Llamamod fixes this for now.
dit stond op het minecraftforum.net
die mod lost de bucketprobleem op
dit stond op het minecraftforum.net
die mod lost de bucketprobleem op
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 32% gewijzigd door D4NG3R op 16-09-2010 12:46 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Gewoon iedereen de mogelijkheid geven, als er misbruik van gemaakt word haal je gewoon de rechten bij de desbetreffende persoon weg.D4NG3R NL schreef op donderdag 16 september 2010 @ 12:42:
IDD, hierbij de link
http://www.minecraftforum...wtopic.php?f=1012&t=23483
Fixed ook meteen een deel van het Griefing!
Edit: Voeg A.U.B een "Respected" rank ofzo toe, zodat we niet gaan krijgen dat iedereen overal lava/water gaat spawnen
Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
Hebben we zojuist al weggeslooptMisterblort schreef op donderdag 16 september 2010 @ 13:58:
Haha mijn huis is ook mooi zichtbaar, wel omdat het naast nen toren staat ma da kan geen kwaad ;-) kben blij dat het er nog staat!
die verbinding tussen die torens is echt wel lelijk.. Ginge we da ni wegkappen? :-)
Verwijderd
Ik gebruik MCAdmin, maar ik neem aan dat hetzelfde tructje werkt voor alle servers omdat MCAdmin enkel een GUI is eigenlijk;totempaal schreef op donderdag 16 september 2010 @ 12:15:
Als het goed is heeft Yskonyn op onze server alleen zijn en mijn gebruikersnaam in de whitelist gezet. Daardoor kunnen anderen niet inloggen.
Dus ja dat moet kunnen volgens mij.
ik kreeg ff schrik daje mij huis had gesloopt ^^
[ Voor 0% gewijzigd door PaulBloem op 16-09-2010 15:45 . Reden: Typo ]
Verwijderd
Verwijderd
Inderdaad. MP is leuk om met meer mensen aan een wereld te knutselen, maar het is totaal niet spannend. Je kan namelijk niet dood en je tools gaan niet stuk (als je ze laat vallen voor ze op zijn).Misterblort schreef op donderdag 16 september 2010 @ 15:17:
Ik zou toch ook wel aanraden om de singleplayer zeker ook is te doen, aangezien daar alles werkt, er monsters zijn en ge echt moet overleven.. de multiplayer is leuk omdaje met veel zijt, maar het crashed nog geregeld en ni alles werkt naar behoren.. Het is dan ook nog maar alpha natuurlijk
Verwijderd
Bij dezeALs je je naam noemt, en ik heb hem niet gezien. Bump hem dan even na een paar dagen.
Als ik hem dan nog gemist heb PM me even!
Uit het eerste filmpje van SeaNanners kan je wel wat info halen:Andiaen schreef op donderdag 16 september 2010 @ 15:55:
Kunnen jullie een goede guide door linken waarmee gestart kan worden?
Ik heb net even een kort filmpje (zonder geluid helaas) zitten bekijken en het ziet er heel erg grappig en verslavend uit. Vraag me alleen af hoe en waar ik moet beginnen.
Ik heb de wikipedia nagelezen maar wordt daar niet veel wijzer van dus als iemand mij iets meer uitleg zou kunnen geven? Bedankt
[ Voor 11% gewijzigd door Andiaen op 16-09-2010 16:45 ]
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
Vanavond kan je ook nog werk zat doen, is pas 20% klaar .Catmandos schreef op donderdag 16 september 2010 @ 17:16:
vet jammer dat ik niet kon helpen wou er zelf ook nog een gaan maken maar was nog aan het bedenken hoe ik alles zou gaan maken met de kleuren enzz..
nu alleen nog het stadium om het voetbalveld ik zie het vanavond wel
Verwijderd
[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2010 18:16 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Technicality op 16-09-2010 18:42 ]
Verwijderd
Het wordt echt enorm, niet normaal. Nog ruimte zat voor 100x zoveel gebouwen.Technicality schreef op donderdag 16 september 2010 @ 18:40:
Ik warp natuurlijk nogal wat heen en weer, nu kreeg ik opeens dit te zien:
[afbeelding]
En de map tot nu toe:
[afbeelding]
[ Voor 4% gewijzigd door Bulls op 16-09-2010 19:14 ]
sudo apt-get rekt
Bij de classic versie heb je een oneindig aantal blokken, en meer verschillende soorten.Bulls schreef op donderdag 16 september 2010 @ 19:13:
Wat ik me afvraag is hoe ze die kleuren krijgen voor zover wat ik heb gezien zijn er alleen een paar grond kleuren zand steen etc.
Verwijderd
wow bizarBulls schreef op donderdag 16 september 2010 @ 19:13:
Omg moet je dit zien.
[[video]
Wat ik me afvraag is hoe ze die kleuren krijgen voor zover wat ik heb gezien zijn er alleen een paar grond kleuren zand steen etc.
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
[ Voor 15% gewijzigd door t1mmy op 16-09-2010 20:37 ]
Verwijderd
Damn! Leven of niet, dit is wel heel erg gaaf gedaan hoor!EvaluationCopy schreef op donderdag 16 september 2010 @ 20:24:
Als je een bizarre creatie (lees: knakker heeft ongetwijfeld geen leven, doch respect voor zijn bouwsel) wil zien, alsmede een leuk voorbeeld van wat er mogelijk is met Redstone:
YouTube: Minecraft SMP Automatic Railroad Station
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2010 20:58 ]
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Player skins ondersteunen nog geen high resVerwijderd schreef op donderdag 16 september 2010 @ 20:41:
[...]
Damn! Leven of niet, dit is wel heel erg gaaf gedaan hoor!
Waarom moet er alleen weer zo'n groot hakenkruis worden gemaakt?
Wat anders: weet iemand hoe je er voor kunt zorgen dat het spel je eigen char.png bestandje laadt in plaats van degene die je hebt geupload op de site voor je profiel/multiplayer?
Ik wil graag weer mijn hogere resolutie versie gebruiken, maar ik kom niet meer van mijn geuploade poppetje af!
Verwijderd
Je ziet jezelf toch niet zo vaak (of helemaal niet) en online zien anderen de skin die je inject niet. Dus zoveel maakt dat toch niet uit?Verwijderd schreef op donderdag 16 september 2010 @ 21:48:
Jawel, alleen de geuploade versies niet.
Als je nog niets hebt geupload dan is er een bestandje genaamd char.png dat de skin van je poppetje maakt. Net als een tileset injecteer je die ook in minecraft.jar.
Een verdubbelde resolutie werkt prima, alleen nu ik een eigen creatie heb geupload (die inderdaad alleen lowres kan) negeert hij mijn char.png die ik injecteer...
De vraag is dus of iemand weet hoe ik mijn upload weer blanco kan maken zodat het spel weer de geinjecteerde char.png gebruikt ipv degene op je profiel?
[ Voor 18% gewijzigd door Bulls op 16-09-2010 22:19 ]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Ik vond eigenlijk alleen glazen onderwatertunnel ernstig vet! Vraag me af hoe ze dat gedaan hebben. Aanleggen met die 15sec timer en dan leeghozen?EvaluationCopy schreef op donderdag 16 september 2010 @ 20:24:
Als je een bizarre creatie (lees: knakker heeft ongetwijfeld geen leven, doch respect voor zijn bouwsel) wil zien, alsmede een leuk voorbeeld van wat er mogelijk is met Redstone:
YouTube: Minecraft SMP Automatic Railroad Station
sudo apt-get rekt
Verwijderd
Nee je begrijpt me niet helemaal;Bulls schreef op donderdag 16 september 2010 @ 22:17:
Je ziet jezelf toch niet zo vaak (of helemaal niet) en online zien anderen de skin die je inject niet. Dus zoveel maakt dat toch niet uit?
MHW: Jay
Ja dat bedoel ik ook, de skin die je upload zien anderen wel, maar als je files gaat aanpassen heb je alleen zelf er baat bij, terwijl je je eigen skin eigenlijk amper ziet. En anderen zien jou gewoon de standaard skin hebben.Verwijderd schreef op donderdag 16 september 2010 @ 22:39:
[...]
Nee je begrijpt me niet helemaal;
Op de website van Minecraft kun je een character skin uploaden. Die ziet iedereen wel degelijk in multiplayer.
Echter kun je ook, los van die website, skins injecteren voor je poppetje in minecraft.jar, net als een texture pack.
Probleem is echter dat het er op lijkt dat zodra je een poppetje heb geupload via de website, het spel geen gebruik meer maakt van je geinjecteerde poppetjes!![]()
Ik wil juist die geinjecteerde skin weer gebruiken...
[ Voor 87% gewijzigd door Bulls op 16-09-2010 23:30 ]
Sponges (Alleen spawnbaar met code) deze houden alles binnen 5 vakjes droog (ook onderwater) op die maneir kan je simpel bouwen.MazeMouse schreef op donderdag 16 september 2010 @ 22:29:
[...]
Ik vond eigenlijk alleen glazen onderwatertunnel ernstig vet! Vraag me af hoe ze dat gedaan hebben. Aanleggen met die 15sec timer en dan leeghozen?
Wishlist Backpack Survivors op Steam !
[ Voor 4% gewijzigd door D4NG3R op 17-09-2010 09:01 ]
[ Voor 24% gewijzigd door BioHazard op 17-09-2010 09:06 ]
Verwijderd
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
ALs de iPad hardwarematige OpenGL versnelling ondersteund. En java aankan (neem ik toch aan?) moet het kunnenXenomorphh schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 10:07:
Iemand trouwens enig idee of dia via browser op ipad te spelen is?
Ik durf wel een veilig wedje te maken dat zelfs als je java in browser kan afspelen op de iPad, dat de hardware in dat ding dit niet gaat bijbenen. Dit spel begint bijvoorbeeld al met iets van 490 Mb in het werkgeheugen.Xenomorphh schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 10:07:
Iemand trouwens enig idee of dia via browser op ipad te spelen is?
Daar heb je gelijk maar er is een browser versie die lijkt me toch minder zwaar? Maar goed ik wacht het af moet even wachten op paypal.Sgreehder schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 10:09:
[...]
Ik durf wel een veilig wedje te maken dat zelfs als je java in browser kan afspelen op de iPad, dat de hardware in dat ding dit niet gaat bijbenen. Dit spel begint bijvoorbeeld al met iets van 490 Mb in het werkgeheugen.
Ik vind het vooral grappig hoe hij op de dieren reageert.Verwijderd schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 09:26:
Ja X's Adventures zijn inderdaad leuk. Ik ben al bij episode 27.
Die gozer brengt het erg leuk idd.
sudo apt-get rekt
Zo had ik ook eens een blog gevolgd over twee personages in de Sims. Degene liet ze gewoon hun gang gaan en vertelde er een verhaal bij. Was ook erg leuk gedaan.posttoast schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 09:19:
Die X's Adventures in Minecraft zijn echt ontzettend leuk om te kijken zeg. Ik durf het bijna niet te zeggen, maar het is bijna leuker dan zelf spelen (beetje achterover zitten en kijken wat hij er van bakt)
Nee, je bent HARDWAREMATIGE OpenGL ondersteuning nodig, wat de iPad d8 ik niet heeft.Sgreehder schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 10:09:
[...]
Ik durf wel een veilig wedje te maken dat zelfs als je java in browser kan afspelen op de iPad, dat de hardware in dat ding dit niet gaat bijbenen. Dit spel begint bijvoorbeeld al met iets van 490 Mb in het werkgeheugen.
This is a game called minecraft "thats a sheep" *lult verder*MazeMouse schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 10:24:
[...]
Ik vind het vooral grappig hoe hij op de dieren reageert.
[Midden in een verhaal] O look, a sheep! [Gaat verder met verhaal]
"Let's kill the cows for their hides"
"Hello cow" *WHACK*
[ Voor 20% gewijzigd door Catmandos op 17-09-2010 10:52 ]
Ja, je kan een kist maken door 8 planken in een cirkeltje te zetten op je crafting tafelAlwinonline schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 11:39:
Misschien een stomme vraag maar heb je iets om materialen in op te slaan? Ik heb erg veel spullen verzameld maar heb nu nog niet alles nodig, is er een manier om deze ergens op te slaan? kist/kast oid?
Verwijderd
kijk even in de TS, je moet je rendering distance op normal zetten.DarkLoki schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 11:38:
Heb er even over getwijfeld maar voor 10 euro kon ik dit spel niet laten liggen. Al even rondgekeken op jullie server maar kreeg steeds na een minuut ofzo vastlopers dus dat had niet heel veel zin. Dan maar een mijntje bouwen in singleplayer, heel verslavend.
En je kunt een grotere kast met meer inhoud maken door simpel 2 kasten naast elkaar te zettenD4NG3R NL schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 11:42:
[...]
Ja, je kan een kist maken door 8 planken in een cirkeltje te zetten op je crafting tafel.
Verwijderd
Verhaal - O ik hoor een zombie - achter de zombie aan - weg verhaal.MazeMouse schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 10:24:
[...]
Ik vind het vooral grappig hoe hij op de dieren reageert.
[Midden in een verhaal] O look, a sheep! [Gaat verder met verhaal]
"Let's kill the cows for their hides"
"Hello cow" *WHACK*
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq