geregeld, dat apps automatisch meestarten als je het toestel herstart. Nu ben ik er achter gekomen dat bij mij niet alles wordt meegestart.
Battery indicator geeft na een herstart van de telefoon direct een icoon, links in de bovenhoek. Dit gebreurt niet. Pas als ik de app battery indicator aanklik, krijg ik links boven het percentage icoon.
Bij de app eWeather net zo.
Weet iemand misschien of er ergens een instelling is om apps automatisch te laten opstarten ?
Is er anders misschien een app te downloaden, waarop je dit kunt instellen ?
Battery indicator geeft na een herstart van de telefoon direct een icoon, links in de bovenhoek. Dit gebreurt niet. Pas als ik de app battery indicator aanklik, krijg ik links boven het percentage icoon.
Bij de app eWeather net zo.
Weet iemand misschien of er ergens een instelling is om apps automatisch te laten opstarten ?
Is er anders misschien een app te downloaden, waarop je dit kunt instellen ?
http://code.google.com/p/androidscreencast/Damocles.NL schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 13:13:
Nickname does not reflect reality
Bedankt voor je uitleg over gpsd!micheldenhaag schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 07:35:
[...]
onder settings > accu kun je nalezen wat de stroomvreters zijn. Dat zit gewoon standaard in je telefoon, je hoeft er geen software voor op te zetten.
Er zit soms een bugje in software waardoor een bepaald programma niet wordt afgesloten. GPSD is een soort bemiddelaar van locatie informatie. Of je GPS aan of uit staat maakt voor GPSD niet uit.
Soms na gebruik van MAPS blijft dat ding 'aan' en slurpt tie voor 50% je energie weg. Een accu eruit (herstart) lost het meestal op.
Soms ontstaat het door buggy software. Deinstalleer dan alles was je vlak voor de accu problemen heb gekregen. Google maar op GPSD DRAIN BATTERY dan lees je er meer over.
Mijn probleem is Bluetooth denk ik. Ik heb hem op mijn werk constant aan omdat ik hem nodig heb maar effectief 2 tot 3 uur gebruik tijdens werk. Telefoon kan ik niet vaak oppakken vanwege aard van het werk om bluetooth aan en uit te zetten wanneer ik hem wel of niet nodig heb, daarom staat ie altijd aan. Voor de laatste update kwam ik thuis met 40-50% van mijn batterij en na augustus update soms loopt ie leeg en soms kom ik met 5 tot 10 % thuis. Er was in de laatste update kennelijk iets wat batterij zuipt met bluetooth aan.
Ik heb vandaag gecheckt gpsd staat niet aan.
Ik was op Play store op zoek naar een App die bluetooth aan en uit zet als je hem nodig heb. Ik kwam ze tegen die alleen bij bellen en gebeld worden bluetooth aan en uit zetten. Wat ik nodig heb is optie om met play knop van mijn bluetooth headset muziek starten en daarmee ook bluetooth en uiteraard als ik muziek stop ook bluetooth uit. Ik heb mail geschreven aan twee makers van bluetooth apps (die optie hebben voor aan en uitzetten van bluetooth met bellen) maar geen antwoord van ze gehad. Weet iemand of er zo'n App bestaat bij Play store?
als je 3 uur bluetooth gebruikt voor audio dan snap ik je batterijverbruik wel. is een bedraad headsetje niet makkelijker?Anoniem: 250681 schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 18:52:
[...]
Bedankt voor je uitleg over gpsd!
Mijn probleem is Bluetooth denk ik. Ik heb hem op mijn werk constant aan omdat ik hem nodig heb maar effectief 2 tot 3 uur gebruik tijdens werk. Telefoon kan ik niet vaak oppakken vanwege aard van het werk om bluetooth aan en uit te zetten wanneer ik hem wel of niet nodig heb, daarom staat ie altijd aan. Voor de laatste update kwam ik thuis met 40-50% van mijn batterij en na augustus update soms loopt ie leeg en soms kom ik met 5 tot 10 % thuis. Er was in de laatste update kennelijk iets wat batterij zuipt met bluetooth aan.
Ik heb vandaag gecheckt gpsd staat niet aan.
Ik was op Play store op zoek naar een App die bluetooth aan en uit zet als je hem nodig heb. Ik kwam ze tegen die alleen bij bellen en gebeld worden bluetooth aan en uit zetten. Wat ik nodig heb is optie om met play knop van mijn bluetooth headset muziek starten en daarmee ook bluetooth en uiteraard als ik muziek stop ook bluetooth uit. Ik heb mail geschreven aan twee makers van bluetooth apps (die optie hebben voor aan en uitzetten van bluetooth met bellen) maar geen antwoord van ze gehad. Weet iemand of er zo'n App bestaat bij Play store?
Misschien kan je uit de voeten met NFC stickers die je programmeert om bluetooth aan/uit te zetten? Lijkt me niet helemaal wat je zoekt maar wie weet?Ik was op Play store op zoek naar een App die bluetooth aan en uit zet als je hem nodig heb. Ik kwam ze tegen die alleen bij bellen en gebeld worden bluetooth aan en uit zetten. Wat ik nodig heb is optie om met play knop van mijn bluetooth headset muziek starten en daarmee ook bluetooth en uiteraard als ik muziek stop ook bluetooth uit. Ik heb mail geschreven aan twee makers van bluetooth apps (die optie hebben voor aan en uitzetten van bluetooth met bellen) maar geen antwoord van ze gehad. Weet iemand of er zo'n App bestaat bij Play store?
http://www.samsung.com/us...ccessories/ETC-TT1G6NGSTA
Ben persoonlijk nog steeds van plan er een paar te bestellen om op mijn carkit/bureau/nachtkastje te hangen, maar 't komt er niet van.
Ik heb ook een S3 sinds gisteren maar ik heb iets raars. Als ik een SMSje ontvang hoor ik eerst mijn SMS geluidje gevolgd door een computerstem die zegt "new message from <zender>". Hoe zet ik dit uit? Ik kan het niet vinden.
EDIT: Hij stond blijkbaar in car mode
EDIT: Hij stond blijkbaar in car mode
[ Voor 8% gewijzigd door EnigmaNL op 28-09-2012 21:48 ]
Kan tasker of llama Bluetooth niet aanzetten als je een headset aansluit?
Ik heb maar toch besloten om dit te bestellen: http://www.ebay.nl/itm/Or...ain_3&hash=item3cca7e925emicheldenhaag schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 20:32:
[...]
als je 3 uur bluetooth gebruikt voor audio dan snap ik je batterijverbruik wel. is een bedraad headsetje niet makkelijker?
Heb ik extra batterij en een hele mooie houder voor zowel horizontaal als verticaal stand en die twee voor nog geen 25 euro. Bedankt voor jullie meedenken.
Ik heb hem ook samen met het docking station. Werkt perfect en ideaal om als je thuiskomt even de batterij te wisselenAnoniem: 250681 schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 23:27:
[...]
Ik heb maar toch besloten om dit te bestellen: http://www.ebay.nl/itm/Or...ain_3&hash=item3cca7e925e
Heb ik extra batterij en een hele mooie houder voor zowel horizontaal als verticaal stand en die twee voor nog geen 25 euro. Bedankt voor jullie meedenken.
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Als je thuis bent doe je hem toch gewoon weer op de lader? Vind het een beetje een rare argument op een 2e accu te kopen zodat als je thuis bent het kan wisselenSnippertje schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 23:33:
[...]
Ik heb hem ook samen met het docking station. Werkt perfect en ideaal om als je thuiskomt even de batterij te wisselen
Maar goed ik had vandaag eindelijk mijn nieuwe Samsung TV binnen. Gezien ik wel de nieuwste van de nieuwste wou hebben heb ik gekozen voor de 40ES6140, prima TV voor een student. Ik dacht mooi dan kan ik eens kijken hoe het werkt om je telefoon als remote te gebruiken, misschien kan je daar ook typen ipv. het irritante pijltjes knop te gebruiken van je afstandsbediening. Maar de App is nergens te vinden, ik kijken via mijn computer zie ik dit

Liefst zou ik nog FU erbij zetten
Ik heb trouwens geen Vodafone versie, nooit gehad.. Ik heb alleen een prepaid Vodafone erin. Maar het blijkt dat mn S2 en mn Tab 10.1 wel ondersteunt wordt (die ik al verkocht heb) terwijl de S3 dus nog niet wordt ondersteunt. Nou lekker is dat
Overigens wissel ik mijn batterij omdat ik vaak in de avond nog wegga. Laden duurt dan te lang. Zo kwam ik vanavond thuis om 19uur met nog 24% batterij. Omgewisseld en nu weer bijna thuis met nog 63% te gaan. Heerlijk, nooit bang om leeg te raken.
[ Voor 8% gewijzigd door Snippertje op 29-09-2012 01:00 ]
Hey Hallo, niet zomaar de moed opgeven !. Hier op tweakers kun je een tread vinden over samsung tv's. Daar staat een link tussen, waar je de originele samsung remote app kunt vinden, die door iemand is aangepast, waarmee je jouw tv kunt bedienen met de S3. Werkt ook bij mij suuuuuuuuuuuuper !linkkrw schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 00:16:
[...]
Als je thuis bent doe je hem toch gewoon weer op de lader? Vind het een beetje een rare argument op een 2e accu te kopen zodat als je thuis bent het kan wisselen
Maar goed ik had vandaag eindelijk mijn nieuwe Samsung TV binnen. Gezien ik wel de nieuwste van de nieuwste wou hebben heb ik gekozen voor de 40ES6140, prima TV voor een student. Ik dacht mooi dan kan ik eens kijken hoe het werkt om je telefoon als remote te gebruiken, misschien kan je daar ook typen ipv. het irritante pijltjes knop te gebruiken van je afstandsbediening. Maar de App is nergens te vinden, ik kijken via mijn computer zie ik dit![]()
[afbeelding]
Liefst zou ik nog FU erbij zetten
Ik heb trouwens geen Vodafone versie, nooit gehad.. Ik heb alleen een prepaid Vodafone erin. Maar het blijkt dat mn S2 en mn Tab 10.1 wel ondersteunt wordt (die ik al verkocht heb) terwijl de S3 dus nog niet wordt ondersteunt. Nou lekker is datDus hou hier wel even rekening mee als je Samsung Smart TV koopt. SammyGo Remote werkt wel maar ja die is niet van Samsung...
Succes
Gisteren een Galaxy S3 aangeschaft, prachtig toestel.
Nu zit ik eigenlijk met een klein probleempje, waar stel ik in dat ik 's avonds na 22:00 ofzo geen enkele geluidsmelding meer krijg ?
Nu zit ik eigenlijk met een klein probleempje, waar stel ik in dat ik 's avonds na 22:00 ofzo geen enkele geluidsmelding meer krijg ?
Google play store, "husher"Speedy_Gonzalez schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 09:36:
vrede in rust
Anoniem: 357522
Je kan ook de extra batterij in je zak steken...dan moet je zelfs niet naar huisSnippertje schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 00:59:
Overigens wissel ik mijn batterij omdat ik vaak in de avond nog wegga. Laden duurt dan te lang. Zo kwam ik vanavond thuis om 19uur met nog 24% batterij. Omgewisseld en nu weer bijna thuis met nog 63% te gaan. Heerlijk, nooit bang om leeg te raken.
Maar dan laadt hij niet opAnoniem: 357522 schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 12:18:
[...]
Je kan ook de extra batterij in je zak steken...dan moet je zelfs niet naar huis
Anoniem: 440008
Raar probleem heb Omega v27.1 draaien tot zover geen probleem. Maar bij het opladen wel iets raars, als de telefoon aan het laden is terwijl hij aanstaat gaat hij gewoon naar 100% maar als ik de telefoon uitzet zie je even de groene batterij in het scherm, waarna de rode led te zien is. Normaal zou je door de powerknop ingedrukt te houden de telefoon aan kunnen zetten. Dit lukt echter niet meer ook niet na verwijdering van de laad snoer. Alleen door middel van de batterij te verwijderen krijg ik hem weer aan de gang??
Meer mensen met dit probleem?

Meer mensen met dit probleem?
Aaaah bedanktAloysxda schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 09:33:
[...]
Hey Hallo, niet zomaar de moed opgeven !. Hier op tweakers kun je een tread vinden over samsung tv's. Daar staat een link tussen, waar je de originele samsung remote app kunt vinden, die door iemand is aangepast, waarmee je jouw tv kunt bedienen met de S3. Werkt ook bij mij suuuuuuuuuuuuper !
Succes
Kan je me vertellen wel thread? Gezien er meerdere Samsung threads staan bij LCD.
Hieroow:linkkrw schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 19:34:
[...]
Aaaah bedankt
Kan je me vertellen wel thread? Gezien er meerdere Samsung threads staan bij LCD.
\[3D LED TV] Samsung 2012 Modellen: ES6**, ES7000 en ES8000
Reactie van JoJo lezen waar een link staat naar xda developers.
Ik heb ook een SGS mirror filmpje gemaakt vanmiddag op basis van Allshare Cast.
Gewoon naar mijn Sony Bravia.
Kijk hier: http://www.youtube.com/watch?v=jXfJORIEwfs
Hee, da's vet. Maar, daar heb je dus een speciale dongle voor nodig?maffe schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 20:34:
Ik heb ook een SGS mirror filmpje gemaakt vanmiddag op basis van Allshare Cast.
Niet als je een smart tv van Samsung hebt.ascent schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 23:14:
[...]
Hee, da's vet. Maar, daar heb je dus een speciale dongle voor nodig?
Klopt. Dongle zit in HDMI poort. (Zie je niet in filmpje)ascent schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 23:14:
[...]
Hee, da's vet. Maar, daar heb je dus een speciale dongle voor nodig?
Je hebt alleen HDMI nodig op welke tv of beamer dan ook.
Das niet waar... ik was vanmiddag bij BCC en de meneer in kwestie had veel verstand van Samsung TV's en we gingen naar de duurste die hij had staan. (2995,- euro) We hebben het niet aan de praat gekregen in de winkel, alleen wifi direct (WIDI) was gelukt. Maar dan stuur je een voor een foto of film erheen.Le_Freak ! schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 23:55:
[...]
Niet als je een smart tv van Samsung hebt.
Hij zei dat het nog niet mogelijk was met de huidige smart tv's? Maar is dit ook echt zo? Weet iemand welk model dit standaard slikt? Ben heel nieuwsgierig!
Anoniem: 374475
leg dat eens uit je bent volgens mij nog steeds een dongle nodig om je mobiel te streamen naar je tv??
Effe toevoeging nog... ik zat te zoeken op XDA en kwam deze topic tegen:
http://forum.xda-develope...read.php?t=1847290&page=2
Als ik het goed lees, is er nog geen Smart TV die 'mirrorcast' ondersteund.
http://forum.xda-develope...read.php?t=1847290&page=2
Als ik het goed lees, is er nog geen Smart TV die 'mirrorcast' ondersteund.
Ik zet altijd gewoon meldingen uit en eventueel telefoon op stil...........Speedy_Gonzalez schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 09:36:
Jeroen
Als het goed is, zit die optie in Jelly Bean 4.1BarnOwl schreef op zondag 30 september 2012 @ 11:13:
[...]
Ik zet altijd gewoon meldingen uit en eventueel telefoon op stil...........
Ik wordt helemaal gek van dit toestel, of de standaard rom... Ik heb mapjes gemaakt met apps erin op mijn homescreen en als ik hem open en sluit praat die verdomd irritante computerstem tegen me. De auto-stand staat uit en ik heb echt geen idee waar ik deze irritatie uit kan zetten. Ik heb talkback en S voice uitgeschakeld maar dat helpt niet.
Ik heb er ook LightFlow op staan, sommige mensen zeggen dat het daardoor komt. Zou wel heel erg klote zijn als dit zo is. Mijn Galaxy Nexus had dit probleem niet met Light Flow.
Uiteindelijk maar alles wat met text-to-speech te maken heeft uigeschakeld lol. Blijf het vreemd vinden.
Ik heb er ook LightFlow op staan, sommige mensen zeggen dat het daardoor komt. Zou wel heel erg klote zijn als dit zo is. Mijn Galaxy Nexus had dit probleem niet met Light Flow.
Uiteindelijk maar alles wat met text-to-speech te maken heeft uigeschakeld lol. Blijf het vreemd vinden.
[ Voor 29% gewijzigd door EnigmaNL op 30-09-2012 16:18 ]
Ik vraag me af of het echt de originele batterij en dock is. Jammer dat de telefoon niet op kan opladen hierin. Ik ben toch altijd huiverig met het kopen van batterijen/opladers welke vanuit HK verzonden worden.Anoniem: 250681 schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 23:27:
[...]
Ik heb maar toch besloten om dit te bestellen: http://www.ebay.nl/itm/Or...ain_3&hash=item3cca7e925e
Ik wil met een gerust hart een batterij kunnen opladen en de hele dag niet thuis zijn.
[ Voor 13% gewijzigd door Damocles.NL op 30-09-2012 17:11 ]
Anoniem: 470093
Ja, bij mij was het ook LightFlow. Zodra ik dat uitschakelde bij Toegankelijkheid was het probleem weg. Dan maar geen LightFlowEnigmaNL schreef op zondag 30 september 2012 @ 16:07:
Ik wordt helemaal gek van dit toestel, of de standaard rom... Ik heb mapjes gemaakt met apps erin op mijn homescreen en als ik hem open en sluit praat die verdomd irritante computerstem tegen me. De auto-stand staat uit en ik heb echt geen idee waar ik deze irritatie uit kan zetten. Ik heb talkback en S voice uitgeschakeld maar dat helpt niet.
Overigens, hebben meer mensen alwéér last van 'Sessie verlopen' van hun Samsung account, waarbij er telkens een blauw icoontje tevoorschijn komt bovenaan? Je kan hem wegvegen, maar een paar seconden later staat het er weer. De oplossing die de vorige keer werd aangedragen werkte bij mij toen wel, maar nu niet meer:
De melding komt bij Profiel niet tevoorschijn. Als ik mijn wachtwoord invul denkt hij even na en zegt dan 'verwerken mislukt'. Argh.Koen87 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 10:58:
[...]
Was even aan het rondneuzen, maar dan moet je bij "Instellingen" naar "Accounts en Synchronisatie-instellingen" gaan. Klik op je Samsung Account --> Accountinstellingen --> Profiel.
Nu komt de melding nog een keer met de vraag wijzigen. Klik ja, en dan update deze alles. Hierna synchroniseren en het is opgelost
@Aloysxda bedankt 
@saaaaab, Je account verwijderen en opnieuw aanmelden moet werken
@saaaaab, Je account verwijderen en opnieuw aanmelden moet werken
[ Voor 159% gewijzigd door V-rg op 30-09-2012 18:16 ]
Ik heb er ook last van, sinds 2 dagen ofzo. dus het komt door lightflowEnigmaNL schreef op zondag 30 september 2012 @ 16:07:
Ik heb sinds een paar uur ook een S3, prachtig ding, en de eerste verrassing was dat ik dus met die allshare cast foto's, video en audio zo kan streamen naar mijn Samsung D6530. Hoefde er niks voor te doen op een 'ok' na. Ik denk dat ze wel op hetzelfde netwerk moeten zitten, dus niet via een soort directe point-to-point verbinding. Mirroren is nog niet gelukt.maffe schreef op zondag 30 september 2012 @ 00:32:
[...]
Das niet waar... ik was vanmiddag bij BCC en de meneer in kwestie had veel verstand van Samsung TV's en we gingen naar de duurste die hij had staan. (2995,- euro) We hebben het niet aan de praat gekregen in de winkel, alleen wifi direct (WIDI) was gelukt. Maar dan stuur je een voor een foto of film erheen.
Hij zei dat het nog niet mogelijk was met de huidige smart tv's? Maar is dit ook echt zo? Weet iemand welk model dit standaard slikt? Ben heel nieuwsgierig!
[ Voor 7% gewijzigd door marcelmg2 op 01-10-2012 00:35 ]
Ik had tot voor heen altijd mijn exchange mail op push staan.
Ik dacht ik zet dat uit om batterij te sparen en staat nu op elk kwartier ophalen.
Echter zodra ik een mail binnen krijg in outlook hoor ik ook direct mijn telefoon zoemen en komt de mail toch direct binnen. Hoe kan dit?
Ik dacht ik zet dat uit om batterij te sparen en staat nu op elk kwartier ophalen.
Echter zodra ik een mail binnen krijg in outlook hoor ik ook direct mijn telefoon zoemen en komt de mail toch direct binnen. Hoe kan dit?
Heb sinds afgelopen week dit toestel ook; bevalt echt super tot nu toe
Flinke verbetering t.o.v. mijn SGS+.
In JellyBean schijnt ook een optie te zitten die iets dergelijks doet, ben benieuwd hoe dat gaat werken.
Ik ga wat verder, ik zet de Wifi+data uit, telefoon op stil en schakel Power Saver in. Als ik dit doe, verliest de telefoon gedurende de nacht hooguit 1% van de batterij. Ideaal.BarnOwl schreef op zondag 30 september 2012 @ 11:13:
[...]
Ik zet altijd gewoon meldingen uit en eventueel telefoon op stil...........
In JellyBean schijnt ook een optie te zitten die iets dergelijks doet, ben benieuwd hoe dat gaat werken.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Ik heb deze melding van het weekend ook gehad. Ik moest opnieuw inloggen en daarna bleef hij weg. Hoe vaak krijg je ongeveer deze melding normaal gesproken (eenmaal per week ofzo?).Anoniem: 470093 schreef op zondag 30 september 2012 @ 18:14:
Overigens, hebben meer mensen alwéér last van 'Sessie verlopen' van hun Samsung account, waarbij er telkens een blauw icoontje tevoorschijn komt bovenaan? Je kan hem wegvegen, maar een paar seconden later staat het er weer. De oplossing die de vorige keer werd aangedragen werkte bij mij toen wel, maar nu niet meer:
Ik heb alle text-naar-spraak gerelateerde services uitgezet. Dit gebruik ik toch niet. Je moet dan "Google Tekst-naar-spraak-engine" en "Samsung TTS" uitschakelen.Omnia love schreef op zondag 30 september 2012 @ 20:31:
[...]
Ik heb er ook last van, sinds 2 dagen ofzo. dus het komt door lightflow
[ Voor 23% gewijzigd door EnigmaNL op 01-10-2012 10:45 ]
Dat klinkt goed !Cloud schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 10:28:
Heb sinds afgelopen week dit toestel ook; bevalt echt super tot nu toeFlinke verbetering t.o.v. mijn SGS+.
[...]
Ik ga wat verder, ik zet de Wifi+data uit, telefoon op stil en schakel Power Saver in. Als ik dit doe, verliest de telefoon gedurende de nacht hooguit 1% van de batterij. Ideaal.
Doe je al die handelingen handmatig, of heb je er een appje voor die dat zelf doet elke nacht.
Op dit moment nog handmatig, kleine moeiteSpeedy_Gonzalez schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 11:25:
[...]
Dat klinkt goed !
Doe je al die handelingen handmatig, of heb je er een appje voor die dat zelf doet elke nacht.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Blokeerstand!..moet je ook nog handmatig aan/uit zetten. Een soort ingebouwde tasker.handig meer niet te veel voorstellend.Cloud schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 10:28:
Heb sinds afgelopen week dit toestel ook; bevalt echt super tot nu toeFlinke verbetering t.o.v. mijn SGS+.
[...]
Ik ga wat verder, ik zet de Wifi+data uit, telefoon op stil en schakel Power Saver in. Als ik dit doe, verliest de telefoon gedurende de nacht hooguit 1% van de batterij. Ideaal.
Is overigens nog geen power-saver, batterij (ver)gebruik is dramatisch tegenover 4.0 heden.
Tubes....It's what make music music!
Dit ligt NIET aan Lightflow. Dit is een bug in de Samsung Touchwiz. Als je via Kies de laatste rom neemt is euvel verholpen. Je moet altijd probleem bij de bron aanpakken... En ja sommigen hadden geluk met touchflow.Omnia love schreef op zondag 30 september 2012 @ 20:31:
[...]
Ik heb er ook last van, sinds 2 dagen ofzo. dus het komt door lightflow
**update, kan ook gewoon via de lucht, hoeft niet met kabeltje aan de pc
[ Voor 8% gewijzigd door maffe op 01-10-2012 12:14 ]
Ja, je bedoelt allshare. Niet allshare CAST.marcelmg2 schreef op zondag 30 september 2012 @ 23:54:
[...]
Ik heb sinds een paar uur ook een S3, prachtig ding, en de eerste verrassing was dat ik dus met die allshare cast foto's, video en audio zo kan streamen naar mijn Samsung D6530. Hoefde er niks voor te doen op een 'ok' na. Ik denk dat ze wel op hetzelfde netwerk moeten zitten, dus niet via een soort directe point-to-point verbinding. Mirroren is nog niet gelukt.
Veelal kun je via Allshare één voor één foto, of een filmpje sturen naar je TV. Vond ik eerst ook geweldig.
Maar al die tussenliggende handelingen zie je niet
Dit is wat je wil mirroring !
Met de nieuwste firmware moet mirroring wel lukken zonder dongle.
Ook naar niet-Samsung TV's? Dat lijkt me namelijk gaaf! =)RMX schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:00:
Met de nieuwste firmware moet mirroring wel lukken zonder dongle.
Nee sorry, Alleen naar Samsung Smart TV 2.0. Lijkt me wel een coole optie.ascent schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:16:
[...]
Ook naar niet-Samsung TV's? Dat lijkt me namelijk gaaf! =)
Ik heb een Samsung Samsung UE46D6500 Nog geen jaar oud.
Mijn vraag is,is het mogelijk om ook games via mijn S3 te spelen op de tv?
Heb dit gezien via you tube. Ik heb mijn tv aangesloten via de router.
Mijn Samsung 40ES6140 krijgt dus volgens jou update waarbij het wel kan? Of bedoel je pas de 2013 modellen O_oRMX schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:24:
[...]
Nee sorry, Alleen naar Samsung Smart TV 2.0. Lijkt me wel een coole optie.
Yep. De S3 krijgt een update waarbij de Allshare Cast optie in het menu verschijnt kennelijk. Vanaf dan kun je je S3 pairen met je TV. Dit schijnt op alle nieuwe Smart TV's te werken. Ik las ergens vanaf 2.0.
Ik gebruik een NFC-tag (op mijn nachtkastje).Speedy_Gonzalez schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 11:25:
[...]
Dat klinkt goed !

Het heeft wel met Lightflow te maken. Als je deze verwijdert is het probleem namelijk ook opgelost.maffe schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 12:09:
[...]
Dit ligt NIET aan Lightflow. Dit is een bug in de Samsung Touchwiz. Als je via Kies de laatste rom neemt is euvel verholpen. Je moet altijd probleem bij de bron aanpakken... En ja sommigen hadden geluk met touchflow.
**update, kan ook gewoon via de lucht, hoeft niet met kabeltje aan de pc
Lijkt er op dat de push gewoon aan blijft terwijl ik nu toch alle dagen in de instellingen op 'buiten piektijd' heb gezet, zowel binnen als buiten piektijd elke 15 minuten binnen halen, maar nog blijven de mails gewoon direct binnen komen...Arjant2 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 10:20:
Ik had tot voor heen altijd mijn exchange mail op push staan.
Misschien even de account eraf gooien en weer erbij zetten?Arjant2 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 15:34:
[...]
Lijkt er op dat de push gewoon aan blijft terwijl ik nu toch alle dagen in de instellingen op 'buiten piektijd' heb gezet, zowel binnen als buiten piektijd elke 15 minuten binnen halen, maar nog blijven de mails gewoon direct binnen komen...
Ik weet niet, of er games zijn die Allshare naar de tv ondersteunen? Wat jij wilt is waarschijnlijk beeld op tv en dan bediening op Android?Anoniem: 440008 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:27:
Ik heb een Samsung Samsung UE46D6500 Nog geen jaar oud.
Ik gebruik de dongle en daarom kan ik (zoals je ziet in mijn filmpje) Angry Birds en Bad Piggies spelen op TV.
En die dongle kan in elke TV of beamer met HDMI ingang.
Nieuwe Smart TV's hebben dit NOG niet... is mij verteld, het gaat komen. Nu weet ik niet of dit door firmware zal zijn of door weer een nieuwe smart-tv te kopen, waar weer de laatste hardware in zit.RMX schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 14:10:
Yep. De S3 krijgt een update waarbij de Allshare Cast optie in het menu verschijnt kennelijk. Vanaf dan kun je je S3 pairen met je TV. Dit schijnt op alle nieuwe Smart TV's te werken. Ik las ergens vanaf 2.0.
Als ik het goed heb begrepen zijn de fabrikanten een 'standaard aan het afspreken', waarbij dit op alle tv's in de toekomst kan gaan werken... maarja, heb ook maar gehoord.
Okay ik had jou filmpje gezien terwijl je angry birds speelde, volgens mij op een sony tv.maffe schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 16:57:
[...]
Ik weet niet, of er games zijn die Allshare naar de tv ondersteunen? Wat jij wilt is waarschijnlijk beeld op tv en dan bediening op Android?
Ik gebruik de dongle en daarom kan ik (zoals je ziet in mijn filmpje) Angry Birds en Bad Piggies spelen op TV.
En die dongle kan in elke TV of beamer met HDMI ingang.
Maar leg mij eens uit wat die dongle precies doet. Ik dacht dat het zonder ook mogelijk moest zijn met de laaste samsung smart tv's.
Er waren ook mensen zonder Lightflow met dezelfde problemen. Uiteindelijke oplossing, nieuwe rom op SGS3.EnigmaNL schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 15:16:
[...]
Het heeft wel met Lightflow te maken. Als je deze verwijdert is het probleem namelijk ook opgelost.
Dat het bij sommigen hielp was mooi meegenomen.Ik gebruik die Touchwiz sowieso niet meer. draai al tijdje met GO Launcher zonder problemen
Tekst geplakt vanaf p d a s h o p . n l :Anoniem: 440008 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 17:03:
[...]
Okay ik had jou filmpje gezien terwijl je angry birds speelde, volgens mij op een sony tv.
Maar leg mij eens uit wat die dongle precies doet. Ik dacht dat het zonder ook mogelijk moest zijn met de laaste samsung smart tv's.
"De Samsung Galaxy S III / Note 10.1 Allshare Cast is een dongel die je met een HDMI kabel kan verbinden aan je televisie of monitor. Vervolgens kan je met behulp van de wifi-direct technologie het scherm van je Galaxy S III of Galaxy Note 10.1 direct weergeven op je monitor of televisie scherm. De Allshare Cast ondersteunt full hd 1080p."
Okay dank voor je snelle reactiemaffe schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 17:07:
[...]
Tekst geplakt vanaf p d a s h o p . n l :
"De Samsung Galaxy S III / Note 10.1 Allshare Cast is een dongel die je met een HDMI kabel kan verbinden aan je televisie of monitor. Vervolgens kan je met behulp van de wifi-direct technologie het scherm van je Galaxy S III of Galaxy Note 10.1 direct weergeven op je monitor of televisie scherm. De Allshare Cast ondersteunt full hd 1080p."
Weet iemand hoe je het hulplicht werkend krijgt?
De widget lijkt niets te doen. De flitser doet het trouwens wel in de camera.
Be fast .... Be furious....
Koop die Smarttools die nu voor €0,25 staatBl4ckviper schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 18:27:
Geen idee maar zullen wel tig Apps voor zijn om je flitser als zaklamp te gebruiken. Bij mij werkt die Widget trouwens wel.
Het zou toch standaard moeten werken?? Dus waarom zou ik iets kopen?
Be fast .... Be furious....
Even nog verder op de Allshare Cast oplossing:
Weet iemand of er voor een laptop of pc een usb dongle/device bestaat die Allshare Cast kan sturen naar een TV.
Dus ipv de SGS3 wil je nu een laptop met je Windows scherm naar de tv spiegelen. Weet iemand of daar wat voor is?
Weet iemand of er voor een laptop of pc een usb dongle/device bestaat die Allshare Cast kan sturen naar een TV.
Dus ipv de SGS3 wil je nu een laptop met je Windows scherm naar de tv spiegelen. Weet iemand of daar wat voor is?
Ik gebruik die standaard widget. Werkt perfect. Sterker nog, ik vind hem beter dan alle andere light widgets en light appsBl4ckviper schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 18:27:
https://www.booksformanagers.nl
Ik nam vandaag een screenshot om een bug te melden over een widget en ik zag dat ik ter hoogte van mij dock een hoop artefacts heb...
De artefacts zijn er alleen maar in screenshots van mijn Home screen en enkel bij TW. Ik heb het eens met Nova launcher getest en daar heb ik geen problemen.
Geen IMG van gemaakt want ik heb hier niet de mogelijkheid om snel ff de image te resizen
https://dl.dropbox.com/u/...t_2012-10-01-18-08-13.png
Zijn er nog mensen met dit probleem??
----
Ik heb nu even een getest met een Screenshot app en daar heb ik ook geen artefacts mee. Dus als ik swipe met men hand om een screenshot te nemen heb ik artefacts in men image waar men Dock staat...
De artefacts zijn er alleen maar in screenshots van mijn Home screen en enkel bij TW. Ik heb het eens met Nova launcher getest en daar heb ik geen problemen.
Geen IMG van gemaakt want ik heb hier niet de mogelijkheid om snel ff de image te resizen
https://dl.dropbox.com/u/...t_2012-10-01-18-08-13.png
Zijn er nog mensen met dit probleem??
----
Ik heb nu even een getest met een Screenshot app en daar heb ik ook geen artefacts mee. Dus als ik swipe met men hand om een screenshot te nemen heb ik artefacts in men image waar men Dock staat...
[ Voor 3% gewijzigd door croontje op 02-10-2012 00:51 ]
Nadeel is wel dat die default widget meteen weer 2x1 is. Die had best kleiner gekund.GuitarJJ schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 22:07:
[...]
Ik gebruik die standaard widget. Werkt perfect. Sterker nog, ik vind hem beter dan alle andere light widgets en light apps
Heb zaterdag ook maar de S3 besteld bij Vodafone met F&F, iemand een idee hoe lang dat duurt voordat ik dat ding thuis heb? dat ordernummer op de site werkt niet (die van mijn broer ook niet, dag later besteld en dezelfde telefoon)
Heeft er nog iemand een friends en family code voor me?thechib12 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 22:44:
Heb zaterdag ook maar de S3 besteld bij Vodafone met F&F, iemand een idee hoe lang dat duurt voordat ik dat ding thuis heb? dat ordernummer op de site werkt niet (die van mijn broer ook niet, dag later besteld en dezelfde telefoon)
Dit topic is gesloten.
Let op:
Berichten met prijsinformatie en/of levertijd hebben een eigen topic; (Samsung Galaxy SIII - Levertijden en Prijzen.) en horen niet in dit topic!
Discussie over het scherm graag in dit topic : Samsung Galaxy SIII: Het scherm. Is Pentile goed of slecht? want de meerderheid krijgt gezien het aantal topic reports ondertussen een punthoofd van dit onderwerp.
Samsung Galaxy SIII: Accessoires
Samsung Galaxy SIII] Custom ROM's & Custom Firmware
Lees ook eerst eens de gebruiksaanwijzing voor je een vraag stelt.
Berichten met prijsinformatie en/of levertijd hebben een eigen topic; (Samsung Galaxy SIII - Levertijden en Prijzen.) en horen niet in dit topic!
Discussie over het scherm graag in dit topic : Samsung Galaxy SIII: Het scherm. Is Pentile goed of slecht? want de meerderheid krijgt gezien het aantal topic reports ondertussen een punthoofd van dit onderwerp.
Samsung Galaxy SIII: Accessoires
Samsung Galaxy SIII] Custom ROM's & Custom Firmware
Lees ook eerst eens de gebruiksaanwijzing voor je een vraag stelt.