Thanks voor de link. Dat is handig!RonaldM schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 13:46:
[...]
Gelijk uitgeprobeerd maar geen meldingen, alleen de standaard:"Dit is de nieuwste firmware.
LH1 (PHN)".
Er komt trouwens wel weer wat beweging in de uitrol, na Polen komen er twee landen bij:
Taiwan → 4.1.1 Update Available! (6/10)
Hong Kong → 4.1.1 Update Available! (7/10)
Bron: SAMSUNG GALAXY S3 JELLY BEAN 4.1.1 UPDATE RELEASE STATUS PAGE [DAILY UPDATE]
Wie heeft er trouwens nog meer problemen dat de poolse jelly bean steeds schokkeriger begint te lopen? Heb de versie er nu een week of twee opstaan ongeveer. Maar sinds een paar dagen schokt deze.. ook bij video opnemen, en bij unlocken van het homescreen, bij games. Heb niets gewiped of gecleaned verder, maar in het begin draaide alles soepel.
Voor de rest heb ik nog dat de schaduw van de icootnjes op je bureablad zichtbaar re-drawen zodra je het homescreen opent.
En zo nu en dan wat render errors in de browser. Voor de rest werkt het allemaal wel aardig, nauwelijks FC's.
Ik zie dat de UK binnenkort aan de beurt is, zal ik die versie er wel opzetten.
[ Voor 3% gewijzigd door mbr01 op 11-10-2012 16:47 ]
Vliegtuigjes bouwer - i.o.
UK (T-Mobile,O2,Three) → Updating...
Nederland komt steeds dichterbij ...
Goed om te zien! Ik hou het topic in de gaten en hoop zo snel mogelijk de update te ontvangen..allesvooriphone schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 17:20:
UK (VF,ORA,WH,Unlocked) → Updating...
Staat er al een paar dagen hoor.allesvooriphone schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 17:20:
UK (VF,ORA,WH,Unlocked) → Updating...
Dit is wel nieuw: Germany (DBT) → Updating...
Dat staat er ook al een paar dagenSenn0 schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 10:52:
[...]
Staat er al een paar dagen hoor.
Dit is wel nieuw: Germany (DBT) → Updating...
Ik ben bang dat de uitroldatum voor Nederland pas bekend is als iemand hier op het forum meld dat hij/zij het aan het downloaden is via OTA of KIES.
Maar ik kan het niet laten om steeds te zoeken naar info
hoi
Heeft niemand last van een trager wordende telefoon na de poolse jellybean? Camera app, is trager, soms frame skippes in the video etc.mbr01 schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 16:46:
[...]
Thanks voor de link. Dat is handig!
Wie heeft er trouwens nog meer problemen dat de poolse jelly bean steeds schokkeriger begint te lopen? Heb de versie er nu een week of twee opstaan ongeveer. Maar sinds een paar dagen schokt deze.. ook bij video opnemen, en bij unlocken van het homescreen, bij games. Heb niets gewiped of gecleaned verder, maar in het begin draaide alles soepel.
Voor de rest heb ik nog dat de schaduw van de icootnjes op je bureablad zichtbaar re-drawen zodra je het homescreen opent.
En zo nu en dan wat render errors in de browser. Voor de rest werkt het allemaal wel aardig, nauwelijks FC's.
Ik zie dat de UK binnenkort aan de beurt is, zal ik die versie er wel opzetten.
Volgens mij had ik een tijdje geleden expres mijn CSC veranderd naar BTU met welke code kon je dit ook alweer checken?
Schiedam | 4050 Wp ZZO
Volgens mij zijn die er vandaag bij gekomen.
Het kan toch niet meer lang duren zou je haast denken.
Frankrijk ook.
Roemenie en Spanje ook.
Zal niet lang meer duren dan.
[Edit1]
Zwitserland heeft nu ook een update:
Switzerland (Swisscom) → 4.1.1 Update Available! (18/10)
En bij samfirmware weten ze ook dat:
Ireland (Three) 2012 October 4.1.1 I9300XXDLJ1 I93003IEDLI2
Italy (H3G) 2012 October 4.1.1 I9300XXDLJ1 I9300HUIDLJ1
United Kingdom (H3G) 2012 October 4.1.1 I9300XXDLJ1 I9300H3GDLJ1
een update hebben gekregen.
[edit2]
MurtnR was me net voor :
[ Voor 65% gewijzigd door mbr01 op 18-10-2012 12:56 ]
Bron: http://www.androidpolice....nd-ireland-join-the-list/
Ze vallen ook te downloaden via sammobile: http://www.sammobile.com/...de=0&os=1&type=1#firmware
Anoniem: 316042
Vandaag is ook O2 UK aan de beurt:
O2 UK confirms GALAXY S III Jelly Bean Update Coming tomorrow 19,October
PDA:LH3 / PHONE:LH1 / CSC:LH2 (XEF).
Dit is ook de huidige versie. De XEF versie is nog 'pending' ipv 'updating'...
Nog even een andere vraag.. wanneer ik via Odin een update doe, zijn dan in de toekomst de updates via OTA door te voeren of zal ik dan altijd via Odin de laatste versies moeten installeren?
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 316042 op 19-10-2012 12:38 ]
Wat ik lees in oa het "Custom ROM's & Custom Firmware" topic is dat het toestel niet meer herkend wordt door KIES. Je moet het toestel dus bij de NL uitrol weer terug zetten in de 'oude' situatie, voor mij een hoop gedoe dus ik wacht nog een paar weken...Anoniem: 316042 schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 11:26:
[s][sNog even een andere vraag.. wanneer ik via Odin een update doe, zijn dan in de toekomst de updates via OTA door te voeren of zal ik dan altijd via Odin de laatste versies moeten installeren?
Ik geef het toe, ben eigenlijk geen echte Tweaker maar een gewone 'gebruiker'Fire69 schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 23:17:
Die hoop gedoe is letterlijk nog geen 5min werk, dus dat valt allemaal wel mee hoor
[ Voor 5% gewijzigd door RonaldM op 22-10-2012 10:19 ]
- Vodafone Android 4.1.1 Jelly Bean firmwares online!
- O2 Android 4.1.1 Jelly Bean firmwares online!
- Official Android 4.1.1 Jelly Bean Update Germany!
- Official Android 4.1.1 Jelly Bean Update France!
We gaan oktober wel halen denk ik, volgende topic alvast maken voor Android 4.2?
Heb nou niet echt het gevoel dat eea sneller draait. Er zitten wel een aantal puntjes in die handiger zijn.
Wat vermoedelijk een UK Versie (vodafone) is.
Paar kleine aanpassingen, maar al met al niet veel verschil.
http://www.youmobile.org/...devices-by-Early-November
[ Voor 10% gewijzigd door fredgroes op 23-10-2012 10:46 ]
laat maar...heb het al gevonden.
blijkt nederlands te zijn....wachten maar weer verdomme
[ Voor 45% gewijzigd door frank.. op 23-10-2012 16:21 ]
(Sim unlocked toestel met Mobile Vikings)
Zal wel te maken hebben met een andere landcode...
[ Voor 42% gewijzigd door -TYPHOON- op 24-10-2012 14:00 ]
lateralus_48 schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 11:49:
Ik denk dat hij momenteel voor België wordt uitgerold. Ik kreeg een nieuwe firmware-melding en vervolgens het bericht dat de toegang tot de softwareupdateservice beschikbaar is in volgorde van het verzoek. Maar eventjes wachten dus...
(Sim unlocked toestel met Mobile Vikings)
[edit]
Ter info (naar aanleiding van Miki in "[Samsung Galaxy SIII] Jelly Bean Update topic" ), CSC is LUX...
[ Voor 63% gewijzigd door Fire69 op 26-10-2012 15:35 ]
Ook dat ging prima maar heb toch het liefst de Nederlandse, dus ik van sammobile de originele ICS gedownload, 4.0.4, en wilde ik kijken of de Nederlandse er al was voor mijn telefoon.
De eerste keer dat ik terug flashte met Odin ging alles gewoon goed, maar de telefoon blijft hangen in het opstart scherm waar je Samsung ziet staan (het licht dan op en gaat weer uit de letters).
Dus ik dacht laat ik het weer proberen maar niks veranderde, hij blijft maar in dat scherm hangen. Start niet verder op.
Heeft iemand alsjeblieft een tip voor mij hoe ik dit kan verhelpen.
Na de batterij er weer in gedaan te hebben startte hij nog steeds niet op helaas. Toen dacht ik bij mezelf laat ik de Spaanse er maar weer op terug flashen en jawel, hij start weer!!!!
Maar zou toch graag nog steeds de oplossing willen weten van mijn vorige probleem. B.v.d. heren!
[ Voor 11% gewijzigd door Spiritual89 op 24-10-2012 17:52 ]
Dat heb ik namelijk ook gedaan.
Anders even opnieuw het bestandje downloaden en dan weer opnieuw proberen.
Spiritual89 schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 17:37:
Ik zag een filmpje (http://www.cursed4eva.com/galaxy_s3_jelly_bean/) waar je een update kon flashen van een ander land zonder je telefoon te hoeven rooten. Ik zag dat wel zitten en ging dus aan de slag en installeerde de update van Polen met Odin. Dat ging allemaal goed en later die van Spanje omdat deze beter scheen te zijn dan de Poolse.
Ook dat ging prima maar heb toch het liefst de Nederlandse, dus ik van sammobile de originele ICS gedownload, 4.0.4, en wilde ik kijken of de Nederlandse er al was voor mijn telefoon.
De eerste keer dat ik terug flashte met Odin ging alles gewoon goed, maar de telefoon blijft hangen in het opstart scherm waar je Samsung ziet staan (het licht dan op en gaat weer uit de letters).
Dus ik dacht laat ik het weer proberen maar niks veranderde, hij blijft maar in dat scherm hangen. Start niet verder op.
Heeft iemand alsjeblieft een tip voor mij hoe ik dit kan verhelpen.Ik zou namelijk echt niet meer weten wat ik verder nog zou kunnen proberen. Heb nu maar de batterij eruit gehaald en laat hem even zo en probeer hem zo weer op te starten.
Na de batterij er weer in gedaan te hebben startte hij nog steeds niet op helaas. Toen dacht ik bij mezelf laat ik de Spaanse er maar weer op terug flashen en jawel, hij start weer!!!!
Maar zou toch graag nog steeds de oplossing willen weten van mijn vorige probleem. B.v.d. heren!
Spiritual89 schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 17:37:
Ik zag een filmpje (http://www.cursed4eva.com/galaxy_s3_jelly_bean/) waar je een update kon flashen van een ander land zonder je telefoon te hoeven rooten. Ik zag dat wel zitten en ging dus aan de slag en installeerde de update van Polen met Odin. Dat ging allemaal goed en later die van Spanje omdat deze beter scheen te zijn dan de Poolse.
Heeft iemand alsjeblieft een tip voor mij hoe ik dit kan verhelpen.Ik zou namelijk echt niet meer weten wat ik verder nog zou kunnen proberen. Heb nu maar de batterij eruit gehaald en laat hem even zo en probeer hem zo weer op te starten.
Dit kan ook zonder je telefoon te rooten?smartje74 schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 18:36:
Toestel na het flashen uitzetten door battery pull. Dan opstarten met vol up + home+ power en deze alledrie ingedrukt houden totdat je in recovery bent opgestart. Daarna wipe data/facrory reset doen en cache wipen. Dan rebooten.
[...]
Ik ga dit zeker nog proberen. Thanks.ronic1 schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 18:06:
Het zou gewoon moeten lukken met de orginele Nederlandse firmware die je van samfirmware af kan halen.
Dat heb ik namelijk ook gedaan.
Anders even opnieuw het bestandje downloaden en dan weer opnieuw proberen.
[...]
Spiritual89 schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 19:25:
[...]
Dit kan ook zonder je telefoon te rooten?
Ik hoop dat Browser Share in Jelly zit, maar zal wel niet
Dit begrijp ik niet helemaal wat je hiermee bedoeld. Ik heb het over de informatie als je kijkt bij toestel info.Fire69 schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 23:23:
Dat er visueel niet zo heel veel verschil zit tussen 4.0 en 4.1?
[ Voor 11% gewijzigd door Spiritual89 op 24-10-2012 23:27 ]
Wat staat er bij jou en op die screenshot dan van versienummers?
Kan je'm niet hier even neerzetten?
Deze screenshot geeft dezelfde info als bij mij, terwijl mijn update Spaans is.
Geen idee. Maar als ik het zo bekijk kan ik mijn Spaanse versie er gewoon op laten staan. Als hij toch hetzelfde is.Fire69 schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 00:09:
Zelfde als de mijne.
Bij LG hadden ze Open Europe-versies, hebben ze dat bij Samsung misschien ook?
http://imgur.com/vJQFP
[ Voor 59% gewijzigd door KornoPoning op 25-10-2012 07:50 ]
Hier idem.marlamin schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 10:29:
Nog steeds niks binnen bij een nederlands Vodafone toestel.
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
If it aint fixed, it's broken.
Zie ook: https://twitter.com/samkiesupdates
Dus nog even geduld en afwachten totdat je in de stream je toestelcode voorbij ziet komen
Kan er niks over vinden op tweakers of internet
[ Voor 28% gewijzigd door MurtnR op 25-10-2012 14:04 ]
Hier staat een hele lijstMurtnR schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 14:04:
Mijn landcode is CE (i9300CELH1). Bij wat voor land hoort dit?
Kan er niks over vinden op tweakers of internet
http://rootgalaxys3iii.co...s3-latest-stock-firmware/
Lijkt dus een NL versie.
[ Voor 4% gewijzigd door waslijn op 25-10-2012 14:51 ]
http://www.samsunggalaxys...galaxy-s3-vanaf-december/
Ben benieuwd hoe dat gaat worden, aangezien galaxy s3 1GB RAM heeft. De galaxy note II waar het nu voor is beschikt over 2 GB RAM geheugen. Maar iig vet dat ze er mee aan de gang gaan.mbr01 schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 16:41:
Multiview aan het einde van het jaar ook voor Galaxy S3!? Nice.
Multitasken is de toekomst.
Zag op XDA ook een pop-up browser (net zoals met de videospeler kan) erg vet. Hopelijk kan in de toekomst alle app's op die manier.
Heb liever browser share: YouTube: Présentation de Samsung Browser Sharembr01 schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 16:41:
Multiview aan het einde van het jaar ook voor Galaxy S3!? Nice.
Maar multiview is ook oke...
Anoniem: 467175
[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 467175 op 25-10-2012 19:33 ]
Als ik de UK rom flash, kan ik daarna dan nog gewoon OTA updates ontvangen?
Dat zou ik ook graag willen weten. Ik heb namelijk de Spaanse versie.vaagisdenaam schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 20:31:
Ik weet dat het al heel vaak gevraagd is, maar ik kan het nergens terugvinden:
Als ik de UK rom flash, kan ik daarna dan nog gewoon OTA updates ontvangen?
Maar goed, wat wil ik zeggen? Het lijkt er op dat Sammy, Google, Akamai, of Three erg weinig netwerkcapaciteit heeft ingezet. En dat is erg erg jammer: de OTA-rijen zijn immens en ik vrees voor jullie, m'n lieve landgenoten, als jullie via hetzelfde content netwerk moeten komen maar lekker NA ons in de rij staan...
[ Voor 38% gewijzigd door airell op 26-10-2012 13:19 ]
Ik snap je "happy joy joy" stemming maar zonder het vermelden van een landcode zijn dit soort berichten waardeloos.airell schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 13:11:
Ik krijg de Jelly Bean update voor mijn S3 update nu binnen! Hij is aan het downloaden, 17% van de 272.41MB! Gewoon de international version over the air update van Samsung.
Voor de goede orde, je vind je landcode door *#1234# in de dialer in te toetsen > derde regel: CSC : I9300>xxx< Waarbij xxx staat voor je landcode.
Met deze link kun je in pulldown menu "country" je code terugvinden.
Anoniem: 45395
Bij mij staat er dan I9300VFGBLH2Voor de goede orde, je vind je landcode door *#1234# in de dialer in te toetsen > derde regel: CSC : I9300>xxx< Waarbij xxx staat voor je landcode.
Maar of ik kijk scheel of ik zie hem niet in die lijst bij sammobile...
Ok, sorry, waardeloos... nou ja, dank je voor de technische uitleg... Ik heb mijn toestel 'gewoon' bij belsimpel.nl gehaald, dus ik dacht Nederlands... Het is I9300XEFDLJ2. France dus, had geen idee dat het een Frans ding was.Miki schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 14:21:
[...]
Ik snap je "happy joy joy" stemming maar zonder het vermelden van een landcode zijn dit soort berichten waardeloos.
Voor de goede orde, je vind je landcode door *#1234# in de dialer in te toetsen > derde regel: CSC : I9300>xxx< Waarbij xxx staat voor je landcode.
[ Voor 4% gewijzigd door airell op 26-10-2012 15:24 ]
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Het was niet bedoeld om je af te zeiken maar het is naar de andere GoT leden een stuk informatiever en aardiger als zij ook weten of ze wel of nog niet aan de beurt zijnairell schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 15:17:
[...]
Ok, sorry, waardeloos... nou ja, dank je voor de technische uitleg... Ik heb mijn toestel 'gewoon' bij belsimpel.nl gehaald, dus ik dacht Nederlands... Het is I9300XEFDLJ2. France dus, had geen idee dat het een Frans ding was.
Anoniem: 179986
Ik heb zelf een Bulgaarse, een VVT, en ik heb nog geen update, ook niet via Kies. Goedkoop gehaald bij een webshop.Cloud schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 15:19:
Ik heb mijn S3 ook bij een Nederlandse webshop gekocht, dacht ook altijd dat ik een Nederlandse had. Maar was dus ook import, Duits om precies te zijn. Tenzij je een toestel in een fysieke winkel koopt, is de kans op een andere regio best groot denk ik eigenlijk
Overigens geeft Sammobile.com een 4.1.1 aan van 18 september, maar ik heb geen idee wat ik hiermee moet dus laat ik het maar aan mij voorbij gaan. Iets met een OTA update die handmatig te installeren is.
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 179986 op 26-10-2012 15:24 ]
Klopt. De meeste webshops importeren blijkbaar via het grijze circuit uit allerhande landen in Europa. Ik heb zelf een toestel van belsimpel.nl en die lijkt uit een van de Baltische staten te komen (sale code SEB). Geen idee wanneer ik daar de update van mag verwachten.Cloud schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 15:19:
Ik heb mijn S3 ook bij een Nederlandse webshop gekocht, dacht ook altijd dat ik een Nederlandse had. Maar was dus ook import, Duits om precies te zijn. Tenzij je een toestel in een fysieke winkel koopt, is de kans op een andere regio best groot denk ik eigenlijk
Er zijn trouwens wel apps waarmee je de sale code zou moeten kunnen aanpassen: je kunt ze vinden door in de play store op csc te zoeken. Geen idee trouwens in hoeverre dat het update-proces kan bespoedigen. Volgens mij heeft een Samsung-toestel minstens 4 aanduidingen voor de (versie van de) systeemsoftware (AP, CP, CSC en de sale code) en het is me niet duidelijk wat bepalend is bij het triggeren van een update.
Is razendsnel door Telecomlink omgeruild. Voor wat nu uit dit topic blijkt, een Franse.
Nu krijg ik vandaag bij checken voor software updates een andere melding dan normaal. Iets dat updates in volgorde van aanvraag worden afgehandeld. Wellicht betekent dit dat ik ook ICS kan krijgen maar het nu te druk is. Vanavond laat nog maar 's proberen...
Hang je telefoon even via de usb-kabel aan je pc en start Kies op. Waarschijnlijk krijg je dan je update. Zo ging het in elk geval bij mijTitusvh schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 20:27:
[...]
Nu krijg ik vandaag bij checken voor software updates een andere melding dan normaal. Iets dat updates in volgorde van aanvraag worden afgehandeld. Wellicht betekent dit dat ik ook ICS kan krijgen maar het nu te druk is. Vanavond laat nog maar 's proberen...
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.
Vanmorgen komt er OTA een update van 272MB binnen. Tergend langzaam, 100MB per uur.Titusvh schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 20:27:
[...]
Voor wat nu uit dit topic blijkt, een Franse.
Dus ik neem aan dat JB onderweg is naar mijn "Franse" S3....
Anoniem: 179986
Die van Korea is er al lang hoor.sphere schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 13:30:
Misschien had ik mijn Duitse S3 van conrad.nl niet moeten flashen met een NL rom. Vraag me ook af waarom de Poolse wel uit is maar de Koreaanse niet dat lijkt me toch wonderlijk voor een Koreaans bedrijf.
hoi
Of verspreid alles gewoon en stel evt. OTA nog uit. De enthousiastelingen verspreiden de juiste firmwares toch wel via torrents of net wat...Anoniem: 179986 schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 14:19:
Ik snap sowieso niet waarom het zo lang moet duren. Een tiental miljoen apparaten updaten kost natuurlijk een enorme hoeveelheid bandbreedte, maar koop dan gewoon tijdelijk iets per grote update in om het voor elkaar te krijgen. Of zet gewoon een goede infrastructuur op, dat is per definitie belangrijk voor zo'n opkomende grote speler.
Dan hebben degenen die het belangrijk vinden gewoon hun updates lekker snel, en de mainstream gebruikers die niet eens weten dat er iets aan zit te komen hebben toch geen haast..
Het is wel apart amusement, "Wanneer zijn wij nou aan de beurt?"RonaldM schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 14:52:
Het is weer weekend, maandag maar weer afwachten welke landen er aan de beurt zijn....
Het zou me inmiddels niet meer verbazen als we de update pas ergens in de loop van november krijgen. Alhoewel: de grote landen zijn inmiddels wel zo'n beetje geweest.
Anoniem: 190385
=>AP: I9300XXBLH1
=>CP: I9300CELH1
=>CSC: I9300PHNBLH1
Als ik mijn telefoon aansluit op mijn computer en kies opstart, staat er te lezen dat ik niet kan updaten ('Your device does not support software upgrading via Kies.)
Ook staat er tussen haakjes 'BOG', wat dus wil zeggen dat mijn telefoon van Bouygues (Frankrijk) is!
Toen ik mijn telefoon kocht, kon ik gewoon mijn SIM kaart van Mobile vikings gebruiken. Na een OTA update, was mijn telefoon wel SIM locked. Heb hem dan unlocked met een code dat ik gekregen heb van de verkoper.
Maar nu heb ik dus Nederlandse software en staat er nog altijd in Kies dat ik Bouygues ben :-s.
Zal ik wel ooit een update naar JB krijgen?
Is het mogelijk om via Odin de Engelse JB te flashen zonder problemen?
Jouw ervaringen met SIM locks e.d. heb ik echter niet gehad...
Ik kon het niet laten om een kleine fan page te maken voor de Browser share. Als die niet in Jelly zit, komt ie misschien in 4.2.maffe schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 17:10:
[...]
Heb liever browser share: YouTube: Présentation de Samsung Browser Share
Maar multiview is ook oke...
Of op de Samsung Galaxy S4. Must have app.
JB it is...Titusvh schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 12:32:
[...]
Vanmorgen komt er OTA een update van 272MB binnen. Tergend langzaam, 100MB per uur.
Dus ik neem aan dat JB onderweg is naar mijn "Franse" S3....
En inderdaad in 3 uur 70% van mijn batterij leeg. Dus ondanks dat ik nieuwsgierig ben naar de werking van Google Now toch maar uitgezet.
Ik dacht dat Google Chrome standaard meegeleverd (opgedrongen?) zou worden met Jelly Bean. Op mijn Transformer was dat inderdaad het geval. Op mijn S3 niet!
[ Voor 84% gewijzigd door Hoiz op 28-10-2012 19:12 ]