[PC] Minecraft Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 57 Laatste
Acties:
  • 403.414 views

• Catmandos
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:19
Llamamod fixes this for now.

dit stond op het minecraftforum.net

die mod lost de bucketprobleem op

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:24
IDD, hierbij de link :)

http://www.minecraftforum...wtopic.php?f=1012&t=23483

Fixed ook meteen een deel van het Griefing!

Edit: Voeg A.U.B een "Respected" rank ofzo toe, zodat we niet gaan krijgen dat iedereen overal lava/water gaat spawnen :S

[ Voor 32% gewijzigd door D4NG3R op 16-09-2010 12:46 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Verwijderd

er liggen wat compassen in mijn zandtoren.

Die hoge met die bomen zegmaar d-;

• Catmandos
hoe doet iedereen trouwens zijn spullen veilig op bergen heeft iedereen een goede verstop plaats voor zijn kist??

ik heb hem gewoon ergens achter een muur verstopt

• Sgreehder
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-06 14:35
Gat graven, doosjes erin, cobblestone erbovenop. Fornuis kun je verstoppen in cobblestone, want ze hebben dezelfde bovenkant.

De hippe toren met het lavacomplex eronder is van mij, in-game bekend als bart.

• D4NG3R
Links van de spawn bevind zich mijn hotel, kan jammerlijk genoeg vanaf hier niet minecraft in komen (Thin client met te weining rekenkracht :/ )

• Technicality
  • Laatst online: 16-09 20:01

Technicality

Vliegt rechtsom...

Topicstarter
Ik ben nu volop bezig met een aantal dingen, zeker qua anti-griefing... Ik ben aan het kijken naar llamacraft en ZMA (http://www.zicore.de/wiki/index.php/Setting_up_a_Server)

Even met AlphaVespucci een mapje gedraaid van de tweakers server:
Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/rBU9Xl.jpg

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
D4NG3R NL schreef op donderdag 16 september 2010 @ 12:42:
IDD, hierbij de link :)

http://www.minecraftforum...wtopic.php?f=1012&t=23483

Fixed ook meteen een deel van het Griefing!

Edit: Voeg A.U.B een "Respected" rank ofzo toe, zodat we niet gaan krijgen dat iedereen overal lava/water gaat spawnen :S
Gewoon iedereen de mogelijkheid geven, als er misbruik van gemaakt word haal je gewoon de rechten bij de desbetreffende persoon weg.

• D4NG3R
Eerst rechten geven, dan straffen is een slechte volgorde, op die manier geef je mensen eerst het recht makkelijk te griefen, alsvoren je het moeilijk maakt!

Gewoon eerst iedereen een Guest rank geven, en naarmate ze langer aanwezig zijn / de regels kennen / bevriend zijn met andere leden maak je ze Respected (of wat dan ook).

Verwijderd

Yay mijn grote toren goed zichtbaar d-;

• Catmandos
mijn kasteel is ook goed te zien daar mooi op het kleine heuveltje

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01:48
Net een enorme tunnel gebouwd en daarna vol laten lopen met water, echt leuk spel voor ieder wat wils. :D

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

• Misterblort
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-01-2024
Haha mijn huis is ook mooi zichtbaar, wel omdat het naast nen toren staat ma da kan geen kwaad ;-) kben blij dat het er nog staat!
die verbinding tussen die torens is echt wel lelijk.. Ginge we da ni wegkappen? :-)

• -Mike-
Misterblort schreef op donderdag 16 september 2010 @ 13:58:
Haha mijn huis is ook mooi zichtbaar, wel omdat het naast nen toren staat ma da kan geen kwaad ;-) kben blij dat het er nog staat!
die verbinding tussen die torens is echt wel lelijk.. Ginge we da ni wegkappen? :-)
Hebben we zojuist al weggesloopt ;)

• Catmandos
mooi want ik vind die hoge torens al niet zo erg mooi maar die verbinding was echt spuug lelijk

mooi dat weg is

Verwijderd

totempaal schreef op donderdag 16 september 2010 @ 12:15:
Als het goed is heeft Yskonyn op onze server alleen zijn en mijn gebruikersnaam in de whitelist gezet. Daardoor kunnen anderen niet inloggen.
Dus ja dat moet kunnen volgens mij.
Ik gebruik MCAdmin, maar ik neem aan dat hetzelfde tructje werkt voor alle servers omdat MCAdmin enkel een GUI is eigenlijk;

In ieder geval is dit wat ik doe:
Standaard staat iedereen die inlogt op rang: banned.
Iedereen die wel de server in mag krijgt een rang anders dan 'banned'.

Het enige nadeel voor een server als die van GoT is dat mensen eerst hier toegang zullen moeten vragen om op de server te mogen komen. Maar het grote voordeel is dat niet jan en alleman gewoon op je server kan inloggen om de boel te verzieken.

• Misterblort
de server staat zowieso niet gepublished op de serverlijst (denk ik) dus alleen mensen die hier op het forum komen weten het ip?
-Mike- schreef op donderdag 16 september 2010 @ 14:01:
[...]

Hebben we zojuist al weggesloopt ;)
ik kreeg ff schrik daje mij huis had gesloopt ^^

• PaulBloem
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:27
Ik wordt best enthousiast met het lezen van deze topic... wellicht een aanschaf overweeg... beetje spelen met lego :) Altijd mooi

[ Voor 0% gewijzigd door PaulBloem op 16-09-2010 15:45 . Reden: Typo ]

• D4NG3R
Tjah, voor 10 euro kun je het ook bijna niet laten :)

• Catmandos
idd ik heb met deze game qua uren meer plezier dan met menig ander spel van meer dan 40€ dus die 10€ is het meer dan waard

• Andiaen
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-04-2024
Het stomme is dat ik precies hetzelfde gevoel heb als PaulBloem :) Al heb ik nog steeds geen flauw idee waarom het me zo aantrekt.

Ik heb eerlijk gezegd ook geen idee waar ik mee zou moeten beginnen. Het wordt tijd om de handleiding maar eens erbij te pakken :) Die Tweakers server lijkt me wel een goed plan, leuk om met een groep iets op te zetten.

Verwijderd

zoiezo beginnen met een mijn te bouwen en de nodige tools te maken, dan zo snel mogelijk upgraden naar iron tools of beter en dan kan je eender welke richting uit.

• Misterblort
Ik zou toch ook wel aanraden om de singleplayer zeker ook is te doen, aangezien daar alles werkt, er monsters zijn en ge echt moet overleven :).. de multiplayer is leuk omdaje met veel zijt, maar het crashed nog geregeld en ni alles werkt naar behoren.. Het is dan ook nog maar alpha natuurlijk :p

• Mod_Aap
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:59
Kom ook eens kijken

Snot_Aap -> Snot_Aap

Verwijderd

Misterblort schreef op donderdag 16 september 2010 @ 15:17:
Ik zou toch ook wel aanraden om de singleplayer zeker ook is te doen, aangezien daar alles werkt, er monsters zijn en ge echt moet overleven :).. de multiplayer is leuk omdaje met veel zijt, maar het crashed nog geregeld en ni alles werkt naar behoren.. Het is dan ook nog maar alpha natuurlijk :p
Inderdaad. MP is leuk om met meer mensen aan een wereld te knutselen, maar het is totaal niet spannend. Je kan namelijk niet dood en je tools gaan niet stuk (als je ze laat vallen voor ze op zijn).
In SP moet je soms echt tactieken verzinnen om uit de buurt van mobs te blijven. Ook val je geregeld een stukje verder dan geplanned en gaat je health achteruit.

Voor het creatieve is MP zeer leuk, maar ik vindt het spel zelf in SP een stuk leuker op moment.

• Andiaen
Kunnen jullie een goede guide door linken waarmee gestart kan worden?
Ik heb net even een kort filmpje (zonder geluid helaas) zitten bekijken en het ziet er heel erg grappig en verslavend uit. Vraag me alleen af hoe en waar ik moet beginnen.

Ik heb de wikipedia nagelezen maar wordt daar niet veel wijzer van dus als iemand mij iets meer uitleg zou kunnen geven? Bedankt :)

Verwijderd

je word er wel wijzer uit als je even de single player doet hoor, ik heb er gisteren een half uurtje mee bezig geweest en het is echt niet moeilijk (nu nog niet :p)

• D4NG3R
Er staat een leuk filmpje in de TS :) (De 1e van de twee) hierin word eigenlijk perfect uitgelegd hoe en wat je moet beginnen!

• Andiaen
@Fakky en D4NG3R, bedankt :)

Ik ga vanavond / van het weekend eens even spieken want het begint te jeuken.

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14:53

Rub3s

+3 , omdat het kan

hmmmm lijkt een beetje op sauerbraten, dit spel.

ziet er wel interessant uit

• Domdo
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-06 20:29
ALs je je naam noemt, en ik heb hem niet gezien. Bump hem dan even na een paar dagen.
Als ik hem dan nog gemist heb PM me even!
Bij deze

Domdo - Fardamir

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 17:05
Andiaen schreef op donderdag 16 september 2010 @ 15:55:
Kunnen jullie een goede guide door linken waarmee gestart kan worden?
Ik heb net even een kort filmpje (zonder geluid helaas) zitten bekijken en het ziet er heel erg grappig en verslavend uit. Vraag me alleen af hoe en waar ik moet beginnen.

Ik heb de wikipedia nagelezen maar wordt daar niet veel wijzer van dus als iemand mij iets meer uitleg zou kunnen geven? Bedankt :)
Uit het eerste filmpje van SeaNanners kan je wel wat info halen:

Rest van de serie is ook wel leuk. :)

En hou de 'Crafting' pagina op de Minecraft wiki erbij aangezien je eerst nog geen flauw idee hebt hoe je iets maakt.
De rest gaat eigenlijk vanzelf, en voor je het weet ben je alweer 2 uur verder. :P

• Brains
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-03-2024
Hoe chat je eigenlijk ingame?

• Andiaen
Bedankt Bassie voor het filmpje, ik kan het hier op werk niet met geluid bekijken maar zit al te genieten bij het zien van het bouwen van die grot.

Spel geeft duidelijk aan dat gameplay meer doet dan graphics. Vanavond toch mijn creditcard maar eens trekken om dit soort Indie games te spekken!

Edit: Fakky, als ik het goed heb (heb nog niet gespeeld), via de "T" knop

[ Voor 11% gewijzigd door Andiaen op 16-09-2010 16:45 ]

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Ooooh wat ziet dit spel er stoer uit vanavond ook maar is mijn paypal gebruiken :D

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

• Mod_Aap
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:59
Probeerde net te warpen naar stadion, toen werd m'n scherm zwart. En nu blijft scherm zwart als ik opnieuw inlog. :S

• iBasch
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:57
Stadion WIP:

Afbeeldingslocatie: http://img97.imageshack.us/img97/6236/stadion4.png
Afbeeldingslocatie: http://img535.imageshack.us/img535/8062/stadion1.png
Afbeeldingslocatie: http://img213.imageshack.us/img213/3782/stadion2.png
Afbeeldingslocatie: http://img716.imageshack.us/img716/1490/stadion3.png

Verwijderd

nice

Nu zie ik eindelijk waar al mijn gegraaf goed voor is

• Catmandos
vet jammer dat ik niet kon helpen wou er zelf ook nog een gaan maken maar was nog aan het bedenken hoe ik alles zou gaan maken met de kleuren enzz..

nu alleen nog het stadium om het voetbalveld ik zie het vanavond wel

• -Mike-
Catmandos schreef op donderdag 16 september 2010 @ 17:16:
vet jammer dat ik niet kon helpen wou er zelf ook nog een gaan maken maar was nog aan het bedenken hoe ik alles zou gaan maken met de kleuren enzz..

nu alleen nog het stadium om het voetbalveld ik zie het vanavond wel
Vanavond kan je ook nog werk zat doen, is pas 20% klaar .

Verwijderd

hehe, al wel mooi werk geleverd

nu nog kunnen stampen tegen sneeuwballen en we zijn vertrokken.

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2010 18:16 ]

Verwijderd

damn, wat gaat dit topic hard, moeite om et bij te houden.

voor nu:

Daankes - Vraatj

• Technicality
  • Laatst online: 16-09 20:01

Technicality

Vliegt rechtsom...

Topicstarter
Ik warp natuurlijk nogal wat heen en weer, nu kreeg ik opeens dit te zien:
Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/dre8kl.jpg

En de map tot nu toe:
Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/snLksl.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Technicality op 16-09-2010 18:42 ]

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Houden julie nog een plekje vrij voor mij? Ik moet wachten op paypal tot de storting binnen is.

Verwijderd

Technicality schreef op donderdag 16 september 2010 @ 18:40:
Ik warp natuurlijk nogal wat heen en weer, nu kreeg ik opeens dit te zien:
[afbeelding]

En de map tot nu toe:
[afbeelding]
Het wordt echt enorm, niet normaal. Nog ruimte zat voor 100x zoveel gebouwen.

• -Mike-
Stadion ziet er echt geweldig uit _O_ :+

• Gammro
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-09 21:16
Is dit het enige community bouwwerk, of is dit de eerste uit een serie samenwerkprojecten?

• Bulls
Omg moet je dit zien.

[[video]http://www.youtube.com/watch?v=LWPk5zlKAEM"]YouTube: MineCraft - Earth[/video]

Wat ik me afvraag is hoe ze die kleuren krijgen voor zover wat ik heb gezien zijn er alleen een paar grond kleuren zand steen etc.

[ Voor 4% gewijzigd door Bulls op 16-09-2010 19:14 ]

• MazeMouse
  • Laatst online: 06-09 11:47

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Dat stadion is uber! :D

Ook leuk op die kaart te zien hoe mijn pilaar met begin van het luchtkasteel daar mooi aan het strand staat 8)

sudo apt-get rekt

• D4NG3R
Wol heeft verschillende kleuren, maar de helft kan je in de Indev niet gebruiken.

• iBasch
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:57
Bulls schreef op donderdag 16 september 2010 @ 19:13:
Wat ik me afvraag is hoe ze die kleuren krijgen voor zover wat ik heb gezien zijn er alleen een paar grond kleuren zand steen etc.
Bij de classic versie heb je een oneindig aantal blokken, en meer verschillende soorten.

http://minecraft.net/play.jsp

Verwijderd

Bulls schreef op donderdag 16 september 2010 @ 19:13:
Omg moet je dit zien.

[[video]

wow bizar

• BioHazard
  • Laatst online: 17:19

BioHazard

*\o/*

Gekocht, in een impuls! Geniaal spel, zo simpel en toch vermakelijk.

• EvaluationCopy
  • Laatst online: 17:57
Als je een bizarre creatie (lees: knakker heeft ongetwijfeld geen leven, doch respect voor zijn bouwsel) wil zien, alsmede een leuk voorbeeld van wat er mogelijk is met Redstone:

YouTube: Minecraft SMP Automatic Railroad Station

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

• t1mmy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-08 16:39
OMG YES! Je kan daar de beginselen van mijn project om mijn naam te vereeuwigen zien! En duidelijk ook!!

Hahahahah! :P Nu hopen dat hij blijft en niet overheen gebouwd wordt :)

Volgens mij tenminsten.. We moeten het maar zien als ie af is!

[ Voor 15% gewijzigd door t1mmy op 16-09-2010 20:37 ]

• Bulls
Hmm de classic heb ik net even getest maar niet veel aan zonder uitdaging, gewoon eindeloos bouwen, en online zijn alle servers vol gekalkt. Lijkt me veel leuker om echt moeite te moeten doen voor de blokken.

Ik had hem al op een niet zon legale manier, maar ik wil hem ook online kunnen doen dus heb ik wat geld over gemaakt naar paypal en daar op wachten.

Verwijderd

EvaluationCopy schreef op donderdag 16 september 2010 @ 20:24:
Als je een bizarre creatie (lees: knakker heeft ongetwijfeld geen leven, doch respect voor zijn bouwsel) wil zien, alsmede een leuk voorbeeld van wat er mogelijk is met Redstone:

Damn! Leven of niet, dit is wel heel erg gaaf gedaan hoor! :)

Waarom moet er alleen weer zo'n groot hakenkruis worden gemaakt?

Wat anders: weet iemand hoe je er voor kunt zorgen dat het spel je eigen char.png bestandje laadt in plaats van degene die je hebt geupload op de site voor je profiel/multiplayer?
Ik wil graag weer mijn hogere resolutie versie gebruiken, maar ik kom niet meer van mijn geuploade poppetje af!

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2010 20:58 ]

• EvaluationCopy
Ach ja. Die tekende ik ook overal op toen ik 10 was, daar groei je overheen :P

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

• D4NG3R
Verwijderd schreef op donderdag 16 september 2010 @ 20:41:
[...]

Damn! Leven of niet, dit is wel heel erg gaaf gedaan hoor! :)

Waarom moet er alleen weer zo'n groot hakenkruis worden gemaakt?

Wat anders: weet iemand hoe je er voor kunt zorgen dat het spel je eigen char.png bestandje laadt in plaats van degene die je hebt geupload op de site voor je profiel/multiplayer?
Ik wil graag weer mijn hogere resolutie versie gebruiken, maar ik kom niet meer van mijn geuploade poppetje af!
Player skins ondersteunen nog geen high res :/

Verwijderd

Jawel, alleen de geuploade versies niet.
Als je nog niets hebt geupload dan is er een bestandje genaamd char.png dat de skin van je poppetje maakt. Net als een tileset injecteer je die ook in minecraft.jar.
Een verdubbelde resolutie werkt prima, alleen nu ik een eigen creatie heb geupload (die inderdaad alleen lowres kan) negeert hij mijn char.png die ik injecteer...
De vraag is dus of iemand weet hoe ik mijn upload weer blanco kan maken zodat het spel weer de geinjecteerde char.png gebruikt ipv degene op je profiel?

• t1mmy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-08 16:39
Ik ben echt benieuwd naar mijn creatie :P Wanneer komt er weer een print van de map? (A) Of kan ik er zelf een maken?

• Bulls
Verwijderd schreef op donderdag 16 september 2010 @ 21:48:
Jawel, alleen de geuploade versies niet.
Als je nog niets hebt geupload dan is er een bestandje genaamd char.png dat de skin van je poppetje maakt. Net als een tileset injecteer je die ook in minecraft.jar.
Een verdubbelde resolutie werkt prima, alleen nu ik een eigen creatie heb geupload (die inderdaad alleen lowres kan) negeert hij mijn char.png die ik injecteer...
De vraag is dus of iemand weet hoe ik mijn upload weer blanco kan maken zodat het spel weer de geinjecteerde char.png gebruikt ipv degene op je profiel?
Je ziet jezelf toch niet zo vaak (of helemaal niet) en online zien anderen de skin die je inject niet. Dus zoveel maakt dat toch niet uit?
-----------------------------------------------
Bah als ik dit zo van julie lees wil ik ook beginnen, maar kan helaas nog niet.
Hoe zit dat met die server? Moet je die ook via IP joinen of kun je hem in een lijst sellecteren.
Ik heb alleen nog maar ervaring met de offline LAN server functie (niet legaal dus maar ik ben al onderweg hem legaal te verkrijgen)

[ Voor 18% gewijzigd door Bulls op 16-09-2010 22:19 ]

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik ben er vanaf nu ook bij :) In-game ook gewoon 'sjaakduhuuhl'.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

EvaluationCopy schreef op donderdag 16 september 2010 @ 20:24:

Ik vond eigenlijk alleen glazen onderwatertunnel ernstig vet! Vraag me af hoe ze dat gedaan hebben. Aanleggen met die 15sec timer en dan leeghozen? :P

sudo apt-get rekt

• EvaluationCopy
Jezus wat een aanwas van nieuwe mensen, zal die server blij van worden ;w

Die Notch is wel aardig binnen aan het lopen nu volgens mij. 8)

Verwijderd

Bulls schreef op donderdag 16 september 2010 @ 22:17:
Je ziet jezelf toch niet zo vaak (of helemaal niet) en online zien anderen de skin die je inject niet. Dus zoveel maakt dat toch niet uit?
Nee je begrijpt me niet helemaal;
Op de website van Minecraft kun je een character skin uploaden. Die ziet iedereen wel degelijk in multiplayer.
Echter kun je ook, los van die website, skins injecteren voor je poppetje in minecraft.jar, net als een texture pack.
Probleem is echter dat het er op lijkt dat zodra je een poppetje heb geupload via de website, het spel geen gebruik meer maakt van je geinjecteerde poppetjes! :+

Ik wil juist die geinjecteerde skin weer gebruiken... ;)

• y0ukn0w
  • Laatst online: 09-01-2022

y0ukn0w

aka Jay

Ook maar de legale MP versie gekocht. Maar eens een plekje zoeken voor een huis.

Ingame name is Jarune

MHW: Jay

• altaria1993
  • Laatst online: 16-09 13:47
Server zit nu vol, misschien een paar slots er bij doen?

• Bulls
Meh ik wil er ook op :D maar moet nog een paar dagen wachten op paypal
Verwijderd schreef op donderdag 16 september 2010 @ 22:39:
[...]

Nee je begrijpt me niet helemaal;
Op de website van Minecraft kun je een character skin uploaden. Die ziet iedereen wel degelijk in multiplayer.
Echter kun je ook, los van die website, skins injecteren voor je poppetje in minecraft.jar, net als een texture pack.
Probleem is echter dat het er op lijkt dat zodra je een poppetje heb geupload via de website, het spel geen gebruik meer maakt van je geinjecteerde poppetjes! :+

Ik wil juist die geinjecteerde skin weer gebruiken... ;)
Ja dat bedoel ik ook, de skin die je upload zien anderen wel, maar als je files gaat aanpassen heb je alleen zelf er baat bij, terwijl je je eigen skin eigenlijk amper ziet. En anderen zien jou gewoon de standaard skin hebben.

Ook als je dus in de jar file de skin aanpast zullen wellicht ook anderen hun skins aangepast worden naar jouw files.

[ Voor 87% gewijzigd door Bulls op 16-09-2010 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
MazeMouse schreef op donderdag 16 september 2010 @ 22:29:
[...]

Ik vond eigenlijk alleen glazen onderwatertunnel ernstig vet! Vraag me af hoe ze dat gedaan hebben. Aanleggen met die 15sec timer en dan leeghozen? :P
Sponges (Alleen spawnbaar met code) deze houden alles binnen 5 vakjes droog (ook onderwater) op die maneir kan je simpel bouwen.

of een gigantisch glazen koepel en dan uithakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSTNjitRam
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:03
BST_NjitRam - NjitRam83

Was gezellig in de server net, af en toe wat laggy maar ben blij dat ik nog wat aan het dak van het stadion heb kunnen bijdragen ;-)

Wishlist Backpack Survivors op Steam !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dringend die map nodig. Ik ben m'n huis kwijt, lol. Vergeten /sethome te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Oh, /sethome? En dat doet? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Ik wil even een lijstje samenstellen voor in de TS, met handige commands:

Syntax - Uitleg wat het doet
/Spawn - Brengt je terug naar de globale Spawn.
/Sethome - Geeft je een warp voor naar je huis, of de plek waar je dan bent.
/Home - Brengt je naar de plek waar je voor het laatst /Sethome hebt gedaan
/warp *naam* - Brengt je naar een door de admin vastgesteld punt. Bekende warps:
  • Stadion - Groot Voetbal stadion.
  • Hotel - Hotel vlak bij de spawn, met een gigantische mijn eronder.
/Lighter - Geeft je een aansteker, gelieven niet abusen!
/Playerlist - Geeft een lijst weer van spelers die op dat moment in de server zijn

Nog toevoegingen? Warp namen of commands welke je vaak gebruikt?

[ Voor 4% gewijzigd door D4NG3R op 17-09-2010 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

BioHazard - Bio88 voor in de TS.

edit: Dank u! :)

[ Voor 24% gewijzigd door BioHazard op 17-09-2010 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:55
Die X's Adventures in Minecraft zijn echt ontzettend leuk om te kijken zeg. Ik durf het bijna niet te zeggen, maar het is bijna leuker dan zelf spelen (beetje achterover zitten en kijken wat hij er van bakt) ;)

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja X's Adventures zijn inderdaad leuk. Ik ben al bij episode 27.
Die gozer brengt het erg leuk idd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brains
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-03-2024
Cool, het boompje dat ik naast de middenstip had geplant staat ook op het screenshot :)

Hoe je ingame kan chatten ben ik al achter, namelijk door op de T-toets te drukken. Staat ook onder heb in-broser-java-venster.

Is het iemand al gelukt om te farmen? Er staat dat het geintroduceerd is in indev, maar verderop staat nog iets een eigenschap over infdev. Ik heb nog geen seeds gevonden en mijn hoe slijt ook niet bij het omspitten van gras.

In de tussentijd wacht ik rustig af of mijn bomen gaan groeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

Iemand trouwens enig idee of dia via browser op ipad te spelen is? :p

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Xenomorphh schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 10:07:
ALs de iPad hardwarematige OpenGL versnelling ondersteund. En java aankan (neem ik toch aan?) moet het kunnen :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andiaen
Heb het gisteren ook aangeschaft, helaas maar drie minuten kunnen spelen maar daar ga ik vanavond verandering in brengen.

Andiaen- Andiaen

Dat filmpje met het spoornetwerk ziet er wel echt geweldig uit. Heeft iemand een idee hoe die speler de rails kan laten wisselen? Hij start namelijk op hetzelfde punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgreehder
  • Laatst online: 24-06 14:35
Xenomorphh schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 10:07:
Ik durf wel een veilig wedje te maken dat zelfs als je java in browser kan afspelen op de iPad, dat de hardware in dat ding dit niet gaat bijbenen. Dit spel begint bijvoorbeeld al met iets van 490 Mb in het werkgeheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

Sgreehder schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 10:09:
[...]

Ik durf wel een veilig wedje te maken dat zelfs als je java in browser kan afspelen op de iPad, dat de hardware in dat ding dit niet gaat bijbenen. Dit spel begint bijvoorbeeld al met iets van 490 Mb in het werkgeheugen.
Daar heb je gelijk maar er is een browser versie die lijkt me toch minder zwaar? Maar goed ik wacht het af moet even wachten op paypal. :'( En dan zal ik het proberen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Verwijderd schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 09:26:
Ja X's Adventures zijn inderdaad leuk. Ik ben al bij episode 27.
Die gozer brengt het erg leuk idd. :)
Ik vind het vooral grappig hoe hij op de dieren reageert.
[Midden in een verhaal] O look, a sheep! [Gaat verder met verhaal]

"Let's kill the cows for their hides"
"Hello cow" *WHACK*

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulBloem
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:27
posttoast schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 09:19:
Die X's Adventures in Minecraft zijn echt ontzettend leuk om te kijken zeg. Ik durf het bijna niet te zeggen, maar het is bijna leuker dan zelf spelen (beetje achterover zitten en kijken wat hij er van bakt) ;)
Zo had ik ook eens een blog gevolgd over twee personages in de Sims. Degene liet ze gewoon hun gang gaan en vertelde er een verhaal bij. Was ook erg leuk gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Sgreehder schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 10:09:
[...]

Nee, je bent HARDWAREMATIGE OpenGL ondersteuning nodig, wat de iPad d8 ik niet heeft.

In-game gebruikt het spel zo rond de 128MB ram (browserversie) en dat is inclusief het verbruik van geheugen van de browser zelf (Firefox in dit geval).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
MazeMouse schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 10:24:
[...]

"Hello cow" *WHACK*
This is a game called minecraft "thats a sheep" *lult verder*

xD, dat tutorial filmpje is van hem :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Ik heb een simpele laptop met GMA900 graphics. Kan dit draaien ? Dan kan ik bij mijn vriendin dit weekend doorgaan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andiaen
Ik ben de wiki aan het lezen over het gebruik van vallen en mijnen in kerkers.
Heeft iemand toevallig al zo'n kerker met wat vallen en mijnen opgezet?
Het lijkt me heel leuk om eens te proberen te ontsnappen uit een dergelijke kerker (zonder de kerker te slopen uiteraard).
Spel biedt wel hele leuke mogelijkheden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• y0ukn0w

y0ukn0w

aka Jay

nog een keertje voor in de TS ;)

y0ukn0w - Jarune
(edit: thanks!)

Gisteren online begonnen en ga niet meer terug naar single player :) Erg verslavend! Ik was een paar uur (tot veel te laat) bezig en zag overal om mij heen nieuwe gebouwen de lucht in gaan. Voornamelijk bezig gehouden met een eigen onderkomen creëren en begonnen aan iets dat een mijn moet worden (bijgenaamd 'Skull Mine'). Ook nog even geholpen aan het enorme stadion. Vanavond eens op zoek naar diamant.

Hoe maken jullie eigenlijk die screendumps van de map? Erg benieuwt hoe het stadion er nu uit ziet met de daken boven de tribunes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catmandos
ben de afgelopen dagen ook veel te veel bezig met minecraft maar gelukkig nog alleen vandaag werken en dan weekend genoeg tijd op me mijn nog veelg groter te maken

ik kan nu als ik aan 1 kant sta de andere kant van me mijn al niet meer zien

edit ik ben ook erg geintreseerd in een nieuwe screenshot van de hele map

kijken wat er allemaal in 1 dag is bij gekomen

[ Voor 20% gewijzigd door Catmandos op 17-09-2010 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Ja, kijken of de fundering van mijn huis te zien is haha. Er staan alleen nog maar wat muren. En een mijn onder het huis voor materials.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkLoki
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-09 20:42
Heb er even over getwijfeld maar voor 10 euro kon ik dit spel niet laten liggen. Al even rondgekeken op jullie server maar kreeg steeds na een minuut ofzo vastlopers dus dat had niet heel veel zin. Dan maar een mijntje bouwen in singleplayer, heel verslavend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwinonline
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Misschien een stomme vraag maar heb je iets om materialen in op te slaan? Ik heb erg veel spullen verzameld maar heb nu nog niet alles nodig, is er een manier om deze ergens op te slaan? kist/kast oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 11:04

mux

99% efficient!

Dit is echt veel te verslavend... avoid or it will eat you!

Die groene monsters zijn best eng, ze exploderen!

Youtube: PowerElectronicsBlog - Plank2 (4W computer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Alwinonline schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 11:39:
Misschien een stomme vraag maar heb je iets om materialen in op te slaan? Ik heb erg veel spullen verzameld maar heb nu nog niet alles nodig, is er een manier om deze ergens op te slaan? kist/kast oid?
Ja, je kan een kist maken door 8 planken in een cirkeltje te zetten op je crafting tafel :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkLoki schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 11:38:
Heb er even over getwijfeld maar voor 10 euro kon ik dit spel niet laten liggen. Al even rondgekeken op jullie server maar kreeg steeds na een minuut ofzo vastlopers dus dat had niet heel veel zin. Dan maar een mijntje bouwen in singleplayer, heel verslavend.
kijk even in de TS, je moet je rendering distance op normal zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• y0ukn0w

y0ukn0w

aka Jay

Penny Arcade heeft Minecraft opgepakt en er een comic van gemaakt http://www.penny-arcade.com/comic/ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
D4NG3R NL schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 11:42:
[...]

Ja, je kan een kist maken door 8 planken in een cirkeltje te zetten op je crafting tafel :) .
En je kunt een grotere kast met meer inhoud maken door simpel 2 kasten naast elkaar te zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MazeMouse schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 10:24:
[...]

"Hello cow" *WHACK*
Verhaal - O ik hoor een zombie - achter de zombie aan - weg verhaal.
:P

Maar idd ik vind/vond zijn filmpjes ook erg leuk. Maar ben er ook wel klaar mee (Meer zijn filmpjes gekeken dan gespeeld). Het avontuur / crafting items gedeelte vind ik het leukste. Dat hele mega bouwwerken bouwen daar kan ik minder lang zoet mee zijn.
Pagina: 1 ... 4 ... 57 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om in de lijst in de TS opgenomen te worden, stuur een <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/310759">DM</a> aan D4NG3R NL. Dit gaat om de vaste spelers!
---
Bouwrechten kan men niet meer ingame aanvragen, dat gaat allemaal via de website <a href=http://beta.tweakcraft.net/rights target="_blank">beta.tweakcraft.net</a> ---