Reg. datum: 13 oktober 2002
MeSs WiTh ThE BeSt DiE LiKe ThE ReSt
Forum » Consumentenelektronica » Audio en HiFi » [AB] Logitech Harmony Advanced Universal Remotes [deel 3]
Toon alle producten (17)
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 last
Reageer Nieuw TopicMeSs WiTh ThE BeSt DiE LiKe ThE ReSt
Is dat niet iets van power down is helemaal uit en toggle off is in standby? Volgens mij kun je dat instellen in de activiteit.quote:MaChOmIdGeT schreef op zondag 08 januari 2012 @ 17:33:
ik heb ook iets raars, als mijn tv standy staat brand er altijd een rood ledje,
Maaar als ik alles met de harmony uitzet dan gaat de tv ook wel uit maar dan gaat het ledje ook uit en is hij met de harmony niet meer aan te zetten..
als ik dan met de originele afstandbediening op pwer druk gaat het ledje weer aan en dan pas kan de harmony hem bedienen ...
Kan ik hem ook het aan/uit signaal inleren ?
Nog geen leuke kunnen bedenken
Ik had exact dit probleem met mijn Samsung. Grote kans dat het instellen van de remote op toggle het probleem verhelpt.quote:Nicap schreef op zondag 08 januari 2012 @ 18:49:
[...]
Is dat niet iets van power down is helemaal uit en toggle off is in standby? Volgens mij kun je dat instellen in de activiteit.
MaChOmIdGeT wijzigde dit bericht 08-01-2012 23:12 (9%)
MeSs WiTh ThE BeSt DiE LiKe ThE ReSt
Dat opnemen van uitzending gemist / film on demand gaat je niet lukken, je kan dit alleen afspelen. Normale uitzendingen kan je natuurlijk wel opnemen. In combinatie met de harmony one werkt de cisco 8485 bij mij in ieder geval naar behoren, ik heb geen ervaring met de andere twee toestellen dus daar kan ik je weinig over vertellen. Wel wordt het instellen van 'teletekst' via de tv weer wat omslachtiger omdat je per default de AB op de 'cisco' stand hebt bij tv kijken, en zul je het apparaat dus apart moeten aanleren dat teletekst via de tv moet tijdens je 'tv kijken' activiteit.quote:snipje schreef op maandag 09 januari 2012 @ 00:43:
Ben nieuw op dit forum en ben mij aan het aan het verdiepen in het gebruik van de harmony 650.Heb de online handleiding bekeken etc etc.Ik wil de ab.gebruiken voor de volgende apparaten:
3 Settopbox via Ziggo voor interactieve tv (cisco 8485 dvb) incl opnemen van progr./uitzending gemist/film on demand etc
Ik wil het geluid via de homecinema laten lopen teletekst via de TV wens geen favorieten in te stellen en zenderwisselingen via de settopbox laten lopen.
nickchange vroeger SPEEDDRAGON
De TV blijft aan als de TV in desbetreffende activiteiten aanwezig is.quote:Speeddragon schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 01:04:
Bij het instellen van mijn harmony 650 heb ik de harmony site gebruikt.
Echter ik kan een optie niet vinden.
Ik wil namelijk dat als ik van activiteit wissel dat b.v mijn televisie aan blijft staan..
Echter krijg ik geen optie gevonden om hem ingeschakeld te laten bij het wisselen bij activiteit (dus slechts 1 keer aanzetten tot ik zelf op all off druk).
De enige optie die ik kan vinden is zorgen dat hij altijd aanblijft, maar dan schakelt hij hem dus niet de bij de 1e keer watch tv in (maar moet ik dit zelf doen).
(samengevat: mijn tv moet aangaan als ik op watch tv druk en pas uitgaan als ik op all off druk (of als ik handmatig de power toggle, maar niet tijdens het wisselen van activiteit).
En het zou helemaal mooi zijn dat als ik dan handmatig de power toggle (via devices, power toggle), hij dit dan onthoud als ik de all off knop gebruik (immers, de tv heb ik al uitgezet, die moet dan niet weer aangaan)
bij de philips prestigo serie kon je dit dus allemaal instellen haha
5DII + 35L = ❤
Ik heb m'n 600 ook via de site ingesteld en daar gaat het vanzelf goed, heb geen speciale optie nodig.quote:Speeddragon schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 01:04:
Ik wil namelijk dat als ik van activiteit wissel dat b.v mijn televisie aan blijft staan..
Echter krijg ik geen optie gevonden om hem ingeschakeld te laten bij het wisselen bij activiteit
MSI K9A / Zalman ZM-500HP / AMD Athlon(tm) 64 X2 4400+ / 2 Gb Kingston DDR2-SDRAM PC2-5300 (667MHz ) / MSI N460GTX-SE Cyclone 1GD5/OC/MD / XP Pro SP3 / Logitech G3 & G15
Franko P. wijzigde dit bericht 12-01-2012 12:35 (50%)
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Ik heb dit probleem ook. Het ligt aan het feit dat die setopbox er langer over doet met opstarten. Hierdoor is het signaal bij de TV nog niet bekend en doet hij er feitelijk weinig mee. Bij mij is het zo dat hij hem soms niet eens op HDMI 1 wilt zetten omdat hij niet herkent dat er een apparaat op aangesloten is, dit omdat de setopbox nog aan het opstarten is.quote:Franko P. schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 11:35:
EDIT2:
Iets gaat er fout maar weet niet precies wat. Als ik mijn tv met de originele afstandsbediening aanzet en vervolgens de upc mediabox aanzet dan werkt alles zoals het hoort.
Als ik dit via de Harmony doe dan springt eerst de tv aan, even later de mediabox, dan heb ik voor 1 seconde beeld en dan niet meer.
Er staat dan Signaalkabel controleren. Dit terwijl de tv wel op de goede hdmi ingang staat. Het enige wat ik dan kan doen is alles uitzetten en alles handmatig aanzetten.
Heb het idee dat dit aan mijn tv ligt, maar kan niet verklaren waarom ik wel beeld heb als ik alles aan zet via de normale afstandbediening.
Iemand een idee?
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Ga naar apparaten en dan stroominstellingen aanpassen. Geavanceerde opties onder apparaten geeft ook de mogelijkheid om deze functie aan te passen.quote:Speeddragon schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 01:04:
Bij het instellen van mijn harmony 650 heb ik de harmony site gebruikt.
Echter ik kan een optie niet vinden.
Echter krijg ik geen optie gevonden om hem ingeschakeld te laten bij het wisselen bij activiteit (dus slechts 1 keer aanzetten tot ik zelf op all off druk).
De enige optie die ik kan vinden is zorgen dat hij altijd aanblijft, maar dan schakelt hij hem dus niet de bij de 1e keer watch tv in (maar moet ik dit zelf doen).
(samengevat: mijn tv moet aangaan als ik op watch tv druk en pas uitgaan als ik op all off druk (of als ik handmatig de power toggle, maar niet tijdens het wisselen van activiteit).
En het zou helemaal mooi zijn dat als ik dan handmatig de power toggle (via devices, power toggle), hij dit dan onthoud als ik de all off knop gebruik (immers, de tv heb ik al uitgezet, die moet dan niet weer aangaan)
bij de philips prestigo serie kon je dit dus allemaal instellen haha
jobr wijzigde dit bericht 15-01-2012 21:26 (8%)
Drifting in and out of sanity. But in every other way, I'm fine.
Asus PP-DLW - 2 x Intel Xeon 3,06 - 1Gb RAM - Coolermaster CM Stacker - 29160 - Seagate 18Gb 15k -=- 2 x LG L1910B 19" TFT
Dit ding pricewatch: Philips OVU412000 USB IR-Receiver heb ik zelf en je kan niks met je PC doen als die volledig uit staat, maar eenmaal aan en weer in stand-by (en zelfs de slaapstand als ik me niet vergis) kan je hem gewoon aan en "uit" doenquote:jobr schreef op zondag 15 januari 2012 @ 21:24:
Wie heeft er een Philips OVU412000 of een HP OVU400102/71 mce IR receiver zoals deze hier te koop zijn.
Zo ja, kan iemand dan bevestigen of de discrete Power On werkt als de PC in standby staat ?
M.a.w. gaat de PC aan uit standby als de Power On wordt gebruikt ?
(dus niet de PowerToggle)
HELP GoT TO THE TOP
Gij zult met mij uw CD's branden NERO B)
Hoe houdt een netwerkbeheerder zijn conditie op peil op het werk :?
Touwtje springen met een UTP kabel
Uiteraard werkt het alleen als deze in de slaapstand/standby stand staat. Daar gaat het mij ook om.quote:nero355 schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 14:03:
[...]
Dit ding pricewatch: Philips OVU412000 USB IR-Receiver heb ik zelf en je kan niks met je PC doen als die volledig uit staat, maar eenmaal aan en weer in stand-by (en zelfs de slaapstand als ik me niet vergis) kan je hem gewoon aan en "uit" doen
Ga ik voor je testen met de originele Philips MCE Remote en de Harmony 555 net als alle andere dingen hieronder.quote:jobr schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 19:06:
Uiteraard werkt het alleen als deze in de slaapstand/standby stand staat. Daar gaat het mij ook om.
Ik neem aan dat ook op deze receiver een lichtje gaat branden op het moment dat je op de afstandsbediening op een knop drukt.
Je zou me een plezier doen als je het volgende zou willen proberen als je pc in de standby of slaapstand staat:
1. gaat het lampje op de IR receiver branden bij elke toets die je indrukt in standby of alleen bij de normale power toets ?
Ik geloof dus iets van Microsoft MCE device of zo ... lang geleden mee zitten prutsen. Geen idee wat het was : Ik heb echt een hekel aan de Logitech Harmony softwarequote:2. Ik neem dat je een harmony afstandsbediening hebt en MediaCenter (SE?) als apparaat hebt toegevoegd.
Ik heb deze geloof ik inderdaad bij de 4 knoppen bij het display ergens als optie. Is bij alle devices op dezelfde manier geregeldquote:Onder de extra (of zachte) knoppen zijn standaard een aantal knoppen gedefinieerd. Als het goed is moet daar ook de Aan, Uit en Aan/Uit bij zitten. Het bijbehorende commando is PowerOn, PowerOff en PowerToggle. PowerToggle is standaard aan je powerknop gekoppeld (maar die zoek ik niet).
Gaat nu het lampje branden als je de knop Aan indrukt als de pc in standby staat ?
Windows 7 + MediaPortal en de bijbehorende launcher die de ingebouwde MCE toestanden vervangt en signalen opvangt + doorstuurt naar MediaPortal.quote:3. In welk OS gebruik je deze ?
HELP GoT TO THE TOP
Gij zult met mij uw CD's branden NERO B)
Hoe houdt een netwerkbeheerder zijn conditie op peil op het werk :?
Touwtje springen met een UTP kabel
Heb het via de software inderdaad werkend gekregen. Enige vervelende dat ik nog kan vinden is dit.quote:Grolsch schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 07:39:
[...]
De TV blijft aan als de TV in desbetreffende activiteiten aanwezig is.
Dus bijv activiteit TV kijken = TV aan, Humax aan, versterker aan, alles op het juiste kanaal.
vervolgens activiteit DVD kijken, TV blijft aan, Humax gaat uit, versterker blijft aan DVD speler gaat aan.
Zo werkt het bij mij in ieder geval.
nickchange vroeger SPEEDDRAGON
Neequote:Speeddragon schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 00:05:
[...]
-knip
Kun je de harmony zo programmeren dat hij onthoud dat ik de tv al uit heb gezet...?
Is beweging sensor zodat ie weet dat je hem opgepakt heb (display light)quote:Ook heb ik nu al een gekke rammel in mijn harmony
Heb je al geprobeerd de power on/off niet te laten uitvoeren met het toggle commando, maar met een discrete on en off functie? Dit kun je als het goed is ook instellen onder de specifieke apparaat functies.quote:Speeddragon schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 00:05:
[...]
Heb het via de software inderdaad werkend gekregen. Enige vervelende dat ik nog kan vinden is dit.
Stel je hebt watch tv gedaan, en schakeld over op listen to music. Hij laat de tv dan gewoon aanstaan. Echter als ik dan via devices de tv handmatig uitzet, en vervolgens op ALL OFF druk. De tv weer aangaat. De tv maakt namelijk gebruik van dezelfde code voor off/on.
Kun je de harmony zo programmeren dat hij onthoud dat ik de tv al uit heb gezet...?
Ook heb ik nu al een gekke rammel in mijn harmony
Ik wacht met spanning afquote:nero355 schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 17:38:
[...]
Ga ik voor je testen met de originele Philips MCE Remote en de Harmony 555 net als alle andere dingen hieronder.
[...]
Ik geloof dus iets van Microsoft MCE device of zo ... lang geleden mee zitten prutsen. Geen idee wat het was : Ik heb echt een hekel aan de Logitech Harmony software
Hardware maken kunnen ze best goed, maar drivers/software...
[...]
Ik heb deze geloof ik inderdaad bij de 4 knoppen bij het display ergens als optie. Is bij alle devices op dezelfde manier geregeld
[...]
Windows 7 + MediaPortal en de bijbehorende launcher die de ingebouwde MCE toestanden vervangt en signalen opvangt + doorstuurt naar MediaPortal.
Heb al een tijdje niks met mijn HTPC gedaan vanwege de voeding die afschuwelijk stinkt, maar niet kapot is verder... ben namelijk het bonnetje kwijt voor RMA en kan mijn reserve voeding ook effe niet vindend0h!
JoopO wijzigde dit bericht 22-01-2012 09:55 (6%)
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Dan staat de TV dus uit, maar het geluid van de TV-kanalen wordt gewoon doorgegeven. Bij de activiteit "Radio luisteren" wil ik alleen radiozenders aangeboden krijgen, geen TV-kanalen zonder geluid.quote:chucky666 schreef op zondag 22 januari 2012 @ 10:31:
en waarvoor zou je dat doen via tv kijken dan ?
maak je toch een activiteit aan radio, waar je dus de upckastje en de receiver bij aanzet.
komt dan geen tv bij te pas.
Harmen wijzigde dit bericht 22-01-2012 11:34 (19%)
Je kan een dummy TV toevoegen. Gewoon een TV van een merk dat je niet bezit en waarvan de signalen niet storen op de wel aanwezige apparaten. De Harmony zet dan deze niet bestaande TV aan en uit.quote:JoopO schreef op zondag 22 januari 2012 @ 09:53:
Ik kan via de activiteit "TV kijken" kiezen voor radio maar u raadt het al, dan staat de TV dus aan.
Bij "TV kijken" kan je favorieten instellen en bij "Radio luisteren" niet.quote:chucky666 schreef op zondag 22 januari 2012 @ 10:31:
en waarvoor zou je dat doen via tv kijken dan ?
er is blijkbaar inderdaad een radio-knop :quote:PjotrStroganov schreef op zondag 22 januari 2012 @ 11:22:
Waarschijnlijk (hopelijk) heeft de upc ab een tv/radio knop die schakelt tussen de twee en die moet worden toegevoegd bij het aanmaken van de activiteit.
MSI K9A / Zalman ZM-500HP / AMD Athlon(tm) 64 X2 4400+ / 2 Gb Kingston DDR2-SDRAM PC2-5300 (667MHz ) / MSI N460GTX-SE Cyclone 1GD5/OC/MD / XP Pro SP3 / Logitech G3 & G15
Door de radio/tv knop te gebruiken icm mijn humax ziggo decoder, switcht deze tussen de radio en tv tuner. De radiofunctie is te besturen via een tv interface, maar het werkt ook zonder de tv aan te zetten. Het display van de decoder geeft het kanaal nummer weer, terwijl ik met de remote gewoon van kanaal naar kanaal kan schakelen. Ik neem aan dat dit voor de upc decoder niet veel anders zal zijn.quote:Goner schreef op maandag 23 januari 2012 @ 14:50:
[...]
er is blijkbaar inderdaad een radio-knop :
"Klik hier voor een overzicht van alle radiozenders die u kunt beluisteren met UPC Digitale TV. Heeft u al digitale televisie van UPC? Druk dan op de radio-knop op uw UPC Afstandsbediening om naar Digitale Radio te gaan."
klinkt dus alsof je de radio-zenders alleen via TV kunt bekijken ... eh, beluisteren.
http://www.upc.nl/televis...dio/zenders/music-choice/
UltraSub wijzigde dit bericht 23-01-2012 19:33 (15%)
Heb je al een test kunnen doen of ben ik te ongeduldig ?quote:nero355 schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 17:38:
[...]
Ga ik voor je testen met de originele Philips MCE Remote en de Harmony 555 net als alle andere dingen hieronder.
[...]
Ik geloof dus iets van Microsoft MCE device of zo ... lang geleden mee zitten prutsen. Geen idee wat het was : Ik heb echt een hekel aan de Logitech Harmony software
[...]
Ik heb deze geloof ik inderdaad bij de 4 knoppen bij het display ergens als optie. Is bij alle devices op dezelfde manier geregeld
[...]
Windows 7 + MediaPortal en de bijbehorende launcher die de ingebouwde MCE toestanden vervangt en signalen opvangt + doorstuurt naar MediaPortal.
Heb al een tijdje niks met mijn HTPC gedaan vanwege de voeding die afschuwelijk stinkt, maar niet kapot is verder... ben namelijk het bonnetje kwijt voor RMA en kan mijn reserve voeding ook effe niet vindend0h!
Tackleberry wijzigde dit bericht 27-01-2012 20:46 (4%)
Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd.
We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !
Het werkt allemaal wel maar niet helemaal lekker is mijn gevoel.quote:Garyu schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 14:52:
Werkt het zoals het hoort? Wat is dan het probleem? Dat er een paar signalen teveel verstuurd worden?
HAF 932+Gigabyte UD3R+I7-920@4ghz+Coolermaster Hyper 212 Plus+6GB Geil 1333Mhz+80GB Intel SSD+74GB Raptor+1TB WD Caviar Black+640GB Samsung +2x Ati 5770 1024MB+2x LG Rewriter+LG Blu-ray brander+Cambridge PS2000 Digital+Logitech MX 1000+Samsung 2333HD
Nee, geen last ... wel gemerkt dat-ie graag volle batterijen heeft. Ik gebruik momenteel van die al opgeladen GP ReCyko+ (2050mAh) en gewone GP oplaadbare (2500mAh) batterijen en die gaan redelijk lang mee. Maar inderdaad, hij begint al gauw raar te doen op "minder volle batterijen".quote:Tackleberry schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 20:45:
Op de Harmony forums gelezen dat dit mogelijk te maken heeft met het feit dat de Harmony niet goed omgaat met "minder volle batterijen", dus voor de zekerheid een nieuw setje batterijen erin gedaan.
...
Meer mensen die hier last van hebben (gehad)? Nog tips?
Inderdaad batterijen leeg. Ik heb in 1 jaar tijd echt maar 1 keer een melding gehad dat de batterijen leeg waren en de andere 11 keren ging hij gewoon herstarten. Koop geen batterijen bij de Action, die zijn echt snel leeg. AH huismerk werkt heel goed, net als IKEA batterijen en die zijn beiden prima betaalbaar.quote:Tackleberry schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 20:45:
Sinds gisteren flinke problemen met mijn Harmony 600. Bij het kiezen van een activiteit of functie herstartte de ab. Vervolgen gekeken of synchen met MyHarmony dit kon oplossen: helaas.
Dikkiedikdik wijzigde dit bericht 01-02-2012 20:50 (18%)
Wij hebben bijna alleen nog maar oplaadbare batterijen. Gaan minimaal ook een maand mee en vaak wel meer. Harmony 600 wordt behoorlijk gebruikt voor o.a. media-player, tv-series en mp3 selecteren op NAS en afspelen.quote:Dikkiedikdik schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 20:48:
heb gewoon een gezinsvepakking batterijen naast het bed
Goner wijzigde dit bericht 01-02-2012 22:01 (12%)
Dat ziet er makkelijk uit. Alleen kan het niet exact op jouw manier.quote:neliss schreef op zondag 05 februari 2012 @ 20:56:
Is het ook mogelijk om knoppen in te stellen buiten de activiteiten om? Ik zou bijv graag de 'ok' toets willen gebruiken om altijd (tenzij in activiteit) mijn licht aan en uit te kunnen doen.
Dikkiedikdik wijzigde dit bericht 05-02-2012 21:27 (5%)
Hee dat is een goedkopere oplossing dan de Light Manager Mini.quote:neliss schreef op zondag 05 februari 2012 @ 20:56:
Ik heb via DX onlangs een schakelaar gekocht om ook een lamp te kunnen bedienen (zie hier voor geinteresseerden) met de harmony. Werkt als een zonnetje, maar ik begin me eraan te ergeren dat ik een activiteit moet starten of een menu door moet voordat ik mijn lamp kan bedienen.
Is het ook mogelijk om knoppen in te stellen buiten de activiteiten om? Ik zou bijv graag de 'ok' toets willen gebruiken om altijd (tenzij in activiteit) mijn licht aan en uit te kunnen doen.
Weet iemand of dit mogelijk is? Ik krijg het zelf met de (o zo intuitieve) software niet gefixt.
Thanks!
quote:Grolsch schreef op maandag 30 januari 2012 @ 12:26:
@Tackleberry, ik had dat voorlaatst ook, en de oorzaak waren toch de batterijen.
Bij de 3e nieuwe set batterijen werkte alles weer.
quote:Goner schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 20:30:
Nee, geen last ... wel gemerkt dat-ie graag volle batterijen heeft. Ik gebruik momenteel van die al opgeladen GP ReCyko+ (2050mAh) en gewone GP oplaadbare (2500mAh) batterijen en die gaan redelijk lang mee. Maar inderdaad, hij begint al gauw raar te doen op "minder volle batterijen".
Maar met vers opgeladen batterijen erin doet-ie het gewoon weer.
Dankzij de duidelijke handleidingen (kuch) heb ik online informatie gevonden over het activeren van de recovery modus. Hierna alles laten synchroniseren en nu doet hij het weer, op een lading verse IKEA batterijen. Kijken hoe lang we het deze keer volhouden...quote:Dikkiedikdik schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 20:48:
Inderdaad batterijen leeg. Ik heb in 1 jaar tijd echt maar 1 keer een melding gehad dat de batterijen leeg waren en de andere 11 keren ging hij gewoon herstarten. Koop geen batterijen bij de Action, die zijn echt snel leeg. AH huismerk werkt heel goed, net als IKEA batterijen en die zijn beiden prima betaalbaar.
Gewoon de suggesties van de setup accepteren en uitproberen. Als het niet werkt dan kan je later alsnog alle codes aanleren.quote:DannyMertens schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 00:06:
Ik ben mijn Harmony one+ aan het configureren maar kan nergens mijn HDGEAR HDMI Switcher (3x1 met AB) vinden. De switcher heb ik september vorig jaar in de aanbieding bij 1dayfly gekocht. De setup komt met suggesties als Gefen 3x1 HDMI switcher of AuVisio 3x1 HDMI switcher maar ik heb geen idee of dat ergens op slaat. Suggesties zijn zeer welkom.
shevchenko wijzigde dit bericht 10-02-2012 09:28 (9%)
Half bezopen is een gebrek aan doorzettingsvermogen.
klopt. Zo bedien ik er ook mijn ledverlichting mee. Die hebben ook een ab maar zijn van onbekend merk.quote:Frans60 schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 07:59:
[...]
Gewoon de suggesties van de setup accepteren en uitproberen. Als het niet werkt dan kan je later alsnog alle codes aanleren.
Ik heb zelf geen ervaring met deze switchers, maar bij het opvoeren van een elektrische kachel werkte het voorgestelde alternatief perfect. Het zelfde aantal commando's en die deden precies wat ik er van verwachte.
Daar was ik nou nooit opgekomen maar het werkt. Bedankt!quote:Frans60 schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 07:59:
[...]
Gewoon de suggesties van de setup accepteren en uitproberen. Als het niet werkt dan kan je later alsnog alle codes aanleren.
Ik heb zelf geen ervaring met deze switchers, maar bij het opvoeren van een elektrische kachel werkte het voorgestelde alternatief perfect. Het zelfde aantal commando's en die deden precies wat ik er van verwachte.
Heb je dit al kunnen testen ?quote:nero355 schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 17:38:
[...]
[...]
[...]
[...]
Ondertussen antwoord op deze vraag gekregen van Logitech. Het enige verschil is de verpakking. Het nieuwe type heeft een verpakken met een verwijzing naar de software, terwijl de oude een verwijzing naar de website had. Hardwarematig zijn beide afstandsbedieningen gelijk.quote:MegaTronics schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 12:21:
Ik ben momenteel aan het kijken naar een Harmony 650, echter kom ik hierbij twee verschillende types tegen. Ik zie er een met artikelnummer 915-000116 en een met 915-000161. Als ik op Kieskeurig kijk, is het tweede model een 2011 uitvoering, ik kan alleen niet achterhalen wat het verschil tussen beiden is (afgezien van de prijs, de 2011 versie is duurder). Weet iemand hier wat het verschil is, hardware revisie o.i.d.?
Met een onbekend merk tv heb je gewoon een probleem, ik heb uiteindelijk een andere 2e hands tv gekocht van een bekend merk om van die ellende af te zijn. Ik kreeg het, samen met de helpdesk niet voor elkaar.quote:Maeslant schreef op maandag 06 februari 2012 @ 11:08:
Met de software krijg ik het volgende niet voor elkaar.
Ik wil de afstandsbediening zo in programmeren dat hij de tv aanzet (power button) en de HD-recorder/ontvanger aanzet (ook power button). De HD receiver staat bij het menu en werkt prima, maar de tv daarin tegen niet.
tv (onbekend merk, met ab geleerd)
Hoe krijg ik dit voor elkaar? Hij blijft bij de tv niet goed werken en snappen dat hij aan/uit moet.
Dikkiedikdik wijzigde dit bericht 13-02-2012 20:38 (37%)
anyonequote:Spam schreef op maandag 30 januari 2012 @ 16:16:
Is er een manier om de response tijd van toetsen aan te passen ? Ik heb een Harmony 885 en sindskort een Harmony One en het valt mij op dat de One een kleine vertraging heeft in de toetsen. Het zal in de milliseconden zitten maar het voelt minder "Responsive" aan. Is dit normaal ?
We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !
Stuur een mailtje naar Logitech support desk en je hebt binnen 24 uur antwoord zoniet hebben ze het al gefixed voor je en hoef je je AB alleen een update te geven.quote:
schumi2004 wijzigde dit bericht 15-02-2012 15:53 (8%)
De website (MyHarmony bedoel je ?) wordt nog steeds verbeterd ; moest onlangs iets aanpassen en zag dat je nu zelf de activities een naam kan geven ! Dat kon tot voor kort alleen met de software dacht ik ... heb overigens nog geen aanleiding gevonden om de software te gebruiken ; kan alles instellen wat ik wil met de on-line setup.quote:MegaTronics schreef op maandag 13 februari 2012 @ 20:12:
terwijl de oude een verwijzing naar de website had.
Sowieso vreemd dat de software andere dingen kan dan de website. Zo kan je in de software extra commando's toevoegen met een bepaalde vertraging. Dat heb ik in de webversie nog niet ontdekt. Ook de volgorde van de activiteiten kan je niet instellen. Andersom kan je in de software veel minder op gebied van namen van activiteiten en knoppen veranderen e.d.quote:Goner schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 09:46:
[...]
De website (MyHarmony bedoel je ?) wordt nog steeds verbeterd ; moest onlangs iets aanpassen en zag dat je nu zelf de activities een naam kan geven ! Dat kon tot voor kort alleen met de software dacht ik ... heb overigens nog geen aanleiding gevonden om de software te gebruiken ; kan alles instellen wat ik wil met de on-line setup.
Relativiteit is betrekkelijk
op de Harmony zelf kun je ook sommige vertragingen opzetten, zoals power-on-delay, dat is ook de enige die ik nodig heb, omdat m'n LG TV pas na een bepaalde tijd commando's accepteert (bijv input HDMI 1, 2 of 3 voor verschillende activities)quote:JanPedaal schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 10:39:
Zo kan je in de software extra commando's toevoegen met een bepaalde vertraging.
Vreemd is het niet. Er is namelijk al een online versie van de software en er is een reden waarom MyHarmony daarnaast is het leven is geroepen. Waarschijnlijk wil met een meer intuïtieve gebruikerservaring creëren zonder teveel poespas.quote:JanPedaal schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 10:39:
[...]
Sowieso vreemd dat de software andere dingen kan dan de website. Zo kan je in de software extra commando's toevoegen met een bepaalde vertraging. Dat heb ik in de webversie nog niet ontdekt. Ook de volgorde van de activiteiten kan je niet instellen. Andersom kan je in de software veel minder op gebied van namen van activiteiten en knoppen veranderen e.d.
Is er eigenlijk ergens een wishlist van gebruikers welke functionaliteit er nog aan de webversie toegevoegd moet worden?
PjotrStroganov wijzigde dit bericht 16-02-2012 16:32 (11%)
Jazeker, dat heb ik hier ingesteld en ik had precies dezelfde vraag. Het was wel wat ruk om uit te vinden hoe dat werkte omdat het nergens beschreven stond. Overal lees je dat het in de software kan, maar dat was bij mijn remote niet het geval (ik heb de 650).quote:schumi2004 schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 17:39:
Iemand ervaring met power-on delay's?
Dikkiedikdik wijzigde dit bericht 24-02-2012 21:36 (18%)
Thanks voor je uitleg, moet zeker lukken nu.quote:Dikkiedikdik schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 21:31:
[...]
Jazeker, dat heb ik hier ingesteld en ik had precies dezelfde vraag. Het was wel wat ruk om uit te vinden hoe dat werkte omdat het nergens beschreven stond. Overal lees je dat het in de software kan, maar dat was bij mijn remote niet het geval (ik heb de 650).
Even een copy en paste vanuit mijn word document hoe ik alles heb ingesteld (dat is wel een aanrader, zeker als je net als ik ook extra knoppen hebt gemaakt):
Apparaat 1: JVC AV-32X4SU (druk 10 seconden de HELP knop in en kies dan voor de vertragingstijd bij aanzetten van 7 seconden voor deze tv)
De help knop zit dus op de remote zelf , bij mij niet in de software. Bij de duurdere types zit het meen ik wel in de software. Volgens mij ben ik gewoon gaan timen en heb er 2 seconden bijgepakt. De remote vraagt je vervolgens het aantal seconden, welk apparaat meen ik etc.
Wat je dus moet doen: eerst alles in je remote zetten met de software en dan alle activiteiten erin en als laatste stel je dan die delay tijd in. En dan lekker genieten
Edit: het bericht van Goner net boven jouw bericht geeft nog wat foto's erbij.
schumi2004 wijzigde dit bericht 24-02-2012 23:52 (9%)
Via de software (niet de website (myharmony.com)) zijn macro's in te stellen.quote:stefve1 schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 23:56:
Vandaag de harmony one+ binnengekregen en alles werkt perfect op één ding na.
Ik zou graag een activiteit willen instellen waarbij de harmony door een menu heen gaat, dus een soort macro.
Het zou de ps3 moeten aanzetten en in het menu naar video gaan en mijn server selecteren.
Is dit mogelijk met de software via de browser (myharmony.com) of andere software?
Alvast bedankt!
Het maakt niet uit, maar het "probleem" is, is dat je de afstandsbediening weer helemaal opnieuw moet programmeren/instellen. Het is de moeite waard, omdat je in de software o.a. delays, macro's, thema's enz. in kan stellen.quote:stefve1 schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 12:47:
TommieW, Bedankt! ik ga meteen de software even downloaden.
Maakt het trouwens uit als ik de online software al heb gebruikt, en nu de normale software ga gebruiken?
kuwerti wijzigde dit bericht 26-02-2012 16:38 (10%)
Neequote:kuwerti schreef op zondag 26 februari 2012 @ 16:59:
Opnieuw installeren kan ik proberen, maar raak ik dan al mijn instellingen kwijt???
Neem je toch zijn pc over met teamviewerquote:tweakkuiken schreef op zondag 26 februari 2012 @ 18:44:
Heb de One+ aan me pa die ver weg woont cadeau gegeven, maar m'n pa kan hem zelf niet installeren. Dus dat dacht ik vandaag even te doen. Maar die klote software werkt niet en ik ga straks weer naar huis.
Dus 100 euro naar de klote, iig voorlopig want zo vaak kom ik hier niet. Erg jammer en frustrerend dit!
Oud Chinees spreekwoord: Te weten wat men weet en te weten wat men niet weet, dat is kennis.
Zat ik aan te denken, maar dan kan ik de boel niet testen.quote:
Volgens mij heb ik het zoals jij het wilt, alleen kan ik het nu niet controleren. Mijn harmony software werkt niet meer omdat ik volgens dat programma geen internetverbinding hebt?quote:schumi2004 schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 23:25:
Iemand enig idee of volgende volgorde aan te passen is?
1. JVC Tv JVC Tv is aan
2. Microsoft MCE Microsoft MCE is aan
3. Anders Alle andere apparaten zijn uit
4. JVC Tv JVC Tv is ingesteld op 'HDMI1'
Wat ik zou willen is dat 4 na 1 komt en niet zoals het nu is.
Dikkiedikdik wijzigde dit bericht 26-02-2012 19:16 (4%)
quote:Harrybarry schreef op zondag 26 februari 2012 @ 17:21:
Ik krijg die melding ook, ik denk dat de server overbelast is.
quote:stefve1 schreef op zondag 26 februari 2012 @ 17:55:
Nu ik de software ook eventjes open zie ik dat ik ook dezelfe problemen heb. Heel traag en de melding 'HTTP/1.1 New Session Failed'.
Het is dus een algemeen probleem..
Cartman! wijzigde dit bericht 26-02-2012 21:42 (53%)
De minimumtemperatuur ligt vannacht tussen de 2 en 5°C. De wind is matig, kracht 3 uit Z.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 last
© 1998 - 2012 Tweakers.net B.V. - Alle rechten voorbehouden - Contact - Jouw privacy - Algemene Voorwaarden
Uitgever van: