broc85 schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 12:19:
Wat is het belang van verdedigen bij keepers? Is er een soort maatstaf van de verhouding tussen keepen en verdedigen bij keepers? Alles wat ik lees geeft namelijk alleen aan dat verdedigen invloed heeft op de ratings, maar hoe veel? Tenslotte neem ik aan dat spelhervatting verder alleen invloed heeft op dat vrije trappen e.d.?
verdediging op keeper draagt ook bij bij de defense ratings en de keeper-prestatie wordt er ook beter van...
ikzelf ga ongeveer uit van dat drie niveau's één extra niveau keeper betekent, er zijn ook mensen die dat nog sterker zien, dat DEF nog meer invloed heeft op keepingskills..
als ik naar mijn keeper met 14 KP-skill en 11 DEF skill kijk is die qua performance ongeveer te vergeleijken met een KP-17 met 2-3 DEF (8-8,5 sterren)
Intru schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 10:29:
Ik ben benieuwd of ik nog enige vorm van kans heb in mijn nieuwe competitie, zou iemand misschien een kijkje willen nemen? Mijn TeamId = 768766 (Oma-G United). Ik zou volledig tevreden zijn als ik niet degradeer, maar maak ik hier kans op? Er zit ongeveer 1,2 miljoen in de clubkas, dus er is wel ruimte voor wat versterking. Tegelijkertijd zou ik ook graag m'n trainer vervangen, die zit ondertussen op waardeloos leiderschap.
FC Rund is overduidelijk het zwakste team in je liga, echter, daarna kom jij...
de achterstand is niet heel erg groot, maar toch heb je een zwakker middenveld én een zwakkere aanval dan de anderen en dat maakt het moeilijk goed te presteren.
wél lijken bv die VV. IJSTHEE en FC GABBER UNITED niet erg 'enthousiast' te spelen, missen vaak hun friendlies
je speelt tot nu toe echter 4-4-2 en daar is het misschien mogelijk iig je midenveld te verbeteren door 3-5-2 te gaan spelen.
Wat ik je dan zou aanraden is een middenveldspeler te zoeken van ongeveer 27 jaar oud, matig XP en solid Leiderschap en de skils die je ongeveer nodig hebt, liefst een speler die ongeveer 4,5-5 sterren op MF kan halen (dus net een niveau boven wat je Middenvelders nu halen)..
vermoedelijk ergens rond de formidabel PM, en redelijk Pass... zulke speler worden opeens veel meer waard (250K meer) als ze in XP poppen naar redelijk en dan kan je ze zelfs met een leuke winst verkopen
[
Voor 46% gewijzigd door
RM-rf op 14-02-2012 13:14
]
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen