Inderdaad, via Mijn KPN is totaal niet te zien hoeveel data je hebt verbruikt. Dit is toch fucking misleiding van de hoogste orde?
Adverteren met 'Surf & Mail Totaal' en er dan heel klein bij zetten "max 10x het gemiddelde" ZONDER ooit te vermelden wat dat gemiddelde is. Als het al te vinden is, dan is het belachelijk goed verstopt.
Is het iemand trouwens ooit opgevallen dat KPN absoluut geen e-mail diensten levert voor particulieren?
Net moest ik ook flink wat klikken om de
voorwaarden van de Surf & Mail bundels te halen.
Verder staat de teller steevast op 0,0 MB, dit is onzin want KPN's servers houden wel degelijk in de gaten hoeveel er wordt verbruikt.
Het ergste is nog wel dat er gewoon wordt GELOGEN in smsjes die ik ontvang van KPN!
Ik probeerde net een smsje te sturen met "SALDO" daarin, naar 1244.
Hulde, het werkt! Ik krijg 2 smsjes binnen, eentje over mijn belbundel die nu(halvewege de maand) al op is.
Vreemd, op zn minst. De volgende is dat mijn verbruik 0,000MB.
W-T-F ?
Update: net gebeld met KPN en daar zijn 2 dingen uitgekomen:
1)belbundels lopen asynchroon met je maandelijkse periode, tegoed wordt namelijk op de 1e van iedere maand bijgeschreven, terwijl je maandelijkse periode afhangt van wanneer je contract is gaan lopen.
Concreet voorbeeld: in mijn geval lopen ze ongeveer 2 weken uiteen, op 1 april wordt mijn tegoed aangevuld en sta ik op ongeveer de helft van mijn verbruik. Momenteel zit ik er net een paar euro;'s overheen.
2) KPN faalt echt kankerhard als het gaat om het dataverbruik. Het is voor NIEMAND inzichtelijk behalve voor de counter zelf. Intern kunnen(/willen?) ze het niet aangeven en het SMS systeem slaat ook nergens op.
Probleem is bekend, oplostijd niet.
Iceman B wijzigde dit bericht 30-03-2010 21:55 (24%)
Reden: Gebeld met KPN