Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 68 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 41 ... 58 Laatste
Acties:
  • 165.140 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-05 11:41
Anoniem: 451645 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 03:24:
Beste Hattrick vrienden,

Ik zit met een vraag, als je zeker weet dat je tegenstander counter aanval tegen je gebruikt,
hoe kan je dit het beste opvangen?

mvg
zorgen dat je aanval beter is als zijn verdediging en het middenveld pakken ;)
Als je niet over zijn verdediging heen kan komen voldoende specs in je team pic spelen hopen op een lager middenveld en de billen samenknijpen.

Zondag 1-1 gespeeld met counter. Ik was duidelijk het zwakkere team. Helaas speelde hij CA wat hij nooit doet waardoor ik toch wat in de problemen kwam. Geen counters gescoord helaas maar de gelijkmaker uit een Spelhervatting. Zo zie je dus dat dit ook wat op kan leveren.
Sta nu 3e met 7 punten in een zeer zwakke VI (991 van 1024). Heb nu zes punten voorsprong op de mede degradatiekandidaat en hopelijk kan ik daarvan wat vasthouden tot het einde van het seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-05 17:15

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Anoniem: 451645 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 03:24:
Beste Hattrick vrienden,

Ik zit met een vraag, als je zeker weet dat je tegenstander counter aanval tegen je gebruikt,
hoe kan je dit het beste opvangen?

mvg
als je tegenstander counter speelt is het vooral zaak niet tezeer afhankelijk te zijn van een héél sterk middenveld, maar een zwakke aanval en/of een zakke verdediging zelf te hebben...

Counter is dé taktiek om teams te pakken die eigenlijk teveel waarde aan het middenveld hechten, en andere linies veronachtzamen.

Tegen een goed ingesteld counterteam is het meestal bijna zeker dat deze tegenstander drie of vier kansen zal krijgen, en dan is het essentieel dat je verdediging sterk genoeg is die te stoppen...
tevens zullen veel counterteams zélf een ultrastevige verdediging hebben en dus moet je zelf hopen dat jouw aanval sterk genoeg is de kansen die je zelf ook volop zal krijgen (mits je aanval sterk genoeg is) te benutten..

als je bv zelf de mogelijkheid hebt wat van je middenveldkracht op te geven om je aanval of verdediging te versterken, zeker doen, geen wingers 'naar het midden plaatsen' of verdedigers offensief of aanvallers defensief laten spelen, je hebt relatief weinig aan een nóg sterker middenveld

[ Voor 37% gewijzigd door RM-rf op 19-03-2012 09:08 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intru
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-04 22:58
Bam! Zomaar met 5-1 gewonnen van een andere potentieel-degradant! Daardoor sta ik nu op een heel erg nette 4e plaats (met 7e punten). Helemaal onderaan staan nog steeds 2 clubs op 0 punten. De kansen dat ik volgend seizoen nog steeds in de VII speel lijken met de week te stijgen.

En dan nog een klein vraagje: is het verstandig om te PIC'en tegen een team waardoor je ingemaakt gaat worden? Of ga je hierdoor nog harder onderuit, waardoor het zelfvertrouwen van het team op een dieptepunt komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
Intru schreef op maandag 19 maart 2012 @ 09:45:
Bam! Zomaar met 5-1 gewonnen van een andere potentieel-degradant! Daardoor sta ik nu op een heel erg nette 4e plaats (met 7e punten). Helemaal onderaan staan nog steeds 2 clubs op 0 punten. De kansen dat ik volgend seizoen nog steeds in de VII speel lijken met de week te stijgen.

En dan nog een klein vraagje: is het verstandig om te PIC'en tegen een team waardoor je ingemaakt gaat worden? Of ga je hierdoor nog harder onderuit, waardoor het zelfvertrouwen van het team op een dieptepunt komt?
Ik zou dan zeker piccen. Zeker als je nog leiderschap op je coach hebt verbeterd dit je positie alleen maar voor de wedstrijden die er echt toe doen.
Ik heb zelf de afgelopen twee wedstrijden pic gespeeld en toch nog 4 punten gescoord.
Volgende week tegen een bot dus dan weer pic.
Dan thuis tegen een concurrent dus dan pin en zo kom ik de competitie door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-04 12:41
Gisteren met 9-0 gewonnen van een botje, spits die lichtgeblesseerd is heeft er nu in twee weken zeven gescoord. Twee concurrenten moesten tegen elkaar, dus heb nu nog twee clubs op drie punten staan. Volgende week thuis tegen de nummer twee, HTEV geeft me 97% kans op een overwinning. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-05 15:32
Hmmm in mijn eerste wedstrijd met mijn nieuwe selectie, volkomen weggespeeld. Ook prima te zien hoe dit komt, kwestie van tijd tot mijn spelers sterk genoeg zijn. 2de helft van het seizoen zal het al makkelijker gaan. Ben nu nog in de markt voor een nieuwe spits van rond de 2mill. Vorige week een wonderbaarlijk/wonderbaarlijk spits (snel) voor 2mill opgepikt. Ben bang dat me dat niet nog een keer lukt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frituurman
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-05 17:36

Frituurman

Mjam!

1-4 gewonnen bij een team waarvan m'n supporters zeiden "Wij gaan verliezen".

Ik blijf echter met 9 punten uit 4 wedstrijden (16 voor, 5 tegen) in VI.. maar goed, niet verkeerd na de promotie. Volgende week tegen een bot-team, dus mooi PIC'en en ik kan me nu ook volledig concentreren op de competitie, omdat ik woensdag ben uitgeschakeld door een team uit IV. :(

"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26445

Mijn supporters blijven met bosjes weglopen. Niet gek als ze verwachten om de titel te strijden en je staat na 4 ronde laatste. Alleen 33 deze maand al gaat het wel erg hard. In dit tempo hou ik geen supporters meer over :P

Ondanks dat ik laatste sta schat HTEV de kans dat ik 1e word nog steeds op 45%. Vind het optimistischer dan mijn eigen verwachtingen. Doel is voorlopig eerste 4 en daarna kijken we wel weer verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Anoniem: 26445 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 13:14:
Mijn supporters blijven met bosjes weglopen. Niet gek als ze verwachten om de titel te strijden en je staat na 4 ronde laatste. Alleen 33 deze maand al gaat het wel erg hard. In dit tempo hou ik geen supporters meer over :P
ik had een twee weekjes terug 12 'fans' die wegliepen bij één update... toen stond de fanstemming ook op iets als 'sturen je moorddreigingen'...

gelukkig is dat iig al wat teruggelopen, slechts twee fans die wegliepen deze ochtend.. begin ook langzaam weer me wat te herstellen van een tegenvallend seizoensbegin, mete en voortijdige beker-uitschakeling tegen een veel zakker team én de eerste wedstrijd verloren en tweede gelijk...

Lastig is het dan vooral eer wat aanvalskracht te krijgen met slechte teamsteming... dit weekend een counterwedstrijd gewonnen met een krappe 1-0.. wel nog drie kansen vergeven, en dat komt imho door die slechte teamsteming en oo de vormdalen waarin mn aanvallers zitten (één heeft zelfs slechte vorm, die houd ik uit mn basis en laat hem in mn friendly meespelen in de hoop dat zn backgroundvorm zich te zijner tijde gaat herstellen)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-03 10:51

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ik speelde gisteren een mooie 0-3 overwinning. Heb toch maar besloten die dure middenvelder de laan uit te sturen en heb er nu een voor terug die mogelijk net iets beter is, maar wel zwak in vorm. Dus ik hoop dat het snel beter gaat met die speler. Middenveld niet gewonnen, maar wel netjes genoeg kansen gecreëerd om 3 goals te kunnen scoren en alle andere kansen tegen te houden.

Ik nodig iedereen uit om gezellig mee te komen babbelen in de GOT Cup #1: Got Cup 1 - Toernooi.

De wedstrijden beginnen vanavond om 19:20.

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 360312

Ben nu al even bezig om zeer korte termijn te spelen. Het heeft mij de laatste twee seizoenen niet gebracht wat het moest, een titel of promotie!
Dit seizoen wederom op achterstand en de bodem van het kapitaal is in zicht.

Nu dan eindelijk een rigureuze, maar noodzakelijke, beslissing genomen. Het hele zooit op de TL gezet om nog een beetje kapitaal te redden, om vervolgens opnieuw te gaan bouwen.

Ik ga beginnen met een team te creëren door slechts eigen kweek te gebruiken. Ik hoop daarbij tevens het spelplezier in HT weer terug te vinden, want dat is de laatste twee maanden ook wat minder geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Dus je gaat al je spelers zelf optrainen?
Damien heeft dat 12 seizoenen plan aleens geprobeerd, niet te doen als je het mij vraagt. Je kan HT ook gewoon even laten liggen. Koop goede trainees en voor de rest oudjes die een ervaringspop kunnen gebruiken. Log af en toe in om je trainingen goed te laten verlopen. Na een paar seizoenen heb je zeer goed verkoopbare trainees en een hoop poen, daarna ga je weer verder bouwen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-TheNose- schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 08:07:
Dus je gaat al je spelers zelf optrainen?
Damien heeft dat 12 seizoenen plan aleens geprobeerd, niet te doen als je het mij vraagt. Je kan HT ook gewoon even laten liggen. Koop goede trainees en voor de rest oudjes die een ervaringspop kunnen gebruiken. Log af en toe in om je trainingen goed te laten verlopen. Na een paar seizoenen heb je zeer goed verkoopbare trainees en een hoop poen, daarna ga je weer verder bouwen. ;)
Het is niet de bedoeling om ze op te trainen naar een ploeg die voor een titel mee gaat doen, maar om meerwaarde bij verkoop te creëren. Het is wellicht niet direct de meest lucratieve manier, maar ik daarmee even dit seizoen overbruggen.
Tweede helft van dit seizoen zal ik gaan bekijken welke kant ik op zal gaan. Jou mogelijkheid om slechts op de training te gaan focussen zal ik zeker overwegen (Door potten tot een miljoen of 60 en dan maar weer eens kijken hoever we komen ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Anoniem: 360312 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 08:28:
[...]

Het is niet de bedoeling om ze op te trainen naar een ploeg die voor een titel mee gaat doen, maar om meerwaarde bij verkoop te creëren. Het is wellicht niet direct de meest lucratieve manier, maar ik daarmee even dit seizoen overbruggen.
Tweede helft van dit seizoen zal ik gaan bekijken welke kant ik op zal gaan. Jou mogelijkheid om slechts op de training te gaan focussen zal ik zeker overwegen (Door potten tot een miljoen of 60 en dan maar weer eens kijken hoever we komen ;) )
Tsja zeker als je het spelletje nu een beetje zat bent en de resultaten tegenvallen. De keren dat ik dat in het verleden had ging ik te vaak van training wisselen en dat kost alleen maar geld. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Laatst online: 02-05-2022
Anoniem: 26445 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 13:14:

Ondanks dat ik laatste sta schat HTEV de kans dat ik 1e word nog steeds op 45%. Vind het optimistischer dan mijn eigen verwachtingen. Doel is voorlopig eerste 4 en daarna kijken we wel weer verder.
Bij mij gaan ze met 16 per week 8)7

Maar het is niet anders. Best sterk V geloof ik zo, en 6 teams die aan elkaar gewaagd zijn. En dat in een jaar dat mijn hele verdediging vervangen gaat worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

He, even een vraagje tussendoor, misschien dat iemand dit hier weet. Als je een bepaalde training doet, krijgen bepaalde spelers 100 procent training, sommige spelers minder (bv. 50 procent) en sommige maar heel weinig. Als je bijvoorbeeld kiest voor Vleugelspel-training krijgen de vleugelspelers 100 procent training en de vleugelverdedigers maar 50 procent.

Mijn vraag is: als je een speler op twee verschillende posities in één week laat spelen, tellen deze percentages dan bij elkaar op (tot een maximum van 100 procent) of wordt alleen het percentage van de meest voordelige positie genomen? Krijgt een speler die twee keer als vleugelverdediger speelt bijvoorbeeld 100 procent training of nog steeds maar 50 procent?

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
nee percentages tellen nooit bij elkaar op. Dus 2x vleugelverdediger dan tellen de beste 90 minuten en die zijn 50%. Als je 1x vleugelspeler doet en 1x vleugelverdediger dan telt de beste 90 minuten en dan is het 100%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Wceend schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 08:32:
nee percentages tellen nooit bij elkaar op. Dus 2x vleugelverdediger dan tellen de beste 90 minuten en die zijn 50%. Als je 1x vleugelspeler doet en 1x vleugelverdediger dan telt de beste 90 minuten en dan is het 100%.
Dacht dat 'ie naar de laatste wedstrijd keek in dat geval (was vroeger wel geloof ik), waarbij als je je speler op zondag als vleugelspeler en woensdag als back laat spelen de woensdag (dus 50% training) telt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
Exitium schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 08:36:
[...]

Dacht dat 'ie naar de laatste wedstrijd keek in dat geval (was vroeger wel geloof ik), waarbij als je je speler op zondag als vleugelspeler en woensdag als back laat spelen de woensdag (dus 50% training) telt.
nee dat is al een tijd niet meer zo. Op dit moment tellen de beste 90 minuten. Dus zondag op een trainingspositie en woensdag weer spelen op een niet trainingspositie maakt niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Wceend schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 08:32:
Exitium schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 08:36:
[...]

Wceend schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 08:46:
[...]

nee dat is al een tijd niet meer zo. Op dit moment tellen de beste 90 minuten. Dus zondag op een trainingspositie en woensdag weer spelen op een niet trainingspositie maakt niet uit.
Ok, thanks. Helder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iemand beschikbaar voor een jeugdcompetitie. Een van onze competitie heeft zijn team opgeheven.

Competitie zit weer vol.

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 26445 op 21-03-2012 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19:39

chario2

Chario2 (818126)

Zo gisteren ronde 5 ingefietst, ik blijf maar piccen in de beker, daardoor haal ik ook betere resultaten in de competitie vanwege hogere teamgeest.
Dat is mooi, dan kan ik door gaan met sparen en na mijn volgende verkoop van trainnee mijn team een boost geven.
Ga eens zoeken voor een mooie vleugelspeler met pm, die zijn niet goedkoop.

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo de eerste lading verkocht en ruim 11 miljoen kunnen bijschrijven. Niet onaardig.
Maandag het restant in de uitverkoop gooien en dan rustig over de heropbouw na gaan denken!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-04 10:19
Het heeft bijna 2 jaar geduurd, maar ik heb dan toch mijn eerste potentiele 17.0 goed + goed (verdedigen en positiespel) talentje te pakken! *O*

Wordt nog wel aanpoten om 'm tijdig uitgetraind te krijgen volgens mij, maar ik ga uiteraard alles op hem afstemmen komende maanden :)

Gied Flemming [youthplayerid=118438094]
15 jaar en 100 dagen, volgende verjaardag: 03-04-2012
Speler kan gepromoveerd worden in 124 dagen, op 24-07-2012.

Verdedigenmatig / goed
Positiespelzwak / goed
Vleugelspelslecht / slecht
Passenonbekend / zwak
Keepenonbekend / onbekend
Scorenonbekend / onbekend
Spelhervattingonbekend / onbekend

Marimbas 11 (815670) -- GoT Cup-winnaar seizoen 4, 8 en 9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Kaplander schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 21:57:
Het heeft bijna 2 jaar geduurd, maar ik heb dan toch mijn eerste potentiele 17.0 goed + goed (verdedigen en positiespel) talentje te pakken! *O*

Wordt nog wel aanpoten om 'm tijdig uitgetraind te krijgen volgens mij, maar ik ga uiteraard alles op hem afstemmen komende maanden :)

Gied Flemming [youthplayerid=118438094]
15 jaar en 100 dagen, volgende verjaardag: 03-04-2012
Speler kan gepromoveerd worden in 124 dagen, op 24-07-2012.

Verdedigenmatig / goed
Positiespelzwak / goed
Vleugelspelslecht / slecht
Passenonbekend / zwak
Scorenonbekend / onbekend
Is er nog een speciale tactiek die je dan toepast om hem op niveau te krijgen? Want mij lijken de jeugdspelers altijd heel langzaam te poppen... trainen jeugdspelers net zo snel als je gewone team?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
Nee, jeugdspelers trainen absoluut langzamer dan je senioren.

Hattrick Youthclub verwacht dat ik 16 wedstrijden nodig ga hebben voor zijn verdedigen en 19 voor het positiespel. Maar meestal ben je in de praktijk wel een paar wedstrijden sneller dan Hattrick Youthclub voorspelt. Maar krap gaat het wel worden :P

Ik ga vanaf volgende week beginnen met primair positiespel en secundair controlerend spel. En hoop op een huidige subskill voor positiespel. Verdedigen is net gepopt, dus daar is helaas zeker geen winst te halen.

En maar hopen dat ie niet geblesseerd raakt natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
slechts een pop van een skilltrade dus die gaat er direct weer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ik had een flink aantal non-trainee pops. Maar ja, dan gaan ze van zwak naar matig of zo.

Komende zondag een (op papier) eenvoudige wedstrijd.

De dag erna daarentegen! Dan staat de kraker tegen het Keldertrapje op het program voor de (officieuze) GoT Cup 1. Ben benieuwd of ik hem aankan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Spelen jullie ook elke week een oefenwedstrijd via de "OefenPot"? En selecteert ie voor jullie deze week wel automatisch een wedstrijd? Bij mij is de oefenwedstrijd normaal gesproken direct vastgesteld, maar nu is er nog steeds geen tegenstander gevonden, terwijl er wel 16000 teams in de pot zitten.... Moet ik handmatig teams gaan uitdagen of komt dit nog goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
Heb je wellicht een internationale thuiswedstrijd opgegeven? Daar zijn altijd veel teams naar op zoek, veel meer dan er aanbod is. Dat zou het wel verklaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Kaplander schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 20:53:
Heb je wellicht een internationale thuiswedstrijd opgegeven? Daar zijn altijd veel teams naar op zoek, veel meer dan er aanbod is. Dat zou het wel verklaren.
Nope... alles op willekeurig staan... Nou ja, ik zoek wel even op een andere manier een friendly :/

Edit: een aantal keer de criteria wijzigen en de oefenpot verlaten en opnieuw ingaan heeft geholpen: heb nu met de eisen "internationaal" en "thuis" een oefenwedstrijd toegewezen gekregen 8)7

[ Voor 20% gewijzigd door naitsoezn op 25-03-2012 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20-05 10:40

nXXt

Carpe omnia

Zo, sinds kort weer begonnen aan Hattrick met mijn vertrouwde teamnaam AC Quattro (VIII.539). Ben ooit inactief geworden omdat de VI me verveelde.

De eerste wedstrijd dat ik aan het roer stond bevond ik me in Polen en was ik vergeten om orders door te geven. Deze wedstrijd ging dan ook 5-0 verloren. Dit was uiteraard al de derde wedstrijd van het lopend seizoen, dus stond ik er niet direct al te goed voor. Ik stond op 3 punten. De divisie waar ik in speel kent echter wel twee botjes, dus dat is gemakkelijk punten scoren (al geldt dat natuurlijk net zo hard voor de andere teams).

De eerste wedstrijd na mijn ingrijpen (nieuwe spelers, etc.) leverde met PIC (en nota bene een gedaalde teamgeest door een transfer) een 2-0 thuiswinst op tegen een team dat op dat moment hetzelfde aantal punten had als mijn team (3 dus).

Vandaag werd er weer met PIC gespeeld om de teamgeest te verhogen. Deze uitwedstrijd viel spannender uit dan verwacht, maar uiteindelijk wist mijn team het nipt te winnen van de tegenstander die op 9 punten stond en nu dus blijft staan. Momenteel lig ik dus met 9 punten op de 5e plaats met helaas een vrij slecht doelsaldo van -8. De nummers 4 en 3 hebben eveneens 9 punten en de nummers 1 en 2 staan op 12 punten.

Volgende week speel ik thuis tegen de nummer 2 en ik meen best een kans te hebben, want niemand haalt echt enorme middenveldratings. De twee weken erna speel ik tegen een van de botjes. Het seizoen wordt ook afgesloten met een thuiswedstrijd tegen een botje. Mocht het dan nog steeds een botje zijn, dan komt dat goed uit, want de wedstrijd daarvoor is tegen de huidige nummer 3 en de wedstrijd daarvoor tegen de nummer 1. Een gemakkelijke afsluitende thuiswedstrijd betekent dat ik me niet al te veel zorgen hoef te maken over de teamgeest. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
gisteren weer gewonnen van een bot. Sta nu 2e in de VI met 10 punten. Handhaven moet nu toch wel lukken lijkt me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Gisteren topper, thuis tegen de nummer twee. Hij speelde counter en heeft op drie countermogelijkheden in de eerste helft geen kans gekregen. Simpele 3-0 zege, helaas wel een verdediger twee weken uitgeschakeld. Sta eerste met 15 punten en een doelsaldo van 23-0, niet verkeerd dus. Komende tegenstanders zijn de nummers zes en acht (botje, dus dat moet in vier weken tijd twaalf punten opleveren. Nummer twee heeft een vergelijkbaar programma (mag tegen 5 en 7), verwacht dat die me nog wel blijft achtervolgen. Nummers drie en vier mogen wel twee keer tegen elkaar, dus er gaan nog wat slachtoffers vallen achter me. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nXXt schreef op maandag 26 maart 2012 @ 00:44:
Zo, sinds kort weer begonnen aan Hattrick met mijn vertrouwde teamnaam AC Quattro (VIII.539). Ben ooit inactief geworden omdat de VI me verveelde.
Welkom terug ;)

Begon me bijna zorgen te maken na een aantal nederlagen, maar gisteren een 3-0 overwinning op de nummer 1. Met de ratings die ik haalde konden de punten ook niet uitblijven. Nu eens kijken of we er een reeks van kunnen maken en door kunnen stoten richting de top. Teken voor een Ajax-scenario om op de laatste speelronde de titelstrijd in mijn voordeel te beslissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
Spannende wedstrijd gisteren. Maar na een rode kaart voor mijn beste middenvelder in de laatste 5 minuten donderde het als een kaartenhuis in elkaar en eindigde het zelfs nog 6-2.

Vanochtend dan een primeur voor me. Voor het eerst sinds mijn start (eind 2009) was er een daling van het aantal fans. Laten we maar hopen dat het niet structureel blijkt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ondanks de uitverkoop toch nog een puntje gepakt. Ratings vielen mij eerlijk gezegd ook wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intru
Wat doen jullie met de jeugdscouts zodra de trainingsplekken daar goed bezet zijn? Ontslaan om geld te besparen, of door laten scouten voor andere posities (die je niet traint)?

Verder ben ik benieuwd waar ik m'n jeugdtraining nu het beste op kan focussen. Heb 1 centrale middenvelder (15j59) die 6 sterren haalt, en 1 vleugelverdediger (15j65) die 6.5 sterren haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
Intru schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 10:28:
Wat doen jullie met de jeugdscouts zodra de trainingsplekken daar goed bezet zijn? Ontslaan om geld te besparen, of door laten scouten voor andere posities (die je niet traint)?

Verder ben ik benieuwd waar ik m'n jeugdtraining nu het beste op kan focussen. Heb 1 centrale middenvelder (15j59) die 6 sterren haalt, en 1 vleugelverdediger (15j65) die 6.5 sterren haalt.
ik heb er nu 2 omdat ik geld nodig had en toch vol zit met trainees maar meestal laat ik het gewoon op 3 staan.
Ik focus altijd op de speler met de beste potentie en stel daar mijn training op af. De rest mag meehobbelen als ze er profijt van kunnen hebben.
Ik heb nu een speler die dubbel goed kan worden dus die krijgt alle aandacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:43

Shabbaman

Got love?

Op de één of andere manier sta ik nu vijf punten los van de nummer twee, zou het dan eindelijk eens gebeuren? *O*

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Shabbaman schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 10:56:
Op de één of andere manier sta ik nu vijf punten los van de nummer twee, zou het dan eindelijk eens gebeuren? *O*
Niet te hard juichen want dan naait de ME je alleen maar harder ;)
Intru schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 10:28:

Blijf altijd door scouten, want je wilt niet pas beginnen met scouten als je weer ruimte hebt. Dan kan het namelijk weken duren voordat je weer een talent vind. Beter een 'talent' te veel in je elftal dan te weinig.

Wat betreft die twee spelers is het lastig te bepalen aan de hand van sterren. Zeker omdat er maar een half tussen zit. Je zal je focus moeten leggen op de speler die het meeste op kan leveren als je hem met 17j0 promoveert. Dit is ook de reden dan ik me bij de jeugd niet op een specifieke linie vast leg. Liever een speler die ik voor 100k kan verkopen dan 5 die ik voor 10k kan verkopen.

Dus de hele jeugd draait om wat kan de speler opleveren bij promotie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:43

Shabbaman

Got love?

Anoniem: 26445 schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 14:05:
[...]

Niet te hard juichen want dan naait de ME je alleen maar harder ;)
Mja, ik had al voor 140.000 gecombineerd TSI aan geblesseerde verdedigers (die nu gelukkig nog slechts een pleistertje hebben), dus ik heb mijn portie ME wel weer gehad voor dit seizoen :'(

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121555

Iemand nog op zoek naar een vriendschappelijke wedstrijd voor de jeugd? Ik wel namelijk.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Gaat lekker met kaarten deze week. :X Afgelopen maandag rode kaart vlak voor rust, vandaag vijf minuten voor tijd weer één. Benieuwd of m'n jeugdteam dat zo ook gaat doen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19:39

chario2

Chario2 (818126)

Woep, we hebben ronde 7 bereikt van de beker.
Nu wordt het wel interessant moet ik zeggen, ik pak lekker ervaring op en de inkomsten zijn ook niet onaardig nu.
Wordt wel tijd dat ik thuis ga spelen, zou wel eens lekker zijn.

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16-02 10:05
Ik ben er definitief uit dat passen training er voorlopig in blijft maar dat het echt lange termijn werk is. Het voordeel dat ik heb is dat ik met 343 en 352 7 A spelers heb die trainen, deze koop ik met 21 jaar en reusachtig op hun main skill en verkoop ik wanneer ze in de 25 zijn met winst. Nu weet ik dat je met andere trainingsvormen meer kan verdienen maar ik hoef maar 4 non trainees terug te kopen. Wat ook belangrijk is is dat ik sowieso 7 A spelers heb met hoge clubtrouw.

Wat mis ik in dit plaatje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
De loonkosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
zolang ik elke 2 weken gelijk blijf ga ik me hier niet druk om maken, voordeel van multiskillers zijn de lagere loonkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
Delph schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 11:31:
[...]

zolang ik elke 2 weken gelijk blijf ga ik me hier niet druk om maken, voordeel van multiskillers zijn de lagere loonkosten.
absoluut maar reusachtig op mainskill is wel een loonkiller hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Wceend schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 11:40:
[...]

absoluut maar reusachtig op mainskill is wel een loonkiller hoor.
Valt mee, pas met Extra Terrestrial word het echt vervelend.

Helemaal geen enkele pop deze week. Altijd balen als je spelers te veel bij elkaar in de buurt poppen... beetje spreiding is veel leuker. Gelukkig wel een +vorm op veel van mijn A-spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
CoRrRan schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 14:32:
[...]
Valt mee, pas met Extra Terrestrial word het echt vervelend.

Helemaal geen enkele pop deze week. Altijd balen als je spelers te veel bij elkaar in de buurt poppen... beetje spreiding is veel leuker. Gelukkig wel een +vorm op veel van mijn A-spelers.
Ik probeer mijn loon zo laag mogelijk te houden, gelukkig wordt ik daartoe gedwongen doordat mijn team nog in opbouw is. Huidige tsi/loon verhouding is 3,5 dit moet nog beter worden door meer MS trainen.
Zo probeer ik met een laag loon toch zo hoog mogelijk te komen.

Mijn team is het slechtste van heel de divisie in TSI en Loon en toch sta ik 2e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[b][message=37958132,noline]Wceend schreef

Mijn team is het slechtste van heel de divisie in TSI en Loon en toch sta ik 2e.
Het is inderdaad top om dat te zien. Ik ben ooit kampioen geworden door met de op één na laagste loonlasten een ploeg met de derde TSI neer te zetten. Geeft een goed gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 409427

Goedemiddag,heeft het inhuren van een dokter ook invloed bij een blessure van een jeugspeler in mijn jeugdteam? Of werkt een dokter alleen bij het eerste team?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-04 09:40
Die werken alleen bij het eerste team, voor je jeugd hoef je daar geen rekening mee te houden die lappen zichzelf wel weer op en een stuk sneller dan spelers uit je eerste elftal..

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

De stand van vorige week:
Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/ncjwwj.png

Zoals verwacht kon ik vandaag thuis met PIC winnen tegen de nummer 2 uit bovenstaand overzicht. De einduitslag was 4-0 met een balbezit van 60% tot 63%, dus het ging beter dan verwacht.

De nummer 1 verloor tegen de nummer 3 en de nummer 4 won tegen een van de twee botjes.

Het gevolg voor de stand is als volgt:
Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/1q5nia.png

Mijn volgende twee wedstrijden zijn tegen een botje, waar ik dus de teamgeest nog wat verder kan opvijzelen en mijn doelsaldo aanmerkelijk kan verbeteren. Daarna zal ik de tegenstander van deze week weer tegen komen, maar dit keer een uitwedstrijd. Dit verwacht ik dan ook met gemak te kunnen winnen.

Als het zo'n rare competitie blijft is er veel mogelijk voor AC Quattro, ondanks de slechte seizoensstart (zoals vorige week omschreven heb ik de eerste wedstrijd geen orders kunnen geven en begon ik sowieso al niet aan het begin van dit seizoen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
En afgelopen weekend terecht verloren van in mijn ogen het tweede team van de competitie. Sta nu dus weer 5e komende 2 weken ook een paar lastige wedstrijden en daarna de return tegen de nummer 2. Die heeft nu 2x een botje dus dat kan ik dan wel vergeten. Ga maar proberen 1x punten te pakken en dan ben ik in ieder geval save voor degradatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Mocht tegen de nummer laatst (botje), dus een eenvoudige 10-0 zege met vijf goals van één van m'n spitsen. Nummers twee t/m vier wonnen ook, dus er verandert weinig verder. Volgende week tegen de nummer zes, en nummers drie en vier (staan allebei op zes punten) mogen dan tegen elkaar. Denk dat ik over drie weken nog maar één achtervolger over heb. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YuriV
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-05 09:30
Bah gisteren weer een speler geblesseerd geraakt, helaas voor 3 weken. Heb hem maar meteen te koop gezet dus voor de geintereseerden:
Santino Calvi (322211175)
19 jr 96 dg
Verdedigen: Wereldklasse
Passen: Goed
Rest: crap

Prijs 1,8M

Natte krant (363218) (V.242)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
Wat een slagveld, 3 gele kaarten en een rode kaart voor de tegenstander. 2 pleisters en een 4 weken blessure voor mij. Ik heb op dit moment 5 dokters en 5 fysios, kan ik door deze te verhogen iets van die 4 weken afsnoepen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
Delph schreef op maandag 02 april 2012 @ 10:23:
Wat een slagveld, 3 gele kaarten en een rode kaart voor de tegenstander. 2 pleisters en een 4 weken blessure voor mij. Ik heb op dit moment 5 dokters en 5 fysios, kan ik door deze te verhogen iets van die 4 weken afsnoepen?
als je spelers niet te oud zijn moet het in twee weken lukken. Net een speler weer fit die ook +4 had en dit met 10 dokters. Zondag direct weer een +2 dus de dokters blijven mooi in dienst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn 31-jarige middenvelder er voor 3 weken afgeschopt. Zag in een wedstrijd in een toernooi vanochtend dat de klap voor mijn ratings nog wel mee vallen, maar jammer om hem zo lang aan de kant te zien. In de trant van elk nadeel hebt zijn voordeel. Kan ik komende weken eens kijken of ik wat trainees sneller kan laten poppen door de open gekomen plek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intru
Gisteren gewonnen, daar had ik zeker niet op gerekend. HTEV gaf mij slechts 9% kans, maar het werd toch 3-2! Daarmee sta ik nu op 10 punten op de 5e plek, 6 punten voor op de nummer 6. Zeer tevreden dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Gister ook weer eens gewonnen en zou het aan mijn stand ook wel verplicht zijn om kampioen te worden natuurlijk in deze divisie. Het enige gelijkspel was wanneer ik in slaap gevallen was en geen opstelling kon maken dus met een standaardopstelling + pic speelde.

Ik had vorig seizoen een hele nieuwe lichting middenvelder gekocht die nu langzaam richting uitmuntend klimmen de meeste zijn er nog niet maar sommige ook al weer wel. Om in de trend te blijven van MS trainen zit ik te kijken wat ik het beste kan gaan doen, wanneer ik halverwege dit seizoen ben en de meeste op of over uitmuntend zitten denk ik te switchen naar passen ( welke allemaal redelijk zijn ) dit op te trainen tot een paar weken in het nieuwe seizoen om dan te switchen naar een andere vorm, meeste kiezen voor verdedigen maar ik vindt die manier van spelen niet leuk dus moet nog wel kijken hoe ik dat ga invullen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Voor de statistieken-fans onder jullie:
HattrickSnapShot.org

Gisteren met een super-efficiënte 0-1 gewonnen. Duidelijk te weinig goals, maar ach, 3 punten is drie punten.

Wel weer een +2 blessure of m'n beste verdediger, dus die ga ik wel een klein beetje voelen. Gelukkig is het midden seizoen voor mij het makkelijkst. Pas aan het eind komen de zware kanonnen weer aan bod.

Zometeen de kraker tegen Marimbas 11 voor een plekje in de volgende ronde van de GoT cup 1. Ben benieuwd! *popcorn*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De verkoop van mijn sterren heeft effect. Kansloos onderuit met 2-0 en inmiddels de voorlaatste plaats ingenomen. Degradatiespook is al op bezoek geweest......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Ik zit toch met het idee te spelen om maar gelijk een jeugdteam te starten, Was altijd wel leuk :) Verwacht er verder geen briljante spelers aan over te houden en qua investering is het momenteel misschien niet ideaal, maar het is gewoon leuk :P

Is er nog altijd een GoT-league met een beschikbare plaats en zo ja, wanneer loopt het seizoen af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Zo dan, verrassend met 1-0 van de nr 1 gewonnen (die zich waarschijnlijk op de beker richt en zich in mij verslikte) en sta nu gewoon 3de. Nou ja, we staan met bijna de hele competitie 3de zo dicht staat het bij elkaar. :) Wel spannend zo, mijn ratings vallen trouwens absoluut niet tegen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waren we nog van plan om een GoT-cup te spelen? Er was veel interesse aantal weken geleden, maar sindsdien is het stil geworden omtrent de cup der cups.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Anoniem: 26445 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:29:
Waren we nog van plan om een GoT-cup te spelen? Er was veel interesse aantal weken geleden, maar sindsdien is het stil geworden omtrent de cup der cups.
Interesse is er zeker. Momenteel spelen we al een Cup die met allemaal GoT'ers vol zit: tournamentID=52757.

Er moet alleen een systeem opgezet worden, waardoor iedereen mee kan doen. (Dus mogelijk 2/3 simultane toernooien.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Goed dan doen we het dus niet meer met vriendschappelijke wedstrijden.

We zouden inderdaad 2 a 3 toernooien (8-teams) gelijk laten starten. De finalisten promoveren en diegene die onderaan in de poule eindigen degraderen. Je kan in principe het steeds verder uitbreiden door een wachtlijst aan te leggen. Als er 8 teams opstaan start er weer een extra toernooi bij de volgende ronde. Moet wel in iedere groep iemand zitten die het toernooi aan wil maken, maar dat lijkt me niet zo'n probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Maar we moeten misschien wel bepaalde limieten stellen aan de deelnemers van de toernooien. Aangezien we nu echt met ons A-team kunnen spelen, zul je zien dat de teams in de VIIe het nooit zullen gaan winnen tegen teams uit de IVe divisie. Volgens mij zit zoiets (dus limitaties aan je toernooi) wel in het vat van de HTs, maar is dat nog niet reëel te verwachten in de komende maand/maanden.

Tenzij iedereen het geen snars uitmaakt, dat kan natuurlijk ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
Mij maakt het niet zoveel uit. Ik vind het juist wel leuk om tegen een sterker team toch een opstelling te fabriceren waarmee ik zou kunnen winnen (maar wss idd zal verliezen - vind ik niet erg).

Artificieel beperkingen bedenken heeft ook zo z'n problemen. B.v. een maximale hoeveelheid tsi? Zo heb ik zelf maar twee middenvelders onder de 60k tsi. Dat zal vast bij meer teams zo zijn. Dan wordt de uitdaging meer een valide opstelling te bedenken i.p.v. een zo goed mogelijke. Dat laatste vind ik toch leuker om te doen. Ook als dat betekent dat ik zoals nu na de eerste ronde doorgaans zal zijn uitgeschakeld.

Of je maakt verschillende toernooien voor de verschillende niveaus (V, VI, VII)? Maar dan kom je niet tegen iedereen te spelen. Dat laatste doe ik zelf toch liever dan meer kans op winnen moet ik zeggen.

Maar mss dat anderen daar anders over denken? Of dat er een beperking te bedenken is die wel goed werkbaar is?

Andere federaties zullen er ook wel mee worstelen. Dus er zullen vast ideeen over loskomen de komende tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volgende toernooi wil ik ook wel inhaken!!

Ben ik trouwens de enige die niet op HT-DOG kan komen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Anoniem: 360312 schreef op donderdag 05 april 2012 @ 22:27:
Volgende toernooi wil ik ook wel inhaken!!

Ben ik trouwens de enige die niet op HT-DOG kan komen??
Volgens mij is HT-DOG dood sinds een paar weken, niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CoRrRan schreef op donderdag 05 april 2012 @ 22:45:
[...]

Volgens mij is HT-DOG dood sinds een paar weken, niet?
Lijkt er op ja. Mindere ontwikkeling. Was altijd wel aardig.
Iemand een alternatief ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Twee middenvelders gepopt naar uitmuntend en qua vorm +5 in totaal, I like. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Welke CHPP(s) gebruiken jullie/hebben jullie goede ervaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
Als we met ongeveer 4 verschillende divisies gaan werken in de got cup dan krijgen we toch vanzelf een verdeling waarin iedereen met gelijke tegenstanders zit? En wanneer de wachtlijst vol is dan kan de nieuwe competitie gestart worden waarin de nieuwe deelnemers zich een weg naar boven kunnen werken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Reiben schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 11:17:
Welke CHPP(s) gebruiken jullie/hebben jullie goede ervaringen mee?
De belangrijkste:
  • Foxtrick
  • HO!
  • Androick
  • hattrick youthclub
  • HT-BOX (ook te gebruiken zonder CHPP trouwens)
  • HTLiveSight
  • HT-World
  • Stamin.IA!
Oh: en ja, ik heb hier erg goede ervaringen mee.

Zelf had ik twee erg smakkelijke pops: 19jr25dgn met nu 11 Winger + 10 Passen + 7 PM. Tevens een 20jr78dgn met nu 13 PM + 12 Winger + 8 Passen.

[ Voor 4% gewijzigd door CoRrRan op 06-04-2012 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-05 07:40

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Ik mag me sinds 2,5 week hier ook weer melden. Inmiddels voor de 3e keer weer met Hattrick begonnen. Dit keer met de Zooropeans. Ik ben dit keer wat rustiger begonnen. Ik heb voor een totaal van 65k aan jonge (+/- 19 jr) verdedigers gekocht om te trainen en een nieuwe keeper. Om dit te bekostigen heb ik 2 spelers met de hoogste TSI uit het startteam te koop gezet. Die heb ik kunnen slijten voor 53k. Daarnaast een nieuwe trainer aan genomen (redelijk coachen en slecht leiderschap), 4 assistenttrainers en 2 woordvoerders.

Nu rustig aan verderdigers trainen, zonder veel te investeren. Tot mijn verbasing heb ik vorige week (2e week voor mij) al een klein financieel winstje geboekt. Helaas zijn er in hun eerste wedstrijd al 3 trainees weer geblesseerd geraakt, maar het zij zo. Ik ga geen dokters aan nemen voor ze, dan duurt het maar langer voordat ze weer inzetbaar zijn, maar ik bespaar wel een hoop geld.

Overigens in die bijna 3 jaar een hoop veranderd in Hattrick, het hele jeugdsysteem is bijvoorbeeld voor mij compleet nieuw. Ik heb voorlopig gekozen voor het oude vertrouwde jeugdsysteem, misschien dat ik in de toekomst ooit nog eens overstap op het nieuwe systeem.

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Uitstekend avondje hier. Moest zelf thuis tegen de nummer zes, nummer twee (op drie punten) moest op bezoek bij de nummer vijf en de nummers drie en vier (allebei op zes punten) moesten tegen elkaar, dus daar ging er minstens één punten laten liggen.

Zelf met PIC een seizoensrecord neergezet door met 11-0 te winnen. Allebei m'n spitsen waren goed voor een hattrick, terwijl de nummer drie op de topscorerslijst niet tot scoren kwam, dus die voorsprong is ook al vrij groot inmiddels. (mijn spitsen 13 en 12 goals, de concurrenten 8 en 6) Wel een rode kaart voor één van m'n deze week gepopte middenvelders, maar bij hem viel daardoor een speler geblesseerd uit en hij had schijnbaar maar één wissel ingesteld die al in het veld gekomen was bij een eerdere blessure, dus tien tegen tien gespeeld. >:) Die tien stonden ook allemaal in het elftal van de week. :+

De nummer vier won op bezoek bij de nummer drie en de nummer twee speelt verrassend genoeg gelijk tegen de nummer vijf, dus ik heb uitstekende zaken gedaan. Zelf nu koploper met 21 punten en een doelsaldo van 44-0, nummer twee heeft 16 punten en de nummer drie 15. Kan al een soort van kampioensfeestje gaan vieren denk ik. :9

Zit alleen een beetje te twijfelen hoe ik het met m'n training ga doen. Zouden jullie de hoofdskill (positiespel) blijven trainen en subskills negeren, of ook daarop (in dit geval passen dan, controlerend spel is niet echt een optie met die trainingssnelheid volgens mij) richten? En indien het laatste, wanneer zal ik dan wisselen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zeer onterecht 1-1 gespeeld. Duidelijk de betere ploeg maar de ME dacht er duidelijk anders over. We blijven nu nummer 7 op 6 punten. De nummer 6 en 5 staan op 7 punten.

Tweede nadeel van de uitverkoop is dat mijn fans echt wegrennen. Ben er de laatste weken al ongeveer 30 kwijtgeraakt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

ik heb een prima wedstrijd gespeeld van het weekend...

3-1 thuis gewonnen van de nummer 1 (mn team haalde 384 HatStats, een ratingsrecord), sta nu punt-gelijk met de nieuwe nr.1 maar op doelsaldo tweede...
de vorige nr.1 staat nu 3e, maar tegen die moet ik komende zaterdag uit, en dan verwacht ik dat hij beter voor de dag komt en een grote kans heeft dat te winnen.

ik kan hooguit gokken op mn sterke verdediging en counter spelen; een gelijkspel zou mijn kansen enorm doen toenemen, maar dan heb ik wat geluk nodig.

vanavond eerst de halve finale in het inofficiële GoT-tournament spelen... tegen Hoog Boys

[ Voor 3% gewijzigd door RM-rf op 09-04-2012 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Jammer, jammer. Won ik vorige week nog verrassend van de nr 1, verloor ik gisteren weer onverwacht. Mijn ratings zijn best goed, maar nog te slecht in de verdediging en aanval om echt constant te zijn. Ach lijfsbehoud is enige doelstelling. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ah, een team in mijn competitie heeft z'n schatkist aangebroken...
Clément Fougerouse
Deadline: 03-04-2012 16:08
Prijs: 130 000 €
Kiriam Valencina
Deadline: 02-04-2012 16:35
Prijs: 2 479 000 €
Pablo Giménez Zapiola
Deadline: 02-04-2012 16:30
Prijs: 700 000 €
Attila Váradi
Deadline: 02-04-2012 16:29
Prijs: 1 505 000 €
Dominik Chełstowski
Deadline: 02-04-2012 16:29
Prijs: 408 000 €
Ivan Altimis
Deadline: 02-04-2012 16:25
Prijs: 918 000 €
Maurice Cedrik Korvette
Deadline: 02-04-2012 16:24
Prijs: 759 000 €
Hilco Herrewijnen
Deadline: 02-04-2012 16:10
Prijs: 1 734 000 €
Anton Niţescu
Deadline: 02-04-2012 16:10
Prijs: 2 274 000 €
Paz Bonen
Deadline: 02-04-2012 16:06
Prijs: 2 009 000 €
Daniele Congestrì
Deadline: 02-04-2012 15:53
Prijs: 3 172 000 €
Joseph Schmitz
Deadline: 01-04-2012 22:22
Prijs: 100 000 €
Heeft 'ie alleen net te laat gedaan om de competitie nog te winnen aangezien 'ie 6 punten achter me staat en ik nog één keer tegen hem speel en verwacht de rest van m'n wedstrijden wel te winnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
3-0 afgedroogd door de koploper. 366 hatstats tegen, geen schijn van kans :P

Volgende week de return. Mijn fans denken dat we aan elkaar gewaagd zijn. Dat gaat ze tegenvallen (flink!) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Gister toch een leuke meevaller gekregen door het verkopen van een jeugdspeler, voor net iets over de 1mil voor een speler met goed passen/vleugel en matig positiespel/scoren 17.3 bij voorkoop ik had gegokt op de 3a4ton maar er brak een heuse bidwar los :P

In de competitie met een rustig PiC een kleine zege behaald maar dat was voldoende, eens kijken hoe we rustig verder gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Na een waardeloze start van de competitie ben ik van het weekend inmiddels al weer opgeklommen richting plaats 2. Nu was de wedstrijd zondag wel redelijk in evenwicht en misschien zelfs iets in de tegenstanders voordeel.

Het gat naar de nummer 1 is nog maar 3 punten en dus overbrugbaar. We kunnen weer helemaal voor de titel gaan spelen.Om dit heugelijke feit te vieren stuur ik mijn spelers richting Syrië. Hopelijk komen ze allemaal weer in 1 stuk terug. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Exitium schreef op zondag 08 april 2012 @ 23:19:
Zit alleen een beetje te twijfelen hoe ik het met m'n training ga doen. Zouden jullie de hoofdskill (positiespel) blijven trainen en subskills negeren, of ook daarop (in dit geval passen dan, controlerend spel is niet echt een optie met die trainingssnelheid volgens mij) richten? En indien het laatste, wanneer zal ik dan wisselen? :)
Iemand die hier nog een mening over heeft? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-05 17:11
Heb nog een toernooi voor 4 lopen, als iemand zin heeft om mee te komen doen stuur me dan een PM via HT (F.C. Flower Power) of DM via GoT. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Exitium schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 16:54:
[...]

Iemand die hier nog een mening over heeft? :)
Persoonlijk ben ik niet zo van het wisselen. Gewoon bij 1 type training blijven en daar aan vasthouden. (Tenzij je op een gegeven moment gewoon helemaal vast zit met je training ivm tactische opties.)

Maar ik weet ook dat er mensen zijn die echt alles trainen via een bepaald schema, waardoor je (bijv.) je eigen jeugdspelers kunt opwerken naar volwaardige A-spelers. Maar dan moet je daar wel heel goed over nadenken en een zeer langdurig trainingsschema instellen en je daar ook aan blijven houden. Nadeel hiervan is echter weer dat HTs af en toe nog wel eens iets willen veranderen aan het spel, waardoor je meer-jaren plan in duigen kan komen te vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

CoRrRan schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 17:14:
[...]

Persoonlijk ben ik niet zo van het wisselen. Gewoon bij 1 type training blijven en daar aan vasthouden. (Tenzij je op een gegeven moment gewoon helemaal vast zit met je training ivm tactische opties.)

Maar ik weet ook dat er mensen zijn die echt alles trainen via een bepaald schema, waardoor je (bijv.) je eigen jeugdspelers kunt opwerken naar volwaardige A-spelers. Maar dan moet je daar wel heel goed over nadenken en een zeer langdurig trainingsschema instellen en je daar ook aan blijven houden. Nadeel hiervan is echter weer dat HTs af en toe nog wel eens iets willen veranderen aan het spel, waardoor je meer-jaren plan in duigen kan komen te vallen.
O, ik ben juist wel van het meerjarenplan. Kost inderdaad wat tijd voordat je een team hebt wat mee kan draaien, maar het scheelt wel enorm veel geld en als je het goed doet levert het zelfs veel geld op. Ik wissel elke 2/3 seizoenen van training en m'n in- en verkoopbeleid is hierop afgestemd: naast m'n (vrij jonge) A-team heb ik trainees die ik uitzoek en aankoop op het moment dat ik een bepaalde training begin, en verkoop op het moment ik overschakel op een training die niet meer relevant is. Als je niet inzet op zeer hoge beginskills kun je voor enkele tonnen zo'n twee of drie 17-jarigen kopen die je later voor enkele miljoenen weer kunt verkopen. En heel af en toe verkoop ik een A-speler en vervang ik die door een jonge trainee om de leeftijd binnen mijn team niet te hoog op te laten lopen. En op de posities met skills die niet in m'n meerjarenplan voorkomen heb ik wat oudere spelers met relatief hoge skills (maar die door de leeftijd relatief betaalbaar waren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Ok, dit wordt apart. Mijn competitie is nu dusdanig slecht (sinds deze week een derde botje) dat ik zelfs na de slechte seizoensstart (niet geheel mijn schuld, begon niet vanaf het begin) een behoorlijke kans op promotie maak. Ik sta op punten gelijk met de nr. 1 en 2 en ik moet nog tegen hen beiden spelen en zij moeten nog tegen elkaar. Tegen de nr. 2 heb ik thuis met PIC met 4-0 gewonnen en ik verwacht dat ik met inmiddels een betere vorm en betere loyaliteit in staat zal zijn om ook uit gemakkelijk te winnen. De nummer 1 is wat lastiger, maar daar speel ik een thuiswedstrijd tegen. Met een goede teamgeest en een ME die niet ineens besluit enorm vervelend te doen maak ik een goede kans.

Nja, we zien wel :+ Promotie was niet echt het doel, maar ik zal het ook niet uit de weg gaan. Hoop dan wel volgend jaar niet direct te degraderen, maar dat zien we dan wel :P

[ Voor 7% gewijzigd door nXXt op 11-04-2012 04:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Loona35 schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 16:58:
Heb nog een toernooi voor 4 lopen, als iemand zin heeft om mee te komen doen stuur me dan een PM via HT (F.C. Flower Power) of DM via GoT. :)
Ik sla effe over trouwens, niet genoeg tijd/kwaliteit om enigszins constructief mee te doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intru
Eindelijk het potentieel ontdekt van 1 van m'n betere jeugdspelers, hij kan uitstekend worden op vleugelspel en is ook nog eens snel, nice!

Egbert Schmitz
15 jaar en 80 dagen, volgende verjaardag: 13-05-2012
Speler kan gepromoveerd worden in 144 dagen, op 02-09-2012.

Specialiteit: Snel

Team: Lolpatrol
Nationaliteit: Nederland
Arriveerde bij de club: 20-03-2012 10:22 (22 dagen geleden)
Waarschuwingen: 1
Blessures: fit

Verdedigenonbekend / redelijk
Positiespelwaardeloos / onbekend
Vleugelspelmatig / uitstekend
Passenwaardeloos / onbekend
Scorenzwak / onbekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Intru schreef op woensdag 11 april 2012 @ 15:46:
Eindelijk het potentieel ontdekt van 1 van m'n betere jeugdspelers, hij kan uitstekend worden op vleugelspel en is ook nog eens snel, nice!

Egbert Schmitz
15 jaar en 80 dagen, volgende verjaardag: 13-05-2012
Speler kan gepromoveerd worden in 144 dagen, op 02-09-2012.

Specialiteit: Snel

Team: Lolpatrol
Nationaliteit: Nederland
Arriveerde bij de club: 20-03-2012 10:22 (22 dagen geleden)
Waarschuwingen: 1
Blessures: fit

Verdedigenonbekend / redelijk
Positiespelwaardeloos / onbekend
Vleugelspelmatig / uitstekend
Passenwaardeloos / onbekend
Scorenzwak / onbekend
Heb ook een jeugdspeler rondlopen die op z'n 17e (en een paar dagen) uitstekend op vleugelspel kan zijn. Zijn zulke jeugdspelers wat waard als de overige skills max. slecht zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

naitsoezn schreef op woensdag 11 april 2012 @ 16:25:
[...]

Heb ook een jeugdspeler rondlopen die op z'n 17e (en een paar dagen) uitstekend op vleugelspel kan zijn. Zijn zulke jeugdspelers wat waard als de overige skills max. slecht zijn?
wel iets, tegen de 50K kan het je misschien wel opleveren..
punt is wel dat dat het weinig winstgevend maakt om véél training enkel in die speelr te steken, het is hooguit nuttig als je ook andere verkoopbare spelers hebt die wing kunnen gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is inderdaad alleen interessant als je het kan combineren met andere spelers. Maar die speler van Intru is zeker wel de moeite waard op te concentreren als je verdedigen op redelijk kan krijgen. Dan stijgt zijn waarde al richting 300K en dat is gemiddelde voor alle 17 jarige. Dus zal misschien nog wel meer zijn als hij bij promotie verkocht zou worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-05 20:28
Vond het al wat magertjes de afgelopen 2 weken, maar vandaag 5 trainees gepopped. 8) Er zit toch wel toekomst in mijn spelers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Weer een heerlijke training. :)

Ophir Tzemach
Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in positiespel vooruit van uitstekend naar formidabel.

Horacjusz Walaszczyk
Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op positiespel steeg hij van uitstekend naar formidabel.

Gert Lerbinger
Zag zijn mate van positiespel toenemen van formidabel naar uitmuntend.

Gustaw Pietrzyk
Zijn beoordeling op het gebied van positiespel steeg van uitstekend naar formidabel.

Daar bovenop nog drie spelers die hun conditie verbeterd hebben en een totale vormverbetering van +4. :)
Pagina: 1 ... 41 ... 58 Laatste

Dit topic is gesloten.