[Hi] Verhoogt snelheden mobiel internet?!?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:55
Ik had net Hi aan de lijn betreft mijn contractverlening en er werd mij verteld dat Eindeloos online 3,6mbit word en Xtra snel 7,2mbit. Ik meteen denken ow dat is lekker :P... totdat ik zag dat het 1 April is... :/

Weet iemand of dit waar is of is het gewoon een hele flauwe grap?

(heb de site's al afgespeurd maar zag nog niks, me verlengen gaat pas over 3 maanden in dus misschien dat het op de planning staat dus dat zegt ook niet alles)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik kan me niet voorstellen dat Hi zijn klanten met dit soort zaken voor de gek wil houden. Dat gaat namelijk gezeik opleveren. Wel kan ik me het moeilijk voorstellen dat ze zo'n enorme verhoging doorvoeren.

[ Voor 24% gewijzigd door RoD op 01-04-2010 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 22:34
Als dat waar is hoop ik ook dat ze die fup eraf halen (of heeeeel erg verhogen) anders heb je die ook zo vol zitten...

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Het lijkt me in ieder geval handig als iemand een poging doet om dit bericht te bevestigen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
RoD schreef op donderdag 01 april 2010 @ 13:24:
Ik kan me niet voorstellen dat Hi zijn klanten met dit soort zaken voor de gek wil houden. Dat gaat namelijk gezeik opleveren. Wel kan ik me het moeilijk voorstellen dat ze zo'n enorme verhoging doorvoeren.
Het heeft tenslotte me contract keuze kunnen beïnvloeden dus neem aan dat ze hier niet al te nonchalant mee omgaan inderdaad. Opzich heeft Vodafone natuurlijk al jaren 3,6mbit dus baan brekend zou het niet echt zijn.
KPN is verder natuurlijk ook bezig met 14,4mbit beschikbaar te maken dus misschien dat het daar een klein beetje mee verband houd :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-09 15:52

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Ik hang nu net op met klantenservice en heb gezegd dat ik mij wilde oriënteren op mijn eventuele verlenging en daarom wilde weten of er een verhoging op komst was, maar deze mevrouw Carmen wist daar niks van. Zij gooide het ook op dat wel degelijk een ontwikkeling gaande was omdat KPN druk bezig was HPDDA-palen te plaatsen ("Bedoelt u HSDPA misschien?" "Ja, die") en dat deze groei ook voor een snelheidsverhoging moest zorgen, met name in het oosten des lands.

Na verduidelijking van mijn kant dat deze ontwikkeling volgens mij al tijden bezig is en misschien zelfs afgerond voor de rest van het land is, kon ze nog steeds niks zeggen over een snelheidsverhoging. Ze worden per dag ingelicht zei ze me.

Vooralsnog een geslaagde 1 aprilgrap dus ;)

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
Klantenservice mensen hebben schijnbaar selectief gebied waar ze wat vanaf weten. Iemand al achter meer info betreft dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 11:48
Ik heb nu ook al heel lang de 128kbits nog, dus laatst gebeld dat ik de 384 wou, die in juni is doorgevoerd voor nieuwe klanten..eerste vrouwtje wist me na 10 minuten te vertellen dat dit niet mogelijk was, en na een hevige discussie zei ik "ik zoek wel een andere provider dan in oktober!", en kreeg ik het antwoord "is goed meneer, doei!". Nog een keer gebeld, leek alsof ik nu wel een kundig iemand aan de lijn kreeg, maar die heeft na mijn verhaal doodleuk de xstra snel bundel geactiveerd 8)7 Kan ik daar weer om gaan bellen, hoewel de 1mbps wel erg leuk is..Prutsers daar hoor, niet leuk meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderbz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08-03-2022
Als ik kijk naar de internet/laptop-stick prijzen van Hi, dan staat er nog gewoon max 3.6mbit. Hebben ze niets verteld over de ingangsdatum van de nieuwe snelheid?
Pagina: 1