Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 16:59:
[...]
[...]
Wat ik me dan wel afvraag is in wat voor een format zo'n tournement word gespeeld. De enige die ik zo snel kan bedenken dat je tegen drie andere speelt in een poule systeem en dan de beste twee tegen elkaar in een soort finale. In dat geval kom je aan die 4 weken. Als je er 4 teams bij doet komt er een soort kwalificatie ronde voor om de groep van 4 te bepalen. Dat is de enige manier volgens mij.
Daarnaast natuurlijk nog wat gebeurt er met kaarten en blessures tijdens die wedstrijden? Krijgen spelers training en ervaring voor die wedstrijden?
Ben wel benieuwd hoe het dus allemaal in de praktijk word gebracht.
Uit het Stage forum van HT-Tjecken
quote: HT-Tjecken
You may have heard that we've been working on a Supporter feature for a while now - and at last it's ready to be tested on Stage. This is however just not the ordinary kind of Supporter feature, it's slightly bigger than that.
Ladies and Gentlemen, we give you
Tournaments.
Short info on Tournaments
Tournaments are the unofficial club competitions of Hattrick. You can play against any team in Hattrick in a tournament with your first team, without risk of injuries or red cards that could hurt your regular league and Cup games.
Supporters can participate for free, non-Supporters can also join but for the cost of some credits.
Worth knowing is that our aim with now is to make a good basic version, and this basic version will be included in the Supporter package. The cup format is league with playoff, for either 4 or 8 teams. If this feature becomes successful, which we hope and think, we plan to add more options (other cup formats and bigger cups etc) in Gears in that case.
So, where do I find this?
You will Tournaments in My Club, under Senior team. To join a tournament you need an invite, or create one yourself (and invite others). Note that only Suppporters can create a tournament.
That's about how much I will say about this feature, because that's also something we like to get feedback on (if the information about the feature on the site is clear enough). There is one thing that needs to be said though:
Tournament games will be played once a week (on Mondays), but during this test games will be played every day. And of course, during this test non-Supporters can join tournaments for free (the price is set to 0).
Oftewel, het format is idd een competitie voor 4 met een playofwedstrijd (3 poulewedstrijden en dan finale en nr 3 vs nr. 4).
óf een competitie met 8 teams waar 2x een 4-poule gespeeld wordt met twee finale-rondes...
Blessure's hebben geen invloed buiten de wedstrijd en de spelers krijgen ook geen extra training, het is puur een competitietjes met je bestaande team 'buiten' de normale week-afloop om...
evenals rode en gele kaarten.
wél zijn (in het echte HT) geblesseerde spelers niet beschikbaar.
Het komt op me over als eenzelfde idee als het Hattrick Open dat mislukte omdat het tezeer 'buiten' Hattrick om opgezet was..
de huidige variant kent kennelijk dus ook een 'Gratis' versie (voor supporters), maar ook die moeten dan wat betalen voor specialere cup-formats.
edit:
ben verder in de Beker.... krappe, maar duidelijke 0-2 winst.
vooral de 312 Hatstats geven me een fijn gevoel dat er plaats naar boven is.
en een prettig gevoel dat drie sterkere teams uit mn liga minder geluk hadden en uit de beker vlogen tegen zwakkere tegenstanders; waaronder mn tegenstander van komend weekeinde
[
Voor 8% gewijzigd door
RM-rf op 21-02-2012 23:27
]
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen