Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-04 20:22

SaN

Originele zijn erg duur. Zeker voor een 2 jaar oude telefoon. Ik heb batterijen van 3 verschillende merken en ik gebruik ze al langer dan een jaar. Kwaliteit is ook prima, gaan lang mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinny1994
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:07
psyy138 schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 13:26:
[...]

maar met die batterijen moet je opletten heb ik gehoord dus ik koop liever orginele ipv die meuk van ebay ;)
iets betrouwbaarder vind ik ut dan
Laatst een Gold Battery via eBay besteld van 2430mAh voor minder dan €10
Moest wel vanuit HongKong komen, duurde 2.5 week.
Gaat merkbaar langer mee, veel beter dan mijn originele accu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:40

RaJitsu

B.S.U.R.

Erg bedankt voor de moeite maar:
lasharor schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 18:28:
Ik denk dat hij zijn scherm bedoelt...
Dit dus. Dus dat notificatie-ledje...

B.S.U.R.

• Vinny1994
RaJitsu schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 19:01:
[...]

Erg bedankt voor de moeite maar:

[...]

Dit dus. Dus dat notificatie-ledje...
Here you go:
1: http://i892.photobucket.c...cent_1994/Picture0005.jpg
2: http://i892.photobucket.c...cent_1994/Picture0006.jpg

Kwaliteit: Acer 720p webcam 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Vinny1994 op 16-02-2012 00:54 ]

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:51

HollovVpo1nt

I like gadgets

RaJitsu schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 22:06:
Zou iemand even een foto kunnen maken van zijn HD2 terwijl de led brandt? Ik heb mijn HD2 teruggekregen van reparatie (bord+scherm vervangen, heb nu een ander touchscreen. Geen grid, ook niet de andere, maar weer een andere), en ik heb het idee dat de led ook verkeerd zit (te laag). Naar mijn herinnering zat de led namelijk gewoon volledig tegen de bovenkant aan, terwijl hij nu deels achter het glas zit. Ik zou er erg mee geholpen zijn. Alvast bedankt!
Ik heb een ander probleem, misschien bedoel jij dit ook. Je hebt het notificatie ledje en daarnaast twee sensoren: 1e links van het ledje en 2e links van het ledje. Als ik schuin in het eerste sensor 'gat' kijk kan ik het licht van man ledje zien. Ik zal er eens een foto van maken, heb momenteel geen camera tot mijn beschikking.
Vinny1994 schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 17:11:
[...]

Laatst een Gold Battery via eBay besteld van 2430mAh voor minder dan €10
Moest wel vanuit HongKong komen, duurde 2.5 week.
Gaat merkbaar langer mee, veel beter dan mijn originele accu :)
Zou je een foto kunnen maken van de zijkant van je toestel? 2430mAh zijn toch véél dikkere batterijen?

[ Voor 19% gewijzigd door HollovVpo1nt op 16-02-2012 09:39 ]

• psyy138
  • Laatst online: 29-12-2024

psyy138

blackbulls.nl

ik moet eigenlijk ook een nieuwe accu hebben mijne houd het niet meer zo lang vol.
hebben jullie ze allemaal via ebay gekocht ofwat? want ik koop het liever bij winkels want ik zoek geen 2 weken te wachten :)

EDIT:

iemand ervaring met deze ??? http://www.smartphoneshop...ery-htc-hd2-2400-mah.html

[ Voor 24% gewijzigd door psyy138 op 16-02-2012 14:14 ]

O.R.C. Black Bulls Rugby

• Z900
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-04 13:23
gewoon bij batteryupgrade.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-04 20:22

SaN

psyy138 schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 14:10:
ik moet eigenlijk ook een nieuwe accu hebben mijne houd het niet meer zo lang vol.
hebben jullie ze allemaal via ebay gekocht ofwat? want ik koop het liever bij winkels want ik zoek geen 2 weken te wachten :)

EDIT:

iemand ervaring met deze ??? http://www.smartphoneshop...ery-htc-hd2-2400-mah.html
Ik heb ze allemaal van ebay voor een euro of 4 per stuk geloof ik. Werken perfect. Ik heb ook zo'n extended batterij gekocht, maar die heb ik eigenlijk nooit gebruikt. Het ziet er niet uit en ik heb nooit meer dan 2 batterijen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

SaN schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 00:38:
[...]

Ik heb ze allemaal van ebay voor een euro of 4 per stuk geloof ik. Werken perfect. Ik heb ook zo'n extended batterij gekocht, maar die heb ik eigenlijk nooit gebruikt. Het ziet er niet uit en ik heb nooit meer dan 2 batterijen nodig.
kan ik er niet een paar overnemen :D ? die extended en normale ???
ik ben wel bereid om een leuk bedragje neer te leggen.

anders kooop ik ze gewoon op die site van batteryupgrade moet toch een nieuwe accu voor mijn oude legend hebben :) maar het is altijd handig >:)

[ Voor 13% gewijzigd door psyy138 op 17-02-2012 10:20 ]

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaero
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-04 08:11
FFFUUUUU
Mijn HD2 is alweer kapot. Weer kapotte digitizer. Morgen maar eens bellen wat ze nog voor me kunnen betekenen want heb geen garantie meer.. Ineens uit het niets kapotte digitizer... Had het eigenlijk al wel verwacht aangezien de rechter twee knoppen super gammel zijn bij mij. Die zijn de vorige keer ook niet vervangen en daar is het allemala mee begonnen... Ik gok dat die hardware knoppen mijn digitizer slopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansie18
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:04
In garantieperiode is die van mij ook twee keer kapot gegaan. Nu zit ik te wachten op de derde keer (buiten de garantieperiode), maar misschien is hij de laatste keer wel echt goed gemaakt. Volgens mij heeft het niet met de knoppen onderaan te maken, ook omdat die van mij nog niet zo gammel zijn.

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Wie weet waar ik een nieuw schermpje kan kopen voor de HD2 (gestuiterd op plavuizen)?

Een collega van me is electrotechnicus, die kan het erin zetten. Bovendien zijn er allerlei assembly filmpjes te vinden. Maar ik lees zo 123 niet waar ik reserve onderdelen kan krijgen...

[ Voor 4% gewijzigd door Captain Pervert op 23-02-2012 09:52 ]

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Captain Pervert schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 09:52:
Wie weet waar ik een nieuw schermpje kan kopen voor de HD2 (gestuiterd op plavuizen)?

Een collega van me is electrotechnicus, die kan het erin zetten. Bovendien zijn er allerlei assembly filmpjes te vinden. Maar ik lees zo 123 niet waar ik reserve onderdelen kan krijgen...
ebay waarschijnlijk gok ik.

O.R.C. Black Bulls Rugby

• Vinny1994
HollovVpo1nt schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 09:35:
[...]

Ik heb een ander probleem, misschien bedoel jij dit ook. Je hebt het notificatie ledje en daarnaast twee sensoren: 1e links van het ledje en 2e links van het ledje. Als ik schuin in het eerste sensor 'gat' kijk kan ik het licht van man ledje zien. Ik zal er eens een foto van maken, heb momenteel geen camera tot mijn beschikking.

[...]

Zou je een foto kunnen maken van de zijkant van je toestel? 2430mAh zijn toch véél dikkere batterijen?
Normaal idd wel, maar dit is zo'n chinees geval.
Foto;s :

1: http://i892.photobucket.c...cent_1994/Picture0009.jpg
2: http://i892.photobucket.c...cent_1994/Picture0008.jpg
3. http://i892.photobucket.c...cent_1994/Picture0007.jpg

In het begin dacht ik dat het een gewone accu zou zijn met een "gold" hoesje eromheen, maar hij gaat echt stukken langer mee!

• Ulster Seedling
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14:49

Ulster Seedling

“Middelgrote appel”

Vandaag heb ik een HD2 overgenomen. Ik zou hier graag WP7 en verschillende Android-versies (bijv. 2.2, 2.3 en 4.0) op willen draaien. Dit om de twee OS'en wat beter te leren kennen en om misschien eens wat te experimenteren met het ontwikkelen van apps voor deze OS'en.

Ik heb al gezocht op Google en XDA naar de mogelijkheden. Ik kwam vooral uit bij opties om WP7 en Android naast elkaar te draaien, of om verschillende Android-versies te draaien. Helaas vind ik geen combinatie van beide.

Daarom mijn vraag hier: is iemand op de hoogte van een tooltje waarmee dit kan? Alvast bedankt!

“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.

• Vinny1994
Captain Pervert schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 09:52:

Hier: http://www.ebay.nl/itm/To...Tools&hash=item3cbb68a6bf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinny1994
jhogervorst schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 17:41:
Vandaag heb ik een HD2 overgenomen. Ik zou hier graag WP7 en verschillende Android-versies (bijv. 2.2, 2.3 en 4.0) op willen draaien. Dit om de twee OS'en wat beter te leren kennen en om misschien eens wat te experimenteren met het ontwikkelen van apps voor deze OS'en.

Ik heb al gezocht op Google en XDA naar de mogelijkheden. Ik kwam vooral uit bij opties om WP7 en Android naast elkaar te draaien, of om verschillende Android-versies te draaien. Helaas vind ik geen combinatie van beide.

Daarom mijn vraag hier: is iemand op de hoogte van een tooltje waarmee dit kan? Alvast bedankt!
Wellicht heb je hier wat aan:
http://www.addictivetips....le-or-android-at-startup/

Voor enkel Android zou ik je 100% kunnen helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

iemand enig idee hoelang de verzendtijd is bij batteryupgrade.com???

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulster Seedling
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14:49

Ulster Seedling

“Middelgrote appel”

psyy138 schreef op maandag 27 februari 2012 @ 09:51:
iemand enig idee hoelang de verzendtijd is bij batteryupgrade.com???
Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

Bestellingen worden elke dag verstuurd, 6 dagen per week. Enkel op zondag versturen wij geen bestellingen, dus alle bestellingen die binnenkomen na de zaterdagverzending worden op maandag verstuurd.

BatteryUpgrade.com maakt voor verzending gebruik van de diensten van Hongkong Post. Zendingen met Europa of de VS als bestemming komen meestal binnen één week aan.

“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

dat heb ik inmiddels al gelezen xD

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barleone
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:39
Ik ben sinds kort de trotse bezitter van een HD2. :) Kan iemand mij aangeven of een screenprotector een goed idee is? Ik heb begrepen dat het scherm van glas is, maar voordat ik hem dagelijks in mn broekzak steek wil ik graag weten of en hoe ik hem mooi houd.

Ik overweeg pricewatch: HTC Screen Protector SP P300 voor HD2, maar als er veel betere protectors zijn, let me know. ;)

Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holgersson
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ik heb al bijna 2 jaar een HTC HD2 en elke dag gaat het toestel mijn broekzak in. Heb nog nooit een screenprotector gebruikt en er zit geen enkel krasje op het display. Dat is een kwestie van geen andere zaken (met name sleutels e.d.) in dezelfde broekzak stoppen.

Ik zou dus zeggen: onnodig die screenprotector!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Holgersson schreef op maandag 26 maart 2012 @ 18:07:
Ik heb al bijna 2 jaar een HTC HD2 en elke dag gaat het toestel mijn broekzak in. Heb nog nooit een screenprotector gebruikt en er zit geen enkel krasje op het display. Dat is een kwestie van geen andere zaken (met name sleutels e.d.) in dezelfde broekzak stoppen.

volledig mee eens

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

iemand ervaring met wp7 op de hd2???

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:45

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

ik wist dat er zoiets bestond maar kon het zo gauw niet vinden ;) bedankt

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barleone
Dank, ik zal eens zien hoe mijne het eraf gaat brengen.

PS. is een dag of 2 tuin aanleggen inclusief tegels leggen af te raden icm een HD2? Het lijkt me dat zand niet echt telefoon-vriendelijk is.

edit:
@hieronder
psyy138 heeft nog nooit een straatje gelegd denk ik zo ;) zand komt dan echt overal, vandaar.

[ Voor 10% gewijzigd door Barleone op 30-03-2012 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Barleone schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 00:55:
[...]

[...]

Dank, ik zal eens zien hoe mijne het eraf gaat brengen.

PS. is een dag of 2 tuin aanleggen inclusief tegels leggen af te raden icm een HD2? Het lijkt me dat zand niet echt telefoon-vriendelijk is.
hoezo zou er zand in je broekzak kopen :D anders toch even op een tafel aan de kant leggen zou ik zeggen.

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-04 17:43

Hier net zo, nooit een screenprotector gebruikt, en geen andere dingen in de telefoonbroekzak gehad. Scherm is ook na twee jaar nog perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
psyy138 schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 08:36:
[...]

hoezo zou er zand in je broekzak kopen :D anders toch even op een tafel aan de kant leggen zou ik zeggen.
Nou, mijn HD2 lag op zijn scherm op de klikobak. Zaten waarschijnlijk een paar zandkorrels op de deksel -> HD2 verschoof > "dikke" kras in mijn scherm (1mm dik, 1,5cm lang) :-(

Heb hem al sinds de launch en dit is de eerste kras die ik op mijn reserve toestel hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinny1994
Heb gewoon een hoesje waar in mijn HD2 in doe als ik hem in m'n broekzak doe.
Geen screenprotector gebruik, maar ook geen enkel krasje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Laatst online: 19:34

MsG

Forumzwerver

Hier wel een screenprotector, een investering van minder dan een tientje, tenminste gegarandeerd krasloos.

Mijn scherm heeft ook geen vage witte vlekken in tegenstelling tot de HD2's van vrienden van me.

Hoe regelen jullie het volume eigenlijk van de oordoppen? Ik vind dat wel een beetje een gebrek aan de meegeleverde oordopjes, dat dat er niet op zit.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinny1994
MsG schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 22:05:
Hier wel een screenprotector, een investering van minder dan een tientje, tenminste gegarandeerd krasloos.

Mijn scherm heeft ook geen vage witte vlekken in tegenstelling tot de HD2's van vrienden van me.

Hoe regelen jullie het volume eigenlijk van de oordoppen? Ik vind dat wel een beetje een gebrek aan de meegeleverde oordopjes, dat dat er niet op zit.
Ik gebruik dus dit hoesje: http://www.ebay.nl/itm/HT...uches&hash=item1e69a22534

En ik kan terwijl mijn HD2 in dat hoesje zit gewoon de volume knoppen bedienen.
Met Cyanogenmod is het zelfs in te stellen dat als je je volume knop lang ingedrukt houd hij naar het volgende or vorige liedje gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackjack21x
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06-10-2024
Ik mis mijn HTC HD2, heb al een tijdje de Galaxy SII nadat mijn HD2 een aantal ongelukkige aanslagen niet heeft overleefd. Kan iemand mij vertellen welke Sense versie standaard op de HD2 zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaero
Heb een HD2 met een kapot touchscreen. Dacht, laat ik hem eens vervangen. Een gewoon (non t-mobile) digitizertje gekocht. Past hij niet.. Zit zo'n nieuwe connector op die ook op de t-mobile versie zit. Fuck! Nieuwe bstellen dus maar en wachten tot hij binnen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 18:42

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

blackjack21x schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 12:01:
Ik mis mijn HTC HD2, heb al een tijdje de Galaxy SII nadat mijn HD2 een aantal ongelukkige aanslagen niet heeft overleefd. Kan iemand mij vertellen welke Sense versie standaard op de HD2 zit?
Stomme vraag misschien maar wat mis je aan je HD2? Die Galaxy SII leek mij een volwaardige 'opvolger' van de HD2 maar jij ziet dat blijkbaar anders

(en nee, ik heb geen plannen voor een nieuw toestel zolang mijn HD2 werkt maar kijk natuurlijk wel rond naar wat er allemaal voor leuke toestelletjes zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:09

lasharor

7 december 2004

Het klepje voor de accu van mijn HD2 zag er niet meer uit en vond het een beetje zonde om gelijk geld uit te gaan geven voor een nieuw klepje. Daarom maar met schuurpapier aan de slag gegaan. Het resultaat is niet helemaal netjes maar ik moet eerst nog ergens fijner schuurpapier vandaan halen:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/9NeVMl.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/460C8.jpg

Ben wel blij met het resultaat eigenlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holgersson
  • Niet online
Mijn HD2 stuiterde gisteren over het grind. Dat was de eerste val in twee jaar waar ik echt van schrok. Gelukkig kwam hij op z'n achterkant terecht met als resultaat een paar (diepe) krassen in met name het accudeksel, die aan de zijkanten toch al begon te "bladderen".
Dus heb ik gisteravond via eBay een nieuwe accucover besteld voor zo'n zeven en een halve euro inclusief verzendkosten.

Wellicht ga ik die oude ook nog wel opschuren :)
Hier een tutorial met meer tips daarover: http://blog.whitesites.co...4103488469591250_blog.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:09

lasharor

7 december 2004

Ha juist, het resultaat in die tutorial is natuurlijk veel mooier dan wat ik ervan gemaakt hebt.

Volgende week maar weer eens gaan schuren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:14
Disassembling video van HD2 en de Assembling van de HD2 zijn door de gebruikers verwijderd. Iemand goede andere tutorials?

Ik zit er ook aan te denken om een HTC HD2 met een kapot digitizer te kopen. Alleen ben ik bang dat wanneer ik de LCD van de digitizer wil verwijderen, dat er lijmresten op de LCD komen. Of gebeurt dit niet zo snel?

En als er een barst in de digitizer zit, komt het dan wel eens voor dat de groene beltoets het niet goed doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:39

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
Je moet je LCD + Digitizer in de over douwen op 60 celcius voor 5 minuten lang? Of kan je daar beter een föhn voor gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelleNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-01 14:45
Ik heb de afgelopen week een paar keer gehad dat m'n touchscreen niet meer reageerde (de rest vd telefoon deed het nog wel zoals scherm aan uit en geluid etc). Dit niet meer reageren van het scherm gebeurt meestal als ik op de scherm-aanuit knop druk kwam ik achter. Maar als ik dan weer heel hard op diezelfde button druk, reageert m'n scherm meestal weer (geprobeert nadat ik dat ergens op het internet als tip had gelezen en het werkte).
Opzich is het geen heel groot probleem omdat ik nu die button gewoon niet meer gebruik (zit op android dus heb gewoon een onscreen screen-off knopje gemaakt) en het is ook pas een paar keer voor gekomen, maar ik ben wel bang dat het hard drukken op de button straks ineens ook niet meer werkt.

Is dit een typisch gevalletje van dat de screen-digitizer het niet meer doet ofzo? Garantie heb ik helaas niet meer. Sorry als het een domme vraag is, ik heb al wel zelf proberen te zoeken maar kom er niet uit. Ik hoop dat jullie mij er wat meer over kunnen vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaero
Is inderdaad ene gevalletje 'kapot touchscreen'. Soort van designfout van HTC. Onder de aan/uit knop en de terugknop loopt een flat-cable naar het moederbord. Veelvuldig die knop indrukken zorgt er voor dat die kabel gewoon slechter wordt en touchscreen het niet meer doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelleNL
Bedankt voor je reactie,
Had inderdaad al zoiets verwacht. Ik zie dat je het zelf kán repareren. Dan moet je dus een digitizer kopen op internet (rond de 40 euro ofzo?) en zelf de telefoon uit elkaar gaan halen. Weten jullie of dit een groot risico is dat er wat mis gaat met dit repareren?
Of weet er iemand misschien iets waar je dit kan laten doen voor niet al te veel geld?

Overigens, het is een designfout van htc (toch?).. Moeten ze dan niet alle telefoons die dit probleem hebben kosteloos repareren (Ook al heb je geen garantie meer omdat de tel al ouder dan 2 jaar is of omdat je bv geen betalingsbewijs meer hebt)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barleone
Ik heb sinds een paar weken een HD2 (WM6.5) en in vergelijking met mijn Touch (WM6.1) is de WiFi ontvangst echt inferieur en bedroevend. :( Om de haverklap knalt m'n WiFi eruit, terwijl de Touch ernaast ligt met een contante verbinding. Is dat een bekend probleem en is er een workaround/oplossing voor?
Met wat zoekwerk op internet kwam ik op een handleiding om de verbindingconnectors intern te verbuigen voor beter contact tussen de chips en de antenne / behuizing. Die fix heb ik geprobeerd, maar dat heeft niets opgeleverd. :-(
edit:
Probable Hardware Fix For HD2 Poor Signal (Confirmed) - xda-developers

[ Voor 13% gewijzigd door Barleone op 14-06-2012 13:36 . Reden: Link naar de fix op XDA toegevoegd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaero
JelleNL schreef op donderdag 12 april 2012 @ 22:26:
Bedankt voor je reactie,
Had inderdaad al zoiets verwacht. Ik zie dat je het zelf kán repareren. Dan moet je dus een digitizer kopen op internet (rond de 40 euro ofzo?) en zelf de telefoon uit elkaar gaan halen. Weten jullie of dit een groot risico is dat er wat mis gaat met dit repareren?
Of weet er iemand misschien iets waar je dit kan laten doen voor niet al te veel geld?

Overigens, het is een designfout van htc (toch?).. Moeten ze dan niet alle telefoons die dit probleem hebben kosteloos repareren (Ook al heb je geen garantie meer omdat de tel al ouder dan 2 jaar is of omdat je bv geen betalingsbewijs meer hebt)?
15 euro ben je klaar. Op Ebay met een beetje zoeken. Doormiddel van deze handleiding moet het wel lukken. Moet je alleen opletten dat je het schrem en de digitizer van elkaar af moet halen. Dit doe je met een fohn. En opletten welke connector je hebt. Ik heb schijnbaar ineens een USA connector erin (t-mobile variant) terwijl het een EU HD2 is.

HTC ziet het niet als een designfout.. Dus ga je gelijk maar halen. :>

[ Voor 3% gewijzigd door Xaero op 13-04-2012 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holgersson
  • Niet online
Barleone schreef op donderdag 12 april 2012 @ 23:45:
Ik heb sinds een paar weken een HD2 (WM6.5) en in vergelijking met mijn Touch (WM6.1) is de WiFi ontvangst echt inferieur en bedroevend. :( Om de haverklap knalt m'n WiFi eruit, terwijl de Touch ernaast ligt met een contante verbinding. Is dat een bekend probleem en is er een workaround/oplossing voor?
Met wat zoekwerk op internet kwam ik op een handleiding om de verbindingconnectors intern te verbuigen voor beter contact tussen de chips en de antenne / behuizing. Die fix heb ik geprobeerd, maar dat heeft niets opgeleverd. :-(
Hier geen enkel probleem met mijn HD2 (WM6.5) op verschillende WiFi netwerken.
Probeert je HD2 niet telkens te switchen tussen netwerk? Zorg ervoor dat je niet teveel netwerken opslaat/opgeslagen hebt.
Andere tip: Via "Instellingen" -> "Verbindingen" -> "Wi-Fi" -> "Geavanceerd", kun je onderaan naar het tabblad "Energiemodus". Zet dat schuifje eens naar "Beste prestaties".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barleone
Holgersson schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 11:45:
[...]
Hier geen enkel probleem met mijn HD2 (WM6.5) op verschillende WiFi netwerken.
Probeert je HD2 niet telkens te switchen tussen netwerk? Zorg ervoor dat je niet teveel netwerken opslaat/opgeslagen hebt.
Andere tip: Via "Instellingen" -> "Verbindingen" -> "Wi-Fi" -> "Geavanceerd", kun je onderaan naar het tabblad "Energiemodus". Zet dat schuifje eens naar "Beste prestaties".
Jammer maar helaas. Ik heb 1 netwerk in gebruik/opgeslagen. Ook die beste prestaties maken geen verschil. Ik zie letterlijk figuurlijk het signaal droppen als ik van mn AP wegloop. Dus als iemand nog een idee heeft, graag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
Weet iemand of het uitmaakt welke soort digitizer ik op de HTC doe?
Kan ik deze er gewoon op doen? Mijn HTC is geen T-mobile versie.

http://www.ebay.com/itm/D...ain_0&hash=item2c63e6c420

Die zou gewoon kunnen passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
Naja, verkeerde scherm dus besteld. Dus weer een nieuw scherm besteld. Bleek dus een plugin-scherm te zijn.

Zijn er mensen die mij kunnen vertellen wanneer de HD2 een soldeer aansluiting heeft of een plugin-aansluiting heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-02 08:50

BikkelZ

CMD+Z

Ik heb inmiddels al een nieuwe telefoon, maar ik wil toch nog een poging doen om mijn HD2 een nieuw leven te geven, handig als backup of voor mijn vriendin. Het is zo dat de telefoon steeds sneller oververhit en vastloopt. Tegenwoordig crasht hij zelfs aan het einde van een telefoongesprek of tijdens het typen van een SMSje (!).

Er is sprake van vochtschade: ik had hem in mijn broekzak tijdens een verregend festival afgelopen zomer, en hij is zelf niet nat geworden maar puur van condens achter het scherm. Toch had hij daarvoor ook al kuren.

Wat kan er gedaan worden om die problemen te verhelpen? Een nieuw moederbord? Wat zijn de kosten daar van?

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelleNL
Mijn HD2 scherm heeft het vandaag dan echt begeven, althans de digitizer (of de connector daarvan) is waarschijnlijk kapot/niet goed aangesloten. Eerst werkte het nog door hard op de endcall/power button te drukken, maar dat werkt nu dus ook niet meer.

Ik denk eraan om het zelf te proberen om het te vervangen/repareren.

Is er iemand die mij duidelijk kan vertellen waar ik het beste zo'n vervangkit/digitizer kan kopen en misschien nog wat tips?

Bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barleone
@BikkelZ:
Mijn HTC Touch heb ik ooit helemaal (echt ALLES) uit elkaar gehaald en gered :) (met disassembly handleiding) en mezelf ervan verzekert dat al het vocht echt weg was (kruipt echt OVERAL in). Maar dat ging om condens (=vrijwel zuiver water) van mijn slaapkamerraam. Als je dit stadium voorbij bent, dan heb je aan mij niks. Zoeken zoeken zoeken op forums etc. om je HD2 te kunnen redden.

@BikkelZ en JelleNL:
Barleone schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 22:08:
Het openmaken kun je proberen met een bankpasje tussen de bovenkant te steken, de rest krijg je dan wel open denk ik.
For reference: http://pocketnow.com/hard...ly-training-videos-leaked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelleNL
Bedankt voor je snelle reactie Barleone. Ik heb hem inderdaad gisteren al open gemaakt (tenminste, alleen het eerste deel eraf dmv van bankpasje) maar ben toen niet verder gegaan omdat ik niet het filmpje bij de hand had.

Ongeveer weekje geleden had ik het in een ander topic het hier ook al soort van over gehad en toen krijg ik als reactie dit:
"Over die knoppen/scherm probleem, ik dacht ergens gelezen te hebben dat het met de connector van het scherm te maken had. HD2 openmaken, connector weer goed aandrukken en je kan er weer een aantal maanden zonder problemen tegenaan."

Klopt dit dat het deels te verhelpen moet zijn door de hd2 helemaal open te maken, connector op te zoeken en goed aan te drukken, of zal het echt helemaal vervangen moeten worden?

Als ik het goed lees op het internet zijn er 2 versies digitizer die je kan kopen, maar hoe kan ik zien welke ik moet hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJJAD
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23-11-2022
Heeft er iemand een oplossing voor mijn camera probleem? Alle foto's die ik op afstand maak zijn erg vaag. Foto's van landschappen en dergelijke zijn allemaal vaag. Close-up foto's zijn allemaal wel duidelijk en scherp. Ik heb de afbeeldingen vergeleken met een andere HD2 en toen schrok ik pas echt. Zo slecht zijn die van mij.

Ik vraag me af hoe ik er achter kan komen waar de problemen zitten.Heeft iemand een idee? Ik heb alle instellingen gecontroleerd en daar niets geks gevonden. Mijn htc is een dualboot HTC. wanneer ik foto's maak met de windowscamera heb ik hetzelfde probleem.

Dicht bij kan ik zien dat ie foucus, bij veraf probeert ie het ook, maar dat lukt blijkbaar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-04 17:43
Vette vinger op de lens? Klinkt simpel, maar écht; een vuil, of bekrasd glaasje voor de lens maakt een wereld van verschil in de foto kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJJAD
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23-11-2022
Heb ik ook aan gedacht, maar voor het oog is het glaasje voor de lens brandschoon. Dan zou een krasje of een vuiltje op een foto dichtbij ook te zien moeten zijn... Het hele toestel is nog krasvrij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peter00
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

peter00

BCF5

ik heb een HD2 die de laatste tijd veel spontane reboots heeft, volgens mij agv warmte ontwikkeling. Weet nog niet waarom dat gebeurt. Ook lopen applicaties die de GPS gebruiken niet meer soepel.

Heb er de 1.66 ROM op staan, met een paar extras zoals cookies hometab. De rest is eraf gesloopt. Gisteravond een HSPL versie er op gezet zodat ik de radio ROM kan vervangen. Ik wil de HD2 niet meer als telefoon gebruiken maar als navigatie instrument (in een vliegtuig :-), dus performance van de GPS is key.

iemand hier tips welke radio ROM het bruikbaarst is? Ik zie door de bomen t bos niet meer op XDA.

Het is vervelend als cynicus steeds gelijk te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FluX
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-03-2024
Het beeldscherm van mijn HD2 (met android 2.3 en cyanogenmod 7) doet het, sinds de fatale val, al een tijdje niet, hij blijft totaal zwart, en heb ondertussen een HTC Sensation aangeschaft. Nu wil ik mijn telefoon opsturen naar één van de vele websites waar je geld terugkrijgt voor je oude telefoon, maar wil ik hem daarvoor nog even hard resetten voor de zekerheid.
Weet iemand hoe ik de telefoon een hard reset kan geven zonder ook maar iets op het beeldscherm te hoeven zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:46

Convoy

g44p

peter00 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 09:13:
ik heb een HD2 die de laatste tijd veel spontane reboots heeft, volgens mij agv warmte ontwikkeling. Weet nog niet waarom dat gebeurt. Ook lopen applicaties die de GPS gebruiken niet meer soepel.

Heb er de 1.66 ROM op staan, met een paar extras zoals cookies hometab. De rest is eraf gesloopt. Gisteravond een HSPL versie er op gezet zodat ik de radio ROM kan vervangen. Ik wil de HD2 niet meer als telefoon gebruiken maar als navigatie instrument (in een vliegtuig :-), dus performance van de GPS is key.

iemand hier tips welke radio ROM het bruikbaarst is? Ik zie door de bomen t bos niet meer op XDA.
op XDA werkt de search ook gewoon hoor, net als hier :+

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=611787

suc6 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barleone
Met Barleone in "HTC HD2 - Deel 14" en Barleone in "HTC HD2 - Deel 14" in gedachten wil ik nog maar eens een poging doen om mijn WiFi te verbeteren omdat het nu zo'n onbruikbaar is vanwege slechte ontvangst (in vergelijking met laptop en andere smartphone). Ik heb nagenoeg alles onderzocht, kabeltjes zitten goed, contacten zitten goed, standaard (geüpdatet) WM6.5.

Onderstaande foto van xda voor de beeldvorming: linksbovenin is de witte WiFi/BT antenne, rechtsboven is de witte GPS en onderin is de witte telefonie antenne. Het gaat dus om die witte plaatjes, die verbonden zijn via de koper/goudkleurige contacten met de wifi/bt/gps/gsm modules van de telefoon.
Mijn vraag: hoe maak ik de wifi antenne groter? Ter info: ik kan niets vinden op internet, het is dan ook een bijzonder idee van mij natuurlijk. ;)
HD2 antennes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barleone
Barleone schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 14:01:
Mijn vraag: hoe maak ik de wifi antenne groter? Ter info: ik kan niets vinden op internet, het is dan ook een bijzonder idee van mij natuurlijk. ;)
[afbeelding]
Experiment 1: intern in de behuizing de WiFi antenne vergroten met een stripje aluminiumfolie helpt niet.
Experiment 2: vanuit de behuizing de WiFi antenne vergroten met een stripje aluminiumfolie NAAR BUITEN helpt ook niet (afdoende). :N

Help? :'( Ik wil gewoon net als mijn laptop en HTC Touch goede WiFi ontvangst op mijn HD2.

Leuk man zegt ie dan met een big smile. Are you kidding me? :| hahaha

[ Voor 12% gewijzigd door Barleone op 04-07-2012 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Ik weet helaas geen manier om je WiFi te verbeteren, maar je experiment wel in de gaten houden. Leuk man :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:08

FlyEragon

Alien Monkeys

Ik heb vandaag voor de lolz een HTC HD2 gekocht, die wou ik altijd al een keertje gehad hebben . Echter heeft deze een defecte usb poort (voor een klein prijsje gekocht), zowel opladen als dataoverdracht gaat dus niet meer. Waarschijnlijk is de micro usb connector de boosdoener, maar ik heb nergens een tutorial of iets gezien waar iemand de usb connector vervangt van de HTC HD2. En dat zou wel fijn zijn voordat ik hem open, anders kan ik hem zo namelijk ook gebruiken. Batterij laden doe ik dan wel via een externe laadstation van DX. Heeft iemand dit al eens eerder meegemaakt, is het uberhaupt wel te vervangen ? Jammer dat ik er zo ook geen custom roms etc. kan opzetten.

edit: Aaaaaand it's gone, ik heb hem maar weer verkocht..

[ Voor 5% gewijzigd door FlyEragon op 14-07-2012 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spicken
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-07-2012
Geen idee of iemand mij kunt helpen. Ik heb onlangs een htc HD2 (2e hands) gekocht. Is geinstalleerd met android 2.3.7. Ik ben tevens in bezit van een Palm TX (ook antiek :-), als ik bluetooth aanzet dan kan ik wel "pairen" maar ik krijg de melding "paired but not connected". Text files kan ik wel van de palm naar de HD2 sturen, maar adres data (vcf file) kan de HD2 niks mee, tevens kan ik niet bellen via de palm (met oude nokia gaat dat wel in een keer goed, op Palm TX een contact zoeken, lijstje tel. nummers openen, eentje aanklikken, de mobiele telefoon neemt het nummer over en gaat bellen).

Heeft iemand een suggestie?

Het gaat eigenlijk over koppelen van Palm OS met Android. Ik zou denk ik wel via outlook kunnen doen en de Palm TX op sterk water zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barleone
HollovVpo1nt schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 23:24:
Ik weet helaas geen manier om je WiFi te verbeteren, maar je experiment wel in de gaten houden. Leuk man :)
Nu ik Windows Phone 7 (NoDo) er op heb staan komt de WiFi ontvangst overeen met mijn oude HTC Touch. :) Blijkbaar zit er een betere 'radio' ingebakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Mensen ik heb een vraagje. Ik ben op ebay een 2430mAh batterij voor de HD2 tegen gekomen met dezelfde dimensies als mijn huidie 1250mAh (standaard) batterij :S Is dat ding betrouwbaar?

Edit: Laat maar, logica dicteert dat dit hoogstwaarschijnlijk een scam is.

[ Voor 9% gewijzigd door HollovVpo1nt op 18-09-2012 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:39
Kan iemand mij please vertellen hoe ik nieuwe kaarten voor tomtom navigator erop kan zetten?
Of waar ik dit kan laten doen?
Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ferry34 schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 10:38:
Kan iemand mij please vertellen hoe ik nieuwe kaarten voor tomtom navigator erop kan zetten?
Of waar ik dit kan laten doen?
Thanks
Via TomTom home2 updater?

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Nokia X Rom op de HD2!!!!
Er werkt nog niet veel(Graphics en sound) maar het is een begin.

http://www.xda-developers...g-on-the-htc-hd2-sort-of/]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

461943

Thombias schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 10:51:
Nokia X Rom op de HD2!!!!
Er werkt nog niet veel(Graphics en sound) maar het is een begin.

http://www.xda-developers...g-on-the-htc-hd2-sort-of/]
_/-\o_ Hahahaha, de HD2 is werkelijk waar onsterfelijk :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o_f_course
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-04 16:47

o_f_course

Och...

Ik heb een HD2 en was bezig met android erop te zetten. Eerste keer, en dat loopt niet soepel.

Nu ben ik bang dat m'n batterij langzaam leeg aan het raken is.

Nu zoek ik een manier om de batterij te laden of de telefoon te voeden op een andere manier tijdens m'n pogingen om het eea werkend te krijgen.

Suggesties?
Zelf dacht ik:
- Ik woon in Lunteren. Iemand in de buurt met een HD2 om m'n accu op te laden?
- iemand een lader oid in de buurt?
- batterijtjes, draadjes aan telefoon???

help...

facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

461943

o_f_course schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 14:04:
Ik heb een HD2 en was bezig met android erop te zetten. Eerste keer, en dat loopt niet soepel.

Nu ben ik bang dat m'n batterij langzaam leeg aan het raken is.

Nu zoek ik een manier om de batterij te laden of de telefoon te voeden op een andere manier tijdens m'n pogingen om het eea werkend te krijgen.

Suggesties?
Zelf dacht ik:
- Ik woon in Lunteren. Iemand in de buurt met een HD2 om m'n accu op te laden?
- iemand een lader oid in de buurt?
- batterijtjes, draadjes aan telefoon???

help...
YouTube: Install NativeSD Rom's with 4ExtRecovery HTC HD2 4.2.2 Jellybean or ICS FIXED

Wanneer je in dat ext4recovery geboot bent kan je opladen, dat ondersteunt het herinner ik me ;) Je komt nog wel in MAGLDR en CWM neem ik aan? Want anders kan het natuurlijk niet. Overigens heb ik nog een accu liggen die je tegen verzendkosten over kan nemen, die accu zou nog halfvol moeten zitten maar ik weet niet hoeveel daarvan over is na meer dan een jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o_f_course

o_f_course

Och...

ik kom in CWM 3.0.0.5 maar krijg meldingen can't mount e: cache/ en nog een heleboel van die meldingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

461943

o_f_course schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 14:25:
ik kom in CWM 3.0.0.5 maar krijg meldingen can't mount e: cache/ en nog een heleboel van die meldingen.
Gewoon alles vanaf de grond af opnieuw flashen, ook CWM ( en dan bij voorkeur de nieuwste versie met touch, want volgens mij kan je daarin opladen.) Geen idee meer hoe dat allemaal zou moeten, het is nogal een tijdje geleden. Maar op XDA staat alles wat je nodig hebt ;) http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1021837

PS. Ik ken het gevoel wel, wanneer een nieuwe ROM er lang over deed om op te starten, haha. Na een tijdje zit je je daar echt op te eten.

[ Voor 14% gewijzigd door 461943 op 08-05-2014 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o_f_course

o_f_course

Och...

OK, er staat nu Android op. Een collega heeft het voor me gedaan, hij had al meer met het bijltje gehakt...

Het is cyanogenMod 11-20140427-UNOFFICIAL-leo, Android 4.4.2 dus.

Eerste wat ik wilde doen: Whatsapp installeren. Vergeet het maar: insufficient memory...
M'n HD2 geeft aan dat hij 410 MB geheugen heeft.

Iemand zelfde rom erop, en geen geheugen probleem?

Nu had ik ergens gelezen:
1. Je kunt het geheugen vergroten door partities op je sd card te maken. is dat zo, en hoe dan?
2. Amerikaanse hd2's lijken meer intern geheugen te hebben, maar dat is niet echt zo, want een deel is verborgen in de europese HD2's? ik neem aan dat dat probleem niet optreedt.

Beter een andere rom erop? Dit is niet werkbaar. bij alles wat je doet sluit vanalles af: trebuchet, browser etc.

732kB vrij. Wie zei ook al weer dat 64k genoeg was voor iedereen? ;)

[ Voor 4% gewijzigd door o_f_course op 26-05-2014 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:46

Convoy

g44p

o_f_course schreef op maandag 26 mei 2014 @ 15:46:
OK, er staat nu Android op. Een collega heeft het voor me gedaan, hij had al meer met het bijltje gehakt...

Het is cyanogenMod 11-20140427-UNOFFICIAL-leo, Android 4.4.2 dus.

Eerste wat ik wilde doen: Whatsapp installeren. Vergeet het maar: insufficient memory...
M'n HD2 geeft aan dat hij 410 MB geheugen heeft.

Iemand zelfde rom erop, en geen geheugen probleem?

Nu had ik ergens gelezen:
1. Je kunt het geheugen vergroten door partities op je sd card te maken. is dat zo, en hoe dan?
2. Amerikaanse hd2's lijken meer intern geheugen te hebben, maar dat is niet echt zo, want een deel is verborgen in de europese HD2's? ik neem aan dat dat probleem niet optreedt.

Beter een andere rom erop? Dit is niet werkbaar. bij alles wat je doet sluit vanalles af: trebuchet, browser etc.

732kB vrij. Wie zei ook al weer dat 64k genoeg was voor iedereen? ;)
Je kan er ook voor kiezen om alle applicaties op je SD te installeren, kijk even op XDA hoe en wat:

http://forum.xda-developers.com/htc-hd2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o_f_course

o_f_course

Och...

Bedankt. De DataOnSD (oid) methode lijkt mij de weg te gaan. Ga ik proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magic_nl
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:36

magic_nl

Met wat magie komt alles goed

*knip*. V&A linkjes zijn niet toegestaan op het forum.

[ Voor 83% gewijzigd door rens-br op 16-11-2016 09:35 ]

Leef vandaag! Wat gisteren gebeurde is voorbij, en wat morgen komt zien we dan wel weer
Systeemspecificaties

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-04 11:43
Voor de liefhebbers die weer even terug in de tijd willen... Ik heb een stukje geschreven op Reddit over de historie van de HD2.

https://www.reddit.com/r/...aka_hd2_aka_oboe_aka_the/

• Wildfire
  • Laatst online: 19:05

Wildfire

Joy to the world!

Xmoo schreef op donderdag 9 september 2021 @ 16:46:
Voor de liefhebbers die weer even terug in de tijd... Ik heb een stukje geschreven op Redit over de historie van de HD2.

Weet je het zeker?
[removed]
Nope, niets te zien op Reddit helaas.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Wildfire schreef op donderdag 9 september 2021 @ 19:41:
[...]

Weet je het zeker?

[...]

Hij heeft 't stukje dan ook op 'Redit' geschreven en niet op 'Reddit'.... >:)
Xmoo schreef op donderdag 9 september 2021 @ 16:46:
Voor de liefhebbers die weer even terug in de tijd... Ik heb een stukje geschreven op Redit over de historie van de HD2.

:9

Brings Back Memories.....

Will_M in "HTC HD2 - Deel 14"

[ Voor 6% gewijzigd door Will_M op 09-09-2021 21:05 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Wildfire schreef op donderdag 9 september 2021 @ 19:41:
[...]

Weet je het zeker?

[...]

Hoe bedoel je? Kun je het niet zien of lezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Xmoo schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 09:24:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3jAodNbitMrseaDaVPPxYD9_MyY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/UKCuSCfbTXfPj7rx6n01bZqn.png?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xmoo
Dus je ziet eigenlijk alleen titel en verder geen content. Vaag, ik zie het zelf namelijk wel.

EDIT:

Reddit doet vaag, toch maar even op mijn eigen blog gezet https://mohammad.moghtade...boe-aka-the-game-changer/

[ Voor 16% gewijzigd door Xmoo op 10-09-2021 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Xmoo schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 09:24:
[...]

Als ik jouw topic open, staat er als inhoud letterlijk alleen de tekst [removed].

Xmoo schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 09:40:
[...]

Dus je ziet eigenlijk alleen titel en verder geen content. Vaag, ik zie het zelf namelijk wel.

EDIT:

Reddit doet vaag, toch maar even op mijn eigen blog gezet https://mohammad.moghtade...boe-aka-the-game-changer/
Dan ga ik het daar maar even lezen. De HD2 was mijn eerste smartphone en ook meteen de eerste smartphone die ik van een andere ROM heb voorzien. :P

• Xmoo
Wildfire schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 18:17:
[...]

Als ik jouw topic open, staat er als inhoud letterlijk alleen de tekst [removed].

[...]

Dan ga ik het daar maar even lezen. De HD2 was mijn eerste smartphone en ook meteen de eerste smartphone die ik van een andere ROM heb voorzien. :P
Dan ga je mijn post gegarandeerd leuk vinden.
Veel lees plezier!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Grappig, ik heb de mijne nog steeds :D Recent zelfs nog aangezet, accu is niet echt meer maximaal, maar hij werkt nog steeds :P

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Xmoo schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 01:26:
[...]

Dan ga je mijn post gegarandeerd leuk vinden.
Veel lees plezier!
Om eerlijk te zijn, nee... het is feitelijk alleen maar een opsomming van de diverse ROM-versies voor de HD2. Ik had verwacht een inhoudelijk stukje te lezen over jouw gebruikservaringen met de HD2, of in ieder geval iets anders inhoudelijk.

[ Voor 17% gewijzigd door Wildfire op 11-09-2021 12:10 ]

• Xmoo
Wildfire schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 09:43:
[...]

Om eerlijk te zijn, nee... het is feitelijk alleen maar een opsomming van de diverse ROM-versies voor de HD2. Ik had verwacht een inhoudelijk stukje te lezen over jouw gebruikservaringen met de HD2, of in ieder geval iets anders inhoudelijk.
Gaat idd meer om de developement

• ShadowLabs
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 26-04 20:02
Ik ben op zoek naar een RUU bestand voor de HD2. Versie 3.14.404.2, filename RUU_Leo_S_HTC_NLD_3.14.404.2_Radio_15.42.50.11U_2.15.50.14_LEO_S_Ship.exe

Shipped-roms heeft ‘m, maar helaas corrupt (30mb ipv 200mb). Misschien dat iemand hier m toevallig nog heeft gebackupt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:38

Pinobigbird

doesn't share food!

ShadowLabs schreef op donderdag 30 december 2021 @ 02:30:
Ik ben op zoek naar een RUU bestand voor de HD2. Versie 3.14.404.2, filename RUU_Leo_S_HTC_NLD_3.14.404.2_Radio_15.42.50.11U_2.15.50.14_LEO_S_Ship.exe

Shipped-roms heeft ‘m, maar helaas corrupt (30mb ipv 200mb). Misschien dat iemand hier m toevallig nog heeft gebackupt?
Wouw, goede oude tijd. Ik herken zelfs de versienummers nog.
Ik heb voor je gezocht, maar ik heb deze helaas niet meer. Ik heb wel de WWE (i.p.v. NLD). Als je die wilt, laat maar weten.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ShadowLabs
Pinobigbird schreef op donderdag 30 december 2021 @ 12:02:
[...]

Wouw, goede oude tijd. Ik herken zelfs de versienummers nog.
Ik heb voor je gezocht, maar ik heb deze helaas niet meer. Ik heb wel de WWE (i.p.v. NLD). Als je die wilt, laat maar weten.
Heb inmiddels de NLD versie gevonden! Op een Poolse betaal site. 5 hele zloty’s moeten aftikken maar de HD2 werkt weer.

Link naar het bestand: http://chomikuj.pl/arnidz...240698003.exe(executable)

Mocht er nog iemand anders dit bestand zoeken kan ik m natuurlijk altijd uploaden naar een wat toegankelijkere webhost :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeareX
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
@ShadowLabs: The HD2, the phone that never dies. Haha!

Ik vraag me toch af, wat doe je nu nog met een werkende HD2? :)

Canon EOS R | Olympus OM-1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ShadowLabs
FeareX schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 10:32:
@ShadowLabs: The HD2, the phone that never dies. Haha!

Ik vraag me toch af, wat doe je nu nog met een werkende HD2? :)
Ik ben bezig om een mooie tijdlijn te maken van alle innovatie en dingen die HTC gedaan heeft, en een HD2 kon in die tijdlijn natuurlijk niet ontbreken. Dus voornamelijk voor de nostalgie :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FeareX
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ja de HD2 is echt legendarisch. Ik had net daarvoor de HTC Touch Pro 2 gekocht, ik was wel liefhebber van zo'n uitschuifbaar toetsenbord.

Maar toen de HD2 support kreeg voor Windows Mobile, Android, Windows Phone en Linux werd ik wel jaloers hoor. Dat ding was echt een beest.

Canon EOS R | Olympus OM-1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ShadowLabs
FeareX schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 17:09:
Ja de HD2 is echt legendarisch. Ik had net daarvoor de HTC Touch Pro 2 gekocht, ik was wel liefhebber van zo'n uitschuifbaar toetsenbord.

Maar toen de HD2 support kreeg voor Windows Mobile, Android, Windows Phone en Linux werd ik wel jaloers hoor. Dat ding was echt een beest.
Oeh ja, Touch Pro 2 heb ik ook gehad in die tijd. Blijft denk ik wel mijn favoriet als het op toestellen met een fysiek toetsenbord aankomt.

Geloof dat de HD2 uiteindelijk iets van 8 verschillende operating systemen heeft kunnen draaien. Bizar voor een toestel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 18:42

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

De HD2, Tjonge, wat was dat een onbenullig groot ding voor die tijd :D Veel plezier van de HD2 gehad. Maar nu, wat een klein ding.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Xmoo
ShadowLabs schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 17:07:
[...]

Ik ben bezig om een mooie tijdlijn te maken van alle innovatie en dingen die HTC gedaan heeft, en een HD2 kon in die tijdlijn natuurlijk niet ontbreken. Dus voornamelijk voor de nostalgie :)
Als ik je hiermee kan helpen, let me know. Ben zelf erg betrokken geweest bij de ontwikkelingen van de HD2. Zowel vanuit HTC kant als Xda-Developers (volgens mij sta ik nog als bedankt bij HSPL pagina 🥰😂) Ik heb zelf ook weer een nieuwe besteld. Toestel is refurbished, komt met doos en alle originele accessoires nog geseald. Hopelijk heb ik hem volgende week binnen. Ik heb hier nog een Javacard hier waarmee ik alle toestellen kan Security Unlocken. Dan heb je ook de mogelijkheid om test roms te flashen en echt wat van de ontwikkeling mee te krijgen.
Pagina: 1 ... 12 13 Laatste