Dat zat er dik in (of flowjet), maar ik bedoel meer, hoe kom jij aan een lasersnijder?Argos schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 23:52:
De platen zijn gesneden met een lasersnijder het logo is geschikt gemaakt met AutoCAD.
Het snijwerk vond plaats in een packingenfabriek.

De panty zit aan de onderkant, zie je helemaal niet meerRoel1966 schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 16:12:
Vind alleen de kleur panty niet zo geslaagd en had dan toch een zwarte panty gekozen![]()
Verder lijkt mij de plaatsing van het reservoir niet zo gunstig omdat ie net voor de achterste outtakefan zit, en dit mij eerlijk gezegd niet zo gunstig lijkt voor je airflow. Nu neem ik wel aan dat er geen andere mogelijkheid er voor was dan die plaats maar ik ben ook niet zo thuis in waterkoeling.
Het koelvermogen zal zeer zeker groot zijn echter lijkt mij het qua geluid niet zo bijster veel uit maken omdat je uiteindelijk toch fans op het rad moet zetten. En 1 groot nadeel vind ik zelf toch wel het prijskaartje wat eraan zit en plus dat de case dan vol zit met allerlei slangen en reservoir etc. Evenzogoed nette kast en niet bedoeld als kritiek op jou, maar gewoon meer beetje mijn eigen gedachtengang wat WC betreft.
Dat is idd Coca Cola Blak (voor mensen die het niet kennen, cola met koffie smaakBGB4rn schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 17:28:
offtopic:
Heb jij daar nou een blikje cocacola blak ? verkopen ze die in nederland dan tegenwoordig, want 2 jaar geleden had ik ze gevonden in frankrijk waar ze nu niet meer zijn
Welke kast is dat trouwens ?
De kast is btw een Coolermaster Centurion 590. Radiator neemt alle 9 5,25 bays in beslag.
Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?
DP Kunst schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 13:49:
[...]
De panty zit aan de onderkant, zie je helemaal niet meer. Voor het reservoir ga ik ook nog een keer een andere oplossing verzinnen. Ik denk door de kast heen vastzetten en een G1/4e gat erin tappen zodat er een dopje inpast. Airflow maakt niet heel veel uit, omdat toch alles gekoeld wordt door water. Waterkoeling is idd duur, maar voor m'n videokaart scheelde het toch wel behoorlijk. Onder load 80º of 37º.
[...]
Dat is idd Coca Cola Blak (voor mensen die het niet kennen, cola met koffie smaak). Deze heb ik lang geleden meegenomen uit Frankrijk, is al wel eventjes over de datum. Maar vond het een gaaf blikje.
De kast is btw een Coolermaster Centurion 590. Radiator neemt alle 9 5,25 bays in beslag.
offtopic:
Was ik al bang voor, echt onwijs lekker spul ^^ ik heb er nog een blikken flesje van wat echt indestructible is
Was ik al bang voor, echt onwijs lekker spul ^^ ik heb er nog een blikken flesje van wat echt indestructible is
Verders een erg mooi pceetje hoor
Signature
Zo! Iedereen kent de "rode" neon wel. Roze dus. Ik heb dit nu maar eens vervangen, de neon setjes (ccfl;)) van Revoltec heeft nog eens een rode tint om het buisje heen zitten. Dit zorgt voor een 100% rode gloed. Was er zeer tevreden over! Dus vandaag maar eens een paar extra besteld. Plus lucht doorlatende PCI slots. Binnenkort maar een nieuwe foto. Sinds me kast is gespoten + nieuw moederbord + sharkoon fancontrollers is er geen update meer geweest.
Tevens een plan om een setje oordopjes in me kast te plaatsen die het geluid van me speakers ook naar mijn CCFL Sound kit brengt. Zodat deze beter op de muziek reageert.
Dat ga ik morgen maar eens uit testen! Hier later nog meer over
Plus!
- Me PSU toch maar eens omdraaien. Met de fan omlaag.
- Window tinten, morgen maar even naar halfords hiervoor!
- Schoonmaak beurtje
Tevens een plan om een setje oordopjes in me kast te plaatsen die het geluid van me speakers ook naar mijn CCFL Sound kit brengt. Zodat deze beter op de muziek reageert.
Dat ga ik morgen maar eens uit testen! Hier later nog meer over
Plus!
- Me PSU toch maar eens omdraaien. Met de fan omlaag.
- Window tinten, morgen maar even naar halfords hiervoor!
- Schoonmaak beurtje
[ Voor 9% gewijzigd door ro3lie op 09-08-2010 01:41 ]
Humor +1nedernakker schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 23:49:
is dat niet slecht voor je pc ongedierte erin![]()
Fashionably sensitive, but too COOL to care
kwa club.. meh 't is men clupppie niet. maar zeer mooi gedaan,
is nichtje al thuis ??
is nichtje al thuis ??
ja, daag.
Zo, gister een leuk pakketje binnen gekregen met heatsinks. Meer is goedkoper per stuk, dus meteen maar 20 besteld. Vervolgens meteen even de hardware uit m'n [CiP] Mini Carbon Mediacenter gehaald om te kijken hoe het een en ander er uit komt te zien. Als het goed is krijg ik vandaag m'n Supermicro AOC-SASLP-MV8 die vervolgens in een haakse PCI-e connector wordt geprikt om binnen de 5cm hoogte te blijven.

Het is de bedoeling dat de CPU en de NB/GPU via een (paar) heatpipes gekoeld gaan worden door de rechter heatsink. Misschien ga ik vanaf de harddisk rekjes nog heatpipes maken naar de linker heatsink, maar dat ligt eraan of die harddisks echt warm worden of niet...
De hardware die erin gaat komen:

Het is de bedoeling dat de CPU en de NB/GPU via een (paar) heatpipes gekoeld gaan worden door de rechter heatsink. Misschien ga ik vanaf de harddisk rekjes nog heatpipes maken naar de linker heatsink, maar dat ligt eraan of die harddisks echt warm worden of niet...
De hardware die erin gaat komen:
- Point of View Atom 330
- PicoPSU 90W
- 2x1GB DDR2 667
- Sony NEC Optiarc AD-7633A DVD+-RW
- Supermicro AOC SASLP MV8
- 1x Seagate Momentus 7200.4 500GB
- 2x Samsung Spinpoint M6 400GB
- 8x Samsung Spinpoint M7 500GB
Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?
die harddisks zullen tezamen vooral warm worden.
Waarom niet de harddisks aan de twee buitenkanten. Dan kan je ze direct naar het koelblok leiden aangezien die het warmst gaan worden. Het moederbord kan zijn warmte wel via een paar pijpjes kwijt, de HD's mount je dan gewoon tegen het koelblok aan.
De harddisks wil ik het liefste niet aan die blokken maken ivm geluid. Er komen waarschijnlijk 2 stapeltjes van 4 disks en 2 stapeltjes van 2 met erboven de optical. Die stapeltjes gaan dan in een rekje wat weer op de een of andere manier niet geleidend vast gemaakt moet worden aan de restGr0wLiThE schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 11:53:
Waarom niet de harddisks aan de twee buitenkanten. Dan kan je ze direct naar het koelblok leiden aangezien die het warmst gaan worden. Het moederbord kan zijn warmte wel via een paar pijpjes kwijt, de HD's mount je dan gewoon tegen het koelblok aan.
Gelukkig worden de harddisks ook niet zo warm. 32ºC als ze met z'n 3en op elkaar zitten met 2mm tussenruimte
Kast blauw gespoten van binnen

Ik vind het wel aardig gelukt, alleen een krasje gemaakt met inbouwen:C maar dat kan ik zo nog wel bijwerken
pci plaatjes zijn zwart omdat het blauw op was

Ik vind het wel aardig gelukt, alleen een krasje gemaakt met inbouwen:C maar dat kan ik zo nog wel bijwerken
pci plaatjes zijn zwart omdat het blauw op was

Nog geschuurd en primer erop?
Ziet er leuk uit.
Ziet er leuk uit.
if (!coffee) {
Work = false; }
Anoniem: 172410
Hoe ga je die heatpipes precies op de gewenste plek krijgen? Had je daar al een plan voor? Van wat ik begrijp over de werking van heatpipes is het niet ideaal om ze zelf (bij) te buigen.DP Kunst schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 10:36:
Wel geschuurd maar geen primer, was volgens mijn vader niet nodig? Ook geen blanke lak wat ik achteraf toch beter had kunnen doen, zit nu een krasje door het inbouwen... maar die zie ik toch niet van waar ik zitnaaitsab schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 21:06:
Nog geschuurd en primer erop?
Ziet er leuk uit.
Bij Conrad kun je rechte heatpipes krijgen die je zelf kunt buigen. Zit wel een minimum buigradius aan, maar dat moet geen probleem zijn. Je hebt alleen geen garantie meer op gebogen heatpipes. Als het goed is kaakt een bochtje meer of minder niet uit voor de werkingAnoniem: 172410 schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 21:23:
[...]
Hoe ga je die heatpipes precies op de gewenste plek krijgen? Had je daar al een plan voor? Van wat ik begrijp over de werking van heatpipes is het niet ideaal om ze zelf (bij) te buigen.
Op je laatste foto zie je dat er nog witte stukken zijn. Het sidepanel komt hier wel over maar misschien moet je dat toch maar eens overdoen.
Come to the dark side.... we have cookies!
Heb idd alleen de stukken die ik zie goed gespoten, ga ik waarschijnlijk ook niet meer doen omdat de bus op is en ik voor de rest die kleur niet meer nodig heb. Misschien spuit ik die rand nog een keer zwart.
Heb deze mod ondertussen al een jaartje, maar toch nog steeds niet hier gepost. Bij deze dan maar 
Before:

After:

Zoals je ziet is er ook waterkoeling ingekomen, idle blijft die (Phenom II X3 720 BE) onder de 30 met een overclock naar 3.5
Kast: Antec 300
Before:
After:
Zoals je ziet is er ook waterkoeling ingekomen, idle blijft die (Phenom II X3 720 BE) onder de 30 met een overclock naar 3.5
Kast: Antec 300
Ik snap niet waarom je die witte fans vervangen hebt door rode, terwijl er paars/blauwe slangen door de kast heen lopen. Voor de rest zie ik niet echt veel wat er aan verandert is. Als je dat er even bij vertelt word het wat duidelijker.
Zo te zien heeft hij ook de decoupeerzaag over zijn sidepanel heen gehaald
verders nette temps, welke onderdelen zitten er in je loop ?
Verders UV FTW
(ik zal binnenkort ook mijne eens posten ^^)
Verders UV FTW
Signature
Heb je misschien ook een foto van de binnenkant en het radje?
De kast is zwart gespoten van binnen; verder is er inderdaad een zaag door het paneel gegaan en zijn er zowat geen kabels zichtbaar in de kast.boazkl0p schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 10:26:
Ik snap niet waarom je die witte fans vervangen hebt door rode, terwijl er paars/blauwe slangen door de kast heen lopen. Voor de rest zie ik niet echt veel wat er aan verandert is. Als je dat er even bij vertelt word het wat duidelijker.
Voor de anderen (o.a.) :
Hier kan je alle info vinden over het systeen en de casemod inclusief veel meer foto´s
Vandaag begonnen met het inbouwen van mijn PC in een Danger Den WaterBox. Leuk ding, maar over een aantal zaken is niet helemaal lekker nagedacht, dus je zit hoe dan ook toch te modden. Als eerste heb ik een reservoirmounting gemaakt. Hoewel het technisch niet heel bijzonder is, geloof ik niet dat ik deze variant eerder heb gezien.
We beginnen met een PCI slot bracket. Deze komt van de mCubed TBalancer, maar ik ga de bracket ervan niet gebruiken. FF een klein gaatje erin:

Het materiaal: de bracket, een standaard 50mm muurklem voor PVC pijpen, en een schroefje.

En als we dat dan in elkaar zetten krijgen we dit:

Het reservoir ein, en voila!

Ik gebruik een mATX moederbordje, dus ik heb die achterste slots allemaal niet nodig. Vandaar dat er ruimte is voor dit soort stunts
Om 'm te vullen schroef ik gewoon de bovenkant van het hele reservoir eraf. Makkelijker kan het niet worden! Hij sluit nog steeds goed af dan, maar die dop komt ook niet onder water te staan, dus er is geen risico van slechter wordende seal.
We beginnen met een PCI slot bracket. Deze komt van de mCubed TBalancer, maar ik ga de bracket ervan niet gebruiken. FF een klein gaatje erin:

Het materiaal: de bracket, een standaard 50mm muurklem voor PVC pijpen, en een schroefje.

En als we dat dan in elkaar zetten krijgen we dit:

Het reservoir ein, en voila!

Ik gebruik een mATX moederbordje, dus ik heb die achterste slots allemaal niet nodig. Vandaar dat er ruimte is voor dit soort stunts
Om 'm te vullen schroef ik gewoon de bovenkant van het hele reservoir eraf. Makkelijker kan het niet worden! Hij sluit nog steeds goed af dan, maar die dop komt ook niet onder water te staan, dus er is geen risico van slechter wordende seal.
@Xtrafris zit er al leuk uit. Hoop dat je nog vaker foto's post.
Ik heb wat gedaan aan het LCD-schermpje, ik heb hem ingebouwd in de 5,25'' bay.
Beetje goed gelukt?

Het schermpje zelf zit een beetje schuin, maar dat komt omdat ik hem nog niet helemaal goed heb vast gemaakt.
Ik hoop dat jullie het wat vinden! Ook dit is voor het eerst dat ik zoiets doe
Beetje goed gelukt?

Het schermpje zelf zit een beetje schuin, maar dat komt omdat ik hem nog niet helemaal goed heb vast gemaakt.
Ik hoop dat jullie het wat vinden! Ook dit is voor het eerst dat ik zoiets doe
vet. dat het schermpje schuin zit is wel het eerste dat me opviel, dus inderdaad, ff goed fixen
lekker kleurtje trouwens
leuk gedaan dat schermpje, wil zelf ook zoiets gaan doen maar dan met het OC-tooltje dat bij mijn asus p7p55d-e deluxe.
Anoniem: 133472
Omdat het telecommunicatie-forum geen 'kleine mods'-topic heeft hoop ik dat dit hier mag onderbrengen.
Nokia heeft de onhebbelijke gewoonte om de aan/uit knopjes glad met de behuizing te maken. Dat is bij een BT handsfree apparaatje voor aan je zonneklep zoals mijn HF300 verre van handig. Dus een klein modje gedaan:
Origineel:

De tools: 2-componentenlijm, grafiet-poeder (van potlood) en een boortje (vergeten op foto).

Gaatje gemaakt met boortje zodat druppel niet wegvloeit, gewoon met de hand (scherp boortje)

Klein beetje lijm aangemaakt en grafiet-poeder er door gemengd. Voorzichtig in kuiltje laten druipen.

Even drogen en voilà:

Het was lastig om maar een klein beetje lijm in het kuiltje te laten lopen, het bolletje is daarom iets groter geworden dan gedacht. Desalniettemin werkt het super.
Edit:
Het grafiet-poeder is voor de kleur, nergens anders voor.
Nokia heeft de onhebbelijke gewoonte om de aan/uit knopjes glad met de behuizing te maken. Dat is bij een BT handsfree apparaatje voor aan je zonneklep zoals mijn HF300 verre van handig. Dus een klein modje gedaan:
Origineel:

De tools: 2-componentenlijm, grafiet-poeder (van potlood) en een boortje (vergeten op foto).

Gaatje gemaakt met boortje zodat druppel niet wegvloeit, gewoon met de hand (scherp boortje)

Klein beetje lijm aangemaakt en grafiet-poeder er door gemengd. Voorzichtig in kuiltje laten druipen.

Even drogen en voilà:

Het was lastig om maar een klein beetje lijm in het kuiltje te laten lopen, het bolletje is daarom iets groter geworden dan gedacht. Desalniettemin werkt het super.
Edit:
Het grafiet-poeder is voor de kleur, nergens anders voor.
[ Voor 2% gewijzigd door Anoniem: 133472 op 19-08-2010 16:13 . Reden: toevoeging ]
Een mod die even snel is gemaakt voor een server, om een 2.5inch hdd netjes te laten hangen.
Beetje afgekeken van een mod op Bit-tech.net (http://forums.bit-tech.net/showthread.php?t=182706)
Het slachtoffer:

Begonnen met slopen:

En na een half uurtje rommelen, Tadaa een lege videokaart

Onderdelen, Anyone?

Daarna was de baterij leeg van de camera
, dus geen foto's van het bouwproces.
Maar hier het resultaat (hdd wordt nog vervangen voor de kritische lezers
)

En nog even in de kast gehangen:
Beetje afgekeken van een mod op Bit-tech.net (http://forums.bit-tech.net/showthread.php?t=182706)
Het slachtoffer:

Begonnen met slopen:

Onderdelen, Anyone?

Daarna was de baterij leeg van de camera

Maar hier het resultaat (hdd wordt nog vervangen voor de kritische lezers

@ 454ss: leuke, echt kleine mod
Ik neem aan dat de omgang ermee hierdoor een stuk makkelijker is?
@ Snijtafel: gave mod. Wellicht ben je niet de eerste die dit verzint maar het is wel leuk om weer 'ns te zien
@ Snijtafel: gave mod. Wellicht ben je niet de eerste die dit verzint maar het is wel leuk om weer 'ns te zien
Nog wel even het AGP slot afzagen, nu past ie niet als je het moederbord ook in de kast hebt he!
Verder is het netjes gedaan!
Gelukkig is het mITX moboExtorm schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 16:52:
Nog wel even het AGP slot afzagen, nu past ie niet als je het moederbord ook in de kast hebt he!Verder is het netjes gedaan!
Gisteravond Sponsorschap bij Corsair aangevraagt voor een CM/CB welke ik al een hele tijd in gedachten heb.
Iemand ervaring met Corsair verder? Worden er nog dingen vereist ect, of krijg je gewoon een mail teruggestuurd met een ja of een nee, en welke componenten ze (kunnen) sturen.
Dom dom dom, is ook al 4u he... de HDD verving je nog
Iemand ervaring met Corsair verder? Worden er nog dingen vereist ect, of krijg je gewoon een mail teruggestuurd met een ja of een nee, en welke componenten ze (kunnen) sturen.
Ik mag hopen dat het lijkt alsof de platters vrij liggen? Want als daar ook maar 1 stukje stof in komt is je HDD naar de kloten.Snijtafel schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 16:44:
Een mod die even snel is gemaakt voor een server, om een 2.5inch hdd netjes te laten hangen.
Het slachtoffer:
[afbeelding]
Begonnen met slopen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Onderdelen, Anyone?
[afbeelding]
Daarna was de baterij leeg van de camera, dus geen foto's van het bouwproces.
Maar hier het resultaat (hdd wordt nog vervangen voor de kritische lezers)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dom dom dom, is ook al 4u he... de HDD verving je nog
[ Voor 73% gewijzigd door D4NG3R op 21-08-2010 04:01 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Hoe krijg je zoiets voor elkaar dan?D4NG3R NL schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 03:44:
Gisteravond Sponsorschap bij Corsair aangevraagt voor een CM/CB welke ik al een hele tijd in gedachten heb.
Als je veel reclame maakt in je topic dan krijg je gratis spul voor je CM?
if (!coffee) {
Work = false; }
dan sponserde ze iedereen wel, ze doen niet aan particulieren
Nee zoiets verwachte ik ook, denk dat je bij een shop zoals high-flow/alternate/azerty ed. wel een discount zou kunnen krijgen als je wat plannen zou opsturen maar bij de fabrikant van hardware kom je denk ik niet zo gek ver als normale tweaker.jbkappirossi schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 10:07:
dan sponserde ze iedereen wel, ze doen niet aan particulieren
if (!coffee) {
Work = false; }
-snip-
Ik wil even vragen of dit uberhaubt mogelijk is ;
Ik wil zelf een PS3 bouwen, door de spullen op ebay te kopen (moederboord en blu ray drive) en dan een custom case. Kan dit zomaar ?
Ik wil zelf een PS3 bouwen, door de spullen op ebay te kopen (moederboord en blu ray drive) en dan een custom case. Kan dit zomaar ?
[ Voor 71% gewijzigd door Cornelisjuh op 21-08-2010 11:40 ]
i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q
koop gewoon een oude ps3 en bouw hem ergens anders in, scheelt je een hoop gezeik.Cornelisjuh schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 11:38:
-snip-
Hehehardware.tom schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 11:52:
[...]
koop gewoon een oude ps3 en bouw hem ergens anders in, scheelt je een hoop gezeik.
i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q
ja, waarom niet?Cornelisjuh schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 12:17:
[...]
HeheDan hope dat ik er eentje kan vinden met iets van wifi broken, of een kapot knopje, schilt geld en is goedkoop te vervangen
Helaas is dat vaak duurder dan gewoon een marktplaats PS3 scoren. PS3's met een defect worden nog voor heel veel geld verkocht en dan loont het gewoon niet meer...Cornelisjuh schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 11:38:
-snip-
[ Voor 11% gewijzigd door sebastius op 21-08-2010 21:26 ]
Ik kan hem voor 60 euro van iemand kopen, dat vindt ik geen geld. Wel ylod maar een nieuwe mobo is +/- 100 dollar. En dan nog eventueel een custom case.sebastius schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 21:25:
[...]
Helaas is dat vaak duurder dan gewoon een marktplaats PS3 scoren. PS3's met een defect worden nog voor heel veel geld verkocht en dan loont het gewoon niet meer...
Een vriend van me had mijn oude NZXT lexa gekregen omdat ik een nieuwe case had gekocht en een maandje later kreeg hij de oude verstofte reserator van zijn broer die al een jaar stil stond.
Na de missende onderdelen te hebben besteld en de reserator schoon te hebben gemaakt (yuck) gingen we maar eens aan de slag, natuurlijk vergeten fotos te maken van het begin enzo maargoed
met steunbalk

Na hem uit te hebben geboord toch maar besloten hem helemaal niet meer erin te stoppen, we wilde hem eerst uit zicht weer popnagelen maar hij was stevig genoeg.

Gaatjes voor de slangen, redelijk rond voor handwerk met een veil.

Dit is zonbeetje het resultaat, we hebben al een keer eerder de HDD led en power led vervangen voor rode ledjes.

Voor ons beide de eerste keer om watercooling aan te sluiten, best makkelijk eigenlijk.
Na de missende onderdelen te hebben besteld en de reserator schoon te hebben gemaakt (yuck) gingen we maar eens aan de slag, natuurlijk vergeten fotos te maken van het begin enzo maargoed
met steunbalk

Na hem uit te hebben geboord toch maar besloten hem helemaal niet meer erin te stoppen, we wilde hem eerst uit zicht weer popnagelen maar hij was stevig genoeg.

Dit is zonbeetje het resultaat, we hebben al een keer eerder de HDD led en power led vervangen voor rode ledjes.

Voor ons beide de eerste keer om watercooling aan te sluiten, best makkelijk eigenlijk.
van mijn oude (lees: hoogbejaard) laptop (compaq pressario 2000) was de fan doorgebrand, en na wat rondzoeken op internet bleek een nieuwe tussen de 30 tot 50 eurie te gaan kosten
daar ik hem tog niet onderweg zou gebruiken, maar meer als "bij" PC, besloot ik er een fannetje onder te gooien.
eerst gedaan door de laptop op 2 boeken te zetten en een standaard 80mm fan eronder te binden met wat draad, door een ouwe 12V oplader (geen idee waarvan) van stroom voorzien.
dit werkte op zich goed, maar ja, boeken zijn er om te lezen, en dat draadje zat in de weg bij het typen...

toevallig had ik wat pizzadozen over
dus heb ik daar 2 fans in gezet, en m'n laptop daarbovenop.
werkt allemaal, temperaturen zijn tussen de 40 en 55graden (beetje aan de warme kant geloof ik, maar hij valt iig niet meer uit ivm thermo beveiliging
)
alles natuurlijk bij elkaar gehouden met een HOOP gesmolten lijm

(ja, hijs fuzzy, maar hijs duidelijk
)

bovenste fan blaast, onderste zuigt

tunnel voor de airflow

en de bedrading met 3 ondersteuningspootjes (geval zakt anders nogal door
)
graag reacties

daar ik hem tog niet onderweg zou gebruiken, maar meer als "bij" PC, besloot ik er een fannetje onder te gooien.
eerst gedaan door de laptop op 2 boeken te zetten en een standaard 80mm fan eronder te binden met wat draad, door een ouwe 12V oplader (geen idee waarvan) van stroom voorzien.
dit werkte op zich goed, maar ja, boeken zijn er om te lezen, en dat draadje zat in de weg bij het typen...

toevallig had ik wat pizzadozen over
werkt allemaal, temperaturen zijn tussen de 40 en 55graden (beetje aan de warme kant geloof ik, maar hij valt iig niet meer uit ivm thermo beveiliging

(ja, hijs fuzzy, maar hijs duidelijk

tunnel voor de airflow

en de bedrading met 3 ondersteuningspootjes (geval zakt anders nogal door
graag reacties
Een pizza kost al snel 15 euro, ik zie 2 pizzadozen, dat maakt 30 euro bij elkaar. Hoe duur zei je dat een fan kostte?godofal schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 06:58:
van mijn oude (lees: hoogbejaard) laptop (compaq pressario 2000) was de fan doorgebrand, en na wat rondzoeken op internet bleek een nieuwe tussen de 30 tot 50 eurie te gaan kosten![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
toevallig had ik wat pizzadozen over![]()
werkt allemaal, temperaturen zijn tussen de 40 en 55graden (beetje aan de warme kant geloof ik, maar hij valt iig niet meer uit ivm thermo beveiliging)
[afbeelding]
(ja, hijs fuzzy, maar hijs duidelijk)
[afbeelding]
[afbeelding]
tunnel voor de airflow
[afbeelding]
en de bedrading met 3 ondersteuningspootjes (geval zakt anders nogal door)
graag reacties
Ja maar fan's kan je niet eten.Metro2002 schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 09:18:
[...]
Een pizza kost al snel 15 euro, ik zie 2 pizzadozen, dat maakt 30 euro bij elkaar. Hoe duur zei je dat een fan kostte?
Waar haal jij je pizza's, ik haal ze voor 2 a 3 euri bij ome Appie.Metro2002 schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 09:18:
[...]
Een pizza kost al snel 15 euro, ik zie 2 pizzadozen, dat maakt 30 euro bij elkaar. Hoe duur zei je dat een fan kostte?
het is hilarisch, goed gevonden en een tijdelijke oplossing, maar niet echt praktisch, mss had een plank iets beter geweest, of zelfs een andere fan van dezelfde grote die goedkoper te vinden is en die je via een mod op je usb poorten aansluit.
hmm, ik heb ze voor 5 eurie gehaald, 100% versRoadRunner84 schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 09:36:
[...]
Waar haal jij je pizza's, ik haal ze voor 2 a 3 euri bij ome Appie.
bovendien had ik eerst die pizza's, en later d8 ik hier pas aan

heb ik als eerste geprobeerd, een ander laptop fan die ik nog had liggen in de oude behuizing gemod, en intern aan de USB aangesloten (van te voren wel alles getest, inclusief de USB aansluiting) maar om de een of andere reden deed ie dat niet (en de USB poort deed ook niks, nu het eraf ligt doet ie 't overigens weer)MorosMyrddin schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 09:48:
het is hilarisch, goed gevonden en een tijdelijke oplossing, maar niet echt praktisch, mss had een plank iets beter geweest, of zelfs een andere fan van dezelfde grote die goedkoper te vinden is en die je via een mod op je usb poorten aansluit.
draadjes omgedraaid enzo, werkte allemaal niet
iig, ik gebruik het nu redelijk permanent (al een paar weken/maand ofzo)
en houtbewerking lijkt me een beetje overbodig, dit werkt net zo goed, was makkelijker te bewerken, en mocht ik nog 'ns tijd hebben gooi ik er wat extra karton overheen, verf ik dat, "bouw" er wat LEDs bij, en dan ziet het er ook nog eens goed uit
Staat zijn Reserator op de grond? Kan het pompje kapot van gaan.dnbrainwash schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 18:58:
Een vriend van me had mijn oude NZXT lexa gekregen omdat ik een nieuwe case had gekocht en een maandje later kreeg hij de oude verstofte reserator van zijn broer die al een jaar stil stond.
met steunbalk
Die gaten zijn goed gelukt hoor! Mijn eerste watercooling gaten waren meer vierkant dan rond.
Nee die staat achter zijn pc, ik denk niet eens dat dat pompje het water omhoog krijgt als je hem op de grond zet.Gerwinner schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 11:30:
[...]
Staat zijn Reserator op de grond? Kan het pompje kapot van gaan.![]()
Die gaten zijn goed gelukt hoor! Mijn eerste watercooling gaten waren meer vierkant dan rond.
En mischien volgende keer zo'n half rond veiltje gebruiken, werkt perfect!
In het kader van een toekomstige mod:
Heeft iemand al is geprobeerd ~3mm van een moederbord af te veilen? Van beide kanten that is. Mijn intuitie zegt dat er zo dicht bij de randen geen circuits lopen en dat ik veilig ben tot de buitenste rand van schroef-uitsparingen.
Heeft iemand al is geprobeerd ~3mm van een moederbord af te veilen? Van beide kanten that is. Mijn intuitie zegt dat er zo dicht bij de randen geen circuits lopen en dat ik veilig ben tot de buitenste rand van schroef-uitsparingen.
Niet geprobeerd maar tegenwoordig bestaat 't pcb al uit meer dan 8 lagen (correct me if I am wrong). Ik vraag me af of je alle banen wel kunt zien voordat gaat vijlen.
Ik heb zelf een vergelijkbaar probleem - 360 rad in een kleine Lian Li (V350) maar dat los ik op door een strook van 15 mm aluminium aan de kast 'lassen'. De bedoeling is dat je dat na het coaten niet meer ziet.
Ik heb zelf een vergelijkbaar probleem - 360 rad in een kleine Lian Li (V350) maar dat los ik op door een strook van 15 mm aluminium aan de kast 'lassen'. De bedoeling is dat je dat na het coaten niet meer ziet.
Ik zou het niet proberen, een MoBo is nogal een fragiel dingetje, waarvoor wil je dat überhaupt??Bliep schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 11:58:
In het kader van een toekomstige mod:
Put Smarties tubes on cats legs, make them walk like a robot.
Je ziet wellicht geen printbanen lopen, maar moederborden zijn hoogstwaarschijnlijk multi-layer borden. Dit houdt in dat tussen de boven- en onderkant ook printbanen lopen.
Hoewel er vast en zeker een marge is om te vijlen, weet je nooit zeker waar die tussenlagen zitten en als je een baantje kapot vijlt, zul je zeer waarschijnlijk je mobo bij het vuil kunnen zetten.
Hoewel er vast en zeker een marge is om te vijlen, weet je nooit zeker waar die tussenlagen zitten en als je een baantje kapot vijlt, zul je zeer waarschijnlijk je mobo bij het vuil kunnen zetten.
Weet iemand een shop waar t-sata power (90graden connectors) te koop zijn voor een schappelijke prijs, de meeste shops zitten aan de €1.50 per stuk.

Gaat om de onderste conector en ook in het zwart.
Casemodden kost wel wat maar om nou 6 euro te betalen voor 4 van die connectors vind ik een beetje te gek.

Gaat om de onderste conector en ook in het zwart.
Casemodden kost wel wat maar om nou 6 euro te betalen voor 4 van die connectors vind ik een beetje te gek.
if (!coffee) {
Work = false; }
ikzelf heb ze toen bij highflow gekocht, zijn idd prijzig
ja, daag.
Dat zijn van die haakse SATA power connectors die ook aan een kabel zitten? Ik kan even voor je kijken of ik thuis nog een aantal van die IDE --> SATA verloopjes heb liggen, daar kun je geloof ik die connectors af halen.
Is wel zaterdag voordat ik weer thuis kom, dan kan ik het nakijken. Als je interesse hebt PM me maar ff
.
Is wel zaterdag voordat ik weer thuis kom, dan kan ik het nakijken. Als je interesse hebt PM me maar ff
Ik wil zo'n dempingsmatten kopen van SRS ... Weet iemand waar ik die kan vinden?
Anoniem: 263922
Heb voor Remmes_NT maar even de moeite gedaan: bij Highflow zijn die connectors op de kop af 2 euro per stuk, idd prijzig
Bij MDPC-x waar ik mijn sleeving vandaan heb kosten ze zelfs 2,50 per stuk.
Casemodden kan idd aardig in de euro's lopen, voor het in je eigen ogen perfect is. Als vrienden in mijn case kijken kunnen ze nauwelijks kabels vinden, ik zie ze overal, ergens moet je voor jezelf een grens trekken. Heb ook combinaties van verlichting mbv schakelaars, kun je op lans het uiterlijk van je pc aanpassen op dag/nacht, is wel leuk als andere lanners je werk bewonderen
Hier hebben ze onder andere demping spullen: http://www.freezinghardware.eu/cat/12/Geluidsdemping.html anders eens kijken op ikbenstil.nl
Casemodden kan idd aardig in de euro's lopen, voor het in je eigen ogen perfect is. Als vrienden in mijn case kijken kunnen ze nauwelijks kabels vinden, ik zie ze overal, ergens moet je voor jezelf een grens trekken. Heb ook combinaties van verlichting mbv schakelaars, kun je op lans het uiterlijk van je pc aanpassen op dag/nacht, is wel leuk als andere lanners je werk bewonderen
Hier hebben ze onder andere demping spullen: http://www.freezinghardware.eu/cat/12/Geluidsdemping.html anders eens kijken op ikbenstil.nl
[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 263922 op 28-08-2010 01:21 ]
ik heb een kleine audio switch gemaakt, die simpelweg een 3.5mm jack ingang heeft, en die switched tussen 2 3.5 MM males
dit werkt voor mij iets handiger als ik op mn PC aan het werk ben met iets waar ik maar half bij moet zijn, maar wel geluid moet hebben, en dus op m'n primaire scherm TV kan kijken, deze is aangesloten op de stereo, en m'n 2de scherm heeft (crappy
) ingebouwde boxjes.
opzich niet zo bijzonder, maar de case is erg goed gelukt, vind ikzelf
deze is namelijk gemaakt van 5 stukjes ruwe printplaat (dus gwoon vol met koperdekking) die vertind zijn, waardoor het er nogal spacey uitziet
uiteraard hangt het geheel weer aanelkaar met hete lijm

circuitje, niks bijzonders; wat draadjes, schakelaartje en ingang.

de uitgangen, zonder krimpkous/hetelijm.

3 van de 5 plaatjes waar ik de case uit heb gemaakt

eerste plaatje geschuurd, geboend, vertind, geboord en vastgezet

2de en 3de plaatjes bewerkt+vastgezet

testfit, ja er zit een kiertje daar, maar het is teveel werk om dat op te poetsen, en niet waard omdat het toch niet te zien is uiteindelijk

finished, en getest

waar ie uiteindelijk is geplaatst, licht was erg slecht (foto rond 9 uur gemaakt)
disclaimer: dat potje medicijnen is gwone melatonine om te slapen
dit werkt voor mij iets handiger als ik op mn PC aan het werk ben met iets waar ik maar half bij moet zijn, maar wel geluid moet hebben, en dus op m'n primaire scherm TV kan kijken, deze is aangesloten op de stereo, en m'n 2de scherm heeft (crappy
opzich niet zo bijzonder, maar de case is erg goed gelukt, vind ikzelf
deze is namelijk gemaakt van 5 stukjes ruwe printplaat (dus gwoon vol met koperdekking) die vertind zijn, waardoor het er nogal spacey uitziet
uiteraard hangt het geheel weer aanelkaar met hete lijm

circuitje, niks bijzonders; wat draadjes, schakelaartje en ingang.

de uitgangen, zonder krimpkous/hetelijm.

3 van de 5 plaatjes waar ik de case uit heb gemaakt

eerste plaatje geschuurd, geboend, vertind, geboord en vastgezet

2de en 3de plaatjes bewerkt+vastgezet

testfit, ja er zit een kiertje daar, maar het is teveel werk om dat op te poetsen, en niet waard omdat het toch niet te zien is uiteindelijk

finished, en getest

waar ie uiteindelijk is geplaatst, licht was erg slecht (foto rond 9 uur gemaakt)
disclaimer: dat potje medicijnen is gwone melatonine om te slapen

Hier mijn oude Lian Li V350 hoe hij er nu bijstaat, nog niet af.

He die kast ken ik
Ik zal proberen deze week voor je aan de slag te gaan
Casemod: Cubeleon
Leg eens uitbrinkdinges schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 22:14:
He die kast ken ikIk zal proberen deze week voor je aan de slag te gaan
van t weekend bezig geweest met het sleeven van een 24 pins extension kabel en 2 6 in kabels, daarnaast had ik al wat in mn pc al wat gesleevde dingen hangen, anyway - dit is het resultaat na 8 uur sleeven:

en het resultaat:

en het resultaat:
| Asus ROG X570-E | AMD 5800X | 4x8GB DDR4 | Nvidia Geforce 3080 XC3 Ultra Gaming | Corsair AX860 | Crucial MX300 1,05TB | Samsung 970 500GB | 2019 Tesla Model 3 LR
Leuke kast heb m ook, je kunt trouwens de hdd's omdraaien zodat je de sata kabels via de achtkant weer naar je mobo kunt laten lopen (zoek even op antec 900 reverse drives voor how-to's)
Maar om nou 8 uur lang te gaan priegelen
das wel iel lang.
Maar om nou 8 uur lang te gaan priegelen

if (!coffee) {
Work = false; }
hm ja, maar dan zie je die blauwe sata kabels weer niet
8 uur is zo voorbij overigens, paar goeie films en je bent er
8 uur is zo voorbij overigens, paar goeie films en je bent er
| Asus ROG X570-E | AMD 5800X | 4x8GB DDR4 | Nvidia Geforce 3080 XC3 Ultra Gaming | Corsair AX860 | Crucial MX300 1,05TB | Samsung 970 500GB | 2019 Tesla Model 3 LR
Oh ik moet wat dingetjes van aluminium voor hem maken, geen speciale dingen als een reservoir hoor
8 uur om een wat kunststof over elk apart kabeltje te leggen?!
lijkt me een beetje teveel gedoe
wat win je er eigenlijk mee, behalve looks?
Ziet er echt superstrak uit! Mijn complimenten!Verderf schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 14:45:
van t weekend bezig geweest met het sleeven van een 24 pins extension kabel en 2 6 in kabels, daarnaast had ik al wat in mn pc al wat gesleevde dingen hangen, anyway - dit is het resultaat na 8 uur sleeven:
[afbeelding]
[afbeelding]
en het resultaat:
[afbeelding]
[afbeelding]
Namen mensen nog maar vaker ergens de tijd voor, ze zien er erg goed uit die kabels
Looks natuurlijk, nu zie ik tenminste die lelijke gekleurde kabels niet meergodofal schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 23:30:
8 uur om een wat kunststof over elk apart kabeltje te leggen?!
@de rest, thanks! Goed om te Horen als mega mod noob
(!)Verderf schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 14:45:
[afbeelding]
[afbeelding]
en het resultaat:
[afbeelding]
[afbeelding]
Waarom heb ik hier niet eerder aan gedacht.. IPV mn voeding open halen en garantie verliezen, kan ik ook netjes een extension cable kopen en deze sleeven..
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
scheelt ook gelijk een hoop sleevingD4NG3R NL schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 08:32:
[...]
(!)
Waarom heb ik hier niet eerder aan gedacht.. IPV mn voeding open halen en garantie verliezen, kan ik ook netjes een extension cable kopen en deze sleeven..
sleeving is overigens van mdpc
[ Voor 5% gewijzigd door Verderf op 31-08-2010 09:16 ]
ziet er idd retestrak uit, maar is niet voor mij weggelegd 
beetje nutteloos, ook aangezien ik geen doorkijkkast heb
trouwens, als het een kwestie van verlengkabeltjes sleeven is, en die dan gebruiken, zou er dan niet een bedrijf zijn die al gesleevde verlengkabeltje verkoopt?
zoniet, dan zou een bedrijfje er dik mee kunnen verdienen denk ik, gat in de markt
trouwens, als het een kwestie van verlengkabeltjes sleeven is, en die dan gebruiken, zou er dan niet een bedrijf zijn die al gesleevde verlengkabeltje verkoopt?
zoniet, dan zou een bedrijfje er dik mee kunnen verdienen denk ik, gat in de markt
NZXT maakt ze, zoek maar eens op premium sleeved extension cablesgodofal schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 14:30:
ziet er idd retestrak uit, maar is niet voor mij weggelegd
maar zelf maken is veel stoerder
[ Voor 3% gewijzigd door Verderf op 31-08-2010 14:45 ]
Klopt, gebruik ik ook wegens een beetje kostenbesparingVerderf schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 14:44:
[...]
NZXT maakt ze, zoek maar eens op premium sleeved extension cables
+ geeft wss meer zelfvoldoeningmaar zelf maken is veel stoerder
Ik ga maar ook es effe mijn "kleine mods" uploaden 
De zelfgemaakte stabilizer voor mijn case dat ie niet teveel trilt

De zelfgemaakte (met rubberbandjes dus) HDD ontkoppeler (of hoedat je dat ook noemt
)

En tot slot: De Zelfgemaakte IDE roundcable!

zeg maar wat jullie er van denken (ik weet dat de roundcable slecht is maarja, het is voor de airflow hé
)

De zelfgemaakte (met rubberbandjes dus) HDD ontkoppeler (of hoedat je dat ook noemt

zeg maar wat jullie er van denken (ik weet dat de roundcable slecht is maarja, het is voor de airflow hé
Ziet er prima uit, alleen zou ik je toch wel wat ander elastiek aanraden gezien de soort die je nu gebruikt uit kan drogen en brekenCDA441 schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 17:37:
Ik ga maar ook es effe mijn "kleine mods" uploaden
[afbeelding]
De zelfgemaakte (met rubberbandjes dus) HDD ontkoppeler (of hoedat je dat ook noemt)
[afbeelding]
[afbeelding]
zeg maar wat jullie er van denken (ik weet dat de roundcable slecht is maarja, het is voor de airflow hé)
Welke kast is het trouwens ?
Signature
Dat is een goedkope modding case: de MS-Tech LC-402, gekocht op alternate voor een prikkieBGB4rn schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 17:39:
[...]
Ziet er prima uit, alleen zou ik je toch wel wat ander elastiek aanraden gezien de soort die je nu gebruikt uit kan drogen en breken.
Welke kast is het trouwens ?
Ook, ik ga misschien die rubberbandjes vervangen naar van die kledingsrubberbandjes.
Hallo tweakers,
Ik ergerde me al een tijdje aan het lelijke frontje van mijn optische drive. Bij mijn Antec 300 had ik nog een frontje over, laat ik die eens bewerken met een dremel. Na wat meet kijk werk, kwam ik tot de conclusie dat ik alleen het gaasje ging gebruiken. zie hier het resultaat:

Update:
ik was nog niet helemaal tevreden dus het overgebleven stukje gaas even geschuurd, gespoten de merkjes weg gemaakt op de drive en he gaasje er op gelijmt.

Groeten Biebal
Ik ergerde me al een tijdje aan het lelijke frontje van mijn optische drive. Bij mijn Antec 300 had ik nog een frontje over, laat ik die eens bewerken met een dremel. Na wat meet kijk werk, kwam ik tot de conclusie dat ik alleen het gaasje ging gebruiken. zie hier het resultaat:

Update:
ik was nog niet helemaal tevreden dus het overgebleven stukje gaas even geschuurd, gespoten de merkjes weg gemaakt op de drive en he gaasje er op gelijmt.

Groeten Biebal
[ Voor 54% gewijzigd door Biebal op 01-09-2010 19:41 ]
Dat is echt geniaal om je fontje zo te gebruiken. TOP zo tiet je kast er meteen beter uit.
Stadia was beter....
artificial_sun schreef op woensdag 01 september 2010 @ 13:11:
Dat is echt geniaal om je fontje zo te gebruiken. TOP zo tiet je kast er meteen beter uit.
Ziet er goed uit Biebal!
Ik vond hem zonder het gaasje op je bay mooier. Maar dat is mijn mening, verder wel netjes gedaan ziet er leuk uit.
Steekt het gaas btw niet uit, tov. de rest van de bay covers?
[ Voor 22% gewijzigd door stoofpeer op 01-09-2010 15:22 ]
Anoniem: 262853
Dit wil ik ook wel weten, want het ziet er goed uit, en wil het ook gaan doen. (antec 900 hundred met 2 opticals erin)stoofpeer schreef op woensdag 01 september 2010 @ 15:21:
Heb je het originele frontje van de speler gehaald of het gaas erover heen gelijmt/gedaan?
Please, verklein die plaatjes even ofzo
4,2 megapixel voor plaatjes waarvan 60% toch al niet scherp is, en zo'n hoge resolutie dus niks aan meerwaarde biedt 
Fatsoenlijke host zou ook al wat helpen trouwens, Imageshack zuigt steeds harder

Fatsoenlijke host zou ook al wat helpen trouwens, Imageshack zuigt steeds harder
Nu nog zo'n randje om je fancontroller
zonder gekheid, goed geslaagd zo, ziet er inderdaad meteen een stuk strakker uit.

zonder gekheid, goed geslaagd zo, ziet er inderdaad meteen een stuk strakker uit.
[img]error.jpg[/img]
Wow netjes, ga ik misschien nog wel eens doen
Android developer & dürüm-liefhebber
Oeh, dit idee kan ik ook toepassen op mijn CM 690II. Net als de andere wil ik weten of het gaas nu ook uitsteekt (heb je het front verwijderd?).
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
@ Stoofpeer, Gero en niekje
Het frontje is er alleen overheen geplakt met wat plastic cement. Verder heb ik met de ruimte die de kast biedt wat lopen passen en meten tot het precies paste. Er zit nogal wat spelling in de gaatjes voor je drive.
Groeten Biebal
Het frontje is er alleen overheen geplakt met wat plastic cement. Verder heb ik met de ruimte die de kast biedt wat lopen passen en meten tot het precies paste. Er zit nogal wat spelling in de gaatjes voor je drive.
Groeten Biebal
Hmmmm.... Ik had geprobeerd mijn frontje eraf te halen, en dit te vervangen door een 'gaasjes' exemplaar dat ik dan zou maken. Het enige probleem, dat knopje zit niet in de optische drive ingebouwd, maar in het frontje. Niet dat dit een groot probleem vormt, maar tog

Android developer & dürüm-liefhebber
Hey Maarten,
heb je een case met schroefjes om de drives mee vast tezetten? zo ja dan zit hier altijd wat speling in of je kunt de speling zelf maken door het gat wat te verlengen met een dremeltje. hierdoor kun je de drive wat naar achteren brengen, tot het naadloos aansluit.
groeten Biebal
heb je een case met schroefjes om de drives mee vast tezetten? zo ja dan zit hier altijd wat speling in of je kunt de speling zelf maken door het gat wat te verlengen met een dremeltje. hierdoor kun je de drive wat naar achteren brengen, tot het naadloos aansluit.
groeten Biebal
nou ben ik dus ook bezig met me kast hier wat pics

en ook met wat schermen bezig.
zo als je kan zien is er een groot kleur verschil. nou heb ik alle setting van de schermen op reset gezet en nog blijft het zo. ligt het miss aan de kabels? scherm links is met dvi, en die van rechts met vga. zou het daar aan liggen?

en ook nieuwe scherm bijgehaald, moet nog ff kijken waar ik die leuk kan zetten

en heeft iemand misschien een idee wat ik hiermee kan doen? wil er namelijk wat plexiglas achter zetten met wat verlichting, maar heb geen idd wat, pc kast heeft ook geen team of wat dan ook...
zo als je kan zien is er een groot kleur verschil. nou heb ik alle setting van de schermen op reset gezet en nog blijft het zo. ligt het miss aan de kabels? scherm links is met dvi, en die van rechts met vga. zou het daar aan liggen?

en ook nieuwe scherm bijgehaald, moet nog ff kijken waar ik die leuk kan zetten

en heeft iemand misschien een idee wat ik hiermee kan doen? wil er namelijk wat plexiglas achter zetten met wat verlichting, maar heb geen idd wat, pc kast heeft ook geen team of wat dan ook...

Elmaloln, is dat niet gevaarlijk? of zit er een doorzichtig rooster voor? En mooie passer!