ik vind het altijd het belangrijkste dat een speler bij het pullen zeker minimaal 2 ton moet opbrengen....
uiteindelijk kosten 10 weken jeugdacademie 'vol' draaiend hebben dat ook en die tijd investeer je vaak ook in het uittrainen van zulke eigen spelers...
haal je niet gemiddeld twee zulke spelers van 200K per seizoen, zou je verlies leiden ..
anderszijds, als je eenmaal een 600-800K verdient aan een speler haal je twee seizoen jeugd er gelijk uit
alhoewel je je niet moet verkijken op de hoge sterrenaantallen voor aanvallers (een verdediger met 6 sterren of een middenvelder met 7-8 kunnen ook een hoop, soms meer opbrengen)
lijkt dit inderdaad een érg leuke speler...
hij is pullbaar op 17jr+0d en lijkt iig ook een hoge scoringskill te hebben én goed bijskills (aanvallers halen zulke hoge sterren doordat ook hun bijskils erg zwaar meerekenen, zowel passing, positiespel als vleugel)..
Overigens, ik hoop dat je ok al weet dat deze spelers zelfs een specialiteit heeft: nl. technisch
zie matchID=60176896, de jeugdwedstrrijd op 30-11:
Ard Verlinde may have some natural talent for football - he showed some pretty technical manoeuvres today, inspired by the sunny weather perhaps.
Ik raad voor het bijhouden van je jeugdteam altijd
http://www.hattrick-youthclub.org/ aanraden...
daar kun je redelijk exact bijhouden wat de geschatte skills van je spelers zijn, worden trainingen en wedstrijdresultaten goed bigehouden en kun je bv de vermoedelijke skills van Ard Verlinde laten 'berekenen' (gebaseerd op een schatting ivcm wat bij je bekend is van zn skills en zn steren in wedstrijden )
ook zulke specialiteiten worden automatisch herkend als inw edstrijden zulke weatherevents gebeuren
[
Voor 10% gewijzigd door
RM-rf op 21-12-2011 10:12
]
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen