[Ervaringen] Online shoppen in China Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 119 Laatste
Acties:
  • 1.039.809 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:48
Hell, voor dat geld mag het best een echte zijn hoor. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21-03 18:15
Quad schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 21:08:
[...]

Mm ik zie waarom ik bijna niks vond, ipv BH-503 zocht ik op BH503.
Ik las ergens op internet dat die van BiC beter is dan die van DX. Blijkbaar zit er onderling wel verschillen.
Zeker bij BIC kopen dus, DX is veuls te traag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-07 09:46
Fire69 schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 21:46:
Ticket aanmaken op services.dealextreme.com

Dan krijg je na een dag of 2 meestal wel antwoord. :)
En dan vertellen ze dat hij geduld moet hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Dat antwoord verwacht ik ook. :)
Shipped op 6/10 is net 2 weken, weekje wachten en het zal wel toekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

jediah schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 21:43:
Ik heb op 24-09-2011 een bestelling gedaan bij dealextreme, tot op heden heb ik er niets meer van gehoord.

Als ik op mijn account kijk dan zie ik dat mijn bestelling op 06-10-2011 op shipment is gegaan bij airmail.

Tevens heb ik een tracking nummer gekregen en die kan ik invullen op deze site: intmail.183.com.cn Wanneer ik het nummer daar invul krijg ik de volgende error "Cannot get request dispatcher for path success" Dat is al vanaf dat ik het tracking nummer kon zien in het klantenpaneel..

Heeft iemand hier ervaring mee en weet wat te doen? Hun livesupport is echt ruk, heb om 18:00 vragen gesteld, om 23:00 nog geen antwoord terwijl de livesupport gewoon online zou zijn. Inmiddels duurt het al meer dan een maand, terwijl het +/- 20 dagen zou duren.
Bij DX zit er tussen verzenden en ontvangen tegenwoordig 4 weken.
Je zou dus gewoon moeten wachten tot eind volgende week, en als je het dan niet binnen hebt, kun je wellicht proberen om te vragen, maar dan nog zullen ze zegge dat je geduld moet hebben..

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-07 21:55
Ik heb sowieso ook het idee dat er een levering van DX heel lang over doet...

Een tijdje terug inderdaad ook een bestelling gedaan. 1 onderdeel daarvan was toen niet direct te verzenden en die zou later komen.
Dat ene product heb ik inmiddels afgelopen weekend ontvangen, maar op de grote enveloppe met al het andere erin zit ik ook nog steeds te wachten.

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murfie121
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-01-2022
ik zit ook nog op een pakketje te wachten dat op 23-9 is verzonden van focalprice ik denk dat het ook aan de post ligt daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Tijdje geleden heeft een collega van me daar een ipcam besteld.
5 dagen later was het bij hem thuis, en er zat een weekend tussen!! Nog nooit meegemaakt bij DX :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twister336
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
De aftersales bij BuyInCoins is toch een stuk minder dan bij DX. Daar gaan ze er vanuit dat ze niet meer verantwoordelijk zijn eenmaal het pakje uit hun winkel is vertrokken.
Ze stellen voor om pakweg 50% terug te betalen zodat ik niet het volledig verlies van mijn pakje moet dragen (dat ergens tussen China en België geplet werd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertalizer
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 04-07 16:56
Niet toegeven. Je zal zien dat het volgende voorstel dat ze je gaan doen al veel beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frituurman
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 01-07 13:38

Frituurman

Mjam!

Wellicht niet de plek om 't te vragen, maar weten jullie een plek waar je Copco Bag Caps kunt krijgen? Dan vooral de Large-variant? Ik vind 't een briljant product, maar als ik er eentje uit de VS bestel ben ik 20 dollar kwijt. Veel geld om je zak chips kraakvers te houden na opening!

http://www.copco.com/store/site/department.cfm?dc=pw_bagc

"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99190

Frizzz schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 16:24:
Wellicht niet de plek om 't te vragen, maar weten jullie een plek waar je Copco Bag Caps kunt krijgen? Dan vooral de Large-variant? Ik vind 't een briljant product, maar als ik er eentje uit de VS bestel ben ik 20 dollar kwijt. Veel geld om je zak chips kraakvers te houden na opening!

http://www.copco.com/store/site/department.cfm?dc=pw_bagc
http://www.mistertao.com/...obao-item-9916663407.html

Zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frituurman
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 01-07 13:38

Frituurman

Mjam!

A-MA-ZING..

Bestelling aan 't plaatsen as we speak.. :)

EDIT: Bedankt dus! Dat is wel op z'n plaats!

[ Voor 29% gewijzigd door Frituurman op 20-10-2011 16:31 ]

"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietertie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-07 23:40
Ik doe aan airsoft en wil graag een holographic sight aan gaan schaffen. Deze is het best te af te stellen met lasertje. Nu heb ik onderstaande gevonden, maar vraag me dus af of ik gedonder krijg met de douane.

Heb al wel vaker bij dealextreme dingen besteld (accessoires voor mijn iPhone), en die kwamen altijd goed binnen. Daar zat echter geen laser op en zag er ook niet uit als een kogel...

Iemand ervaringen?

http://www.dealextreme.co...16-series-3-x-lr41-101037

 MacBook Pro 13'' (2016 TB) 512gb SSD |  iPhone 6s | Synology DS213+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Nja zolang hij niet meer levert als +- 5Mw mag hij ingevoerd worden geloof ik.
Deze levert 3.5Mw, dus niet zo hele sterke dus.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 427009

Hey gasten,

Ik heb zojuist een e-mail terug gehad van DX met betrekking tot mijn defecte beats by dr dre, maar word er niks wijzer van..

hi

We apologize for any inconvenience caused to you.

Would you please take a moment to read the product reviews of this item on the product page, or post your question on our forum? as there are lots of experienced customers who have purchased lots of items from us, hope you would find the related information here.

If no valued information found, please come back to us again, we will follow up on it.

Thank you for your understanding.

jenny

Staat niks over retour sturen of iets dergelijks.. iemand een idee hoe verder te gaan?

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
Anoniem: 427009 schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 18:48:
Hey gasten,

Ik heb zojuist een e-mail terug gehad van DX met betrekking tot mijn defecte beats by dr dre, maar word er niks wijzer van..

hi

We apologize for any inconvenience caused to you.

Would you please take a moment to read the product reviews of this item on the product page, or post your question on our forum? as there are lots of experienced customers who have purchased lots of items from us, hope you would find the related information here.

If no valued information found, please come back to us again, we will follow up on it.

Thank you for your understanding.

jenny

Staat niks over retour sturen of iets dergelijks.. iemand een idee hoe verder te gaan?

alvast bedankt
Beter uitleggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja ik heb gewoon gezegd wanneer ik ze binnen heb gehad en dat ie t na twee weken niet meer deed nadat ik die mute-knop had gebruikt, zo is t gebeurt dus valt weinig meer uit te leggen lijkt mij :P
maarja zou wel graag gewoon een werkende hebben.. snap je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loek92
  • Laatst online: 20:16
Heb vanmiddag de Beats by Dre van 17 dollar gekocht op Deal-Cool.
Heeft iemand ervaring met deze Beats, want ze zijn er ook voor 12 dollar en 27 dollar en ook nog op verschillende sites.
De duurste heeft iets met 'voice talk' ofso wat ik toch niet nodig heb. En over de goedkoopste las ik dat de kwaliteit niet al te goed was. Daarom maar voor de middenweg gekozen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
Anoniem: 427009 schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 18:53:
ja ik heb gewoon gezegd wanneer ik ze binnen heb gehad en dat ie t na twee weken niet meer deed nadat ik die mute-knop had gebruikt, zo is t gebeurt dus valt weinig meer uit te leggen lijkt mij :P
maarja zou wel graag gewoon een werkende hebben.. snap je
anders pas je het een beetje aan, of open je een nieuw ticket. sommige chinezen kunnen gewoon geen engels ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudvdsanden
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-10-2024
Loek92 schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 18:56:
Heb vanmiddag de Beats by Dre van 17 dollar gekocht op Deal-Cool.
Heeft iemand ervaring met deze Beats, want ze zijn er ook voor 12 dollar en 27 dollar en ook nog op verschillende sites.
De duurste heeft iets met 'voice talk' ofso wat ik toch niet nodig heb. En over de goedkoopste las ik dat de kwaliteit niet al te goed was. Daarom maar voor de middenweg gekozen :)
Ik heb op een 5-tal sites beats besteld om te kijken of dat er kwaliteitsverschillen zijn. Tot nu toe zijn die van Deal-Cool veruit het beste! Zowel die van 12 als van 17 dollar. Veel verschil tussen die 2 is er niet, alleen dat de duurdere een stevige doos heeft + een L-plug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 418149

ik ga denk de beats by dr dre tour van 17$ bestellen,
ben benieuwd naar het kwaliteit van geluid/bouw,
de beats by dr dre tour van DX het geluid hiervan is wel goed alleen de b is er zo af te vegen;s
dus benieuwd naar de beats van DC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:44
Was ook al een tijdje aan het zoeken naar een mooi maar wel kwalitatief goede set Beats.
Hoop lopen zoeken op alle sites, maar vooral Taobao heeft er gewoon veel, in alle prijsklassen met de daarbij behorende kwaliteiten...

Uiteindelijk voor deze gegaan:
http://item.taobao.com/item.htm?id=12995916429
En dan de rode(23) high quality version.

Mja, welke taobao agent was toen de vraag.
Na prijs requests gedaan bij 7 verschillende toch weer uitgekomen bij Zarmark.com :) Blijft de goedkoopste, en bij vorrige aankopen ook echt goede ervaringen mee dus besteld :D

Hopelijk pakt de douane 'm er niet uit en is hij snel binnen!

(En voor de dames http://www.zarmark.com/detail.aspx?id=44 , nouja voor een dame die graag nog een setje wou bij besteld.. O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietertie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-07 23:40
Quad schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 18:10:
Nja zolang hij niet meer levert als +- 5Mw mag hij ingevoerd worden geloof ik.
Deze levert 3.5Mw, dus niet zo hele sterke dus.
Het feit dat hij lijkt op een kogel vormt ook geen probleem?

 MacBook Pro 13'' (2016 TB) 512gb SSD |  iPhone 6s | Synology DS213+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

pietertie schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 20:01:
[...]

Het feit dat hij lijkt op een kogel vormt ook geen probleem?
Dat is niet aan mij besteed.
Je zou hem in categorie messen / balletjespistolen kunnen plaatsen, en die zijn niet legaal om te importeren.
Maar caterogie Gadget is wat anders, en daar zou ik hem in plaatsen.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tokko1 schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 19:42:
Was ook al een tijdje aan het zoeken naar een mooi maar wel kwalitatief goede set Beats.
Hoop lopen zoeken op alle sites, maar vooral Taobao heeft er gewoon veel, in alle prijsklassen met de daarbij behorende kwaliteiten...

Na prijs requests gedaan bij 7 verschillende toch weer uitgekomen bij Zarmark.com :) Blijft de goedkoopste, en bij vorrige aankopen ook echt goede ervaringen mee dus besteld :D

(En voor de dames http://www.zarmark.com/detail.aspx?id=44 , nouja voor een dame die graag nog een setje wou bij besteld.. O-) )
Echt geweldig dit, ik heb ook echt heel t internet gezocht want vind 300/400€ gewoon te gek.
Ik ga nu meteen ff kijken.. Ben benieuwd

Het lukt me niet echt mn weg te vinden op die taboa site, google vertaler is ook prut namelijk :P
want kan er niet echt uit opmaken wat nou wat is :F

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 427009 op 20-10-2011 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb trouwens ook tegelijk met die studio die witte beats on tour met control talk besteld voor een vriend, maar die begonnen ook al snel los te raken bij het praat stukje, ze doen t nog wel maar de build is niet geweldig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-07 09:37
Ik heb een RT123412345HK tracking code. Is deze om te zetten naar een 3S code zodat ik hem kan tracen bij PostNL? Zoa ja, hoe/op welke site?

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

Ff bellen met de TNT helpdesk, en dan zeggen dat je die code wilt omzetten in een 3S code.

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
tdw schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 21:26:
Ff bellen met de TNT helpdesk, en dan zeggen dat je die code wilt omzetten in een 3S code.
Bellen met 0900 0990 dus ;)

(of voor de intimici de goedkopere variant 031882255995 :> )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoekebeest
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-07 16:55
Ik heb deze 2 besteld;
Beats studio; http://www.dealextreme.co...phone-black-2-x-aaa-80733
En deze schijnen volgens sommigen beter te klinken dan de beats; http://www.dealextreme.co...ing-headphone-black-72821
Tegen de tijd dat ik ze heb maak ik wel een korte review als daar behoefte aan is.
In mijn laatste verzending van DX zaten 2 kapotte items, de nieuwe zijn al onderweg. Ik vond de communicatie dit keer redelijk vlot gaan met DX. Binnen een week was het geregeld ik heb wel eens 3 weken moeten wachten op een antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:08
tokko1 schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 19:42:

En hoe vind je dat dan bij zarmark? Ik kan deze op hun site niet vinden...

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murfie121
iemand ervaring met deze shop http://www.eforchina.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb er nog geen ervaring mee, maar lijkt me wel een site om eens te proberen..
zie er ook leuke beats staan en ze hebben nog meer leuke dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murfie121
Anoniem: 427009 schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 22:20:
[...]

ik heb er nog geen ervaring mee, maar lijkt me wel een site om eens te proberen..
zie er ook leuke beats staan en ze hebben nog meer leuke dingen.
Ik heb er net iets besteld we zullen zien of het aankomt.
http://www.eforchina.com/...tery-capatity--1000MA.htm
voor mijn Tomtom zodat hij niet meer leeg loopt als ik hem voor het raam leg.
Ik hoop dat het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja ik zit ook te denken om ff beats by dre solo te bestellen:
http://www.eforchina.com/v/83978

zal vast niet veel zijn maar toch :P

maar houd ons op de hoogte zou ik zeggen ;)

ps. zag nog een leuk dingetje voor xbox bezitters onder ons, weet niet of t wat is maar toch :)

http://www.eforchina.com/...es-from-any-USB-Drive.htm

heb er geen ervaring mee, iemand anders hier wel toevallig?

[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 427009 op 20-10-2011 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
tc982 schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 21:43:
[...]

En hoe vind je dat dan bij zarmark? Ik kan deze op hun site niet vinden...
Zarmark is een bedrijf die voor jou pakketjes van Taobao besteld en doorstuurt héa.. ze hebben niet echt veel producten op hun site staan. Daar is www.lightake.com voor ;)

Je kan met hun contact opnemen via MSN/Skype/Mail over hoeveel het kost om dat taobao product naar je huis te laten sturen ;)

Please contact us following these way
Email: service01@zarmark.com Skype: zarmarkcs01 MSN: zarmark@live.cn

[ Voor 12% gewijzigd door tokko1 op 21-10-2011 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 427009 schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 22:42:

ps. zag nog een leuk dingetje voor xbox bezitters onder ons, weet niet of t wat is maar toch :)

ik zit er ook aan te denken om die goedkope dr dre solo te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-07 09:37
tokko1 schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 21:36:
[...]

Bellen met 0900 0990 dus ;)

(of voor de intimici de goedkopere variant 031882255995 :> )
Thanks, 0900 0570 ging wat beter al is het keuzemenu dramatisch.

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelfrikandel
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-07 17:38
tokko1 schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 08:35:
[...]

Zarmark is een bedrijf die voor jou pakketjes van Taobao besteld en doorstuurt héa.. ze hebben niet echt veel producten op hun site staan. Daar is www.lightake.com voor ;)

Je kan met hun contact opnemen via MSN/Skype/Mail over hoeveel het kost om dat taobao product naar je huis te laten sturen ;)

Sorry... waar is Lightake voor (a)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loek92
Iemand trouwens problemen gehad met de douane door neppe Beats te bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-07 23:34

ik ga ze ook bestellen, zien er prima uit en heb nu een goedkoop ding ergens anders van dus ja :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitano
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-07 19:12
Begin deze week had FocalPrice een paar goede dag-aanbiedingen, maar de betaling lukte alleen als je niet was ingelogd. Inmiddels kan ik de bestellingen met unpaid-status in mijn account alsnog betalen waardoor ik die spullen toch voor de aanbiedingsprijs heb :)

Dus als je daar ook problemen mee had, gewoon nog een keer proberen te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mektheb schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 13:35:
[...]

ik ga ze ook bestellen, zien er prima uit en heb nu een goedkoop ding ergens anders van dus ja :D
Ik vind die solo's eigenlijk net te klein, heb liever van die schelpen die echt over mn oren heen vallen, die zitten er op zeg maar.
maar vind het risico beetje te groot om meteen een bestelling van 80 euro te plaatsen..

ik zit nu voornamelijk te twijfelen tussen:

http://www.eforchina.com/v/46644

http://www.deal-cool.com/...phone---Black--Yellow.htm _/-\o_

ik heb ook vrienden waarvoor ik ze moet bestellen maar wil dan wel de beste kwaliteit hebben, die het ook gewoon blijven doen :P

tevens vind ik de site van deal-cool beetje onbetrouwbaar.. nergens reviews of iets te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saveljos
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 07:23
die beats van deal-cool lijkt wel erg nep dus die zou ik niet doen.
als ik jouw was zou ik ze gewoon bij taobao halen.
van deze zijn er al 1900 verkocht laatste 30 dagen. en de verkoper heeft een erg goede beoordeling.
http://www.bhiner.com/taobao-agent/8485348661 staan ook foto's bij met verglijking goede en slechte versie. deze kost 29euro excl.. incl word dat 50-60 wss nogsteeds goedkoper dan deal-cool en die andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

saveljos schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 15:02:
[...]

als ik jouw was zou ik ze gewoon bij taobao halen.
van deze zijn er al 1900 verkocht laatste 30 dagen. en de verkoper heeft een erg goede beoordeling.
http://www.bhiner.com/taobao-agent/8485348661 staan ook foto's bij met verglijking goede en slechte versie. deze kost 29euro excl.. incl word dat 50-60 wss nogsteeds goedkoper dan deal-cool en die andere.
Vind die B&Y wel echt gekke kleurencombo maar we gaan meteen ff kijken..

ik heb tevens al een witte beats studio van DX thuis maar die doet t niet meer naar behoren en heb een ticket openstaan.

EDIT: word er niet echt veel wijzer van, dus of jij hebt een goede vertaler of je kan heel goed chinees :P

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 427009 op 21-10-2011 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Loek92 schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 13:32:
Iemand trouwens problemen gehad met de douane door neppe Beats te bestellen?
volgens mij valt t best wel mee met onderscheppen hoor, heb er nog niet echt veel mensen over gehoord..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:48
15 oktober lampjes besteld bij BIC
16 oktober berichtje dat ze naar het postkantoor waren
21 oktober ontvangen in Nederland.

En dan waren ze ook nog eens goedkoper dan bij DX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb zojuist bij eforchina 2x deze besteld:

http://www.eforchina.com/...iPhone-3G--iPhone-3GS.htm

ben benieuwd hoelang het duurt, we wachten af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jsper
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-01-2022
[...]

voor hoeveel heb jij die koptelefoon nu besteld dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jsper

Ik heb hem ook besteld mischien heb ik hem eerder dan zeg ik het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jsper schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 16:15:
[...]

Ik heb hem ook besteld mischien heb ik hem eerder dan zeg ik het wel.
Ik blijf t forum in de gaten houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spleethoven
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 24-01-2024
Een aantal dagen geleden die helicopter bij focalprice besteld, is vandaag geshipped. Nu nog een wireless mini cam vinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandera
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-07 15:24
Zojuist besteld bij DealExtreme:

- Xbox 360 controller (met draad, zwart)
- USB naar 240V stekker
- BB 9780 usb cable
- Accu voor Sony Compactcamera (x2)
- Chargeadapter voor accu's
- US naar EU converter voor charger.

Was 35 euro kwijt in totaal, ik lach me echt rot, heb ik in NL 1 batterij voor!

Love Hong Kong!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loek92
saveljos schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 15:02:
[...]
Als je bedoeld dat er geen b maar een O staat, dan hoef je je daar geen zorgen om te maken want ze worden als het goed is alleen op de site zo afgebeeld ivm productrechten enzo, maar je krijgt wel gewoon met een b. Kijk maar naar andere Beats waar foto's en filmpjes van zijn gemaakt door kopers.
Anoniem: 427009 schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 14:42:
[...]
tevens vind ik de site van deal-cool beetje onbetrouwbaar.. nergens reviews of iets te vinden.
Op Deal-Cool zijn wel reviews te vinden hoor, bij de Beats die ik besteld heb staan gewoon 5 reviews en foto's en filmpjes van de kopers. Misschien dat er bij de producten die jij wilt nog gewoon geen review is geschreven.
Maar dat hoeft niks te betekenen, als ik iets ontvang wat goed is heb ik geen zin om een review te schrijven. Als het product niet naar mijn zin is ga ik daar eens een mooie review over schrijven 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saveljos
Loek92 schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 19:08:
[...]

Als je bedoeld dat er geen b maar een O staat, dan hoef je je daar geen zorgen om te maken want ze worden als het goed is alleen op de site zo afgebeeld ivm productrechten enzo, maar je krijgt wel gewoon met een b. Kijk maar naar andere Beats waar foto's en filmpjes van zijn gemaakt door kopers.

[...]
nee gewoon nep in de zin van, als ik iemand ermee op straat zie, ik niet twijfel of hij echt is..
@kevv daarvoor is de "translate sellers remarks"knopje voor =p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudvdsanden
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-10-2024
Ik heb een tiental beats bij Deal-Cool besteld, zowel die 12 dollar als 17 dollar versie. Er komt allebij goed geluid uit en zijn voorzien van DE b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loek92
Wat is het verschil dan? Bij de 17 dollar versie is het stekkertje iig haaks heb ik begrepen en bij de 12 dollar versie recht. En ik las iets over een harde verpakking? Waar hebben ze het dan over? De doos waar alles in zit of het opbergdoosje?
Verder geen verschil in kwaliteit merkbaar?

Heb die van 17 dollar al besteld en is vandaag verzonden, maar vind zo'n rechte aansluiting denk ik fijner... Maar dat verschil wist ik nog niet toen ik 'm kocht :9

Vandaag trouwens ook mijn allereerste pakketje uit China binnen gekregen. Horloge van TinyDeal dat op 14-10 verzonden was en nu al binnen d:)b

[ Voor 3% gewijzigd door Loek92 op 21-10-2011 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelfrikandel
Mandera schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 16:56:
Zojuist besteld bij DealExtreme:

- Xbox 360 controller (met draad, zwart)
- USB naar 240V stekker
- BB 9780 usb cable
- Accu voor Sony Compactcamera (x2)
- Chargeadapter voor accu's
- US naar EU converter voor charger.

Was 35 euro kwijt in totaal, ik lach me echt rot, heb ik in NL 1 batterij voor!

Love Hong Kong!
Sommige batterijen kan je na een dag ook weer weggooien...
Ook eens een gehaald voor mn nokia E71, Ging week mee, daarna na 5min opgeladen,
en even snel weer leeg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

j3ffr3-y schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 22:15:
[...]

Sommige batterijen kan je na een dag ook weer weggooien...
Ook eens een gehaald voor mn nokia E71, Ging week mee, daarna na 5min opgeladen,
en even snel weer leeg :+
Een week? :p
Voor mijn oude N97 een dag, iig langer dan normaal, maar daarna wilde hij ook niet meer opladen ^^.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Chinavasion is een hele bekende, daar kan je zonder problemen bestellen.
Maar volgens mij werken ze alleen met DHL en zo voor de verzending, kan dus duur uitvallen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jsper
weet iemand of deze al ergens te koop is ? http://www.beatsbydre.com...ucts.aspx?pid=B3808&cat=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelfrikandel
Fire69 schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 22:48:
Chinavasion is een hele bekende, daar kan je zonder problemen bestellen.
Maar volgens mij werken ze alleen met DHL en zo voor de verzending, kan dus duur uitvallen...
Naja, wilde net bestellen, minimum van 2. Wordt m niet ;p
Jammer, want receiver eigenlijk ook wel nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Resistor schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 22:22:
ging over deze

[...]

Verkeerde maat :') Moest dus MR11 fitting hebben in plaats van MR16.

Nu maar deze besteld.
En weer binnen (gisteren al), en weer is de camper waar ze in moeten er niet :')

Nu geen beschadigingen, maar ook geen glaasje voor de LED's.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tremio
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-07 13:21
Laatst deze besteld: http://www.focalprice.com...eo_Games_PhotosBlack.html

Was in de aanbieding voor 40 $ :-) Werkt supergoed!

Vandaag zag ik weer iets leuks: http://www.buyincoins.com...y-chain-product-2844.html

Meteen besteld... Dit is gewoon een verslaving!

Voor nog meer korting: http://www.retailmenot.com/view/focalprice.com

[ Voor 7% gewijzigd door Tremio op 22-10-2011 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Mooie prijs voor die gps!
Welke navigatie-soft draait erop? En is hij een beetje uptodate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06-07 18:10

DexterDee

I doubt, therefore I might be

Fire69 schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 13:53:
Mooie prijs voor die gps!
Welke navigatie-soft draait erop? En is hij een beetje uptodate?
Dat soort devices hebben geen navigatiesoftware. Die draaien Windows CE waar je zelf de benodigde software op moet zetten. TomTom en andere grote navigatiepakketten draaien er over het algemeen prima op, maar het vereist wel wat hackwerk en is niet altijd legaal. Veel "officiele" navigatiesystemen draaien onder water ook gewoon windows CE, maar dat is dan volledig afgeschermd voor de gebruiker.

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tremio
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-07 13:21
Ik heb zelf een originele Tomtom One, dezelfde software draait nu ook op deze GPS. Daarnaast staat er ook IGO Primo op. Deze stonden er bij de koop niet op. Maar ze werken allebei goed en snel. Daarnaast vereist dit geen uitgebreid hackwerk.

YouTube: 4.3" Touch Screen GPS Navigator and Multimedia System with eBook Reader+ Audio+ Video+ Games+ Photos

Met de couponcode op RetailmeNot site kan je deze nu ook kopen voor rond de 48-50 $.

[ Voor 45% gewijzigd door Tremio op 22-10-2011 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saveljos
bij mij doet die link het niet.. kun je naam zeggen van product?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Mm, de bestelling van BiC is nog niet binnen :-).
Sommigen hebben al bestellingen binnen die op 10/11 okt verzonden zijn.
Heb 2 bestellingen gedaan, verzonden op de 10e en de ander op de 11e.
Maarja, ik hou er rekening mee dat het tot volgende week vrijdag nog kan duren :-).

Edit: @Hierboven, http://beatsbydre.com is druk, server is busy krijg ik :-).

Edit2: In het kader van vliegende RC apparaten:

http://www.focalprice.com...ontrol_Bat_Toy_Black.html
Is grappig, maar functioneel.. not :-).

[ Voor 35% gewijzigd door Quad op 22-10-2011 14:52 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
DexterDee schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 14:07:
[...]

Dat soort devices hebben geen navigatiesoftware. Die draaien Windows CE waar je zelf de benodigde software op moet zetten. TomTom en andere grote navigatiepakketten draaien er over het algemeen prima op, maar het vereist wel wat hackwerk en is niet altijd legaal. Veel "officiele" navigatiesystemen draaien onder water ook gewoon windows CE, maar dat is dan volledig afgeschermd voor de gebruiker.
Geen probleem, ik heb op meerdere oudere Mio's ook iGO en TomTom draaien, ipv hun eigen software die niet meer ondersteunt wordt :)

Zelfs zonder software erop blijft het een mooie prijs! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06-07 18:10

DexterDee

I doubt, therefore I might be

Een mooi prijsje is het zeker. Ik lees wel in reviews dat het device spontaan uitgaat als je 'm tijdens het gebruik oplaadt en hij is klaar met laden. Dat lijkt me vervelend op de snelweg, het device opnieuw opstarten en de route opnieuw inladen. Ik hang navigatiesystemen in de auto altijd aan de lader namelijk.

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jsper
het ging om de nieuwe dr dre studio kleuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandera
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-07 15:24
Mensen, mag ik er nog even op attenderen dat het wettelijk niet toegestaan is om die Beats by Dre oordopjes/koptelefoons te importeren. Discussie over kwaliteit is wel toegestaan, in dit topic (en ook in het oude topic) weten genoeg mensen de juiste adressen om die dingers te bestellen.

Liever geen nieuwe links meer naar nog meer van die namaak dingen! Bespreek dat even via de DM met elkaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99190

Mandera schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 19:22:
Mensen, mag ik er nog even op attenderen dat het wettelijk niet toegestaan is om die Beats by Dre oordopjes/koptelefoons te importeren. Discussie over kwaliteit is wel toegestaan, in dit topic (en ook in het oude topic) weten genoeg mensen de juiste adressen om die dingers te bestellen.

Liever geen nieuwe links meer naar nog meer van die namaak dingen! Bespreek dat even via de DM met elkaar. :)
Zou toch liever zoiets van een moderator horen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

O, dus als t over andere fake dingen gaat kan t wel.. Beetje vreemd hoor

Trouwens iedereen bedankt voor de WEL boeiende info :P

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 427009 op 22-10-2011 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saveljos
dm me maar als je link wilt voor de nieuwe versie. (denk ik tenminste.. die site van drdre laad nog steeds niet hier) gaat om andere kleuren+spider versie en nog wat andere special editions...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vandaag Beats by Dr Dre tour binne gekregen en ik kan zeggen dat het kwaliteit van de oordopjes supper is voor de prijs, alleen het b logo is zo uit te vegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbosjaak
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-05 12:47

Turbosjaak

Un Chien De Liege

[...]

Ideaal inderdaad, heb ook vaker wat van Taobao via een Chinese tussenpersoon gekocht, werkt prima zo _/-\o_