Link aangepast, maar eigenlijk is het niet meer nodig
Hmm vraagje. Ik zit op kamers waar gaan Wifi is en ik heb een internetabbo met een limiet. Apps kan ik dus niet continue updaten via 3G aangezien ik dan door mijn limiet ga. Ik wil dus mijn apps updaten via mijn pc via de usb kabel. Is er een mogelijkheid om internet op je SIII te krijgen met internet van je computer? Kan het nergens vinden (alleen andersom; dus internet van je sIII naar je pc, maar ik wil het precies andersom!)
als je op kamers gaat waar GEEN wifi is, een usb wifi ontvanger kopen en zo zelf een ad hoc wifi netwerk vanaf je pc beginnen
android since G1.
http://lifehacker.com/536...c-into-a-wireless-hotspotID-College schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 01:30:
Hmm vraagje. Ik zit op kamers waar gaan Wifi is en ik heb een internetabbo met een limiet. Apps kan ik dus niet continue updaten via 3G aangezien ik dan door mijn limiet ga. Ik wil dus mijn apps updaten via mijn pc via de usb kabel. Is er een mogelijkheid om internet op je SIII te krijgen met internet van je computer? Kan het nergens vinden (alleen andersom; dus internet van je sIII naar je pc, maar ik wil het precies andersom!)
Misschien heb je hier iets aan, ervanuit gaande dat je pc wel een wifi kaart heeft, kun je van je pc een hotspot maken...
www.youtube.com/DerOllie
Helaas doet hij het bij mij niet..GuitarJJ schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 22:07:
[...]
Ik gebruik die standaard widget. Werkt perfect. Sterker nog, ik vind hem beter dan alle andere light widgets en light apps
Heb gister terug geheel gereset en stock rom terug gezet via odin en nog doet hij het niet..
Be fast .... Be furious....
Ik heb een apart probleem bij mijn e-mail op de S3. Wanneer ik e-mail binnenkrijg moet ik altijd op "meer details" drukken voordat ik het hele bericht met alle layout binnen krijg. Doe ik dit niet zie ik puur de text. Dit is apart omdat ik in de instellingen van deze e-mail account duidelijk aangegeven heb dat ik altijd "Alles" wil downloaden...
Weet iemand een oplossing hiervoor of is dit standaard gedrag (android)
PSN: bryanlost
Ik zoek een betrouwbare reservebatterij voor mijn telefoon. Ik heb gisteren een dock gekocht waarin ik mijn telefoon en een reservebatterij tegelijk kan opladen.
Ik wil geen no name troep. Wie weet een linkje naar een goede?
coredalae schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 01:37:
als je op kamers gaat waar GEEN wifi is, een usb wifi ontvanger kopen en zo zelf een ad hoc wifi netwerk vanaf je pc beginnen
Bedankt, hier kan ik wel wat mee!Cybpraetorian schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 09:21:
[...]
http://lifehacker.com/536...c-into-a-wireless-hotspot
Misschien heb je hier iets aan, ervanuit gaande dat je pc wel een wifi kaart heeft, kun je van je pc een hotspot maken...
[ Voor 4% gewijzigd door ID-College op 02-10-2012 11:51 ]
Verwijderd
Als je geen troep wil ga je toch naar een site waar ze de orginele samsung batterij verkopen. Domme vraagDamocles.NL schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 11:46:
Ik zoek een betrouwbare reservebatterij voor mijn telefoon. Ik heb gisteren een dock gekocht waarin ik mijn telefoon en een reservebatterij tegelijk kan opladen.

Google is je vriend..
Ja alleen is tegenwoordig origineel een breed begrip, er wordt heel veel 'origineel' aangeboden wat gewoon namaak is.Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 12:33:
[...]
Als je geen troep wil ga je toch naar een site waar ze de orginele samsung batterij verkopen. Domme vraag
Google is je vriend..
Klopt en er zijn gewoon betrouwbare alternatieven. Alleen die zijn wat lastig te vinden, merken zoals Momax en Anker zou ik er zo indoen. Ik ben gewoon benieuwd welke jullie gebruiken.Mediacj schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 13:04:
[...]
Ja alleen is tegenwoordig origineel een breed begrip, er wordt heel veel 'origineel' aangeboden wat gewoon namaak is.
In mijn Galaxy S had ik een dikke Momax zitten. Nooit bang geweest dat hij zou ontploffen.
Heeft iemand wellicht een antwoord hierop? Ik heb alle mogelijk functies doorgebladerd in mijn telefoon en ik kom er niet achter...bryanvan schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 11:11:
Ik heb een apart probleem bij mijn e-mail op de S3. Wanneer ik e-mail binnenkrijg moet ik altijd op "meer details" drukken voordat ik het hele bericht met alle layout binnen krijg. Doe ik dit niet zie ik puur de text. Dit is apart omdat ik in de instellingen van deze e-mail account duidelijk aangegeven heb dat ik altijd "Alles" wil downloaden...
PSN: bryanlost
Iemand een tip voor een goede carbon(look) cover? Om de achterkant te beschermen. Of iets anders leuks.
there's no tweak without the tweaker
pricewatch: Samsung Batterij Samsung Galaxy S III (Origineel) is dit niet gewoon origineel?Mediacj schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 13:04:
[...]
Ja alleen is tegenwoordig origineel een breed begrip, er wordt heel veel 'origineel' aangeboden wat gewoon namaak is.
edit:
@virtual http://lmgtfy.com/?q=carbon+back+cover+galaxy+s3
[ Voor 5% gewijzigd door Nilsepils op 02-10-2012 13:32 ]
De oplossing voor mijn vraag zal waarschijnlijk wel een simpele zijn, maar ik kom er niet uit.
Wanneer ik een aantal foto's / video's heb gemaakt wil ik graag dat deze automatisch bij verbinding met de computer e/o KIES deze worden gesynchroniseert, naar een map van mijn keuze.
Maar ik heb geen idee hoe dit voorelkaar te boxen.
Iemand? Dank bij voorbaat voor alle suggesties.
Wanneer ik een aantal foto's / video's heb gemaakt wil ik graag dat deze automatisch bij verbinding met de computer e/o KIES deze worden gesynchroniseert, naar een map van mijn keuze.
Waarom gebruik je niet de DropBox Camera Upload functionaliteit? Die doet dit automatisch voor je, zodat je foto's meteen overal beschikbaar zijn.Barock schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 14:05:
De oplossing voor mijn vraag zal waarschijnlijk wel een simpele zijn, maar ik kom er niet uit.
Dat inderdaad een handige manier, dank.BvDorp schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 14:16:
[...]
Waarom gebruik je niet de DropBox Camera Upload functionaliteit? Die doet dit automatisch voor je, zodat je foto's meteen overal beschikbaar zijn.
Cool idd ook dat je 50GB krijgt, omdat je een SIII hebt
Ik had de telefoon besteld op een donderdag en maandag was de telefoon binnen.thechib12 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 22:44:
Heb zaterdag ook maar de S3 besteld bij Vodafone met F&F, iemand een idee hoe lang dat duurt voordat ik dat ding thuis heb? dat ordernummer op de site werkt niet (die van mijn broer ook niet, dag later besteld en dezelfde telefoon)
Verwijderd
Alleen het 1e jaar gratis, daarna mag je $99,- per jaar betalen als ik mij niet vergis.Raymond schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 14:44:
Cool idd ook dat je 50GB krijgt, omdat je een SIII hebt
2 jaarVerwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 14:54:
[...]
Alleen het 1e jaar gratis, daarna mag je $99,- per jaar betalen als ik mij niet vergis.
Ik kreeg ook de melding dat het voor 2 jaar is. Die $99/jaar is voor 100GB (volgens mij is er geen keuze voor 50GB).
Verwijderd
Hier staat toch wat anders;Raymond schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 15:11:
Ik kreeg ook de melding dat het voor 2 jaar is. Die $99/jaar is voor 100GB (volgens mij is er geen keuze voor 50GB).
Upgrade naar betaalde pakketten:
◦50 GB – $9,99 per maand of $99,- per jaar
◦100 GB – $19,99 per maand of $199,- per jaar
◦Teams (1 TB+) – vanaf $795 voor 5 gebruikers
http://www.dropbox.nl/
Bij mij staat anders ook gewoon 100 dollar voor 100gb per jaar... Op de dropbox site.Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 15:24:
[...]
Hier staat toch wat anders;

[ Voor 9% gewijzigd door EnigmaNL op 02-10-2012 15:30 ]
Dropbox.nl is niet van dropbox, maar van een domeinkaper.Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 15:24:
[...]
Hier staat toch wat anders;
Ik heb last van hetzelfde krakende geluid tijdens het bellen aan mijn kant van de lijn. Heb dit ook gehad toen ik de telefoon net binnen had (medio juli) na 2 weken was het weg, maar sinds vorige week is het weer terug. Heb dus het idee dat ik iets gewijzigd heb of een app heb geinstalleerd waardoor het weer terug is.mefjoew schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 12:50:
[...]
Maar, feit is dat het probleem in de software zit. Toch? Dat is iig prettig, omdat ik em dan niet hoef terug te sturen naar Vodafone (gedoe allemaal..).
Helaas kan ik hier en op xda nauwelijks gebruikers vinden met dezelfde ervaring, laat staan iemand met een oplossing.
Het enige wat bij mij helpt is ophangen, telefoon resetten en terugbellen...
Er zijn er 100den. Daarom vraag ik ook Tweaker ervaringen. Iemand die er een heeft die bevalt dus.Nilsepils schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 13:30:
[...]
pricewatch: Samsung Batterij Samsung Galaxy S III (Origineel) is dit niet gewoon origineel?weet 't niet zeker hoor maar zou best is heel goed kunnen, wel allemaal betrouwbare shops namelijk
edit:
@virtual http://lmgtfy.com/?q=carbon+back+cover+galaxy+s3
Ik heb een simlockvrije GS3 besteld en krijg hem deze week binnen. Ik wil hier een SIM-only abonnement aan koppelen, en mij leek TELE2 het voordeligst. Voor 10,50 euro per maand 500 MB internet ("Tot 7,2 mbps") en 100 bel of sms.
Mijn vraag aan jullie is; kan het voordeliger via een andere (betere(?)) provider? Heeft iemand ervaringen met TELE2?
Mijn vraag aan jullie is; kan het voordeliger via een andere (betere(?)) provider? Heeft iemand ervaringen met TELE2?
Het gaat hier om Galaxy S3 ervaringen en discussie.Fabienvg schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 22:10:
Ik heb een simlockvrije GS3 besteld en krijg hem deze week binnen. Ik wil hier een SIM-only abonnement aan koppelen, en mij leek TELE2 het voordeligst. Voor 10,50 euro per maand 500 MB internet ("Tot 7,2 mbps") en 100 bel of sms.
Oké, kun je me dan zeggen waar ik wél moet zijn op dit forum?Damocles.NL schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 22:21:
[...]
Het gaat hier om Galaxy S3 ervaringen en discussie.
Samsung Galaxy SIII - Levertijden en PrijzenFabienvg schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 22:35:
[...]
Oké, kun je me dan zeggen waar ik wél moet zijn op dit forum?

Verwijderd
OK, dan zat daar de verwariing.Raymond schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 16:31:
[...]
Dropbox.nl is niet van dropbox, maar van een domeinkaper.
Zit op het moment zwaar te twijfelen tussen de Iphone 5 en Galaxy S3. Me huidige Iphone 4 is op zich goed bevallen, maar IOS beperkt je toch wel, alleen een eigen MP3 ringtone MOET gekocht worden via Itunes.
En ja jailbreaken heeft ook weer zijn tegens voor mij.
Bij Android is veel aan te passen met de standaard ROM.
Enige echte eis is betrouwbaarheid i.v.m. zakelijk gebruik en vele contacten.
Heeft iemand van jullie de overstap gemaakt van IOS naar Android met name S3 en hoe is dat bevallen?
Bij Android is veel aan te passen met de standaard ROM.
Enige echte eis is betrouwbaarheid i.v.m. zakelijk gebruik en vele contacten.
Heeft iemand van jullie de overstap gemaakt van IOS naar Android met name S3 en hoe is dat bevallen?
PSN: IXI_BUDDHA_IXI
Ik hoop het je over een paar dagen/weken te kunnen vertellen, S3 is onlangs besteld. Ik heb afgelopen 2 jaar een iPhone 3GS gehad en heb nu een S3 gekozen. Ik heb voornamelijk voor een S3 gekozen omdat die een groter scherm heeft en ik Apple en alle verplichtingen eromheen een beetje zat was.Buddha_ schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 08:08:
Natte krant (363218) (V.242)
Je zou dit kunnen proberen, dan kan je elke ringtone gebruiken die je wilt!Buddha_ schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 08:08:
Zit op het moment zwaar te twijfelen tussen de Iphone 5 en Galaxy S3. Me huidige Iphone 4 is op zich goed bevallen, maar IOS beperkt je toch wel, alleen een eigen MP3 ringtone MOET gekocht worden via Itunes.
Ik heb de overstap gemaakt, maar het toestel nog niet binnenHeeft iemand van jullie de overstap gemaakt van IOS naar Android met name S3 en hoe is dat bevallen?
Buddah_: Ik kan je er wel wat over vertellen omdat ik een gadget 'freak' ben en al diverse telefoons heb gehad, waaronder de iPhone 4S.
Laat ik voorop stellen dat het voor iedereen verschillend is! Iedereen heeft verschillende verwachtingen en vindt verschillende dingen belangrijk. Ik laat alleen weten wat MIJN ervaring is. Subjectief dus en zeker niet objectief (althans, het meeste).
Na diverse Android toestellen (tot aan Gingerbread) gehad te hebben, had ik besloten om een 4S te kopen. Waarom? Het eco-systeem leek me wel wat, de GUI is 'buttery'-smooth, de telefoon zag er super uit, enz. Ik was me bewust van de 'nadelen' zoals closed, weinig aan te passen, Apple is god, enz. Desalniettemin besloten om de 4S te kopen. En voor mij was het een zeer goede keus. Nou ja, bijna. Wat vond ik er fijn aan:
- Camera
- Bouwkwaliteit
- Snel
- Gelikt
- Zeer goede audio
- Display
- Goede integratie en eco-systeem
- Goede accu
- En nog wel meer dingen
Wat nadelen:
- Gesloten
- Geen data sharing tussen applicaties (zoals bv een file-systeem)
- Geen echte multi-tasking (meeste apps staan stil bij switchen)
- 4:3 scherm te klein (voor mijn was dit de deal-breaker)
- En nog wel wat meer dingen
Het scherm was dus te klein en daarom voor de OneX en daarna de S3 gegaan. Op zich geen spijt maar ik ga toch terug naar de iPhone 5 (inmiddels besteld). Waarom:
- Scherm is groter (16:9)
- Mooi design
- Eco-systeem (had apps gekocht en veel apps zien er gewoon beter uit of werken beter)
- Mijn vriendin ook een iPhone wil (makkelijk delen van carkit, imessage, Facetime, enz)
- Waardevast
- Steviger (scherm breekt minder snel)
- En nog wat zaken
Maar ook omdat:
- de S3 vaak homescreen redrawed (zelfs af en toe met Jelly Bean heb ik begrepen al is dit wel een stuk minder)
- de S3 toch wel iets te groot is
- de S3 goedkoop aanvoelt (kraakjes, plastic, nep chrome randen, enz)
- bij Android sommige apps minder mooi zijn of minder fijn werken (nu.NL, NOS, facebook, enz)
- Samsung slechte support van firmware updates heeft
- Android fabrikanten snel nieuwe flagship devices releasen (OneX+, S3 met 2GB en quad core (I9305 meen ik))
- ik nog steeds veel klachten lees en zie over de Jelly Bean port van Samsung
- Multi-tasken op de S3 een lachertje is
- En nog wel wat dingen
Ik ben ook bekent met de nadelen van de ios6/iphone 5, zoals:
- Maps (of gebrek aan)
- Purple haze in sommige foto's
- Af en toe slechte WIFI ivm bug
- Alu body waardoor deze makkelijk(er) deuken vertoont
- Scuffing bij de zwarte versie (heb de witte besteld mede daarom)
- Verdwenen youtube app (google heeft nu een youtube app)
- Minder/geen echte multi-tasking wat voor mij vooral vervelend is bij Whatsapp
- iTunes
- Minder makkelijk zelf ringtones instellen (kan echter wel zonder jailbreak)
- En nog wat zaken
Het is een lang verhaal en lang niet iedereen zal het met mij eens zijn. Dat geeft ook niet want zoals ik al zei, iedereen heeft zo zijn eigen wensen en eisen. Bovenstaand is dus mijn MENING en kan dus per definitie niet waar of onwaar zijn. Uiteindelijk zal je voor jezelf uit moeten maken wat jij belangrijk vindt.
Laat ik voorop stellen dat het voor iedereen verschillend is! Iedereen heeft verschillende verwachtingen en vindt verschillende dingen belangrijk. Ik laat alleen weten wat MIJN ervaring is. Subjectief dus en zeker niet objectief (althans, het meeste).
Na diverse Android toestellen (tot aan Gingerbread) gehad te hebben, had ik besloten om een 4S te kopen. Waarom? Het eco-systeem leek me wel wat, de GUI is 'buttery'-smooth, de telefoon zag er super uit, enz. Ik was me bewust van de 'nadelen' zoals closed, weinig aan te passen, Apple is god, enz. Desalniettemin besloten om de 4S te kopen. En voor mij was het een zeer goede keus. Nou ja, bijna. Wat vond ik er fijn aan:
- Camera
- Bouwkwaliteit
- Snel
- Gelikt
- Zeer goede audio
- Display
- Goede integratie en eco-systeem
- Goede accu
- En nog wel meer dingen
Wat nadelen:
- Gesloten
- Geen data sharing tussen applicaties (zoals bv een file-systeem)
- Geen echte multi-tasking (meeste apps staan stil bij switchen)
- 4:3 scherm te klein (voor mijn was dit de deal-breaker)
- En nog wel wat meer dingen
Het scherm was dus te klein en daarom voor de OneX en daarna de S3 gegaan. Op zich geen spijt maar ik ga toch terug naar de iPhone 5 (inmiddels besteld). Waarom:
- Scherm is groter (16:9)
- Mooi design
- Eco-systeem (had apps gekocht en veel apps zien er gewoon beter uit of werken beter)
- Mijn vriendin ook een iPhone wil (makkelijk delen van carkit, imessage, Facetime, enz)
- Waardevast
- Steviger (scherm breekt minder snel)
- En nog wat zaken
Maar ook omdat:
- de S3 vaak homescreen redrawed (zelfs af en toe met Jelly Bean heb ik begrepen al is dit wel een stuk minder)
- de S3 toch wel iets te groot is
- de S3 goedkoop aanvoelt (kraakjes, plastic, nep chrome randen, enz)
- bij Android sommige apps minder mooi zijn of minder fijn werken (nu.NL, NOS, facebook, enz)
- Android fabrikanten snel nieuwe flagship devices releasen (OneX+, S3 met 2GB en quad core (I9305 meen ik))
- ik nog steeds veel klachten lees en zie over de Jelly Bean port van Samsung
- Multi-tasken op de S3 een lachertje is
- En nog wel wat dingen
Ik ben ook bekent met de nadelen van de ios6/iphone 5, zoals:
- Maps (of gebrek aan)
- Purple haze in sommige foto's
- Af en toe slechte WIFI ivm bug
- Alu body waardoor deze makkelijk(er) deuken vertoont
- Scuffing bij de zwarte versie (heb de witte besteld mede daarom)
- Verdwenen youtube app (google heeft nu een youtube app)
- Minder/geen echte multi-tasking wat voor mij vooral vervelend is bij Whatsapp
- iTunes
- Minder makkelijk zelf ringtones instellen (kan echter wel zonder jailbreak)
- En nog wat zaken
Het is een lang verhaal en lang niet iedereen zal het met mij eens zijn. Dat geeft ook niet want zoals ik al zei, iedereen heeft zo zijn eigen wensen en eisen. Bovenstaand is dus mijn MENING en kan dus per definitie niet waar of onwaar zijn. Uiteindelijk zal je voor jezelf uit moeten maken wat jij belangrijk vindt.
Anteros, op welke manier is multi tasken een lachertje op de S3? Werkt bij mij prima.
[ Voor 6% gewijzigd door EnigmaNL op 03-10-2012 13:47 ]
Lang verhaal waar ik niet echt ga op ingaan (ik vind Apple niet leukAnteros schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 11:13:
Buddah_: Ik kan je er wel wat over vertellen omdat ik een gadget 'freak' ben en al diverse telefoons heb gehad, waaronder de iPhone 4S.
[...]
[...]
Firmware-support van Samsung (of iig toch op de S3) kan/mag je echt niet slecht noemen!
Op de paar maanden dat ik het toestel heb, zijn er al meerdere updates gekomen en we zitten nu te wachten op Jelly Bean.
Hiervoor had ik een LG P990. Ik had na de LG Viewty van mijn vrouw al gezworen nooit meer LG te willen, maar heb me toch laten overhalen...
Nooit meer! Dat is pas slechte support! Ze wachten nog altijd om ICS te krijgen!

@EnigmaNL: Tot op heden worden applicaties te vaak gekilled door het memory management systeem. Dit zie je oa terug in homescreen reloads, muziekspelers die stoppen als ze op de achtergrond draaien, browsers die alle tabs moeten reloaden, enz. Jelly Bean moet hierin voor verbetering zorgen maar dat zal denk ik maar gedeeltelijk zijn. Het is niet voor niks dat men al richting 2GB gaat voor Android (zie oa de I9305).
@Fire69: Je hebt helemaal gelijk vwb LG. Daar blijf ik sowieso altijd van weg ivm de slechte updates. Samsung is idd beter geworden maar nog niet zoals het moet zijn. Lees ook veel op XDA vwb custom rom development en enkele core programmeurs zijn zwaar ontevreden over support van Samsung vwb de open-source support voor Android. Verder lees ik over veel problemen met Jelly Bean (officiele Poolse versie), de lange laadtijden van de dialer (merk dat zelf ook), lag in Jelly Bean, enz. Ze zijn zeker beter geworden tov 'vroeger', maar nog steeds niet zoals het moet in MIJN ogen. Niet alleen Samsungs fout, andere fabrikanten hebben dit ook. Wat mij betreft het grootste nadeel van Android.
@Fire69: Je hebt helemaal gelijk vwb LG. Daar blijf ik sowieso altijd van weg ivm de slechte updates. Samsung is idd beter geworden maar nog niet zoals het moet zijn. Lees ook veel op XDA vwb custom rom development en enkele core programmeurs zijn zwaar ontevreden over support van Samsung vwb de open-source support voor Android. Verder lees ik over veel problemen met Jelly Bean (officiele Poolse versie), de lange laadtijden van de dialer (merk dat zelf ook), lag in Jelly Bean, enz. Ze zijn zeker beter geworden tov 'vroeger', maar nog steeds niet zoals het moet in MIJN ogen. Niet alleen Samsungs fout, andere fabrikanten hebben dit ook. Wat mij betreft het grootste nadeel van Android.
Vreemd, de problemen die jij aangeeft heb ik nog niet ervaren met mijn S3. Ik draai zeer regelmatig muziek en dat draait lekker door. Ik weet niet hoeveel extra services jij draait die geheugen vragen maar ik merk geen problemen. Ik heb wel veel standaardmeuk die Samsung en Google meeleveren uitgeschakeld en verwijdert waar mogelijk.
Ligt waarschijnlijk ook wel aan de standaard rom. De Galaxy Nexus die ik hiervoor had heeft ook 1gb ram en die had nooit problemen met geheugen. Je kunt altijd nog een andere rom op de S3 zetten uiteraard.
Ligt waarschijnlijk ook wel aan de standaard rom. De Galaxy Nexus die ik hiervoor had heeft ook 1gb ram en die had nooit problemen met geheugen. Je kunt altijd nog een andere rom op de S3 zetten uiteraard.
[ Voor 23% gewijzigd door EnigmaNL op 03-10-2012 14:02 ]
Dat is een strijd die Android nooit van iOS zal gaan winnen. De reden hiervoor is doodsimpel; er zijn véél meer Android toestellen dan iOS toestellen. Apple heeft het in dat opzicht gewoon makkelijk en dat zal altijd zo blijven. Wel is de vergelijking een beetje oneerlijk, want je noemt Samsungs 'gebrekkige' support voor custom FW ontwikkelaars als nadeel, terwijl dit bij Apple überhaupt niet kanAnteros schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 13:55:
[...]
Niet alleen Samsungs fout, andere fabrikanten hebben dit ook. Wat mij betreft het grootste nadeel van Android.
Zolang een fabrikant regelmatig updates uitbrengt (en Samsung doet dit m.i. echt prima, al vanaf de SGS), zie ik er zelf geen probleem in. Verder heb je een aardige lijst en pro's en cons gemaakt, al ervaar ik de genoemde problemen met de S3 zelf absoluut niet. Maar dat zou per gebruiker kunnen verschillen natuurlijk.
Maar misschien moeten we niet teveel verzanden in een iOS tegen Android discussie. De vraag was, hoe mensen de overstap van iOS naar S3 ervaren hebben. Zelf geen ervaring mee overigens
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
@Cloud: Dat klopt en daar heb je ook gelijk in. Daarom vind ik bv de aanpak van Apple en Microsoft beter want of ze doen het zelf, of ze leggen zoveel regels op dat updates eenvoudiger zijn/worden. Android is en blijft teveel gefragmenteerd met de daarbij behorende voor- en nadelen.
Verder wil ik idd ook graag voorkomen dat er een stijd los barst tussen iOS en Android. Beide systemen hebben hun voors en tegens en 9 van de 10 gevallen is gewoon persoonlijke voorkeur.
Verder wil ik idd ook graag voorkomen dat er een stijd los barst tussen iOS en Android. Beide systemen hebben hun voors en tegens en 9 van de 10 gevallen is gewoon persoonlijke voorkeur.
@Nilspils - die manier is ook door Apple uitgeschakeld in de nieuwe Itunes 
Ik hou dit topic goed in de gaten en wacht op jullie reacties.
KPN heeft nu wel een geweldig aanbieding lopen voor zakelijke klanten, 12 maanden 50% korting op abonnementskosten en gratis S3 - wellicht dat dit me over de streep trekt
Bedankt voor jullie reacties, zeker Anteros.
KPN heeft nu wel een geweldig aanbieding lopen voor zakelijke klanten, 12 maanden 50% korting op abonnementskosten en gratis S3 - wellicht dat dit me over de streep trekt
Verwijderd
Dit is natuurlijk OT, maar dacht je nu echt dat je die S3 er gratis bij krijgt, je betaald hem gewoon in je abo-kosten.Buddha_ schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 14:52:
@Nilspils - die manier is ook door Apple uitgeschakeld in de nieuwe Itunes
Laat maar.
[ Voor 81% gewijzigd door jerry_a op 03-10-2012 15:24 ]
hoi
Let op: gaat het om een gratis telefoon, of om gratis lease? In het laatste geval wordt de telefoon nooit van jou, maar wordt wel aangeboden om deze op het eind van de abbonementsperiode over te nemem.Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 15:01:
[...]
Dit is natuurlijk OT, maar dacht je nu echt dat je die S3 er gratis bij krijgt, je betaald hem gewoon in je abo-kosten.
Verwijderd
Particulier is het sinds kort altijd lease, voor zakelijke klanten weet ik het niet.BvDorp schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 15:26:
[...]
Let op: gaat het om een gratis telefoon, of om gratis lease? In het laatste geval wordt de telefoon nooit van jou, maar wordt wel aangeboden om deze op het eind van de abbonementsperiode over te nemem.
Dat snap ik, maar in vergelijk met een Iphone 5 zal je hogere abo-kosten hebben EN bijbetaling voor toestel.Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 15:01:
[...]
Dit is natuurlijk OT, maar dacht je nu echt dat je die S3 er gratis bij krijgt, je betaald hem gewoon in je abo-kosten.
Ik zal dit OT geblaat van me hier niet meer posten
Ik heb de nieuwe JB-update (gelekte Poolse officiele update XXDLIB) geinstalleerd met de Siyah 1.6.6i-kernel voor overclocken, undervolten etc. Ik zet dit even in dit topic omdat ik deze setup veel voorbij zie komen. Probleem is dat de telefoon regelmatig 'hangt', ook als ik geen kernel-trucjes uithaal. Meer mensen met dergelijke ervaringen en/of oplossingen? Is het eenvoudig om de stock-kernel weer te installeren, of had ik echt geforceerd een wipe moeten doen?
Je bedoeld dat je een onofficiële, gelekte update heb geïnstalleerd op je 500 euro telefoon, zonder dat je van te voren hebt uitgezocht of je überhaupt wel terug kon naar stock?BvDorp schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 16:52:
Ik heb de nieuwe JB-update (gelekte Poolse officiele update XXDLIB) geinstalleerd met de Siyah 1.6.6i-kernel voor overclocken, undervolten etc. Ik zet dit even in dit topic omdat ik deze setup veel voorbij zie komen. Probleem is dat de telefoon regelmatig 'hangt', ook als ik geen kernel-trucjes uithaal. Meer mensen met dergelijke ervaringen en/of oplossingen? Is het eenvoudig om de stock-kernel weer te installeren, of had ik echt geforceerd een wipe moeten doen?

Kijk eens op fora zoals www.xda-developers.com. Daar kun je veel info vinden.
Beauty is in the eye of the beerholder
Hier een getweakte stock kernel:BvDorp schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 16:52:
http://www.mediafire.com/download.php?3f22iq8ti01c9a6
Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.
Misschien een rare vraag, maar zou iemand een screenshot van z'n S3 willen maken met nova launcher (helemaal vol met icons)
Ik wil namelijk graag alvast een thema gaan maken, maar ik heb mijn SGS3 nog niet mogen ontvangen (zaterdag pas
).
That would be much appreciated!
edit:
al wat gevonden, maar als iemand een screen zou kunnen maken van de kleine PowerAMP widget zou ik dat ook erg fijn vinden!
That would be much appreciated!
edit:
al wat gevonden, maar als iemand een screen zou kunnen maken van de kleine PowerAMP widget zou ik dat ook erg fijn vinden!
[ Voor 20% gewijzigd door Nilsepils op 03-10-2012 20:50 ]
Verwijderd
Ik heb gister eindelijk mijn Samsung Galaxy S3 op kunnen halen, heel blij met mijn nieuwe telefoon ben ik hem gaan instellen. Nu heb ik het volgende probleem, ik heb in mijn Samsung account land Nederland aangeklikt, deze heeft hij naar Nederlandse Antille veranderd en ik krijg deze niet meer veranderd, hierdoor kan ik geen apps dowloaden... Kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan aanpassen naar Nederland?
Groet,
Marijke
Groet,
Marijke
In samsung kies (voor op de pc) kan je je land veranderen van je samsung account.Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 20:16:
Ik heb gister eindelijk mijn Samsung Galaxy S3 op kunnen halen, heel blij met mijn nieuwe telefoon ben ik hem gaan instellen. Nu heb ik het volgende probleem, ik heb in mijn Samsung account land Nederland aangeklikt, deze heeft hij naar Nederlandse Antille veranderd en ik krijg deze niet meer veranderd, hierdoor kan ik geen apps dowloaden... Kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan aanpassen naar Nederland?
Groet,
Marijke
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Verwijderd
Dank je voor je reactie paul, dit heb ik al geprobeerd helaas kan ik alles behalve het land aanpassen. Zowel op mijn telefoon als via internet kan ik dit niet aanpassen, het enige wat ik erover terug kon vinden qua mensen die dat ook hadden was dat ze naar samsung moesten bellen om de instellingen terug te zetten, ik hoopte het zelf nog op te kunnen lossen....Megapaul schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 20:32:
[...]
In samsung kies (voor op de pc) kan je je land veranderen van je samsung account.
Ik heb hetzelfde probleem, zelfs helemaal opnieuw begonnen met de telefoon te installeren. Ik heb het nu maar zo gelaten, en ik verwacht er eigenlijk geen problemen mee. Wat zou het kwaad kunnen?Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 20:45:
[...]
Dank je voor je reactie paul, dit heb ik al geprobeerd helaas kan ik alles behalve het land aanpassen. Zowel op mijn telefoon als via internet kan ik dit niet aanpassen, het enige wat ik erover terug kon vinden qua mensen die dat ook hadden was dat ze naar samsung moesten bellen om de instellingen terug te zetten, ik hoopte het zelf nog op te kunnen lossen....
Ik ben ook net overgestapt van iPhone naar SGS3. Wat voor mij de doorslag gaf is dat ik het beu was om dom gehouden te worden door Apple. Ik wilde simpelweg wat meer kunnen tweaken. Vooral de communicatie met mijn NAS, mediaspeler en downloadopstelling thuis is enorm verbeterd. Ook ben ik blij met customizen van je telefoon, de eenvoud van tethering en bestandsbeheer. Ik vind juist sommige apps weer beter werken onder Android.
Wat voordelen van een iPhone:
* bouwkwaliteit (voelt wat beter aan), aan de andere kant kun je de Samsung beter laten stuiteren.
* camerasysteem vind ik beter van de iPhone
* soms is het wel lekker om niet teveel opties te hebben (de eenvoud van een iPhone)
Heb ook nog een iPad en deze blijft gewoon naast de Samsung. Kan ook prima.
* bouwkwaliteit (voelt wat beter aan), aan de andere kant kun je de Samsung beter laten stuiteren.
* soms is het wel lekker om niet teveel opties te hebben (de eenvoud van een iPhone)
Heb hetzelfde probleem en het enige waar ik 'last' van heb is dat je geen apps kunt installeren vanuit Samsung apps en dat je om de paar uur ofzo een irritamte melding krijgt dat je Samsung sessie verlopen is.mat.hi.as schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 05:51:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem, zelfs helemaal opnieuw begonnen met de telefoon te installeren. Ik heb het nu maar zo gelaten, en ik verwacht er eigenlijk geen problemen mee. Wat zou het kwaad kunnen?
Je kunt overigens ook in het Samsung forum een verzoek plaatsen het te herstellen.
Had mijn verhaal kunnen zijn ik ervaar hetzelfde voor mij was de belangrijkste reden om over te gaan naar de SG3 dat de iphone 5 weer bijna 100euro duurder is geworden en dat ik het scherm van de iphone 5 niet groot genoeg vond.virtualJac schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 08:12:
Ik ben ook net overgestapt van iPhone naar SGS3. Wat voor mij de doorslag gaf is dat ik het beu was om dom gehouden te worden door Apple. Ik wilde simpelweg wat meer kunnen tweaken. Vooral de communicatie met mijn NAS, mediaspeler en downloadopstelling thuis is enorm verbeterd. Ook ben ik blij met customizen van je telefoon, de eenvoud van tethering en bestandsbeheer. Ik vind juist sommige apps weer beter werken onder Android.
De SG3 bevalt me tot nu toe prima, heb wel moeten wennen aan de felle kleuren maar voor de rest is het een mooie smartphone.
[ Voor 50% gewijzigd door Mediacj op 04-10-2012 08:22 ]
Dat van die kleuren kan ik wel beamen. Ik heb het idee dat een iPhone wat natuurgetrouwere kleuren heeft. Dat het contrast en saturatie wat ver open staat bij de SGS3. Als ik nu naar de iPhone van mn vriendin kijk denk ik 'wat een fletse kleuren'.Mediacj schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 08:12:
[...]
*knip*
De SG3 bevalt me tot nu toe prima, heb wel moeten wennen aan de felle kleuren maar voor de rest is het een mooie smartphone.

Er is een instelling bij 'beeld' waar je de verzadiging in kan stellen..virtualJac schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 10:03:
[...]
Dat van die kleuren kan ik wel beamen. Ik heb het idee dat een iPhone wat natuurgetrouwere kleuren heeft. Dat het contrast en saturatie wat ver open staat bij de SGS3. Als ik nu naar de iPhone van mn vriendin kijk denk ik 'wat een fletse kleuren'.
Het scheelt niet heel veel hoor, maar mocht je er nog niet vanag weten dan bij deze...
Verwijderd
Ik heb de S3 nu ongeveer 3 maanden, en ben super tevreden over dit toestel.
Enkel krijg ik nu de laatste tijd constant de melding U hebt een oproep gemist van dit nummer "... " .
Maarik heb helemaal geen melding gehda, en die persoon heeft wel degelijk naar mij gebeld.
Kent er iemand hier de reden van ? Wat kan ik hier aan doen ?
Help mij aub... :-) ...
Enkel krijg ik nu de laatste tijd constant de melding U hebt een oproep gemist van dit nummer "... " .
Maarik heb helemaal geen melding gehda, en die persoon heeft wel degelijk naar mij gebeld.
Nieuwe versie van KIES nu met KIES-Air, lijkt me handig heeft Nokia ook zo iets.
Alleen herkent dit programma mijn S3 (nog) niet. Zal de PC eens opnieuw opstarten.
Alleen herkent dit programma mijn S3 (nog) niet. Zal de PC eens opnieuw opstarten.
Hmm hier ook meteen maar even updaten. Zou dit betekenen dat de officiële JellyBean update voor de S3 dichtbij is?Barock schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 10:49:
Nieuwe versie van KIES nu met KIES-Air, lijkt me handig heeft Nokia ook zo iets.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Na installatie van de nieuwe versie van KIES (met de usb kabel erin) werkte het programma zoals gewend.
Maar na afsluiten en opnieuw starten van de computer, blijft KIES hangen op verbinding maken.
"Apparaat reageert niet. Start het apparaat opnieuw om het probleem op te lossen."
Zo gezegd, zo gedaan: En ja hoor, verbinding komt tot stand.
Dus vergeet niet je telefoon opnieuw op te starten...
Maar na afsluiten en opnieuw starten van de computer, blijft KIES hangen op verbinding maken.
"Apparaat reageert niet. Start het apparaat opnieuw om het probleem op te lossen."
Zo gezegd, zo gedaan: En ja hoor, verbinding komt tot stand.
Dus vergeet niet je telefoon opnieuw op te starten...
Ha, nog een leuke:
Bij de installatie van de nieuwe versie van KIES, wordt tegelijk KIES-Air geïnstaleerd.
Nu ik heb hierbij het vinkje weggehaald bij automatisch opstarten wanneer Windows start.
Inderdaad, geen KIES-Air meer in de statusbalk. Maar ook geen enkele snelkoppeling te vinden om dit alsnog (handmatig) te starten. Bug?
Bij de installatie van de nieuwe versie van KIES, wordt tegelijk KIES-Air geïnstaleerd.
Nu ik heb hierbij het vinkje weggehaald bij automatisch opstarten wanneer Windows start.
Inderdaad, geen KIES-Air meer in de statusbalk. Maar ook geen enkele snelkoppeling te vinden om dit alsnog (handmatig) te starten. Bug?

Verwijderd
Mobielbereikbar.nlDamocles.NL schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 11:46:
Kan ook wel met meer telefoons.
Maar gister de S3 gebruikt als Hotspot. Grappig om ergens te internetten met mijn ipad via me telefoon
Alleen beetje oppassen voor mb verbruik
Maar gister de S3 gebruikt als Hotspot. Grappig om ergens te internetten met mijn ipad via me telefoon
Alleen beetje oppassen voor mb verbruik
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Verwijderd
ik heb deze bestelt:virtualJac schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 13:30:
Iemand een tip voor een goede carbon(look) cover? Om de achterkant te beschermen. Of iets anders leuks.
http://www.ebay.com/itm/P...ories&hash=item3cc929e7fe
Heb ook de blue carbon cover..
Het carbon-gedeelte is ingelegd in de rand, waardoor het toestel geen mm dikker wordt..
Ben hier super tevreden over.. geen krasjes meer op de achterkant..
Het carbon-gedeelte is ingelegd in de rand, waardoor het toestel geen mm dikker wordt..
Ligt de camera met deze cover ook heel iets dieper?_Nick__ schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 15:19:
Heb ook de blue carbon cover..
Zodat lens kapje de tafel niet meer raakt?
Deze schijnen goed te zijn: http://www.ebay.co.uk/itm...Akkus&hash=item5ae88c3a72Damocles.NL schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 11:46:
Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.
Verkeerd topic.
[ Voor 82% gewijzigd door jerry_a op 04-10-2012 17:23 ]
hoi
Verwijderd
bedankt voor je reactie joost, ik had me al bedacht morgen ff met samsung te gaan bellen om te kijken of zij misschien de landinstellingen vandaaruit kunnen veranderen in Nederland, want ook als ik een nieuw account probeer aan te maken en ik klik wederom Nederland aan als land veranderd hij hem bij de volgende stap naar Nederlandse Antille....
Mediacj schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 08:12:
[...]
Heb hetzelfde probleem en het enige waar ik 'last' van heb is dat je geen apps kunt installeren vanuit Samsung apps en dat je om de paar uur ofzo een irritamte melding krijgt dat je Samsung sessie verlopen is.
Je kunt overigens ook in het Samsung forum een verzoek plaatsen het te herstellen.
[...]
Had mijn verhaal kunnen zijn ik ervaar hetzelfde voor mij was de belangrijkste reden om over te gaan naar de SG3 dat de iphone 5 weer bijna 100euro duurder is geworden en dat ik het scherm van de iphone 5 niet groot genoeg vond.
Ik heb em ook besteld net, ziet er goed uit, hopelijk is de passing ook goed enzo.Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 15:02:
[...]
ik heb deze bestelt:
http://www.ebay.com/itm/P...ories&hash=item3cc929e7fe
Ja.. 1 mm dikker dan lens..firefighter2 schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 15:20:
[...]
Ligt de camera met deze cover ook heel iets dieper?
Zodat lens kapje de tafel niet meer raakt?
Niet veel duurder, maar veel mooier.. ook geen krasjes..
had eigenlijk origineel bij toestel moeten zitten..
Naja het punt is meer dat LCD gewoon anders is dan OLED. Toen LCD net kwam bij TV's en voor de computers zat iedereen te zeggen dat CRT veel beter uitzag met kleuren enz. De opvolger van OLED in de toekomst zal weer dezelfde reacties uitlokken.virtualJac schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 10:03:
[...]
Dat van die kleuren kan ik wel beamen. Ik heb het idee dat een iPhone wat natuurgetrouwere kleuren heeft. Dat het contrast en saturatie wat ver open staat bij de SGS3. Als ik nu naar de iPhone van mn vriendin kijk denk ik 'wat een fletse kleuren'.
De AMOLED scherm is voor mij juist één van de redenen dat ik juist Samsung kies. Ik vind LCD maar eigenlijk saai, zeker met kleuren. Ik kan eigenlijk ook niet wachten tot er OLED schermen komen voor de PC die betaalbaar zijn. Als ik CRT schermen zie moet ik zeggen dat kleuren daar veel beter uitzien dan op een LCD (al is het IPS).
Mijn home screen draait regelmatig naar landscape. Geen idee hoe dit komt, calibratie al eens opnieuw gedaan, maar geen effect. Het gebeurt vrij onregelmatig. Iemand hier ook ervaring mee? Mijn vriendin heeft dezelfde firmware op haar S3, maar heeft dit niet.
https://dl.dropbox.com/u/...t_2012-10-03-18-21-51.png
edit: vergeet te schrijven dat ik het alleen opgelost krijg door een herstart.
https://dl.dropbox.com/u/...t_2012-10-03-18-21-51.png
edit: vergeet te schrijven dat ik het alleen opgelost krijg door een herstart.
[ Voor 11% gewijzigd door Axel Moonshine op 04-10-2012 21:29 ]
Wow, hold your horses! Ik flashte al firmware op telefoons voordat GoT een sectie Android had, dus rustig maar. Ik gaf een specifieke omschrijving, omdat ik ook een specifiek probleem had, waarvan ik vermoedde dat het voor meer gebruikers optrad en dus een meerwaarde had om hier te bespreken. Het is opgelost door te upgraden naar SiyahKernel 1.6.8 en het programma StickMount eraf te gooien. In mijn geval was een wipe dus niet nodig om over te stappen naar de Poolse JellyBean-update van Samsung.HellBeast schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 17:10:
[...]
Je bedoeld dat je een onofficiële, gelekte update heb geïnstalleerd op je 500 euro telefoon, zonder dat je van te voren hebt uitgezocht of je überhaupt wel terug kon naar stock?![]()
Kijk eens op fora zoals www.xda-developers.com. Daar kun je veel info vinden.
Probleem dat ik nu nog heb is het gewijzigde gedrag van de start-knop en de scherm time-out. In ICS ging het scherm op time-out, en riep de start-knop het scherm weer tot leven met het huidige programma op het scherm. In JB is het programma zichtbaar, maar wordt hierna TW geladen; de telefoon gaat terug naar het startscherm, zoals een reguliere actie 'home'. Ik heb graag het ICS gedrag terug. Meer mensen met ervaring?
[ Voor 17% gewijzigd door BvDorp op 05-10-2012 09:00 ]
Misschien een makkelijke vraag, maar goed. De google zoekwidget zoekt naar mijn idee niet op de telefoon maar komt alleen met resultaten van websites en dergelijke. Ik wil graag in mijn contacten, mail, mp3 etc. kunnen zoeken.
Gebruik ik de google widget verkeerd of is hiervoor een goede app beschikbaar?
Als ik in dat zoekbalkje iets intik, komen eronder allerlei resultaten van de telefoon te staan. Pas wanneer ik daarna op zoek klik, gaat hij naar google en krijg ik webresultaten.
Standaard feature van android, je zoekt namelijk over je hele telefoon.Raymond schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 09:30:
Als ik in dat zoekbalkje iets intik, komen eronder allerlei resultaten van de telefoon te staan. Pas wanneer ik daarna op zoek klik, gaat hij naar google en krijg ik webresultaten.
Druk eerst op je zoekbalk, zodat je het beeld voor het zoeken krijgt, druk menu, instellingen, doorzoekbare items.kousje schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 09:27:
Misschien een makkelijke vraag, maar goed. De google zoekwidget zoekt naar mijn idee niet op de telefoon maar komt alleen met resultaten van websites en dergelijke. Ik wil graag in mijn contacten, mail, mp3 etc. kunnen zoeken.
Lost dat je probleem op?
(overigens kun je die zoekwidget wegpleuren, vanuit home lang drukken op de menu knop doet hetzelfde..))
Ik heb al gezocht maar niet gevonden maar is het mogelijk om ervoor te zorgen dat het geluidsniveau van de beltoon niet verandert als je met de volume knoppen werkt?
(Is dit ergens uit te schakelen want ik heb regelmatig dat die op stil staat zonder dat ik het wil?)
(Is dit ergens uit te schakelen want ik heb regelmatig dat die op stil staat zonder dat ik het wil?)
Dat is idd ook een pet-peeve van mij, dat de volumeknoppen standaard het belvolume regelen, ipv het mediavolume.
Bij mijn SGS-1 moest ik er een apart appje voor installeren, die dat voor me in de gaten hield. Bij mijn SIII ben ik er nog niet ingedoken.
Bij mijn SGS-1 moest ik er een apart appje voor installeren, die dat voor me in de gaten hield. Bij mijn SIII ben ik er nog niet ingedoken.
Indien je de volume toets indrukt (omlaag of omhoog maakt niet uit) en daarna op het rondje drukt naast het geluidsniveau balkje op je scherm. Krijg je het volgende scherm:DorkoTheBeast schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 10:28:
Ik heb al gezocht maar niet gevonden maar is het mogelijk om ervoor te zorgen dat het geluidsniveau van de beltoon niet verandert als je met de volume knoppen werkt?

Als het goed is, kun je het daar instellen ;]
Welke je moet hebben van de 3 is ff uitzoeken.
[ Voor 3% gewijzigd door MurtnR op 05-10-2012 10:36 ]
Kan iemand enige indicatie geven hoe lang reparatie ivm de haarschuurtjes ongeveer zal duren? (las eerder 1 iemand iets zeggen over 5 weken, maar dat klinkt als wel heel erg lang).
Ik heb sinds kort namelijk ook een echte haarscheur (halverwege de zijkant aan de powerknop kant). Duidelijk voelbaar met de nagel en duidelijk zichtbaar... Sinds aanschaf heb ik ook al dat in de 2 bovenhoekjes de verf een beetje weg is (zwarte vlekjes als het ware) maar dit stoorde me niet genoeg om daar werk van te maken, het haarscheurtje stoort me toch wel.
Daarnaast heb ik ook allemaal scheurtjes in het witte headsetomhulsetje aan de rechteroor kant
Lopend vanaf het zilver (waar het oordopje zit) naar de achterkant toe... ziet er ook niet best uit, meerdere mensen hier last van? Maak er eigenlijk niet eens veel gebruik van, ligt vooral op mn werk.
Maar ten eerste dus, hoe lang zal een dergelijke reparatie duren? Zal van het weekend eens kijken of ik kans heb naar de winkel te gaan waar ik hem heb gehaald...
Ik heb sinds kort namelijk ook een echte haarscheur (halverwege de zijkant aan de powerknop kant). Duidelijk voelbaar met de nagel en duidelijk zichtbaar... Sinds aanschaf heb ik ook al dat in de 2 bovenhoekjes de verf een beetje weg is (zwarte vlekjes als het ware) maar dit stoorde me niet genoeg om daar werk van te maken, het haarscheurtje stoort me toch wel.
Daarnaast heb ik ook allemaal scheurtjes in het witte headsetomhulsetje aan de rechteroor kant

Maar ten eerste dus, hoe lang zal een dergelijke reparatie duren? Zal van het weekend eens kijken of ik kans heb naar de winkel te gaan waar ik hem heb gehaald...
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Verwijderd
Voor de geintereseerden...Tomtom voor android is uit,alléén...de S3 is niet ondersteund!!
Play Store
Play Store
Vraagje: Is het in de standaard mail-app ook mogelijk om filters in te stellen?
* Raymond wil alle mails van Mark Jansen naar de prullenbak sturen
* Raymond wil alle mails van Mark Jansen naar de prullenbak sturen
tomtom op mijn stock 4.0.4 s3 staan en werkt prima.. alleen de data is 3.3 gig. waarom kan ik dit en andere data niet op mijn externe sd kaart zetten.. geen optie voor in de app. manager of met app2sd zoals op mijn vorige htc wel kon?
Mijn S3 heeft automatisch al mijn contacten van mijn MSN/gmail verstuurd naar naar mijn contacten app.. Dit is dus totaal níet de bedoeling en heb ik plotseling 300 contacten in mijn contactenapp staan. Is er een manier om deze allemaal tegelijk te verwijderen? (en er eventueel voor te zorgen dat dit niet wéér gebeurd)
Wellicht zit ik er helemaal naast, maar toevallig nog de setting aan staan dat als je de telefoon met z'n scherm op tafel legt, je een oproep negeert? Bij een vorige foon heb ik ook wel eens oproepen op die manier gemist doordat ik me telefoon altijd in me broekzak heb zitten en ik soms hurk of ga zitten waardoor de foon denkt dat die in "ignore call" mode zit? Ik snap het ook niet precies, maar sinds ik het uit heb staan was het probleem ook weg bij die foon en het was dus 1 van de eerste dingen die ik heb uitgezet bij m'n S3.Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 10:45:
Ik heb de S3 nu ongeveer 3 maanden, en ben super tevreden over dit toestel.
Ik ben van plan morgen een S3 te kopen, en zit nu wat Video Samples te bekijken. Wat me opvalt is dat het geluid erg blikkerig is, en ook de wind is erg goed hoorbaar.
Is er onlangs een update van Samsung geweest of is er een mod om dit te verbeteren?
Is er onlangs een update van Samsung geweest of is er een mod om dit te verbeteren?
Verwijderd
Als je de S3 op pc aansluit wordt hij toch herkend in mijn computer.paul404 schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 16:11:
tomtom op mijn stock 4.0.4 s3 staan en werkt prima.. alleen de data is 3.3 gig. waarom kan ik dit en andere data niet op mijn externe sd kaart zetten.. geen optie voor in de app. manager of met app2sd zoals op mijn vorige htc wel kon?
Kan je dan de data van Tomtom niet kopieeren van PHONE naar CARD en dan de data verwijderen van PHONE ? Hij werkt bij mij ook...ICS 4.1.1 met Omega v27.1
Ik heb dus ook een Samsung Galaxy S3. Alleen ik heb een vraag. Als ik hem rechtop zet en dan weer liggend (of andersom), komt er ineens een stem die zeg iets van ''Under ten'' Zelfs als ik mijn geluid uit heb staan komt die stem er doorheen. Ik heb nogsteeds niet kunnen uitvinden wat het is, ik heb zo ongeveer elke actieve app stopgezet, maar die stem blijft gewoon komen. Welke app doet dit? Hoe kan ik deze stem stopzetten?
Ik hoorde laatst dat Flowlight (ik weet niet of je dat hebt) dat veroorzaakt, maar je moet hem wel helemaal deinstalleren geloof ik
even proberen kan in ieder geval geen kwaad
nope, tomtom data op ext sd zetten, zorgt ervoor dat tomtom de data niet meer ziet.. er is en andere oplossing.. lees op xda over 'directory bind' , maar hier is root voor nodig.. ik wil pas rooten als ik de officiële JB update erop heb staan.. ik heb nog wel wat plaats over intern en heb ook nog wel ff geduld.. ;-)
Heb je Car-mode aanstaan? Plus wat Nilsepils al zegt Lightflow veroorzaakt ook dit soort geintjes.MysticSnake schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 20:09:
Ik heb dus ook een Samsung Galaxy S3. Alleen ik heb een vraag. Als ik hem rechtop zet en dan weer liggend (of andersom), komt er ineens een stem die zeg iets van ''Under ten'' Zelfs als ik mijn geluid uit heb staan komt die stem er doorheen. Ik heb nogsteeds niet kunnen uitvinden wat het is, ik heb zo ongeveer elke actieve app stopgezet, maar die stem blijft gewoon komen. Welke app doet dit? Hoe kan ik deze stem stopzetten?
Naar je Contacts gaan, menu-toets indrukken en daar 'Weer te geven contacten' (of zoiets, vertaald uit EngelsFabienvg schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 18:27:
Mijn S3 heeft automatisch al mijn contacten van mijn MSN/gmail verstuurd naar naar mijn contacten app.. Dit is dus totaal níet de bedoeling en heb ik plotseling 300 contacten in mijn contactenapp staan. Is er een manier om deze allemaal tegelijk te verwijderen? (en er eventueel voor te zorgen dat dit niet wéér gebeurd)
Dit topic is gesloten.
Let op:
Berichten met prijsinformatie en/of levertijd hebben een eigen topic; (Samsung Galaxy SIII - Levertijden en Prijzen.) en horen niet in dit topic!
Discussie over het scherm graag in dit topic : Samsung Galaxy SIII: Het scherm. Is Pentile goed of slecht? want de meerderheid krijgt gezien het aantal topic reports ondertussen een punthoofd van dit onderwerp.
Samsung Galaxy SIII: Accessoires
Samsung Galaxy SIII] Custom ROM's & Custom Firmware
Lees ook eerst eens de gebruiksaanwijzing voor je een vraag stelt.
Berichten met prijsinformatie en/of levertijd hebben een eigen topic; (Samsung Galaxy SIII - Levertijden en Prijzen.) en horen niet in dit topic!
Discussie over het scherm graag in dit topic : Samsung Galaxy SIII: Het scherm. Is Pentile goed of slecht? want de meerderheid krijgt gezien het aantal topic reports ondertussen een punthoofd van dit onderwerp.
Samsung Galaxy SIII: Accessoires
Samsung Galaxy SIII] Custom ROM's & Custom Firmware
Lees ook eerst eens de gebruiksaanwijzing voor je een vraag stelt.