Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fermion
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-09 22:25
Anteros schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 11:13:
. Desalniettemin besloten om de 4S te kopen. En voor mij was het een zeer goede keus. Nou ja, bijna. Wat vond ik er fijn aan:
- Camera
Persoonlijk vind ik de S3 een geweldig toestel. iPhone 4s is een leuk toestel, wel zijn de genomen foto's met een iPhone absoluut van een lager kwaliteit tov de S3. S3 is superieur, sinds mijn S3 ligt mijn Canon Ixus 110 weg te roesten. De foto's en de filmpjes genomen van de S3 zijn echt goed. Je bespaart je zo 99 euro aan een extra Point and Shoot camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Fermion schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 00:14:
[...]

Persoonlijk vind ik de S3 een geweldig toestel. iPhone 4s is een leuk toestel, wel zijn de genomen foto's met een iPhone absoluut van een lager kwaliteit tov de S3. S3 is superieur, sinds mijn S3 ligt mijn Canon Ixus 110 weg te roesten. De foto's en de filmpjes genomen van de S3 zijn echt goed. Je bespaart je zo 99 euro aan een extra Point and Shoot camera.
In de 4S zit exact dezelfde camera als de S3, dus zoveel verschil kan er niet in zitten.... nieuws: Samsungs Galaxy S III heeft zelfde cameramodule als iPhone 4S

[ Voor 5% gewijzigd door alwaysleft op 06-10-2012 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DorkoTheBeast
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-08 10:48
MurtnR schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 10:34:
[...]
Indien je de volume toets indrukt (omlaag of omhoog maakt niet uit) en daarna op het rondje drukt naast het geluidsniveau balkje op je scherm. Krijg je het volgende scherm:

Als het goed is, kun je het daar instellen ;]
Welke je moet hebben van de 3 is ff uitzoeken.
Bedankt voor je reaktie, maar dat bedoelde ik niet. Ik zou graag hebben dat die volume buttons het volume van de beltoon niet kunnen beinvloeden (enkel systeem geluid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:14
alwaysleft schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 00:24:
[...]

In de 4S zit exact dezelfde camera als de S3, dus zoveel verschil kan er niet in zitten.... nieuws: Samsungs Galaxy S III heeft zelfde cameramodule als iPhone 4S
Dat klopt niet meer:
http://www.ifixit.com/Tea...axy+S+III+Teardown/9391/2
Chipworks report that the camera has a Sony BSI sensor. Contrary to earlier reports, their initial inspection suggests it is a new sensor, and not the same one used in the iPhone 4S. The bond pad arrangement is not the same as the IMX145 found in the iPhone 4S nor is it the same as the IMX105 found in previous Samsung phones

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12:36
Iemand een idee wanneer de S3 I9305 variant te koop is in Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thechib12
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:33
Ik heb vandaag mijn S3 ontvangen, ik heb missschien 500kb data gebruikt, en heb een 500 mb internet abbonement, maar nu kijk ik op mijn vodafone, en zie ik dat ik nog maar 419 mb over heb, terwijl het balkje helemaal groen is, krijg ik wel mijn beloofde 500mb?

nvm, netto en bruto verbruik, wist niet dat het bestond

[ Voor 10% gewijzigd door thechib12 op 06-10-2012 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyEgoist
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 24-03 16:55
Om even verder te gaan op mijn vorige posts over de 2de handse SGS3 die ik als nieuw heb gekocht. (dat er een andere gsm nummer staat bij "Mijn nummer")

Ik heb geprobeerd via twitter Samsung te contacteren maar ze reageren niet op mijn tweets.
De winkel (GSM eindhoven) heeft wel op mijn mail geantwoord.

Mijn mail: "Na verder gezocht te hebben ben ik er achter gekomen dat dit het nummer is van de SIM kaart die er als eerste in is gebruikt.
Jullie hebben hem mij verkocht als "nieuw" maar dit is hij dus niet."

Antwoord: "Wij verkopen ex abonnements toestellen om de prijs te drukken wat inkoop betreft. U heeft absoluut een nieuw toestel van ons gekregen. Wellicht is het nummer dan afkomstig van het oorspronkelijke nummer van het abonnement waar het oorspronkelijk bij hoort. Wij wisten niet dat dit op het toestel zichtbaar was."

Als ik mijn SIM kaart in een andere gsm doe, dan staat er bij "Mijn nummer" nog steeds hetzelfde wat er op mijn S3 stond. Dus dan zou het toch mijn nummer moeten zijn maar ik heb dat nummer nooit gehad dus... wel ben ik 2x van provider overgestapt met nummer behoud, misschien is er iets fout gegaan dat er nu een verkeerd nummer op mijn sim kaart staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvDorp
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 16:39
CrazyEgoist schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 14:32:
Om even verder te gaan op mijn vorige posts over de 2de handse SGS3 die ik als nieuw heb gekocht. (dat er een andere gsm nummer staat bij "Mijn nummer")

Ik heb geprobeerd via twitter Samsung te contacteren maar ze reageren niet op mijn tweets.

Mijn mail: "Na verder gezocht te hebben ben ik er achter gekomen dat dit het nummer is van de SIM kaart die er als eerste in is gebruikt.

Antwoord: "Wij verkopen ex abonnements toestellen om de prijs te drukken wat inkoop betreft. U heeft absoluut een nieuw toestel van ons gekregen. Wellicht is het nummer dan afkomstig van het oorspronkelijke nummer van het abonnement waar het oorspronkelijk bij hoort. Wij wisten niet dat dit op het toestel zichtbaar was."

Als ik mijn SIM kaart in een andere gsm doe, dan staat er bij "Mijn nummer" nog steeds hetzelfde wat er op mijn S3 stond. Dus dan zou het toch mijn nummer moeten zijn maar ik heb dat nummer nooit gehad dus... wel ben ik 2x van provider overgestapt met nummer behoud, misschien is er iets fout gegaan dat er nu een verkeerd nummer op mijn sim kaart staat.
Het lijkt erop dat 'mijn nummer' afgelezen wordt van je SIM-kaart, of van het netwerk van je aanbieder. Het lijkt me sterk dat dit met je telefoon te maken heeft, als hetzelfde probleem zichtbaar is op een andere telefoon. Dus je moet je eens gaan richten op je telco: bel 'ns en ga na wat er fout kan zitten. Of probeer op je S3 of een andere telefoon SIM-instellingen te benaderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06:32
thechib12 schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 14:07:
Ik heb vandaag mijn S3 ontvangen, ik heb missschien 500kb data gebruikt, en heb een 500 mb internet abbonement, maar nu kijk ik op mijn vodafone, en zie ik dat ik nog maar 419 mb over heb, terwijl het balkje helemaal groen is, krijg ik wel mijn beloofde 500mb?

nvm, netto en bruto verbruik, wist niet dat het bestond
Bij Vodafone gaan de minuten / mb's per 1e van de maand.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BvDorp schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 14:53:
[...]

Het lijkt erop dat 'mijn nummer' afgelezen wordt van je SIM-kaart, of van het netwerk van je aanbieder. Het lijkt me sterk dat dit met je telefoon te maken heeft, als hetzelfde probleem zichtbaar is op een andere telefoon. Dus je moet je eens gaan richten op je telco: bel 'ns en ga na wat er fout kan zitten. Of probeer op je S3 of een andere telefoon SIM-instellingen te benaderen.
Ik heb een gsm van de zaak ,een xperia x10. Mijn baas is onlangs overgestapt van Mobistar naar Base met nummer behoud.
Bij mijn nummer verschijnt het nummer dat bij de sim kaart van Base hoort en niet het originele nummer van Mobistar terwijl het wel degelijk gewijzigd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CrazyEgoist schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 14:32:

Ik ben ook onlangs overgestapt van provider => mobistar naar mobile vikings ( België ) en in mijn gsm staat ook een ander nummer dan mijn "echt nummer" . Lijkt erop dat die sim van mobile vikings eerst een bestaand nummer had , maar doordat ik nummeroverdracht had gevraagd dit is aangepast . Dus in feite wordt ik steeds doorgeschakeld van het orginele sim nummer , naar de nummer van overdracht ( mijn "echte " gsm nummer ) . Het origineel nummer dat ik zie op de gsm , is dus ook anders ... Misschien dat dit bij U ook het geval is ?

En de gsm is een los toestel => niet provider gebonden of verkocht met abo's ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TYPHOON-
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11:26
Verwijderd schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 17:08:
[...]

Ik ben ook onlangs overgestapt van provider => mobistar naar mobile vikings ( België ) en in mijn gsm staat ook een ander nummer dan mijn "echt nummer" . Lijkt erop dat die sim van mobile vikings eerst een bestaand nummer had , maar doordat ik nummeroverdracht had gevraagd dit is aangepast . Dus in feite wordt ik steeds doorgeschakeld van het orginele sim nummer , naar de nummer van overdracht ( mijn "echte " gsm nummer ) . Het origineel nummer dat ik zie op de gsm , is dus ook anders ... Misschien dat dit bij U ook het geval is ?

En de gsm is een los toestel => niet provider gebonden of verkocht met abo's ...
Bij mij is dat exact hetzelfde geval...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dupondje
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-09 13:27

dupondje

Powa 2 Tha PPL :)

Hey!

Ik heb zonet ook een S3 aangeschaft. Is echt een super toestel.
Echter zit ik met 1 vraag waar ik niet direct een antwoord op kan vinden.

Bij 'Accounts & Synchronisatie' kun je het type 'Server' kiezen.
Weet iemand naar welke server android connectie probeert te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dupondje schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 00:58:
Hey!

Ik heb zonet ook een S3 aangeschaft. Is echt een super toestel.
Echter zit ik met 1 vraag waar ik niet direct een antwoord op kan vinden.

Bij 'Accounts & Synchronisatie' kun je het type 'Server' kiezen.
Weet iemand naar welke server android connectie probeert te maken?
Met die functie kan je bv een eigen server instellen voor sync/backup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TYPHOON-
Iemand enig idee wanneer we de JB update kunnen verwachten?
Ik heb namelijk nogal slechte wifi en gsm ontvangst.
Hopelijk dat de update iets helpt en anders terug ermee naar pdashop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-02 22:41
-TYPHOON- schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 10:36:
Iemand enig idee wanneer we de JB update kunnen verwachten?
Ik heb namelijk nogal slechte wifi en gsm ontvangst.
Hopelijk dat de update iets helpt en anders terug ermee naar pdashop...
Dan kan je net zo goed meteen terug, zonder JB hoort hij gewoon goede wifi en gsm ontvangst te hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whocarez
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-06 15:03
Hier ook wifi heeft eerst 3 maanden super gewerkt en heel langzaam steeds rotter.
Dus wat doe je dan, nieuwe firmware derop.

Heb dus nu 4.1.1 uit polen. Prima firmware. Factory reset gedaan om het zekere voor het onzekere te nemen. Maar nog steeds valt me wifi verbinding na enkele minuten weg. Wifi uitschakelen en inschakelen los het probleem weer heel even op.

Dus wat googlen en dan kom je op de powersafe setting uit middels het service menu. *#000# -> settings knop -> wifi -> powersafe uit. En wat denk je helemaal geen netwerk meer.

Nou was ik gisteren bij me schoonmoeder upc installeren. Die kreeg een cisco en wat denk je heel de avond zitten internetten zonder problemen. Kom weer thuis en weer ellende. begin toch sterk aan dat thomson elledeling van een router te denken.

Dus wie komt er met de wifi fix tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dupondje

dupondje

Verwijderd schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 03:10:
[...]

Met die functie kan je bv een eigen server instellen voor sync/backup.
En wat moet er dan precies staan op je eigen server?
Waar kan je de server software vinden of meer informatie?
Want die optie lijkt zo goed als niet gedocumenteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:02
dupondje schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 11:57:
[...]

En wat moet er dan precies staan op je eigen server?
Waar kan je de server software vinden of meer informatie?
Want die optie lijkt zo goed als niet gedocumenteerd.
Ik denk dat e.e.a. niet helemaal goed is uitgelegd en er nu verwarring ontstaat.

Het makkelijkste wat je kan doen is je Google account koppelen aan je S3, hiermee kun je je mail, agenda, contactpersonen en een back-up van het toestel synchroniseren. Verder kun je ook gebruik maken van een Samsung account alleen kun je deze gegevens niet extern benaderen, lees webbased benaderen zoals je met Google wel kunt.
Verder is het mogelijk om je Hotmail/Live account via Exchange protocol te koppelen aan je S3. Hiermee kun je je mail, contactpersonen en agenda synchroniseren.

Ben je een echt hobbyist en draai je een eigen Exchange server dan kun je deze ook koppelen aan je S3. Als je weet hoe je zelf een Exchange server kan opzetten en beheren dan is het een koud kunstje om deze te koppelen aan je S3.
Mocht je een eigen server willen draaien dan raad ik je aan om buiten dit topic jezelf te gaan informeren. Er is heel veel informatie hierop GoT maar ook daarbuiten te vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-10 07:02
Wing Ho schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 10:50:
1 vraag: Bij het inpluggen van oordopjes, komt er in het notificatiescherm een quick lauch bar voor "audio applications", namelijk radio, standaard muziek en video player, youtube en voice recorder. Is dit aan te passen?
Heb reeds de zoekfunctie van GOT gebruikt. Op XDA kom ik deze post tegen, waar verder niet meer wordt ingegaan op de kwestie. Hier is dezelfde post alleen dan op Reddit, maar ook hier niets. Andere posts die hetzelfde aankaarten, geven mij ook geen antwoord. Van google werd ik ook niets wijzer.
Iemand die hier al iets over weet, ik zou die balk graag uitschakelen, is dat (al) mogelijk want ik kan er verder bar weinig over vinden :( verder super tevreden over m'n eerste Android telefoon (hiervoor een 3Gs) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicco92
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-10 15:58
Nilsepils schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 13:18:
[...]

Iemand die hier al iets over weet, ik zou die balk graag uitschakelen, is dat (al) mogelijk want ik kan er verder bar weinig over vinden :( verder super tevreden over m'n eerste Android telefoon (hiervoor een 3Gs) :)
De instellingen voor die balk zijn te vinden in Instellingen -> Accessoires -> Headset, en dan het vinkje bij 'Audio-applicaties' weghalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
Oh jezus... dat was een stuk makkelijker dan ik dacht, maar bedankt in ieder geval :) TOP! ben ik helemaal tevreden, voor nu :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb iets raars met mijn GS3. Als hij een tijdje in mijn zak zit of op tafel ligt, trilt hij volgens mij langer wanneer ik een bericht krijg, dan als ik hem bijvoorbeeld 1 minuut in standby gezet heb? Klopt dit of beeld ik me dit in of is er iets mis mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dupondje

dupondje

Miki schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 13:09:
[...]

Ik denk dat e.e.a. niet helemaal goed is uitgelegd en er nu verwarring ontstaat.

Het makkelijkste wat je kan doen is je Google account koppelen aan je S3, hiermee kun je je mail, agenda, contactpersonen en een back-up van het toestel synchroniseren. Verder kun je ook gebruik maken van een Samsung account alleen kun je deze gegevens niet extern benaderen, lees webbased benaderen zoals je met Google wel kunt.
Verder is het mogelijk om je Hotmail/Live account via Exchange protocol te koppelen aan je S3. Hiermee kun je je mail, contactpersonen en agenda synchroniseren.

Ben je een echt hobbyist en draai je een eigen Exchange server dan kun je deze ook koppelen aan je S3. Als je weet hoe je zelf een Exchange server kan opzetten en beheren dan is het een koud kunstje om deze te koppelen aan je S3.
Mocht je een eigen server willen draaien dan raad ik je aan om buiten dit topic jezelf te gaan informeren. Er is heel veel informatie hierop GoT maar ook daarbuiten te vinden :)
Bedankt voor de uitleg.
Ik snap wat Exchange etc is, maar al te goed zelf :)

Echter is er op mijn S3 ook de optie om te syncen met 'Server' (staat tussen de keuzes zoals Google/Exchange/Facebook etc).
Nu is mijn vraag wat die 'Server' precies is. Welke server software?
Het enige dat je kan ingeven is een url & username en password.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TYPHOON-
bear87 schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 10:57:
[...]

Dan kan je net zo goed meteen terug, zonder JB hoort hij gewoon goede wifi en gsm ontvangst te hebben..
Mja tis pas nu dat ik er echt last van ondervind.
Op school ben ik bijna de enigste die geen wifi verbinding kan maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sslojko
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08:28
Ik moet juist hieraan toevoegen dat ik onlangs op school als enigste ergens wifi ontvangst had. Van de 20 mensen met allerlei telefoons waaronder HTC iphone en nokia had ik serieus als enigste wifi bereik. Dat ook nog echt werkte. Ik moest er wel mee lachen.

Even wat anders. Ik had in het verleden best veel last van home screen redraws. Ik heb nu de nova launcher geïnstalleerd en heb na een week testen nog geen enkele redraw gehad. Het is echt een aanrader voor mensen die hier ook vaker last van hebben. En nu heb ik ook nog een mooie standaard Android look.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
sslojko schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 19:58:
Even wat anders. Ik had in het verleden best veel last van home screen redraws. Ik heb nu de nova launcher geïnstalleerd en heb na een week testen nog geen enkele redraw gehad. Het is echt een aanrader voor mensen die hier ook vaker last van hebben. En nu heb ik ook nog een mooie standaard Android look.
Ik heb apex geinstalleerd, en sindsdien geen last meer van redraws....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

whocarez schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 11:44:

Heb dus nu 4.1.1 uit polen. Prima firmware. Factory reset gedaan om het zekere voor het onzekere te nemen. Maar nog steeds valt me wifi verbinding na enkele minuten weg. Wifi uitschakelen en inschakelen los het probleem weer heel even op.

Dus wat googlen en dan kom je op de powersafe setting uit middels het service menu. *#000# -> settings knop -> wifi -> powersafe uit. En wat denk je helemaal geen netwerk meer.
Ik heb hetzelfde probleem gehad. Met 4.0.4 was de ontvangst ok. Met 4.1.1 kan ik op mijn werk niet meer connecten aan onze WIFI. Zelfs niet als ik naast onze router sta. Veel mensen lijken met 4.1.1 dit probleem te hebben. Voor de rest was 4.1.1 prima, maar ik ben maar weer terug gegaan naar 4.0.4. Zonder normale WIFI ontvangst heb ik niets aan deze telefoon....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whocarez
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-06 15:03
Heb nu een downgrade gedaan naar I9300XXBLFB_I9300OXABLFB_BTU en wat denk je werken als een trein. Vind het wel storend te weten dat als ik ga upgraden met wifi er mee stopt. Hoop dat er snel een oplossing voor komt. Want zonder een normale wifi verbinding komt hij toch wel aardig in de buurt van zo'n oude baksteen. Laten we het hopen en tot die tijd odin maar gebruiken en deze firmware bewaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-09 00:52
Verwijderd schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 21:38:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem gehad. Met 4.0.4 was de ontvangst ok. Met 4.1.1 kan ik op mijn werk niet meer connecten aan onze WIFI. Zelfs niet als ik naast onze router sta. Veel mensen lijken met 4.1.1 dit probleem te hebben. Voor de rest was 4.1.1 prima, maar ik ben maar weer terug gegaan naar 4.0.4. Zonder normale WIFI ontvangst heb ik niets aan deze telefoon....
Ben dan door jouw bericht ook wel benieuwd hoeveel mensen problemen ondervinden met wifi, lijkt me nogal een serieuze issue en een reden om de update over te slaan totdat het opgelost is.
Meer mensen ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-10 14:32
JB net geinstalleerd en ik moet zeggen dat mijn Wi-fi signaal flink is verbeterd! voorheen had ik in me kamer 1 streep en nu minimaal 3!

Ook geen last van lag (dialer) o.i.d.

Cell standby is ook veranderd en in plaats van dat hij 20-30 % verbruikt is het nu verlaagd naar 3.

Via Odin geinstaleerd (Poolse) zonder wipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:04
Ik heb nog nergens last van gehad, maar ik heb alleen JB erop gehad, dus ik heb geen vergelijkingsmateriaal. Dus genoeg wifi verbinding, zelfs beter dan mijn laptop of iPod op sommige locaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09-2020
hallo allemaal,

mijn collega heeft een eigenaardig probleempje met zijn nieuwe galaxy s3

sinds afgelopen wwekend krijgt hij een bolletje met een 2 te zien bij het groene oproepen icoontje.
alle oproepen zijn bekeken, alle oproeplijsten gewist, en de telefoon is al meerdere keren opnieuw opgestart.

echter het getalletje gaat niet weg.
iemand een idee????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• errox
  • Laatst online: 24-09 12:02
Vanuit 't werk krijg ik binnenkort een Samsung S3 en ben benieuwd of dat hele Nature gedoe ook uitgezet kan worden. Dus de geluidjes maar ook het unlocken van de phone. Kan hiervoor ook gewoon de default Android unlock (bijv met die bolletjes) gebruikt worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

errox schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 10:09:
Vanuit 't werk krijg ik binnenkort een Samsung S3 en ben benieuwd of dat hele Nature gedoe ook uitgezet kan worden. Dus de geluidjes maar ook het unlocken van de phone. Kan hiervoor ook gewoon de default Android unlock (bijv met die bolletjes) gebruikt worden?
Natuurlijk kan dat allemaal :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• errox
Cloud schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 10:10:
[...]

Natuurlijk kan dat allemaal :)
Gelukkig maar. Het afgelopen weekend allerlei reviews gelezen en bekeken. Vooral de Amerikaanse Youtube video's zijn helemaal lyrisch over de "real looking" water effecten.. 8)7 (Water in Tomb Raider voor de Playstation was echt.. dit niet.. c'mon on :+). Thanks in ieder geval, was al bang dat ik aan die kermis vast zou zitten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 28-09 01:29

burgt

Starbass

Dammit, de 8e dag dat ik m'n S3 heb is hij de eerste keer op de grond gevallen (aanrecht hoogte) en meteen een barst in het glas (horizontaal) en een klein barste op de hoek.

dat ze er eens een dikkere laag Gorrilla glass op hadden gezet ipv de laag te verdunnen... Bah

Extra Waarschuwing: Koop nooit een soft rubber muvit beschermhoes, die gaat er te gemakkelijk vanaf

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-10 17:03
Ik vind het echt vreemd, heb mijn s3 al meerdere keren laten stuiteren en nog nooit een kras of barst. En bij anderen is 1 tikje al genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvDorp
HamburgerHenk schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 10:33:
Ik vind het echt vreemd, heb mijn s3 al meerdere keren laten stuiteren en nog nooit een kras of barst. En bij anderen is 1 tikje al genoeg.
Het is niet vreemd, het is glas. Een zandkorrel onder een aquarium op een hard oppervlak kan het al laten breken. Omdat glas zo weinig buigt, kan het bij een puntbelasting (val op hoek) al snel breken, terwijl het voordeel is dat het niet krast (meegeeft). Buigen of barsten, dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• errox
Mijn persoonlijke ervaring met een iPhone is dat wanneer hier een screenprotector op zit het scherm het beter lijkt vol te houden. Misschien is dat onzin, maar goed. Dat ga ik met de S3 ook doen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit met het volgende,

Van het weekend heb ik geprobeerd een foto naar facebook te downloaden, dat is niet gelukt maar nu blijft het in me scherm staan.

Links bovenin zie ik 3 streepjes staan, als ik het gordijntje naar beneden haal, staat daar de download onder het kopje doorlopend, geen idee hoe ik dit er nu uit kan halen.

Dezelfde foto had ik later weer geprobeerd en toen lukte het wel, alleen nu staat de oude download er nog in, ken iemand mij helpen???
Bereft de samsung galaxy s3

Groetjes Tamara

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:58

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Hallo Amadora / Tamara , welkom op GoT :)

Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd/ opgezocht? Het tonen van eigen inzet is belangrijk, anders lijkt het net alsof je een vraag "dumpt" in een topic en dat is niet de bedoeling. Ook het groeten is vriendelijk bedoeld maar niet nodig :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Heeft iemand een oplossing gevonden voor het herhalend standaard-browser verzoek?

Als ik Chrome installeer -zelfs na het wissen van de buffer en standaardinstellingen van de standaardbrowser- krijg ik bij iedere te openen link een keuze-verzoek tussen browsers..

Alleen dit was voor mij al een reden om terug te gaan naar de standaardbrowser..

Inmiddels heb ik ontdekt dat Dolphin (ook de snellere beta) wel als standaard is in te stellen, totdat Chrome één keer is gebruikt (Chrome heeft betere bladwijzers), waarna opnieuw een standaard moet worden ingesteld..

Is er een oplossing om Chrome blijvend als standaardbrowser in te stellen.? (behalve met een andere ROM)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14:13
Het vinkje aanvinken bij 'als standaard gebruiken' als je de browserkeuze maakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
maarud schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 11:32:
Het vinkje aanvinken bij 'als standaard gebruiken' als je de browserkeuze maakt?
Echt wel..

Probeer zelf maar..

Vanuit meeste apps blijft keuze zich opnieuw aanbieden..

Helaas is standaardbrowser als één van de weinige apps ook niet bij ICS uit te schakelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
Misschien de standaardwaarden eens resetten (bij Apps -> Chrome of Browser) om te kijken of dat helpt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
maarud schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 11:36:
Misschien de standaardwaarden eens resetten (bij Apps -> Chrome of Browser) om te kijken of dat helpt
Bedankt voor het meedenken..

Maar dat bedoelde ik met wissen van buffer en standaardinstellingen van beide apps..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
_Nick__ schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 11:38:
[...]

Bedankt voor het meedenken..

Maar dat bedoelde ik met wissen van buffer en standaardinstellingen van beide apps..
oja, ik zie het, excuses. Dan weet ik het ook even niet meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• massareal
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-09 04:50
ik had dit eerst ook, kon het met geen mogelijkheid wegkrijgen.
Na een Herstart was het wel weg.

Vind het (nog steeds) vreemd dat je dezea upload niet kan annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvDorp
Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 10:51:
Ik zit met het volgende,

Van het weekend heb ik geprobeerd een foto naar facebook te downloaden, dat is niet gelukt maar nu blijft het in me scherm staan.

Links bovenin zie ik 3 streepjes staan, als ik het gordijntje naar beneden haal, staat daar de download onder het kopje doorlopend, geen idee hoe ik dit er nu uit kan halen.

Dezelfde foto had ik later weer geprobeerd en toen lukte het wel, alleen nu staat de oude download er nog in, ken iemand mij helpen???

Groetjes Tamara
Have you tried turning it off and on again?

Doe dit eens gewoon in het Nederlands.

[ Voor 3% gewijzigd door janvanduschoten op 08-10-2012 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
maarud schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 11:39:
[...]

oja, ik zie het, excuses. Dan weet ik het ook even niet meer :P
Bedankt.. Geen excuses nodig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V-rg
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:55
_Nick__ schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 11:24:
Heeft iemand een oplossing gevonden voor het herhalend standaard-browser verzoek?
Naar buiten lopen, je Galaxy S3 in je hand houden en dan zover mogelijk proberen te werpen. Geloof me dan heb je die probleem niet meer >:).

Maar goed kan je precies uitleggen wanneer het gebeurt? Ik zit gewoon te browsen met Chrome zonder enige problemen. Mijn standaard browser is wel die van Samsung, maar goed wanneer ik Chrome wil gebruiken open ik die gewoon en het werkt prima zonder problemen?

Want zover ik begrijp krijg je dus gezeur zodra je op een Hyperlink drukt in Chrome? Dus voorbeeld als je dus iets opzoekt met Google en je drukt op een resultaat en dan vraagt hij om welke browser?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
linkkrw schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 13:11:
[...]
Want zover ik begrijp krijg je dus gezeur zodra je op een Hyperlink drukt in Chrome? Dus voorbeeld als je dus iets opzoekt met Google en je drukt op een resultaat en dan vraagt hij om welke browser?
Precies.. Vind het eerst selecteren van een browser vaak vermoeiender dan langer wachten..

Dolphin is echter sneller dan Chrome.. en Chrome is al sneller dan de standaardbrowser..

Mijn oplossing voor nu is Dolphin als standaard (gaat prima).. en dan opent Dolphin ook alle links in alle anders apps/widgets.. en alleen voor de links die niet automatisch worden ingevoerd (Chrome/phone of Chrome/sync) openen met Chrome en daarna maar weer kiezen voor Dolphin (dan gelukkig maar één keer)..

Ik begrijp dat dit met Jelly Bean op de Samsung niet anders wordt.. waar verschillende telefoons door Jelly Bean als standaardbrowser Chrome krijgen is dit niet zo bij de S3..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 10:51:
Ik zit met het volgende,

Groetjes Tamara
massareal schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 11:42:
ik had dit eerst ook, kon het met geen mogelijkheid wegkrijgen.
Na een Herstart was het wel weg.

Vind het (nog steeds) vreemd dat je dezea upload niet kan annuleren.
Toevallig van de week hetzelfde tegengekomen, met een foto die ik vanuit de auto wilde uploaden (3G). Ik heb het idee dat als je telefoon even zijn verbinding met wifi/3G verliest tijdens de upload, dat deze dan blijft hangen. Enige manier om 't te annuleren is inderdaad telefoon uitzetten.

Overigens is dit volgens mij niet iets van de S3, maar meer van FB.

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
Brabo-Joossie schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 13:31:
[...]

[...]

Toevallig van de week hetzelfde tegengekomen, met een foto die ik vanuit de auto wilde uploaden (3G). Ik heb het idee dat als je telefoon even zijn verbinding met wifi/3G verliest tijdens de upload, dat deze dan blijft hangen. Enige manier om 't te annuleren is inderdaad telefoon uitzetten.

Overigens is dit volgens mij niet iets van de S3, maar meer van FB.
Je kunt ook de facebook-app even gedwongen stoppen bij App-beheer en daarna opnieuw opstarten..

Vaak is na drie upload-pogingen ook alleen wissen voldoende..

Ondanks de nieuwe app, blijft uploaden met de Facebook-app een probleem..

Alternatieven zijn Flipboard of Seesmic.. Laden foto's in één keer door naar Facebook en zonder problemen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Goede tip, thanks. :) Ik heb zelf ook nog Tweetdeck in gebruik, volgende keer die maar pakken ipv de FB-app.

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou had de boekjes al binnen ste buiten gekeerd maar daar kon ik niks in vinden, internet ook afgezocht, maar misschien dat ik niet goed zat te zoeken.
dus heb zelf wel eerst ff gezocht.

aan en uitzetten, nee dat had ik nog niet gedaan hahaha
en laat dat nou werken :F

bedankt!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2012 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvDorp
Ik wil de TS wel uitbreiden met een handleiding om te rooten en een handleiding om naar je energieverbruik te kijken en daar wat aan te doen. Idee? DM me even :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
BvDorp schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 16:02:
Ik wil de TS wel uitbreiden met een handleiding om te rooten en een handleiding om naar je energieverbruik te kijken en daar wat aan te doen. Idee? DM me even :-)
Wat mis je in de TS en de rest van dit topic dan: [Samsung Galaxy SIII] Custom ROM's & Custom Firmware :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
Zijn er mensen die de Galaxy S3 gebruiken icm met een Bluetooth hartslag meter?

Ik lees namelijk verschillende verhalen over de gebruikte Bluetooth module.
Hij zou Bluetooth 4.0 ondersteunen maar toch werken de hartslag meters met 4.0 ondersteuning niet.
Wellicht zou het werken met Jellybean, maar daar lees ik niets over.

Zijn er mensen die er eentje gebruiken?

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:11
Misschien zijn er ook mensen die dergelijke zaken zonder Custom ROM's en Firmware willen doen? :X

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvDorp
theforce81 schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 20:44:
[...]

Misschien zijn er ook mensen die dergelijke zaken zonder Custom ROM's en Firmware willen doen? :X
Precies, dat was een beetje mijn idee. Op het moment dat je met Android wat verder wilt gaan, begin je vaak met rooten, en/of met maatregelen om de batterijduur te verlengen. Dit topic leek me wel gediend met een uitleg van die twee concepten. Zelf heb ik de afgelopen maanden die stappen gemaakt, dus voor mij is het eenvoudig om e.e.a. uit te leggen. Zomaar een aanbieding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
theforce81 schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 20:44:
[...]

Er staat toch in de TS van dat topic de uitleg over rooten of ben ik nu gek? Het lijkt me dan ook makkelijker om in dat topic eventuele energiebesparing tweaks op te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 10:19
BvDorp schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 21:19:
[...]

Precies, dat was een beetje mijn idee. Op het moment dat je met Android wat verder wilt gaan, begin je vaak met rooten, en/of met maatregelen om de batterijduur te verlengen. Dit topic leek me wel gediend met een uitleg van die twee concepten. Zelf heb ik de afgelopen maanden die stappen gemaakt, dus voor mij is het eenvoudig om e.e.a. uit te leggen. Zomaar een aanbieding!
Rooten staat al in de custom topic met mooie handleiding van mij "how to". Waarom het wiel opnieuw uitvinden? :+ En alles over batterij duur kun je ook terecht bij mij, dat is en blijft custom gerelateerd. ;)

Dit topic is gediend met zoveel mogelijk stock houden!

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blahenazo
  • Laatst online: 08:27
Hallo,

Ik heb dus sinds vandaag een nieuwe S3.

leuk met gespeeld vandaag , maar vanavond in de zetel valt mij op dat mijn wifi download icoontje telkens pinkt om te paar seconden. Eerste gedacht was => oei een sync te veel of verkeerde app. .... niets te vinden.

Ik had hem pas een halve dag dus ik dacht liever nu dan binnen een paar dagen => ... factory reset
nog steeds hetzelfde .... (zelfs zonder app install of wat dan ook )

Volgens google zijn er nog mensen met dit probleem , mijn wifi wil dus ook nooit in sleep gaan welke setting ik ook kies bij de geavanceerde instellingen.

Anyway ik ben ten einde raad ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-10 15:56
blahenazo schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 00:58:
Hallo,

leuk met gespeeld vandaag , maar vanavond in de zetel valt mij op dat mijn wifi download icoontje telkens pinkt om te paar seconden. Eerste gedacht was => oei een sync te veel of verkeerde app. .... niets te vinden.

Ik had hem pas een halve dag dus ik dacht liever nu dan binnen een paar dagen => ... factory reset

Volgens google zijn er nog mensen met dit probleem , mijn wifi wil dus ook nooit in sleep gaan welke setting ik ook kies bij de geavanceerde instellingen.

Omruilen voor een nieuwe S3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06:54
Hallo,

Dat doet die van mij ook als ie op bepaalde Wi-Fi netwerken zit. Op andere Wi-Fi netwerken brandt ie continu, op andere niet... Lijkt me dus enigszins normaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvDorp
Hallo,

Wat is precies je probleem? Dat het lampje knippert geeft aan dat er iets mee gebeurt. Dit kan van alles zijn, bijvoorbeeld het in leven houden van de verbinding, een app die synchroniseert of checkt of er nieuws is (FaceBook, Gmail, Samsung Backup, Software Update, eBay app, etc.). Het is geen probleem, maar juist een oplossing om jou te laten zien wat er precies gebeurt. De WiFi-verbinding kan in stand gehouden worden terwijl de processor in 'deep sleep' terecht komt.

Mijn advies: ga er wat mee spelen, en niet meteen aannemen dat iets niet hoort of dat het een probleem is. Het ding zit goed in elkaar, er is fatsoenlijk over nagedacht en voor 99% van de mensen werkt het 'out of the box' zonder ergens tegenaan te lopen. Gewoon een beetje gaan met de stroom dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvDorp
Miki schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 21:37:
[...]

Er staat toch in de TS van dat topic de uitleg over rooten of ben ik nu gek? Het lijkt me dan ook makkelijker om in dat topic eventuele energiebesparing tweaks op te nemen.
Ik krijg de indruk dat hier de gedachte achter zit dat een gebruiker zelf moet gaan stoeien, en daarvoor in het andere topic terecht kan en geacht wordt direct met custom roms te gaan knoeien. Of de gebruiker is een domme apaat is die in dit topic willekeurige beginnersvragen kwijt kan (ik chargeer). Ik denk dat er een tussenweg is, en dat gebruikers geholpen zijn met een handleiding over rooten op de meest standaard en veilige manier, en een handleiding over energiebesparing op de meest eenvoudige manier. Simpelweg de eerste paar stapjes voordoen.

Jij denkt dat dit geen behoefte invult? Of dat gebruikers anders behandeld moeten worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het dat de telefoon uit 'deep sleep' gaat als het led lampje knippert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Laatst online: 13:44
Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 09:56:
Klopt het dat de telefoon uit 'deep sleep' gaat als het led lampje knippert?
Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
BvDorp schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 09:50:
[...]

Ik krijg de indruk dat hier de gedachte achter zit dat een gebruiker zelf moet gaan stoeien, en daarvoor in het andere topic terecht kan en geacht wordt direct met custom roms te gaan knoeien. Of de gebruiker is een domme apaat is die in dit topic willekeurige beginnersvragen kwijt kan (ik chargeer). Ik denk dat er een tussenweg is, en dat gebruikers geholpen zijn met een handleiding over rooten op de meest standaard en veilige manier, en een handleiding over energiebesparing op de meest eenvoudige manier. Simpelweg de eerste paar stapjes voordoen.

Jij denkt dat dit geen behoefte invult? Of dat gebruikers anders behandeld moeten worden?
Die indruk is dus geheel verkeerd. Er wordt namelijk nergens beweerd dat je met custom roms aan de gang moet. Wat echter wel bedoeld wordt, is dat er al een duidelijke uitleg en informatie voorhanden is aangaande het rooten van je Galaxy S3. Om je toestel te voorzien van een custom rom heb je namelijk root nodig. Lees voor de gein eens de TS door en je zult zien dat je op je wenken bedient zult worden.

Verder is het inderdaad zo dat gebruikers hier als domme apaten worden gezien als ze zelf niet de moeite nemen om zich te verdiepen in de materie. Hier op tweakers is het al heel lang zo, dat je zelf onderzoek doet en kennis vergaart door het te gaan opzoeken. Kom je er nog niet uit, dan kun je in 1 van de topics terecht of een nieuwe topic openen. Verder is er enorm veel informatie te vinden hier op GoT maar ook daar buiten(o.a. XDA, Androidplanet en Androidworld bijv.). Btw. mijn kennis en die van anderen hier is niet bij geboorte ontwikkeld mocht je dat willen denken ;)

Rooten is een serieuze zaak immers kun je je garantie ermee verspelen. Het is dan ook belangrijk dat je weet wat je aan het doen bent en niet blind een stappenplan volgt zonder zelf te weten wat je aan het doen bent. Mocht het bijvoorbeeld mis gaan dan kun je zelf je fout opsporen of anders gericht kunnen zoeken dan wel vragen. Het inlezen kost je maar een halfuurtje en als je dat niet op kunt brengen is het rooten en verder kloten aan je toestel niet weggelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm, dan is er een ander process dat m'n telefoon uit z'n slaap houdt. Ik zal better battery stats eens checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvDorp
Goed, wij gaan het niet met elkaar eens worden. Ik moest nog denken aan het nieuws een tijdje terug, waarin stond dat nieuwe bijdragers aan Wikipedia vaak tegen een muur van oudgedienden met eigen gewoontes en denkbeelden aanliepen. Maargoed, als je daarover verder wilt praten moeten we maar DM-en.

@yannickie111, doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
BvDorp schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 13:09:
[...]

Goed, wij gaan het niet met elkaar eens worden. Ik moest nog denken aan het nieuws een tijdje terug, waarin stond dat nieuwe bijdragers aan Wikipedia vaak tegen een muur van oudgedienden met eigen gewoontes en denkbeelden aanliepen. Maargoed, als je daarover verder wilt praten moeten we maar DM-en.

@yannickie111, doen?
Ik denk dat je beter je discussie voort kunt zetten in Lieve Adjes

Verder volledig eens met Silitek :)

[ Voor 3% gewijzigd door Miki op 09-10-2012 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvDorp
Miki schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 13:20:
[...]

Ik denk dat je beter je discussie voort kunt zetten in Lieve Adjes

Verder volledig eens met Silitek :)
He, dit begrijp ik even niet. Hier is geen sprake van ingrijpen van een Mod of andere actie, toch? Miki, je bent net als silitek, theforce81 en ik gewoon een bezoeker, toch? Ik stel dus een vernieuwing voor, die jij niet met me eens bent. Ik neem aan dat dan de TS hier zelf een keuze in mag maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank..
  • Registratie: Augustus 2011
  • Nu online
even een nieuwtje tussendoor:

Samsung GALAXY S3 Jelly Bean Update Major Release begins on Mid-October
9 October, 2012 Android JellyBean

As you may know Samsung has officially released the first Samsung GALAXY S III Android 4.1.1 Jelly Bean Update this Month (24,September) but only for Poland, Other S III users are still waiting for the update but most of them are out of patience.

We have some good News for them, Don't worry, Samsung confirmed that the Update should arrive in October. Releasing it early to poland was just a head start to see uses reaction and feedback of the Update. Samsung will start Major-releasing of the Jelly Bean update to all Galaxy S III users I9300/I9305 by Mid-October.

Owners of the U.S. version of the Galaxy S III will have to wait a little bit longer but it will totally worth it. Just, Keep your Eyes on our Status Page (link below).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frank.. schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 14:25:

As you may know Samsung has officially released the first Samsung GALAXY S III Android 4.1.1 Jelly Bean Update this Month (24,September) but only for Poland, Other S III users are still waiting for the update but most of them are out of patience.

We have some good News for them, Don't worry, Samsung confirmed that the Update should arrive in October. Releasing it early to poland was just a head start to see uses reaction and feedback of the Update. Samsung will start Major-releasing of the Jelly Bean update to all Galaxy S III users I9300/I9305 by Mid-October.

Owners of the U.S. version of the Galaxy S III will have to wait a little bit longer but it will totally worth it. Just, Keep your Eyes on our Status Page (link below).
bron??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
Zou een leuk verjaardagscadeautje zijn, ik heb 'm pas net, maar ik erger me op zich best wel aan de snelheid in gevoel als je het vergelijkt met iOS (en ik had een 3Gs dus dat zegt wat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
BvDorp schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 14:00:
[...]

He, dit begrijp ik even niet. Hier is geen sprake van ingrijpen van een Mod of andere actie, toch? Miki, je bent net als silitek, theforce81 en ik gewoon een bezoeker, toch? Ik stel dus een vernieuwing voor, die jij niet met me eens bent. Ik neem aan dat dan de TS hier zelf een keuze in mag maken?
Kwartje lijkt bijna te vallen, ik zou je voorstel eerst even voorbespreken met een admin ;)
Anders gezegd: de diverse afsplitsingen(zie ook reactie waarschuwing) van gerelateerde onderwerpen over de S3 is er niet voor niets.
frank.. schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 14:25:

Ik weet eigenlijk niet meer of ik dit soort berichten moet geloven. Toon net de Poolse versie werd uitgebracht stond het internet ook al vol met "het is zover" en "JB op de S3 aanstaande" berichten. Ik geloof het pas als ik via Kies of OTA een melding krijg. Het is namelijk nu ook niet zo dat de S3 niet bruikbaar is zonder JB.

[ Voor 50% gewijzigd door Miki op 09-10-2012 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:23
BvDorp schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 14:00:
[...]

Ik kan me voorstellen dat het nuttige informatie is voor de TS, maar de strikte scheiding die nu wordt aangehouden zorgt ervoor dat dit topic niet eindeloos wordt vervuild met vragen over rooten. Ik ben het wel eens met de huidige scheiding, naast het al genoemde risico heb je om te rooten een custom kernel nodig, custom kernel + stock rom = custom rom :)

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De S3 heb ik nu ook een maand. Wat een mooi toestel, ik geniet ervan wat er allemaal kan.

Helaas zit ik met een storend probleem. Wanneer ik geen Wifi verbinding heb en dus gebruik maak van de dataconnectie via het mobiele netwerk heb ik maar beperkte functies beschikbaar.
Ik kan bijvoorbeeld niet:
- Internetpagina's laden. Zowel in de standaard browser als in Chrome
- Nu.nl verversen. Deze blijft staan op oude berichten.
- Reisplanner en 9292ov gebruiken.

Ik kan wel:
- Nos app
- Facebook

Dus ik neem aan dat er wel een dataverbinding in gebruik is.

Opnieuw opstarten en het ram geheugen leeggooien geeft niet de oplossing.

Wie o wie heeft een idee?

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img19/826/screenshot2012100919262.png

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2012 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V-rg
  • Laatst online: 11:55
Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 19:32:
De S3 heb ik nu ook een maand. Wat een mooi toestel, ik geniet ervan wat er allemaal kan.

Helaas zit ik met een storend probleem. Wanneer ik geen Wifi verbinding heb en dus gebruik maak van de dataconnectie via het mobiele netwerk heb ik maar beperkte functies beschikbaar.
Ik kan bijvoorbeeld niet:
- Internetpagina's laden. Zowel in de standaard browser als in Chrome
- Nu.nl verversen. Deze blijft staan op oude berichten.
- Reisplanner en 9292ov gebruiken.

Ik kan wel:
- Nos app
- Facebook

Dus ik neem aan dat er wel een dataverbinding in gebruik is.

Opnieuw opstarten en het ram geheugen leeggooien geeft niet de oplossing.

Wie o wie heeft een idee?

[afbeelding]
Zier eruit alsof er inderdaad problemen zijn.

Ik denk dat je beste keer kan resetten, lijkt dat er bepaalde problemen zijn met je 3G verbindingen. Ik heb geen idee wat gezien het de eerste keer dat ik zoiets zie (zoals dat plaatje).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:54
Ik heb de Galaxy SIII nu twee weken en nu tegen twee problemen aangelopen. De facebook app houdt hem continu wakker, wat resulteert in een battery drain. Dit had ik ook al op mijn sII dus de oorzaak was snel gevonden.

Verder doet de standaard lader het niet fantastisch. Geregeld dat ik bij het ontwaken een batterij had die maar tot 79% opgeladen was. Stekker even eruit en erin, dan kon hij enkele procenten verder maar stopte dan weer. Gebruik nu de lader van mijn SII en daarmee raakt hij altijd vol. Raar probleem. Hebben meer mensen daar last van?

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Niet online
Ophidian schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 22:31:
Verder doet de standaard lader het niet fantastisch. Geregeld dat ik bij het ontwaken een batterij had die maar tot 79% opgeladen was. Stekker even eruit en erin, dan kon hij enkele procenten verder maar stopte dan weer. Gebruik nu de lader van mijn SII en daarmee raakt hij altijd vol. Raar probleem. Hebben meer mensen daar last van?
Ja, af en toe. Ligt dat aan de lader of is dat gewoon een bug? Bij mij stopt hij wel steeds op 87%, niet zoals bij jou op 79%. Opnieuw inpluggen lost het tijdelijk op. De telefoon laadt dan tot 100%
Andere lader heb ik nog niet geprobeerd, zal ik eens doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
Het is een bekend probleem, ik ben er nog niet tegenaan gelopen want ik laad eigenlijk altijd via USB (computer) op :)

http://androidforums.com/...problem-over-voltage.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synthdood
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 20:51
Ik gebruik meestal de lader van m'n Tab 10.0. Die is een maatje groter en kan meer stroom leveren. De S3 is dan in no-time opgeladen :) Ik vermoed dat de standaard lader simpelweg een beetje zwakjes is. Waarschijnlijk ben je dan beter af met een universele USB lader die iets van 2A kan leveren. Vooral een accu niet zo vol meer is kan een behoorlijke stroom trekken bij het laden en dan is het fijn als de lader dat ook kan leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bob1324
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-09-2022
Hoe kun je tijdens het bellen een afspraak maken?
Nu is het bij mij op papier schrijven en als het niet uitkomt terugbellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

linkkrw schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 22:20:
[...]

Zier eruit alsof er inderdaad problemen zijn.

Ik denk dat je beste keer kan resetten, lijkt dat er bepaalde problemen zijn met je 3G verbindingen. Ik heb geen idee wat gezien het de eerste keer dat ik zoiets zie (zoals dat plaatje).
Ik denk dat ik dan gewoon wacht op Jellybean. Dan wordt hij ook gereset toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
  • Laatst online: 08:15
Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 11:41:

Ik denk dat ik dan gewoon wacht op Jellybean. Dan wordt hij ook gereset toch?
Da's niet verplicht, maar lijkt me wel een goed plan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Niet online
bob1324 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 11:14:
Hoe kun je tijdens het bellen een afspraak maken?
Nu is het bij mij op papier schrijven en als het niet uitkomt terugbellen.
Je kunt tijdens het bellen gewoon op luidspreker overschakelen en via ik geloof de home knop je telefoon al bellend bedienen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01-10 17:19

v8power67

Psn: Mausosaurus

Schmelk schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 18:47:
[...]

Ik heb last van hetzelfde krakende geluid tijdens het bellen aan mijn kant van de lijn. Heb dit ook gehad toen ik de telefoon net binnen had (medio juli) na 2 weken was het weg, maar sinds vorige week is het weer terug. Heb dus het idee dat ik iets gewijzigd heb of een app heb geinstalleerd waardoor het weer terug is.
Helaas kan ik hier en op xda nauwelijks gebruikers vinden met dezelfde ervaring, laat staan iemand met een oplossing.

Het enige wat bij mij helpt is ophangen, telefoon resetten en terugbellen...
Ik heb hetzelfde probleem.
Was eerst een tijdje weg nu is het er weer.
Het erge is hij doet het nu ook als ik speaker aanzet.
Maar heb misschien een kleine oplossing, op moment dat je beld je geluid zo zacht mogelijk zetten, en dan als je hoort dat het niet kraakt kun je hem weer harder zetten, zo lukte het me vorige keer om het op te lossen zonder restart, maar het kwam later wel weer terug.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
  • Laatst online: 08:15
Voor wie de S3 toch wat groot vindt.... http://www.samsunggalaxys...ini-specificaties-bekend/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyEgoist
Ik zit bij Mobile Vikings (belgië) en een vriend van me ook. Hij heeft een iPhone en als we langs elkaar zitten heeft hij een 3G verbinding en dan heb ik EDGE. We hebben alle netwerk instelling overlopen en alles staat hetzelfde. Heeft de iPhone een beter ontvangst of is er iets mis met mijn S3?

En om weer verder te gaan op mijn "2de handse S3" is er nog een manier om te kijken of je S3 al eerder gebruikt is voordat je hem kocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:14
Ligt het nou aan mij, of leest dat als de specs van de S1 van 2,5 jaar oud? :P

Wel cool dat ze de 4" versie de mini noemen, da's het formaat van de huidige iPhone :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Ophidian schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 22:31:
Ik heb de Galaxy SIII nu twee weken en nu tegen twee problemen aangelopen. De facebook app houdt hem continu wakker, wat resulteert in een battery drain. Dit had ik ook al op mijn sII dus de oorzaak was snel gevonden.

Je kunt overwegen om de APP eraf te gooien. En gewoon via de browser de mobile site te gebruiken. Werkt ook prima overigens en vaak snellere laadtijden. Echter weet ik niet of de APP dan weer meer opties heeft voor bewerken, uploaden, chat etc... Maar je batterijverbruik zakt in ieder geval want ik heb het getest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyEgoist
peakaboo schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 14:59:
[...]

Je kunt overwegen om de APP eraf te gooien. En gewoon via de browser de mobile site te gebruiken. Werkt ook prima overigens en vaak snellere laadtijden. Echter weet ik niet of de APP dan weer meer opties heeft voor bewerken, uploaden, chat etc... Maar je batterijverbruik zakt in ieder geval want ik heb het getest!
Je kan ook de app Friendcaster downloaden, dat is een alternatief van de Facebook app omdat deze niet altijd goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12:59
peakaboo schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 14:59:
[...]

Je kan ook gewoon de app sluiten door de "back"-knop te gebruiken ipv de "home"-knop. Zo doe ik het altijd met de meeste applicaties waardoor deze dus gesloten worden en dus niet op de achtergrond kunnen draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Raymond schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 14:21:
[...]

Ligt het nou aan mij, of leest dat als de specs van de S1 van 2,5 jaar oud? :P

Wel cool dat ze de 4" versie de mini noemen, da's het formaat van de huidige iPhone :D
Idd... wat een specs! WTF :)
Dit kan toch niet waar zijn? Om hem dan vooral de SIII Mini te gaan noemen... komop zeg.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Pagina: 1 ... 76 ... 113 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten met prijsinformatie en/of levertijd hebben een eigen topic; (Samsung Galaxy SIII - Levertijden en Prijzen.) en horen niet in dit topic!

Discussie over het scherm graag in dit topic : Samsung Galaxy SIII: Het scherm. Is Pentile goed of slecht? want de meerderheid krijgt gezien het aantal topic reports ondertussen een punthoofd van dit onderwerp.

Samsung Galaxy SIII: Accessoires
Samsung Galaxy SIII] Custom ROM's & Custom Firmware

Lees ook eerst eens de gebruiksaanwijzing voor je een vraag stelt.