Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:53
Ik heb hetzelfde probleem met de mail. Synchroniseren werkt alleen handmatig. Heel irritant

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:14
Snuffel schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 10:53:
Vodafone heeft nog geen updates vrijgegeven, klopt dat?
Althans, mijn KIES zegt dat ik niets kan updaten...
Voorzover ik weet klopt het inderdaad dat de Vodafone versie(VDF/VFG) nog niet is vrijgegeven. Het is dus nog even geduld of via Odin de PHN versie flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muijs
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-07 10:21
Anoniem: 72938 schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 02:01:
Eén heel irritant nieuwtje waarvan ik me afvraag of meer daarvan last hebben: ik had de S3 zo ingesteld dat hij wel na 30 seconden het scherm uit deed, maar blokering pas na 30 minuten. Dan kon ik op de menu / hardware button/knop het scherm weer aanzetten en was ik weer in de app, nog een keer drukken was home screen. Nu gaat hij gelijk naar home screen. Als je de app actief wil laten dan moetje aanzetten via de aan/uit knop (die dus aan de zijkant zit). Klein ding lijkt het, maar vind het zelf wel irritant.
Hier hetzelfde 'probleem'. Ik hoop dat het weer wordt aangepast naar de oude situatie. Vond het ook altijd makkelijk om via de Home toets het scherm weer aan te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17:12
Sinds 2 dagen heb ik Jelly bean op mijn S3. In opera kon je altijd instellen hoe flash player moest werken. Sinds jelly bean staat deze instelling er niet meer tussen bij de instellingen van Opera mobile browser en filmpjes doen het niet. Opera heb ik al geupdate. Hoe doen jullie dit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Niet online
Aloysxda schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 12:42:
Sinds 2 dagen heb ik Jelly bean op mijn S3. In opera kon je altijd instellen hoe flash player moest werken. Sinds jelly bean staat deze instelling er niet meer tussen bij de instellingen van Opera mobile browser en filmpjes doen het niet. Opera heb ik al geupdate. Hoe doen jullie dit ?
Niet, want flash wordt officieel niet meer ondersteund nu..
Via de website kun je e.e.a. nog wel downloaden, ook een oude versie voor android schijnbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StraightOn.NL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-06 10:20
wiljums schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 09:58:
[...]

De S3 van mijn vriendin heeft hier ook last van...
Mijn eigen vriendin trouwens ook...gaat beide om LH1 (PHN) versies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
vaagisdenaam schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 12:44:
[...]

Niet, want flash wordt officieel niet meer ondersteund nu..
Via de website kun je e.e.a. nog wel downloaden, ook een oude versie voor android schijnbaar...
Bedankt voor je reactie. Hoe kun je filmpjes die bijvoorbeeld op telegraaf staan, afspelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Niet online
Aloysxda schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 13:35:
[...]

Bedankt voor je reactie. Hoe kun je filmpjes die bijvoorbeeld op telegraaf staan, afspelen ?
Ik ken de telegraaf app niet (telegraaf = |:( ) maar hier een artikel over het tóch hebben van flash op je SIII, misschien dat hij het dan wel weer doet..

[ Voor 6% gewijzigd door vaagisdenaam op 02-11-2012 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• furian88
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 04-07 11:35
die van mij heb ik vandaag factory reset en dalvik whipe gedaan.. het klere ding liep overal op vast na de update.

terwijl ik 3 weken geleden ook al factory reset had gedaan zodat ik schoon de jb update kon doen.

alles crashte, gelukkig is het na de reset nu wel goed, maarja dat kan ik op de lange termijn niet bevestigen.

https://pvoutput.org/list.jsp?userid=86006

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:58

sphere

Debian abuser

@r!k schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 09:04:
Na 2 dagen Jb valt me op dat browsen door GoT (en dan specifiek de topics met veel plaatjes zoals het grappige plaatjes topic) mijn browser laten crashen.
Dat is exact wat ik ook heb. Mijn browser zeilt onderuit op forums met 30 posts per pagina, en hier met 40 per pagina. Zijn wel allebei (van origine) React forums.

[ Voor 18% gewijzigd door sphere op 02-11-2012 16:55 ]

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:43
maffe schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 07:42:
[...]Als KIES je toestel niet meer ziet dan werkt bij mij meestal dit, ga naar menu optie:
Hulpmiddelen - Verbindingsfout oplossen.
Dan is kies even bezig, en dan is het weer klaar :(
Gedaan, proberen te synchroniseren. Bleef hetzelfde. Daarna Kies uitgeschakeld maar nog steeds niks ):

Toch bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuffScout
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-05-2024
Waarom krijg ik geen update of zijn er meerdere die nog geen update hebben?

[ Voor 51% gewijzigd door TuffScout op 02-11-2012 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvDorp
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-06 00:20
Muijs schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 12:19:
[...]

Hier hetzelfde 'probleem'. Ik hoop dat het weer wordt aangepast naar de oude situatie. Vond het ook altijd makkelijk om via de Home toets het scherm weer aan te zetten.
Klopt, heb hetzelfde probleem. Ben er nog helemaal niet uitgekomen. Iemand die al wat onderzoek gedaan heeft?

EDIT: hebbes! JK Framework heeft hier een mod voor.

[ Voor 13% gewijzigd door BvDorp op 02-11-2012 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:22
Jezus christus wat is dit frustrerend.
Kies geeft aan dat er een update beschikbaar is voor mijn S3 dus ik ga door de stappen om met een update te beginnen. Alles gaat lekker totdat Kies de update moet downloaden. Dan blijft hij op 99% haken. Eerst wist ik niet waardoor dat kwam maar na een minuut of 2 krijg ik opeens een melding van mn Eset Smart Security dat de update die Kies probeert te downloaden een "possible unwanted application" is.

Aangezien dit natuurlijk niet het geval is denk ik dit snel op te lossen door Eset tijdelijk uit te zetten maar dit mag niet baten. Ik zet zo'n beetje elke .exe uit de Kies map in de exclusions lijst, ook geef effect. Op een gegeven moment zit ik echt het hele Real Time Protection uit elkaar te slopen en alles en nog wat uit te vinken om het voor elkaar te krijgen. Resultaat? de .zip wordt verdomme nog steeds geblockt.

Er is letterlijk niks dat ik kan doen behalve Eset uninstallen. Hoe bijdehand is het als een programma het gewoon beter denkt te weten dan de user en dus gewoon dikke lak heeft aan alle commando's die het krijgt?

Misschien dat dit niet helemaal in dit topic hoort maar ik dacht misschien kan ik anderen hiermee helpen. Voor degene die ook Eset gebruiken en telkens blijven haken tijdens de update: ziehier de reden.

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
vaagisdenaam schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 14:50:
[...]

Ik ken de telegraaf app niet (telegraaf = |:( ) maar hier een artikel over het tóch hebben van flash op je SIII, misschien dat hij het dan wel weer doet..
Telegraaf is geen app. Ik bedoel als je met de opera browser naar telegraaf.nl gaat.
Welk artikel bedoel je ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiii
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:01
TuffScout schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 17:27:
Waarom krijg ik geen update of zijn er meerdere die nog geen update hebben?
Hier ook hoor. Volgens mij kan ik mijn toestel wel updaten via KIES maar ik wil het liever via mijn toestel updaten (ik heb KIES ook niet geinstalleerd op mijn PC). Tot nu toe krijg ik steeds dat ik het later nogmaals moet proberen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuffScout
  • Laatst online: 24-05-2024
Ik krijg een klein wit vakje waarin staat: update bestand downloaden -214748 (ik denk bytes)?

Dan maar wachten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Laatst online: 15:05

jerry_a

doei

Aloysxda schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 18:16:
[...]

Telegraaf is geen app. Ik bedoel als je met de opera browser naar telegraaf.nl gaat.
Welk artikel bedoel je ?
Filmpjes doen het wel in Opera. Open de Flash player maar in Opera. Daarna doen ze het.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRuLe
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DaRuLe

Rauður, Hvítur, Blár!

Alles lijkt prima, maar één ding valt bij mij overduidelijk op: wake up vanuit standby duurt minstens 2 seconden. Dus powerknop of homeknop indrukken met het scherm uit. Scherm springt pas na 2 seconden aan. S-Voice en Power safe staan uit.

Ég er eins ánægður og ég get orðið.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
jerry_a schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 19:12:
[...]

Filmpjes doen het wel in Opera. Open de Flash player maar in Opera. Daarna doen ze het.
Geen idee wat er bij mij niet in de haak is. Ondertussen flash player opnieuw geinstalleerd en geopend in opera. Als ik een filmpje wil afspelen krijg ik de melding dat ik flash player moet downloaden.
Vreemd. Iemand een idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peedee
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-09-2022
Hallo, mijn ervaring is ook, ondanks alle hoge verwachtingen dat de batterijduur beter zou worden maar integendeel. Er komt wel een 3000mah batterij van Samsung uit zonder dat hij dikker wordt, Google maar ff.. :P
DapperKonijntje schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 11:05:
Leuke update hoor, maar mijn batterijduur is gehalveerd, ik heb google now al uitgezet en verder geen andere apps toegevoegd.
Iemand misschien nog een briljante suggestie zonder dat ik mn telefoon moet resetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HubD1
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:19
Gisteren de 2e poging gedaan via Odin en nu lukte het wel gelijk. Binnen 5 minuten klaar. Makkie (als het lukt :) )

Geen schokkende veranderingen vind ik. Paar kleine veranderingen in pull-down etc. Het zal misschien iets soepeler lopen, maar ik vond 'm hiervoor ook al snel. Batterij blijft netjes overeind voor zover ik kan zien. Startscherm gaat ook instant aan.

Die blokkerservice is wel leuk, maar aangezien ik internet altijd even uittik als ik ga slapen en soms gebeld kan/moet worden 's nachts door diverse nummers kan ik er niet veel mee.
Google now heeft voor mij weinig nut, dus die staat niet aan.
S-voice, Samsung apps en nog wat dingetjes staan uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hans180
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20-05 07:23
Aloysxda schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 13:35:
[...]

Google Chrome gebruiken, dan doen die filmpjes het gewoon zonder flash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnhelle
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:08
Niet dat ik Polaris nu zoveel gebruik, maar de Polaris office app geeft een 'installed incorrectly' aan. Versie: 4.0. Opvallend is wel het feit dat Polaris viewer vrolijk is geupgrade naar 4.1 en wel functioneert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technoturk
  • Laatst online: 29-01-2024
Ik kreeg eindeljk mijn update op me sgs3 naar jelly bean 4.1.1 maar ik vind hem wel erg traag :( af en toe loopt instelling menu vast en nu krijg ik telkens network error 500 bij youtube via wifi en 3g ... het overtuigt mij niet zo dat jelly bean me accu was ook op 50% na 4 uur. Wat kan ik doen ? Heb geen zin in hardreset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
hans180 schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 10:09:
[...]

Google Chrome gebruiken, dan doen die filmpjes het gewoon zonder flash
bedankt voor je tip. chrome heb ik geïnstalleerd en films doen het prima. jammer dat chrome zo laggy is. kun je dit verbeteren door een bepaalde instelling ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niksie1981
  • Laatst online: 24-05 11:13
Technoturk schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 11:21:
Ik kreeg eindeljk mijn update op me sgs3 naar jelly bean 4.1.1 maar ik vind hem wel erg traag :( af en toe loopt instelling menu vast en nu krijg ik telkens network error 500 bij youtube via wifi en 3g ... het overtuigt mij niet zo dat jelly bean me accu was ook op 50% na 4 uur. Wat kan ik doen ? Heb geen zin in hardreset
Ik denk niet dat die error 500 in youtube aan JellyBean ligt. Ik heb deze fout ook in ICS (Wanam 2.3).
Als het toestel traag is na de update, kun je eens beginnen met het wissen van de Dalvik Cache en als dat niet helpt, een harde reset (factory reset), ook al heb je daar geen zin in..... :P

Ik heb ook even de offiele update gedraaid, maar ik heb het gevoel dat de bijgeslotem "modem" voor minder bereik zorgt. Is er al iemand die gestoeid heeft met verschillende modem's??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baba420
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:26
Via Odin de Nederlandse Jelly Bean geflashed. Ik probeerde via *2767*3855# een hard reset uit te voeren, maar dat lukt niet meer. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technoturk
  • Laatst online: 29-01-2024
Ok blijkbaar had youtube een storing :) maar nu nog iets.. als ik bij youtube de filmpjes over jellybean bekijk dan ziet dat er heel anders uit dan de jellybean die ik nu heb.

[EDIT] ik heb eigelijk nog een probleem dat had ik ook al bij adnroid 4.0.1 dat het beweeg functie "tweemaal tikken op top" niet meer werkt bij mij .. hij heeft het ooit wel gedaan .. waar kan dat aan ligge :) heb mij sgs3 geroot

[ Voor 40% gewijzigd door Technoturk op 03-11-2012 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnia love
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-06 08:06
sinds ik geflash hebt naar 4.1 werkt mijn woorspelling niet, het lijkt dat mijn woordenboek leeg is.
iemand een idee wat ik kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-06 19:59
Omnia love schreef op zondag 04 november 2012 @ 19:09:
sinds ik geflash hebt naar 4.1 werkt mijn woorspelling niet, het lijkt dat mijn woordenboek leeg is.
iemand een idee wat ik kan doen?
Ik heb zelf SwiftKey gedownload. Naar mijn mening is dat een veel fijner toetsenbord en hiermee kun je ook woordenboeken downloaden geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnia love
  • Laatst online: 04-06 08:06
Je hebt helemaal gelijk over Swiftkey, het type't lekker. bedankt! :)
danielkraak schreef op zondag 04 november 2012 @ 19:29:
[...]

Ik heb zelf SwiftKey gedownload. Naar mijn mening is dat een veel fijner toetsenbord en hiermee kun je ook woordenboeken downloaden geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72938

BvDorp schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 17:32:
[...]

Klopt, heb hetzelfde probleem. Ben er nog helemaal niet uitgekomen. Iemand die al wat onderzoek gedaan heeft?

EDIT: hebbes! JK Framework heeft hier een mod voor.
Daar heb je volgens mij Root acess voor nodig, niet? Of een custom rom. Ik wil hem graag origineel houden en op mijn home button kunnen drukken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Contagio
  • Laatst online: 26-01 23:46

Contagio

Vullend

TuffScout schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 18:44:
Ik krijg een klein wit vakje waarin staat: update bestand downloaden -214748 (ik denk bytes)?

Dan maar wachten :/
Ja dit krijg ik ook nadat ik gevraagd wordt om Kies te updaten.. Vervolgens gebeurt er helemaal niets en blijft dit vakje eeuwig openstaan.
Helemaal voor niets speciaal Kies geïnstalleerd, zo jammer dat dit programma niet gewoon altijd goed kan werken!

OTA is ook nog steeds geen optie.. Blijf in de wachtrij staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peedee
Hallo, ik heb sinds een paar dagen een witte verkocht en heb nu de Pebble blauwe. Prachtige verandering. S'avonds en s'morgens is ie zwart/grijs en overdag donkerblauw.
1 probleem: Ik krijg What`s app niet geïnstalleerd, hij blijft initialiseren....Iemand ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peedee
De update is grotendeels afhankelijk van dat fijne Kies, voordat ik Jellybean kreeg, werd Kies tot 2x toe geupdate, ong. een dikke week geleden. Het updaten kan voor de meeste probleemgevallen onder jullie misschien het probleem zijn buiten de buitenlandse toestellen misschien. Probeer Kies eens te downloaden bij iemand anders en leg je toestel daaraan. Soms doet je computer moeilijk..
Contagio schreef op zondag 04 november 2012 @ 21:56:
[...]

Ja dit krijg ik ook nadat ik gevraagd wordt om Kies te updaten.. Vervolgens gebeurt er helemaal niets en blijft dit vakje eeuwig openstaan.
Helemaal voor niets speciaal Kies geïnstalleerd, zo jammer dat dit programma niet gewoon altijd goed kan werken!

OTA is ook nog steeds geen optie.. Blijf in de wachtrij staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
peedee schreef op maandag 05 november 2012 @ 06:39:
Hallo, ik heb sinds een paar dagen een witte verkocht en heb nu de Pebble blauwe. Prachtige verandering. S'avonds en s'morgens is ie zwart/grijs en overdag donkerblauw.
1 probleem: Ik krijg What`s app niet geïnstalleerd, hij blijft initialiseren....Iemand ervaring hiermee?
Je vraag hoort niet in dit topic thuis, maar om je op weg te helpen. Leeg je data/cache bestanden van de Play app en eventueel Whatsapp. Vervolgens opnieuw proberen.

Ik ben benieuwd of Vodafone NL nog gaat opschieten met het updaten. Toch best belachelijk dat er zoveel tijd tussen moet zitten, zelfs T-Mobile is hun al voorbijgestreefd als het om updates gaat :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnhelle
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:08
dnhelle schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 10:29:
Niet dat ik Polaris nu zoveel gebruik, maar de Polaris office app geeft een 'installed incorrectly' aan. Versie: 4.0. Opvallend is wel het feit dat Polaris viewer vrolijk is geupgrade naar 4.1 en wel functioneert?
Opgelost, via Samsung apps bijgewerkt en werkt weer.
Maf ook dat het niet in de Play-store is geintegreerd... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Niet online
Klopt, ik begrijp ook niet waarom je apps uit de samsung-store zou aanschaffen als deze ook in de play store staan..
Dan zit je niet alleen 'aan android vast', maar specifiek aan Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peedee
Het is inmiddels opgelost(What's App) Was even uit de lucht, vanmorgen weer goed. ;)
Miki schreef op maandag 05 november 2012 @ 10:07:
[...]

Je vraag hoort niet in dit topic thuis, maar om je op weg te helpen. Leeg je data/cache bestanden van de Play app en eventueel Whatsapp. Vervolgens opnieuw proberen.

Ik ben benieuwd of Vodafone NL nog gaat opschieten met het updaten. Toch best belachelijk dat er zoveel tijd tussen moet zitten, zelfs T-Mobile is hun al voorbijgestreefd als het om updates gaat :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peedee
Bij dit toestel(mijn 2de S3) krijg ik regelmatig de melding: Touchwiz gestopt! Heeft iemand hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvDorp
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-06 00:20
dnhelle schreef op maandag 05 november 2012 @ 10:58:
[...]

Opgelost, via Samsung apps bijgewerkt en werkt weer.
Maf ook dat het niet in de Play-store is geintegreerd... :'(
Dank je! Treurig dat dit programma geen melding geeft van beschikbare updates?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peedee
http://www.gsmarena.com/j...performance-news-5010.php
Wat moet ik hier nou weer van denken....De HtC One X wordt sneller dan S3, over 2 weken na upgrade Jellybean? Graag jullie reactie. :(

[ Voor 7% gewijzigd door peedee op 06-11-2012 07:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Laatst online: 12:53
peedee schreef op maandag 05 november 2012 @ 19:21:
Bij dit toestel(mijn 2de S3) krijg ik regelmatig de melding: Touchwiz gestopt! Heeft iemand hier ook last van?
Jouw vraag hoort hier eigenlijk niet, maar ik zal je toch proberen te helpen. Ik heb dit ook gehad wanneer ik gebruik maakte van Multicon, die app werkt niet goed met versie 4.0 en hoger. Het kan dus zijn dat een app waarvan je een widget heb staan niet goed werkt in combinatie met TouchWiz en Android 4.0+.

Ik heb btw wel mijn e-mail probleem opgelost. Ik zag dat in de balk met switches (Wifi, GPS, Bluetooth e.d.) ook een switch staat met Synchroniseren. Deze stond bij mij uit. Nu net aangezet en mijn mail wordt weer prima gesynchroniseerd.

[ Voor 18% gewijzigd door Extigo op 06-11-2012 08:55 . Reden: Oplossing tot eerder genoemd probleem + typo ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Inmiddels met Odin de PHN JB rom op mijn Vodafone S3 geflashed. Had geen zin meer om te wachten totdat ze daar eens wakker worden. Proces is redelijk vlot verlopen al had ik wat kleine probleempjes met de CSC, die gelukkig door info van een andere tweaker makkelijk te verhelpen was.
Het enige wat mij wel erg gestoord heeft is de Kies software. Ik heb alvorens het updaten een volledige back-up gemaakt en deze na het flashen terug gezet maar toen begon de ellende. Een deel van de instellingen en Google account werden maar terug gezet, apps helemaal niet. Het enige wat goed ging was het terug zetten van mijn fotos. Apple doet dit toch echt veel beter met iTunes, met mijn iPhone heb ik nooit dit soort problemen gehad. Mijn advies: vertrouw niet teveel op Kies en zoek andere back-up mogelijkheden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:59

Steeffoon

Smartphone-nerd

Batterij gaat aanzienlijk korter mee.
Jammer dat je met de volumetoetsen het toestel niet helemaal op stil kan zetten, maar alleen op hoger volume of trillen. Overigens heb ik gisteren gemerkt dat het veranderen van volume met volumetoetsen niet vlekkeloos werkt.... ik hoor namelijk geen melding bij nieuwe berichten als ik het signaal activeer via de volumetoetsen, via de notificatiebalk wel...

De schaduwrand achter de apps op de homescreens is niet zo mooi in mijn ogen. Wanneer je vanuit een app weer op het homescreen komt, zie je de schaduwrand paar tellen later nog verschijnen. Kan dat niet uit?

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-07 17:10

TdV

Ik heb de Vodafone versie van de s3 en vanochtend de update binnen gekregen OTA. Werkt tot nu toe goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:10

Snuffel

Vroem!

Tis een beetje druk bij VF met updaten. Probeer het vanavond wel weer.

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Despen
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Heb zelf ook de VF update gehad gisteren. Eerst OTA proberen, maar daar kwam ik in een rij, toen maar even via KIES, ging allemaal vlekkenloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peedee
Bedankt, sinds What's app weer werkt nog geen melding gehad >:)
demo31051987 schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 08:18:
[...]

Jouw vraag hoort hier eigenlijk niet, maar ik zal je toch proberen te helpen. Ik heb dit ook gehad wanneer ik gebruik maakte van Multicon, die app werkt niet goed met versie 4.0 en hoger. Het kan dus zijn dat een app waarvan je een widget heb staan niet goed werkt in combinatie met TouchWiz en Android 4.0+.

Ik heb btw wel mijn e-mail probleem opgelost. Ik zag dat in de balk met switches (Wifi, GPS, Bluetooth e.d.) ook een switch staat met Synchroniseren. Deze stond bij mij uit. Nu net aangezet en mijn mail wordt weer prima gesynchroniseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Ik heb gisterenavond, na aanraden van Samsung, de telefoon teruggezet naar fabrieksinstellingen. Hiermee zou de accuduur weer ten goede moeten komen. Ik kan nu nog niet oordelen of dat nu inderdaad uit heeft gemaakt, maar ik had wel het probleem dat mijn Google agenda niet wilde synchroniseren en niet getoond wilde worden. Maar na flink stoeien toch gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wurtul
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-07 14:40

Wurtul

simon says.....

@Steeffoon
Ik heb hetzelfde probleem met de Google agenda. Deze wil bij mij niet synchroniseren na de update naar JB. Is het na een reset naar fabrieksinstellingen weer gefixt?

[ Voor 2% gewijzigd door Wurtul op 07-11-2012 11:17 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cj-
  • Laatst online: 14-05 16:31

cj-

Ik zie dat meerdere mensen allemaal rare problemen hebben na het updaten.
Sinds de update naar jelly bean heb ik zelf ook verschillende problemen die ik bij mijn moeder en bij een vriend van mij niet ben tegen gekomen (ook allebij een s3 met de update naar jelly bean).

Ten eerste is mijn s3 gewoon weg sloom geworden, en dan heb ik het over zelfs haperen van de muziek bij songpop of het elle langen laden van facebook berichten.
Dan heb ik dat als ik de telefoon ontgrendel er regelmatig automatisch "kies via wifi" gestart wordt.
Apps die nog nooit zijn gecrasht crashen nu op eens (zo ook de tweakers app).

Ik ben er waarschijnlijk nog wat vergeten maar daar kom ik zo niet op.
Nou was mijn idee om de rom er opnieuw optezetten maar dit gaat zover ik weet niet 1 2 3 via kies.
Heeft 1 van jullie misschien een ander idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
  • Laatst online: 01:14
Sinds de update loopt mijn batterij leeg als WiFi verbonden is. Ik verlies 's nachts zo'n 30 procent! Voorheen niet meer dan 5 a 6 procent wanneer WiFi verbonden was. Als ik WiFi nu uitzet doet ie het wel gewoon normaal... Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 357522

cj- schreef op woensdag 07 november 2012 @ 12:29:
Ik zie dat meerdere mensen allemaal rare problemen hebben na het updaten.
Sinds de update naar jelly bean heb ik zelf ook verschillende problemen die ik bij mijn moeder en bij een vriend van mij niet ben tegen gekomen (ook allebij een s3 met de update naar jelly bean).

Ten eerste is mijn s3 gewoon weg sloom geworden, en dan heb ik het over zelfs haperen van de muziek bij songpop of het elle langen laden van facebook berichten.
Dan heb ik dat als ik de telefoon ontgrendel er regelmatig automatisch "kies via wifi" gestart wordt.
Apps die nog nooit zijn gecrasht crashen nu op eens (zo ook de tweakers app).

Ik ben er waarschijnlijk nog wat vergeten maar daar kom ik zo niet op.
Nou was mijn idee om de rom er opnieuw optezetten maar dit gaat zover ik weet niet 1 2 3 via kies.
Heeft 1 van jullie misschien een ander idee?
Ja,rooten en Omega JB erop,geen problemen ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cj-
  • Laatst online: 14-05 16:31

cj-

Anoniem: 357522 schreef op woensdag 07 november 2012 @ 14:32:
[...]

Ja,rooten en Omega JB erop,geen problemen ;w
Ik had juist bij deze telefoon geen zin om er een custom rom op te gaan zetten eigenlijk en aangezien het bij andere wel gewoon werkt met de fabrieks rom wou ik dat eigenlijk ook voor elkaar krijgen.
Heeft iemand nog andere ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:07

v8power67

Psn: Mausosaurus

Ik had ook problemen met mn phone op jelly bean, ervoor eigenlijk ook al.
Na een hard reset/fabrieks reset gedaan te hebben werkt mijn phone weer super.
Is snel, geen zwarte schermen meer als ik in apps zit en dat de app gesloten wordt.
En mijn batterij verbruik is nu zeer aardig te noemen :)

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Laatst online: 15:49
@ v8power67
stel ik doe een hard reset/fabrieks reset, neem aan dat je daarna weer je backup er op geknald hebt?
Dus eerst backup maken, fabriek/hard reset, backup er weer op via Kies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peedee
Vreemd ik heb juist gemerkt dat hij ruim 1 dag meegaat bij normaal gebruik en dan hou ik nog over. Niets bijzonders ingesteld. Alleen de spaarstand en helderheid gewoon op de middenstand (niet automatisch) geen tril of geluid signaal bij indrukken van toetsen. Mijn E-mail gewoon op push enz. Niets bijzonders. Heb zelfs Beautiful widgets op mijn toestel staan, is de mooiste weer/klok aplicatie.Overigens staat hij s'morgens om 06.00 al aan en om 23.00 aan de lading. Wel 1 keer hard reset gedaan na een uurtje aan en dan aan de lading, schijnt goed te zijn voor het kalibreren van de batterij. Daarna niet meer nodig. Ben zéér tevreden over dit toestel. _/-\o_
Steeffoon schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 09:51:
Batterij gaat aanzienlijk korter mee.
Jammer dat je met de volumetoetsen het toestel niet helemaal op stil kan zetten, maar alleen op hoger volume of trillen. Overigens heb ik gisteren gemerkt dat het veranderen van volume met volumetoetsen niet vlekkeloos werkt.... ik hoor namelijk geen melding bij nieuwe berichten als ik het signaal activeer via de volumetoetsen, via de notificatiebalk wel...

De schaduwrand achter de apps op de homescreens is niet zo mooi in mijn ogen. Wanneer je vanuit een app weer op het homescreen komt, zie je de schaduwrand paar tellen later nog verschijnen. Kan dat niet uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thyzz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-07 13:05

Thyzz

-=leeg=-

zunrob schreef op woensdag 07 november 2012 @ 14:19:
Sinds de update loopt mijn batterij leeg als WiFi verbonden is. Ik verlies 's nachts zo'n 30 procent! Voorheen niet meer dan 5 a 6 procent wanneer WiFi verbonden was. Als ik WiFi nu uitzet doet ie het wel gewoon normaal... Iemand een idee?
Geen idee, maar wel het zelfde probleem :(
Ben nu maar weer aan het kloten met de Green Power app. Kijken of dat werkt.
Nadeel is dat je niet snel op de hoogte bent van push berichten

5325wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

v8power67 schreef op woensdag 07 november 2012 @ 16:41:
Ik had ook problemen met mn phone op jelly bean, ervoor eigenlijk ook al.
Na een hard reset/fabrieks reset gedaan te hebben werkt mijn phone weer super.
Is snel, geen zwarte schermen meer als ik in apps zit en dat de app gesloten wordt.
En mijn batterij verbruik is nu zeer aardig te noemen :)
Klopt. Dit scheelt een hoop inderdaad. Ik heb zelf de back-up teruggezet en merk verbetering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 453736

Ik kreeg deze week een melding over de update. Toen ik de opdracht tot updaten gaf kreeg ik na de eerste reboot de volgende melding: "signature verification failed". Ik heb m'n toesteld geroot. Ik heb geprobeerd om hem te updaten via wifi. Moet ik hem misschien via kies updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-07 20:59

Deathchant

Don't intend. Do!

de update is toch al een tijdje uit. mijn vriendin heeft nog steeds de update niet gekregen....Ze heeft geen branded toestel ofzo...ik vraag me af hoe lang het nog gaat duren....

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-06 21:42

FikkieHo

Wokmaster

Misschien heeft ze geen NL's maar een geimporteerde versie? (ook al is ie in NL aangeschafd). Dan kan ie best nog, net als die van mij geen update hebben :)

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-07 20:59

Deathchant

Don't intend. Do!

gister toevallig de update binnen gehad. Even mee gespeeld...het kan aan mij liggen, maar ik merk er niks van :s

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Despen
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Zou iemand dit kunnen testen a.u.b.:

1. Open de stock camera app
2. Zet je resolutie op 6mp (in plaats van de standaard 8mp)
3. Neem een foto
4. Open de foto

Het probleem bij mij nu is dat de foto NIET full screen wordt weergegeven, waar het vóór de update wel zo was. Er verschijnen irritante balken aan de boven en zijkant van de foto. Als ik een andere foto app gebruik zoals QuickPic heb ik dit probleem niet.

Alvast bedankt voor het testen en héééél erg bedankt voor een mogelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-07 17:10

TdV

Despen schreef op zondag 11 november 2012 @ 15:36:
Zou iemand dit kunnen testen a.u.b.:

1. Open de stock camera app
2. Zet je resolutie op 6mp (in plaats van de standaard 8mp)
3. Neem een foto
4. Open de foto

Het probleem bij mij nu is dat de foto NIET full screen wordt weergegeven, waar het vóór de update wel zo was. Er verschijnen irritante balken aan de boven en zijkant van de foto. Als ik een andere foto app gebruik zoals QuickPic heb ik dit probleem niet.

Alvast bedankt voor het testen en héééél erg bedankt voor een mogelijke oplossing.
Hier ook, maar ook op 8mp, het lijkt alsof hij de ruimte van de notificatiebalk niet wil gebruiken. Ik heb geen oplossing helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank..
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15:20
heeft iemand enig idee hoe je het geluid van de fotocamera uit kan zetten?
heb me rotgezocht maar kan het niet vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 336391

frank.. schreef op maandag 12 november 2012 @ 10:02:
kan alleen via andere app..(camera pro-capure)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Laatst online: 14:07

v8power67

Psn: Mausosaurus

Telefoon op stil zetten werkt ook, dan is camera geluid ook weg, athans dat was zo voor jelly bean, neem aan nu nog.
BigF25 schreef op woensdag 07 november 2012 @ 17:25:
@ v8power67
stel ik doe een hard reset/fabrieks reset, neem aan dat je daarna weer je backup er op geknald hebt?
Dus eerst backup maken, fabriek/hard reset, backup er weer op via Kies?
Ja ik had een backup gemaakt idd via kies, en daarna weer terug gezet idd. Alleen ik had alleen contacten gedaan, rest boeide me niet zoveel.
Stond niets echt belangrijks op.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredgroes
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:17
Ook gepost in het s3 ervaringen topic: Misschien een tip voor de mensen met battery drains. Mijn vriendin haar s3 had hier ook last van. Ik heb de batterij toen de s3 aan stond eruit gehaald en na tien minuten er weer in gestopt en tot op heden zijn de drains verleden tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubenus
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15:41
Ik kan nou niet zeggen dat ik meer tevreden ben over m'n telefoon dan voor de JB update. De interface animaties zien er weliswaar vloeiend uit, maar heb vaker het gevoel dat er een soort van vertraging aanwezig is die er voorheen niet was. Bovendien heb ik ook het gevoel zoals meerdere mensen hier dat mijn batterij minder lang meegaat, ik haal vaak het einde van de dag niet. Ik heb Google Nu al uitgeschakeld, maar heb niet het idee dat het hiermee is opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Als je wilt dat je batterij langer meegaat, is het verstandig om een backup te maken via KIES en dan het toestel terugzetten op fabrieksinstellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
Steeffoon schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 09:05:
Als je wilt dat je batterij langer meegaat, is het verstandig om een backup te maken via KIES en dan het toestel terugzetten op fabrieksinstellingen.
Been there, done that, doesn't work. :( Helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HubD1
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:19
Op een dag tussen 06:00-23:00 uur moet ik moeite doen om de accu onder de 40% te krijgen.
Dat is inclusief 2 mails op push, 2 weerswidgets om de 4 uur sync. Wat mailgebruik, uurtje Youtube/Flipboard etc. Nog wat browsen erbij. Soms de MP3 speler nog twee uur aan.
Ik ben dik tevreden over de accuduur dus. Wel een hoop Samsungapps/Yahoo etc. op uit gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSurfer
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-07 14:09
Na de update ging mijn batterij ook een stuk minder lang mee.

Toen ik Google Now heb uitgezet was ik weer terug op het oude niveau.

Ook heb ik sinds kort onderaan bij ontwikkelaars opties het maximale aantal android processen op 4 gezet.
Dit helpt ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-07 16:32
Wat mij vooral tegenvalt is dat ik nog regelmatig redraws van de launcher heb (gewoon Touchwizz). Dit is met name na vrij intensief brossen vaak het geval. Had toch de verwachting dat dit probleem na de JB update verholpen zou zijn, maar kennelijk dus niet.

De accu lijkt inderdaad wat korter mee te gaan wanneer ik internetverbinding heb (wifi of 3G maakt niet uit) maar red het over het algemeen nog steeds wel een dag. Google Now is grappig maar geeft om een of andere constant aan hoe lang het duurt om van mijn huidige positie naar de Burger King op Utrecht CS te komen, terwijl ik daar al weken niet geweest ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef1986
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21-04 17:27
Ik heb sinds jelly bean dat ik niks meer kan doorsturen via nfc in mijn bestanden? Super irritant!

Meer mensen last van? een simpelweg appie doorsturen kan al niet meer?

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Frisian_Heretic schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 11:40:
Na de update ging mijn batterij ook een stuk minder lang mee.

Toen ik Google Now heb uitgezet was ik weer terug op het oude niveau.

Ook heb ik sinds kort onderaan bij ontwikkelaars opties het maximale aantal android processen op 4 gezet.
Dit helpt ook.
Is tie dan niet veel trager?

• guillaumemay
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-11-2024
Ik had, na de update naar JB, ook last ervan dat m'n accu sneller leeg ging. Vooral met Wifi aan. Hier een aantal tips gelezen en die ook uitgevoerd (dingen met Google Now, Locatieservices, enz), maar dat hielp niet.

Wat uiteindelijk wel hielp:
1. Batterij helemaal leeg laten lopen.
2. Batterij kwartier lang uit de telefoon gehaald.
3. Batterij weer 100% opgeladen (met telefoon uit).

S3 aangezet, en de accu gedraagt zich weer zoals vanouds.

Nu weet ik niet of deze simpele handeling alleen voldoende is om het probleem op te lossen, of dat het is opgelost door de eerdere tweaks + het leeglopen van de batterij uit te voeren. Maar het is wellicht het proberen waard als je iets merkt van een verslechterde accu duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
guillaumemay schreef op donderdag 15 november 2012 @ 13:57:
Ik had, na de update naar JB, ook last ervan dat m'n accu sneller leeg ging. Vooral met Wifi aan. Hier een aantal tips gelezen en die ook uitgevoerd (dingen met Google Now, Locatieservices, enz), maar dat hielp niet.

Wat uiteindelijk wel hielp:
1. Batterij helemaal leeg laten lopen.
2. Batterij kwartier lang uit de telefoon gehaald.
3. Batterij weer 100% opgeladen (met telefoon uit).

S3 aangezet, en de accu gedraagt zich weer zoals vanouds.

Nu weet ik niet of deze simpele handeling alleen voldoende is om het probleem op te lossen, of dat het is opgelost door de eerdere tweaks + het leeglopen van de batterij uit te voeren. Maar het is wellicht het proberen waard als je iets merkt van een verslechterde accu duur.
Kan iemand uitleggen waarom dit zou helpen? Ik snap namelijk niet hoe dit proces zou kunnen zorgen dat je batterij minder snel leeg loopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
zunrob schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 10:49:
[...]

Kan iemand uitleggen waarom dit zou helpen? Ik snap namelijk niet hoe dit proces zou kunnen zorgen dat je batterij minder snel leeg loopt...
Sterker nog, het is het domste wat je kunt doen. De huidige Li-on batterijen gaan juist stuk door het volledig ontladen. Zie ook: Wikipedia: Lithium-ion-accu

Het beste wat je kan doen nadat je batterij problemen ondervind is het volgende:
  • Back-up maken van het toestel (Kies, Google of Samsung account)
  • Toestel volledig terugzetten naar fabrieksinstellingen(ook wel "wipe" genoemd)
  • Toestel opstarten, nodige gegevens invullen en laten uitrazen(neem er even kwartiertje de tijd voor)
  • Gegevens weer terugzetten vanaf je back-up
  • Aankijken of er nog een batterij-lek aanwezig is
  • Zo ja, batterij monitor tooltje downloaden van XDA en bron opsporen en naar handelen

[ Voor 1% gewijzigd door Miki op 16-11-2012 14:00 . Reden: Diverse typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
Miki schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 11:24:
[...]

Sterker nog, het is het domste wat je kunt doen. De huidige Li-on batterijen gaan juist stuk doordat het volledig ontladen. Zie ook: Wikipedia: Lithium-ion-accu

Het beste wat je kan doen nadat je batterij problemen ondervind is het volgende:
  • Back-up maken van het toestel (Kies, Google of Samsung account)
  • Toestel volledig terugzetten naar fabrieksinstellingen(ook wel "wipe" genoemd)
  • Toestel opstarten, nodige gegevens invullen en laten uitrasen(neem er even kwartiertje de tijd voor)
  • Gegevens weer terugzetten vanaf je back-up
  • Aankijken of er nog een batterij-lek aanwezig is
  • Zo ja, batterij monitor tooltje downloaden van XDA en bron opsporen en naar handelen
Ok. Dan nu de vraag: hoe kan het dat er mensen zijn die rapporteren dat dit wel werkt? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guillaumemay
  • Laatst online: 25-11-2024
"Geheel" ontladen is waarschijnlijk ook niet gebeurd; ik merkte dat m'n S3 zich vanzelf afsloot bij 1% of 2% accu resterend. In ieder geval heb ik geen 0% gezien. Toen de accu eruit, weer opgeladen en nu van alle problemen af.

Hoe / waarom het werkt weet ik niet. Misschien was het een combo van alle voorgaande stappen, misschien heeft m'n S3 zich opnieuw gecalibreerd, misschien was de hardware na de update gewoon een paar dagen van streek en moest het even wennen? In het laatste geval lost alles zich vanzelf op, dat zou mooi zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 361074

Sinds ik mijn SIII heb geupdate naar Jelly Bean is mn foon een stuk trager geworden. Vooral irritant bij een race spelletje want door de vertraging knal iedere keer tegen de muur :) Mooie balen dus, want dat is nou niet wat ik van een update verwacht.

Ik lees dat ik niet de enige ben en dat het kan helpen als je de foon volledig reset en met een backup je gegevens weer terug haalt. Nu is mijn vraag:
- bij instellingen staat dat er automatisch een backup wordt gemaakt via je gmail adres, hoe volledig is zo'n backup? Worden apps ook geback-upped? En de instellingen van de apps?
- Als dit niet volledig is (of nog vollediger mogelijk is) wat zijn dan nog andere opties? Op de een of andere manier werkt KIES niet bij mij. Hij vindt mijn laptop niet als ik hem laat zoeken (ook al heeft die wel gewoon wifi contact..)

Veel dank alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Anoniem: 361074 schreef op zondag 18 november 2012 @ 19:52:
Sinds ik mijn SIII heb geupdate naar Jelly Bean is mn foon een stuk trager geworden. Vooral irritant bij een race spelletje want door de vertraging knal iedere keer tegen de muur :) Mooie balen dus, want dat is nou niet wat ik van een update verwacht.

Ik lees dat ik niet de enige ben en dat het kan helpen als je de foon volledig reset en met een backup je gegevens weer terug haalt. Nu is mijn vraag:
- bij instellingen staat dat er automatisch een backup wordt gemaakt via je gmail adres, hoe volledig is zo'n backup? Worden apps ook geback-upped? En de instellingen van de apps?
- Als dit niet volledig is (of nog vollediger mogelijk is) wat zijn dan nog andere opties? Op de een of andere manier werkt KIES niet bij mij. Hij vindt mijn laptop niet als ik hem laat zoeken (ook al heeft die wel gewoon wifi contact..)

Veel dank alvast!
Dit durf ik niet te zeggen, ik heb voor alle zekerheid gewoon via Samsung Kies de back-up gemaakt. Dan weet je zeker dat je bepaalde dingen meeneemt in een back-up. De instellingen van de apps worden niet meegenomen zover ik weet. De apps kan je wel terugzien in de Play Store, zodat je ze daaruit kan downloaden. Probeer Samsung Kies even opnieuw te installeren, of misschien even op een andere computer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r--ndy
  • Laatst online: 16:18
Ik heb nu een aantal dagen 4.1.1 op me s3 staan de 1e 2 dagen was die geweldig geen problemen niks! tot aan zaterdag, Sindsdien deed mijn galerij steeds trager. Toen heb ik de helft van mijn foto's verwijderd maar dat had echter geen nut! na een aantal reboots etc. werkte hij ineens helemaal niet meer toen ik eenmaal de foto's wou overzetten naar mijn SD-kaart via 'Mijn Bestanden' bleek dat het dus ook al niet meer te doen! Opgeefment liep hij constant vast bij alles wat ik deed en kon ik hem ook niet meer aansluiten op de laptop & computer! uiteindelijk maar een hardreset gedaan via recovery omdat hij het ook niet meer wou doen via instellingen. Alles kwijt geraakt dus!

De galerij deed het wel weer maar die heeft het inmiddels weer begeven! zodra ik hem aandruk krijg ik alleen een zwart scherm.. Iemand tips?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VisionMaster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-06 23:02

VisionMaster

Security!

Sinds de update naar JB heb ik er last van dat mijn S3 na het volladen zich lijkt los te koppelen van de USB-lader, en dan midden in de nacht het geluidje maakt dat het aankoppelt om op te laden.

Hoe zet ik dat verrekte deuntje uit? Op de algemene trilstand/geluid-uit zetten is een leuke oplossing, maar ik wil nog wel gewekt worden in de ochtend.

De blokkade stand (ook in gesteld) lijkt dit deuntje in ieder geval niets van aan te trekken.

I've visited the Mothership @ Cupertino

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TYPHOON-
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12:48
Mja bij mij maakt ie geen geluid vanwege audiomanager maar ik word soms wakker omdat ineens het scherm oplicht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bl4ckviper
  • Laatst online: 07-05 13:43

Bl4ckviper

BlaBlaBla

Mijn telefoon SGS 3 probeert regelmatig te updaten. Over the air en heb het zelfs via KIES geprobeerd.

Echter gaat het bij de installatie fout. Ik krijg het android poppetje te zien met daarin een draaiende bol en daarna een op zijn rug liggende.

zoals hier http://2.bp.blogspot.com/.../s1600/Android411Fail.JPG

Hoe kan ik het toch voor elkaar krijgen? Of niet vind ik ook prima maar dan wil ik niet de hele tijd die melding dat er een update is..

Be fast .... Be furious....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a

jerry_a

doei

VisionMaster schreef op maandag 19 november 2012 @ 23:58:
Sinds de update naar JB heb ik er last van dat mijn S3 na het volladen zich lijkt los te koppelen van de USB-lader, en dan midden in de nacht het geluidje maakt dat het aankoppelt om op te laden.

Hoe zet ik dat verrekte deuntje uit? Op de algemene trilstand/geluid-uit zetten is een leuke oplossing, maar ik wil nog wel gewekt worden in de ochtend.

De blokkade stand (ook in gesteld) lijkt dit deuntje in ieder geval niets van aan te trekken.
Het meldinggeluid uizetten.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank..
frank.. schreef op maandag 12 november 2012 @ 10:02:
heb inmiddels maar voor de botte-bijl methode gekozen.
Na het rooten ( wat een fluitje van een cent was) kon het camera sampletje eenvoudig verwijderd worden met Root Browser Lite. Probleem opgelost ;-)

en toen ik toch bezig was ook maar meteen Google+ , Flipboard en Chaton eraf geflikkerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a

jerry_a

doei

frank.. schreef op maandag 26 november 2012 @ 11:54:
[...]

Na het rooten ( wat een fluitje van een cent was) kon het camera sampletje eenvoudig verwijderd worden met Root Browser Lite. Probleem opgelost ;-)
Waar zit dat ding? Ik wil hem ook wel weghalen.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank..
jerry_a schreef op maandag 26 november 2012 @ 16:13:
[...]

Waar zit dat ding? Ik wil hem ook wel weghalen.
Het is een .ogg bestandje...als ik me goed herinner heette hij shutter.ogg.
als je zoekt op shutter of op .ogg moet je hem kunnen vinden.
in welk mappie hij stond weet ik helaas niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a

jerry_a

doei

frank.. schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 17:03:
[...]

Het is een .ogg bestandje...als ik me goed herinner heette hij shutter.ogg.
als je zoekt op shutter of op .ogg moet je hem kunnen vinden.
in welk mappie hij stond weet ik helaas niet meer...
Thanks. Hij zit in system / media / audio / UI.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef1986
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21-04 17:27
Sinds JB is mn accuduur er echt op achteruit gegaan.

Wat vinden jullie hiervan?

Scherm is 2 uur en 35 minuten aangeweest zoals te zien op de screenshot.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/91828319/2012-11-27%2020.53.07.png

https://dl.dropbox.com/u/91828319/2012-11-27%2020.53.18.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirretje
  • Laatst online: 03-07 09:13
Zulke dagen heb ik er af en toe nog tussen. Vandaag was het nog erger dan jij nu post. 12.5uur....1 uur scherm aan en nog 20% over. Voorheen was 19 uur met 4 uur screen on time mogelijk. Ik ervaar het als een 'bagger update' maar gek genoeg zijn er ook gevallen waar het juist positief uitpakt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Laatst online: 03-07 12:41
Ik heb ook hetzelfde hoor. Soms heb ik na een hele dag zonder mijn telefoon aan te raken nog 50% over. Wat ik overigens als goed beschouw. Ik heb echter ook wel eens dat ik echt letterlijk, zonder mijn SIII aan te raken, na een paar uur ineens 40% lading eraf heb. Er is geen touw aan vast te knopen. En ik moet helaas zeggen dat ik dit met Android eigenlijk al jaren zo ervaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 403748

Dat heb ik ook. En alleen hierom zou ik weer terug willen naar een iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MurtnR
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-06 11:49
Update van 4.1.2 is begonnen, zie bron:
http://www.sammobile.com/...ate-lots-of-new-features/
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste