Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:09

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.gforgames.com/wp-content/uploads/2012/08/samsung-galaxy-s3-jelly-bean.jpg

Dit topic is alleen voor het bespreken van problemen en ervaringen met de Jelly Bean update van de Samsung Galaxy S3.

Ervaringen van de S3 die al op Jelly Bean draait mogen gewoon in het[Samsung Galaxy SIII] Ervaringen en Discussie :)

Nieuws:
nieuws: Samsung begint met uitrol Jelly Bean naar Galaxy S III
http://www.nu.nl/gadgets/...laxy-s-iii-van-start.html

En uiteraard ook al te downloaden op XDA

[ Voor 33% gewijzigd door janvanduschoten op 24-09-2012 11:09 ]

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank..
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-07 14:50
laat maar komen die update zou ik zeggen! ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidlover
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 24-04 13:18
Ben hem momenteel aan het flashen! ik ben benieuwd :)

-edit hij staat erop nu ff alles testen

1e bevindingen: hij start op in het pools, snel veranderen naar nederlands :P

Alle bugs uit dli8 zijn verdwenen! alles voelt enorm soepel en snel aan.

[ Voor 74% gewijzigd door androidlover op 24-09-2012 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croontje
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-06 13:44
Ik ben momenteel nog niet geroot. Kan ik nu na de KIES update naar JB gewoon rooten met de huidige methodes?

---
Of moet dit in SGS3 rooten en roms??

[ Voor 17% gewijzigd door croontje op 24-09-2012 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidlover
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 24-04 13:18
croontje schreef op maandag 24 september 2012 @ 12:32:
Ik ben momenteel nog niet geroot. Kan ik nu na de KIES update naar JB gewoon rooten met de huidige methodes?
Ik denk dat er nog een alternatieve methode voor moet bedacht worden maar ik kan het mis hebben.

ik las op xda dat cf-root 6.4 zou werken.

[ Voor 7% gewijzigd door androidlover op 24-09-2012 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-07 09:37
edit nevermind verkeerd gelezen

[ Voor 76% gewijzigd door Taigu op 24-09-2012 12:44 ]

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croontje
androidlover schreef op maandag 24 september 2012 @ 12:32:
[...]

Ik denk dat er nog een alternatieve methode voor moet bedacht worden maar ik kan het mis hebben.

ik las op xda dat cf-root 6.4 zou werken.
Ok, dat wordt dus updaten en rooten ;)
bedankt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-06 19:30
als ik het ga flashen via Odin, ben ik dan alles kwijt? en moet ik eerst via clockwork de data verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:32

sphere

Debian abuser

androidlover schreef op maandag 24 september 2012 @ 12:29:
Alle bugs uit dli8 zijn verdwenen! alles voelt enorm soepel en snel aan.
Zoals?

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:29
@androidlover: Heb je een grijze status bar (schijnt standaard te zijn)? Hoe gedragen andere apps zich (dus niet de Samsung maar 3rd party apps)? Vloeiend? Toevallig (al) launcher redraws gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onnok
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Na de update naar Jelly Beans voelt mijn S3 nu nog soepeler aan dan mijn voormalige iPhone 4S, echt een super update dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-07 16:54

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Wat een verschil in snelheid _/-\o_

-= Very annoying forum person =-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05:57
Vanaf de leaks draai ik JB :) ..dit word een stock JB topic al ik het goed begrijp.
Kernels als Siyah is wel een aanvulling op de rom release.

;)

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 04-07 15:31
Ik ben benieuwd hoe deze officiële release zich verhoud met de laatste leak versie.
Zelf draai ik al een tijdje gingerbread, en het bevalt prima. Alleen accu schijnt iets sneller leeg te gaan, maar daar merk ik zelf niet zo veel van hij ligt toch elke dag aan de lader

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
JellyBean is idd damn smooth :) :) Draait op mijn Galaxy Nexus al 2 maanden ;)

[ Voor 10% gewijzigd door alwaysleft op 24-09-2012 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-07 16:32
madmaus schreef op maandag 24 september 2012 @ 19:42:
Ik ben benieuwd hoe deze officiële release zich verhoud met de laatste leak versie.
Zelf draai ik al een tijdje gingerbread, en het bevalt prima. Alleen accu schijnt iets sneller leeg te gaan, maar daar merk ik zelf niet zo veel van hij ligt toch elke dag aan de lader
Gingerbread draaien op een GS3, dat is toch wel onorthodox :+
Ben in ieder geval benieuwd naar de officiële release, wat ik tot nu toe van JB gezien heb ziet er top uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-06 19:05
Iemand die al iets zinnigs kan zeggen over het verschil tussen de offi updaten en customs zoals Omega?
Final version echt veel beter of kunnen we voorlopig nog even op bestaande roms teren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Gisteren via Odin de officiële (Poolse) JB update geflashed. Alle (taal)instellingen en apps zijn netjes bewaard gebleven. Je merkt zeker dat Android iets responsiever aanvoelt, maar een enorm verschil zou ik het niet durven noemen. Met name het openen van een app en terugkeren naar het homescherm lijkt vloeiender te verlopen, het scrollen tussen homescreens en door apppagina's was al snel en is nu nog steeds snel (en misschien iets vloeiender, maar dat kan ingebeeld zijn). Wat er verder allemaal veranderd is - geen idee, daarvoor heb ik 'm er nog te kort op staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online
rodie83 schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 12:51:
Gisteren via Odin de officiële (Poolse) JB update geflashed. Alle (taal)instellingen en apps zijn netjes bewaard gebleven. Je merkt zeker dat Android iets responsiever aanvoelt, maar een enorm verschil zou ik het niet durven noemen. Met name het openen van een app en terugkeren naar het homescherm lijkt vloeiender te verlopen, het scrollen tussen homescreens en door apppagina's was al snel en is nu nog steeds snel (en misschien iets vloeiender, maar dat kan ingebeeld zijn). Wat er verder allemaal veranderd is - geen idee, daarvoor heb ik 'm er nog te kort op staan.
Ik wist niet (nooit naar gezocht of geprobeerd, altijd aangenomen dat het niet zo zou zijn met Odin flashen) dat alles gewoon bewaard zou blijven net zoals met een KIES update.
Ga ik het ook maar eens zo doen als ik zaterdag thuis kom van vakantie.
Bedankt voor je info!

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zhyrox
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-03 16:11
Sinds vandaag draai ik ook jelly bean op mijn galaxy s3.
Geflashed op door middel van Odin. Al mijn gegevens en apps zijn ook bewaard gebleven.
Dus taalinstellingen, accounts en je favoriete applicaties zullen er nog gewoon zijn.

Zo snel dat ik getest heb voelt het systeem lekker vloeiend aan.
Notificatiebalk wat verbeterd en verder eigenlijk geen idee.
Vanavond even goed gaan testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-07 19:55
Eén van de zaken van JB was toch Google Now met NL taalsupport? Ik ga er vanuit dat als ik de Poolse JB zou flashen, dat ik dan Poolse Google Now krijg, of is die multi-taal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lws009
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-05 15:44
Wat ik me nu afvraag, als ik via odin de poolse versie erop zet, hoe zit het dan met mijn binairy count? vervalt mij garantie dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• username_
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-06 10:26
Nee er gaat geen counter lopen bij het flashen van stock firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-07 09:37
ascent schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 16:30:
Eén van de zaken van JB was toch Google Now met NL taalsupport? Ik ga er vanuit dat als ik de Poolse JB zou flashen, dat ik dan Poolse Google Now krijg, of is die multi-taal?
Ook in JB is Google Now nog niet beschikbaar in het Nederlands.

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

• StraightOn.NL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-06 10:20
Ik had vanochtend een melding op mijn Galaxy SIII dat er een Samsung Update beschikbaar was...ik heb die melding stom genoeg weggeklikt..

Hoe haal ik die melding weer te voorschijn en zou het de 4.1 update zijn?

Nog meer mensen die deze melding hebben gehad?

Provider, Vodafone, maar geen Vodafone branded telefoon.

edit: Via Instellingen >> Toestel info >> Software Update is er geen update te vinden, terwijl de melding het wel aan gaf....misschien alleen via Kies? (die ik niet heb geïnstalleerd....)

[ Voor 22% gewijzigd door StraightOn.NL op 26-09-2012 08:20 ]

• ascent
StraightOn.NL schreef op woensdag 26 september 2012 @ 08:15:
Ik had vanochtend een melding op mijn Galaxy SIII dat er een Samsung Update beschikbaar was...ik heb die melding stom genoeg weggeklikt..
Die Samsung updates zijn niet zo spannend. Da's voor je Samsung Apps en al die andere apps die met "Samsung" beginnen in je apps lijstje, voor zover ik weet. Als het JB was, dan had 'ie ook bij je OTA lijstje erbij gestaan, of op z'n minst in Kies.

• StraightOn.NL
Ik vrees ook dat je gelijk hebt :( Helaas, nog even wachten dan maar!

• ascent
StraightOn.NL schreef op woensdag 26 september 2012 @ 08:54:
Ik vrees ook dat je gelijk hebt :( Helaas, nog even wachten dan maar!
Ik hoorde hier van een collega die een goed deel van z'n vrije tijd op XDA zit, dat de NL update nog ongeveer twee weken kan duren. Hoe zeker die info is weet ik echter ook niet.

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Ik begrijp nooit waarom zo'n samsung de firmwares niet via de officiele site als torrents beschikbaar stelt... Dan kunnen ze alle landen tegelijk op die manier releasen, en verspreidt het zichzelf onder de fanatiekelingen. De OTA kan dan alsnog wachten, maar die mensen die hebben dan blijkbaar ook niet zo'n haast...
Kleine moeite toch? Of vergeet ik iets?

edit: per ongeluk hierboven gequote, is weggehaald.

[ Voor 33% gewijzigd door vaagisdenaam op 26-09-2012 09:31 ]

• ascent
Ben momenteel vanaf http://www.android.gs/upd...dlib-jelly-bean-firmware/ de update aan 't uitvoeren. Moet toegeven dat ik 't toch wel even spannend vind. Zal blij zijn als alles goed gaat! 't Leven van een "tweaker" gaat niet over rozen 8)

• ascent
okay, 't project butter is duidelijk; de hele UI voelt supersmooth aan. Ook zijn de folders anders, de iconen worden anders weergegeven en oogt net wat sjieker. Ook Google Now werkt; hele update ging eigenlijk supersnel , kwartiertje en 't was klaar. Je foon schakelt ook niet naar Pools over oid, maar houdt gewoon je orginele taal.

Indeling van de notificationbar is inderdaad anders. D'r is nu ook "blocking mode", kun je blijkbaar "sleep time" instellen waarin je niet gestoord wilt worden met led indicators etc. Nice!

• ascent
Heb overigens in m'n RAM manager nu 833MB beschikbaar, waar ik me meen te herinneren dat ik met 4.0.x minder had (ergens in de 700 hoog..)

• mvkdev
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-06 19:37
Wat is het nadeel van het handmatig flashen van deze firmware
ten opzichte van OTA?

kan dat overigens op XXBLH1 zonder nieuwe CSC?

-edit: alvast maar even de torrent binnen gehengeld via XDA, 100000x sneller dan die paid filesharing crap

[ Voor 28% gewijzigd door mvkdev op 26-09-2012 19:48 ]

• ascent
mvkdev schreef op woensdag 26 september 2012 @ 19:39:

-edit: alvast maar even de torrent binnen gehengeld via XDA, 100000x sneller dan die paid filesharing crap
wget 'http://www27.multiupload.nl:81/files/417A56D1C8DBED58E019EFA0DAB8C23B8B10A1C4B29
5B7AD918352709BD195F252E7E2BCE5F001B655E535AE8FD9D95BA5328020E28B4624AA6AAA
B67ADFBF2865CE54B946D4DDF783322B/GT-I9300_XEO_1_20120922093900_w8pdod73hi.zip'

Kwam met 4MB/s binnen..

[ Voor 0% gewijzigd door ascent op 28-09-2012 14:39 . Reden: irritant lange url brak de layout ]

• edebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:28
ascent schreef op woensdag 26 september 2012 @ 18:40:
Ben momenteel vanaf http://www.android.gs/upd...dlib-jelly-bean-firmware/ de update aan 't uitvoeren. Moet toegeven dat ik 't toch wel even spannend vind. Zal blij zijn als alles goed gaat! 't Leven van een "tweaker" gaat niet over rozen 8)
Net via bovenstaande link een upgrade gedaan naar 4.1 XXDLIB. Toestel is niet geroot en upgrade verliep goed.
Gewoon nederlandse taal en alle apps zijn er nog gewoon.Heb het gevoel dat de S3 nog sneller is geworden :)

Krijg nu wel bij het opstarten met KIES de melding:
Uw apparaat ondersteunt geen software upgrades via KIES.
Wordt dit verholpen als de nederlandse 4.1 uitgerold wordt?

[ Voor 12% gewijzigd door edebee op 26-09-2012 20:23 ]

• ascent
Sinds ik gisteravond JB erop heb gezet, heb ik al twee force closed gevonden;

1) zodra ik in het hoofdscherm "uitzoom" zodat je alle schermen met iconen krijgt waarbij je schermen kunt weggooien en ik gooi 'r ook daadwerkelijk één weg door 'm naar de prullenmand te slepen, crasht TouchUI.

2) Zodra ik bij de wekker aangeef dat ik de fileinformatie, 't weer etc. voorgelezen wil krijgen, crasht de clock applicatie.

Hebben jullie dit ook?

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:12
ascent schreef op donderdag 27 september 2012 @ 07:49:

1) zodra ik in het hoofdscherm "uitzoom" zodat je alle schermen met iconen krijgt waarbij je schermen kunt weggooien en ik gooi 'r ook daadwerkelijk één weg door 'm naar de prullenmand te slepen, crasht TouchUI.

2) Zodra ik bij de wekker aangeef dat ik de fileinformatie, 't weer etc. voorgelezen wil krijgen, crasht de clock applicatie.

Hebben jullie dit ook?
1) via omega 27 (custom rom, is al wel JB 4.1.1) heb ik dat probleem niet

• Yargo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-07 21:29
Ik heb ook al enkele dagen geleden de Poolse JB erop gezet. Ging zonder problemen en verliep vlot. Mijn S3 was geroot en ik heb de update er gewoon overheen gezet. Al mijn apps etc stonden er nog op na de update. Nu heb ik dan ook direct geroot met cf-root 6.4 wat ook zonder problemen ging ( in Odin de Pass gezien ). Maar als ik nu een rootcheck doe, zegt ie dat mn toestel niet correct geroot is, ook SuperSU zegt dat er geen SU Binary is geïnstalleerd :(. Ik heb de root nogmaals uitgevoerd zonder resultaat.

Ik heb wel de laatste stap van het updaten volgens een bepaalde guide niet gedaan en dat is het wipen van de data/factory settings of zoiets na de update. Zou dat er mee te maken hebben?

• edebee
Ik merk wel dat mijn batterij met 4.1 sneller leegloopt. In een nacht 12% was hiervoor met 4.0.4 3%. Is het mogelijk om terug te gaan naar 4.0.4 via odin? Heb wel de 4.0.4 firmware gedownload

• ascent
edebee schreef op donderdag 27 september 2012 @ 12:05:
Ik merk wel dat mijn batterij met 4.1 sneller leegloopt. In een nacht 12% was hiervoor met 4.0.4 3%. Is het mogelijk om terug te gaan naar 4.0.4 via odin? Heb wel de 4.0.4 firmware gedownload
Heb je 'm ook helemaal gereset, of er (net als ik) gewoon overheen gezet?

• edebee
ascent schreef op donderdag 27 september 2012 @ 12:06:
[...]

Heb je 'm ook helemaal gereset, of er (net als ik) gewoon overheen gezet?
Ik had hem er gewoon overheen gezet met de ruim 700mb download en daarna nog eens voor de zekerheid het toestel uit en aan gezet

• NaN
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

Plop, Sangroid ook over naar JellyBean. Met dank aan onderstaand bericht:
Eh, geen bijzondere zaken meegemaakt.
ascent schreef op donderdag 27 september 2012 @ 07:49:

Hebben jullie dit ook?
Nope, nog even getest, maar ik heb jouw problemen niet ondervonden. Ik heb ook de telefoon niet 'gewiped', gewoon eroverheen gezet, dus.

[ Voor 15% gewijzigd door NaN op 27-09-2012 15:05 ]

• ascent
Sangroid schreef op donderdag 27 september 2012 @ 15:00:
Nope, nog even getest, maar ik heb jouw problemen niet ondervonden. Ik heb ook de telefoon niet 'gewiped', gewoon eroverheen gezet, dus.
Ships.. dan moet ik aan de full wipe vrees ik. Ik heb inmiddels mbv een collega m'n telefoon al geroot. Je kunt via CWM dan een "fix permissions" en Dalvik-cache wipen maar dat mocht helaas niet baten. Beide FC's blijven.

.. en tsja, als je dan toch moet full wipen, ben ik ook wel nieuwsgierig naar CM10, maargoed, da's een andere thread..

• Fire69
  • Laatst online: 13:42
Doe eens een Clear Data van de Clock-app en van TouchUI?

• ascent
Fire69 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 15:54:
Doe eens een Clear Data van de Clock-app en van TouchUI?
Helaas, helpt niet... nu effe m'n iconen en wekkers terugzetten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croontje
Sinds gisteren heb ik ook JB geïnstalleerd met bovenstaande tutorial. Geen problemen tegen gekomen, het duurde een 5 tal minuten.
Het lijkt allemaal vlot te werken maar superveel verschil is er niet vind ik.

Eerste ergernissen:
Tijdens het zoeken met Google now krijg je geen pijltje meer om de suggestie aan te vullen maar nog niet te zoeken.
Als je blocking mode inschakelt van bv 23u tot 7u dan blijft er toch de hele dag een icoontje in je notification area staan.

Positieve dingen:
Google now kaartjes zien er goed uit. Deze morgen nam ik de eerste keer de bus naar mijn werk en het kaartje met de vertrek uren stond er al bij.
Notificatie area is ook wel knap met uitgebreide notificaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wurtul
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-07 14:40

Wurtul

simon says.....

Zitten er in de poolse JB ook bloatware?

Ik heb nu een ICS vodafone rom en wil graag over naar JB maar zit niet te wachten op bloatware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Wurtul schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 10:56:
Zitten er in de poolse JB ook bloatware?

Ik heb nu een ICS vodafone rom en wil graag over naar JB maar zit niet te wachten op bloatware.
De standaard Samsung-apps zitten erbij, maar hij is internationaal, dus niet gebrand aan een telco, als je dat bedoelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wurtul

Wurtul

simon says.....

Dat bedoelde ik inderdaad.
Heb nu veel Vodafone apps er op staan die ik toch niet gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MurtnR
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-06 11:49
Ik heb mijn galaxy S3 niet geroot. Is het mogelijk om dan via http://www.android.gs/upd...dlib-jelly-bean-firmware/ de update erop te zetten?

Raak ik geen gegevens kwijt?
Ook lees ik dingen dat de battery het minder lang volhoud, zijn mensen die dit kunnen bevestigen of valt het allemaal wel mee>

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
MurtnR schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 11:16:
Ik heb mijn galaxy S3 niet geroot. Is het mogelijk om dan via http://www.android.gs/upd...dlib-jelly-bean-firmware/ de update erop te zetten?

Raak ik geen gegevens kwijt?
Ook lees ik dingen dat de battery het minder lang volhoud, zijn mensen die dit kunnen bevestigen of valt het allemaal wel mee>

Groetjes
Ja, dat kan. Met Odin kun je dit erop flashen zonder dat je root nodig hebt. Je raakt geen gegevens kwijt, een full wipe is niet noodzakelijk.

Qua batterij kan ik niet echt inschatten, ik heb zelf maar een halve dag de officiele 4.1 gedraaid.

Groetjes terug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MurtnR
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-06 11:49
ascent schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 11:21:
[...]

Ja, dat kan. Met Odin kun je dit erop flashen zonder dat je root nodig hebt. Je raakt geen gegevens kwijt, een full wipe is niet noodzakelijk.

Qua batterij kan ik niet echt inschatten, ik heb zelf maar een halve dag de officiele 4.1 gedraaid.

Groetjes terug!
Zijn in de verre toekomst gewoon updates mogelijk via OTA na het flashen hiervan?
& hoe zit het met de garantievoorwaarden? behoud je deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
MurtnR schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 11:28:
[...]

Zijn in de verre toekomst gewoon updates mogelijk via OTA na het flashen hiervan?
& hoe zit het met de garantievoorwaarden? behoud je deze?
Garantie is geen probleem, 't flashen van orginele firmware heeft geen invloed op de interne "teller" in je telefoon.

Updates via OTA weet ik zo 1-2-3 niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wurtul

Wurtul

simon says.....

MurtnR schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 11:16:
Groetjes
@MurtnR; daar ben ik ook wel benieuwd naar. Als ik deze thread op XDA door lees wordt er aangegeven dat veel mensen last hebben van battery drain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Laatst online: 05:57
Wurtul schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 11:31:
[...]

@MurtnR; daar ben ik ook wel benieuwd naar. Als ik deze thread op XDA door lees wordt er aangegeven dat veel mensen last hebben van battery drain.
Feit..drain is aanwezig. Best wel behoorlijk vind ik zelf.
Maar de + en wegen meer op momenteel. ;) Elke dag infuus is nodig!

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edebee
silitek schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 11:39:
[...]

Feit..drain is aanwezig. Best wel behoorlijk vind ik zelf.
Maar de + en wegen meer op momenteel. ;) Elke dag infuus is nodig!
Had ook last van de batterij drain zit daarom nu ook weer terug op 4.0.4

• NaN
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

Wat mij opvalt, het is niet zo spannend... Is dat het ledje niet meer zo fel brand. Tijdens het laden in ieder geval en als hij geladen is (groen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croontje
Ik had ook last van battery drain maar na een full wipe te doen is het gedaan (denk ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
croontje schreef op zondag 30 september 2012 @ 18:07:
Ik had ook last van battery drain maar na een full wipe te doen is het gedaan (denk ik)
Met de overstap van de Poolse JB naar de CM10 JB (incl. full wipe) heb ik 't nog steeds. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 275884

Had eerst ook last van een snel leeglopende batterij, maar als je google now uitzet, iig niet constant de gps laat aanroepen om je positie te bepalen en de backup van google van instellingen enz. uitzet, houdt de batterij het minstens zo lang uit als met ICS.
Ik heb de Pools JB via ODIN geflasht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Niet online
Anoniem: 275884 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 09:09:
Had eerst ook last van een snel leeglopende batterij, maar als je google now uitzet, iig niet constant de gps laat aanroepen om je positie te bepalen en de backup van google van instellingen enz. uitzet, houdt de batterij het minstens zo lang uit als met ICS.
Ik heb de Pools JB via ODIN geflasht.
Het schijnt dat google now veel moet leren in het begin, over wat je doet met je telefoon.
Het zou minder moeten worden na verloop van tijd. Weet zo 1 2 3 niet meer waar ik dat gelezen heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croontje
Verplaatst naar topic over SGS3 ervaringen =)

[ Voor 97% gewijzigd door croontje op 01-10-2012 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
vaagisdenaam schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 09:48:
[...]

Het schijnt dat google now veel moet leren in het begin, over wat je doet met je telefoon.
Het zou minder moeten worden na verloop van tijd. Weet zo 1 2 3 niet meer waar ik dat gelezen heb...
Dat heb ik ook gelezen in de Linux magazine. Maar, dat gaat vooral over tripjes naar bijv. je werk op werkdagen. Na een tijdje denkt 'ie "goh, daar komt ie elke werkdag rond werktijd" en dan wordt je ook gevraagd "zal ik dit als je werkadres instellen?" dus daar heb ik gisteren maar "ja" op gezegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Team-RiNo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10:40
croontje schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 07:12:
Sinds gisteren heb ik ook JB geïnstalleerd met bovenstaande tutorial. Geen problemen tegen gekomen, het duurde een 5 tal minuten.
Het lijkt allemaal vlot te werken maar superveel verschil is er niet vind ik.

Eerste ergernissen:
Tijdens het zoeken met Google now krijg je geen pijltje meer om de suggestie aan te vullen maar nog niet te zoeken.
Als je blocking mode inschakelt van bv 23u tot 7u dan blijft er toch de hele dag een icoontje in je notification area staan.

Positieve dingen:
Google now kaartjes zien er goed uit. Deze morgen nam ik de eerste keer de bus naar mijn werk en het kaartje met de vertrek uren stond er al bij.
Notificatie area is ook wel knap met uitgebreide notificaties
Hoe krijg je google now werkend met de stock rom? ik heb nu XXDLIB in het engels maar geen google now.

5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Team-RiNo schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 11:38:
[...]

Hoe krijg je google now werkend met de stock rom? ik heb nu XXDLIB in het engels maar geen google now.
Ipv Voice (die je kreeg als je twee keer op de home knop drukte) krijg je nu Google Now. Ook de zoekbalk die je op je homescreen kunt hebben linkt daarheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Team-RiNo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10:40
ascent schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 12:35:
[...]

Ipv Voice (die je kreeg als je twee keer op de home knop drukte) krijg je nu Google Now. Ook de zoekbalk die je op je homescreen kunt hebben linkt daarheen.
Dank, hij stond nog uit bij mij dus ook via de zoekfunctie kreeg ik alleen de websearch maar vanuit de instellingen bij search kan je google now aanzetten.

2x homeknop werkt niet helaas, kreeg nog s-voice en na het uitzetten daarvan niks. Heb in de task manager (lang homeknop) wel een icoontje voor google now

5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 344663

silitek schreef op maandag 24 september 2012 @ 19:37:
Vanaf de leaks draai ik JB :) ..dit word een stock JB topic al ik het goed begrijp.
Kernels als Siyah is wel een aanvulling op de rom release.

;)
Ja of niet. Want zulke kernels kan je extra tweaken maar moet zeggen dat de batterij meestal sneller leeg gaat dan de stock kernel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 344663

ascent schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 12:35:
[...]

Die moet je eerst aanzetten via instellingen :-) Maar je mist niks hoor. want het vreet batterijen en er is nog maar weinig content voor NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-03 13:04

maffe

maffe

Komt de originele Jelly Bean voor de SGS3 nu morgen uit? Een nachtje slapen nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Niet online
maffe schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 20:50:
Komt de originele Jelly Bean voor de SGS3 nu morgen uit? Een nachtje slapen nog?
Waar heb je dat vandaan, als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Als dat al zo is, zal daar toch niet veel anders aan zijn dan de Poolse variant lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenk50
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22-03 09:03
gister de Poolse versie er op gezet. Werkt goed, alles in het Nederlands. De batterij is tot nu toe gewoon goed. Ik vraag me af wat de Nederlandse versie anders zou hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffe

maffe

maffe

ascent schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 22:24:
[...]

Als dat al zo is, zal daar toch niet veel anders aan zijn dan de Poolse variant lijkt me?
Ik bedoel, "officieel" beschikbaar dat hij via Kies naar binnen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Afghanistan GT-I9300 Galaxy S III update I9300XXBLH1/I9300OJVBLH1 (Android 4.0.4) http://t.co/pgPue3Ht

Volgens mij is 'r nu een nieuwe ROM erbij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank..
duitsland (vodafone), oostenrijk (vodafone) en portugal zijn er nu ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kbeuriot
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-07 07:58
Net de poolse 4.1.1 toegepast via Odin.
Alles was zoals het was, zelfs de taal instellingen.

Nu even kijken of hij sneller aanvoelt, en hoe de accu meegaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whocarez
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-06 15:03
Wat mij opviel is dat inderdaad als google now aanstaat wifi niet slaapt als je het scherm uit zet. aanpassing gedaan en nu slaapt alles netjes en kan ik weer 2 a 3 dagen vooruit op me accu.

Heb hem wel geroot en krijg nu sinds de poolse versie erop staat het niet mogelijk is om ota updates te doen.

Teller resetten met de chainfire app werkt als een zonnetje. cwm root 6.4 werkt ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
whocarez schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 12:05:
Wat mij opviel is dat inderdaad als google now aanstaat wifi niet slaapt als je het scherm uit zet. aanpassing gedaan en nu slaapt alles netjes en kan ik weer 2 a 3 dagen vooruit op me accu.
Hmm wifi slapen? ik heb wifi altijd aan staan eigenlijk, maar als je geen wifi dekking hebt zal dat toch niet zo gek veel in beslag nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ascent schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 12:23:
maar als je geen wifi dekking hebt zal dat toch niet zo gek veel in beslag nemen?
Dan kan je Wifi tijdelijk beter even helemaal af zetten. Als Wifi wel is connected is het okay voor je accu.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldM
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-07 21:44
Ik ben ook wel erg benieuwd naar je bron, alle nieuwsberichten die ik nu kan vinden blijven steken rond 24 september, de 'officiële' uitrol in Polen via KIES. Daarna is er volgens mij nog geen land bijgekomen en enige uitspraak van Samsung is via Facebook en komt neer op "medio oktober"....

Wacht dus nog in spanning op de uitrol via KIES in Nederland!

[ Voor 7% gewijzigd door RonaldM op 04-10-2012 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Laatst online: 10:46

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

KIES had vandaag/gister wel een update beschikbaar. Dat zou eventueel een voorteken kunnen zijn dat de update eraan komt :) Moet nog even rebooten maar zal straks mijn telefoon eraan hangen om te kijken of de update er is. OTA update is er in elk geval nog steeds niet.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenk50
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22-03 09:03
de accu met de poolse versie doet het uitstekend! Vannacht de hele nacht aan de lader. Vanaf half 8 vanochtend 538 aan met Tunein radio over wifi. Nu net uitgezet (15:30) en de batterij zit op 35 procent. Dus dat is dus 8 uur radio op 65 procent accu.
Het scherm heeft niet veel aan gestaan.

de batterij verbruikers top 3:
tunein 54%
mediaserver 18%
scherm 13%

Mijn oude htc desire (ja de eerste ja) had dit na 3 uurtjes al opgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldM
Korean Galaxy S III to get official Jelly Bean update on October 9
We just receive a tip about the upcoming Jelly Bean update for the Korean Galaxy S III.
Looks like Samsung will be updating three of it’s Korean LTE Galaxy S III models (SHV-E210S, SHV-E210K, SHV-210L) to Android 4.1.1 Jelly Bean on October 9th KST.

http://www.sammobile.com/...-jelly-bean-on-october-9/
Van Polen naar Korea, vreemde omweg....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baba420
  • Registratie: April 2009
Toch wel één narigheid van de Poosle Jelly Bean update: de dialer opent met een enorme lag. Als je voor het eerst opent duurt het zeker 2-3 seconden. Zolang de dialer in geheugen blijft, gaat het wel vlot, maar zodra het gekilled is door Android zelf, dan krijg je de lag terug. Heel erg jammer, ik weet niet hoe dit is op CM10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemp
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05-07 17:41
baba420 schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 19:24:
Toch wel één narigheid van de Poosle Jelly Bean update: de dialer opent met een enorme lag. Als je voor het eerst opent duurt het zeker 2-3 seconden. Zolang de dialer in geheugen blijft, gaat het wel vlot, maar zodra het gekilled is door Android zelf, dan krijg je de lag terug. Heel erg jammer, ik weet niet hoe dit is op CM10.
Ik heb precies hetzelfde met de Poolse versie. Het duurt érg lang voordat er überhaupt wat wordt opgestart. Beetje vreemd is het wel, want met ICS werkte het een stuk beter. Met name na het lock screen is hij bij mij ontzettend traag en duurt het zeker 10 seconden voordat alles weer een beetje soepel loopt. Ik ben dus niet de enige hiermee? Misschien toch maar eens op zoek naar een betere firmware of maar eens inlezen in het rooten...

It's all about technology || Tesla Model Y 2024 RWD Solid Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffe

maffe

maffe

RonaldM schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 13:39:
[...]

Ik ben ook wel erg benieuwd naar je bron, alle nieuwsberichten die ik nu kan vinden blijven steken rond 24 september, de 'officiële' uitrol in Polen via KIES. Daarna is er volgens mij nog geen land bijgekomen en enige uitspraak van Samsung is via Facebook en komt neer op "medio oktober"....

Wacht dus nog in spanning op de uitrol via KIES in Nederland!
Ik hoorde een collega het zeggen, maar in mijn zin staan ook vraagtekens, zelf wist ik het niet zeker en heb dus ook geen bron... Sorry... Zal hem op z'n smoel slaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldM
maffe schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 20:42:
[...]Ik hoorde een collega het zeggen, maar in mijn zin staan ook vraagtekens, zelf wist ik het niet zeker en heb dus ook geen bron... Sorry... Zal hem op z'n smoel slaan :)
Gevaarlijke uitspraken bij al die gespannen S3 gebruikers :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidh0tsh0t
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-06 15:44
Misschien is deze link wat:
http://www.youmobile.org/blogs/entry/Galaxy-S3-JellyBean-CRS

Ze updaten hem elke dag, weet niet in hoeverre het accuraat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baba420
  • Registratie: April 2009
Jochemp schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 19:43:
[...]

Ik heb precies hetzelfde met de Poolse versie. Het duurt érg lang voordat er überhaupt wat wordt opgestart. Beetje vreemd is het wel, want met ICS werkte het een stuk beter. Met name na het lock screen is hij bij mij ontzettend traag en duurt het zeker 10 seconden voordat alles weer een beetje soepel loopt. Ik ben dus niet de enige hiermee? Misschien toch maar eens op zoek naar een betere firmware of maar eens inlezen in het rooten...
Eerlijk gezegd bij mij is het alleen de dialer die echt significant lag vertoont. De rest gaat soepel.
Een paar uur geleden de nieuwste Siyah kernel geflasht, de dialer lag is niet verdwenen.

Ik hoop dat dit opgelost wordt in toekomstige versies. Cyanogenmod mag dan wel wat vloeiender zijn, maar de slechte camera / geen FM-radio / paar Samsung snufjes die ontbreken, houden mij toch tegen om over te stappen naar CM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
baba420 schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 00:24:
[...]

Ik hoop dat dit opgelost wordt in toekomstige versies. Cyanogenmod mag dan wel wat vloeiender zijn, maar de slechte camera / geen FM-radio / paar Samsung snufjes die ontbreken, houden mij toch tegen om over te stappen naar CM.
Vergeet de rest van http://teamhacksung.org/w...9300:Nightly:Known_issues niet.. als je een i9300 met een Exynos hebt, zoals de meesten hier, ben je wat dat betreft best wel screwed. Bovenstaande link + de onderstaande twee waren voor mij wel de reden om CM10 links te laten liggen en een Sammy-based ROM te gaan zoeken (Ultima of FoxHound so far..)

http://forum.xda-develope...p=31873214&postcount=7773
http://www.androidnext.de...genmod-interview-english/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-06 21:42

FikkieHo

Wokmaster

Heh bah, heb geen usb kabeltje bij me, er staat namelijk een fw update klaar in Samsung Kies :) Heb hem geïmporteerd uit Hong Kong, dus maybe is het Jelly Bean :)

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 467175

Wanneer komt die nu eindelijk in België... Kan niet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Laatst online: 10:46

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Heb vandaag nog gechecked met mijn NL versie in de nieuwe versie van Kies; maar inderdaad nog geen FW update voor ons.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 02-07 09:32
Engeland is nu blijkbaar als eerst aan de beurt "Pending".

Iemand die al iets meer weet over de accuduur tegenover ICS?
Ben van plan om de Poolse versie op te zetten omdat ik een branded toestel heb van T-Mobile.

Lag of stuttering?

En ik las dat er iets aan de microfoon veranderd is als je video's opneem, klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldM
Knamix schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 22:04:
Engeland is nu blijkbaar als eerst aan de beurt "Pending".

Iemand die al iets meer weet over de accuduur tegenover ICS?
Ben van plan om de Poolse versie op te zetten omdat ik een branded toestel heb van T-Mobile.

Lag of stuttering?

En ik las dat er iets aan de microfoon veranderd is als je video's opneem, klopt dat?
Ik zou gewoon lekker wachten, de Poolse versie is ook niet helemaal vrij van problemen. Wie weet is dat weer opgelost in onze NL release...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Iemand die "Blocking mode" al eens geprobeerd? Ik heb 'm aanstaan, timeslot 23:00 tot 07:00, maar kreeg toch geluidjes van whatsapp rond een uurtje of 2 ... iemand vergelijkbare ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 71341

Vandaag verscheen er weer een melding van Kies dat de nieuwe firmware voor I9300 zou zijn gedownload en dat ik door te klikken op deze melding deze zou kunnen installeren. Als ik dat echter probeer via Kies, krijg ik te zien dat ik al de laatste firmware op de S3 heb (echter nog steeds geen Jelly Bean). Nadat de melding nogmaals verscheen, weer geprobeerd. Helaas ook nu weer nul op het rekest. :(

Ook Kies zelf is bijgewerkt tot en met de laatste versie en de OTA-optie levert ook geen nieuwe firmware op. Hebben nog meer mensen last van deze berichtjes die uiteindelijk niet blijken te kloppen?

Edit: bedankt voor het proberen en voor de link, RonaldM. :) Ik zal dan maar die pagina in de gaten blijven houden, want ik word inmiddels moe van die niet-kloppende berichten van Kies op de pc.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 71341 op 08-10-2012 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldM
Anoniem: 71341 schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 12:03:
Vandaag verscheen er weer een melding van Kies dat de nieuwe firmware voor I9300 zou zijn gedownload en dat ik door te klikken op deze melding deze zou kunnen installeren. Als ik dat echter probeer via Kies, krijg ik te zien dat ik al de laatste firmware op de S3 heb (echter nog steeds geen Jellybean). Nadat de melding nogmaals verscheen, weer geprobeerd. Helaas ook nu weer nul op het rekest. :(

Ook Kies zelf is bijgewerkt tot en met de laatste versie en de OTA-optie levert ook geen nieuwe firmware op. Hebben nog meer mensen last van deze berichtjes die uiteindelijk niet blijken te kloppen?
Gelijk uitgeprobeerd maar geen meldingen, alleen de standaard:"Dit is de nieuwste firmware.
LH1 (PHN)".

Er komt trouwens wel weer wat beweging in de uitrol, na Polen komen er twee landen bij:
Taiwan → 4.1.1 Update Available! (6/10)
Hong Kong → 4.1.1 Update Available! (7/10)

Bron: SAMSUNG GALAXY S3 JELLY BEAN 4.1.1 UPDATE RELEASE STATUS PAGE [DAILY UPDATE]

[ Voor 17% gewijzigd door RonaldM op 08-10-2012 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank..
Samsung GALAXY S3 Jelly Bean Update Major Release begins on Mid-October
9 October, 2012 Android JellyBean

As you may know Samsung has officially released the first Samsung GALAXY S III Android 4.1.1 Jelly Bean Update this Month (24,September) but only for Poland, Other S III users are still waiting for the update but most of them are out of patience.

We have some good News for them, Don't worry, Samsung confirmed that the Update should arrive in October. Releasing it early to poland was just a head start to see uses reaction and feedback of the Update. Samsung will start Major-releasing of the Jelly Bean update to all Galaxy S III users I9300/I9305 by Mid-October.

Owners of the U.S. version of the Galaxy S III will have to wait a little bit longer but it will totally worth it. Just, Keep your Eyes on our Status Page (link below).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StraightOn.NL
frank.. schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 14:24:
Samsung GALAXY S3 Jelly Bean Update Major Release begins on Mid-October
9 October, 2012 Android JellyBean

As you may know Samsung has officially released the first Samsung GALAXY S III Android 4.1.1 Jelly Bean Update this Month (24,September) but only for Poland, Other S III users are still waiting for the update but most of them are out of patience.

We have some good News for them, Don't worry, Samsung confirmed that the Update should arrive in October. Releasing it early to poland was just a head start to see uses reaction and feedback of the Update. Samsung will start Major-releasing of the Jelly Bean update to all Galaxy S III users I9300/I9305 by Mid-October.

Owners of the U.S. version of the Galaxy S III will have to wait a little bit longer but it will totally worth it. Just, Keep your Eyes on our Status Page (link below).
Bron :)?
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste