Hell, voor dat geld mag het best een echte zijn hoor.

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Zeker bij BIC kopen dus, DX is veuls te traagQuad schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 21:08:
[...]
Mm ik zie waarom ik bijna niks vond, ipv BH-503 zocht ik op BH503.
Ik las ergens op internet dat die van BiC beter is dan die van DX. Blijkbaar zit er onderling wel verschillen.
En dan vertellen ze dat hij geduld moet hebben..Fire69 schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 21:46:
Ticket aanmaken op services.dealextreme.com
Dan krijg je na een dag of 2 meestal wel antwoord.
Bij DX zit er tussen verzenden en ontvangen tegenwoordig 4 weken.jediah schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 21:43:
Ik heb op 24-09-2011 een bestelling gedaan bij dealextreme, tot op heden heb ik er niets meer van gehoord.
Als ik op mijn account kijk dan zie ik dat mijn bestelling op 06-10-2011 op shipment is gegaan bij airmail.
Tevens heb ik een tracking nummer gekregen en die kan ik invullen op deze site: intmail.183.com.cn Wanneer ik het nummer daar invul krijg ik de volgende error "Cannot get request dispatcher for path success" Dat is al vanaf dat ik het tracking nummer kon zien in het klantenpaneel..
Heeft iemand hier ervaring mee en weet wat te doen? Hun livesupport is echt ruk, heb om 18:00 vragen gesteld, om 23:00 nog geen antwoord terwijl de livesupport gewoon online zou zijn. Inmiddels duurt het al meer dan een maand, terwijl het +/- 20 dagen zou duren.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Leeg - Sinds 20180907
"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh
Anoniem: 99190
http://www.mistertao.com/...obao-item-9916663407.htmlFrizzz schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 16:24:
Wellicht niet de plek om 't te vragen, maar weten jullie een plek waar je Copco Bag Caps kunt krijgen? Dan vooral de Large-variant? Ik vind 't een briljant product, maar als ik er eentje uit de VS bestel ben ik 20 dollar kwijt. Veel geld om je zak chips kraakvers te houden na opening!
http://www.copco.com/store/site/department.cfm?dc=pw_bagc
[ Voor 29% gewijzigd door Frituurman op 20-10-2011 16:31 ]
"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh
MacBook Pro 13'' (2016 TB) 512gb SSD | iPhone 6s | Synology DS213+
⏩ PVOutput☀️
Anoniem: 427009
Beter uitleggenAnoniem: 427009 schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 18:48:
Hey gasten,
Ik heb zojuist een e-mail terug gehad van DX met betrekking tot mijn defecte beats by dr dre, maar word er niks wijzer van..
hi
We apologize for any inconvenience caused to you.
Would you please take a moment to read the product reviews of this item on the product page, or post your question on our forum? as there are lots of experienced customers who have purchased lots of items from us, hope you would find the related information here.
If no valued information found, please come back to us again, we will follow up on it.
Thank you for your understanding.
jenny
Staat niks over retour sturen of iets dergelijks.. iemand een idee hoe verder te gaan?
alvast bedankt
anders pas je het een beetje aan, of open je een nieuw ticket. sommige chinezen kunnen gewoon geen engelsAnoniem: 427009 schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 18:53:
ja ik heb gewoon gezegd wanneer ik ze binnen heb gehad en dat ie t na twee weken niet meer deed nadat ik die mute-knop had gebruikt, zo is t gebeurt dus valt weinig meer uit te leggen lijkt mij
maarja zou wel graag gewoon een werkende hebben.. snap je
Ik heb op een 5-tal sites beats besteld om te kijken of dat er kwaliteitsverschillen zijn. Tot nu toe zijn die van Deal-Cool veruit het beste! Zowel die van 12 als van 17 dollar. Veel verschil tussen die 2 is er niet, alleen dat de duurdere een stevige doos heeft + een L-plug.Loek92 schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 18:56:
Heb vanmiddag de Beats by Dre van 17 dollar gekocht op Deal-Cool.
Heeft iemand ervaring met deze Beats, want ze zijn er ook voor 12 dollar en 27 dollar en ook nog op verschillende sites.
De duurste heeft iets met 'voice talk' ofso wat ik toch niet nodig heb. En over de goedkoopste las ik dat de kwaliteit niet al te goed was. Daarom maar voor de middenweg gekozen
Anoniem: 418149
Het feit dat hij lijkt op een kogel vormt ook geen probleem?Quad schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 18:10:
Nja zolang hij niet meer levert als +- 5Mw mag hij ingevoerd worden geloof ik.
Deze levert 3.5Mw, dus niet zo hele sterke dus.
MacBook Pro 13'' (2016 TB) 512gb SSD | iPhone 6s | Synology DS213+
Dat is niet aan mij besteed.pietertie schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 20:01:
[...]
Het feit dat hij lijkt op een kogel vormt ook geen probleem?
⏩ PVOutput☀️
Echt geweldig dit, ik heb ook echt heel t internet gezocht want vind 300/400€ gewoon te gek.tokko1 schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 19:42:
Was ook al een tijdje aan het zoeken naar een mooi maar wel kwalitatief goede set Beats.
Hoop lopen zoeken op alle sites, maar vooral Taobao heeft er gewoon veel, in alle prijsklassen met de daarbij behorende kwaliteiten...
Uiteindelijk voor deze gegaan:
http://item.taobao.com/item.htm?id=12995916429
En dan de rode(23) high quality version.
Mja, welke taobao agent was toen de vraag.
Na prijs requests gedaan bij 7 verschillende toch weer uitgekomen bij Zarmark.comBlijft de goedkoopste, en bij vorrige aankopen ook echt goede ervaringen mee dus besteld
Hopelijk pakt de douane 'm er niet uit en is hij snel binnen!
(En voor de dames http://www.zarmark.com/detail.aspx?id=44 , nouja voor een dame die graag nog een setje wou bij besteld..)
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 427009 op 20-10-2011 22:07 ]
Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Bellen met 0900 0990 dustdw schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 21:26:
Ff bellen met de TNT helpdesk, en dan zeggen dat je die code wilt omzetten in een 3S code.
En hoe vind je dat dan bij zarmark? Ik kan deze op hun site niet vinden...tokko1 schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 19:42:
Was ook al een tijdje aan het zoeken naar een mooi maar wel kwalitatief goede set Beats.
Hoop lopen zoeken op alle sites, maar vooral Taobao heeft er gewoon veel, in alle prijsklassen met de daarbij behorende kwaliteiten...
Uiteindelijk voor deze gegaan:
http://item.taobao.com/item.htm?id=12995916429
En dan de rode(23) high quality version.
Mja, welke taobao agent was toen de vraag.
Na prijs requests gedaan bij 7 verschillende toch weer uitgekomen bij Zarmark.comBlijft de goedkoopste, en bij vorrige aankopen ook echt goede ervaringen mee dus besteld
Hopelijk pakt de douane 'm er niet uit en is hij snel binnen!
(En voor de dames http://www.zarmark.com/detail.aspx?id=44 , nouja voor een dame die graag nog een setje wou bij besteld..)
Computers make very fast, very accurate mistakes.
ik heb er nog geen ervaring mee, maar lijkt me wel een site om eens te proberen..murfie121 schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 21:45:
iemand ervaring met deze shop http://www.eforchina.com/
Ik heb er net iets besteld we zullen zien of het aankomt.Anoniem: 427009 schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 22:20:
[...]
ik heb er nog geen ervaring mee, maar lijkt me wel een site om eens te proberen..
zie er ook leuke beats staan en ze hebben nog meer leuke dingen.
[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 427009 op 20-10-2011 22:44 ]
Zarmark is een bedrijf die voor jou pakketjes van Taobao besteld en doorstuurt héa.. ze hebben niet echt veel producten op hun site staan. Daar is www.lightake.com voortc982 schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 21:43:
[...]
En hoe vind je dat dan bij zarmark? Ik kan deze op hun site niet vinden...
[ Voor 12% gewijzigd door tokko1 op 21-10-2011 08:37 ]
ik zit er ook aan te denken om die goedkope dr dre solo te bestellen.Anoniem: 427009 schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 22:42:
ja ik zit ook te denken om ff beats by dre solo te bestellen:
http://www.eforchina.com/v/83978
zal vast niet veel zijn maar toch
maar houd ons op de hoogte zou ik zeggen
ps. zag nog een leuk dingetje voor xbox bezitters onder ons, weet niet of t wat is maar toch
http://www.eforchina.com/...es-from-any-USB-Drive.htm
heb er geen ervaring mee, iemand anders hier wel toevallig?
Thanks, 0900 0570 ging wat beter al is het keuzemenu dramatisch.tokko1 schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 21:36:
[...]
Bellen met 0900 0990 dus
(of voor de intimici de goedkopere variant 031882255995)
Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.
Sorry... waar is Lightake voor (a)?tokko1 schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 08:35:
[...]
Zarmark is een bedrijf die voor jou pakketjes van Taobao besteld en doorstuurt héa.. ze hebben niet echt veel producten op hun site staan. Daar is www.lightake.com voor
Je kan met hun contact opnemen via MSN/Skype/Mail over hoeveel het kost om dat taobao product naar je huis te laten sturen
Please contact us following these way
Email: service01@zarmark.com Skype: zarmarkcs01 MSN: zarmark@live.cn
ik ga ze ook bestellen, zien er prima uit en heb nu een goedkoop ding ergens anders van dus jaAnoniem: 427009 schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 22:42:
ps. zag nog een leuk dingetje voor xbox bezitters onder ons, weet niet of t wat is maar toch
http://www.eforchina.com/...es-from-any-USB-Drive.htm
heb er geen ervaring mee, iemand anders hier wel toevallig?
Ik vind die solo's eigenlijk net te klein, heb liever van die schelpen die echt over mn oren heen vallen, die zitten er op zeg maar.Mektheb schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 13:35:
[...]
ik ga ze ook bestellen, zien er prima uit en heb nu een goedkoop ding ergens anders van dus ja
die beats van deal-cool lijkt wel erg nep dus die zou ik niet doen.
Vind die B&Y wel echt gekke kleurencombo maar we gaan meteen ff kijken..saveljos schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 15:02:
[...]
als ik jouw was zou ik ze gewoon bij taobao halen.
van deze zijn er al 1900 verkocht laatste 30 dagen. en de verkoper heeft een erg goede beoordeling.
http://www.bhiner.com/taobao-agent/8485348661 staan ook foto's bij met verglijking goede en slechte versie. deze kost 29euro excl.. incl word dat 50-60 wss nogsteeds goedkoper dan deal-cool en die andere.
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 427009 op 21-10-2011 15:31 ]
volgens mij valt t best wel mee met onderscheppen hoor, heb er nog niet echt veel mensen over gehoord..Loek92 schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 13:32:
Iemand trouwens problemen gehad met de douane door neppe Beats te bestellen?
voor hoeveel heb jij die koptelefoon nu besteld dan ?tokko1 schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 08:35:
[...]
Zarmark is een bedrijf die voor jou pakketjes van Taobao besteld en doorstuurt héa.. ze hebben niet echt veel producten op hun site staan. Daar is www.lightake.com voor
Je kan met hun contact opnemen via MSN/Skype/Mail over hoeveel het kost om dat taobao product naar je huis te laten sturen
Ik heb hem ook besteld mischien heb ik hem eerder dan zeg ik het wel.Anoniem: 427009 schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 22:42:
Ik blijf t forum in de gaten houdenjsper schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 16:15:
[...]
Ik heb hem ook besteld mischien heb ik hem eerder dan zeg ik het wel.
Voila :spleethoven schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 16:47:
Een aantal dagen geleden die helicopter bij focalprice besteld, is vandaag geshipped. Nu nog een wireless mini cam vinden
Computers make very fast, very accurate mistakes.
Als je bedoeld dat er geen b maar een O staat, dan hoef je je daar geen zorgen om te maken want ze worden als het goed is alleen op de site zo afgebeeld ivm productrechten enzo, maar je krijgt wel gewoon met een b. Kijk maar naar andere Beats waar foto's en filmpjes van zijn gemaakt door kopers.saveljos schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 15:02:
[...]
Op Deal-Cool zijn wel reviews te vinden hoor, bij de Beats die ik besteld heb staan gewoon 5 reviews en foto's en filmpjes van de kopers. Misschien dat er bij de producten die jij wilt nog gewoon geen review is geschreven.Anoniem: 427009 schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 14:42:
[...]
tevens vind ik de site van deal-cool beetje onbetrouwbaar.. nergens reviews of iets te vinden.
nee gewoon nep in de zin van, als ik iemand ermee op straat zie, ik niet twijfel of hij echt is..Loek92 schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 19:08:
[...]
Als je bedoeld dat er geen b maar een O staat, dan hoef je je daar geen zorgen om te maken want ze worden als het goed is alleen op de site zo afgebeeld ivm productrechten enzo, maar je krijgt wel gewoon met een b. Kijk maar naar andere Beats waar foto's en filmpjes van zijn gemaakt door kopers.
[...]
[ Voor 3% gewijzigd door Loek92 op 21-10-2011 19:38 ]
Sommige batterijen kan je na een dag ook weer weggooien...Mandera schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 16:56:
Zojuist besteld bij DealExtreme:
- Xbox 360 controller (met draad, zwart)
- USB naar 240V stekker
- BB 9780 usb cable
- Accu voor Sony Compactcamera (x2)
- Chargeadapter voor accu's
- US naar EU converter voor charger.
Was 35 euro kwijt in totaal, ik lach me echt rot, heb ik in NL 1 batterij voor!
Love Hong Kong!
Een week?j3ffr3-y schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 22:15:
[...]
Sommige batterijen kan je na een dag ook weer weggooien...
Ook eens een gehaald voor mn nokia E71, Ging week mee, daarna na 5min opgeladen,
en even snel weer leeg
⏩ PVOutput☀️
Is deze betrouwbaar?tc982 schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 17:06:
[...]
Voila :
1) http://www.everbuying.com/product53827.html?SSAID=465956
2) http://www.chinavasion.com/product_info.php?products_id=386
3) http://www.buyincoins.com...-camera-product-7902.html
4) http://www.miniinthebox.c...or-av-camera_p180944.html
5) http://www.dealextreme.co...pal-ntsc-72854?r=88474882
6) http://www.dinodirect.com...USD&AFFID=55&ref=affid-55
Naja, wilde net bestellen, minimum van 2. Wordt m niet ;pFire69 schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 22:48:
Chinavasion is een hele bekende, daar kan je zonder problemen bestellen.
Maar volgens mij werken ze alleen met DHL en zo voor de verzending, kan dus duur uitvallen...
En weer binnen (gisteren al), en weer is de camper waar ze in moeten er nietResistor schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 22:22:
ging over deze
[...]
Verkeerde maatMoest dus MR11 fitting hebben in plaats van MR16.
Nu maar deze besteld.
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
[ Voor 7% gewijzigd door Tremio op 22-10-2011 13:50 ]
Dat soort devices hebben geen navigatiesoftware. Die draaien Windows CE waar je zelf de benodigde software op moet zetten. TomTom en andere grote navigatiepakketten draaien er over het algemeen prima op, maar het vereist wel wat hackwerk en is niet altijd legaal. Veel "officiele" navigatiesystemen draaien onder water ook gewoon windows CE, maar dat is dan volledig afgeschermd voor de gebruiker.Fire69 schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 13:53:
Mooie prijs voor die gps!
Welke navigatie-soft draait erop? En is hij een beetje uptodate?
Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW
[ Voor 45% gewijzigd door Tremio op 22-10-2011 14:24 ]
bij mij doet die link het niet.. kun je naam zeggen van product?jsper schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 10:59:
weet iemand of deze al ergens te koop is ? http://www.beatsbydre.com...ucts.aspx?pid=B3808&cat=1
[ Voor 35% gewijzigd door Quad op 22-10-2011 14:52 ]
⏩ PVOutput☀️
Geen probleem, ik heb op meerdere oudere Mio's ook iGO en TomTom draaien, ipv hun eigen software die niet meer ondersteunt wordtDexterDee schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 14:07:
[...]
Dat soort devices hebben geen navigatiesoftware. Die draaien Windows CE waar je zelf de benodigde software op moet zetten. TomTom en andere grote navigatiepakketten draaien er over het algemeen prima op, maar het vereist wel wat hackwerk en is niet altijd legaal. Veel "officiele" navigatiesystemen draaien onder water ook gewoon windows CE, maar dat is dan volledig afgeschermd voor de gebruiker.
Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW
Anoniem: 99190
Zou toch liever zoiets van een moderator horenMandera schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 19:22:
Mensen, mag ik er nog even op attenderen dat het wettelijk niet toegestaan is om die Beats by Dre oordopjes/koptelefoons te importeren. Discussie over kwaliteit is wel toegestaan, in dit topic (en ook in het oude topic) weten genoeg mensen de juiste adressen om die dingers te bestellen.
Liever geen nieuwe links meer naar nog meer van die namaak dingen! Bespreek dat even via de DM met elkaar.
[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 427009 op 22-10-2011 20:28 ]
Ideaal inderdaad, heb ook vaker wat van Taobao via een Chinese tussenpersoon gekocht, werkt prima zotokko1 schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 08:35:
[...]