-TheNose- schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 08:35:
Ik zit in een jeugdcompetitie waar ik echt helemaal geen feeling mee heb, zou best graag weer met medetweakers in een jeugdcompetitie gaan zitten.
Update was erg lekker weer, elke week wel poppers met wing training.

ik zit volgens mij al twee jaar in dezelfde jeugdliga, en 2 andere spelers spelen ook bijna de hele tijd mee, daarnaast was er een speler die ook anderhalf jaar meegedaan heeft...
veel contact metd e andere spelers heb ik niet, heel af-en-toe een berichtje, zeker met één team heb ik wel een 'lichte' concurrentiestrijd, meestal wordt een van onze teams kampioen...
maar verder speel ik die jeugdliga helemaal niet om te winnen en kies ook vaak bewust taktieken waarmee verlies waarschijnlijk is, om training te optimaliseren.
Voor mij is het maken van winst met de jeugd wél gewoon het allerbelangrijkste, en ook optimaliseren daarvan..
de laatste tijd is het sowieso al steeds moeilijker te verdienen met zelfs redelijke pulls.
Wat betreft de TU, was er eentje 'from Hell' voor mij....
bijna 60.000 TSI verdwenen (deels komt dat door 2 blessure's, maar die beiden hebben samen ongeveer 7000 tsi doen wegsijpelen)..
5 A-spelers die in vorm zakken, 3 vullertjes die in vorm stegen...
wel 4 pops in DEF, maar eerlijk gezegd vind ik pops al langer veel minder bepalend hoe 'succesvol' de TU was dan vorm-updates...
morgen dé belangrijkste wedstrijd, moet ook winnen
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen