Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 68 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 42 ... 58 Laatste
Acties:
  • 165.162 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26445

3 trainees gepopt, waar er 2 van gaan vertrekken. Dus maar weer eens opzoek naar 1 nieuwe trainee. De ander zal uit mijn eigen jeugd komen om hem nog even door te trainen. Speler zal bij promotie te weinig waard zijn dus trainen is dan de betere optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:11

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

IK heb vanavond om 18:00 (duitse speeltijden) een érg belangrijke wedstrijd, uit tegen de grootste concurrent en eigenlijk de top-favoriet.

Ik vrees dat hij een betere kans heeft en vermoedelijk een hoog middenveld gaat halen...
waarbij ikzelf het moeilijk zal hebben mee te komen.

Tóch neem ik behoorlijk risico en speel MOTS, en een driemans middenveld:
ik verwacht dat dat hem een beetje zal verrassen, hij verwacht misschien eerder dat ik op counter zal gokken, maar ik vrees dat ik met mn huidige, nog te zwakke aanval dan toch niet genoeg kans zal hebben, en hij me alsnog overrompelt.

de twee wedstrijden hierop zijn tegen duidelijk zwakkere teams en ik hoop dat de verloren teamgeest dan niet te zwaar zal tellen en dat te herstellen is..
nu te winnen (evt een gelijkspel) heb ik echter absoluut nodig om nog een kans op kampioenschap te hebben, dat gaat dus spannend worden, ik geef hem nog steeds een iets betere kans.

[ Voor 5% gewijzigd door RM-rf op 14-04-2012 16:46 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-05 12:02

nXXt

Carpe omnia

Had het eerder al gevraagd, maar is er eigenlijk nog een GoT-jeugdcompetitie? Wil misschien binnenkort weer beginnen met een jeugdopleiding, dan kan ik in ieder geval rekening houden met het nieuwe seizoen van de jeugdcompetitie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

heb gisteren mn topowedstrijd met een duidelijke en terechte 2-0 verloren...
twee van mn beste spelers vlogen er ook af met blessure's, beide +3, dus mn seizoen is voorbij...

nuja, mn best wel gedaan en nu moet ik maar eens kritisch kijken hoe verder, mn huidige salaris is eigenlijk te hoog om door te gaan op deze manier en zelfs als ik volgend seizoen vast weer bovenin kan meespelen, wat ik misschien nog net kan opbrengen trek ik daarmee eigenlijk vooral financiële reserve's leeg

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Bam! Gewonnen van het botje (duh) en mijn concurrent voor de tweede plaats heeft verloren. In principe heb ik het nog helemaal in eigen hand, aangezien ik nog thuis tegen de nr. 1 moet en ik denk dat ik dat team met normaal of wellicht MOTS wel kan verslaan. Dan is het gewoon een kwestie van de andere wedstrijden niet verliezen :P Gelukkig is het zo dat ik ofwel direct voor ofwel direct na een geduchtere tegenstander tegen een botje moet, waardoor de teamgeestproblematiek waarschijnlijk niet de kop op zal steken.

Ik verwacht volgende week weer met PIC te kunnen spelen en misschien misleid ik zo wel de nr. 1 (die qua ratings tot nu toe wel beter is dan ik). Thuis MOTS is een optie die ik serieus overweeg tegen de nr. 1, omdat ik daarmee direct wat doelsaldo terug kan klauwen.

Mocht het niet werken, dan is dat verder ook wel prima. Ik verwachtte in eerste instantie niet dat ik mee zou doen om het kampioenschap :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-05 11:41
Weer gewonnen dit weekend en zwaar terecht ook. Vorige week uit (pic) gelijk gespeeld en deze week was hij bang geworden en ging hij voor de counter zonder zelf aanval te hebben. Met PIN heb ik hem van de mat gespeeld en mijn beste middenveld ooit gehaald, uitstekend (heel laag).

Als slechtste team van de competitie sta ik nu weer 4e en verbaas ik iedereen door veel wedstrijden te winnen. Ik denk dat ze allemaal bang voor me zijn en gaan counteren de rest van het seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intru
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-05 10:52
Met 4-0 (thuis) gewonnen van de nummer 1, da's een leuke meevaller. Hij zal wel gepic'ed hebben denk ik. Sowieso sta ik nu in de veilige zone, dus volgend seizoen draai ik weer lekker mee op dit niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 360312

Sterk verzwakt toch een uit overwinning geboekt. Ben nu weg van de degradatie plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-04 12:41
Ik voel me een beetje als Ajax de laatste week. :P Vorige week won ik terwijl de nummer twee gelijkspeelde tegen de nummer vijf en de nummer drie verloor van de nummer vier.

Gisteren had iedereen dus dezelfde tegenstander. Ik won de uitwedstrijd met 8-0 (PIC en weer een hattrick van één van m'n spitsen, staat op 16 goals nu, beste topscorer van een andere ploeg staat op 8), de nummers drie en vier speelden gelijk tegen elkaar en de nummer twee ging thuis verrassend onderuit tegen de nummer vijf. Met nog zes wedstrijden te gaan heb ik dus acht punten voorsprong op de nummers twee en drie, titel is dus wel binnen nu. :*)

Volgende week weer PICcen tegen de nummer laatst, daarna wacht een uitwedstrijd tegen de nummer drie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 453510

Speel nu met een selectie waarmee ik denk naar de 6e/ 5e te kunnen in de 8e. moet nog 4 punten goed maken op de nummer 1 omdat ik dit seizoen wat te laat wakker ben geworden uit mijn "winterslaap"

Sinds de aankopen wel ongeslagen, wat ook wel mag natuurlijk (maar in HT weet je het nooit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-03 10:51

CoRrRan

Don't Panic!!!

*zucht* Net de eerste editie van de GOT cup verloren met 1-2 van RM-rf. Denk dat hij mazzel heeft gehad! ;)

Gefeliciteerd met die eerste beker RM-rf!
TournamentMatchID=424829

[ Voor 7% gewijzigd door CoRrRan op 16-04-2012 21:51 ]

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CoRrRan schreef op maandag 16 april 2012 @ 21:50:
*zucht* Net de eerste editie van de GOT cup verloren met 1-2 van RM-rf. Denk dat hij mazzel heeft gehad! ;)

TournamentMatchID=424829
Tijd voor een nieuw toornooi lijkt me?? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

CoRrRan schreef op maandag 16 april 2012 @ 21:50:

TournamentMatchID=424829
bedankt :)

was idd wel een beetje geluk, ik had twee topspelers die geblesseerd waren en moest dus een beetje improviseren,
ik had volgens mij wel een beetje geluk dat mn verdediging redelijk wat hield; mn centrale def was het sterkste, maar die ontweek je ook uitstekend met Wing-attack, op de vleugels had ik eigenlijk wel mer dan 1 goal moeten ontvangen met 5 kansen.

Ik heb trouwens het toernooi verlengd met een extra seizoen, iedereen die wil kan dan een volgend seizoen weer meedoen..
maar evengoed kan misschien iemand anders nog een GoT-toernooi aanmaken waardoor we misschien ook wat meer teams van gelijke sterkte kunnen samenvoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RM-rf schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 12:24:
[...]

bedankt :)

was idd wel een beetje geluk, ik had twee topspelers die geblesseerd waren en moest dus een beetje improviseren,
ik had volgens mij wel een beetje geluk dat mn verdediging redelijk wat hield; mn centrale def was het sterkste, maar die ontweek je ook uitstekend met Wing-attack, op de vleugels had ik eigenlijk wel mer dan 1 goal moeten ontvangen met 5 kansen.

Ik heb trouwens het toernooi verlengd met een extra seizoen, iedereen die wil kan dan een volgend seizoen weer meedoen..
maar evengoed kan misschien iemand anders nog een GoT-toernooi aanmaken waardoor we misschien ook wat meer teams van gelijke sterkte kunnen samenvoegen.
Nog een plekje vrij ?? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nXXt schreef op zondag 15 april 2012 @ 17:42:
Had het eerder al gevraagd, maar is er eigenlijk nog een GoT-jeugdcompetitie? Wil misschien binnenkort weer beginnen met een jeugdopleiding, dan kan ik in ieder geval rekening houden met het nieuwe seizoen van de jeugdcompetitie :)
Wij hebben nog twee plek over in een 4 ploegen jeugd competitie.
Vrijdag a.s. Is de laatste wedstrijd van het seizoen en dan starten we opnieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RM-rf schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 12:24:
[...]
Heb er eentje aangemaakt. Dus laat de overige tweakers maar mijn kant op komen.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 26445 op 18-04-2012 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26445 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 14:45:
[...]

Heb er eentje aangemaakt. Dus laat de overige tweakers maar mijn kant op komen.
Nodig me maar uit teamnaam: Spiders utd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Word aangewerkt, maar om een of andere reden kan ik niet meer bij mijn toernooi. Zie de link om een nieuwe aan te maken, maar als ik dat probeer dan krijg ik de melding dat ik er maar 1 tegelijk kan spelen.

Edit: Ok nog 5 plaatsen open voor GoT Cup II.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 26445 op 18-04-2012 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

AC Quattro (VIII.539) heeft ook wel interesse in de GoT Cup II :)

Ik zie momenteel ook alleen maar de optie om een toernooi aan te maken (geen idee of dat klopt, heb supporter nu sinds een paar dagen een maandje gratis :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Ik heb ook supporter voor een maandje gratis, maar ik neem aan dat als je nu je tenue wijzigt dat deze niet behouden blijft als je proefmaandje afloopt of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok nog maar 3 plaatsen over, gaat best snel. Eerste wedstrijd is aanstaande maandag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ga binnenkort mijn nieuwe selectie samenstellen. Het is de bedoeling na dit seizoen twee seizoenen korte pass te trainen en vervolgens de switch te maken naar positie spel!

Voor mijn B team ga ik heel simpel bij de basis beginnen met drie 17 jarige redelijk passen/positiespel trainees aangevuld met A verdedigers die een passen boost krijgen.
Voor de overige twee plekken denk ik erover om jonge formidabel spitsen met redelijk passen te gebruiken en deze te verkopen op formidabel/formidabel.

Voor mijn A team weet ik niet goed welke kant ik op moet voor het middenveld.
Heeft er iemand een idee welke vaardigheden mijn spelers op de trainingsposities zouden moeten hebben, en welke leeftijd?? Het is daarbij niet direct mijn bedoeling om op korte termijn zeer competitief te zijn?

Alvast mijn dank voor de meningen cq input..

PS --> er zijn nog twee plaatsen beschikbaar in een GOT jeugd competitie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-04 09:40
Afgelopen zondag met een simpele 0-5 gewonnen waar ik thuis nog met moeite de 1-0 wist binnen te tikken. Dit maal gegaan voor 2-5-3 ipv 3-5-2, denk dat het zijn vruchten heeft afgeworpen, middenveld was hoger en mijn aanval zat een stuk dichter bij zijn verdediging waardoor het scoren ook wat makkelijker is gegaan.

Helaas heb ik dit seizoen wel pech met vormbehoud een aantal belangrijke spelers zijn toch zeer wisselvallig in het behouden van hun vorm dat ik er aan zit te denken om toch te kijken voor vervanging. Wanneer ik straks weer terug naar de VI ga, moet ik toch wel beter bezig gaan houden met strategie en het invullen van mijn selectie.

Momenteel blijf ik toch maar hersenloos positiespel trainen en dan wel een beetje met de formatie spelen maar echt voor inkomen gaat het helaas niet zorgen ben ik bang. Het is nog maar even kijken in welke VI ik terecht ga komen en hoe we dat gaan aanpakken. Voorlopig blijven we PiC spelen en cruisen we rustig af op de titel, over 3 weken tegen de nummer 2 en dan maar een keer MOTSen om het gaatje te slaan :)

Als het gaatje er is dan gaan we ons maar eens druk maken over volgend seizoen :P

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dronken van de rum en stinkend naar grote sigaren zijn mijn spelers vanochtend weer geland op Nederlandse bodem na de vriendschappelijk wedstrijd in Cuba :D

Lijkt er op dat ik van het weekend nog niet met mijn meest ideale opstelling kan spelen. Nadeel als de speler in je elftal op leeftijd raken en dan tegen een blessure lopen. Dan heb je ze niet zo snel fit als je gewend ben en dus al voor de 3e competitie wedstrijd op rij zonder een van mijn Surinamers. Hij heeft nu nog maar 1 week achter zijn naam staan dus hoop hem volgende week er weer bij te hebben. Daarnaast natuurlijk niet te veel punten verliezen. Afgelopen weekend van een concurrent verloren waardoor de aansluiting met de nummer 1 weer even weg is.

Er zijn trouwens nog 2 plaatsen beschikbaar voor GoT Cup II toernooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Anoniem: 26445 schreef op donderdag 19 april 2012 @ 14:01:
[...]

Er zijn trouwens nog 2 plaatsen beschikbaar voor GoT Cup II toernooi.
Op stage zijn ze nu begonnen met de versie 1.1 van toernooien. 16 teams in 1 toernooi, single elimination, maar ook poule-fases. Goede uitkomst voor komende GoT Cups.

GoT Cup I toernooi zit nog te wachten op 4 GoT'ers die niet geaccepteerd hebben: Sandyman538, s_de_hoog, cquintus & TheNose.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:13

Shabbaman

Got love?

Reiben schreef op woensdag 18 april 2012 @ 19:18:
Ik heb ook supporter voor een maandje gratis, maar ik neem aan dat als je nu je tenue wijzigt dat deze niet behouden blijft als je proefmaandje afloopt of wel?
Mijn supporter verloopt wel eens, en als ik het dan vernieuw dan is alles weer zoals ik het achtergelaten had. Meestal duurt het niet langer dan een week voordat ik het vernieuw, dus het zou kunnen dat ze dat na een tijdje resetten. Ik heb zo het vermoeden dat het gewoon bewaard blijft.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

De winnaars van de GoT Cup I en II kunnen eventueel tegen elkaar strijden voor de GoT Super Cup in een friendly :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Shabbaman schreef op donderdag 19 april 2012 @ 17:06:
[...]

Mijn supporter verloopt wel eens, en als ik het dan vernieuw dan is alles weer zoals ik het achtergelaten had. Meestal duurt het niet langer dan een week voordat ik het vernieuw, dus het zou kunnen dat ze dat na een tijdje resetten. Ik heb zo het vermoeden dat het gewoon bewaard blijft.
Ah oke, ik bedoelde eigenlijk meer of je dat tenue nog hebt als je niet-supporter bent, of dat je dan weer gewoon het standaard (groene) tenue ziet. Maar dat zal het laatste dus wel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Je tenue wordt wel weer gewoon standaard wit / groen maar zodra je supporter weer verlengt dan komt het tenue dat je gekozen hebt weer terug.

Wat was er gister aan de hand met HT, ik controleerde om 3uur de training en toen had ik nog helemaal niets behalve de normale training wat betreft positiespel en toen ik vanochtend inlogde had ik opeens 3 poppers. Zou wel te maken hebben met een korte downtime denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nXXt schreef op donderdag 19 april 2012 @ 19:55:
De winnaars van de GoT Cup I en II kunnen eventueel tegen elkaar strijden voor de GoT Super Cup in een friendly :+
Moeten in beide nog een aantal plaatsen vullen. Als ik het goed begrijp is dat als het vandaag niet lukt dat de start datum een week opschuift.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[b]Moeten in beide nog een aantal plaatsen vullen. Als ik het goed begrijp is dat als het vandaag niet lukt dat de start datum een week opschuift.
[/n]
Dit klopt helemaal, alle deelnemers die het toornooit geaccepteerd hebben, krijgen auto een bericht van Hattrick dat de datum verschoven is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GoT II zit vol, maar we trappen dus pas over 8 dagen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nogmaals de vraag :
Mensen met een jeugdteam die NU in een competitie kunnen stappen?
2 plaatsen vrij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Anoniem: 360312 schreef op zondag 22 april 2012 @ 12:48:
Nogmaals de vraag :
Mensen met een jeugdteam die NU in een competitie kunnen stappen?
2 plaatsen vrij....
Ik stel mijn jeugdteam nog even uit :) Heb met een potentiële kans op promotie meer aan versterkingen.

Bedankt voor het aanbod.

Zonet even peentjes gezweet. Was onderweg naar huis en zette de wedstrijd aan op Androick. Ondanks dat er al 20 minuten gespeeld moest zijn, was er nog geen enkel event (behalve de opstellingen en het weer), dus dacht ik dat er iets aan de hand was met Androick. Ik keek even snel naar een andere wedstrijd of het daar ook zo was: nee, dat werkte allemaal goed. In de 26e ineens een goal tegen en dus 1-0 voor de thuisploeg (ik speel PIC en verwacht deze wedstrijd te winnen, dus was even schrikken).

In de 28e minuut was het echter weer gelijk en in de 29e stond ik voor. In de 37e minuut werd het 1-3, dus het begint ergens op te lijken :P

Volgende week tegen de nummer één waar ik op punten mee gelijk sta (ik moet winnen voor promotie, mijn doelsaldo is veel slechter). MOTS lijkt me echter weer overdreven, zeker omdat ik niet het risico wil lopen dat ik de wedstrijd erna ineens zou verliezen (weet niet echt hoeveel mijn teamgeest zou dalen met MOTS, maar goed). Ik wil nu wel echt voor promotie gaan ... ik had het in eerste instantie niet verwacht nadat ik pas na de start van de competitie in het spel kwam, maar ik maak dus toch kans :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

1-1 gelijk spel dit weekend. Het lijkt er op dat we dus niet gaan degraderen ondanks het feit dat het hele A-team verkocht is en er opnieuw gebouwd gaat worden aan een selectie.

De selectie is inmiddels op de goede weg. Er zijn dit weekend een aantal nieuwe spelers bijgekomen en vandaag gaan de laatste "oude" krachten op de TL. Daarnaast worden er een aantaal overbodige spelers zeer vroeg met de vut gestuurd. We gaan verder met een 24-mans selectie waarin iedereen zijn vaste plek cq taak heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Ben aardig aan m'n doelsaldo aan het werken de laatste maand, derde keer in vier weken dat ik dubbele cijfers haal. (wel twee keer tegen een botje) Titelrace lijkt al gespeeld, heb nu een voorsprong van acht punten op de nummer twee en tien op de nummer drie. Volgende week moet ik op bezoek bij de nummer drie. Mag van de vijf wedstrijden er nog twee verliezen en heb nog altijd geen tegentreffer geïncasseerd, dus ik verwacht geen problemen meer.

Ligt het trouwens aan mij of kloppen die voorspelde ratings (matchorders > voorspel ratings) echt voor geen meter? Komen volgens mij structureel een stuk hoger uit dan ik in de wedstrijd daadwerkelijk haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Van het weekend met de hakken over de sloot mijn wedstrijd gewonnen tegen weer een team dat counter speelt. Hopelijk is mijn keeper snel weer beter, want die is wel met +1 uitgevallen. Moet komend weekend tegen de koploper en dus heb hem wel nodig, want er is geen geld om een vervanger aan te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Beginnersvraagje voor wat betreft stamina training: als ik iemand in dezelfde week in de competitiewedstrijd 70 minuten laat spelen (want hij heeft vrij laag stamina) en in de oefenwedstrijd 20 minuten laat invallen, krijgt hij dan 90 minuten stamina training of alleen die 70?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Exitium schreef op maandag 23 april 2012 @ 15:45:
Ben aardig aan m'n doelsaldo aan het werken de laatste maand, derde keer in vier weken dat ik dubbele cijfers haal. (wel twee keer tegen een botje) Titelrace lijkt al gespeeld, heb nu een voorsprong van acht punten op de nummer twee en tien op de nummer drie. Volgende week moet ik op bezoek bij de nummer drie. Mag van de vijf wedstrijden er nog twee verliezen en heb nog altijd geen tegentreffer geïncasseerd, dus ik verwacht geen problemen meer.

Ligt het trouwens aan mij of kloppen die voorspelde ratings (matchorders > voorspel ratings) echt voor geen meter? Komen volgens mij structureel een stuk hoger uit dan ik in de wedstrijd daadwerkelijk haal.
Deze houd geen rekening met conditie verval, dus het klopt voor geen meter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:57

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Reiben schreef op maandag 23 april 2012 @ 20:50:
Beginnersvraagje voor wat betreft stamina training: als ik iemand in dezelfde week in de competitiewedstrijd 70 minuten laat spelen (want hij heeft vrij laag stamina) en in de oefenwedstrijd 20 minuten laat invallen, krijgt hij dan 90 minuten stamina training of alleen die 70?
Bij andere trainingsgebieden geldt altijd de laatst gespeelde wedstrijd van die week, feitelijk dus altijd de friendly/bekerwedstrijd. Lijkt mij dat dat voor Stamina ook het geval is?

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
Yukkie schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 13:38:
[...]

Bij andere trainingsgebieden geldt altijd de laatst gespeelde wedstrijd van die week, feitelijk dus altijd de friendly/bekerwedstrijd. Lijkt mij dat dat voor Stamina ook het geval is?
Die info is al aardig achterhaald. Bij iedere trainingsvorm geldt de beste 90 minuten. Dus op zondag 90 minuten op een 100% plek en op woensdag op een 50% plek dan geld de wedstrijd van zondag voor de training.

Ik neem aan dat dit ook voor conditie zo is omdat het minute based is.
70 minuten + 20 minuten is 90 minuten en dat is de maximale training die je in een week per speler kunt krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:57

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

ik ben er dan ook een seizoen of 15 uit geweest ;)

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
Ik heb een impuls aankoop gedaan:

Emil Hof (268584708)
25 jaar en 59 dagen, volgende verjaardag: 17-06-2012
Vorm: zwak Conditie: goed
Een populair persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een matig leider.

Total Skill Index (TSI): 80 880
Loon: 18 444 €/week inclusief 20% bonus
Specialiteit: Technisch

Hoogste bod: 1 274 000 € door Trappers Hasselt (geschiedenis van biedingen)
Huidige vaardigheden
Passen: reusachtig
Scoren: briljant

Is het dom van me of valt de aankoop nog wel mee?

[ Voor 21% gewijzigd door Wceend op 25-04-2012 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simsim
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-02 13:30
Zijn er nog jeugdteams die een competitie zoeken?

Morgen gaan we van start en er zijn nog 2 plekjes vrij:

Jeugdcompetitie: Oncle X (421915)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Zo, heb net eventjes mijn tenues licht aangepast omdat ik inmiddels de tijd heb gevonden een logo voor mijn team AC Quattro te maken :)

Thuistenue
Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/2l8xk46.png

Logo
Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/346aq9s.png

Ben erg tevreden met het eindresultaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ziet er inderdaad netjes uit. Nu eens kijken of het ook tot grote resultaten gaat leiden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-05 19:39

chario2

Chario2 (818126)

Wceend schreef op woensdag 25 april 2012 @ 09:01:
Ik heb een impuls aankoop gedaan:

Emil Hof (268584708)
25 jaar en 59 dagen, volgende verjaardag: 17-06-2012
Vorm: zwak Conditie: goed
Een populair persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een matig leider.

Total Skill Index (TSI): 80 880
Loon: 18 444 €/week inclusief 20% bonus
Specialiteit: Technisch

Hoogste bod: 1 274 000 € door Trappers Hasselt (geschiedenis van biedingen)
Huidige vaardigheden
Passen: reusachtig
Scoren: briljant

Is het dom van me of valt de aankoop nog wel mee?
en je heb hem voor 1.2 miljoen ?
mijn inzien geen gekke aankoop.
heeft hij ook nog wat positie spel ? dan kan je deze verdedigend neerzetten als spits, voegd hij nog wat toe aan je mid.

Prijzen zijn wel flink gedaald zeg voor dit soort aankopen ;(

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Heb me afgelopen week ook met m'n tenue en logo beziggehouden. Tenue is een bestaande compleet aangepast qua kleur, sponsor e.d. Logo is zelfgemaakt.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/mcLxid310o8Mlgs71w6PVtxG/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/7auBkP6GEQ4PzyM4MCkM6m6b/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
chario2 schreef op woensdag 25 april 2012 @ 16:53:
[...]

en je heb hem voor 1.2 miljoen ?
mijn inzien geen gekke aankoop.
heeft hij ook nog wat positie spel ? dan kan je deze verdedigend neerzetten als spits, voegd hij nog wat toe aan je mid.

Prijzen zijn wel flink gedaald zeg voor dit soort aankopen ;(
ja voor 1,2 en geen positiespel. Ik zal hem op woensdag af en toe op een 50% plaats zetten misschien stijgt hij binnenkort nog wat dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Er zijn trouwens nog 2 plaatsen over in het GoT toernooi (naar ik meen moeten die voor vanavond vol zijn, anders verschuift de begindatum weer)

dus iedereen die zin heeft kan zich melden, hier of via hattrick (zal proberen vandaag regelmatig wat te kijken, al heb ik momenteel en de laatste tijd weinig tijd over)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
Wceend schreef op donderdag 26 april 2012 @ 09:18:
[...]

ja voor 1,2 en geen positiespel. Ik zal hem op woensdag af en toe op een 50% plaats zetten misschien stijgt hij binnenkort nog wat dan.
En direct voor 2 weken geblesseerd mooi is dat :(

wel 2 stijgingen deze week op PM. Een klaverjasser en een trainee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theturtle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-05 12:34
Ellert Wagner:
Training hard and no fooling around with his team-mates helped improve his scoring skill from disastrous (1) to wretched (2).

Prachtige klaverjaspop voor m'n keeper, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16-02 10:05
RM-rf schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 09:15:
Er zijn trouwens nog 2 plaatsen over in het GoT toernooi (naar ik meen moeten die voor vanavond vol zijn, anders verschuift de begindatum weer)

dus iedereen die zin heeft kan zich melden, hier of via hattrick (zal proberen vandaag regelmatig wat te kijken, al heb ik momenteel en de laatste tijd weinig tijd over)
Ik zou graag een invite willen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Delph schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 13:03:
[...]

Ik zou graag een invite willen :)
ik heb je uitgenodigd, maar aangezien je geen supporter bent zou je dan daarvoor met credits moeten betalen (wat ikzelf niet snel zou doen, alhoewel ikzelf wel nog 12 credits heb staan die ooit geschenkt werden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zes heerlijke passen pops.

Bijna heel mijn nieuwe selectie klaar. Nog een paar positiesen dan staat het voor de komende drie seizoenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Welk percentage conditie trainen jullie? Ik wil even checken dat een recente vormdaling bij een tweetal spelers niet veroorzaakt is door een te hoog conditiepercentage :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Train momenteel 13%, maar dat heeft meer te maken omdat ik een aantal oudere spelers rond heb lopen en dat ik die ook op conditie wil houden.

Edit:

Van het weekend een echte 6-punten wedstrijd. Bij winst sta ik 1 punt achter op de nummer 1. Ongeacht welk van de teams boven mij dat dan ook mag zijn. Mocht ik verliezen dan sta ik er dus 7 achter. Dus bij verlies ga ik elk weekend met de tune van mission impossible in het stadion spelen.

[ Voor 51% gewijzigd door Anoniem: 26445 op 27-04-2012 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-04 10:19
Ik heb 'm altijd op 15%

Marimbas 11 (815670) -- GoT Cup-winnaar seizoen 4, 8 en 9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Mijn conditiepercentage staat op 12%, aangezien ik een relatief jong team heb.

offtopic:
Afgelopen dinsdag papa geworden *O* , dus ik denk dat ik wat minder HT kan spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Mijne ook op 15%, paar 33/34 jarigen erbij. In deze tabel kun je kijken wat de relatie tussen percentage en leeftijd doet voor de conditie van je speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nXXt schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 15:24:
Welk percentage conditie trainen jullie? Ik wil even checken dat een recente vormdaling bij een tweetal spelers niet veroorzaakt is door een te hoog conditiepercentage :P
Altijd 15% gehad, nu al 1 1/2 seizoen 13%.
Meer dan voldoende voor mijn team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YuriV
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-05 09:30
Conditie al seizoenen lang op 5% (= minimum). Op die manier kun je de spelers maximaal trainen op hun hoofdskills (en bijskills) en dus krijg je per saldo betere spelers. Enige nadeel is dat de prestaties op het veld wat teruglopen de 2e helft :+

Natte krant (363218) (V.242)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Zeau, vanavond voor de eerste keer PIN, tegen de nr. 1 (is al maand of twee niet online, maar heeft wel een behoorlijke verdediging en aanval staan). Met PIC zou ik ook moeten kunnen winnen, maar ik loop liever geen risico (zeker vanwege de solide defensieve linie), want deze overwinning heb ik nodig voor het kampioenschap en dus promotie. Ook zijn aanval is goed (beter nog dan de mijne), waardoor ik enigszins verontrust ben door de mogelijkheid van counteraanvallen.

Volgende week zou ik zelfs met een lichte daling van de teamgeest gemakkelijk op PIC moeten kunnen winnen, waarna de week erop een botje op het programma staat.

[ Voor 11% gewijzigd door nXXt op 29-04-2012 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Zojuist m'n eerste tegentreffer van dit seizoen geïncasseerd. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo juist met 3-1 verloren, met veel betere cijfers dan mijn tegenstander. Maar ja hij speelde counter en schiet uit twee counters raak. Hij had zich duidelijk op mij aangepast want hij was een andere opstelling gaan spelen als de weken ervoor. In plaats van de 4-4-2 die hij speelde kwam hij nu met 3-5-2 voor de dag die halverwege de wedstrijd naar matig formatie-ervaring zakte. Hij wist alleen wel reusachtig counter vaardigheid aan de dag te leggen.

Dit is al de derde wedstrijd op rij dat een team tegen mij counter speelt terwijl ze daarvoor anders speelde. Hopelijk kan ik voorkomen nog verder af te zakken, want dit is niet echt motiverend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Kak :( Verloren met 3-4. In beide helften 67/68% balbezit ... Zijn verdediging heeft vooral de dag gered en de mijne heeft het laten afweten.

Sta nu zelfs derde, maar kan de nummer 2 later wel verslaan, denk ik. Misschien gaat de nummer 1 waar ik dus zonet van verloren heb nog een keer het schip tegen een andere tegenstander. Zo niet, dan is promotie helaas uitgesloten. Al met al ben ik echter wel tevreden met mijn prestatie dit seizoen, gezien het feit dat ik na de tweede speelronde de controle kreeg over het team en pas in de vierde ronde in staat was een opstelling op te geven.

EDIT: Ok, WTF :+

Ik zie nu dat de eigenaar (die zoals ik eerder al zei al tijden niet online is geweest) nu veranderd is naar 'dit team heeft geen eigenaar'. Dat zou betekenen dat het team een botteam zal worden aan het eind van het seizoen en dus niet zal kunnen promoveren. Mijn hoofddoel zou in dat geval het verslaan van de nieuwe nummer 2 zijn, zodat ik gratis gepromoveerd kan worden :D

All is not lost :+

[ Voor 26% gewijzigd door nXXt op 29-04-2012 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-05 17:11
Anoniem: 26445 schreef op zondag 29 april 2012 @ 21:55:
Zo juist met 3-1 verloren, met veel betere cijfers dan mijn tegenstander. Maar ja hij speelde counter en schiet uit twee counters raak. Hij had zich duidelijk op mij aangepast want hij was een andere opstelling gaan spelen als de weken ervoor. In plaats van de 4-4-2 die hij speelde kwam hij nu met 3-5-2 voor de dag die halverwege de wedstrijd naar matig formatie-ervaring zakte. Hij wist alleen wel reusachtig counter vaardigheid aan de dag te leggen.

Dit is al de derde wedstrijd op rij dat een team tegen mij counter speelt terwijl ze daarvoor anders speelde. Hopelijk kan ik voorkomen nog verder af te zakken, want dit is niet echt motiverend.
Zelf ook counter spelen en hen verrassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zou een mogelijkheid zijn was het niet dat ik twee internationals van Suriname op mijn middenveld heb lopen die ik er niet zomaar naast kan zetten. Dus 9 van de 10 keer zal ik op het middenveld hogere ratings halen dan mijn tegenstander. Daarnaast heb ik niet voldoende goede verdedigers en aanvallers om de boel ineens om te gooien.

Zal eens na denken over mogelijke andere tactieken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-04 10:19
3-6 verloren. Had 'm zeker ook best kunnen winnen. Maar het is geen gelukkig seizoen. (deels zeker ook wel eigen schuld)

Sta nu 6e met toch ruim de 3e ratings van de competitie :P

Met 2 botjes erbij hoef ik echter niet te vrezen voor degradatie ;)

Wel grappig om te zien dat htev.org de nederlaag wel op waarde weet te schatten en me opwaardeert naar 2051e VI team :)

Marimbas 11 (815670) -- GoT Cup-winnaar seizoen 4, 8 en 9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intru
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-05 10:52
0-2 verloren. Onze ranglijst is al tijden stabiel, laatste paar weken gebeurde er niks, deze week zijn alleen de nummer 3 en 4 gewisseld. Ik sta nog steeds stabiel 5e, wat een prima plekje is na de promotie van vorig seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Kaplander schreef op maandag 30 april 2012 @ 01:41:

Sta nu 6e met toch ruim de 3e ratings van de competitie :P
ik voel met je mee, ik sta 5e plek met de tweede plaats qua ratings...
heb dit seizoen al 3 wedstrijden verloren en 1x gelijk met duidelijk betere ratings,
slechts eenmaal was mn tegenstander echt beter..
anderszijds, die wedstrijden die ik verloor waren vaak wel wedstrijden waar mn zwaktepunten gewoon uitgenut werden en het hele seizoen al ligt mn kansen-benutting ver onder een acceptabel percentage; echt onterecht of ME-naaierij waren die verliespartijen meestal niet

Het seizoen is voor mij nu totaal voorbij, en heb ook wat twijfels over de toekomst... mn budget slinkt de laatste tijd, heb enkele verdedigers die me teveel geld kosten (onder meer 4 surinaamse NT-trainee's, waarvan slechts eentje in het nationale team speelt als hij goed in vorm is; de andere drie zijn zelfs twijfelachtig of ze ooit het NT kunnen halen).

Met de nu zeer slechte fanstemming zal ik nog meer verlies maken omdat het publiek wegblijft en dus moet ik op kosten gaan besparen, mn financiele speelruimte is te krap geworden om dit nog lang uit te kunnen houden (heb wel een aantal goede vooruitzichten met mn jeugd, maar heb geen zin daarmee te dure salariskosten te gaan ophoesten en nog steeds in de V-liga vast te blijven steken, alhoewel ik qua ratings eerder in de VI zou kunnen meedoen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

3-1 verloren. De nummer 7,6 en 5 staan nu met 10 punten gelijk. Sta zelf nog 5e op doelsaldo. Heb voor heropbouw gekozen en een nieuwe lange termijn gepland maar het blijft niet leuk om te verliezen. Gezien het restant van het programma moet ik ernstig rekening houden met degradatie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vanavond gaan de twee toernooien van GoT van start. GoT Cup I voor het tweede seizoen en GoT Cup II voor de eerste keer. Ga zelf eens wat andere dingen uitproberen met formaties en tactieken. Dus verwacht het toernooi niet te winnen, maar je weet het nooit een tactiek kan zomaar ineens goed uitpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

En vanaf de volgende versie van de GoT-cup kunnen we met 16 teams in 1 toernooi aan de slag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
nXXt schreef op zondag 29 april 2012 @ 22:23:

EDIT: Ok, WTF :+

Ik zie nu dat de eigenaar (die zoals ik eerder al zei al tijden niet online is geweest) nu veranderd is naar 'dit team heeft geen eigenaar'. Dat zou betekenen dat het team een botteam zal worden aan het eind van het seizoen en dus niet zal kunnen promoveren. Mijn hoofddoel zou in dat geval het verslaan van de nieuwe nummer 2 zijn, zodat ik gratis gepromoveerd kan worden :D

All is not lost :+
Bots promoveren toch gewoon als ze op een promotie plaats staan?
Na de promotie en degratie vind toch pas de botopruiming plaats?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-05 17:11
Anoniem: 26445 schreef op maandag 30 april 2012 @ 00:26:
Zou een mogelijkheid zijn was het niet dat ik twee internationals van Suriname op mijn middenveld heb lopen die ik er niet zomaar naast kan zetten. Dus 9 van de 10 keer zal ik op het middenveld hogere ratings halen dan mijn tegenstander. Daarnaast heb ik niet voldoende goede verdedigers en aanvallers om de boel ineens om te gooien.

Zal eens na denken over mogelijke andere tactieken.
Daar maak je jezelf dan wel voorspelbaar mee.
Maar mogelijkheden zat toch?

Ik speel ook altijd 3-5-2, maar heb multi skillers in de aanval en verdediging staan. Daarmee kan ik centrum aanval, vleugel aanval en creatief spel spelen op hoog niveau. Dan heb je alweer 4 combinaties met 1 opstelling toch. En het werkt goed. Daarnaast kun je counter kun ook met 4-4-2 spelen en toch een flinke rating halen. Niet zo hoog als de echte counter jongens, maar voldoende om voor een verrassing te zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb gisteren counter uitgeprobeerd met een 5-3-2 opstelling in de GoT Cup. Kwam nog tot een totaal van 291 hatstas en een mytische tactiek vaardigheid. Heb de wedstrijd wel met 1-6 verloren, maar geeft wel de motivatie om wat andere variaties uit te gaan proberen daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
Anoniem: 26445 schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 09:56:
Heb gisteren counter uitgeprobeerd met een 5-3-2 opstelling in de GoT Cup. Kwam nog tot een totaal van 291 hatstas en een mytische tactiek vaardigheid. Heb de wedstrijd wel met 1-6 verloren, maar geeft wel de motivatie om wat andere variaties uit te gaan proberen daar.
meer opties hebben is gewoon beter voor je voorspelbaarheid.
Naar mijn idee moet je toch minstens 4-4-2 en 3-5-2 neer kunnen zetten als mid trainer.
Daarnaast kun je nog all offensive gaan met 2-5-3 maar dat lijkt met tacktisch weer niet zo goed. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Loona35 schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 08:59:
[...]
Daarnaast kun je counter kun ook met 4-4-2 spelen en toch een flinke rating halen. Niet zo hoog als de echte counter jongens, maar voldoende om voor een verrassing te zorgen.
Met de middenveldrating die ik nog haal met 4 middenvelders is het niet handig om counter te spelen vermoed ik. Als ik kijk dat ik met 1 IM en 2 wingers gisteren nog redelijk(laag) middenveld weet te halen. Dit komt natuurlijk ook nog omdat ik mijn 2 ander IMs als verdediger had staan. Echter als ik speler uit mijn reserves op ga stellen kelderen mijn ratings er hard.
Wceend schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 11:09:
[...]
meer opties hebben is gewoon beter voor je voorspelbaarheid.
Naar mijn idee moet je toch minstens 4-4-2 en 3-5-2 neer kunnen zetten als mid trainer.
Daarnaast kun je nog all offensive gaan met 2-5-3 maar dat lijkt met tacktisch weer niet zo goed. ;)
Zit redelijk vast aan 5 middenvelders als ik niet financieel ten onder wil gaan. Speel momenteel in het weekend met 4 Surinamers op het middenveld waarvan de winger in de friendly een 100% plaats opeist. Train in de friendlies nog een andere Surinamer waardoor er nog maar 1 100% en 2 50% plaatsen over blijven om speler te trainen voor de verkoop.

Als ik dus nog een positie op moet geven voor die onverspelbaarheid dan kan ik binnen een aantal seizoenen de boel te koop zetten om de boel te redden. Dus de keuze is nu tussen minder voorspelbaar zijn en minder Surinamers trainen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
Dan zou ik voor minder surinamers gaan. Het is leuk dat je NT spelers traint maar dan heb je naar mijn idee 2 mogelijkheden. Of je neemt er max 1 of 2 en je speelt mee in de competitie. Of je stopt je team er mee vol maar dan ben je een farmteam en behoor je in de VIII.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zijn er mensen die de LiveTrick app gebruiken op iPhone ??
Iemand feedback?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:29
Anoniem: 26445 schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 13:49:
Zit redelijk vast aan 5 middenvelders als ik niet financieel ten onder wil gaan. Speel momenteel in het weekend met 4 Surinamers op het middenveld waarvan de winger in de friendly een 100% plaats opeist. Train in de friendlies nog een andere Surinamer waardoor er nog maar 1 100% en 2 50% plaatsen over blijven om speler te trainen voor de verkoop.
Ik heb een U20 Surinamer :P

Competitie gaat toch nergens meer over, veel onterechte partijen en sta nu 7e in de IV. Ik volg dit topic nog maar mondjesmaat, maar even klagen moet als Hollander kunnen ;)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Tijd voor feest! :*)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/2OdwzmbWp0d6KGaRhJRBJLHM/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
Afgelopen week heeft de nr 1 van de nr 2 verloren waardoor ze weer van plaats zijn gewisseld. de nr 1 staat nu onder de promotiegrens dus die blijft volgend jaar nog wel ben ik bang.
Ik sta stevig 3e en weinig bijzonders te melden.
Aan het eind van het seizoen ga ik toch tegen schorsingen aanlopen en heb aardig wat blessures.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Voor de tweede keer op rij te maken gehad met onderschatting. Toch wel leuke ratings gehaald, al zeg ik het zelf en gelukkig wel de 3 punten veilig gesteld.

Komende 3 wedstrijden gaan echter wel weer cruciaal zijn. Het zijn de 3 sterke teams van mijn competitie. Ik sta momenteel 5 punten los van #2, met 3 wedstrijden te gaan. Als ik volgende wedstrijd win, dan is het volgens mij wel in de pocket met 31 punten voor mij en 25 voor #2. (Mits die #2 ook z'n 3 punten pakt, wat nog niet een zekerheidje is.)

Maar om directe promotie te garanderen, moet ik nog wel punten blijven scoren. De lijn staat nu 1 punt lager dan mijn aantal punten, dus ik kan eigenlijk geen misstappen veroorloven. Gelukkig heb ik de hoogst mogelijke TS door lekker veel te PIC'en, dus kan met PIN/MOTS nog wel wat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
dan heb je nog een spannender einde seizoen dan dat ik heb.

Ik sta 10 punten boven de degradatiestreep en met nog 3 wedstrijden te gaan betekend dit handhaven.
Naar boven toe kan ik in theorie nog kampioen worden in de praktijk max 2e denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

1-2 verloren van de, waarschijnlijke, kampioen. Had zelfs nog wel mogelijkheden op meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

0-1 verloren, kansloos voor de titel en ja ze speelde weer counter tegen me. Ga denk ik heel mijn team verbouwen op een paar spelers na. Zal eens kijken welke spelers prioriteit hebben bij het nationale team van Suriname en aan de hand daar van mijn beslissing nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26445 schreef op maandag 07 mei 2012 @ 15:23:
0-1 verloren, kansloos voor de titel en ja ze speelde weer counter tegen me. Ga denk ik heel mijn team verbouwen op een paar spelers na. Zal eens kijken welke spelers prioriteit hebben bij het nationale team van Suriname en aan de hand daar van mijn beslissing nemen.
Alles er uit gooien en een nieuw meer seizoenenplan maken is wel een aanrader. Het heeft mijn in ieder geval nieuwe "Hattrick energie" gegeven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet nu al als ik alles er nu uitgooi dat ik er later spijt van ga krijgen. Er zit er eentje dicht tegen het NT van Suriname aan en heb er al twee inzitten. Naar alle waarschijnlijkheid hou ik die drie en ga de rest opnieuw opbouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Ik ben lekker bezig in de GoT Cup II :') Aanvoerder (centrumverdediger) met rood weg.

Gisteren 2-3 gewonnen, dus blijft mijn masterplan overeind. De nr. 1 kan niet promoveren (wordt bot eind dit seizoen) en dus promoveert de nummer 2. De huidige nummer twee is mijn promotierivaal en moet deze week tegen de nr. 1 (die dus nog wel goede spelers opstelt), wat hij waarschijnlijk gaat verliezen. Dan sta ik 3 punten voor (ik moet tegen een botje). De week erna moet ik dus tegen die promotierivaal, wat ik dus op MOTS ga spelen. Dan kan ik dus op 6 punten voorsprong komen of, als zijn team wint van de nr. 1, op 3 punten. Als hij echter van de nr. 1 gewonnen heeft, zal hij vermoedelijk MOTS gespeeld hebben, waardoor ik met een goede teamgeest en MOTS hem waarschijnlijk wel kan verslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Anoniem: 360312 schreef op maandag 07 mei 2012 @ 17:45:
[...]

Alles er uit gooien en een nieuw meer seizoenenplan maken is wel een aanrader. Het heeft mijn in ieder geval nieuwe "Hattrick energie" gegeven...
Hoe ziet zo'n meer seizoenenplan er uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-05 16:41

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

5 punten voor, met nog 3 wedstrijden te gaan. Mag ik eigenlijk niet meer weggeven. Hopelijk doe ik t dan ook niet. Zijn namelijk niet hele makkelijke wedstrijden...

Mocht iemand nog een spits trainee willen kopen:
Peter Maandag (350034237)
17 jaar en 71 dagen, volgende verjaardag: 17-06-2012

Vorm: redelijk Conditie: matig
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Clubtrouw: goddelijk
Eigenaar: The Drunk Dribblers (sinds 07-05-2012)
Total Skill Index (TSI): 1 240
Loon: 410 €/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Deadline: 10-05-2012 11:34
Vraagprijs: 0 €

Keepen: rampzalig
Verdedigen: slecht
Positiespel: slecht
Vleugelspel: redelijk
Passen: matig
Scoren: goed
Spelhervatting: waardeloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 409427

Zijn er nog mensen die iemand zoeken voor een toernooi?
Ik ben eventueel beschikbaar....team 767419

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robz0r
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-07-2022
Ik zit in de VII.247 En door een onterechte winst paar weken geleden en investering halverwege het seizoen heb ik nu kans om te promoveren.... Ik twijfel nu echter om de promotie te laten schieten aangezien mijn team niet klaar is voor de VI.....

Wat zouden jullie doen met mijn team ? Een poging wagen en naar de VI gaan of pic tegen de nr1 en met een 3e plek erin blijven ? Uiteraard staat training voorop en onafhankelijk van promotie of niet zal dit zo blijven....

(Robbedorz0s 766124)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
Robz0r schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 11:09:
Ik zit in de VII.247 En door een onterechte winst paar weken geleden en investering halverwege het seizoen heb ik nu kans om te promoveren.... Ik twijfel nu echter om de promotie te laten schieten aangezien mijn team niet klaar is voor de VI.....

Wat zouden jullie doen met mijn team ? Een poging wagen en naar de VI gaan of pic tegen de nr1 en met een 3e plek erin blijven ? Uiteraard staat training voorop en onafhankelijk van promotie of niet zal dit zo blijven....

(Robbedorz0s 766124)
Ik zou de poging gewoon wagen. Als je pech hebt kom je in een zeer sterke VI en dan ben je redelijk kansloos. Maar als je in een zwakkere VI komt kun je waarschijnlijk wel handhaven.
Je staat nu ook niet op een promotieplaats dus probeer daar eerst maar eens te komen en dan zie je wel verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Helemaal mee eens: gewoon promoveren. Het balletje kan namelijk best vreemd rollen en als je denk dat je in de VIe niet past, moet je ook rekening houden, dat het zomaar kan zijn dat er daar 3 nieuwe teams in terecht komen. Wie weet zijn die teams helemaal niet zo sterk als je eigen team en dan sta je op plek 6 en speel je gewoon voor behoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
CoRrRan schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 12:55:
Helemaal mee eens: gewoon promoveren. Het balletje kan namelijk best vreemd rollen en als je denk dat je in de VIe niet past, moet je ook rekening houden, dat het zomaar kan zijn dat er daar 3 nieuwe teams in terecht komen. Wie weet zijn die teams helemaal niet zo sterk als je eigen team en dan sta je op plek 6 en speel je gewoon voor behoud.
Dit heb ik dus afgelopen jaar meegemaakt. Ik dacht kansloos te zijn in de VI. Met 1 degraderende bot hoefde ik maar 1 team onder me te houden. En sta nu derde dus het balletje kan vreemd rollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Robz0r schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 11:09:

(Robbedorz0s 766124)
komende weekend moet je uit tegen de nr.3 .. een vreemd team met een superieure verdediging en eigenlijk optimaal als counterteam (alhoeel zn aanval te zwak lijkt te zijn), maar regelmatig verget hij counter in te stellen en daarmee verliest hij wat punten..

je hebt wel een kans, maar dat zal ook vooral van geluk afhankelijk zijn, en is lastig voorspelbaar.

de week erna moet je thuis tegen de nr. 1, maar daar vermoed ik dat die nr. 1 een veel beter kans heeft, een sterker middenveld, ook als hij uit speelt en een behoorlijk uitgewogen team.

volgens mij kun je gewoon uitgaan van je strkste spelstijl, maar dan nog zal je het moeilijk hebben... imho heb je inderdaad weinig kans mocht je promoveren, voor een liga hoger moet je team nog wat sterker worden, en ook in je huidige liga zit je team gemideld rond de 4e,5e plaats qua sterkte (ook na je investeringen) en dus moet je nog wat groeien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robz0r
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-07-2022
RM-rf schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 13:10:
[...]

komende weekend moet je uit tegen de nr.3 .. een vreemd team met een superieure verdediging en eigenlijk optimaal als counterteam (alhoeel zn aanval te zwak lijkt te zijn), maar regelmatig verget hij counter in te stellen en daarmee verliest hij wat punten..

je hebt wel een kans, maar dat zal ook vooral van geluk afhankelijk zijn, en is lastig voorspelbaar.

de week erna moet je thuis tegen de nr. 1, maar daar vermoed ik dat die nr. 1 een veel beter kans heeft, een sterker middenveld, ook als hij uit speelt en een behoorlijk uitgewogen team.

volgens mij kun je gewoon uitgaan van je strkste spelstijl, maar dan nog zal je het moeilijk hebben... imho heb je inderdaad weinig kans mocht je promoveren, voor een liga hoger moet je team nog wat sterker worden, en ook in je huidige liga zit je team gemideld rond de 4e,5e plaats qua sterkte (ook na je investeringen) en dus moet je nog wat groeien
Klopt moet zeker nog investeren en ik heb dan ook een plan voor +/- 7 seizoenen vooruit. Mijn toekomstige spitsen zijn op dit moment 17 ik hou er 2 (Rini bummelhuis en alfred bouwmans) en switch dan naar middenvelders trainen.

Komende week heb ik 70% kans op winst in mijn predictor die week erna tegen die nr 1 ongeveer 50/50 laatste week 100%. Ik ga inderdaad wel gewoon sterk opstellen en motsen en dan zien we wel waar de bal terecht komt :)
Pagina: 1 ... 42 ... 58 Laatste

Dit topic is gesloten.