Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Pinobigbird

doesn't share food!

ShadowLabs schreef op donderdag 30 december 2021 @ 02:30:
Ik ben op zoek naar een RUU bestand voor de HD2. Versie 3.14.404.2, filename RUU_Leo_S_HTC_NLD_3.14.404.2_Radio_15.42.50.11U_2.15.50.14_LEO_S_Ship.exe

Shipped-roms heeft ‘m, maar helaas corrupt (30mb ipv 200mb). Misschien dat iemand hier m toevallig nog heeft gebackupt?
Wouw, goede oude tijd. Ik herken zelfs de versienummers nog.
Ik heb voor je gezocht, maar ik heb deze helaas niet meer. Ik heb wel de WWE (i.p.v. NLD). Als je die wilt, laat maar weten.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ShadowLabs
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 26-04 20:02
Pinobigbird schreef op donderdag 30 december 2021 @ 12:02:
[...]

Wouw, goede oude tijd. Ik herken zelfs de versienummers nog.
Ik heb voor je gezocht, maar ik heb deze helaas niet meer. Ik heb wel de WWE (i.p.v. NLD). Als je die wilt, laat maar weten.
Heb inmiddels de NLD versie gevonden! Op een Poolse betaal site. 5 hele zloty’s moeten aftikken maar de HD2 werkt weer.

Link naar het bestand: http://chomikuj.pl/arnidz...240698003.exe(executable)

Mocht er nog iemand anders dit bestand zoeken kan ik m natuurlijk altijd uploaden naar een wat toegankelijkere webhost :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeareX
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
@ShadowLabs: The HD2, the phone that never dies. Haha!

Ik vraag me toch af, wat doe je nu nog met een werkende HD2? :)

Canon EOS R | Olympus OM-1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ShadowLabs
FeareX schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 10:32:
@ShadowLabs: The HD2, the phone that never dies. Haha!

Ik vraag me toch af, wat doe je nu nog met een werkende HD2? :)
Ik ben bezig om een mooie tijdlijn te maken van alle innovatie en dingen die HTC gedaan heeft, en een HD2 kon in die tijdlijn natuurlijk niet ontbreken. Dus voornamelijk voor de nostalgie :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FeareX
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ja de HD2 is echt legendarisch. Ik had net daarvoor de HTC Touch Pro 2 gekocht, ik was wel liefhebber van zo'n uitschuifbaar toetsenbord.

Maar toen de HD2 support kreeg voor Windows Mobile, Android, Windows Phone en Linux werd ik wel jaloers hoor. Dat ding was echt een beest.

Canon EOS R | Olympus OM-1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ShadowLabs
FeareX schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 17:09:
Ja de HD2 is echt legendarisch. Ik had net daarvoor de HTC Touch Pro 2 gekocht, ik was wel liefhebber van zo'n uitschuifbaar toetsenbord.

Maar toen de HD2 support kreeg voor Windows Mobile, Android, Windows Phone en Linux werd ik wel jaloers hoor. Dat ding was echt een beest.
Oeh ja, Touch Pro 2 heb ik ook gehad in die tijd. Blijft denk ik wel mijn favoriet als het op toestellen met een fysiek toetsenbord aankomt.

Geloof dat de HD2 uiteindelijk iets van 8 verschillende operating systemen heeft kunnen draaien. Bizar voor een toestel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 18:42

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

De HD2, Tjonge, wat was dat een onbenullig groot ding voor die tijd :D Veel plezier van de HD2 gehad. Maar nu, wat een klein ding.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-04 11:43
ShadowLabs schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 17:07:
[...]

Ik ben bezig om een mooie tijdlijn te maken van alle innovatie en dingen die HTC gedaan heeft, en een HD2 kon in die tijdlijn natuurlijk niet ontbreken. Dus voornamelijk voor de nostalgie :)
Als ik je hiermee kan helpen, let me know. Ben zelf erg betrokken geweest bij de ontwikkelingen van de HD2. Zowel vanuit HTC kant als Xda-Developers (volgens mij sta ik nog als bedankt bij HSPL pagina 🥰😂) Ik heb zelf ook weer een nieuwe besteld. Toestel is refurbished, komt met doos en alle originele accessoires nog geseald. Hopelijk heb ik hem volgende week binnen. Ik heb hier nog een Javacard hier waarmee ik alle toestellen kan Security Unlocken. Dan heb je ook de mogelijkheid om test roms te flashen en echt wat van de ontwikkeling mee te krijgen.
Pagina: 1 ... 12 13 Laatste