Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:20

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Je kan toch meerdere email accounts aanmaken? Dubbele agenda heb ik nooit getest, maar ik draai nu standaard 2 mailaccounts op mijn HD2.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ook twee email-accounts, dit werkt prima. Maar een dubbele agenda is mij ook nog niet gelukt.

Weet iemand of WhatsApp inmiddels uit is voor Windows mobile 6.5? Even googlen levert een hoop links en doorverwijzingen op die niet blijken te werken.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2011 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sijhtam
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 13:33
Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 11:00:
Heb ook twee email-accounts, dit werkt prima. Maar een dubbele agenda is mij ook nog niet gelukt.

Weet iemand of WhatsApp inmiddels uit is voor Windows mobile 6.5? Even googlen levert een hoop links en doorverwijzingen op die niet blijken te werken.
De ontwikkelaars van WhatsApp hebben aangegeven geen versie voor WinMo te maken, kost te veel tijd om dit in orde te krijgen.

huidige opstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 11:00:

Gooi Android op je SD. en je kan whatsapp. Ik gebruik al maanden geen WinMo meer

[ Voor 10% gewijzigd door vanpeltje op 09-02-2011 13:03 ]

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

vanpeltje schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 13:02:
Gooi Android op je SD. en je kan whatsapp. Ik gebruik al maanden geen WinMo meer
Ja, 99% van de tijd in WM, dan even wisselen naar Android om te whatsappen.

Heb wel tijdje palringo gebruikt, dat werkte an sich hetzelfde maar de andere kant moet dat programma dus ook hebben.

[ Voor 18% gewijzigd door SinergyX op 09-02-2011 13:10 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

vanpeltje schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 13:02:
[...]
Ik ben nog aan het twijfelen om of Android, of WP7 erop te zetten, whatsapp speelt bij deze keuze geen doorslaggevende rol. Ik ben eerder geneigd om voor WP7 te kiezen want ik heb gehoord dat deze beter en stabieler als Android moet zijn.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2011 14:47 ]

• sl1200
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-04 16:08

sl1200

Tweakotine-pleisters te koop?

What'sup en meeerdere agenda's op je HD2 kunnen met Android.
Binnen WM6.5 kun je volgens mij geen 2 exchange accounts gebruiken, en binnen Android wel.
Ik heb iig zowel mijn exchange agenda van werk gecombineerd met gmail prive-agenda op mijn Android-HD2.

Specs: GamePC HTPC Server

• JaWSnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-06 15:18
Pinobigbird schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 17:26:
De officiële roms (shipped roms) kan je ook op een [url="http://http://shipped-roms.com/index.php?category=windows%20mobile&model=Leo"]niet officiële website[/] vinden, waaronder ook de laatste 3.14: HTC_HD2_RUU_Leo_S_HTC_NLD_3.14.404.2_Radio_15.42.50.11U_2.15.50.14_LEO_S_Ship.exe.
Is deze ook geschikt om een T-Mobile HTC HD2 weer terug te zetten naar zijn stock-rom?

Reden: Ik heb inmiddels android erop omdat mijn telefoon vaak crashte onder windows mobile. Maar het lijkt nu een hardware probleem te zijn (ik heb nl. het zelfde probleem onder android) dus ik wil hem graag ter garantie aan gaan bieden (binnen het eerste jaar nog). Daarvoor zal ik hem terug moeten zetten naar stock ROM. Is bovenstaande bruikbaar? En kan ik de exe ook gebruiken als ik dus android erop heb?

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-08 12:55
Flashen om naar originele staat te gaan kan je alleen via je SD kaartje doen, niet via de exe.
Exe moet je uitpakken, zit een NBH-bestand in, die hernoem je naar LEOIMG.nbh zet die op je kaartje en reboot met volume omlaag

Al heeeel veel keren uitgelegd op dit forum

Via XDA:

Uninstallation
Only way to remove the HSPL is to flash an original SPL from SD card.
- Take any "RUU_signed.nbh" from a ship ROM and copy it to SD card.
- Rename it to "leoimg.nbh"
- Reset the device while pressing the volume down button.

Je kan de officiële ROM inderdaad gebruiken omdat T-mobile geen branded toestellen heeft uitgebracht.

[ Voor 50% gewijzigd door CRXed op 11-02-2011 01:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-06 15:18
CRXed schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 01:33:
Flashen om naar originele staat te gaan kan je alleen via je SD kaartje doen, niet via de exe.
Exe moet je uitpakken, zit een NBH-bestand in, die hernoem je naar LEOIMG.nbh zet die op je kaartje en reboot met volume omlaag

Al heeeel veel keren uitgelegd op dit forum
Nu je het zegt, dit heb ik al eens gedaan... alleen dan met een andere ROM 8)7 . Bedankt voor de tip. Maar de informatie dat T-Mobile unbranded gebruikt is nieuw. Thnx.

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSP
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-04 20:30

GSP

freeware navigatiesysteem: waze.com !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSP
  • Laatst online: 09-04 20:30

GSP

op http://www.htc.com/nl/supportdownloadlist.aspx?p_id=297&act=sd&cat=all

Update for HTC Touch Pro2/HTC HD2/HTC Touch Diamond2/HTC HD mini Peep Security update
This update for HTC Touch Pro2/HTC HD2/HTC Touch Diamond2/HTC HD mini updates the security mechanism in HTC Peep.

Datum : 2011-02-10

:? Weet iemand wat dit inhoudt? Moeten we deze installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-02 08:50

BikkelZ

CMD+Z

Sinds een tijdje merkte ik dat mijn HD2 wel eens spontaan resette. Vandaag resette hij spontaan terwijl ik bezig was met surfen, herstartte, crashte tijdens het herstarten en maakte opeens weer het opstartgeluid wat ik een tijdje geleden al had uitgeschakeld....

Daarna kwam ik in het configuratiemenu wat ik de eerste keer kreeg toen ik hem aan zette....en een hoop vage en geheugenruimte foutmeldingen. Paar standaard foto's in mijn foto's map, geen contacten meer....dus ik lijk een spontane factory reset kado gekregen te hebben. Iedere keer als de telefoon opnieuw opgestart wordt krijg ik het configuratiemenu.

- Kan ik nog zaken als telefoonnummers en SMSjes terug vinden?
- Hoe zorg ik er voor dat mijn telefoon überhaupt weer werkbaar wordt?
- Hardware of software probleem?

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
GSP schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 09:04:
op http://www.htc.com/nl/supportdownloadlist.aspx?p_id=297&act=sd&cat=all

Update for HTC Touch Pro2/HTC HD2/HTC Touch Diamond2/HTC HD mini Peep Security update
This update for HTC Touch Pro2/HTC HD2/HTC Touch Diamond2/HTC HD mini updates the security mechanism in HTC Peep.

Datum : 2011-02-10

:? Weet iemand wat dit inhoudt? Moeten we deze installeren?
Staat er toch bij wat het inhoudt?
This update updates the security mechanism in HTC Peep.
En als je even googled vind je meteen waarom dat is.
http://pocketnow.com/wind...ate-for-certain-wm-models

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
BikkelZ schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 20:52:
Sinds een tijdje merkte ik dat mijn HD2 wel eens spontaan resette. Vandaag resette hij spontaan terwijl ik bezig was met surfen, herstartte, crashte tijdens het herstarten en maakte opeens weer het opstartgeluid wat ik een tijdje geleden al had uitgeschakeld....

Daarna kwam ik in het configuratiemenu wat ik de eerste keer kreeg toen ik hem aan zette....en een hoop vage en geheugenruimte foutmeldingen. Paar standaard foto's in mijn foto's map, geen contacten meer....dus ik lijk een spontane factory reset kado gekregen te hebben. Iedere keer als de telefoon opnieuw opgestart wordt krijg ik het configuratiemenu.

- Kan ik nog zaken als telefoonnummers en SMSjes terug vinden?
- Hoe zorg ik er voor dat mijn telefoon überhaupt weer werkbaar wordt?
- Hardware of software probleem?
Hmm dat is een vervelende!
Heb je smsjes en contacten gebackupped? (MyPhone) Ik hoop het voor je, want ik denk dat alles leeg is nu.

Werkend krijgen zou ik doen door een task29 (alles leeg) en dan weer een ROM te flashen via het 3kleurenscherm of je SD-kaart.

Lijkt erop dat je NAND corrupt is geraakt, moeilijk te zeggen waardoor. Pas als het vaker voor gaat komen kan je de hardware de schuld gaan geven denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ

BikkelZ

CMD+Z

CRXed schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 23:05:
Hmm dat is een vervelende!
Heb je smsjes en contacten gebackupped? (MyPhone) Ik hoop het voor je, want ik denk dat alles leeg is nu.
Een tijdje geleden nog wel gelukkig, en ik heb niet echt veel boeiende dingen in de tussentijd er in gezet volgens mij. En alle foto's staan gelukkig op een MicroSD :)
CRXed schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 23:05:Werkend krijgen zou ik doen door een task29 (alles leeg) en dan weer een ROM te flashen via het 3kleurenscherm of je SD-kaart.

Lijkt erop dat je NAND corrupt is geraakt, moeilijk te zeggen waardoor. Pas als het vaker voor gaat komen kan je de hardware de schuld gaan geven denk ik.
Ik heb hem begin maart vorig jaar gekocht, beter idee om hem toch even na te laten kijken misschien?.... Ik heb wel heel vaak errors gehad dat het geheugen vol zat e.d., kan de corruptie ook daardoor ontstaan zijn? De telefoon klapte er uit toen ik aan het browsen was, typisch zo'n activiteit waarbij het geheugen volloopt.

iOS developer

• tolunaygul12
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13-09 22:38
Gisteren tijdens het overstappen bij bushalte per ongeluk mijn HD2 uit mijn jaszak laten vallen met het scherm naar beneden toe. Kwam terecht op een los stukje steen en ik hoorde ineens PATS, dikke barst in het glas :( . Alles werkte nog gewoon zoals normaal. Scherm was niet gebarsten o.i.d. en touchscreen werkte ook nog gewoon alleen met een grote barst erin.

Afbeeldingslocatie: http://img145.imageshack.us/img145/9939/15032011007.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img529.imageshack.us/img529/1418/15032011006.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img441.imageshack.us/img441/3806/15032011005.jpg

Heb de telefoon afgeleverd bij Brekelmans repair center en hij is nu onderweg naar reperatie. Ik houdt jullie nog wel op de hoogte van de status.

:|

• dtech
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-06 23:19
Touchscreen vervangen is een duur grapje. Tenzij het onder de garantie valt moet je toch rekenen op zo'n €150.

On a related note, repair centre waar ik die van mij heenstuurde zegt connectoren van de USB-poort naar het moederbord kapot zijn en willen dat alleen repareren door het moederbord te vervangen. Aangezien me dat te duur is (dan koop ik liever een desire) wil ik eerst nog even proberen om zelf te connector vast te solderen. (kapotter kan hij toch niet worden)

Weet iemand waar ik die 6-punts schroevendraaiers kan halen waarmee de behuizing vast zit? Kleinste die ik heb is namelijk nog veel te groot

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:01

Smarron

The bend

Volgens mij zie ik daar Android draaien, dan wordt garantie een lastig verhaal. Of het moet een SD-versie zijn. :)

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• dtech
Smarron schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 22:15:
Volgens mij zie ik daar Android draaien, dan wordt garantie een lastig verhaal. Of het moet een SD-versie zijn. :)
't is zeer eenvoudig te restoren (zie ook het android op hd2 topic) maar je moet het er inderdaad niet op laten staan (bij officiële garantie)

Maar als ze weigeren heb je natuurlijk een fantastisch argument: het laten vallen en breken van het scherm heeft 0,0% te maken met wat voor software er op draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tolunaygul12
dtech schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 23:18:
[...]

't is zeer eenvoudig te restoren (zie ook het android op hd2 topic) maar je moet het er inderdaad niet op laten staan (bij officiële garantie)

Maar als ze weigeren heb je natuurlijk een fantastisch argument: het laten vallen en breken van het scherm heeft 0,0% te maken met wat voor software er op draait.
Het is inderdaad Android maar de medewerker zei dat het niks uitmaakte. Anders kan ik WM erop zetten en opnieuw aanbieden voor reperatie :)
We zullen zien wat het gaat kosten.

nog steeds balen dat ik nu mijn oude N97 moet gebruiken :| (wat reageert de touchscreen slecht en is hij erg traag O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn HTC HD2 reboot regelmatig vanzelf (paar keer per week).
Ik draai de laatste officiele HTC rom. hebben anderen hier meer last van?
Is het een hardware of software fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ

BikkelZ

CMD+Z

Verwijderd schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 14:57:
hebben anderen hier meer last van?
Is het een hardware of software fout?
Yep, zie een paar posts naar boven. Ik weet het dus ook niet, maar ik zat er aan te denken dat het interne geheugen vol zit en hij er uit klapt doordat bijvoorbeeld je Twitterclient nieuwe tweets wil wegschrijven.

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn HD2 loopt steeds vaker vast en wordt regelmatig nogal traag...
Smssen gaat traag ook al heb ik alles gewist van toestel...

Tijd voor een Hard-reset denk ik :Y

Toestel gaat er ook uit, ga nu eens een HTC Desire-Z proberen, miste toch een tobo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Voor de WM 6.5 gebruikers. HSPL4 is uit.
http://forum.xda-develope...p=11499491&postcount=3185

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 23:45
De link klopt niet denk...

Ik heb nu Dutty's HD2 FAM. ROM (V17) draaien. Draait prima, maar mijn wekker gaat (alleen) 's morgen spontaan af. Heb alles uitgevinkt in sens en win... Ondanks dit gaat mn alarm af...

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:41

Pinobigbird

doesn't share food!

Monda schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 10:42:
[...]

De link klopt niet denk...
[...]
De juiste link voor HSPL4 is http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=5279236#post5279236

[ Voor 21% gewijzigd door Pinobigbird op 22-02-2011 11:10 ]

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 februari 2011 @ 16:28:
Mijn HD2 loopt steeds vaker vast en wordt regelmatig nogal traag...
Smssen gaat traag ook al heb ik alles gewist van toestel...

Tijd voor een Hard-reset denk ik :Y

Toestel gaat er ook uit, ga nu eens een HTC Desire-Z proberen, miste toch een tobo...
Yupz, probleem komt hier bekend voor. Hier had ik ook sinds enkele weken last van. Tijdens sms-en ijlde het toetsen na en ook door de menu's bladeren werd langzaam, ondanks het opschonen van mijn apps op het toestel. Redenen onbekend. De laatste twee weken liep 'ie enkele keren per dag vast en ook vaker viel 'ie opnieuw uit en startte opnieuw op.

Ik heb zaterdag een harde reset uitgevoerd en daarna de laatste Vodafone Rom-upgrade van 2010-12-22 (http://www.htc.com/nl/sup...x?p_id=297&act=sd&cat=all) er opgezet (had ik nog niet gedaan). Na Active Sync stond alles (Contacten, afspraken etc.) weer terug waar het hoorde, super! De overige cabjes installeerde ik weer vanaf mijn geheugenkaartje, klaar en problemen opgelost!

Voor mijn gevoel is het toestel weer zo stabiel als een huis en veel zuiniger als voorheen. Waar ik eerst dagelijks moest opladen, doe ik nu 2 dagen op een volle accu bij matig tot normaal (iig. niet intensief) gebruik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje... Ik heb een Vofafone HTC HD2 (met de laatste update, 3.14), maar ik maak inmiddels gebruik van een andere provider (BEN). De telefoon was simlock vrij, dus daar had ik verder geen problemen mee. Maar nu heb ik een internet abonnement bij BEN, maar ik heb geen idee hoe ik de juiste internet instellingen moet instellen. Heb al een hoop geprobeerd, maar er blijven elke keer standaard instellingen staan van Vodafone. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

EDIT: Bij Gegevensverbinding in het instellingen menu kan ik alleen kiezen tussen 'Vodafone NL - Private' en 'Vodafone NL - Business'.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2011 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

Kijk hier voor de instelligen voor Ben: http://www.ben.nl/vragen/...-mijn-ben-prepaid%3f.html

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat heb ik ook gedaan, maar zoals ik al zei, ik kan bij Gegevensverbinding (dit moet ik aanzetten voor internet?) alleen Vodafone instellingen selecteren. Het is me dan ook niet helemaal duidelijk waar ik de juiste instellingen moet instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hannes87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-03-2012
Hallo allemaal,

Ik ben van plan om android te gaan installeren op mijn hd2, echter zit ik nog met een aantal vragen.

Hoe zijn jullie ervaringen in het algemeen met Android op de hd2? Loopt het goed en is het snel?

Na een beetje rond te hebben gekeken op xda kwam ik uit bij flash via SD of NAND wat is jullie ogen beter en waarom? Mijn keuze zou zelf zijn NAND, omdat mijn telefoon toch niet verzekerd is en ik gewoon het snelste wil hebben. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=893948 Is dit de juiste om te installeren?

Ook heb ik nog de custom rom geïnstalleerd staan 1.66.404.1(76641) NLD in combinatie met cookies home tab. Dit maakt toch ook niet uit?

Werken na het installeren ook alle functies nog? Soms hoor je wel eens dat na zo'n flash bijvoorbeeld de bluetooth het niet meer doet..

Alvast bedankt

[ Voor 9% gewijzigd door Hannes87 op 01-03-2011 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
Inmiddels werkt alle hardware met NANDroid. Lees even de guides op xda (links o.a. in de startpost) en het moet meer dan lukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hannes87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-03-2012
Heb nu een aantal keer geprobeerd om een custom rom te installeren (van 1.66.404.1 naar 2.15.50.14) echter krijg ik steeds de volgende foutmelding: error 262. Heb al een beetje gezocht op xda en google maar word ik niet wijzer van. Iemand bekend met dit probleem?

*Edit: Kan dit zijn omdat ik een hd2 heb met 448 RAM?

[ Voor 9% gewijzigd door Hannes87 op 01-03-2011 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 12:33:
[...]

Dat heb ik ook gedaan, maar zoals ik al zei, ik kan bij Gegevensverbinding (dit moet ik aanzetten voor internet?) alleen Vodafone instellingen selecteren. Het is me dan ook niet helemaal duidelijk waar ik de juiste instellingen moet instellen.
Ik weet het niet zeker omdat ik niet kan kijken (Android), maar volgens mij moet je naar Instellingen - Meer - Verbindingen en kan je daar de Vodafone instellingen verwijderen. Daarna zou je de juiste instellingen automatisch moeten kunnen ophalen, of anders handmatig invoeren. Dat het profiel de naam "Vodafone" heeft is niet zo boeiend, als je handmatige de instellingen erin zet moet het ook werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Hannes87 schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 18:31:
Hallo allemaal,

Ik ben van plan om android te gaan installeren op mijn hd2, echter zit ik nog met een aantal vragen.

Hoe zijn jullie ervaringen in het algemeen met Android op de hd2? Loopt het goed en is het snel?

Na een beetje rond te hebben gekeken op xda kwam ik uit bij flash via SD of NAND wat is jullie ogen beter en waarom? Mijn keuze zou zelf zijn NAND, omdat mijn telefoon toch niet verzekerd is en ik gewoon het snelste wil hebben. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=893948 Is dit de juiste om te installeren?

Ook heb ik nog de custom rom geïnstalleerd staan 1.66.404.1(76641) NLD in combinatie met cookies home tab. Dit maakt toch ook niet uit?

Werken na het installeren ook alle functies nog? Soms hoor je wel eens dat na zo'n flash bijvoorbeeld de bluetooth het niet meer doet..

Alvast bedankt
Hannes, er is een apart Android topic!
Android op de HTC HD2 - Deel 2
Lees daar de FAQ eens door en al je vragen worden beantwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Hannes87 schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 21:22:
Heb nu een aantal keer geprobeerd om een custom rom te installeren (van 1.66.404.1 naar 2.15.50.14) echter krijg ik steeds de volgende foutmelding: error 262. Heb al een beetje gezocht op xda en google maar word ik niet wijzer van. Iemand bekend met dit probleem?

*Edit: Kan dit zijn omdat ik een hd2 heb met 448 RAM?
Volgens mij heb je HSPL niet geflashed op je telefoon.
Ik zou me eerst nog eens wat inlezen en wat handleidingen volgen voordat je zomaar dingen gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-09 06:49
JamesPatrick: Welcome to Microsoft Customer Service Chat, Donovan.
JamesPatrick: I understand that you need an activation code for Windows Phone 7.
Don3k: Yes, thats correct
JamesPatrick: May I know where did you purchased your Windows Phone 7?
Don3k: It's a HTC HD2, with a upgraded XDA rom
JamesPatrick: I see. Thank you for that information.
Don3k: No problem
JamesPatrick: Donovan, since you have HTC HD2, it is best that you contact HTC since they can assist you in getting the code that you need.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrpink83
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
Slim om te vermelden dat je een hd2 hebt.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 12:33:
[...]

Gelet op je EDIT in je bericht van [dinsdag 01 maart 2011 12:18], denk ik denk dat je - na je overstap naar Ben - nog steeds gebruik maakt van de Vodafone-ROM. Dit kun je controleren door je ROM datum op je toestel op te zoeken.

Er zijn namelijk 2 (legale) NL versies, die van 2010-10-19 of ie van 2010-12-22? Beiden zijn 3.14 versies! Vergelijk hier maar eens: http://www.htc.com/nl/sup...spx?p_id=297&act=sd&cat=2.

Ik vermoed dat je momenteel de (Vodafone-) versie van 2010-12-22 op je toestel hebt staan. Probeer de ROM van versie van 2010-10-19 eens, ik denk dat je dan wel de BEN instellingen kunt overnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tolunaygul12
Gisteren bericht gekregen over mijn HD2 met kapotte scherm, Voor reperatie vragen ze €213,- :(. LCD, digitizer en moederbord willen ze vervangen, terwijl alleen digitizer gebroken is. Kent iemand een goedkoop adresje voor een nieuwe touchscreen? Ik ben niet akkoord gegaan met reperatie. Dan maak ik hem liever zelf met een nieuwe digitizer voor €50,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Snuggles
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-03 13:26
Heeft iemand hier enig idee hoe en wat ervoor nodig is om het weather gedeelte los te koppelen van de klok ?
Plaatje ter verduidelijking

Heb al redelijk wat afgezocht op xda-developers, maar de geweldige search functie helpt me niet echt opweg.

Ik heb CHT2.0 + editor erop draaiien en de laatste romversie 3.14 ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 17:30:
[...]

Gelet op je EDIT in je bericht van [dinsdag 01 maart 2011 12:18], denk ik denk dat je - na je overstap naar Ben - nog steeds gebruik maakt van de Vodafone-ROM. Dit kun je controleren door je ROM datum op je toestel op te zoeken.

Er zijn namelijk 2 (legale) NL versies, die van 2010-10-19 of ie van 2010-12-22? Beiden zijn 3.14 versies! Vergelijk hier maar eens: http://www.htc.com/nl/sup...spx?p_id=297&act=sd&cat=2.

Ik vermoed dat je momenteel de (Vodafone-) versie van 2010-12-22 op je toestel hebt staan. Probeer de ROM van versie van 2010-10-19 eens, ik denk dat je dan wel de BEN instellingen kunt overnemen.
Ik had inderdaad de Vodafone ROM erop staan, maar het is inmiddels opgelost, ik heb Android op m'n HD2 gezet ;) Alhoewel ik Windows Mobile prima vond, vind ik Android écht een stuk fijner!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-10-2024
Dr.Snuggles schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 20:52:
Heeft iemand hier enig idee hoe en wat ervoor nodig is om het weather gedeelte los te koppelen van de klok ?
Plaatje ter verduidelijking

Heb al redelijk wat afgezocht op xda-developers, maar de geweldige search functie helpt me niet echt opweg.

Ik heb CHT2.0 + editor erop draaiien en de laatste romversie 3.14 ofzo.
Ik zou ff kijken bij de widgets van 'Moonah'. Zelf heb ik zijn Weather Widget en daarnaast de klok van 'Poyensa'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Laatst online: 13-09 23:52
Na al die maanden is het nog steeds niet gelukt om bluetooth werkend te krijgen op mn htc hd2, nadat tomtom navigator 7 blijkbaar de bestanden heeft gewijzigd in Windows
Windows\BtSdkCE30.dll
\Windows\BtCoreIf.dll

Total commander gedownload en die staat op zowel mn htc als op mn pc. Via mn htc kan ik de 2 bestanden vinden, maar niet in naam wijzigen of deleten en via mn pc vind ik ze ook niet.
Ook Tomtom komt maar niet met een antwoord.

Jammer dat er nou niemand precies kan zeggen hoe dit moet. Via Resco kan het niet meer want de trial is verlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:22
Ferry34 schreef op zondag 06 maart 2011 @ 23:30:
Na al die maanden is het nog steeds niet gelukt om bluetooth werkend te krijgen op mn htc hd2, nadat tomtom navigator 7 blijkbaar de bestanden heeft gewijzigd in Windows
Windows\BtSdkCE30.dll
\Windows\BtCoreIf.dll

Total commander gedownload en die staat op zowel mn htc als op mn pc. Via mn htc kan ik de 2 bestanden vinden, maar niet in naam wijzigen of deleten en via mn pc vind ik ze ook niet.
Ook Tomtom komt maar niet met een antwoord.

Jammer dat er nou niemand precies kan zeggen hoe dit moet. Via Resco kan het niet meer want de trial is verlopen.
Via je pc en verborgen bestanden aanvinken. Anders even deze fix proberen: http://forum.xda-develope...hp?p=5585922&postcount=55

[ Voor 3% gewijzigd door Barfman op 07-03-2011 06:27 ]

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Laatst online: 13-09 23:52
dank je.

Vage shit...nadat ik gisteren geprobeerd had om die 2 bestanden te wijzigen, deed vanochtend mn internet het niet door instellingen :( wtf
Even aan en uit en toen startte Sense helemaal niet op door verwijderd bestand grrrrr!

mn vrouw gebeld zodat zij op google kon zoeken naar harde reset. Hielp ook niet! Paniek dus.

Toen n collega gevraagd en met zijn mobieltje gegoogled naar terugzetten fabrieksinstellingen. Zat nog te denken om tot vanavond te wachten om favorieten en bestanden over te zetten, maar toch de fabrieksinstellingen gedaan.

Vreemd genoeg installeerde TomTom zich ook meteen vanaf de sd kaart en wat denk je? Doe de blue-tooth het ineens ook! Ik kan nu dus handsfree bellen.

vaag, maar wel blij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sl1200
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-04 16:08

sl1200

Tweakotine-pleisters te koop?

Mijn HD2 is kaduuk ;(
Hoe dat is gekomen, is een smerig verhaal, dus degenen die nu aan het eten zijn, of een zwakke maag hebben, niet verder lezen! ;)

spoiler:
Afgelopen donderdag zat ik op de plee. Mijn HD2, die ik in mijn broekriemhoesje bewaar, was toen van de riem afgegleden en in de pot gevallen. Ik had het niet eens door. Pas bij het doortrekken, zie ik dat het water niet wilt weglopen, maar omhoog komt. Tussen de drollen en stukken WC-papier zag ik toen pas mijn geliefde HD2 onderaan de pot. Ik een reflex viste ik het toestel uit het smerige water, zo met de blote hand, want hey, je gaat niet nog even op zoek naar een handschoen als het om je HD2 gaat :P Snel naar de badkamer, alles drooggeveegd, en gauw batterij eruit gehaald. Fohn erop en ondertussen de dampen trotseren. Na over weekend te hebben gedroogd in de lucht, zette ik het toestel weinig hoopvol aan. Zowaar kwam er leven in dat ding :*) Het scherm vertoonde wel forse watervlekken, maar werktte verder prima, inclusief de touchscreen functie. Wifi, GPS, allemaal ok. Echter, helaas geen netwerkonvangst. :( Het simkaartje doet het wel in een andere telefoon, maar niet in mn HD2. Blijkbaar de GSM-chip gemold. Jammer, want zonder GSM/data functie heb ik weinig aan dit toestel. En om maar niet te spreken over het geurtje dat nu rondom dat ding hangt :+ Tijd voor een ander toestel...

Specs: GamePC HTPC Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:53

HollovVpo1nt

I like gadgets

@SL:

Sorry hoor maar:
spoiler:
HAHAHAHAAHAHAHAAHAHAHAHAH
AHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAAHHAAHAHAHAHAHAHAHAHA

Omg :P

Ik zou zeggen probeer hem te verkopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dan heb je wel erg harde 'plonsjes' als je zo'n ding niet hoort vallen :P

Maar behoorlijk lullige manier om van je HD2 af te komen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op mijn HTC HD 2 een update en ik zit al maanden in de stress door het volgende probleem;

in eens hebben ze een 'verzonden sms notificatie' ingebakken. Welk niet-nadenkend mens heeft dat nu verzonnen? Moet ik eerst weer een CAB installeren om dat ongedaan te maken.

Gelukkig zwerven hier mensen rond met verstand van zaken die van die leuke CAB's in elkaar kunnen zetten.

Kan iemand mij een link sturen waar ik een veilige CAB hiervoor kan downloaden en installeren, zodat ik dat irritantje geluidje en notificatie van sms verzonden voorgoed kwijt ben

In afwachting, met vriendelijke groet, Niels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is inderdaad behoorlijk kak, Zo te lezen is je toestel wel ergens zachtjes op geland, als je 'm niet hebt horen vallen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2011 @ 21:50:
Kan iemand mij een link sturen waar ik een veilige CAB hiervoor kan downloaden en installeren, zodat ik dat irritantje geluidje en notificatie van sms verzonden voorgoed kwijt ben

In afwachting, met vriendelijke groet, Niels
Of je ZOEKT gewoon zelf ff ;w

[ Voor 28% gewijzigd door CRXed op 09-03-2011 01:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Help!!

Ik heb zitten spelen met mijn telefoon en ben mijn beginscherm kwijt??
Wat heb ik gedaan. Vanuit beginscherm heb ik naar boven gescrold, daar heb je dan van die vierkante vakjes waarbij je diverse zaken op je beginscherm kan veranderen zoals de klok etc. Daar staat ook een pijltje naar boven, dat het ik aangeklikt zodat je nog meer van die vakjes krijgt, oa een vakje waarin staat iets van "titanium" , dit is het vakje links boven. Dit vakje heb ik aangeklikt en nu is mijn beginscherm leeg. Alle snelkoppelingen, klokken, agenda etc zijn weg. Ik heb alleen nog wat tekst als " telefoon" , contacten en linksboven " start".
Hoe krijg ik mijn beginscherm weer terug, kan het niet vinden, ook niet in de 310 pagina's tellende gebruiksaanwijzing!
Op mijn telefoon heeft ook iemand voor mij BSB tweaks geinstalleerd, is het misschien daar een instelling van??
Hoop dat iemand mij kan helpen voor dat ding tegen een muur beland!
Alvast mijn dank!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Je hebt volgens mij Sense uitgezet. Je gaat naar±

Start -> Instellingen -> (Rechtsonderin) Menu -> Meer -> Vandaag

Dan zit je bij de weergave tabblad. Ga naar de tabblad 'Items', en uit dat lijstje moet je HTC Sence weer aanvinken. Dan druk je op OK en als je even wacht dan laadt je home scherm weer volledig :)

[ Voor 14% gewijzigd door HollovVpo1nt op 13-03-2011 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je, je hebt helemaal gelijk en het is me gelukt!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ

BikkelZ

CMD+Z

Ik probeer nu al een hele tijd ActiveSync weer aan de praat te krijgen op mijn nog steeds half gecrashte telefoon. Op de PC waar het altijd werkte werkt het nu niet meer, op een nieuwere Win7 laptop ook niet. Als ik de telefoon voor het eerst inplug, of die driver uit device manager heb gegooid, herkent hij een device waarvoor hij nieuwe drivers moet installeren, maar daarna gebeurt er niets meer.

Ik vrees dat er iets op de telefoon niet goed staat, of nog erger: niet werkt omdat de telefoon brak is. En ik moet volgens mij altijd activesync hebben om task29 uit te voeren. Hoe kan ik dit nog oplossen?

-----

hmm ik heb nu snellere datasynchronisatie uitgezet, nu kom ik één stap verder. Ik zie nu een Unspecified Serial.

-----

Ik heb ActiveSync maar even helemaal los gelaten. Ik ben naar het tri-color screen gegaan en de USB kabel ingeplugd. Nu zag ik het woord USB staan, maar hij deed het nog niet. Kabeltje er uit, wachten kabel er in. Nu doet task29 het...

-----

Te vroeg gejuicht. Kan ik hem nog flashen vanaf SD misschien?...

-----

Flashen vanaf SD blijft hangen in een wit scherm met blauwe letters "Loading...". Werkt er dan helemaal niks meer zoals het zou moeten 8)7

[ Voor 32% gewijzigd door BikkelZ op 13-03-2011 21:37 ]

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 14:50

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Yup dat is gewoon mogelijk. Zoek maar eens in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
BikkelZ schreef op zondag 13 maart 2011 @ 18:58:
Flashen vanaf SD blijft hangen in een wit scherm met blauwe letters "Loading...". Werkt er dan helemaal niks meer zoals het zou moeten 8)7
Wat heb je precies op je SD kaartje staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ

BikkelZ

CMD+Z

CRXed schreef op zondag 13 maart 2011 @ 22:41:
[...]

Wat heb je precies op je SD kaartje staan?
_HTC HD2_RUU_Leo_HTC_NLD_1.66.404.1_Radio_Signed_15.30.50.07U_2.06.51.07_Ship

Daar de RUU_signed.nbh uit. Hernoemd naar LEOIMG.NBH. Op een 16GB en op het standaard 2GB kaartje geprobeerd (eerst geformatteerd naar FAT32).

--------

Hey hij boot weer normaal door na een hard reset. WOohooww!! _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door BikkelZ op 14-03-2011 20:13 ]

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Laatst online: 11-09 18:23
sl1200 schreef op maandag 07 maart 2011 @ 12:32:
Mijn HD2 is kaduuk ;(
Hoe dat is gekomen, is een smerig verhaal, dus degenen die nu aan het eten zijn, of een zwakke maag hebben, niet verder lezen! ;)

spoiler:
Afgelopen donderdag zat ik op de plee. Mijn HD2, die ik in mijn broekriemhoesje bewaar, was toen van de riem afgegleden en in de pot gevallen. Ik had het niet eens door. Pas bij het doortrekken, zie ik dat het water niet wilt weglopen, maar omhoog komt. Tussen de drollen en stukken WC-papier zag ik toen pas mijn geliefde HD2 onderaan de pot. Ik een reflex viste ik het toestel uit het smerige water, zo met de blote hand, want hey, je gaat niet nog even op zoek naar een handschoen als het om je HD2 gaat :P Snel naar de badkamer, alles drooggeveegd, en gauw batterij eruit gehaald. Fohn erop en ondertussen de dampen trotseren. Na over weekend te hebben gedroogd in de lucht, zette ik het toestel weinig hoopvol aan. Zowaar kwam er leven in dat ding :*) Het scherm vertoonde wel forse watervlekken, maar werktte verder prima, inclusief de touchscreen functie. Wifi, GPS, allemaal ok. Echter, helaas geen netwerkonvangst. :( Het simkaartje doet het wel in een andere telefoon, maar niet in mn HD2. Blijkbaar de GSM-chip gemold. Jammer, want zonder GSM/data functie heb ik weinig aan dit toestel. En om maar niet te spreken over het geurtje dat nu rondom dat ding hangt :+ Tijd voor een ander toestel...
ik heb een keer een kwartier met mn hd2 in de jacuzzi gezeten:P en hij doet het nog steeds een half jaar later:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

Gisteravond is mijn HD2 op de leeftijd van 16 maanden helaas overleden. :'( Althans, zwaar gehandicapt; het touchscreen (de digitizer) werkt niet meer. Alle hardwareknoppen doen het nog wel. Ik had de telefoon gewoon op tafel gelegd, en toen ik 'm later weer oppakte en aanzette reageerde hij niet meer op enige aanraking.
Ik heb de originele HTC rom er weer opgezet, in de hoop dat het een softwarematige fout was, maar helaas.

Zojuist maar contact opgenomen met PDAshop. Gelukkig valt het binnen de HTC fabrieksgarantie van 24 maanden. Voor de zekerheid heb ik maar een foto genomen van de waterschade-indicator die nog mooi wit is. Nu even wachten op de verzendinstructies.

Totdat mijn geliefde HD2 weer tot leven is gewekt zal ik het met mijn Touch Cruise moeten doen. Gelukkig heb ik die toen niet verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capt. ConaN
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 31-08 16:50
Pinobigbird schreef op maandag 21 maart 2011 @ 13:09:
het touchscreen (de digitizer) werkt niet meer. Alle hardwareknoppen doen het nog wel. Ik had de telefoon gewoon op tafel gelegd, en toen ik 'm later weer oppakte en aanzette reageerde hij niet meer op enige aanraking.
Ik heb de originele HTC rom er weer opgezet, in de hoop dat het een softwarematige fout was, maar helaas.
Is mij vorige week ook overkomen. Ik merkte gedurende dag dat mijn lockscreen het niet meer deed. Dacht dat ik gewoon een chrash had (mijn uptime was volgens mij al iets van een maand ofzo :). Daarna deed hij het weer, maar die avond kon ik hem weer niet meer van de lock af krijgen en dat bleef zo. Zelfde symptomen als hierboven, hardware toetsen werken gewoon.

Afgelopen vrijdag via HTC service laten afhalen en hoop snel bericht te krijgen.

Schijnt een veel voorkomend probleem te zijn van de HD2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansie18
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05:08
mijne ook vorige week teruggekregen van reparatie aan touch screen (dat eerder gekke kuren vertoonde)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

hansie18 schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 05:06:
mijne ook vorige week teruggekregen van reparatie aan touch screen (dat eerder gekke kuren vertoonde)
Op verschillende fora is te lezen dat dit een veel voorkomend euvel is; duidelijk het zwakke punt van de HD2 dus.

Hoe lang duurde het trouwens voordat je 'm terugkreeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansie18
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05:08
Hoe lang duurde het trouwens voordat je 'm terugkreeg?
[/quote]

Drie weken (via Belcompany waar ik hem gekocht had); viel gelukkig nog onder de garantie van twee jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben voor mijn HD2 op zoek naar een fietsoplader met houder. Heeft iemand ervaringen met een fietsoplader voor je (smart-)phone?

Er zijn voor de Iphone (sorry voor het vloeken in de kerk) al oplossingen en ook voor Nokia telefoons heb ik al oplossingen gezien:
- http://www.iphoneclub.nl/...etslader-voor-iphone-uit/;
Afbeeldingslocatie: http://www.enymate.nl/uploads/col1Image_titel_341d6d14efe4455ce93f95d4a9be4d59.jpg

- http://www.allaboutphones...omt-met-fietsoplader.html.

Iemand al ervaringen hiermee of liever met alternatieven hiervoor? Ik zit namelijk op een dood spoor. In principe wil ik gewoon een sterke fietshouder met een kabeltje die gewoon op het dynamo kan worden aangesloten. Lijkt me sterk dat in Nederland fietsland nog niemand ervaringen hiermee heeft.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2011 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Fietslader, ben ik ook wel benieuwd naar :)

Weet iemand hoe ik de mini usb poort een beetje schoon kan maken? Tandenstoker erin :p ? Ik ga van die afdekdopjes ervoor kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimescene
  • Laatst online: 07-01 19:40
Sinds een paar dagen kan ik de weersvoorspelling van ''mijn locatie'' niet meer updaten, alleen nog maar via wifi. De ander locaties worden wel netjes geupdate(zowel via mobiel internet, als wifi).

Iemand een idee????

[ Voor 5% gewijzigd door crimescene op 26-03-2011 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

Pinobigbird schreef op maandag 21 maart 2011 @ 13:09:
Gisteravond is mijn HD2 op de leeftijd van 16 maanden helaas overleden. :'( Althans, zwaar gehandicapt; het touchscreen (de digitizer) werkt niet meer. Alle hardwareknoppen doen het nog wel. Ik had de telefoon gewoon op tafel gelegd, en toen ik 'm later weer oppakte en aanzette reageerde hij niet meer op enige aanraking.

Zojuist maar contact opgenomen met PDAshop. Gelukkig valt het binnen de HTC fabrieksgarantie van 24 maanden. Voor de zekerheid heb ik maar een foto genomen van de waterschade-indicator die nog mooi wit is. Nu even wachten op de verzendinstructies.

Totdat mijn geliefde HD2 weer tot leven is gewekt zal ik het met mijn Touch Cruise moeten doen. Gelukkig heb ik die toen niet verkocht.
Ik heb 'm weer terug! *O* *O* *O* *O* .
Maandag gebeld, dinsdag opgehaald, vrijdag terug _/-\o_ .
Er zit een volledig nieuw scherm in. Als ik me niet vergis zijn ook de hardwareknoppen onder het scherm gelijk vervangen. M.u.v. de backplate ziet mijn HD2 er weer als nieuw uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimescene
  • Laatst online: 07-01 19:40
crimescene schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 15:02:
Sinds een paar dagen kan ik de weersvoorspelling van ''mijn locatie'' niet meer updaten, alleen nog maar via wifi. De ander locaties worden wel netjes geupdate(zowel via mobiel internet, als wifi).

Iemand een idee????
Niemand??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die weet of de HTC automatisch aanpast aan de zomertijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holgersson
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 22:02:
Iemand die weet of de HTC automatisch aanpast aan de zomertijd?
Natuurlijk doet de HTC HD2 dat :)
Maar tegen de tijd dat je dit leest, heb je dat zelf ook wel gemerkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thepr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-09-2019
geen problemen hier. Doe even een softreset, wellicht doe ie het dan weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 12:23:
Ik ben voor mijn HD2 op zoek naar een fietsoplader met houder. Heeft iemand ervaringen met een fietsoplader voor je (smart-)phone?
(...)
Lijkt me sterk dat in Nederland fietsland nog niemand ervaringen hiermee heeft.
Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capt. ConaN
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 31-08 16:50
Pinobigbird schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 17:20:
Ik heb 'm weer terug! *O* *O* *O* *O* .
Maandag gebeld, dinsdag opgehaald, vrijdag terug _/-\o_ .
Er zit een volledig nieuw scherm in. Als ik me niet vergis zijn ook de hardwareknoppen onder het scherm gelijk vervangen. M.u.v. de backplate ziet mijn HD2 er weer als nieuw uit.
Heb de mijne ook weer terug. Via helpdesklijn van HTC geregeld (dus Dynafix). Vrijdagochtend opgehaald en de vrijdag erna was hij weer thuis. Ook hier ziet hij er als nieuw uit, hardware knoppen vervangen en scherm ook. 3.14 rom zit er nu ook op (had nog de oude 1.66 stockrom).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsbeer910
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-08 10:44
sjonge jonge...

Wou ik gisteren bellen, piep piep (1/2 streepjes bereik)
nog een paar keer geprobeerd.. geen resultaat, ja.. helemaal geen ontvangst meer.
telefoon open getrokken, enz... afijn Hardreset gedaan.
nog niets... ik naar de website om te kkijken hoe dat in z´n werkgaat met de reparatie,
**StorinG** m´n kippie heeft ook Tmobile maar die had gewoon netjes ontvangst, kon wel niet bellen maargoed.

Om 23 uur eindelijk weer ontvangst
naja is ie weer lekker leeg joh |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
  • Laatst online: 06-01 12:46
Haha ijsbeer
Ik weet precies wat je doormaakte

Zat hem ook te flippen dat ik totaal geen bereik meer had. Dacht dat het aan de telefoon lag met Android
Laatste geinstalleerde apps verwijderd, opnieuw opstarten, batterij eruit, simkaart schoonmaken..

Had al een nieuwe rom gedownload en wilde die dan maar gaan installeren..
Toen ineens op tweakers verscheen dat er een grote storing was.. ikke blij zeg. (dat het niet aan mn telefoon lag :P )

en ook om 11 uur eindelijk weer bereik. Had ff geduurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-08 22:28
Hier gaan we weer. 3 HTC's in totaal en nu deze ook weer defect. Hij hangt altijd keurig in een lederen zakje aan mijn belt dus misbruik is het zeker niet.
GPS hangt na een tijdje en ik kan de batterij verwijderen om een hard reset te doen.
Blijkt een euvel te zijn dat meerdere mensen hebben.
Gisterenochtend afspraak gemaakt met HTC dat ze hem vandaag komen ophalen tussen 9 en 1.
Uiteraard niemand gezien. Dank u om mijn tijd te verkwisten.
Om 1 uur gebeld en blijkbaar kon de courier het adres niet vinden (dikke larie)
De vraag om hem dan te halen voor 5 uur ging ook al niet.
Helaas vertrek ik morgenvroeg naar het zuiden en wordt de herstellingsellende weer met x-aantal tijd uitgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Luke-san schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 15:33:
Hier gaan we weer. 3 HTC's in totaal en nu deze ook weer defect. Hij hangt altijd keurig in een lederen zakje aan mijn belt dus misbruik is het zeker niet.
GPS hangt na een tijdje en ik kan de batterij verwijderen om een hard reset te doen.
Blijkt een euvel te zijn dat meerdere mensen hebben.
Gisterenochtend afspraak gemaakt met HTC dat ze hem vandaag komen ophalen tussen 9 en 1.
Uiteraard niemand gezien. Dank u om mijn tijd te verkwisten.
Om 1 uur gebeld en blijkbaar kon de courier het adres niet vinden (dikke larie)
De vraag om hem dan te halen voor 5 uur ging ook al niet.
Helaas vertrek ik morgenvroeg naar het zuiden en wordt de herstellingsellende weer met x-aantal tijd uitgesteld.
Toch knap.. Ik heb mijn hd2 al bijna 10 keer laten vallen, flash honderden custom roms en nog nooit iets mis geweest met de telefoon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
Ruffzz schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 16:01:
[...]

Toch knap.. Ik heb mijn hd2 al bijna 10 keer laten vallen, flash honderden custom roms en nog nooit iets mis geweest met de telefoon :P
Argghhhhh Ja, blijkbaar een vrijdagnamiddag, ik wil op weekend, telefoon.
Spijtig dat het zo slecht gesteld is met de hersteltijden, beloftes etc.
Na een paar vastgestelde fouten zou je op zijn minst kunnen verwachten dat ze hem omruilen. Wil trouwens niet weten hoe die er nu intern uitziet na de herstellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sloth
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Ik kan vrij goedkoop aan een tweedehands HD2 geraken. Wat ik echter wil weten is hoe deze zich tot de Desire verhoudt?

Wat me zelf al duidelijk is geworden wat de hardware betreft:

De HD2 heeft een groter scherm heeft (4.3" <-> 3.7")
Verder is er minder geheugen (448MB <-> 576MB)
En hij is iets groter en zwaarder dan de Desire, uiteraard door het grotere scherm.

Uiteraard is het grote verschil wat software betreft WM <-> Android. Ik las echter dat er enkele Android Roms zijn die erg goed werken op dit toestel.

Kortom, doe ik er goed aan een HD2 te kopen en hier Android op te installeren of is het beter een 'native' toestel als de Desire aan te schaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holgersson
  • Niet online
Ga voor de HD2! Of anders de Desire HD :-)
Het 4,3" scherm is simpelweg ongeëvenaard!

Dat verschil in RAM geheugen ga je niet merken. Desgewenst gooi je zelf Android op de HD2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matrex-online
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-05-2022
is er iemand die voor mij android op mijn hd2 zou willen smeren in de omgeving van alkmaar??
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog meer mensen die niet meer kunnen Twitteren? Ik krijg constant de melding dat mijn account geen toegang heeft tot Twitter (de proxy staat uit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 06:49:
Zijn er nog meer mensen die niet meer kunnen Twitteren? Ik krijg constant de melding dat mijn account geen toegang heeft tot Twitter (de proxy staat uit).
Yep, ook gehad. Twitter opnieuw af en aanmelden via Instellingen (in Sense), daanna deed 'ie ut weer.

Edit: Ik kreeg gisteravond ook de Downloadfout "Het account mag geen toegang maken tot de twitterserver"

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2011 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

matrex-online schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 23:41:
is er iemand die voor mij android op mijn hd2 zou willen smeren in de omgeving van alkmaar??
:)
Neem gewoon even de tijd en het lukt je wel :) juist programma's, juiste stappen, dan krijg je het wel draaiend (goed, ik had mijne bijna 'perma bricked' :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p2kNLsander
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-09 19:43
Hier ook het probleem met twitter, ook aan en afmelden zoals hierboven staat heeft bij mij helaas geen zin. Lijkt weer verdacht veel op de problemen van sept. 2010.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thepr
Lukt bij mij ook niet. En nu?
p2kNLsander schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 15:17:
Hier ook het probleem met twitter, ook aan en afmelden zoals hierboven staat heeft bij mij helaas geen zin. Lijkt weer verdacht veel op de problemen van sept. 2010.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
Luke-san schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 20:33:
[...]

Argghhhhh Ja, blijkbaar een vrijdagnamiddag, ik wil op weekend, telefoon.
Spijtig dat het zo slecht gesteld is met de hersteltijden, beloftes etc.
Na een paar vastgestelde fouten zou je op zijn minst kunnen verwachten dat ze hem omruilen. Wil trouwens niet weten hoe die er nu intern uitziet na de herstellingen.
Dit is nog fantastischer. Gisteren een nieuwe afspraak gemaakt voor een pickup vandaag. 's Avonds nog naar een collega 20km verderop gebracht vermits ik vandaag over de grens zat, en ik donderdag en vrijdag in Frankrijk zit.
Deze middag werd ik opgebeld door mijn collega dat men weer niet was langsgeweest. Mijn bloed begon redelijk te koken.
Nu zegt men doodleuk dat er niets geregistreerd staat bij hen voor een pickup en dat er niets is bijgevoegd van een call van mij in de middag.
Gelukkig via de callmanager de log opgevraagd en de log van mijn call naar hen opgestuurd.
Blijkbaar ben ik nu een moeilijke klant als ik een snelle oplossing wens na door hun 2 gemiste afspraken, uren aan de telefoon, roaming kosten etc.
Waarborg geven ze, maar degelijke waarborg krijgen is een andere zaak blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrokenRules
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-03 14:20
ADVIES gevraagd, mijn HD2 geeft geen ene kick meer...

Een paar dagen terug gaf mijn met Android geïnstalleerde HD2 na het opstarten van een applicatie een zwart scherm. Toen dit nogal lang duurde heb ik de batterij er maar uitgehaald in de verwachting zo weer fris op te starten.

Maar helaas, hij starte niet door, de rest van de dag starte hij zo heel af en toe eens op maar dan gaf hij alleen het HTC scherm weer.

En nu doet hij helemaal niks meer, zelfs het rode lichtje om hem op te laden doet het niet.
Heb al van alles geprobeerd.
Gereset, Gereset met volumeknoppen ingedrukt (soms met lange tussenpauze's)
Heb hem zelfs al in de diepvries gehad, omdat dit zou helpen.

Iemand die mij nog van een goed advies kan voorzien?

Ik hoorde van een buurjongen dat hij hetzelfde had gehad en dat ze dit met één of andere stroomstoot hadden verholpen? Iemand die hier iets meer van weet?

BVD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
BrokenRules schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 18:15:
ADVIES gevraagd, mijn HD2 geeft geen ene kick meer...

Een paar dagen terug gaf mijn met Android geïnstalleerde HD2 na het opstarten van een applicatie een zwart scherm. Toen dit nogal lang duurde heb ik de batterij er maar uitgehaald in de verwachting zo weer fris op te starten.

Maar helaas, hij starte niet door, de rest van de dag starte hij zo heel af en toe eens op maar dan gaf hij alleen het HTC scherm weer.

En nu doet hij helemaal niks meer, zelfs het rode lichtje om hem op te laden doet het niet.
Heb al van alles geprobeerd.
Gereset, Gereset met volumeknoppen ingedrukt (soms met lange tussenpauze's)
Heb hem zelfs al in de diepvries gehad, omdat dit zou helpen.

Iemand die mij nog van een goed advies kan voorzien?

Ik hoorde van een buurjongen dat hij hetzelfde had gehad en dat ze dit met één of andere stroomstoot hadden verholpen? Iemand die hier iets meer van weet?

BVD
Zo van die diepvries adviezen en stroomstoten hoor ik niet graag.
Meestal cowboy en indiaan verhaal en doe je meer mee kapot dan dat die al was.

Check eerst of het label over het vijsje (onder het batt klepje) nog wit is, want dit is de vochtigheidsindicator.
Als hij nu rood is kan je garantie al op je buik schrijven.

Paar dingen die je kan checken.
De pinnen die contact maken met de batterij, zien die er nog goed uit en maken deze nog contact met de contacten op de batterij?
Is de batterij zelf niet defect? Zonder werkende batterij start die zelfs gewoon niet op.
Neem de batt er even uit en terug in. Hou nu even de volume naar beneden knop even vast en druk op de aan toets. Vibreert hij en krijg je het beroemde kleurenpallet te zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

p2kNLsander schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 15:17:
[...]
thepr schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 17:12
Lukt bij mij ook niet. En nu?
[...]
FF de laatste update ''Peep beveiligingsupdate'' halen bij HTC. Daarna doet die het weer :)

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2011 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-08 20:25
hmmm, done, maar ik blijf nu problemen houden met aanmelden. Username/wachtwoord zouden niet kloppen. Maar op laptop kan ik wel gewoon inloggen met die username en wachtwoord. Die zijn dus wel degelijk goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holgersson
  • Niet online
teake schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 20:46:
hmmm, done, maar ik blijf nu problemen houden met aanmelden. Username/wachtwoord zouden niet kloppen. Maar op laptop kan ik wel gewoon inloggen met die username en wachtwoord. Die zijn dus wel degelijk goed.
Hier precies hetzelfde na het installeren van die HTC Peep Update voor HD2! Ook ik kon geen nieuwe tweets ophalen en na de update helemaal niet meer inloggen op HTC Peep...

Gelukkig heb ik MoTweets nog, dat laat me niet in de steek :)

Edit: een paar uur later werkt het wel weer allemaal zo als het hoort!
(Ik heb niets veranderd, mijn toestel is ook niet uit geweest.)

[ Voor 11% gewijzigd door Holgersson op 30-03-2011 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-08 20:25
idd, hier is peep ook weer in de lucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thepr
Na installatie update werkt het hier ook weer. Thanx voor hulp
Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 20:12:
[...]

[...]

FF de laatste update ''Peep beveiligingsupdate'' halen bij HTC. Daarna doet die het weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xesxen
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:36
Heb mijn telefoon eergisteren voor reparatie naar HTC gestuurd. Zaten 10 lichte vlekken in het scherm, wat echt niet handig is tijdens het internetten. Nou alleen wachten op een reactie.

EDIT: Net een bericht gekregen dat hij weer onderweg zou zijn. Ben erg benieuwd!

[ Voor 18% gewijzigd door Xesxen op 31-03-2011 19:30 ]

Rare vogel in spe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenBatt
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 11:08
Xesxen schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 08:44:
Heb mijn telefoon eergisteren voor reparatie naar HTC gestuurd. Zaten 10 lichte vlekken in het scherm, wat echt niet handig is tijdens het internetten. Nou alleen wachten op een reactie.

EDIT: Net een bericht gekregen dat hij weer onderweg zou zijn. Ben erg benieuwd!
Hmm, dat klinkt als "druk" vlekken, wat door de gebruiker zou komen, en dus niet onder garantie valt? Heb zelf ook een witte vlek er op zitten, maar zolang t scherm niet wit is, valt t ook niet echt op bij mij :)

Heb zelf een "probleem" met mijn HD2, sinds de zomertijd weer is ingegaan werkt mijn klok wel naar behoren, echter alle smsjes komen nog in winter tijd aan, ik sms bijv nu naar iemand, dus 19:44, als die gene dan 5min later reageert, komt zijn smsje niet op 19:49 aan, maar om 18:49 aldus mijn mobiel. Wat vervelend is, want die gaat dan boven mijn smsje staan zeg maar. Mijn provider is Vodafone, en heb dit bij meerdere mensen. Is dit een bekent probleem? (had al gezocht hier, maar kon het niet zo snel vinden, wel gezeik met winter tijd in november wat ik ook heb gehad...)

Rom die ik heb is echter wel verouderd, 1.66 dacht ik, denk maar eens een poging doen om die te upgraden anders vanaaf :)

Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xesxen
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:36
De vlekken die ik had, zaten er al in het begin in toen ik hem voor het eerst aanzette. Ik begon me er nu pas aan te storen.

Rare vogel in spe

Pagina: 1 ... 9 ... 13 Laatste