Reg. datum: 29-07-2009
What difference is it to me if a decision is forced upon me by a dictator or by half of my neighbors? Either way my right to free, peaceful action has been nullified. – Stephen H. Foerster
Kijk op de Minecraft wiki maar eens op de 'Redstone' pagina, staat het allemaal uitgelegd. Met redstone dust (ruim vooradig in de diepste dieptes, net boven de grondlaag) kun je een soort stroomdraden maken. Met switches en gates kun je dan complete schakelbordsystemen maken. Zoek maar op Youtube naar 'Minecraft redstone', gisteren kwam ik een knakker tegen die een levensgrote letterkrant had gemaakt met lampjesquote:Andiaen schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 10:08:
Heb het gisteren ook aangeschaft, helaas maar drie minuten kunnen spelen maar daar ga ik vanavond verandering in brengen.
Andiaen- Andiaen
Dat filmpje met het spoornetwerk ziet er wel echt geweldig uit. Heeft iemand een idee hoe die speler de rails kan laten wisselen? Hij start namelijk op hetzelfde punt.
What difference is it to me if a decision is forced upon me by a dictator or by half of my neighbors? Either way my right to free, peaceful action has been nullified. – Stephen H. Foerster
Moet kunnen, maar het is lastig + kost erg veel ruimte.quote:Fakky schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 12:13:
kun je daar geen scorebord mee maken voor het stadion?
D4NG3R wijzigde deze reactie 17-09-2010 12:16 (35%)
Trotse bezitter van deze Signature! - Mijn Tweakblog.
D4NG3R wijzigde deze reactie 17-09-2010 12:53 (61%)
Zover ik heb gelezen rolt een minecart zonder rails rechtdoor, wat als je een knop maakt in het spoor?quote:D4NG3R NL schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 12:38:
Ik ga er geneens moeite in steken als het toch niet gepatched word.. Eerst wil ik zien dat de server word geupdate, daarna begin ik er wel aan.
[video]
Daar ga ik vanmiddag gebruik van maken o.O (Singleplayer)
Edit: Weet je wat eigenlijk het enige is wat mist? Dat je redstone op/tegen een minetrack kan leggen, en dan als je er overheen rijd met je karretje dat het aangaat (Ik bedoel niet een wissel). Zodat je echt volautomatische banen kunt maken.
papa van Emma en Saartje
Klopt, zo heb ik het gezien op meerdere filmpjes op youtube.. gewoon zo'n pressure-plate gebruikenquote:itsme schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 12:56:
[...]
Zover ik heb gelezen rolt een minecart zonder rails rechtdoor, wat als je een knop maakt in het spoor?
Drukt de kar de knop dan niet in?
(Ik heb geen idee hoor maar met een beetje physics zou het kunnen)
Don't dream your life, live your dreams!
Sgreehder wijzigde deze reactie 17-09-2010 13:34 (4%)
Macintosh LC, 16 Mhz 68020, 4 MB RAM, 40 MB HD, System 7.1
Dat zeg ik? Je kan mobs aan, of uit zetten. Niet de difficulty aanpassen.quote:totempaal schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 14:33:
Waarom hebben Yskonyn en ik wel mobs in de mp dan?
Zo grappig om te zien.quote:X says:
Hi guys, and welcome to another episode of Mine-
Oh look! Steel! <starts mining>
Arg, why do I keep calling it steel, it's iron. Is it ever really steel? I...
My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""
PSN: Totumpaal
Ok moet je dat in de server command line intypen?quote:D4NG3R NL schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 14:34:
[...]
Dat zeg ik? Je kan mobs aan, of uit zetten. Niet de difficulty aanpassen.
Weet ik niet, ik noem ook alleen maar op wat ik leesquote:Bulls schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 15:04:
[...]
Ok moet je dat in de server command line intypen?
PSN/Xbox : iusedto
Geen mogelijkheid om een buffer vloertje eronder te craften? Of zit de lava er pal onder?quote:Iusedto schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 15:23:
Gisteren een enorme grot vol met slimes en obsidian gevonden, de hele vloer is van obsidian
Probleem is, dat als ik het probeer te minen valt het in de lava eronder
i7 920+GTX570 Gamestation // iPhone 5 // iPad2+3G 64Gb // 13" Macbook Pro i5 8GB + Crucial M4 128Gb //
Vaak genoeg, zorg voor een 7x7 vak, waarvan de binnenste 5x5 grond is. Het plafond moet minimaal 6 stenen hoog zijn. Zet op elke hoek een fakkel. En plant in het midden een boom.quote:Catmandos schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 15:12:
heeft iemand al eens een ondergronds bos gemaakt ik ga het denk ik dit weekend proberen
D4NG3R wijzigde deze reactie 17-09-2010 15:28 (5%)
Crap ik heb het ook maar gekochtquote:Iusedto schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 15:23:
Gisteren een enorme grot vol met slimes en obsidian gevonden, de hele vloer is van obsidian
Probleem is, dat als ik het probeer te minen valt het in de lava eronder
Lava zit er pal onderquote:BioHazard schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 15:26:
[...]
Geen mogelijkheid om een buffer vloertje eronder te craften? Of zit de lava er pal onder?

De ruimte is gister gebouwd maar na een uur of zo zie je de 1ste stam al tevoorschijn komen.quote:Andiaen schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 16:12:
@Simcon, hoelang duurt het om een boom tot max te laten groeien? (geloof dat dat iets van 6 blokjes is) bij fakkellicht?
En weet je of dit verschil maakt met de gewone "zon"licht?
Catmandos wijzigde deze reactie 17-09-2010 16:42 (4%)
Goeie<dagdeel> met <voornaam> <achternaam> van <bedrijf> <afdeling> waarmee kan ik u van dienst zijn?
Macbook Pro 13" i7 8GB SSD | iPhone 5 16GB | Canon 1000D
Technicality wijzigde deze reactie 17-09-2010 17:37 (59%)
Dat is vannacht gebeurt toen zowel Tech als ik niet online waren, anders had de dader al gebanned geweest.quote:Bv202 schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 17:34:
Nog eens bedankt trouwens om alles van mij af te breken. Als dat de mentaliteit van de server is, zie je mij daar niet meer.
-Mike- wijzigde deze reactie 17-09-2010 17:37 (17%)
Wat m1ke hier zegt... ik ga as we speak implementeren dat je er niks kan totdat je approved bent (dus niet graven, bouwen of aan chests zitten.quote:Bv202 schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 17:34:
Nog eens bedankt trouwens om alles van mij af te breken. Als dat de mentaliteit van de server is, zie je mij daar niet meer.
Technicality wijzigde deze reactie 17-09-2010 17:39 (13%)
Ik was gister tot 00:30 online, en toen was je huis er nog gewoon. Dus het is waarschijnlijk ergens tussen 1:00 en 3:00 uur gebeurd. Iemand is bezig geweest met die tribunes en heeft je huis dus gewoon zonder nadenken gemold.quote:Bv202 schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 17:34:
Game PC >>> Intel Core i5 760 2.8Ghz @ 3.4Ghz || MSI P55-GD65 || 2X Kingston HyperX 4GB 1600Mhz || MSI N560GTX-Ti Hawk || Creative X-Fi Xtreme Gamer || WD Caviar Black 500GB || Samsung Spinpoint F3 1TB || CM Real Power M620 || CM 690 II
Backup is niet save... save is wat-ie sowieso doet, maar backup is wegschrijven en houden zodat ik dingen kan terugzetten mocht er opeens iets echt finaal foutlopen. Griefing hoort daar niet bij...quote:Misterblort schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 17:55:
-Automatische herstart elk uur
-Automatische backup van de world elke 4 uur
als de server herstart om het uur, zou ne save om de 55 mins wel beter zijn denk ik
Painterly's Pack is inderdaad een hele mooi pack voor lowres.quote:Simcon schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 15:51:
Kwam trouwens deze texturepack tegen die best funky is en je ook nog kan customizen op de site.
http://painterlypack.net/
"The only time you have too much fuel on board is when you're on fire."
Waar stond je huis en hoe zag het eruit?quote:Bv202 schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 17:45:
Ok, bedankt
Sorry dat ik nogal kortaf reageerde, het is gewoon kut om online te komen en te zien dat alles vernield is. Niet dat 't veel voorstelde, maar het kostte wel veel tijd om al die stone te maken.
Ik kom zo dadelijk/straks wel even
Nee, dit huis was vrij mooi, stond in het midden van de 'bovenste' tribunes.quote:TheMajor schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 18:33:
[...]
Waar stond je huis en hoe zag het eruit?
Ik ben gisterennacht met de tribunes bezig geweest (misschen bedoelt Dioniso mij). In de hoek van het stadion, aan het einde van de lange en korte tribune, stond een soort torentje/huisje.
Op deze foto is het nog te zien, in de meest rechtse hoek van het stadion: https://dl.dropbox.com/u/...craft/v10%2017-9-0235.png
Deze heb ik gesloopt, ik dacht dat het een onderdeel was van het stadion, en ik wilde de tribunes doortrekken tot in die hoek omdat het in de 3 andere hoeken ook zo het geval was.
Als dat jouw huis was help ik je graag een nieuw en beter huis te bouwen, ik heb ook de materialen voor je.
Inderdaad.quote:Yskonyn schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 18:37:
Welke renderer wordt er trouwens gebruikt voor die prachtige doorsnedes?
Alpha Vespucci?
Technicality wijzigde deze reactie 17-09-2010 18:56 (20%)
Dat was het idd niet, bij mijn huis was het duidelijk dat het geen onderdeel van het stadion was. Het was ook redelijk groot om zomaar te vernielen.quote:TheMajor schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 18:33:
[...]
Waar stond je huis en hoe zag het eruit?
Ik ben gisterennacht met de tribunes bezig geweest (misschen bedoelt Dioniso mij). In de hoek van het stadion, aan het einde van de lange en korte tribune, stond een soort torentje/huisje.
Op deze foto is het nog te zien, in de meest rechtse hoek van het stadion: https://dl.dropbox.com/u/...craft/v10%2017-9-0235.png
Deze heb ik gesloopt, ik dacht dat het een onderdeel was van het stadion, en ik wilde de tribunes doortrekken tot in die hoek omdat het in de 3 andere hoeken ook zo het geval was.
Als dat jouw huis was help ik je graag een nieuw en beter huis te bouwen, ik heb ook de materialen voor je.
Zou je mij later kunnen toevoegen aan de Modlijst?quote:Technicality schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 18:41:
de moderators op de server zijn atm:
daankes
dionisio
flufkes
m1ke
SilencerNL
flufsor
Zyliax
Volgens mij niet, maar als je online komt is er altijd wel een modje aanwezig die je kan approven.quote:Yskonyn schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 19:32:
Sta ik eigenlijk al in de whitelist vroeg ik me af?
Donequote:D4NG3R NL schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 19:40:
[...]
Zou je mij later kunnen toevoegen aan de Modlijst?
Ik ben in twee andere servers mod, en daar zijn ze dik tevreden.
Technicality wijzigde deze reactie 17-09-2010 19:59 (19%)
Goeie<dagdeel> met <voornaam> <achternaam> van <bedrijf> <afdeling> waarmee kan ik u van dienst zijn?
Tja, duurt helaas tot zaterdag volgens Notch:quote:MazeMouse schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 21:06:
Ik denk dat ik eventjes wacht met verder multiplayer tot die furnace fix er daadwerkelijk is. Alles wat ik nu wil doen heeft werkende furnaces nodig
Ok, die heb ik gelukkig niet gesloopt. als ik zo een bordje zie zou ik dat ook niet doen.quote:Bv202 schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 18:55:
[...]
Dat was het idd niet, bij mijn huis was het duidelijk dat het geen onderdeel van het stadion was. Het was ook redelijk groot om zomaar te vernielen.
Ik heb hier even aangeduid waar het stond (negeer m'n paintskills):
http://img339.imageshack.us/i/huisr.png/
Boven de voordeur stond (en staat nog steeds) netjes "Bv202's house". Het is dus vrij duidelijk dat dit dus niet bedoelt was om afgebroken te worden
C is for Cookie
ik heb koebeest dat zien maken, kheb al is gezegd op de server datk da lelijk vond ma gij zei 'blijf er af!'quote:-Mike- schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 23:07:
Wie is trouwens de eigenaar van het vliegtuig boven het stadion? We willen deze namelijk weghalen ivm maprenders.
y0ukn0w wijzigde deze reactie 18-09-2010 02:59 (8%)
-Jarune
Technicality wijzigde deze reactie 18-09-2010 04:21 (12%)
Het IP adres staat in de TS van dit topic.quote:Remy669 schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 08:42:
hallo tweakers,
speel sinds een tijdje ook minecraft, en ben redelijk verslaafd
mijn username in minecraft is Remy669
Hoe kan ik op de server komen? Wat voor IP moet ik intypen bij minecraft?
Screw you guys im going virtual!
Maakt toch niet zoveel uit, lijkt me?quote:Bulls schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 04:25:
Wie zit steeds zoveel van de map te verkennen en bij te generaten? Er is nog plek zat.
Dat is geen pyramide, dat is mijn epische trappenhuis. En laat me lekker exploren, de map is groot zatquote:MazeMouse schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 10:12:
Ik denk dat de explorer ook degene is die die piramide in de middle-of-nowhere gezet heeft
Explore een eind wegquote:TheMajor schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 11:20:
[...]
Dat is geen pyramide, dat is mijn epische trappenhuis. En laat me lekker exploren, de map is groot zat
Die kan toch nooit erg groot zijn? De server herstart binnen 1 sec, dus zal wel meevallen.quote:-Mike- schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 12:35:
Nadeel van dat exploreren is dat de savegame nutteloos groot wordt.
Maar als Tech daar geen problemen mee heeft boeit het mij ook weinig
Iemand heeft een vieze figuur getekendquote:
Draait op SSD ook nog volgens mij dus zal niet boeien.quote:TheMajor schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 13:54:
[...]
Die kan toch nooit erg groot zijn? De server herstart binnen 1 sec, dus zal wel meevallen.
Duurt alleen nu wel een goede 7 minuten om een render te draaien xD.quote:EvaluationCopy schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 14:33:
[...]
Draait op SSD ook nog volgens mij dus zal niet boeien.
Werd er net inderdaad uitgepleurt. En kan nu geen verbinding meer maken.quote:Alwinonline schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 17:31:
Hmm server down?
i7 920+GTX570 Gamestation // iPhone 5 // iPad2+3G 64Gb // 13" Macbook Pro i5 8GB + Crucial M4 128Gb //
Yup, en ik was net lekker bezig!quote:Alwinonline schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 17:31:
Hmm server down?
d33n wijzigde deze reactie 18-09-2010 17:34 (13%)
Pagina: vorige 1 ... 4 5 6 ... 57 volgende laatste
Dit topic is gesloten.
Populair: Tablets Samsung Websites en communities Mobiele telefoons Google Sony Microsoft Games Politiek en recht Consoles
© 1998 - 2013 Tweakers.net B.V. Contact Over Tweakers Jouw privacy Algemene voorwaarden Cookies
Tweakers wordt uitgegeven door De Persgroep en wordt gehost door True