Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsbeer910
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-06 23:19
Stroomstoten zijn onzin,
Als een accu een te lage spanning heeft (te diep ontladen)
dan wil de lader hem soms niet meer opladen,
wat je dan kan doen, als je weet wat de + en - is een zelfde of iets lagere spanning daar op aansluiten, om de accu spanning iets om hoog te brengen, als de spanning weer wat opgekrikt is, de accu door de juiste lader verder op laden.

dit is uit eigenervaring, zowel met oplaadbare batterijen, pack's en weet ik het wat nog meer

[quote]Luke-san schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 19:03:
[...]

Zo van die diepvries adviezen en stroomstoten hoor ik niet graag.
Meestal cowboy en indiaan verhaal en doe je meer mee kapot dan dat die al was.

/quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 331069

Ik heb vanmiddag de Peep update op mijn htc hd2 gedaan. Direct op mijn telefoon gedownload en de .exe aageklikt. Had ik geloof ik niet moeten doen?!?

In ieder geval doet mijn touchscreen t nu niet meer. Ik heb een harde reset gedaan en ook nu doet de telefoon t nog niet. Iemand een idee waardoor dit kan komen? Ofdat t door de update kan komen? Alle hulp is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thepr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-09-2019
Bij mij werkte die update feilloos en werkt mijn twitter ook weer.
Anoniem: 331069 schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 18:32:
Ik heb vanmiddag de Peep update op mijn htc hd2 gedaan. Direct op mijn telefoon gedownload en de .exe aageklikt. Had ik geloof ik niet moeten doen?!?

In ieder geval doet mijn touchscreen t nu niet meer. Ik heb een harde reset gedaan en ook nu doet de telefoon t nog niet. Iemand een idee waardoor dit kan komen? Ofdat t door de update kan komen? Alle hulp is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 271609

Anoniem: 331069 schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 18:32:

Je probleem staat denk ik los van de Peep-update. Je hebt iig wel alles op de juiste manier gedaan, dit staat ook zo beschreven op de htc-site:
(...)
4. Kopieer de hotfix, dit is een .exe-bestand, naar het toestel. Installeer de hotfix door op het .exe-bestand te tikken en de instructies op het scherm te volgen.
(...)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 271609 op 05-04-2011 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zit sinds kort met het volgende probleem: Een paar keer per dag hangt mijn HD2 zichzelf op. het toestel wordt (te) warm en het witte scherm met het HTC-logo verschijnt, vaak geeft'ie dan 3 korte tril-signalen. Dit witte scherm blijft ong een kwartier in het scherm staan (windows start niet meer op), daarna is binnen een tiental minuten de accu leeg. Als ik de batterij er een minuutje uithaal, start 'ie weer gewoon op, om binnen een paar uren later weer op te hangen...........

Het meest rare is dat het toestel aan de onderkant (dus onder het batterijklepje) erg warm wordt (de batterij wordt dus niet heet, het zit echt onderaan het toestel waar de antenne zit). Dit probleem is alleen maar erger geworden na de laatste rom upgrade (4 weken geleden gedaan). voorheen gebeurde dit zelden.

Ik had het toestel eigenlijk maanden geleden hiervoor al moeten opsturen, maar ik ben altijd bang het toestel niet fantsoendelijk terug te krijgen.

Iemand ervaring hiermee? Moet ik het toesten eens opsturen?

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 271609 op 05-04-2011 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capt. ConaN
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-03 15:41
Anoniem: 271609 schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 10:26:
Het meest rare is dat het toestel aan de onderkant (dus onder het batterijklepje) erg warm wordt (de batterij wordt dus niet heet, het zit echt onderaan het toestel). Dit probleem is alleen maar erger geworden na de laatste rom upgrade (4 weken geleden gedaan). voorheen gebeurde dit zelden.
Ik weet het niet zeker, maar zit daar niet de antenne van de HD2? Kan het zijn dat de Radio Rom raar doet en de electronica/antenne daar verhit van raakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Capt. ConaN schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 13:28:
Ik weet het niet zeker, maar zit daar niet de antenne van de HD2? Kan het zijn dat de Radio Rom raar doet en de electronica/antenne daar verhit van raakt?
Hier zit inderdaad de antenne. Dit staat ook gewoon in de Gebruikershandleiding (zie afbeelding).
Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/5lx9uc.jpg

De vraag is inderdaad waarom mijn HD2 soms uitvalt, en niet meer uit zichzelf opstart. Tuurlijk kan het de Radio Rom zijn, maar ik wil graag meer zekerheid, ook met de vorige Rom had 'ie hier af en toe last van, maar in mindere mate. Is er bij iemand iets bekend over een antenneprobleem, zo halverwege 2010?

[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 271609 op 05-04-2011 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189988

Dit heb ik ook gehad, heeft het 3 keer gedaan, heel heet worden, zodat ik het toestel zelf maar snel uitschakelde... na 3 keer deed het toestel helemaal niets meer. Heb hem ter reparatie op laten sturen, maar omdat ik na 2 weken nog niets gehoord had mocht ik een nieuwe gaan halen... Weet dus niet wat er aan de hand was, of wat er kapot was... Mijn toestel was toen 2 weken oud, en dit is in augustus 2010 geweest. Heb daarna een nieuwe gekregen die het tot op heden naar verwachting goed doet...

Het toestel was ook helemaal onrigineel nog, er stond nog helemaal niets aan software van derden op... wel had ik wat fotos en filmpjes gemaakt ermee. Het eerst merkte ik het nadat ik de filmpjes en foto's op mijn telefoon aan het bekijken geweest was.

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 189988 op 06-04-2011 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dan ga ik 'm ook opsturen. De eerste keer was ook in augustus, ik had hem toen net en heb hem ook vlug uitgezet. Heb je heb via een winkel (ik zit bij Vodafone) 'laten' opsturen of heb je zelf contact opgenomen met HTC? Ik heb nl. nog nooit een gsm moeten opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:02
Ik heb Artemis draaien op mijn telefoon. Nu wil ik zorgen dat mijn telefoon wel gebruik maakt van wifi, maar niet van mijn mobiele internet. Hoe kan ik dat instellen? Het lijkt er namelijk op dat messenger alleen maar zoekt naar mobiel internet, met mail idem.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-06 10:35

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Zodra je telefoon op standby gaat (Scherm gaat uit) dan gaat ook je wifi uit. Hij zal daarna terugvallen op mobiel internet als je mail op automatisch hebt staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:02
Hurricane schreef op woensdag 06 april 2011 @ 13:36:
Zodra je telefoon op standby gaat (Scherm gaat uit) dan gaat ook je wifi uit. Hij zal daarna terugvallen op mobiel internet als je mail op automatisch hebt staan.
En gaat hij automatisch weer terug naar WiFi als hij uit stand-by komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-06 22:35

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

BootVluchteling schreef op woensdag 06 april 2011 @ 14:09:
En gaat hij automatisch weer terug naar WiFi als hij uit stand-by komt?
In principe wel, verschillende ROM's kunnen dan geen wifi verbinding meer maken, maar dan werkt ook verder niets meer qua internet (krijgt een IP maar geen verkeer).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaosstorm
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22-12-2024
Anoniem: 271609 schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 10:26:
Ik zit sinds kort met het volgende probleem: Een paar keer per dag hangt mijn HD2 zichzelf op. het toestel wordt (te) warm en het witte scherm met het HTC-logo verschijnt, vaak geeft'ie dan 3 korte tril-signalen. Dit witte scherm blijft ong een kwartier in het scherm staan (windows start niet meer op), daarna is binnen een tiental minuten de accu leeg. Als ik de batterij er een minuutje uithaal, start 'ie weer gewoon op, om binnen een paar uren later weer op te hangen...........

Het meest rare is dat het toestel aan de onderkant (dus onder het batterijklepje) erg warm wordt (de batterij wordt dus niet heet, het zit echt onderaan het toestel waar de antenne zit). Dit probleem is alleen maar erger geworden na de laatste rom upgrade (4 weken geleden gedaan). voorheen gebeurde dit zelden.

Ik had het toestel eigenlijk maanden geleden hiervoor al moeten opsturen, maar ik ben altijd bang het toestel niet fantsoendelijk terug te krijgen.

Iemand ervaring hiermee? Moet ik het toesten eens opsturen?
Misschien heb je dit probleem http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=982454
Weetje trouwens echt zeker dat het 3 trillingen zijn en geen 7?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-06 05:32
Hallo allemaal ik heb f een vraag

Ik heb hier een htc hd2, waarvan tijdens een update de stroom van uitviel, het enige wat ik nu zie op het moment dat ik hem aan zet is het volgende:

Rood, groen, blauw en witte balk
In de rode balk staat het volgende
PB81100 HX-BC
SPL-3.03.HSPL XE
0x05
CotullaHSPL 0x50

Op het moment dat ik mijn telefoon aanzet springt hij gelijk in dat scherm, en daarna gaat hij ook niet meer uit, verder kan ik er helemaal niks mee, ik heb al een hardreset uitgevoerd maar dan zegt hij update failed.
Ook mijn pc ziet dat ding helemaal niet meer.
Wat kan ik hier nog mee ?

**Na wat speurwerk ben ik ik er uiteindelijk in geslaagd om er een custom rom op te zetten alleen blijft hij hangen op de bootlogo van die rom heb al van alles geprobeerd maar kom er nu f niet meer uit het btreft hier een energize rom , nu schijnt het te komen door de radio....maar die zie ik nergens op die tricolorscreen staan??...hoe verander ik deze?

*** Laat maar zelf opgelost dmv stockrom instal van vodafone, let wel op als je dit doet en je gaat de update starten via je sdkaart....dan koppel je toestel los van je toestel anders krijg je foutmelding met betrekking tot je radio!!!

[ Voor 34% gewijzigd door dave1972 op 15-04-2011 17:48 ]

Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-06 11:49
Goed bezig Dave :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-06 13:01
Om ff voort te gaan over mijn herstelling en wat voor ... bedrijf dynalogic is.

Mijn toestel zou vorige donderdag hersteld geweest zijn en naar mij teruggestuurd worden.
De juiste personen verwittigd hier op het bedrijf sinds ik hier niet altijd aanwezig ben.
Maandag nog niets ontvangen en dan maar eens de live chat kunnen gebruiken. Onmiddelijk iemand aan de lijn gekregen die zich er van wou afmaken en zei dat ik nog maar een paar dagen moest wachten.
Dan maar ff gebeld naar dynafix en het antwoord gekregen dat ik morgen, vandaag dus, mijn toestel kon terug verwachten. Het juiste tijdstip moest ik dan maar 's ochtends bellen met 011/960911 (Belgie)
Zo gezegd zo gedaan en een zekere Sven aan de lijn gekregen die mij vriendelijk te woord stond.
Het toestel zou vorige vrijdag geweigerd zijn en zeker en vast niet vandaag geleverd worden. Larie en apekool natuurlijk.
Echt, weeral afspraken verzet om op kantoor het ding te kunnen halen, dit is dus de 3de keer. Dit moet de slechtste ervaring zijn met een bedrijf, en nee ben echt geen nOOb met die zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanCM
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09:23
Nou lekker dan. Eerst herstarte mijn HD2 continu toen ik in de auto zat, de GPS leek ook stuk. (Met geen enkele app kreeg hij een fix, 4 geprobeerd.

Nu komt ie niet verder dan het eerste witte scherm voordat ie weer uitvalt. Als hij wel start word ik platgegooid met meldingen dat de telefoon vol zit. (3 MB over op onboard geheugen, ~5GB+ op kaartje) en ik heb niet eens veel apps geinstalleerd ofzo >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-06 19:02

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

BastiaanCM schreef op maandag 25 april 2011 @ 08:57:
Nu komt ie niet verder dan het eerste witte scherm voordat ie weer uitvalt. Als hij wel start word ik platgegooid met meldingen dat de telefoon vol zit. (3 MB over op onboard geheugen, ~5GB+ op kaartje) en ik heb niet eens veel apps geinstalleerd ofzo >.<
internetgeschiedenis al een gechecked? die zou wel eens de oorzaak kunnen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
WFvN schreef op maandag 25 april 2011 @ 10:31:
[...]

internetgeschiedenis al een gechecked? die zou wel eens de oorzaak kunnen zijn
En cache van programma's zoals Twitter enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• accountabc
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-06 23:05
Ik ben nu al een paar dagen trotse eigenaar van een HD2. Kom van een HD1 af, dus dit is een hele verbetering. Wat een snelheid :)

Maar... ik heb er nu al problemen mee. Gisteravond is de backlight van de powerknop is er mee opgehouden, en tegelijkertijd werden de kleuren van het scherm anders... Zwart is nog steeds zwart, en wit is nog steeds wit, maar rood, groen en blauw zijn een stuk vager dan eerst, en de kleurovergangen tussen bepaalde dingen zijn een stuk minder mooi; een beetje alsof je naar een 16bit scherm zit te kijken. Ook flikkert het scherm af en toe.
Toen het gebeurde zat ik op een CM7 nand build, maar onder de nieuwste stock rom doet ie hetzelfde... Heb een task29 gedaan voor flashen.
Iemand die dit probleem herkent/ het zelfde probleem heeft gehad? Enig idee of het onder de garantie valt?

Edit: goed. nu zijn de kleuren van het scherm dus weer normaal. Backlight van de power key is wel nog steeds kaduuk

[ Voor 6% gewijzigd door accountabc op 26-04-2011 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsbeer910
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-06 23:19
Ben je een youtube gebruiker?

in mijngeval sloeg hij alle thumbnails op in de map windows\youtube
9K per foto, maar het als het er zoveel zijn.
(het zij de plaatjes die je ziet als je zoekt naar filmpjes)

misschien is het wat anders :)

groetjes Sebas
BastiaanCM schreef op maandag 25 april 2011 @ 08:57:
Nou lekker dan. Eerst herstarte mijn HD2 continu toen ik in de auto zat, de GPS leek ook stuk. (Met geen enkele app kreeg hij een fix, 4 geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Chaosstorm schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 11:11:
[...]

Misschien heb je dit probleem http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=982454
Weetje trouwens echt zeker dat het 3 trillingen zijn en geen 7?
1.000 maal excuses voor de late reactie. Het waren inderdaad 7 trillingen! Ik heb niet het hele artikel op XDA doorgespit, maar ze hebben mijn antenne en moederbord vervangen, vertelden ze me in de winkel. Hij doet het nu prima!

Over Vodafone-klantenservice gesproken:
Ik heb mijn toestel is 9 april ter reparatie opgestuurd via de Vodafone-winkel in Venlo. De reparatie zou 2-3 weken duren en ik zou door een van deze medewerkers in Venlo worden opgebeld als het toestel weer terug was in Venlo.

Dit gebeurde maar niet en 30 april maar eens de winkel binnengelopen met de vraag of mijn toestel toevallig al terug was . Het toestel bleek al vanaf 21 april (dit is bijna 2 weken !!!) bij Vodafone-Venlo op me te wachten, zonder dat ik ervan op de hoogte werd gesteld! In de winkel vertelde me de medewerkster dat ik er via een sms van op de hoogte was gesteld, dit was niet het geval! Daarna vertelde ze dat ik ook via een bericht op mijn Vodafoneprofiel ook op de hoogte zou zijn gesteld. Ook dit was wederom niet het geval. Het toestel lag iig in het magazijn in Venlo va 21 april.

Een klacht opgestuurd naar Vodafone. daarop kreeg ik de volgende reactie:
10-05-2011 Ons antwoord

Hartelijk dank voor uw e-mail. U heeft een klacht over de service die u van de Vodafone Winkel in Venlo heeft gekregen.

Helaas kan ik alleen de sms-berichten met kosten (dus de door u verzonden sms-berichten) in ons systeem nakijken. Ik kan daarom niet controleren of de betreffende sms door de Vodafone Winkel is verstuurd. Of u bericht heeft ontvangen via My Vodafone, kunt u zelf controleren en u heeft dit ook gedaan.

Ook al kan ik dus niet controleren wie er gelijk heeft, ik vind het vervelend dat deze situatie is ontstaan. Ik geef u daarom het voordeel van de twijfel en wil u een tegemoetkoming van één maand abonnementskosten aanbieden. Het gaat dan om een bedrag van € 14,50 excl btw = € 17,26 incl btw. Dit bedrag zal in mindering worden gebracht op uw eerstvolgende incasso.

Heeft u nog vragen over dit antwoord? Ga naar Mijn Klantenservice in My Vodafone en voeg uw reactie toe aan uw gestelde vraag of beantwoord deze e-mail.

Met vriendelijke groet,
Vodafone Klantenservice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-06 00:21

RaJitsu

B.S.U.R.

Volgens mij gewoon zeer netjes opgelost wanneer ze je dit bieden. Ik denk dat je bij de meesten niets meer dan een excuus of een welgemeend 'we vinden het vervelend' zult krijgen.

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-06 15:18
Ik heb nu al een tijdje een HTC HD2. Half februari ging hij voor het eerst stuk. Toen ging het supersnel: Op vrijdagochtend afgegeven en op dinsdagochtend had ik hem weer terug, zogezegd gerepareerd... Nou dat viel tegen.

Na drie keer had ik zelfs een nieuwe gehad (heel nieuw IMEI) maar die had zijn eigen defect: Wordt heel heet (ook als hij uit staat, aan de oplader), loopt binnen een paar uur leeg. Ik dacht: dat ligt aan mijn batterij, want dit was een nieuw toestel, op de batterij na. Dus nieuwe batterij besteld, en 1,5 week later had ik die pas binnen (geen enkele (web)winkel had hem op voorraad). Batterij geprobeerd en dat bleek dus toch niet de oplossing. Volgende dag weer opgestuurd.

Inmiddels is het half mei en heb ik hem net weer terug van de 4e reparatie. En ik mag hem gelijk weer af gaan geven bij T-Mobile omdat het defect niet goed is gerepareerd: Het eerste uur deed hij het goed, werd niet te warm, maar daarna het zelfde euvel weer terug. Plus, de sd-card slot 'klikt' niet meer: hij zit er los in en je krijg hem er bijna niet uit.

Morgen dus naar T-Mobile... :(

De afgelopen drie maanden heb ik vrijwel geen gebruik gemaakt van een telefoon (heb geen reserve, krijg ook geen leentoestel, iets met geen verzekering?). Ik heb wel gemerkt dat ik het niet echt mis, geen telefoon, op een 1 of 2 keer per maand na. Het liefste zou ik er gewoon vanaf zijn, mn HD2, en een goedkope telefoon aanschaffen (deze). Maar mn abo loopt nog een jaar oid, met internet, dus dat zou erg zonde zijn.

Mijn vraag: Zou ik niet onder mijn abo uit kunnen na al dit gedoe? Heb er eigenlijk geen trek meer in.

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
NVM, dit zal wel weer niet het goede topic zijn.

[ Voor 95% gewijzigd door Robkazoe op 20-05-2011 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomblack
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18-02 08:09
JaWSnl schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 11:45:
Ik heb nu al een tijdje een HTC HD2. Half februari ging hij voor het eerst stuk. Toen ging het supersnel: Op vrijdagochtend afgegeven en op dinsdagochtend had ik hem weer terug, zogezegd gerepareerd... Nou dat viel tegen.

Na drie keer had ik zelfs een nieuwe gehad (heel nieuw IMEI) maar die had zijn eigen defect: Wordt heel heet (ook als hij uit staat, aan de oplader), loopt binnen een paar uur leeg. Ik dacht: dat ligt aan mijn batterij, want dit was een nieuw toestel, op de batterij na. Dus nieuwe batterij besteld, en 1,5 week later had ik die pas binnen (geen enkele (web)winkel had hem op voorraad). Batterij geprobeerd en dat bleek dus toch niet de oplossing. Volgende dag weer opgestuurd.

Inmiddels is het half mei en heb ik hem net weer terug van de 4e reparatie. En ik mag hem gelijk weer af gaan geven bij T-Mobile omdat het defect niet goed is gerepareerd: Het eerste uur deed hij het goed, werd niet te warm, maar daarna het zelfde euvel weer terug. Plus, de sd-card slot 'klikt' niet meer: hij zit er los in en je krijg hem er bijna niet uit.

De afgelopen drie maanden heb ik vrijwel geen gebruik gemaakt van een telefoon (heb geen reserve, krijg ook geen leentoestel, iets met geen verzekering?). Ik heb wel gemerkt dat ik het niet echt mis, geen telefoon, op een 1 of 2 keer per maand na. Het liefste zou ik er gewoon vanaf zijn, mn HD2, en een goedkope telefoon aanschaffen (deze). Maar mn abo loopt nog een jaar oid, met internet, dus dat zou erg zonde zijn.

Mijn vraag: Zou ik niet onder mijn abo uit kunnen na al dit gedoe? Heb er eigenlijk geen trek meer in.
Die van mij werd ook erg warm en viel uit. Heb hem toen oplaten sturen via een HI winkel. Ben mijn hd2 1 a 1,5 maand kwijt geweest, kreeg hem terug, heeft het toen ook 1 uurje volgehouden en toen werd de telefoon weer erg warm en viel uit. Heb toen geprobeerd om een andere telefoon te krijgen maar dit is toen mij niet gelukt.
Ik heb hem weer terug gebracht, weer oplaten sturen en goed verteld wat er mis mee was. na 1-1,5 maand weer terug gekregen en sindsdien nooit meer problemen ondervonden. Dus als ik jou was zal ik het nog een keer proberen en goed vertellen wat het probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Je kan je abbo afkopen, maar ik weet niet of je daar op zit te wachten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 318861

Probleem al opgelost

[ Voor 91% gewijzigd door Anoniem: 318861 op 23-05-2011 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

HollovVpo1nt

I like gadgets

Ik raad je aan om met een dergelijk verhaal gewoon naar T-Mobile te stappen en uit te leggen dat je sinds je abonnement eigenlijk geen fatsoenlijk gebruik hebt kunnen maken van het toestel. Leg je situatie uit, kom suggestief over in de zin van 'tot hier en niet verder'. Ik weet vast en zeker dat T-Mobile een compensatieregeling gaat treffen. Probeer het eerst op een normale menselijke manier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wessee
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15-06 10:52
Hier ook de problemen met het te warme antennegebied en snelle draining van de accu. Stuur hem vandaag op naar Coolblue. Ben benieuwd hoelang het gaat duren en of dit euvel gefixt is als ik de telefoon terugkrijg. Nu ben ik tijdelijk terug bij mijn HTC TD2.

Oh trouwens, even checken: Hebben degene hier die de telefoon voor reperatie hebben aangeboden eerst een hard reset gedaan, of iig alles gewist, inclusief software zoals Cookies Home Tab enz.?

[ Voor 27% gewijzigd door Wessee op 24-05-2011 11:18 ]

Pixel 8 | Samsung Galaxy Tab S5e | Samsung Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262745

Wessee schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 11:16:
Hier ook de problemen met het te warme antennegebied en snelle draining van de accu. Stuur hem vandaag op naar Coolblue. Ben benieuwd hoelang het gaat duren en of dit euvel gefixt is als ik de telefoon terugkrijg. Nu ben ik tijdelijk terug bij mijn HTC TD2.

Oh trouwens, even checken: Hebben degene hier die de telefoon voor reperatie hebben aangeboden eerst een hard reset gedaan, of iig alles gewist, inclusief software zoals Cookies Home Tab enz.?
Deze problemen heb ik ook sinds 3 dagen.
Nu leek hij het weer te doen maar zit ik met het volgende:
De HD2 werkt goed totdat deze in sleep modes komt, vervolgens is deze hier niet meer uit te komen.
Doe ik de HD2 in de oplader dan kan ik heb wel weer uit de sleepmodes halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wessee
Anoniem: 262745 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 15:36:
[...]

De HD2 werkt goed totdat deze in sleep modes komt, vervolgens is deze hier niet meer uit te komen.
Dat met die slaapstand had ik ook idd. Ik vind het toch wel vreemd en ontzettend toevallig dat de laatste tijd opeens dezelfde problemen opduiken bij verschillende mensen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wessee schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 15:40:
[...]

Dat met die slaapstand had ik ook idd. Ik vind het toch wel vreemd en ontzettend toevallig dat de laatste tijd opeens dezelfde problemen opduiken bij verschillende mensen...
Precies dezelfde problemen.
Ik heb hem ook gehaald bij Cool Blue icm vodafone abb. en met Cookie tab.

Wat betreft het blijven hangen in sleep mode lijk ik iets gevonden te hebben waardoor het probleem zich niet meer voordoet. Het is geen oplossing, maar wel een work around.
Het lijkt aan de 3G te liggen mijn inziens.

In settings/instellingen naar draadloze bediening, ga naar telefoon instellingen, optie band kiezen.
Hier kan je het netwerktype selecteren. Als ik deze verzet van auto naar gsm en frequentieband ook van auto haal lijk ik er geen last meer van te hebben.

Edit: helaas te vroeg gejuicht.

[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 262745 op 25-05-2011 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakdoef
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-06 23:57
hmm, typisch is dit. Bovenstaande probleem van het warm worden etc heb ik ook sinds van het weekend. Normaal gaat batterij wel 2 dagen mee, nu al twee keer gehad dat HD2 's morgens uitstond omdat de batterij helemaal leeg was. Vandaag gemerkt dat het apparaat heel wam werd aan de achterkant en batterij binnen notime weer leeg was en hij niet meer uit standby modus wil komen. Erg vaag.
Wellicht een software bug die nu bij veel mensen naar boven komt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dakdoef schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 20:42:
hmm, typisch is dit. Bovenstaande probleem van het warm worden etc heb ik ook sinds van het weekend. Normaal gaat batterij wel 2 dagen mee, nu al twee keer gehad dat HD2 's morgens uitstond omdat de batterij helemaal leeg was. Vandaag gemerkt dat het apparaat heel wam werd aan de achterkant en batterij binnen notime weer leeg was en hij niet meer uit standby modus wil komen. Erg vaag.
Wellicht een software bug die nu bij veel mensen naar boven komt??
Misschien was het zo dat 21 de dag des oordeels niet over de ondergang van de wereld ging, maar die van de HD2 :-)

Welke rom versie heb je?
Ik heb de volgende stats:
Manila: 2.5.20181527.0
ROM: 3.14.404.2
En maak gebruik van cookies home tab.

Heeft iemand een idee of een hard reset het probleem oplost?

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 262745 op 25-05-2011 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-06 21:58
vraagje, mijn hd2 is waarschijnlijk van het lockscren afgegaan en heeft niet via usb opladen aangevinkt toen hij in mijn zak zat. hij is nu leeg en ik kan hem niet meer opladen , wat moet ik nu doen?

alvast bedankt mede tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het probleem met het warm worden, batterij slurpen en niet meer uit sleep mode komen lijkt te worden veroorzaakt door Gmail. Kan het kloppen dat iedereen waarbij het probleem zich voordoet mail van gmail binnen haalt?
Ik heb tijdelijk mijn wachtwoord van gmail weggehaald om te kijken of het probleem zich inderdaad niet meer voordoet en tot nu toe geen problemen meer...

Volg het hier:
http://www.google.com/sup...l=en&tid=62077c5f41b7cf17
en hier
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1090503

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakdoef
Telefoon is nu helemaal wappie. Telefoonfunctie doet het niet meer, kan niet meer internetten, hij herkent het geheugenkaartje niet meer, hij laadt niet meer op én de HD2 wordt niet meer herkent door mijn pc, wat het maken van een backup enigzins problematisch maakt. Gelukkig staan bestanden en foto's op het geheugenkaartje....
Morgen maar even langs coolblue...

Hmm, erg raar. Heb zoals hierboven beschreven mijn gmail account uitgezet en ik moet zeggen, dat dit goed werkt. Telefoon wordt niet warm meer.... Vindt het toch erg vaag, dat als Google iets in hun servers aanpast, mijn telefoon stuk gaat.
Wie geeft uitleg??

[ Voor 26% gewijzigd door Dakdoef op 25-05-2011 23:06 . Reden: extra info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanPedaal
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

Anoniem: 262745 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 21:40:
Het probleem met het warm worden, batterij slurpen en niet meer uit sleep mode komen lijkt te worden veroorzaakt door Gmail. Kan het kloppen dat iedereen waarbij het probleem zich voordoet mail van gmail binnen haalt?
Ik heb tijdelijk mijn wachtwoord van gmail weggehaald om te kijken of het probleem zich inderdaad niet meer voordoet en tot nu toe geen problemen meer...

Volg het hier:
en hier
* JanPedaal meldt zich..
zelfde probleem. Hij wil nog wel eens uit z'n slaap komen als ik de power/ophangknop even ingedrukt houd.
Zit momenteel in het buitenland dus 3G/data uit staan, probleem doet zich alleen voor als ik wifi-verbinding heb (het moment bij uitstek om de gmail te gaan binnenhalen...) dus klinkt als een plausibele verklaring wat mij betreft.

Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-06 15:51
Anoniem: 262745 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 15:36:
[...]

Sinds gisteren ben ik ook de pisang, van de een op de andere dag. Wordt bloedheet en loopt snel leeg. Zonder simkaart geen probleem. Andere simkaart er in hij wordt weer heet.
Jammer want ik was best tevreden eigenlijk. Moet je HTC bellen om hem aan te melden voor reparatie?

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
bing69 schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 08:14:
[...]

Sinds gisteren ben ik ook de pisang, van de een op de andere dag. Wordt bloedheet en loopt snel leeg. Zonder simkaart geen probleem. Andere simkaart er in hij wordt weer heet.
Jammer want ik was best tevreden eigenlijk. Moet je HTC bellen om hem aan te melden voor reparatie?
Nav de vorige berichtjes mijn Google App account verwijderd en probleem is over......... raar maar waar

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wessee
Jongens, dit kan idd wel eens kloppen. Ik ben tijdelijk even teruggegaan naar mijn TD2 en hoewel deze niet overhit raakt en wel gewoon uit slaapstand komt, blijft tmail.exe regelmatig hangen bij het binnenhalen van G-mail.

Probleem blijkt dus server side bij Gmail te zijn. Volgens het Google Mobile Help Forum moet het probleem inmiddels zijn opgelost. Kan iemand dit bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
Wessee schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 08:46:
Jongens, dit kan idd wel eens kloppen. Ik ben tijdelijk even teruggegaan naar mijn TD2 en hoewel deze niet overhit raakt en wel gewoon uit slaapstand komt, blijft tmail.exe regelmatig hangen bij het binnenhalen van G-mail.

Probleem blijkt dus server side bij Gmail te zijn. Volgens het Google Mobile Help Forum moet het probleem inmiddels zijn opgelost. Kan iemand dit bevestigen?
Yep mijn Google app account werkt weer als vanouds evenals mijn HD2

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanPedaal
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

Wessee schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 08:46:
...
Bij mij ging het net nog mis... -O- maar misschien is de roll-back nog niet tot in Vietnam doorgerold ;)
Zal straks nog een testje doen vanuit hotel.

Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peter00
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

peter00

BCF5

Anoniem: 262745 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 21:40:

Volg het hier:
en hier
Dat lijkt t idd te zijn. Sinds een aantal dagen had ik ook dat probleem van accu drain en warm worden, gewoon bellen zat er niet meer in, vandaar dat ik hier weer eens keek. En inderdaad, gisteren ben ik vanaf scratch begonnen met battlog kijken waar t m in zat. Eerst alle verbindingen en appjes uitzetten en langzaamaan weer alles aanzetten. Lijkt idd iets met email te zijn, wat wist ik nog niet tot ik dit hier las. Heb alles ingesteld op handmatig syncen en idd gmail wachtwoord weggehaald; daarna probleem niet meer gezien.

toch raar..

Het is vervelend als cynicus steeds gelijk te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ex Nunc
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online

Ex Nunc

Concedo nulli

Ik kwam er gister achter dat het alleen gebeurde als de cpu op 100% draait. Gmail (of Tmail.exe) zorgde op de een of andere manier voor die 100% load. Daardoor werd alles traag en de onderkant van mijn HD2 heet. Google heeft iets veranderd aan de IMAP servers. Sinds vanochtend zou dat verholpen moeten zijn, omdat ze een rollback hebben gedaan.

Bij mij iig geen problemen meer. Hoop dat het voor iedereen geldt. Dit geeft trouwens wel te denken hoe kwetsbaar de HD2 en zijn Qualcom zijn. Volgens mij zijn er meer warmteproblemen dan alleen dit. Op XDA-dev staat er meer, dat verdacht veel lijkt op nVidia problemen.

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeVee
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-06 11:12

JeeVee

Mens agitat molem

Weer op mijn HD2 geeft weer nauwkeurige locatie-aanduiding :Y

De weeraanduiding op lokatie geeft weer een duidelijke plaatsomschrijving. Voorbeeld: Ik woon in Noord Eindhoven in het stadsdeel Woensel. Dit werd tot gisteren aangeduid als Eindhoven, vandaag als Woensel-Noord. Provider is T-Mobile. In het verleden, eind 2010, heeft het ook een aantal maanden gewerkt. :? Op mijn DHD, provider Vodafone, heeft het altijd zo gewerkt. Wie heeft soortgelijke ervaringen?

[ Voor 6% gewijzigd door JeeVee op 27-05-2011 15:32 ]

S24 Ultra 512GB, XIAOMI Pad 6 8/256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o_f_course
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-04 16:47

o_f_course

Och...

never mind
nieuws: Vodafone-klanten klagen over herstartende HTC-telefoons

[ Voor 82% gewijzigd door o_f_course op 30-05-2011 19:20 ]

facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakdoef
JeeVee schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 15:29:
Weer op mijn HD2 geeft weer nauwkeurige locatie-aanduiding :Y

De weeraanduiding op lokatie geeft weer een duidelijke plaatsomschrijving. Voorbeeld: Ik woon in Noord Eindhoven in het stadsdeel Woensel. Dit werd tot gisteren aangeduid als Eindhoven, vandaag als Woensel-Noord. Provider is T-Mobile. In het verleden, eind 2010, heeft het ook een aantal maanden gewerkt. :? Op mijn DHD, provider Vodafone, heeft het altijd zo gewerkt. Wie heeft soortgelijke ervaringen?
Ja heb het soms ook. Woon op de rand van Groningen. Dan geeft ie soms aan, Noordenveld en een andere keer gewoon Groningen. Misschien dat het aan de mast ligt waar je op dat moment contact mee hebt. Waarschijnlijk is het kaartje waar ie het weer vandaan haalt ook opgedeeld in bepaalde zone 's. Ik zit nu aan de andere kant van groningen, maar het weer geeft aan Noorddijk, terwijl ik daar toch nog wel een paar kilometer vandaan zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wessee
Nou jongens, word ik vanochtend wakker en guess what? Ik krijg de telefoon niet meer uit standby mode en de achterkant voelt ontzettend warm aan.

Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar na een weekje zijn bij mij de problemen weer terug! |:(

Ik had de telefoon nog kunnen onderscheppen op het postkantoor, dus had hem nooit opgestuurd.

Edit:
Natuurlijk meteen even mijn g-mail account verwijderd van de telefoon en een soft reset gedaan en ja hoor, geen problemen meer. Google denkt: na een week doen we gewoon weer hetzelfde, dan zijn ze de problemen vast weer vergeten?

[ Voor 55% gewijzigd door Wessee op 01-06-2011 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
Wessee schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 08:33:
Nou jongens, word ik vanochtend wakker en guess what? Ik krijg de telefoon niet meer uit standby mode en de achterkant voelt ontzettend warm aan.

Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar na een weekje zijn bij mij de problemen weer terug! |:(

Ik had de telefoon nog kunnen onderscheppen op het postkantoor, dus had hem nooit opgestuurd.

Edit:
Natuurlijk meteen even mijn g-mail account verwijderd van de telefoon en een soft reset gedaan en ja hoor, geen problemen meer. Google denkt: na een week doen we gewoon weer hetzelfde, dan zijn ze de problemen vast weer vergeten?
Hier is het probleem nog niet terug....we wachten rustig af.

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wessee
Even een kleine update na een week: Sinds een dag of 4 haal ik weer mailtjes binnen met de telefoon. Er heeft zich niks raars meer voorgedaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jappas
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:48
Ik hoop dat hier iemand me kan helpen.

Sinds eergisteren begon ik problemen te krijgen met het unlocken van het scherm in Android (Een Cyanogenmod 7 variant). Aangezien ik er eerst van ben uitgegaan dat dit aan de build lag heb ik een andere geflashed, deze deed het even. Maar na een reboot wilde het scherm niets meer doen.

Daarop heb ik Windows Mobile geïnstalleerd via de sd kaart (leoimg.nbh op een geformatteerde fat32 kaart), gebruik makend van deze build: http://www.htc.com/nl/sup...p_id=297&cat=2&dl_id=1046. Het installeren leek allemaal goed te werken, maar helaas. Ook hier geen touchscreen response, ik vermoedt dus dat de digitizer kapot is/slecht contact maakt.

Voordat ik contact opneem zou ik graag zeker willen weten of ik alles in de originele staat heb qua software om dit uit te sluiten.

Op het rood, geel blauwe scherm staat de volgende info:
PB81100 HX-BC
SPL-3.03.0000 XE
MicroP(LED) 0x05
MicroP(TOUCH) 0x50

Serial

Heb ik de telefoon hiermee in de fabrieksstaat/laatste build staat gebracht, of kan ik nog wat anders proberen?

Alvast bedankt voor jullie hulp :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Lijkt me goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Hallo allen...ik zoek bevestiging....

Ik heb na een jaartje m'n Desire verkocht. Zeer tevreden geweest. Lekker flashen met mijn eerste android. Zelf wat rommetjes modden enzo. Perfect.

Nu lijkt de HD2 de ultieme tweak phone om allerlei custom roms van verschillende OS-en uit te proberen en dus ben ik al meer dan half over de streep voor wat betreft de aanschaf van een goede 2e handse.

Goed idee of zijn er nog minpunten te bedenken?

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaero
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:19
Iets oudere telefoon, scherm is net wat minder helder dan de Desire, is iets groter dan de Desire, geen frontcam, geen hspda :+, 120mb minder ram, zwaarder, iets slechtere batterij volgens mij. Ik haal maar 12 tot 16 uur met 1 batterijlading.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Xaero schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 13:00:
Iets oudere telefoon, scherm is net wat minder helder dan de Desire, is iets groter dan de Desire, geen frontcam, geen hspda :+, 120mb minder ram, zwaarder, iets slechtere batterij volgens mij. Ik haal maar 12 tot 16 uur met 1 batterijlading.
er zit wel degelijk HSPDA op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvilWhiteDragon
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-06 22:37
albino71 schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 12:21:
Hallo allen...ik zoek bevestiging....

Ik heb na een jaartje m'n Desire verkocht. Zeer tevreden geweest. Lekker flashen met mijn eerste android. Zelf wat rommetjes modden enzo. Perfect.

Nu lijkt de HD2 de ultieme tweak phone om allerlei custom roms van verschillende OS-en uit te proberen en dus ben ik al meer dan half over de streep voor wat betreft de aanschaf van een goede 2e handse.

Goed idee of zijn er nog minpunten te bedenken?
Je moet er rekening mee houden dat stroomverbruik onder WP7 een issue kan zijn, vooral als je op 2G zit. Waardoor dit komt is niet echt bekent, maar heeft waarschijnlijk met een driver te maken. Ik heb gehoord dat Android mogelijk ook zo iets heeft.

Verder kan ik WP7 in ieder geval wel aanraden, werkt wel prima.

LinkedIn
BlackIntel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Xaero schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 13:00:
Ze zijn hardwarematig toch nagenoeg gelijk aan elkaar (scherm daargelaten)?
Dus dat 'ouder' zijn relativeer ik voor het gemak maar even.
Desire heeft trouwens ook geen frontcam.

Verschillen volgens tweakers.net vergelijk (stom, niet eerder aan gedacht 8)7 ):
HD2 scherm is groter met dezelfde resolutie (kan ik mee leven ;) )
HD2 heeft dubbele led flitser (kan ik mee leven ;) )
HD2 speelt meer videoformaten af (kan ik mee leven ;) )
HD2 heeft geen hspda (Desire en HD2 trouwens allebei niet volgens de HTC site, lijken dus identiek)
HD2 heeft minder ram (de 128mb hidden ram kan toch worden vrijgegeven op de een of ander manier?)
HD2 accu 1230mAh, de Desire 1400 (Tja....allebei dus aan de lader 's avonds)
HD2 is ietsje zwaarder en ietsiepietsie groter (dat lijkt me niet erg)
Vorkie schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 13:03:
er zit wel degelijk HSPDA op...
Hier vaar ik zo blind op...tnx
EvilWhiteDragon schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 13:15:
Je moet er rekening mee houden dat stroomverbruik onder WP7 een issue kan zijn, vooral als je op 2G zit. Waardoor dit komt is niet echt bekent, maar heeft waarschijnlijk met een driver te maken. Ik heb gehoord dat Android mogelijk ook zo iets heeft.

Verder kan ik WP7 in ieder geval wel aanraden, werkt wel prima.
Wat meer stroomverbruik kan ik wel mee leven, of is het schrikbarend veel meer?
En je zegt 2g, op 3g minder dan?

wp7, tja, dan moet ik mijn avatar even veranderen :)

Bedankt voor de reacties alledrie trouwens, zeer gewaardeerd! _/-\o_

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
albino71 schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 14:17:
[...]

[...]

Hier vaar ik zo blind op...tnx

[...]
Nog even een bronnetje erbij:
http://www.htc.com/nl/product/hd2/specification.html
Rechts in het kolom:
Europa:

HSPA/WCDMA: 900/2100 MHz
GSM: 850/900/1800/1900 MHz
Desire HD:
http://www.htc.com/nl/product/desirehd/specification.html
Europa:

HSPA/WCDMA: 900/2100 MHz
GSM: 850/900/1800/1900 MHz
Je hebt HSPDA (High Speed Downlink Packet Access en HSUPA (High Speed Uplink Packet Access), samen heten deze HSPA (High Speed Packet Access)

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Kijk zo steken we er echt nog wat van op ook...tnx!

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvilWhiteDragon
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-06 22:37
@albino71:
op 3G verbruikt WP7 op dit moment minder ja, scheelt in standby tot een factor 10 heb ik gehoord. In hoevere dit waar is weet ik echter niet, 3G staat meestal toch wel aan. Ik zelf haal er prima een hele dag mee, zelfs als ik er redelijk intensief gebruik van maak (meer dan 45 minuten actief gebruik zoals games).
Op dit moment is mijn tel vrijwel leeg, maar ik heb hem sinds gisterochtend half 8 niet opgeladen en redelijk intensief gebruikt. Tevens staat bij mij altijd 2 exchange push mail dingentjes aan, wat vast ook niet helpt met batterijduur ;).

LinkedIn
BlackIntel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
  • Laatst online: 16-10-2024
Godsakke, heb ik mijn HD2 al meer dan een jaar en loop ik me ook dezelfde tijd te ergeren aan het feit dat ik geen weeknummers in de agenda heb, ontdek ik "weekcalc v1.00". werkt perfect, is freeware, en in het nederlands!
Ik weet het: het is natuurlijk een app en dus niet geintergreerd in de sense agenda maar voor mij in ieder geval de beste oplossing tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansie18
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05:26
mariconjo schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 19:18:
Godsakke, heb ik mijn HD2 al meer dan een jaar en loop ik me ook dezelfde tijd te ergeren aan het feit dat ik geen weeknummers in de agenda heb, ontdek ik "weekcalc v1.00". werkt perfect, is freeware, en in het nederlands!
Ik weet het: het is natuurlijk een app en dus niet geintergreerd in de sense agenda maar voor mij in ieder geval de beste oplossing tot nu toe.
bedankt voor tip; liep ik ook weleens tegenaan...! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 31-05 21:57
De standaard windows mobile calender heeft ook een mogelijkheid om weeknummers aan te zetten. En dat heeft als groot voordeel dat je in je daadwerkelijke agenda kijkt. Sense gebruikt namelijk ook die agenda, maar met een grafische schil (zonder weeknummers helaas). De onderliggende windows mobile agenda heeft ze dus wel, en je kunt ze aan en uit zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-06 15:18
Inmiddels ben ik voor de 6e keer aan het wachten tot mn telefoon gerepareerd/omgeruild gaat worden. Sinds half februari ben ik er al mee in de weer en het is nu officieel 4 maanden sinds ik voor het laatst heb kunnen bellen. 3 keer gerepareerd, 2 keer omgeruild, en na elke keer is er weer wat mis: Eerst problemen met opstarten en hitte, deze keer heb ik een 'nieuw' toestel met duidelijke gebruikssporen, een defect scherm (vlekken erin), defecte knoppen onderaan en het bovenste glaasje van de camera mist. Wel kan ik voor het eerst in 4 maanden weer bellen :) de 'groene' en 'rode' knop doen het half.

* JaWSnl wacht op een telefoontje van T-Mobile, 'begin volgende week'

offtopic:
Ik heb geen ander toestel en geen leentoestel, dus ik ben echt al 4 maanden onbereikbaar en dus totaal geen gebruik gemaakt van mijn abo. Vorige week boden ze mij, toen ik er naar vroeg, 2 maanden lang 20% korting... dacht het niet dus. Volgens mij ben ik totaal niet onredelijk als ik toch minstens 3 maanden abo-kosten vergoed wil.
De T-Mobile medewerker gaf aan "ik denk dat u het vertrouwen een beetje aan het verliezen bent", waarop ik zei "dat punt zijn we al even gepasseerd..."

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vullisbak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-05 07:28
Sinds vorige week lijkt het touch-deel van het scherm kuren te hebben.
Scherm zelf doet het zonder problemen, en ook de knoppen werken zoals ze moeten. Met de vinger aanraken heeft echter totaal geen effect meer. Soms doet 'ie het nog even als ik tegelijk op de aan/uit knop druk en dan over het scherm swipe.

Iemand een suggestie wat het kan zijn en hoe ik het eventueel zelf kan verhelpen? De telefoon is (uiteraard) 1 jaar + 2 weken geleden gekocht en waarschijnlijk dus geen garantie meer. Er zit nog wel garantie op, maar dat betekent meestal dat het toestel weken weg is.

[ Voor 8% gewijzigd door Vullisbak op 18-06-2011 14:29 . Reden: er zit nog garantie op ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Digitizer van je scherm kapot, zal vervangen moeten worden.
Veel gehoorde klacht van de HD2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dewil1990
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:43
Iemand een idee of er nog ergens legaal goede navigatie software te krijgen is voor een htc hd2 met orignele rom, dus gewoon met windows mobile 6.5.xxx.

TomTom navigator kan ik nergens meer vinden en die had eigenlijk mijn voorkeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grote Smurf
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:01
Sorry, verkeerde topic.

[ Voor 84% gewijzigd door Grote Smurf op 30-06-2011 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

whiplash1990 schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 13:29:
Iemand een idee of er nog ergens legaal goede navigatie software te krijgen is voor een htc hd2 met orignele rom, dus gewoon met windows mobile 6.5.xxx.

TomTom navigator kan ik nergens meer vinden en die had eigenlijk mijn voorkeur.
Een vriend van me heeft CoPilot Live gekocht na het vervallen van de proefperiode op de HD2. Hij is er zeer tevreden over en vind 'm zelfs beter als TomTom. Ik moet 'm zelf nog activeren... http://www.copilotlive.com

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 271609 op 01-07-2011 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dewil1990
Anoniem: 271609 schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 10:19:
[...]

Een vriend van me heeft CoPilot Live gekocht na het vervallen van de proefperiode op de HD2. Hij is er zeer tevreden over en vind 'm zelfs beter als TomTom. Ik moet 'm zelf nog activeren... http://www.copilotlive.com
Bedankt voor de tip, ik had die site idd al gevonden maar niet goed gekeken. En dus niet gezien dat hij ook nog werd aangeboden voor windows mobile. Dacht alleen voor android en IOS. My mistake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-06 22:35

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Navigator kan je 'forceren' om 'legaal' te gaan draaien, gewoon ergens nog een 'grijze' versie van de core vinden, dan aansluiten op Tomtom home en hij gaat netjes alles updaten en je kan kaarten kopen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
Niet dat jullie wat aan deze info hebben, maar ook hier een kapotte digitizer. Opgehaald door KPN vervangservice (Pro assist dus). Nokia E71 als leentoestel gekregen.. ZONDER EXCHANGE etc. Nou kan ik dat wel downloaden *(nadat ik Ovi store gedownload en geinstalleerd heb.....) Geen zin in. Dus toch maar oude TyTnII geleend, en nu dus maar een paar weken met die telefoon werken. Oh nostalgie.
Hopen dat m'n HD2 snel weer terug is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dewil1990
Niet geheel het juiste topic, maar ik wil liever geen nieuwe aanmaken.

Ik zit nog steeds met mun nokia N85.
En moet dus nodig een nieuwe telefoon, nu heb ik al ooit een hd2 gehad en vondt het een schitterende telefoon. Het enige nadeel dat hij geen flash/filmpjes etc. ondersteunt. Ook heb ik wel eens android geprobeerd maar dat vindt ik nou ook niet zo geweldig, veel te ongestructureerd en het vormt geen geheel.
Windows phone 7 heb ik nog nooit in mijn handen gehad.

Nu twijfel ik dus of een goede tweederhandse hd2 kopen, prijs is goed, eventueel kan ik hierop nog android proberen en zelfs windows phone 7.

Een htc sensation kopen, dan zit ik dus vast aan android. Plus punten, flash ondersteuning alle sites lopen gewoon, wel wat makkelijke dingetjes zoals whatsapp.

Een windows phone 7, telefoon aanschaffen. Maar hier heb ik helemaal geen idee van wat te verwachten.

Een goede browser vindt ik wel belangrijk, maar het ding moet ook wel goed zakelijk te gebruiken zijn. Liefst meerdere mail accounts, goede agenda die te syncen valt. Goed telefoon boek + gewoon goed te gebruiken om mee te bellen daar is het toch ook een telefoon voor.

Nog een nadeel van winmo 6.5 is dat er nog weinig ondersteuning voor is. Dus het zou wel weer redelijk achterhaald zijn en ik wil ook niet achter de feiten aan blijven lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

whiplash1990 schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 21:24:
Ik zit nog steeds met mun nokia N85. <-- reden 1

En moet dus nodig een nieuwe telefoon. <-- reden 2

nu heb ik al ooit een hd2 gehad en vondt het een schitterende telefoon. <-- reden 3

Windows phone 7 heb ik nog nooit in mijn handen gehad.. <-- reden 4

prijs is goed, eventueel kan ik hierop nog android proberen en zelfs windows phone 7 . <-- reden 5

Een htc sensation kopen, dan zit ik dus vast aan android . <-- reden 6

windows phone 7, telefoon aanschaffen. heb ik helemaal geen idee van wat te verwachten. . <-- reden 7

Een goede browser vindt ik wel belangrijk, maar het ding moet ook wel goed zakelijk te gebruiken zijn. Liefst meerdere mail accounts, goede agenda die te syncen valt. Goed telefoon boek + gewoon goed te gebruiken om mee te bellen daar is het toch ook een telefoon voor. . <-- reden 8
HD2 lijkt mij dan de beste optie....

Waardevast, ultieme tweakphone, actieve communities en ik wil de mijne kwijt. ;)

Je hebt een DM trouwens...

[ Voor 27% gewijzigd door albino71 op 07-07-2011 17:53 . Reden: knip en plak en comments in quote ]

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315662

whiplash1990 schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 21:24:
Niet geheel het juiste topic, maar ik wil liever geen nieuwe aanmaken.

Ik zit nog steeds met mun nokia N85.
En moet dus nodig een nieuwe telefoon, nu heb ik al ooit een hd2 gehad en vondt het een schitterende telefoon. Het enige nadeel dat hij geen flash/filmpjes etc. ondersteunt. Ook heb ik wel eens android geprobeerd maar dat vindt ik nou ook niet zo geweldig, veel te ongestructureerd en het vormt geen geheel.
Windows phone 7 heb ik nog nooit in mijn handen gehad.

Nu twijfel ik dus of een goede tweederhandse hd2 kopen, prijs is goed, eventueel kan ik hierop nog android proberen en zelfs windows phone 7.

Een htc sensation kopen, dan zit ik dus vast aan android. Plus punten, flash ondersteuning alle sites lopen gewoon, wel wat makkelijke dingetjes zoals whatsapp.

Een windows phone 7, telefoon aanschaffen. Maar hier heb ik helemaal geen idee van wat te verwachten.

Een goede browser vindt ik wel belangrijk, maar het ding moet ook wel goed zakelijk te gebruiken zijn. Liefst meerdere mail accounts, goede agenda die te syncen valt. Goed telefoon boek + gewoon goed te gebruiken om mee te bellen daar is het toch ook een telefoon voor.

Nog een nadeel van winmo 6.5 is dat er nog weinig ondersteuning voor is. Dus het zou wel weer redelijk achterhaald zijn en ik wil ook niet achter de feiten aan blijven lopen.
als je niet kan kiezen tussen een winmo6.5/wipo7/android telefoon zou ik zeker de hd2 kopen, daar kan je gewoon alles op zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Niet online
Is het ook mogelijk de telefoon op te laden zonder deze op te starten? Ik wil namelijk m'n telefoon opladen via batterijen en alleen gebruiken als ik 'm nodig heb. Echter zodra er prik op de usbpoort komt, springt de telefoon automatisch aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-06 10:35

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Als hij opgestart is kan je hem gewoon uitzetten met de usb kabel erin. Dan blijft hij wel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Niet online
Nee, start gewoon weer op helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holgersson
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Mijn HTC HD2 blijft in beide gevallen gewoon uit!
Als hij uit staat en ik hang hem aan de voeding, blijft hij uit. Als hij aan staat en aan de voeding hangt en ik zet hem uit, blijft hij ook uit. Pas na handmatig aanzetten, start hij weer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
bartbh schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 20:32:
Is het ook mogelijk de telefoon op te laden zonder deze op te starten? Ik wil namelijk m'n telefoon opladen via batterijen en alleen gebruiken als ik 'm nodig heb. Echter zodra er prik op de usbpoort komt, springt de telefoon automatisch aan.
Heb je Android met MAGLDR erop staan dan? Dan gaat de telefoon aan als ie uit staat en je 'm aan USB hangt.
Dan moet je MAGLDR vervangen voor CLK, dan kan je de telefoon wel opladen als deze uit is.

Een standaard HD2 blijft uit bij opladen.

[ Voor 8% gewijzigd door CRXed op 07-07-2011 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 366640

Mijn HTC maar eens terug gestuurt, geheugenkaart werd niet gelezen.sd slot kapot hopen dat het snel gefixt word :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Nu online

HollovVpo1nt

I like gadgets

Heren ik heb een vraagje. Sinds vandaag begint mijn HD2 vaag te doen. Soms doet BT het niet, soms WiFi niet en soms gaat hij zelf uit. Dit kan echter niet 'op commando' gebeuren. Meestal doet hij het uitstekend. Als ik het toestel opstuur voor reparaties (hij valt nog binnen garantietermijn) ben ik bang dat hij het dan gewoon doet en er onderzoekskosten voor mij gerekend worden. Is het mogelijk dat ik zelf de HD2 zodanig beschadig dat hij wordt vervangen? Dit zou ik toch graag willen omdat mijn vlak voor het einde van de garantieperiode vaag begint te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Ik zou eerst maar eens de originele WM6 ROM terug flashen, kijken of het aan je ROM ligt, voordat je fraude gaat plegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Nu online

HollovVpo1nt

I like gadgets

Er is nog nooit een andere ROM op geweest als de standaard ROM, m.u.v. Android SD builds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vullisbak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-05 07:28
Ter info: mijn digitizer is inmiddels gerapareerd en de telefoon werkt weer als vanouds.
Viel onder de garantie, dus dat was een meevaller qua kosten. Garantie is dus daadwerkelijk 2 jaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobJung
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-06 13:04
Wifi Router probleem HTC HD2 WM laatste ROM.
Delen van mijn KPN mobiel ging tot op heden probleemloos.
Mijn MacBookPro maakt nog steeds verbinding en internet werkt prima.
Sinds een paar weken een Ipad2 en die verbind wel maar safari zegt dat er geen verbinding met internet is.
kent iemand dit probleem. Ben er nog niet aan uit wat het is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
Ik heb sinds een paar weken een vreemd probleem; Oude agendapunten duiken plotseling op. Vanmorgen stond er in beeld dat ik 8 juli een APK keuring heb/had...Die melding was er uiteraard op 8 juli ook al maar vandaag dus weer! Dit gebeurd dus vaker en ik heb geprobeerd om er een soort van systeem in te ontdekken maar snap er geen pepernoot van. Iemand dit als eens meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
Wil nog wel eens gebeuren na een synchronisatie met een pc. Heb je hem onlangs via USB, bluetooth, of exchange gesynchroniseerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
Ik heb inderdaad een week of 3 geleden 'windows mobile apparaatcentrum' maar weer eens uit de motteballen getrokken en mijn HD2 gesynchroniseerd met outlook. Ik kreeg toen in mijn outlook agenda heel veel dubbele afspraken en verjaardagen maar dit bleek te komen door 'touch calender' op mijn telefoon. Dit heb ik opgelost door TC van de HD2 te verwijderen, maar eerder genoemd probleem heb ik niet eerder gehad. Kwestie van 'mee leren leven' of is er een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
Weet ik niet, sorry. Maar ook ik krijg af en toe (als in 1x per maand oid) herinneringen van LAAANG geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
Soms verlang ik nog wel eens terug naar de eerste versie van pc suite met een 3310....noooooit geen gedonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
mwhoa.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaero
  • Laatst online: 10:19
mariconjo schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 20:33:
Ik heb sinds een paar weken een vreemd probleem; Oude agendapunten duiken plotseling op. Vanmorgen stond er in beeld dat ik 8 juli een APK keuring heb/had...Die melding was er uiteraard op 8 juli ook al maar vandaag dus weer! Dit gebeurd dus vaker en ik heb geprobeerd om er een soort van systeem in te ontdekken maar snap er geen pepernoot van. Iemand dit als eens meegemaakt?
Hoog tijd om er een Android op te zetten? :o :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
Xaero,
je haalt me de woorden uit de mond! Ik heb al langere tijd een handleiding om android op mijn HD2 te zetten, maar mijn huidige abbo is ook afgelopen (lees:SG2).
Op diverse android sites lees ik trouwens dat er ook dat er problemen zijn met het synchroniseren met outlook dus wie het weet mag het zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Waarom zou je nog met Outlook synchroniseren als je met Gmail kan synchroniseren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
Omdat je op de zaak outlook met exchange gebruikt bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik23
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-06 10:26
nou, had de laatste tijd geen zin om jullie lastig te vallen maar nu doe ik het toch.
vorige week(7/11/2011) werd mijn telefoon ontzettend heet en verloor extreem veel stroom terwijl hij met het scherm UIT in mijn zak zat.
in een ochtend was de batterij helemaal leeg.
ook heb ik al sinds ik hem heb (ong, 1,5 jaar) last van witte vlekken op het scherm. nooit storend genoeg om hem op te sturen.
maar nu ik nog een probleem had vond ik het wel de moeite waard.
aangezien ik zit te kijken naar een nieuwe telefoon kan ik beter geen problemen hebben als ik hem op marktplaats zet oid.

dus ik bel eerst de klantenservice, een moeizaam gesprek waarin de meneer heel mijn achternaam gaat opnoemen in woorden(11 letters! like alex mike richard e.d.) heb ik hem gezegd dat het wel goed was (DOM).
uiteindelijk vroeg hij me wat ik van het gesprek vond, mijn antwoord natuurlijk'' ja joh het was wel goed''.

hij zou mij een mail sturen, dus ik wacht en wacht.
uiteindelijk besluit ik om contact op te nemen via chat waarbij je minder kans hebt op spelvouten(ik verwachtte al iets).
dit systeem werkte niet met google chrome (hackintosh/windows) dus heb ik internet explorer erbij gepakt.
uit dit gesprek bleek dat ze in inderdaad een spelvout hebben gemaakt in mijn achternaam.
uiteindelijk kreeg ik het formulier met de omschrijving:

device becomes very hot, when used intensive, and battery runs low even agter hard reset.

hier heb ik van gemaakt(aka met pen erbij gekrabbelt):
Device becomes very hot, when not used intensive with data on,and battery runs low even after HR.
white spots on screen.

dus opsturen naar htc, krijg ik het toestel terug(wel erg vette verpakking.
met Boardswap (+nieuw imei
onderdeel vervangen
software update.

maar nog steeds witte vlekken.
net maar meteen ingeboekt voor reparatie.
ik krijg tijdens het schrijven van dit bericht een nieuwe ticket binnen.
ik had ergens gelezen dat je bij de 3e keer hetzelfde probleem een nieuwe krijgt(dan zit ik op 1/3).
plus ik ga nu lekker die dozen verzamelen(met pen en schoonmaakdoekje)
dat verkoopt natuurlijk nog beter:P
maar als het probleem eerder niet vernoemd is en nu wel, geld het dan nog.
ik heb nu niet hetzelfde ticket nummer.
en nu op naar de blackberry:( waar ik niet eens leuke spelletjes op kan spelen.
ik ga maar eens printen
Pagina: 1 ... 10 ... 13 Laatste