Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 68 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 36 ... 58 Laatste
Acties:
  • 165.801 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26445

De federatie van GoT verlaten omdat ik het slot nodig heb voor een andere federatie.De federatie word eigenlijk nergens voor gebruikt en liet hem tot nu toe staan omdat ik het leuk vond staan tussen mijn federaties.

Vanavond maar weer eens kijken of we een onverwinning kunnen behalen. Mijn verdediger die ik afgelopen zondag nog moet missen is er weer bij wel met een pleister. Daarom staan er instructies ingesteld om hem te wisselen bij bepaalde voorsprong en sowieso 15 minuten voor tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:57

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Kaplander schreef op zondag 11 december 2011 @ 12:43:
Ik denk dat het belangrijk is een haalbaar concreet doel te formuleren om naar toe te spelen.

Wat je doel ook is, met op de automatische piloot spelen zul je er niet komen, dus dan ga je automatisch vaker inloggen, om bij sturen of te repareren (als zoals je zegt de ratings van je aanpassingen wat tegenvallen). Maar zonder concreet doel lijkt het mij iig lastig spelen en zou ik denk ook vanzelf langzaam afhaken..
Ik vind dit een érg goede raad... volgens mij is het inderdaad altijd erg belangrijk een soort van 'ontwikkeling' te zien, je doelen te zetten en in de gaten te houden of je die doelen haalt, die doelen misschien aangepast moeten worden of dat je moet handelen om die doelen beter te naderen...

zonder zulke doelen en controle is het idd een beetje lusteloos inloggen.
Maar die doelen kunnen ook zeer verschillend zijn, soms kan het uitgaan van het verbeteren van je wedstrijdratings, training of juist financieel-economisch slim handelen, je loonkosten omlaag brengen of slimme aan- en verkopen doen.

tevens zijn er verschillende termijnen waarop je vooruit kunt denken.... bv met een paar miljoen in een paar wedstrijden opeens 'winnend' worden is nieteens zo meoilijk, maar kan nog steeds geld weggooien zijn....
op de langere termijn een strucureel winnend team krijgen is soms moeilijker.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-05 11:41
helaas 2-2 doordat mijn tegenstander met succes pressie speelde en mijn beste vleugelspeler eraf schopte.
Nog wel 2e maar de 3e is mij op 1 punt genaderd. Moet de komende twee weken tegen de koploper dus moet wel punten gaan pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121555

Ondanks een betere tegenstander met betere spelers over de gehele linie heb ik toch met 2-0 weten te winnen. Misschien pure mazzel met de match engine, misschien doordat ik wat meer moeite heb gedaan voor een fatsoenlijke opstelling. In ieder geval fijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 360312

Zie ik iets tactisch over het hoofd of ben ik voor de tweede keer dit seizoen genomen door de ME ?
Volgens mij ben ik echt over de gehele linie de betere ploeg.

Hoe dan ook, de titel aspiraties kunnen weer voor een jaartje de ijskast in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-07 10:33
Niet echt genomen vind ik. Wel een beetje pech natuurlijk. Maar je komt op geen van je aanvalssectoren aan zijn verdediging. Dan wordt het een kwestie van geluk. Dan kan een SE mee of tegen (zoals in dit geval) al snel beslissend zijn.

Het is iig een situatie die ik zelf ook altijd opzoek wanneer ik de mindere ben. Zoals in mijn wedstrijd van dit weekend, waar ik een punt haal tegen de veel sterkere koploper. Als je alledrie je verdedigingslinies weet te winnen (wat jouw tegenstander hier dus ook doet) dan ben je nooit kansloos is mijn ervaring. (Maar ook niet de favoriet natuurlijk. Je zult uiteindelijk nog altijd meer van zulke potjes verliezen dan winnen. Maar als je titelaspiraties hebt, en dus eigenlijk iedere week moet winnen, moet je zulke wedstrijden absoluut niet te vaak spelen.)

Ik ben zelf ook fan van tDFW (heb er 3 :)), maar ze komen wat mij betreft pas in beeld (de D ervan dan toch) als ik al goede vleugelratings heb, om die nog net even wat te boosten. Beetje zonde om ze te gebruiken in een situatie waar je juist nog aanvalsratings nodig hebt om aan de verdediging van je tegenstander te geraken. Met 2 aanvallers naar de vleugel had je hier denk ik comfortabel gewonnen.

Just my 2 cents hoor (ik puzzel immers ook nog wekelijks druk op de ME), omdat je de vraag stelde ;)

Marimbas 11 (815670) -- GoT Cup-winnaar seizoen 4, 8 en 9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thanks voor je feedback.

Ik ben altijd aan het couteren geweest en probeer dit seizoen iets meer opstellings vrijheid te hebben en om iets minder voorspelbaar te zijn. Werkt alleen nog niet 100% omdat ik de mogelijkheden van mijn team nog aan het uit vinden ben.

Sta nu dus ook een beetje in dubio. Denk er over na om mijn hele selectie in de verkoop te doen en dan met een groot kapitaal weer helemaal opnieuw te gaan bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Euh, tDFW?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
Technisch Defensive Forward

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-05 19:24
hoe lang kan een verlenging in een bekerwedstrijd eigenlijk duren?
ze zijn al 112 minuten bezig en ik heb wel zin in strafschoppen :)

/edit

120 minuten :)
even kijken of m'n spelhervattingstrainingen vruchten af gaan werpen ;)

[ Voor 27% gewijzigd door Webjunkie op 14-12-2011 14:41 ]

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-07 19:42
4 popperts en een +6/-1 vorm update. Niet slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
3 pops met een hele mooie.
Heb nu een speler op briljant pm / briljant vleugel /passen uitmuntend en spec snel.
Gaat toch wel een paar miljoen opleveren hoop ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intru
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-07 11:11
M'n beide keepers net niet gepopped. Wel gaat het lekker in de competitie en sta ik netjes bovenaan (in de XIII...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
in de 13? welk land?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen TU pop, wel drie conditie popjes.

Ga na zondag kijken wat ik met de selectie gaan doen.

Mijn VII is trouwens 1 van 1024 (was altijd 2e)!
Lekkere competitie dus......

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 360312 op 16-12-2011 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intru
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-07 11:11
Sorry, eventjes niet helemaal scherp. De VIII natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

gisteren mn competitiewedstrijd weer gewonnen en mn 6 punten voorsprong behouden, die nr's 2 en 3 zijn niet eens zo sterk qua ratings,staan daar zelfs nr 5 en 6 van de liga...
de sterksten staan op plaats 4 en 7, maar hebben nog meer punten achterstand.

Ik ga de komende 4 weken drie thuiswedstrijden spelen en kan dat vermoedelijk heel makkelijk 'dichtmaken': 12 punten lijkt goed mogelijk.
Verder hoop ik ook de komende ddrie thuiswedstrijden (bijna) uitverkochte stadions te halen en goed te kunnen verdienen.

Mn financieen zijn een beetje verzwakt, nadat ik wat lange termijnsaankopen/versterkingen aangeschaft heb en nu ook een relatief zware salarispost heb...
voorlopig moet ik dat echter kunnen dragen, mits ik maar kampioen wordt en hopelijk direkt promoveer

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo vandaag met 0-3 op de klote gehad en kan dit seizoen wel zo goed als afschrijven. Sta inmiddels 8 punten achter op de koploper en mijn spits is er voor 3 weken afgeschopt. Zal hem wel binnen 2 weken terug hebben, maar toch dan mist hij sowieso de return tegen de nummer 2.

Waarschijnlijk word het dit seizoen uitzingen en dan mijn team verbouwen voor het volgende seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Gisteren met 4-0 gewonnen met erg lekkere ratings. Mijn team begint goed door te groeien nu. Dit seizoen maar even 3de blijven, dat is voor de verdiensten wat beter. Volgend seizoen kunnen er spelers verkocht worden. Eens kijken of ik dan wingers blijf trainen, of passen/scoren. Mijn twee A spitsen zijn slechts 19 laag momenteel, dus die kunnen nog wel even lekker doortrainen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
gisteren met 1-3 gewonnen van de nummer 1 uit. Heb nog twee punten achterstand op hem dus mogelijk volgende week eerste bij winst.
Ben nog niet zeker van promotie maar een plek bij de eerste drie is veilig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16-02 10:05
-TheNose- schreef op maandag 19 december 2011 @ 07:27:
Gisteren met 4-0 gewonnen met erg lekkere ratings. Mijn team begint goed door te groeien nu. Dit seizoen maar even 3de blijven, dat is voor de verdiensten wat beter. Volgend seizoen kunnen er spelers verkocht worden. Eens kijken of ik dan wingers blijf trainen, of passen/scoren. Mijn twee A spitsen zijn slechts 19 laag momenteel, dus die kunnen nog wel even lekker doortrainen. ;)
Ik heb ook weleens jonge A spelers gehad, hoe lang houd je die meestal aan? Wat ik op dit moment doe en redelijk lijkt te werken is op het moment dat de ratings overkill zijn en dat je in je huidige competitie ook met mindere spelers uit de voeten kan ze verkopen. Van dat geld koop ik of een goedkopere en jongere speler met natuurlijk een lagere rating maar goed genoeg om te spelen. De winsten die ik hierop behaal gaan dan naar de niet train posities.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weer punten laten liggen na een 0-0 thuis. Wel veel sterker en meer kansen maar er gaat niets binnen. Vervolgens nog mij spits er af (gelukkig met +1)
Merk nu dat ik gewoon aanvalskracht te kort kom om de tactiek te spelen die ik graag wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Delph schreef op maandag 19 december 2011 @ 09:55:
[...]

Ik heb ook weleens jonge A spelers gehad, hoe lang houd je die meestal aan? Wat ik op dit moment doe en redelijk lijkt te werken is op het moment dat de ratings overkill zijn en dat je in je huidige competitie ook met mindere spelers uit de voeten kan ze verkopen. Van dat geld koop ik of een goedkopere en jongere speler met natuurlijk een lagere rating maar goed genoeg om te spelen. De winsten die ik hierop behaal gaan dan naar de niet train posities.
Dat is slim idd, maar ik ben nu multiskillers aan het bouwen. De twee A spitsen heb ik tot briljant scoren getraind, train ze nu op de vleugel en daarna OF passen OF scoren weer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broc85
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-06 14:42
Ik ben sinds dit seizoen begonnen met Hattrick en het bevalt tot nu toe zeer. Hou makkelijk de nummer 1 positie in de 8e divisie, maar heb dan ook vrij veel bots er nog in.

Vraag me op dit moment af hoe je je jeugd training moet instellen als je potentieel talentjes hebt in zowel de spits als de verdediging? Is eigenlijk een jeugd speler met +5 ster rating en 16j oud een potentieel?

edit: Daarnaast heb ik net een wedstrijd gespeeld tegen de nummer 3 (Match ID:359390117) waar ik volgende week weer tegen moet, alleen dan uit. Hebben jullie nog tips qua opstelling? Zijn er nog erge gebreken die ik over het hoofd heb gezien? Commentaar en advies zijn zeer welkom!

[ Voor 26% gewijzigd door broc85 op 19-12-2011 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gister een moetje gespeeld, 7-0 gewonnen van een botje. :)

Toevallig moet ik volgende week weer tegen dat botje, maar dan uit in plaats van thuis.

Wie van jullie zitten trouwens in deze competitie?

FC Burghardt
De Multinos
Size
vrolijk vooruit.
Offside Galore (<-- ik)
Gebakken banaan

[ Voor 88% gewijzigd door Anoniem: 121555 op 19-12-2011 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

broc85 schreef op maandag 19 december 2011 @ 11:10:

Vraag me op dit moment af hoe je je jeugd training moet instellen als je potentieel talentjes hebt in zowel de spits als de verdediging? Is eigenlijk een jeugd speler met +5 ster rating en 16j oud een potentieel?
Sommige posities kunnen al +5 sterren halen en dan is de max skill zwak of matig. Dus je moet gewoon proberen om de skills zichtbaar te krijgen. Als je begint met het trainen heb je ze natuurlijk het liefst onder de 16 zodat je ze met 17 jaar en 0 dagen kan promoveren. Hoe verder hij in de 17 zit op moment van promoveren hoe minder hij oplevert.

Het instellen van de training hangt af van welke van de twee het beste talent is. Daar moet je dan op concentreren. Dan kan je de ander altijd nog als secondaire training instellen. Mochten ze beide ongeveer gelijk zijn dan zou ik kiezen voor degene die je bij je A-team verder kan trainen na promotie. Mocht ook dat niet van toepassing zijn dan is het opgooien van een munt altijd nog een optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Anoniem: 121555 schreef op maandag 19 december 2011 @ 18:16:

Toevallig moet ik volgende week weer tegen dat botje, maar dan uit in plaats van thuis.

Wie van jullie zitten trouwens in deze competitie?

FC Burghardt
De Multinos
Size
vrolijk vooruit.
Offside Galore (<-- ik)
Gebakken banaan
was niet multispeedz van De Multinos niet ook actief hier op GoT?

ikzelf heb nog nooit een team van GoT op competitieniveau (of beker) getroffen en dat zal ook vast wel niet snel voorkomen ;) ... wel een beetje jammer :'(
broc85 schreef op maandag 19 december 2011 @ 11:10:

5 sterren is en beetje de ondergrens qua 'potentieel talentje' mits het verdedigers of middenvelders zijn..
aanvallers zijn zelfs met 7 sterren soms niet bijzonder waardevol...

verder is vaak de leeftijd héél belangrijk voor de échte talenten... en is het wel wenselijk dat spelers 15 jaar zijn bij scouten, een speler pullen op 17jr+0d maakt substanieel betere inkomsten uit, als je ze verkoopt.

[ Voor 33% gewijzigd door RM-rf op 20-12-2011 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121555 schreef op maandag 19 december 2011 @ 18:16:

Zo toevallig is het trouwens niet hoor. We zitten op de helft van de competitie en je kreegt nu de teams uit de eerste helft in omgekeerde volgorde ;)
RM-rf schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 12:24:
ikzelf heb nog nooit een team van GoT op competitieniveau (of beker) getroffen en dat zal ook vast wel niet snel voorkomen ;) ... wel een beetje jammer :'(
Misschien moeten we een reboot van de GoT-cup bekijken om de pijn te verzachten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26445 schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 14:25:
[...]

[...]

Misschien moeten we een reboot van de GoT-cup bekijken om de pijn te verzachten :D
Helemaal mee eens. Al zijn er wel een hele hoop "vaste GOT-ers" inactief geworden de laatste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RM-rf schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 12:24:
[...]
5 sterren is en beetje de ondergrens qua 'potentieel talentje' mits het verdedigers of middenvelders zijn..
aanvallers zijn zelfs met 7 sterren soms niet bijzonder waardevol...
Maar wanneer is een jeugdspeler nou een 'potentieel talentje'? Ik heb de jeugdopleiding nog niet helemaal door geloof ik...

Dit is mijn beste jeugdspeler, geloof ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Anoniem: 121555 schreef op woensdag 21 december 2011 @ 08:46:
[...]

Maar wanneer is een jeugdspeler nou een 'potentieel talentje'? Ik heb de jeugdopleiding nog niet helemaal door geloof ik...

Dit is mijn beste jeugdspeler, geloof ik?
ik vind het altijd het belangrijkste dat een speler bij het pullen zeker minimaal 2 ton moet opbrengen....
uiteindelijk kosten 10 weken jeugdacademie 'vol' draaiend hebben dat ook en die tijd investeer je vaak ook in het uittrainen van zulke eigen spelers...
haal je niet gemiddeld twee zulke spelers van 200K per seizoen, zou je verlies leiden ..
anderszijds, als je eenmaal een 600-800K verdient aan een speler haal je twee seizoen jeugd er gelijk uit
alhoewel je je niet moet verkijken op de hoge sterrenaantallen voor aanvallers (een verdediger met 6 sterren of een middenvelder met 7-8 kunnen ook een hoop, soms meer opbrengen)
lijkt dit inderdaad een érg leuke speler...

hij is pullbaar op 17jr+0d en lijkt iig ook een hoge scoringskill te hebben én goed bijskills (aanvallers halen zulke hoge sterren doordat ook hun bijskils erg zwaar meerekenen, zowel passing, positiespel als vleugel)..

Overigens, ik hoop dat je ok al weet dat deze spelers zelfs een specialiteit heeft: nl. technisch
zie matchID=60176896, de jeugdwedstrrijd op 30-11:
Ard Verlinde may have some natural talent for football - he showed some pretty technical manoeuvres today, inspired by the sunny weather perhaps.
Ik raad voor het bijhouden van je jeugdteam altijd http://www.hattrick-youthclub.org/ aanraden...
daar kun je redelijk exact bijhouden wat de geschatte skills van je spelers zijn, worden trainingen en wedstrijdresultaten goed bigehouden en kun je bv de vermoedelijke skills van Ard Verlinde laten 'berekenen' (gebaseerd op een schatting ivcm wat bij je bekend is van zn skills en zn steren in wedstrijden )
ook zulke specialiteiten worden automatisch herkend als inw edstrijden zulke weatherevents gebeuren

[ Voor 10% gewijzigd door RM-rf op 21-12-2011 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RM-rf schreef op woensdag 21 december 2011 @ 10:06:
[...]
Overigens, ik hoop dat je ok al weet dat deze spelers zelfs een specialiteit heeft: nl. technisch
zie matchID=60176896, de jeugdwedstrrijd op 30-11:
Haha! Nee, dat had ik nog niet gezien inderdaad. Zo goed ben ik ingeburgerd in het jeugdgebeuren... :P

Maar ik ben benieuwd hoe 'ie gaat zijn als ik hem kan promoveren. Is het verstandig om, als hij maximaal op scoren zit, te kijken hoe het het doet op positiespel?

Keepenonbekend / onbekend
Verdedigenonbekend / slecht
Positiespelmatig / onbekend
Vleugelspelonbekend / matig
Passenonbekend / matig
Scorenredelijk / goed
Spelhervattingonbekend / onbekend

[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 121555 op 21-12-2011 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Anoniem: 121555 schreef op woensdag 21 december 2011 @ 10:12:
[...]

Haha! Nee, dat had ik nog niet gezien inderdaad. Zo goed ben ik ingeburgerd in het jeugdgebeuren... :P

Maar ik ben benieuwd hoe 'ie gaat zijn als ik hem kan promoveren. Is het verstandig om, als hij maximaal op scoren zit, te kijken hoe het het doet op positiespel?

Passenonbekend / matig
Scorenredelijk / goed
Ik denk dat je het zo moet doen:
1. scoren+passen (tot SC is uitgetraind)
2. positiespel+passen (tot PM is uitgetraind)
3. vleugel + passen (tot WI is uitgetraind)

Als het goed is, is dan ook passen klaar, zo niet, opstellen als IM of WI en dan korte + lange pass.

En dan maar hopen dat je dit allemaal voor elkaar kunt krijgen voordat hij 17jr0dgn is. :)

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CoRrRan schreef op woensdag 21 december 2011 @ 11:05:
[...]

Ik denk dat je het zo moet doen:
1. scoren+passen (tot SC is uitgetraind)
2. positiespel+passen (tot PM is uitgetraind)
3. vleugel + passen (tot WI is uitgetraind)

Als het goed is, is dan ook passen klaar, zo niet, opstellen als IM of WI en dan korte + lange pass.

En dan maar hopen dat je dit allemaal voor elkaar kunt krijgen voordat hij 17jr0dgn is. :)
Top, dat ga ik proberen. :)

De nummer 1 van m'n jeugdcompetitie van de mat gespeeld. Okee, het werd nog wel spannend. Maar toch leuk als je zelf laatste staat in de competitie. :)

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 121555 op 21-12-2011 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aleksander Sulej
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van verdedigen van goed naar uitstekend.

Neelko de Gruytvelder
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van verdedigen van uitstekend naar formidabel.
Da's goed nieuws, twee van m'n verdedigers een niveautje hoger. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broc85
@RM-rf en DSanka, bedankt! Kan ik weer verder met mijn jeugd.

Ben wel benieuwd naar het niveau van een gemiddelde VII divisie... in de VIII is er weinig aan met al die bots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

1-2 overwinning dit weekend. Tevreden over de wedstrijd en dat mijn vleugelaanval heeft gewerkt.

Ga langzaam al mijn ouwe knarren eruit bon jouren, en vast voorbereiden op volgend seizoen.

@sanka

Zou jij, met je connecties, voor mij een uit en thuis friendly met een ploeg uit Suriname kunnen regelen??
Zouden twee super vlaggetjes zijn om het nieuwe jaar mee te beginnen!

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 360312 op 29-12-2011 19:43 ]

Misschien wel leuk om te vertellen dat één van m'n jeugdspelers in de gaten wordt gehouden door een scout van het U20 nationale team. :)

Ben nu bezig om scoren volledig te trainen en daarna kijken wat de max op vleugelspel gaat zijn.
Ard Verlinde [youthplayerid=111426159]
16 jaar en 47 dagen, volgende verjaardag: 03-03-2012
Speler kan gepromoveerd worden over 65 dag(en), op 03-03-2012.

Team: Offside Minis
Nationaliteit: Nederland
Arriveerde bij de club: 03-10-2011 18:38 (87 dagen geleden)
Waarschuwingen: 0
Blessures: fit

Passenonbekend / matig
Scorengoed / goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 360312 schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 08:18:

@sanka

Zou jij, met je connecties, voor mij een uit en thuis friendly met een ploeg uit Suriname kunnen regelen??
Zouden twee super vlaggetjes zijn om het nieuwe jaar mee te beginnen!
Sorry daar kan ik niet aan beginnen. Heb de vlag zelf beide kanten op, maar heb daar mijn contacten die ik bij de U20/NT van Suriname heb niet voor gebruikt. Mocht ik wedstrijden kunnen regelen had ik niet elke week zo'n moeite om zelf wat te regelen, want dan zou ik gewoon weg ruilen met anderen. Dus je zal het via lotterijen of wedstrijden binnen een federatie moeten doen of gewoon domweg geluk hebben dat er eentje accepteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12:42

ZenTex

Doet maar wat.

M'n winger is net gepopt, naar formidabel wingplaying. :) M'n andere winger is helaas geblesseerd geraakt.
Leuk dat beide door buitenlandse U-20 scouts in de gaten worden gehouden.
Die eerste speelt lekker mee in m'n A-team, ondanks dat íe pas 18j25 dagen is.

Minder leuk ik dat ik tot dusverre maar 1 wedstrijd gewonnen heb. Zelfs de matches die ik dik zou moeten winnen verlies ik, nee, de matchengine is mij dit seizoen niet gunstig gezind. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ik ben niet inaktief mensen, ik heb het alleen bizar druk met de start van mijn eigen fysio/manuele therapie praktijk! :)

Zo weer een paar leuke poppers vandaag. Mijn twee A mids zijn door hun wing skill al bijna verdubbeld in waarde. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26445 schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 01:50:
[...]

Sorry daar kan ik niet aan beginnen. Heb de vlag zelf beide kanten op, maar heb daar mijn contacten die ik bij de U20/NT van Suriname heb niet voor gebruikt. Mocht ik wedstrijden kunnen regelen had ik niet elke week zo'n moeite om zelf wat te regelen, want dan zou ik gewoon weg ruilen met anderen. Dus je zal het via lotterijen of wedstrijden binnen een federatie moeten doen of gewoon domweg geluk hebben dat er eentje accepteerd.
Begrijpelijk. Dacht vragen kan geen kwaad!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
Wel een prima update. Enkele leuke pops. Maar vooral de vormen vielen mee. Had afgelopen weken drie sleutelspelers in de lappenmand. Meestal stort wanneer ze dan net weer fit zijn de vorm van zulke spelers in, maar slechts 1 van de 3 moest nu inleveren, en dan maar slechts 1 niveau. Hopelijk betreft het niet slechts tijdelijk uitstel naar volgende week ;)

Zondag uit naar de koploper. Zal daar morgen nog eens goed naar kijken, maar is volgens mij behoorlijk kansloos. Met PIC de schade beperken zal het waarschijnlijk worden. Daarna volgen dan twee wedstrijden die ik wel zou moeten winnen. Al zou ik er ook best 1 van mogen verliezen, want ik bivakeer dit seizoen comfortabel in de middenmoot. Wel lekker na een seizoen hard knokken tegen degradatie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 409427

TE KOOP: Getalenteerde spits van 17 jaar:
Ewout Stigter

Nationaliteit: Nederlands

Een sympathiek persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een goed leider.

Total Skill Index (TSI): 3 320
Loon: 410 £/week
HTMS Punten: Vaardigheid: 432 / Potentieel: 1931
Specialiteit: Onvoorspelbaar

Keepen: rampzalig
Verdedigen: slecht
Positiespel: matig
Vleugelspel: redelijk (6)
Passen: matig (5)
Scoren: uitstekend (8 ) (slechts één training verwijderd van formidabel 8.90)
Spelhervatting: redelijk (6)

Deze speler staat op het punt om in hoofdvaardigheid omhoog te gaan

Deadline: 02-01-2012 20:30
Asking price: 1 000 £

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-07 14:32

murphsy

Product Monkey

@Ashenty: ik heb alvast even een ton geboden, leuke trainee en dan gaat het bieden ook even wat sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
3-0 verloren, maar er valt weinig om te treuren; het was behoorlijk kansloos. Tegenstander haalde 324 hatstats. En dat was nog niet eens zijn beste score tijdens deze competitie :P Jammer dat Altiid er niet meer is, want er zijn volgens mij maar weinig (geen mss wel?) VI teams die hem dit nadoen dit seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het jaar is goed begonnen met een 2-0 overwinning in wederom een uitverkocht huis.
Verbouwing van het stadion is nu wel aan de orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Mijn team is heerlijk op stoom de laatste weken, dat botje van gisteren hebben we dus ook niets van heel gelaten, 11-0. :P
Sta nu 3de met een gat van 5 punten boven en onder me. Zal dus wel 3de blijven eind van het seizoen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
Voor mijn gevoel gister een verrasende uitslag, ik mocht thuis tegen een zwakke middenmotor dus ik heb zelfs PIC gespeeld. Van mijn 4 kansen gaat er eentje in, hij scoort eenmaal uit een mislukte buitenspelval en een keer uit een penalty. Heb ik iets verkeerd gedaan? Had ik anders moeten aanvallen over de vleugels aangezien hij daar verdedigend zwakker was? Of heb ik gewoon pecht gehad met de ME? :( partij id is 359218705

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn seizoen zit er op als ik naar de stand kijk. Sta 11 punten achter op de nummer 1 en 7 punten voor op de plaatsen voor de degradatie play-offs. Mocht ik nog degraderen of kampioen worden dan moeten er rare dingen gebeuren.

Ik ga dus mijn team alvast klaar stomen voor het volgende seizoen. Een van Surinaamse internationals gaat binnenkort verhuizen naar een ander team dus die moet ik sowieso vervangen. Dan komt er gelijk een 100% trainingsplek vrij op woensdag om wat meer op talenten te richten. Misschien dat ik nog iets verjong en wat buitenlanders vervang door Nederlanders, maar dat hangt af van mijn banksaldo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:22
8-0 gewonnen en de #3 wint van #2 waardoor zij nu plek 2 delen en ik nu 6 punten voor sta. Promotie naar de VII kan me eigenlijk al niet meer ontgaan. Zeker met dat positieve doelsaldo van 57 (61-4). *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-07 14:32

murphsy

Product Monkey

Voor mij een 6-1 overwinning. Helaas al 6 punten achter op de #1. Promoveren wordt voor mij pas volgend seizoen :) Ik speel nog steeds trouw de jeugdloterij (geen jeugdteam) en had weer eens een volledige troep-pull. De randomheid blijft groot, ook met uitstekende scouts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ik heb nog een leuk WB-trainee op de TL gezet. Misschien dat iemand zin heeft die op te trainen?
Bert Jan Dijke [playerid=339855893]
17 years and 2 days, Next birthday: 21-04-2012

Nationality: Netherlands

In passable form, weak stamina.
A sympathetic guy who is balanced and honest.
Has disastrous experience and poor leadership.
Has divine loyalty.

Owner: Spatie mag wel (since 31-12-2011 (9/47), 2d)
Total Skill Index (TSI): 940
Wage: 410 €/week 6 560 €/season
Speciality: Head
HTMS Points: Ability: 330 / Potential: 1969

Keeperdisastrous
Defendingsolid
Playmakingpoor
Wingerpassable
Passingpoor
Scoringweak
Set piecesweak

Deadline: 03-01-2012 21:07 (10/47) (22hr 50min)
Tevens sta ik momenteel nog steeds #1, met een precaire voorsprong van 3 punten. Het is dus nog allesbehalve duidelijk dat ik kampioen word. Ik hoop het echter wel, maar moet dan niet teveel punten meer laten liggen. Tevens zit de directe promotiegrens 2 punten hoger dan mijn saldo, ik vrees dus een P/D duel, mocht ik #1 worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TE KOOP: Getalenteerde spits van 17 jaar jong:

Henk Weggelaar (playerid 336837879)
Total Skill Index (TSI): 1830
Loon: 370 €/week
Specialiteit: Technisch
Nationality: Netherlands
HTMS Points: Ability: 385 / Potential: 1966

Keepenrampzalig
Verdedigenslecht
Positiespelslecht
Vleugelspelzwak
Passenredelijk
Scorenuitstekend
Spelhervattinggoed

Deadline: 06-01-2012 19:32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-07 16:24
Vandaag een nieuwe trainer gekocht omdat ik het gevoel heb dat mijn trainer langzaam richting matig leiderschap begint te zakken dus om dan alvast een reserve in huis te hebben is natuurlijk prima. Een Nederlandse opa gekocht die toevallig ook nog een klein beetje kan voetballen voor 429K met goed/goed geen slechte koop dacht ik zo.

Verder is de competitie voor mij gespeeld, sta in de degradatie zone maar dat was deels door het volledig verkopen van mijn team dit seizoen en het opnieuw inrichten niet geheel onoverkomelijk. Heb me toch aardig kunnen weren maar helaas is het middenveld vaak nog steeds een te bepalende factor in het spelletje.

Nu ik straks terug zak naar de VII zit ik me te bedenken wat ik nou precies eigenlijk wil in dit spelletje, want ondanks ik alles verkocht heb om opnieuw in te richten is dit eigenlijk niet geheel naar wens en verlies ik nog steeds plezier in het spelletje, wellicht door de wegende factoren of omdat ik steeds gelijk speel en verlies :P

Ik zal komend seizoen nog even door trainen om dan te kijken wat ik met mijn jongens en mijn team ga doen om geheel terug te vallen en wellicht het opzeggen, daar zie ik om eerlijk te zijn ook nog wel gevolgen voor.. Wordt dus nog wel even puzzelen en een lastige keuze om eerlijk te zijn, al weet ik dat het vast wel weer gaat kriebelen als ik het zo weg gooi..

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iemand nog interesse in een oefenpot voor de jeugd?

Daag mij uit (2009414) of laat het effe weten zodat ik jou uit kan dagen. :)

Geregeld.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 121555 op 05-01-2012 08:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Salv schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 01:42:
Ik zal komend seizoen nog even door trainen om dan te kijken wat ik met mijn jongens en mijn team ga doen om geheel terug te vallen en wellicht het opzeggen, daar zie ik om eerlijk te zijn ook nog wel gevolgen voor.. Wordt dus nog wel even puzzelen en een lastige keuze om eerlijk te zijn, al weet ik dat het vast wel weer gaat kriebelen als ik het zo weg gooi..
Je hoeft het natuurlijk niet weg te gooien he, maar een farm-team worden. Kan altijd wel een manager gebruiken die zich alleen richt op het trainen van Surinamers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Z3
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-07 18:23

_Z3

Anoniem: 26445 schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 13:59:
[...]

Je hoeft het natuurlijk niet weg te gooien he, maar een farm-team worden. Kan altijd wel een manager gebruiken die zich alleen richt op het trainen van Surinamers ;)
Yep, heb ik ook gedaan. Heb / had een NL keeper (144174870) onder mn hoede. Staat nu te koop omdat we eruit liggen en hij het volgende kampioenschap niet mee speelt. Ik maak me nu niet zo druk meer over promoveren enzo. Nu maar eens kijken wat de volgende NL speler gaat worde :).

Voor de liefhebbers van de stats van een NL keeper:
Keepen: goddelijk
Verdedigen: wereldklasse
Positiespel: zwak
Vleugelspel: rampzalig
Passen: redelijk
Scoren: matig
Spelhervatting: mythisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

[...]

Kan altijd wel een manager gebruiken die zich alleen richt op het trainen van Surinamers ;)
goh dat lijkt me eigenlijk best wel wat, wat moet je daarvoor doen ;) :P

edit:
jippie, net een friendly, thuis tegen Barbados ge-accepteerd *O* was een winstje bij een bingospel in een vlaggenfederatie

[ Voor 20% gewijzigd door RM-rf op 05-01-2012 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-07 16:24
[...]

Als je daar wat meer informatie over wilt delen wil ik daar best wel eens over nadenken, geen enkel probleem. Moet je dan alleen niet vele miljoenen in kast hebben om die spelers + een uitstekende coach in huis te halen..? :P

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Salv schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 16:27:
[...]

Als je daar wat meer informatie over wilt delen wil ik daar best wel eens over nadenken, geen enkel probleem. Moet je dan alleen niet vele miljoenen in kast hebben om die spelers + een uitstekende coach in huis te halen..? :P
Tja veel miljoenen zijn inderdaad wel nodig, want zeker voor de top-talenten of U20/NT spelers word grof geld betaald. Een farm-team is een team wat eigenlijk alleen gericht is op het trainen van dat soort spelers. Dus overige linies staan allemaal waardeloze spelers en de resultaten doen er dan ook niet toe. Het enige wat telt is dat de spelers spelen en dat ze dus training ontvangen. Als je dus eenmaal een of meerdere spelers hebt dan zou je het af kunnen met 1 keer inloggen in de week.

Uitstekend coach zou een pluspunt zijn, maar niet noodzakelijk. Alhoewel het wel erg gewaardeerd word natuurlijk.Je kan natuurlijk een oude speler met heel veel ervaring kopen die verder weinig leiderschap heeft en die coach maken na een seizoen. Indien je toch niet voor de resultaten speelt op dat moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robz0r
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-07-2022
Heren: wat is jullie mening over deze speler ? ik train zelf scoren en twijfel om hem nog verder in scoren te brengen...

Deutschland Ekkehart Speerschneider [1 maal een kaart gekregen] [Staat op de transferlijst]

20 jaar en 85 dagen, TSI = 6 660
Vorm: redelijk Conditie: goed [Krachtig]
Ervaring: waardeloos Leiderschap: goed
Clubtrouw: uitstekend
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 5/20 matig
Positiespel: 7/20 goed
Vleugelspel: 8/20 uitstekend
Passen: 3/20 slecht
Scoren: 7/20 goed
Spelhervatting: 3/20 slecht
04-01-2012 ***+-+b+b (Aanvaller)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
Robz0r schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 16:39:
Heren: wat is jullie mening over deze speler ? ik train zelf scoren en twijfel om hem nog verder in scoren te brengen...

Deutschland Ekkehart Speerschneider \[1 maal een kaart gekregen] [Staat op de transferlijst]

20 jaar en 85 dagen, TSI = 6 660
Vorm: redelijk Conditie: goed [Krachtig]
Ervaring: waardeloos Leiderschap: goed
Clubtrouw: uitstekend
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 5/20 matig
Positiespel: 7/20 goed
Vleugelspel: 8/20 uitstekend
Passen: 3/20 slecht
Scoren: 7/20 goed
Spelhervatting: 3/20 slecht
04-01-2012 ***+-+b+b (Aanvaller)
Een beetje een vreemde speler om eerlijk te zijn... Voor een vleugelspeler had ie zijn scoren in passen moeten hebben. Voor een aanvaller had ie zijn verdedigen en positiespel in passen moeten hebben. Of ze nu zoeken naar een vleugelspeler of een aanvaller, voor iedere manager zal een deel van zijn skills niet zo interessant zijn. Dat maakt dat deze speler t.o.v. zijn totaal aan skills niet zo heel veel zal gaan opbrengen vrees ik, omdat ie altijd gaat worden vergeleken met spelers met overall veel minder skills.

Of het interessant is om 'm nog even door te trainen op scoren is afhankelijk van zijn subniveau daarin. Volgens PsicoTSI zit er nl. ergens nog wel aardig wat overwaarde in een skill. Maar welke dat is is voor mij raden natuurlijk. Is dat scoren (als je al een aantal trainingen voorbij goed bent) dan zou ik 'm nog wel even doortrekken naar uitstekend, want dat is dan niet erg ver meer weg. Zal zeker schelen bij de uiteindelijke verkoop.

En dan zou een passen trainer toch eens met deze speler aan de slag moeten.

Wat was overigens je overweging om deze speler te gaan trainen op scoren? (volgens mij vanaf matig?) Als ik naar de speler kijk is dat op keepen na wellicht de training die ik zelf hier het minst zou verwachten eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[b][message=37444042,noline]RM-rf schreef

edit:
jippie, net een friendly, thuis tegen Barbados ge-accepteerd *O* was een winstje bij een bingospel in een vlaggenfederatie
Lekkere wimpel.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verloopt morgen (maandag) om 19:32

Te koop: spits van 17 jaar jong:

Patrizio Panuccio (playerid 335885103)
Total Skill Index (TSI): 1850
Loon: 370 €/week
HTMS Points: Ability: 374 / Potential: 1898

Keepenrampzalig
Verdedigenmatig
Positiespelwaardeloos
Vleugelspelmatig
Passenredelijk
Scorengoed
Spelhervattingwaardeloos

Deadline: 06-01-2012 19:32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zwaar bevochten 1-2 overwinning. Tikje gelukkig maar dat mag ook wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robz0r
Kaplander schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 20:12:
[...]

Een beetje een vreemde speler om eerlijk te zijn... Voor een vleugelspeler had ie zijn scoren in passen moeten hebben. Voor een aanvaller had ie zijn verdedigen en positiespel in passen moeten hebben. Of ze nu zoeken naar een vleugelspeler of een aanvaller, voor iedere manager zal een deel van zijn skills niet zo interessant zijn. Dat maakt dat deze speler t.o.v. zijn totaal aan skills niet zo heel veel zal gaan opbrengen vrees ik, omdat ie altijd gaat worden vergeleken met spelers met overall veel minder skills.

Of het interessant is om 'm nog even door te trainen op scoren is afhankelijk van zijn subniveau daarin. Volgens PsicoTSI zit er nl. ergens nog wel aardig wat overwaarde in een skill. Maar welke dat is is voor mij raden natuurlijk. Is dat scoren (als je al een aantal trainingen voorbij goed bent) dan zou ik 'm nog wel even doortrekken naar uitstekend, want dat is dan niet erg ver meer weg. Zal zeker schelen bij de uiteindelijke verkoop.

Wat was overigens je overweging om deze speler te gaan trainen op scoren? (volgens mij vanaf matig?) Als ik naar de speler kijk is dat op keepen na wellicht de training die ik zelf hier het minst zou verwachten eigenlijk?
Ik moet zeggen dat die een geval van onwetendheid van mijn kant was....

Mijn doel was in eerste instantie om een vleugelspeler wat scoren mee te geven met een training af en toe. Helaas heb ik een al een aantal geblesseerde trainees achter elkaar gehad en daardoor heeft die bijna volledige training gehad. Wel had ik de veronderstelling dat een vleugelspeler baat bij scoren had. Nu is dat dus alleen andersom het geval.... Kwestie van leren door fouten denk ik ;)

Nu ben ik op zoek naar hoe zo voordelig mogelijk van deze speler af te komen haha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broc85
Wel gewonnen in de 8ste divisie, maar wel 2 rode kaarten erbij. Gelukkig is de wedstrijd tegen nummer 2 pas over 2 weken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Van het weekend de eerste verliespot van dit seizoen.
helemaal terecht vind ik zelf hem niet... speelde counter en had zelf 326 HTstats vs 294.. middenveld wel ruim verloren maar mn Att-Def was 65% en die van hem 45%... Beide kregen we 5 kansen; uiteindelijk scoorde hij 3 daarvan en ik slechts 2 (gezien de att-def ratings zou ik juist effectiever met mn kansen moeten omgaan).
enkel is dat typisch zo'n ding van een kans die beide kanten kan uitvallen.

Gelukkig is de nr.2 achter me ook ongelukkig geweest, zelfs duidelijker, die heeft een thuiswedstrijd verloren die hij duidelijk had moeten winnen en blijft 6 punten achter me staan.
Zorgen baart me hooguit wél de kans op direkte promotie:
Ik sta nog wel boven de grens daarvoor (één punt, en nog plus 10 goals qua doelsaldo), maar moet oppassen niet nog meer punten te verspelen, dan zou ik alsnog tegen een kwalificatieduel kunnen oplopen, en dat wil ik tegen alles vermijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Een van mijn middenvelders stond nog geblesseerd langs de kant waardoor ik mijn gewenste ratings daar niet haalde. Uiteindelijk nog wel een gelijkspel tegen de koploper die eigenlijk veel sterker was. Dus helemaal ontevreden over het resultaat ben ik niet, maar ben toch benieuwd wat er uit had gekomen als ik op volle oorlogssterkte was. Verwacht mijn geblesseerde speler volgend weekend nog niet terug, maar dan speel ik tegen de nummer 6. Dus daar zijn nog wel kansen op 3 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Gisteren weer makkelijk gewonnen, wel een +3 voor een A mid, tevens is een andere A mid volgende week geschorst. Tegen beter weten in 2 wegwerp oudjes gekocht als vervanging. Als ik al mijn wedstrijden de rest van dit seizoen win en alleen tegen de nr 1 verlies dan kan ik nog promoveren! Mijn selectie is sterk genoeg voor overleving in de VIde, dus financieel zou dit goed uit moeten pakken.

Klein gokje dus, misschien tegen beter weten in... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb afgelopen weekend met de beproefde alle-ballen-op-Kars-tactiek met 4-0 gewonnen van Gebakken Banaan. Vervelend voor Karst dat 'ie zelf maar één keer gescoord heeft, dat helpt niet echt mee in de topscorerscompetitie. Nog vervelende dat, nadat vorige week één van m'n centrale verdedigers voor meerdere weken van het veld is geschopt, dat dat zondag weer gebeurd is.

Ik heb nu één verdediger nog voor een week uit de running en een andere nog twee weken. Gelukkig spelen we komend weekend tegen een botje en ik denk dat we dan voor het eerst in het bestaan van Offside Galore met minder dan 5 verdedigers gaan spelen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theturtle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-07 14:10
ZIjn er nog geïnteresseerden voor/plekjes in een jeugdcompetitie? Die van mij loopt deze week af namelijk en ik ben op zoek naar eentje met een wat snellere doorloop ;-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robz0r
Kaplander schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 20:12:
[...]

Hij heeft mij toch verlaten voor een prima bedrag !

12-01-2012 (11/47) Ekkehart Speerschneider Borussia San Diego 532 000 € 6 790

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
Robz0r schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 17:02:
[...]

Hij heeft mij toch verlaten voor een prima bedrag !

12-01-2012 (11/47) Ekkehart Speerschneider Borussia San Diego 532 000 € 6 790

:D
Zeker een mooie prijs! :)

Daarbij nog eens in ogenschouw genomen dat de markt in deze periode altijd wat minder is dan in het begin van het seizoen.

Wellicht ben je hier dan toch op een lucratief trainingsplan gestuit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broc85
RM-rf schreef op maandag 09 januari 2012 @ 09:17:
Zorgen baart me hooguit wél de kans op direkte promotie:
Ik sta nog wel boven de grens daarvoor (één punt, en nog plus 10 goals qua doelsaldo), maar moet oppassen niet nog meer punten te verspelen, dan zou ik alsnog tegen een kwalificatieduel kunnen oplopen, en dat wil ik tegen alles vermijden.
Ik lees dit inmiddels vaker. Hoe zit het precies met die grenzen wat betreft promoveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Kaplander schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 22:07:
[...]

Daarbij nog eens in ogenschouw genomen dat de markt in deze periode altijd wat minder is dan in het begin van het seizoen.
het viel me juist deze week op dat enkele van mn spelers opvallend in prijs in de Transfervergelijking stegen...
misschien een beetje gewoon Wishfull thinking maar misschien dat er licht te zien is aan de tunnel van prijsdrops
broc85 schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 09:53:
[...]

Ik lees dit inmiddels vaker. Hoe zit het precies met die grenzen wat betreft promoveren?
is afhankelijk van de liga waarin je speelt
http://wiki.hattrick.org/wiki/Promotion

in een hoop hogere liga's worden enkel de kampioenen die tot de beste 50% behoren direkt gepromoveerd...
dat wordt berekend op puntenaantal (niet helemaal eerlijk imho omdat dat vooral érg afhankelijk is ervan in wat voor liga je zit, 3 erg sterke tegenstanders kan het al erg lastig maken de direkte promotie te kunnen bereiken, zelfs als je vel hogere ratings ghaalt dan een team dat domweg zwakkere tegenstanders heeft)...

daaronder moet je een extra Kwalificatieduel spelen, in week 15

[ Voor 45% gewijzigd door RM-rf op 13-01-2012 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-05 19:24
nog iemand geinteresseerd in een toppertje?

Milo van der Reis [playerid=340592757]
17 jaar en 1 dagen, volgende verjaardag: 05-05-2012

Vorm: redelijk Conditie: zwak
Een populair persoon die rustig en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Clubtrouw: goddelijk

Eigenaar: Tenacious Tossers (sinds 15-01-2012 (11/47), 0d)
Total Skill Index (TSI): 1 700
Loon: 430 €/week 6 880 €/ seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
HTMS Punten: Vaardigheid: 369 / Potentieel: 2009

Keepenrampzalig
Verdedigenslecht
Positiespelgoed
Vleugelspelzwak
Passengoed
Scorenzwak
Spelhervattingslecht

Deadline: 18-01-2012 10:25 (12/47)
(3 dagen 0u 0m)
Vraagprijs: 800 000 €

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
Leuke pull vandaag, maar meteen ter verkoop gezet :)

Pieter Wigboldus

17 jaar en 74 dagen, TSI = 2 950
Vorm: redelijk Conditie: matig
Ervaring: rampzalig Leiderschap: zwak
Clubtrouw: goddelijk

Keepen: rampzalig
Verdedigen: uitstekend
Positiespel: waardeloos
Vleugelspel: goed
Passen: redelijk
Scoren: zwak
Spelhervatting: zwak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Delph schreef op zondag 15 januari 2012 @ 21:41:
Leuke pull vandaag, maar meteen ter verkoop gezet :)

Pieter Wigboldus (340613367)

[...]
Heb maar een startbod gedaan. Wordt me waarschijnlijk te duur. Heb eigenlijk ook geen trainee meer nodig, maar het is een leuke speler.

6 punten voorsprong, 3 wedstrijden te gaan. Kampioen? Waarschijnlijk. Directe promotie? Denk het niet. De kans dat ik nog wat punten moet morsen is zeker aanwezig...

[ Voor 20% gewijzigd door CoRrRan op 15-01-2012 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gisteren met 2-0 verloren. Een van middenvelders nog steeds geblesseerd en net een nieuwe vleugelspeler gekocht. De streep voor een kwalificatie wedstrijd om degradatie te voorkomen komt nu wel steeds dichter bij. Aan het begin van het seizoen leek het erop of ik een gooi naar die titel kon doen, maar nu strijd ik bijna tegen degradatie :(

Mijn vernederlandsing is verder door gezet. Een van mijn wingers moet in belang van het NT anders getraind gaan worden en word dus morgen verkocht. Daarvoor is er al een Nederlandse vervanger voor gehaald en ook mijn spits en keeper staan op de nominatie om vervangen te worden. De keeper is het lastigst omdat er niet vaak geschikte kandidaten op de transferlijst verschijnen. Zodra die er wel zijn word er eigenlijk veel te veel voor betaald. Qua leeftijd kunnen spelers trouwens nog wel een paar seizoenen mee dus er zit nu hele grote druk achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Gisteren de belangrijke pot tegen de nr 4 gewonnen! Wel krap met 2-1, maar met 2 oudjes ipv mijn geschorste en geblesseerde mid viel het toch nog mee. Sta nu inmiddels 2de op doelsaldo. Volgende week proberen de ongeslagen nr 1 punten af te pakken en het dan op de laatste speeldag in een rechtstreeks duel met mijn concurrent voor promotie afmaken! VIde is weer binnen bereik. Dit keer met een selectie die er wel klaar voor is.

Heb een leuke winger te koop staan momenteel en er vorige week al 1 verkocht. Hoop straks ruim 3mill op de bank te hebben staan welke voor investeringen voor volgend seizoen gebruikt kunnen worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

CoRrRan schreef op zondag 15 januari 2012 @ 21:59:
[...]

6 punten voorsprong, 3 wedstrijden te gaan. Kampioen? Waarschijnlijk. Directe promotie? Denk het niet. De kans dat ik nog wat punten moet morsen is zeker aanwezig...
ik zit in exact dezelfde situatie...
ook 6 punten voor.
kampioenschap is nauwelijks nog te ontlopen, maar direkte promotie maakt me zorgen:

theretisch zou ik nog wel een keertje (licht) kunnen verliezen, nu sta ik nog 2 punten én ongeveer 8 goals doelsaldo boven die direkte-kwalificatiegrens..
enkel is mn programma in de komende weken best zwaar.

volgende week uit tegen een team dat tot dit weekend tweede stond (nu 4e), thuis haalt die een uitstekend middenveld en tegen de 330 HTstats...
ik kan daar misschien wel net bovenzitten, maar kom met mn middenveld nergens en zou counter moeten opteren. Mijn verdediging is echter wel wat zwakker geworden aangezien ik gedurende het seizoen twee of drie topverdedigers verkocht heb (nodige verjonging en lange termijns-doorgroei).

Daarna moet ik thuis tegen de nr.2.. vermoedelijk mn eenvoudigste wedstrijd omdat dat team relatief lage ratings haalt (gemiddeld de laagste van de liga, op een team na dat na en slecht begin zn hele team verkocht heeft en opnieuw wil opbouwen).. wel haalt die opvallend goed resultaten.

de laatste wedstrijd is weer uit tegen de huidige nr.3.. en het team dat de beste ratings haalt..

is een lastig programma, zeker aangezien ik absoluut minimaal 6 uit 3 _moet_ halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

2-1 overwinning en mijn concurrent verliest. Brengt de achterstand terug tot maar 1 puntje.
Volgende week de kraker bij hem thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

RM-rf schreef op maandag 16 januari 2012 @ 17:08:
[...]

ik zit in exact dezelfde situatie...
ook 6 punten voor.
kampioenschap is nauwelijks nog te ontlopen, maar direkte promotie maakt me zorgen:

theretisch zou ik nog wel een keertje (licht) kunnen verliezen, nu sta ik nog 2 punten én ongeveer 8 goals doelsaldo boven die direkte-kwalificatiegrens..
enkel is mn programma in de komende weken best zwaar.

volgende week uit tegen een team dat tot dit weekend tweede stond (nu 4e), thuis haalt die een uitstekend middenveld en tegen de 330 HTstats...
ik kan daar misschien wel net bovenzitten, maar kom met mn middenveld nergens en zou counter moeten opteren. Mijn verdediging is echter wel wat zwakker geworden aangezien ik gedurende het seizoen twee of drie topverdedigers verkocht heb (nodige verjonging en lange termijns-doorgroei).

Daarna moet ik thuis tegen de nr.2.. vermoedelijk mn eenvoudigste wedstrijd omdat dat team relatief lage ratings haalt (gemiddeld de laagste van de liga, op een team na dat na en slecht begin zn hele team verkocht heeft en opnieuw wil opbouwen).. wel haalt die opvallend goed resultaten.

de laatste wedstrijd is weer uit tegen de huidige nr.3.. en het team dat de beste ratings haalt..

is een lastig programma, zeker aangezien ik absoluut minimaal 6 uit 3 _moet_ halen
Volgens de statistieken is het bijna een coin-flip, dus het kan beide kanten uit met die wedstrijd tegen Athletic Club Fortuna: http://htev.org/league/6147/season/47/round/11/

Ik heb nog een lijstje van het team met het hoogste middenveld. Ik vermoed dat ik toch die wedstrijd kan winnen, aangezien mijn defensie stukken beter is dan die van hem. Daarna een wedstrijd die ik toch wel gewoon zou moeten winnen en dan tegen de nr. 2. Die is afgezakt uit de IVe divisie vorig seizoen, maar haalt nu gewoon weer goede ratings.

http://htev.org/league/8326/season/47/round/11/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
door een nederlaag van mijn concurrent staat ik weer tweede. Hopelijk win ik vanaf nu alles dan komt het wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Stel nou dat je een wedstrijd hebt die je echt niet gaat winnen. De enige manier waarop je in de buurt kan komen van een gelijkspel is een rare beweging van de matchengine. Stel ik dan een zoveel mogelijk defensief ongesteld team op in de hoop het aantal doelpunten zo laag mogelijk te houden of probeer ik met een normale tactiek toch een puntje te pakken? Voor m'n positie in de competitie maakt het verder niks uit, het gaat puur om de eer. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
Anoniem: 121555 schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 14:39:
Stel nou dat je een wedstrijd hebt die je echt niet gaat winnen. De enige manier waarop je in de buurt kan komen van een gelijkspel is een rare beweging van de matchengine. Stel ik dan een zoveel mogelijk defensief ongesteld team op in de hoop het aantal doelpunten zo laag mogelijk te houden of probeer ik met een normale tactiek toch een puntje te pakken? Voor m'n positie in de competitie maakt het verder niks uit, het gaat puur om de eer. :P
Om nou direct ongesteld vrouwenteam op te stellen lijkt me niet echt een idee. ;)
Misschien is een countertacktiek een opties als je verdediging en je aanvalsratings wel goed zijn.
Als ik echt iets bijna 100% zeker ga verliezen speel ik pic en kies ik voor een of twee aanvalskanten die over de verdediging heen gaan en hoop ik er het beste van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ongesteld, lees het nu pas... (8>
Wceend schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 14:44:
[...]

Om nou direct ongesteld vrouwenteam op te stellen lijkt me niet echt een idee. ;)
Misschien is een countertacktiek een opties als je verdediging en je aanvalsratings wel goed zijn.
Als ik echt iets bijna 100% zeker ga verliezen speel ik pic en kies ik voor een of twee aanvalskanten die over de verdediging heen gaan en hoop ik er het beste van.
Ja, zoiets had ik ook bedacht. Vol op de verdediging met 1 aanvaller op de flank. Als het goed is heb ik nu betere stats in mijn verdediging en qua aanval op één flank. Het middenveld verlies ik sowieso. Counteren, PIC en hopen op de match engine. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Anoniem: 121555 schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 14:57:

[...]

Ja, zoiets had ik ook bedacht. Vol op de verdediging met 1 aanvaller op de flank. Als het goed is heb ik nu betere stats in mijn verdediging en qua aanval op één flank. Het middenveld verlies ik sowieso. Counteren, PIC en hopen op de match engine. 8)
puur verdedigen en een beetje 'gokken' op een gelukje zou eerder Pressie zijn..
dat kun je dan kiezen als je aanval sowieso ook niet al te sterk is.

Counter is eigenlijk een taktiek die wat meer voorbereiding vergt, je moet een hoge counter-rating halen (verdedigers mét passing hebben) én je moet eigenlijk absoluut ook een erg hoge aanvalsrating hebben om die counterkansen ook zeker te scoren.

haal je geen hoge counterrating én/of haal je geen hoge aanvalsrating zou ik eerder voor Pressie als taktiek kiezen

[ Voor 6% gewijzigd door RM-rf op 17-01-2012 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
Anoniem: 121555 schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 14:57:

[...]

als je maar een aanvalskant kunt pakken dan zou ik niet counteren. Eerder pressie of normaal spelen. Eventueel vleugelspel als je beide kanten kunt pakken. Bij counteren moet je zeker zijn van een goede aanval en goede counter ratings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pressie it is then. En schietgebedjes, een hele hoop schietgebedjes. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
Anoniem: 121555 schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 10:19:
Pressie it is then. En schietgebedjes, een hele hoop schietgebedjes. 8)
wat is je teamid eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wceend schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 10:34:
[...]

wat is je teamid eigenlijk?
811055

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
als het je tegenstander van zondag is dan zou ik piccen en vooral focussen op de vleugelverdediging.
Dan aanvallen op de rechterflank zo hoog mogelijk en fingers crossed eventueel pressie spelen.
Dit ga je namelijk op een normale manier nooit winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Misschien een leuke trainee voor iemand hier?

Gerrit Taekema (340772813)
17 jaar en 36 dagen, volgende verjaardag: 04-04-2012

Vorm: redelijk Conditie: zwak
Een aangenaam persoon die evenwichtig en rechtvaardig is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: SC Oud-Beijerland (sinds 18-01-2012)
Total Skill Index (TSI): 700
Loon: 330 €/week

Deadline: 21-01-2012 21:42
Vraagprijs: 0 €

Verdedigen: matig
Positiespel: redelijk
Vleugelspel: matig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
-TheNose- schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 21:46:
Misschien een leuke trainee voor iemand hier?

Gerrit Taekema (340772813)
1000 geboden voor de moeite. Met een spec had hij heel wat meer waard geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Wceend schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 22:17:
[...]

1000 geboden voor de moeite. Met een spec had hij heel wat meer waard geweest.
Ik denk dat dit echt een speler is die nu niet veel opbrengt, maar dat als iemand hem oppikt hij me later nog wat leuks op kan leveren. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Laatst online: 02-05-2022
Zo, ik ben er weer even. Seizoen gaat bijzonder moeizaam in de IV, sta 7e, en het lijkt een kansloos verhaal te worden. Vanavond op de counter, de twee wedstrijden daarna hoop ik wat punten bij elkaar te kunnen sprokkelen. Ben rustig bezig aan mijn team voor volgend seizoen aan het bouwen, en of dat nu IV of V wordt maakt niet zoveel uit. Keeper verkocht voor 6 miljoen, nieuwe van bijna 20 voor 3,5 aangetrokken. Kan die weer lekker getraind worden op verdedigen. Eigenlijk moet er nog 1 verdediger bij, maar met het oog op de beker ga ik dat maar even laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Zo 0-2 voor in de rust bij de nr 1 op bezoek. Niet verkeerd. Ook mijn financiele situatie gaat vooruit. Ruim 5mill in kas, waarvan ik nog wel een nieuwe trainee moet kopen. Vleugelspel levert me toch wel een hoop knaken op op dit moment, dus ik ga even kijken voor nieuwe winger trainees, zonder nu gelijk weer naar wat anders over te stappen. ;)

Edit: 1-2 gewonnen! :)

Edit 2: De promotie kan me nu eigenlijk niet meer ontgaan! :P

[ Voor 11% gewijzigd door -TheNose- op 22-01-2012 22:54 ]

Pagina: 1 ... 36 ... 58 Laatste

Dit topic is gesloten.