Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 68 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 40 ... 58 Laatste
Acties:
  • 165.501 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Zoals verwacht uitgeschakeld; 4-1 tegen een ander VI-team. Ik had geen zin om al m'n A-spelers op te stellen want die heb ik hard genoeg nodig in de competitie.... Volgende week weer lekker reizen naar een tropisch oord :+

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26445

Mijn reserves kunnen nog geen bal recht vooruit trappen :P

Met 4-0 afgedroogd en richting de GoT-Cup :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:36

hilgo

Clear your mind of can't.

Na een nipte 2-1 overwinning mag ik volgende week thuis spelen. Lekker voor de inkomsten en misschien kom ik nog wel een ronde verder met een beetje geluk :)

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frituurman
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16-06 16:15

Frituurman

Mjam!

Tegen een team uit de Vde knap met 2-1 gewonnen. Volgende week weer thuis. Op papier een even sterke tegenstander, dus wie weet voor 't eerst naar ronde 4. Maar goed, competitie is leading....

"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intru
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-05 10:52
Ging er van uit dat ik kansloos zou verliezen (tegen een team uit de V, zit zelf sinds dit seizoen in de VII), maar het werd nog een erg spannend wedstrijd! Gingen met 2-2 de rust in, en na 90 minuten stond het 3-3. Uiteindelijk heb ik verloren in de 106e minuut.
Voor de geinteresseerden. MatchId=376888798
Was het verstandig om counter te spelen? Of had ik meer kans gehad zonder een speciale tactiek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:29

ZenTex

Doet maar wat.

Mja, hij had op de wings een flinke aanval staan en kleine kansen op een counter daar.

Misschien was het beter geweest om gewoon het middenveld te pakken. Ik zie maar 1 doelpunt uit een counter.Maar voor hetzelfde geld was het 3-2 voor jou geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-05 15:32
Zo zeg, weer een ronde verder in de beker. Volgende week kansloos, maar goed, het extra geld was welkom. :P

Zit een beetje te kijken voor een planning over 2 seizoenen, maar geen idee wat ik wil gaan doen als mijn wingers verkoopbaar zijn zeg. Spitsen trainen misschien weer, al vind ik dat opstellings technisch niet handig. Of misschien weer een paar seizoenen verdedigen te trainen en gaan counteren. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:57
Ik hou van m'n training vandaag. :+

- Twee basisspelers van uitstekend naar formidabel positiespel
- Vijf basisspelers in vorm gestegen tegenover één gezakt

Kan een leuke zondag worden zo. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frituurman

Frituurman

Mjam!

Vorm is redelijke stabiel gebleven. Verder één noemenswaardige pop, m'n 22-jarige superspits is van reusachtig naar buitenaards gestegen (passen = uitstekend). Hopelijk kan hij zondag weer hoge ogen gooien. Hij staat nu nog droog in de VI, ondanks de 6-2 van afgelopen zondag. :)

"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intru
Mooie pop:

Imre Jeszenszky - Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van keepen van uitmuntend naar briljant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-06 13:07

CoRrRan

Don't Panic!!!

Frizzz schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 09:45:
Vorm is redelijke stabiel gebleven. Verder één noemenswaardige pop, m'n 22-jarige superspits is van reusachtig naar buitenaards gestegen (passen = uitstekend). Hopelijk kan hij zondag weer hoge ogen gooien. Hij staat nu nog droog in de VI, ondanks de 6-2 van afgelopen zondag. :)
Dan maar snel verkopen voor z'n volgende verjaardag en een betere multiskill spits proberen te vinden. Salaris van een ET spits is vast schandalig hoog...

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Enkele pop is m'n winger, van outstanding naar brilliant. Heel toevallig kwam de Winger scout van BR ook weer vragen hoe het met 'm gaat.
Overigens geeft Foxtrick aan dat hij nu 1919 potential heeft, Niet slecht voor een 17 jarige (3 dgn) die ik voor 600K heb gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frituurman

Frituurman

Mjam!

CoRrRan schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 13:29:
[...]

Dan maar snel verkopen voor z'n volgende verjaardag en een betere multiskill spits proberen te vinden. Salaris van een ET spits is vast schandalig hoog...
Mwah.. iets van 25K per week... Maar van sommige spelers kan ik gewoon moeilijk afscheid nemen. Daarnaast speel ik per 2 weken ruimschoots quitte, dus afscheid nemen hoeft niet. En die 3M die hij opbrengt bij een transfer.. ach.. Ik heb nog wat spaarcentjes :)

Speel dit spelletje inmiddels sinds december 2003, ben al een paar keer met 't zelfde team gestopt. En toch weer begonnen.. en weer gestopt.. en nu toch maar weer begonnen. Inmiddels van XIII weer terug naar VI. Nu gaan we 't weer eens proberen! Daarvoor heb ik die spitsjes wel nodig :D

[ Voor 21% gewijzigd door Frituurman op 02-03-2012 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theturtle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:31
theturtle schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 19:48:
[...]
16% kans om te winnen. 2-0. Volgende ronde.

*Ik klaag niet*.
Het kan altijd beter. Zie hier. 1,78 procent kans om te winnen.

Dit gaat helemaal mis dit seizoen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Eenvoudige zege geboekt, 3-0 was al voor rust bereikt. Had eigenlijk wat meer moeten zijn met een kansenverhouding van 9-0, maar goed. Wel een blessure voor één van m'n topspitsen, staat nu op een week, dus kan misschien spelen volgende week als ik tegen de nummer twee (sta op doelsaldo derde) speel. Koploper zag weer twee spelers uitvallen dit weekend, heeft er al vier in de ziekenboeg lopen nu. Wel acht van de elf spelers in het elftal van de week, dus ik ben tevreden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-05 11:41
7-1 verloren zoals verwacht alleen ben wel heel erg in de pan gehakt. Ik was de slechtste van heel de competitie dus moet echt wat aan mijn vaardigheden gaan doen wil ik nog mee blijven draaien.

Volgende wedstrijd pic omdat ik die toch ga verliezen en dan wat teamgeest opbouwen voor de echt belangrijke wedstrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121555

Hier ook een eenvoudige zegen, botje met 12-0 van de mat geveegd. :)

Wat zou ik eens kunnen vragen voor deze speler?
Ard Verlinde [playerid=345359589]
17 jaar en 2 dagen, volgende verjaardag: 23-06-2012

Nationaliteit: Netherlands

Vorm: redelijk Conditie: zwak
Een controversieel persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Clubtrouw: goddelijk

Eigenaar: Offside Galore (sinds 05-03-2012 (3/48), 0d)
Total Skill Index (TSI): 1 470
Loon: 430 €/week 6 880 €/ seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Technisch
HTMS Punten: Vaardigheid: 356 / Potentieel: 1995

ConditiezwakKeepenrampzalig
PositiespelmatigPassenmatig
VleugelspelmatigVerdedigenslecht
ScorengoedSpelhervattingslecht

[ Voor 88% gewijzigd door Anoniem: 121555 op 05-03-2012 08:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frituurman

Frituurman

Mjam!

2-1 verloren van de 'koploper'. Sta nu keurig 4de :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
wow mooie speler. Moet toch zeker wel 50.000 op kunnen brengen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wceend schreef op maandag 05 maart 2012 @ 09:06:
wow mooie speler. Moet toch zeker wel 50.000 op kunnen brengen denk ik.
Ben je zelf op zoek naar een koopje? ;)

Als ik de transferlijst bekijk en van die spelers de vergelijking dan zit je met zijn leeftijd gauw richting de 200.000 vermoed ik zo.

Trouwens de voorspellingen van HTEV vertrouw ik ook niet meer, weer verloren van het weekend. Nou was deze wedstrijd redelijk gelijkwaardig dus die kan je verliezen. Baal meer van de eerste wedstrijd die ik verloor.

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 26445 op 05-03-2012 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Anoniem: 26445 schreef op maandag 05 maart 2012 @ 10:14:
[...]

Als ik de transferlijst bekijk en van die spelers de vergelijking dan zit je met zijn leeftijd gauw richting de 200.000 vermoed ik zo.
Is natuurlijk afhankelijk van je huidige trainingsschema, maar een speler van 17 jaar en 2 dagen zou ik wel proberen nog even wat door te trainen. In een dag of 40 / 50 kun je waarschijnlijk wel minimaal één level poppen (misschien ook nog een bij-skill omhoog trainen), en dan is ie nog steeds 17 jaar en weinig dagen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
[...]

Trouwens de voorspellingen van HTEV vertrouw ik ook niet meer, weer verloren van het weekend. Nou was deze wedstrijd redelijk gelijkwaardig dus die kan je verliezen. Baal meer van de eerste wedstrijd die ik verloor.
nee dat niet maar als je deze spelers te hoog list dan raak je ze ook niet kwijt. Het blijven spelers die soms wel voor grof geld weg gaan en soms niet.

Zelf trainen zou ik niet doen bij deze spelers. Een echt talent brengt met 17j en 3 dagen meer op dan getraind met 17 en 90 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Wceend schreef op maandag 05 maart 2012 @ 10:32:
[...]

nee dat niet maar als je deze spelers te hoog list dan raak je ze ook niet kwijt. Het blijven spelers die soms wel voor grof geld weg gaan en soms niet.

Zelf trainen zou ik niet doen bij deze spelers. Een echt talent brengt met 17j en 3 dagen meer op dan getraind met 17 en 90 dagen.
Als de speler een sublevel van 0.5 ofzo heeft dan kan het echt wel uit om nog even door te trainen om hem op een niveautje hoger in de markt te zetten. Een mainskill van uitstekend verkoopt tig keer beter dan een mainskill van goed (in mindere mate geldt dit ook voor een subskill passen van redelijk ipv matig). Maar jah, dat zou mijn strategie zijn, en ik ben niet de eigenaar van dat talentje ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Klopte hier aardig, maar geen spannende wedstrijden hier. Winnende ploegen hadden 100% (ik), 99%, 99% en 97% kans. :+ Als de uitslagen volgende week ook kloppen, sta ik bovenaan. Heb volgens HTEV thuis tegen de nummer twee 83% kans, en de koploper heeft maar 6% kans om bij de nummer vier (waar ik vorige week met 3-0 won) te winnen. Is wel de ploeg met op mij na het sterkste middenveld, dus hopelijk heeft HTEV het goed. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intru
1-1 gespeeld tegen het team dat theoretisch gezien 1 plek boven mij zou moeten spelen. Niet slecht, niet goed. Gaat denk ik nog spannend worden om niet te degraderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Ik heb 'em gister gewoon voor een bodemprijs van 2 ton op de transferlijst gezet en daar heb ik nu al een bod op van 2 ton. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16-02 10:05
Ben ff voor mezelf een overzicht aan het maken van alle A en B spelers die getraind worden op passen en wat het optimale verkoopmoment is. Zijn er hier meer mensen die passen trainen? Zoja wat voor spelers koop je en hoever train je ze door? Ik op dit moment het gevoel dat je ze lang moet doortrainen voordat het rendabel wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Tsja, passen is geen hoofdskill.
Heb wel zelf even passen getraind, vooral voor m'n aanvallers, die flink in waarde stegen door een portie passen, en voor de middenvelders in iets mindere mate. Defs met passen is een niche voor CA teams.

Maar als je 2-5-3 speelt kun je 2*8 spelers trainen in korte pass, dat kan best rendabel zijn.

Ik denk dat je het beste wereldklasse mids met matig def en passen kunt optrainen naar minimaal solid liefst excellent passen kunt trainen, dat zou toch ongeveer 6 á 7 ton per speler op moeten leveren. Maar ja, de investering is enorm. Maar sowieso moeten je trainees goedd getraind zijn in 1 hoofdskill, aan passen alleen heb je namelijk niets, dus dat probleem blijf je houden.

Over 2 uurtjes de laatste bekerwedstrijd van dit seizoen. tegen een vijfdeklasser ga ik het niet halen, dus piccen maar en een beetje experimenteren. :)

[ Voor 9% gewijzigd door ZenTex op 07-03-2012 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Volgens mij is korte pass vooral een goede training om je elftal sterker te maken, maar minder geschikt om winst op de transfermarkt mee te boeken. Als je veel jonkies hebt rondlopen, dan is het wel een effectieve training omdat het belangrijk is voor meerdere posities (vleugelspelers, middenvelders en aanvallers). Aanvallers hebben er m.i. mij het meeste belang bij (volgens mij is passen bijna net zo belangrijk als scoren).

Als je toch spelers zoekt om waarde aan toe te voegen, kun je misschien kijken naar jonge spelers met redelijk / goed scoren en minimaal matig / redelijk vleugelspel. Als je daar de passen-skill kunt optrainen tot uitstekend, dan zie je de TSI flink stijgen. Of dit zich ook in een waardestijging uitdrukt durf ik niet te zeggen....

Edit: In tegenstelling tot ZenTex heb ik trouwens liever multiskill-spelers, en ik probeer m'n training ook zo veel mogelijk te variëren... Maar dat maakt hattrick juist zo leuk: verschillende strategieën die je vrij ver kunnen brengen :)

[ Voor 14% gewijzigd door naitsoezn op 07-03-2012 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16-02 10:05
Het is me inderdaad opgevallen dat ik vrij dure kale spelers moet kopen voordat ik er een leuke winst op kan maken (rond 1,5-2 mil). Het grote voordeel van passen is dat ik maar 4 posities heb waar ik niet getraind wordt en dus maar 4 spelers heb die minder waard worden (keeper + 3 verdedigers). De rest wordt meer waard waardoor ik bij hun verkoop steeds jongere spelers koop maar wel met dezelfde hoofdskill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-06 00:50
Geld verdienen met een bijskill vereist idd wat werk. Maar het is wel te doen. Geen passen, maar ik heb eind vorig seizoen een tijdje spelhervatten gedaan. Voor het team, maar heb ook wat keepertjes voor de verdien meegenomen. Gekocht voor gemiddeld 200k en na 6 trainingen verkocht voor gemiddeld 450k.

Dat is allemaal gelukt, maar alleen omdat ik strak heb vastgehouden aan aankoop- en verkoopprijzen. Als ik de keepertjes blind voor 0 op transferlijst had geplaatst had het me zeer waarschijnlijk zo goed als niets opgeleverd! In tegenstelling tot hoofdskillstijgingen (14 positiespel levert altijd wel meer op dan 12 positiespel) gaat de winst niet automatisch. Je moet er echt expliciet om vragen in de verkoopprijs. Maar als dat een beetje fair bedrag is krijg je het dan ook wel. Was mijn ervaring met dit trajectje iig ;)

Marimbas 11 (815670) -- GoT Cup-winnaar seizoen 4, 8 en 9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
Voor het derde seizoen op rij door naar bekerronde 4! :)

299 hatstats. Een nieuwe mijlpaal is aanstaande 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theturtle
Hier voor het eerst naar ronde 4, met PIC nog wel. Twee +1'tjes, dat wel. Gelukkig is de basis breed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

naitsoezn schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 15:37:

Edit: In tegenstelling tot ZenTex heb ik trouwens liever multiskill-spelers, en ik probeer m'n training ook zo veel mogelijk te variëren... Maar dat maakt hattrick juist zo leuk: verschillende strategieën die je vrij ver kunnen brengen :)
Wie zegt dat ik tegen multi skillers ben? Ik denk alleen dat echte multiskillers optrainen met passen minder oplevert dan 1 hoofdskill, dat gaat namelijk een erg duur grapje worden.

Enfin, zoals verwacht uit de cup getrapt. Maar ondanks het enorme verschil tussen beide teams werden we niet afgedroogd en was de eindstand een respectabele 2-4 voor mij. Had ik niet gepict en geen rare fratsen uitgehaald... Tsja, wie weet had ik dan nog een beetje geluk gehad.

Enfin, volgende week een wedstrijd tegen een minder team in de competitie, waarvan ik nooit heb kunnen winnen om één of andere reden, door te piccen in de beker hoop ik wel op een goede uitkomst.

[ Voor 3% gewijzigd door ZenTex op 07-03-2012 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121555 schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 08:10:
[...]

Ik heb 'em gister gewoon voor een bodemprijs van 2 ton op de transferlijst gezet en daar heb ik nu al een bod op van 2 ton. :)
Het laatste bod staat nu op 400.000 en we hebben nog 3:31 te gaan voordat 'ie sluit. :)

*edit*

Ard is voor 612.000 naar een Servische club gegaan. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 121555 op 08-03-2012 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Shit, vergeten mijn opstelling te maken voor de beker. Resultaat: Gewonnen en door naar ronde 4 in de beker! :P Volgende week tegen een IVde klasser, dan wel met pic en mijn B team. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 360312

Door wintersport een aantal wedstrijden vooruit moeten plannen. Wel 3 punten gepakt afgelopen zondag. Maar mijn keeper er wel af met +4!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Anoniem: 121555 schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 07:15:
[...]

Het laatste bod staat nu op 400.000 en we hebben nog 3:31 te gaan voordat 'ie sluit. :)

*edit*

Ard is voor 612.000 naar een Servische club gegaan. :)
Nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:26

Shabbaman

Got love?

-TheNose- schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 07:36:
Shit, vergeten mijn opstelling te maken voor de beker. Resultaat: Gewonnen en door naar ronde 4 in de beker! :P Volgende week tegen een IVde klasser, dan wel met pic en mijn B team. :P
Of gewoon motsen en door naar de vijfde ronde :+ Volgende week tegen een zesdeklasser die zo te zien niet weet wat piccen is, maar desondanks wel een goed middenveld heeft. Dat wordt dus volgende week niet piccen, en als hij stiekem toch weet wat piccen is en tot nu toe het hele seizoen heeft gepict dan ben ik behoorlijk de sjaak.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ik zit nog even te kijken naar mijn competitie en zie dat ik toch redelijk kansloos ben en als ik me normaal in span me net zal kunnen handhaven. Zit dus aan een grote omslag te denken. Vleugelspel is voor mij te in efficient (die 50% plaatsen zijn ruk) en ik zit dus een overstap terug naar spitsen trainen te overwegen. Maar ook mijn oude liefde verdedigers trainen, vol op de counter is weer aantrekkelijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Exitium schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 07:40:
Ik hou van m'n training vandaag. :+

- Twee basisspelers van uitstekend naar formidabel positiespel
- Vijf basisspelers in vorm gestegen tegenover één gezakt

Kan een leuke zondag worden zo. 8)
And again. :P

Ophir Tzemach
Zijn beoordeling op het gebied van positiespel steeg van goed naar uitstekend.

Horacjusz Walaszczyk
Zijn beoordeling op het gebied van positiespel steeg van goed naar uitstekend.

Gert Lerbinger
Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in positiespel vooruit van uitstekend naar formidabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-06 19:52

chario2

Chario2 (818126)

-TheNose- schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 07:58:
Ik zit nog even te kijken naar mijn competitie en zie dat ik toch redelijk kansloos ben en als ik me normaal in span me net zal kunnen handhaven. Zit dus aan een grote omslag te denken. Vleugelspel is voor mij te in efficient (die 50% plaatsen zijn ruk) en ik zit dus een overstap terug naar spitsen trainen te overwegen. Maar ook mijn oude liefde verdedigers trainen, vol op de counter is weer aantrekkelijk. :)
tja zoals je weet train ik al een eeuwigheid spitsen, maar ik moet eerlijk toegeven dat het in hogere divisies best lastig wordt om met 3 spitsen te spelen, verlies het toch vaak om het middenveld en op mijn vleugelaanval, je wordt gewoon voorspelbaar :(

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Tsja met vleugelspel ben je ook voorspelbaar, als pm trainer ook. Het is gewoon lastig optimaal te trainen EN te kunnen varieren in je opstelling. Ik denk dat ik me gewoon weer ga toeleggen op counteren met een laag middenveld. Ook al is het een middenveld spelletje zie ik mensen in hogere divisies ook nog gewoon counteren. Ook vind ik het leuk anders te zijn. :P
Eens even bij Sandy zijn team kijken hoe hij het na jaren lang spitsen trainen aangepakt heeft. Straks maareens wat mensen te koop zetten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:10
-TheNose- schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 09:33:
Tsja met vleugelspel ben je ook voorspelbaar, als pm trainer ook. Het is gewoon lastig optimaal te trainen EN te kunnen varieren in je opstelling. Ik denk dat ik me gewoon weer ga toeleggen op counteren met een laag middenveld. Ook al is het een middenveld spelletje zie ik mensen in hogere divisies ook nog gewoon counteren. Ook vind ik het leuk anders te zijn. :P
Eens even bij Sandy zijn team kijken hoe hij het na jaren lang spitsen trainen aangepakt heeft. Straks maareens wat mensen te koop zetten. ;)
Maar dat was al weer lang geleden dat ik spitsen aan het trainen was :) Laatste tijd heb ik mij toegespitst op verdedigen (want dat had ik nog nooit gedaan en ik wilde wel eens een counter team opzetten). En nu zit ik weer in de spelhervattingen. Varieren kun je leren, maar van een efficient trainingsschema zoals ik dat vroeger had is niet meer echt sprake, haha.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Hier 3 compleet onverwachte popjes en 1 stamina pop. :)
Qua form wat minder, key spelers gingen of achteruit, of niet vooruit ondanks slecht in vorm, maar onder de streep niet eens zo slecht.

Al met al heb ik vertrouwen in de komende wedstrijd, al lijkt het mijn nemesis te zijn die elke keer weer compleet onterecht weet te winnen. Maar deze keer is het mijn beurt, al speel ik uit, ik ga hem vernederen, vermorzelen, verpulveren! >:)

aankomende wedstrijd
-TheNose- schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 07:58:
Ander ga je toch wing attacks trainen? Voordelen: meer trainingsplaatsen, winger op spitsen levert meer op dan op verdedigers, een sterke aanval met 2-5-3 kan erg voordelig zijn.
Nadelen: iets langere trainingstijd voor je mid-wingers, risicovol.

Ik train nog steeds crossing. Maar dat moet wel, de jeugdscouts van Belgie en Brasil worden anders kwaad. :p

Maar als ik die wingers niet had gehad was ik inmiddels overgeschakeld naar PM en passing.

[ Voor 60% gewijzigd door ZenTex op 09-03-2012 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Sandyman538 schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 12:14:
[...]

Maar dat was al weer lang geleden dat ik spitsen aan het trainen was :) Laatste tijd heb ik mij toegespitst op verdedigen (want dat had ik nog nooit gedaan en ik wilde wel eens een counter team opzetten). En nu zit ik weer in de spelhervattingen. Varieren kun je leren, maar van een efficient trainingsschema zoals ik dat vroeger had is niet meer echt sprake, haha.
Ik wil weer echt wat opzetten, wingers is toch niet lekker vind ik. Beter ga ik terug naar wat ik wel goed kan en begrijp. :P Counter team opzetten kan ik tenminste goed. Ook kan je met def trainen ook goed multiskillers optrainen (A-mids op verdedigen trainen en keepers op def trainen).

PM trainen zat ik ook nog aan te denken, maar dat doet de halve wereld al. Andere tips zijn ook nog welkom! Ik wil weer een nieuwe uitdaging. ;)

Edit: team staat te koop, ben benieuwd. Iedereen staat scherp geprijst dus niet iedereen zal direct verkocht worden vrees ik. :P

[ Voor 6% gewijzigd door -TheNose- op 09-03-2012 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

De halve wereld traint misschien def, maar moet je eens zien waarvoor goede mids weggaan, en nog steeds geldt, zonder een goed middenveld kom je nergens.

Maar PM icm met passen levert prima middenvelders op die ook de aanval nog eens goed boosten, zoals het trianingsplannetje waar we het eerder over hadden, ook nog je aanvallers wat passen meegeven.

Maar het beste van PM en passen trainen is dat als je een beetje redelijk jong A team hebt, die ook enorm kunnen profiteren van de training, en je het niet geheel hoeft te hebben van nieuwe aankopen met de winst van de trainees. Da's dan ook weer zo'n beetje het grote nadeel van winger training, je team word er nauwelijks beter van.

Edit: Ter vergelijk, mijn oude "wingers" waren gewoon door mijzelf getrainde mids die toevallig wat hoger wingplaying hadden. Mijn huidige wingers met evenveel PM maar brillaint winger halen evenveel sterren, en mijn aanval word maar een klein beetje geboost, écht veel effect zie ik er niet van, lang niet zoveel in vergelijking met mids met passing/defending bijvoorbeeld.

Voor mij maakt het op dit moment amper uit. Ik haal 240 Hatstats en zit daarmee ruim boven de andere teams in mijn competitie en zou ook in de VI niet direct bang hoeven te zijn voor degradatie, dus het is allemaal niet zo dringend en blijf lekker m'n wingertjes trainen als leuk projektje.

EDIT: Vraagje aan de experts. Zou ik mijn "oude" winger; (20j 37d)
Keeper: 1/20 disastrous
Defending: 4/20 weak
Playmaking: 8/20 excellent
Winger: 11/20 brilliant
Passing: 5/20 inadequate
Scoring: 4/20 weak
Set pieces: 3/20 poor
04-03-2012 [matchid=374718997] * * * * +-+b +b (Winger)

Vervangen voor mijn jongere winger'; (18j 58d)
Keeper: 1/20 disastrous
Defending: 2/20 wretched
Playmaking: 9/20 formidable
Winger: 9/20 formidable
Passing: 4/20 weak
Scoring: 2/20 wretched
Set pieces: 1/20 disastrous
07-03-2012 [matchid=377124107] * * * +-+b *b (Winger)

In mijn A-team? En de oudere verkopen + jonge trainee terugkopen?
Die jongere heeft quick als special, die oudere niets.

[ Voor 50% gewijzigd door ZenTex op 09-03-2012 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
ik vind beide wingers wat mager eerlijk gezegd.
Ik zou gaan voor minimaal briljant PM en formidabel passen en daar wing op trainen. Spec snel natuurlijk zodat ze ook echt hun geld waard zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Mwah, volgens mijn info (NL nationale team wingers, en de jeugdcoaches) Is zulk hoog PM niet echt nodig, niet hoger dan winger ?IIG, en passen al helemaal niet. Al zit ik er wel over na te denkenze allemaal nog een paar leveltjes PM mee te geven. Maar 1 van mijn wingers speelt in de A, en kost me dus een trainingsplaats.
Als hij vorige week trouwens niet geblesseerd was geraakt was ik vorige week al met PM begonnen.

Dit zijn trouwens met afstand de beste wingers in mijn VII.

[ Voor 39% gewijzigd door ZenTex op 09-03-2012 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:26

Shabbaman

Got love?

ZenTex schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 14:07:
Mijn huidige wingers met evenveel PM maar brillaint winger halen evenveel sterren, en mijn aanval word maar een klein beetje geboost, écht veel effect zie ik er niet van, lang niet zoveel in vergelijking met mids met passing/defending bijvoorbeeld.
Als je een vooruitgang in vleugelaanval wil zien heb je toch behoorlijk hogere stats in winger nodig van je vleugelspeler en je vleugelverdediger. Een spits met briljant scoren ben je toch ook niet echt van onder de indruk?

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Nee, maar niet als je in vergelijking maar weinig beter zijn dan een spits met uitstekend PM, goed passen en géén vleugelspel.

En Briljant is de norm in deze VII. :p

[ Voor 14% gewijzigd door ZenTex op 09-03-2012 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
Shabbaman schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 15:54:
[...]

Als je een vooruitgang in vleugelaanval wil zien heb je toch behoorlijk hogere stats in winger nodig van je vleugelspeler en je vleugelverdediger. Een spits met briljant scoren ben je toch ook niet echt van onder de indruk?
Mijn beste spitsen hebben formidabel scoren ;)

I'm doomed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Z3
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:40

_Z3

ZenTex schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 15:38:
Mwah, volgens mijn info (NL nationale team wingers, en de jeugdcoaches) Is zulk hoog PM niet echt nodig, niet hoger dan winger ?IIG, en passen al helemaal niet. Al zit ik er wel over na te denkenze allemaal nog een paar leveltjes PM mee te geven. Maar 1 van mijn wingers speelt in de A, en kost me dus een trainingsplaats.
Als hij vorige week trouwens niet geblesseerd was geraakt was ik vorige week al met PM begonnen.

Dit zijn trouwens met afstand de beste wingers in mijn VII.
Ik heb tegenwoordig een wing speler van het NT, PM is 1 niveau'tje lager als zn wing stat. Passen was ik verrast over toen ik hem kocht, dat is idd bijna niets. Zelfs de NT keeper die ik had, had meer passen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Exitium schreef op maandag 05 maart 2012 @ 11:18:
Als de uitslagen volgende week ook kloppen, sta ik bovenaan
HTEV had dus gelijk! :*)

Nummer vier speelde thuis tegen de nummer één en wint in de slotfase met 3-2. (met een rode kaart voor de koploper vlak voor rust) Ik win thuis met 5-0 van de nummer twee en sta als enige nu op negen uit drie. Ook nog geen tegengoals gekregen. :) Lichtgeblesseerde spits laten spelen en die schiet er drie in. Ben weer tevreden dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
Gisteren als underdog toch gewonnen via de couter. Speel die tachtiek bijna nooit en het was kantje boort maar toch met 2-1 gewonnen met PIC. Heb nu 6 punten mijn medekantidaten voor de degratatie hebben 0 en 3 punten. De medepromovendus heeft er ook 6 dus het wordt spannend onderin.

Bovenin doe ik absoluut niet mee dus daar heb ik verder geen ilusies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frituurman

Frituurman

Mjam!

Gedeeld tweede na een 5-1 overwinning op een gelijkwaardig team in de VI, hattrick van m'n topspits Rickert :) die inmiddels topscorer is met 5 goals in 3 wedstrijden. Sinds ik centrumaanval speel (met m'n buitenaardse spitsen), gaat het wel aardig goed. Komende woensdag ben ik alleen wel kansloos in de beker tegen een degradant uit IV (dus nu een Vde klasser). Maar hoop doet leven! :)

@Wceend:
6 punten uit 3 wedstrijden en je doet niet mee in de top? Je kunt hooguit 3 punten achterstand hebben :)

[ Voor 29% gewijzigd door Frituurman op 12-03-2012 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ik heb eindelijk kunnen zorgen voor winst. Na een verlies en een gelijkspel, nu op de 2e plek in mijn divisie, 2 punten achter de koploper. Leuk detail: 8 teams binnen 3 punten. Volgens mij gaat het een mooi seizoen worden! :)

Ook even belangrijk voor mezelf: m'n allereerste keer 342 hatstats. Had ik wel een PIN voor nodig. M'n tegenstander is een team uit de VIe divisie, net nieuw in onze Ve en haalt zonder al te veel problemen 300 hatstats. Dus ik moest wel eventjes (bijna) alles uit de kast halen.

Centjes zijn wel een probleem, aangezien mijn fans niet helemaal happy zijn, dus ook geen uitverkocht stadion. Dat heb ik wel nodig om mijn salaris wat te drukken. Zit toch wel wat hoog met 300K voor een Ve team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intru
Gisteren netjes verloren, zoals ik verwachtte. Sta nu met 4 punten op de 5e plek, zeker geen slecht begin. Plek 6 is bezet met 1 puntje, en plek 7/8 staan beide nog op 0. Hopelijk kan ik deze lijn een beetje doorzetten, en wordt het geen degradatie dit seizoen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
Frizzz schreef op maandag 12 maart 2012 @ 09:12:

@Wceend:
6 punten uit 3 wedstrijden en je doet niet mee in de top? Je kunt hooguit 3 punten achterstand hebben :)
Ik sta 4e maar de teams boven mij zijn echt beter. Dus ik verwacht er niet te veel van.

@CoRrRan je salaris is wel wat hoog ja. Ik doe het met 71k in mijn eerste seizoen VI.

[ Voor 12% gewijzigd door Wceend op 12-03-2012 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Wceend schreef op maandag 12 maart 2012 @ 10:29:
[...]
@CoRrRan je salaris is wel wat hoog ja. Ik doe het met 71k in mijn eerste seizoen VI.
Jep, het is wel wat hoog. Maar niet vergeten dat ik daarnaast ook nog 876k TSI heb. Jij hebt net 250k. Dus TSI/salaris verhouding is niet eens zo heel scheef. (3.5TSI/€ voor jou, 2.9TSI/€ voor mij).

Daarnaast is mijn grootverdiener een veel te oude knakker die ik maar snel moet proberen te verkopen. (Neemt in z'n eentje 18% van mijn salaris in gijzeling, maar momenteel niet genoeg centjes in huis om hem te kunnen verkopen en iets vergelijkbaars te halen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
CoRrRan schreef op maandag 12 maart 2012 @ 10:51:
[...]
Jep, het is wel wat hoog. Maar niet vergeten dat ik daarnaast ook nog 876k TSI heb. Jij hebt net 250k. Dus TSI/salaris verhouding is niet eens zo heel scheef. (3.5TSI/€ voor jou, 2.9TSI/€ voor mij).

Daarnaast is mijn grootverdiener een veel te oude knakker die ik maar snel moet proberen te verkopen. (Neemt in z'n eentje 18% van mijn salaris in gijzeling, maar momenteel niet genoeg centjes in huis om hem te kunnen verkopen en iets vergelijkbaars te halen.)
dan inderdaad je grootverdiener er uit.
Ik neem aan dat het sponsorgeld en de stadioninkomsten maar net aan genoeg voor tweewekelijks in de plus te blijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ja klopt. Maar mijn trainingsregime was (met middenvelders) meer dan genoeg om + te blijven gaan. Nu met mijn vleugeltraining is het wat anders (alleen nog niet inzichtelijk genoeg voor mij), maar dit komt waarschijnlijk door de HT spelerswaarde-devaluatie-crisis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Met de nieuwe salarissen voor loyale spelers (en bonussen) is het misschien wel interessant om dat oudje te houden.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Marzman schreef op maandag 12 maart 2012 @ 11:38:
Met de nieuwe salarissen voor loyale spelers (en bonussen) is het misschien wel interessant om dat oudje te houden.
Mwah, ik kan er nog wel vanaf: hij zit nog maar op 'goed' loyaliteit. (Heb 'em vorig seizoen gekocht om te proberen de P/D te winnen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
CoRrRan schreef op maandag 12 maart 2012 @ 11:40:
[...]
Mwah, ik kan er nog wel vanaf: hij zit nog maar op 'goed' loyaliteit. (Heb 'em vorig seizoen gekocht om te proberen de P/D te winnen.)
Dan zou ik hem direct wegdoen.

Maar als je vleugelspel traint kun je wel winst maken hoor. Je moet alleen erg op je 50% plaatsen letten het is moeilijk daar minst te maken. Maar je kunt er bijvoorbeeld spitsen mee op vleugel trainen of voor skilltrades

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intru
Iemand nog behoefte aan deze pull van 17 jaar en 34 dagen? Eduard Zaalberg [playerid=346058552]

Keepenrampzalig
Verdedigenmatig
Positiespelzwak
Vleugelspelwaardeloos
Passenzwak
Scorenslecht
Spelhervattingmatig

Deadline: 14-03-2012 20:57
Vraagprijs: 0 €

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Intru schreef op maandag 12 maart 2012 @ 13:32:
Iemand nog behoefte aan deze pull van 17 jaar en 34 dagen? Eduard Zaalberg [playerid=346058552]

Keepenrampzalig
Verdedigenmatig
Positiespelzwak
Vleugelspelwaardeloos
Passenzwak
Scorenslecht
Spelhervattingmatig

Deadline: 14-03-2012 20:57
Vraagprijs: 0 €
Nee dank je; doe je een willekeurige pull van je jeugdopleiding dan heb je snel een betere te pakken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Laatst online: 02-05-2022
We hebben een plekje vrij in onze jeugdcompetitie. Wil je meedoen, laat het even weten. Als ik eind van de dag niemand heb zet ik hem op openbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theturtle
Pewwy schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 06:17:
We hebben een plekje vrij in onze jeugdcompetitie. Wil je meedoen, laat het even weten. Als ik eind van de dag niemand heb zet ik hem op openbaar.
Wil wel meedoen, ben beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Toernooien zijn nu live gegaan op hattrick.

Is het een idee om soort GoT-cup te creeren. Bij grote belangstelling kunnen we altijd werken met meerdere toernooien waarbij de beste teams weer in een toernooi tegen elkaar spelen voor een andere beker. We kunnen tenslotte kiezen uit 3 verschillende bekers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:18

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Anoniem: 26445 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 12:04:

Is het een idee om soort GoT-cup te creeren. Bij grote belangstelling kunnen we altijd werken met meerdere toernooien waarbij de beste teams weer in een toernooi tegen elkaar spelen voor een andere beker. We kunnen tenslotte kiezen uit 3 verschillende bekers.
lijkt me leuk, volgens mij moet een 8 teams toernooi met GoT leden best snel op te zetten en te vullen zijn..
ik zou er iig graag aan meedoen.

overigens, vol trots kan ik melden dat het Surinaamse U20 team met door mij ontworpen teamkits (naar het voorbeeld van de echte surinaamse kits) speelt :)

[ Voor 12% gewijzigd door RM-rf op 13-03-2012 12:28 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ik zou er ook aan meedoen, mits ik supporter zou zijn... Maar eens kijken of ik wat van die credits ga kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intru
Lijkt me ook leuk om aan mee te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RM-rf schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 12:24:
[...]

overigens, vol trots kan ik melden dat het Surinaamse U20 team met door mij ontworpen teamkits (naar het voorbeeld van de echte surinaamse kits) speelt :)
Nice. Alleen de thuiswedstrijden zo te zien, maar in ieder geval prachtig ontwerp.
Ook mooi om te zien dat er inmiddels al 4 Gotters op de lijst van trainers staan voor Suriname. Ben inmiddels door gebrek aan tijd gestopt als scout, maar blijf de boel wel volgen. Kan bijna niet anders indien ik afgelopen week het halve middenveld leverde voor het NT :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
ik ga er niet aan meedoen. Ik ga er geen credits voor kopen in ieder geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Laatst online: 13-06 14:41
Ik ben ook wel in om de GoT Cup via toernooi vorm te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe hoger je speelt hoe aantrekkelijker het is ;)

Misschien moeten we er dan een soort ladder-systeem van maken, maar zou zo even niet weten hoe. Kan namelijk nergens vinden wat de structuur van het toernooi is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
Ik zie een GoT toernooi ook wel zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26445 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 12:04:

Ik heb er qua team hoogstwaarschijnlijk niks te zoeken, maar als er slots open zijn: count me in. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb nu een uitnodiging van een ander toernooi geaccepteerd. Eerst eens kijken hoe het in elkaar zit of het überhaupt fatsoenlijk kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
Bekerwedstrijd begonnen. Wordt interessant: 2-5-3 vs. 2-5-3. Wordt een schiettent! :D

Verwacht een middenveld van richting briljant, dus denk wel favoriet te zijn. Fingers crossed :)

edit: 3-0 winst en voor het eerst door naar bekerronde 5 8)

[ Voor 14% gewijzigd door Kaplander op 14-03-2012 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Anoniem: 26445 schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 13:38:
Heb nu een uitnodiging van een ander toernooi geaccepteerd. Eerst eens kijken hoe het in elkaar zit of het überhaupt fatsoenlijk kan.
Ik heb een 8-teams toernooi aangemaakt voor GoT-spelers..
ook een aantal mij bekende Gotters uitgenodigd, maar mochten er hier mensen ook willen en eerder zijn kan ik ze ook uitnodigen

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Moet credits hebben om te accepteren. Komt dat omdat mijn supporter gaat verlopen tijdens het toernooi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10:05
Ik vindt het idee wel leuk, maar het is niet iets waar ik eigenlijk credits voor wil halen of een nieuwe supporterschap voor af te sluiten. Speel momenteel zonder iets en voor die paar keer dat ik inlog vindt ik het wel prima, mis niet echt veel.. :P

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Heb ook een klein toernooi (4 spelers) opgezet en nog 2 spots open voor wie het eens wil proberen / testen. Stuur me een ingame berichtje via HT als je mee wil doen. Nickname: geert_d team: F.C. Flower Power.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RM-rf schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 17:51:
[...]

Ik heb een 8-teams toernooi aangemaakt voor GoT-spelers..
ook een aantal mij bekende Gotters uitgenodigd, maar mochten er hier mensen ook willen en eerder zijn kan ik ze ook uitnodigen
Als je nog plek hebt voor een team dat hoogstwaarschijnlijk voetballes gaat krijgen: Offside Galore. :)

Als je liever betere teams hebt, vind ik het prima hoor. Laat het alleen wel even weten. :)

Ik heb een ander geaccepteerd. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 121555 op 15-03-2012 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik verleng vanavond mijn supporter even, kijken of ik dan kan accepteren zonder credits te moeten schuiven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ik heb ondertussen ook supporter. Ben wel benieuwd naar zo'n toernooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Het GoT toernooi heeft nu 7 deelnemers en 1 open plek (drie uitnodigingen staan nog open)...

als iemand echter nog mee wil doen, meld het even (hier of via HT-mail) en ik stuur je zsm een uitnodiging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Ik wil wel meedoen als er nog plek is, teamID is 207655. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Exitium schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 14:01:
Ik wil wel meedoen als er nog plek is, teamID is 207655. :)
uitnodiging is verzonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
En geaccepteerd, ben wel de underdog als ik het zo zie. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:36

hilgo

Clear your mind of can't.

Balen.. wel de uitnodiging ontvangen maar helaas al vol :( Naja, volgende keer beter.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Je kan ook even bij het HT forum kijken (ingame dus). Iedere minuut zoekt er wel iemand nog een deelnemer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Loona35 schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 10:08:
Je kan ook even bij het HT forum kijken (ingame dus). Iedere minuut zoekt er wel iemand nog een deelnemer.
het is volgens mij echter wél veel leuker om een beetje actieve groep deelnemers te hebben die elkaar ook wat kennen...

bij dat GoT tournament wordt ook gelijk leuk gepost in het eigen forum en dat vind ik ook erg leuk...
zonder zulke zaken is het toch vaak een beetje droge en betekenisloos wedstrijden spelen (dat was mn gevoel toen ik twee tournaments op stage mocht testen.. het tweede tournament heb ik nauwelijks nog de uitslagen aangekeken)

Als er nog 4 of 8 deelnemers van GoT te vinden zijn, kunnen we nóg een GoT toernooi starten, moet mogelijk zijn

[ Voor 7% gewijzigd door RM-rf op 16-03-2012 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

RM-rf schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 10:39:
[...]

Als er nog 4 of 8 deelnemers van GoT te vinden zijn, kunnen we nóg een GoT toernooi starten, moet mogelijk zijn
Ik ben vanaf volgende week twee week op vakantie, maar daarna was ik van plan om supporter te worden, dus na Pasen ben ik in (als er dan nog deelnemers gezocht worden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
RM-rf schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 10:39:
[...]

het is volgens mij echter wél veel leuker om een beetje actieve groep deelnemers te hebben die elkaar ook wat kennen...

bij dat GoT tournament wordt ook gelijk leuk gepost in het eigen forum en dat vind ik ook erg leuk...
zonder zulke zaken is het toch vaak een beetje droge en betekenisloos wedstrijden spelen (dat was mn gevoel toen ik twee tournaments op stage mocht testen.. het tweede tournament heb ik nauwelijks nog de uitslagen aangekeken)

Hier sluit ik me volledig bij aan. Heb tijdens stage enkele toernooien gespeeld met dezelfde groep, van de wingers federatie. Aanvankelijk deed ik mee uit nieuwsgierigheid naar de nieuwe feature. Ik dacht ik hobbel een keertje mee en laat het daarbij. Maar als je elkaar en elkaars teams wat beter leert kennen dan is het spelen van zo'n toernooi erg leuk vond ik, ondanks dat het verder niets oplevert voor de echte competitie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ik zie die tournooien zeker als bonus. Omdat je gewoon zorgeloos met je A team kan spelen, is dit nu ook DE plek om te experimenteren met je opstelling zonder dat dingen als training etc in gevaar komen.

Ik heb inmiddels mijn counterteam weer bij elkaar. Ga gewoon 5-3-2 spelen met 3 mids (geen extreme variant dus vooralsnog als 5-2-3). Vanavond na mijn wedstrijd loopt de deadline van een spits nog af die ik wil vervangen. Ik heb geen B verdedigen trainees trouwens. Ik train 2 keepers en 3 mids op def. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Net volgens Hattrick mijn beste wedstrijd ooit gespeeld, maar toch met 5-1 verloren. Het is om gek van te worden. Ik haal beste ratings ooit, maar word compleet weggespeeld door een counterploeg. Als dit het hele seizoen zo door gaat dan kan ik me opmaken voor degradatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 451645

Beste Hattrick vrienden,

Ik zit met een vraag, als je zeker weet dat je tegenstander counter aanval tegen je gebruikt,
hoe kan je dit het beste opvangen?

mvg
Pagina: 1 ... 40 ... 58 Laatste

Dit topic is gesloten.