Hoofdcategorieën

Acties: [view]

Door: FeaR1986
Moderator LCD / AUD
Riiiiiight
Reg. datum: 29 maart 2007

Ik vind het allemaal wel meevallen met die hitte en dat je ruimte over moet houden.
Hier staat het als volgt opgesteld:
http://tweakers.net/ext/f/uHQreUZ0J9zTqb5b0cxW1bel/full.jpg

Dus niet echt heel veel ruimte, maar tot op heden geen enkel probleem gehad. En ja, ook bij mij is het warm op de kamer. Want we hebben nog geen airco, maar die komt wel :D

Overigens gaat het wel veranderen.
De dvd-speler gaat samen met de toekomstige Blu-ray speler bovenop de kast komen te staan. Zodat de plank iets naar beneden kan zodat de PS3 wat lager komt te staan. En aangezien de DVD-speler weg gaat heeft de Denon dan ook wat meer ruimte. Dus iets meer lucht voor de PS3 en de Denon receiver van boven dan. Weet niet of het heel veel uitmaakt, want zoals gezegd heb ik nu toch geen problemen. Maar kan ook zijn dat het natuurlijk alleen de bovenkant is die "dicht" staat. De ruimte naast, achter en voor alle apparatuur is natuurlijk wel gewoon voldoende...

PSN-ID: FeaR1986 || Xbox Live Gamertag: FeaR1986

Als ik dat zo zie dan heeft mijn PS3 in z'n hokkie nog meer ruimte als die bij jouw, misschien dat jij hem niet te lang achter elkaar gebruikt ? wil nog wel eens gebeuren dat ik 6 uur achter elkaar bezig ben ( dbz burst limit is verslavend... )

Toen ik hem 6 uur praktisch nonstop gebruikte knalde geluid er redelijk vaak uit, maar laatst was ik uurtje bezig en knalde die er ook uit, nja over 2 dagen heb ik weer weekend, dan zal ik het eens degelijk testen.

Fatal Mind wijzigde dit bericht 04-07-2009 21:16 (30%)

Current Owner of: PS3 80 GB Killzone 2 pack | Samsung LE40A536 Television | Samsung HT-TZ212 Home Cinemea System

Reg. datum: 24 maart 2005

quote:
Fatal Mind schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 21:12:
Als ik dat zo zie dan heeft mijn PS3 in z'n hokkie nog meer ruimte als die bij jouw, misschien dat jij hem niet te lang achter elkaar gebruikt ? wil nog wel eens gebeuren dat ik 6 uur achter elkaar bezig ben ( dbz burst limit is verslavend... )

Toen ik hem 6 uur praktisch nonstop gebruikte knalde geluid er redelijk vaak uit, maar laatst was ik uurtje bezig en knalde die er ook uit, nja over 2 dagen heb ik weer weekend, dan zal ik het eens degelijk testen.
Of je gaat 'm gewoon nu al omruilen, zodat je over 2 dagen, wanneer je tijd hebt om te spelen, een werkende ps3 hebt.

Nja, nu geen tijd voor, moet werken tot maandag, daarna heb ik weer veel tijd, moet zowiezo ffies een backup maken van alles wat er op dat ding staat, anders wordt ik er ook niet blij van.

Ga ook eerst nog wel ff bellen met dynabyte, of ze hem direct omruilen, of dat ze hem opsturen ter reparatie... laatste heb ik niet zo'n zin in ivm lange omruil tijden... En hoe het zit met de game ? aangezien ik de Killzone 2 pack gehaald heb.

Current Owner of: PS3 80 GB Killzone 2 pack | Samsung LE40A536 Television | Samsung HT-TZ212 Home Cinemea System

Reg. datum: 31 mei 2009

was er niet een topic voor als je ps3 mankementen had?....

SandstorM [148839]
Reg. datum: 11 mei 2003

quote:
Fatal Mind schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 22:46:
of ze hem direct omruilen, of dat ze hem opsturen ter reparatie... laatste heb ik niet zo'n zin in ivm lange omruil tijden...
Ik zou dan ook gewoon je niet goed werkende PS3 houden.... :/

Hattrick: playing V.156
PSN: Sandyman

quote:
Sandyman538 schreef op zondag 05 juli 2009 @ 00:25:
[...]

Dat ik d'r geen zin in heb zegt niet dat ik het niet doe natuurlijk :z

Reg. datum: 25 november 2008

Hoe staan jullie tegenover het gebruik van koptelefoons/headsets bij de Playstation 3? Ik ben namelijk van plan een mooie koptelefoon te kopen, omdat deze over het algemeen goedkoper zijn dan een goede surround set en toch goed geluid weergeven.
Ook heb ik gehoord dat er problemen zijn met het tegelijk horen van gamesound en ook nog kunnen praten via de ingebouwde microfoon van een headset? Dat zou wel jammer zijn, want ik zit in een clan en moet wel kunnen voicechatten.

Oja, als ik dan toch vragen aan het stellen ben... Welke headset is aan te raden? Een PC-350 van Sennheiser of andere alternatieven?

Reg. datum: 19 september 2002

Heb de nieuwe fw 2.80 geinstalleerd, en kan aan mij liggen, maar kan wel nu m2ts bestanden afspelen, wat voorheen niet lukte. Kan ook zijn, dat het nu pas opvalt.

Reg. datum: 20 juli 2006

quote:
Sandyman538 schreef op zondag 05 juli 2009 @ 00:25:
[...]

offtopic:
Kom op zeg... Waarom moeten er nou altijd zulke comments worden geplaatst? Het lijkt me toch gewoon wel duidelijk wat hij ermee bedoelt. En zijn PS3 is alleen maar een keertje uitgevallen. Dan kan hij toch veel beter eerst even afwachten dan hem terugbrengen en hem 4 weken kwijt zijn.

Edit: laat maar, dacht dat ik in het post je gameroom topic zat. :X

danielkraak wijzigde dit bericht 05-07-2009 20:54 (31%)

quote:
JosBonsio schreef op zondag 05 juli 2009 @ 20:15:
Hoe staan jullie tegenover het gebruik van koptelefoons/headsets bij de Playstation 3? Ik ben namelijk van plan een mooie koptelefoon te kopen, omdat deze over het algemeen goedkoper zijn dan een goede surround set en toch goed geluid weergeven.
Ook heb ik gehoord dat er problemen zijn met het tegelijk horen van gamesound en ook nog kunnen praten via de ingebouwde microfoon van een headset? Dat zou wel jammer zijn, want ik zit in een clan en moet wel kunnen voicechatten.

Oja, als ik dan toch vragen aan het stellen ben... Welke headset is aan te raden? Een PC-350 van Sennheiser of andere alternatieven?
Vraag die ik tijdje geleden ook gesteld heb,

Voor zover ik het kunnen ontdekken zowel hier en op google etc, is dat in principe elke headset zou moeten werken.

quote:
Fatal Mind schreef op zondag 05 juli 2009 @ 22:54:
[...]

Vraag die ik tijdje geleden ook gesteld heb,

Voor zover ik het kunnen ontdekken zowel hier en op google etc, is dat in principe elke headset zou moeten werken.
Koptelefoon of een 'oortje'?

Ik verkies gamegeluid via surround en voichechat via 1 oor. Ik heb ervaring met 2 daarvan.

Ik heb zelf eerst voor 40 ¤ een Madcatz gekocht (1-2 maanden na release van de PS3) en dat ding raad ik niet aan. Je bent zelf niet goed hoorbaar, je hoort anderen niet goed en het is niet comfortable. (toch belangrijk voor de betere gamesessies :) )

Na een paar weken een Cordless Vantage van logitech gekocht, wel duurder maar veel beter kwaliteit. Geen klachten over :) En nu een stuk goedkoper dan toen ik hem kocht.

Ik denk ook dat bijna elke headset werkt, alles met bluetooth en zelfs een PS2-headset via USB doet het, maar kabels, dat is zo 2005 ;)

PSN ID: Vanholm - Ik speel nu: FIFA 10, Prototype, Battlefield 1943, Midnight Club: LA. Hattrick team: Rapid Brugge (841915)

(2B||!2B)?

Zat gisterenavond een film te kijken, gewoon een DVDtje via de PS3 en die van mij ging op een gegeven moment ook blazen als een gek. Wat een lawaaibak is het dan zeg! :o
Het is ook niet zo gek, het was gisterennacht nog 26 graden in de huiskamer. Met een dvd heeft ie ook wel wat te doen: upscalen. Het is wel even wennen dat ie dat doet maar het is doodnormaal...

"Achter Connie Mus rijdt altijd een bus"

Reg. datum: 11 oktober 2007

quote:
Fatal Mind schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 18:15:
[...]

- Niet meer dan logisch, systeem had meer dan 10 cm ruimte aan alle kanten, enige punt is dat hij in een kast staat, maar de voorkant is open, en er is redelijk wat ruimte in het kastje, warmte kan alleen niet weg, maar hoe los ik dat op zonder kastje te slopen... w8 maak anders wel ff foto :P
Is het geen optie om de achterkant er (gedeeltelijk) uit te halen. Ik heb dat bij mijn kastje ook gedaan voor de airflow en nog nooit ergens last van gehad. Eventueel alleen op de plek van de playstation uitzagen.
Ga er nu natuurlijk wel van uit dat de problemen idd door de warmte komen.

Ga natuurlijk niet een stuk uit me kast zagen... vind het een creatieve oplossing, maar als er dan eens wat anders komt te staan / hij komt leeg te staan zit ik met een gat in me kast,

Je had ook kunnen lezen dat ik hem uit de kast gehaald had.

Maar bedankt voor je input !

quote:
Vanholm schreef op zondag 05 juli 2009 @ 23:07:
[...]

Koptelefoon of een 'oortje'?

Ik verkies gamegeluid via surround en voichechat via 1 oor. Ik heb ervaring met 2 daarvan.

Ik heb zelf eerst voor 40 ¤ een Madcatz gekocht (1-2 maanden na release van de PS3) en dat ding raad ik niet aan. Je bent zelf niet goed hoorbaar, je hoort anderen niet goed en het is niet comfortable. (toch belangrijk voor de betere gamesessies :) )

Na een paar weken een Cordless Vantage van logitech gekocht, wel duurder maar veel beter kwaliteit. Geen klachten over :) En nu een stuk goedkoper dan toen ik hem kocht.

Ik denk ook dat bijna elke headset werkt, alles met bluetooth en zelfs een PS2-headset via USB doet het, maar kabels, dat is zo 2005 ;)
Ik bedoel een headset zoals bijvoorbeeld de SteelSeries SteelSound 5H v2, Sennheiser PC 350 G4me en de Speed-Link Medusa 5.1 ProGamer. Kan je dan én chatten én surround gamegeluid tegelijk horen? En is dat prettig?

-----------------
Reg. datum: 03 december 2000

quote:
JosBonsio schreef op maandag 06 juli 2009 @ 10:11:
[...]

Ik bedoel een headset zoals bijvoorbeeld de SteelSeries SteelSound 5H v2, Sennheiser PC 350 G4me en de Speed-Link Medusa 5.1 ProGamer. Kan je dan én chatten én surround gamegeluid tegelijk horen? En is dat prettig?
Ik heb hier ook al een keer naar lopen zoeken, er zijn wel mensen die het gedaan hebben.
Het probleem met de microfoon is volgens mij vaak dat er een 3,5mm plug aan zit, die moet
je dan omvormen naar usb. (maar hier zijn volgens mij standaard verloopjes voor)

Over welk kanaal het chatten gooit weet ik zo niet.

Maar als je erop googled krijg je wel reacties op verschillende fora tegen van mensen die het geprobeerd hebben.

PSN ID: Hertogjandrinker & stefiebij |

Ik ben niet zo'n technisch persoon, dus ben een beetje huiverig voor een miskoop.

PSN ID: Meelobee

quote:
[...]

Als het een apparaat is dat door de PS3 herkend wordt (alle bluetooth en sommige USB apparaten) dan kan je handmatig instellen waar je de chat enof het geluid wilt hebben.
Ik vindt het persoonlijk niet prettig met een dubbele headphone, ik gebruik liever m'n oortje.

quote:
Fatal Mind schreef op maandag 06 juli 2009 @ 09:40:
Ga natuurlijk niet een stuk uit me kast zagen... vind het een creatieve oplossing, maar als er dan eens wat anders komt te staan / hij komt leeg te staan zit ik met een gat in me kast,

Je had ook kunnen lezen dat ik hem uit de kast gehaald had.

Maar bedankt voor je input !
Ik snap het, maar ik dacht dat het zo'n hardboard plaatje was, dat aan de achterkant vastgespijkerd is (dat is bij mij nl zo). Dus vandaar! Als het een dikke plank was geweest had ik er zelf ook nooit aan begonnen

-----------------
Reg. datum: 03 december 2000

quote:
Coolsnarf schreef op maandag 06 juli 2009 @ 15:29:
[...]

Ik snap het, maar ik dacht dat het zo'n hardboard plaatje was, dat aan de achterkant vastgespijkerd is (dat is bij mij nl zo). Dus vandaar! Als het een dikke plank was geweest had ik er zelf ook nooit aan begonnen
Dat heb ik wel gedaan.

Mijn PS3 werd ook warm in mijn tv meubel, er zat aan de achterkant een spaanplaat plaat van +/- 20mm dik,
met alleen een kabeldoorvoer van ongeveer 150x40mm. Dit gaf niet genoeg ventilatie.

Toen heb ik met een speedboor ø40mm 9 gaten achterin geboord, en nu is het goed.

Nu moet ik zeggen dat het een laag en diep tv meubel is, dus als ik de PS3 eruit haal moet ik helemaal bukken, wil ik de gaten zien. :)

PSN ID: Hertogjandrinker & stefiebij |

Happy Happy Joy Joy
Reg. datum: 25 september 2000

quote:
[...]

Ik heb een AX360 5.1 surround head set. Om deze met de 360 te gebruiken prik je gewoon de mic in je controller, voor de PS3 heb ik een USB Terratec soundcard gekocht (¤ 25 bij de MM) waar je vervolgens de mic in prikt.

In de XMB geef je dan aan dat sound input via het USB device gaat. Het inkomende chat geluid gaat gewoon via de headphones en ik vind dat prima werken. Je bent altijd duidelijk te verstaan omdat het verder doodstil is in je kamer.

Ook kan je het volume van de mic apart regelen, ofwel via de XMB en meestal ook bij games zelf.

o/~ hey, I don't wanna go to work today, wanna stay home and play all my video games, on the 1up show o/~ 2006-2009 :(

quote:
blitzkrieg schreef op maandag 06 juli 2009 @ 15:37:
[...]

Dat heb ik wel gedaan.

Mijn PS3 werd ook warm in mijn tv meubel, er zat aan de achterkant een spaanplaat plaat van +/- 20mm dik,
met alleen een kabeldoorvoer van ongeveer 150x40mm. Dit gaf niet genoeg ventilatie.

Toen heb ik met een speedboor ø40mm 9 gaten achterin geboord, en nu is het goed.

Nu moet ik zeggen dat het een laag en diep tv meubel is, dus als ik de PS3 eruit haal moet ik helemaal bukken, wil ik de gaten zien. :)
tja het is natuurlijk altijd een optie. Maar met mijn handigheid presteer ik het dan om het nog te verprutsen ook :+

quote:
Coolsnarf schreef op maandag 06 juli 2009 @ 15:29:
[...]

Tis nu je het zegt maar zo'n dun hardboard plaatje, dus het zou eventueel wel kunnen, alleen moet ik dan m'n hele meubel + bijbehorende apparatuur eraf gaan halen, en om '' even m'n 40" tv te verplaatsen zie ik eerlijk gezegd niet zitten, maar 't is nog altijd een idee, misschien dat ik het er uit kan zagen terwijl het er nog inzit, zal m'n hoofd er nog eens over breken.
quote:
blitzkrieg schreef op maandag 06 juli 2009 @ 15:37:
[...]

Dat heb ik wel gedaan.

Hmm, ook geen slecht idee, een boor en een 40mm boor hebben we ook wel liggen ! puik plan.

Happy Happy Joy Joy
Reg. datum: 25 september 2000

Is DLC standaard niet compatibel tussen de verschillende regio´s zoals bijvoorbeeld Killzone 2 mappack uit de US store die niet werkt met de EU versie van het spel?

Ik wil namelijk het Speedpack voor Motorstorm kopen in de US store (aangezien ik daar altijd PSN cards voor koop via ebay en dus nog zat load heb) maar heb natuurlijk de EU versie van het spel.

Ace wijzigde dit bericht 07-07-2009 01:52 (3%)

o/~ hey, I don't wanna go to work today, wanna stay home and play all my video games, on the 1up show o/~ 2006-2009 :(

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 46 47 48 49 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: