Je klinkt nu al te enthousiast en eigenlijk verkocht. Het type huis dat jullie op het oog hebben staat bij bosjes te koop in Apeldoorn voor vraagprijzen van 200k of zelfs minder, tenzij je erg gehecht bent aan deze straat/buurt zou ik nog eens even rustig verder kijken. Ter vergelijking bij mij in de straat in Apeldoorn een vergelijkbaar huis met iets meer werk voor 150kterribleweak schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 11:30:
Bedankt voor de tips!
Ja we kijken wel door de dingen heen maar we moeten ook kijken hoeveel het gaat kosten om het uiteindelijk naar onze smaak te maken. Ik geloof dat je bv de keuken nog mee kan financiëren maar de vloer, verf etc niet. We hebben zelf niet een grote pot spaargeld staan (ongeveer 3-4k).
We zijn zelf nu met zijn tweeën dus we hoeven opzich niet alle kamers gelijk al aan te pakken. De beneden verdieping (behalve de keuken) is verder prima, onze slaapkamer zou dan nog prioriteit zijn en de rest zou tzt nog gedaan kunnen worden (voilëre en vijver weg, andere kamers schilderen en andere vloer)
Het huis kwa gevoel, plek en grootte is naar onze mening goed.
We zijn erg enthousiast echter nu ik dus weet van de verkoop prijs van nr 71 is dat wel iets wat mijn prijs van evt 190.000 dat we ervoor over zouden hebben omlaag gaat halen. Is dat eigenlijk normaal om dat bedrag erbij te halen bij de onderhandelingen?
De prijzen in Apeldoorn dalen enorm hard, dus je moet echt 1000% zeker zijn van je keuze want je zult hier de komende jaren wel moeten blijven wonen
.....