Dat staat waarschijnlijk ergens in het Register. Je kan in het register zoeken met een regeditor zoals Total Commander,montagne60 schreef op maandag 03 januari 2011 @ 18:14:
Ik heb PIMbackup opnieuw naar de HD2 gekopieerd, maar dan krijg ik dezelfde instellingen. Er staat dus ergens een file met deze instelligen op de telefoon. Weet iemand welke en waar?
Het blijkt ook dat als ik de instelling naar binary backup verander, hij dit niet doet. Wat zou er mis gaan?
De afgelopen twee dagen even alles weer gerefreshed. De 3.14 Rom lijkt prima te weren, afgezien van de locatiegegevens. En verder de nodige apps geïnstalleerd. Nu ben ik de laatste tijd vooral actief geweest met het ontdekken van Android. Maar zijn er voor WinMo eigenlijk nog 'must have' applicaties die we altijd geïnstalleerd dienen te hebben? Voor mij persoonlijk zijn dat Total Commander, Coreplayer, SPB Radio, SPB Wallet (wachtwoorde, logins, cc-gegevens, etc.), Omarket, TorchButton (=zaklamp applicatie) en MyMobiler. Daarnaast een degelijke navigatie (TT en Sygic). Iemand nog andere interessante suggesties?
Verder even een vraag omdat ik benieuwd hoe het standaard ingesteld staat: Als je naar 'instellingen' en dan naar 'meer' gaat, en je selecteert 'Vandaag'. Wat staat er dan ingesteld bij "Deze afbeelding als achtergrond gebruiken"?
Verder even een vraag omdat ik benieuwd hoe het standaard ingesteld staat: Als je naar 'instellingen' en dan naar 'meer' gaat, en je selecteert 'Vandaag'. Wat staat er dan ingesteld bij "Deze afbeelding als achtergrond gebruiken"?
B.S.U.R.
Persoonlijk vindt ik dat SPB Backup,NoData,Memmaid en Enigma Reader ook 'must have' apps zijn.
Om je laatste vraag te beantwoorden: ik kan daar kiezen uit 7 verschillende 'thema's', en die zijn volgens mij standaard.
Om je laatste vraag te beantwoorden: ik kan daar kiezen uit 7 verschillende 'thema's', en die zijn volgens mij standaard.
Bij welke zaak laat je dit doen en wat kost t? Mijn scherm is bezaaid met barsten, maar vind de prijzen tot nu toe nog te hoog, aangezien ik ook een nieuw toestel mag uitzoeken (weet nog niet welke)...Zyron schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 11:32:
Gisteren is ook mijn HD2 gesneuveld.. of nouja, het scherm dan. Touch werkt nog prima maar er zit een lelijke barst in.. niet zo extreem als eerder in dit topic gepost, maar toch.
Hopelijk vrijdag laten repareren in Breda (vanuit Emmen), spaart toch zo'n 100 euro uit t.o.v. Dynafixfail.
PSN: Mondaatje
Heb mijn hd2 nu met veel plezier een jaar lang gebruikt, en mag nu een andere kiezen.
Iemand enig idee wanneer de hd7 hier in NL uitkomt?
Die is al te koop in NLQuze schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 12:10:
Heb mijn hd2 nu met veel plezier een jaar lang gebruikt, en mag nu een andere kiezen.

Anoniem: 75074
Ik heb het volgende probleem met mijn HD 2:
Als ik filmpjes op youtube wil bekijken dan gaat het het heel systeem vast en ook is een heel irritante zoom te horen en dan herstart de telefoon enkele keren opnieuw. dit gebeurt iedere keer als ik youtube filmpjes start.
Trouwens de laatste tijd gebeurt het vaker dat de telefoon spontane herstart!!!
Als ik filmpjes op youtube wil bekijken dan gaat het het heel systeem vast en ook is een heel irritante zoom te horen en dan herstart de telefoon enkele keren opnieuw. dit gebeurt iedere keer als ik youtube filmpjes start.
@CRXed thanks, heb even gekeken met CeReGedit en alles stond goed; het werkt, dus ik laat het hierbij. 
Wat betreft ActiveSync, dat werkt nu ook goed. Ik kom van de HP6340 en sync met PC en laptop. Bij het updaten en overgaan naar de HD2 leverde dat nogal wat problemen op met het maken van nieuwe relaties en deleten van oude. Op deze manier kreeg ik het onder controle:
Na AciveSync installeren
Oude relatie(s) op PC verwijderen
Oude relatie (naam) op HD2 verwijderen
Identiteitsnaam HD2 correct? Na wijzigen soft-reset doen.
Dan pas aansluiten, relatie maken met naam PC.
Nog een vraag: ik hoef geen afspraken te kunnen maken op elke minuut en door 60 minuten scrollen vind ik irritant. Weet iemand of en hoe/waar je dat kunt terugbrengen naar 5, 10 of 15 minuten?
Wat betreft ActiveSync, dat werkt nu ook goed. Ik kom van de HP6340 en sync met PC en laptop. Bij het updaten en overgaan naar de HD2 leverde dat nogal wat problemen op met het maken van nieuwe relaties en deleten van oude. Op deze manier kreeg ik het onder controle:
Na AciveSync installeren
Oude relatie(s) op PC verwijderen
Oude relatie (naam) op HD2 verwijderen
Identiteitsnaam HD2 correct? Na wijzigen soft-reset doen.
Dan pas aansluiten, relatie maken met naam PC.
Nog een vraag: ik hoef geen afspraken te kunnen maken op elke minuut en door 60 minuten scrollen vind ik irritant. Weet iemand of en hoe/waar je dat kunt terugbrengen naar 5, 10 of 15 minuten?
Ik heb het voor 159 euro laten doen in Breda bij PDArepair.nl. Duurde drie kwartier, ik heb nu wel 3 lichtere plekjes op mijn scherm (valt op tegen een witte achtergrond) maar voor mij is dat geen onoverkoombaar probleem. Beter dan de 260 euro die Dynafix neemt..Monda schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 06:05:
[...]
Bij welke zaak laat je dit doen en wat kost t? Mijn scherm is bezaaid met barsten, maar vind de prijzen tot nu toe nog te hoog, aangezien ik ook een nieuw toestel mag uitzoeken (weet nog niet welke)...
Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo
In welke map op mijn telefoon kan ik mijn contacten vinden? Ik bedoel als ik op mijn laptop in Windows verkenner mijn contacten wil vinden, waar kan ik ze dan vinden? Ik heb wel alles gesynchroniseerd met Windows Mobile daar niet van, maar stel ik wil mijn contacten overzetten op een iphone of een blackberry of een andere telefoon die niet van Windows Mobile gebruik maakt, dan neem ik aan dat dat niet werkt met Windows Mobile Apparaatcentrum? Vandaar dat ik benieuwd ben waar ze opgeslagen zijn zodat ik het documentje kan kopieren en eventueel handmatig de contacten in moet voeren als ik een andere telefoon heb.
Dit probleem heb ik in het verleden dus ook gehad, eerst alleen bij youtube later ook in games etc. Ook op XDA waren er meerdere mensen met dit probleem en met z'n allen zijn we erachter gekomen dat het aan het moederbord lag. Dus de oplossing: Opsturen en mobo laten vervangenAnoniem: 75074 schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 20:18:
Ik heb het volgende probleem met mijn HD 2:
Sindsdien geen enkel probleem meer gehad
Lies are obvious to read because the truth is already written
Dat is niet een kwestie van simpel een bestandje kopieren.Filipek schreef op maandag 10 januari 2011 @ 15:18:
In welke map op mijn telefoon kan ik mijn contacten vinden? Ik bedoel als ik op mijn laptop in Windows verkenner mijn contacten wil vinden, waar kan ik ze dan vinden? Ik heb wel alles gesynchroniseerd met Windows Mobile daar niet van, maar stel ik wil mijn contacten overzetten op een iphone of een blackberry of een andere telefoon die niet van Windows Mobile gebruik maakt, dan neem ik aan dat dat niet werkt met Windows Mobile Apparaatcentrum? Vandaar dat ik benieuwd ben waar ze opgeslagen zijn zodat ik het documentje kan kopieren en eventueel handmatig de contacten in moet voeren als ik een andere telefoon heb.
Je kan daar software voor gebruiken, bijvoorbeeld Sprite Migrate voor als je naar Android gaat, en er zijn vast nog veel meer apps.
Anoniem: 374148
Ik kan sinds kort mijn flitser niet meer gebruiken als ik foto's maak. Enig idee waar dit aan kan liggen? Gebruik de nieuwste Rom incl. Cookie Home Tabs.
Ligt niet aan de rom of CHT, want die heb ik zelf ook. Weet je of je flitser überhaupt nog werkt?Anoniem: 374148 schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 09:28:
Ik kan sinds kort mijn flitser niet meer gebruiken als ik foto's maak. Enig idee waar dit aan kan liggen? Gebruik de nieuwste Rom incl. Cookie Home Tabs.
Probeer anders eens TorchButton (freeware): http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=581382, dan weet je snel genoeg of het een hardware of software probleem is.
Anoniem: 374148
Torchbutton heb ik ook inderdaad. Deze werkt gewoon normaal. Het is als ik de camera aanzet krijg ik wel beeld maar niet de mogelijkheid om de flitser aan te zetten.
OK dank je welCRXed schreef op maandag 10 januari 2011 @ 23:42:
[...]
Dat is niet een kwestie van simpel een bestandje kopieren.
Je kan daar software voor gebruiken, bijvoorbeeld Sprite Migrate voor als je naar Android gaat, en er zijn vast nog veel meer apps.
Een vraag die eigenlijk algemeen geld voor htc telefoons. Kan ik bij htc garantie claimen via het serie nummer dat op de telefoon staat of heb ik hier een bon voor nodig. Dit inv erband met de aanschaf van een eventuele 2derhandse htc hd2.
voor die keren dat ik garantie heb moeten claimen moest ik wel kopie bon meesturen, dit was dan wel 2 jaar geleden dus weet niet of er iets veranderd is.whiplash1990 schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 21:18:
Een vraag die eigenlijk algemeen geld voor htc telefoons. Kan ik bij htc garantie claimen via het serie nummer dat op de telefoon staat of heb ik hier een bon voor nodig. Dit inv erband met de aanschaf van een eventuele 2derhandse htc hd2.
Xiaomi - Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ OnePlus One 64GB / Mi5 64GB / Mi Pad 2 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 128GB / Mi pad 4 / Mi 10 / Xiaomi 12 / Xiaomi 14 Pro
Anoniem: 63676
Probleem had ik ook....het was de accu. Op de 1 of andere manier denkt de HD2 dat de accu het niet meer trekt en schakelt hem uit en kan niet meer aan. Er is een registrysetting die je daarvoor kan aanpassen, maar weet even niet meer welke. Ik heb een andere accu gekocht via Batteryupgrade (iets van 25 euro), en nu doet alles het weer zoals het hoort.Anoniem: 374148 schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 09:28:
Edit: toch gevonden.
HKEY_LOCAL_MACHINE\Drivers\BuiltIn\Battery\FlashLightPowerUnavailable value from 1 to 0
[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 63676 op 11-01-2011 22:20 ]
Heb 3.14 geinstalleerd en CHT2. Werkt prima, alleen my location werkt wat globaler, hij geeft niet meer in mijn geval het stadsdeel aan zoals onder 1.77.
Verder merk ik bij de soft links wat storing bij 'terugschakelen' naar het home screen. Om die reden heb ik dit afgezet. Ook wat grafische storing bij omschakelen bij foto's & video's van portrait naar landscape.
Heeft iemand ervaring met de TCMP-versie voor de HD2. Wat zijn de ideale instellingen. Gebruiken met of zonder de glmodeswitch grafische driver van Chainfire op XDA. Bij mij heeft het geen merkbaar effect.
Ik gebruik Android 2.2 (DHD) en WM6.5 (HD2). Android draait wat soepeler, maar WM 6.5.X zeker in combinatie met Sense en CHT werkt ook erg prettig. Naar mijn mening heeft Android nog niet gewonnen!
Verder merk ik bij de soft links wat storing bij 'terugschakelen' naar het home screen. Om die reden heb ik dit afgezet. Ook wat grafische storing bij omschakelen bij foto's & video's van portrait naar landscape.
Heeft iemand ervaring met de TCMP-versie voor de HD2. Wat zijn de ideale instellingen. Gebruiken met of zonder de glmodeswitch grafische driver van Chainfire op XDA. Bij mij heeft het geen merkbaar effect.
Ik gebruik Android 2.2 (DHD) en WM6.5 (HD2). Android draait wat soepeler, maar WM 6.5.X zeker in combinatie met Sense en CHT werkt ook erg prettig. Naar mijn mening heeft Android nog niet gewonnen!

S24 Ultra 512GB, XIAOMI Pad 6 8/256GB
Ik gebruik géén Android (mag niet op phone van de baas), maar ben ook nog steeds behoorlijk tevreden met WM, Sense, en CHT!Ik gebruik Android 2.2 (DHD) en WM6.5 (HD2). Android draait wat soepeler, maar WM 6.5.X zeker in combinatie met Sense en CHT werkt ook erg prettig. Naar mijn mening heeft Android nog niet gewonnen!
Ik draai de officiële HTC HD2 ROM. Tot voor kort had ik bij de plaatsbepaling ook mijn wijk staan (dat was blijkbaar een tijdje terug opeens toegevoegd), maar dat is nu weer weg en zegt hij alleen de plaatsnaam. Iemand anders dit ook opgevallen? En wat kan ik er aan doen om de wijknaam ook weer terug te krijgen?
(ik heb de afgelopen weken helemaal niets in de instellingen aangepast dus daar zal het niet aan liggen)
(ik heb de afgelopen weken helemaal niets in de instellingen aangepast dus daar zal het niet aan liggen)
Als je in CHT een wallpaper selecteert kun je de softkeys gewoon zonder storing gebruiken.[b][message=35354272,noline]
Bing
En zo te lezen, ook terug te flashen naar WM6.5 (en overige OSen)', door die magldr dacht ik.
Zo slecht is die HD2 helemaal niet
Zo slecht is die HD2 helemaal niet
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Wildfire schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 19:26:
Ik draai de officiële HTC HD2 ROM. Tot voor kort had ik bij de plaatsbepaling ook mijn wijk staan (dat was blijkbaar een tijdje terug opeens toegevoegd), maar dat is nu weer weg en zegt hij alleen de plaatsnaam. Iemand anders dit ook opgevallen? En wat kan ik er aan doen om de wijknaam ook weer terug te krijgen?
Ik heb daar dus ook last van.JeeVee schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 18:00:
Heb 3.14 geinstalleerd en CHT2. Werkt prima, alleen my location werkt wat globaler, hij geeft niet meer in mijn geval het stadsdeel aan zoals onder 1.77.

S24 Ultra 512GB, XIAOMI Pad 6 8/256GB
HD2 -> HD7 met eenvoudige registry hack : http://wmpoweruser.com/ht...arketplace-live-services/
Met andere woorden, je hebt een 'full' WP7 phone? Zou wel weer leuk zijn als er een dual boot WM6.5/WP7 zou zijn, of is dat inmiddels al mogelijk met die nieuwe magldr?
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=910039
Hierin staat de link, vanavond mee aan de slag
Hierin staat de link, vanavond mee aan de slag
Zit net dat nieuws topic door te lezen, lijkt erop dat ze de links moesten verwijderen, mogelijke lawsuit issues.
Naam van de rom zou moeten zijn: DFT_LEO70_RELEASE. Eerst maar eens inlezen over die magldr, mijn rom is al weer wat maandjes oud en heb nog weinig qua nieuwe loaders gedaan
Naam van de rom zou moeten zijn: DFT_LEO70_RELEASE. Eerst maar eens inlezen over die magldr, mijn rom is al weer wat maandjes oud en heb nog weinig qua nieuwe loaders gedaan
Die vond ik net, daar zit meteen die magldr bij
Nu nog even wat backups maken en we gaan van start
Bericht via WP7
Opmerkelijk hoe makkelijk installatie ging, enkel 3g moest handmatig. Nieuwe browser is opmerkelijk snel en in keyboard zitten standaard smileys
Discusiëren over de HD2 op WP7 kan in het nieuwe topic: "Windows Phone 7 op de HD2"
wie kan me helpen met een sms probleem: alles werkt prima (KPN), totdat ik in het buitenland ben. Daar kan ik geen smsjes sturen, wel ontvangen en gewoon bellen
Controleer eens of je wel +31 voor het nummer van je "Servicecentrum SMS-berichten" hebt staan.derkpijnenburg schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 19:35:
wie kan me helpen met een sms probleem: alles werkt prima (KPN), totdat ik in het buitenland ben. Daar kan ik geen smsjes sturen, wel ontvangen en gewoon bellen
Zie: Instellingen -> Persoonlijk -> Telefoon -> tabblad "GSM/UMTS Diensten" -> "Voicemail en SMS-berichten" instellingen ophalen
Dat nummer klopt voor een KPN-abonnement. (Prepay heeft een ander nummer.)
Ik zou de klantenservice van KPN eens bellen...
Ik zou de klantenservice van KPN eens bellen...
Nog bedankt voor dit.mariconjo schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 19:57:
Persoonlijk vindt ik dat SPB Backup,NoData,Memmaid en Enigma Reader ook 'must have' apps zijn.
Maar wat ik me afvroeg, wat staat ingesteld als wallpaper? Je kan een vinkje zetten bij 'deze afbeelding als achtergrond gebruiken. Staat deze standaard aan? En zo ja, welke wallpaper staat daar ingesteld?
B.S.U.R.
Beste tweakers,
Ik heb mijn hd2 een paar dagen gebruikt met een vodafone simkaart (toestel is ook van vodafone), toen werkte alles prima. Echter nu er een simkaart van KPN in zit werkt alles behalve het internet omdat deze nog steeds via vodafone wil verbinden en ik overal alleen vodafone opties kan kiezen. (verbindingsinstellingen > netwerkaanbieder > opties; vodafone private en vodafone business, aan beide heb ik dus niks!) wat kan ik hier aan doen? Aangezien ik gewoon kan bellen enz leek hij mij toch simlockvrij? Harde reset heeft ook niets uitgehaald.. wat nu?
Alvast bedankt!
Ik heb mijn hd2 een paar dagen gebruikt met een vodafone simkaart (toestel is ook van vodafone), toen werkte alles prima. Echter nu er een simkaart van KPN in zit werkt alles behalve het internet omdat deze nog steeds via vodafone wil verbinden en ik overal alleen vodafone opties kan kiezen. (verbindingsinstellingen > netwerkaanbieder > opties; vodafone private en vodafone business, aan beide heb ik dus niks!) wat kan ik hier aan doen? Aangezien ik gewoon kan bellen enz leek hij mij toch simlockvrij? Harde reset heeft ook niets uitgehaald.. wat nu?
Alvast bedankt!
[ Voor 56% gewijzigd door Unione. op 16-01-2011 12:03 ]
Bij mij staat er standaard geen vinkje. Zet ik een vinkje dan kan ik via 'bladeren' kiezen welke achtergrond ik wil. Weinig standaard dus.RaJitsu schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 16:55:
[...]
Nog bedankt voor dit.
Maar wat ik me afvroeg, wat staat ingesteld als wallpaper? Je kan een vinkje zetten bij 'deze afbeelding als achtergrond gebruiken. Staat deze standaard aan? En zo ja, welke wallpaper staat daar ingesteld?
Ik wil van de week mijn telefoon laten opsturen ivm witten vlekken in mijn scherm. De telefoon is inmiddels ouder dan 1 jaar maar dit valt toch gewoon onder de fabrieksgarantie van 2 jaar? Wil dit even weten voor de zekerheid want wil er niet voor betalen iig.
Zolang je zelf geen schuld hebt aan de schade (water of valschade bv), moet dat er onder vallen ja. Zorg er wel voor dat je HD2 terug is naar een stock rom (dus HSPL moet eraf), anders vervalt je garantie.
@Unione
Je kan zelf een nieuwe verbinding opzetten met de juiste info voor KPN. Dat is enigszins wat gegraaf en helaas kan ik dat niet ff checken aangezien ik Android van NAND draai, maar de optie zit iig in een windows menu (dus geen sense).
@Unione
Je kan zelf een nieuwe verbinding opzetten met de juiste info voor KPN. Dat is enigszins wat gegraaf en helaas kan ik dat niet ff checken aangezien ik Android van NAND draai, maar de optie zit iig in een windows menu (dus geen sense).
[ Voor 37% gewijzigd door Termy op 16-01-2011 23:15 ]
-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.
@Unione
Volgens mij kan je bij Verbindingen je nieuwe verbinding automatisch opnieuw laten instellen, gooi die van Vodafone weg
Volgens mij kan je bij Verbindingen je nieuwe verbinding automatisch opnieuw laten instellen, gooi die van Vodafone weg
Stuur anders een bericht via de site naar HTC, ze geven altijd snel antwoord!Groentenman schreef op zondag 16 januari 2011 @ 17:51:
Ik wil van de week mijn telefoon laten opsturen ivm witten vlekken in mijn scherm. De telefoon is inmiddels ouder dan 1 jaar maar dit valt toch gewoon onder de fabrieksgarantie van 2 jaar? Wil dit even weten voor de zekerheid want wil er niet voor betalen iig.
Ik heb ook witte vlekken in mijn scherm, schijnt best een veelvoorkomend probleem te zijn.
Heb ook een keer gelezen van iemand die dit had laten repareren, maar het binnen een maand weer terug had.
Ik vind het zonde om mijn foon 3 weken kwijt te zijn,, terwijl er eigenlijk niks mis mee is, behalve een witte vlek.....
Kan je me laten weten hoe het jou vergaat als je laat repareren?
Ok thanx.mariconjo schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 17:23:
[...]
Bij mij staat er standaard geen vinkje. Zet ik een vinkje dan kan ik via 'bladeren' kiezen welke achtergrond ik wil. Weinig standaard dus.
Als het goed is kun je inderdaad gewoon een nieuwe verbinding aanmaken. Overigens dat je telefoon simlock vrij is wil niet zeggen dat de data-connectie niet geblokkeerd is. Ik heb vroeger toestellen verkocht die weliswaar simlock vrij waren, maar waar je aan de datainstelingen niets kon veranderen.Unione. schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 17:03:
Beste tweakers,
Anyway, je moet niet in de sense-skin kijken. Je moet naar instellingen gaan, en dan 'menu' en dan 'meer'. Daar kies je 'verbindingen' en dan weer 'verbindingen'. En dan onder het kopje 'Vodafone live!' kies je voor 'bestaande verbindingen beheren', etc....
Mij viel toevallig van de week ook een witte vlek op. Valt gewoon onder de garantie lijkt me.Groentenman schreef op zondag 16 januari 2011 @ 17:51:
Je hebt de optie om te kiezen tussen het laten opsturen door je provider of iig de winkel waar je hem vandaan hebt, in dat geval wordt het afgehandeld door Dynafix, en via HTC zelf. Dit laatste ben ik wel benieuwd naar. Ik hoor daar goede verhalen over. Zelfs dat ze hem komen ophalen en afleveren??? (daar heb je normaal gesproken bij de verschillende providers een extra verzekering voor af te sluiten).
Ik heb zelf ook nog een oude type touch screen. Iemand die weet of het erin zit dat ze die vervangen door een nieuw type? Over het scherm gesproken, meen ik ook dat het glijden met mijn vinger op bepaalde plekken minder stroef gaat. Zit dat alleen maar in mijn hoofd, of kan het echt dat er ergens een bepaalde bewerkingslaag (antispiegeling, glasheidslaag, oid) is weggeveegd?
[ Voor 29% gewijzigd door RaJitsu op 17-01-2011 00:26 ]
B.S.U.R.
Ik heb vorig jaar (juni) een newtonring ontdekt in m'n scherm. Die kleine witte vlekjes kunnen ook heel groot worden dus ik zou ze toch zeker laten repareren. Was hem 3 weken kwijt bij dynafix. Daarna geen witte vlekjes meer gezien. Nu is de digitizer kapot...
hallo,
ik heb een HTC hd2 en vind hem helemaal top, maar nu het probleem. ik was mijn oplader vergeten bij mn pa en nu is mijn telefoon leeg. ik usb kabel erin en in de computer hij start op ik voer mijn code in bam gaat hij uit ookal brand het orange lampje, ook als ik niks doe gaat hij uit.
hoop dat jullie mij kunnen helpen.
mvg
alex
ik heb een HTC hd2 en vind hem helemaal top, maar nu het probleem. ik was mijn oplader vergeten bij mn pa en nu is mijn telefoon leeg. ik usb kabel erin en in de computer hij start op ik voer mijn code in bam gaat hij uit ookal brand het orange lampje, ook als ik niks doe gaat hij uit.
mvg
alex
Opladen via de pc gaat minder snel dan met een oplader. Het kan zijn dat de batterij helemaal leeg is en dat het opladen via de pc niet snel genoeg gaat om je telefoon tegelijkertijd te gebruiken. Laat 'm eerst een minuut of wat opladen voordat je 'm aan zet.
offtopic:
En groeten hoef je niet te doen
En groeten hoef je niet te doen
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Omdat je mobiel waarschijnlijk te leeg is, laat hem even een uurtje op de usb opladen zonder wat te doen.mr.DJ95 schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 21:49:
hallo,
mvg
alex
ik heb hem nu in mn ipad oplader gedaan, maar hij start automatisch op en sluit dan weer af. maar thanx voor jullie hulp
Zolang het oranje lampje brand, gewoon lekker laten opladen, na een paar uur opstarten en alles werkt weer.
thanx voor jullie hulp, ik heb weer een lekkere HD2:D dit weekend( als ik het durf) teflashen en andere rom, mischien wel nand android erop
Heb na proberen van de android via sd gekozen voor een naid versie.
ben zeer tevreden er over draai nu de mdj froyo sense revolution lekker snel en stabiel
ben zeer tevreden er over draai nu de mdj froyo sense revolution lekker snel en stabiel
Tip voor als je niet durft te flashen naar Android: probeer eerst een SD-build. Dit kan straffeloos zonder je WinMo om zeep te helpen*. Leer dan Android kennen, alle termen, mitsen en maren, en pas als je zeker genoeg van je zaak bent kun je alsnog flashen naar een NAND-build.mr.DJ95 schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 19:45:
thanx voor jullie hulp, ik heb weer een lekkere HD2:D dit weekend( als ik het durf) teflashen en andere rom, mischien wel nand android erop
Lees in ieder geval dit topic helemaal door: Android op de HTC HD2 - Deel 2
*Klein probleempje is mogelijk in zeldzame gevallen, maar is op te lossen.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
Ik ga weer terug naar WM, WP7 is leuk maar erg beperkend, Android ben ik nog steeds neit over het feit dat je elke dag batterij moet opladen
Zal wel een NRG versie worden, maar dan met white-theme
Ik had ook witte vlekken bij een lichte achtergrond. Vorige week woensdag HTC gebeld. Donderdag is ie opgehaald. Eergisteren gerepareerd. Gisteren opgestuurd met een nieuwe display.CRXed schreef op maandag 17 januari 2011 @ 00:11:
[...]
Stuur anders een bericht via de site naar HTC, ze geven altijd snel antwoord!
Ik heb ook witte vlekken in mijn scherm, schijnt best een veelvoorkomend probleem te zijn.
Heb ook een keer gelezen van iemand die dit had laten repareren, maar het binnen een maand weer terug had.
Ik vind het zonde om mijn foon 3 weken kwijt te zijn,, terwijl er eigenlijk niks mis mee is, behalve een witte vlek.....
Tot nu toe topservice van HTC en Dynafix. Nu nog even checken of die mooi gerepareerd is
Ik heb ook een htc hd2 en een paar dagen geleden kon ik mn telefoon niet meer unlocken.
YouTube: HD2 touchscreen problem after phone wakeup
zoals getoond bij 1:34. De unlockbalk wil niet meer schuiven.
Het touchscreen is niet stuk want na lang proberen met aan/uit knop reageert het weer. Dan kan ik het toestel weer normaal gebruiken. De home, terug, start en kies/verzenden knop werken allemaal. Maar zodra ik de aan/uit knop aanraak, reageert het toestel niet meer. Zou het kunnen zijn dat de koperstrip onder de knoppen kapot is gegaan? En weten mensen die hun toestel met soortgelijke problemen ook wat er precies gerepareerd is?
PS. Aangezien ik dit mobiel via marktplaats heb gekocht heb ik geen garantie meer, vandaar de vraag.
Het touchscreen is niet stuk want na lang proberen met aan/uit knop reageert het weer. Dan kan ik het toestel weer normaal gebruiken. De home, terug, start en kies/verzenden knop werken allemaal. Maar zodra ik de aan/uit knop aanraak, reageert het toestel niet meer. Zou het kunnen zijn dat de koperstrip onder de knoppen kapot is gegaan? En weten mensen die hun toestel met soortgelijke problemen ook wat er precies gerepareerd is?
PS. Aangezien ik dit mobiel via marktplaats heb gekocht heb ik geen garantie meer, vandaar de vraag.
Wow das snelPK schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 12:34:
[...]
Ik had ook witte vlekken bij een lichte achtergrond. Vorige week woensdag HTC gebeld. Donderdag is ie opgehaald. Eergisteren gerepareerd. Gisteren opgestuurd met een nieuwe display.
Tot nu toe topservice van HTC en Dynafix. Nu nog even checken of die mooi gerepareerd is
[ Voor 90% gewijzigd door CRXed op 20-01-2011 21:33 ]
Is je HD2 voelbaar warm ongeveer net boven de fysieke knoppen wanneer de unlock niet meer werkt? Doet hij nog steeds vreemd als je direct wanneer het probleem zich voordoet reboot? Kan je wel weer unlocken als je hem een tijdje laat afkoelen (dus zonder reboot)?WestChello schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 21:32:
Ik heb ook een htc hd2 en een paar dagen geleden kon ik mn telefoon niet meer unlocken.
Zoek anders op posts van mij in het vorige deel (denk ik) waar ik uitgebreid verslag doe van m'n probleem en (de lijdensweg van) het oplossen daarvan.
-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.
Nee, hij is niet voelbaar warm. Ik heb terug gekeken in je post maar mijn mobiel vertoont niet dezelfde problemen als bij jou. Zoals de 147-kant. Die doet het bij mij wel.Termy schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 22:16:
[...]
Is je HD2 voelbaar warm ongeveer net boven de fysieke knoppen wanneer de unlock niet meer werkt? Doet hij nog steeds vreemd als je direct wanneer het probleem zich voordoet reboot? Kan je wel weer unlocken als je hem een tijdje laat afkoelen (dus zonder reboot)?
Zoek anders op posts van mij in het vorige deel (denk ik) waar ik uitgebreid verslag doe van m'n probleem en (de lijdensweg van) het oplossen daarvan.
Wat je zei over het eerder genoemde "bekende" touchscreen defect: Stevig aandrukken en het doet het weer werkt soms, maar niet altijd. Na lang aan/uit doen werkt het unlocken weer. Ik werk met Android op een SD kaart. Misschien zou het daardoor een software probleem kunnen zijn, maar ook met wm 6.5 werkt het unlocken ook niet.
Ik heb veel XDA forumtopics afgestruind en niet echt iets duidelijks gevonden. Aangezien de meesten hun toestel via garantie terugsturen. Wel las ik de volgende oplossingen:
- Soft/hard reset -- Werkt niet.
- Nieuwe Rom erop -- Werkt niet
- Windows eraf flashen en alles opnieuw installen -- Niet geprobeerd, ben bang dat dat faalt.
- Nieuw moederbord -- Nog niet geprobeerd
- Nieuw toetsenbord -- Nog niet geprobeerd
Het touchscreen is niet kapot. Maar het lijkt alsof de fysieke toetsen het touchscreen blokkeren. Het scherm is dan wel aan, maar ik kan het toestel niet unlocken.
Anoniem: 278817
Bij mij werkte de USB-connectie met de PC niet meer. Opladen ging nog wel. Alles geprobeerd maar geen resultaat.
Mijn HD2 heb ik in november 2009 gekocht bij Gsmweb. Van hen kreeg ik een garantiebewijs voor 1 jaar. Op de HTC-site staat echter dat de fabrieksgarantie 2 jaar is.
Dus vorige week donderdagmiddag HTC gebeld. Vrijdagochtend (!) is het toestel opgehaald, afgelopen dinsdag een email dat het toestel is gerepareerd en gisteren (donderdag) weer bezorgd met een nieuw moederbord. Alles onder garantie!
HTC, grote klasse!
Mijn HD2 heb ik in november 2009 gekocht bij Gsmweb. Van hen kreeg ik een garantiebewijs voor 1 jaar. Op de HTC-site staat echter dat de fabrieksgarantie 2 jaar is.
Dus vorige week donderdagmiddag HTC gebeld. Vrijdagochtend (!) is het toestel opgehaald, afgelopen dinsdag een email dat het toestel is gerepareerd en gisteren (donderdag) weer bezorgd met een nieuw moederbord. Alles onder garantie!
HTC, grote klasse!
Enige goede manier is om een originele HTC Windows ROM erop te zetten. Alle andere ROMs die je draait kunnen voor problemen zorgen in theorie.WestChello schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 11:30:
[...]
Nee, hij is niet voelbaar warm. Ik heb terug gekeken in je post maar mijn mobiel vertoont niet dezelfde problemen als bij jou. Zoals de 147-kant. Die doet het bij mij wel.
Wat je zei over het eerder genoemde "bekende" touchscreen defect: Stevig aandrukken en het doet het weer werkt soms, maar niet altijd. Na lang aan/uit doen werkt het unlocken weer. Ik werk met Android op een SD kaart. Misschien zou het daardoor een software probleem kunnen zijn, maar ook met wm 6.5 werkt het unlocken ook niet.
Ik heb veel XDA forumtopics afgestruind en niet echt iets duidelijks gevonden. Aangezien de meesten hun toestel via garantie terugsturen. Wel las ik de volgende oplossingen:
- Soft/hard reset -- Werkt niet.
- Nieuwe Rom erop -- Werkt niet
- Windows eraf flashen en alles opnieuw installen -- Niet geprobeerd, ben bang dat dat faalt.
- Nieuw moederbord -- Nog niet geprobeerd
- Nieuw toetsenbord -- Nog niet geprobeerd
Het touchscreen is niet kapot. Maar het lijkt alsof de fysieke toetsen het touchscreen blokkeren. Het scherm is dan wel aan, maar ik kan het toestel niet unlocken.
Dus wil je echt alleen je scherm/knoppen testen -> originele ROM.
Faalt het scherm dan ook nog, dan is de hardware kapot.
[ Voor 69% gewijzigd door CRXed op 21-01-2011 13:15 ]
Bedankt. Ik denk dan idd dat de hardware kapot is aangezien ik ook de orginele rom erop heb gezet. Het probleem bleef zich voordoen. Dinsdag laat ik hem repareren. Meld wel als het opgelost is
Anoniem: 103512
En ook ik ben getroffen door het 'digitizer' probleem 
Omdat ik in het buitenland woon, moet ik dat ding eerst naar NL sturen, zodat iemand daar een RMA kan regelen voor mij bij HTC. Net een half uur aan de telefoon gehangen met de helpdesk, waar uiteindelijk bleek dat ze 'm voor mij niet kunnen inboeken, omdat ik 'm schijnbaar zelf niet kan opsturen?
Enfin, morgen gaat het ding op de post. Ik hoop dat het niet al te lang gaat duren
Omdat ik in het buitenland woon, moet ik dat ding eerst naar NL sturen, zodat iemand daar een RMA kan regelen voor mij bij HTC. Net een half uur aan de telefoon gehangen met de helpdesk, waar uiteindelijk bleek dat ze 'm voor mij niet kunnen inboeken, omdat ik 'm schijnbaar zelf niet kan opsturen?
Enfin, morgen gaat het ding op de post. Ik hoop dat het niet al te lang gaat duren
Jongens, ik heb hier nog een zo goed als nieuwe digitizer liggen! Geen krasjes en werkt 100%. lijkt als nieuw.
Ik wil er graag 25 euro voor.
Dus als ik iemand kan helpen met zijn digitizer probleem!
dm/mail maar
Ik wil er graag 25 euro voor.
Dus als ik iemand kan helpen met zijn digitizer probleem!
dm/mail maar
Kom net terug van vakantie dus mijn reactie is iets verlaat. Ik had mijn HD2 op maandag laten ophalen en hij is of donderdag of vrijdag weer thuis bezorgd met een nieuw scherm onder garantie! Hulde voor HTC en Dynafix in dit geval (mag ook wel is wat positiefs nieuwsCRXed schreef op maandag 17 januari 2011 @ 00:11:
[...]
Stuur anders een bericht via de site naar HTC, ze geven altijd snel antwoord!
Ik heb mijn toestel ook laten repareren door Dynafix. Op zich ging het allemaal best goed en snel, buiten het feit dat de helpdesk van HTC mij er op wees dat problemen aan het scherm altijd veroorzaakt worden door de gebruiker en dat dit dus niet onder de garantie viel. Gelukkig kreeg ik dat bericht pas nadat ik het toestel had opgestuurd, want de telefonische helpdesk had me eerder al aangegeven dat het ook zeer goed mogelijk was dat het wel onder garantie gerepareerd kon worden. Een zekere 'Bernard' bij HTC heeft nu dus op 'fl*kker' gekregen om het feit dat hij dus op deze verkeerde manier klanten behandeld.
ook bij mij was dus het scherm kapot en deze is dus zoals gezegd vervangen.
Ik heb wel na de reparatie gemerkt dat de omkasting niet meer mooi aansluit op het scherm. Ik heb hierover HTC geïnformeerd en nu gaat het toestel weer een keer weg om dit te herstellen. Maak van te voren een paar goede foto's van het toestel om evt discussies te voorkomen
Wat me opviel na de reparatie is dat mijn Modelnr is gewijzigd van T8585 naar T-Mobile_LEO
is mijn toestel nu opeens branded? Dat wil ik nl niet ivm met evt rom updates die dan niet geinstalleerd kunnen worden.
Graag een reactie
ook bij mij was dus het scherm kapot en deze is dus zoals gezegd vervangen.
Ik heb wel na de reparatie gemerkt dat de omkasting niet meer mooi aansluit op het scherm. Ik heb hierover HTC geïnformeerd en nu gaat het toestel weer een keer weg om dit te herstellen. Maak van te voren een paar goede foto's van het toestel om evt discussies te voorkomen
Wat me opviel na de reparatie is dat mijn Modelnr is gewijzigd van T8585 naar T-Mobile_LEO
is mijn toestel nu opeens branded? Dat wil ik nl niet ivm met evt rom updates die dan niet geinstalleerd kunnen worden.
Graag een reactie
Ik denk dat je daar het snelste achter kan komen, door met jouw serienummer van je toestel (is die ook veranderd?) proberen een originele ROM te downloaden. Als dat lukt, is hij niet branded.ddr780 schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 22:29:
Graag een reactie
Sowieso heeft T-mobile geen brandend toestellen geleverd volgens mij, alleen Vodafone.
Anoniem: 394029
Beste mensen,
wie kan mij wijzen op een Skype.cab voor de HD2 die nog wel functioneert?
Vast bedankt!
Vast bedankt!
Hier een linkje naar een post op XDA:Anoniem: 394029 schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 17:56:
Beste mensen,
Vast bedankt!
Mijn HD2 doet het niet meer
USB poort is kapot (laad niet meer op en doet niks bij het verbinden met de PC), verschillende kabeltjes geprobeerd.
Maar de vodafone aapjes willen hem niet opsturen omdat het watermark een heel klein beetje rood is. Iemand een idee wat ik kan doen? Ergens anders laten repareren o.i.d.?
Of typex >:-)
Maar de vodafone aapjes willen hem niet opsturen omdat het watermark een heel klein beetje rood is. Iemand een idee wat ik kan doen? Ergens anders laten repareren o.i.d.?
Of typex >:-)
edit:
simlock.nu geeft €70 voor precies mijn probleem. kent iemand die winkel?
simlock.nu geeft €70 voor precies mijn probleem. kent iemand die winkel?
[ Voor 12% gewijzigd door dtech op 29-01-2011 13:25 ]
sinds vanmorgen heb ik geen geluid meer bij inkomende gesprekken. De andere partij hoort me ook niet. Als ik zelf bel zijn er geen problemen.
We hebben nu bluetooth uitgeschakeld en alle geluidsniveau's gecontroleerd.
Erg vaag dit. Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn. Het blijkt dus geen hardwarematig probleem te zijn.
Erg vaag dit. Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn. Het blijkt dus geen hardwarematig probleem te zijn.
Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.
Toevallig een KPN abo? Ik had vanochtend in m'n auto exact 't zelfde met een Nokia toestel van de baas i.c.m. de BT van m'n auto.dread schreef op zondag 30 januari 2011 @ 14:36:
sinds vanmorgen heb ik geen geluid meer bij inkomende gesprekken. De andere partij hoort me ook niet. Als ik zelf bel zijn er geen problemen.
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Heeft iemand nog zo'n HD2 hoesje waar hij niets mee doet? Ik heb de mijne vandaag per ongeluk gesloopt en vond hem wel prettig.
U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.
http://www.htcaccessorystore.com/nl/p_htc_item.aspx?i=188836Cobb schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 20:07:
Heeft iemand nog zo'n HD2 hoesje waar hij niets mee doet? Ik heb de mijne vandaag per ongeluk gesloopt en vond hem wel prettig.
Welk hoesje bedoel je?
Cobb schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 20:07:
Ik wil graag mijn Vodafone HD2 updaten naar de nieuwste ROM, maar ik ben nogal in de war over hoe het werkt. Ik heb het één en ander doorgelezen in dit topic, en ik zou graag willen weten of onderstaande methode de juiste is voor het updaten:
De nieuwste officiele nederlandse ROM voor de HD2 is 3.14, maar die wil standaard niet downloaden met het serienummer van een Vodafone branded HD2. Dus zou ik een serienummer kunnen "lenen" uit dit topic (er staat er eentje vermeld op pagina 1) en vervolgens de ROM downloaden. Vervolgens schijnt de installatie een error te geven voor de Vodafone toestellen, die wordt veroorzaakt door een te nieuwe versie van HSPL? Dus eerst HSPL downgraden naar een oudere versie, waarna de update wel kan worden doorgevoerd, en daarna HSPL weer updaten naar 3.0?
Heb ik dit allemaal goed begrepen, klopt het allemaal en kan het ook makkelijker? Als iemand de update-methode voor Nederlandse Vodafone branded HD2 beter kan uitleggen, of een linkje heeft naar het volledige proces, dan heel graag. Ik wil geen fouten maken en mijn toestel blokkeren of iets dergelijks.
De nieuwste officiele nederlandse ROM voor de HD2 is 3.14, maar die wil standaard niet downloaden met het serienummer van een Vodafone branded HD2. Dus zou ik een serienummer kunnen "lenen" uit dit topic (er staat er eentje vermeld op pagina 1) en vervolgens de ROM downloaden. Vervolgens schijnt de installatie een error te geven voor de Vodafone toestellen, die wordt veroorzaakt door een te nieuwe versie van HSPL? Dus eerst HSPL downgraden naar een oudere versie, waarna de update wel kan worden doorgevoerd, en daarna HSPL weer updaten naar 3.0?
Heb ik dit allemaal goed begrepen, klopt het allemaal en kan het ook makkelijker? Als iemand de update-methode voor Nederlandse Vodafone branded HD2 beter kan uitleggen, of een linkje heeft naar het volledige proces, dan heel graag. Ik wil geen fouten maken en mijn toestel blokkeren of iets dergelijks.
De officiële roms (shipped roms) kan je ook op een [url="http://http://shipped-roms.com/index.php?category=windows%20mobile&model=Leo"]niet officiële website[/] vinden, waaronder ook de laatste 3.14: HTC_HD2_RUU_Leo_S_HTC_NLD_3.14.404.2_Radio_15.42.50.11U_2.15.50.14_LEO_S_Ship.exe.
Deze is inderdaad niet geschikt voor Vodafone-branded toestellen, daarvoor is de laatste RUU_Leo_Vodafone_NL_1.72.172.0_Radio_CRC_Signed_15.32.50.07U_2.07.51.22_2_Ship.exe.
Ik weet het niet zeker, maar ik *denk* dat je de niet-Vodafone-rom wel kan installeren op je Vodfafone-branded telefoon als je de HSPL van Cotulla etc. hebt geflashed. Dit komt overeen met jouw aanname.
Met het flashen van een shipped-rom wordt de HSPL weer overschreven. Je hoeft dus niet zelf nog eens de HSPL te updaten. Je hoeft dus alleen 2 dingen te doen: custom HSPL flashen en daarna de shipped-rom. Correct me if I'm wrong.
Deze is inderdaad niet geschikt voor Vodafone-branded toestellen, daarvoor is de laatste RUU_Leo_Vodafone_NL_1.72.172.0_Radio_CRC_Signed_15.32.50.07U_2.07.51.22_2_Ship.exe.
Ik weet het niet zeker, maar ik *denk* dat je de niet-Vodafone-rom wel kan installeren op je Vodfafone-branded telefoon als je de HSPL van Cotulla etc. hebt geflashed. Dit komt overeen met jouw aanname.
Met het flashen van een shipped-rom wordt de HSPL weer overschreven. Je hoeft dus niet zelf nog eens de HSPL te updaten. Je hoeft dus alleen 2 dingen te doen: custom HSPL flashen en daarna de shipped-rom. Correct me if I'm wrong.
Bedankt voor de uitleg! Ik denk dat ik die Vodafone link van je maar installeer, en eens zie hoe het dan gaat.
Nog een vervolgvraagje: Die exe-files die je linkt kan ik niet openen op mijn pc. Hoe werkt de installatie? Moet ik die file openen vanaf mijn telefoon? En dan op het interne geheugen, de sd kaart of mag het beide? Ik ben nogal een beginner op dit gebied
Edit: Nevermind, de download bleek niet helemaal goed te zijn gegaan. Even opnieuw gedownload, zal hopelijk vandaag de update doorvoeren.
Nog een vervolgvraagje: Die exe-files die je linkt kan ik niet openen op mijn pc. Hoe werkt de installatie? Moet ik die file openen vanaf mijn telefoon? En dan op het interne geheugen, de sd kaart of mag het beide? Ik ben nogal een beginner op dit gebied
Edit: Nevermind, de download bleek niet helemaal goed te zijn gegaan. Even opnieuw gedownload, zal hopelijk vandaag de update doorvoeren.
[ Voor 28% gewijzigd door geert1 op 06-02-2011 14:23 ]
Je moet de exe's vanaf je pc openen. Mijn linkjes gaan naar een pagina waar je de exe's kunt downloaden, ook al eindigt de link op .exe, je kan niet "opslaan als" doen, misschien kan je het daarom niet openen. In de download zit ook een readme.doc, die legt precies uit wat je moet doen. Succes!
Hmm, ik heb de hierboven gelinkte Vodafone HD2 ROM gedownload en proberen te installeren, maar ik krijg te zien:
Fout [294]: Ongeldige verkoper-ID
Dit terwijl ik toch echt Vodafone als provider heb, en ook deze pagina op de officiele site naar dezelfde ROM-versie verwijst (versie 1.172.172.0). Iemand enig idee hoe het zit, en of er een andere ROM is die ik hebben moet?
Fout [294]: Ongeldige verkoper-ID
Dit terwijl ik toch echt Vodafone als provider heb, en ook deze pagina op de officiele site naar dezelfde ROM-versie verwijst (versie 1.172.172.0). Iemand enig idee hoe het zit, en of er een andere ROM is die ik hebben moet?
[ Voor 3% gewijzigd door geert1 op 06-02-2011 18:31 ]
Heb je dan wel een Vodafone branded telefoon? De branded versies hebben een Vodafone-logo meteen als eerste afbeelding bij het opstarten. Zo nee, dan gewoon de niet-vodafone-branded-rom gebruiken.
Ik zie geen Vodafone-logo bij het starten van mijn HD2, dus zal ie niet branded zijn. Oftewel: Vodafone heeft zowel branded als unbranded HD2's uitgebracht, lekker duidelijk. En ik had de "gewone" 3.14 rom al geprobeerd te downloaden van de HTC-site zonder succes, maar bij opnieuw proberen werkt het wel. Combinatie van onkunde en typfouten maken in het serienummer kan een mens tot waanzin drijven 
Opnieuw enorm bedankt voor de hulp, op dit gebied ben ik totaal hopeloos. Ik ga de 3.14 rom proberen.
Edit: Geinstalleerd, werkt als een trein. Pff, wat een gedoe om niks uiteindelijk. In elk geval mooi dat het nu werkt, en nu maar hopen dat naast de andere verbeteringen ook het SMS-probleem definitief is opgelost.
Opnieuw enorm bedankt voor de hulp, op dit gebied ben ik totaal hopeloos. Ik ga de 3.14 rom proberen.
Edit: Geinstalleerd, werkt als een trein. Pff, wat een gedoe om niks uiteindelijk. In elk geval mooi dat het nu werkt, en nu maar hopen dat naast de andere verbeteringen ook het SMS-probleem definitief is opgelost.
[ Voor 17% gewijzigd door geert1 op 06-02-2011 19:17 ]
Het had je nog meer gekost wanneer ze het wel opgestuurd hadden. Òf je betaalt iets van onderzoekskosten of ze repareren het toestel tegen wat het volgens hun moet kosten.dtech schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 11:31:
Mijn HD2 doet het niet meerUSB poort is kapot (laad niet meer op en doet niks bij het verbinden met de PC), verschillende kabeltjes geprobeerd.
Er is wel al een Vodafone versie van de 3.14-ROM. Check hun site.Pinobigbird schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 17:26:
De officiële roms (shipped roms) kan je ook op een [url="http://http://shipped-roms.com/index.php?category=windows%20mobile&model=Leo"]niet officiële website[/] vinden, waaronder ook de laatste 3.14: HTC_HD2_RUU_Leo_S_HTC_NLD_3.14.404.2_Radio_15.42.50.11U_2.15.50.14_LEO_S_Ship.exe.
B.S.U.R.
Heren vraagje,
Ik denk dat ik bij de setup van windows live per ongeluk het vinkje aangelaten dat hij mijn Widows Live contacten in adresboek moet opnemen.. dat wil ik dus uitzetten want het is zo irritant als ik opeens al mijn contacten van MSN in mijn telefoonboek zie! Als ik naar windows live ga, dan menu, dan opties, dan synchronisatie dan kan ik ' Contacten van Windows Live opslaan op de mobiele telefoon' niet uitvinken omdat het grijs/ onaantastbaar is. Iemand enig idee hoe ik dit uit kan zetten?
Ander vraagje, mijn muziekspeler importeert geluiden uit een navigatieprogramma (Waze). Bij het tabblad muziek zie ik dus veel onzig staan als linksaf, rechtsaf etc. Hoe zorg ik ervoor dat de muziekspeler deze bestanden niet meepakt?
Ik denk dat ik bij de setup van windows live per ongeluk het vinkje aangelaten dat hij mijn Widows Live contacten in adresboek moet opnemen.. dat wil ik dus uitzetten want het is zo irritant als ik opeens al mijn contacten van MSN in mijn telefoonboek zie! Als ik naar windows live ga, dan menu, dan opties, dan synchronisatie dan kan ik ' Contacten van Windows Live opslaan op de mobiele telefoon' niet uitvinken omdat het grijs/ onaantastbaar is. Iemand enig idee hoe ik dit uit kan zetten?
Ander vraagje, mijn muziekspeler importeert geluiden uit een navigatieprogramma (Waze). Bij het tabblad muziek zie ik dus veel onzig staan als linksaf, rechtsaf etc. Hoe zorg ik ervoor dat de muziekspeler deze bestanden niet meepakt?
[ Voor 51% gewijzigd door HollovVpo1nt op 06-02-2011 22:05 ]
Op je eerste vraag kan ik wel beantwoorden dat een ROM-update of een harde reset dit probleem kan oplossen. Maar dan ben je ook je contacten en dergelijke kwijt, tenzij je een backup draait via bijvoorbeeld Microsoft MyPhone (werkt heel aardig). Opnieuw installeren, dan het vinkje uitzetten bij eerste keer starten, dan je contacten en andere gegevens weer importeren vanuit MyPhone en ten slotte de hotmail-contacten daar weer uit verwijderen (want die worden waarschijnlijk ook bijgesloten in de backup). Ik hoop dat iemand hier een snellere manier heeft, maar dit zou moeten werken in elk geval.
Haha ja met een hardreste lukt het sowieso
Maar mijn hotmail contacten staan gelukkig niet in myPhone. Als ik al mijn contacten verwijder dan met myphone syncs dan komen die wel weer terug, maar als ik verbinding maak met internet dan syncht windows live ook al mijn hotmail contacten in de telefooboek.
Volgens mij kan je ook gewoon uitloggen uit Windows Live?
En als je weer inlogt, wordt volgens mij de sync-vraag weer gesteld.
En als je weer inlogt, wordt volgens mij de sync-vraag weer gesteld.
Nee dan geeft hij een bericht mbt tot roaming, niet tot syncen van contacten.
[ Voor 4% gewijzigd door HollovVpo1nt op 07-02-2011 20:34 ]
Anoniem: 216663
Wie heeft die 3.14 (niet Vodafone branded) al draaien? En is dit nou een versie die de homescreen ook in landscape kan weergeven?RaJitsu schreef op zondag 06 februari 2011 @ 20:02:
[...]
Het had je nog meer gekost wanneer ze het wel opgestuurd hadden. Òf je betaalt iets van onderzoekskosten of ze repareren het toestel tegen wat het volgens hun moet kosten.
[...]
Er is wel al een Vodafone versie van de 3.14-ROM. Check hun site.
Gmail Agenda op mijn HD2?
Ik heb op dit moment mijn outlook Mail en Agenda op mijn HD2. Tevens heb ik mijn Gmail Mail op mijn HD2 (bij keuze logo voor mail kan ik kiezen tussen beide accounts). Vraag is echter: Kan ik, gelijk aan mail, ook mijn Gmail Mail op mijn HTC krijgen?
Ik heb op dit moment mijn outlook Mail en Agenda op mijn HD2. Tevens heb ik mijn Gmail Mail op mijn HD2 (bij keuze logo voor mail kan ik kiezen tussen beide accounts). Vraag is echter: Kan ik, gelijk aan mail, ook mijn Gmail Mail op mijn HTC krijgen?