Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 68 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 58 Laatste
Acties:
  • 165.265 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:07
Wceend schreef op maandag 06 december 2010 @ 09:29:
Gisteren uit van degradant uit de VII gewonnen met 0-5. had gehoopt op overwinning maar dit ging wel erg makkelijk. Heb de hoogste middenveldsrating en aanvalsrating van de competitie dus hopelijk wordt ik kampioen.
Naast de degradant is er helaas maar een serieuze concurrent dus ga maar veel pic spelen om bepaalde duels met zekerheid te winnen.

@Gymnad wat koste dat?
4 miljoen.. Had vlug een vleugelspeler nodig, dus het was ook een beetje een noodkoop.. Heb je misschien nog suggesties, want ik moet voor de andere vleugel ook nog een speler hebben van dat kaliber

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
  • Laatst online: 20-04 10:19
Wat ongelukkig onderuit in de eerste thuiswedstrijd. Derde ratings van de reeks wel. Nog geen man overboord derhalve. Het seizoen is gelukkig nog lang :P

Marimbas 11 (815670) -- GoT Cup-winnaar seizoen 4, 8 en 9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:04

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Gynnad schreef op maandag 06 december 2010 @ 11:31:
[...]

4 miljoen.. Had vlug een vleugelspeler nodig, dus het was ook een beetje een noodkoop.. Heb je misschien nog suggesties, want ik moet voor de andere vleugel ook nog een speler hebben van dat kaliber
met 24 jaar zijn dat soort spelers veelal op het hoogtepunt van hun prijs.... koop je hem bv op 27 of 28 jaar kan hij makkelijk de helft waard zijn (en soms nog beter presteren ook)...
tevens zou ik altijd ervoor kiezen zulk een speler met Koppen of Snel als specialiteit te nemen... eventueel kan Onvoorspelbaar ook.

Nog een vraagje...
ik ontwerp zelf ook graag Team Kits, en heb recentelijk ook een remake gemaakt van het shirt dat Van Basten droeg toen hij op 21 juni 1988 de 1-2 scoorde tegen West-Duitsland...
die stond ook enige tijd erg hoog gewaardeerd bij de lijst van alle 'replica-trikots' maar kennelijk heeft hij ook wat negatieve stemmen gekregen...

Zijn er misschien mensen hier die op dat shirt willen stemmen (op het 'thumbs-up-icoontje klikken bij 'Uitgebreid Beeld' en dan naar 'Stemmen'), zodat hij weer omhoog komt ;)
http://www.hattrick.org/Club/Kits/Team.aspx?TeamID=997939

[ Voor 30% gewijzigd door RM-rf op 06-12-2010 11:54 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-05 11:41
Gynnad schreef op maandag 06 december 2010 @ 11:31:
[...]

niet echt een suggestie, ik wil weer overstappen naar vleugelspel trainen dus was benieuwd wat je ervoor betaald heb. Jaren terug heb ik vleugelspel getraind maar ben een tijd met hattrick gestopt geweest dus weet zo niet wat het beste voor je is.

Wat me opvalt is dat veel mensen een geïriteerde teamgeest hebben. Hebben jullie normaal gespeeld in de beker en dan verloren of MOTS gespeeld in de beker? Teamgeest beweegt toch altijd richting bedaard dus begrijp niet waarom er mensen zijn met geïrriteerd etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multispeed
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-02 09:07

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

RM-rf schreef op maandag 06 december 2010 @ 11:48:
[...]

met 24 jaar zijn dat soort spelers veelal op het hoogtepunt van hun prijs.... koop je hem bv op 27 of 28 jaar kan hij makkelijk de helft waard zijn (en soms nog beter presteren ook)...
tevens zou ik altijd ervoor kiezen zulk een speler met Koppen of Snel als specialiteit te nemen... eventueel kan Onvoorspelbaar ook.

Nog een vraagje...
ik ontwerp zelf ook graag Team Kits, en heb recentelijk ook een remake gemaakt van het shirt dat Van Basten droeg toen hij op 21 juni 1988 de 1-2 scoorde tegen West-Duitsland...
die stond ook enige tijd erg hoog gewaardeerd bij de lijst van alle 'replica-trikots' maar kennelijk heeft hij ook wat negatieve stemmen gekregen...

Zijn er misschien mensen hier die op dat shirt willen stemmen (op het 'thumbs-up-icoontje klikken bij 'Uitgebreid Beeld' en dan naar 'Stemmen'), zodat hij weer omhoog komt ;)
Done! Erg mooi BTW

En toevallig vind ik dus van niet! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
RM-rf schreef op maandag 06 december 2010 @ 11:48:
[...]

Aah dan ga ik voor mijn andere vleugel eens opzoek naar een speler van die leeftijd. Dan zoek ik voor de rest nog een paar leuke middenvelders om te trainen! =) Ben eigenlijk iets te laat gaan zoeken xD.. Want mijn huidige zullen over 1 a 2 seizoenen er weer uit moeten dus dan kan ik ze nog niet echt opvangen.. Maar goed we zullen zien hoe dat gaat uitpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 360312

[b][message=35156542,noline]RM-rf schreef

Done!! Ziet er heel vet uit.
Mocht je ooit eens verzoekplaatjes aannemen dan hoor ik het graag :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multispeed

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

Gynnad schreef op maandag 06 december 2010 @ 12:19:
[...]

Aah dan ga ik voor mijn andere vleugel eens opzoek naar een speler van die leeftijd. Dan zoek ik voor de rest nog een paar leuke middenvelders om te trainen! =) Ben eigenlijk iets te laat gaan zoeken xD.. Want mijn huidige zullen over 1 a 2 seizoenen er weer uit moeten dus dan kan ik ze nog niet echt opvangen.. Maar goed we zullen zien hoe dat gaat uitpakken.
Met welke leeftijd vervang je gemiddeld je spelers ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
@gynnad wat train je dan? als je mids traint heb je toch niets aan oude vleugelspelers dan mis je training.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Wceend schreef op maandag 06 december 2010 @ 12:35:
@gynnad wat train je dan? als je mids traint heb je toch niets aan oude vleugelspelers dan mis je training.
Positiespel, maar één oudere speler erbij is geen ramp. Kan sowieso toch niet met de jonkies spelen in de A-selectie. Want dan moet je wel zoveel geld neertellen voor een speler waar je niet veel winst meer op kan behalen.

Ik vervang ze meestal rond de 24/25 jaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
Gynnad schreef op maandag 06 december 2010 @ 13:19:
[...]

Positiespel, maar één oudere speler erbij is geen ramp. Kan sowieso toch niet met de jonkies spelen in de A-selectie. Want dan moet je wel zoveel geld neertellen voor een speler waar je niet veel winst meer op kan behalen.

Ik vervang ze meestal rond de 24/25 jaar..
een oudere speler? je hebt toch twee vleugelspelers en nog eens twee in je b team. Kun je geen treintje maken om zo de ratings in je a team op orde te houden?

edit: ik heb even je team bekeken. Je hebt maar 15 spelers waarvan de jongste 22.
Dan heb je naar mijn idee wel wat te winnen in je trainings programma.
Je zou minsten 16 spelers nodig hebben om optimaal te trainen. 5 A-trainees en 5 b-trainees en nog 6 voor de overige linies. En daarnaast misschien nog wat reserves voor de blessures. Daarnaast lijkt het me verstandig om spelers die je traint niet ouder dan 22 te hebben 21 is misschien nog beter.

het lijkt me dat het voor jou nut kan hebben om een goed trainingsprogramma te ontwikkelen dan valt er vast nog wel wat extra geld te verdienen voor investeringen bij je.

[ Voor 36% gewijzigd door Wceend op 06-12-2010 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 372781

Met 1-2 verloren, met zelf ook nog eens 3 kansen missen en hun 2 kansen 2 doelpunten.
Moet nu toch maar eens gaan kijken wat ik met mn team aan moet, want dit wordt wel drama. (misschien maar eens spelers gaan verkopen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Wceend schreef op maandag 06 december 2010 @ 14:18:
[...]

een oudere speler? je hebt toch twee vleugelspelers en nog eens twee in je b team. Kun je geen treintje maken om zo de ratings in je a team op orde te houden?

edit: ik heb even je team bekeken. Je hebt maar 15 spelers waarvan de jongste 22.
Dan heb je naar mijn idee wel wat te winnen in je trainings programma.
Je zou minsten 16 spelers nodig hebben om optimaal te trainen. 5 A-trainees en 5 b-trainees en nog 6 voor de overige linies. En daarnaast misschien nog wat reserves voor de blessures. Daarnaast lijkt het me verstandig om spelers die je traint niet ouder dan 22 te hebben 21 is misschien nog beter.

het lijkt me dat het voor jou nut kan hebben om een goed trainingsprogramma te ontwikkelen dan valt er vast nog wel wat extra geld te verdienen voor investeringen bij je.
Als je goed kijkt bij transfers zie je ook dat ik onlangs nog 3 spelers heb verkocht ;) Deze moeten alleen nog vervangen worden en dat wil ik eigenlijk deze week doen. Maar door stage/bijbaan/vriendin is er niet alle tijd voor om het allemaal goed uit te vogelen. ;)

Maar 2 jonge goede vleugelverdedigers kosten een vermogen wil ik mee blijven doen in de VI. Dus wil ik er nu een wat oudere neer zetten en in het B-elftal een jonge op gaan leiden die het dan over moet gaan nemen! Heb nu nog 5 miljoen op mijn bankrekening staan dus moet eigenlijk wel lukken. Alleen moet de tijd er voor vinden, en helaas is op stage Hattrick geblokkeerd.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
Gynnad schreef op maandag 06 december 2010 @ 14:46:
[...]

Als je goed kijkt bij transfers zie je ook dat ik onlangs nog 3 spelers heb verkocht ;) Deze moeten alleen nog vervangen worden en dat wil ik eigenlijk deze week doen. Maar door stage/bijbaan/vriendin is er niet alle tijd voor om het allemaal goed uit te vogelen. ;)

Maar 2 jonge goede vleugelverdedigers kosten een vermogen wil ik mee blijven doen in de VI. Dus wil ik er nu een wat oudere neer zetten en in het B-elftal een jonge op gaan leiden die het dan over moet gaan nemen! Heb nu nog 5 miljoen op mijn bankrekening staan dus moet eigenlijk wel lukken. Alleen moet de tijd er voor vinden, en helaas is op stage Hattrick geblokkeerd.. :(
Heb je transfergeschiedenis niet bekeken dus dat wist ik niet ;)

maar als je PM traint dan train je toch geen vleugelverdedigers deze heb je dus sowieso nodig in je elftal.
Je traint alleen 3 x IM en 2 x Vleugel op 50% en dat keer 2.

Als PM trainer hoef je natuurlijk geen 100% vleugelspelers op je vleugelpositie te zetten maar dat hangt een beetje van je tacktiek af. Vanuit de tijd dat ik vleugelspel trainde was ik verzot op PM trainers die een potentiele vleugelspeler met minimaal redelijk vleugel al flink wat PM meegeven. Als je deze dan jong kunt verkopen dan verdien je er toch wel wat op volgens mij. Ik weet niet wat dit met de raitings doet maar eventueel train je alleen zo in je B team met 17 of 18 jarigen dan verlies je maar twee halve plaatsen in plaats van vier.

Plus dat als spelers ouder zijn ze minder snel trainen dus je kunt minder makkelijk winst maken op oudere spelers. just my two cents.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lacroix
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-05 15:20
Vraagje:
Mijn TS is momenteel furious aangezien ik vorige cupmatch MOTS heb gespeeld tegen iemand die enkele klasses hoger stond. Heb uiteindelijk gewonnen, en moet volgende cupmatch tegen iemand van derde klasse.

Mijn kansen zijn dus onbestaande, dus ik dacht nu PIC te spelen.
Zijn er nadelige gevolgen van pakweg 15-0 verliezen? (ik ga ook mijn A-ploeg niet opstellen).

Maw, is het aan te raden om PIC te spelen om mijn TS terug iets hoger te krijgen, of kan ik hier meer nadeel aan hebben als voordeel?

Moest het uitmaken, in mijn reeks zitten 6 botteams en 1 team dat vorige week is begonnen en slechts 1x is ingelogd, daar verwacht ik dus weinig tegenstand. Ohja en mijn coach heeft slechte leadership. :-)

ps. ploegnaam is Casa Nostra (ken teamid niet, en kan momenteel ook niet nakijken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
@Lacroix absoluut PIC spelen zou ik zeggen beter voor je competitie. Maar zo te zien heb je in de competitie ook niet veel tegenstand te verwachten dus eigenlijk maakt het niet uit. Maar als je de TS weer wat op niveau wilt hebben kun je gewoon PIC spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

PIC spelen tegen duidelijk betere tegenstanders is zeker slim....
zowel je teamgeest wordt beter, maar ook het effect op de tevredenheid van je Fans is bij PIC minder erg...
oftewel, je kunt dus beter 7-0 met PIC verliezen, dan 4-0 zònder PIC (qua effect op je Fans)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lacroix
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-05 15:20
ok, bedankt voor de antwoorden. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWo_Riot
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-01 13:37
RM-rf schreef op maandag 06 december 2010 @ 16:08:
PIC spelen tegen duidelijk betere tegenstanders is zeker slim....
zowel je teamgeest wordt beter, maar ook het effect op de tevredenheid van je Fans is bij PIC minder erg...
oftewel, je kunt dus beter 7-0 met PIC verliezen, dan 4-0 zònder PIC (qua effect op je Fans)
Dit is niet waar. Als je verliest met PIC worden je fans juist bozer dan als je normaal of een MOTS gespeeld had.

Iedereen kan wel eens wat fout hebben. Verder vind ik je adviezen altijd heel goed ;)

[ Voor 3% gewijzigd door nWo_Riot op 06-12-2010 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03-06 10:23

ZenTex

Doet maar wat.

nWo_Riot schreef op maandag 06 december 2010 @ 20:02:
[...]

Dit is niet waar. Als je verliest met PIC worden je fans juist bozer dan als je normaal of een MOTS gespeeld had.

Iedereen kan wel eens wat fout hebben. Verder vind ik je adviezen altijd heel goed ;)
Dit staat erg vaag en ongelukkig beschreven in hattrick zelf, zodat ik hier aanvankelijk aan twijfelde. Maar minder boze fans door te piccen viel voor mij een beetje onder de categorie "te mooi om waar te zijn" dus ging ik altijd van het tegenovergestelde uit.
Ben zelf vorig jaar kampioen geworden door tegen de zwakke teams te piccen en tegen m'n tegenstanders te motsen. Het speelschema liet dit wel toe, elke keer na een mots match kwam ik weer tegen een paar zwakkere teams te spelen. Al ging het wel bijna mis toen ik (geheel onterecht uiteraard) gelijkspeelde tegen één van die zwakke broeders.

Ik heb verder nog wel een vraag aan de experts hier. Ben na een aantal seizoenen positiespel trainen en vorig seizoen passen, overgestapt op scoren trainen. Ben geswitcht van 3-5-2 naar 3-4-3, maar vraag me af of het niet beter zou zijn om 2-5-3 te gaan spelen, ondanks de verminderde effectiviteit van mids. De gedachte hierachter is door een sterker middenveld minder doelkansen voor de tegenstander te creeren, aanval wint het toch al gauw voor verdedeging vermoed ik.

Voordeel van 3-4-3 lijkt me dan weer dat ik zo 1 extra middenvelder kan verkopen en zodoende wat cash te genereren voor een wat betere verdediger of wat sterkere vleugel-mids, want eigenlijk zou ik het beste al m'n mids behalve de 3 besten (2 + 1 als reserve) verkopen en daarvoor in de plaats wat betere vleugelspelers, aangezien mijn middenvelders dat allemaal missen.
(wat ik eigenlijk nodig heb is een goede keeper, maar die zijn zo dúúr!)

Ik ben momenteel nog m'n middenveld-trainees aan het verkopen, dus kan nog alle kanten op.

Ik ben net gepromoveerd naar de VII, en na de ratings van de andere teams bekeken te hebben na de 1e competitiewedstrijd, kan ik me best wel een foutje veroorloven zonder te degraderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWo_Riot
3-4-3 spelen met maar 2 middenvelders is denk ik niet echt aan te raden... Dan ga je toch 9 van de 10 keer het middenveld verliezen en dan krijgen je 3 spitsen ook minder kansen. Tenzij je natuurlijk met een dikke DFW speelt, maar dat verwacht ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 382978

Verloren van de degradant uit VII, hopelijk kan ik nu een mooie reeks neerzetten totdat ik hem weer tegenkom. :)
Ik heb vier vrij jonge verdedigers die ik train, en een oudere die even goed is maar meer ervaring. Heeft het dan nut om hem op te stellen of kan ik beter mijn vier jonge verdedigers laten spelen, ik train namelijk op verdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
ik zou lekker de jongere verdedigers trainen en niet die oudere. Heb je wel 10 verdedigen trainees? Anders train je niet optimaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

nWo_Riot schreef op maandag 06 december 2010 @ 20:02:
[...]

klopt, heb het net ook nagelezen, en het is inderdaad zo .... in dat geval lijkt het me inderdaad niet aan te raden voor mensen met een trainer zonder LS om nog PIC te spelen, tenzij ze voorheen MOTS gespeeld hebben en willen dat hun Teamgeest zich sneller herstelt.

Overigens vraag ik me ook af hoe ik hier nu op gekomen ben, eind vorig seizoen bewust twee wedstrijden laten verliezen (nadat ik al kansloos voor de competitie was, en toen XP-trainee's laten meedraaien), en meen dat ik toen nog nagezocht had of ik beter PIC of MOTS kon spelen..
edit: de laatste wedstrijden daarvan heb ik toen zelf ook MOTS gespeeld, die ervoor was een WO, zat dus enkel verkeerd in mn herinnering ;)

[ Voor 7% gewijzigd door RM-rf op 07-12-2010 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Anoniem: 382978 schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 11:57:
Verloren van de degradant uit VII, hopelijk kan ik nu een mooie reeks neerzetten totdat ik hem weer tegenkom. :)
Ik heb vier vrij jonge verdedigers die ik train, en een oudere die even goed is maar meer ervaring. Heeft het dan nut om hem op te stellen of kan ik beter mijn vier jonge verdedigers laten spelen, ik train namelijk op verdedigen.
als je verdedigen traint kun je het beste 5-3-2 spelen. Zo train je 6 verdedigers voor 100% (centrale verdigers) en 4 verdedigers voor 50% (vleugelverdedigers). Natuurlijk moet je er dan 5 op zondag opstellen en 5 op woensdag in de beker/oefenwedstrijd. Zo train je optimaal.

Zou je trainees ook nooit ouder laten zijn dan 21. Vooral in de VIII is dit niet nodig, hoe hoger je komt des te betere mix je moet vinden tussen trainees en basisspelers.Dan zou ik ze niet ouder laten worden dan 23/24.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 382978

Oké dat klinkt allemaal wel logisch, misschien nog maar een of twee 'verdedigen trainees' kopen, maar denk dat ik wel 4-4-2 blijf spelen omdat dat de enige opstelling is waar mijn trainer goed mee is. Of redeneer ik nou heel dom? ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Anoniem: 382978 schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 13:58:
Oké dat klinkt allemaal wel logisch, misschien nog maar een of twee 'verdedigen trainees' kopen, maar denk dat ik wel 4-4-2 blijf spelen omdat dat de enige opstelling is waar mijn trainer goed mee is. Of redeneer ik nou heel dom? ;P
Als je verdedigen blijft trainen kun je beter naar 5-3-2 schakelen. Als je geen andere opstelling speelt zal 4-4-2 altijd het beste blijven. Maar zo train je niet optimaal. Des te beter je traint, des te meer geld je dadelijk hebt om versterkingen te kopen, stadion uit te bouwen.

Ik zou dus gewoon naar 5-3-2 schakelen, nog 6 trainees erbij te kopen, deze hoeven niet per se duur te zijn. Ik ben ook begonnen met trainees van €10.000 en deze verkocht ik dan een seizoen of 4 later voor 1 a 1.5 miljoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[b][message=35164290,noline]Gynnad schreef [...]

als je verdedigen traint kun je het beste 5-3-2 spelen. Zo train je 6 verdedigers voor 100% (centrale verdigers) en 4 verdedigers voor 50% (vleugelverdedigers). Natuurlijk moet je er dan 5 op zondag opstellen en 5 op woensdag in de beker/oefenwedstrijd. Zo train je optimaal.
Als je verdedigen traint kun je met een 5-mans verdediging gewoon 10 man per week voor 100% trainen. De 4 vleugels trainen ook gewoon voor 100%!!!

HAG ONLINE :
Verdedigen
Met de trainingsvorm "verdedigen" zullen alle spelers die de afgelopen week een volledige wedstrijd (90 min) als verdediger (zowel centraal als op de vleugel) hebben gespeeld 100% training op ‘verdedigen’ krijgen.
Alle andere spelers die gespeeld hebben zullen klaverjastraining op "verdedigen" krijgen.
Je kunt dus per week 10 spelers op 100% laten trainen.

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 360312 op 07-12-2010 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Anoniem: 360312 schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 14:03:
[...]

Als je verdedigen traint kun je met een 5-mans verdediging gewoon 10 man per week voor 100% trainen. De 4 vleugels trainen ook gewoon voor 100%!!!

HAG ONLINE :

[...]
Sorry, dat wist ik niet :o Vroeger was dat volgens mij niet zo..
Is dit dan niet oneerlijk tegenover de andere trainingsvormen? Want middenvelders trainen toch alleen de centrale middenvelders voor 100% en de vleugelspelers voor 50%. Vreemd dat het in de verdediging anders zou zijn dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Anoniem: 382978 schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 13:58:
dat veranderd als je een paar keer ook een andere opstelling speelt... bv initieel ook in je friendlies.
Het is altijd slim bv meerdere 'varianten' in de kast te hebben staan, zodat je ook niet al te voorspelbaar bent voor tegenstanders.

Ikzelf train verdedigen, maar wissel in mn wedstrijden meestal 5-3-2, 5-4-1 en 4-4-2 af, al naar gelang waar ik sterker kan zijn dan mn tegenstander of juist zwaktepunten moet opvangen.
Gynnad schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 14:07:
[...]

Sorry, dat wist ik niet :o Vroeger was dat volgens mij niet zo..
Is dit dan niet oneerlijk tegenover de andere trainingsvormen? Want middenvelders trainen toch alleen de centrale middenvelders voor 100% en de vleugelspelers voor 50%. Vreemd dat het in de verdediging anders zou zijn dan.
nee, dat is al minimaal sinds 2006 zo (zolang train ik al DEF)... of het 'eerlijk' is tegenover andere traininsgvormen... tja, Playmaking gaat nu eenmaal en stapje sneller én hiermee heb je in veel wedstrijden een enorm voordeel omdat Middenveldratings nu eenmaal de meeste wedstrijden doorslaggeven zijn voor winst...

Iets waartegen DEF-trainers altijd maar weer moeten aanvechten.... 'eerlijk' bestaat dus gewoon niet, voor de ene voordeeltjes stanw eer nadelen aan de andere kant...
utieindelijk is er zelfs nog domweg het Markt-evenwicht'... zou een trainingsvorm wérkelijk enkel voordelen hebben, gaan de meeste trainers het uiteindelijk wel trainen en dalen de prijzen dar snel, net zolang tot het minder winstgevend is ...

DEF trainen heeft nog altijd aardige inkomsten (€ 2,5/3 ton per week is mogelijk), alhoewel volgens mij bv passing nog wat meer oplevert ...
daartegenover staan nu eenmaal ook weer nadelen (vooral het probleem van het moeilijk wedstrijden kunnen 'winnen' met een relatief zwak middenveld of weer veel geld moeten uitgeven voor écht sterke middenvelders of optimalisatie voor counterspel).

[ Voor 49% gewijzigd door RM-rf op 07-12-2010 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWo_Riot
Gynnad schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 13:54:
[...]

Zou je trainees ook nooit ouder laten zijn dan 21. Vooral in de VIII is dit niet nodig, hoe hoger je komt des te betere mix je moet vinden tussen trainees en basisspelers.Dan zou ik ze niet ouder laten worden dan 23/24.
Verschil in trainingssnelheid tussen hele jonge spelers en jonge twintigers is na de verandering van vorig seizoen lang niet meer zo groot als vroeger. Het trainen van 22-24 jarige spelers zou in theorie dus nog prima kunnen en is niet zo'n slecht idee in veel gevallen. Dit hebben ze veranderd om onder andere multiskilled trainen te stimuleren.

@Rm-rf: Heb je ook gekeken welk soort spelers en welke vaardigheidpops het meeste opleveren bij passen training? Of ben je niet zo diep gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

nWo_Riot schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 15:03:

@Rm-rf: Heb je ook gekeken welk soort spelers en welke vaardigheidpops het meeste opleveren bij passen training? Of ben je niet zo diep gegaan?
Niet uitgebreid, maar heb wel begrepen dat de winst van een paar 'lichte pops' in passing bij spelers met al toepaselijke skills relatief hoog is,,, moet je wel spelers aankopen die al een hoge waarde en hoge hoofdskill hebben en erg veel handelen, maar de winst die daarop te halen is is heel hoog.

Overigens, met meer optimaal trainen en handelen valt overal imho ook hogere winsten in te halen bij de Hoofdskills, imho ook met duurder inkopen en optrainen van spelers met al betere 'beginskills' die wat ouder zijn (ik koop liever 19-20-jarigen dan het écht jonge spul).
Enkel is bv het zeer actief handelen vaak ook iets dat nadelen heeft, als je bv voor het kampioenschap speelt is het risico van en TS-drop toch iets dat je meestal wil vermijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

nWo_Riot schreef op maandag 06 december 2010 @ 23:41:
3-4-3 spelen met maar 2 middenvelders is denk ik niet echt aan te raden... Dan ga je toch 9 van de 10 keer het middenveld verliezen en dan krijgen je 3 spitsen ook minder kansen. Tenzij je natuurlijk met een dikke DFW speelt, maar dat verwacht ik niet.
Dus jij vindt dat 2-5-3 de voorkeur heeft boven 3-4-3?
(m'n huidige centrale mids hebben outstanding playmaking/excellent passen, en inadequate/weak defending)

In hoeverre kan ik dan het verschil in def opvangen door een nieuwe keeper? één van pak-em-beet 1.5 miljoen? Dit ter vervanging van m'n keeper met solid keepen/weak def?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWo_Riot
ZenTex schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 16:15:
[...]

Dus jij vindt dat 2-5-3 de voorkeur heeft boven 3-4-3?
(m'n huidige centrale mids hebben outstanding playmaking/excellent passen, en inadequate/weak defending)

In hoeverre kan ik dan het verschil in def opvangen door een nieuwe keeper? één van pak-em-beet 1.5 miljoen? Dit ter vervanging van m'n keeper met solid keepen/weak def?
Heb je 3 topspitsen? Anders zou je nog beter 3-5-2 kunnen gaan spelen met 3 middenvelders, dat is al jaren de beste opstelling (ja, ik weet het, hangt van je spelers af en van de situatie maar over het algemeen denk ik dat je dit wel kan zeggen).

Anders zou ik 3-4-3 spelen met 3 middenvelders en 1 vleugelspeler, tenzij je natuurlijk 2 wingers hebt met heel veel positiespel.

Probleem van 3-4-3 is dat je meestal het middenveld verliest van ploegen die 3-5-2 spelen (en dat doen de meesten) en dan is het vrij lastig om te winnen. Als scoren trainer zit je aan een opstelling met 3 spitsen vast, maar aangezien jij passen traint (net als ik trouwens) kan je imo het beste kiezen uit 3-5-2 en 2-5-3. Bij 2-5-3 train je optimaal, maar verwaarloos je wel je verdediging. Doe je dit, moet je ervoor zorgen dat je het middenveld wint en dat je aanvalskanten sterker of minimaal gelijk zijn aan zijn verdediging. 3-5-2 is het meeste in balans, een sterk middenveld zonder je verdediging te verwaarlozen en als je midjes hebt met wat passen kan je nog best leuke centrale aanvalsratings halen met die 2 spitsen. Is voor de resultaten gewoon de beste keuze.

Een keeper is sowieso heel erg belangrijk voor je defence ratings. Heb er een paar dagen terug een wereldklasse keep met matig defence gekocht :) Dit omdat de marktprijzen met de dag stijgen en deze kan ik volgend seizoen of over 2 seizoenen break-even verkopen.

Ik heb zelf een paar seizoenen terug m'n team gekregen, ben toen verdedigers gaan trainen. Heb ze verkocht en ben wat gaan skilltraden en heb vorig seizoen wat wingers gekocht en de rest van m'n team verkocht. Week terug heb ik heel m'n nieuwe team bij elkaar gekocht van de 20 mil die ik op de bank had staan en ga nu passen trainen met een 2-5-3 opstelling. Dit omdat ik gewoon graag optimaal train (16 spelers per week trainen, wie wil dat nou niet >:) ) Heb vooral kale spitsen en mids gekocht met een wonderbaarlijke/wereldklasse hoofdstat. Die train ik mooi een tijdje op en kan ondertussen m'n team verbeteren.

Hoop dat ik op m'n wingers een leuke winst ga maken :) Kocht ze allemaal in met wat vleugelspel en positiespel en zwak passen. Heb ze allemaal 1 of 2 pops meegegeven op vleugelspel en ondertussen bij me gehouden, komende weken passen trainen en dan poppen ze naar matig. Vallen ze gelijk in de matig-goed transfervergelijking en kan ik heerlijk gaan cashen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Bedankt voor de tips, dus toch maar weer naar 2-5-3.

Echter, ik train nu scoren na een seizoen passen. Die 3 aanvallers staan vast dus, en het zijn geen geweldige aanvallers, maar eigenlijk bijna allemaal trainees.

Enfin, ik heb nu 2.5 miljoen op zak, en kan me dus een redelijke keeper veroorloven. De verdedigers hebben net versterking gekregen, niet echt goed, maar dat was omdat ik verwachtte met 3 verdedigers te gaan spelers ipv 2.

Enfin, ik heb nog 3 positiespel spelers te verkopen, dus verwacht wel wat geld over te hebben voor een goede verdediger, en evt. goede vleugelspelers, dan kan ik nog 's 2 playmaking spelers dumpen.

(mijn vleugelmids hebben formidabel positiespel maar weinig vleugel, allemaal ex trainees van toen ik net begon, en ik dacht dat mids vooral positiespel moesten hebben. In hoeverre is vleugelspel belangrijker dan positiespel? moet ik denken aan 70-30 winger/playmaking ofzo qua invloed op hun prestaties?)

Overigens vielen de extra inkomsten van meer passen op de spelers tegen, op 1 na, die ik na krap 1 seizoen met 8 ton winst heb verkocht, niet slecht voor een aankoop die me 105K heeft gekost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16-02 10:05
ZenTex schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 21:41:
Bedankt voor de tips, dus toch maar weer naar 2-5-3.
Als mede scoor en 3-4-3 trainer doet dit toch pijn in mijn hart.... ;)

Als je wedstrijden hebt waar je een sterk middenveld tegenover je hebt kan je altijd nog met 3 middenvelders gaan spelers en een van je spitsen (met hoog positiespel en technisch) naar achter laten spelen om zo alsnog het verschil op te vangen. Ik merk dat ik op deze manier vaak gewoon op het middenveld kan meekomen.
ZenTex schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 21:41:
Overigens vielen de extra inkomsten van meer passen op de spelers tegen, op 1 na, die ik na krap 1 seizoen met 8 ton winst heb verkocht, niet slecht voor een aankoop die me 105K heeft gekost.
Dat is niet verkeerd, zeker als je bekijkt hoeveel trainees je met passen hebt getraind. Heb je gekeken naar je wekelijkse inkomsten als de je winst per week gaat verdelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWo_Riot
Ik denk dat het belangrijk is dat je 2 sterke aanvalskanten hebt. Als je enkel een goede centrale aanval hebt, dan ben je erg gemakkelijk af te blocken door gewoon 3 centrale verdedigers op te stellen.
Het positiespel op een winger zorgt niet voor vleugelratings, dat doet het vleugelspel. Je zou bijvoorbeeld één winger kunnen nemen met veel positiespel en die ''naar het midden'' zetten en één winger met meer vleugelspel, zodat je nog een goede aanvalskant hebt naast je centrale aanval.
Verstandig is dan ook om die WTM en normale winger steeds af te wisselen van plek, zodat jouw tegenstander lastig kan anticiperen waar hij zijn sterkste defs neer moet zetten. Als je een winger gaat kopen, zorg er dan wel voor dat er een klein beetje positiespel op zit. Wingers met waardeloos positiespel zijn ook zo... ehh.. waardeloos :p Overigens kan je beter niet teveel letten op passen bij een winger, dat maakt hem namelijk heel snel duur terwijl het relatief weinig extra ratings oplevert. 1 level vleugelspel is 3 levels passen ofzo? (Pin me hier niet op vast)

Als je 2-5-3 gaat spelen moet je wel uitkijken als je uitwedstrijden speelt. Als je het namelijk niet redt om het middenveld te winnen, wordt het sowieso heel lastig. Er zijn veel scoren trainers die daarom thuis 3-4-3 spelen en uit met een 4-3-3 opstelling spelen en gaan counteren. Kijk maar eens naar de eredivisie, daar counteren ze bijna allemaal in de uitwedstrijden. Ik denk dat 3-4-3 iets meer in evenwicht is t.o.v. 2-5-3, vooral ook omdat je er al van uit ging dat je met 3 verdedigers ging spelen. Wat je het beste kan doen, dat weet ik niet. Jij weet veel meer van jouw team af dan ik, tenslotte ben jij de manager :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWo_Riot
d3lph schreef op woensdag 08 december 2010 @ 10:22:
[...]

Als mede scoor en 3-4-3 trainer doet dit toch pijn in mijn hart.... ;)

Als je wedstrijden hebt waar je een sterk middenveld tegenover je hebt kan je altijd nog met 3 middenvelders gaan spelers en een van je spitsen (met hoog positiespel en technisch) naar achter laten spelen om zo alsnog het verschil op te vangen. Ik merk dat ik op deze manier vaak gewoon op het middenveld kan meekomen.
Technisch is tegenwoordig niet meer nodig. Sterker nog, veel mensen prefereren een snelle DFW boven een tDFW. Na de update/patch/hoe het ook heet telt het passen op een technische DFW niet meer dubbel en geeft het enkel een klein beetje meer vleugelratings, maar dat schijnt verwaarloosbaar te zijn. En inderdaad, dit gaf ik ook al aan en is zeker een goede optie om voor 3-4-3 spelende spitsenspelers toch nog het middenveld te pakken. Wel gaat je centrale aanval er iets op achteruit (passen zo hoog mogelijk inkopen, dan valt het nog mee). Weet trouwens niet hoeveel winst je op zo'n speler gaat pakken.... Dan zou je dus iets moeten inkopen met hoog positiespel en hoog passen en vervolgens zelf het scoren erop trainen. Krijg je wel een erg mooie speler van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

+++ TOTO +++ GOTTRICK +++ TOTO ++++

De Gottrick Tot kende de vorige week een opvallende weekwinaar: pdejon haalde 8 punten, vooral door alle wedstrijden op één na correct te voorspellen, waaronder dus bij de bonus-wedstrijd de juiste eind-stand

Voor volgende week zijn ook de nieuwe wedstrijden al ingevuld:
Size - Blauw Wit 09
de blauwe fc - FC Braobant
SCSL - Fc SafariBoys
Thomassen - FC Doortrappers
Chicks With A Mission - Batswaffel United
F.C. BaarLaar - V.V.Doedels
EAGLES/H - De Tuinkabouters
Toto op Gotrick: http://www.osv-amsterdam.nl/gottrick/

[ Voor 5% gewijzigd door RM-rf op 08-12-2010 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-05 15:32
*kuch* *snotter* thx voor het opvangen van de ToTo!

Mijn plan om 3-4-3 te spelen met slechts 2 inner mids lijkt te gaan falen. Heb nu 2x reusachtig pm daar rondlopen en nog zijn mijn ratings maar zwak(hoog) in uitwedstrijden. Daar gaat dus nog een reusachtig mid bij komen. 3-4-3 met 3 inner mids en een winger die regelmatig van positie switcht is handiger denk ik. Hopelijk popt 1 van mijn duurste A spitsen vrijdag, dan kan die in de verkoop voor een nieuwe mid. :)

[ Voor 80% gewijzigd door -TheNose- op 08-12-2010 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-05 15:59
Ik speel ook 3-4-3 en afgelopen week zat ik met 3 inner mids (1 bovennatuurlijk en 2 wereldklasse) op matig (hoog), niet echt spectaculair. Maar zijn ook niet allemaal in goede vorm..

Maar heb afgelopen seizoen wel een wedstrijd gehad met die 3 inner mids en nog 1 wonderbaarlijke mid met 'naar het midden' waarbij ik goed (laag) had..En ik best aardig kon meekomen en gewonnen had van gasten die met 5 mids speelden, in de VI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWo_Riot
-TheNose- schreef op woensdag 08 december 2010 @ 12:46:

Mijn plan om 3-4-3 te spelen met slechts 2 inner mids lijkt te gaan falen. Heb nu 2x reusachtig pm daar rondlopen en nog zijn mijn ratings maar zwak(hoog) in uitwedstrijden. Daar gaat dus nog een reusachtig mid bij komen. 3-4-3 met 3 inner mids en een winger die regelmatig van positie switcht is handiger denk ik. Hopelijk popt 1 van mijn duurste A spitsen vrijdag, dan kan die in de verkoop voor een nieuwe mid. :)
Zie dat je beide middenvelders aanvallend hebt gezet. Dan geven ze minder bijdrage aan het middenveld hè. Ook je wingers staan aanvallend --> minder hoge midratings. Al was het denk ik wel een goede keuze tegen je laatste tegenstander... :)
Hoeveel passen hebben je midjes eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-06 22:32

chario2

Chario2 (818126)

-TheNose- schreef op woensdag 08 december 2010 @ 12:46:

had ik je dat al niet verteld :)
Zelf speel ik met 3 centrale mids en een vleugel speler met hoog mid.

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial_Master
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:38
Hmm.. zo te zien een kleine misrekening in de beker.. speel PIC met mijn trainees tegen een op papier mindere tegenstander en sta nu dus bij rust met 0-1 achter (hij 57% balbezit).. hopen dat het nog goed komt in de 2e helft (er is alweer een speler geblesseerd, vorige week in de beker ook al 1); in principe zou mijn B-elftal zelfs met PIC van hem moeten winnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voil
Damn dit is echt niet meer normaal hoeveel blessures ik heb. Seizoenen lang weinig blessures gehad en sinds afgelopen weken zijn er 3 bij gekomen en vandaag ook weer 2..gaat lekker zo. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
nWo_Riot schreef op woensdag 08 december 2010 @ 14:53:
[...]

Zie dat je beide middenvelders aanvallend hebt gezet. Dan geven ze minder bijdrage aan het middenveld hè. Ook je wingers staan aanvallend --> minder hoge midratings. Al was het denk ik wel een goede keuze tegen je laatste tegenstander... :)
Hoeveel passen hebben je midjes eigenlijk?
Goed en uitstekend passen. Winger moet aanvallend, want dat is mijn goede vleugel dan he. Als ik die ene winger ook meer aan het middenveld laat bijdragen word ik te voorspelbaar. Ik zet trouwens mids met passen altijd aanvallend. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial_Master
En dat was mijn bekeravontuur voor dit seizoen.. uiteindelijk teluerstellend met 0-2 verloren; blessure valt gelukkig mee (+1) volgend seizoen toch maar wat minder gokken in de beker, de inkomsten en experience zijn best lekker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Heb ik deze wedstrijd nou alleen verloren op ervaring?(314464600) heb het idee dat ik veel beter was..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Gynnad schreef op woensdag 08 december 2010 @ 19:58:
Heb ik deze wedstrijd nou alleen verloren op ervaring?(314464600) heb het idee dat ik veel beter was..
idd was je eigenlijk duidelijk beteral alle vlakken, maar je aanval was kennelijk toch ietstezwak, je mistte 3 kansen en scoorde slechts eentje...

de tegenstander was zeer effectief, deels door de ervaring (een goal door een ervaringsevent), ook door zn duidelijk sterkere spelhervattingrating (ook een goal door indirekte vrije trap).

normaal had je zeker de beste kansen gehad, hij heeft geluk dat de kansenverdeling dus niet echt Balbezit volgde ... waarschijnlijk zou je als je deze wedstrijd 4 x speelde er drie van winnen, maar dit is dus die 20-25% dat je niet wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Laatst online: 02-05-2022
Pff, net door met 1-2. Waar die uitslag vandaag komt vraag ik me af, maar goed. Nog één rondje, dan houd ik het voor gezien in de beker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-12-2023
Geheel volgens verwachting uit de beker :) Geweldig als je het zo in de hand heb en je hele team bewust kan laten falen :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26445

Met mijn altijd gevaarlijke 2-5-3 opstelling nog een ronde verder in de beker :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

Damien2004 schreef op donderdag 09 december 2010 @ 08:54:
Geheel volgens verwachting uit de beker :) Geweldig als je het zo in de hand heb en je hele team bewust kan laten falen :)
haha das ook een kwaliteit ;)
ik gisteren wel door naar de volgende ronde, ach ik pic lekker in de beker.
Alles voor de competitie, desnoods gooi ik er nog een mythische mid tegenaan >:) , want wil dit seizoen gewoon kampioen worden.
Als het me dit jaar niet lukt, ga ik volgend jaar mijn team zo inrichten dat ik 2-5-3 kan gaan spelen, met een aanvallende vleugel en de andere met veel pm naar binnen toe.

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
Redelijk eenvoudig door naar de volgende ronde, wel een 3 weken blessure voor mijn middenvelder/spits/TDFW. Mijn meest veelzijdige speler dus hij was een beetje mijn troef om tegenstanders mee te verassen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
chario2 schreef op donderdag 09 december 2010 @ 09:40:
[...]

haha das ook een kwaliteit ;)
ik gisteren wel door naar de volgende ronde, ach ik pic lekker in de beker.
Alles voor de competitie, desnoods gooi ik er nog een mythische mid tegenaan >:) , want wil dit seizoen gewoon kampioen worden.
Als het me dit jaar niet lukt, ga ik volgend jaar mijn team zo inrichten dat ik 2-5-3 kan gaan spelen, met een aanvallende vleugel en de andere met veel pm naar binnen toe.
Zelfde hier. Heb net even Alltid gekeken en mijn concurrent is de huidige nummer 1 die met 4-0 zijn/haar eerste wedstrijd won. We kunnen de borst dus wel nat maken dit seizoen vrees ik. Het hoeft niet perse dit seizoen te gebeuren maar het zou wel mooi zijn 8)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[b][message=35169337,noline]RM-rf schreef
+++ TOTO +++ GOTTRICK +++ TOTO ++++

Voor volgende week zijn ook de nieuwe wedstrijden al ingevuld:

[...]

Toto op Gotrick: http://www.osv-amsterdam.nl/gottrick/
Je hebt er wel weer een feest van gemaakt!!!
Heerlijke potjes!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-06 09:40
Tja of je word zo uit de beker gegooid, mijn inziens ook onterecht. Natuurlijk heeft hij meer bbz maar hij zou nooit mogen scoren op een dubbel zo sterke verdediging en mijn aanval moet er juist makkelijk langs vliegen als ik de counters mee krijg. Vooral als je dan ziet welke tegenstander je had kunnen treffen, die nog makkelijker zou zijn als deze :P

Ach dan nu maar weer vlaggetjes verzamelen en 532 en 442 ervaring omhoog krikken. Tevens ook benieuwd of mijn -12 vormen van vorige week weer een beetje gaan aanzetten en hopen op hier en daar een popper van mijn verdedigers :)

[matchid=314464791]The hattrick team - 2
[teamid=816389]
Iduna United - 1
[teamid=507214]
Middenveldgoed (zeer hoog)matig (laag)
Rechterverdedigingslecht (hoog)redelijk (laag)
Centrale verdedigingmatig (zeer hoog)redelijk (hoog)
Linkerverdedigingwaardeloos (zeer hoog)redelijk (heel laag)
Rechteraanvalslecht (hoog)formidabel (heel laag)
Centrale aanvalzwak (zeer hoog)zwak (laag)
Linkeraanvalslecht (zeer hoog)slecht (laag)
HatStats (gedetailleerd)162
Verdediging: 39
Middenveld: 84
Aanval: 39
177
Verdediging: 66
Middenveld: 54
Aanval: 57
HatStats (alleen totaal)162177
LoddarStats11.6813.17
GardierStats204189

Indirecte vrije trappen
Verdedigingzwak (hoog)zwak (hoog)
Aanvalzwak (hoog)zwak (heel laag)

Tactiekcreatief spelcounter
Tactiekvaardigheid-uitstekend

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als ik de wedstrijd bekijk zijn het twee SE doelpunten van zijn kant.

De eerste is een schot van afstand en de tweede lijkt me een combinatie van zijn specialiteit en de regen. Alhoewel ik van die tweede niet zeker ben.

Trouwens jouw aanval is alleen aan de rechterkant sterker dan zijn verdediging. Dus er makkelijk langs vliegen ben ik niet zo zeker van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

volgens http://www.htstats.com/matchinfo-314464791&setlang=en zijn beide doelpunten vand e tegenstander gewone kansen, al lijkt me de eerste inderdaad een afstandschot-SE

wel kun je aan HTstats zien dat de verhouding aanval vs verdediging bij beide teams vrijwel gelijk is... beide teams hebben een klein beetje betere verdediging, maar niet substantieel..
de krachtenverhouding lijkt erg dicht bij elkaar te liggen en doordat het thuisteam zoveel Balbezit haalt is het vooral een kwestie van 'hoe effectief is zn aanval'... die is nu 50%... van de 4 kansen scoort hij er 2.

Iduna haalt een effectiviteit van 100%, van 1 kans komt 1 doelpunt, maar het ontbreken van kansen breekt hier op... vermoedelijk was het slimmer géén counter te spelen, een counterrating van uitstekend was hier kennelijk niet genoeg om ook maar één counterkans te geven (alhoewel je dat eigenlijk wel zou verwachten, tegen die erg zwakke verdediging).

Die uitslag lijkt me hooguit lichtelijk onterecht, Iduna had misschien wat ongeluk door geen counterkans(en) te hebben gekregen, en als de tegenstander net wat minder effectief was geweest hadden die misschien een doelpunt minder erin geschopt...
toch ligt het imho gewoonweg té dicht bij elkaar om het heel 'oneerlijk' te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaplander
  • Laatst online: 20-04 10:19
Het is weer die tijd van het seizoen. Vorm -13 :/

Marimbas 11 (815670) -- GoT Cup-winnaar seizoen 4, 8 en 9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

gisteren mn wedstrijd gespeeld, en gewonnen, al was het nog wel een beetje spannend... na 75 minuten had ik, terwijl ik counter speelde al 6 kansen gemist, normaal bij counterspel een ramp om zo weinig efficent met je kansen om te gaan en ik vind het ook moeilijk verklaarbaar, mn aanval was namelijk sterk genoeg:
overall net 1 HTstat punt onder de rating van zn verdediging en in het centrum en 1 vleugel duidelijk sterker (54% Att vs 46% Def)

toch uiteindelijk nog 2-0 gewonnen, volledig terecht ook en qua ratings sta ik duidelijk een hele stap hoger dan mn ligagenoten, terwijl ik tot nu toe enkel nog PIC gespeeld heb (en nu de PoE Teamgeest heb).

volgende week tegen de nr 2 van vorig seizoen en ik kan kiezen zelfs met 5 verdedigers te spelen en zo volle training te halen, of gewoon op zekere winst en 4-4-2 spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

0-1 verloren maar wel een zure nederlaag:

Chario2 Fietstassen
Middenveld formidabel (hoog) goed (zeer hoog)
Rechterverdediging uitmuntend (heel laag) uitstekend (heel laag)
Centrale verdediging wonderbaarlijk (heel laag) uitmuntend (laag)
Linkerverdediging uitmuntend (hoog) goed (zeer hoog)
Rechteraanval zwak (zeer hoog) goed (heel laag)
Centrale aanval uitstekend (hoog) uitmuntend (laag)
Linkeraanval redelijk (hoog) goed (laag)

Indirecte vrije trappen
Verdediging redelijk (laag) redelijk (hoog)
Aanval matig (zeer hoog) matig (zeer hoog)

Teammotivatie Normaal (Verborgen)
Tactiek normaal normaal
Tactiekvaardigheid (geen speciale tactiek) (geen speciale tactiek)

[ Voor 16% gewijzigd door chario2 op 12-12-2010 21:56 ]

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
9-2 gewonnen.......sh*t, ben gewoon in één klap favoriet voor de titel :|
Als we maar met die druk om kunnen gaan...

Zo weer een spelertje verkocht. 45 dagen in dienst +3 ton winst :)

[ Voor 23% gewijzigd door Swanfield op 13-12-2010 08:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tegen de verhoudingen in met 1-0 gewonnen. Nu eens kijken of we naar de eerste 4 op kunnen stomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial_Master
makkelijk gewonnen en gePICd; komende week tegen 1 van de concurrenten voor het kampioenschap.

Ook al is het vroeg in het seizoen en speel ik thuis, zit er toch aan te denken te proberen een stunt uit te halen (mede omdat de week daarna er weer een 'mindere god' op het programma staat en ik weer zou kunnen piccen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Na het kampioenschap van vorig seizoen zijn we dit seizoen ingegaan met de doelstelling om niet te degraderen. Na een overwinning in de seizoensopening hebben de mannen ook hun tweede wedstrijd winnend afgesloten. In de 82ste minuut kwam de 2-1 op het bord en is dus de (tot gisteren) koploper op een nederlaag getracteerd.

6 punten uit 2 wedstrijden is een mooi begin. Ik denk dat 13 punten genoeg moet zijn om niet te degraderen dus we zijn op de goede weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:31
Het is tegenwoordig toch zo dat een speler die zondag op zijn trainingsplek staat, in de beker overal mag staan en toch training krijgt op vrijdag? Weet dat het 'vroeger' niet zo was, maar ben niet helemaal zeker van de wijziging.

Hattrick: Thorgal Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-03 10:51

CoRrRan

Don't Panic!!!

Dat klopt. De speler neemt op vrijdag altijd de maximale training die hij gezien heeft, als hij op een trainingsplek heeft gestaan, op zondag of in het midden van de week (cup/friendly).

Een speler die 1 minuut als vleugel opgesteld is geweest op zondag, krijgt dus 1 minuut 50% positiespel training (minus conditie-deel).
Een speler die zondag als spits fungeerde en op woensdag 90 minuten als middenvelder, krijgt 90 min 100% positiespel training (minus conditie-deel).

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

bregweb schreef op maandag 13 december 2010 @ 11:09:
Het is tegenwoordig toch zo dat een speler die zondag op zijn trainingsplek staat, in de beker overal mag staan en toch training krijgt op vrijdag? Weet dat het 'vroeger' niet zo was, maar ben niet helemaal zeker van de wijziging.
Ja, de meest optimale trainingsplek wordt gewoon tijdens de Trainingsupdate gebruikt.,

bij PM-training:
zondag MF > woensdag DEF = 100% training (van zondag)
zondag MF > woensdag WING = 100% training (van zondag)
zondag WING, woensdag DEF = 50% ... etc.

Op Gottrick zijn de uitslagen van Toto week 2 ingevuld en doorgevoerd:
http://www.osv-amsterdam.nl/gottrick/

pdejon heeft het weer uitstekend gedaan, en slaat een duidelijk gat met de achtervolgers

[ Voor 14% gewijzigd door RM-rf op 13-12-2010 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Goede 2-0 overwinning :) Het is nu alleen afwachten of ik mee kan gaan doen voor de eerste plaats. Het eerste team staat er wel wat sterker voor, maar met een versterking op de vleugel moet ik toch zeker kans maken tegen hem. Volgende week eerst maar eens PIC-en tegen een bot-team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multispeed

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

RM-rf schreef op maandag 13 december 2010 @ 11:54:
[...]

Ja, de meest optimale trainingsplek wordt gewoon tijdens de Trainingsupdate gebruikt.,

bij PM-training:
zondag MF > woensdag DEF = 100% training (van zondag)
zondag MF > woensdag WING = 100% training (van zondag)
zondag WING, woensdag DEF = 50% ... etc.

Op Gottrick zijn de uitslagen van Toto week 2 ingevuld en doorgevoerd:
http://www.osv-amsterdam.nl/gottrick/

pdejon heeft het weer uitstekend gedaan, en slaat een duidelijk gat met de achtervolgers
Vergeten de tot 2 in te vullen :( Althans wou het gisteren ochtend doen en toen kon het niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Zo mensen ik ben weer bij de mensen. Griepje is voor 80% voorbij dus ik kan me weer met belangrijke zaken gaan bezighouden. RM-rf, thx voor de ToTo, vanaf volgende week zal ik hem weer braaf bijhouden. ;)
Altans de toto van week 3 had je ook al gedaan toch? Zie hem nog niet staan echter?

Ik had afgelopen weekend met 5-1 gewonnen. En als ik de stats zo bekijk om me heen dan zou ik zelfs kampioen kunnen worden dit seizoen. Al is mijn selectie nog helemaal niet klaar voor de VIde. Ik denk er daarom over om lekker all out attack te gaan spelen 2-5-3 opstelling dus. 2-5-3 spelen zou wel betekenen dat er een def uit gaat en er een middenvelder bij moet komen. Om die mid te kunnen betalen moet er een A trainee uit wat weer ten koste gaat van mijn aanvalsratings. Choices choices. Hoe denken de andere spitsentrainers hier over? 3-4-3 of 2-5-3?

[ Voor 5% gewijzigd door -TheNose- op 14-12-2010 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

-TheNose- schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 09:34:
Zo mensen ik ben weer bij de mensen. Griepje is voor 80% voorbij dus ik kan me weer met belangrijke zaken gaan bezighouden. RM-rf, thx voor de ToTo, vanaf volgende week zal ik hem weer braaf bijhouden. ;)
Altans de toto van week 3 had je ook al gedaan toch? Zie hem nog niet staan echter?
Ik heb enkel de uitslagen van voorgaande ToTo ingevoerd, maar nog niet de nieuwe wedstrijden uitgekozen...
dus als je tijd hebt kun je dat doen, zoniet vind ik het geen probleem vanavond of morgenavond met de natte vinger er wat uit te pikken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
RM-rf schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 09:56:
[...]

Ik heb enkel de uitslagen van voorgaande ToTo ingevoerd, maar nog niet de nieuwe wedstrijden uitgekozen...
dus als je tijd hebt kun je dat doen, zoniet vind ik het geen probleem vanavond of morgenavond met de natte vinger er wat uit te pikken ;)
Ik voer de nieuwe wedstrijden wel in, komt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143997

Zo, kom hier ook nog eens kijken :)

Na mijn trainingseizoenen gaan we nog eens terug proberen naar eerste klasse te geraken.

Achteraf gezien was mijn trainingsysteem niet zo super, mede ondanks het feit dat er snellere training gekomen is op lage stats heb ik pak minder winst gemaakt dan verwacht.

In ieder geval heb ik nu toch een nieuwe A ploeg en goede b ploeg.

Vandaag wel onverwacht uit cup mede door slechte vorm van b middenvelders.

Wordt er dit seizoen weer een got cup georganiseerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
--------****TOTO****TOTO****TOTO****--------

Hij is weer online mensen! Deadline, zondag 18u!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
Tegen mijn eigen verwachting in gewonnen ondanks wat essentiële blessures. Hij kwam met zijn b middenveld waardoor ik toch het middenveld kon pakken. Dan zijn die 20 sterren voorin voldoende om de kansjes af te maken. :)

Als ik met 3 spitsen speel, hoe bepaalt de engine wie er van de 3 de kans krijgt?

Bij deze vraag ik even de aandacht van de wat meer ervaren jeugdtrainers. Na twee en een halve seizoen scouten heb ik nu een aantal spelers rondlopen met wat potentie in de benen. Echter is het wel zo dat deze jongens uiteenlopende skills hebben en het dus trainingstechnisch een probleem kan worden om ze op tijd klaar te krijgen voor de promotie naar A selectie.

We spelen in een vier ploegen competitie!

Speler A.

Snel
Passen : Nu Zwak --> potentie goed
Scoren : Nu enbekend --> potentie goed
Rest is onbekend
Sterren : 9,5

Nog 109 dagen training mogelijk

Speler B.

Technisch
Verdedigen : Nu matig --> potentie Uitstekend

Nog 87 dagen training mogelijk

En dan heb ik ook nog deze jongen van 16,65 rondlopen.

Positiespel Redelijk
Vleugelspel Redelijk
Passen Uitstekend

Op deze drie vaardigheden is hij inmiddels helemaal klaar getraind.

Vraag is dus even waar ik nu de prioriteit moet gaan leggen ??

Alvast beankt voor de feedback.

• Delph
Anoniem: 360312 schreef op donderdag 16 december 2010 @ 10:51:
1Vraag is dus even waar ik nu de prioriteit moet gaan leggen ??
1
Wellicht dat de andere trainers dit kunnen onderbouwen met cijfers maar mijn eerste ingeving is dit:

Speler C is helemaal uitgetraind? Dus het heeft weinig zin om daar je training op aan te passen.

Speler B heeft de minste trainingstijd over dus 1e training sowieso naar verdedigen. Weet je toevallig wat zijn passing stats zijn? Als je deze ook nog wat kan trainen dan wordt dit een interessant counter verdediger. Verder zou bij passen als 2e training ook speler A baat hebben.

Speler B zit al hoog in scoren anders zou hij geen 9,5 sterren halen Ik verwacht dat zodra speler B klaar is met verdedigen of totdat beide spelers klaar zijn met passen er nog tijd en ruimte moet zijn om aan zijn scoren te werken.

[b][message=35214125,noline]d3lph schreef

Speler B heeft de minste trainingstijd over dus 1e training sowieso naar verdedigen. Weet je toevallig wat zijn passing stats zijn? Als je deze ook nog wat kan trainen dan wordt dit een interessant counter verdediger. Verder zou bij passen als 2e training ook speler A baat hebben.
Passen is in potentie zwak, en daar staat hij als op! Helaas!

Thanks for the input!

• voil
Leeftijd is juist ook erg belangrijk..laatst pullde ik een verdediger die de potentie heeft om uitstekend te worden ..(jeej).. maar als hij al begin 17 is en matig/redelijk op scoren zit..duurt t nog wel even voordat hij uitstekend is en dan is hij al 18 en toch niet zo waardevol meer..

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Speler B zou in de tijd die hij nog heeft ongeveer 16 wedstrijden training kunnen ontvangen en als hij nu op 5.0 (dus matig laag) staat zou hij dan ongeveer halverwege goed (7.5) kunnen uitkomen als je optimaal primair én secundair verdedigen/controlerend spel traint...

dat zou dan betekenen dat je speler A opgeeft.

speler B zou met enkel uitstekend DEF en 17jr+0 ongeveer tegen de miljoen kunnen opleveren (maar met bijskils meer)...
dat is ongeveer gelijk aan wat een 17jr+0, solid SCO + solid PASS en SNEL als specialiteit zou kunnen opleveren...

ergens zou ik vermoeden echter dat speler A sneller uit te trainen is, 9,5 ster geeft de indruk dat hij best wel redelijk hoog zit nu al en dus sneller uit te trainen is..

mijn gevoel zou zeggen dat het mischien hets slimsts is eerst alles op speler A te zetten en mocht je daarna nog training over hebben evt, speler B, al zal de kans daarop klein zijn

• -TheNose-
Kut met mijn A-team in de friendly gespeeld! :(

-TheNose- schreef op donderdag 16 december 2010 @ 11:58:
Nu dus maar een aparte standaard-opstelling maken ;)

Anoniem: 372781

-TheNose- schreef op donderdag 16 december 2010 @ 11:58:
Jij helaas niet alleen :(

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-03 10:51

CoRrRan

Don't Panic!!!

Speler A = Frederic Ekster (95030006) - 16yr17dgn (promoveerbaar @ 17jr15dgn)
Speler B = Colin van der Mije (93632350) - 16yr90dgn (promoveerbaar @ 17jr65dgn)
Speler C = Aykut Muştu (84974205) - 16yr65d (promoveerbaar @ 17jr0dgn)

Heel simpel:
Speler A trainen als een gek.
Speler B trainen heeft eigenlijk geen echt nut meer, de opbrengst die je er voor krijgt als je hem kunt promoveren is maar een paar ton. Tevens past deze niet in het trainingsprogramma voor speler A.
Speler C gewoon laten spelen en scoren trainen (als hij niet al klaar is met die training en als je niet 2 andere spelers hebt die redelijk/goed scoren kunnen halen.

-- == Alta Alatis Patent == --

[b][message=35214355,noline]RM-rf schreef
mijn gevoel zou zeggen dat het mischien hets slimsts is eerst alles op speler A te zetten en mocht je daarna nog training over hebben evt, speler B, al zal de kans daarop klein zijn
[b][message=35215727,noline]CoRrRan schreef

Heel simpel:
Speler B trainen heeft eigenlijk geen echt nut meer, de opbrengst die je er voor krijgt als je hem kunt promoveren is maar een paar ton. Tevens past deze niet in het trainingsprogramma voor speler A.
Speler C gewoon laten spelen en scoren trainen (als hij niet al klaar is met die training en als je niet 2 andere spelers hebt die redelijk/goed scoren kunnen halen.
Ik ga inderdaad alles nu om A inrichten. De leeftijd grens is mij niet ontgaan, maar was handig geweest om te vermelden. Het feit dat ik B "serieus" heb genomen is het feit dat ik zelf een DEF trainer ben, en een 17,65 uitstekend DEF had wellicht prima in mijn programma kunnen stromen.

Dank voor de feedback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Forum sneak peek
Er zijn geen recente berichten op dit forum. Misschien moet jij er eentje plaatsen. Dat is leuk; ik beloof het!
Uhm... Je bent niet eens lid van dit forum. En hier hangen de coole gasten uit, weet je! Word lid! Kom op!
Raar...er zijn geen berichten...maar toch hangen er coole gasten uit......coole gasten die geen berichten plaatsen :?

OT: Beetje het zelfde als op het nieuws vanochtend: Wapens gevonden die verstopt waren op een verborgen locatie....dus zelfs in die verborgen locatie hebben ze de wapens nog eens verstopt! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Damien2004 schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 08:11:
[...]

Raar...er zijn geen berichten...maar toch hangen er coole gasten uit......coole gasten die geen berichten plaatsen :?

OT: Beetje het zelfde als op het nieuws vanochtend: Wapens gevonden die verstopt waren op een verborgen locatie....dus zelfs in die verborgen locatie hebben ze de wapens nog eens verstopt! :X
Volgens mij zit je in het verkeerde topic :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Gynnad schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 08:24:
[...]

Volgens mij zit je in het verkeerde topic :?
Het eerste gedeelte is in HT bij je competitie en het laatste staat OT bij ;) Off Topic :)

Anyho, 6 pops! En bij mijn winst van vorig seizoen komt tot nu toe 5,5 ton bij vanwege door verkochte spelers. Staat er nog eentje op door verkopen voor 4 mil dus misschien nog een tonnetje er weer bij :) Gaat lekker zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Mijn TU was niet erg 'spetterend' .. :(

slechts één pop en dat was mn keeper van rampzalig naar waardeloos in DEF (waarop ik hem nu optrainen wil)
vorm-veranderingen waren eerder negatief, vooral mn beide vleugelspelers die zwak vorm hebben zijn probleemgevallen, en aangezien ik ook een Middenvelder met een blessure heb heb ik eigenlijk op mn middenveld/vleugel-linie wat problemen.

Ik moet zaterdag thuis tegen een relatief sterke tegenstander, die vorig seizoen tweede werd in de liga...
ik was eigenlijk van plan hem met een 4-4-2 te bestrijden maar omdat ik domweg in mn middenveld niet sterk genoeg ben door slechte vorm en blessure's denk ik toch maar naar een 5-3-2 terug te vallen..

Aangezien zn aanval wel zn sterkste punt is kan dat een probleem opleveren (ik verwacht een 3-4-3 van hem, terwijl hij dinsdag in de beker waarschijnlijk nog een PIC gespeeld heeft: hij zou een redelijk zeer hoog of goed zeer laag middenveld moeten kunnen halen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:38
CoRrRan schreef op donderdag 16 december 2010 @ 14:59:
Heel simpel:
Volledig mee eens. En zoals eerder aangegeven kan het bijna niet anders dan dat hij al bijna goed is. Mijn goed verdediger die eens uit de opleiding kwam is volgens mij nooit verder gekomen dan 9 sterren. :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Heb gisteren weer gewonnen :)
sta nu met 9 uit 3 bovenaan, ook al met 3 punten voorsprong op de nr 2, en bovenal is mn teamgeest helemaal top (heb alles ge-PIC-ced) en heb ik nauwelijks gele kaarten én komt een goede middenvelder weer terug van een blessure deze week, wat mn ratings ook verder zullen helpen...

direkte promotie wordt nu m'n doel, en imho geen onhaalbaar doel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
4 kansen en er gaat er maar eentje in. Verder binnen 23 seconden 2 gele kaarten voor 1 speler, knappe prestatie van mijn aanvaller. Volgens mij wordt dit een wedstrijd waar de ME het op me voorzien heeft....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWo_Riot
Haha, ik heb met enorm veel geluk gewonnen. Eerst keer dat ik een random mee krijg :) Sta nu 9 punten uit 3 wedstrijden en ben dus goed op weg om misschien wel kampioen te worden... Dit terwijl er toch echt nog 3 andere hele goede clubs in mijn competitie zitten.

Achja, 2e plek ben ik ook tevreden mee.

Nu ga ik nog op zoek naar een nieuwe (t)DFW, om lekker 2-5-3 te kunnen gaan spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial_Master
Goed op weg; vandaag gewonnen van een van mijn grootste concurrenten voor de titel (had geloof ik niet hoeven motsen, maar goed kan komende week geloof ik piccen). Sta nu in ieder geval eerste op doelsaldo (+10) met 7 punten; ik weet het is nog vroeg in het seizoen maar ik heb goede hoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
nWo_Riot schreef op zondag 19 december 2010 @ 23:56:
Haha, ik heb met enorm veel geluk gewonnen. Eerst keer dat ik een random mee krijg :) Sta nu 9 punten uit 3 wedstrijden en ben dus goed op weg om misschien wel kampioen te worden... Dit terwijl er toch echt nog 3 andere hele goede clubs in mijn competitie zitten.

Achja, 2e plek ben ik ook tevreden mee.

Nu ga ik nog op zoek naar een nieuwe (t)DFW, om lekker 2-5-3 te kunnen gaan spelen :)
Ik ga denk ik ook 2-5-3 spelen ergens in dit seizoen, All out offence hehe.

Gisteren 0-12 gewonnen *gaap*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Gisteren 0-2 gewonnen van een in mijn ogen concurrent :) Zeer tevreden met het resultaat vooral omdat het in een uit wedstrijd is!

9 punten uit 3 en de nummer 2 op de lijst is geen blijvertje denk ik dus dit kan een mooi seizoen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
8-0 gewonnen tegen een BOT, sta nu eerste met 9 uit 3 evenals de nummer 2 =)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Gynnad schreef op maandag 20 december 2010 @ 08:34:
8-0 gewonnen tegen een BOT, sta nu eerste met 9 uit 3 evenals de nummer 2 =)..
Mazzelaar met een BOT in de VI :)

Pagina: 1 ... 12 ... 58 Laatste

Dit topic is gesloten.