Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emrulez
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-06-2024
Ook ik heb mijn HD2 laten ophalen voor Reperatie.

Het probleem:
Als ik bel dan hoor ik niks en de gene die ik bel ook niet. Tenzij ik de luidspreker aanzet dan werkt het opeens weer wel :s

Dus eerst wat resets gedaan niks hielp. Toen maar de telefoon aangemeld voor reperatie via de chat. Duidelijk het probleem uitgelegd maar blijkbaar gaat het mis bij het vertalen naar het engels.

Vandaag terug gekregen.

Het enige wat Dynafix heeft gedaan is een hotfix geinstalleerd 8)7 8)7 8)7
Telefoon getest en zoals ik al had verwacht nog steeds hetzelfde probleem. Waardeloos!!!!!!

Nu maar nog een keer proberen te laten repareren voorlopig gebruik ik de Iphone 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-06 09:25
Emrulez schreef op maandag 18 juli 2011 @ 19:01:
Duidelijk het probleem uitgelegd maar blijkbaar gaat het mis bij het vertalen naar het engels.
Ik snap dat nooit zo goed, Dynafix is toch een Nederlands bedrijf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emrulez
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-06-2024
CRXed schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 10:34:
[...]

Ik snap dat nooit zo goed, Dynafix is toch een Nederlands bedrijf?
Geen idee waarom ze het doen ( en dan waarschijnlijk ook nog met een vertaalmachine).

Maar goed vandaag weer laten inboeken morgen wordt hij weer opgehaald. Kijken wat ze er dit keer van maken. Gelukkig heb ik nog garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-06 12:00
Mensen,

Vanwege garantie claimen moet ik weer de standaard versie van alles op de telefoon zetten. Nu heb ik hier; http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=577717 de standaard versie 1.43 gedownload. Ik heb momenteel Artemis V43 op mijn telefoon staan.

Als ik bovenstaande installeer, is dat dan alles wat ik terug hoef te zetten of moet ik ook mijn Radio terugplaatsen? Weet nl. niet wat zij allemaal kunnen zien ivm garantie..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:05

Pinobigbird

doesn't share food!

BootVluchteling schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 20:20:
Mensen,

Vanwege garantie claimen moet ik weer de standaard versie van alles op de telefoon zetten. Nu heb ik hier; http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=577717 de standaard versie 1.43 gedownload. Ik heb momenteel Artemis V43 op mijn telefoon staan.

Als ik bovenstaande installeer, is dat dan alles wat ik terug hoef te zetten of moet ik ook mijn Radio terugplaatsen? Weet nl. niet wat zij allemaal kunnen zien ivm garantie..?
Versie 1.43 is zeker niet de meest recente officiële ROM, zie de download-pagina van HTC. De officiële roms (shipped roms) kan je ook op een niet officiële website vinden, waaronder ook de laatste 3.14: HTC_HD2_RUU_Leo_S_HTC_NLD_3.14.404.2_Radio_15.42.50.11U_2.15.50.14_LEO_S_Ship.exe.
Als je deze flasht ben je weer helemaal terug naar de fabrieksinstellingen, inclusief de radio-rom. Zo er is niks meer achtergebleven van enige custom roms.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Pinobigbird schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 20:32:
[...]

Versie 1.43 is zeker niet de meest recente officiële ROM, zie de download-pagina van HTC. De officiële roms (shipped roms) kan je ook op een niet officiële website vinden, waaronder ook de laatste 3.14: HTC_HD2_RUU_Leo_S_HTC_NLD_3.14.404.2_Radio_15.42.50.11U_2.15.50.14_LEO_S_Ship.exe.
Als je deze flasht ben je weer helemaal terug naar de fabrieksinstellingen, inclusief de radio-rom. Zo er is niks meer achtergebleven van enige custom roms.
moet ik nog andere stappen ondernemen? Ik gebruikte een bepaalde SPL. Nu moet ik bekennen dat ik er niet super veel verstand van heb. Waar het mij ff om gaat, is dat ik geen gelazer krijg met "illegale" software omdat dan de garantie vervalt. Maw; puur het installeren van bovenstaande zou voor mij het enige zijn wat ik moet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik23
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-06 09:36
@tom ik dacht ook dat gewoon flashen alles oplost behalve dat ik bij mijn laatste check erachter kwam dat hspl nog aanwezig was.
maar je moet hem met sd flashen.

het valt me wel op dat er opeens veel reparatie's zijn.
zijn die hd2 maar berekend op 1,5 jaar of komt iedereen er op eens achter dat z'n garantie der bijna opzit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
is SPL 3.03 de stock SPL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

Ja. Het driekleurenscherm ziet er bij de stock SPL dan zo uit:
HTC HD2 Stock SPL 3.03

Bij een aangepaste HSPL staat er iets van CotullaHSPL op de plaats van MicroP(TOUCH).

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

erik23 schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 22:11:
het valt me wel op dat er opeens veel reparatie's zijn.
zijn die hd2 maar berekend op 1,5 jaar of komt iedereen er op eens achter dat z'n garantie der bijna opzit :)
Mijn HD2 gaat over 2 maanden 2 jaar aantikken, nog bijna perfect draaiend. Vanaf dag 1 een screenprotector en rubbere casing, nooit meer eruit gehaald. Als ik overstap naar nieuwe telefoon, alles eraf halen en dan eens kijken hoe mooi 'nieuw' hij nog lijkt :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Pinobigbird schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 09:25:
[...]

Ja. Het driekleurenscherm ziet er bij de stock SPL dan zo uit:
[afbeelding]

Bij een aangepaste HSPL staat er iets van CotullaHSPL op de plaats van MicroP(TOUCH).
Ik heb SPL 1.42.0000 staan. Is dat ook goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

BootVluchteling schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 09:41:
[...]

Ik heb SPL 1.42.0000 staan. Is dat ook goed?
Die is wel erg oud, maar zolang er maar niet CotullaHSPL in staat is het een officiële SPL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Pinobigbird schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 09:44:
[...]
Die is wel erg oud, maar zolang er maar niet CotullaHSPL in staat is het een officiële SPL.
Zolang ik maar een originele rom er op heb staan zodat ze niets illegaals kunnen vinden, vind ik het goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik23
SinergyX schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 09:27:
[...]

Mijn HD2 gaat over 2 maanden 2 jaar aantikken, nog bijna perfect draaiend. Vanaf dag 1 een screenprotector en rubbere casing, nooit meer eruit gehaald. Als ik overstap naar nieuwe telefoon, alles eraf halen en dan eens kijken hoe mooi 'nieuw' hij nog lijkt :P
mijne is ook zgan.
helaas had hij al witte vlekken toen hij nieuw was.
mijn idee is om over een tijdje een sensation oid te kopen en mijn hd2 op marktplaats te zetten.
daar is toch nieuw bijna honderd euro duurder dan zgan, en nog duurder dan zgan met witte vlekken op het scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaero
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-06 11:21
2 klasgenoten hebben ook witte vlekken, maar zelf helemaal niet. Schijnt dus wel een euvel te zijn van de hd2. Jammer dat die lcd schermpjes zo duur zijn, anders had je er zo een nieuwe in kunnen zetten. En als je hem dan toch open hebt, gelijk een nieuwe behuizing voor 20 dollar oid. Dan istie weer helemaal 'nieuw'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik23
heb garantie dus ik laat het lekker gratis doen.
normaal repareer ik het allemaal zelf ook vaak mbv ebay maar dit geval laat ik lekker regelen
kreeg net wel een mail
Geachte klant,

Bij deze ontvangt u een melding van een verschil in de gegevens van de aangemelde en ontvangen reparatie.

Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten,

Dynafix Care B.V.
Automatische rapportage
---------------------------------------
Telefoon:0900–3962349
Fax:+(31)(0)45 5245549
Email: serviceclub.nl@dynafix.com
---------------------------------------
Bezoek onze website: http://www.dynafix.com
had al wel een vermoedde maar toch ff bellen.
ze hadden de eerste keer verzenden een nieuw moederbord er in gezet met nieuw imei.
stond het verkeerd op t formulier.
naja ze hebben het zelf aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 31-05 21:57
1 juli HD2 met kapotte digitizer ingeleverd, 25 juli terug ontvangen. Werkt weer keurig! Wel weer alles instellen, maar och, dat was leuk werk toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 227253

Vandaag ook mijn HD2 laten ophalen omdat het Touchscreen niet meer werkt. Ben benieuwd hoelang het gaat duren ...
Hoop alleen dat hij weer origineel genoeg is haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
ik heb besloten dat ik eens iets anders wil nadat, na install pimbackup, opera 9.7 niet meer opstart
ik had SPL 1.42.000 en heb nu HSPL 2.08 geflashed.. nu zoek ik eingelijk nog een goeie rom (android? of een goeie WM6.5.5 rom?) iemand ervaringen met een rom die leuk is om uit te proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
Tweakers,

Ik heb sinds vanmiddag een probleem met mijn scherm.
Nu heb ik al flink wat gezocht maar toch zijn de meeste anders dan de mijne.

Ik heb namelijk een ster in het scherm, maar de bovenste 'laag' (lcd?!), is nog intact. En in tegenstelling
tot de meeste anderen hier, werkt mijn scherm niet meer. Alleen de hardware knoppen reageren nog.

Kan iemand mij iets vertellen over wat dit geintje zal gaan kosten en wat er aan te doen?
Ik ben verzekerd bij Safe & Sure.

Aangezien ik Android heb geflasht verwacht ik dat ik het moet verhalen op de verzekering, is het dan ook noodzakelijk om alvorens deze op te sturen/te melden ik eerst Windows Mobile flash?

Alvast bedankt voor de hulp ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-06 13:12
Novadecasa schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 21:30:
Tweakers,

Ik heb sinds vanmiddag een probleem met mijn scherm.
Nu heb ik al flink wat gezocht maar toch zijn de meeste anders dan de mijne.

Ik heb namelijk een ster in het scherm, maar de bovenste 'laag' (lcd?!), is nog intact. En in tegenstelling
tot de meeste anderen hier, werkt mijn scherm niet meer. Alleen de hardware knoppen reageren nog.

Kan iemand mij iets vertellen over wat dit geintje zal gaan kosten en wat er aan te doen?
Ik ben verzekerd bij Safe & Sure.

Aangezien ik Android heb geflasht verwacht ik dat ik het moet verhalen op de verzekering, is het dan ook noodzakelijk om alvorens deze op te sturen/te melden ik eerst Windows Mobile flash?

Alvast bedankt voor de hulp ;)
Ik zou allereerst de voorwaarden van je verzekering eens goed doorspitten, en vergelijken met jouw specifieke ongelukje. Daarnaast is het bij het opsturen altijd verstandig om een officiele rom te flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
Pinobigbird schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 20:32:
[...]

Dit wilde ik dus ook even doen ivm mijn scherm probleem en de verzekering, maar als ik dit bestand open nadat ik de telefoon heb aangesloten vanuit de bootladermodus (3 kleuren scherm) krijg ik een error dat het bestand is beschadigd.

Ik heb 3.14 van de HTC website gehaald en inmiddels geflasht.

Nu start de telefoon wel windows op en staat er netjes in beeld:
R 2.15.50.14
G 15.42.50
D 3.14.04666

Maar als ik nu naar het bootlader scherm ga staat er, net als voor het flashen (dus met android),
SPL-2.08 en CotullaHSPL

Hoe krijg ik dit nu nog weg, met HSPL2_RUN.exe ?

@geert1 bedankt ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Novadecasa op 07-08-2011 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSP
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-04 20:30

GSP

ik wil de AEX index toevoegen bij aandelen |:( maar de AEX die ik vind staat op 320 (anno vandaag), ruim 20 punten hoger dan in het echt. Wie weet hoe ik de echte index krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Novadecasa schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 10:53:
Maar als ik nu naar het bootlader scherm ga staat er, net als voor het flashen (dus met android),
SPL-2.08 en CotullaHSPL

Hoe krijg ik dit nu nog weg
HSPL krijg je alleen weg door de officiele HTC ROM te flashen vanaf je SD kaart!
Niet via je PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
CRXed schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 20:35:
[...]

HSPL krijg je alleen weg door de officiele HTC ROM te flashen vanaf je SD kaart!
Niet via je PC.
Bedankt! :)
Je kan de direct messages als niet verzonden beschouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
:9 Mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216663

De Rabobank ondersteunt windows mobile niet meer met mobiel bankieren. (komen geen updates meer)
Microsoft MyPhone werkt nu echt niet meer en geeft de melding dat het toestel niet meer wordt ondersteunt.
Market Place biedt geen nieuwe applicaties meer.

Ik snap hier werkelijk niets van. Een abo van 2 jaar is gewoon te lang voor een toestel? Dat kan toch niet waar zijn?
En nee ik wil geen android op een toestel met een windows knop er op.....
Is windows phone 7 dan een alternatief om mee te werken of gaat dan de helft ook niet werken? Hier hoor ik daar bijna niemand over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Anoniem: 216663 schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 00:00:
Is windows phone 7 dan een alternatief om mee te werken of gaat dan de helft ook niet werken? Hier hoor ik daar bijna niemand over.
Daar is een apart topic voor: Windows Phone 7 op de HD2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 271609

Ha Mensen, weet iemand of er inmiddels al een tweakversie van Whatsapp is voor windows Mobile? Ik weet dat er geen officiele versie voor WinMo komt en dat er ook soortgelijk app's zijn die wel op WinMo draaien, maar die hebben mijn vrienden (met Android toestellen) niet.

[ Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 271609 op 18-08-2011 00:00 ]

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:51

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Deze week nog op XDA gekeken en daar was nog geen nieuws over een windows mobile versie van whatsapp helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan94
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07-03-2022
Als ik op het power knop druk dan verschijnt het volgende scherm.

PB81100 HX-BC
SPL-3.03.0000 XE
MicroP(LED) 0x05
MicroP(Touch) 0x30

Serial

Ik heb het per ongeluk in het water laten vallen. Na een dag deed hij het weer gewoon. Na een paar dagen toen ik de telefoon aan ging zetten kwam de bovenstaande scherm.

Ik heb nu geen toegang tot windows mobile. Ik heb geprobeerd om het in fabrieksstaat terug te zetten maar dat hielp ook niet.

Kan iemand mij hellpeeen alvast bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentenman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:23
Het lijkt erop dat je ROM eraf is. Wat je kan proberen is via de laatste update van HTC je ROM opnieuw te installeren. Of je installeert nu gelijk HSPL en flasht een NAND Android ROM waardoor je nog meer plezier krijgt van je HD2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan94
Ik heb de rom update ook geprobeerd, vervolgens kwam weer hetzelfde scherm toen hij klaar was.

Heb je nog een idee?? Alvast bedankt ;)

groetjes jan,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
jan94 schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 14:40:
Ik heb de rom update ook geprobeerd, vervolgens kwam weer hetzelfde scherm toen hij klaar was.

Heb je nog een idee?? Alvast bedankt ;)

groetjes jan,
Dat scherm krijg je alleen als je de volumeknop omlaag ingedrukt houdt tijdens het aanzetten van je foon.

Ik denk dat er intern contact wordt gemaakt, waardoor de foon denkt dat jij de volumeknop indrukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan94
Ja inderdaad dat denk ik ook, dus de volume knop omlaag zit vast. Ik zou hem toch naar de HTC moeten brengen. Bedankt voor reactie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
jan94 schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 11:45:
Ja inderdaad dat denk ik ook, dus de volume knop omlaag zit vast. Ik zou hem toch naar de HTC moeten brengen. Bedankt voor reactie ;)
Waterschade valt niet onder de garantie, en er zitten markers in de telefoon waaraan met kan zien dat er water bij is gekomen.
Dus ik geef je weinig kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan94
oke bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillosophy
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-05 02:55
Ik probeerde wat spelletjes op te zoeken in de Windows-map (Solitaire en Bubble Breaker), volgens tip #8. Omdat er tig bestanden in de Windows-map stonden leek het me handig te sorteren op type. Niet verstandig blijkbaar, nu blijft het Verkenner-proces continu op 100% hangen en lijkt er zelfs na een kwartier niets te gebeuren.

Probleem is alleen dat als ik met taakbeheer de verkenner afsluit, of zelfs de telefoon opnieuw opstart, de verkenner automatisch weer in de Windows-map begint en ook gesorteerd is op type. Terwijl de telefoon de map probeert te laden kan ik geen wijzigingen doen als naar een andere map gaan of anders sorten. Iemand advies hoe ik uit deze cirkel kan komen?

-edit-
Na een half uur werkt het alsnog :+ Snel naar andere map en normaal sorteren. Gelukkig, want het is niet mijn telefoon.

[ Voor 7% gewijzigd door Chillosophy op 28-08-2011 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edtbonep
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:30
Ik heb de laatste tijd regelmatig last dat mijn HD2 helemaal blokkeert wanneer hij aan het opladen is.
Ik moet hem dan met het rode knopje resetten.
Weet iemand raad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 333920

Het klinkt misschien vreemd maar is het mogelijk om de Donald Duck(met een cbr bestand) op de HTC HD2 te lezen? Als je hem liggend hebt, zonder in de zoomen.

Anoniem: 365841

Die hoofpost mag imo wel weer eens worden geupdate. Hij is een beetje verouderd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 421818

Hoi,

Ik heb nu al iets langer dan een jaar mijn hd2. Ik heb er nu al een half jaar android op, versie gingerbread 2.3.2 afgelopen week deed af en toe mijn touchscreen het niet meer, maar vervolgens weer wel. Dit werd eigenlijk steeds erger tot nu. Nu werkt mijn touchscreen helemaal niet meer. En ik kom dus ook niet verder als mijn inlogscherm om de pin in te toetse.

Iemand weet wat dit probleem is?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holgersson
  • Niet online
Waarschijnlijk is je digitizer defect. Als je HD2 nog geen twee jaar oud is, zou dat nog onder de garantie moeten vallen. Contact opnemen met HTC dus.
Voor je het toestel opstuurt, zou ik wel originele firmware (Windows Mobile) en SPL erop flashen. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 421840

Op mijn HTC HD2 stond een custom rom. 's Avonds had ik mijn telefoon op mijn bureau gelegd en werkte alles nog, toen ik wakker werd was hij uit en sindsdien gaat hij niet meer aan. Het enige wat ik krijg is een volledig wit scherm, ook als ik start met volumeknop + aan/uit-knop.

Kent iemand dit probleem en zo ja ook een oplossing? HTC wil hem namelijk niet onder garantie repareren vanwege de illegale software.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Flash er een officiële WinMo ROM op via je SD-kaart (info over hoe en wat is overal te vinden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-06 17:26
edtbonep schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 10:30:
Ik heb de laatste tijd regelmatig last dat mijn HD2 helemaal blokkeert wanneer hij aan het opladen is.
Ik moet hem dan met het rode knopje resetten.
Weet iemand raad.
Probeer een andere rom, radio of spl. Dat kan weleens een flink verschil maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 372857

Ik ga aankomende maandag misschien een tweedehands HD2 van iemand kopen. Zijn er veel voorkomende problemen waar ik op moet letten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaero
Anoniem: 372857 schreef op zondag 11 september 2011 @ 01:36:
Ik ga aankomende maandag misschien een tweedehands HD2 van iemand kopen. Zijn er veel voorkomende problemen waar ik op moet letten?
Vlekken in het scherm, uhh. Verder neit volgens mij?

• Ferry34
  • Laatst online: 18:20
gisteren android op sd laten zetten en draait als een tierelier :)

Waarom niet helemaal android? Omdat ik de Tomtom gebruik op mn motor en daarop vaak motorroutes opzet die ik download van internet.
Op andere navigatie kan dat niet, want deze worden alleen gemaakt voor garmin en tomtom.

Wanneer ik mn tomtom ga gebruiken,dan switch ik gewoon even naar windows.

Reden voor android is eigenlijk alleen al voor whatsapp. Ik word moedeloos van die oplichter-providers, want ook vodafone stuurt geen berichtje als je door je bundel heen bent. Ik kon vorige maand even 355 euro betalen omdat ik buiten mn bundel zat.

Nu kan je wel op de vodafonesite naar je verbruik kijken, maar dat lukt op een smartphone nevernooit niet vanwege sumenu´s en flash.
Kan nu meteen de 1000 sms blox uitzetten en alleen dat scheelt me al 10 euro per maand. Ik bel weinig maar sms veel, dus ik zal ook niet meer buiten mn bundel kopen.

Dikke vinger naar Vodafone. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-06 22:07
Ferry34 schreef op woensdag 14 september 2011 @ 07:08:
gisteren android op sd laten zetten en draait als een tierelier :)

Waarom niet helemaal android? Omdat ik de Tomtom gebruik op mn motor en daarop vaak motorroutes opzet die ik download van internet.
Op andere navigatie kan dat niet, want deze worden alleen gemaakt voor garmin en tomtom.

Wanneer ik mn tomtom ga gebruiken,dan switch ik gewoon even naar windows.

Reden voor android is eigenlijk alleen al voor whatsapp. Ik word moedeloos van die oplichter-providers, want ook vodafone stuurt geen berichtje als je door je bundel heen bent. Ik kon vorige maand even 355 euro betalen omdat ik buiten mn bundel zat.

Nu kan je wel op de vodafonesite naar je verbruik kijken, maar dat lukt op een smartphone nevernooit niet vanwege sumenu´s en flash.
Kan nu meteen de 1000 sms blox uitzetten en alleen dat scheelt me al 10 euro per maand. Ik bel weinig maar sms veel, dus ik zal ook niet meer buiten mn bundel kopen.

er is een app die je vodafonetegoed bijhoudt, handig!
Anoniem: 372857 schreef op zondag 11 september 2011 @ 01:36:
hd2s hebben soms warmteproblemen, dan kun je er weinig meer mee. Youtube op joogste kwaliteit draaien een paar minuten, als hij niet reboot is het goed

• my_fiero
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 02-06 08:19
Ferry34 schreef op woensdag 14 september 2011 @ 07:08:

Hier hetzelfde, dikke rekening van 400,-- (gelukkig 250 retour gekregen na klagen)
Ik zou een sms alert moeten krijgen bij 85% van mijn max (roaming) maar dat is niet gebeurd.
Volgens die geit van Vodafone sturen ze ook niet altijd die sms 8)7
heb nu android met (gratis) norton mobile utilities erop gezet, deze kan je makkelijk instellen en geeft WEL een alarm. :+
ook de app "Beltegoed Vermiljoen" erop geziet die de "echte kosten/ verbruik" laat zien. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Wow smsen jullie nog.... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sinds vanmiddag kreeg ik een bericht dat mij telefoongeheugen vol aan het lopen is (raar, want in installeer aplicaties zo veel mogelijk op de SD-kaart om dit te voorkomen). Soft reset werkte niet en als ik naar <Toepasingen> ging, in het HTC Sense menu gebeurde er niets. Na een harde reset geeft ie aan:

The device is unable to boot because eiter you have turned
off the device incorrectly or tried to install an application from
untrusted source.
Press Volume Up to reset your device or press any other button
to cancel.
This operation will delete all yourpersonal data and restore the
device to it's factory defaultsettings.

Iemand bekend met deze melding / dit probleem?

ad1: Ik heb geen onbetrouwbare programma's op m'n HD2. Na beide opties herhaaldelijk te hebben geprobeerd, komt deze melding steeds terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aanvulling:
- Heb het toestel sinds augustus 2010 (nieuw);
- Altijd netjes voorzien van de laatste updates via www.htc.com;
- In mei 2011 heb ik 'm ook al ter reparatie moeten opsturen, toen heeft mijn HD2 een nieuwe antenne gekregen;
- (kleine) tweaks altijd via betrouwbare cab's gedaan;
- begin na een dik jaar een beetje ziek te worden van deze HD2 en zijn kwaaltjes. Mijn vorige HTC (WinMo) toestellen waren stabieler!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
@gomperd, kicken binnen 24 uur hoeft niet. Er zit ook een edit-knop rechts bij je post.

Draai je Windows Mobile of Android? En anders toch maar een factory reset doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Probeer 'm eens helemaal leeg te maken met Task29.
Maar misschien is je NAND wel corrupt aan het raken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

alex3305 schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 15:30:
@gomperd, kicken binnen 24 uur hoeft niet. Er zit ook een edit-knop rechts bij je post.

Draai je Windows Mobile of Android? En anders toch maar een factory reset doen.
Ik had idd beter ff kunnn editten voor de netheid in het topic, is alweer een tijdje geleden.

Ik heb nog altijd WinMo derop gehad. Factory reset bleef hangen in het begin, laterna deed'ie het gelukkig weer. Thanks for the tips.

Ik wil eigenlijk allang Android op m'n HD2 omdat er qua apps niet meer geinvesteerd wordt in WinMo6.5. Een eerlijke gebruiker wordt na een jaar dus gekloot en moet het met een super-toestel nog een jaar volhouden met WinMo crap.

Ik durf zelf niet aan Android te beginnen als Noob op dit gebied. Iemand Tips voor een Noob like me?
En wat is Task29 voor een programma?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Anoniem: 271609 schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 18:24:
[...]

Ik had idd beter ff kunnn editten voor de netheid in het topic, is alweer een tijdje geleden.

Ik heb nog altijd WinMo derop gehad. Factory reset bleef hangen in het begin, laterna deed'ie het gelukkig weer. Thanks for the tips.

Ik wil eigenlijk allang Android op m'n HD2 omdat er qua apps niet meer geinvesteerd wordt in WinMo6.5. Een eerlijke gebruiker wordt na een jaar dus gekloot en moet het met een super-toestel nog een jaar volhouden met WinMo crap.

Ik durf zelf niet aan Android te beginnen als Noob op dit gebied. Iemand Tips voor een Noob like me?
En wat is Task29 voor een programma?
Alle tips om Android werkend te krijgen staan hier: Android op de HTC HD2 - Deel 2

Met Task29 formatteer je het interne geheugen (NAND) van je toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 402975

Ik heb een htc hd2 en wil hem weer met stock rom krijgen. Nu heb ik via xda de volgende stock rom geinstalleerd: RUU_Leo_S_HTC_NLD_3.14.404.2_Radio_15.42.50.11U_2.15.50.14_LEO_S_Ship

De rom was nu origineel, maar ik had nog steeds hspl 2.08 en wil ook terug naar spl.

Nu heb ik gelezen dat ik de bovenstaande stock rom moest extracten en de RUU_Signed.nbh moest kopieren naar de root van de sd kaart. Dit gedaan en daarna de naam natuurlijk verandert in LEOIMG.nbh, als laatste moest ik in de bootloader gaan en zou ik de stappen moeten volgen.

Maar als ik in bootloader ben gebeurt er verder helemaal niks....

Wie kan mij hierbij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurricane

Hurricane

Heb je de geheugenkaart in je HD2 geformatteerd? Kan zijn dat hij hem anders niet pakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, het is een fat32 transcent 16GB kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XNightmare
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-10-2023
Kan ook gewoon anders:
HSPL uitvoeren en dan ipv hspl 2.08, spl 1.66 oid selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Welk programmatje moet ik dan hebben?

En kan ik met die spl 1.66 de bovenstaande rom draaien?

EDIT:

Ik heb nu hspl4 van dft dat programma'tje, dan heb ik vier keuze's:
SPL-2.08.0000, SPL-2.08.HSPL, SPL-3.03.0000 and SPL-3.03.HSPL

Welke moet ik dan hebben?

[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 402975 op 13-10-2011 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 260522

heeft iemand enig idee waar de officiële updates voor de hd2, voor de officiële winmo 6.5 rom te vinden zijn?
de site van htc heeft het support voor de hd2 (en alle oudere toestellen) geschrapt, en nu kan ik de updates nergens meer vinden nu ik ze nodig heb na een crash+herinstallatie
of is het inmiddels mogelijk om een volledig werkende android op de sd kaart te zetten (i.v.m. tomtom op windows mobile)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurricane

Hurricane

Volledige android op de SD draai ik nu ook. Geen probleem. Windows mobile heb ik nodig voor een verbinding naar het werk, dus een nand android zit er voor mij niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Anoniem: 402975 schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 19:51:
Welk programmatje moet ik dan hebben?

En kan ik met die spl 1.66 de bovenstaande rom draaien?

EDIT:

Ik heb nu hspl4 van dft dat programma'tje, dan heb ik vier keuze's:
SPL-2.08.0000, SPL-2.08.HSPL, SPL-3.03.0000 and SPL-3.03.HSPL

Welke moet ik dan hebben?
Alles zonder H ervoor is een originele SPL
Alleen de 1.66 kan je hiermee niet flashen.

Probeer nog eens met je SD kaart, misschien heb je wat fout gedaan en formatteer de SD IN je telefoon, zoals eerder aangegeven (dus niet op je computer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Anoniem: 260522 schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 20:03:
heeft iemand enig idee waar de officiële updates voor de hd2, voor de officiële winmo 6.5 rom te vinden zijn?
de site van htc heeft het support voor de hd2 (en alle oudere toestellen) geschrapt, en nu kan ik de updates nergens meer vinden nu ik ze nodig heb na een crash+herinstallatie
of is het inmiddels mogelijk om een volledig werkende android op de sd kaart te zetten (i.v.m. tomtom op windows mobile)
Wat slecht!!

Ja Android kan via je SD kaart draaien (zie het HD2 Android topic), maar waarom probeer je Google Navigatie niet eens? Dan mis je TomTom echt niet meer :+

Wil je de WinMo updates hebben, dan heb ik die toevallig allemaal opgeslagen, dus kan je me altijd een berichtje sturen, dan stuur ik ze op. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
CRXed schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 01:22:
[...]

Wat slecht!!

Ja Android kan via je SD kaart draaien (zie het HD2 Android topic), maar waarom probeer je Google Navigatie niet eens? Dan mis je TomTom echt niet meer :+

Wil je de WinMo updates hebben, dan heb ik die toevallig allemaal opgeslagen, dus kan je me altijd een berichtje sturen, dan stuur ik ze op. :*)
Google Maps navigatie kan echt niet tippen aan TomTom qua gebruikersgemak. Echter komt Sygic wel erg goed in de buurt en deze is ook nog eens een heel stuk goedkoper dan TomTom. Wel maakt Sygic gebruik van dezelfde kaarten als TomTom, namelijk die van TeleAtlas.

Inderdaad hebben ze de updates voor de HD2 weggehaald. Erg jammer van HTC. Misschien kun je ze erover mailen? Er was nog wel een site met alle stock roms erop, echter kan ik die zo niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Contagio
  • Laatst online: 26-01 23:46

Contagio

Vullend

Anoniem: 260522 schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 20:03:
Ik zit met hetzelfde probleem en heb even contact gehad met de helpdesk (telefonisch).
De heer wist mij te vertellen dat de site van HTC op het moment een onderhoudsronde heeft en dat alle updates en ondersteuning voor oudere toestellen op den duur weer terugkomt.
Dat kan 1 á 2 weken duren.

Op het moment zit ik dus ook zonder updates en fixes en dergelijke, weet iemand nog een ander locatie waar ik deze vandaan kan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dd1
  • Laatst online: 06-06 11:16

dd1

Kent iemand toevallig een goedkoop zaakje waar ik mijn HD2's scherm kan laten repareren? Heb hem recent laten vallen...werkt verder nog perfect, alleen is het glas kapot :(

Spark-electronics geprobeerd maar na meer dan 4 weken van beloftes (''volgende week hebben we de HD2 schermen binnen'') heb ik het daar maar geannuleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik email via hotmail op mijn HD2, en deze haalt geen email meer op. Ik hoorde dat outlook icm ziggo er ook last van had.
Iemand ook sinds vorige week problemen met email ophalen op de HD2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holgersson
  • Niet online
Hier geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vreemd: Ik doe wekelijks een softreset. Na enkele weken geen email te syncen, doet alles het weer na de laatste softreset! Probleem heeft zich dus zelf opgelost. Waarschijnlijk een hotmailprobleem geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelandscout
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-01-2024
Hallo allemaal,

Even een vraag. Vandaag heb ik met deze handleiding: http://hd2android.intersyte.eu/?page_id=132 mijn eigen telefoon naar Android geflasht. Geen probleem, ik had het binnen een half uur gedaan.
Een vriend van mij wilde ook Android, dus ik wilde het voor hem wel regelen.

Nu is zijn telefoon werkelijk een hel. Ik ben tot en met de Magldr installatie gekomen, Android geinstalleerd, maar bij de reboot wil Android niet opstarten. Kortom: problemen. Kan iemand mij misschien vertellen wat ik verkeerd doe, of hoe ik de telefoon weer werkend kan krijgen (met Android of Winmo, maakt niet uit).

Ik zou jullie zeer dankbaar zijn!

Groetjes,

Roeland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Niet opstarten ligt waarschijnlijk aan een verkeerde Radio versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanPedaal
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

Roelandscout schreef op woensdag 28 december 2011 @ 22:37:
Nu is zijn telefoon werkelijk een hel. Ik ben tot en met de Magldr installatie gekomen, Android geinstalleerd, maar bij de reboot wil Android niet opstarten. Kortom: problemen. Kan iemand mij misschien vertellen wat ik verkeerd doe, of hoe ik de telefoon weer werkend kan krijgen (met Android of Winmo, maakt niet uit).
Je kan altijd terug naar WinMo 6.5 door een stock rom te flashen vanaf SD kaart. Download een HTC stock rom als je die niet hebt. Let op dat je geen USA rom hebt maar een internationale of NL (even zoeken op xda-developers). Extract RUU_signed.nbh uit het installatiebestand. Renamen naar leoimg.nbh en in de root van je SD kaart zetten. Naar de bootloader gaan (3-kleurenscherm) door terwijl je de telefoon aanzet de voldown-toets aan de zijkant ingedrukt te houden.
Het bestand wordt automatisch gedetecteerd en de update begint nadat je je accoord hebt gegeven (als ik me niet vergis met de voldown toets maar dat staat in het scherm).

Dit soort info en andere info over installeren van Android en de eventuele obstakels die je daarbij tegenkomt worden besproken in het Android op de HTC HD2 topic.

Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 317445

M'n vriendin heeft vandaag en 2 weken terug gehad dat er een witte waas over het scherm kwam, en het beeld wat versprongen was. Zijn er meer mensen die dit eens hebben gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurricane

Hurricane

Ik heb het gehad met een android build, maar met windows nog niet zover ik me kan herinneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Inderdaad, met Android een paar keer gehad, met Windows niet.
Gewoon opnieuw opstarten en het is weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
Meer mensen hier die last beginnen te krijgen van een hangende HD2? Reageert dan alleen nog op knoppen, en niet meer op scherm. Digitizer dus? Is al eens vernieuwd. De accu wordt dan ook vaak heel heet, alsof er een zeer intensief proces loopt.
Uitzetten 's avonds lukt niet, alleen door batterij verwijderen.
Na bellen ophangen gaat soms niet, en als het wel wil, dan is het vaak onmogelijk om daarna het volgende nummer te kiezen omdat het scherm niet reageert.

Exit HD2? En zo ja wat dan nu? Iphone of Android?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansie18
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04:57
teake schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 07:02:
Meer mensen hier die last beginnen te krijgen van een hangende HD2? Reageert dan alleen nog op knoppen, en niet meer op scherm. Digitizer dus? Is al eens vernieuwd. De accu wordt dan ook vaak heel heet, alsof er een zeer intensief proces loopt.
Uitzetten 's avonds lukt niet, alleen door batterij verwijderen.
Na bellen ophangen gaat soms niet, en als het wel wil, dan is het vaak onmogelijk om daarna het volgende nummer te kiezen omdat het scherm niet reageert.

Exit HD2? En zo ja wat dan nu? Iphone of Android?
Mijn HD2's scherm of digitizer is ook twee keer gemaakt moeten worden in de garantieperiode (gelukkig). Ik had ook Android erop. Ligt dat aan Android? Of hebben degenen met Windows Mobile ook vergelijkbare problemen gehad dat het scherm niet meer reageert of delen daarvan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
Ik heb er alleen nog maar de standaard windows installatie opgehad (met de nodige tweaks etc, maar verder gewoon standaard). En toch al gedonder met de digitizer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulster Seedling
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20:54

Ulster Seedling

“Middelgrote appel”

Toevallig kwam ik de HD2 gisteren tegen. Ik heb zelf een iPhone maar zou graag ook Android- en Windows Phone 7-toestel hebben. Dit om de platformen eens wat beter te leren kennen en misschien proberen hoe het maken van apps gaat. Toen ik zag dat de HD2 deze (en zelfs nog meer) OS'en kan draaien, leek dit mij (financieel) een hele goede optie (voor € 120-150 heb je er een uit de V&A).

Hebben jullie ervaring met deze ROM's en kan je de HD2 aanraden voor mijn situatie? De telefoon is enkel om wat mee te prutsen en hoeft niet dagelijks gebruikt te worden.

“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
Uitstekende optie! Prima ding, en kan inderdaad ontzettend veel verschillende OS'en aan.
XDA-developers is je vriend in deze, daar staan alle mogelijkheden genoemd. Doe daar even een zoekactie op HD2 of LEO (dat is de buitenlandse typeaanduiding), en je krijgt een schat aan info en mogelijkheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:00

HollovVpo1nt

I like gadgets

Daar sluit ik mij bij aan. En het leuke is dat je voor een relatief klein bedrag een degelijk toestel hebt. Android op mijn HD2 loopt redelijk soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barleone
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:51
Ingaande op jhogervorst^^^ teake^^ en HollovVpo1nt^:
Heeft er iemand dan ook goede ervaringen met een Nederlandstalige WP7.5 rom voor op de HD2?
offtopic:
Mijn xda-zoekveld is niet stuk, maar ik kan uit dat xda-jargon nog niet opmaken of het nou zo'n geweldig succes is icm met een HD2.

Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
Geen idee, net te horen gekregen dat we (op de zaak) van HD2's overgaan naar iPhone 4S, dus als je nog een gebruikte HD2 zoekt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edtbonep
Mijn HD2 gaat na twee jaar plezierig gebruik ook op de reservebank.
Ik stap over op de HTC Sensation XE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Laatst online: 17:00

HollovVpo1nt

I like gadgets

Ik probeer zelf op xda uit te zoeken hoe ik WP7 en Android dualboot voor elkaar kan krijgen.. tis bepaald niet simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulster Seedling
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20:54

Ulster Seedling

“Middelgrote appel”

@teake: DM.

@HollovVpo1nt: Hoor graag je bevindingen en tips :)

“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rollo
  • Laatst online: 04-06 09:48
HollovVpo1nt schreef op zondag 15 januari 2012 @ 18:19:
Ik probeer zelf op xda uit te zoeken hoe ik WP7 en Android dualboot voor elkaar kan krijgen.. tis bepaald niet simpel.
Stelt niks voor. Alleen even je SD kaart partitioneren voordat je wp7 op de normale wijze installeert. Dan Android op je SD smijten en klaar. Met MAGDLR kan je dan switchen. Of 2 SD kaartjes gebruiken, dan hoeft dat niet eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 267199

edtbonep schreef op zondag 15 januari 2012 @ 18:15:
Mijn HD2 gaat na twee jaar plezierig gebruik ook op de reservebank.
Ik stap over op de HTC Sensation XE.
wegens een defecte digitizer ben ik nog wel op zoek naar een vervang HD2. Mocht je hem dus van de hand willen doen moet je maar eens PM sturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu
  • Laatst online: 31-05 18:29

RaJitsu

B.S.U.R.

peugeot106xsi schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 14:50:
[...]

Stelt niks voor. Alleen even je SD kaart partitioneren voordat je wp7 op de normale wijze installeert. Dan Android op je SD smijten en klaar. Met MAGDLR kan je dan switchen. Of 2 SD kaartjes gebruiken, dan hoeft dat niet eens.
Op Youtube is er zelfs een howto te vonden. Inderdaad simpel. Gewoon even voor gaan zitten, en alles doen wat in de betreffende video gezegd wordt. Vooraf wel even WP7 installeren (is ook een howto van beschikbaar) en een SD-ROM uitzoeken die je wil gebruiken.

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edtbonep
Anoniem: 267199 schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 13:49:
[...]

wegens een defecte digitizer ben ik nog wel op zoek naar een vervang HD2. Mocht je hem dus van de hand willen doen moet je maar eens PM sturen
Helaas, hij gaat niet weg. Ik zit regelmatig op Tenerife en gebruik hem daar met een Spaanse SIM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu
  • Laatst online: 31-05 18:29

RaJitsu

B.S.U.R.

Zou iemand even een foto kunnen maken van zijn HD2 terwijl de led brandt? Ik heb mijn HD2 teruggekregen van reparatie (bord+scherm vervangen, heb nu een ander touchscreen. Geen grid, ook niet de andere, maar weer een andere), en ik heb het idee dat de led ook verkeerd zit (te laag). Naar mijn herinnering zat de led namelijk gewoon volledig tegen de bovenkant aan, terwijl hij nu deels achter het glas zit. Ik zou er erg mee geholpen zijn. Alvast bedankt!

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
De LED zit toch achter het microfoon roostertje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinny1994
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-06 19:42
RaJitsu schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 22:06:
Zou iemand even een foto kunnen maken van zijn HD2 terwijl de led brandt? Ik heb mijn HD2 teruggekregen van reparatie (bord+scherm vervangen, heb nu een ander touchscreen. Geen grid, ook niet de andere, maar weer een andere), en ik heb het idee dat de led ook verkeerd zit (te laag). Naar mijn herinnering zat de led namelijk gewoon volledig tegen de bovenkant aan, terwijl hij nu deels achter het glas zit. Ik zou er erg mee geholpen zijn. Alvast bedankt!
Weet niet of je er wat aan hebt:
http://i892.photobucket.c...cent_1994/Picture0002.jpg
en
http://i892.photobucket.c...cent_1994/Picture0001.jpg

Edit: Ja, wij vieren carnaval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-06 16:28

lasharor

7 december 2004

Ik denk dat hij zijn scherm bedoelt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-05 12:08

psyy138

blackbulls.nl

vandaag ook een hd2 gekocht :) straks ff rooten en android erop pleuren .. welke rom bevelen jullie mij aan???
liefst wil ik ics :)

O.R.C. Black Bulls Rugby

Pagina: 1 ... 11 ... 13 Laatste