Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 68 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 38 ... 58 Laatste
Acties:
  • 165.783 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:35
Ha, die pagina had ik straal overheen gekeken! Moest net ook nog even goed zoeken om 'm voor mezelf te vinden. Op alle linkjes een keer klikken is duidelijk het devies voor deze site ;)

Bij mij staat de balk bijna precies in het midden. En dat klopt voor mijn gevoel ook wel - ik sta exact waar ik qua ratings mezelf ook zou verwachten (grijze middenmoot) en had weinig opvallende uitslagen dit seizoen (eigenlijk alleen de 2 gelijke spelen - 1 keer in mijn voordeel en 1 keer in mijn nadeel, zelfs dat was dus heel eerlijk verdeeld). Je zou bijna vertrouwen krijgen in Mats ;) [houd hart vast voor volgend seizoen :P ]

Marimbas 11 (815670) -- GoT Cup-winnaar seizoen 4, 8 en 9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:09

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

TU was vandaag niet echt tof....
vooral mn verdediging maakt me nu zorgen en dat was nu juist mn sterkste punt dit seizoen.

Een van mn beste verdedigers is gedaald tot slecht/poor vorm en dat doet pijn...
had halverwege dit seizoen al twee andere top-verdedigers verkocht omdat die uitgetrained waren en ik kosten wilde besparen, maar nu zit ik met het probleem dat mn tweede lijn toch nog wat te zwak is.
meespeelt ook dat er een andere verdediger geschorst en nog eentje geblesseerd is uit die tweede lijn.

kan nu afwegen welke gok ik neem... morgen proberen te winnen (met mots), een uitwedstrijd tegen de nr.2 (die me niet kan inhalen, maar zelf de punten ook nodig heeft om niet ingehaald te worden)..
en daarmee hopelijk een Kwalificatieduel voor promotie vermijden...

óf gewoon ervan uitgaan dat ik dat duel morgen te weinig kans heb (volgens mn berekeningen zou hij tegen de 50% en ik 30% hebben) en krachten sparen voor een mogelijke kwalificatie-wedstrijd.
kan overwegen counter te spelen, alhoewel daarbij juist het probleem van mn te zwakke verdedigers gaat spelen.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Zo, ik heb mijn oude hattrickaccount maar eens geactiveerd. Kreeg zo'n leuk mailtje van de headhunters :P
Ben benieuwd hoe het gaat.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Ok, ik heb twee jonge homegrown spelers, 18 jaar + 5 dagen en 18 jaar + 7 dagen:
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 6/20 redelijk
Positiespel: 8/20 uitstekend
Vleugelspel: 4/20 zwak
Passen: 2/20 waardeloos
Scoren: 4/20 zwak
Spelhervatting: 1/20 rampzalig
en
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 6/20 redelijk
Positiespel: 8/20 uitstekend
Vleugelspel: 3/20 slecht
Passen: 3/20 slecht
Scoren: 2/20 waardeloos
Spelhervatting: 2/20 waardeloos
Verder heb ik de afgelopen seizoenen positiespel en passen getraind met jonge spelers; m'n A-team heeft inmddels allemaal uitmuntend / briljant op zowel positiespel als passen. Momenteel zie ik een paar opties: deze twee jonge spelers verkopen (zal een paar ton opbrengen, max), beide spelers optrainen via vleugel en verdedigen naar een goede (vleugel)verdediger, of via vleugel en passen naar een goede vleugelspeler. Wat zou je aanraden? Of zijn er nog andere opties die ik zou moeten overwegen?

Via vleugel en passen heeft het voordeel dat ik m'n middenveld en aanval nog verder kan opwaarderen; via vleugel en verdedigen heeft als nadeel dat het langer duurt en (in mijn geval) dat ik moet investeren in jonge verdedigers, want m'n verdediging is op leeftijd (30+, goedkoop gekocht).

Trainen op aanval is ook een optie, want ik hem nog één / twee 16-jarigen rondlopen die potentieel goed in scoren zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door naitsoezn op 03-02-2012 17:37 ]

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06:39

ZenTex

Doet maar wat.

Mazzeltje, net een speler verkocht voor 857.000. Da's mooi 5 ton winst in 3 weken. :)
Heb ik ook wel nodig ook, want ik moet m'n middenveld dringend versterken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-07 14:21

murphsy

Product Monkey

Zondag kan zo leuk zijn, met een beetje mazzel. Zojuist dit talentje gepullt:

Erwin Bormans (341699291)
17 jaar en 17 dagen, volgende verjaardag: 10-05-2012
Eigenaar: Murphsy's Talent (sinds 05-02-2012)
Total Skill Index (TSI): 760
Loon: 390 €/week
Waarschuwingen: 0
Specialiteit: Koppen

Keepen: rampzalig
Verdedigen: goed
Positiespel: waardeloos
Vleugelspel: redelijk
Passen: slecht
Scoren: slecht
Spelhervatting: slecht

Die kan mooi de TL op :) Vandaag de strijd om de 2e plek in mijn competitie. Ik mag tegen mijn directe concurrent. Gelijkspel is genoeg voor plek 2 voor mij. 1 is buiten bereik helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

gisteren mn laatste wedstrijd gelijk gespeeld...

Dat betekent dat ik een Kwalificatie-duel moet spelen, uiteindelijk mistte ik 5 doelpunten, om op doelsaldo direkt te promoveren (lullig is dat één team in mn liga zich laat degraderen en al zn wedstrijden met 10 goals verliest, enkel de laatste wedstrijd tegen mij gaf hij een Walk-Over weg... dat is dan opeens 5-0 ipv 10-0 en daar ontbreken dus net de 5 goals die ik goed had kunnen gebruiken).

Mn tegenstander voor het Kwalificatieduel is geen makkelijke en die zal thuis spelen:
ik zal denk ik op de Counter gokken, en hopen dat ik de komende TU een beetje geluk heb qua vormupdates

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

RM-rf schreef op zondag 05 februari 2012 @ 11:29:
gisteren mn laatste wedstrijd gelijk gespeeld...

Dat betekent dat ik een Kwalificatie-duel moet spelen, uiteindelijk mistte ik 5 doelpunten, om op doelsaldo direkt te promoveren (lullig is dat één team in mn liga zich laat degraderen en al zn wedstrijden met 10 goals verliest, enkel de laatste wedstrijd tegen mij gaf hij een Walk-Over weg... dat is dan opeens 5-0 ipv 10-0 en daar ontbreken dus net de 5 goals die ik goed had kunnen gebruiken).

Mn tegenstander voor het Kwalificatieduel is geen makkelijke en die zal thuis spelen:
ik zal denk ik op de Counter gokken, en hopen dat ik de komende TU een beetje geluk heb qua vormupdates
Hoe dan ook gefeliciteerd met je kampioenschap. Ik mag zo straks aan de bak om te proberen de 3 punten die ik nodig heb binnen te harken. En daarna hopelijk kunnen kijken welk team ik tegenkom in de P/D duels. In theorie kan ik mijn collega (68822) tegenkomen, dat zou wel grappig zijn.

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:38
Helaas, na 2 seizoenen weer terug naar V. Het heeft niet echt meegezeten dit seizoen en ook mijn tegenstanders waren zeer goed bezig. Hopelijk snel weer naar IV terug.

Hattrick: Thorgal Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Pff, gelijk tegen de nummer 7, waardoor ik op de 6e plek ben gebleven. Volgende week p/d. Geen idee tegen wie, maar ik kan motsen, en hoop op een redelijke kans in de IV te blijven. Of dat handig is weet ik niet, maar dat zien we vanzelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:07
Kampioen van de VIII. Alles gewonnen, 95 doelpunten voor, 4 tegen en beide concurrenten op 9 punten achterstand. Daarnaast ook de topscorer in huis die halverwege gekocht heb. Met andere woorden, niet heel erg spannend... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Ja hoor, het is weer zo ver. Verloren!
Daarmee is het de 4e match die ik compleet onterecht heb verloren!
Kijk of dit reëel is of niet. Match id 359243484

Zo heb ik vorig seizoen bewust de 2e plek weg gegeven om dit jaar kampieoen te worden, en zo eindig je 5e, nog maar nét onder de zwakke kneusjes in de competitie (en zelfs onder)

Wél de top scorer in huis. :/

[ Voor 66% gewijzigd door ZenTex op 05-02-2012 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Laatst online: 01-07 19:42
Zo mijn laatste wedstrijd gewonnen! Ik ga terug naar de VIde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
  • Laatst online: 16-05 11:41
Laatste wedstrijd ook gewonnen ik gaan naar de VI.1001 en dat gaat nog lastig worden zie ik.
Mijn middenveld is te zwak en er zitten een paar chinese muur teams in met een verdediging waar je u tegen zegt.

Mijn voorlopige doelstelling is lekker trainen en hopelijk her en der wat puntjes snoepen en gaan voor handhaving.
Ik zal een coach met leiderschap nodig hebben dus die ga ik de eerste wedstrijd maar aanstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 360312

De laatste pot 0-0 gelijk gespeeld waardoor we promotie mislopen. De kampioen deed zijn plicht alleen konden mijn mannen de paar kansen die ze kregen niet benutten. In de 82ste minuut nog een pegel op de lat, maar uiteindelijk komen we dus net te kort.

Volgend seizoen maar weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Kampioenen!!! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Nu kijken wat voor potten ik in de P/D kan breken...

Ziet er uit als toch een best lastige tegenstander, niet toevallig een tweaker? M'n tegenstander's teamid=360594.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Grrrr, laatste wedstrijd ruim verloren van de nummer 7 (die al gedegradeerd was) :( . Net het kampioenschap misgelopen, maar wel gepromoveerd. Volgend seizoen alle zeilen bijzetten om te overleven in VI :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-07 14:21

murphsy

Product Monkey

4-2 overwinning. Goed voor de 2e plek. Ik ben er erg tevreden mee. Volgend seizoen zal, afhankelijk van de degradant, de titel wel voor mij zijn :) Met nog 1.4 miljoen op de bank zijn de financiën van mijn all-NL-team in elk geval op orde.

Iedereen die wel #1 is geworden: gefeliciteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intru
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-07 11:11
Kampioenen *O*

Netjes 6 punten voorsprong op de nummer 2 gehouden, en ook nog de topscorer plek gekregen (3 goals voor op de nummer 2). De VII zal wel een stuk spannender/moeilijker worden. Kan ik al ergens zien in welke liga ik kom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:43

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Zo, 4de geworden in de competitie. Ook niet veel gedaan, tussenseizoen gehad met weinig tijd voor de game.

Met meer dan 10 miljoen op de bank en een Mythische keeper die ik denk ik maar eens ga verkopen, moet komend seizoen zeker gepromoveerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Intru schreef op maandag 06 februari 2012 @ 10:45:
Kampioenen *O*

Netjes 6 punten voorsprong op de nummer 2 gehouden, en ook nog de topscorer plek gekregen (3 goals voor op de nummer 2). De VII zal wel een stuk spannender/moeilijker worden. Kan ik al ergens zien in welke liga ik kom?
Op je team-pagina moet dat staan. Zelfs als je een P/D moet spelen, zie je meteen in welke competitie je terecht komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intru
CoRrRan schreef op maandag 06 februari 2012 @ 10:59:
[...]
Op je team-pagina moet dat staan. Zelfs als je een P/D moet spelen, zie je meteen in welke competitie je terecht komt.
Ha bedankt, keek er straal overheen. Ik kom in de VII.807 (ID=26095), dat zal wel behoorlijk pittig worden (TeamID=768766).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

He, even een vraagje tussendoor: Als je met drie verdedigers speelt, spelen jullie dan vaak met 1 CV en 2 vleugelverdedigers, of juist met 3 CV's? En heeft dit ook nog te maken met de kwaliteiten van de spelers en de tactiek van de tegenstander, of maakt het eigenlijk niets uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
naitsoezn schreef op maandag 06 februari 2012 @ 11:15:
He, even een vraagje tussendoor: Als je met drie verdedigers speelt, spelen jullie dan vaak met 1 CV en 2 vleugelverdedigers, of juist met 3 CV's? En heeft dit ook nog te maken met de kwaliteiten van de spelers en de tactiek van de tegenstander, of maakt het eigenlijk niets uit?
ik speel altijd met 1 CV en 2 vleugelverdedigers maar dat heeft er meer mee te maken dat ik vleugelspel train.
Als je iets anders traint kun je ook met 2CV en 1 vleugel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Wceend schreef op maandag 06 februari 2012 @ 11:25:
[...]

ik speel altijd met 1 CV en 2 vleugelverdedigers maar dat heeft er meer mee te maken dat ik vleugelspel train.
Als je iets anders traint kun je ook met 2CV en 1 vleugel spelen.
Hmmuh, dat zie ik wel vaker, van die a-symmetrische opstellingen. Is het nou gewoon een rare tic van mij, dat ik een beetje evenwicht in mijn opstelling wil door de boel een beetje symmetrisch te houden? Voegt het nou echt wat toe, die asymmetrische tactieken / opstellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ik zit te twijfelen om volgend seizoen 3-4-3 te gaan spelen met mijn vleugelspel training. Eens kijken of mijn middenveld dan sterk genoeg blijft. Heb 1 nieuwe trainee nodig voor een B trainingsplek dan (een A-spits misschien?) en heb 4,5mill in kas. :P
Als ik weet in welke VIde ik terecht ga komen (waar zie ik dat ook alweer?) ga ik eens puzzelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-05 19:24
ik was nogal pessimistisch over m'n debuut in VI, maar uiteindelijk toch 3rde geworden :)

was er zeker van dat ik meteen weer zou degraderen, want de concurrenten waren allemaal een stuk sterker.

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
-TheNose- schreef op maandag 06 februari 2012 @ 11:40:
Ik zit te twijfelen om volgend seizoen 3-4-3 te gaan spelen met mijn vleugelspel training. Eens kijken of mijn middenveld dan sterk genoeg blijft. Heb 1 nieuwe trainee nodig voor een B trainingsplek dan (een A-spits misschien?) en heb 4,5mill in kas. :P
Als ik weet in welke VIde ik terecht ga komen (waar zie ik dat ook alweer?) ga ik eens puzzelen. :)
op je teampagina zie je waar je terecht komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Als je met meer dan 1 CV speelt, heb je last van het 'overcrowding'-effect. Wat wil zeggen: je 3 CVs spelen niet op 100% maar op iets van 90% ([post=15172393.10] bekijk deze post op het HT-forum maar eens). Daarom spelen de meeste teams met 1x CV + 2x WB. Af en toe een 2x CV + 1x WB wil ook nog wel werken (tegen AIM teams natuurlijk), maar probeer 3x CV te vermijden.

Dit effect heb je ook voor IMs (al weerhoudt dit niet echt van het gebruik van 4-5-1, 2-5-3 & 3-5-2) en FWDs, dus scoren-trainers hebben ALTIJD last van dit effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Hmmm ik kom dus in de VI.775. Ik zal vandaag of misschien morgen even gaan puzzelen waar de knelpunten zitten. Staat te boek als de 238ste plaats van de 1024 VIde divisies, tenminste afgelopen seizoen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
ik heb gezien dat ik vrijwel kansloos ben.
Zal mijn vleugelspelers op mid gaan trainen en hopen op een wonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn competitie is volgend seizoen ook weer pittig. Er komt een ijzer sterk team omhoog en een sterk team naar beneden. Vooral de promovendus gaat vermoedelijk direct meedoen om de
bovenste plaatsen.

Ga zelf drie posities versterken. Er moet een top spits bij komen, een vleugel mid en een ervaren ouwe def.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ik twijfel al even (en nu hard op) om met vleugelspel te stoppen. Mijn A trainees zijn net na hun pop allemaal netjes verkocht en ik kan nu dus vrij eenvoudig overstappen naar een andere trainingsvorm. Ik denk eraan terug te gaan naar mijn oude liefde spitsen trainen, of om passen trainen eens een kans te geven (alleen te weinig start kapitaal vrees ik).

Eens even gaan rekenen maar! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-07 10:01
Mijn eerste team speelt met twee backs, m'n wisselteam met twee CV's en een back. Centrum is anders te zwak bij m'n wissels. :)

Toen ik twee weken weer actief ging spelen (team wat ik al een jaar of vier heb) had m'n team 13 punten, 5 goals voor en 18 tegen. (ooit verdedigen getraind, complete verdediging bestond uit wereldklasse en buitenaardse spelers :P) Aankopen gedaan en in twee duels tegen botjes tot twintig goals gekomen. Even gekeken wat er nu bij zit en bij komt, zou zeker mee moeten kunnen doen om de titel met deze ploeg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121555

Nummer 4 geworden in m'n competitie, niks geks gebeurd dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YuriV
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:32
Nummer 3 geworden in een zwakke VIII ... hoera.. :+

Plannen zijn weer eens gewijzigd. Komend seizoen nog een vol seizoen m'n verdedigers trainen en daarna overschakelen op positiespel (een groot aantal trainees worden dan verkocht en vervangen door positiespel trainees, nummer 10 gaat een poging doen om het NT te halen).

Natte krant (363218) (V.242)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
YuriV schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 09:49:
Nummer 3 geworden in een zwakke VIII ... hoera.. :+

Plannen zijn weer eens gewijzigd. Komend seizoen nog een vol seizoen m'n verdedigers trainen en daarna overschakelen op positiespel (een groot aantal trainees worden dan verkocht en vervangen door positiespel trainees, nummer 10 gaat een poging doen om het NT te halen).
waarom niet eerst overschakelen naar positiespel en een aantal trainees die al matig PM hebben nog even doortrainen op positiespel dat levert ook aardig wat op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ik heb eens even zitten lezen en ben bang dat ik toch bij vleugelspel blijf hangen. :) Nadeel vind ik echter die 50% plaatsen, heb niet het idee dat ik daar ook maar iets aan heb. Hoe doen de andere vleugelspel trainers dit? Of zijn er hier mensen die vleugelaanval trainen?

Ik heb aan passen gedacht, maar daar heb ik te weinig start kapitaal voor. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

-TheNose- schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 16:51:
Ik heb eens even zitten lezen en ben bang dat ik toch bij vleugelspel blijf hangen. :) Nadeel vind ik echter die 50% plaatsen, heb niet het idee dat ik daar ook maar iets aan heb. Hoe doen de andere vleugelspel trainers dit? Of zijn er hier mensen die vleugelaanval trainen?

Ik heb net besloten om komend seizoen op vleugelaanval te trainen, omdat ik zo meer spelers kan trainen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
naitsoezn schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 16:56:
[...]

Ik heb net besloten om komend seizoen op vleugelaanval te trainen, omdat ik zo meer spelers kan trainen.
+je hebt geen last meer van die 50% plaatsen. Eens kijken hoe ik dit ga invullen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Mij matige aanvallers met goed vleugelspel heb ik prima weten te verkopen. Maar ik blijf nu gewoon vleugelspel spelen om mijn 2 wingers tot echte toppers te maken (mid-wingers trainen sneller dan met aanvallend winger training vanwege de extra plaatsen). Helaas zit het BR en BE U-20 er niet meer in denk ik vanwege blessureleed van mijn talentjes. (beide 2 keer geblesseerd geraakt)

Ik zal denk ik midden volgend seizoen m'n spelers weer wat in positiespel bijtrainen denk ik, hard nodig voor de competitie en m'n wingers zullen dan inmiddels op briljant/magnificent vleugelspel zitten.

Nu alleen nog een nieuwe keeper kopen, de huidige is in principe prima, als z'n vorm nou eens boven "zwak" uit zou komen.

Echter nu een vraag, ik zal voor de start vvan het nieuwe seizoen vertrekken naar zee en zonder internet zitten. Kan ik van tevoren m'n A team al als default instellen en word er na de start ook daarmee gespeeld?
Wil het even zeker weten...

[ Voor 8% gewijzigd door ZenTex op 07-02-2012 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ik zit de All Out Attack strategie te bekijken. Zijn er mensen hier die daar ervaring mee hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Zoiets speelde ik vorig seizoen. 2-5-3 met 2 central def (normal) de 2 wingers naar voren (wanneer middenveld overwicht) en soms ook CM naar voren. 3 spitsen, 1 central en meestal 2 vleugelspitsen.
Seizoen ging goed, heb promotie weg gegeven omdat ik niet klaar was voor de VI (vond ik dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YuriV
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:32
Wceend schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 09:58:
waarom niet eerst overschakelen naar positiespel en een aantal trainees die al matig PM hebben nog even doortrainen op positiespel dat levert ook aardig wat op.
Een interessante gedacht. Ik ga eens kijken wat de potentiele verschillen in opbrengst zijn indien er ipv een level verdedigen misschien wel 2 levels positiespel bijkomen. 6 vd 9 zijn 19,5 jr en hebben naast level 11/12 verdedigen nog level 5/6/7 positiespel. Het nadeel is dat ik slechts 6 van de 10 huidige spelers 100% kan trainen en dus sowieso afscheid moet gaan nemen van 4 spelers

Natte krant (363218) (V.242)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
-TheNose- schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 16:51:

Ik train er verdedigers mee op vleugelspel en in de friendly vaak wat spitsen die ik wat vleugel wil geven of een verdwaalde skilltrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
YuriV schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 08:05:
[...]
Het nadeel is dat ik slechts 6 van de 10 huidige spelers 100% kan trainen en dus sowieso afscheid moet gaan nemen van 4 spelers
Je wilde er toch al vanaf dus doe je spelers met het minste PM weg en train een aantal verdedigers wat door.
Geeft ze nog was passen als je wilt en ze zijn prima multiskillers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Wceend schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 08:23:
[...]

Ik train er verdedigers mee op vleugelspel en in de friendly vaak wat spitsen die ik wat vleugel wil geven of een verdwaalde skilltrade.
Zo doe ik het nu ook idd. Ik heb ook eindelijk het onderscheid gemaakt tussen mijn A en B trainees. B trainees zijn nu gewoon puur voor de cash. A trainees ook om puur mijn team sterker te maken. Ik wacht even op nog wat verkopen en koop dan een volledig nieuw middenveld. Weet alleen nog niet of ik daar relatief oudere spelers voor ga kopen. Financieel korte termijn is het slimmer, lange termijn lever ik er misschien teveel op in. Zal toch weer over mijn angst voor een financieel debacle bij aankoop van 27 jarige spelers heen moeten stappen denk ik. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
ik ben nu ook mijn middenveld aan het vernieuwen. Helaas is mijn middenveld nog niet sterk genoeg om mijn A mids compleet te vervangen. Ik train nu dus in wedstrijden waar ik zeker verlies op PM en andere wedstrijden vleugelspel. Mijn nieuwe mids zijn trouwens allemaal rond de 19 met spec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

gisteren mn kwalificatieduel verloren..
terecht wel, m'n tegenstander was duidelijk beter...

moet nu dus nog een seizoen in mn huidige liga blijven, jammer want promotie was erg dichtbij, maar dan had ik maar directe promotie moeten halen, dat is volgens mij bijna altijd wat zekerder dan via een kwalificatieduel, waarbij de degraderende ploeg meestal wel in het voordeel is.

IIg de nederlandse (en belgische?) teams die vanavond promotieduels moeten spelen meer geluk toegewenst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
zit sinds gisteren in mijn nieuwe competitie en de degradant uit de V is een BOT. Gelukkig maar dat betekend dat ik maar een team onder me hoef te houden in plaats van twee. Toch nog een sprankje hoop dit seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-06 19:52

chario2

Chario2 (818126)

zo, viel effe tegen moest een kwalificatie duel spelen, stond met rust 1-2 achter.
Gelukkig is het goed gekomen dankzij mijn briljante mid rating en briljante centrale aanval :).
Dus we gaan een 3e seizoen IV beleven.
Het is toch lastiger als ik had gedacht, ik ga wellicht 2-5-3 spelen, of mijn verdediging enorm versterken.
Voorlopig effe nagenieten

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

En ook ik met 4-1 van het veld getrapt in mijn P/D. Daarnaast ook nog een blessure erbij, dus eigenlijk een flinke domper op een redelijk succesvol seizoen.

[ Voor 4% gewijzigd door CoRrRan op 13-02-2012 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

RM-rf schreef op zondag 12 februari 2012 @ 13:13:
gisteren mn kwalificatieduel verloren..
In welk land speel jij (en waarom) dat jij je wedstrijden een dag eerder dan de meesten speelt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
Wceend schreef op maandag 13 februari 2012 @ 08:30:
zit sinds gisteren in mijn nieuwe competitie en de degradant uit de V is een BOT. Gelukkig maar dat betekend dat ik maar een team onder me hoef te houden in plaats van twee. Toch nog een sprankje hoop dit seizoen.
Bij mij ook en 1 van de nieuwe teams is een Tweaker. Je team is Radicalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Laatst online: 02-05-2022
Zo, keihard gedegradeerd. Weer strak op naar de V, maar deze lijkt best zwaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
Kaplander schreef op maandag 13 februari 2012 @ 14:53:
[...]

Bij mij ook en 1 van de nieuwe teams is een Tweaker. Je team is Radicalen?
Nee ik zit in VI.1001 heb mijn team maar gelijk in mijn sig gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

naitsoezn schreef op maandag 13 februari 2012 @ 09:38:
[...]

In welk land speel jij (en waarom) dat jij je wedstrijden een dag eerder dan de meesten speelt? :)
ik speel in duitsland, daar zijn de wedstrijden op zaterdagavond (rond 1800 uur)
ik woon ook al ruim tien jaar daar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intru
Ik ben benieuwd of ik nog enige vorm van kans heb in mijn nieuwe competitie, zou iemand misschien een kijkje willen nemen? Mijn TeamId = 768766 (Oma-G United). Ik zou volledig tevreden zijn als ik niet degradeer, maar maak ik hier kans op? Er zit ongeveer 1,2 miljoen in de clubkas, dus er is wel ruimte voor wat versterking. Tegelijkertijd zou ik ook graag m'n trainer vervangen, die zit ondertussen op waardeloos leiderschap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
Intru schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 10:29:
Ik ben benieuwd of ik nog enige vorm van kans heb in mijn nieuwe competitie, zou iemand misschien een kijkje willen nemen? Mijn TeamId = 768766 (Oma-G United). Ik zou volledig tevreden zijn als ik niet degradeer, maar maak ik hier kans op? Er zit ongeveer 1,2 miljoen in de clubkas, dus er is wel ruimte voor wat versterking. Tegelijkertijd zou ik ook graag m'n trainer vervangen, die zit ondertussen op waardeloos leiderschap.
je traint keepers neem ik aan?
Je verdedigingsratings zijn wel redelijk voor de VII maar dat komt denk ik door je keeper.
De rest eigenlijk niet veel soeps als ik eerlijk ben.
Probeer je middenveld te versterken zodat je een thuisrating van matig (laag) kunt halen.
Als je dan je aanval nog kunt versterken dan zou je het kunnen redden dit seizoen.

Als je geld in kas hebt zou ik eerst een goed trainer aanschaffen met slecht leiderschap. Extern kost je dit dacht ik 278.000. Koop voor de rest van het geld een paar mids met minimaal formidabel/uitmuntend positiespel. Als er nog geld inzit voor een mooie spits zou ik die ook aanschaffen maar mogelijk moet je daarvoor eerst een keeper verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broc85
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-06 14:42
Wat is het belang van verdedigen bij keepers? Is er een soort maatstaf van de verhouding tussen keepen en verdedigen bij keepers? Alles wat ik lees geeft namelijk alleen aan dat verdedigen invloed heeft op de ratings, maar hoe veel? Tenslotte neem ik aan dat spelhervatting verder alleen invloed heeft op dat vrije trappen e.d.?

[ Voor 25% gewijzigd door broc85 op 14-02-2012 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
broc85 schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 12:19:
Wat is het belang van verdedigen bij keepers? Is er een soort maatstaf van de verhouding tussen keepen en verdedigen bij keepers? Alles wat ik lees geeft namelijk alleen aan dat verdedigen invloed heeft op de ratings, maar hoe veel? Tenslotte neem ik aan dat spelhervatting verder alleen invloed heeft op dat vrije trappen e.d.?
2,1 lever verdedigen is gelijk aan 1 lever keepen.
Daarnaast draagt het bij aan de def ratings dus het is behoorlijk zinvol.
spelhervatting bij keepers is zinvol om de spelhervattings kansen van je tegenstander te blokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

broc85 schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 12:19:
verdediging op keeper draagt ook bij bij de defense ratings en de keeper-prestatie wordt er ook beter van...

ikzelf ga ongeveer uit van dat drie niveau's één extra niveau keeper betekent, er zijn ook mensen die dat nog sterker zien, dat DEF nog meer invloed heeft op keepingskills..
als ik naar mijn keeper met 14 KP-skill en 11 DEF skill kijk is die qua performance ongeveer te vergeleijken met een KP-17 met 2-3 DEF (8-8,5 sterren)
Intru schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 10:29:
FC Rund is overduidelijk het zwakste team in je liga, echter, daarna kom jij...
de achterstand is niet heel erg groot, maar toch heb je een zwakker middenveld én een zwakkere aanval dan de anderen en dat maakt het moeilijk goed te presteren.
wél lijken bv die VV. IJSTHEE en FC GABBER UNITED niet erg 'enthousiast' te spelen, missen vaak hun friendlies

je speelt tot nu toe echter 4-4-2 en daar is het misschien mogelijk iig je midenveld te verbeteren door 3-5-2 te gaan spelen.
Wat ik je dan zou aanraden is een middenveldspeler te zoeken van ongeveer 27 jaar oud, matig XP en solid Leiderschap en de skils die je ongeveer nodig hebt, liefst een speler die ongeveer 4,5-5 sterren op MF kan halen (dus net een niveau boven wat je Middenvelders nu halen)..
vermoedelijk ergens rond de formidabel PM, en redelijk Pass... zulke speler worden opeens veel meer waard (250K meer) als ze in XP poppen naar redelijk en dan kan je ze zelfs met een leuke winst verkopen

[ Voor 46% gewijzigd door RM-rf op 14-02-2012 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat is nou handig bij het verkopen van een speler. Ik heb een verdediger die volgens de transfervergelijking op de Hattrick website zo rond de drie á vier ton waard is. Zet ik die nou simpel voor 250.000 op de transferlijst of schrikt dat kopers af? Aan de andere kant: als ik 'em voor 1.000 op de transferlijst zet, gaat 'ie misschien voor véél te weinig weg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Anoniem: 121555 schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 08:55:
Wat is nou handig bij het verkopen van een speler. Ik heb een verdediger die volgens de transfervergelijking op de Hattrick website zo rond de drie á vier ton waard is. Zet ik die nou simpel voor 250.000 op de transferlijst of schrikt dat kopers af? Aan de andere kant: als ik 'em voor 1.000 op de transferlijst zet, gaat 'ie misschien voor véél te weinig weg..
Ligt het er aan hoe graag je van de speler af wilt. Een goede prijs voor een speler vangen is m.i. altijd een beetje geluk hebben, en kan maar zo twee, drie week duren (middels meerdere keren op de transfer-lijst zetten). Er zijn verschillende redenen te verzinnen waarom je dit niet kunt hebben: bv. je hebt het geld nodig voor een nieuwe speler, je kunt de loonlasten niet meer dragen of de speler wordt op korte termijn een jaar ouder (vooral relevant voor de jonge spelers). Als je dus geen weken kunt wachten, zou ik iets lager inzetten, waarbij je alsnog het geluk kunt hebben dat er twee (of meer) kemphanen tegen elkaar gaan opbieden waardoor je alsnog de hoofdprijs krijgt. Als je per se de hoofdprijs wilt hebben, dan moet je uiteraard hoger inzetten, met het risico dat je hem later nogmaals moet aanbieden.

Persoonlijk zoek ik eigenlijk alleen op een maximum bedrag als ik een hoger bedrag ook echt niet kan betalen. Als je je speler dus op 200.000 in de markt zet, dan schrik je alleen mensen af die 200.000 niet kunnen betalen en die wil je waarschijnlijk sowieso niet als koper hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

naitsoezn schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 09:16:
[...]
betalen. Als je je speler dus op 200.000 in de markt zet, dan schrik je alleen mensen af die 200.000 niet kunnen betalen en die wil je waarschijnlijk sowieso niet als koper hebben....
Good point. Ik hoef niet van hem af, kan loon etc.etc. prima betalen, alleen gebruik ik hem te weinig en kan ik wat extra poen best gebruiken. Maar het is zeker geen noodgeval. :)

Ik flans 'em gewoon voor een fiks bedrag op de transferlijst en dan zien we wel waar het schip strandt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Anoniem: 121555 schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 08:55:
ligt ook een beetje aan hoe groot de omzet is van zulke spelers....

bv erg jonge spelers die relatief hoog in hun skills zitten, goede specialiteiten hebben en er gewoonweg 'goed' uitzien' trekken veel bieders aan en dan kun je soms dat versterken door de speler zeer laag op de TL te zetten....
uiteindelijk zul je zien dat vooraf al enkele spelers iets bieden, maar kort voor aflopen van de deadline kan het helemaal losgaan en een bidwar ontstaan...

belangrijk is wel dat zulke spelers op een 'goed' moment op de deadline staan, als veel mensen online zijn...

andere spelers met een heel specifieke hoge skill of speciale 'extra's (bv een hoog leiderschap) kun je imho beter voor een minimum biedprijs erop zetten die je zelf ook minimaal ervoor wilt hebben...
het aantal managers dat daarnaar zoekt is eerder lager en dan kun je imho beter hebben dat zo'n speler een paar keer 'doordraait'.. er dus niemand is die op hem biedt en hij uiteindelijk wel voor die vraagprijs weggaat, dan dat hij voor een paar ton te weinig weggaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

RM-rf schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 09:51:
[...]

belangrijk is wel dat zulke spelers op een 'goed' moment op de deadline staan, als veel mensen online zijn...
Ja, daar heb ik vaak over nagedacht. Wat is nu een 'goed' moment om op de deadline te staan? Europees-avond? 's Weekends? Of juist Aziatisch-overdag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

naitsoezn schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 09:53:
[...]

Ja, daar heb ik vaak over nagedacht. Wat is nu een 'goed' moment om op de deadline te staan? Europees-avond? 's Weekends? Of juist Aziatisch-overdag?
zeker bij speler die veel verkocht worden (te zien eraan doordat in de Transfervergelijking vooral andere verkopen staan van een of twee dagen terug, waar andere speler-types soms vergeleken worden met verkopen maanden terug) heb ik sterk de indruk dat je merkt aan de berekende prijs dat deze zo rond het weekend net wat hoger ligt...

verkopen op zondag- of zaterdagmiddag heb ikzelf als een van de beste verkoopmomenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intru
Bedankt voor het meekijken/meedenken! Hier heb ik zeker wat aan.
Wceend schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 10:40:
je traint keepers neem ik aan?
Je verdedigingsratings zijn wel redelijk voor de VII maar dat komt denk ik door je keeper.
De rest eigenlijk niet veel soeps als ik eerlijk ben.
Probeer je middenveld te versterken zodat je een thuisrating van matig (laag) kunt halen.
Als je dan je aanval nog kunt versterken dan zou je het kunnen redden dit seizoen.

Als je geld in kas hebt zou ik eerst een goed trainer aanschaffen met slecht leiderschap. Extern kost je dit dacht ik 278.000. Koop voor de rest van het geld een paar mids met minimaal formidabel/uitmuntend positiespel. Als er nog geld inzit voor een mooie spits zou ik die ook aanschaffen maar mogelijk moet je daarvoor eerst een keeper verkopen.
Ik train inderdaad keepers. Daardoor kan m'n verdediging inderdaad aardig meekomen, maar de rest stelt helaas nog niet zo veel voor. Ik draai dan ook pas 1 seizoen mee.
RM-rf schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 12:49:
FC Rund is overduidelijk het zwakste team in je liga, echter, daarna kom jij...
de achterstand is niet heel erg groot, maar toch heb je een zwakker middenveld én een zwakkere aanval dan de anderen en dat maakt het moeilijk goed te presteren.
wél lijken bv die VV. IJSTHEE en FC GABBER UNITED niet erg 'enthousiast' te spelen, missen vaak hun friendlies

je speelt tot nu toe echter 4-4-2 en daar is het misschien mogelijk iig je midenveld te verbeteren door 3-5-2 te gaan spelen.
Wat ik je dan zou aanraden is een middenveldspeler te zoeken van ongeveer 27 jaar oud, matig XP en solid Leiderschap en de skils die je ongeveer nodig hebt, liefst een speler die ongeveer 4,5-5 sterren op MF kan halen (dus net een niveau boven wat je Middenvelders nu halen)..
vermoedelijk ergens rond de formidabel PM, en redelijk Pass... zulke speler worden opeens veel meer waard (250K meer) als ze in XP poppen naar redelijk en dan kan je ze zelfs met een leuke winst verkopen
Overgaan op 3-5-3 is denk ik inderdaad een goed idee, m'n friendlies speel ik nu ook al zo. Ik zal eerst beginnen met een degelijke middenvelder aan te trekken die ik later kan verkopen als potentiele trainer. Daarna maar eens kijken of ik dan nog een middenvelder ga aantrekken, of eerst een fatsoenlijke spits op het veld wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Intru schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 10:14:
[...]

Overgaan op 3-5-3 is denk ik inderdaad een goed idee, [...]
Dat wil ik ook!

Qua verkoop: het is echt heel lastig om de 'juiste' tijd te kiezen voor verkoop. In ieder geval 's avonds tussen 18:00 en 20:00 vind ik meestal het fijnst.

Tevens is het een goed idee om vrijdagavond te nemen, aangezien dan veel mensen online zijn die hun training bekijken en dan tegelijkertijd misschien een nieuwe speler willen aantrekken.

Daarnaast is in het weekend, 1u/2u voordat de wedstrijden van grote landen (Spanje/Duitsland/etc.) beginnen een goed moment om je spelers te proberen te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CoRrRan schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 11:05:
[...]
Dat wil ik ook!

Qua verkoop: het is echt heel lastig om de 'juiste' tijd te kiezen voor verkoop. In ieder geval 's avonds tussen 18:00 en 20:00 vind ik meestal het fijnst.
Ik kijk altijd naar spelers van wie de transferperiode bijna afloopt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Intru schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 10:14:
Bedankt voor het meekijken/meedenken! Hier heb ik zeker wat aan.

Daarna maar eens kijken of ik dan nog een middenvelder ga aantrekken, of eerst een fatsoenlijke spits op het veld wil.
dit lijkt wel een goede :

loopt af over 4 uur:
26jr+69d
formidabel PM en uitstekend Pass, goed leiderschap en matig ervaring, krachtig specialiteit..

is een beetje uit vorm, maar haalt met zwakke vorm al 4,5 sterren op MF en met redelijke vorm vast 5 sterren...
met 2000 euro per week zullen de salariskosten ook goed te doen zijn

(moet overigens wel zeker twee seizoen in je a-team spelen om een niveau in ervaring te stijgen, is pas nét naar matig gepoped maar gezien zn leeftijd haalt hij dat makkelijk)

edit ik zie nét dat je zelfs al op hem geboden hebt... hoop dat dat lukt :)

[ Voor 14% gewijzigd door RM-rf op 15-02-2012 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intru
Oeps! :+
RM-rf schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 11:11:
[...]
dit lijkt wel een goede :

loopt af over 4 uur:
26jr+69d
formidabel PM en uitstekend Pass, goed leiderschap en matig ervaring, krachtig specialiteit..

is een beetje uit vorm, maar haalt met zwakke vorm al 4,5 sterren op MF en met redelijke vorm vast 5 sterren...
met 2000 euro per week zullen de salariskosten ook goed te doen zijn

(moet overigens wel zeker twee seizoen in je a-team spelen om een niveau in ervaring te stijgen, is pas nét naar matig gepoped maar gezien zn leeftijd haalt hij dat makkelijk)

edit ik zie nét dat je zelfs al op hem geboden hebt... hoop dat dat lukt :)
Mooi om te horen dat ik een goede heb uitgezocht, we zullen zien of het lukt, nog 2 uurtjes te gaan. :) Hoe kan je eigenlijk zien dat hij onlangst in XP is gepopped? En nu we toch aan het vragen zijn, wat zou een reële prijs zijn voor deze speler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Intru schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 13:13:
[...]

Mooi om te horen dat ik een goede heb uitgezocht, we zullen zien of het lukt, nog 2 uurtjes te gaan. :) Hoe kan je eigenlijk zien dat hij onlangst in XP is gepopped? En nu we toch aan het vragen zijn, wat zou een reële prijs zijn voor deze speler?
vroeger bekeek ik dat via Alltid.. nu kun je het op hattrick zelf zien onder Performance history | Status

daar kun je terugzien hoe zn XP tijdens voorgaande wedstrijden was en ook hoeveel minuten hij gespeeld heeft in wedstrijden sindsdien..
dan kun je zelf ongeveer narekenen dat een friendly 0.2 XP-punten oplevert (internationaal .2, in eigen land .1) en een competitiewedstrijd 1 XP-punt, en een bekerwedstrijd 2 XP-punten.

27-28 XP-punten betekent een stijging in XP-niveau (dat is dus bv twe seizoenen alle ligawedstrijden meedoen).
Die speler zijn xp steeg in week 13 dit seizoen naar matig, en sindsdien heeft hij nog één vriendschappelijke wedstrijdgespeeld, dus zit hij zeer laag op dat huidige XP-niveau; maar gezien zn leeftijd is het een voordeel dat hij vast makkelijk twee seizoenen goed mee zal komen in je divisie, zéker als zn vorm zich nog herstelt

Wat betreft de meest reele prijs.... ik zou niet veel opbieden boven de huidige 350K, hooguit één keertje als iemand bied. hij staat al redelijk op zn topprijs aangeboden en gewoon 'matig' XP betekent eigenlijk geen 'meerwaarde' bij een goed Leiderschap speler, omdat die dus nog minimaal 4 seizoenen moet spelen voordat het écht een geschikte coach kan worden.

Het voornaamste voordeel van deze speler is dat hij vermoeelijk zer waardevast is, weinig verval in zn waarde krijgt na een paar seizoenen, wat juist nog wel een probleem wil zijn met die 'oude' spelers, zeker middenvelders, dat ze na twee seizoenen in je team gespeeld te hebben opeens 3-4 ton minder waard zijn (of bv anderhalf miljoen zoals een van mijn middenvelders nu, wel na 3,5 seizoen)

[ Voor 8% gewijzigd door RM-rf op 15-02-2012 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intru
RM-rf schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 13:25:
[...]
vroeger bekeek ik dat via Alltid.. nu kun je het op hattrick zelf zien onder Performance history | Status
Thanks, die functie had ik nog niet eerder gezien.
RM-rf schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 13:25:
Wat betreft de meest reele prijs.... ik zou niet veel opbieden boven de huidige 350K, hooguit één keertje als iemand bied. hij staat al redelijk op zn topprijs aangeboden en gewoon 'matig' XP betekent eigenlijk geen 'meerwaarde' bij een goed Leiderschap speler, omdat die dus nog minimaal 4 seizoenen moet spelen voordat het écht een geschikte coach kan worden.

Het voornaamste voordeel van deze speler is dat hij vermoeelijk zer waardevast is, weinig verval in zn waarde krijgt na een paar seizoenen, wat juist nog wel een probleem wil zijn met die 'oude' spelers, zeker middenvelders, dat ze na twee seizoenen in je team gespeeld te hebben opeens 3-4 ton minder waard zijn (of bv anderhalf miljoen zoals een van mijn middenvelders nu, wel na 3,5 seizoen)
We zullen zien :) Nog ruim een uur te gaan, ben benieuwd of er last-minute nog iemand op komt dagen. Anders zou dit ook nog wel een aardige zijn denk ik, loopt morgen af: 237009378
Nogmaals bedankt voor het zeer uitgebreide meedenken en meekijken, maakt het spelletje een stuk leuker zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intru
Hebbes! Geen biedingen meer gekomen, dus heb hem voor € 350.000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Intru schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 15:16:
Hebbes! Geen biedingen meer gekomen, dus heb hem voor € 350.000
Was ook een goede prijs, ietsjes boven de TransferCompare, maar doordat die 'goed' leiderschap erop zit gewoon prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Vraagje. Ik speel sinds kort weer en heb een jeugdteam gestart, alleen zijn alle eigenschappen natuurlijk verborgen. Elke week komt m'n coach met enkele eigenschappen, maar dat gaat natuurlijk allesbehalve snel. Van het gros van de spelers weet ik nog niets, op beoordelingen qua aantal sterren na. Ik ben vooralsnog dus maar bezig de meeste spelers op verschillende posities uit te proberen om te kijken hoeveel sterren ze scoren, heb het idee dat als je op 4,5 of 5 komt, je de juiste positie te pakken hebt. Is dit inderdaad de methode of mis ik iets? :P

En heeft het standaardjeugdteam wel een keeper, of hoeft dat niet per se?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Exitium schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 15:55:
Vraagje. Ik speel sinds kort weer en heb een jeugdteam gestart, alleen zijn alle eigenschappen natuurlijk verborgen. Elke week komt m'n coach met enkele eigenschappen, maar dat gaat natuurlijk allesbehalve snel. Van het gros van de spelers weet ik nog niets, op beoordelingen qua aantal sterren na. Ik ben vooralsnog dus maar bezig de meeste spelers op verschillende posities uit te proberen om te kijken hoeveel sterren ze scoren, heb het idee dat als je op 4,5 of 5 komt, je de juiste positie te pakken hebt. Is dit inderdaad de methode of mis ik iets? :P

Volgens mij hoeft dat niet per se.

Tevens hoef je ook in het algemeen geen moeite te steken in de spelers die je van dag 1 krijgt bij je jeugdopleiding. Tenzij er een 15jr is, daar moet je wat meer tijd in steken om te achterhalen wat deze allemaal kan.

Je moet je dan focussen op de spelers die je krijgt aangeboden via je scouts. Tevens kun je (volgens mij) een beetje richten dat als je spelers 6+ sterren krijgen op alles behalve de spits-positie dat er wel wat 'redelijk' kan worden (en misschien zelfs 'goed'), ook kunnen dit soort spelers 2/3x 'matig' halen, dan wil het ook wel eens 6+ sterren opleveren.

Als je dan eenmaal WEET van een speler die bij 17jr0dgn (of 17jr en een paar dagen) 'goed' kan worden in in ieder geval 1 skill, dat je daar je volledige training op moet instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Exitium schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 15:55:

met behulp van Hattrick-youthclub kun je adhv de sterrenratings per positie ook een schatting laten geven van de mogelijke is-skill...
dat kan een belangrijke tool zijn en je kennis geven, al kan je het snel ook al een beetje op 'zicht' doen.. als een speler 3 sterren haalt op een verdedigende positie, 4 op midenveld of 5 in de aanval, is het meestal daar een weinig nuttige speler, wat betreftd e daar benodigde skills.

Wat betreft je vraag over een keeper, er is bij mijnw eten geen automatisme dat altijd een keeper levert in een beginteam, en ook geen grotere kans een keeper te pullen als je toevallig geen keeper hebt... ikzelf heb ooit direkt an elkaar twee interssante keepers gekregen, maar evengoed periodes gehad waarop je enkel een nutteloze verdediger daar neerzet, zelfs al haalt die dan 2,5 ster (wedstrijden winnen is van secundair belang of zelfs irrelevant bij de jeugd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is er een beetje animo om volgende seizoen weer een keer een GOT cup te spelen?

Goh. Tja. Hoeveel kans hebben we om de tweede bekerronde te halen...

Ik:
De gemiddelde speler is 21 jaar en 48 dagen oud en heeft 23 wedstrijden voor het team gespeeld. Zijn TSI is 2 115 en hij heeft een salaris van 656 €.
Tegenstander:
De gemiddelde speler is 22 jaar en 94 dagen oud en heeft 77 wedstrijden voor het team gespeeld. Zijn TSI is 17 643 en hij heeft een salaris van 5 234 €.
:P

Als er een GoT Cup komt, speel ik wel mee trouwens. Vind ik wel leuk. :)

• Wceend
ik heb een redelijke kans om de eerste ronde te overleven. Ik heb een team uit de VIII geloot die erg zwak is dus misschien wordt het wel ronde 3.

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Als iemand tegen mij wil spelen in de eerste bekerwedstrijd, moet hij swappen met dit team: 815461

Dit alleen maar voor teams die in divisie niveau VIII spelen!

Komende woensdag geht's loss!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Anoniem: 360312 schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 19:18:
Is er een beetje animo om volgende seizoen weer een keer een GOT cup te spelen?
alhoewel ik meestal graag mn friendlies gebruik om op vlaggenjacht te gaan en mn tweede team sowieso geen deuk in een pakje boter schopt, doe ik wel graag mee als er een GoT cup komt:

als iemand een lijstje maakt, kan hij er mijn team opzetten (ben vermoedelijk wel vanaf ronde 4 uit de beker, al hoop ik wel _eindelijk_ die derde ronde te overleven, dat is me nog nooit gelukt)

RM-rf schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 10:13:
[...]

al hoop ik wel _eindelijk_ die derde ronde te overleven, dat is me nog nooit gelukt)
Al mijn 653 supporters staan achter je! 8)

• Intru
Als er een GoT cup komt doe ik ook gezellig mee, al zal mijn team daar waarschijnlijk net zover komen als in de normale beker.

Welke verhouding tussen scoren/passen gebruiken jullie eigenlijk voor het zoeken van een spits?

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Intru schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 13:28:
Als er een GoT cup komt doe ik ook gezellig mee, al zal mijn team daar waarschijnlijk net zover komen als in de normale beker.

Welke verhouding tussen scoren/passen gebruiken jullie eigenlijk voor het zoeken van een spits?
Ik heb net een titanic scoren/worldclass passen gekocht.

• Exitium
Anoniem: 121555 schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 07:59:
Goh. Tja. Hoeveel kans hebben we om de tweede bekerronde te halen...
Niet veel. :+
De ploeg bestaat uit 23 spelers. Samen hebben zij een totale TSI van 136 550 en het totale salaris is 56 522 €.

De gemiddelde speler is 23 jaar en 76 dagen oud en heeft 19 wedstrijden voor het team gespeeld. Zijn TSI is 5 937 en hij heeft een salaris van 2 458 €.
De ploeg bestaat uit 24 spelers. Samen hebben zij een totale TSI van 621 610 en het totale salaris is 262 424 €.

De gemiddelde speler is 24 jaar en 37 dagen oud en heeft 77 wedstrijden voor het team gespeeld. Zijn TSI is 25 900 en hij heeft een salaris van 10 934 €.

Anoniem: 26445

Ben komend seizoen wel in voor een GoT-cup. Schat de kans op nieuwe vlaggen laag in dus dit is een prima alternatief :D.

Doen we het via http://hattrick.cupmanager.org of zetten we weer een eigen site op. http://www.gottrick.nl.nu/ is namelijk niet meer in de lucht.

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 26445 op 16-02-2012 17:39 ]

Anoniem: 26445 schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 17:38:
Ben komend seizoen wel in voor een GoT-cup. Schat de kans op nieuwe vlaggen laag in dus dit is een prima alternatief :D.

Doen we het via http://hattrick.cupmanager.org of zetten we weer een eigen site op. http://www.gottrick.nl.nu/ is namelijk niet meer in de lucht.
Hangt denk ik ook af van het aantal deelnemer? Heb eigenlijk geen ervaring met cupmanager.org. Handig??

Lijkt me sowieso iets om vanaf week 5/6 te starten. Zijn de meeste uit de beker en hebben we wellicht weer leuk aantal deelnemers!

GOT Cup versie 2.0

ADP VDP 101
E.r.w.i.n
RM-rf
Intru
Dsanka
Kaplander
Exitium

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 360312 op 17-02-2012 08:17 ]

• Kaplander
Ik heb ook zeker interesse! Na een rondje of 4-5 lig ik zeker wel uit de beker. En aan vlaggen verzamelen doe ik verder niet echt.

• Exitium
Zet mij er ook maar bij. :)

Edit: Eerste team heeft al gewisseld met een botje uit een andere divisie. Zou 'ie bang geworden zijn van m'n ploegje? :+

[ Voor 70% gewijzigd door Exitium op 16-02-2012 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theturtle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-07 11:59
Ik doe ook mee! Beker heeft geen prioriteit dit jaar, eerst maar eens proberen in de VI te blijven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
ik wil ook wel meedoen dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Da's ook gek.

Deze speler:
Ephraim Spruijt [playerid=279911934]
23 jaar en 40 dagen, volgende verjaardag: 29-04-2012

Nationaliteit: Netherlands

Vorm: matig Conditie: uitstekend
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een rampzalig leider.
Clubtrouw: goddelijk

Eigenaar: vliegensvlug (sinds 21-03-2010 (12/41), 6s 3wk 5d)
Total Skill Index (TSI): 28 870
Loon: 9 910 €/week 158 560 €/ seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Technisch
Bij een club waarvan de rest van de spelers een gemiddelde TSI van zo'n 110 hebben. Da's gek toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Anoniem: 121555 schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 11:48:
Da's ook gek.

Deze speler:

[...]

Bij een club waarvan de rest van de spelers een gemiddelde TSI van zo'n 110 hebben. Da's gek toch?
is en keeper en dat team zal wel enkel keepen trainen.. speelt verder geen friendlies en heeft dus geen andere trainingsplaats.
verder is het geen oorspronkelijke keeper omdat die nooit specialiteiten hebben, maar een speler wiens keepen-skill dus geheel van onderaf opgetrained is.

de manager logt eenmaal per twee weken in en ik vermoed dat het ook gewoon een niet erg 'enthousiast' gevoerd team is.. is ook eenvoudig te verslaan, met enkel een goede keeper win je geen wedstrijden:
zelfs de allerbeste keeper houd misschien op een hele goede wedstrijd 2 of maximaal 3 ballen tegen dankzij zn skills, maar als je alsnog 7-8 kansen tegen krijgt vliegen die anderen er gewoon onhoudbaar in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RM-rf schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 12:02:
[...]

is en keeper en dat team zal wel enkel keepen trainen.. speelt verder geen friendlies en heeft dus geen andere trainingsplaats.
verder is het geen oorspronkelijke keeper omdat die nooit specialiteiten hebben, maar een speler wiens keepen-skill dus geheel van onderaf opgetrained is.
Maar waarom zou je dat doen? Is dat iemand die een tweede team heeft oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
Anoniem: 121555 schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 12:18:
[...]

Maar waarom zou je dat doen? Is dat iemand die een tweede team heeft oid?
of iemand die gewoon niet zoveel zin meer heeft in het spelletje.
Je kunt dan ook schieten gaan trainen met 22 man maar zo slim zijn ze blijkbaar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Iemand die (min of meer) gestopt is waarschijnlijk ja. Toen ik stopte heb ik ook niks meer aangepast, was verdedigers aan het trainen. Paar verkocht toen ik terugkwam en een paar spelen nog bij me. De twee die ik verkocht had zaten qua TSI richting de 100.000.
Pagina: 1 ... 38 ... 58 Laatste

Dit topic is gesloten.