Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnolia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-07 20:12
Is gewoon een Galaxy S Advance in een S3 vormgegeven behuizing lijkt me.. jammer, wordt echt tijd dat er een keer een Android telefoon komt met high-end hardware i.c.m. een 4'' inch scherm, zoals de iphone 5.

Ontspan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 357522

CrazyEgoist schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 14:19:
Ik zit bij Mobile Vikings (belgië) en een vriend van me ook. Hij heeft een iPhone en als we langs elkaar zitten heeft hij een 3G verbinding en dan heb ik EDGE. We hebben alle netwerk instelling overlopen en alles staat hetzelfde. Heeft de iPhone een beter ontvangst of is er iets mis met mijn S3?

En om weer verder te gaan op mijn "2de handse S3" is er nog een manier om te kijken of je S3 al eerder gebruikt is voordat je hem kocht?
Als het een 2de handse is...zal hij wel gebruikt zijn zeker? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12:36
Anoniem: 357522 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 16:54:
[...]

Als het een 2de handse is...zal hij wel gebruikt zijn zeker? 8)7
Lees het verhaal even terug, hij kreeg een telefoon van de provider die al gebruikt lijkt (maar volgens de provider niet is gebruikt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-07 16:56
Schaamtelijk om dit de "S3" mini te benoemen met deze specs. Zoals al eerder is vermeld is dit gewoon een galaxy advance in een ander jasje.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• william181
  • Laatst online: 20-07 02:17
Kan iemand mij vertellen hoe veel Gb max de mirco SD kaart mag zijn om in de S3 te stoppen.
Is dat 16 / 32 of 64 Gb? In het algemeen is het toch zo dat toestellen een max hebben?

gr

William

[ Voor 30% gewijzigd door william181 op 10-10-2012 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-07 10:34
william181 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 20:59:
Weet iemand mij te vertellen hoe veel Gb max de mirco SD kaart mag zijn.
Is dat 16 / 32 of 64 Gb?

gr

William
Alle 3 kies maar uit en als je zelf 128Gb kunt krijgen zelfs die vreet tie.. ;)

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
De samsung is inderdaad de enige die exFAT ondersteund (voor grote kaartjes dus), in principe kan je er gewoon in gooien wat je wil ja, maar 128Gb heb ik sowieso nog nooit gezien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez
  • Laatst online: 22:47

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Hoe krijg je bij de S3 die apps weg die in het lockscreen staan onderin ?
Of hoe kan je ze vervangen door andere ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:27
Speedy_Gonzalez schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 09:13:
Hoe krijg je bij de S3 die apps weg die in het lockscreen staan onderin ?
Of hoe kan je ze vervangen door andere ?
Google :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Anteros schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 15:20:
[...]

Je kan ook gewoon de app sluiten door de "back"-knop te gebruiken ipv de "home"-knop. Zo doe ik het altijd met de meeste applicaties waardoor deze dus gesloten worden en dus niet op de achtergrond kunnen draaien.
Volgens mij klopt dit niet wat je zegt. De app blijft gewoon staan en lopen (kijk naar de tijd die doortelt) als je naar instellingen > apps > actieve apps gaat... als je je daadwerkelijk uitlogt en op de back toets drukt dan issie wel weg ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:47
peakaboo schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 09:48:
[...]

Volgens mij klopt dit niet wat je zegt. De app blijft gewoon staan en lopen (kijk naar de tijd die doortelt) als je naar instellingen > apps > actieve apps gaat... als je je daadwerkelijk uitlogt en op de back toets drukt dan issie wel weg ja.
Jawel, het klopt wel wat ik zeg. Ik zal het eventjes uitleggen. Als op BACK drukt tot je weer op je hoofdscherm komt, dan is de actieve applicatie gesloten (is standaard gedrag van Android). Als je dit dus doet bij Facebook, dan sluit de applicatie (met nadruk op applicatie!). Als je daarna weer op Facebook drukt, dan zie je de app echt weer opstarten (blauw scherm met Facebook erin). Als je Facebook 'stopt' door op de home-toets te drukken, dan zal je zien dat je dat blauwe scherm niet ziet als je Facebook weer 'opstart'.

Echter, wat jij ziet zijn services van Facebook. Deze blijven idd op de achtergrond draaien en verzorgen meestal notificaties, chat messages, enz. Die zijn dus (meestal) onafhankelijk van de applicatie (zie het als kleine programmatjes die altijd op de achtergrond draaien; ze kunnen echter wel van tijd tot tijd slapen en niks verbruiken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaD_co
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:57
Iemand al ooit gehoord van een s3 maar dan in het bruin?
http://www.gsm-eindhoven....alaxy-S3-i9300-bruin.html

Ik weet niet hoe ze eraankomen, maar kan toch haast neit origineel zijn?

[edit] .. ze hebben hem dus ook in het rood,dat is schijnaar een uitvoering van AT&T... hmm apart maar okee

[ Voor 21% gewijzigd door MaD_co op 11-10-2012 10:06 ]

ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KilljoyNL
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-07 22:32
Bruin kende ik nog niet, sinds kort heb ik de rode variant.
Er zit ook een roze versie aan te komen heb ik gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Anteros schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 09:56:
[...]

Jawel, het klopt wel wat ik zeg. Ik zal het eventjes uitleggen. Als op BACK drukt tot je weer op je hoofdscherm komt, dan is de actieve applicatie gesloten (is standaard gedrag van Android). Als je dit dus doet bij Facebook, dan sluit de applicatie (met nadruk op applicatie!). Als je daarna weer op Facebook drukt, dan zie je de app echt weer opstarten (blauw scherm met Facebook erin). Als je Facebook 'stopt' door op de home-toets te drukken, dan zal je zien dat je dat blauwe scherm niet ziet als je Facebook weer 'opstart'.

Echter, wat jij ziet zijn services van Facebook. Deze blijven idd op de achtergrond draaien en verzorgen meestal notificaties, chat messages, enz. Die zijn dus (meestal) onafhankelijk van de applicatie (zie het als kleine programmatjes die altijd op de achtergrond draaien; ze kunnen echter wel van tijd tot tijd slapen en niks verbruiken).
Toch sluit je de app niet helemaal, en hij blijft ook gewoon als actieve app draaien nadat je de Back toets hebt gebruikt. Er staat dan 1 actief proces en 4 services.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaD_co
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:57
http://www.smartphoneclub...-zwartbruinrood-en-grijs/

Hoe simpel kan het zijn, even door google en voila...

Die titanium grijze vind ik wel heel mooi, begin haast spijt te krijgen van mijn witte,
Maarja ik ben er intussen wel al 2 maanden blij mee,

ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KilljoyNL
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-07 22:32
Leuke site, bedankt voor de link MaD_co

Die titanium is inderdaad ook erg mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 395351

Onlangs heb ik een S3 gekocht maar ik merkte snel op dat het hebben van 2 facebook accounts problemen opleverde met het syncing van de accounts naar de telefoon.

Ik wil namelijk alle contacten van beide accounts in mijn contactenlijst zien met foto en alle bijbehorende informatie maar wanneer ik uitlog met een account verdwijnen ook alle foto's en contactinformatie uit mijn contactenlijst.

Meestal gebruik ik een van de accounts met de officiële facebook-app en de andere gewoon over mobiel internet. Het gaat dus echt alleen om het importeren van contacten. Is er een manier om alle contacten van beide facebooks te importeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Anoniem: 395351 schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 10:45:
Onlangs heb ik een S3 gekocht maar ik merkte snel op dat het hebben van 2 facebook accounts problemen opleverde met het syncing van de accounts naar de telefoon.

Ik wil namelijk alle contacten van beide accounts in mijn contactenlijst zien met foto en alle bijbehorende informatie maar wanneer ik uitlog met een account verdwijnen ook alle foto's en contactinformatie uit mijn contactenlijst.

Meestal gebruik ik een van de accounts met de officiële facebook-app en de andere gewoon over mobiel internet. Het gaat dus echt alleen om het importeren van contacten. Is er een manier om alle contacten van beide facebooks te importeren?
dat kan volgens mij door de app Facebook Contacts Sync te gebruiken voor de tweede account..

in mijn geval gebruik ik die zelfs voor de eerste account naast de standaard app, omdat ik alleen dan in Whatsapp ook de facebook-avatars zie, zoals ik dat bij de HTC gewend was..

andere mogelijkheid is natuurlijk om de standaard app te gebruiken voor de ene account en Friendcaster voor de andere account..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 456111

Ik word gek van een 'PowerServiceManager' wakelock icm Omega 27.1 Iemand anders hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 440008

Nilsepils schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 22:05:
De samsung is inderdaad de enige die exFAT ondersteund (voor grote kaartjes dus), in principe kan je er gewoon in gooien wat je wil ja, maar 128Gb heb ik sowieso nog nooit gezien ;)
En als ze er zijn zijn ze volgens mij wel aan de prijs ;)
Zie net wel weer wat nieuws van Sandisk zie site....http://www.sandisk.com/products/memory-cards/microsd/
Zou dit sneller werken in de Galaxy S3 of is het toestel daar niet geschikt voor?
Heb zelf een Sandisk ultra 64Gb en dit werkt al heel snel.
Ben benieuwd of iemand hier iets meer van weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:47
peakaboo schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 10:19:
[...]

Toch sluit je de app niet helemaal, en hij blijft ook gewoon als actieve app draaien nadat je de Back toets hebt gebruikt. Er staat dan 1 actief proces en 4 services.
Ik heb ook gekeken op mijn telefoon en ik blijf bij mijn algemene statement. De app stopt (gedeeltelijk?). Echter, de services zijn gestart door de applicatie en dat betekent dat het hoofdproces (de applicatie) genoemd wordt. Verder zei ik ook dat het algemene gedrag is dat de back knop de applicatie stopt. Een app kan dit overriden en misschien doet Facebook dat. Misschien stopt het de applicatie, maar laat het nog een klein gedeelte in memory voor de services.

Hoe dan ook, ikzelf heb nooit problemen met Facebook en processorgebruik. Misschien komt dat doordat ik op de back toets druk. Misschien het proberen waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmerblues
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 05-07 16:11
Ik heb een S3 verbonden met het wifi netwerk. Een router. Op die router zit een USB harddisk waar al mijn gesharede bestanden staan. Kan ik mijn S3 verbinden met die harddisk? Zo ja, hoe?

If you don't look back at your car after you parked it, you bought the wrong car. Life is too short for boring cars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:56
Kan je router via upnp de content delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotez
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19-07 17:35

Gotez

42

elmerblues schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 16:14:
Ik heb een S3 verbonden met het wifi netwerk. Een router. Op die router zit een USB harddisk waar al mijn gesharede bestanden staan. Kan ik mijn S3 verbinden met die harddisk? Zo ja, hoe?
Volgens mij wel. Via ES file manager kan je verbinding maken met andere apparaten in het netwerk. Deze gebruik in om via WIFI shared bestanden op mij pc te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:35
Yes, ES file manager is naar mijn idee de makkelijkste manier om o.a. smb/samba shares te benaderen met je android toestel.

Als je router/schijf alleen via een ander protocol te benaderen zijn, moet je wel vermelden welk :)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
ES file explorer is sowieso geniaal, ik benader vanaf ES op mijn SIII de pc, de NAS, dropbox en drive

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:41

dbzfan

Nee.

Heb ik eindelijk mn S3 cardholder binnen.. blijkt ie in 1000 stukjes in het pakket te zitten :'(

Dankje wel dealextreme..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmerblues
Dank voor de reacties. De router die ik gebruik is de welbekende TP-LINK TL-WR1043ND en die ondersteunt (voor zover ik kan nagaan) geen Samba. Ik heb ES file explorer geprobeerd, inderdaad leuk programma, maar die kan (voor zover ik het begrijp) alleen smb shares benaderen.

Ik kan dus niet connecten.

Ik kan zo 123 niet vinden welk protocol de tplink wel gebruikt voor de USB. De verkoper van de router zit mij verbijsterd aan te staren, die weet het ook niet.

If you don't look back at your car after you parked it, you bought the wrong car. Life is too short for boring cars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:30

knakworst

Get more sats!

Volgende keer postbode bedanken denk ik...

En in de waarschuwing staat een linkje naat dit topic: Accessoires voor de Samsung Galaxy SIII

@ hieronder: Tik het eens in in google? <-- search engine. op internet om internet pagina's te vinden.

[ Voor 14% gewijzigd door knakworst op 11-10-2012 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DorkoTheBeast
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-07 08:12
dbzfan schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 19:25:
Heb ik eindelijk mn S3 cardholder binnen.. blijkt ie in 1000 stukjes in het pakket te zitten
Wat is dat..ne cardholder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-07 12:28
De tplink doet smb en ftp sharing. Moet gewoon benaderbaar zijn via es file explorer.

productreview: TP-Link TL-WR1043ND review door Nivk

Edit: is inderdaad benaderbaar, wel een useraccount gebruiken.

[ Voor 13% gewijzigd door Taigu op 11-10-2012 20:53 ]

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackspeedy
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19:44
Ik heb mijn s3 vandaag laten terug sturen door de phonehouse.
De 3,5 jackplug is stuk hij speel nog maar aan 1 kant muziek af.
En mijn back-light van de back toets schijnt door op het scherm.

Ik had mijn mobiel als 1 van de eerste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul404
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-09-2021
wifi-direct werkt alleen met andere samsungs s2 of s3 feilloos, maar met een one-x krijg ik wel verbinding maar niets verzonden.. is dit een bekend probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• furian88
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-07 11:36
tijdens het downloaden van een pdf bestand heb ik het mailtje weg gegooid.. nu blijft boven in de balk de download staan..

wat ik ook doe hij gaat niet weg, zelfs niet na reboot. mail terug gezet en nogmaals downloaden levert wel een tweede download op maar die andere blijft...

hoe krijg ik dit weer weg??

https://pvoutput.org/list.jsp?userid=86006

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
furian88 schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 20:58:
tijdens het downloaden van een pdf bestand heb ik het mailtje weg gegooid.. nu blijft boven in de balk de download staan..

wat ik ook doe hij gaat niet weg, zelfs niet na reboot. mail terug gezet en nogmaals downloaden levert wel een tweede download op maar die andere blijft...

hoe krijg ik dit weer weg??
Cache leeg maken... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• furian88
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-07 11:36
en waar doe ik dat??

https://pvoutput.org/list.jsp?userid=86006

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
In je applicaties. Zoek je download/mail app>clear cache.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmerblues
Taigu schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 20:28:
De tplink doet smb en ftp sharing. Moet gewoon benaderbaar zijn via es file explorer.

productreview: TP-Link TL-WR1043ND review door Nivk

Edit: is inderdaad benaderbaar, wel een useraccount gebruiken.
Taigu, met alle respect maar mijn TP-Link ondersteunde het echt niet. Geen smb en geen ftp.

Ik ben het eens helemaal gaan uitzoeken. Mijn TP-Link was van eind 2010. Ik heb de allernieuwste firmware er op gezet (op dit moment TL-WR1043ND_V1_120405 van medio 2012) en die heeft WEL smb/ftp ondersteuning. Je krijgt bij je USB settings er dan ook een stuk meer opties bij (FTP, Media server).

Hierna kon ik moeiteloos connecten met de S3 middels ES file explorer. Bestanden zijn trouwens ook gelijk af te spelen, perfect gewoon. En vloeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
Ik kan niet bedenken welke fw je hebt draaien natuurlijk ;) Top dat het werkt. Gebruik het hier eigenlijk niet, maar de test n.a.v. je post ging ook boven verwachting goed.

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
  • Laatst online: 03-04 01:19
Ik ervaar ineens op dat ik ruzie heb met allerlei apps die het weer weergeven op mijn telefoon.

Dan heb ik het over de klok/weer widget op het homescreen die niet wil updaten volgens schema.
maar ook bijvoorbeeld de buienalarm app die geen meldingen meer geeft.

Het refreshen van de klok/weer widget resulteert na het klikken in een status zoals die het laatst bekend was.
Buienalarm app geeft gewoonweg geen meldingen meer en bij openen/refreshen krijg ik de melding dat de lokatie niet bepaald kan worden.

Vreemd, want ik schat een dag of 4 geleden werkte alles nog prima.

Ik heb even getest, en het aanzetten van GPS (binnenshuis) zorgt er voor dat de klok/weer widget wél inneens de positie kan bepalen, maar de buienradar app niet.
Voordien stond gps standaard uitgeschakeld en werkte alles dus wel.
Ik gebruik mijn S3 voornamelijk onder wifi bereik, waarbij uiteraard wordt overgeschakeld naar 3G als ik geen wifi ontvangst heb (bijvoorbeeld onderweg)

Voor alle duidelijkheid, ik heb (voor zover ik weet) geen FW update ontvangen, en als ik kijk bij toestel info zijn alle versies ook nog steeds dezelfde als wat ik het laatst heb gezien. (custom rom)

Ben ik de enige of zijn er meer mensen die bovengenoemd probleem spontaan bevinden?

het probleem focust zich dus op de positiebepaling van de telefoon, waardoor de apps niet willen synchroniseren op de achtergrond.

Instantupdate: Ik bedacht me net dat het helemaal niet zo verkeerd is om je telefoontje zo af en toe eens even te rebooten. (de laatste keer was weken geleden omdat hij zo feiloos werkt.... blij mee ;))
Nadat ik dit deed kreeg ik gelijk weer allerlei meldingen en wilde alle apps gelijk weer updaten.
Geen idee dus wat de echte oorzaak was, maar de reboot heeft geholpen en het probleem is verholpen.
maargoed, ik laat mijn bijdrage staan, wellicht kan iemand anders er nog iets mee in de toekomst.

[ Voor 15% gewijzigd door gijsvogel op 12-10-2012 01:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VisionMaster
  • Laatst online: 26-06 23:02

VisionMaster

Security!

gijsvogel schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 01:04:
[...]
Instantupdate: Ik bedacht me net dat het helemaal niet zo verkeerd is om je telefoontje zo af en toe eens even te rebooten. (de laatste keer was weken geleden omdat hij zo feiloos werkt.... blij mee ;))
Nadat ik dit deed kreeg ik gelijk weer allerlei meldingen en wilde alle apps gelijk weer updaten.
Geen idee dus wat de echte oorzaak was, maar de reboot heeft geholpen en het probleem is verholpen.
maargoed, ik laat mijn bijdrage staan, wellicht kan iemand anders er nog iets mee in de toekomst.
Ik heb ook wel eens de problemen 'gefixed' door te rebooten. Mja... beetje jammer.

I've visited the Mothership @ Cupertino

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 263632

Heb Kies geinstalleerd om telefoon te synchroniseren.
Serienummer staat op sticker in batterijvakje.
Welk is echter het serienummer. Kies accepteerd er geen een?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:36
Ik had ook problemen met serienummer in kies, bleek uiteindelijk te liggen aan een proxy, die ervoor zorgde dat kies niet met Samsung kon connecten om het serienummer te checken. Misschien heb jij ook zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Niet online
Ophidian schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 22:31:

Verder doet de standaard lader het niet fantastisch. Geregeld dat ik bij het ontwaken een batterij had die maar tot 79% opgeladen was. Stekker even eruit en erin, dan kon hij enkele procenten verder maar stopte dan weer. Gebruik nu de lader van mijn SII en daarmee raakt hij altijd vol. Raar probleem. Hebben meer mensen daar last van?
Heb je toevallig Circle battery widget geïnstalleerd?
Vanochtend gaf hij het bij mij ook weer verkeerd aan, en in de statusbalk staat 100% maar CBW geeft 79% aan. Daarover nadenkend, ik had er voordat ik CBW heb geïnstalleerd geen last van.
Nou kan ik die er af gooien, maar omdat het maar zo sporadisch voorkomt duurt het natuurlijk lang om er op die manier achter te komen. Vandaar dat ik eerst vraag of jij die ook hebt geïnstalleerd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V-rg
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:30
blackspeedy schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 20:37:
Ik heb mijn s3 vandaag laten terug sturen door de phonehouse.
De 3,5 jackplug is stuk hij speel nog maar aan 1 kant muziek af.
En mijn back-light van de back toets schijnt door op het scherm.

Ik had mijn mobiel als 1 van de eerste.
Dat van de back-light lekt sowieso klein beetje. Dat zie je eigenlijk alleen als je in donkere omgeving zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackspeedy
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19:44
@linkkrw

Ja dat klopt, alleen ik heb hem een keer laten vallen nu heb ik schade links boven onder het glas, niet op het scherm ofzo, maar blik schade. Dus met een beetje mazzel wordt ie wel vervangen. Of ze zeggen dat het mijn schult is maar dat zie ik dan wel weer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timt1961
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-07 17:40
Heeft iemand hier ook problemen met Bluetooth ?

Regelmatig (gemiddeld eens per weerk) dat mijn telefoon niet verbind met mijn carkit.

Op dat moment kan ik op de telefoon wel bluetooth uitzetten, maar niet meer aanzetten. Pas na een reboot van de telefoon werkt de bluetooth stack weer.

Nog niet gechecked of ik met andere bluetooth aparatuur kan verbinden op zo'n moment.. meestal gebeurt 't ver van huis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvDorp
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-06 00:20
timt1961 schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 11:38:
Heeft iemand hier ook problemen met Bluetooth ?

Regelmatig (gemiddeld eens per weerk) dat mijn telefoon niet verbind met mijn carkit.

Op dat moment kan ik op de telefoon wel bluetooth uitzetten, maar niet meer aanzetten. Pas na een reboot van de telefoon werkt de bluetooth stack weer.

Nog niet gechecked of ik met andere bluetooth aparatuur kan verbinden op zo'n moment.. meestal gebeurt 't ver van huis :)
Heb dit eens meegemaakt, op de laatste NL update. Ben het met 4.1.1 Update nog niet tegengekomen. Wat draai jij precies? Opnieuw opstarten hielp bij mij trouwens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timt1961
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-07 17:40
BvDorp schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 14:14:
[...]

Heb dit eens meegemaakt, op de laatste NL update. Ben het met 4.1.1 Update nog niet tegengekomen. Wat draai jij precies? Opnieuw opstarten hielp bij mij trouwens!
Draai nog steeds 4.0.4 . Wachtten op 4.1.1 dus, dat geeft in ieder geval hoop.

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 403748

Met welke Android stream app kan ik films met subtitles streamen vanaf mijn Galaxy S3 naar mijn led tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V-rg
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:30
Anoniem: 403748 schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 20:46:
Met welke Android stream app kan ik films met subtitles streamen vanaf mijn Galaxy S3 naar mijn led tv.
Wat voor LED-TV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 403748

Samsung ES6700. Zijn er geen apps die dnla ondersteunen.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 403748 op 14-10-2012 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
BubbleUPNP werkt met veel players samen en zorgt voor DLNA streaming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iekozz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-07 18:40
Sinds een paar weken nu de S3 in huis na vier jaar een iPhone gehad te hebben. Wel even wennen, zeker qua apps, maar tot nu toe overal een vervanger voor gevonden. Plan is dan ook om nog een iPad erbij te kopen voor alle iOS apps enz.

Alles werkt met custom rom (cyanogenmod) maar een ding krijg ik maar niet voor elkaar: Hoe zorg je ervoor dat als je een video afspeelt, (bijvoorbeeld deze) reviews: Sony Xperia T: de 007-smartphone) dat hij automatisch fullscreen gaat? Dat ben ik namelijk gewend van iOS en dat zou ik graag zo willen blijven gebruiken. Steeds op dat minieme knopje drukken is ook zo omslachtig. Bedankt!

"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuitarJJ
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-05-2023
Subtitles weet ik niet, maar wellicht:
iMediaShare Lite (Google Play: iMediaShare Lite)

https://www.booksformanagers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
Iekozz schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 14:12:
Sinds een paar weken nu de S3 in huis na vier jaar een iPhone gehad te hebben. Wel even wennen, zeker qua apps, maar tot nu toe overal een vervanger voor gevonden. Plan is dan ook om nog een iPad erbij te kopen voor alle iOS apps enz.

Alles werkt met custom rom (cyanogenmod) maar een ding krijg ik maar niet voor elkaar: Hoe zorg je ervoor dat als je een video afspeelt, (bijvoorbeeld deze) reviews: Sony Xperia T: de 007-smartphone) dat hij automatisch fullscreen gaat? Dat ben ik namelijk gewend van iOS en dat zou ik graag zo willen blijven gebruiken. Steeds op dat minieme knopje drukken is ook zo omslachtig. Bedankt!
Op de tweakers website klik ik gewoon op de links er onder (h.264 360p ed.), dan speelt 'ie 'm automatisch af in je gewone videospeler :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iekozz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-07 18:40
Nilsepils schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 15:27:
[...]

Op de tweakers website klik ik gewoon op de links er onder (h.264 360p ed.), dan speelt 'ie 'm automatisch af in je gewone videospeler :)
Ja, dat weet ik, maar dat is niet mijn punt. Wil dus zodra je ergens op Play drukt dat hij automatisch fullscreen gaat.

"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Niet online
Iekozz schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 16:26:
[...]

Ja, dat weet ik, maar dat is niet mijn punt. Wil dus zodra je ergens op Play drukt dat hij automatisch fullscreen gaat.
Ik denk dat dat aan je browser ligt...
Of chrome dat kan weet ik niet, maar wellicht dat zoiets in te stellen bij een andere browser, zoals Dolphin HD of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrcosmo
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-04-2021
Ik ga morgen voor een nieuwe telefoon kijken is de galaxy s 3 goed of beter een one x kopen?

hoorde iets over slechte pentile display maar.....hoor graag jullie mening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 440008

mrcosmo schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 19:56:
Ik ga morgen voor een nieuwe telefoon kijken is de galaxy s 3 goed of beter een one x kopen?

mrcosmo schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 19:56:

Wat dacht je zelf ???
Dit is een Galaxy S3 forum.
Ga even wat onderzoek doen op een HTC forum,en lees daarna hier het een en ander en maak dan je keuze.
Succes :) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-07 16:14
Iemand een trucje hoe je plaatjes snel om kan zetten naar een acceptabele resolutie voor de SGS3? Alle plaatjes die ik download moet ik precies op een minder leuk punt bijsnijden om hem passend te krijgen.

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Ik heb net een SIII, sinds gisteren en kom van mijn gevallen Lumia 800 af.
Nu werkte Facebook altijd perfect op de Lumia en mooi gesynchroniseerd.

Loop ik nu direct met mijn SIII tegen aan dat hij het niet volgens chronologosche volgorde neerzet, waardoor je vaak zaken mist.

Ik kan de mogelijkheid niet echt vinden in de app, deze chronologisch weer te geven. Kan iemand helpen?

Daarnaast heeft mijn zwager al Android 4.1 op zijn SIII staan, wordt dit verspreid uitgerold? Wat is de verwachting? Is er een truucje zoals met de Lumia 800 om upgrades direct te krijgen?

[ Voor 19% gewijzigd door BlakHawk op 14-10-2012 20:34 ]

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:40

jerry_a

doei

virtualJac schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 20:22:
Iemand een trucje hoe je plaatjes snel om kan zetten naar een acceptabele resolutie voor de SGS3? Alle plaatjes die ik download moet ik precies op een minder leuk punt bijsnijden om hem passend te krijgen.
Zoek eens op resize pictures. Een xp powertool die geschikt is gemaakt voor 7.

http://www.saotn.nl/snel-...en-in-windows-7-en-vista/

[ Voor 8% gewijzigd door jerry_a op 14-10-2012 20:44 ]

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyEgoist
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 24-03 16:55
dfrenner schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 20:26:
Ik heb net een SIII, sinds gisteren en kom van mijn gevallen Lumia 800 af.
Nu werkte Facebook altijd perfect op de Lumia en mooi gesynchroniseerd.

Loop ik nu direct met mijn SIII tegen aan dat hij het niet volgens chronologosche volgorde neerzet, waardoor je vaak zaken mist.

Ik kan de mogelijkheid niet echt vinden in de app, deze chronologisch weer te geven. Kan iemand helpen?

Daarnaast heeft mijn zwager al Android 4.1 op zijn SIII staan, wordt dit verspreid uitgerold? Wat is de verwachting? Is er een truucje zoals met de Lumia 800 om upgrades direct te krijgen?
Friendcaster is een alternatieve facebook app die een stuk beter werkt, helaas zit er bij de gratis versie wel een ad onderaan bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
dfrenner schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 20:26:

Menu openen (knop linksbovenin), naast News feed staat een tandwiel, daarop klikken en vervolgens most recent aanklikken.
Wordt inderdaad verspreid uitgerold, maar sowieso nog niet voor NL providers. Je kunt wel handmatig de laatste versie flashen, zie XDA / Custom rom topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
Taigu schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 21:08:
[...]

Menu openen (knop linksbovenin), naast News feed staat een tandwiel, daarop klikken en vervolgens most recent aanklikken.

[...]

Wordt inderdaad verspreid uitgerold, maar sowieso nog niet voor NL providers. Je kunt wel handmatig de laatste versie flashen, zie XDA / Custom rom topic.
Heel dat menu heb ik gemist 8)7
Thanx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 478087

Het is nogal still over de 9305 versie hier in NL
2gig ram, komt standaard met 4.1.1 en LTE(4g)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyEgoist
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 24-03 16:55
Anoniem: 478087 schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 21:44:
Het is nogal still over de 9305 versie hier in NL
2gig ram, komt standaard met 4.1.1 en LTE(4g)
Zit 4g er ook niet op de 9300 op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 478087

Niet op de I9300 die we hier in NL hebben.
Wikipedia: Samsung Galaxy S III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-07 13:18
MaD_co schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 10:30:
http://www.smartphoneclub...-zwartbruinrood-en-grijs/

Hoe simpel kan het zijn, even door google en voila...

Die titanium grijze vind ik wel heel mooi, begin haast spijt te krijgen van mijn witte,
Maarja ik ben er intussen wel al 2 maanden blij mee,
De titanium is inderdaad wel erg mooi, maar ik had toch geen 3 maanden willen wachten voor een ander kleurtje :P Daarnaast is er ook niet bekend waar je deze kan krijgen...

Weet iemand trouwens waar je in kan stellen op welk scherm de S3 van standby uit terecht komt? Hij begon bij mij altijd op het eerste homescreen (waar ik al mijn veelgebruikte apps heb staan) maar sinds gisteren begint ie opeens op de 4de pagina (waar de weer-widget standaard staat. :?

[ Voor 20% gewijzigd door LordLynx op 15-10-2012 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Laatst online: 16-07 15:15

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

LordLynx schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 11:52:
[...]
Weet iemand trouwens waar je in kan stellen op welk scherm de S3 van standby uit terecht komt? Hij begon bij mij altijd op het eerste homescreen (waar ik al mijn veelgebruikte apps heb staan) maar sinds gisteren begint ie opeens op de 4de pagina (waar de weer-widget standaard staat. :?
Als je op je homescreens zit en je 'zoomt uit' zodat je alle verschillende screens ziet, kun je rechtsbovenin bij een scherm kiezen of het je thuisscherm (Huis-icoontje) moet zijn.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Is het iemand opgevallen dat blackmart alpha het niet meer doet ?
Of ben ik de enigste bij wie hij het niet meer doet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Speedy_Gonzalez schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 14:00:
Is het iemand opgevallen dat blackmart alpha het niet meer doet ?
Of ben ik de enigste bij wie hij het niet meer doet ?
Nop, werkt niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Hmm... alternatieven ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvDorp
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-06 00:20
Ik gebruik ook een Samsung TV, en als ik de S3 op WiFi heb zitten, en de TV ook op het netwerk, kan ik linksbovenin het videospeler scherm op de '1' klikken, en stuurt de S3 het beeld door naar de TV. Werkt dit bij jou niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeff7777
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-06 16:08
De website zelf doet het nog wel: http://webmarket.black-port.com.ua/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-B
  • Laatst online: 18-07 16:46

E-B

LordLynx schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 11:52:
[...]

De titanium is inderdaad wel erg mooi, maar ik had toch geen 3 maanden willen wachten voor een ander kleurtje :P Daarnaast is er ook niet bekend waar je deze kan krijgen...

De titanium variant wordt reeds aangeboden als exclusief T-Mobile toestel (in NL). De rode variant wordt aangeboden als exclusief toestel van Sprint (US) . De bruine heb ik nog niet gezien en naar mijn idee komt de zwarte variant algemeen beschikbaar (kan je o.a. op site van Coolblue).

Ik ben mij aan het oriënteren op dit toestel, en kwam ze ongeveer in deze volgorde tegen. Die titanium variant spreekt mij overigens wel erg aan ( :9~) maar ik weiger over te stappen dus ga ik maar voor blauw (of zwart mits die de zelfde prijs krijgt en snel beschikbaar zal zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiesB71
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 07-01-2024
Zijn er al goede alternatieven voor Light Flow Lite? Wil deze er nl. afgooien omdat iri stemmetje kwijt te zijn als ik mijn homescreens "uit-zoom". Of is deze bug opgelost met 4.1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
RiesB71 schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 16:35:
Zijn er al goede alternatieven voor Light Flow Lite? Wil deze er nl. afgooien omdat iri stemmetje kwijt te zijn als ik mijn homescreens "uit-zoom". Of is deze bug opgelost met 4.1?
If I'm correct, gebruiken alle LED programmaatjes services, en dat is hetgene wat talkback buggt, MissedIt! doet het namelijk ook ;) probleem ligt dus bij Samsung, niet de LED programmaatjes ;)

Warez is niet toegestaan op GoT!

[ Voor 5% gewijzigd door Bullet NL op 16-10-2012 01:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106714

*weg* zie hier boven

[ Voor 90% gewijzigd door Bullet NL op 16-10-2012 01:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Escape2Dawn
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-02 10:55
Een aantal vragen:

- Is er al een manier om het irritante geluid tijdens het fotograferen uit te zetten?
- Hoe werkt S-Voice? Ik heb volgens mij alles correct ingesteld en als ik dan "Wake up" zeg (aangegeven dat dit het commando is om te unlocken) gebeurt er niets.
- Klopt het dat Swype het slechter doet dan bij de Galaxy S2? Hij kent de woorden wel, maar hij toont te vaak andere woorden dan ik bedoel.
- Waarom wordt het beeld donkerder als ik word doorverwezen naar een website?

[ Voor 8% gewijzigd door Escape2Dawn op 16-10-2012 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Escape2Dawn schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 08:01:
Een aantal vragen:

- Is er al een manier om het irritante geluid tijdens het fotograferen uit te zetten?
- Hoe werkt S-Voice? Ik heb volgens mij alles correct ingesteld en als ik dan "Wake up" zeg (aangegeven dat dit het commando is om te unlocken) gebeurt er niets.
- Klopt het dat Swype het slechter doet dan bij de Galaxy S2? Hij kent de woorden wel, maar hij toont te vaak andere woorden dan ik bedoel.
Ik zou deze ook aan je lijstje toevoegen.
- Waarom ga je niet even zoeken in dit topic? De search functie werkt uitstekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-07 09:55

alwinus

Tweaked

E-B schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 16:25:
[...]

De titanium variant wordt reeds aangeboden als exclusief T-Mobile toestel (in NL). De rode variant wordt aangeboden als exclusief toestel van Sprint (US) . De bruine heb ik nog niet gezien en naar mijn idee komt de zwarte variant algemeen beschikbaar (kan je o.a. op site van Coolblue).

Ik ben mij aan het oriënteren op dit toestel, en kwam ze ongeveer in deze volgorde tegen. Die titanium variant spreekt mij overigens wel erg aan ( :9~) maar ik weiger over te stappen dus ga ik maar voor blauw (of zwart mits die de zelfde prijs krijgt en snel beschikbaar zal zijn).
Titanium Grey is ook los leverbaar. Zie Coolblue. Kost alleen we extra, 50 euro meer dan de blauwe of witte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:06
Weird. Mijn S3 start niet meer op. Hij lag op tafel en ging niet meer aan.

Wat heb ik al gedaan; Batterij eruit, er weer in. Sim eruit, sim erin. Aan oplader gehangen. Aan computer gehangen. Nu ligt de batterij eruit voor 10 mins, eens kijken of dat helpt.

Iemand een idee?

Edit: Batterij 10 mins eruit er er weer in hielp ook niet.

Edit 2: Hard reset volgens http://widefide.com/mobile/galaxy-s3-boot-problem-solution ook niets. Wtf!

[ Voor 22% gewijzigd door Jasper op 16-10-2012 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronic1
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-02 16:34
Heb je ook al geprobeerd om hem eerst een paar minuten op te laden en dan pas aan te zetten?
Jasper schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 12:44:
Weird. Mijn S3 start niet meer op. Hij lag op tafel en ging niet meer aan.

Wat heb ik al gedaan; Batterij eruit, er weer in. Sim eruit, sim erin. Aan oplader gehangen. Aan computer gehangen. Nu ligt de batterij eruit voor 10 mins, eens kijken of dat helpt.

Iemand een idee?

Edit: Batterij 10 mins eruit er er weer in hielp ook niet.

Edit 2: Hard reset volgens http://widefide.com/mobile/galaxy-s3-boot-problem-solution ook niets. Wtf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
ronic1 schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:08:
Heb je ook al geprobeerd om hem eerst een paar minuten op te laden en dan pas aan te zetten?
Hangt nu aan de lader, maar er gaat zelfs geen led branden.

Update: Nope. Laad niet op :(

[ Voor 5% gewijzigd door Jasper op 16-10-2012 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-B

E-B

alwinus schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 12:42:
[...]Titanium Grey is ook los leverbaar. Zie Coolblue. Kost alleen we extra, 50 euro meer dan de blauwe of witte.
Ik vermoed dat je hem dan echt "los" moet kopen, als dat al mogelijk is. Het zou natuurlijk kunnen zijn dat de prijs slechts een indicatie is voor de waarde van het toestel. Het lijkt er sterk op dat als je er een abonnement (over verlenging) bij wenst (mijn situatie) je gebonden bent aan T-Mobile aangezien dit online de enige keuze is.

Tja, mogelijk dat het bij navraag/aandringen ook wel met een ander abonnement zal lukken, ik zal het niet nalaten om daar in ieder geval even naar te informeren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-07 23:01
Jasper schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:10:
[...]

Hangt nu aan de lader, maar er gaat zelfs geen led branden.

Update: Nope. Laad niet op :(
Vervelend, maar lijkt erop dat hij helaas stuk is, dus kan niemand in het forum je ermee helpen, de winkel wel. Succes ermee!

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
theforce81 schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 14:24:
[...]

Vervelend, maar lijkt erop dat hij helaas stuk is, dus kan niemand in het forum je ermee helpen, de winkel wel. Succes ermee!
Tnx. Net langs een service center gebracht. Daar konden ze er ook weinig mee. Dus hij is nu richting Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-07 09:53

Qon

Escape2Dawn schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 08:01:
De browser heeft een aparte instelling voor de brightness. Deze kun je vinden onder je menuknop wanneer je de browser hebt geopend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 470093

Hebben jullie ook 'last' van stof in het hele smalle geultje tussen het scherm en de behuizing? Je ziet het bij mijn blauwe SGS3 duidelijk zitten, maar ik krijg het er met geen mogelijkheid uit. Ik krijg er met moeite het puntje van een papiertje tussen en probeer het er daarmee uit te schuiven, maar dat werkt niet echt. Iemand een oplossing? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
Even over het gebruik van Dropbox...
Ik gebruikte bij mijn Lumia naar alle tevredenheid Skydrive en heb daar 25GB ter beschikking.

Nu komt Dropbox met 2,5GB en heb ik die opgehoogd, doordat ik een SIII heb naar 50GB. MAAR dit is slechts voor 1 jaar... Wat gebeurt er daarna?

Ik vind het perfect dat al mijn foto's automatisch worden geupload.

Is er een mogelijkheid de foto's automatisch naar Skydrive te uploaden? Ik heb de app, maar ik kan het alleen maar handmatig volgens mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
dfrenner schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 15:17:
Even over het gebruik van Dropbox...
Ik gebruikte bij mijn Lumia naar alle tevredenheid Skydrive en heb daar 25GB ter beschikking.

Nu komt Dropbox met 2,5GB en heb ik die opgehoogd, doordat ik een SIII heb naar 50GB. MAAR dit is slechts voor 1 jaar... Wat gebeurt er daarna?

Ik vind het perfect dat al mijn foto's automatisch worden geupload.

Is er een mogelijkheid de foto's automatisch naar Skydrive te uploaden? Ik heb de app, maar ik kan het alleen maar handmatig volgens mij...
Volgens mij is het twee jaar dat je 50gb opslag ruimte krijgt. Zodra de 2jaar verstreken zijn is je data alleen nog read-only voor de hoeveelheid die boven de gratis versie is toegewezen.

Bron: ergens op Samungmobile gelezen in een presentatie over jelly bean verschillen tov ICS.
Edit: http://www.sammobile.com/...r-android-4-1-jelly-bean/ zie de PowerPoint en dan 1 van de laatste pagina's

[ Voor 12% gewijzigd door Miki op 16-10-2012 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
Miki schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 15:24:
Volgens mij is het twee jaar dat je 50gb opslag ruimte krijgt. Zodra de 2jaar verstreken zijn is je data alleen nog read-only voor de hoeveelheid die boven de gratis versie is toegewezen.

Bron: ergens op Samungmobile gelezen in een presentatie over jelly bean verschillen tov ICS.
Edit: http://www.sammobile.com/...r-android-4-1-jelly-bean/ zie de PowerPoint en dan 1 van de laatste pagina's
Sorry 24 maanden is gelijk aan twee jaar, maar goed...
Feit blijft dat ik liever Skydrive zou gebruiken, daar staan sowieso al mijn foto's en video's van het afgelopen jaar...

Weet iemand of dit ook automatisch kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:36
semi automatisch kan ik me wel iets bij voorstellen: Je laat op een pc de dropbox map met een lokale map syncen (door dropbox op je pc) . En diezelfde map sync je dan weer met skydrive (hebben die ook software die je lokaal kan installeren?)

Op die manier blijven die mappen keurig gesynced :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sslojko
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-07 19:32
Anoniem: 470093 schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 15:14:
Hebben jullie ook 'last' van stof in het hele smalle geultje tussen het scherm en de behuizing? Je ziet het bij mijn blauwe SGS3 duidelijk zitten, maar ik krijg het er met geen mogelijkheid uit. Ik krijg er met moeite het puntje van een papiertje tussen en probeer het er daarmee uit te schuiven, maar dat werkt niet echt. Iemand een oplossing? :P
Misschien zoiets proberen:

http://www.dust-off.com/shop/10-oz-disposable-duster

Dit kun je vaak op ebay bestellen of bij de lokale fotozaak kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmerblues
Anoniem: 470093 schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 15:14:
Met een kwast(je).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-07 09:55

alwinus

Tweaked

iemand anders al de grijze S3 los te koop gezien behalve dan bij CoolBlue? 599 vind ik een beetje teveel van het goede voor een S3 als die de blauwe/ witte al vanaf 470 te koop is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-B

E-B

Sinds 1 uur ook een trotse eigenaar van een SGS3. Playtime! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
  • Laatst online: 22:06
sslojko schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 15:58:
[...]

Misschien zoiets proberen:

http://www.dust-off.com/shop/10-oz-disposable-duster

Dit kun je vaak op ebay bestellen of bij de lokale fotozaak kopen.
Bij zoiets moet je niet gaan blazen. Gaat het stof er alleen maar verder in. Pak een een stofzuiger en je bent vast wel zo handig om iets op de zuigmond te zetten waarbij je het stof er heel voorzichtig uit kunt zuigen.

Zo had ik een tijdje geleden een probleem met een onhandige schoonmaakster, die de conus van mijn Allure boxen had ingedeukt. De stofzuiger er op gezet, en "plop", de deuk was er weer uit en ik heel blij. :Y :Y :Y
Pagina: 1 ... 77 ... 113 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten met prijsinformatie en/of levertijd hebben een eigen topic; (Samsung Galaxy SIII - Levertijden en Prijzen.) en horen niet in dit topic!

Discussie over het scherm graag in dit topic : Samsung Galaxy SIII: Het scherm. Is Pentile goed of slecht? want de meerderheid krijgt gezien het aantal topic reports ondertussen een punthoofd van dit onderwerp.

Samsung Galaxy SIII: Accessoires
Samsung Galaxy SIII] Custom ROM's & Custom Firmware

Lees ook eerst eens de gebruiksaanwijzing voor je een vraag stelt.